Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Az idegtől remegve szidta a felmenőimet

2010.08.11. 12:09 :: SilentSound

Van, hogy az ember nagyon ideges, minden ér kidagad a homlokán. De mindegy, hogy ezt mi okozza, nem jogosít fel senkit arra, hogy nekiálljon szidalmazni másokat, pláne úgy, hogy ő volt a szabálytalan és ezt tette szóvá esetünkben Dinyus. És persze megint olyan sietős autóvezető a főszereplő, akinek azért arra van ideje, hogy visszaforduljon és megálljon kurvaavnyázni. Ilyen állapotban menjen inkább taxival, még mindig olcsóbb, mint valakinek az élete, akit kinyír, mert ő ideges és siet.

Egy egyirányú utcában lakom egy vidéki városban. Nem egy hosszú utca, kb 250m, és vele párhuzamosan kb 100m-re van a másik irányban egyirányú utca. Persze sokszor találkozom szembe jövő autóssal, legtöbbször az utcában lakóknak nincs arra idejük, hogy kb 1 percet kerüljenek.

Ez több okból is rossz:

1. keskeny az utca, nem nagyon fér el egymás mellett két autó

2. nincs járda, tehát mindenkinek az utcán kell sétálnia (pl nekünk is a kisgyerekekkel, akikkel bőven elég az egyik irányba is figyelni).

Ma is éppen sétáltunk, amikor jött egy 40 körüli nő a családi autójával. Feleségem mondta neki, amikor melléért, hogy "Egyirányú utca!", mire a válasz az volt, hogy "Tudom, tudom.".Erre én megkérdeztem: "Akkor miért jön ebben az irányban?". Nő nem válaszolt, továbbment.

Majd fél perc múlva azt vettük észre, hogy visszafordult, megállt az út közepén, és az idegtől szó szerint remegre kiszállt és odajött hozzám, a következő nyitómondattal: "Mi a kurva anyádnak szólsz be nekem?". Majd elkezdte mondani, hogy az anyja halálos beteg, és hozzá siet...

Megkérdeztem tőle, hogy ha annyira siet, akkor arra mégis van ideje, hogy visszajöjjön pofázni? Erre azt mondta, hogy igen, és elment. Megjegyzem, nem először látom forgalommal szemben közlekedni, és gondolom, nem is utoljára. Nem értem, miért kell ennyire lustának lenni? Vagy ha már szabálytalankodik, miért neki áll feljebb? És miért ilyen hangnemben?

204 komment

Címkék: közlekedés autó hülye kresz női sofőr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

toyotaska 2010.08.11. 19:12:29

@szaGértő: Áruld már el hogy mi vagy ember? Mert rendőr nem, azt mondod jogod van hívni. Hát vazzeg , milyen alapon irányítasz te forgalmat? Nem polgárőr vagy te véletlen? Azok ilyen nagyokosok? Csak mindenki leszarja őket. Remélem egyszer elállod így az utat és jön egy tűzoltó, én majd szépen félreállok téged meg beborít az árokba az újságoddal együtt.Nyugi kurvára nem fogja érdekelni hogy ki állt szembe az egyirányúban. A fegyvered nélkül is tökös gyerek lennél. Álld el Olaszliszkán az egyirányút szemből:))))))))))) Brazilok kifiléznek 2 perc alatt

"streetfighter" 2010.08.11. 19:12:58

@Wendriner Tódor Emánuel:
"és azt tudod, hogy a közlekedő sorstársaid számára mekkora stresszt, esetleg anyagi kárt okozol a khm... határozott, sportos (szabálytalan, büntetendő, veszélyes) vezetési stílusoddal?"

Tessék?
Stresszt??? Anyagi kár???
Miről beszélsz? Olvasd már el amit írtam!
Akinek az ilyesmi stresszt okoz az ne vezessen!

SÜN 2010.08.11. 19:13:54

mernem basztad ki a fogait?

"streetfighter" 2010.08.11. 19:30:55

@Aabroncs:

Elég drága abroncsokat használok, hogy tudjam tartani a megfelelő tempót. :)
Ha adsz egy kiemelkedően jó árat, akkor meg is látogatlak a műhelyedben és kivesézhetjük a velem szembeni fenntartásaidat.

-putyin- 2010.08.11. 19:41:09

szeretem ezt a sok önkéntes rendőrt..

2x éve vezetek, éppen 1 hónapja mentem be szembe a forgalommal 2 utcán is. minek szólsz be, ha gyalogos vagy?? mert okoskodsz. megérdemled.

szőketisza 2010.08.11. 19:53:44

Sajnos ez a mentalitás („mi közöd hozzá“, „nem tartozik rád“, „azt csinálok amit akarok“„ne játszd az önkéntes rendőrt“ stb.) eléggé elterjedt és nem csak a közlekedésben. Ez, valamint az ettől nem független, mind gyakrabban tapasztalható állampolgári közömbösség, rossz értelembe vett tolerancia az oka a hazai „balkáni“ közállapotoknak.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.11. 20:08:43

@"streetfighter": Benne vagyok. Azért áruld el, milyen autód van, annyira furdal a kíváncsiság! Tudni szeretném, milyen autó az,amivel egyik szabály sem betartható, minden sebesség lassú, minden utca kétirányú...

Az árat csak a méret és márka ismeretében tudom megadni és csak jó áraim vannak. Ezt abból gondolom,hogy keresni már nem tudok a gumin szinte semmit:-))

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.11. 20:13:26

@szőketisza: Nekem aztán mondhatják, szívesen elmagyarázom nekik:
"mert zavar bammeg,hogy köcsög vagy! Csípi a szemem. Ellenvetés? " Utána megnézzük merre halad a beszélgetés. Nem akarok én fájtolni, de pl. egy ilyen egyirányúba szembe jövős, még neki áll feljebb, beugatós no ott már lerúgná az agyam az ékszíjat...A tolerancia kihasználása idegesít a mai világban engem is, hihetetlen módon. Nem is szoktam hagyni, már csak azért se, hogy szar napja legyen a bunkónak....és igen vazzeg, én vagyok a seriff... nem tetszik? akko tegyé valamit ellene, majom,...Ha a saját stílusukkal találkoznak szembe, szokott lenni meglepetés! :-)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.11. 20:18:40

@''autónepper.'': Ne bax? Azt hittem valami ultra komoly vas, amire tényleg drága gumi kell, mint nemrég a Subaru Wrx Sti 2008 (bár ez sem volt olyan vészes) vagy valami mint a Bentley Continental GT speed:-)LOL...Erre milyen a drága gumi? Na mindegy..:-)))

2010.08.11. 20:19:04

@xaba99: nem, ők tankkal járnak :-)

szőketisza 2010.08.11. 20:21:19

@Aabroncs: Mi ez a zagyva, trágár szöveg? Egy mukkot sem érteni belőle. Felfogtad, miről írtam?

''autónepper.'' 2010.08.11. 20:21:29

@Aabroncs: azé egy corolla st nem gyenge gép... nem kell alá becsülni engem úgy lenyomott hogy csak néztem pedig én autóm se gyenge de 180nál úgy meg lépet hogy csak néztem :D:D:D:D igaz az benzines enyém diesel... na de mindegy:D:D:D:D

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.11. 20:25:41

@szőketisza: LOL. Persze! Nem neked szólt, jeleztem, miként kell kommunikálni azokkal, akikről beszélsz:-) Mikor ezt hallom: "„mi közöd hozzá“, „nem tartozik rád“, „azt csinálok amit akarok“„ne játszd az önkéntes rendőrt“ a válaszom fentebb olvashatod:-))) Ezekkel így kell beszélni.Másból nem értenek..

szőketisza 2010.08.11. 20:27:45

„autónepper“, „Aabroncs“,“ Streetfighter“ - no ezek jól egymásra találtak

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.11. 20:27:54

@''autónepper.'': LOL nekem is olajkályha van, de nem is versenyezgetek, bár csak 140 ló, azért tipeg a maga 1600 kilójával meg az én majd másfél mázsám..Nekem ott a rejtő füst. Keménykedik? Tolok egy trepnit, 5 másodpercig csak fekete kormot lát:-))Azalatt elmegyek mint a vihar:-)

szőketisza 2010.08.11. 20:29:12

@szőketisza: Bocs, akkor félreértettelek

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.11. 20:29:12

@szőketisza: Na ezt jól benézted, csak vitázni szoktam velük. Sebaj...Ismered a mondást? Ne ítélj, hogy ne ítéltess... Neked már késő..

''autónepper.'' 2010.08.11. 20:35:28

@Aabroncs: én se szoktam versenyezni városba 60al szoktam menni(inkább jól helyezkedek):D:D kivéve ahol lehet többel... városon kivül meg pályán nyomom inkább de nekem 180 LE ... szoktak nézni azé rendesen :D:D:D 5másodpercig füst? akkor néznéd meg az enyémet én annak oda lépek mögöttem 8-10 másod percig semmit nem látni...:D:D:D:D

tundrazuzmo (törölt) 2010.08.11. 20:46:25

Sok film foglalkozott vele, de a gyakorlatban is működik: ha nem akarod megverni (mert pl. szőkenő, te meg nagydarab állat vagy), akkor adni kell a hülyét. :) Izgalmas párbeszéd bontakozhat így ki:
Te: - Egyirányú utca!
Szőke: - Tudom, tudom.
Te: - Akkor miért jön ebben az irányban?
Szőke: ...
Később visszatolat.
Szőke: - Mi az anyádért...?
Te: Egyirányú utcában tolatni is tilos!
Szőke: - Ilyenanyád, olyananyád <szitkozódik>
Te: Ne haragudjon, nem tudom, hogy merre van az elmegyógyintézet, talán kérdezzen meg egy rendőrt, nézze csak, ott jön egy!

Garantált siker! Egyéb opciók:
- Hölgyem, minek tolatott neki, nagyon füstöl az autója?
- Az ott egy döglött macska a hátsó ülésen? Rendőr, állatkínzó!
- Stb.

Rock me Amadeus 2010.08.11. 20:53:07

Eddigi defektet egy ugyanilyen helyzetben szedtem össze, le se húzódott, holott ő jött a behajtani tilos irányából... Félreálltam, persze rá egy törött téglára, amit egy olyan tulaj tett ki, hogy nehogy a kerítés előtti füvére ráálljanak a kocsik.
Szóval szüljenek sünt az ilyenek.

Ha már érdekesség:
Budafokon az új MOL kútnál van egy kis elterelés, a kút mögötti kereszteződésnél mindegyik irányból ki van téve a macisajt:-D
Ilyenkor egyenrangúnak kell tekinteni???

"streetfighter" 2010.08.11. 20:59:59

@Aabroncs:

Szerintem te is benéztél vlamit. :)
Mit zavar az téged, ha én nem önkéntes rendőrködöm az egyirányu utcában, hanem megyek a magam dolgára? Ugyanis én nem érek rá másokkal szarakodni, mint egyesek!
Mert, ha figyelmesen olvasol, akkor értenéd, hogy én a jó irányból szoktam behajtani.
Az aztán meg tényleg ne érdekeljen, hogy az országúton elhúzok melletted 140-nel, ha nem veszélyes, záróvonaltól függetlenül.

"streetfighter" 2010.08.11. 21:02:04

@''autónepper.'':

Nem ST, hanem TS.
Az ST a Focusban van. :)

''autónepper.'' 2010.08.11. 21:03:45

@"streetfighter": tudom félre írtam... mikor már elküldtem a hozzá szólást akkor láttam:P:)

szaGértő 2010.08.11. 21:06:28

@"streetfighter": Semmi különös, csupán baromira irritáló, hogy egyesek nem érzik magukra kötelezőnek a jogszabályokat.

Van, aki a KRESZT-t, van, aki a BTK-t. Aztán, ha egy olyan, aki a KRESZ-t bírálja felül, találkozik egy olyannal, aki a BTK-t, és mondjuk hasbaszúrja, akkor megy a sipákolás.

Pedig mindkettő pont ugyanazt csinálta. Felülbírálta a hatályos jogszabályokat a saját érdekei alapján.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.08.11. 21:07:48

en meg eletemben nem mentem el bringas mellett 2 savos uton ugy, hogy egyszerre , a szembejovovel meg a bringassal is egyvonalban voltam
es nem is lattam meg ilyet itt
az OK hogy gyorsan igyekszem letudni az elozest es pl. csak a szembejovo fel savjat hasznalom, amikor van hely, de sajat savomon belul nem megyek el mellette az 7 szentseg

jelentéktelen alak 2010.08.11. 21:08:22

Látom, a hülyék megint meg jelentek...

Én azt mondom, hogy aki annyira semmibe veszi az embertársait, hogy még a legalapvetőbb KRESZ szabályokat sem tartja be 8egyirányú utca, piros lámpa, jobbra tartás, zebra, járda stb.) az ne akadjon már ki, ha más ezt szóvá teszi!!!

egy bizonyos szint felett, már nem jó az önkéntesrendörösdi. De ilyen esetben nem vetette el a sulykot, aki beszólt!

Meg kellene tanulni ember módjára élni és közlekedni és senki nem fog beszólni!
Aki meg erre nem képes, az ne is várjon el emberi reakciót, mert nem érdemelte ki!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.08.11. 21:08:53

egyiranyuba meg szandekosan bemenni az ugyanaz mintha atmegy a piroson mert sietsz
mondjuk nem szandekosan is olyan

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.08.11. 21:13:19

@"streetfighter":
en se hiszek a KRESZ_BEN
tudom regi
de ezt mondtad

Zsencike 2010.08.11. 21:23:39

Pajtikáim itt az idő , mindjárt kezdődik a tanítás, menjetek vegyétek meg a füzetcsomagjaitokat.

jelentéktelen alak 2010.08.11. 21:26:51

@Aabroncs:

Egyetértünk.

A magam részéről kimondottan nagyra becsülöm azokat, aki élni tudnak egy helyzettel, lehetőséggel. De mélységesen megvetem azokat, akik vissza élnek egy helyzettel, lehetőséggel. Különösképpen akkor, ha az a helyzet, vagy lehetőség mások toleranciájából ered.

Nem azt mondom, hogy mindig, minden szabályt betartva kell leélni az életet. De aki vét a szabályok ellen, az húzza meg magát és nem hogy ne reklamáljon, de még csak ne is legyen hatással másokra a tette!

Nszabi (törölt) 2010.08.11. 21:28:23

Kozel hasonlo eset,nem ugyanaz,de hasonlo:egyiranyu utca,barom megy elottem,megall,kiteszi a veszvillogot,kiszall,elmegy.Jobbrol-balrol parkolo autok,szohoz se jutottam hirtelen,a mogottem allokkal egyetemben.Voltunk vagy 5-en.Megvartuk,jott az ember,mikurv....adat dudalsz beszolassal beszallt,elhajtott.Egy hettel kesobb,ugyanez a szitu,csak en voltam elol,keso este,sehol egy auto,megerkezett mogem a paciens.Nem hagytam ott az autot,vartam,mig volt ereje a dudat nyomni,aztan kiszallt,elindult felem ugyanolyan anyazasok kozepette.Mire odaert volna,tovabbgurultam 50 metert lassan.Beszallt,jott utanam,en meg ujra megalltam.Duda,2 perc,kiszalt,ugyanugy elindult felem,en meg megint tovabb...Azuta nem jar arra,nem is lattam!Igy is el lehet intezni,azt mondom megerte azt a par percet!

jelentéktelen alak 2010.08.11. 21:30:45

@szaGértő: Ez egy jó megközelítés.

De a bosszúnak nem vagyok a híve. Ha egy ámokfutó közlekedő és egy ámokfutó gyilkos egymásra talál és kicsinálják egymást, hát így jártak, szebb lett a világ.

Szerintem külön-külön mindkettőt a rendőrségnek kellene megfékeznie és nem nekünk. A mi dolgunk abban kellene kimerüljön, hogy felnyomjuk az ilyet a rendőrségnek.

Sajnos ez nem működik Magyarországon. Ezért mernek ennyi mindent megengedni maguknak egyesek.
(Nem egyes emberek! Egyesek! Mert a szememben ezek nem emberek.)

''autónepper.'' 2010.08.11. 21:36:41

@Nszabi: és gondolod miattad nem jár arra?:D:D:D:D:D:D arra nem gondolta hogy nincs dolga arra?:D:D:D:D:D:D:D

szaGértő 2010.08.11. 21:51:24

@jelentéktelen alak: Így van. A probléma csupán az, hogy a rendőrség tojik rá.

Valamelyik éjjel láttunk egy kék Clio-t járőrözés közben, amelyiknek ugyanaz volt a rendszáma, mint egy fehér Astráé, amit 2 nappal előtte láttunk.

Bejelentettük, el lettünk hajtva a picsába.

Innentől kezdve két pofonért ki fog kijönni?

Reggie 2010.08.11. 21:53:52

@szaGértő: Az ilyet a jelvenyszam elkeresevel kell kezdeni. Akkor tudja, hogy ot is felnyomhatjak kotelessegszegesert az ugyeszsegen, ha nem csinal semmit sem.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.08.11. 21:54:55

@Zsencike:
nalunk mar el is kezdodott ma delutan mar be is szoptam az iskolabusz miatt
de valahogy mindenki elfogadja, igy a helyes
most mar en is

szaGértő 2010.08.11. 21:56:39

@Reggie: Telefonon beszéltem vele, az ügyeletes volt. Arról meg felvétel van...

Reggie 2010.08.11. 22:01:02

@szaGértő: Hat ja, de telefonon szinte mindig elhajtanak, hogy szemelyesen tegyel feljelentest. Pedig elvileg telefonon is fogadniuk kene tudtommal(de lehet hogy tevedek).

pakesz (törölt) 2010.08.11. 22:11:29

hehehe
mellettem el nem ment volna!!!
aztan ha baja van hajtson belem majd kihivjuk a zsarukat :)))

pakesz (törölt) 2010.08.11. 22:14:44

@"streetfighter": "A villogó "figyelmeztető" "kis szabályos" autóstársakat is rühellem. Azt hiszi a szerencsétlen, hogy ezzel elér valamit?"

neked se sok esz adatott kishaver!
van nehanyszor hogy en is dudalok meg villogok ha pl a jobbkezet nem adja meg, de ha te jossz figyelmeztess mert nalad nem fogm ezt tenni hanem beledmegyek

"streetfighter" 2010.08.11. 22:21:35

@szaGértő:
Gondolom magadra gondoltál, amikor azt írtad, hogy leszúrnak. :)
Ugyanis nem én hanem, te kötözködsz a szembe jövővel!
A gyorshajtásról meg csak annyit, hogy szinte senki sem tartja be az előírt sebességeket, csak vannak fokozatok.
Bp.-en 60-65, országúton 100-110 az átlag, és ne mondd, hogy nem igaz, mert az!

"streetfighter" 2010.08.11. 22:24:53

@pakesz:
Ha az utána következő mondatot is elolvastad volna, akkor talán felfogtad volna a szituációt, amiről írtam.
Ne ragadd ki a szövegkörnyezetéből a dolgokat!

Nszabi (törölt) 2010.08.11. 22:28:23

@''autónepper.'': Eddig nagyon sokszor arra jart,hidd el,de most mar nem!!Azt nem tudom hogy miattam-e,vagy nincs arra dolga,de nem latom abban az utcaban,arrebb viszont igen.

''autónepper.'' 2010.08.11. 22:55:25

@Nszabi: jah azt hittem hogy csak abba 2 esetbe ment arra:D nem lehet valami futár?

szaGértő 2010.08.11. 22:58:13

@"streetfighter": Ha én szabályosan megyek egy egyirányú utcában, és jön szembe egy paraszt, akkor nem én kötözködöm. Még akkor sem, ha megállok az út közepén, tábortüzet rakok, és elkezdek gulyást főzni.

Az előyrt sebességről: én betartom, és valahogy nem szoktak megelőzni. Mint ahogy az egyirányúban is minden esetben visszatolatott az, aki szembejött.

Sőt. A múltkor egy szűk szentendrei utcában parkoltam, és valaki elkezdett anyázni, hogy miért állok ott. 10 másodperc múlva kijött három fegyveres vámnyomozó a házból, ami előtt parkoltam, és a kiscsávó még bocsánatot is kért.

Aki meg szarik a szabályokra, az egyrészt ne dicsekedjen vele, másrészt meg húzza be fülét-farkát, fogja be a pofáját, és húzzon a sunyiba.

"streetfighter" 2010.08.11. 23:16:08

@szaGértő:
Ha normálisan elférnétek egymás mellett akkor igen is kötözködsz! Hangsúlyozom nem értek egyet a tilosba behajtással, de nem az én dolgom másokat nevelni.
Vagy te valami rendvédelmis kis mitugrász vagy, aki fegyverrel "hadonászik"?
Ja, rémlik valami egy másik posztból.
Nem te vagy az aki látványosan felfegyverkezik a csomagtartóból?
Hiába mindenkinek van valami stikkje.
Nekem a gyorshajtás, neked meg az "én vagyok a komoly ember" mentalitás. :)
Csak te is tudd a határaidat, úgy ahogy én. ;)

szaGértő 2010.08.11. 23:26:15

@"streetfighter": Ahol normálisan elférnek, ott nem egyirányú az utca.

A mitugrász meg az anyukád. A múltkor mondta szopás után.

''autónepper.'' 2010.08.11. 23:31:33

@szaGértő: mért kell rögtön a másik anyukáját szidni? ő se szidta a tiédet...:S:S:S

min 2010.08.11. 23:32:11

És még az ilyen nepper meg fighter félék fikáznak másokat...szánalmasak

''autónepper.'' 2010.08.11. 23:34:48

@min: meg tehettem nem? akkor meg? probléma?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.08.11. 23:36:16

amugy ha ilyen alapveto kerdesben
egy autos blogon
nincs teljes egyetertes, hogy egy iranyu utcaba nem hajtok be
akkor en min is csodalkozom neha?

''autónepper.'' 2010.08.11. 23:41:10

@min: hozzá teszem én nem fikáztam senkit csak elmondom a véleményemet. ha nem tetszik akkor pápá

jelentéktelen alak 2010.08.11. 23:41:58

@"streetfighter":

Aztán miért kötözködés az, mikor nem hagyom érvényesülni azt, aki semmibe veszi az engem védő szabályokat?

Kötekedés az is, ha kizavarom itthonról a tolvajt? Persze. Hiszen elférne a vendégszobában. Legalábbis a te logikád szerint még vacsorát is adnom kéne neki.

Az én logikám szerint meg az kötött belém, aki rossz irányból jött be az egyirányúba.

Mi ő hogy a szabályok felett áll? Kiskirály?
A talpa nyomát nem kellene megcsókolnom?
Az ilyeneknek a baleset kockáztatását elkerülve, meg kell nehezíteni a dolgát. Ha meg baleset van, akkor kicsit túljátszva sérülést, nem rendőrt, hanem mentőt kell hívni. Ha azok hívják a rendőrt, hamarabb kint vannak.

jelentéktelen alak 2010.08.11. 23:44:30

@''autónepper.'':

"ha nem tetszik akkor pápá"

Nem tetszik. Ez azt jelenti, hogy már mész is? Pápá...

min 2010.08.11. 23:44:50

@''autónepper.'': csak sajnálatos, hogy a tifélétek jelen vannak a közutakon...Az egyik barátom halálát is egy ilyen seggfej streetfighter okozta.
Én kivánok miden ilyen stílusú "közlekedőnek" találkozást minimum egy BTR-80-al

jelentéktelen alak 2010.08.11. 23:48:46

@min:
Az, hogy a takony kategóriába tartozó közveszélyes egyedek is jelen vannak az utakon, elsősorban az impotens rendőrségnek köszönhető, másod sorban a mi toleranciánknak, harmad sorban a szüleik kudarcának a nevelés terén.

''autónepper.'' 2010.08.11. 23:56:08

@min: HÉHÉ sajnálom haverodat. téleg. de én nem vok streetfighter és nem is voltam SOSEM. szal nem kell általánosítani kösz.

jelentéktelen alak 2010.08.12. 00:03:44

@''autónepper.'':

"szal nem kell általánosítani kösz."

Ismered a mondást? Aki kurvának áll, ne lepődjön meg, ha megdugják! :-)

Reggie 2010.08.12. 00:22:10

@"streetfighter": Szerintem meg a kotozkodes ott kezdodik, hogy mas is autoba ul. Na nyertem?

2010.08.12. 02:38:59

@Reggie: igaz. mert hogy is van az?
aki nalam lassabb, az egy totymorgo idota, aki megeloz, az pedig egy szaguldo vadbarom? :))

fidoone 2010.08.12. 06:16:45

Nekem is sikerült behajtani egy egyirányúba. Se behajtani tilos, se kanyarodni tilos.... semmi nem jelezte. A túloldalon viszont egyirányúnak táblázták ki a rövid utcácskát.
(XVII.ker. piac mögött a Kaszáló utcából a Pesti út irányába) Az utcát a lakótelepi házak felől megközelítve nem tűnik egyirányúnak.

"streetfighter" 2010.08.12. 08:16:45

@szaGértő:
Forgalom szabályozásról nem hallottál te szerencsétlen?
Az anyázást meg hanyagold te bunkó!
Mivel eszed nincs, ezért neked már csak ez marad mi?
Mit is várhat az ember egy mitugrásztól? :(

"streetfighter" 2010.08.12. 08:19:24

@Reggie:
Gondolkodj már te is!
Tudod hányszor jönnek velem szemben az egyirányuban, ahol simán elférünk egymás mellett?
Ha én állandóan demonstrálnék, akkor nem érnék oda sehova. Egyébként sem az én dolgom.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.12. 08:30:40

@"streetfighter": Figyelj ide! Azt hiszed nem átlátszó, hogy miért pártolod, fogadod el mások elfogadhatatlan szabálytalankodásait. @jelentéktelen alak nak tökéletesen igaza van a fenti hozzászólásban. Szerinted a betörőt kizavarni kötekedés, hiszen kit zavar? Csakhogy átlátszó a viselkedésed, mert ez arról szól, hogy Te rengeteg szabályt megszegsz, ezért aztán neked kussolnod kell. Szép is lenne, ha Te felrónál bárkinek, bármit is. Hogy miért zavar ha 140-nel elsuhansz mellettem? Megmondom. Mert ha hibázol, én iszom meg a levét, csak azért és most ne gyere azzal mennyire tudsz vezetni, mert ez először is nem számít, másodszor is a kocsiban ülve ezt nem is tudhatom. Egy vadbarmot látok a tükörből..Rutintalanabb sofőr ettől még megijedve bajt is okozhat. Ezért nincs igazad. Ez nem jelenti azt, hogy én nem szegek szabályt. Sajnos én is megyek gyorsan, bár nem mindenhol. Azonban akkor legalább nem nagy a pofám, ha valaki ezért rám villant és nagyon vigyázok....Viszont van néhány szabály, aminek a megszegése, mint a fenti egyirányú, nem tolerálható szerintem sem...

"streetfighter" 2010.08.12. 09:13:47

@Aabroncs:
Ez a betörős példa röhejes! Semmi nem passzol, csak ti fel sem fogjátok.
A szűk egyirányu az más, de ti általánosítotok. Ez nem mindegy!
Ha valaki megijed mert elhúz mellette egy autó, akkor adja vissza a jogsiját, nem való az utakra.

ex-dr. vuk 2010.08.12. 09:19:04

@"streetfighter": tudjuk, te jogsival a seggedben szulettel, sosem voltal kezdo.

ex-dr. vuk 2010.08.12. 09:23:47

Ez az egesz onbiraskodas dolog egyebkent azert van, mert a rendorseg nem teszi a dolgat. Ilyen egyszeru.

Ha valaki eldobalja a szemetet a hazban raszolsz? Persze. Miert ne tenned ugyanezt az uton? Ha mar magatol nem jon ra, hogy hulye, szolni kell neki. Persze ilyenkor neki melyen kussolnia kene es elszegyellni magat, es nem visszapofazni.

Reggie 2010.08.12. 10:08:50

@"streetfighter": Az mas, mert ha te sietsz, akkor gyakorlatilag kiszolgaltatott helyzetben vagy, amit kihasznalnak. A problema az, hogy ha hagyod hogy kihasznaljanak, azaz a parasztokat barmilyen esetben elengeded, akkor csak egyre pofatlanabbak lesznek, elkanaszodnak. Es nem az en feladatom nevelni, ez teny, de ha ezt nem tette meg, az akinek feladata lett volna, es ram jut a sor, akkor megteszem MINDENKI erdekeben. (ugyan igy felkuldom a jardara az ut kozepen jatszo gyereket, mert ezt is feladatomnak erzem, ha mar a szulei nem teszik meg)

Wendriner Tódor Emánuel 2010.08.12. 10:43:35

azért az érdekes, hogy streetfighter kolléga még a végén panaszkodni kezd, hogy őt fenyegetik, elnyomják, és hogy nem is érti, miért...
RENDŐRÁLLAMOT!

Alikam 2010.08.12. 10:49:33

Olyan jó, mindenki az egyéni problémáival próbálja megmagyarázni a szabálytalankodásait. Főleg a gyorshajtók, de e poszt szerint kezd teret nyerni másféle szabálytalankodások efféle magyarázata... nekem beteghez kell mennem, nekem fosni kell, nekem be kell érnem a munkahelyre.

Meg kéen már végre érteni, hogy a szabályokat akkor is be kell tartani.

De ha valóban annyira komoly a dolog, hogy szabályt kell szegni, akkor legalább kussba kell maradni és sunnyogni.

Alikam 2010.08.12. 11:14:22

Na megint ahogy olvasom a kommenteket szóba került a gyorshajtás.

Szóval hadd említsek egy példát. Lehet, hogy már közhelyes, de meg lehet nézni Japánban mi van.

Na ott még nagyobb autóbuzik élnek mint az USA-ban, de felelősségteljes gyorshajtók.

Miért is? Mert felmennek a hegyre, vagy éppen onnan le, és kizárólag éjszaka, amikor 1 kocsi per óra a forgalom, és még azt is úgy, hogy kilométerenként álldogál egy ipse, aki nézi, hogy van-e szembeirányú, vagy éppen azonos irányú forgalom.

Szóval lehet ezt ésszel is csinálni, meg esztelenül is.

Én a gyorshajtóknak, street racereknek azt tanácsolnám, hogy ahelyett, hogy a városban és az autópályán keménykednének a komoly forgalomban, inkább legyen annyi eszük, hogy máshol, szervezetebb körülmények között élik ki magukat.

szaGértő 2010.08.12. 11:22:24

Már megint.
index.hu/bulvar/2010/08/12/autos_uldozes_budapesten/
Biztos megint egy fasz, akire nem vonatkoznak a törvények, és amikor éppen nem ittasan vezet autót, akkor vagy itt kommentel, vagy visszafelé halad egy egyirányú utcában.
:))

Reggie 2010.08.12. 11:40:39

@szaGértő: ja durva. Mondjuk azt egy hozzaerto ember elarulhatna, hogy magyarorszagon megengedett-e a rendoroknek az uldozes. Mert a tudasuk feltunoen nincsen meg hozza.

szaGértő 2010.08.12. 11:46:50

@Reggie: Az csupán oktatás kérdése. Amire - mint tudjuk - nincs pénz...

ex-dr. vuk 2010.08.12. 12:22:45

@Reggie: szar lenne ha nem lenne.
Akkor a megoldas egyszeruen az lenne hogy elpalyazik aki saros, a rendorok meg nem uldozhetik. Nem szeretnem ezt :)
Mar epp eleg hogy igy is a bunozonek mindig tobb joga van mint a rendornek.

Reggie 2010.08.12. 14:37:52

@vuk_: Nem egy orszag van ahol tiltjak, ugyhogy akar elofordulhat.

Teny, hogy szar lenne, bar eleg ketelu a dolog. Pl. nem biztos, hogy megeri az, ha a rendorok osszetornek egy rakat civil autot, vagy esetleg egy embert elutnek, mert valaki nem allt meg a stop tablanal. Rendszam felir es utolag be kell hajtani. Viszont van olyan eset, amikor szukseges lenne, mint pl korozott bunozo elfogasa. Tehat a feltetel nelkuli tiltas vagy engedelyezes szerintem nem jo.

lyken 2010.08.13. 11:00:27

@''autónepper.'': Dolgozom, mégis leparkoltam mikor legutóbb ilyennel hozott össze a sors.
Kettővel ezelőtt konkrétan nekem jött lendülettel, frontálisan. Egyirányú utcában szemből. Röhögött, merthogy ő céges kocsi, stb. Én is röhöghettem volna, de nem tettem, mert teljesen véletlen a főnöke a szomszédom. 2 óra múlva nem volt állása. De fizetése sem, mert a főnök ráhárította baleset miatti bevételkiesését.
Azóta minden ilyen bunkónál megállok és várok míg visszatolat.

[mike] 2010.08.13. 11:38:06

@"streetfighter":
"Aki ilyet tesz, az meg is érdemli, hogy pofánvágják. Mindenkinek addig nagy a pofája míg be nem veri valaki! (Nem magamra céloztam.)
A villogó "figyelmeztető" "kis szabályos" autóstársakat is rühellem. Azt hiszi a szerencsétlen, hogy ezzel elér valamit?
Leelőzöm 140-el az országúton záróvonalon és villog mint a barom, holott senki sincs a környéken. Mi értelme? Talán rendőr civilben? Kit érdekel?"

Visszafele is igaz, vágod? Addig előzgetsz így, "míg be nem veri valaki" a pofádat :D

"streetfighter" 2010.08.13. 20:45:20

@[mike]:
Lehet próbálkozni mikulás!

j311 2010.08.15. 14:05:50

"Megjegyzem, nem először látom forgalommal szemben közlekedni, és gondolom, nem is utoljára."

Videokamera elő, lefilmezni, aztán mehet a rendőrségre... A második, harmadik csekk után biztosan megtanulja melyik a helyes irány...

Deszkás 2010.08.15. 16:19:25

@"streetfighter": Te minden szabálytalanságot elnézel és bólogatsz hozzá? Szánalmas vagy, hogy nem látod be, az ilyenek miatt nem lehet normálisan közlekedni, mint te vagy. Miért nem tudtad kivárni, míg megszűnik a záróvonal? Vissza kellett volna lassítani neadjisten 100-ra, és ez nehezedre esett volna?
Miért hiszed azt, hogy az egyirányú utcába szembe behajtóra nem lehet rászólni, hogy életveszélyes amit csinál?

"streetfighter" 2010.08.15. 19:51:28

@Deszkás:
Azért nem várom meg a záróvonal végét, mert nem látom értelmét, ha teljesen átlátható az út és égen földön senki nincs.
Az egyirányúban meg lehet szólni a szabálytalannak, csak ha figyelmesen olvastál volna, akkor felfigyeltél volna arra, hogy itt többen elállták volna a szembejövő útját és nem engedik tovább amíg meg nem fordul. Én erre írtam, hogy ez nonszensz.
Mellesleg koránt sem életveszélyes, csak szabálytalan!
Tudom neked minden életveszélyes, ami nem szabályos. :D

Deszkás 2010.08.15. 20:51:40

@"streetfighter": Értem én. Tehát ha te jónak látod, simán megszegheted a szabályokat, hiszen azért vannak, hogy megszegd őket.
Az egyirány utcába szembe behajtás pedig igenis életveszélyes, mert a garázsból, kertből kiállók, úton átsétálok az onnan jövőkre nem számítanak, tehát kiléphetnek, kihajthatnak elé. Ha szerinted ez nem életveszély, akkor neked vállon felül erős gondjaid vannak.
Innentől nincs is miről beszélnünk.

Deszkás 2010.08.15. 20:56:06

@"streetfighter": A postból idéznék neked: "1. keskeny az utca, nem nagyon fér el egymás mellett két autó

2. nincs járda, tehát mindenkinek az utcán kell sétálnia (pl nekünk is a kisgyerekekkel, akikkel bőven elég az egyik irányba is figyelni)."
Na ezért élet- és balesetveszélyes. Pont úgy, ahogy életveszélyes az egyirányú utcában biciklivel szembejönni, ha azt tábla nem engedélyezi.

"streetfighter" 2010.08.15. 21:22:57

@Deszkás:
Nem, értelmezem őket.
Ha úgy látom, hogy az adott helyzetben értelmetlen, akkor úgy is veszem figyelembe.

Ilyen alapon az élet is életveszélyes. :D

Az egyirányúnál én a széles útról beszéltem, nem a posztbaniról. Csak el is kéne olvasni amibe belekötsz. :)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.15. 21:34:12

@Deszkás: Sosem fogja megérteni, hagyd el, egyszerű szegénykém, mint egy faék..Tudja ő, hogy nincs igaza, egyedül a világgal szemben, de ezt élvezi. Kompenzál, mindig kompenzál:-))

"streetfighter" 2010.08.15. 21:53:23

@Aabroncs:
Beszarás!
"egyedül a világgal szemben"
Te beszélsz?
Hát kit röhögött itt ki mindenki több poszton keresztül??? :DDD

"egyszerű szegénykém, mint egy faék"

Ha már mindig ezt hangoztatod, (mert mást sem tudsz) a faék legalább sokszor lehet hasznos,
de neked mi hasznod?

Deszkás 2010.08.16. 07:54:01

@"streetfighter": Mi meg a postról beszélünk! Mielőtt belekötsz.

Deszkás 2010.08.16. 07:55:09

@"streetfighter": "Hát kit röhögött itt ki mindenki több poszton keresztül???"
Téged. Azaz nem, mert annyira gáz vagy, hogy már röhögni sem röhögnek rajtad, hanem szánnak. Hány emberrel akadtál már össze mostanság, akik a fejedre koppintottak, hogy nem kéne ekkora pofával előadni magad és a szabálysértéseidet?

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.16. 08:06:47

@Deszkás: :-) Elmebeteg szegény:-)Már nem lát, nem hall a lila gőztől:-)Hagyd el..Neki ez az élete..

"streetfighter" 2010.08.16. 08:39:10

@Deszkás: @Aabroncs:
A hülyeségeiteken csak röhögök. :)
Multkor is Deszkás húzta fel magát, amit el is ismert, Aabrocsról nem is beszélve!
Én szórakozni járok ide meg a mazsolákat húzni! Nem hiába! :D
Ti ketten vagytok a sokadalom? Ez még viccnek is rossz. :D

Deszkás 2010.08.16. 09:58:18

Lehet, hogy te röhögsz rajtunk, de én momentán leszarom, mert a blogon nem rajtam röhögnek, hanem téged tartanak szánalmasnak, hogy mindenhol a szabályszegésed reklámozod.

Deszkás 2010.08.16. 10:01:50

@"streetfighter": Hmm. Nem mi vagyunk a sokadalom. Vannak még rajtunk kivül, nem találkoztál velük, pedig még írtak is neked, hogy nem a mi felfogásunk a fura a közlekedésről, hanem a tied, de hát te még ezen is vitatkozol, és megpróbálod előadni, hogy a 3:1 arány, ami a topikban van, az a valóságban nem igaz. Egészen más tapasztalataink vannak a közlekedésről, mint neked. Mégis megpróbálod előadni, hogy neked van igazad. Amikor pedig elfogynak az érveid, elkezdesz személyeskedni. Szánalmas a vergődésed!

reklámügynök 2010.08.18. 17:06:47

@Hugo2010: hehe, ha olyan sokat olvasod a blogot, rájöhettél volna, hogy a blog fizetett feszültségszítója :D












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása