Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Agyonverlek, megdöglesz, te köcsög!

2009.12.05. 10:34 :: SilentSound

Tegnap annyira visszafogott, romantikával átitatott, súlytalanul lebegő posztot választottam a levelek közül, hogy muszáj ezt ma ellensúlyozni Viktor történetével, amiben minden előfordul a kopasz terepjáróstól kezdve az életveszélyes fenyegetésen át a tehetetlenkedő rendőrségig (bár az megint más kérdés, hogy fenyegetőzést hogy bizonyítanak ujjlenyomattal), meg az ajtófeltépésig. Azt viszont továbbra sem értem, hogy mi a francért nem lehet azt a kis gombot megnyomni, amivel magunkra zárjuk az autót? Mondjuk rögtön, indulás után. Vagy egyáltalán megvárni, amíg odajön egy ilyen vadállat vérben forgó szemekkel. Engem is próbáltak már leszorítani, fékezett előttem, megálltunk, aztán mikor szállt volna ki, kikerültem és elhúztam a francba a szeme elől. Nyilván a lehetőségek függnek az adott helyzettől is, de ha ilyen van, én máskor sem fogom megadni a lehetőséget a pofánbaszásra. Annak mindenesetre örülök, hogy itt a lelki megrázkódtatáson kívül nem lett senkinek baja.

Sajnos nem tudok segíteni a megírt történetben, de nagyon hasonló történt velem néhány hete Budapesten az Egér úton. Lassan halad a sor. A besoroló sávban áll egy Mitsubishi Pajero. 4-en ültek benne. Nem indexel, csak rám rántja a kormányt.

Mire nekem lassítanom kellett és kicsit balra rántottam a kormányt. Szerencsére lassan mentünk nem történt koccanás. Rádudáltak egyet, hogy figyeljen jobban és indexeljen máskor. Erre egy tőlem 2-szer akkora rövidhajú élőlény. Befékezi a terepjárót, kipattan belőle. Ugrálva üvöltözik. 2 kézzel üti a motorháztetőt. Aztán a kocsi mellé áll és teljes erővel beleöklöz.

Azt hittem betörik az ablak, döngött egy óriásit. Persze mellettünk megy a forgalom, senki nem csinál semmit. Szerencsére feleségem, amikor kiszállt az autójából a fickó, hívta a rendőrséget. A fickó közben feltépi a kocsi ajtaját és beüvölti "Agyonverlek, megdöglesz, te köcsög!". Majd mikor hallja, hogy a feleségem a rendőrökkel beszél becsapja az ajtót és visszaugrik a kocsijába és elmegy.

Természetesen tettünk feljelentést, de sajnos "hőn szeretett" rendőrségünk ismét bizonyította, hogy semmit sem ér. Mondtam nekik vegyenek ujjlenyomatot vagy tenyér lenyomatot ott van a kocsin. Azt persze nem. 1 hétre rá behívatnak, kihallgatnak újra és közlik, hogy nincs meg a tettes, mert céges autó (rendszámot felírtuk, sajnos fényképet nem csináltunk az elkövetőről) és a cég nem nevezi meg a tettest.

Rendőrségünk (ha egyáltalán van ilyen és nem csak munka nélkül pénzt eltevők csoportjáról beszélünk) miért nem rögzítette a nyomokat? Azért mert én csak egy állampolgár vagyok, aki nem ér annyit? Miért nem kérték az ügyvezetőt a céges autó menetlevelének kiadására (ugyanis a jármű tehergépkocsinak van vizsgáztatva).

Kötelesek vezetni menetlevelet, ha az nincs, akkor adócsalást követtek el. Ha az ügyvezető nem nevezi meg a tettest, akkor ugyebár bűnös ő is bűnpártolásban. Egyébként a rendőrörsön mondták, hogy lassan mindennaposak a hasonló esetek. Azért "megnyugtató", hogy minden nap történnek ilyenek és nem tesznek semmit.

162 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó erőszak rendőr sztereotípia veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

caprine76 2009.12.05. 11:05:26

Amúgy mindig próbálom az ilyen helyzeteket kerülni. Általában nem, de ha Budapesten van dolgom, az az első, hogy magamra zárom az ajtókat. Fő a biztonság...

RaveAcE 2009.12.05. 11:26:06

A teleszkópos kerékkulcsot betettem az ülés mellé. Hátha útközben hirtelen kereket kell cserélni.

Lipi1945 2009.12.05. 11:26:36

Velem is multkor az ajtófeltépésig jutott egy úriember. Elötte még meg is kérdezte hogy kiszedjen e a kocsiból. Valszeg nem úgy reagáltam a fenyegetésre mint várta, úgyhogy az ajtó feltépés és kis gondolkodás után otthagyott.

2009.12.05. 11:28:43

Én nem értek a lovakhoz és védeni sem akarok senkit, de mégis milyen jogcímen kellett volna minek történnie?
(Tényleg érdekelne.)

trixilw 2009.12.05. 11:33:06

Akkor nem is te dudáltál rá és végig kussban voltál, amikor döngetett? Eléggé meg lehettél ijedve. Na de ki dudált rá? És ő miért nem volt ott?

SilentSound: Ebbe a mondatba légyszi rakj egy vesszőt, mert ötször kellett átolvasnom amíg megértettem, hogy nem a feleség szállt ki az autóból és nem a fickó hívta a rendőrséget.
"Szerencsére feleségem, amikor kiszállt az autójából a fickó hívta a rendőrséget."

miako74 2009.12.05. 11:45:23

Nem hiszem el, hogy vannak még akik hiyznek abban, hogy a rendőrség érünk van!! Fel kéne már fogni, hogy semmit nem jelent egy "átlegpolgár" a számukra. És mit is várunk egy olyan szervezettől, ahol a dolgozók követik el a legtöbb szabálytalanságot és visszaélést.

Rahsid 2009.12.05. 11:47:13

Mit vártál, mit fog enni? Kiszáll, és bocsánatot kér? Legyek én a hülye, de nem értem minek kell ilyen helyzetekben dudálni. Főleg ha látod hogy egy kétszer akkora autóban ülnek kétszer akkora emberek mint te.

Riska 2009.12.05. 12:02:32

Tegnap, Villányi út Móricz felé, jobbra végig halszálkában parkoló autók. 3 autó jön, elöl egy felsőkategóriás fehér valami (VW talán), mögötte egy rendőrautó benne 2 egyenruhás tiszttel (nem helyszínelő), mögötte a 40-es busz (IK260), épphogy elfér az úton. Fehér valami jobbra kihúzódik, vészvillogót kib.sz, megáll, sofőr kiszáll, elmegy. Rendőr kikerüli, tovább hajt, busz 5 percet szenvedett mire megpadkázta baloldalt a villamossíneket elválasztó járdát és ki tudta kerülni. A rend éber őre addigra persze már a város másik végén volt..

saunier 2009.12.05. 12:24:18

ha közelít, gásssprével arconfújni, majd kiröhögni, hogy mit sírdogálol, kiskopaszb*zi, majd elhajtani.

Loop · http://www.autostat.hu/ujdonsagok 2009.12.05. 12:45:58

@saunier: ott a megoldás. vagy amikor kiszáll és elindul feléd akkor gyorsan gázra rálépsz és elcsapod...

.lll. 2009.12.05. 13:07:40

@boO.2.0:

az ilyen befosikért tart itt az ország:D

2009.12.05. 14:05:42

A lényeg, hogy biztonságban érezheti az ember magát ilyen körülények között :D :(
A sündőrök tehetetlensége pedig a másik legszebb dolog az egészben.
Tegnap mit látok? Dugótéren (2 körforgó, egyiken 2 villamos sín megy keresztül, másikon 1) sündörögnek a rend éber őrei, csakhát a gyalogosforgalom is elég haláli ott, és mivel sündőrt láttak az emberek lelkiismeretesen engedték is át a gyalogosokat. Sündőr barátaink gondolták jópéldát mutatnak, bőgázzal elhúztak megkülönböztető jelzés nélkül a sineken :D:D

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2009.12.05. 14:09:40

"Szerencsére feleségem, amikor kiszállt az autójából a fickó hívta a rendőrséget."

Kicsit gondolkodnom kellett ezen a mondaton, hogy akkor mi is van, aztán rájöttem, hogy csak a vesszők hiánya zavar a fogalmazásban

Most nézem, már másnak is feltűnt :D

orákulum (törölt) 2009.12.05. 14:16:25

nekem is volt ilyen.. szép csendben megkérdeztem tőle, mikor levegőt vett, hogy tuti, hogy egy rendőr autóját akarja ripityára verni?...
ez hatott., még akkor is.. ha a mondat nem fedte a valóságot..:)))

autosave 2009.12.05. 14:17:13

Rendőrség baszik az egészre... Vagy a helyszínen lelövöd az ilyet, mint a kutyát vagy soha nem lesz meg.

Minimum lehetett volna kérni titeket személyleírás készítésére, meg lennék lepődve, ha senkire nem illene az adott cégben...

UI: Szerintem kiküldték a szokásos adatkérőt, majd mikor visszajött név nélkül: nincs név. jeeee, ez is mehet az irattárba! hurrá!

Bezlapat 2009.12.05. 14:20:58

köcsög autósok. ehhe.

Franky4fingers 2009.12.05. 14:21:22

Az a baj az olyan kommentekkel, hogy gázspré, meg teleszkópos bot, meg mittudomén, hogy lassan visszatérünk a 90-es évek vadkapitalista időszakába és ez rossz irány. Nem Európa, hanem Ázsia felé tartunk, azzal, hogy a normális, törvényt tisztelni akaró emberek is kénytelenek törvénytelen és/vagy erőszakos eszközökhöz nyúlni. És azt is látni kell, hogy ez egy öngerjesztő folyamat, ami ukrán viszonyokhoz vezet. (ami hosszú távon sokkal nagyobb rendőri költségekkel jár)

Viszza kell állítani a rendőrség morálját, mert jelenleg egy hasztalan pénznyelő szervezet, ami nem mellesleg pártérdeket szolgál.

(Arról meg nem is beszélve, hogy a tudós, művész, orvos stb stb. nem fog harcolni, hanem amikor pofánverik, fogja a familit és kiköltözik Németországba- és megint: Ez hosszú távon kurva rossz az országnak. Mert a tahók száma nem csökken.)

sunblind 2009.12.05. 14:22:39

én végigcsináltam, végigjártam becsülettel ugyanezt, összerúgdosta a kocsimat a gyökér, feljelentés, szembesítés, bíróság, tárgyalás, megnyertem a pert is ... pénzhez nem jutottam, mert a fickó anyagi helyzete nem teszi lehetővé az engem ért kárérték behajtását (céges ikszötössel volt!). Sokszor kéreckedtem el melóból a tárgyalásokra, belváros, parkolás, idegeskedés, a végén kérdeztem a rendőrt, hogy mondja meg őszintén, nem lett volna egyszerűbb nekem, ha kiveretem három cigóval a pénzt az emberből? Azt mondta, hogy nyilván ő nem javasolhat ilyesmit, de hasonló helyzetben neki eszébe sem jutna rendőrt hívni, mert jó eséllyel, száz tetszőleges indokkal úgysem lesz a kártérítésből semmi. Mondta a rendőr. 2008. Kárpátmedence.

Szsrobert 2009.12.05. 14:34:31

Igaza volt, valóban meghalsz egyszer.
Azért teszi, mert még soha nem koppant a feje a betonon. Légy te az első, aki a helyes útra tereli.

Lexus IS250 (törölt) 2009.12.05. 14:36:50

Jelzem, ha céges az autó, nem feltétlen kell menetlevél, ha a cég befizeti a természetbeni juttatás utáni adót. Nálunk is így megy, így aztán nem is kell menetlevél.
Ettől függetlenül megértem a posztíró felháborodását és pár olvtárs hozzászólását: az ilyet azonnal fejbe kellene lőni. Havi 5000 kilométer körül vezetek, de ha valamitől hánynom kell, az a budapesti közlekedés, főleg a sok tukó taxist és buszvezetőt megemlítve. Na de nekem volt gyerekszobám, ergo megadom neki élete legnagyobb örömét: ha menni akar és index nélkül akar sávot váltani, tegye.

Yeto 2009.12.05. 14:37:45

Engedélyezni kell az éles fegyvertartást. Se dudálás nem lenne, se kiszállás, miután a köcsögök rájönnének hogy nem videójáték és egy életük van.

FDToth 2009.12.05. 14:41:33

Egy dudálástól nem szállnak ki... Ha pl. mutogatsz, akkor már talán igen!
Egyébként ha szépen beszélsz velük és elmagyarázod, hogy miért is dudáltál, akkor nem hiszem, hoyg ütne. Ezt tapasztalatból mondom.
Múltkor belső sávban előzök, városban, elöttem egy tunig Civic. Nem akar lemenni, hiába a kitett bal indexem, mint kiderült ő lement egy balra kanyrodó sávba, de mindezt indexel nem jelezte. Rádudáltam. Melléállok, ablak le, őis így tett. Látom nagy kopasz primitív disznó, Nem vártam meg míg anyáz, hanem nyugodt hangnemben, szépen mondtam neki, hogy azért dudáltam, mert nem használta az indexet, más gondom nincs. Erre elnézést kért!!! Meglepődtem.
A szép szó és az, hogy nem félsz tőlük sokat ér!

bajnaikondom 2009.12.05. 14:51:27

Elütni a gecibe!!! Egy tonna feletti jármű erősebb bármilyen gorillánál.

P.A.N. 2009.12.05. 14:52:10

@Franky4fingers:

A gázspré a kocsiban teljesen jogos. Ebben az országban, olyan emberszabásúakkal körülvéve amilyenekkel... Dudálni sem kell, hogy egy ilyan köcsög nekiálljon emberkedni.
Viszont nincs igazad abban, hogy Ázsia felé haladunk. Ázsia egyes országairól mondjuk lehet szó, de engedj meg egy rövid élményt Kínából:
Peking, 2x4 és 2x3 sávos út kereszteződése, lámpa halott, percenként 100 bicikis közt araszolnak az autók. Emberke fordulna balra nagy ívben. Jobbról érkezik egy autó szintén balra nagy ívet szeretne. Elnézték: sarokkal csatt. Semmi anyázás, még vita sem. Rendőr pikk-pakk, krétával beikszelte a kerekek pozicióját, kattintott két fotót, majd kizavarta mindkét kocsit a kereszteződésből. Ezután lement a papírozás kb 10 perc alatt. A végén a két sofőr röhögcsélve búcsúzott. És ez nem diktatúra kérdése, hanem mentalitásé, kultúráé.

Rahsid 2009.12.05. 14:53:31

@lófő: Csak a magad nevében beszélj.

P.A.N. 2009.12.05. 14:54:44

@FDToth:

Egy villantásért is képesek kiszállni, mitöbb megfordulni a szembesávból. Jártam így, Csepel közepén, fényes nappal.

belekotty 2009.12.05. 14:59:19

Rendszám egyszer és mindenkorra megjegyez.
Közepes csavarhúzó flexxel kiélez.
Ez a város kicsi, látod te még azt a kocsit parkolni. Akkor összes kerék kiszúr.

BJani 2009.12.05. 15:00:42

OFF
Rendőrökkel kapcsolatban jó tapasztalatom volt az elmúlt héten.

Krisztina körúton araszol a forgalom esti csúcsban. Kanyarodósávban állampolgár előrehúz, majd a végén próbál szabálytalanul visszasorolni. Erre egy rendőrjárőr, aki békésen csorgott addig a tömegben, szépen kiemelte. Jó érzés volt látni.

ON

Amit a terepjárós elkövetett, azt garázdaság volt (bűncselemény). Nem lehet, hogy nem adják ki, ki vezette az autót.

Bambano 2009.12.05. 15:08:07

Engem is akartak már megverni, ki is szálltam, kiderült, hogy a súlycsoport nem az okoskodónak kedvez, gyorsan menekülőre fogta...

Egyébként ha gyorshajtásért van objektív felelősség, verekedésért miért nincs? Fizessen párszázezret a kocsi tulajdonosa, majd eldönti, hogy kiadja-e a nevet vagy sem.

redriot77 2009.12.05. 15:12:33

1. Magyarországon a szó megszokott értelmében működő rendőrség nem létezik. Egy ilyen sima kis garázdaság miatt nem tesznek semmit.

2. Ha fizikailag erős vagy, esetleg vannak társaid is, és elegendő pénzzel rendelkezel, akkor bármit megtehetsz. Magyarországon egy törvény van: az erősebb kutya baszik.

3. Ha nincs sok pénzed, és fizikálisan is gyenge vagy, akkor nulla vagy.

Tetszik nem tetszik, ez van, és még ilyenebb lesz minden. Ez nem állapot, hanem folyamat. Egyre több lesz az agresszív állat, nem kevesebb.

changebug (törölt) 2009.12.05. 15:20:10

Rendszamot, fenykepet ki az internetre.
Ahogy normal orszagokban a pedofilokat ugy az ilyen vadbarmokat is mutogatni kene.

lehuzas 2009.12.05. 15:29:16

en sem ertem hogy fordulhat elo hogy nem az osszes elo rendor ezen az ugyon dolgozzon etlen szomjan 24/7. ilyen idiota postot!!

Kis ember 2009.12.05. 15:29:33

Szerintem erről is a köcsög biciklisek tehetnek, aki átmennek a piroson. Ők az egresszív faszisták, nem?

Újlaki 2009.12.05. 15:30:41

"...céges autó (...) és a cég nem nevezi meg a tettest..."

1. Objektív felelősség?
2. Bűnpártolás?
3. Társtettes?

szemmellato 2009.12.05. 15:38:04

A gázspray nem megoldás. Itt pár másodperc esemény van maximum, és az ilyen kiugrálós, alapjában agresszív emberek nem hőkölnek meg egy arcba fújás miatt.
Lehet hogy pár percre rá taknya nyála egybefolyik, de addigra már Te is bevert orral guggolsz a kocsid mellett...

Az óvatos beszéddel, meghunyászkodással jobban járhat az ember.

Sajnos.

Don Blasius 2009.12.05. 15:41:51

@Újlaki:
Szerintem az utóbbi kettő. Objektív felelősség a szabálysértésekre vonatkozik nem? Bár nem tudom, hogy az adott cselekedet minek minősül, mert anyagi kár és személyi sérülés sem keletkezett. Amikor nekem rontott az egyik munkavállalónk, ott én sem tudtam feljelenteni, mert látlelet kellett volna. Az meg nem lett volna mire, nem sérültem meg. De fenyegetni fenyegetett, meg még utána is később párszor, amikor összetalálkoztam vele az utcán. Sajnos nem nagyon lehet addig mit tenni, amíg vér nem folyik.

babsz 2009.12.05. 15:43:32

Azt nem értem, hogy azt az embertípust, aki indexelés nélkül rádhúzza az autóját, azt abszolút nem lehet népnevelni dudálással. Számomra ez egyértelmű - majd egyszer egy nála is nagyobb kopaszra rántja rá az autóját, és akkor jól összeverik egymást. Mivel ezek csak ebből értenek. A normális ember biztos, hogy nem ér el nála semmit, max középső ujjal mutogatást vagy ablakdöngetést. Ezekkel Budapesten együtt kell élni, de egyébként a rendőrséggel kapcsolatban tökéletesen igazad van: az a probléma, hogy az erősebb kutya baszik nevű balkáni egyes számú szabály nálunk törvényileg megengedett. De nem tudom, ki vette észre, hogyha másra szavazol, a rendőrségi ügykezelés attól még nem változik. Innentől egy vesztes játszmában élünk, amit megúszni lehet, megnyerni nem.

gorillka 2009.12.05. 15:50:36

Lexus IS250: Ha teherautónak van vizsgáztatva (ÁFA visszaigénylés végett), akkor köteles menetlevelet vezetni.

BushDoctor 2009.12.05. 16:03:38

szemmellátó : Meghunyászkodni , a lófaszt ! Gázspré + fém baseball ütő az ülés alatt. Ha a lefújás után még ágaskodik is (ami egy 30000-es paprikasprénél , önmagában egy csoda lenne), 2-3at leversz neki a baseball ütővel és nem lesz többé nagylegény. Én igy intéztem el egy XC90-essel parasztkodó tetovált, kopasz buzit...amig taknyában fetrengett az út mellett módszeresen szétvertem az első és hátsó lámpáit.
ja igen : leszoritott az útról, a kocsimat úgy kellett kivontatni az árokból, fékcsövek, felnik törtek, javittatás 280K. Nem tett feljelentést...látta hogy NAGYON mérges vagyok, pedig csak egy kis renaulttal voltam, alámpákkal egálban voltunk.
Szomorú hogy itt tartunk, de mit tehet az ember egy ilyen tehetetlen, balfasz rendőrséggel, meg ha magukat szupermenőnek, törvényen felülinek képzelő műanyag gengszterekkel van tele a város ????

Janovszki Zsolt 2009.12.05. 16:05:47

Baker mi volt az a btk. tényállás, ami alapján nyomrögzítőket kellett volna kirendelni a közpénzből működtetett rendőrségnek? Ajtódöngés? Csúnyán beszélés? Anyagi kár keletkezett? A post alapján nem. Akkor meg miről beszélsz?

Nem nyomoznak 'rendesen' az ügyedben... Hát bizony extra közpénzt (ie: nyomrögzítők, szakértők) arra, amit bűncselekmény hiányában nem lehet vádemeléssel lezárni ne költsön a szerv, már megbocsáss. Felvették a jegyzőkönyvet, nincs anyagi kár, biztos szar lenne, ha velem történne (mielőtt megkapom ezt a kritikát), de ennél még egy áruházi lopás felderítése is fontosabb...

Üdv,
Zs

SakiCitizen 2009.12.05. 16:13:16

Na ennyit a rend éber őreiről, nem érnek egy kalap szart sem ellenben csak felvetül a kérdés, hogy egy lusta-teszetosza-adócsaló bandát minek is finanszírozunk a pénzünkből? Hiszen ha baj ér, nem tesznek semmit...

isti77 2009.12.05. 16:22:49

"Engedélyezni kell az éles fegyvertartást. Se dudálás nem lenne, se kiszállás, miután a köcsögök rájönnének hogy nem videójáték és egy életük van. "

És szerinted neked lenne előbb fegyvered, vagy az ilyen állatoknak? És egy ilyen szituban ki lőne először, te vagy ő?

"Elütni a gecibe!!! Egy tonna feletti jármű erősebb bármilyen gorillánál."

Amikor közvetlenül előtted áll a saját autójával (ami ráadásul egy 2 tonnás terepjáró), ez viszonylag nehezen kivitelezhető.

Vannak még ilyen jó ötletek?

Robis 2009.12.05. 16:22:59

Miből gondolod, hogy teherautó volt? Négyen ültek benne, tehát inkább személyautó lehetett. Ahhoz nem kell menetlevél. A rendszámból nem derül ki, hogy teher vagy személyautó. De valóban kell valamilyen megoldás az ilyen vadbarmokra. Egy nagyon durva gázspray azért jó az ilyen helyzetben.

4ttys 2009.12.05. 16:23:03

@boO.2.0: mert van aki nem nyel le mindent...

4ttys 2009.12.05. 16:26:11

@Janovszki Zsolt: akkor ha jól gondolom a poszt iró fogja be és nyelje le, rendben van, hogy a rendőrségnek semmi eszköze sincs az ilyen esetekre. beszélhetnénk a 20E forint alatti lopásról is, gondolom akkor az sem baj...

Void Bunkoid 2009.12.05. 16:28:25

@Újlaki: a "céges autó" az valószínűleg amúgy a szokásos, lóf*szt cég ez, egyszemélyes bété tulajdonára íratott saját kocsi volt ez is valószínűleg, csak így a tankolásokat "céges költségnek" számolva már jobban lehet pénzt mosni (ugye így már nem kérdezősdökhet az apeh magánadóbevalláskor sem hogy ha semmit nem keres, akkor honnan van az autó, meg miből vesz bele benzint - hát ez a céééégééééé!).

Amúgy a legtöbb ilyen emberke ellen semmit nem tudsz tenni, mert hiába bűnöző, bizonytalan helyekről, nem tisztességesen szerzi a pénzét (megfigyelhetitek, az ilyen emberek benzinkútnál is szinte kizárólag húszezressel tömött pénztárcákat húzkodnak elő a zsebükből, soha nem bankkártyát - legális pénzmozgás az náluk gyakorlatilag nulla), de mivel nem ÁLLAMI szektorból nyúlja a lóvét - így az _állami_ igazságszolgáltatásnak nincs is semmi dolga vele.

A jelenlegi állami rendőrség csakis az állam jogait és tulajdonát védi, ha az állampolgárok átb*sszák/kiirtják egymást, az rohadtul nem érdekli őket. Hadd tegyék, legalább kevesebb embernek kell segélyt osztogatni meg adminisztrálni mikor lejár a személyije, és több idő marad kávézni.

Mivel az egész magyar népbe - már több helyen is mondtam amúgy... - bele van kódolva a sunyiság, becstelenség, aljasság, így ronda kijelentésnek hangzik, de basszus magyar ember kezébe nem való magántőke, meg magánvállalkozás. Amint 'lazul a póráz', lásd 1989, egyből égbekiáltó mértékű szemétkedés, kizsákmányolás, rablás indult be.

Nekünk - akármit is mondtak - nem ez való. Hanem az, hogy állambácsi elvegyen mindent, magánál tartsa, és időközönként a megfelelő mennyiséget gondosan kontrollálva kiosztogassa a buta hülye népnek. Mert magától úgysem tudna semmit semmivel sem kezdeni, csak ellopni, vagy elherdálni. Aztán meg amelyik pofátlanabb volt, és többet mert lopni, kiskirályként lenézni a nem eléggé bunkó-agresszívat. Ennyi.

Veér Farkas 2009.12.05. 16:31:53

@trixilw:
Sőt, még egyet a fickó után is.

cork77 2009.12.05. 16:35:43

@gorillka:Kiváncsi vagyok hogy magyarisztánban hol tudsz te egy LEXUS IS250-est teherautónak levizsgáztatni? Ha meg céges személyautó,és megfizetik utána a cégautóadót,
akkor NEM KELL menetlevelet vezetnie.

13 éve vezetek Budapesten nap mint nap, az országban mindenfelé,Európa jó pár országában is, duda is volt-van az autóimban,szoktam használni is ha kell,de még soha nem akartak kiszedni a kocsiból.Lehet én vagyok tól nyugodt?

Közöd?? (törölt) 2009.12.05. 16:39:43

Argentína jut eszembe a 2001 es válságban ott is elszaporodtak a hasonló esetek, az emberek idegesek.

Lexus IS250 (törölt) 2009.12.05. 16:53:46

@cork77:
@gorillka:
A Lexus IS250 az enyém, de én a posztban egy Pajero-ról olvastam, viszont nem derül ki a posztból, hogy teherautónak volt-e az ápolt gépjárműve vizsgáztatva avagy sem...

cork77 2009.12.05. 17:07:05

Bocs,most néztem vissza,csak nincs kiemelve külön, és így egybefolyt.

Bambano 2009.12.05. 17:10:26

@Don Blasius: lehet olyat írni, hogy mi a jogi helyzet, meg lehet olyat is, hogy miről álmodozom:)

jónévez 2009.12.05. 17:14:51

Tiszt butaság rz. Ha már egyszer üti az autót, onnan támadó magatartás, tehát ha eltolod, jogosan teszed. Ha zárod közben az ajtókat, a többi sem tud rádtámadni, a kocsin keletkezett sérülések pedig a te igazadat bizonyítják.
Csak higgadtan, és akkor nem a "világosbarnák" országa lesz ez.

jónévez 2009.12.05. 17:19:38

@Don Blasius: Csak csendben jegyzem meg: a munkavállaló ha rátámad a munkaadójára, az általában nem a munkaadó ártatlansága, jóindulatúsága miatt történik.
Nézz magadba, ha képes vagy rá.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.12.05. 17:22:19

"és a cég nem nevezi meg a tettest."
Hát ez kész, jobb helyeken lenne olyan törvény hogy akkor kötelesek megnevezni a tetest, különben a cég (aki a kocsi tulaja) viseli a felelősséget. Vagy a cég tulaja pl. Mondjuk valószínű az övé az autó is.

Az meg nonszensz hogy nem vesznek ujjlenyomatot.

"Kötelesek vezetni menetlevelet, ha az nincs, akkor adócsalást követtek el. "
Én elmennék az Apeh-hoz. Adócsalást úgyis szeretik.

jónévez 2009.12.05. 17:30:04

@ColT: Bűncselekmény esetén itt is kötelező megnevezni a kocsi akkori vezetőjét, mert ha nem, jobban megüti a bokáját a tulajdonos, mint az aktuális elkövető.

"Az meg nonszensz hogy nem vesznek ujjlenyomatot." : Nem tudnak mindenhonnan ujjlenyomatot venni, főleg egy kocsiról, ami kint van az utcán. Az csak a detektívregényekben működik, hogy bárhol lehet.

A menetlevél nem vezetése pedig nem adócsalás, csak sima szabálysértés. (Ezt a posztoló figyelmébe is ajánlom)

Tornado86 2009.12.05. 17:47:49

Tükörben arc megnéz, ha porbafingó mitugrálsz, tükör behajt, bizonytalan esetben ki az elakadásjelzõ meghibásodást szinlelve. Bár az egérút a legjobb, ezzel együtt volt olyan hogy bekopogtam 1 terepjáróshoz, majd mire kinézett, behajtottam a tükrét, végülis "csak" satuznom kellett a baleset elkerülése végett.

metal · http://electric.blog.hu 2009.12.05. 17:49:49

@ColT: Köteles megnevezni a tettest, csak magánszemély mondhatja azt, hogy rokona vezette az autót, és nem vagy köteles vallomást tenni. Egy cégnek nincsenek rokonai, tehát ilyet ő nem mondhat.

Mr. Ray · http://bluray.blog.hu 2009.12.05. 17:58:28

@SilentSound:
A "magamra zárom az ajtót induláskor" tanácsodat szerintem érdemes lenne átgondolni. Ha jön a majom, akkor tényleg zárd magadra. Egyébként meg hagyd nyitva, mert ha baleset van és te nem tudsz kiszállni, akkor a segítségedre sietőket (és főként magadat) szopatod a bezárt ajtóval.

fantaboy69 2009.12.05. 18:00:34

TE vagy az-az ember, aki megvédeni sem képes magát, és a családját, hanem összeszarja magát a legapróbb dologtól, és a felesége szoknyája mögé bújik. Szégyelld magad.
Te fosos.
Akkor nem mersz csinálni semmit mert, beszartál, itt meg nyitsz egy blogot, hogy panaszkodj, meg szarozz mindenkit?
Férfinek kell lenni, nem pedig kivasalt, melírozott hajú, 50 kg-os emósnak.
Nem blogot kell nyitni, hanem pofánverni a dagadt terepjáróst.
Újlenyomat, dns??? Mi a gecinek????
Miért mi történt???
leírásod szerint rongálás nem.
garázdaság szabálysértés?? Másokban elhiszem hogy megbotránkozást & riadalmat keltett ez, de hajlandóak lesznek az oldaladon tanúskodni egy éven keresztül a bíróságon? Kizárt.
Újlenyomat? Mivel vetik össze? nincs ilyen digitális rendszer csak a CSI: MIAMI helyszínelőkben.
DNS? kb 500.000 Ft-ba kerül. és hónapokban.
szóval belátod mekkora idióta vagy?
Ilyen szégyent? és még blogot nyitsz róla?
hülye kocka...........

jónévez 2009.12.05. 18:00:45

@metal: Ez még közérthetőbb megfogalmazás volt az enyémnél.
Tulajdonképpen ebből is látszik, hogy a posztoló kamut küldött be, mert céges kocsinál PONT ILYET nem mond a rendőrkapitányság alkalmazottja, mint amit ő állít: "nincs meg a tettes, mert céges autó...és a cég nem nevezi meg a tettest", csak azt, hogy nincs meg a tettes MÉG.... (de meglesz, mert a cégnél megtalálják, különben a cégvezetője szorul)

Tornado86 2009.12.05. 18:10:14

@fantaboy69:
Na igen: sok balek terjeszti hogy addig nem vagy férfi amíg nem vertek legalább egyszer csúnyán össze, eddig "valahogy" mindig megúsztam, pedig nem egyszer akaszkodtam össze kötekedõkkel, sokszor a masszív testfelépítésem okán, gondolom kötekedõk oltásának te se vagy híján, mivel ezt egyszerûen így kell megoldani. Vagy egyszer úgy megrúgni az illetõt hogy a golyói versenyt futnak a mandulájával a bennmaradásért. Egyszerûen ki kell hozni egy poénos végkifejlettet - ha lehet - oszt le is van rendezve az ügy, nem igaz?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.12.05. 18:12:13

@jónévez: Hát, azért ha rátenyerelt az autóra, akkor csak megpróbálhatták volna. Legalábbis jobb helyen megpróbálnák.
Koszos felületre, ha rátenyerelsz, marad nyoma a kezednek.

Ha meg kötelező kiadni a vezető nevét, akkor miért nem adják? És ha nem adják, vajon lesz-e következménye?

T2006 2009.12.05. 18:24:20

@Mr. Ray: Pont erről beszélt a tv-ben egy tűzoltó! Azt mondta mindenki nyugodtan zárja magára az ajtót, főleg a belvárosban! Ha baleset van, az autó úgy sem számít, ablak bever ember kiszed. De ha már Ők kellenek a balesethez nekik teljesen mindegy, hogy nyitva vagy zárva van az ajtó. A veszítő-vágó mindent visz.
Ja és azt is mondta, hogy minden autóba kellene egy szíjvágós üvegtörő kalapács! Csak 1-2 ezer forint.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.12.05. 18:25:02

@trixilw: Tettem vesszőt bele, valóban hiányzott erősen onnan, csak annyi "gyenge" helyesírású levelet olvasok, hogy nekem ez már fel sem tűnik ilyenkor. :D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.12.05. 18:26:50

Kicsit OFF:
@Lexus IS250: Egy IS 250-nel megszponzorálhatna valaki... Nincs valami jó kapcsolatod? ;)

Rahsid 2009.12.05. 18:27:01

@4ttys: Igen?:) Akkor tessék szépen kiszállni az autóból, és nekimenni a geciládának, nem pedig itt sírni mint a kislányok.

jónévez 2009.12.05. 18:33:15

@ColT: Igen, megpróbálják levenni az ujjlenyomatot, csak kültéren (értsd: utcán, udvarban...) tízből egyszer sikerül jól.
Sajnos kevesen tartjuk kellőképpen koszosan a kocsit, megmossuk/mosatjuk, és ilyenkor ...hassuk.

A gk.vezető kilétének a "nemkiadása" bűncselekmény, tehát van következménye, céges kocsinál is. (sőt, főleg annál, mert ott nem játszik a családtag duma, mert a cégnek nincs családja)

Mr. Ray · http://bluray.blog.hu 2009.12.05. 18:45:51

@T2006: Aha, persze, városban talán még oké. Az ablakbeverés pedig nem olyan egyszerű, mert keresni kell valamit, amivel be lehet ütni. Ha mondjuk ég az autó, akkor nincs idő keresgélni semmit, puszta kézzel beütni pedig....mindegy, én nem zárom továbbra sem.

T2006 2009.12.05. 19:04:31

@Mr. Ray: Persze ahogy gondolod, de nem én találtam ki. Egyébként ha nincs kéznél kés, a biztonsági övet sem kapcsolod be, mert mi lesz ha egy ütközésnél nem tudod kinyitni?!

Netuddki. 2009.12.05. 19:14:21

FELHÁBORÍTÓ!

Kedves q. rendőrök! Azért egyre gyakoribbak mostanában az ilyen esetek, mert b.tok elvégezni a munkátokat! Igen, még egy ilyen teljesen nyilvánvaló, egyszerűen megoldható melót SE vagytok képesek megcsinálni.
Hát csináljátok meg b.+! Ezért fizetlek benneteket az adómból.

A levélírónak pedig azt tanácsolom, ne hagyja annyiban a dolgot. Minimum az ügyészségnek tegyen feljelentést. Mindannyiunk érdeke, hogy az ilyen agresszív, közveszélyes állatok visszavegyenek az utakon.

ügyeske 2009.12.05. 19:16:41

egyszer egy ilyen köcsög teljes erővől beleöklözött az oldalsó ablakomba, mert az ajtót nemtudta kinyitni a pöcsfej.
Sérelmezte, hogy sérelmeztem, amikor a vasuti átjáróban a Kőér utca -Gyömrői út -Vaspálya utca ( Richter Gedeon Gyógyszergyár Bermudaháromszögben megelőzött és én nemengedtem, hogy elémvágjon a sorban :
A mottóm a következő volt, "Gyere nekem köcsög , enyém egy céges autó, max . összetöröd, de teleszel a hibás, mindenképpen tehuzod a rövidebbet"
Mivel jöttek szembe, így ráb@szarintott és kissé zokonvette.
És kiszált , hogy majd ő megmutatja, de mivel nemtudott ajtótnyitni , énviszont a mobiltelefonommal szépen lefotóztam a rendszámát és a köcsögfejét is, igy dühében csak belevágott az ablakba, amitől szerintem eltörhetett 3 ujja és kicsit nagyonvérzett !!

Nondjuk van egy sodrófa is az ülésem alatt ilyen célokra , amit szintén gondosan a műszerfalra helyeztem , diszkréten jelezve a Mercis köcsögnek, hogy nemterem neki itt sok babér.

VADKELET !!!!!!!!

ZX 2009.12.05. 19:17:00

@fantaboy69: Nem tudom milyen fából faragtak, de jó nagy tuskó lehetsz a kommented alapján. :P

"Kötelesek vezetni menetlevelet, ha az nincs, akkor adócsalást követtek el."

Nálunk is volt menetlevél, csak annak semmi köze nem volt a valósághoz. Erről ennyit.

Netuddki. 2009.12.05. 19:20:20

@boO.2.0: "Mit vártál, mit fog enni? Kiszáll, és bocsánatot kér? Legyek én a hülye, de nem értem minek kell ilyen helyzetekben dudálni. Főleg ha látod hogy egy kétszer akkora autóban ülnek kétszer akkora emberek mint te."

Azért b+, mert közúti veszélyeztetést okozott a baromállatja. A normálisabbja felfogja és legközelebb vigyáz. A nemnormális meg így csinál. Nehogy már bárkinek is félni kelljen, hogy elverik az úton, mert figyelmeztetni akart egy szabálytalankodót.

Mellesleg, ha én látom, hogy oldalról jön valaki és nem nagyon tudok már mit csinálni, akkor automatikusan ráfekszem a dudára. Legalább egy kis esély legyen, hogy észrevesz és visszakormányozza a kocsit.

ügyeske 2009.12.05. 19:22:27

@ZX: igen, jónagyköcsög a muki, ez biztos !
Egyébként a céges autóval a következő a helyzet !!
Amennyiben a cég átvállalja, hogy helyetted fizeti be a cégautóadót az APEHnak(nek), akkor megteheti , hogy nem kér menetlevélvezetést!!
Nálunk is ez a helyzet.
Azt viszont mindenképpen tudnia kell, hogy mikor ki vezeti az autót, mert névreszólóan van kiadva.
Ellenkezőesetben vajon hogyan kézbesíteni a tilosbanparkolás és gyorshajtás aktuális csekkjeit az elkövetőknek pénzbefizetés hogyanjának mikéntje céljából !!

jónévez 2009.12.05. 19:42:07

@ügyeske: Az első része pont hogy fordítva van. A cég a személygépkocsi után (egykét kivétellel pl.:személytaxi) mindenképp cégautóadót kell fizessen, kivéve, ha az fizeti, akinek azt adóköteles juttatásként adták. De attól, hogy menetlevele van, még nem automatikusan a munkavállaló adókötelezettsége jön létre, sőt, a cégautó üa-elszámolása válik követhetőbbé, elszámolhatóbbá (az APEH felé is).

A második rész viszont igaz, aki használja a járművet, arról nyilvántartást kell vezetni, ami lehet menetlevél is, de egy átadás-átvételi okmány is elég (bár szerintem bonyolultabb, mint a menetlevélre kötelezése a használó munkavállalónak).

ügyeske 2009.12.05. 19:48:53

@jónévez: Hááát, nemtom, hogy mi van fordítva.
Nálunk ez volt a dilemma:
1, Vezeted a menetlevelet, fizeted a cégautóadót, azokra a kilométerekre, amiket magáncélból vezetsz.
Ez nem jött be senkinek, nemmentünk bele.
2, A cég átvállalja a cégautó átalány-adót.Mehetsz vele korlátlan magánkilométert, kül és belhonban, a cég állja az üzemanyagodat.
és nemkell menetlevelet vezetni.
És a rendszám névreszólóan a nevedre van elkönyvelve, hogy tudják ki parkolt vele tilosban.

Ez van mifelénk, ez a fajta elnyomás, amivel együttkell élnünk !! :):)

FeroxX 2009.12.05. 19:54:56

kibaszott balkán vagyunk, elkéne már ismerni.

jónévez 2009.12.05. 19:58:00

@ügyeske: Jó kérdés. :D
Szóval, azt kérdezték tőletek, hogy akartok-e fizetni a magánkilométerekért, és csodák csodája, ti nem akartátok, és ők ezt nem is bánják :DDD (különben pont ez a rész volna felőled adóköteles juttatás, míg ha elírod üzleti célúnak, akkor az üa.-költség adóalapcsökkentő tétel)

Bár nálunk is ezt kérdeznék a túlfogyasztásra! Meg egyáltalán, a "svarc"-fuvarokra...

hp1 2009.12.05. 19:58:11

Én minden nap járok az Egér úton, tele van gengszterekkel. Persze ha lenne ott rendőr akkor valószínűleg engem szúrna ki mikor nagyritkán akár 80-al száguldom a 70 km/ó helyett, mondjuk úgy 100 méteren. A gengszterektől a rendőrök félnek.

ügyeske 2009.12.05. 19:59:07

@FeroxX: na ez most nem helytálló.
Én most jöttem meg Bosniából, az elmult időszakban 3 szor egy hetet voltam arra.
Teljesen normálisan vezetnek, ott van tekintélya a zebrának, nem huzzák rád a kormányt, ha előzöl, a szembejövő lehuzódik, segít,akit előzöl az ugyszintén, a telizöldnél engednek elkanyarodni, ha besorolnál beengednek, a rendőrt jelzik villogással, és csak ott száguldanak, ahol lehet.
és ez igyvan Görögországban is.

De nálunk Sanghaj van, nem a Balkán. Meg Isztambul, meg Kairó.
Akinek hangosabb a dudája , annak van elsőbbsége, és az a cél hogy szívassanak ahol csak lehet.

jónévez 2009.12.05. 19:59:24

@jónévez: Bár a teherautó az másik fajta.

ügyeske 2009.12.05. 20:04:59

@jónévez: jaja :)
egyetlen fájdalmunk van csak, nemvettek az autókhoz pótkereket, spóroláscímén, tehát ha defekted van, hivni kell a FORD Assistant szolgáltatást.
Szarrágós kisstílűség.
Most az 1,8-as tdci-vel jövünk-megyünk,de a casco fizeti.
Ezértirtam, hogy nyugodtan belémjöhet a muki, nekemvan elsőbbségem, szívja csak a bránert.

mi nem foglalt még 2009.12.05. 20:08:44

@Mr. Ray: lezárt ajtó belülről nyitható csak kívülről nem.
normális autó automatikusan zárja ha elindulsz és baleset után nyitja automatikusan.

ügyeske 2009.12.05. 20:18:02

@mi nem foglalt még: Igen, a régi Ford ilyen volt, 6 km./óra felett bezárta szépen de ez az uj, ez nemtudja, csak ha beállítatod a programját a szervizben, basszus.

mi nem foglalt még 2009.12.05. 20:22:31

@ügyeske: érdemes beállítatni mert nagyon jó ha piros lámpánál kiakarja valaki venni a táskát a hátsó ülésről.
nem tudom dívik e még ez a lopás de egy időben dívott.

jónévez 2009.12.05. 20:26:43

@ügyeske: Nicak, nicak, hát ezek tényleg szarrágók. A magánkilométereden túllépnek, de egy pótkerék árán spórolnak. Ha kilukad. akkor pedig inkább fizetik a többszörösét.
Hát, ilyen cégnél már dolgoztam, csak azóta nincs.

ügyeske 2009.12.05. 20:28:53

@jónévez: mondjuk hosszutávon bejön neki, asszem a 160 autónál 6-8 ilyen eset volt eddig, belefért nekik a rizikó.

2009.12.05. 20:29:07

"Erre egy tőlem 2-szer akkora rövidhajú élőlény."

Eddig jutottam. Tovább nem érdemes.

Írónak nem kell lenni egy posztolónak, de közepesen értelmesnek talán.

ügyeske 2009.12.05. 20:29:36

@mi nem foglalt még: már ráll a kezem , az az első, hogy zárom magamtól.

Parajpuding 2009.12.05. 20:32:47

Legalább a rendszámot, vagy a cég nevét fel lehetne tenni a netre. Legalább tudjuk, milyen cég az ahol férgek dolgoznak, vagy éppen a vezető ilyen féreg.
Másrészt azonban azt is tudni érdemes, hogy az esetek többségében az ilyen fellépésű emberszabásúak puhap*csök, mert hozzászoktak, hogy a fellépés és az alkat elegendő a megfélmlítéshez. Ha viszont valaki netán felvenné a kesztyűt, akkor derülne ki, hogy pont olyan ellenfél lenne, mint egy gőzölgő kupac sz*r.
Még valami: ha teljes erővel ütött és nem verte be az üveget, akkor igen fikajancsi volt és ez is bizonyította, hogy NSF. Nagy seggfej fingzsák (Marcinko)

Tomzone 2009.12.05. 20:33:49

2 megjegyzes:

Rossz az a hasonlat, hogy az eroszakkal Europa helyett Azsiaba tartunk, fel azsiat korbemotoroztam, kaotikus kozlekedessel talalkoztam, de ilyen aggresszioval sehol sem.

A Pajerosnak egysyzemelyes kft-je van, es o maga vezette az autot. Onnan tudom, hogy en vagyok

ügyeske 2009.12.05. 20:34:08

@zulu: miagondod?
nehogymár stilisztikailag hányjad-vessedmeg a cikket.
Eszedbe sem jut hogy első felindultságból ilyesmik is kikerülnek az ember ujjai alól?
Sőt, még ilyenebbek is.
Azért van annak egy bizonyos bája, ha itt a posztokat valaki nyelvtanilag kívánja elemezni, ahelyett, hogy a bennefoglalt sulyos dolgokra fordítaná figyelmét.
Mért?
mindenkor LőrinczeLajos-GrétsyLászló vezesse tollunkat ?? :):)

Parajpuding 2009.12.05. 20:36:06

@Parajpuding: Én is inkább hagynám a dolgot, ha netán előfordulna. Ugyanis félnék. Nem az emberszabásútól, hanem attól, ha helyben kizsigerelném, akkor én rohadnék el a börtönben. És egy ilyen féregért ugyanannyit kap az ember, mint egy emberért.

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.blog.hu 2009.12.05. 20:50:32

Húha, kedves blogolvasók! Ennek a fele sem tréfa. Sőt, még a negyede sem! Irgumburgum, hogy a Newton rúgja meg!

Mr. Ray · http://bluray.blog.hu 2009.12.05. 20:56:33

@mi nem foglalt még: Normális autó....szerintem ezt még rengeteg autó nem tudja.

De látszik te sem olvastad amit írtam. Hiába nyitható belülről, ha nem vagy eszméletednél. Én azt írtam, hogy ha kívülről jön a segítség...na akkor az b@szhatja a belülről nyitást, ha nem tudja betörni az üveget. De mint mondtam, nem ezen van a hangsúly, hanem azon, hogy minden ilyen dolog plusz idővel jár.

Rahsid 2009.12.05. 20:58:08

@kovi1970: Látom, nem fogod hogy miről beszélek.

Mr. Ray · http://bluray.blog.hu 2009.12.05. 20:58:48

@T2006: Azért ez nem reális valljuk be (direkt kötekedős válasszal ne fáraszd magad).

mi nem foglalt még 2009.12.05. 21:11:04

@Mr. Ray: mint ondtam, ha gond van a karambol után amikor már az autó nyugalmi helyzetben van 7 másodpercel nyílnak az ajtók.
ennél gyorsabban nem ér oda senki sem.
amelyik autó emg nem tudja ezt ott fogják és bebesszák egy kővel az ablakot oszt jóvan.
zárd be nyugodtan magadat.
főleg olyan autóban aminek a csomitartója is központis.
mint mondtam régebben előszeretettel fosztogattak piros lámpánál.
nem véletlenül találták ki a magától bezáródó autókat.

anyahajókabinajtóhajtogató 2009.12.05. 21:20:41

ANNYISZOR LEÍRTAM MÁR: KISZÁLL - ELÜTÖD - VISSZATOLATSZ!

MI OLYAN NEHÉZ EBBEN?

koala_1 2009.12.05. 21:21:10

Én jobb blogot tudok nyitni, eddig kétszer kényszeritettek önvédelemre mind a kétszer levertem a rámtámadót.

Első alkalommal egy taxis rámtolat a villányin , hétratolok egy egész sort ,h leparkolhossan majd kiszólok

"legalább megköszonhetted volna"

"mit köszöntem volna meg neked te gyökér!" üvölti ,ugy h a nyál fröcsögött a szájából.

Kiszálltam ,minek kell így viselkedni?

Erre viperával akart fejbeverni egy taxis,a,de amikor látta ,h egy kézzel elverem (szó szerint mert ki volt ugorva a másik kezem vállból) visszaugrott a kocsijába és a személyleírásom kezdte írni.

Két éven keresztül bújkált soha nem tudták kihallgatni a bíróságon mégis én fizettem !!

Második alkalommal a Fadrusz utcában ,egy 150 kilós hízott disznó szintén taxis nem birta elviselni ,h magam elé engedem a szabályosan kanyaradó buszt.

Dudál, villog stb

Esett,- elöttem tócsa, fékeztem.

Piros lámpa állok..

Jön a paraszt nagy húsos kéz belevág az üvegbe ,úgy ,h majd berobban az üveg, ki akarok szállni,de rugdossa az ajtót úgy ,h nem tudok kiszállni,folyamatosan örjöng mintha a mad max-et nézném..

A másik oldalt kikászálódok a taxis még mindig csak üvölt.

-Minek fékezel be elöttem?

-Tócsa volt elöttem..

-Nem volt tócsa kamera van az autóban!

-Remek akkor vissza tudod nézni..

A végére hagyja a trompfot

" Én rendőr voltam most pedig eltakarodsz innen vagy agyonverlek !!"

Itt elbaszta 105 kiló vagyok 16 évet karatéztam 18 évet bodyztam.

Mondtam neki ,h ez a hely nem alkalmas a verekedésre.

"Miért itt neked nem jó?" válaszolt majd állkapcson vágott, ahogy hátratántorodtam már kaptam a másikat.

Hirtelen látom az ujjait a szemem elött , a marha ki akarta tolni a szemem!!

Itt jött az amit soha nem felejt el , jött mint a bulldózer kapott vagy 10 et teljes erőből,- térdreesett ,- hagytam h felálljon,- erre megint nekemront ,ugyanaz a válasz jobb bal ,jobb bal .

Megyek hátrafelé a marha meg jön rám két kezét tágratartva.

Elfordul majd megint rámront ,- még egy pár..

Térdre esik.

Hirtelen a kezét a feje elé teszi takaróan

"jól van ,elég!"

Abban a pillanatban hagyom,- kijön egy nő a boltból.

"Hívom a rendőrséget" úristen, gondolom végig két napja fizettem be a két éven át tartó ügyet egy olyan dolognál ahol magamat védtem csak ez kell még.

Mondom a nőnek "megvertek" mire a nő kezével mutatja ,h int ,h csak nyugalom.

Na szépen vagyunk , gondolom magamban , közben emelkedik fel emberünk,kezével a fejét fogja szédül a sok ütéstől..

"Igen??? " kérdezi szédelegve..

Nézek körül, hátha látta valaki aki látta nincs tolla akinek van nem ír ..Futni indultam telefonon nincs is nálam(rosszul hittem) tanu mondja ,h felhív, nem kell nincs nálam a telefonom.Hiba volt a számét rosszul irtam le.

Ezúton kérem ,h menjen el a 11 kerületi kapitányságra és mondja el ,h látta az esetet.

Taxis látva ,h tanút keresek odajön "most mit akarsz ezzel ugyse mész semmire" mondja.

"rajoskodtál nem jött össze" ,- válaszolom

Mire a válasza "miért nem ?"

Ledöbbenek az elöbb ha nem alázkodik meg valószinű szó szerint agyonverem most meg ezt kérdezi.

Mondom neki " akarod mégegyszer?"

Válasz nincs elmegy.

Hazaérek, épp a térdemre teszem a kötést amikor jön a rendőrség , elmondom mi volt nagyon normális a rendőr,-

"mi ezt a verziót hisszük el" jó megnyugodtam.

Egy hónap eltelt bemegyek a rendőrségre, elkezdenek fotózni fényképezni ujjlenyomat stb mintha komoly bünöző lennék.

"Garázdaság vétsége" a vád.Mostmár másodszor.

Kiskoromban sokszor volt az ellenörzőmben ,h verekedtem.Azt nem irták ,h meg akartak verni és én vertem meg a másikat,- azt nem.

30 éves elmúltam mikor anyukámnak elmondta egy iskolatársnőm ,h soha nem voltam verekedős.

De aki meg akart verni azt megvertem , ezt a szokásomat megtartom.

A hamis vádat pedig nem szeretem,azt mondasz amit akarsz te is tudod ,hogy történt.

Örülök ,hogy úgy megvertelek mint soha más az életben.Egész életedben emlékezni fogasz arra a verésre "Róbert".

ügyeske 2009.12.05. 21:32:37

@koala_1: bameg, még olvasni is fárasztó volt !
Akkor kérnénkszépen még a két taxis rendszámát, cégét és nevét !!
Hagy legyünk kissé óvatosabbak velük :):)

Tibike15 2009.12.05. 21:34:50

emberek, le kéne szoknia a dudálgatásról meg a villogtatásokról

értem, hogy buzog az adrenalin, de aki nagyfiúnak vagy nagylánynak érzi magát és dudálgat meg villogtat az egyszer, előbb utóbb bele szalad valakibe aki még nála is nagyobb egóval rendelkezik és vagy több adrenalinnal.

nem kell önkéntes rendőrt játszani. Igen vannak bunkók az utakon, de vezessünk deffenzíven és engedjük el és be a másikat

láttam már két kopasz napszemcsist rádudálni egy másik terepjáróra, amiből 4 kopasz napszemszics szállt ki, hogy érveljenek a maguk igaza mellett :) , szóval soha nem tudhatod, hogy mit fog a másik lépni és ki az erősebb

Mr. Ray · http://bluray.blog.hu 2009.12.05. 21:38:48

@mi nem foglalt még: Értsd meg kérlek, hogy nem minden autó nyitogatja a zárakat:))

Nekem központis és a csomagtartót is az zárja, de mégsem zárom be. Úgyse tudnak hátulról semmit kilopni, ami mozdítható. Aki meg elrohan egy 40+ kilós mélyládával a pirosnál úgy, hogy előtte még a kábeleket is lekötni, annak tényleg gratulálok.

ügyeske 2009.12.05. 21:39:23

@Tibike15: ezzel csak egy baj van.
Én nem dudáltam és nem integettem és nem villogtam, csak mentem szépen a sávomban és nem volt kedvem a pofátlankodó köcsögöt beengedni.
Mert mindig ez a baj, mindig van valaki a sorban, aki beengedi őket és ezért merik megcsinálni.
Ha soha senki nemtenné, akkor rájönne előbbutóbb ( na jó inkább utóbb, mert nemntanulnak olyan gyorsan mint a kutyák), hogy nemérdemes próbálkozni.

Szerintem, ha mindig mi hunyászkodunk meg akkor egyrenagyobb lesz a pofájuk és símán előzik a sort a pirosnál, hogy a mási sávból kilőjjön.
ilyenkor kéne kiszórni egy maréknyi dobócsillagot eléjük, basszus !!

Tibike15 2009.12.05. 21:49:03

@ügyeske: nem inkább az a baj, hogy te eleve feltételezed a másikról, hogy pofátlan nyomulós, akit most jól megbüntetsz

két dolog lehet, vagy nem az, akkor őt is jól felidegesíted és legközelebb ő se enged be senkit mert hogy kib@sztak vele is

a másik, hogy beleszaladsz egy tényleg bunkóba, aki vagy lezúzza az autódat és vagy bezúzza az arcodat

de ha te így viselkedsz, azzal csak egy dolgot érsz el, hogy te is és a másik autós is agresszívebb lesz, tényleg kell ez ?

Nekem is volt ilyen esetem, mikor villogtat mogyoródi úton a hülye focusos, hogy zöld a jobbra lámpa, de én egyenesen mennék, arra meg még nem lehet.

Szar napom volt, erre kiszálltam és odamentem hozzá kedvesen eltorzult arccal megérdeklődni, hogy ugyan abbahagyná-e a villogtatást, mert kurvára idegesít, komolyan mondom röhögnöm kellett ahogy a 40-es picsa remegő kezekkel kereste a mobilt, hogy most ő rendőrt hív. Hívjál bazdmeg és mit mondasz neki? Hogy villogtattál.

Nem volt szép dolog, de én kiordítottam a dühömet de generáltam egy csomó ideges autóst, akik tülköltek mind a barom, de akkor leszartam, én legalább megnyugodtam.

fantaboy69 2009.12.05. 21:51:51

Ügyeske valamint XZ: buták vagytok mint egy fasz.
Ne offoljatok. Elég már ezekből a menetleveles szarságből. Ebből nem lehet mit kihozni. És ha megnézik, amit nem fognak mit fognak látni? Hazugságot. Kb. ezt:
Garázs
Budapest belterülete
Garázs

Kb. ilyen alapon meg lehet állítani a kopasz terepjáróst, és megnézni az autósrádióban, hogy van-e mp3-as cd?
ha van akkor szerzői jogok megsértése.
És szerinted, hány kibaszott autóban találnának a rendőrök, ha rámennének erre? Mindegyikben szinte.
Hazugságot és főleg hülyeséget nem kell írogatni.
Hp1- kommentjére válasz: Ha 70 helyett 80 nal mész akkor nem büntetnek meg.
Lakott területen belül / 50km/h /:
a trafi 69 km- től mér. 68km/h val még NEM.

mi nem foglalt még 2009.12.05. 21:55:47

@ügyeske: szerintem surikenre gondoltál, a dobócsillag lapos azt szórhatod napestig akkor sem lesz defektje.

ügyeske 2009.12.05. 22:09:32

@Tibike15: mér, szerinted, aki a vasuti átjáróban előzi végig a sort, az miért is teszi?
Nemdudálunk, nemvillogunk, nemengedjük be és választhat hátha legközelebb nemcsinálja meg.
Mondom, a görögök, bosnyákok de MÉG a SZERBEK is jobbanvezetnek, ott az a cél, hogy mindenki hazaérjen !!

ügyeske 2009.12.05. 22:14:55

@fantaboy69: ahogy elnézem az önarcképedet tartalmazó avatart, te még a f@szhozképest is gyengevagy, amilyen fejed ven.
keszonbetegség veszélye nélkül nemtudnánk egyszintre kerülni veled !!
Miazhogy ne offoljunk?
Mért, te mitcsinálsz te kis tetű?
Mért tűnik nekem ugy, mintha fogalmad sem lenne arról amiről itt folyik a diszkurzus.
Mert biztosan igy is van.

Ezek a számértékekpedig amiket itt írsz , az teljesen butaság, mondhatnám, hogy f@szság, de perszehogy, hiszen te irtad.

na menj aludni, bár ezt az állapododat te már ugysemtudod kialudni , reménytelen,

ügyeske 2009.12.05. 22:16:17

@fantaboy69: és nem a szerzői jogok megsértése, mivel saját szórakoztatásra hallgathatod, feltéve ha nem pénzsszerzésre használod.

ügyeske 2009.12.05. 22:18:15

@mi nem foglalt még: legyen az, ezen nemveszünk össze, veszek is egy kilot a szakboltban :):)

2009.12.05. 22:21:10

@ügyeske: "de MÉG a SZERBEK is jobbanvezetnek"
Ezzel azert vitatkoznek. :))
Maradjunk annyiban, hogy nem...

Színes Géza 2009.12.05. 22:34:58

Pajeróra, amiben 4-en ülnek nem dudálunk!

Én már mindig megnézem a személyzetet, mielőtt egy bünözőtipikus autóra dudálok.

És van egy vipera az autómban.

ügyeske 2009.12.05. 22:37:44

@ruskyy: nézdd, ki mit tapasztalt.
Nekem semmi gondom nemvolt velük.
És ami a legjobban tetszett , hogy az ut jobboldalán közlekednek, hogy aki siet annak a síma országuton is marad középen egy szabad sáv a haladásra.
Menjél Te itthon el a 4 -es uton Debrecenig vagy a 6-oson Pécsig és mindenki a felezővonalra ragadva halad előtted.
Minden egyes előzés egy túlélőtúra.
Belgrádban sincs gondom a szerbekkel, igaz némelyik megy mint a mérgezett egér, mert mindenhol vannak kivételek, de a nagyátlag szerint jobban figyelnek egymásra , nekem ez a véleményem !!

Kis Hableány 2009.12.05. 22:49:42

Simán arcon kell lőni a gázpisztollyal azt jóvan.

2009.12.05. 22:58:09

@ügyeske: az e75-ot ne keverd orszaguttal, mert nagyon-nagyon nem mindegy.
3 ev alatt nagyjabol 30-40000 ezer km-t vezettem le ott, van nemi tapasztalatom. Ha a magyar autosulival ennyi bajuk van itt az embereknek, akkor mit szolnanak a szerb rendszerhez? :D:D:D
Mennek 1 kort egy haztomb korul, es ennyi. Megvan a jogsi, nem vicc. Az egadta vilagon semmit nem tanitanak meg nekik. Talan Ujvideken es Belgradban igen, mert ott muszaj, de mashol max. a pedalokat meg a valtot tanitjak hasznalni a lurkoknak, aztan mehetnek a forgalomba.

csintapala (törölt) 2009.12.05. 23:05:49

@Janovszki Zsolt:

"Baker mi volt az a btk. tényállás, ami alapján nyomrögzítőket kellett volna kirendelni a közpénzből működtetett rendőrségnek? Ajtódöngés? Csúnyán beszélés? Anyagi kár keletkezett? A post alapján nem. Akkor meg miről beszélsz?"

Imádom az ilyen okos megmondóembereket. A fostalicska rendőrségnek sajnos minden szarra van pénze, csak arra nincs, hogy megvédje a normális embereket. A fűben kuporgó fekete mellényes gárdistákhoz ki lehet vezényelni egy fél század kommandóst, mert AZ fontos (leszarom őket egyébként, nem politikai vonzatban hoztam fel, csak példa). Az hogy szétverik a motorháztetődet, életveszélyesen megfenyegetnek, az nem fontos, mi? Szerinted ezek nem merítenek ki semmilyen tényállást a btk-ból? Életveszélyes fenyegetés, garázdaság mond valamit?

A cég nem adja ki a vezető adatait? Nanemár. A rendőrségnek eljárást kellett volna indítani ismeretlen tettes ellen garázdaság és életveszélyes fenyegetés miatt (utóbbiért letöltendő szabadságvesztés is kiosztható). A kocsiban -motorháztető ütlegelése, lehet horpadt- keletkezett károkról jegyzőkönyv stb. Cégtől az eljárás keretein belül megszerezni a vezető adatait, és bíróság elé állítani. Ennyi.

Bezzeg ha az emberünk kiszállt volna egy gázpisztollyal és pofánlövi a szarházit, akkor ment volna a kommandócsapat meg még a híradóban is benne lett volna. Aztán a szerencsétlen bizonygathatja a bíróságon, hogy ő csak védekezett. Mert védekezni, azt nem szabad. Sehogy. Csak tűrni szabad, aztán meg végignézni, ahogy a rendőrség nem csinál semmit.

indapass90210 2009.12.05. 23:08:05

@fantaboy69: kivancsi lennek, hogy van-e az orszagban olyan mp3at tudo fejegyseg kocsiban, amihez csak megvett mp3ak vannak a kesztyutartoban. Amugy a magancelu masolast a torveny nem rendeli buntetni. Raadasul bizonyitani sem lehet. Mondjuk ettol meg siman becsukhatnak miatta, mivel a biroi/ugyeszi/rendori/szakertoi kar technikai problemak megertesehez szukseges felkeszultseget meg van hova fejleszteni.

indapass90210 2009.12.05. 23:09:40

Egyebkent en tudom a megoldast, azt kellett volna mondani, hogy ugy tunt, magzargarda ruhaban volt a kopasy!!

ügyeske 2009.12.05. 23:15:55

@ruskyy: én évente vezetek 30 - 40 000-et, persze nem mindet abban az irányban.De most nem ez az érdekes.
És az E75-el vannak tapasztalataim, Ujvidék-Belgrád-Nis Bulgár határ, vagy Macedón határ, Szaloniki , tengerpart.
Nekem bejön a dolog, akik ezen az uton nagyobb veszélyt jelentik, azok a török vendégmunkások inkább.
Na erről ne nyissunk tehát vitát, ha te ott élsz , akkor nyilván autentikusabb a forrás legyen igazad.
Én csak arra próbáltam rávilágítani, hogy ami nálunk megy ez embertelen.
Lakótelepi kis utcákon, vagy előttünk a kertvárosi részen , ahol minden utca jobbkezes és 150 m.-enként vannak egymásután, itt 120ra felgyorsulva száguldoznak a suttyók.
Aztán a multkor olyan csatt volt, hogy a szerencsétlen nőt nekünk kellett kihuzni a bukfencezett autólyából, pedigugyen neki volt elsőbbsége, a nyikhaj pedig benyomottan vigyorogva aztse tudta megmondani kit hivjunk fel, ha a szüleivel akarunk beszélni, hogy tulélte a dolgot.

2009.12.06. 00:07:04

@ügyeske: amirol beszeltel, az nem orszagut, hanem autout. Meg szep, hogyha jobbra tartanak, akkor elfer 3 auto kenyelmesen. Az orszagutak allapota igencsak szar. Probalj csak meg ugy elmenni Ujvidekre, hogy nem a 75-oson mesz, mindjart rajossz mirol beszelek...
Na, de eleg az off-bol, majd egyszer irok inkabb rola egy posztot, ugyis megigertem, asszem :)
Mivel ingazok jo ideje, osszetudom hasonlitani, hidd el. :P

ON:

lveszett (törölt) 2009.12.06. 00:20:13

Nem azt mondta az amatőrje, hogy rátámadt két cigány, lelőtte az egyiket, most akkor mit csináljon?

koala_1 2009.12.06. 00:36:53

@ügyeske: Az első nem taxis , probálták megtalálni egy egész a 4 lapon volt ,hol merre, lakhelyén különböző cégeknél ,a második reptéri zóna taxis.

gorillka 2009.12.06. 01:58:10

@Lexus IS250: "Miért nem kérték az ügyvezetőt a céges autó menetlevelének kiadására (ugyanis a jármű tehergépkocsinak van vizsgáztatva)." Innen vettem.

volesojinka 2009.12.06. 08:19:51

Kinyúlok a "Tibike" - hm...a becéző nicknév is beszédes....hány éves? öt? - féle hozzászólóktól, van bőven az "ugyanmár, jobb a nyakat behúzva elsompolyogni" mindezt valami bölcsességfélének beállítva, mint az oviban vot: erős enged, szamár szenved.
Csakhogy. Ha ilyen vagy, betojsz, elsunnyogsz, szó nélkül, illetve reakció bálkül hagyod, hogy a vadparasztok uraljanak minden területet, pusztán az erősebb kutya b*szik alapon, akkor átadtad nekik a világot. Akkor kuss legyen mindenkinek, aki nem kétszáz kiló, akinek nincs sokmilliója erős járgányra, aki alapból nem agresszív? Akkor értékeljék és alakításk át ezek a saját kényükre a civilizációs szabályrendszereket? Mi meg, akik szeretnénk ezek alapján működni, kussoljunk???? És ti, nyakbehúzók, mit mondtok a gyerekeiteknek,- ha lesznek - unokáitoknak, ilyen világot hagytunk rátok, mert gyáva szarok voltunk?
És még valami. Visszataszító, hogy mástól azért elvárjátok, hogy tegyen valamit. Ami ugye nem a ti bőrötökre megy.
Az ember ne azért ne legyen gyáva, mert macsós férfi (ahogy volt ilyen hozzászólás is, elég gáz...) lehet nő is, lehet vékony is, lehet bármilyen, igenis álljon ki az ő és mások jogaiért. Adott esetben ez kétségkívül kockázattal jár, de még mindig kisebbel, mintha hagyjuk a farkastörvények totális térnyetését.

Petrodon 2009.12.06. 08:20:39

Na a szokásos kihalásra ítélt pöcs emberke.
Dudál igazi férfi módjára, aztán meg maga alá fosik ha kiugranak a másik autóból...
Szánalmas vagy, és a rendőrségnek nem az a dolga, hogy ha nem történt bűncselekmény akkor a kis női lelked megnyugtatására ujjlenyomatot vegyen az autódról!

volesojinka 2009.12.06. 08:21:11

számtalan elírás, tudom, bocs, siettem

BERK.T-900 (törölt) 2009.12.06. 08:50:05

@anyahajókabinajtóhajtogató: Igen, ez lenne az ésszerű egyszerű megoldás. Nem kell itt variálni..

BERK.T-900 (törölt) 2009.12.06. 08:52:57

@Void Bunkoid: Hát neked is tökéletesen igazat tudok adni csak más aspektusból közelíted meg a dolgot.. de mindenképp szociológiai okok is állnak a háttérben, hogy ilyen vadbarom kopasz fiktívcéges börkabátos hernyók is elszaporodtak ebben az országban!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pyromaster 2009.12.06. 09:20:32

Komolyan nem hiszem el, hogy vannak olyanok, akik szerint ez így van jól. Pl jankovszky vagy ki a faszom zsolt. Jankovszky te normális vagy? Remélem anyaddal is talalkozik ez a bunkó bazdmeg. Nem bűncselekmény? Életveszélyes fenyegetést kell mondani, és máris az. A gárda riadalmat kelt ha megjelenik? Ez nem kelt riadalmat másokban? Mi a jó édes kurva anyátokról pofáztok itt basszátok meg!!

pyromaster 2009.12.06. 09:22:13

@Petrodon: Te is nagylegény vagy a billenytűzet mögül. Aztan ha valaki a nagypofadba beletolja a vadászkését, akkor rendőrért sikítasz anyád szoknyája mögül kötsööööög.

Bengamanga 2009.12.06. 09:36:04

A rendőrség az utolsó emberig korrupt maffiózó bűnözők bandája, a főkapitányokat is beleértve.
Székesfehérvári tanúlság:
A József A. úti rendőrkapitányságnál mindennapos, hogy BMW-s robbantottfejű gyurmamatyik a kikanyarodó rendőröket akadályozzák, beszólnak nekik, nem utolsó sorban civileket inzultálnak, na meg 100km/h-val áthajtanak a piroson. A rendőrség éber orkjai pedig semmit sem tesznek.
A Sarl utcában akik egy ürge, szabálytalanul parkol, nem lehet miatta bemenni a parkolóba. Már ezerszer megbüntették, de valamelyik ork mindig elsimítja neki a dolgot, mert jó cimbi az egész ork-klánnal.

efhábé 2009.12.06. 09:56:15

@Riska: Felsőkategóriás VW az csak phaeton lehet, de abból szerintem nem is gyártanak fehéret.
Amiből sok fehér rohangászik, az Passat, de az rohadtul nem felső kategória, csak közép, mint a Mondeo, Laguna, 407, A6 stb-stb.

tigris 2009.12.06. 10:23:47

itt olvasgatva a kommenteket sok emberkének vipera van a kocsijában, meg egyéb eszköz. Én szeretnék valami komolyabbat, kobrát hol lehet kapni? Az azért erősebb mint a vipera:)

tigris 2009.12.06. 10:26:48

@efhábé: az A6 azért nem ebbe a listába való, azt érzed te is ugye?

Ubul1 2009.12.06. 10:55:09

@bajnaikondom:
faszfejkém, ha elüti és a barom beveri a szélvédőt meg a lökőst a fejével ki jár rosszabbul? A barom begyógyul a kocsi nem, a többi köcsög meg lehet h felírja a rendszámod, feljelent cserbenhagyásért és mivel feljelentőnek joga van tudni a feljelentett címét, lehet h meglátogatnak. nm kéne okot adni rá h fogást találjanak rajtad azt kész, meglepő mennyi segfej van juda-pesten, szinte tömény eszenciája ennek az trágya pusztulat országnak. undor

Ubul1 2009.12.06. 11:01:19

@Void Bunkoid:
papi, ha nem tűnt volna fel kádár nem csak megvénült, hanem azóta fel is fordult, kinek a kezébe akarod itt adni a 100%-os irányítást, baszkikám?
Én nem ismerek olyan magyart akire rá merném bízni ezt a trágyafészket, és eddig nem is mentünk semmire magunktól, ha nem tűnt volna fel, a török, német, habsburg, orosz megszálláskor mikor viszonylagos kuss és stabilitás volt egyszer se saját magának dirigált ez a csürhe. Max a tefajtád hitte el hogy mégis.
Most meg jöttek a zsidók, akik a legveszélyesebb mételye ennek a bolygónak, és prímán átlátták a helyzetet, bele se kell nyúlnunk ebbe a szarosbilibe, elintézik ezek egymást mi majd csak bevonulunk a végén. de én kb leszarom, tegyék, csak engem hagyjanak innen elmenekülni. Van kellemesebb éghajlat is ennél. Ahol a piát nem vizezik, és odaadóbbak a nők.

Ubul1 2009.12.06. 11:08:39

@ügyeske:
isztambul és Kairó mind kellemesebb hely sok tekintetben judapestnél. kéziccsókolom.

Ubul1 2009.12.06. 11:14:44

@koala_1:
te egy vérbeli faszfej vagy öregem, súlyos elmebajjal a sok koksztól, a saját hibádból se tanulsz.

sreetfighter 2009.12.06. 11:22:02

@tigris:
Nekem egy pitonom van. Megveszed?

2009.12.06. 14:42:05

Azert az ilyen posztokbol mindig kiderul, hogy az orszag minimum fele sok danos karate mester :DDD

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.12.06. 17:41:43

@fantaboy69: Nyugalom.... Ez most nem spam volt, ld. előzmények.

ügyeske 2009.12.06. 18:59:04

@ Ubul1: JOBBHELYEK BIZONY , CSAK VEZETNI NE KELLJEN OTTAN :):)

ügyeske 2009.12.06. 19:03:21

@ruskyy: jaja, a másikfelének pedig a gázspré-gumibot-bézbollütő-vipera-piton-pirannya-lazannya és egybeépített hátsóködlámpásfényszóró van a kocsijában.
A maradék 10 ember pedig ki sem mer már menni a forgalomba... :):)

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2009.12.06. 23:39:20

@anyahajókabinajtóhajtogató:

Mert te hányszor ütöttél már el önvédelemből másik embert, te majomparádé?

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2009.12.06. 23:41:57

@volesojinka:

Ne, te is kurva okos vagy. Mert szerinted a rendőrök cím szerint miért vannak a világon? Pont az a kötelességük, hogy megvédjenek.

Neked is csak a pofád nagy...

boogieee · http://www.pallas70.hu/logisztikai-ugyintezo.php 2009.12.07. 09:24:53

Nem tudom, mit vártál a rendőrségtől? Hogy majd felhajtja az ügyet, megtalálják az "elkövetőt", aki megkapja méltó büntetését, és szép, kerek a világ!?

efhábé 2009.12.07. 13:23:30

@tigris: Miért is nem?
Felsőközépkategóriás autó
Az A4 kompakt, az A6 közép, az A8 meg a prémium.

efhábé 2009.12.07. 13:26:48

@Cro166: Ok, akkor úgy fogalmazok, hogy én még Mo-n fehér phateont nem láttam, ellenben passatból van bőven.
Ide a rozsdás bökőt, hogy passat volt, az pedig nagyon-nagyon nem felsőkategória.

Cro166 2009.12.07. 17:05:16

@efhábé: mondjuk, ha valaki nem ekkora szakértő, az mondjuk például egy passat CC -t simán felső kategóriásnak néz (nem a nagysága miatt!)

Ghunner 2009.12.07. 21:08:41

Az is ostoba, aki nekiáll fegyelmezni a forgalom közepén. Megérdemli hogy megfenyítsék.
És kiváncsi vagyok mit mondana erről a másik fél.

Ghunner 2009.12.07. 21:09:14

Az is ostoba, aki nekiáll fegyelmezni a forgalom közepén. Megérdemli hogy megfenyítsék.
És kiváncsi vagyok mit mondana erről a másik fél.

ügyeske 2009.12.07. 22:41:47

@Ghunner: Te mindent kéccermondsz mindent kéccermondsz ??

jónévez 2009.12.07. 22:59:07

@ügyeske: Miközben megy az újságért. Megy az újságért.

purplehaze 2009.12.31. 09:05:36

Legjobb lenne az ilyen terepjárós kopasz majmokat ilyen gépekkel vadászni: www.youtube.com/watch?v=LUu9OalW_gc&feature=related












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása