Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Legközelebb hagyom, hogy nekem jöjjön

2010.11.18. 11:28 :: SilentSound

A kürtöt legtöbbször akkor szokás használni, amikor egyébként valódi oka nincsen, amolyan anyázáspótlónak. Norbert csak egy koccanást akart megelőzni a dudálással, cserébe kapott hideget-meleget a sértődött sofőrtől és párjától.

A mai napon (nov. 16.) történt meg velem, ez a nem annyira nagy horderejű sztori, de engem mégis megdöbbent, hogy milyen, a külvilággal kapcsolatot, alapszinten sem ápoló emberek vannak az utakon. A reggeli ingázás során a ferihegyi gyorsforgalmin jöttem be, szokás szerint és dugó volt ( ugyancsak szokás szerint).

Előttem egy fekete opel astra kombi állt volna, ha épp nem gurult volna szép lassan visszafelé az emelkedőn, mert barátunk pihentette a lábát, de nem a féken. Mikor már kezdett terhessé válni a közelsége, finoman megpöccintettem a dudát, hogy hátha feltűnik neki a dolog és rálép a fékre, de persze ez nem történt meg.

Mikor már centik választották el az ő autójának (vonóhorgos) hátulját az enyém elejétől elkezdtem hátrafelé tolatni lassan, közben meg a dudára tenyereltem, mert ugye mögöttem is álltak, így a végtelenségig én sem mehettem. Hősünk persze ekkor sem érzékelte mi a baj, felháborodottan mutogatott a nőjével szinkronban, hogy miért dudálok én rá?!

A szerencsém az volt, hogy nemsokára a kocsisor elindult így az astra-s is, és csak ezért nem gurult rám, mert én hátrébb már nem tudtam menni. Ezzel le is zártam magamban a történetet, de IQ fighter barátunk persze nem… A következő lámpánál mellém vágott, majd az ablakot lehúzva elkezdték adni az ívet az (hozzá hasonlóan) értelmes csajával. (Itt őszintén megvallva már nem csodálkoztam nagyon a történteken, az ember arcán messziről látszott, hogy nem az eszéért szeretik.)

Ő: Mi a faszt kell dudálgatni hülye gyerek?!
Én: Azért dudáltam, mert ha nem tolatok hátra, rám gurulsz bazdmeg.

Erre ő hirtelen lefagyott, majd kis fáziskieséssel a következőt bírta vágni: „Minek kell tolatgatni bazdmeg?!”, majd egyes és padlógázzal el.

Nos, az esetnek a tanulsága számomra annyi, hogy ha legközelebb megint olyan értelmes emberrel hoz össze a sors aki azt sem képes érzékelni, hogy a segge alatt lévő kocsi mozog, szépen a helyemen maradok aztán majd lepapírozzuk.

106 komment

Címkék: közlekedés autó hülye

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

randomuser1 2010.11.18. 12:09:06

ettől már csak az jobb aki zöldlámpánál méteres hátragurulással kezd, mert egy modern előlkaparós autón marhanehéz kézifékes elindulást rögtönözni.

Tron65 2010.11.18. 12:13:30

Ülök a trolin, várjuk a kávinnál a lámpát, hogy visszaforogjunk az Üllőire (akkor még terelés volt).
Egyszercsak látom, hogy a pilóta az ablakon kihajolva üvölt valamit hátrafelé, majd kiszáll és jön is hátra baloldalt.
Kinézek énis, hát látom, hogy (az amúgy megállni tilos részről) egy parkoló merci (régebbi állólámpás) állna kifelé.
Mindezt úgy hajtja végre, hogy közben gyűri végig a troli oldalát.
Szépen egyesben, bőgázzal, mert "valamiért" nem halad a gép.
Akkor hagyta abba, amikor sofőrünk odaért és elmagyarázta neki, hogy az a nagy piros izé még mindig ott áll és ha azonnal nem hagyja abba, ott is marad jó sokáig.

Leadfoot 2010.11.18. 12:23:29

Ja, aztán ő azt fogja állítani, hogy te mentél neki, jól beszopod... :-(

ujrakezdo · http://sisakhuzat.hu 2010.11.18. 12:23:56

Ilyennel egyszer volt dolgom, de a Vito-s spiné a dudálás ellenére padlógázzal beletolatott az accord-os pasasba a gyerek iskolája előtt. Nem semmi ahogy felgyűrődött a honda eleje. A pasi köpni nyelni nem tudott :) A kölkök meg szétröhögték az agyukat a tolatós anyukán. Anyuka meg állítólag nem látta és nem hallotta :)

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2010.11.18. 12:24:01

ismerősömre egy suzukis nő gurult rá... nő először bedugta a kocsi elejét a kereszteződésbe aztán megijedhetett, és elkezdett gyök kettővel visszatolatni. srác mögött ugye állt a sor, a nő persze beletolatott. de nem is ez a vicces az egészben, hanem hogy a gyerek annyira meglepődött hogy dudálni is elfelejtett :D mondta, hogy perceknek tűnt az egész, a nő csak gurul, gurul,gurul,gurul puff :D

Integrált Szerverterror 2010.11.18. 12:30:06

Kedves poszter mit panaszkodsz? Kötelező feltétel a nyolc általános a jogsihoz? Nem kötelező. Nahátakkor.

Dester 2010.11.18. 12:34:37

@szaGértő: ez jogos. Viszont sajnos nincs kamerám, bár erősen fontolgatom, hogy veszek egyet.

ujrakezdo · http://sisakhuzat.hu 2010.11.18. 12:41:59

@Dester: Na akkor meg az ombucman fog kiakadni, hogy közterületet figyelsz képrögzítésre alkalmas technikai eszközzel.

Hurri Kán 2010.11.18. 12:43:45

@ujrakezdo:
Ombuccman tehet egy szívességet: letérdel és szeret. Annyi könnyítést kap, ha esik az eső a cipőmre térdelhet...

ujrakezdo · http://sisakhuzat.hu 2010.11.18. 12:50:18

@gyvy: Majd akkor változik csak meg a véleménye, ha jól szájbavágjuk az utcán és az eseményt egytelen kamera sem rögzíti.

Hurri Kán 2010.11.18. 12:54:10

@ujrakezdo:
Egyébként ezt az ál-jogvédelmet sose értettem.

Például ha én normálisan ülök és utazok a sok tíz-százmillió forintokért (közvagyon!) megvett buszon-vonaton ami be van kamerázva, pont leszarom.

Ha meg valaki teszi tönkre éppen, miért is nem lehet a kamera képeit felhasználva lehetőleg tetten érni, vagy később begyűjteni és félholtra verni?

Pár ilyen szarházi nem létező személyiségi joga mitől előbbre evaló sok ember kulturált, nyugodt utazáshoz való jogánál pl. ???

isti77 2010.11.18. 12:54:55

@Integrált Szerverterror: már nem? '94-ben még kötelező volt, aki nem vitte az általános iskolai bizonyítványt, be sem iratkozhatott a tanfolyamra.

Integrált Szerverterror 2010.11.18. 13:04:02

@isti77: 2-3 éve. Mertugyebár ki kell bővíteni az autó- és benzinvásárlók és a potenciális bírságbefizetők körét:)

ujrakezdo · http://sisakhuzat.hu 2010.11.18. 13:07:51

@gyvy: Teljesen egyet értek Veled! Az én véleményem: csak annak van joga, akinek Kötelességei is vannak.

Gusshun 2010.11.18. 13:08:10

Ilyen esetekben hasznos egy gázpisztoly vagy egy gumilövedékes ha rá fogod akkor már nyugton marad ha nem akkor meg húzd meg.
A gond az hogy sok ilyen van aki nem ismeri a fizika alapvető törvényeit. Meg szimplán gyökér és mindenhol a megengedett sebesség felével megy, ami balesetveszélyes szintén. Sőt az életét veszélyezteti....

P75 2010.11.18. 13:25:00

Nekem egyszer nekem tolatott egy nagy vonóhorgos terepjáró. A Hungárián, piros lámpánál egyszercsak rükverc és meg sem állt a rendszámtábláig. Az ijesztő az, hogy kettőnk közül nemcsak én néztem wtf tekintettel. Szemmel láthatóan fogalma sem volt, hogy mi történt. A betétlapot persze kitöltöttük, szépen elismerte :-)

ujrakezdo · http://sisakhuzat.hu 2010.11.18. 13:26:35

@Dester: Én is hidd el, de olyan területen dolgoztam ahol ezek a pöcsöm jogvédők minden szarra ugatni kezdtek.

Dester 2010.11.18. 13:29:31

@ujrakezdo: azt elhiszem, sajnos ez manapság így működik. Ettől még nekem meg szerintem jogom van ahhoz, hogy "vigyázzak" az autómra, és ha kár ér, akkor legalább azt tudjam bizonyítani, hogy ki volt a hibás. Arról nem is beszélve, hogy nem csak az autómról, hanem az életemről szó van.

ujrakezdo · http://sisakhuzat.hu 2010.11.18. 13:33:41

Emberek biztonságával kapcs. területen. Nem rendőrség

ujrakezdo · http://sisakhuzat.hu 2010.11.18. 13:36:12

@Dester: Ebben tök igazad van, de ha konkrét eseményen kívül bárki szerepel a felvételen azt még bűncselekmény esetén (kivéve persze ha ő maga követte el) sem használhatod fel, csak a "szereplők" előzetes hozzájárulását (írásban) követően. Ilyen törvényeink vannak. Mivel pedig nem vagy nyomozó hatóság, sem bíróság a szívást amit ennek elmulasztása esetén a nyakadba varrnak azt nem teszed ki az ablakba. Ez kb. olyan mint amikor OJ Simpson azért lett felmentve mert lenégerezte a nyomozást vezető rendőr.

1kutya 2010.11.18. 13:54:52

én anno egyszer a Rakovszkyról kanyarodtam az Ótemetőre (Debrecen), miközben az Ótemetőn állóknak kieg. zöld lett. a 2. autós dudált egy rövidet az elől álló suzukis anyucinak, aki tolt egy rükvercet és telibeverte a mögötte dudáló toyotát! megálltam mellettük, hogy segíthetek e, de köszönték szépen nem kérték. pedig a toyos faszin igancsak látszott, hogy minimum két felest le tudna nyesni úgy hirtelen, idegességében:-DDD

Simet 2010.11.18. 14:06:30

Ha nem tolatsz vissza, akkor azt mondja, hogy Te mentél neki. Az istenért se tudnád az ellenkezőjéről meggyőzni. :)

''autónepper.'' 2010.11.18. 14:06:58

@1kutya: látod megint a suzukisok...:D:D:D:D

qwertzu 2010.11.18. 14:16:55

Fordítva a Lágymányosi hídon. Ehhez vajon mennyit kell inni?

index.hu/bulvar/hirek/2010/11/18/halalos_baleset_a_lagymanyosi_hidon/

CsL 2010.11.18. 14:17:14

„Minek kell tolatgatni bazdmeg?!”

Ez nagyon nagy :), és hány millió ilyen van - csak Mo-n...

Alex2000 2010.11.18. 14:22:04

Nem is kellet volna hátramenni, hagyni míg neked koccan, majd jó kis lendülettel előre lökni :)

kijafaxom 2010.11.18. 14:24:34

Ennyi erővel meg lehetne tockolni bárkit lámpánál állva hátulról és azt mondani ő gurult hátra...
:p))

1kutya 2010.11.18. 14:28:00

@''autónepper.'': nomeg a bmw-sek... de inkább hagyjuk!:-DDD

''autónepper.'' 2010.11.18. 14:29:19

@1kutya: :D:D:D:D:D:D de még nem láttál bmws vissza tolatni valakire a lápánal nem igaz?:P:D:D:D:D

Hurri Kán 2010.11.18. 14:32:56

@1kutya: @''autónepper.'':
az tény, hogy BMW-t beletolatni zöld lámpánál induláskor Suzukiba még nem láttam :DDD

LordAzazel 2010.11.18. 14:42:18

@gyvy: hohó én ilyet láttam! gondolom rossz helyre tolta az automataváltó karját, mert jó kis lendülettel indult el, csak hátrafelé...

kijafaxom 2010.11.18. 14:45:03

Megtörtént "hátulrólbelemenős" sztori hitetlenkedő biztosító ezernyi akad bár egy ilyen lámpás gurulás maximum fénysérülést okoz.
De a legemlékezetesebb amivel valaha találkoztam az egyik budakalászi sóderbányató partján történt.
Két újgazdag csemete vagánykodott a közönségek meg egymásnak.
Az egyik letolatott egy zsír új M3 BMW-vel egészen a vízig,hogy megmutassa a haverjának aki egy szintén újszerű Bombardier jetskit próbálgatott ám eléggé kezdő módjára.
Aztán teligázzal elindult a part felé csak elfelejtette,hogy a vízen másképp működik a fék és lendületből nekicsattant a bömös hátuljának - mindenki legnagyobb örömére!
Csak elképzelni tudom a biztosítós arcát amikor elolvashatta,hogy "álltam és a jetski belém csattant hátulról"... vagy a másikat aki olyasmivel szembesült,hogy "mentem-mentem a jetskivel aztán egyszer csak ott állt előttem az autó és nem tudtam megállni"...
:p))

1kutya 2010.11.18. 14:59:48

@kijafaxom: én meg olyat láttam, Ugornyán a Tisza-parton, hogy a faszi az 5er-el, utánfutóval letolatott a betonrámpán a jetski-ért, aztán mikor fel akart menni, akkor elpörgött a kerék és a kocsi futóstól, jetski-stől visszagurult a vízbe.

a fazon elfelejtette, hogy a rámpa alsó részén van vagy 2-3 centi agyag, meg föveny!

végignéztük sörözés közben, nagyokat röhögtünk rajta:-DDD

Integrált Szerverterror 2010.11.18. 15:04:01

@ujrakezdo: nemrég láttam egy dokumentumfilmet ahol olyan kamerák voltak, hogy alapból kikockázzák a felvett emberek arcát. Aztán ha bűncselekmény van a rendőrség valami kód segítségével megjeleníti az adott arcot. Asszem Manhattan-ben akarják (majd valamikor) bevezetni. Talán még mi is megérjük az otthoni bevezetését.

Toto26 2010.11.18. 15:25:12

Velem évente történik egy ilyen. Szerencsére eddig még mindig idejében zöldre váltott a lámpa és elindult a másik irányba.
Viszont olyan még sosem történt hogy rájött volna a delikvens hogy mért dudálok rá!

Aztán van amikor hülye voltam és tényleg nagyon ráálltam és amiatt volt kellemetlen a visszagurulása. Vannak olyan autósok, akik úgy közlekednek, hogy megállnak a lámpánál az előttük lévő autótól 10m-re, majd amikor én megállok mögötte, akkor előregurul és ha nem akarok ciki módon állni mögötte, akkor kénytelen vagyok megint 1-esbe váltani és utánagurulni. Na ha ezt eljátssza 2x, akkor utána ráállok 5cm-re, és ha előregurul, akkor még pont normálisan állok a kocsival.
Mért olyan nehéz elsőre normális helyen megállni??

jaafar 2010.11.18. 15:31:15

@Gusshun: Igen, húzd meg. Utána járjál bíróságra, ahol jól megbasznak érte. Mert ugye nála nem volt semmilyen fegyver. Ha meg a másiknál van éles lőfegyver, teljesen jogosan lőhet le vele.

Én még úgy tanultam, hogy max 50cm-t lehet hátra gurulni. Hogyan bizonyítja bármelyik fél vagy vagy a rendőr, hogy honnan kezdett el gurulni? Több volt-e, mint 50cm. Ott nincs nyom, mint a fékezésnél.

CD-R80 2010.11.18. 15:57:16

@jaafar: Az a kézifékes elindulásnál volt rutinpályán? Vagy hol?:O
@Toto26:
Lehet nem tud elindulni, s fél hogy lefullad a zöldnél.. Vagy nemtom..

jaafar 2010.11.18. 16:00:16

@CD-R80: Igen. Lehet, hogy csak 30cm, nem tudom már pontosan, de van valami tűrés határ. Mondjuk nekem teljesen mindegy, automata váltós kocsinál nem művészet. Manuálisnál meg lehet fogni a kuplung-al.

D4D 2010.11.18. 16:04:24

Nos, az esetnek a tanulsága számomra annyi, hogy ha legközelebb megint olyan értelmes emberrel hoz össze a sors aki azt sem képes érzékelni, hogy a segge alatt lévő kocsi mozog, szépen a helyemen maradok aztán majd lepapírozzuk.

Mit kell mindig papirozni bazmeg?
---------------------------------------------

Siralmas némelyik. Belém is csurogtak már így, megkérdezem nem hallotta, hogy dudálok? Válasz: Hallottam a dudálást, de nem láttam honnan jön (a dudálás).

kijafaxom 2010.11.18. 16:15:27

@1kutya:
@vuk_:
Az élet a legnagyobb rendező.
Hiába ,legszebb öröm a káröröm!
:p))

Take-it-Easy 2010.11.18. 16:25:39

@kijafaxom: de csak azért, mert nincs benne irigység! :DD

@D4D: húú, ez nagyon durva...

@jaafar: igen, sajnos van benne valami. Azért sajnos, mert a vétlen fél nem, vagy csak nehezen tudja bizonyítani az igazát. Bár kis sebességnél nem történik nagy kár, de azért egy lökhárító, meg egy rendszámtábla is számít...

_ng_ 2010.11.18. 17:17:51

@qwertzu: Semennyit. Elég fáradtnak, tapasztalatlannak és figyelmetlennek lenni.

jaafar 2010.11.18. 17:50:57

@Easyke: Szerintem azért, ha vonóhoroggal beléd gurul valaki, simán átüti a lökhárítót. A rendszámtábla a kutyát sem érdekli, annak nem sok baja lehet.

Take-it-Easy 2010.11.18. 18:02:20

@jaafar: igen, az igaz. Egy erősen megnyomódott rendszámtábla látványa éveken keresztül engem személy szerint nagyon idegesítene, csak ezért írtam....

FDToth 2010.11.18. 18:30:15

ha neked megy, akkor ő nagyobbat szív, mert talán verést is kap.
Ezeknél már csak az a rosszabb, aki dugóban rohadt nagy követési távolságot tart, vagy el sem indul, vagy nagyon-de nagyon lassan közeledik az előtte levőhöz. Persze ezekre dudálhatsz, még lassabban fognak reagálni. ha meg már lehet gyorsan menni, akkor meg megy, mint a meszes.

huspotyolo 2010.11.18. 18:43:13

@FDToth: azt hiszem magamra ismertem :D

De amúgy dugóba miért menjek a fenekébe? Ha valami gond van legalább ki tudok állni. Meg ha csorog a sor alapjárati egyessel is simán utolérem a "kuplung-gáz" című dal refrénjét játszókat.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.18. 19:08:32

@qwertzu:
Nem ittak állitolag, de nem hiszem
hatan egy Fiestában és mekkorát kellet meni hogy ennyire összegyűrődjenek és hogy vette a kanyart a hidra,amikor a feljáró sáv besimul a hid sávjába?
kb 300fokos vissza kanyart kellett vennie

Hulye fasz miatt 3-man meghaltak, "szerencsére" a sofőr nem, igy meg lehet tudni mifaszt csinált

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.18. 19:14:52

@jaafar:
Én még úgy tanultam, hogy max 50cm-t lehet hátra gurulni"

Ezt hol tanultad? Jó lenne ha elfelejtenéd, vagy csak a dunaparton "gyakorolnád"!

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.11.18. 19:58:43

Nekem a rendszámtábla keretemet törte össze így egy előttem álló BMWs :(
Irtó messze talán vagy 2 méterre álltam mögötte és mégis rámgurult. Lehet, hogy így akart kikezdeni velem...de a káromat azt mégsem fizette meg. :(

D4D 2010.11.18. 20:20:18

@Myta: Vegyek neked egy rendszámkeretet? Házhozszállítást is vállalok!

D4D 2010.11.18. 21:01:42

@Myta: Felszerelés megy?

tundrazuzmo (törölt) 2010.11.18. 21:18:14

Lúzerek mindig vannak - alapból ilyen, aki előrelátás hiánya miatt kényes helyzetbe kerül, és tolatással akarja kivágni magát. Lúzer tolatók!

Valaki már belém is tolatott, méghozzá a céges kocsi leadása előtt 2 nappal, a hideg víz kivert, hogy hogy jövök el a cégtől, ha szétrongyolt kocsit adok le. A baromja udvarias akart lenni dugóban, és a benzinkútról kihajtó számára helyet akart csinálni. Tolatással. Amikor nekem jött, és megvolt a halk csattanás, akkor persze kiszállt, és pánikolt. Miután a rendszámkeretem a hátsó lökösről téglalap alakban törölte a port, de más baj nem lett, elkezdtem nyugtatni. Ő persze sajnálkozott, szégyenkezett, sűrű elnézéseket kért. Mondtam neki, hogy semmi gáz, menjünk már, csak a porréteg sérült, de azt az egyet árulja el, hogy miért tolatott nekem? Azt mondta, hogy csak a bal tükörbe nézett bele, a többibe nem. A balban nem látott, ezért tolta neki.

Jó, hogy nem lett nagyobb baj, így a tanulság is megvan: tolatni 3 tükör használatával ÉS hátrafordulással kell!

''autónepper.'' 2010.11.18. 22:14:31

@FDToth: mostanában azt szokták csinálni hogy lámpa előtt ki hagy egy kocsi távolságot na fogom szépen kikerülöm beállok elé... hát aki hülye az hülye nem?:D

Don Blasius 2010.11.18. 22:35:19

Tavaly nekem tolatott egy szlovák a Fő utcán a Clark előtti dugóban. Sajnos semmi helyem nem volt hátratolatni, dudáltam, késő volt. Kiszálltunk, mondták sorry-sorry, néztem a gyűrött lökhárítómat, a szlovák előrébb állt, majd kipattant, látszólag semmi baja, pedig nem tűnt gyengének az ütközés. :) Adott azért egy telefonszámot meg címet, de nem kerestem, mert nem lett baja a kocsinak.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.18. 23:52:14

Ez tűrjetetlen!
Tólatóradart a biciglikre!

Reggie 2010.11.19. 00:12:12

@''autónepper.'': Jaja ez az uj divat, en is elozom oket rendesen. Ezen felul en a gyok kettovel gurulokat is ki szoktam elozni, hiaba csak 30 meter van a pirosig. Az ilyen faszparaszt arra mar nem jon ra, hogy az o lassusaga miatt jutnak at kevesebben a lampan(amin amugy ois atment par masodperce).

Zozzancs · http://fitprogramokregivel.hu/c9 2010.11.19. 00:25:46

@ujrakezdo: Ugye hogy te is pofánbasznál egy-egy unalmas délutánon pár jogászt? :)

Zozzancs · http://fitprogramokregivel.hu/c9 2010.11.19. 00:35:28

@huspotyolo: Egyetértek. Tipikusan pl rakpart vagy autópálya. Úgyis tudod hogy pár km-t még araszolva fogsz megtenni. Minek szopatod magad meg a kocsidat azzal hogy indulsz megállsz indulsz megállsz, ahelyett hogy megpróbálnál felvenni egy olyan tempót hogy megszűnjön a harmonika effektus.

Integrált Szerverterror 2010.11.19. 01:15:46

@Zozzancs: Így van. Pontosan a harmonika effektus miatt van dugó. Persze a legelöl bénázó balfaszon kívül.

Reggie 2010.11.19. 07:33:14

@Integrált Szerverterror: A harmonika effektus meg a lampak miatt van. Akkor a lampak miatt van dugo?
Amugy, ha olyan szakaszon probalod kiegyenliteni a harmonika effektust, ahol a megelozo lampan epphogy atjutnak, akkor csak rontasz a helyzeten es nem javitasz.

Franky250 2010.11.19. 08:47:58

Árulja már el valaki, hogy az miért jó mikor megállunk a lámpánál és a "kedves" autós direkt meghagy maga előtt 2 autónyi helyet, majd szép lassan előrecsorog. Sajnálatomra ez a magatartásforma egyre népszerűbb. Tudom nem ez a legnagyobb probléma, de engem baromira idegesít, főleg amikor pl.: a hungárián kifog az ember egy ilyet. :)

Reggie 2010.11.19. 08:54:20

@Franky250: Ez sajnos egy divat, mint emosnak vagy buzinak lenni. Logikus magyarazat nincs ra.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.11.19. 09:42:59

@Franky250: Azt a múltkor megfejtettem.
Egy tanulóvezetőt láttam, aki valószínű az első óráját vehette. Az állt meg így. Megáll, majd rászól az oktató, hogy nézd meg, mennyi hely van köztetek, és lassan előrecsorgatja. Vannak, akik ezen nem tudnak túllépni akkor sem, amikor már megvan a jogsijuk, megmaradnak ezen a szinten. Régen az ilyet, aki nem volt képes vonalnál megállni kapásból vágták ki vizsgáról.

(amúgy a valódi ok szerintem az, hogy így legyen hely közted, és a mögötted jövő kocsi közt, ha abba belerongyol valaki hátulról, ne törjön össze Téged is.Bár nem csodálkoznék az előző verzión sem. :-D)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.19. 09:44:59

@Reggie:
Nemrég láttam egy szimulációt
Valami olyan volt hogy egy körpályán lámpa volt, lassitani kellett és persze harmonika effekt lett
Aztán eltüntették a lámpát és egész szépen "felharmonikázták" magukat az autósok, pedig már rég nem volt lámpa
Igaz, szimuláció volt csak

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.11.19. 09:45:13

@FDToth: Én a múltkor megelőztem a sorban egy ilyet. Odajött magyarázni az ablakhoz utána. Jót nevettünk rajta, mert piros volt a feje.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.19. 09:49:19

@newtehen:
Ennél az a szebb amikor megáll pár méterre az utolsó autó mögött, aztán megy pár centit-megáll-ujbol pár centi-megáll stb
Ha nem araszolsz utána, a mögötted levő hulye dudál rád, ha igen akkor meg csak koptatod a kuplung-fékedet és felrakod az agyad

Én jellemzően a második ilyen után hagyom a francba nem megyek utána ,mégha 2 autónyi hely marad is köztünk

Toto26 2010.11.19. 09:57:50

@Franky250:
Pont ugyan ezt írtam pár kommentel feljebb.

@newtehen:
"(amúgy a valódi ok szerintem az, hogy így legyen hely közted, és a mögötted jövő kocsi közt, ha abba belerongyol valaki hátulról, ne törjön össze Téged is. Bár nem csodálkoznék az előző verzión sem. :-D) "

Ha ez az ok, akkor elég rosszul csinálják, ugyanis mint ahogy azt korábban írtam, ha eljátssza ezt velem egymás után 2x, akkor utána már teljesen ráállok, és amikor újra előrecsorog, akkor egész normálisan fogunk állni.

Aztán amikor nem csorognak előre, csak szimplán 5m-re áll meg a vonaltól, arra hivatkozva, hogy nem akarja kitekerni a nyakát ahhoz hogy lássa a lámpát, na az ilyenek előbb utóbb egy „hurkos” lámpánál jól megszívják. A múltkor is fél órát várakozott egy ilyen észlény, mert nem állt rá a hurokra, majd megunta és átment a piroson…..

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.19. 10:27:12

@d'oh:
Nem, nem unalmas.
Sirni jársz ide és csak szigorúan szakmai vitát folytatni?
Szomorú ember lehecc

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.19. 10:30:47

@Toto26:
nem akarja kitekerni a nyakát ahhoz hogy lássa a lámpát, "

Azt a forgalomszervezőt is odaállitanám a vonalhoz,aki majd' hátrább teszi a lámpát,mint a vonalat, aztán lesse kitekert nyakkal a lámpát
Ilyenkor én sem megyek előre

Ezért jó a tetőablak:))

Ahamm 2010.11.19. 12:34:40

Nah, ha van fekete doboz vagy kamera az autódban, egyszerűen ki tudod védeni az ilyen barmokat...

Múltkor megnéztem azt, amit @Silentsound is használ, a carcam.hu/ oldalon, kicsit drága, de végül a vaterán vettem egyet!

Smarty a kamera neve... :-)

Elég sok szabálytalanságot látok nap mint nap, majd egy rövid gyűjteményt elküldök én is!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.11.19. 13:00:56

@Ahamm: Lesz róla teszt is a nagyon közeli jövőben, ha jut rá egy lélegzetvételnyi időm. Egyébként tényleg jó kis ketyere, sajnos én nem használok most olyat, mert csak tesztre kaptam.

Alikam 2010.11.19. 13:33:10

Szeritnem meg máskor se maradj ott, te jársz rosszabbul, majd azt hazudja, hogy te mentél neki aztán leshetsz.

Főleg miután ez az agyoniskolázott proletár is csak hőzöngeni tudott, és amikor elmesélted neki a szitut, akkor is csak valami agyament mondatot tudott kipréselni magából a "ja szorri" helyett...

Amúgy én már a hülyegyerek jelzőért egyszerűen átugrottam volna hozzájuk és ütök nőt férfit, mindegy...

Reggie 2010.11.19. 13:41:43

@horex: Igen ez valos jelenseg. Sot lampa nelkuli uton, ha valaki fekez egy nagyot a sorban, akkor egy lassitasi hullam elkezd terjedni a haladasi irannyal ellentetesen. Ezek a jelensegek valojaban leteznek es problemakat okoznak, olyan uton, ahol egyeb tenyezok nem lassitjak a forgalmat. Viszont lampanal (idoben)korlatozott az atereszto kepesseg az a jo, hogyha minnel nagyobb gyorsulassal indulnak az autok, es minnel nagyobb lassulassal allnak meg a vegen, mert akkor jut at a legtobb auto a lampan.

Reggie 2010.11.19. 13:47:22

@Alikam: Esetleg fel tudnal valahova nyers videot tolteni(tehat nem videomegoszto, mert ott ujratomoritik)? En eddig csak youtube-ra attoltot videot lattam, de ugy iszonyat pocsek a minoseg es kivancsi vagyok milyen felvetelt keszit valojaban.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.11.19. 13:49:27

@Reggie: Ezt nem Ahammnak akartad címezni? :)

Reggie 2010.11.19. 13:52:31

@SilentSound: Jah elneztem a hasonlo nev miatt a kommenteket.

P75 2010.11.19. 13:54:02

Na, ma reggel egy opeles tolatott kishíján belém az Oktogonon. Az Andrássyról fordultam nagy ívben balra a körútra, mikor a külső sávban nekiállt tolatni, egyenesen nekem, aki a belsőben álltam, átlósan mögötte. Hatalmas lendülettel jött, és mikor már biztos voltam benne, h nekem jön, megnyomtam a dudát. Akkorát fékezett, hogy láttam, ahogy billen a feje. A célja ezzel a manőverrel nem volt más, mint az, hogy átsoroljon a belső sávba.
Félúton az Oktogon és a Király utca között meggondolta magát, se szó, se beszéd, jobb index és már ment is ki a külső sávba - egyenesen neki az éppen mellette közlekedőnek. Ezt már a visszapillantóból volt szerencsém végignézni. Valahogy elkerülték végül a karambolt. A Király utcán aztán a nő elfordult jobbra. Azóta ezen röhögök.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.11.19. 13:58:20

@Reggie: Ha kint lesz a teszt, töltök majd fel hozzá egy eredeti avi file-t is és belinkelem. Elvileg max. pár napon belül kikerül.

Reggie 2010.11.19. 14:02:05

@SilentSound: Koszi szepen. Kivancsi vagyok mit tud, mert amugy irrealisan draga eszkosz:)

huspotyolo 2010.11.19. 15:11:39

@Reggie: Nem akarok vitatkozni, de ha megelőzöd azon a 30 méteren és megállsz, majd állóból kezdesz felgyorsulni az semmivel sem jobb ha lassan gurulsz a piros fele ÉS ha látod hogy indul a tömeg akkor úgy haladsz, hogy az utolsó éppen indulóra ráérkezz. Ha lemérnénk, hogy hány autó fér át, szerintem nem sok különbség lenne az általunk írt két módszer közt.
Amúgy meg mindkét stílus végletei tényleg botrányosak tudnak lenni, ezt elismerem. Lámpánál is azért nem rajtolok ki a többi birka után mert 80%-a bent marad a kereszteződésben, na az az igazi dugó okozó... 2-3 lámpaváltás kell mire ezek ki szoktak bogozódni, ezt utálom a legjobban.

@newtehen: Engem megelőzhetsz nem sértődöm meg. Sőt mindketten nevetni/örülni fogunk. Én azért mert te csak 1 autóval(/motorral) vagy előrébb, te meg azért mert 1 autót(/motort) megelőztél.

Integrált Szerverterror 2010.11.19. 15:55:45

@Reggie: Én az előző kommentre az autópályás meg több km-es araszolásra reagáltam nem a tiedre, azzal egyetértek. Úgyhogy nem tudom mit lámpázol nekem:)

Reggie 2010.11.19. 16:38:53

@Integrált Szerverterror: En 2 szintet neztem vissza a kommentekbe, valoszinuleg ez zavart be.

Reggie 2010.11.19. 16:41:34

@huspotyolo: Ha szinkronban vannak a lampak, akkor valoban megoldhato. Amugy ha elore lehet latni 1-2 kocsinyit, akkor lehet keszulni az indulasra es egyszerre indulni az elottem levovel. Sokat szamit, csak sokan nem kepesek erre:)

Inter Face 2010.11.19. 17:09:49

Kétszer törte a kocsim elejét olyan idióta aki tükörbenézés nélkül tolatott neki a kocsimnak .Egyik egy bevásárlóközpont parkolóban hirtelen észrevett egy helyett amint túlment és hátramenet padló..,másik piroslámpánál egyes helyet hátramenetbe rakta ..Időm nem volt dudálni.Azért azt tudni kell hogy a kocsiban ülő utast nem fogadják el tanúnak!Ezt már tudom mert volt éppen elég balesetem más hülyesége miatt.

Clearvoyance 2010.11.20. 06:17:19

@horex:
A kulcsszó a fantomdugó.
A szomorú meg, hogy nem volt a körben lámpa mégis behullámzott.
videa.hu/videok/tudomany-technika/fantomdugok-kialakulasa-fantomdugo-shockwave-ZzNUzTyiFQvWzRRV
Szerencsére elkerülhető az ilyen fantomdugó.
Ha robotok vezetnek...

subtotal 2010.11.20. 18:43:37

Van itt Debrecenben is egy-két ilyen hely, amin elkezd gurulni a kocsi, bármilyen hihetetlen is ez a puszta közepén. :)
Nekem nem szoktak anyázni, inkább bocsánatkérően teszik fel a kezüket, ha rádudálok valakire.
Lehet számít, milyen autóból dudálnak rá az ilyenekre?

Xezs 2010.11.20. 22:42:41

A legtöbb autós már rég elfelejtette, hogy a duda mire való, ezért fel se fogják.

Ugyanúgy elfelejtették, hogy a vészvillogó mire való, így azt szabálytalanság elfedésére, meg "megköszönésre" használják.

Még jó hogy a féket tudják, mire való. Bár manapság azt meg egyre többen gecizésre használják, szóval kezdik elfelejteni azt is.

Xezs 2010.11.20. 22:46:25

@Gusshun: "vagy egy gumilövedékes"

ja, utána meg te mész bíróságra tiltott fegyverviselés címén. Gumilövedékesre ugyanis nem adnak hordási engedélyt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.11.22. 06:21:36

"„Minek kell tolatgatni bazdmeg?!”, majd egyes és padlógázzal el."

Hát ez az, hogy rád ne guruljon :D
Ha rád gurult volna, akkor meg jön a yard, és jól megvág, mert a faszi bekamuzza, hogy nekimentél :S

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2010.12.13. 13:54:46

@Xezs: a fékkel gecizést kifejthetnéd. debrecenben csak olyat láttam eddig, hogy a lámpánál állva az előttem lévő "vakít" az egyébként kurva erős féklámpáival.

Xezs 2010.12.13. 20:59:53

@Bachterman: Olvasd el a többi cikket a blogon. Azt a kifejezést keresd, hogy büntetőfékezés.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása