Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Ha terepjáróm lenne, belöktem volna az árokba

2010.05.15. 10:37 :: SilentSound

Igen feldúltan írt levelet Dániel és bár mond az ember néha dühből mindenfélét, azt azért kötve hiszem, hogy mérgében letolta volna az útról a vele szórakozó autót, hacsak nem jön valaki szemből, mert még mindig kevésbé életveszélyes egy árokba forduló autó, mint egy frontális ütközés.

Megosztanék egy valós történetet, melyet a múlt héten éltem meg. Lakóhelyemről (Budaörs) indultam déli irányban kifelé a városból, délelőtt. Aki ismeri a kihajtó szakaszt, a Csíki dombról jöttem lefelé a törökbálinti elágazás felé. Itt már véget érnek a lakott részek, egy hosszú balkanyarral később - mely beláthatatlan ott a feloldó tábla, és biztonságos 90-es tempóval lehet átsuhanni a völgyön, majd elvenni a gázt és elgurulni az általában piros lámpáig...

Az is tudni való, hogy a még itt-ott kandikáló kertek garázsbehajtója közvetlenül a főútról nyílik, így aki be akar kanyarodni, amögött csaknem állóra kell fékezni, ha éppen jönnek szemből, és nem lehet kikerülni.

Előttem haladt egy xsara picasso, azelőtt haladt egy személyautó. A személyautó indexelt, lelassított, így mi ketten is lassulásra kényszerültünk, mert jöttek szemből. Személyautó el, ám a xsara csak nem mozdult, gurult szépen 10-15-ös tempóval. Szemből eltűnt a forgalom, így pár másodperc múlva, gondoltam szabályosan megelőzöm, nem érek rá most fagyisautósdit játszani.

El is indultam, és már tekintettem is jobbra, eltűnt-e már mellőlem az autó, mehetek-e vissza előzés után a sávba? Nem tűnt el, pont egy vonalban volt a kocsink orra. Kicsit több gáz, nem használ.

Dízel autóm lévén kb. 3 perccel az indítás után jéghideg motorral nincs még teljesítmény, árt is a motornak, de ha akarnám se menne. Meleg motorral helybenhagyon a barmot, de így nem tudtam vele mit kezdeni. Kb 20-25 másodpercig mentünk egymás mellett centiméterre pontosan, mikor is közeledett a beláthatatlan kanyar.

Rányomtam a dudára (gondoltam, átfut az agyán mit művel és abbahagyja), erre a marha elkezdett üvöltözni és mutogatni. Fel kellett hát adnom a párbajt, erős fék, barom mögé vissza, villogás, dudálás. Valamit még mutogatott, aztán elhúzott a következő elágazásnál Budakeszi felé.

1. mi jár az ilyen agyában?

2. ha gallytörős, küszöbös, vonóhorgos terepjáróm lenne, a marha már csak árokból nézhette volna végig hogy befejezem az előzését, mert hogy letolom az útról, az biztos (ne haragudjatok, ösztönös indulataim)

3. nem az első ilyen eset, amit megélek, meg kéne nyitni újra a Lipótot, mert ha egy kevéssé tapasztalt szerencsétlennel művel ilyet ez a marha, lehet hogy tragikusan ér véget, mert az bepánikol, olyat csinál amit nem kéne, nem tudja kezelni a helyzetet stb...

Ennyi a rövid sztori, azt üzenem az összes ilyen marhának: vizsgáltasd meg magad, és kapj agyadhoz, mielőtt megölsz valakit te barom.

157 komment

Címkék: közlekedés autó hülye veszélyes előzés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

(---Flúgos Buszos---) 2010.05.15. 22:56:36

@bloodmn: Nekem egy 20 centis vadászkés van az ülésem alatt, Az is jónak számít ilyen szituban???

Amúgy általában a Tequilához szoktam a haweroknak kölcsönadni,hogy feltudják darabolni a narancsot.

Yo! Maaan! 2010.05.15. 23:01:30

@1 Fószer: Szerintem én ilyesmivel nem hadonásznék.
Nem lehet nálad, sem az autódban közbiztonságra veszélyes-, valamint az éppen aktuális, társadalmilag elfogadott normák szerint emberi élet kioltására alkalmas eszköz. Más kérdés, hogy van az a tag, aki egy gyufaszállal is megöl, ha épp nem puszta kézzel csinálja. :)))

tundrazuzmo (törölt) 2010.05.15. 23:18:53

A múltkor hogy jártam, pedig marha májer vagyok, és értek az autóhoz. Elindulok a lámpánál, a gyerek ott vigyorog balra, látom az arcát. Dobok egy sávot jobbra, mondom menjél, ha akarsz, de nem, a gyerek még mindig ott vigyorog. Jól van köcsög, akkor versenyezzünk, gázfröccs, és feltolom a gépet 120-ra, a gyerek még mindig ott vigyorog. Bakker, utána jöttem rá, a sötétített oldalüveg belülre is tükröz...:)

(---Flúgos Buszos---) 2010.05.16. 00:02:52

@bloodmn: Előtte mindig egy csomag mézespuszedli volt az ülés alatt,de az nem aratott sok sikert,ezért váltottam.

Meg lejárt szavatosságú elsősegélydoboz sem lehetne a kocsiban,pedig nekem 2006 júniusában már lejárt,de eddig szerencsére senki nem piszkált érte. :)))

trefly 2010.05.16. 00:18:36

@daniferi: Jó a történet, csak egészítsd ki azzal, hogy annyira szerencsétlen vagy, hogy fogalmad sincs, mi történik körülötted az úton, vagy hogy előző este lelopták a tükröket vagy vmi, mert így egyelőre jó nagy barom vagy..

trefly 2010.05.16. 00:19:42

Ha szabályosan előzöl, ő a hibás, ha leszorítod, hajrá! :)

fidoone 2010.05.16. 07:46:41

Lehet, hogy a mai diesel autók hidegen is mennek, de a régi örvénykamrás matuzsálemek esetében valóban jelentős különbség volt tapasztalható.
Nekem is volt szerencsém ilyenhez. A 68 lóerőből jó ha felét éreztem, mintha reggelente össze kellene terelni a ménest. Éppen ezért soha nem előztem hideg motorral és kifejezetten örültem neki ha valaki cammogott előttem: legalább nem engem anyáztak.

Clearvoyance 2010.05.16. 09:51:03

@bloodmn:
Csak annyit kellett volna megkérdezni tőle, hogy a troli után is ment volna balhézni ha az nem engedi ki?
Ott ráadásul kint is van a 60-as tábla.

FDToth 2010.05.16. 10:02:40

Tegnap a régi 1-es úton visszafele Tatabányáról 3-szor előztem 90-es táblánál (70-75-tel autóztak előttem) és minden egyes előzésnél észrevettem h az akit előzök vagy tudatosan vagy tudat alatt, de szépen felgyorsul 90-95-re. Ahelyett h fékeznénke kicsit mikor előzik őket, a gázra lépnek. szerintem vmifajta tudat alatti emberi reakció lehet, de akkor is veszélyes!

misi107 2010.05.16. 10:02:59

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
ja,én meg hozzád hasonló tahókat szoktam kiszedni a fülkéből.Seggfej vagy barátom,annyira mint a posztoló meg a másik tag is.Ha nem megy az előzés,akkor a kurva anyját a másiknak.Azért nézzük már meg,hogy mit ír a Kresz az előzésről-amit ugye betű szerint tud mindenki...és nem csak a befejezésről hanem a megkezdéséről.

indapass90210 2010.05.16. 10:05:51

@eml: jóvan, vazze, akkor adjál most valami más, működő tanácsot.

Vagy tudom, adjam el...

indapass90210 2010.05.16. 10:12:48

@misi107: Misi, te így ki vagy gyúrva, hogy csak kapkodod ki a zembereket a fülkéből?

(---Flúgos Buszos---) 2010.05.16. 10:13:33

@fidoone: Így van!!! Jól írtad,én megspékelném azért,hogy a kisebb köbcentis benzinesek (1,4 alatt) azért lehet érezni,hogy hidegen nem úgy gyorsul,mint melegen.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.16. 10:25:32

@misi107: "Azért nézzük már meg,hogy mit ír a Kresz az előzésről-amit ugye betű szerint tud mindenki..."

Mindenki, csak te nem...De ha már ennyire okos vagy, akkor leírhatnád, hogy mi van a KRESZ-ben. Köszi.

Clearvoyance 2010.05.16. 10:26:09

@FDToth:
Nemrég kiruccantam Budapestről. Nagyjából Vácnál esett le, hogy hetvennél többel is mehetek. :)
Hiába no. A teherautós évek berögződése. :)

Clearvoyance 2010.05.16. 10:28:00

@1 Fószer:
Hajjaj. Az én négyszásasom hidegen még meg is torpan...

fezoGT 2010.05.16. 10:31:21

@FDToth: nem csak veszélyes, tilos is. Persze ha nem oktatták rá az illetőt, nem is fogja megtanulni. Ezért nem szégyen az, ha jogsiszerzés után apuci/bratyó mellett vezetget még kicsit az ember, szokja az ilyen szitukat, amellett hogy előzni is megtanul.

Én pont az ilyen helyzetek elkerülése miatt nem szoktam előzéskor figyelembe venni a sebességkorlátozást, hanem rendesen odacsapok a lovak közé.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.16. 10:32:56

@misi107: Akkor segítek:
34.§ (6) Az előzés végrehajtását a sebesség fokozásával, balra húzódással vagy más módon akadályozni nem szabad.

Ugye? Megint más a hülye, nem az, aki másokat veszélyeztet. Nem baj, jó ez így, engem nem zavar, egy ideig még úgyis kamionnal fogok járni.

Valaki már felvetette itt, hogy mi lenne, ha csak 50-es IQ felett lehetne kommentelni. Az sem lenne jó, mert akkor meg nem lehetne nevetni a hozzád hasonló barmokon. esetleg azt még megkérdezhetem, hogy hány kamionsofőrt szedtél ki a fülkéből?

Clearvoyance 2010.05.16. 10:40:44

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Meg hát a növények nem tudnak írni. :)

"streetfighter" 2010.05.16. 10:44:28

@vidifan:
"pont az ilyen helyzetek elkerülése miatt nem szoktam előzéskor figyelembe venni a sebességkorlátozást, hanem rendesen odacsapok a lovak közé."

Vicces is lenne figyelembe venni. :)
Akinek ez megfordul a fejében ott valami hiba van.

fezoGT 2010.05.16. 10:48:40

@"streetfighter": pedig ez anno már volt is itt téma és úgy emléxem eléggé megoszotta a társaságot

atila68 (törölt) 2010.05.16. 10:52:20

Eleinte ilyenkor én is felvettem a kesztyűt, vissza hármas 6000, de mostanában inkább már fékezek és visszasorolok mögé. Ettől nekem ugye nem lesz kisebb a farkam, de neki sem nagyobb.

"streetfighter" 2010.05.16. 10:58:08

@vidifan:

Na persze, sok alkalmatlan ember vezet autót.
Biztos ide is irogat néhány.

(---Flúgos Buszos---) 2010.05.16. 10:58:27

@atila68: Meg amennyi üzemanyagot elpazarolsz a semmire,azért az se piskóta ám akkor.

(---Flúgos Buszos---) 2010.05.16. 11:01:01

Ismerősöm már zárja útközben a furgonját nemzetköziben,mert egyre több az útonálló mostanában. Nehéz lesz az embereket kiszedni az autóból,szerintem. :)))))

"streetfighter" 2010.05.16. 11:01:36

@atila68:

Szerintem egy előzésnél (átlag előzés:70-80-ról) már eleve hármasban kellene lenned nem gondolod??

Yo! Maaan! 2010.05.16. 11:36:05

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Az előzés megkezdéséről szóló részt miért nem kopiztad be vajon?

Clearvoyance 2010.05.16. 11:41:45

@bloodmn:
Talán mert az előzendő autó a posztban rendkívül lassan haladt.
Emiatt nem feltételezhető, hogy az előző nem tudta volna biztonságosan befejezni az előzést.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.16. 12:27:21

@bloodmn: Pont ezért. @Clearvoyance: leírta helyettem. De ha nektek ennyire nem megy a szövegértés, akkor nem kéne olvasnotok.

eml 2010.05.16. 12:28:25

@Dövan:

Régen a Tipo 1.9 TD volt olyan, hogy a városi közlekedésben a turbókuplung ki-be kapcsolt folyamatosan. Pluszba azt se volt szabad leállítani, de az még a kenését is a főtengelyfordulatról kapta.

A tanácsom, esetleg a turbófordulat előtt válts fel, vagy pedig válts később, amikor a turbo már felpörög rendesen.

Melyik része megy egyébként el a turbodnak, és melyik motor ez? Hétfő keddre megérdeklődhetek egy pár dolgot.

ne most 2010.05.16. 12:30:19

Hidegen nincs teljeítmény, ugyan már. Vissza kellett volna kapcsolni. A 10-15 volt 40-is, csak hát 5-ikben nem gyorsul a turbó, mert 1000 a fordulatszám. Várjuk, hogy életre kelljen, de elfogy az út. Aztán izmozunk, mert agyunk nincs.

FDToth 2010.05.16. 12:50:57

@vidifan: a 3-ból egy átnézett és úgy nyomta rá a gázt, ő tudta h mi kell csinálnia.
Nyomnám neki, de egy 80 lovas kisautóval nem könnyű:)
Egyébként úgy szoktam h én mindig jobb indexel segítem az engem előzni akarókat. ezt ált. nem köszönik meg (nem is baj), de tegnap egy fekeket sötétített x3-as megtette (kettős villogó) nem hittem a szemenek! egy feket bmw-s?? :D

@Clearvoyance:
ezért kell KRESZ eléméleti vizsgát tenni :)

indapass90210 2010.05.16. 12:57:02

@eml: BYL a motorkód, és elvileg a változó geometria része döglik meg. A hibakód ha jól emlékszem "turbo overboost" volt. És sípol, ha odalépek neki, de egyébként megy rendesen, csak 6.ban padlónál olyan 150-160 körül motorhibát jelez és vészmódba kapcsol. Amire még gondoltam az az, hogy esetleg valahol az intercooler fele nem jól zár a bilincs valami csövön. Ilyen már volt, amikor egy kátyúnál lerázkódott.

indapass90210 2010.05.16. 12:57:42

Ja, és a motor 140 lovas 2.0-ás PD TDI. Köszi!

indapass90210 2010.05.16. 13:02:32

Amúgy a merci előző szériás 224 lovas 3 lityós v6 dízeléről van valakinek tapasztalata?

Clearvoyance 2010.05.16. 13:10:59

@FDToth:
Letettem. Ott van a polcon. :)
Sőt. Azóta még egyszer letettem, és tudom is, de valahogy győzőtt a régi beidegződés és lassabban mentem. Azé' ugye nem ücc el? :)

eml 2010.05.16. 13:28:19

@Dövan: Kérésed továbbítva, ha lesz válasz, akkor azt ide teszem be.

"streetfighter" 2010.05.16. 14:51:59

@Dövan:

Szerintem jobban járnál, ha valami normális autón törnéd a fejed. :DDD

vérengző kismalac 2010.05.16. 15:07:44

"Ha terepjáróm lenne, belöktem volna az árokba"

Szerintem a saját autódat lökd az árokba, ha még egy picassót sem tudsz vele normálisan leelőzni.

indapass90210 2010.05.16. 16:46:29

@"streetfighter": hehe, nem akarok mercit venni, csak egy ilyen motrot a volgámba! :D

csintapala (törölt) 2010.05.16. 17:09:00

Volt hasonló esetem, ahol én voltam a hülye, mondjuk nem ennyire egyértelmű, sőt. Jobbra ívelő útszakazson pofázott nekem a GPS, hogy "következő lehetőségnél jobbra". Mivel jobbra ívelt az út nem lehetett látni, hogy mi következik. Jött egy leágazó, index jobbra, lassítok, majd látom, hogy az csak egy építkezés bekötő útja, nem jó. Balra viszont volt leágazás, kanyarodósávval. Mikor láttam, hogy nem jó helyre akarok lekanyarodni, gyorsan visszaindex balra és padló, hogy ugye minél kisebb mértékben tartsam fel a mögöttes forgalmat. Igen ám, csak közben balról a kanyarodósávon(!) elkezdett előzni egy utánfutós citroen (rendesen balra indexelve). Még láttam is a tükörben, dehát kanyarodósáv, biztos arra megy. Én meg nem direkt, de legyorsultam, aztán visszajött mögém duda, villogás. Biztos én is hülye voltam a bizonytalankodásommal, dehát miért akar kanyarodósávon kikerülni? Mindegy, vészvillogóztam egyet, hogy "bocs", aztán ennyi, pedig ő volt a nagyobb farok.

"streetfighter" 2010.05.16. 17:22:17

@Dövan:

Ha igaz lenne, akkor abból tényleg egy jó kis meglepetés autót lehetne csinálni. ;)

"streetfighter" 2010.05.16. 17:23:31

@csintapala:
"miért akar kanyarodósávon kikerülni?"

Mert egy normális ember.

indapass90210 2010.05.16. 17:50:52

@"streetfighter": komolyan van ilyen tervem, de elébb találni kellene egy jó állapotú volgát!

fezoGT 2010.05.16. 17:52:25

@FDToth: erre jó a szélárnyék, már 70-75-ről is érezhetően könnyebb végrehajtani az előzést

Lehet egyébként azért nem köszönik meg a jobbindexet mert nem számitanak rá. Ugyanis inkább busznak meg tehernek szokása ez. A buszt, főleg a "sárga" bokorugróst mondjuk meg lehet szívni mert ha megállóba sorol ki, de csak ő látja a megállót, te meg kezdenéd előzni jöhet a meglepi.

Yo! Maaan! 2010.05.16. 21:44:22

@"streetfighter": Nem. Türelmetlen. És szabálytalan. Nem kikerül, hanem előz. Kanyarodósávon. Érted...

"streetfighter" 2010.05.16. 22:59:00

@bloodmn:

Értem én hogyne érteném. ;)
Szabálytalan ez tény,de ha nem jön szembe senki ill. látható, hogy ezzel semmi balestveszély nincs, akkor számomra teljesen normális a dolog.
Én is így csinálom. Nem kell lassítani újra felgyorsulni stb.. Környezet védelem. Érted...

Take-it-Easy 2010.05.17. 10:29:19

@ági anyu: citroenes télleg hülye volt. De hadd mondjam meg, ha te az oldalsó tükör után nem fordítod oldalra a fejed, mielőtt sávot váltasz, akkor én inkább nem szeretnék veled találkozni az utakon... :(

A xarásnak sünt mindenképpen.

Tron65 2010.05.17. 16:58:17

Bocs, hogy belevau, de:
Ha ez az ominózus utca valóban a törökbálinti elágazáshoz vezet, akkot:
- nem dél, hanem nyugat felé megy
- nem bal, hanem jobb (!!) kanyaros
- a LAKOTT TERÜLET VÉGE tábla LENN VAN A VÖLGY ALJÁBAN.

Aztán még vagy 150 méter és ott a lámpa.
Amúgy tényleg pofátlanság rányomni amikor előznek, még ha azt záróvonalon, jobbkanyarban, szabálytalanul teszik is.

Csorfab 2010.05.17. 17:00:36

@daniferi: :D:D:D:D hatalmas, ilyen kommenteket a többi poszthoz is! :D

Mariusz 2010.05.17. 19:50:17

@lófő: Szerintem itt nem az a baj, miért nem gyorsul hidegen az a fránya autó...
Hanem, hogy egy agyament kisfarkúságból életveszélyes helyzetbe kényszerít másokat.

Véleményem szerint erről szól az a poszt. Nem arról, milyen autóval hány másodperc alatt lehet picassót előzni.

Gringо · http://www.youtube.com/watch?v=5Bz8GyTrUxw 2010.05.17. 23:42:20

Megdöbbenve tapasztaltam, méghozzá a szó szoros értelmében kis híján a saját bőrömön, hogy nem csak a magyarok tudnak ilyen elképesztően idióták lenni.
Tavaly egy holland autós játszotta el velem, hogy egy kényelmesnek tűnő előzés közben (jöttek szembe, de megvolt a biztonságos előzéshez szükséges távolság) hirtelen a gázra lépett.

Az autóm motorjában bőven volt még tartalék, így szerencsére nem lett baj.

Hát, ez az az eset, hogy remélem nem viccnek szánta, mert annak kicsit durva lett volna

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.05.18. 15:58:37

Úgy csodálkoznak itt egyesek, mintha ez nem lenne mindennapos jelenség. Ez naponta többször megtörténik velem, és még többször látom hogy mással is megtörténne. Annak örülj, hogy nem vágott ki eléd, vagy kanyarodott be előtted hirtelen index nélkül balra.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.05.18. 16:15:48

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Igen, ezt köszönöm szépen az összes motoros nevében.
Mondjuk múltkor a sóderes dömpis csávó is meglepődött, amikor megállt, és odaléptem hozzá megkérdvén, hogy nincs -e neki kurv@anyja, akire inkább ráhúzná a kormányt...
Addig nagy arc volt, amíg fent ült a fülkében, de hét nem ülhet ott mindig...

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.18. 16:27:04

@newtehen: Szívesen.

Azt nem értem, hogy miért azon kell felháborodni, hogy az, akit szopatnak (veszélyeztetnek) előbb utóbb elveszti a türelmét, és nem azon, hogy valaki ok nélkül szopatja a másikat.

Biztos nagyobb bűn az, hogy mivel nem akarok meghalni, ráhúzom az idiótájára kormányt, mint az, hogy valaki direkt veszélyeztet.

"streetfighter" 2010.05.18. 20:15:11

@newtehen:

Egyáltalán nem mindennapos.
Én állandóan előzgetek mindenkit, de ritkán szoktak rágyorsítani.
Vagy esetleg nem veszem észre, mert esélyük sincs?
Lehet, de ha igazad van, akkor az szomorú. :(
Mindenesetre hosszú (22 év) pályafutásom alatt 2-3 esetre emlékszem.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.05.19. 12:21:16

@"streetfighter": De. Az. És igen, szomorú.

@...::: Flúgos Kamionos :::...: No azért látom próbálod elvenni már az élét. De tudod Te miről beszélek, a kamionosok nagy része szerint iszonyat vicces motorosra, biciklisre ráhúzni a pótkocsit.
Gondolom sejted, ha akarom, nem előzöl meg kamionnal, és kész, ezen nincs mit ragozni. Egy motoros vagy odaránt neki, amikor meglátja maga mellett a kamiont, és akkor egyedül maradsz az úton, vagy engedi, hogy megelőzd, ha valamiért nem megy gyorsan. De nagyon ritka, hogy egy motorkerékpáros kiszorítósdit játsszon egy kamionossal, lássuk be. Fordítva inkább.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.19. 12:28:35

@newtehen: Mondjuk én nem is főleg a motorosokra gondoltam, hanem az autósokra, de lényegében mindegy, a motorosok között azért ritkább ez, mert kevesebben vannak. És még csak nem is arra gondoltam, amit írsz, hogy előzöm, közben ő gyorsít, és otthagy, mert az max. idegesítő, kurvaanyázok egyet és kész. Ennél sokkal rosszabb, mikor csak annyira gyorsít fel, hogy egymás mellett menjünk, és se megelőzni nem tudom, se visszasorolni mögé. Ilyenkor b.szok rá, és szép lassan visszasorolok, ő meg csinál, amit akar. Legtöbbször egy kurvanagyot fékez. Én meg röhögök.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.05.19. 13:03:16

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Viszont itt ragadnék meg egy másik nagyon fontos kérdést:
Az, hogy egy 90 km/h-val haladó kamiont egy 91 km/h-val haladó simán nekiáll előzni a sorban haladók nagy boldogságára nem nagy újdonság.
De az a tapasztalatom, hogy csak simán bámulom a tájat 90 km/h val, és mögém "villan" egy kamion 91-el, akkor is nekiáll előzni.
Mi a lényege ennek az 1 km/h-s sebességkülönbséggel való előzésnek?
Nem az a kamionosok igazi problémája, hogy nektek teljesen természetes egy 20 perces előzés, de azért egy autóst vagy motorost ez flusztrál...
Megéri-e ezért állításod alapján konkrétan akár családok életét is veszélyeztetned? Ennyire drága az időd, vagy csak ennyire olcsón méred az emberéletet?

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.19. 13:08:27

@newtehen: "Mi a lényege ennek az 1 km/h-s sebességkülönbséggel való előzésnek? "

Gyakran az az 1 km/óra is sokat számít. Néhány perc túlvezetés miatt qrvára meg tudnak büntetni. Egyes országokban minden perc túlvezetés 100 euróba fáj.

Viszont egy kicsit kiforgatod a szavaimat, mert én olyan előzésekre írtam, amit írtam, mikor az illetőt utoléred, és megy 60-nal, de mire mellé érsz, már 90-nel autózik melletted.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.05.19. 13:10:15

@newtehen: Kiszámoltam. Hogy a példánál maradjunk:
Ha beragadsz egy 90-el tötyörgő mazsola mögé, és nem tudod kihasználni a 91 km/k eéőnyeti, akkor 600(!) km-en vesztesz 3,6 percet.
Tehát:
Ha 3,6 perc egy motoros élete, akkor egy órád közel 17 ember életének értékével ér fel szemléleted alapján.... :-D

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.19. 15:22:21

@newtehen: Jaj, ne legyé' má' nő!
Bazd meg, ki mondta, hogy óránként leszorítok egy motorost? Be vagy szívva? Mióta egyenlő egy előzés a motoros halálával? Nóóómális?

vérengző kismalac 2010.05.19. 18:05:18

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
"Mióta egyenlő egy előzés a motoros halálával?"

Hát egy "flúgosnál" sosem lehet tudni. :D

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.19. 18:12:16

@vérengző kismalac: Szomszédéknál szombaton disznóölés lesz. Nem félsz? :DDD

kispista 2010.05.19. 19:13:54

"

Ennyi a rövid sztori, azt üzenem az összes ilyen marhának: vizsgáltasd meg magad, és kapj agyadhoz, mielőtt megölsz valakit te barom."

"Kb 20-25 másodpercig mentünk egymás mellett centiméterre pontosan, mikor is közeledett a beláthatatlan kanyar.

Rányomtam a dudára (gondoltam, átfut az agyán mit művel és abbahagyja), erre a marha elkezdett üvöltözni és mutogatni. Fel kellett hát adnom a párbajt, erős fék, barom mögé vissza, villogás, dudálás. Valamit még mutogatott, aztán elhúzott a következő elágazásnál Budakeszi felé.

1. mi jár az ilyen agyában?"

A te agyadban mi járt? Ha látod hogy nem tudod megelőzni pár másodperc alatt, akkor takarodj vissza mögé " mielőtt megölsz valakit te barom."

vérengző kismalac 2010.05.19. 19:40:20

@...::: Flúgos Kamionos :::...:

Tudtommal a kis malackák nincsenek veszélyben. :)
Vagy esetleg túl vérengző a szomszéd :(

Peetee 2010.05.21. 15:40:48

Ennél már csak egy rosszabb van:

Ember hosszú km-eken át 79-81km/h-val megy előttem. Nem vegzálom, tartok biztonságos köv. távolságot, nem villogok, nem dudálok, még az arcom sem rezdül.
Jön egy belátható egyenes. Index, kiállok előzni....és megtáltosodik!!! 90...100...110...120. Úgy kell kínkeservessen 120al megelőzni, mert nehogy őt lehagyja valaki.
Istenemre, rá szoktam húzni a kormányt az ilyen istenadta baromra; mert azzal, amit csinál SÚLYOSAN sérti a KRESZ-t:
Ha már megkezdte valaki az előzésünket, TILOS gyorsítani a járművünket! Ezek meg tolják neki, mintha muszáj lenne.

Egyesek meg elkezdenek tolni utánna. Addig meg sem közelítette a 90km/h-t, megelőzőm, és 110el tol hátulról és mutogat.
A kezét eltörném egyik-másiknak.

Kezelhetetlen, érthetetlen cselekedet/reakció...az ostoba embereké.

Peetee 2010.05.21. 15:48:44

@...::: Flúgos Kamionos :::...:

Én tudod mit nem értek.
Miért nem veszi el az a kamion a gázt, amiket előzik, és már csak 3-4m hiányzik???
Még fékezni sem kell, csak elvenni a gázt, vagy kettőt nyomni a tempomat mínusz gombján 5-6mp-re.

Azt nem értem, hogy a kamionos akkoris kihúzza elém a szerelvényt, ha egymagam jövök 168km/h a belső sávban. LESZARJA. Max. koppanok az aláfutásgátlón, úgyis én leszek a hibás...stb.

Ha vár még 6,8sec, akkor elszáguldok és kényelmesen megelőzheti akár az egész előtte lévő sort.
Ehhez képest kirántja, én vészfékezek és várok mögötte 4,5 percet, mire 90,5el megelőzi akit meg szeretne.

minimális tolerancia, amit a nehéz szituációkban megkapnak a másik féltől. Bent városban, szűk helyeken, körforgóban... nagyon sokan engedik a kamiont menni. Ezért cserébe az autópályán halálba taszítana az egymással visakodó két kamion, ami közül az egyik fog nyerni Budapesttől Calais-ig az 1500km-en kb. 5-6percet. Tehát két sorral fog előrébb állni a hajón.
Nemértem....

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.23. 12:59:47

@Peetee: Bocs, csak most vettem észre, hogy írtál.

Nem tudom, miért nem veszi el a gázt, a normálisabbak el szokták venni. Viszont rengetegszer jártam már úgy, hogy lelassítottam 1-2-3 km/ó-val, hogy a másik kamion meg tudjon előzni, és utána, mivel lelassultam, jött még vagy 5, akik megelőztek, és utána lassabbak voltak, mint én. Lehet, hogy ezért.

"Azt nem értem, hogy a kamionos akkoris kihúzza elém a szerelvényt, ha egymagam jövök 168km/h a belső sávban. LESZARJA."

Pontosan. Leszarja. Pont azért, amiért a személyautós bohócok leszarják a kamiont, és ha beledöglenének, sem engednek be. Egy idő után az ember megunja, és ő is ugyanúgy fog bánni a többiekkel, mint ahogy vele bánnak.

Mikor elkezdtem teherautózni, én is előzékeny voltam mindenkivel, akit lehetett magam elé engedtem, de egy idő után rájöttem, hogy tisztára felesleges, mert a személyautósok nagy része úgyis leszarja. 90 százalékban még csak meg sem köszönik. Akkor meg minek? Egyelőre még nem tartom magam köcsög kamionosnak, de ha még sokáig fogom csinálni, akkor eljön az is.

"Ha vár még 6,8sec, akkor elszáguldok és kényelmesen megelőzheti akár az egész előtte lévő sort."
Ezzel csak az a baj, hogy nem te vagy egyedül a belső sávban. Ennyi erővel sosem lehetne előzni, mert mindig jön valaki.

"minimális tolerancia, amit a nehéz szituációkban megkapnak a másik féltől. Bent városban, szűk helyeken, körforgóban... nagyon sokan engedik a kamiont menni."
Tényleg? Akkor én biztos láthatatlan kamionnal járok, mert engem valahogy nagyon ritkán akarnak elengedni. Aki meg beenged, az csak azért, mert fél a kamiontól.

A Waberer's-es pilótád nem mondták még ezeket? :)

Ha már itt tartunk, nekem is lenne egy-két kérdésem:
Miért van az, hogy ha egy személyautó be akar sorolni a gyorsítósávból az autópályára, és én, mint köcsögkamionos bemegyek a belső sávba, hogy be tudjon sorolni, annak általában az a vége, hogy besorol mellém a külső sávba, és pont annyival meg, mint én, nehogy má' meg tudjam előzni, és minél nagyobbat kelljen fékeznem, hogy visszasorolhassak mögé. A legokosabbak ezután még le is lassítanak, hogy feltartsanak. Érdekes.

És az miért van, hogy szuttyog előttem egy személyautó, nekiállok előzni, és akkor egyből megtalálja a gázpedált (a posztban szereplő eset)? A kevésbé hülyék felgyorsítanak, és lehagynak, a nagyonhülyék pedig pont annyival mennek, mint én, természetesen, miután visszasoroltam mögé, akkor újra lelassul. És ezt nem csak többsávos pályán. És miért van az, hogy ha esetleg rájuk húzom a kormányt, még meg is vannak sértődve?

Miért van az, hogy autópályán nekiállok előzni (nem 1-2 km/ó sebességkülönbséggel), mikor bemegyek a belsőbe, még sehol senki nem jön mögöttem, mire befejezem az előzést (néhány másodperc), akkorra egy autó beáll mögém (persze nem 130-cal jött)és óriási, 3 méteres követési távolságot tartva nekiáll villogni?

Miért van az, hogy megyek 90-nel, a személyautó megelőz, és beáll 85-88 km/órára?

Ez csak néhány kérdés, volna több is, talán majd legközelebb.

"streetfighter" 2010.05.23. 15:24:38

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
"Miért van az, hogy ha egy személyautó be akar sorolni a gyorsítósávból az autópályára, és én, mint köcsögkamionos bemegyek a belső sávba, hogy be tudjon sorolni"

Te nagyon ritka eset lehetsz, mert relatív hosszú pályafutásom alatt én még ilyet nem láttam, sőt még a gázt sem veszi el, hogy könnyebb legyen besorolni.
De tudod mit, megértem. Nem is várom el. Igen nagy súlyt cipelnek, ne ő variáljon. Én alkalmazkodom hozzájuk.
Szerintem te is le fogsz erről szokni. :)
Azoktól az mazsoláktól meg mit vársz, akik egy kamion tempójával közlekednek?
Sajnos ezeket is el kell viselni az úton.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.23. 17:55:49

@"streetfighter": Hidd el, van ilyen elég sok. Abban igazad van, hogy nagy súllyal nehezebb variálni, de ha megtehetem, be szoktam húzódni. Aztán jön az, hogy pont annyival megy, mint én, én meg b@sszam meg magamat, mert ő már a pályán van. Legalább annyi ész szorulhatna belé, hogy miatta mentem beljebb, nem kéne, hogy szivasson.
És abban is igazad van, hogy előbb utóbb le fogok szokni erről.

CD-R80 2010.05.24. 10:26:59

@"streetfighter": Te nagyon ritka eset lehetsz, mert relatív hosszú pályafutásom alatt én még ilyet nem láttam, sőt még a gázt sem veszi el, hogy könnyebb legyen besorolni.

Hidd el nagyon sok ilyen van, a különbség tudod mi?
A kamionos használja is a tükröt, a sok szautós meg nagy része azt hiszi csak dísz..
Aki meg egy 90-el haladó kamion elé nem tud bejönni az megérdemli hogy a felhajtón rohadjon el, erről ennyit. Sokszor esik meg velem is hogy villantok autóstársnak a felhajtón hogy beengedem s a közben lassítok erre ő is nekiáll lassítani. Én anyázok egyet aztán otthagyom.

"streetfighter" 2010.05.24. 11:13:48

@CD-R80:

Sok töketlen autós van ez tény. :)
Te is behúzódsz kamionnal a belső sávba, hogy beengedd a besoroló autóst?
Én erre írtam, hogy velem ilyen még nem történt, de nem is várom el.

CD-R80 2010.05.24. 11:40:06

@"streetfighter": Behúzodom igen, de ezen nem tudom mi a furcsa. Persze csak akkor ha a belső sáv nincs tömve vagy épp nem megy mellettem valaki. Érdekes én elég sok kamion látok aki behúzodik. Lehet furcsa de ha a leállón áll valaki akkor is behúzodom, mivel tudom milyen mikor az ember mellett elhúz 90-el egy teherautó, valamint nem mindig látni hogy nem e lép ki valaki. De ugyanezt megteszem személyautóval is. De ez nem jelenti azt hogy minden felhajtónál a belsőben megyek, ha látom hogy befér, beférnek nem tartom fel a belső sort.

CD-R80 2010.05.24. 11:42:53

De azért megjegyzem az is jó mikor kilométereket mehetek balra indexelve mert a belsőben haladó ugyanúgy bejön mellém s vagy nem látja az indexet, vagy baszik rá.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.24. 17:08:20

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Tudod mi a kérdéseidre a válasz? Azért van ez, mert leszarja, ahogy az elején írtad. Mind leszarja és ennek az az eredménye, hogy mi személyautósok meg ott szopatjuk a kamionosokat ahol érjük...Soha egyetlen reggel sem engednek besorolni a nullásra az M6-ról?Szabályos fal. kamionból? Nem tartanak követési távot? Soha? Egymás mögött 5-6 kamion és a követési táv jó esetben két méter? Sebaj..Amint bent vagyok, már állok is be közéjük és indul a szívatás...Fék, leszarom mekkora és mikor 72-őt visszaváltott szuszog, mint egy asztmás nagymama a lépcsőn, és rájött, hogy kéne egy kis távot hagyni, akkor egy kamiont előre..Én minden reggel ráérek...Majd megtanulják...Azt mondta egy kamionos erre, majd jól becsípődök, mert van amelyik nem áll meg...Meglássuk! Amelyik velem rendes, annak pedig mindig megköszönöm, de nagyon ritka az ilyen...

"streetfighter" 2010.05.24. 20:00:35

@Aabroncs:
"Amint bent vagyok, már állok is be közéjük és indul a szívatás...Fék, leszarom mekkora"

Ha igaz amit leírsz az tényleg pofátlanság a kamionosok részéről, de utána közéjük furakodni és fékezgetni?
Ha te ezt tényleg megcsinálod, akkor veled valami baj van.
Te már nagyon el vagy szállva magadtól.
Mi a szart képzelsz? Önkéntes rendőr vagy vagy mi?
Remélem egy elburult agyu kamionos egyszer kivon téged a forgalomból. :)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.24. 20:59:16

@"streetfighter": Mi a bajod ezzel? A nulláson a halálos balesetek nagy része a követési távolság be nem tartása miatt, teherautók okozzák...Ráérek reggel és széthúzom a sort..Természetesen nem satut nyomok nekik, csak nem hagyom, hogy két méterre menjenek egymástól. 90-es tempóban..Te megszeged az általad hülyének vélt szabályokat..Ez ugyan az, csak ellenkező előjellel...Ez nem szabály, de majd egyszer lekamerázom, milyen mikor szabályos falba kell behatolnod valahogy..Képzel a rutintalan,bizonytalan vezetőket, mikor 7-8 kamion megy mellettük és még véletlen sem engedik be..egyébként a fele külföldi, a fele magyar...

"streetfighter" 2010.05.24. 22:38:38

@Aabroncs:

Nekem különösebb bajom nincs vele, mert nem az én dolgom. Csak szerintem ezzel semmi mást nem érsz el, minthogy felidegesíted magad és a kamionosokat is.
Amint kimész közülük visszaáll az eredeti felállás. Szerintem értelmetlen ezt csinálni.
Az általam említett és megszegett szabályokat te is gyakran megszeged csak fel sem tűnik.
Őszinte leszek, szeretem húzni az ide irogatók egy részét ezekkel a megjegyzésekkel, mert sokan ész nélkül ugranak ezekre.
Te is Budapesten autózol. Ne akard nekem bemesélni, hogy mindig minden szabályt betartasz. :)
Ilyen nincs!

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.24. 23:17:03

@Aabroncs: Ha 2 méteres köv. távolságot tartanak a kamionok, akkor hogyan állsz be közéjük???
Vagy mégis beengedtek, te pedig megszivatod őket? Ügyes vagy, gratulálok!

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.25. 08:14:53

@"streetfighter": Valóban nem sokat érek el vele, csak talán, legközelebb eszébe jut a parasztnak. Fel nem idegesítem, már magam ezen. Valójában én sem tartok be minden szabályt, de azoknak a szabályoknak a megszegése, amiket a normális viselkedés diktál, mint pl. a gyalogosok védelme, a normális parkolás, irányjelző használata főleg körforgalomból kifelé, száguldozás, kis utcákban, utána meg tetvészkedni a főúton,stb... szóval van néhány aminek a megsértése mellett nem megyek el,nem tudok elmenni... Van itt körülöttem pár ember, akikkel együtt ugyanígy vélekedünk, mert valamit tenni kell, már csak azért is,hogy ne csak mi bosszankodjunk! Tudod hogy fel tudok idegesíteni pár embert, mikor feltűnően fotózom, amint mondjuk a rokihelyre parkolnak? Sokszor be sincs kapcsolva a fényképező, de már húzzák is el a csíkot, nagy puffogva:-) Talán legközelebb eszükbe jut..

"streetfighter" 2010.05.25. 14:30:58

@Aabroncs:

Bármíly meglepő számomra, most szinte mindenben egyet értünk.
Elvből nem, hogy nem száguldozok, de még 50-nel sem megyek szűk utcákban, parkoló autók között.
Előzékeny vagyok a többi normális autóssal.
A zebránál mindig megállok, annak ellenére, hogy ez sokaknak nem tetszik.
Soha nem parkolok roki helyre, sőt rászólok arra aki oda állt, de láthatóan nem veheti igénybe.
De soha nem önkéntes rendőrködöm, igen gyorsan autózom országúton, dinamikusan a városban és "sajnos" a jól ismert és belátható helyeken (általában országutakon)nem feltétlenül zavarnak a felfestések.
És alergiás vagyok a balfékekre, de azt is tűröm egy határig.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.25. 15:17:28

@"streetfighter": Látod, itt a baj,hogy önkéntes rendőrködésnek érzed. Régen én is így gondoltam és álladóan azt mondtam, ne törődj vele, szard le,(bevettem a szard le tablettát:-)) nem a Te dolgod..Ez változott meg.Olyan állapotok uralkodnak, amit ma már nem lehet szó nélkül hagyni. Akkor ugyanis azok nyertek, akiknek a képeit itt a szégyenfalon megnézheted..A normális ember meg csak xopik, bőszen..Hát legalább ők is bosszankodnak kicsit:-)Ott van pl. az én képeim közt a notórius két helyre parkolós Suzukis:-)Azóta szépen eltűnt, mióta kiemelt helyet kapott a szégyenfalon.:-)

"streetfighter" 2010.05.25. 15:32:34

@Aabroncs:

Engem a fotózgatás nem érdekel.
Én azzal nem értek egyet, amikor valaki úgy önkéntes rendőrködik, hogy másokat (magát, a szabálytalant, a többi autóst) veszélybe sodorja.
Pl.:
A szabálytalanul előzőre direkt rágyorsít, hogy ne férjen be.
A gyorsabbat direkt feltartja, nem megy le előle. Ez utáni villogásra befékez. stb.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.25. 19:07:48

@"streetfighter": Ez is nehéz kérdés. Ugyanis ez pedagógia..Elhiheted, hogy a következő előzésnél eszébe jut! Persze veszélybe komolyan nem szabad sodorni, de mennyivel különb tolni aki előtted megy? Pedig sajnos arra én is érzékeny vagyok, hogy a városban azt hiszik, akkor is haladhat a bal sávban,ha a jobb üres, pedig nem! Csak ha majd balra viszi az útja..Szóval veszélybe nem vagy csak óvatosan sodrom, de azért néha, bevallom kell egy kicsit nevelgetni..Belsősávos önkéntes sebesség kontrollálókat pl. elé és akkor én lassítok le szépen, de 30-ig! Mindjárt megérti!A fotózás is ugyanez..Elég nagy égés a szégyenfalra felkerülni:-) Cinkes lehet, úgy járni, mint a Hajdu Péter:-)Nekem a halál a körforgalomból kifelé nem indexelő..Azért ölni tudnék!

"streetfighter" 2010.05.25. 19:20:57

@Aabroncs:

Hogy járt Hajdu Péter?
A nem indexelés a körforgalomból tényleg bosszantó, de szerintem az rosszabb, amikor mellékutcából nagyon forgalmas útra akarsz kikanyarodni balra és aki balról jön nem indexel, amikor jobbra befordul az utcába ahol te állsz. Ha indexel kifordulhattál volna, mert jobbról nem jött senki, de mire kiderül, hogy befordul már ismét jönnek. :)
Na, én ezért iszonyat mérges szoktam lenni!

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.25. 19:44:04

@"streetfighter": Az sem rossz, tényleg!

velvet.hu/celeb/2010/04/19/hajdu_peter_facebookozokat_perel_es_ugy_csinal_mint_a_filmekben/

A Hajdu Péter Story:-) Ő is egy ilyen, én vagyok a király, mindenki más xopjon..Merénnekembéjemvém van ám!A péniszpótló, tudod az X5...

"streetfighter" 2010.05.25. 20:37:43

@Aabroncs:

Kösz!
Ez tényleg egy nagy bunkó.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.25. 20:46:09

Mert, bevallom nem nagyon olvasom már el, amit Te írsz..Ráadásul észre sem vettem...Te úgy is biztosan tudod a választ, hiszen Te vagy itt a blogon a fej, mindenki más írás..
Válaszold meg helyettem.....

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.25. 20:59:47

@Aabroncs: Oké, innentől kezdve hiteltelenné váltál a számomra, akinek csak a szája jár. Amíg tudtál fröcsögni, addig te voltál az okos, oltottad a "fuvarosokat", de úgy látom, erre nem tudsz mit válaszolni. Igen, ez vagy te, a köcsög kamionos beenged, te pedig megszivatod. Gratulálok, büszke lehetsz magadra.

eml 2010.05.25. 23:19:24

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Odaát Silent leszedett pár kommentet a futáros poszton. Igazad volt, nem szabad vele vitatkozni, mert egysíkú.

Ott is állított valamit, majd amikor az ellenkezője be lett linkelve, akkor nem reagált rá, a második link után másról beszélt, majd utána még mindig terelte a témát.
Gumi(defekte)s.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.25. 23:22:17

@eml: Láttam, ott is nagyot alakított, de persze mi vagyunk a "bunkó fuvarosok". Kicsit szánalmas.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.26. 18:17:43

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Nem tudok válaszolni? LOL Igazad van:-)Beengednek..Én meg szívatok őket, mert genyó vagyok... Erőlködj csak..Nekem nincs bizonyítási kényszerem:-) Olvasd a komenteket..Annyit azért helyesbítek: Ti bunkó fuvarosok vagytok..Nem minden fuvaros az...Ha esetleg az árnyalatnyi különbséget érzékeled, miközben kinevetteted itt magad...Az is fáj, ha pisilsz?

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.26. 18:18:50

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Nem tudok válaszolni? LOL Igazad van:-)Beengednek..Én meg szívatok őket, mert genyó vagyok... Erőlködj csak..Nekem nincs bizonyítási kényszerem:-) Olvasd a komenteket..Annyit azért helyesbítek: Ti bunkó fuvarosok vagytok..Nem minden fuvaros az...Ha esetleg az árnyalatnyi különbséget érzékeled, miközben kinevetteted itt magad...Az is fáj, ha pisilsz?












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása