Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Ítéletidőben akart jobbra tartásra nevelni

2010.06.28. 14:08 :: SilentSound

Egy-két órája itt az irodában a kolléganőm mesélte a hétvégi élményeit az M7 három sávos szakaszáról és az ott szokásos jobbra nem tartásról. Utána jutott eszembe, hogy ezt a témát ugyan már több posztban is alaposan kitárgyaltuk, jött egy levél pár hete, amiben Riska ennek a helyzetnek egy speciális változatát írta le, amiben talán nem ő a hülye, de ezt majd ti eldöntitek!

Ítéletidő, eső, szél, stb., jövünk az M7-en Budapest felé. Már elhagytuk Székesfehérvárt, tehát 3 sávos az út. A rossz időjárási körülmények miatt 100-110 körül autózok, nem is mennek nagyon nálam gyorsabban, egy két "jani" van csak, aki nyomja neki a belsőben.

A legkülső sávban utolérek egy kistehert, tükörbe nézek, távolban vannak csak fények, és már sorolok is ki, nem akarok a mögötte lévő vízfelhőbe belekerülni. Mivel a szél hajlamos a kocsit fél méterekkel is arrébb tenni, ezért különösen óvatosan előztem. Már egymás mellett haladunk, mikor beérkezik mögém egy volvo, és a seggemre tapadva követ.

Nem foglalkoztam vele, gondoltam elgurult a gyógyszere és egy yaris szélárnyékában akar közlekedni... Simán megelőzhetett volna, mert közel s távol nem volt rajtunk kívül senki azon a szakaszon, ott volt az üres, legbelső sáv. Elhaladtam a furgon mellett, gondoltam nem sorolok ki egyből s terítem be vízzel, hanem kicsit még előrébb megyek, és csak utána térek vissza a szélső sávba.

Alig, hogy a kocsim hátulja elhagyta a teherautó elejét, a volvos veszettül el kezd villogtatni és még jobban tolni. Se ködlámpám nem égett, se semmi nem indokolta cselekedetét. Az, hogy a szememben ezer pontban csillogott a vizes visszapillantóról visszaverődő fény, nem jutott eszébe, nyilván meg akart tanítani a jobbratartásra, ami azért groteszk, mert engem személy szerint nagyon idegesít, ha üres szélső sáv mellett valaki a középsőben autókázik, többször kifakadtam már kommentekben is a blogon emiatt :D

Nem mellesleg orkánerejű szél, és üres belső sáv mellett tette mindezt volvos barátunk, aki, miután visszasoroltam, fénysebességgel tovaszáguldott.

Kérdem én: WTF?

152 komment

Címkék: közlekedés autó hülye büntetés veszélyes eső autópálya kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

min 2010.06.28. 19:05:20

@Mityu: Húúú nagyon!:-)
Múltkor mentem le a velencei tóra és a Bp felé haladó oldalon volt valami értekezlet ami miatt a mi oldalunk is bedugult mert szokás szerint ment a balra néz sz kitágul és béget effektus.
na ahogy ott állunk, kivétel nélkül 5-ös X5-ös BMW és a6 audi előzött mindenkit a leállóban. Lehet, hogy véletlen de tényleg csak ez a 3 típusú autó bunkózott.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.06.28. 19:11:52

@[mike]:

Általában más a foncsorozása/fénytörés kialakítása a ködlámpáknak. S a hátsó helyzetjelző 10W-val ellentétben 21W-os szokott lenni a hátsó ködlámpa izzója. :))

Kowalski76 2010.06.28. 20:11:09

@Mityu 2010.06.28. 15:59:38:

Az igazi szakadó esőben, amikor 70-el megy az audi is a pályán, nagyon is praktikus a ködzáró. A "tömör" esőfalon keresztül az út is rosszul látható, nemhogy két gyenge helyzetjelző."

Ez hatalmas baromsag, bocs...
A kodzaro feladata a tomor, nem eppen atlatszo suru kod atvilagitasa kicsit nagyobb tavolsagig. Konvolyban csak az utolso autosnak kene hasznalni - ahogy a neve is jelzi - "zarofeny". Ezzel szemben a suru esofal atlatszo, raadaasul prizmakent szorja a fenyt mindenfele - gyengebbek kedveert "vakit mint allat". Az ilyenek idiotak mogott menni nemcsak kellemetlen, hanem a fekezesenek eszlelese is sokkal tovabb tart.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.06.28. 20:14:13

@Kowalski76:

Ugye nem baj, ha megkérdezem, hogy ezt miért nekem címzed? :)))

Clearvoyance 2010.06.28. 21:31:25

A ködzárófény nemcsak vakít, hanem erőteljesen vonzza is a tekintetet és mocskosul fárasztja a szemet.
Ha valaki észleli, hogy mögötte is vannak célszerü lekapcsolnia, mert pont amiatt csattannak bele hátulról. Kétoldali ködzárónál pár km után már a féklámpát sem veszi észre az ember.

A posztoló meg akkor menjen ki a külsőbe az előzés után ha azt biztonságosnak ítéli. Ha ő úgy látta, hogy felcsaphatja a vizet és azzal elvakíthatja a megelőzött autót vezetőt, jogosan maradt még.
Nem csak saját magunkért vagyunk felelősek közlekedéskor.

angxdd 2010.06.28. 21:36:24

ezúton engedtessék meg, hogy a hátsó ködlámpát esőben használóknak kívánjak egy nagy büdös *** a ***ükbe!

min 2010.06.28. 21:44:35

@Kowalski76: "Ezzel szemben a suru esofal atlatszo"

Ezzel a kijelentésről erősen lehet vitatkozni.
Egy sűrű esőben ahol egy kamion is segíti vízfelverődéssel a nem látást a rendes helyzetjelzőkből semmi sem látszik és inkább vakuljon meg a mögöttem lévő minthogy hátulról belém rongyoljon. Van olyan eső ahol nem zavaró legalábbis engem nem zavar sőt...

min 2010.06.28. 22:08:25

@min: nem "ezzel" hanem "erről"---

Kowalski76 2010.06.28. 22:10:02

@Mityu
"Ugye nem baj, ha megkérdezem, hogy ezt miért nekem címzed? :)))"

pfff... hoppa, bocs! Az eredeti cimzett "old bahaman 2010.06.28. 16:31:27" lett volna.

Sajnos en sem tudom hogy neztem ezt be, talan jobban elvakitottak a kodlampasok mint gondoltam volna... :D Mindegy, inkabb toltok meg egy poharral es iszok az egeszsegedre ;)

Kowalski76 2010.06.28. 22:28:35

@min 2010.06.28. 21:44:35

Esoben, sotetben azert latsz rosszabbul mert minden fenyforras sokkal jobban szorodik. Az igaz hogy a helyzetjelzo halvanyabb lehet, de normalis sofort szerintem nem erheti meglepeteskent amikor egy elotte halado esofalba hajtva egy autot talal. A kodlampast persze hamarabb veszed eszre total messzirol, moge erve viszont feklampajat meg kesobb...

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.06.28. 22:30:28

Én már tudom ki a hülye, de nem mondom meg.

Jól be kellett volna satuzni, oszt' jónapot! Minek szarakodni az ilyen idijótákkal? :)))

Bónuszkérdés: Szerintetek @"autónepper": barátunknak mennyit nő a ...a egy-egy ilyen ütős, helyesírási hibáktól mentes kommentek megírása után?

min 2010.06.28. 22:38:22

@Kowalski76: Igazad van de sajnos én bizalmatlan vagyok az autóstársaimmal szemben és nem töretem szét az autóm. Mondjuk ehhez már brutál esőre van szükség de én is futottam bele majdnem egy 80-90-el haladó kocsiba aki épp egy kamion előzését fejezte be de még a belsőben tötymörgöt és egyszerűen nem lehetett látni a vízfüggönytől.
Nekem még nem okozott gondot a felvillanó féklámpa észlelése világító zárófény mellett

''autónepper.'' 2010.06.28. 22:41:35

@...::: Flúgos Kamionos :::...: szerinted hány fogad maradna ha ezt élőbe mondanád nekem?:) hülye fasz:)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.06.28. 22:44:25

@"autónepper": Nem tudom, talán annyi, amennyi most van, nem?

''autónepper.'' 2010.06.28. 22:45:51

@...::: Flúgos Kamionos :::...: szerintem nem:)
neked csak itt nagy a pofád életbe ilyen egy pofonos ember lehetsz:S de semmi gond sok hozzád hasonló van ;)

Inter Face 2010.06.28. 22:50:07

Szerintem hasznos a ködzáró nagy esőben is.Engem nem zavart soha egy ködlámpa sem,ahogy a nap sem vakít ha nem bele nézünk folyamatosan.Az ilyen villogós, közeljövős Volvoval vagy másegyébbel meg azt kell csinálni hogy figyelmen kivül kell hagyni ,tükör le ,majd megunja vagy megüti a guta.Mit tud csinálni?Nekimegy a kocsinak hátulról ?Legalább fizet a biztosító úgyis van rajta karc és ismerős feléből kihozza,kész haszon az egész ,meg is köszönném neki:D

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.06.28. 22:53:40

@Inter Face: Szerintem sincs gond, ha valaki kizárólag NAGY esőben használja. De azoktól, akik pár csepp esőnél is használják, megüt a guta. Ugyanúgy, mint azoktól, akik esőben bekapcsolják, aztán csak jövő nyáron kapcsolják ki.

Kowalski76 2010.06.28. 22:57:53

@min 2010.06.28. 22:38:22

A bizalmatlansag nem gond, nalam is szeriatartozek :) Ez en latasomat kod nelkul viszont tulvezerli a zarfeny (nehez eszrevenni a nala kisebb ingereket). Egyetlen megoldas a karacsonyfa mogott lemaradni, kiloni, elozni.

eml 2010.06.28. 23:13:06

@Riska:
Yarissal ha 110-el mersz menni, akkor ott még egy Avensis simán tud menni 140-et, nehezebb egy tonnával, ezért nehezebben úszik fel, nehezebben lökdösi a szél. Ezt mind vedd figyelembe, mikor a Volvosról ítélkezel.

eml 2010.06.28. 23:20:23

Nagyon megy a vaker a hátsó ködfényen. Németországban, aki 30 méternél nagyobb látótávolság esetén felkapcsolja, kap egy számlát ha jól tudom 80€-ról, 30 nap eltiltás, két pont.

Lehet tovább magyarázni.

Inter Face 2010.06.28. 23:29:26

@eml:Jó tudni .Akkor németorszagban nem kapcsolom be:D

Tornado86 2010.06.28. 23:29:31

@titko:
Kioktatásnak szerintem jó szöveg, mondjuk jó tudni. Nekem speciell az a hozzáállásom, hogy "Hallottál már radarjelzõrõl? Mehetsz! :D". Na de akárhogy is nézem, genetika kérdése is ez, elég édesapámat néznem, aki továbbra se gyökkettõvel hajtja a verdát, bár állítása szerint (meg szerintem is :) ) kevésbé veszettül mint 8-10 éve.

laskagomba 2010.06.28. 23:39:50

@angxdd:

Én rendkívül gyűlölöm, amikor a normál fényszóró helyett használják a ködlámpát. De amikor kb. másfél hónapja, amikor az első nagy felhőszakadás volt (Szentendre, Eger akkor úszott el), az M3-on mentem délután Egerbe, Gödöllő környékén olyan orbitális eső kezdett esni, hogy csak azokat az autókat láttam, akiknek fel volt kapcsolva a ködzáró. (Ja, én tartom a követési távolságot) Ekkor felkapcsoltam én is, persze csak amíg a felhőszakadás tartott. Egyébként szerintem nem is az eső, hanem a felverődő vízfüggöny volt az, ami miatt a hátsó lámpát nem lehetett, csak jóval a követési távolságon belül észlelni.

A dolog fizikájához nem értek, de a láthatósághoz ott kellett.

(---Flúgos Buszos---) 2010.06.28. 23:43:30

Inkább örüljünk,hogy azon a szakaszon 2X3 sáv van.

Erre koccintsunk,mert 20 év múlva se fog épülni egy ilyen szakasz.

ezeröcsi 2010.06.28. 23:56:42

Az a baj ezzel az országgal, hogy itt mindenki olyan hihhhhetetlenül okosnak képzeli magát, hogy azt hiszi, hogy egyáltalán felmerül benne a gondolat, hogy bárkit is megneveljen.

Én nem szoktam soha senkit nevelni, ha balesetveszély van, néha dudálok egyet (de nem vagyok dudahuszár sem), hogy felhívjam rá a figyelmet, de semmi több. Nem kezdek el szívózni még utána.

Senkinek a kesztyűtartójában nincs ott a Bölcsek Köve, senki nem lehet felhatalmazva arra, hogy népnevelésbe fogjon...

eml 2010.06.28. 23:57:38

@Inter Face: Itthon se kapcsold be!

ezeröcsi 2010.06.28. 23:59:03

@eml: Az Avensisen van fék, és mivel toleráns és illedelmes ember vezeti, ezért kibírja azt a fél percet, amíg a Yaris lekerüli a furgont. És kész.

eml 2010.06.29. 00:07:13

@ezeröcsi:
Igazából onnan közelítem a dolgot, hogy a Yaris viharban nem olyan stabil, mint egy nagy autó. Pl Avensis.

ezeröcsi 2010.06.29. 00:16:29

@eml: Világos, amit mondasz :-)

De én azt próbáltam a két hozzászólásommal elmondani, hogy a közlekedés egy marha nagy csapatjáték. Aki gyengébb képességű, arra is illik tekintettel lennie az erősebbeknek. Csak az a baj, hogy a sok lelki nyomorék, ha beül valami jó autóba, akkor máris mindenkin uralkodni akar, ebből születnek az ilyen nevelések is.

Jim Raynor 2010.06.29. 00:18:23

@...::: Flúgos Kamionos :::...:

"Bónuszkérdés: Szerintetek @"autónepper": barátunknak mennyit nő a ...a egy-egy ilyen ütős, helyesírási hibáktól mentes kommentek megírása után?"

ha a "...a" az amire gondolok, akkor szerintem 3 centisről 5 centisre.

TH 2010.06.29. 00:59:33

A posztoló pont úgy hajtotta végre az előzést, ahogy én szoktam ilyen helyzetben. Egyébként is utálom, amikor valaki az autópályán előzés után úgy jön vissza, h. nincs meg köztünk a szükséges féktáv, de ez esőben a felverődő víz miatt különösen zavaró tud lenni. És igen, én is szoktam esőben törődni azzal, hogy ne csapjam a vizet a megelőzött járműre...
És én is kikapcsolom a hátsó ködlámpát, ha jönnek mögöttem...
szal próbálnék belekötni a posztolóba, de nem találtam semmit, amin kötözködni tudnék most. Maradna még az érthetőség, és a helyesírás, mint minden troll utolsó mentsvára, de még azzal sincs gond...;-)

TH 2010.06.29. 01:00:14

@Jim Raynor: gondolod, h. ilyen nagy hatása van egy-egy ilyen zseniális kommentjének?

TH 2010.06.29. 01:03:33

@eml: Nem tudom, h. a kocsi tömegétől mennyire függ az aquaplaning. De az viszont biztos, h. a gumik állapotától nagyon...szal lehet egy yaris jó gumikkal biztonságosabb, mint az avensis kopottakkal...Nagy viharban autótól sztem függetlenül túl sok lehet a 130-140, már csak a lecsökkent látótávolság miatt is...

Zsola777 2010.06.29. 01:20:10

És az még nem is volt, hogy előzés után a külső (azaz a) sávba visszatérni úgy lehet, ha az előzött járművet nem zavarjuk. Mivel eső volt, a felverődő víz zavarhatta a külsőben autózót, a posztoló ezért helyesen cselekedett.
A volvós meg megtanulhatná, hogy előzési szándékot nem villogással, hanem dudával jelzünk lakott területen kívül :)
A követési távolság be nem tartásáról ne is beszéljünk.

eml 2010.06.29. 02:40:50

@TH:
Pedig ahol a jogsit osztják, nekem anno megtanították. És itt most nem téged bántalak, hanem az iskolát, ahol jogsit szereztél.

Aquaplaning függ:
- Gumik
- Sebesség
- Tömeg
- Vízréteg vastagsága

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.06.29. 05:02:40

@ezeröcsi:

"Az a baj ezzel az országgal, hogy itt mindenki olyan hihhhhetetlenül okosnak képzeli magát, hogy azt hiszi, hogy egyáltalán felmerül benne a gondolat, hogy bárkit is megneveljen."

Az az igazán baj ezzel az országgal, hogy egyszerűen vannak x emberek akik nem hajlandóak az adott tevékenységet jól csinálni. Lehet általánosítok, de ha kicsit körülnézek elég sok területen találok ilyen jelenséget.
Amivel lehet ez a jelenség nem igazán mutatkozna:

- nem veszem be reggel a leszarom tablettát
- megtanulom az adott eszközt használni. Hogy maradjunk az autónál, hány autóst látni, hogy erősen ráférne egy alapos gyakorlás. A viselkedése miatt pedig a nevelés!
- körültekintően, flexibilis logikát használva cselekszem az adott helyzetben. ÉS JÓÓÓÓL!
- nem utolsósorban nem gondolom úgy, hogy felhatalmazva érzem magam arra, hogy embertársamat szidalmazzam, pedig nekem kéne mélyen kussolnom!
- ha konditerembe járok és nem csak haverokkal jópofizni, hanem néha súlyzózni, nem érzem úgy, hogy a testi erőfölényemet azért építem fel, hogy bizonyítékul szolgáljon, hogy mindig nekem van igazam.

Itt nem egyszerűen a Bölcsek köve tulajdonlásáról van csak szó. :))
Teccik érteni? :))

KaPé 2010.06.29. 06:49:21

"egy volvo"

Minden meg van magyarázva. Több normálisan közlekedő motorost látok, mint volvost, pedig motorosoknál is elég gyenge az arány.

Mille38 2010.06.29. 06:59:18

Az miért van az, hogy bezzeg az amerikaiak mind 65 mph-val mennek mindenhol, a teherek is, a személyek is a háromsávos motorway-en, se többel, se kevesebbel, a 30 éves yuppie is, a 80éves öreglány is benyomja a tempomatot, nincs előzgetés meg dudálás meg letolás és nincs a magyarnak se halálfélelme és mindenki odaér mindenhova. Valszeg párszor lekapta a rendőr a száguldozókat a szabadság földjén és alaposan megkérdezte tőlük, hogy ezt meg hogy, he? H... amerikaiak, senki nem előz, mindenki megy és mindenki odaér. (csak hogy ne kelljen kikeresni: a 65 mph nem éri el a 110-et, tehát nem egy nagy sebesség - száraz, napos időben...)

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.06.29. 07:35:28

@Mille38:

Tippelek: ámérikában az autó nem villongás, a kivagyiság eszköze, hanem ugyan olyan használati tárgy, mint a többi. Na meg gondolom a rendőrbácsik/nénik nem elfordulnak, ha valami olyat látnak amihez kötelezően van közük. Plusz a videofelvételen látható szabálysértéseket pedig igen nehéz kidumálni... :)))

Jerky_Maistro 2010.06.29. 07:50:28

MIT ÉRDEMELNEK a bunkóautósok bunkóautóval?
RPG-t, vállról indítható rakétát.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.06.29. 08:12:52

@Jerky_Maistro:

Aztán mint Brúsz Willisz csak kapkodnám a verdát a sok, össze-vissza süvítő vállról elindított rakéták elől a városban.... :DD

Roy 2010.06.29. 08:27:43

Én egy kicsit ráléptem volna fékpedálra, csak annyira, hogy a féklámpám felvillanjon. A visszapillantóból meg figyeltem volna hányszor pőrdöl meg a Volvo a vizes úton.
Egyszer-kétszer megtettem azzal aki le akart tolni az útról. A hatás nem maradt el, volt aki emiatt keresztbe állt az úton.

vivax 2010.06.29. 08:27:53

ez halálosan tipikus magatartás a külvilágtól fényévekre elszigetelt, anyaméhszerű, hamis biztonságérzetet keltő autók belterében szunyókáló szuperprofi masterdriverek körében. ők azok, akik bármilyen körülmények között, bárhol, bármikor 50-100 százalékkal gyorsabban tudnak menni, mint a forgalom.
mondjuk sima esőben nem is meglepő az ilyesmi - majd ha jönnek az első havak és kilóhússzal csapatják a kétszámjegyű ótvar burkolatú, kanyargós utakon, az lesz az igazi;) mer' a profi gumi, meg a 3 betűs kütyük simán megbasszák a fizikát, mint tudjuk.

Magyarvagyok_Nemturista 2010.06.29. 08:35:52

A postot elolvastam, a kommenteknek a felénél nem bírtam többet.

Ahogyan én látom, Magyarországon az oktatók soha senkinek nem beszélnek:

1. A követési távolság betartásának fontosságáról

2. A párhuzamos közlekedés szabályairól, és a jobbra tartási kötelezettségről

Valószínűleg azért őrzik ezt a titkot ennyire, mert az autópályán elhalálozó emberek hatalmas terhet vesznek le a társadalombiztosító és a nyugdíjbiztosító remegő vállairól. Ők már többet nem járnak orvoshoz, és nyugdíjat sem kapnak.

Az ódikban, Mercédeszekben, és BMWkben ülő gyilkosok az autóban lévő passzív és aktív biztonsági rendszereknek köszönhetően túlélik a balesetet, és jó esetben már másnap autóba ülhetnek, folytatva gyilkos hadjáratukat a szerencsétlen mazsolák ellen, így enyhítve az ország költségvetési gondjain.

Szerintem tiszta haszon, hogy vannak ilyenek, mert nélkülük az államcsőd réme kísértene szegény kis országunk felett.

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2010.06.29. 08:35:58

hétvégén jöttünk fel a balatonról. az előttem levő kiment kamiont előzni, én mentem utána. amikor a kamion elé ért, besorolt elé, és lassított, én már nem fértem oda. gondoltam, nem gond, megyek még egy kicsit, és bemegyek őelé. ráléptem, de közben utolért valami nagyobb jármű (akár bmw is lehetett). nem villogott, nem mászott rám, indexelt, bement a legbelsőbe és megelőzött.
így is lehet...

Shirkan8 2010.06.29. 08:39:23

Biztos kommunista volt.
Azok mindenre képesek.

oszamaci 2010.06.29. 08:44:11

@old bahaman: Miért is?
Ha előre felé mész akkor miért hátra világitasz? Miből gondolod, hogy vak a mögötted jövő? Köd eső hasonló szó vagy betük?
Esőben ködlámpát használni prosztóság a viz szétszórja és felerősiti és már messziről zavarja az embert.

Netszamuráj 2010.06.29. 08:45:42

Nem lehetne ezt az "autónepper" gyereket bannolni innét? Látszik rajta, hogy pszichopata, írni sem tud, kell ez ide?

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.06.29. 09:08:33

a posztban leírt volvós viselkedése csak az átlagos mai magyar frusztrált-idegbeteg hangulat. :/

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.06.29. 09:19:19

@rrroka: és ahogy olvasom a kommentek is...

J.G. 2010.06.29. 09:23:48

Nem olvastam végig, de ne feledkezzünk meg a ködzárófényről.
Bekapcs.
Mindjárt más lett volna a volvo viselkedése.
Persze akkor kell bekapcsolni, amikor már villogtat, jelezve, hogy észrevetted.

Rong 2010.06.29. 09:43:53

@oszamaci: Én két hete vasárnap du. mentem Balaton felé az M7-esen. Velence magasságában olyan szakadó eső fogadott, hogy örültem az előttem levő ködlámpájának. Egyszerűen nem láttam mást a kocsiból annyira szakadt + vízpermet (volt aki a leálló sávban a felüljáró alatt állt meg - neki külön gratula - sokan pedig inkább az első benzinkútnál lementek a pályáról). X5ös BMW szépen 80-al jött mellettem a belsőben. Még ő sem mert gyorsabban menni. Hidd el ilyen esetben indokolt az a kicsit erősebb piros fény. Normál esőben viszont tényleg rohadt idegesítő a hátsó ködlámpa.

Rong 2010.06.29. 09:58:38

autonepper barátunknak meg csak annyit tudok mondani, hogy nyugodtan szarj le másokat úgy, ahogy eddig csináltad. Mi haza fogunk érni úgy, hogy odafigyelünk másokra és 130-al megelégszünk. Te úgy is ott fogsz megdögleni a kocsidban :) Amúgy nem arra figyelünk, hogy jujj nehogy vizes legyen a megelőzőtt kocsija, hanem arra, hogy ha elkerülhető akkor a másik szélvédőjére ne csapjunk fel még több szószt, mert attól rosszabbul lááááát érteeeeed??? :) Dehogy érted... neked ilyen gondod nincs mivel 160+nál nincs ilyen gondod. De örülök, hogy azért látogatod a blog-ot. Mindig azt hittem, hogy a hozzád hasonlók még olvasni se tudnak, nemhogy tisztában legyenek az internet fogalmával :)

Rong 2010.06.29. 10:01:52

@Netszamuráj: Kell. Hisz mi értelme lebunkózni az olyanokat mint autonepper ha úgy sem olvassák. Egymás vállára borulni és sírni, hogy de köcsőőőőg... semmi értelme nem lenne :) Így legalább megismerük az ő verzióját :)

Rong 2010.06.29. 10:03:15

na.. én meg írni és foglamazni nem tudok. :D

old bahaman 2010.06.29. 11:01:07

@oszamaci: Bár a kérdést nekem címezted, azt hiszem Rong válaszánál én sem tudnám jobban leírni a válaszomat. Nemrég utolért minket egy komolyabb zivatar az M5-ön. Én kifejezetten örültem az előttem haladók ködzárójának ilyen viszonyok között, meséltem is a mellettem ülő páromnak, hogy az autó jobb hátsó fénytesteinél, ahol sok verdának nincs zárója, alig látszik a helyzetjelző, bezzeg a köd.

Érdekes módon azalatt a 15 perc alatt, amíg intenzíven esett, az emberek 80%-a felkapcsolta a hátsó ködlámpáját - ezen őszintén elcsodálkoztam. Valóban lehet, hogy ez szabálytalan, de nekem segített a tájékozódásban, és bevallom férfiasan, egyáltalán nem zavart vagy vakított azoknak a ködlámpája, akik mögött/mellett haladtam. De biztosan nem magamból kéne kiindulni :)

gz 2010.06.29. 11:07:51

@Netszamuráj: Hagyni kell a lelki szegényeknek is egy kis teret, ahol kiélhetni magát. ;) :) :)

TH 2010.06.29. 11:10:09

@eml: Ez világos, nekem is tanították (valamikor régen :-) ). Azt írtam, h. nem tudom, h. a tömegtől MENNYIRE. Én azt gondolom, h. a vízréteg vastagsága, és a sebesség a két elsődleges paraméter, ezen kívül erősen függ a gumik állapotától, és nyilván a tömegtől is, csak ezt tényleg nem tudom, h. kisebb vagy nagyobb mértékben befolyásolja azt, h. felússzon a kocsi...pontosabban azt nem tudom, h. mennyire számít, h. egy autó 1 vagy 2 tonnás.

eml 2010.06.29. 11:19:13

@TH: Ha minden más paraméter megegyezik, akkor nagyon.

Valahol van rá egy tapasztalati képlet, de nem találom.

''autónepper.'' 2010.06.29. 11:43:05

@Rong: tán zavar h 160+ felett megyek ? nekem legalább meg van a meg felelő kocsi hogy tudjak vele 160+felett menni :P felőlem mehetsz 100al is csak ne tarts fel!:)

www.youtube.com/watch?v=tkwvKNl6qDM&feature=related vennétek inkább róla példát !:D

Rong 2010.06.29. 13:38:49

@"autónepper":
Nem zavar hogy 160 felett mész. Menj. Ha a utolérsz igyekszem, hogy ne tartsalak fel. Az se érdekel ha egy swiftel előzől meg (ilyenekből nem csinálok presztízs kérdést). Nem tudhatom miért sietsz. Lehet, hogy csak hülye vagy de lehet, hogy a gyereked fekszik kómában a hátsó ülésen és kórházba rohansz. Én ettől még a látási és időjárási viszonyoknak megfelelően vezetek. Nem vagyok autóversenyző, hogy mindig a határon autózzak. Én se szeretem ha országúton 80-al gurulnak előttem, jobb szeretek tempósan menni. És utálom ha autópályán kamiont valaki 100-110-el előz. De nem idegelem magam miatta mert abból kapkodás, kapkodásból hiba lesz. Hibából pedig könnyen baleset. Ha valaki lassú előttem majd megelőzöm ha tudom. Nem állok neki nevelni csak mert erősebb autóm van. Azt meghagyom a kisf*szuaknak :)

Nem zavar, hogy 160 felett mész. A hozzáállásod zavar. Azért mert az autód tud akár 200-al is menni még nem jogosít fel arra, hogy engem veszélyeztess. Nem a sebességeddel. A hozáállásoddal. Beállsz mások seggébe, villogsz, ordibálsz, mutogatsz. Nem látsz át az előtted haladón. Nem azért mert koszos az ablaka, hanem mert pipa vagy és nem figyelsz. Jó magyar szokás szerint két kamion közül egy kisteher kiugrik előzni. Megy 90-el. Előtted a "bunkó paraszt aki fel mer tartani" 120-al. Hirtelen kell fékeznie te meg egyszerűen belecsókolsz hátulról. Te is csak emberi reflexekkel rendelkezel így hidd el esélyed sincs megállni. Ha mákod van balra felkenődsz a szalagkorlátra. Ha nem, akkor a kamion alatt végzed. Így fogsz megdögleni.
És nem azért mert 160 felett mész. Hanem mert idiótán vezetsz. Úgyan olyan idiótán mint a tötymörgők akik nem veszik tudomásul, hogy mások is vannak rajta kívűl az úton. Csak te jobban nyomod a gázt.

Nem zavar, hogy 160 felett mész. A beképzeltséged zavar. Hogy azt hiszed tudsz vezetni, mert 160 felett mész. Pedig a gázpedált nyomni egyszerű. Azt hiszed, ha kapsz egy defektet 160 felett csak megnyomod a féket és megállsz. Pedig nem. Ha defektet kapsz megdöglesz mert rutinod az nincs. Csak a nagy arcod meg a defektes autód... 160 felett :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.06.29. 13:42:04

@Rong: Ez már szinte egészen irodalmi lett. :) Viszont egyetértek minden szóval.

''autónepper.'' 2010.06.29. 14:33:33

@Rong: most nem veszekedni akarok veled de ennyi erővel te is "megdögölhetsz" ha csak 130al mész... sőt 50nél is meg halhatsz ha egy kereszteződésbe oldalba nyom egy kamion... nem kell 180nal menni hogy meg haljál. arról meg csak annyit hogy kinek mennyi a rutinja hogy autók közt nőttem fel szal szerintem meg van a rutinom. Jó lehet hogy villogók, belemászok a seggedbe de azért hogy vedd észre hogy én mennék és nem a te tempódal akarok menni több km keresztül... és én sosem tartok fel senkit gyengébb kocsival se.;) Motorosokat is elengedem mert GYORSABBAK... gyalogosokra is figyelek mert nincs ami védje őket... viszont az olyanok igen felbasznak akik azért is meg mutatja hogy ő nem megy ki és betartja kőkeményen a sebesség korlátozást... mert ő a napi önkéntes rendőr! azok meg akik fényképezik a másikat mert szabálytalan azoktól egyenesen hányok...:S(nincs jobb dolga?) ez van sry

Magyarvagyok_Nemturista 2010.06.29. 14:55:17

@"autónepper": Látom téged nem zavar semmi és meggyőzni sem lehet. Az én véleményem, hogy el kéne venni tőled a jogosítványt, hiszen nem ismered és nem is akarod ismerni a szabályokat. Mert az rád nem vonatkozik. Csak a swiftes lúzerekre.

Valószínűleg kicsi a pöcsöd, vagy más miatt van komplexusod nem tudom. Lehet, hogy apukád tapizott, vagy szerelmes vagy anyukádba, nem érdekel. Az érdekel, hogy te meg a hozzád hasonlók embereket ölnek, és te meg a hozzád hasonlók szemben az ártatlanokkal túlélik.

A SZABÁLYOK (KRESZ) - azért vannak, hogy megóvják az emberek életét. Belegondoltál már abba, hogy ha mindenki betartaná a szabályokat, senki se halna meg az utakon? Tudsz te egyáltalán gondolkodni?

Rong 2010.06.29. 15:43:58

@"autónepper": Azt hiszem vagy nem értetted a mondani valóm, vagy nem olvastad el figyelmesen amit írtam.
Megpróbálom akkor egyszerűbben.
Én is utálom ha feltartanak. De nem idegelem magam mert az veszélyes. Előzök amint tudok.

Leszarom mennyivel mész. Nem a sebességed a gond, hanem mentalitásod.
Villogsz dudálsz mutogatsz. Nem a vezetésre/környezetedre figyelsz. Veszélyes! Pláne ha egy önkéntes rendőrbe botlasz. Veszélyes! Mert a paraszt még büntifékezik is egyet az arcodba és tök mindegy hány kilométert vezettél beleszállsz. Veszélyes!
És ha pont mögötted megyek az rám nézve is veszélyes! Ez még inkább zavar! Kis türelemmel hamarabb előbbre jutsz.

Autópályán 140 körül haladok. Ha mögém kerülsz a lehető leghamarabb elengedlek. Menj ha akarsz. Nem zavar, hogy gyorsabb vagy. Ami zavar, hogy hiába nőttél fel autók között egy idegbeteg állat vagy és úgy is vezetsz. Ez veszélyes. Minimális türelmed sincs, mert te kocsik között nőttél fel ezért mindenki takarodjon előled te vagy a király.

Te tipikus példája vagy az önző beképzelt autósnak, akinek erőgép van a segge alatt. Ez is veszélyes. Nem kezdem el magyarázni miért, mert az egód ugysem engedi, hogy felfogd.

Rong 2010.06.29. 15:55:12

@"autónepper":
Francba... átmentem személyeskedésbe. Pedig nem akartam. A vita melegágya :D Pedig én se szeretnék vitatkozni. Csak szerettem volna felhívni a figyelmed arra, hogy amit csinálsz az rád nézve is életveszélyes. Akár tetszik akár nem :) És tudom, hogy nem tetszik, hogy vannak lassabbak nálad de egyszerűen nem tehetsz ellene. Törődj bele, hogy ha nincs előtted senki, nyomhatod. Ha vannak, akkor meg kell várnod amíg el tűnik előled/meg tudod előzni. Így spórolsz az izzóval is :)
Na mára ennyi voltam :)

lotht 2010.06.29. 17:14:25

Analógia a tegnapi NCIS epizóddal?
Ebben - miután majdnem megölte egy késsel Jethro Gibbs ügynököt -, valami ilyesmi választ adott Michelle Lee ügynök erre a kérdésre: Nem azt mondta, hogy fegyverek között nőtt fel?
- De igen, apám azonban nem engedte, hogy hozzájuk nyúljak.
cbsncis.wetpaint.com/page/Michelle+Lee

"streetfighter" 2010.06.29. 17:29:42

@Magyarvagyok_Nemturista:
"Belegondoltál már abba, hogy ha mindenki betartaná a szabályokat, senki se halna meg az utakon?"

Tényleg?
Na, ne légy már ennyire okos, te mindent szabályt betartó!
Mi van a figyelmetlenséggel, az emberi hülyeséggel, a türelmetlenséggel, a műszaki problémákkal...?
Tudsz te egyéltalán gondolkodni?

Magyarvagyok_Nemturista 2010.06.29. 18:59:47

@"streetfighter": Apukám éppen az emberi hülyeségről és figyelmetlenségről beszéltem. Azzal ölnek embereket. Az egyedüli amit valóban nem tudsz kiküszöbölni az a műszaki hiba! De te még a sebességhatárokat sem tartod be mert leszarod. Majd ha apád és anyád bennég a kocsiban egy gyorshajtó miatt, akkor majd te is rájössz.

"streetfighter" 2010.06.29. 20:22:11

@Magyarvagyok_Nemturista:

Legalább te tudd már, hogy mit írsz ember! Beidéztem.
Te a SZABÁLYOK betartásáról írtál.
Már többször, többeknek írtam itt, hogy egymás szüleit hanyagoljuk, ajánlom ezt neked is!
Ezzel nem érsz el nagyobb hatást, csak ellenszenvet!
A sebesség határokat nagyon sokan nem tartják be, köztük én sem ez igaz.
Ha ennyire képben vagy, akkor talán az indokaimra is emlékszel. :)
Mellesleg a "minden szabályt betartó", tökölő, béna sofőrök általában több balesetet okoznak, mint az aki gyorsan, de ésszel autózik, és minden idegszálával az útra figyel.

Jim Raynor 2010.06.29. 21:02:18

@"autónepper":

"hogy autók közt nőttem fel"

ezek szerint az autók nem tanítottak meg helyesen írni. lett volna egy hely, ahol talán célszerűbb lett volna az idődet töltened. úgy hívják, általános iskola.

másrészről, ha a szabályok betartása szerinted ennyire megvetendő, a következő száguldozó barmot kirángatom a faszba a kocsijából, és agyonverem egy csőkulccsal. ha a kresz-re lehet szarni, akkor a Btk-ra is lehet. sry, ez van.

Riska 2010.06.29. 22:20:48

@TH: fakk, rokonlelkek vagyunk. Vagy inkább mind a ketten átlagon felül jól vezetünk xD és mind a ketten rendelkezünk gépíró vizsgával, vagy csak mindkettőnk tud helyesen írni, na meg fogalmazni? :D

btw. aquaplaning: ~1-2 hónapos zsír új nyárigumik vannak a kocsin, az a baj szerintem, hogy egyáltalán szóbakerül autópályán 130nál az aquaplaning. Miért áll meg a víz a kva autópályán?

Amin meg megy a huza-vona, a hátsó ködlámpát nyilván a többség csak addig használja, amíg mögé/közel érnek, utána lekapcsolja.

Autonepper mellett meg inkább ülnék, csak ne üssön el :DD

''autónepper.'' 2010.06.29. 22:49:12

@Riska: gyere...:D hidd el jól szórakoznál :D:D még idáig senki nem panaszkodott;)

@Jim Raynor: már megint alom világba élsz!
ülj le 1es!:D:D

atila68 (törölt) 2010.06.29. 23:05:42

Ha jól értem a poszt írója nehezményezi, hogy nem tartotta be az általa is említett jobbratartási kötelezettséget.

WTF?

Magyarvagyok_Nemturista 2010.06.29. 23:18:48

@"streetfighter": Megpróbálom még egyszer elmagyarázni, most utoljára. Jól figyelj kicsi gyilkos!!!

A KRESZ-t azért találták ki, hogy senki ne haljon meg. Ha mindenki betartana minden szabályt - a műszaki hibát és a vezetés közben bekövetkező rosszullétet leszámítva - nem lenne esély sem a balesetekre, mert nem alakulhatnának ki balesetveszélyes szituációk sem. Érted? Nem érted. Egyszer majd megérted, és akkor gondolj arra amit tőlem hallottál.

Kit érdekel, hogy te minden idegszáladdal figyelsz? Csak egy bazi nagy rizikófaktor vagy az egyenletben semmi más!!! De nem baj, te még ezt is megengedheted magadnak kicsi gyilkos. Na pá, és álmodj szépeket. (Mert gondolom az még megy.)

Jim Raynor 2010.06.29. 23:20:23

@"autónepper":

"alom világba" lol.

na kezeld le szépen a pattanásaidat, aztán húzzál aludni, hülyegyerek, holnap el kell kezdened tanulni a nyelvtan pótvizsgára.

persze tudom, véletlenül sem egy siklóvállú, recskamester kis szánalomgép vagy, hanem egy Ferrarit hajtó ketrecharc-világbajnok, ezzel együtt megkockáztatom, hogy le kellene már kattani a need for speedről, kisfiam.

Inter Face 2010.06.30. 01:33:12

@"streetfighter": "Mellesleg a "minden szabályt betartó", tökölő, béna sofőrök általában több balesetet okoznak, mint az aki gyorsan, de ésszel autózik, és minden idegszálával az útra figyel."
Erről van valami hivatalos adatod esetleg ,vagy csak igazolni akarod a folyamatos szabályszegésed? Mert a baleseti statisztika pont nem ezt mutatja .Éppenhogy a gyorshajtás a leggyakoribb baleseti ok! Senkit nem zavarna a szabályt betartó sofőr,ha mindenki betartaná azt.És bizony ,baleset is sokkal kevesebb lenne.

Riska 2010.06.30. 09:36:52

@"autónepper": najó, de azt se tudom h milyen autód van :D

@atila68: rosszul érted

@Inter Face: a bizonytalanul és indokolatlanul vezetők is ugyanúgy balesetveszélyes szituációt okoznak, amikor kikényszerítik a mögöttük haladóból az előzést pl.

"streetfighter" 2010.06.30. 09:47:38

@Inter Face:
"gyorshajtás a leggyakoribb baleseti ok!"

Persze, mert ez a legkézenfekvőbb és erre a legegyszerübb ráfogni. Egyébként tényleg vannak egy páran, akik úgy száguldoznak, hogy se tapasztalatuk se rutinjuk. Ezt én is többször látom az utakon.

"Erről van valami hivatalos adatod esetleg ,vagy csak igazolni akarod a folyamatos szabályszegésed?"

Csak a saját nevemben beszélhetek. :)
Van ismerősöm aki olyan messze van a gyors vezetéstől és a szabályok megszegésétől, mint Makó Jeruzsálemtől, de évente töri az autóját. :)
Tisztázzuk, nem szegek folyamatosan szabályt!
Budapesten nem igazán lehet gyorsan autózni a nagy forgalom miatt. Egyszerüen nincs értelme, néhány esettől eltekintve. :)
Az országutakon lehet, de ésszel!

Riska 2010.06.30. 10:04:57

@"streetfighter": kérdés, hogy mi van akkor, ha szembetalálkozol egy hasonló felfogású vezetővel, aki szintén gyorshajt. :/

"streetfighter" 2010.06.30. 10:11:46

@Magyarvagyok_Nemturista:

Igen régóta vezetek, és max. kis anyagi kárral járó koccanásban voltam ludas.
Talán ez a bizonyíték, hogy nem ész nélkül száguldozom, mert az embernek nem lehet MINDIG szerencséje!
A te hülye szöveged miatt, nem fogok változtatni a vezetési stílusomon!

"Ha mindenki betartana minden szabályt - a műszaki hibát és a vezetés közben bekövetkező rosszullétet leszámítva - nem lenne esély sem a balesetekre, mert nem alakulhatnának ki balesetveszélyes szituációk sem."

Te tényleg ennyire gyenge képességü vagy?
Neked mi a szabályszegés te szerencsétlen?
Arra mit mondasz amikor valaki megáll a stop táblánál, néz jobbra balra, aztán mégis kihajt a másik elé?
A vezető anyukára, aki lehajol a gyerek által földredobott játékért és közben átkormányoz a szembe sávba?
A holtfáradt sofőrre aki elalszik a volánnál?
Arra aki egy kutya miatt elkapja a kormányt és velszalad a járdára több gyalogost elütve?
Na, ezen gondolkodj el nagyokos!

"streetfighter" 2010.06.30. 10:15:49

@Riska:

Szerinted 22 év alatt nem volt ilyen?
Elmentünk egymás mellett. :)
Aki odafigyel, az időben befejezi az előzést.
Gondolom erre utaltál.
Megfelelő jármű azért nem árt. ;)

''autónepper.'' 2010.06.30. 11:01:57

@Riska: most egy passat 1.9 tdi chipelt van .:D de am változó hogy per pill mivel járok...

@Jim Raynor: csak ez tudod hajtogatni? köszi hogy meg nevettettél:DDD nem vagyok ketrec harcos de sosem maradtam még alul egy hozzád hasonló szájhőssel szembe;) Ferrarit se hajtok de én már legalább mentem Ferrari-val te ezt nem mondhatód el a kis csóró életedről :(

Pataki84 2010.06.30. 12:11:36

@Roy: Ez azért nem olyan jó dolog szerintem.

Pataki84 2010.06.30. 12:12:37

@"autónepper": Hali!PD vagy sima TDI?Milyen chipped van?

''autónepper.'' 2010.06.30. 12:32:33

@Pataki84: hali! PD és a magic tuningnál csináltattam :)

TH 2010.06.30. 12:36:28

@Riska:
"Vagy inkább mind a ketten átlagon felül jól vezetünk xD "
Ha ez igaz is lenne, az is csak az átlagról mond akkor lesújtó véleményt, nem az én képességeimet dícsérné. ;-)

Riska 2010.06.30. 15:23:40

@"autónepper":
Na, akkor majd gyorsulhatnánk egyet :D
Persze nem a yarisommal mennék hanem apuci 2.4es benzines 187 pacis Camryjával :DDD

''autónepper.'' 2010.06.30. 22:15:27

@Riska: jó...:D:D:D ha harc hát legyen harc:D:D:D:D:D akkor hozok én is valami erősebbet:D:D:D

FDToth 2010.06.30. 22:48:52

A posztoló egy szerencsétlen! De ős is abba a nagy csoportba tartozik, akik nem tudnak logikusan, határozottan és segítőkészen vezetni. Leesik az eső, megáll az élet? Eső nélkül is poroszkálnak a 3 sávos autópályán a középsőben. Hiába van kiírva h jobbról előzni tilos, ha egyszerűen 130-140-nél a külsőben nem tudok mit csinálni azokkal, akik a középsőben jóval lassabban haladnak.

A másik meg az állandó tanítás. Város, 3 sávos autóút, 70 max. Belsőben megyek, 85-tel, szépen kiteszem a bal indexet h menjen le előlem. semmi. pedig miből állna elengedni engem? Kiteszem jobbra az indexet, megelőzném, de nyomja neki mint az őrült, felmegy 90-95-ig. Ennek mi értelme? Utána még ő mutogat...
Annyira nincs közlekedési kultúra...

cso zsi 2010.06.30. 23:34:31

@FDToth: Biztos ismered, hogy így kinyilatkoztál róla. A Volvo-s az üres belsőtől félt? Azt is leszólhatnád, ha már egy szabályosan előzővel képes vagy megtenni.

Riska 2010.07.01. 12:03:57

@FDToth: te meg az a vezető vagy, aki felbassza magát azon, ha a középsőben tötymörögnek előtte? Képzeld, én is! Akkor olvasd el még1x a postot, esetleg jegyzeteld le a lényeget, hátha úgy megérted ;)

Riska 2010.07.01. 12:05:14

@"autónepper": fakk ha így haladunk, a végén még a híradóba is bekerülünk h mittomén bugatti meg maserati gyorsult Budapesten :DD

''autónepper.'' 2010.07.01. 15:56:22

@Riska: :D:D:D mekkora lenne integethetnénk anyunak :D:D:D












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása