Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

A tavasz tizenhét pillanata

2010.05.28. 13:33 :: SilentSound

Akinek a cím így önmagában is mond valamit, az meg sem lepődik rajta, hogy a most következő péntek délutáni posztot Stirlitz küldte, hogy osszam meg veletek az M7-esen szerzett élményeit.

2010. május 24. Pünkösd hétfő. Stirlitz a kaposvári ügynökkel lefolytatott találkozó után hazafelé tart Budapestre.

17.25: Stirlitz kihajt az ügynök kaposfüredi házából a 67-es útra. Irány Budapest!

17.45: Stirlitz árgus szemekkel fegyeli a 67-es út szembejövő forgalmát. Fontos jelzés, hányan indultak már haza a Balatonról. Élénk forgalom, de nem vészes. Talán az autópályán is lehet majd menni.

18.10: Stirlitz ráhajt az M7-esre. Nincs nagy forgalom, lehet hajtani. Stirlitz megkönnyebbülten sóhajt. Már csak a 71-es út csatlakozójától tart.

18.26: Beüt a krach. A 71-es csatlakozásánál beáll az autópálya, áll a sor. Stirlitz elfojt egy káromkodást. De mi lehet ez? - Gondolja.

18.30: A sor nagyon lassan halad, 5 és 10 kilométer/óra lehet a sebesség. Útfelújítás nincs, gondolja Stirlitz, arról tudnék. Baleset lesz, dönti el, biztos bombáztak a mieink. De hol? Az nagyon nem mindegy.

18.32: Meglódul a sor, 60-70-el lehet haladni. Na, gondolja Stirlitz. De nem, pár száz méter után megint megáll mindenki. Kár, gondolja Stirlitz.

18.36: Továbbra is lassan araszol a sor. Stirlitz számbaveszi a lehetőségeket. Van itt egy letérő, érdemes lemenni? Tudni kéne, hol van a baleset és hány sáv van lezárva. Persze a rádió nem mond semmit, hiába pásztázza az összes adót. Moszkva is hallgat.

18.42: Stirlitz unalmában a leállósávon előretolakodókat számolgatja. Van jó pár, most éppen egy BMW húz el. Biztos Bormann embere, gondolja. Vagy Himmleré?

18.46: A benzinkútnál van egy információs tábla, az írja, baleseti torlódás, csak 2 kilométer. OK, gondolja Stirlitz megkönnyebbülten, akkor nem térünk le, talán nyolcra hazaérünk.

18.50: Hm, ez már több, mint két kilométer, gondolja Stirlitz a kilométerszámlálóra pillantva. Ez most tudatos dezinformáció volt vagy csak apró tévedés? Ne menjek le mégis az autópályáról? Vagy ez csapda? Müller tesztel?

18.51: Nocsak, egy francia ellenálló, gondolja Stirlitz, amikor egy C1-es elhúz mellette a leállósávban. Biztos üldözik a Gestapo emberei.

18.52: Mindjárt itt a lepsényi lehajtó a régi 7-es útra. Lemenjek, ne menjek? - kérdi magától Stirlitz.

18.53: Nem megyek, dönt Stirlitz, ennyi kockázatot muszáj elvállalnom. Megbízom az információs táblában, mindjárt elérjük a balesetet.

18.56: Átmentünk a híd alatt, elől látszik egy villogó fény. Ott lesznek a rendőrök.

18.57: Itt van a baleset, csak egy apró koccanás. Három autó, két német rendszámú. Ezekkel a németekkel mindig csak a baj van, gondolja Stirlitz, de majd megneveljük őket. De miért volt ekkora sor? Nincs lezárva egy sáv se, mindhárom koccant kocsi és a rendőrautó is a leállósávon állnak. Mindegy, lehet menni.

20.15: Stirlitz hazaért. Leparkolja az autóját a háza előtt.

21.15: Összegezzük a tanulságokat, gondolja Stirlitz, és elkezdi írni a listát:

1: Vasárnap este a legapróbb baleset után is beáll Budapest felé az autópálya. Tulajdonképp szerencsém volt, hogy csak félórát veszítettem.

2: Meg kellene nevelni ezeket a magyarokat, hogy ne lassítsanak, ha már csak a leállósávban van baleseti helyszínelés. Mikor én odaértem, már régen lehetett volna menni, de mindenki csak azután gyorsított fel, hogy elhaladt az rendőrök mellett. Mögöttük meg kilométeres volt a sor. Illetve tízkilométeres.

3: A leállósávban száguldozók rendszámát el kell küldenem Vorosilovnak, hogy ezeket szedje össze egy kis átnevelő munkára, ha majd ideér a front.

4: Felvetni a központi bizottságban, hogy a többezres dugót okozó balesetek felelőseit szigorúbban kellene büntetni.

102 komment

Címkék: közlekedés autó baleset autópálya dugó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcellusca 2010.05.28. 13:45:29

LOL!

És, most nincs szívem leírni, hogy hüjjje a posztoló. :DDDD

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2010.05.28. 13:45:57

Megint a németekkel van a baj. - gondoltam én a posztot olvasva.

Take-it-Easy 2010.05.28. 13:58:21

A magyarokkal van a baj. Minek bámészkodnak? Katasztrófa...

Marcellusca 2010.05.28. 13:59:58

@Easyke: Vagy a német rendszámos magyarokkal. :)))

.lll. 2010.05.28. 14:08:19

legalább verekedtek a németek?

Marcellusca 2010.05.28. 14:08:33

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Na, én mán tudom, ki a hüjjje ... :)))

(---Flúgos Buszos---) 2010.05.28. 14:09:08

Nekem ez tetszik a legjobban:

"2010. május 24. Pünkösd hétfő 17:25"

"21.15: Összegezzük a tanulságokat, gondolja Stirlitz, és elkezdi írni a listát:

1: Vasárnap este"

Neki majdnem egy hét kellett hozzá,hogy felfogja agyilag,hogy mi történt a hét elején???

Ezért ilyen a közlekedésünk,mert 6 napra rá jön meg mindenkinek az esze.

Take-it-Easy 2010.05.28. 14:19:29

@Marcellusca: most gondold azt, hogy elhangzik az a bizonyos kocsmai verekedés előtti három kérdés ... :DDD

randomuser1 2010.05.28. 14:24:59

Monnyuk én biztos béna vagyok de ha autópályán sárgán villogó cuccost látok automatikusan visszaveszek a tempóból, kituggya, kátyút javítanak, sövényt nyírnak vagy autópályára tévedt őzet kergetnek-e önfeledten...

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.28. 14:29:45

@XXXXXXX: Igen, ez normális dolog, de egyesek lelassítanak 20-ra, és kész is a dugó. A következő nagyobbat fékez, az azt követő még nagyobbat, és pár száz méterrel, vagy néhány kilométerrel arrébb percekig kell álldogállni.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.05.28. 14:33:10

@Rahsid:

Miért nem írsz posztnak valót? :)

Marcellusca 2010.05.28. 14:33:14

@Easyke: Kérek engedélyt meghunyászkodni! :DDD

Marcellusca 2010.05.28. 14:36:32

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Hááát ...
Nem a posztoló, az biztos. :D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.05.28. 14:39:03

@Mityu: Most már sose derül ki, mire reagáltál, mert cenzorkodtam kettőt. Asszem innentől a nettó fikázódásokat automatikusan kiszedem, nem nagyon hiányoznak.

Take-it-Easy 2010.05.28. 14:47:25

@SilentSound: áffene, én meg lemaradtam róla :(
@Marcellusca: :D

hawkeye 2010.05.28. 14:53:24

Stirlitz, hozzád képest az Esterházy egy nímand, egy senki!

Jól írsz...!!!

SzLacika 2010.05.28. 15:24:57

Én azt mondom, jó kis írás ez, van stílusa nem a szokásos ez történt-az történt hablaty :)

Na igen.

Hogy én mennyire rühellem a bámészkodó birkákat, és nem 1-2 csinálja, hanem 10-ből 9. Basszus, sose értettem mit lehet ezen élvezni. És mindig ez van, valahányszor baleset történik, mert vagy a roncsok miatt nem lehet rendesen menni, vagy az ilyen marhák miatt.

Másik dolog meg: aki autópályán balesetezik legtöbbször az is egy bénabéla. Nyíl egyenes úton, ahol lényegében csak a követési távolságra (és néha oldalra/hátra) kell figyelni, balesetet okozni abszolút balfaszság.

cork77 2010.05.28. 15:30:13

Katasztrófaturizmus. Szeretnének az emberek vért látni.
Ha az Árpád-hídon buda felé baleset van, pest felé is csak araszol a sor, mert nagy tempónál nem látni a vérfoltokat.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.05.28. 15:31:27

@SzLacika:

"Másik dolog meg: aki autópályán balesetezik legtöbbször az is egy bénabéla. "

Sokan azt nem mérik fel (vagy nem tudják felmérni. Miért is nem?), hogy autópályán kicsit más sebességek vannak. Ami kicsit más vezetéstechnikát igényel.
Persze aki megszokta, hogy a motorháztetőnél messzebb soha sem néz annak magyarázhatod. S a legtöbb ilyen kurvára nem fogja fel mit is csinál. Városi közlekedésnél is a legtöbb ráfutásos baleset azért következik be, mert szexuál kicsit előrébb látni (nem csak nézni), mint az előtte lévő. Persze követési távolságról csak a KRESZ oktatáson hallott, hogy azt hogyan kell kivitelezni arról fogalma nincs. Azt meg sem említem, hogy telefonálást sokkal fontosabbnak tartja, mint a vezetésre koncentrálást... :))

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.05.28. 15:35:11

@cork77:

Volt olyan történés az Árpád hídon, amikor mind két oldalon szinte egy vonalban volt kocc... Szerintem a második kocc az első kocc bámulói alkották. :DDD

kozlekedes.mityu.fotoalbum.hu/viewlarge/pictureid/71779

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.28. 15:35:49

"Mikor én odaértem, már régen lehetett volna menni, de mindenki csak azután gyorsított fel, hogy elhaladt az rendőrök mellett."

Lehet, hogy nem akartak rendőrt elütni, aki esetleg kibóklászik a leállóból.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.05.28. 15:45:45

@ColT: Engem baleset helyszíne után még nagyon T betűs koromban intett ki a rendőr, nem igazán értettem mi a baja, aztán végül kiderült, hogy amikor azt mutatja a kollégája, hogy lassítsak, akkor sokkal jobban lassítsak. :) Szóval nem csak feltétlenül a nézelődés miatt termelődik ki a dugó ilyenkor. Mondjuk azt a mai napig nem értem, hogy miért pont engem intett ki, mikor az előttem menő is kb. annyira lassított, mint én (különben nekimentem volna)... :)

vérengző kismalac 2010.05.28. 15:57:33

Nem semmi ez a Stirlitz.
A semmiről írt valamit, mert néha még mosolyogtam is.
A végén azért kinyírhatná egy náci ügynök.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.05.28. 15:59:18

@vérengző kismalac:

Nem nyírja ki, mert Stirlitz is náci ügynöknek néz ki... :)))

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.28. 16:15:20

@vérengző kismalac: "A semmiről írt valamit, mert néha még mosolyogtam is."

Ugye? Nekem is ez volt az első gondolatom.

Amúgy hogy vagy? Holnap szombat, és a szomszédban malacölés :)))

vérengző kismalac 2010.05.28. 16:30:22

@...::: Flúgos Kamionos :::...:

Már megint? Na, ne mááá...
Multkor is épp, hogy megúsztam. :D

@Mityu:
De nem olyan ruszki feje van? És az mindig gyanús. :D

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.28. 16:33:47

@vérengző kismalac: Épp azért gondoltam, hogy figyelmeztetlek. A saját érdekedben jobb lenne, ha elköltöznél otthonról, legalább a hétvégére :D

zsitva 2010.05.28. 16:50:10

17.25: Stirlitz kihajt az ügynök kaposfüredi házából a 67-es útra. Irány Budapest!

18.10: Stirlitz ráhajt az M7-esre.

---------------

Te Stirlitz szól hozzá a somogy megyei közúti rendőr. Mennyivel is jöttél Te Kaposfüredtől az M7-ig lévő falvak lakott területi szakaszain?

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.05.28. 16:50:23

@...::: Flúgos Kamionos :::...:

Cocánkat nem engedem bántani ám! Ragasszunk neki tapsifülest, s addig répát rágcsáljon. Nyúlpörit csak nem akarnak a disznóság mellé? :))

tocibacsi 2010.05.28. 16:53:35

A baj a sok kreténnel van, fasznak kell bámészkodni... lefogadom, ugyanezek nézik naponta a barátokköztöt is...

tocibacsi 2010.05.28. 16:58:19

@zsitva: ez jó! :D Nekem is elsőre ez jutott eszembe, de én meg is néztem: utvonalterv.hu 40 percet böffent az amúgy 44.5 km-es útra... Stirlitz 45 perce szűk 60-as átlag...

Tehát: "ötvennel bazdmeg" - gondolta Stirlitz...

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.28. 17:01:06

@tocibacsi: Hé, azt én is nézem!

@Mityu: Nyulat a jövő héten akarnak ölni :)

Tornado86 2010.05.28. 17:27:35

Ezek után már csak arra kell megkérzni Stirlitzet, hogy mondjon egy kétjegyû számot a jellemteszten. Bár szerintem a 44et fogja :)

közlekedő edény 2010.05.28. 17:41:26

Tavaly nyáron is mi zajlott már az emmhetesen. Vicc út, mint az emmnullás, csak az haláli vicc.

szakikám · http://autoolaj.hu 2010.05.28. 17:41:36

m7-en néha baleset nélkül is megesik hogy egyszerűen megáll a sor

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2010.05.28. 17:54:38

Szépek, ezek a leállósávos fotók - ez most egy 150 ezres csekk, ha "megfelelő" kézbe kerül, a tulajok örülni fognak a postnak...

Devil 2010.05.28. 17:55:27

A dugo egy olyan erdekes dolog hogy ha valahol letrejon egy, akkor az ott is marad, bar a dugot alkoto autok kozben mindig cserelodnek.
Tehat ha valaki egyszer nagyot lassitott es az ut terhelsese eleg nagy volt, akkor kialakul azon a helyen egy lassito autokbol allo "virtualis dugo" ami csak akkor szunik meg ha az ut terhelsese (a dugot alkoto autok utanpotlasa) negyon lecsokken.
Video: videosift.com/video/Traffic-Jam-Simulation

Devil 2010.05.28. 18:05:06

Egy erdekes tanulsag hogy a dugot meg lehet elozni ha joval az akadaly elott kitesznek egy sebessegkorlatozast, mert igy nem torlodnak ossze a jarmuvek, nem kell annyira lelassitaniuk es utana ujbol felgyorsitani es vegulis tobb auto tud athaladni azonos ido alatt.

Bluesrider 2010.05.28. 18:06:51

- Draszvujtye! -köszönt be Stirlitz a Gestapo szobájába. és rögtön rájött, hogy hibázott

Reggie 2010.05.28. 18:07:59

@Devil: Akkor ott lesz dugo, ha akkora a forgalom, hogy azt az automennyiseget csak a maximalis megengedett sebessegen birja csak elvezetni az autopalya. A hetvegi csucs altalaban ilyen.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.05.28. 18:38:56

A bámészkodás tényleg létezik, ez van, ez ellen nem lehet mit tenni. De ha egy autópályán valami rendkívüli dolog van, akkor az ember nem teszi rosszul, hogy megnézi, mi történt, például mert a dolog befolyással lehet a következő pár száz méter forgalmára is, törmelékek, olaj az úton, forgalomirányító emberek, útszűkület, effélék.

De mindezektől függetlenül a leállósávban levő jármű mellett csak csökkentett sebességgel és nagy figyelemmel szabad elhajtani, ez tudtommal szabály, mert a sáv mellé, esetleg a sávomba kilépő emberre, kiguruló tárgyra is fel kell készülni. Ha tetszik, ha nem. Az autópályán pedig minden lassítás torlódást okoz, ezt már tudjuk, ezért töri a fejét a sok szakember, hogy hogyan lehetne ezt elkerülni.

ági anyu 2010.05.28. 18:39:32

@Easyke: Egyébként tényleg. Hétfő délután jöttünk haza az M3-on. Sokan voltak, de haladtunk ... egyszercsak mindenki megtorpan ... elakadásjelző villog mindenkinél ... baleset, gondoltuk ... de nem...néhány motoros "piknikezett" a leállósávban, ki tudja, miért ... őket bámulta meg a többség

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.05.28. 18:43:00

@Bluesrider: A valóság még ennél is komplikáltabb: zdravsztvujtye! Ez már nem gondoltad volna, mi? :-)))

misitcom 2010.05.28. 18:56:30

Szerintem ez a Stiglic verzió egy kicsit haloványra sikerült.Cobra 911 verziót is láthatnánk?

Jeff 2010.05.28. 18:59:21

@SilentSound: "Asszem innentől a nettó fikázódásokat automatikusan kiszedem, nem nagyon hiányoznak. "
A blogod kommentjeinek 80%-a fikázás. Ezentúl másképp lesz?

Lipi1945 2010.05.28. 19:11:39

@Jeff: Akkor ezért van újabban ilyen kevés hsz. :D

Peetee 2010.05.28. 19:34:12

Most tényleg azon bohóckodik a posztoló, mert 40percet kellett araszolni a pályán.

mit várt, 130al robogjon mindenki a sérült járművek mellett, a rendőr néha bemenne a haladó sávba fényképezni, esetleg a tanukkal egyeztetni, mutogatni hogy mi-hogyan történt.

Menjen mindenki vakon előre, hogy ez a stirglic' - f@sz hazaérjen a Tévéműsorra...hátha elütnek még 1-2 embert...

Ekkora idiótát!!!
Bosszantó, ha azért állunk, mert baleset van, de az ég szerelmére ,gondolja már végig, hogy mekkora egy út áteresztő-képessége, ha azon tartósan és egyenletesen 100-1300km/h halad a forgalom, vagy ha 30-50el lehet csak menni a sérült járművek és a helyszínelés miatt.
egyszerű logika, nem azért araszoltál, mert minden második autó megáll és hosszan nézi a sérült autókat....te majom!!!

Csorfab 2010.05.28. 19:46:01

@SilentSound: remélem Peetee 2010.05.28. 19:34:12 "hozzászólását" is kimoderálod :) mondjuk az is igaz, hogy ha elkezded ezeket moderálni, vajmi kevés komment maradna :D de legalább olvashatóbbak lennének.

beste 2010.05.28. 19:47:54

.. Stirlitz a sötétben csak két sárga fényt látott. "Bagoly." - gondolta Stirlitz. "Jó anyádat!" - gondolta a bagoly.

sasasa 2010.05.28. 19:57:43

Zdraszvujte!
Stirlitz tudta,hogy elszólta magát. :)

Reggie 2010.05.28. 20:09:08

@Peetee: Az vagyon irva a postban, hogy helyenkent 5-10km/h volt a haladasi sebesseg. Szerintem ez araszolas. Meg akkor is ha cserebe hulye vagyok.

vérengző kismalac 2010.05.28. 20:43:46

@...::: Flúgos Kamionos :::...:

Milyen szomszédaid vannak, basszus?
Semmilyen kis állat nincs biztonságban?

anr96 2010.05.28. 20:50:47

Ez a Stirlitz-ezés honnan jött???

misitcom 2010.05.28. 20:57:41

Egyszer kerültünk Mi is olyan helyzetbe az M1-en,hogy alig hagytuk el a győri Metrót már csak cammogva haladtunk előre.A leállósávon húztak el mellettünk úgy ahogy kell.Pár kilómétert haladtunk és azt hittük,hogy vége a torlódásnak mert a leállósávban pár összekoccant autó álldogált.Mikor melléjük értünk akkor ismertem fel az egyik Transitot aki elhúzott mellettünk.Innentől még lassabb lett a haladás.Amikor a vallós balesethez értünk meg is kellett állni közben mert egykét birkának rá kellett csodálkozni,hogy mi történt.Amikor szabad lett a pálya a 120-as tempó olyan csiga lassúnak tűnt, mert úgy húztak el mellettünk mintha álltunk volna.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.28. 20:57:58

@vérengző kismalac: Rendes emberek ők! Csak szeretik az állatkákat. Megenni.

vérengző kismalac 2010.05.28. 20:58:13

A tavasz 16. pillanata...
Stirlitz bosszúsan vette észre a díszegyenruháján éktelenkedő nyálfoltot. Majd életében először megrémült...
- A rádiós köpött - gondolta.

misitcom 2010.05.28. 20:59:16

@anr96: Lehet,hogy most ezt adja a Blikk mellékletben?

killermoney 2010.05.28. 21:14:12

Azt azért remélem vágod kedves posztoló hogy nem csak a bámészkodás miatt van ez. Ez forgalomtechnika, egyszerűen egy baleset után nem indul meg egyből a forgalom mert nem tud. Biztos éltél már át olyat h autópályán megáll a forgalom látszólag a semmiért ugyanis az idő tiszta baleset sincs baleset nyomai sincsenek és nem érted h miért.

Na ez pl azért lehet mert valaki mondjuk néhány perccel azelőtt satuzott egy kurva nagyot és a mögötte lévő még nagyobbat és így tovább mindenki kicsit lassabbra míg a végén megáll a forgalom.

Amikor a szembejövő forgalom áll na az a bámészkodás miatt van :D De ha ezt büntetnék akkor felállíthatnának egy fizető kaput is :)

igazi hős 2010.05.28. 21:49:12

@killermoney: "Na ez pl azért lehet mert valaki mondjuk néhány perccel azelőtt satuzott egy kurva nagyot és a mögötte lévő még nagyobbat és így tovább mindenki kicsit lassabbra míg a végén megáll a forgalom." Röviden fogalmazva: birkák vezetnek. Akkor vezetsz jól, ha kevesebbet fékezel, mint az előtted menő. Ha meg a sor elején kell satuznod, akkor valószínűleg hibáztál.

eml 2010.05.28. 22:06:04

@Devil: B+ majd két órán keresztül játszottam vele! Király!

Izet 2010.05.28. 22:21:21

Stirlitz '44 októberében - grasszál az Unter der Lindenen, az utcasarkon meglát két örömlányt..
- Kurvák - gondolja Stirlitz.

-'Stirlitz' - gondolják a kurvák...

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.05.28. 22:24:56

@anr96: Ha csak arra gondolsz, hogy miért így fogalmazta a posztot, akkor szerintem az időpontok felsorolása adta meg hozz az ihletet. Ha viszont eleve nem tudod, hogy mi az a Stirlitz, annak csak a korod az oka, ugyanis régebben A tévében volt egy szovjet háborús filmsorozat, A tavasz tizenhét pillanata címmel, amelyben a szovjet főhős Stirlitz néven elhárítótisztként épült be a náci hadvezetésbe, kémkedni, és a kalandjairól szólt a sorozat. Annyira nem is volt rossz. Abban olvasta be néha a narrátor, Both Béla hasonló, naplószerű stílusban a történet egy-egy mozzanatát. Amiből persze máig tartó emlékek és poénok születtek. Ma ez azért nem lehetséges, mert annyiféle tévéműsor van, hogy szinte egyiket sem ismeri elég sok ember ahhoz, hogy poénkodni legyen érdemes velük. Kivétel lenne talán a Barátok közt, de azon még poénkodni sem lehet, annyira szar.

Perillustris 2010.05.28. 22:26:57

Ez a poszt nem más, mint uszítás, hangulatkeltés a holnapi meccsre. :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.28. 22:44:31

@szaGértő: Mikor volt ez a sorozat? Mert én sem emlékszem rá...

Mezőbándi 2010.05.28. 23:03:16

@...::: Flúgos Kamionos :::...:

Tavaly ment ujbol az orosz csatornan, kiszinezve! Itthon tobbszor is ment szerintem, de kb 78-80 tajekan biztosan.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.28. 23:11:01

@Mezőbándi: Sajna orosz csatornát nem nézek, 78-80-ban pedig még tervbe sem voltam véve :D

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2010.05.28. 23:29:25

@Devil: Ezek tényleg jók. Viszont az is látszik, hogy kétfajta dugó van, az egyiknek fix az eleje (pl. lezárás, lámpa, vagy csatlakozó sáv miatt), a másiknak hátrafelé mozog, ezek azok, amikor valaki csak fékezett egyet látszólag minden ok nélkül. A posztban leírt esetben (meg általában a "bámészkodós" dugókban) az az érdekes, hogy annak ellenére is fix az eleje, hogy nincs tényleges akadály.

Hogy jogos-e a felvetés, hogy mehetnének gyorsabban? Egyfelől az biztos, hogy lassítani kell, ha valakik állnak a leállósávon, de nem húszra. Másfelől, eredetileg ott nyilván nem a leállósávban volt a baleset, oda csak később húzódtak ki a résztvevők. Tehát valószínűleg volt lezárt sáv egy darabig, ami csak később szabadult fel. Kérdés, reális-e az elvárás, hogy a lezárás megszüntével a dugó eleje elkezdjen hátrafele mozogni. Ha mindenki optimálisan viselkedne, akkor szvsz igen, csak az emberek ritkán szoktak optimálisan viselkedni.

@anr96: hu.wikipedia.org/wiki/Stirlitz

ave 2010.05.28. 23:43:12

Ez a katasztrofaturizmus ez osi roman szokas.
Kurvara bosszant, mi a faszt kell nezegetni, sose ertem meg.

romesz 2010.05.28. 23:45:36

Hiaba mennek le a leallo savba, ha egyszer meglassult a forgalom akkor az orakba tellik mire fellazul. Mindenkinek meg kell nezni mitortent es vannak a gyakorlatlan vezetok akik mindentol felnek es nem mernek elhuzni egy masik auto mellett.
indafoto.hu/mromvari/image/7940625-49013d02/287243

romesz 2010.05.28. 23:51:53

kulonben ez nem csak itthon van igy, a vilag minden orszagaban megtalalhatok a guminyaku vezetok. Rengeteg kivancsi vezeto van

mákos,metélt 2010.05.29. 00:05:16

Ezeknek a rendszámos autóknak nincs személyiségi joguk????

eml 2010.05.29. 01:02:09

Angliában sok helyen átláthatatlan falat húztak a két pályatest közé.

övön alul 2010.05.29. 01:05:47

Kicsit tényleg olyan feljelentős lett ez a poszt. Eljön majd az az idő, amikor magáncégek is trafizhatnak, és fotózhatnak, és fel is jelenthetnek. Ez az önkéntesség kicsinyes bosszú az araszolás miatt.
Ha már ilyen az emberi természet, miért nincs paraván a rendőröknél? A gyorshajtás ellen ép ezt, a kiváncsiságot kellene bevezetni; preparált vagy valósághű baleseti fotókkal kellene lelassítani ott a forgalmat, ahol ez szükséges.

romesz 2010.05.29. 01:31:04

"A leállósávban száguldozók rendszámát el kell küldenem Vorosilovnak, hogy ezeket szedje össze egy kis átnevelő munkára, ha majd ideér a front."
Vorosilov mindig is arra epitett, hogy a besugoktol mindent megtud. Regen is igy mukodott a dolog es ugy latszik ez a fajta soha nem fog kihalni sajnos.
Jelentsuk fel, hisz a hatosag megigerte, hogy megved minket. Mint George Orwell 1984 cimu regenye mutatja.

eml 2010.05.29. 01:46:19

Német kampányvideo a bámészkodók ellen:
www.youtube.com/watch?v=9J-lrv9LKUw
Német kell hozzá.

eml 2010.05.29. 01:50:23

Az utolsó vacsora:
Stirlitz a kantinban kért egy scsít.

atila68 (törölt) 2010.05.29. 07:30:05

Soha nem értettem, hogy ilyenkor miért nem küldenek le egy sünmobilt két sünnel pár kilométerrel lentebb összeszedni a leállósávban nyomuló parasztoktól a havi bünti fejkvótát egyetlen röpke délután alatt?

Perillustris 2010.05.29. 11:15:02

@romesz: Az egészséges társadalom kiveti magából a selejtes egyedeket, s aki jogtalanul előnyt szerez - pl. jelen esetben a leállósávon - az benne van e halmazban.

Pár éve a tűzoltóknak egy kilométert kellett gyalogolniuk a felszerelésükkel a hasonló tahók miatt, mert egyszerűen nem tudtak tovább menni a tűzoltóautóval.

Valóban jobb lenne, ha ezt az illetékes hatóságok tennék rendbe, de mivel látjuk, hogy ezt a rendkívül bonyolult feladatot hosszú évek óta képtelenek megoldani, minden civil megoldás jól jöhet. Az egyik a megszégyenítés lehetősége.

(Egyik barátomat elég keményen elővette a cégvezetés amiatt, hogy a parkolási szégyenfalra felkerült a kép a céges kocsiról, amin virított a logó. Csak amiatt úszta meg, mert céges ügyben állt meg, s így hülyén jött volna ki a lépés.)

Tron65 2010.05.29. 13:52:17

Nem kell ehhez se autópálya, se német rendszám.
Szintén pünkösd hétfő, Leányfalu -> Budapest, 11-es út.
Torlódó sor, több perces állások.
SEMMI nem volt sehol.
Az egyetlen, 40-nel korlátozott útszegély építés mellett pont 40-nel sikerült folyamatosan elhaladni.

Reggie 2010.05.29. 14:48:43

@atila68: addig is fel kell venni kamerara aztan feljelenteni oket.

romesz 2010.05.29. 15:49:02

@Reggie: mindenkinek van hobbija,
felesegemnek a fotozas. Neked meg a feljelentgetes. :D

Reggie 2010.05.29. 15:51:51

@romesz: alapvetoen nem is hobbi, csak szornyen unatkozok:)

Csigorin 2010.05.30. 00:13:26

Címet tudja, papírja van, ceruzája van -> feljelent. Ez a három már elég indok... :)

eml 2010.05.30. 03:10:26

@Perillustris:
Egyik barátomnak a MUNKASZERZŐDÉSÉBEN benne van, ha bármely bünti, KRESZ-PARKOLÁS, bármi jön a céges kocsira, akkor a megkérdezése nélkül levonják a fizujából! Még akkor is ha esetleg jogtalan? Azt mondja igen.

eml 2010.05.30. 03:15:05

Német unokatestvérem egyszer haladt Stauban (dugóban) a leállósávban, mivel havi rendszerességű női dolgait kellett sürgősen intézni, a pihenőhely WC-vel látótávolságban volt.
Az Autobahnpolizei a kamera felvétele alapján küldött neki egy csekke: 80€ + 4 pont.

Írt egy levelet, melyben részletezte nők körében fellépő havi gondokat, a 80€-t elengedték, de a 4 pont maradt.
Érdekes hogy nálunk inkább a pontot engednék el.

cso zsi 2010.05.30. 18:58:53

@eml: Részben érthető, hiszen nem a cég, hanem a sofőr vezeti az autót. Ugyanakkor a cég ne teremtsen olyan helyzetet, hogy csak szabálytalanságok árán oldható meg a feladat. Márpedig a szolgáltatások nagy része így működik. A feladatot kiadják, és x idő alatt oldd meg.
A taxis az esetleges borravalóért, de az saját döntés, hogy kockáztat-e párszáz forintért ezreket.
A sóderszállító már a megélhetésért vállal be olyat, amit nem kéne.
A nemzetközi fuvarban utazó perceken, félórákon bukhat egy aznapi-határidős áruátvétel.
A városi áruterítő az esetlegesen kijelölt rakodóhellyel számolhat. Ami, ha nem elérhető akkor a kiskocsizással veszít időt.
Karbantartók, kábeltévések, telefonosok dettó. Ha egy ügyfélnél belefutnak a "tutiba", cseszhetik a napi tervet.

[mike] 2010.05.31. 00:29:04

Nem kell sok ahhoz, hogy fél pillanat alatt dugó legyen, elég, ha mindenki csak 80-90-re lassít, máris pár száz méteres torlódás van. Kamionos előzésnél jól látni, főleg mikor fél percig tart. 10-15 autó azonnal egymás valagában...

somur 2010.05.31. 11:43:52

@beste: Van enél jobb is:
Sétál Stirlitz az erdőn, madarat lát a fán.
- Varjú. - Gondolta Stirlitz.
- Anyád. - Gondolta a holló.

Take-it-Easy 2010.05.31. 11:59:19

@eml: pfff... a helyesírási és a nyelvtani hibáktól eltekintve:

Nagyon kemény a videó. És mennyire igaza van!

Alex3000 2010.05.31. 16:30:01

A gond az elehet, hogy a korábban feltorlódott sor nehezen oszlik fel, ez fizika. Akik pedig a leállósávban pofátlankodnak, jól meg kellene büntetni! Rendőrség ilyenkor hol van?

Mariusz 2010.06.01. 01:31:24

Ez semmi.

Két hete pénteken - hosszúhétvége - M7 Balaton felé Budaörstől, tehát tulajdonképpen a kezdetektől.

Indulás 11:00 körül. Rádió bemond, baleset a 40-es Km-nél, torlódás.
A 20-as Km-nél megálltunk, és 0-5km/h-val tettük meg a maradék 20km-t. 3 autós nagyobb koccanás, semmi súlyos.
Gáz be, 135-ös tempót fel, indulás a hétvégi telek, ahol sok lesz a munka a viharok után.

10 percet sem mentünk, újabb dugó. Ezúttal mi?

(közben bemondják, hogy a régi 7-es áll mint a cövek - utólag jó döntés volt hogy nem tértünk le)

Újabb 10-20km-es állás, közben rádió bemond: kigyulladt egy teherautó. A következő meteoritbecsapódás lesz...

Elértük a drága teherautót, illetve már csak az alvázat, a többi- beleértve az egészet, mindenestül - hamuvá lett, semmi nem maradt belőle.

Ezután mehettünk, több, mint 1,5 óra alatt értük el Szfehérvárt az m-en, és a máskor 50 perces út kb 130 percesre sikeredett.

Nem volt egy spórolós nap.

Személyi sérülés sehol nem történt.

Mariusz 2010.06.01. 01:32:56

@Mariusz: Bocs, ez szombat volt, hétfő volt munkaszünet.Ennyire fáradt lennék?












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása