Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Mi a faszt dudálsz?!

2009.11.22. 12:37 :: SilentSound

Szuper, amikor egy ötéves szellemi színvonalával rendelkező idióta egy erős motorra ül és úgy gondolja, hogy mindenki hülye, csak ő helikopten. Zoli a sztoriját nem a napokban írta, de nem is tudom, hogy maradhatott ki eddig egy ilyen jó kis szaftos-káromkodós poszt, ráadásul motoros is van benne. Jut eszembe, nem túl változatos a hülye motorosok szókincse! Na de mindegy is, tessék, véres hús!

Megyek a Krisztina körúton a jobb oldali sávban 60 körül. A tükörben láttam (még jóval mögöttem volt, de persze gyorsan közeledett szokás szerint), hogy egy speedmotoros cikázik az autók között, gondoltam jó lesz vigyázni. A szerencsétlenje nem egyenletes sebességgel közeledett, hanem amikor előzött egyet jobbról vagy éppen balról, akkor mindig kicsit felgyorsított, aztán csak gurult, de 70-80-nál nem jött lassabban szerintem.

Ahogy elérek a buszmegállóig, át akarok sorolni a középső sávba mert ott állt a busz. A motoros a bal szélső sávban volt, de látszott tükörben, simán mögöttem volt. Index ki, aztán megyek át, ezt ő észreveszi és hogy ne kelljen 30 métert mögöttem jönnie, mert az olyan derogáló a motorosoknak, ráhúzza a gázt, hogy még beférjen elém sávot váltva ő is, mert előtte is voltak. Mire beért mellém (pontosabban a másik autó és én közém), addigra én már teljesen átértem a középső sávba.

Ekkor kb az én autóm eleje és a motoros között volt kb 10 centi. Dudálok egyet idegesen, fékezek és amennyire lehet lehúzódok jobbra a busz felé, hogy azért mégse lökjem fel, közben ő még jobban rágyorsít, aztán hátrafordul és BEINTI NEKEM A KÖZÉPSŐ UJJÁT!!!!

Gondolom ezzel akarta megköszönni, hogy nem löktem fel. De még nincs vége. Elgurulok a lámpáig, ő is fékez, gurul aztán megáll mellettem és bekiabál az ablakon: „MI A FASZT DUDÁLSZ????”. Nem tudtam hirtelen megszólalni, gondolom szerinte én voltam a hibás.

Még mindig nincs ám vége. Mivel én voltam az első a sorban, ezután beáll elém és a lámpa zöldre váltása után még kb 5 másodpercig ott áll túráztatja a motort és feltart mindenkit (egyébként attól is feláll a szőr a hátamon amikor a motorosok előrecsorognak a lámpánál, aztán elbambulnak és rájuk kell dudálni, hogy induljanak már) aztán elmegy. Normálisak ezek????

100 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juhaszcs 2009.11.22. 13:28:24

Szarjon sünt az aki dudál és az is akire dudálnak4:-)

Mr. Ray · http://bluray.blog.hu 2009.11.22. 13:31:06

A motoros is hülye, de a posztoló is feleslegesen dudált. Ha nem dudál, akkor nem kapnak hajba. Ilyen egyszerű.

Kicsit már unalmas ez a blog, hogy mindig olyan sztorikat tesznek fel, ami direkt az anyázásra és a kattintásokra megy rá. Most tényleg ennyire gyenge idegzetűek egyesek, hogy minden apró szarságért egész oldalakat írnak? Az ilyen atrocitásokat rég elfelejtem, mire hazaérek.

ergerberger 2009.11.22. 13:36:35

Ne idegeskedj, hülye vagy?
Nyugodtan húzd rá a kormányt. Csak abból tanulnak.

Kalányos Márió 2009.11.22. 13:37:43

Az elbambuló, sietős, előreguruló motorosokat én is utálom, főleg ha éppen ki akarok lőni szórakozásképpen. Aztán ha elindulok közte, és a járda között, ahol én úgyanúgy elférek, mint amikor ő gurul el mellettem, akkor persze mutogat, hogy, jaj de közel vagyok hozzá...

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2009.11.22. 13:39:22

Te, ezen én elaludtam.
Elfértetek ? El.
Szabálytalan módon járt el a motoros ? A gyorshajtást -ha volt ilyen- leszámítva nem.
Szabályos lakott területen dudálni? Nem.

Ér annyit az egész hogy 10 percet erre az írásra sz@rj el az életedből? Ha csak nincs kóros szereplési vágyad, akkor nem.

Ha igen akkor gratulálok. Index címlap ordítja a büdös nagy semmit.

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2009.11.22. 13:40:00

@ergerberger: így van. A Hozzád hasonló ökrök meg a ráhúzást követő reakcióból...

Szájhős.

dagger 2009.11.22. 13:40:40

fel kellett volna borítanod az anyjába...
azt mikor a bőrruha átlyukadt már és végre megállt volna a 35 méteres hason csúszás után, akkor dudálni neki, hogy mifaszt henteregsz itt az út közepén te geci?

:D

PallazzoE 2009.11.22. 13:40:45

Ne bántsd! Szükség van donorokra!

Gaffel-Kölsch 2009.11.22. 13:42:00

maskor nem dudalgatsz kispofam es szepen elengeded a motorost

ergerberger 2009.11.22. 13:42:02

@kutya_zzr: Én mit tanulok abból, hogy nyakig teleszarod a motorosgatyádat?

lukit 2009.11.22. 13:42:08

ZIL-lel elütni az összeset halálba picába.

boO. (törölt) 2009.11.22. 13:56:24

ettől lettél ideges?:)aranyos

paaj 2009.11.22. 13:56:26

Ezért kell büntető autóval közlekedni mint pl. lada, régi buzuki stb. És szépn nekimenni a nagypofájú motorosnak. Ha ideges akkor egy nagyobb méretű csavarkulccsal kiszállni segíteni.
Félreértés ne essék, nem a motorosok ellen vagyok csak az idiótán száguldozó részük ellen. Majd ha pár tucat ilyen észlény hullazsákban vagy nyomorékon végzi akkor a többi talán elgondolkozik a gyors és az életveszélyes közlekedés közti különbségen...

borovi 2009.11.22. 13:56:40

Beteg országban beteg motorosok.

p.a.r.t.i.z.a.n 2009.11.22. 14:02:04

Hangjelzést nem adunk indokolatlanul, lak. teren belül csak veszélyhelyzet elhárítására. Amúgy meg egyszer neked is szükséged lehet új vesére vagy májra, becsüld meg őket.

schnee 2009.11.22. 14:11:06

@kutya_zzr: Hmmmm

Szerintem nézd meg a kreszkönyvet. A Krisztina krt itt emlékeim szerint 3 sávos. A motoros a bal szélső sávban volt, tehát a posztoló neki jobbról jött és elsőbbsége volt, mivel mindketten sávot váltottak!

Dudálás: vészhelyzet elhárítására lehet.

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2009.11.22. 14:11:15

@ergerberger: eddig nem volt még szükség az új Vanishre, pedig pár Hozzád hasonló kreténnel már összeakadtam az elmúlt 1 MKm alatt...

RCH 2009.11.22. 14:12:14

Motoroskent is tudom neha nagyon utalni a motorosokat ;-)
De mentsegu(n)kre legyen szolva, sokkal kevesebb motoros okoz balaesetet azzal, hogy vezetes kozben SMS-t ir.

Reia88 2009.11.22. 14:12:21

Nem is értem, miért kell jobbra huzódozni, meg vigyázni rá,mint egy hímes tojásra. Rárántani a kormányt! Ő is félti a tyúkszarost, ne aggódj, nem hagyja elütni magát!Ezek után meg nem besértődni, ha mutogat és beszól, hanem vigyorogni azt menni tovább a dolgunkra!Ha meg a lámpa előtt elédáll,és feltart, rámászni, centire.. el szoktak indulni gyorsan!:)

( ha bizonytalan vagy, otthon a garázsajtón gyakorolhatsz!:) )

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2009.11.22. 14:14:40

@schnee: ha az embereknek csak 70%-a betartaná MARADÉKTALANUL a Kreszt, egy hét alatt tönkremenne az összes biztosító itthon :)

Itt nem a jogászkodásról van szó. Arról, hogy mindannyian közlekedünk, és alkalmazkodás nélkül a gyengébbek meghalnak, az erősebbek meg börtönbe mennek.

kranführer 2009.11.22. 14:15:59

A reakciókból látni hogy épp ideje volt egy motorosról szóló írást berakni ide. A hozzászólásokat látva pedig kicsit meglepődtem, eddig azt hittem az idelátogatók legalább fele normális. Tévedtem.
(egy motoros)

ergerberger 2009.11.22. 14:19:01

@kranführer: "eddig azt hittem az idelátogatók legalább fele normális. Tévedtem."

Te melyik országban élsz, hogy ezt hitted?
Kis naiv.

Mr. Ray · http://bluray.blog.hu 2009.11.22. 14:20:19

Szánalom az egész ország és köztük az is, aki a másik halálát akarja. Nyilván a motorosoknak (de írhattam volnt kerekescekkeres nyuggert is) sincs megengedve a szabálytalankodás, de ők is ugyanúgy az úton vannak, rájuk is figyelni kell, ahogy a gyalogosra és a bringásra is. Autósok azt hiszik, mindent megtehetnek, mert van körülöttük bádogdoboz. Mindenkinek nagy a pofája, de ha egyszer elütnétek valakit és lecsuknának, akkor a zuhanyzóban rájönnétek, miközben belehatol a nagy bráner a szűk popsitokba, hogy felesleges volt valakinek meghalnia. Sok itt a szájhős, akinek a fele csak tömegközlekedéssel jár.

Az a baj, hogy nem csak az ország beteg, hanem a jogosítvánnyal rendelkezők 80%-a is. Jogosítványt csak pszcihológiai teszt után adnék.

Mr. Ray · http://bluray.blog.hu 2009.11.22. 14:22:43

@kranführer: Az a baj, hogy másképp már nem lehet kikerülni a Zindex címlapjára. Aki hülyeségeket irkál ide, az jobban félti a szar autóját, minthogy valakit kivasaljon. Tudod a neten könnyű rejtőzködni...

reader613 2009.11.22. 14:24:25

az első mondatig jutottam: "Megyek a Krisztina körúton a jobb oldali sávban 60 körül."

amikor már tudtam, hogy a posztoló egy büdös gyorshajtó görény!

silva_de_anus (törölt) 2009.11.22. 14:25:18

off:

Ha az győri suzukis is olvassa ezt, akire tegnap rádudáltam a körforgalomban, akkor bocsesz, azóta rájöttem, hogy kinn volt az indexem

csá

ergerberger 2009.11.22. 14:29:07

@reader613: " reader613 2009.11.22. 14:24:25
az első mondatig jutottam: "Megyek a Krisztina körúton a jobb oldali sávban 60 körül."

amikor már tudtam, hogy a posztoló egy büdös gyorshajtó görény! "

Miért? Lehet, hogy csak az életkorára gondolt.

kranführer 2009.11.22. 14:37:25

@ergerberger: Igazad van, most már olvastam a fröcsögéseidet. De ha vicc volt akkor bocs:-)

szemmellato 2009.11.22. 14:41:06

Jó, meggyőztél: nem gurulunk majd előre a sorok között. Beállunk szépen a sorba, épp egy autónyi helyet foglalunk el, zöldnél egyes, biztonságos követési távolság, óvatos gurulás a sáv közepén.
Mindenkinek jó lesz majd. Igaz, így a második zöld helyett majd Te is csak a harmadikon tudsz átmenni, de ezt a kis bónusz időt majdcsak eltöltöd vidám dudálgatással, vagy poénos kormány-ráhúzogatással...

Hisz úgy látom, ehhez azért értesz.

Aldo · http://autostat.hu/markakereskedesek-szervizek 2009.11.22. 14:45:31

azért a dudálást nehéz megállni ilyen szituációkban. mégiscsak veszélyes üzemről van szó. nem annyira vicces ha valaki elkezd emberkedni 80-as tempónál csúcsforgalomban.

astyi 2009.11.22. 14:48:14

Szükségem van egy vesére:)
Tud valaki segíteni?

ergerberger 2009.11.22. 14:48:24

@kranführer: Ja, elég humoros gyerek vagyok.

mivammáhe 2009.11.22. 14:49:55

Na és akkor mi van ha csorgok nyugodtan, bal visszapillantóba belenéz, motoros. Jobbra húzódok, jó fej lévén, és mert egyébként nem fért vna el. Duda jobbról, tükörbe belenéz, hát nem egyszerre jön a másikkal a barom..,csak a másik oldalon!
Az ilyen szarjon terhes sünt, nemdebár?

sreetfighter 2009.11.22. 14:50:06

@reader613:
Te sem Budapesten közlekedsz, mert tudnád, hogy 50-el nem nagyon mennek, te minden szabályt betartó eminens "úrvezető".
Csak veled ne találkozzak a forgalomban.

Reggie 2009.11.22. 15:05:22

@vuk_: Mert veszelyes volt a muvelet?

road-hog 2009.11.22. 15:24:41

Szevasztok,
Az a helyzet hogy a motorosok agresszív fele előbb utóbb elpatkol, mert nem érzékelik azt hogy mekkora veszélynek vannak kitéve. Bíznak abba, hogy mi autósok figyelünk rájuk, csak mert nagyobb decibellel és gyorsabban közlekednek mint mi. De ugyebár nem szabad bízni semmiben sem. Pár tanulságos kép hátha elveszi az itt lévő motorosok kedvét a száguldozástól és az észnélküli veszélyeztetéstől:

Egyikcsoporttásram 1 hónapja halt meg motoron, vagyis akkor már nem volt rajta... Hiába mondtam neki hogy ne eszetlenkedjen..., b@rom volt és keménynek és "balesetállónak" hitte magát! Olyan volt mint az össze többi fenegyerek motoros. Ők hiába bizonygatják hogy az autósok a f@szok meg mi nem figyelünk rájuk, mikor ŐK patkolnak el!
És sz@rt sem ér az élet ha idő előtt bevégzed!;)
na szép napot,Bye

road-hog 2009.11.22. 15:27:23

A képek itt:
extrem.p u r u t t y a.hu/bypost/2009/09/29/Teh_Godly_Soderszallito_Strikes _Back_Again
extrem.xxxx.hu/bypost/2009/10/11/EPIC_fejetlenseg_motoros_ninja
extrem.xxxx.hu/bypost/2009/11/10/Joreggelt_donor

xxxx helyébe írjátok be hogy p u r u t t y a

2009.11.22. 15:27:59

Nagyon helyesen járt el a posztíró a dudálással kapcsolatban. Ezek a kétkerekes majmok egyszerűen nem értenek a "szép szóból", azt hiszik, hű, de fasza gyerekek, mert kurva sok lóerő van a valaguk alatt. Keveregnek az autósok között, mint gólyafos a levegőben, majd egyszer csak jól meghalnak a gecibe! Amúgy is hiány van átültethető szervekből.

road-hog 2009.11.22. 15:29:38

muszáj így írnom mert a purutty@ szó nem túl kedvelt a blog.hu -n és letiltják...:D
szóval a link az ez csak a purutty@ betüi közt nincs szünet extrem.p u r u t t y a.hu/bypost/2009/11/12/FAGS_FAGS_DEAD_FAGS

stars7726 2009.11.22. 15:35:10

Igen normálisak.nem minden motoros hülye.ahogy nem minden autós sem.nem azért hülye vki mert motoros,és nem azért hülye mert autót vezet.semmilyen közlekedési kultúra nincsen,semmilyen morál,primitívek és idegbetegek az emberek,sajnos ennek jórésze a közlekedésben csapódik le.én is motorozok hosszú évek óta,és mindennap vezetek autót.a motorosoknak meg kellene érteniük,hogy a közúthálozat,az nem a versenypálya.veszélyeztetik saját maguk és mások testi épségét és vagyontárgyait.tudom nehéz felnőtt sok éve közlekedő emberekbe beleverni a kultúrált közlekedést,de el kell kezdeni,pont azért hogy ilyen és ehhez hasonló esetek ne forduljanak elő.és innen üzenem a vizsgabiztosoknak,hogy nem kell mindenkit átengedni...talán ha egy kicsit szigorúbb és szakmaibb lenne a jogosítvány megszerzése, valamint a tanfolyam és a vizsga,már az is nagy eredmény lenne...

ostván 2009.11.22. 15:39:08

Eddig úgy tapasztaltam, hogy a dudálás hossza és hangereje jelzi, mennyi indulat van a dudálóban. Rövid duda (pöccintés)= figyelmeztetés (kinnthagyott index, lámpánál elbambuló elölálló, stb). Az ilyenre nem illik megsértődni. Aki mégis, az szarjon gereblyét. A hosszabb dudálás már kiabálást jelent, azért meg lehet sértődni (bár nem érdemes), illetve olyan esetben már előfordul, hogy a dudáló a hülye, az fialljon rózsabokrot.
A konkrét esetben a szereplők pontosan tudják, mi volt a helyzet.

MatseQ 2009.11.22. 15:40:13

Ideggyengék miért mennek a forgalomba? Ha az nem egy motoros hanem neadjisten egy taxis/béjjemvés/ójdis/stb lett volna akkor most az összes taxis/béjjemvés/ójdis/stb lenne a hülye. Aki siet hadd menjen, az az igazi főfarok aki az útjába áll. A másik megleckéztetése meg nem a többi közlekedő feladata, megteszi majd az élet.

gpetersz 2009.11.22. 15:44:32

@kranführer:
Majd ha látok normális motorost, én is az leszek. A fasz ki van már az 100%-ban szabálytalankodó motorosokkal.

Ha valamelyik véletlenül mégsem, akkor az 80 és a halál közötti nyugdíjas, 20 -al megy robogón...

MatseQ 2009.11.22. 15:47:00

@gpetersz:
Sokkal több istenkomplexusos autós van, mint szabálytalan motoros.

Vincenzo90 2009.11.22. 15:50:56

A motorost el kell engedni, nem ő a hibás, hogy ki tudja kerülni a sort, és gyorsabban haladni, te meg nem. Nem kell ráijeszteni azzal, hogy fölöslegesen dudálsz. A közlekedés társasjáték, aki meg nem tud vezetni, annak nem kell jogsit adni. Aki meg egy motorost nem bír elengedni, az vagy egy antiszociális tahó, vagy nem tud vezetni.

kranführer 2009.11.22. 15:52:48

@gpetersz: Szarok rá hogy csak a szabálytalanokat látjátok meg és azok alapján általánosít mindenki. De úgy látszik ennyi esze van a mai magyar autós társadalomnak. Na látod én is általánosítok pár hülye alapján...

Vincenzo90 2009.11.22. 15:52:51

@gpetersz: Te is tanulj meg vezetni. A szabály irányadó, minden egyedi helyzethez alkalmazkodni kell. Alkalmazkodó készség a többiekhez. Budapesten próbálj meg szabályosan közlekedni! Ott jól vezetnek az emberek, és ha nem vagy képes felvenni a ritmust, azért nem ők a hülyék.

kranführer 2009.11.22. 16:03:47

@Vincenzo90: @Egy Kereskedő: Nem rátok gondoltam. Gyűlnek itt a jó arcok is.

MatseQ 2009.11.22. 16:26:48

60 lóerős autóm, 147 lóerős motorom és egy 400 lóerős nyergesem van de 15 év alatt még nem sikerült idegesnek lenni út közben. Ez van ha szeretsz vezetni. :) Aki gyorsabb elengeded, aki lassabb megelőzöd, ha nem férsz el, kivárod. Ilyen egyszerű az egész és rohadtul mindegy, hogy 2,4 vagy 18 kerék van alattad.

wagabound 2009.11.22. 16:41:27

Nem értem ezt a kurva nagy felháborodást az autósoktól (én is az vagyok). legalább annyi szabálytalanságot elkövetünk, mint a motorosok, és tegye a szivét a lelkére az, aki nem használná ki egy motor előnyeit: a könnyű és gyors sávváltást, az elsőként indulást a lámpánál. És nem igaz, hogy egy bazi motoron ülő fickó nagyobb legénynek tartja magát, mint pl. egy terepjárós mikiegér.

Adnék egy jótanácsot autós társaimnak - nekem bevált. Ha motorost látok magam mögött, kis balrahúzódással, finom fékezéssel jelzem, hogy elhúzhat mellettem. És lám: szinte mindig megköszönik, de ha nem is, akkor is tudom, hogy egy pont jóváírva a javunkra.

Nem ellenséget kell látni a motorosban, hanem paretnernek kell tekinteni. Akkor is, ha nagyritkán (!) baromként viselkedik, ahogy sokszor mi magunk, autósok is...

wagabound 2009.11.22. 16:44:01

Egy Kereskedő: nálad a pont! Hasonlóképpen gondolkodom és vezetek - nem is volt gondom soha a 43 éves (!) vezetésem alatt.

loláb 2009.11.22. 16:47:45

Motoron ülve sokkal jobban átlátható a közlekedés, mint autóból. Szóval, mégha némely motoros manőver az autóból kamikáze akciónak is tűnik, 99%-ban nem az, felesleges dudálni.

Nem azt mondom, hogy a motorosok szabályosan közlekednek, de egyikönk sem akar meghalni, csak olyat teszünk, ami "belefér", mégha ez esetleg autóból nem is így tűnik. Természetesen előfordulhatnak balesetek (mint mindenkivel, aki az úton van), mivel 99%-ban mi szívjuk meg, ezért sokkal kevesebb az az eset, ahol a motoros a másik félre bízza magát, mint ugyanez az autós résztvevők körében. Nem kell "tekintettel lenni" ránk, meg segíteni bennünket, éppen elég, ha észlel az autós, és nem tesz dírekte ellenünk. A többit már mi megoldjuk.

Fricibá' 2009.11.22. 16:50:20

1. A Krisztinán csak ötvennel szabad menni. Világos, hogy a posztoló a hülye!
Az eset egyébként így történt:
Megyek a motorommal szép kényelmesen a Krisztinán, hát a sok barom autós össze-vissza, mint a csorda a sávokban, meg gyorsan is mennek. Fölveszem a tempójukat, nehogy már valamelyik kalapos vakegér letiporjon. Lassul a sor, épp elférek két autó között. Az egyik hülye rámdudál. Melléállok, ijedten pislog ki a fejéből:
- Mi a faszt dudálsz? - kérdem barátságosan. Nem válaszol, csak reszket a szélvédő mögött, egy sárga folt terjed szét a nadrágján. Pont pirosat kapunk, állok a lámpánál és az ilyen szerencsétleneken gondolkodom. Közben vált a lámpa, piros-sárga, zöld, ez legalább öt másodperc volt. Elindulok, még látom a visszapillantóban, hogy reszket a feje.
Bármelyik tizenkettes karikás gyerekfilmben ocsmányabb káromkodások hangzanak el.
Szóval szerintem a posztoló a hülye!

csín rend szösz 2009.11.22. 17:03:36

@road-hog: spammelj a jó kurva anyádba!

csín rend szösz 2009.11.22. 17:06:06

@loláb: jó hülye vagy bazdmeg. Most állj le a mocival, amíg élsz. Az ilyenek végzik májkrémként egy kamion alatt.

És most nem szídtalak, félre ne érts.

Kopasz Szuzukis 2009.11.22. 17:15:01

Motorosként mindennap tapasztalom, hogy a legtöbb autós izomból-dühből ledózerolna minden kétkerekűt. Ott megy az a "hulyekocsog" a sáv kellős közepén, és nem engedi, hogy szegény, gyerekével kórházba siető autós beálljon oda, 5 méternyi előnyt szerezve. Mert úgy tűnik, hogy nap közbem szinte minden autó vagy kórházba siet életet menteni, vagy épp a világot kell másodperceken belül megmentenie.
A motorról sokkal távolabbra látok, több mindent észlelek, mint autóban ülve. Mert autóm is van. De csak akkor használom, ha már az időjárás alkalmatlan a motorozásra. Ilyenkor beletelik 2-3 hétbe, míg átszokom a bezártabb térre. Ilyenkor, ha elengedek egy motorost, aki nem ismer, azért rendszerint tolnak 1 köszike-jelzést.
Posztoló, kedves: a motoroson nyitott, ún. JET-sisak volt? Mert, ha az állvédős, arcmaszkos, akkor kötve hiszem, hogy némi hangzavaron kívül mást is hallottál volna. Tapasztalatból tudom. Ahhoz, hogy a mai zárt sisakokból érthető hang kijöjjön, le kell venni a sisakot. Vagy felnyitni az állvédőt, ha olyan a sisak.

Zsola777 2009.11.22. 17:21:17

Tegyük fel, hogy a motoros volt szabályos, de még ekkor is, ha egy szabálytalankodó rádudál, nem kell megszopatni.
Egyébként meg index régen kint volt, előzési szabály, ilyesmi...

Te meg legközelebb legyél higgadt, és közöld vele miért volt hülye. Talán rájön. Ha meg nem, akkor is mindegy.
Jelige: Aki hülye, haljon meg! :)

borszakértő 2009.11.22. 17:27:58

Vannak rendes motorosok és vannak kevésbé rendes motorosok, úgy mint az autósok között is van ilyen is meg olyan is. Nyáron amikor az utcánkban túráztatja a hülyegyerek a kipufogótuningos fostalicskáját,na attól elszáll az agyam és ha a kezemben van a slag akkor kap egy kis vizes áldást, és furcsamód ebből már megérti, hogy kicsit zavaró a ténykedése.

-szp- 2009.11.22. 17:28:57

Nincs "bazi" motorom, egy ötszázas, ötven lóerőst hajtok, de az esetek 90 százalékában azt tapasztalom, hogy az autósok előzékenyek, lehúzódnak, engednek. Nem villogok, megköszönöm, és mérsékelten vagyok dinamikus. Egyszer volt csak konfliktus, mikor az Örsön a Fehér úton index nélkül bevágott elém egy seat, és satuzva megállt. Persze próbáltam kikerülni, megcsúsztam, borultam. Nem mentem gyorsan, szóval csak egy visszapillantó bánta, de a seatos középső ujjával tette nyilvánvalóvá véleményét, majd elhúzott.
Ezen kívül (pedig sokat motorozok, főleg városban) nem találkoztam olyan autóssal, aki direkt keresztbe akart volna tenni.

loláb 2009.11.22. 17:32:25

@csín rend szösz: Pedig akár nyugodtan szídhatsz is, soha egy másodpercig nem érdekelt a hozzád hasonló netes okostónik véleménye.

kínaimasszőr (törölt) · http://kinaimasszazs.blog.hu 2009.11.22. 17:41:42

Otthon nálunk utca és jármű használja mindenki közlekedni. Duda van arra hogy jelezd vigyáz mert jövöl.
Otthon nálunk utca nem erőpróbáé, duda pedig nem azér van hogy szólj másoknak hangosan: segfej vagyok tűűűűűűűűűű!

nanogyo 2009.11.22. 17:54:46

@Mr. Ray: "Kicsit már unalmas ez a blog, hogy mindig olyan sztorikat tesznek fel, ami direkt az anyázásra és a kattintásokra megy rá. Most tényleg ennyire gyenge idegzetűek egyesek, hogy minden apró szarságért egész oldalakat írnak? Az ilyen atrocitásokat rég elfelejtem, mire hazaérek."

Akkor miért szólsz hozzá?

Tévedsz, nem kötözködöm, tényleg érdekel. Az "unalmas", "gyenge idegzetű", "apró szarság" kifejezéseket használtad azzal összefüggésben, hogy te a magad részéről észre sem veszed az efféle hívságokat. Mire hazaérsz, el is felejted.
Úgy látszik, most még nem értél haza. Vagy nemtom. Mindenesetre ne hagyd már légyszi, hogy kifúrja az oldalam a kíváncsiság.
Köszi.

Kapitány_1 2009.11.22. 18:31:38

Azt írja a posztoló, jön gyorsan a motoros mögötte 3 sávos úton. Úrvezető a jobbszélsőben, motoros a balszélsőben. Jobbszélsőben 60-al (jobbszélső az buszsáv vagy elfordulók miatti, nem? - csak kérdem). Látja, hogy gyorsan jön a motor és sávot váltott (voltak elötte is), de azt mondja, leszarom, bemegyek a középsőbe. Nem vár 2 percet, hadd menjen el a másik barom, ó nem, ő bemegy. Az jött gyorsan és látva, hogy csak azért is bevág a hülyéje ráhúz inkább hogy még beférjen eléd mert fékezni jóval veszélyesebb. Téged ez irritál, az a szemét mégis megelőzött, és dudálsz, hogy geci motoros (mert más indok nincs), és csodálkozol, hogy erre beint.
Zvaraos az egész, két köcsög, a motoros is hülye, aki ész nélkül megy, meg a sok tefajta agresszív autós is aki inkább ráhúz, nehogy már...
Üzenem azoknak, akik a ráhúzást, blokkolást javasolják, szarjanak egész életükben sünt és legyen mindennapi vendégük minimum az apeh és drogambulancia. De az se baj, ha a következő kanyarban az autójukkal a szegedi gyors alá hajtanak.
Amúgy 25 éve vezetek (10 méteres autót, taxit, buszt és motort), a motorosok 90%-a normális, az úrvezetők 90%-a normális, csakhát róluk nem nagy dolog írni, és a maradék 10-10% meg irritálóan van jelen.

Te is köztük vagy, meg az összes félkegyelmű ráhúzós, meg a donorjelölt motorosok.
Az a baj, hogy 90%-ban meg az ártatlan vagy normális szívja meg.

Bladika 2009.11.22. 18:33:11

Azért a "lakott területen tilos dudálni" kollégák is rohadtul képben vannak! :)

Páneurópai Harci Kos 2009.11.22. 18:39:56

"Mr. Ray · bluray.blog.hu 2009.11.22. 14:20:19
Autósok azt hiszik, mindent megtehetnek, mert van körülöttük bádogdoboz. Mindenkinek nagy a pofája, de ha egyszer elütnétek valakit és lecsuknának, akkor a zuhanyzóban rájönnétek, miközben belehatol a nagy bráner a szűk popsitokba, hogy felesleges volt valakinek meghalnia. Sok itt a szájhős, akinek a fele csak tömegközlekedéssel jár."

az írásodat olvasva jut eszembe, hogy van egy "ember" (Bodnár László) névre hallgat.
valamiért megúszta ezt.

Normális vagyok? 2009.11.22. 18:45:06

Találkozott két idióta az utakon.
Az posztoLó kivárhatta volna, amíg elhalad mellette a szemmel láthatóan gyorshajtó motoros, mielött elkezd manőverezni.
A motoros pedig abban volt hülye (a gyorshajtáson kívül), hogy túlságosan megsértödött a dudára és nem ismeri a jómodort + feleslegesen feltartott még vagy jó pár embert (azokat is akik még nem ártottak neki a büdös életben).
Akik pedig ebből kifolyolag minden motoros/autós halálát kívánja, az sürgősen végezzen magán harakirit.

cb600f 2009.11.22. 18:49:03

@-szp-: nekem is ezt tapasztalom. Peace, gyerekek.

Hogy a posztra is reagáljak: egyrészt nem tetszik az általánosító hangvétele, másrészt pedig a motorosnak elsőbbsége volt. Igaz, én ilyen helyzetekben motoron inkébb a biztos túlélést választom én fékezek.

pyromaster 2009.11.22. 19:20:44

@reader613: ráadásul a jobb oldalon ment a Krisztinán.... szemét náci

boO. (törölt) 2009.11.22. 19:27:30

Motorosokra rádudálni elég balek dolog.

potyka22 2009.11.22. 19:39:53

Ez egy igazi barom !

2009.11.22. 19:42:43

@reader613: Biztos rengeteg embert veszélyeztetett azzal hogy óra szerint 60-al merészelt haladni...

stellaz1 2009.11.22. 19:51:36

Én mostanában azt vettem észre, hogy divat lett ez a büntető/nagyarcú előzés, sávváltás, hogy majdnem leviszi a kocsid elejét valaki.

Én ilyenkor nem nagyon csinálok semmit, ha nekem jön jó eséllyel ő fog fejenállva érkezni, majd betétlapot adni. Ezzel együtt elég idegesítő a dolog.

Másrészt nemrég pont a rend őre előtt csinálta egy faszfej velem, meg is állították, gondolom megérte neki :)

Yoli87 2009.11.22. 20:14:14

Mikor anno nekem egy motoros beszól majd előttem zöldnél túráztatta a motort, finoman felpörgettem a motort majd leugrottam a kuplungról! Megijedt a köcsög! De nem akartam elcsapni ezért már jó előre behúztam a kézit! És így csak egy helyben pörgött az első kerekem! Igaz ehhez kellett hogy vizes legyen az út!

Dax 2009.11.22. 20:20:33

tényleg mi a faszt dudálsz? :D

phaidros 2009.11.22. 20:54:59

alapvetően a köcsög az köcsög motoron, kocsin, helikopteren is

RCH 2009.11.22. 20:58:00

@wagabound:
>>Nem ellenséget kell látni a motorosban, hanem paretnernek kell tekinteni. Akkor is, ha nagyritkán (!) baromként viselkedik, ahogy sokszor mi magunk, autósok is...

Ez szep volt!
Robogoskent torekszem a szabalyos, elozekeny kozlekedesre. Nagy ritkan megesik, hogy elkovetek valami marhasagot, de sosem szandekosan. Es velem szemben is elkovetnek marhasagokat, de csak nagyon ritkan szandekosan.

vérengző kismalac 2009.11.22. 21:27:44

Tényleg nem kellett volna dudálni!
El kellett volna ütni a francba a köcsög motorost, főleg ha feltartott. Kitaposni a belét!
Azután téged lecsuktak volna a rendőrök.
Két hülyével kevesebb van a forgalomban és a többi közlekedő jobban jár.

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.11.22. 21:39:41

@vérengző kismalac:

Jaaaajjj Coca! Hogy te milyen vérengző vagy! :)))

figyeljcsak 2009.11.22. 23:06:01

@ergerberger:
elég nagy paréj vagy, ha autóval izmozol motorossal. valószínű a nőket is jól pofán vágod ha úgy tetszik, hisz te vagy az erősebb

figyeljcsak 2009.11.22. 23:07:15

@Yoli87:
ügyes csávó vagy, de vajon ha kiszállsz a zsigulidból akkor is nagyfasz vagy-e

figyeljcsak 2009.11.22. 23:11:22

@paaj: a "r" betű kimaradt a neved közepéből
te növény

ave 2009.11.22. 23:12:10

A motorosok kocsogok.
Tobbek kozott azert is valnak azza, mert a sok autos kocsog miatt kenytelenek motorra ulni, hogy ne kelljen a dugoban csucsulni. :)

En legalabbis ezert lettem motoros, pedig gyulolom. :P

ergerberger 2009.11.23. 05:28:02

@figyeljcsak: "valószínű a nőket is jól pofán vágod ha úgy tetszik, hisz te vagy az erősebb"

Jóhogy megcsapom a ribancot, ha belepofázik a filmbe vagy fogaz!

Marcellusca 2009.11.23. 05:59:32

Szerintem tök egyszerű.

Biztos (megint) Lacacac volt. :D

Marcellusca 2009.11.23. 06:01:07

@Marcellusca: Bocs, egy "c"-vel kevesebb, azaz Lacaca. :)

Kro 2009.11.23. 09:40:49

hat en nem tudom...ha motorost latok a tukromben, ha tehetem segitek neki, magyarul lejjebb huzodok, es lass csodat, kivetel nelkul (!!) meg szoktak koszonni! azonkivul mi baj azzal, ha a motoros elorecsurog a lampanal? sejtesem szerint hamarabb gyorsul fol, mint a forgalomban reszt vevo autok. ha normalis vagy, donto tobbsegben normalis reakciot kapsz, probald ki. ha meg idegesen dudalsz (gondolom uveg mogott anyazas, meg karlenditgetes kozepette), ne csodalkozz, ha beszolnak, es veled is erdemeid szerint bannak.
ui.: a sztori tenyleg nem tul izgalmas, ilyen esetekre pazarolni idot...vetek.

s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.11.23. 10:30:53

Nem ,de én már azt sem értem, hogy nekünk autósoknak miért kell figyelemmel és tekintettel lennünk a furakodó motorosokra, akik mindezt büntetlenül megtehetik!? És persze, ha netán fellököd, vagy nem veszed észre természetesen te vagy a hibás!

j311 2009.11.23. 10:40:33

Tényleg miafaszt dudálsz?

betépett felhasználó 2009.11.23. 13:59:01

"bekiabál az ablakon: .....”.
Nem tudtam hirtelen megszólalni"

nálamfalván feltétel lenne,hogy aki nem tud hirtelen megszólalni, az ne kapjon hajtásit!!

Agyalap 2009.11.23. 14:29:58

Érdemes ilyenekkel foglalkozni?

handras404 2009.11.23. 14:43:25

Magam is motorozom nyáron, autózom télen, sajnos mindkét táborban valóban vannak nemkívánatos elemek. Az autós bunkókban az a rossz, hogy visszaélnek erejükkel. Rájuk kötelezően előírnék legalább egy éves motorozást.
Aki pedig gyűlöli a motorosokat, autózzon nyáron egy órát bármelyik olasz nagyvárosban...

devisionhun 2009.11.24. 10:50:56

Akik úgy gondolják a motoros fellökni kellett volna: remélem a gyereked motorra ül és valaki megfogadja a tanácsodat és felborítja...

Gratulálok! Csodálkozzál ha megint rászoknak a motorosok a tükörfocira...

Szánalom.
(Tanulság: motorral ne lassíts... stabil 120al kell közlekedni a sorok között! =D)

Agyalap 2009.11.24. 11:59:03

@devisionhun: Én gratulálok!
Magam is motorozom, de a hülye farok típusú motorostársaimat ne tudom szánni. A jó hozzászólás az lett volna, hogy tegyünk végre a motorosok jobb megítéléséért, de tőled úgy látom csak a tükörfoci várható el...

labi 2009.11.24. 14:17:37

Hol van már Lacaca?
Szerintem ő volt a hibás! :)

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.11.25. 11:46:35

Szerintem, ha kiteszed az indexet, akkor is elsőbbsége van a másik sávban utazónak. Még akkor is ha motoros. Ha látszott, miért nem láttad? :-P

Alex3000 2009.11.26. 15:30:16

VÁLASZ: NEM! Legközelebb üsd el nyugodtan.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása