Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Az egyik cserbenhagyó, a másiknak hamisak a papírjai

2010.05.18. 09:36 :: SilentSound

Két segítségkérő levelet is olvashattok most egy posztban, az egyiket Kranführer küldte tovább, miután egy motoros honlapon olvasta. Itt emberünk egyszer visszajött ugyan, de aztán egy óvatlan pillanatban meglépett, viszont készült róla egy talán felismerhető fotó. Macsek76 esetében a vétkes fél ugyan ott maradt a helyszínen és készségesen együttműködött a papírok kitöltésében, csak mint kiderült, az összes adata hamis volt.

L.Patric motoros körökben ismert, ugyanis a motoros mentők egyik orvos-motorosa. A múlt héten egy szabálytalankodó autóssal ütközött. Az ügy vége az lett, hogy a baromarcú autós felszívódott. A képen látható a tettes, Patric lefényképezte. Ha valaki felismeri, az a tv@motorshow1.hu-ra küldje el az illető fellelhetőségét.

Íme Patric levele az esetről:

"Sziasztok!

Itt a fénykép a baleset után. A fehér kabátban, barna gatyában a sétalo ember az, aki a téglapiros Suzuki Splasht vezette, aki nekem jott.

Ami történt:

A Szerémi úton haladtam a Hengermalom út felé a belső sávnak a külső oldalán, nagy forgalomban, szakadó esőben, kb. 30 - 40 km/h-s sebességgel. Láttam előttem egy téglapiros színű Suzuki Splasht, ami türelmetlen módon egy kis furgon mögött próbált többször az én sávomba erőlszakolni magát, de mindig meggondolta magát es a külső sávban maradt.

Felkapcsoltam az reflektor pulzálást, kb 50 méterrel mögötte, hogy az eso és a rossz látási viszonyok miatt jobban látszódjak a visszapillantó tükrökbe, de kék fény vagy hangjelzés nem volt bekapcsolva.

Amikor mellé értem, az én sávom haladt, az övé megállt (valószínűleg valaki jobbra akart fordulni a Hengermalomra, így nem indult a sor. Ő hirtelen berántotta magát az én sávomba, probáltam fékezni, de nem tudtam megálllni, igy kb. 30-40-nel belementem a bal oldalába (az első kereke feletti részbe). A motor kormányát jobbra rántottam, hogy stabilizáljam a motort. Majd ő rámnézett, es ijedten visszarántotta az autót a külső sávba, így a motorom elkezdett szitálni.

Azért, hogy a szitálásból kihúzzam a motort, teljes gázt adtam, es a szaggatott feher vonalra koncentráltam, hogy egyenesen tartsam a motort. Nem sikerült, es 2-3 szaggatott vonal után a motor jobb oldalra elborult, és csúszott pár métert, neki egy ezüst Renault Megannak, ami lefékezett a hangtól.

Amíg feküdtem a földön, hozzám szólt a Suzukis (nem tudom hogy kiszállt, vagy autóbol nyitott ablakból), hogy "Muszáj rendőrt hivni? Mert inkább itt intézném!". Közben felálltam, es körbenéztem, addig Ő haladt előre a Hengermalom út felé.

Egy másik fehér furgonos lelasított es megkérdezte, hogy utolérje-e nekem a Suzukist. Én igazábol nem válaszoltam, majd oda mentem a Renaultoshoz és megkérdeztem, hogy jól van-e. Utána felállítottam a motort, az idomokat visszapattintottam, közben elővettem a fényképezőmet es elkezdtem fotózni. A Suzukis gyalog visszajött, megint odajött hozzám és megint kérdezte, hogy biztos muszáj-e rendőröket hívni, mert inkább itt elintézi. Válaszoltam, hogy már úton vannak, mert amivel vagyok egy szolgálati jármű.

Ő aztán lesétált az útrol, én azt hittem, hogy a füves területre megy várakozni az úttest helyett. Mire megfordultam a fotózás után, Ő már nem volt sehol. Elsétáltam a sarokig, megnézni, hogy esetleg az autóba ült-e vissza, hogy ne kelljen az esőbe várakozni, de nem volt sehol.

Egy tanú, P.Aliz, +36-20-XXX-XXXX megállt egy fehér Opellel. A rendőrök kb. 16:00 - 16:30-ig helyszíneltek.

A motoron a jobb oldali műanyag, a jobb oldali doboz és a matrica, és a bal első, tükörben lévő sárga index rongálódott meg. Nekem a térdem fáj, még most is nehéz leguggolnom.

Patric"

És a másik levél kép nélkül, ellenben rendszámmal:

Tudom, hogy nem ez a blog fő profilja, de szeretnék segítséget kérni. 2010. május 10-én este 20 órakor a barátom karambolozott a XV. ker. Pázmány Péter és Dembinszky utca sarkán egy piros Daewoo Kalossal (rendszáma: JKK-385).

A baleset okozója a Daewoo volt. Egy fiatal fiú - 19-22 éves lehetett - vezette.Kitöltötték a papírokat, de a mai nap során kiderült, hogy semmilyen adata nem volt valós.

Valószínű, hogy egy pizzafutár, mert az autó tele volt pizzás dobozokkal. Elmentünk a pizzériába is, de ott nem hiányzik sem az ember, sem az autóról nem tudnak. (?)

A rendőrség nem tűnt túl segítőkésznek. Abban bízom, hogy hátha tud valaki segíteni ezen a fórumon a rendszám alapján. Segítségedet előre is köszönöm.

60 komment

Címkék: motor közlekedés autó baleset hülye veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

autóvadász · http://holakocsid.blog.hu 2010.05.18. 09:56:53

Ennél már csak az rosszabb, ha ellopják a kocsidat. Ki fogja megtalálni?
holakocsid.blog.hu/

1kutya 2010.05.18. 10:07:46

az ilyenek szarjanak sünt! farfekvéseset...

Dester 2010.05.18. 10:10:05

@autóvadász: idióta reklámozó barom, gyenge próbálkozás.

Ez a cserbenhagyós dolog nagyon gáz, remélem sikerül megtalálni az illetőt... Sajnos egyszer én is jártam így, fél évi rendőri nyomozás után sikerült megtalálni a szemetet (kevés infó maradt az emberünk után és testi sértés is volt részéről), végül bíróságra vittem, beszart, megnyertem. Két hete meg egy motoros vs. autós balesetnél voltam tanú a Hungária-Hős utca kereszteződésben, ott nem úszta meg ennyivel szerencsétlen srác, igaz nem is ment el az autós, szerintem a verda is gtk-s lett.

Röviden: remélem meglesz a fazon, és az ügy további (remélhetőleg pozitív) fejleményeiről is olvashatunk még itt a blogon!

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2010.05.18. 10:14:28

Tény, hogy elolvastam a posztot is és az sokat nyom a latba, de olvasás nélkül is azt mondtam volna, hogy tipikusan sunyi ábrázata van a fehér kabátos ürgének...

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.05.18. 10:25:53

tudom, hogy utólag könnyen okos az ember.
nekem egyszer kellett kék-sárgát kitöltenem, de ott megbeszéltem a másik féllel (egyébként ő volt a hibás), hogy adjuk egymásnak az igazolványainkat, és a későbbi félreértések elkerülése végett egymás adatait írjuk be. (meg amiatt is szóltam, hogy csináljon már fényképeket, nehogy később ebből is probléma lehessen)

webkezdo 2010.05.18. 10:29:49

rkf.hu/hulladek/publikus.jsp

Ugyan ez az oldal teljesen másra van kitalálva, de le tudod kérni, hol vizsgázott az autó. A szerelőműhelyben pedig a forgalmi alapján tárolják a tulajdonos nevét. Ők vagy megmondják, vagy nem.

Ha hülyeség, akkor bocs.

"streetfighter" 2010.05.18. 10:39:23

Hát az látszik, hogy az utakon is annyi a féreg mint a normál hétköznapi életben.
De miért is lenne másképp?
Remélem sikerül elkapni ezeket a rohadékokat.

@Gül Baba turbója:

Én ismerek egy hasonlóan kinéző lényt, az is egy sunyi féreg. Úgy látszik ezek ilyenek. ;)

craft75 2010.05.18. 11:01:54

Remélem elkapják.
Biztos inteligens emberke lehet, mert az anyagi kárt + birság a rendőrségtől - megfejelei egy cserbenhagyással.
Ez már a letöltendő kategória ? 107 majd megmondja.

Take-it-Easy 2010.05.18. 11:28:45

Mindkét eset elég meredek, az első a cserbenhagyás, a második az okirathamisítás miatt. A rendőrség nem túl segítőkész hozzáállása már meg sem lep. Elnézést 107!-től, nem rá értem, de ez a megszokott formájuk.
Az első sztori cserbenhagyójánál sem lehetett minden kerek (ittasság, papírok hiánya, hasonló), mert nagyon erőltette, hogy ne hívjanak rendőrt. De lehet, hogy szimplán a gerince hiányzott.

WSzabi 2010.05.18. 11:36:43

fujj de sunnyog a figura!! Remélem meg lesz, és kivonják egy időre a forgalomból!!

WSzabi 2010.05.18. 11:39:01

@Easyke: az első pubi szerintem a jogsiját féltette. tipikus balek, szar vezető benyomását kelti. biztos már csak 1 pont hiányzik hogy ugorjon a jogsi. vagy nincs kötelezője.

nem mondom meg 2010.05.18. 11:48:22

Mindamellett, hogy bunkó dolog meglépni, nem lehet, hogy a pulzáló fényt beengedési szándéknak vélte az autós?

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.05.18. 11:59:53

@nem mondom meg:
1-2-3 villantás: gyere!
sok, folyamatos villogás: vegyél már észre!

szerintem.

nem mondom meg 2010.05.18. 12:19:09

@xaba99:

Relatív... Egy ilyen ránézésre is bambabirka fazon vajon mit vett ebből észre az vizes ablakon keresztül a vizes tükörben? Kb. annyit, hogy valaki villantott. Na, akkor megyek.
Kicsit olyan érzésem van hogy a szándék visszafele sült el. A napi rutin során a pulzáló fény nem igazán jellemző kék lámpa és sziréna nélkül. Szerintem megtévesztő lehetett, pláne ilyen esős időben.

ági anyu 2010.05.18. 12:27:00

Bocs, de ha a második esetben megvan a rendszám, akkor a rendőrség miért nem tudja a tulajt meglelni?

SÜN 2010.05.18. 12:38:59

nagyon sunyi feje van a feher kabatosnak es kifejezetten ismeros is a forma .. sztem a moszkva ter kornyeken szokott flangalni

RaveAcE 2010.05.18. 12:40:20

@ági anyu:
Jaja, mi az, hogy nem segítenek a rendőrök?
Okirat hamisítással jelentsd fel! Vagy fizessen a tulaj. Itt nincs objektív felelősség, csak gyorshajtásnál?

Integrált Szerverterror 2010.05.18. 13:55:32

Már szervezem a halálbrigádot.

Take-it-Easy 2010.05.18. 14:08:54

Most figyelem csak: "A fehér kabátban, barna gatyában..." Esetleg attól barna a gatyája, hogy... khm... besz.rt? :DD

(---Flúgos Buszos---) 2010.05.18. 15:42:09

Ez szippantás,szippantás mélyre!!!!!!!!

palotas 2010.05.18. 16:16:46

Sziasztok
A másodikhoz annyi segitséget tudok mondani, hogy a kocsi valahol Zsámbék környékén található. Ezt meg innen tudom:
rkf.hu/hulladek/publikus.jsp

Üdv

aszfaltbetyar 2010.05.18. 16:20:20

ez nem a bikicsunájos csávó? :D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.05.18. 16:34:19

@aszfaltbetyar: Szerintem a Nevem Earl-ből a főszereplő debil tesójára hasonlít nagyon. :)

randomuser1 2010.05.18. 16:35:58

@palotas: Hát, nemtom, nekem az autómra olyan várost dob fel ahol sose jártam, ráadásul a dátumok sem stimmelnek...

FaZon 2010.05.18. 17:30:58

@Dester:
Itt vagyok!Ja én nem az a fazon vagyok.

(---Flúgos Buszos---) 2010.05.18. 18:05:53

@palotas: Bátyám Pécsen vettem a Merciét pécsi címmel volt a kocsi tulaja is,de a zöldkártyákat 3 évre visszamenőleg nézve ezen az oldalon,mindegyiket Pesten csinálták!!!

Inkább valami rendőrismerőst kell szereznie a 2. levelezőnek,aki utána nézne a nyilvántartásban,ki a kocsi tulaja!!!

(---Flúgos Buszos---) 2010.05.18. 18:28:17

Ha már nem ír senki!!!!

Körömcsiga Nekem a 7,5 tonnás Merga Ategot a 4,6 literes motorral szereltet,tavaly nyáron Győr-Pest árúterítős vonalon 12,5 liter/100 km-re hoztam ki!!!

Másnak ennyit eszik a 3 literes motorral szerelt autója. hidd el,az Opel nem eszik sokat,legalább a gyár nem hazudik az adatokban.
Nem úgy mint más cégeknél,ahol soha sem stimmelnek az adatok a valósággal.

Macsek76 2010.05.18. 18:28:31

Sziasztok!

A második posztot én írtam.Először is köszönöm az ötleteket.Az rkf-et mi is próbáltuk, de nem jutottunk előrébb.A rendőrség semmilyen segítséget nem adott.Egy rendőr ismerős próbált segíteni.Kiderült, az autó körözés alatt áll, mivel nem fizetik a részleteket.(Ezt nem nagyon értettem)Megadta a cég és a személy nevét, aki vette.A cégnek csak titkos telefonszáma van és a cím nem létező!Kötelezője nincs.
Pár napja azt hittük megoldódott minden, mivel jelentkezett a srác.Kiderült, nincs jogsija és ezért nagyon megijedt.Hozta egy barátját, aki bevállalta a dolgot.Befizették a biztosítást.Megírták az új papírt.Beküldtük a biztosítóhoz, akik egyből visszadobták, hogy a szerződés már nem él.
Most patthelyzet van.A biztosító nem fizet, de legalább most már tudjuk az elkövető címét, telefonszámát.
Bocs a hosszú kommentért.

_John_Doe_ 2010.05.18. 18:38:16

@Macsek76:
"A kötelező gépjármű felelősségbiztosítás szerződéses rendszere 1991. július 1-jén történt bevezetésekor a jogszabály a Magyar Biztosítók Szövetségére (MABISZ) ruházta azon károk pénzügyi fedezetének elkülönített számlán való kezelését és a károsultak kártalanítását,

amelyet a biztosítási szerződéskötési kötelezettség ellenére biztosítási szerződéssel nem rendelkező üzembentartó, illetőleg bizonyos korlátok között ismeretlen üzembentartó járművének üzemeltetésével okoztak.

A Magyar Biztosítók Szövetsége Gépjármű Kárrendezési Iroda (MABISZ GKI) egyik kiemelkedő feladata a fentebb említett károk rendezése.

Bár a jogszabály szövegezése és így a helytállási kötelezettség címzettje a jogszabály különböző módosításakor változott, ennek ellenére irodánk ezen tevékenységet folyamatosan végzi. Jelenleg a 2009. évi LXII. törvényben meghatározott Kártalanítási Számla kezelőjeként. Irodánk feladatainak ellátása során szorosan együttműködik gépjárműbiztosítást művelő tagjaival és nagymértékben támaszkodik azok kárrendezést előkészítő munkájára. "

Macsek76 2010.05.18. 18:58:44

@_John_Doe_:
Köszi.:)Mi is utánanéztünk.Felhívtuk a saját biztosítót.Nagy nehezen felvették,elmondtuk a problémát, átkapcsoltak, újra elmondtuk...Nem igazán akarták megérteni, hogy mit szeretnénk.Mondták szívességi kárfelmérést csinálhatnak talán, amit eredetileg is kérni szerettünk volna. Egyelőre ennyiben maradt a dolog, mivel ahhoz rendőrségi feljelentés kell.Kissé hosszadalmas a dolog, de majd meglátjuk.:)

schdl (törölt) 2010.05.18. 20:12:01

@Macsek76: Ezek után mi az, hogy a rendőrség nem tesz semmit? Elvégezted helyettük a munkát. Mi a p****** kapják a fizetésüket?
Iszom egy sört, mert nagyon felhúztam magam...
Szerintem írj a főügyésznek, vagy a BRFK-nak, kötelességük reagálni.

(---Flúgos Buszos---) 2010.05.18. 20:13:17

@Macsek76: "az autó körözés alatt áll, mivel nem fizetik a részleteket.(Ezt nem nagyon értettem)"

Ugye,ha nem fizeted a hitelt,akkor kiszoktak menni a házhoz trélerrel,hogy elszállítsák a kocsit,de mivel minden kamu volt,így nem tudták elkobozni.
Általában akik a hitelt adják,azok kiszokták adni a rendőrségnek is,hogy keressék a kocsijaikat. Civil kocsikkal szoktak keringőzni a városokat.

Haweromék Poloját még én raktam le este a garázsok melletti parkolóban,és hétfő reggelre hült helye volt az autónak,és láttunk este a civileket este a telepen,a szokásos F-Astrával. :))))

_John_Doe_ 2010.05.18. 20:44:28

@Macsek76:
Nekünk 2 (kettő) év alatt fizettek.

Tornado86 2010.05.18. 23:50:01

Az elsõ tipikusan az az eset, mikor valaki azt hiszi magáról, hogy õ aztán mindenkinél okosabb. Amit viszont nem értek, hogy a motoros mentõ miért nem próbálta meg azt, hogy felemelje a motor elsõ kerekét, ahogy azt tenni szokta ilyenkor Rossi, akinek Doohan tanította ezt (igaz lehet nem volt hely)
Ami meg a másodikat illeti, no comment...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.05.19. 12:11:48

@1 Fószer: Ezért kell hajléktalan nevére venni kocsit, amit aztán alkatrészekre bontva egyből el is adsz Ukrajnában.

Macsek76 2010.05.19. 15:34:13

@1 Fószer: Azért nem értem, mert a céget szerintem a rendőrség megtalálhatná, hisz mi is rendőrtől tudtuk a címet.A lányt, aki a nevét adta hozzá simán megtaláltuk az iwiwen.Van behajtós ismerősöm, ha nem fizet a tulaj, kimegy és elhozza a kocsit.Amúgy most simán elvihetné az autót a rendőrség, hiszen tudják a baleset helyét és azt is, hogy azóta is ott áll.Nem foglalkoznak vele.

kispista 2010.05.19. 18:57:09

@Macsek76: feljelentés okirathamisítás miatt.

SzLacika 2010.05.19. 21:32:58

@kispista: ...amennyiben egyáltalán okiratnak minősül egy baleseti bejelentő :)

SzLacika 2010.05.19. 21:38:03

Amúgy meg csinálni kell egy "Wanted" posztert, rárakni a srác képét, felajánlani némi jutalmat, kinyomtatni, sokszorosítani és a főváros forgalmasabb részein elhelyezni.
Csak lesz valaki, aki némi zsetonért cserébe felnyomja :)

SzLacika 2010.05.19. 21:39:50

Amúgy meg csinálni kell egy "Wanted" posztert, rárakni a srác képét, felajánlani némi jutalmat, kinyomtatni, sokszorosítani és a főváros forgalmasabb részein elhelyezni.
Csak lesz valaki, aki némi zsetonért cserébe felnyomja :)

SzLacika 2010.05.19. 21:40:23

Szeretlek, blogmotor

Clearvoyance 2010.05.19. 22:34:57

@Tornado86:
Talán mert azt az agyonpakolt motort nem egykerekezésre találták ki. Van rajta bőven plusz tömeg.

Spikk 2010.05.19. 23:14:49

@xaba99: Az azért attól is függ, hogy mennyi időre nézel a tükörbe, ha sávot váltasz? Meg milyen gyorsan villog az az izé?

Kowalski76 2010.05.20. 00:54:00

A Megane-os csajt sunaznam.

Take-it-Easy 2010.05.20. 09:40:33

@Kowalski76: jól lejött neked a poszt tartalma... :D

Fritz1 2010.05.20. 12:37:41

@Kowalski76: Elég rég sunázhattál, ha bejön neked a csaj. Még rendes arca sincsen neki :)

Alex3000 2010.05.20. 13:38:53

Segíteni nem tudok sajnos, de szorítok, hogy elkapjátok a gazembereket!!!

L2007 2010.05.20. 19:32:31

@Macsek76: "Hozta egy barátját, aki bevállalta a dolgot.Befizették a biztosítást.Megírták az új papírt.Beküldtük a biztosítóhoz, akik egyből visszadobták, hogy a szerződés már nem él."

Bocsi, nem kötekedni akarok, de nem lettél bűnrészes biztosítási csalás kísérletében?

laca34 2010.05.20. 22:26:10

Sziasztok!!
ÉN vagyok az a barom autós aki neki ment a motorosnak.
Sajnálom beszartam és elhagytam a helyszínt.
Tizenöt éve van jogosítványom,de nem mindig vezetek rendszeresen.Ilyen vagy ehhez hasonló balesetem nem volt.
Én is elítélem ezt a magatartást,ehhez képest most én voltam ez az állat.
A motoros úriemberrel azóta találkoztam,elnézést kértem tőle remélem nem neheztel rám.
A rendőrséggel is egyeztettem.
Most itt vagyok le lehet oltani de nagyon!!
egy biztos az esetből tanultam!!!

"streetfighter" 2010.05.20. 22:44:43

@laca34:

Ez igen, hogy még ide is beírsz, valamelyest méltányolandó.
Azért kiváncsi lettem volna, hogy ha nincs ez a blog, akkor is megkerested vona a szegény károsultat? Nem tartom valószínűnek.
Mert legyünk őszinték, a fotód fennt van és nagyon sokan láthatják. Gondolom felismerhettek egy páran.

Integrált Szerverterror 2010.05.21. 03:27:52

@laca34: Persze hogy beszartál. Én is beszarnék, ha részegen csalingázva eltörölnék egy motoros mentőt. A jelzőket meg inkább megtartom magamnak.

Macsek76 2010.05.21. 11:07:13

@L2007: Én nem, legfeljebb az ismerősöm.De te mit csináltál volna?A srácnak munkaeszköz az autó, több mint 300 ezer rajta a kár.
A gond az volt ,hogy a fiúk úgy gondolták, elég befizetni negyed évet, pedig fél éve nem fizették a kötelezőt.

(---Flúgos Buszos---) 2010.05.21. 13:04:27

@Macsek76: Akkor hivogatni kell minden nap a 107-et,úgyis ingyen van,és eg yidő után ráunnak,és utána néznek.

maholnap · http://koklerbroker.blog.hu/ 2010.05.21. 23:15:37

Nem értem, hogy az "ő" és "őt" szavakat és más ragozott változatait miért kell nagy Ő-vel írni?! A nagy "Ő" az a Nagy Ő, akit imádunk, aki az egyetlen, a valaha volt, vagy a mostani legjobb párunk. Egy síma ő-t pláne ha cserbenhagyó sunyi alak, semmiképp nem írunk nagy Ő-vel.

Legalábbis ö-ö-ő-Ő szerintem.

laca34 2010.05.22. 16:53:25

Helló!!
Nem ittam egy kortyot sem, lehet hogy jobb lett volna annyival, hogy kicsi magyarázatot adott volna a tettemre.
A rendőrségre el kellett mennem úgyhogy mindenképp találkoztam volna a motorossal.

Macsek76 2010.05.23. 04:31:52

@1 Fószer: A hívogatásról annyit, hogy pénteken odament a barátom az autóhoz-ami azóta is ott áll-és felhívta a rendőrséget, hogy itt a körözött autó.A válasz annyi volt, hogy nem is körözik.Nekik erre nincs idejük, ha gondolja a biztosítónál(melyiknél?) bejelentheti.

atila68 (törölt) 2010.05.24. 11:49:58

Lassan 3 millió StohlBuci országa leszünk.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása