Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Ötödére tekerték vissza a kilométerszámlálót

2010.12.04. 23:27 :: SilentSound

Na jó, túloztam, csak a 21%-áig. És akkor még nem tudjuk, hogy az eredeti hirdetésben tényleg a valós számok szerepeltek-e... Elsőként íme Ákos levele.

Találtam egy hirdetést feltünően kedvező árú Audi S3-ra, amiről gyorsan kiderült, hogy visszatekert km óráról van szó. Csatoltam az eredeti képeket, ha gondolod kirakhatod egy kis figyelmeztetésképp, hátha elveszi a nepper kedvét. Amúgy az autó is szépen mutat :)

A magyar hirdetés (és már el is tűnt hirtelen az eredeti helyéről):

Kattints rá és nagyobb lesz

Az eredeti:

Kattints rá és nagyobb lesz

Aztán két napra rá naivhülye is küldött valamit, ami egy fokkal kisebb pofátlanság, de még mindig az, bizonyára leharcoltabb autóról van szó. Esetleg mivel magyar mindkét hirdetés feladója, másból is adódhat a kisebb különbség, a fantáziátokra bízom. Mindenesetre így vegyetek használt Audit. Vagy akármilyen más típust.

Ez a baj a budaörsi út ###. alatt lévő autókereskedéssel. És ez a baj a magyar "rendőrséggel". A szemét kényszerfoglalkoztatott mocsok banda nem igaz, hogy erről nem tud. Ha én kiszúrom, csak úgy... Azt régóta tudjuk, hogy nagy bajok vannak itt, de azt nem túl régóta tudjuk egészen biztosan, hogy ez így is marad. Pedig igen. Sajnos ennek az országnak annyi. És ezt - a nem teljesen hülyék - bizony elég régóta sejtik.

A tulajdonosnál (finanszírozó cég): 136.000 km

Kattints és nagyobb lesz

Budaörsi út ###. autókereskedés (szemét, tolvajbanda): 116.000 km

Kattints és nagyobb lesz

A képek elég egyértelműek, nem? Ilyenkor mi van? Tudom, semmi. Senki nem tud semmit. Megfoghatatlanok (igazából persze nem, de valós szándék híján azok). Elküldöm még egy-két helyre, hátha...

Nem a kereskedéssel van bajom, azok olyanok amilyenek. A teljesen feleslegesen, a családom rovására fenntartott - inkább a fiamra költeném a rájuk fordított pénzemet, adóforintjaimat - állami kalóz csapat, a "rendőrség" tétlensége zavar.

A Winklernek már küldtem, de talán itt lesz a legjobb helyen. Te talán tudsz/mersz tenni vmit. Én ennél többet nem (se nem tudok, se nem merek).

338 komment

Címkék: autó lehúzás autókereskedés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

''autónepper.'' 2010.12.05. 14:27:49

@gyilkosbéemvés: aki nincs benne az nem is érti... attól hogy 80ezer km van benne lehet hogy annyit nem foglakozott a tulaj vele hogy leköpje a kocsiját... de lehet hogy akinek 220ezer van benne az téleg karban tartotta mert pl az volt a munka eszköze...:S

bunkóbéemvés 2010.12.05. 14:28:43

@mrzigi: Erre én csak azt mondom, akinek nincs pénze fenntartani egy autót, az ne akarjon venni magának. Ennyi. Ezért kellett megszüntetni a 0 forintos beugrót is, amivel 100%-osan egyet értek!
Az általad definiált vásároló vegyen suzukit 80ezerért, és elmegy vele víz alatt is 500e km-t.

dr. _mmm_ 2010.12.05. 14:30:25

@''autónepper.'': Amit nem a forgalmiba bejegyzett tulaj árul, az eleve gyanús.

Ott igazolni kell, hogy JOGOD van árulni a kocsit. Meghatalmazás stb. Akkor pedig kiderül mi is a szitu.

bunkóbéemvés 2010.12.05. 14:32:04

@...::: Flúgos Kamionos :::...: "A tyúk volt előbb vagy a tojás?"

"Ő kezdte azzal, hogy visszaütött"...

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.12.05. 14:35:09

@gyilkosbéemvés: Na ja, de ha anno egy-két idióta nem kezdi el visszatekergetni az órákat, akkor most nem lennének olyan vásárlók, akik elhiszik, hogy létezik 10 éves, 20 ezret futott dízel kocsi.

mrzigi 2010.12.05. 14:35:42

@gyilkosbéemvés:
A példára természetesen véletlen sem akarsz válaszolni ...
Fizeted a motor generált, ha az általad 190-ről 110-re visszatekert autó (aminek mondjuk 170-nél lett volna a vezérműszíj vagy lánc cseréje előírva) 20 ezer után megadja magát ???
Persze, hogy nem!

Nem elég, hogy lopsz, csalsz, hazudsz ... de ezzel utólag még igen sok költségbe, meghibásodásba kergeted az autót vevő tulajt.
Na ez viszont már a szándékos károkozás tényállását meríti ki !

És lehet ám magyarázni a bizonyítványod ... a (le)bukás bizony igen nagy gáz.

nyehehe 2010.12.05. 14:35:55

Ennyi hosszú "i"-vel írt szerviz szót még nem láttam egy helyen. Grat a sok írástudónak!

bunkóbéemvés 2010.12.05. 14:38:02

@mrzigi: látod látod, csak írod a hülyeségedet, de nem olvasol, mert azt az olyan intelligens emberek mint Te, nem szoktak :)

@nyehehe: no comment :)

bunkóbéemvés 2010.12.05. 14:41:36

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Erre utaltam a tyúk vagy a tojás dologgal. Azt el sem lehet képzelni, hogy az undorító köcsög szemét kereskedő azért tekerte vissza az órát, mert a nyakán állt a kitűnő állapotú verda, de nem vitték, mert "hüülye, sok a kilcsimércsi benne, biztos rossz", aztán mikor kicsit kevesebbet mutatott az óra, rögtön mindenki boldog lett?

Mondom, legfontosabb, hogy azok között kéne különbséget tenni, akik romot árulnak ilyen formán, és akik jó állapotút, pusztán azért, hogy ne ez alapján hagyja ott józsibá' a kocsit, holott Ő is jól járna vele.

bunkóbéemvés 2010.12.05. 14:43:12

@gyilkosbéemvés: Ja, és azért hozzá tennám, hogy józsibá' a pénzéhez mérten lesz boldog! Ne felejtsük már el, hogy kispénzű emberekről beszélgetünk, akik kis pénzből akarnak jó állapotú luxusautót venni kevés kmerrel....

freemind93 2010.12.05. 14:45:32

@gyilkosbéemvés: jelen szituacioban suttyo a pitianer csalo, aki raadasul nem meghuzza magat, hanem ervrendszert is epit fel maganak.

az auto allapota termeszetesen nem egyenesen aranyos a km ora allasaval. de nehogy mar az orat allitsuk a lathato (mely szakertelemtol fuggoen valtozik) allapothoz, es ne az llapotot arnyaljuk a valos futassal!

Ne aggodj, valoszinuleg en se fogok szart venni. Te se veszel szart. Szoval szerinted mindenki jol jar, szertintem meg sokan szopnak. Megvan a kulonbseg?

@''autónepper.''

gondolom leesik, a rad vonatkozo resz a fentiekbol. de hogy ertsd: az, h le lehet amortizalni egy autot 20,000 km-en, nem jelenti azt, h a jol karbantartott 200,000-km est vissza kell porgetni.

2010.12.05. 14:46:29

A cégemnél fordított a tekergetés, előre tekerik, a gázolajat - benzint adják tovább. Van egy kütyüjük, fix bekötésű a műszerfal alá + szivargyújtó dugó, állóhelyzetben ráadott gyújtással kiakasztja a km órát. Az évente 120 - 150000 km helyett csak 30 - 40000 van mindegyik kocsiba.

mrzigi 2010.12.05. 14:48:29

@gyilkosbéemvés:
Á, kerülöd a választ! Helyes! Így talán kevésbé kellemetlen számodra a beöntés ...

Ha arra a válaszodra gondolsz, hogy akinek nincs pénze az ne vegyen autót, látszik mennyire el vagy tévelyedve.
Lássuk a példámat. Van pénze, megveszi a 110 ezer km-es kocsit, lecseréltet olajat, generátornál szíjat ... de a motort ugyan miért bontatná meg egy vezérmű miatt ??

Arra még van 60, ha óvatos 50 ezer kilométere ... azaz lenne, ha TE nem verted volna át a fejét.
Mert kifizetné a cserét, ha tudná, hogy kell ... de hála áldásos tevékenységednek nem tudja. Gömbcsukló, fékrendszer ...

Velem kerülnél szembe a bíróságon, még a gatyádat is leperelném rólad ... közúti veszélyeztetés miatt még le is csukatnálak pár évre.

Szóval hajrá, csináld, egyszer még összetalálkozhatunk ;)

freemind93 2010.12.05. 14:50:05

@''autónepper.'':

"@gyilkosbéemvés: aki nincs benne az nem is érti... "

nem lehet, h ertik, csak nem fer bele az ertekrendjukbe?

Hurri Kán 2010.12.05. 14:50:19

@mrzigi:
Egy kicsit segíts nekem: melyik autó motorját kell megbontani vezérműszíj cseréjéhez?
Magam nem tudok ilyenről, de ez nem jelenti azt hogy ne lenne ilyen típus.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.12.05. 14:50:59

@gyilkosbéemvés: Szerinted miért jött létre az emberekben ez a "sok kilométer, biztos rossz" beidegződés? Azért, mert régen a nepperek elkezdték visszatekerni az órákat, és az emberek "rájöttek", hogy van kevés kilométert futott autó is. Viszont ha eredeti állapotban hagyták volna az órákat, akkor mindenki tudná, hogy mennyi a reális kilométer egy bizonyos korú autónál, és aki most autót vesz hamis 60 ezer km-rel, az megvenné ugyanazt az autót 220 ezerrel, mert tudná, hogy ez a normális.

Tudod, ha nem találták volna fel a színes tévét, akkor mindenki megelégedne a fekete-fehérrel, mert nem hiányozna nekik a színes...

freemind93 2010.12.05. 14:52:18

@nyehehe: mit gondolsz a nyelvtannaci fogalomkorrol? :)

bunkóbéemvés 2010.12.05. 14:55:03

@mrzigi: látom tényleg csökkent értelmi képességű vagy :) Maradjunk annyiban, hogy rohadt okos vagy, nagyon kemény, bírósági úton megfingatod a világot, én meg autókereskedő vagyok, ráadásul a csaló típusból :D

Jaffar 2010.12.05. 14:56:30

A km állás abszolut nem mérvadó. Ha minden cserélve volt rajta szakszerüen és idöben, akkor 300e km-ig nem lehet gondja egy mai autónak. Persze a magyar ember még mindig a zsigulikhoz hasonlít mindent, ahol 100km már csúcs volt. A másik meg, hogy a magyar ember azt hiszi, hogy megvette az autót és akkor már nem kell rá költeni. Nem a túrót. Ha nem mindenki azt a qrva kmórát venné alapul, akkor a nepperek sem pörgetnék vissza. Most lesz 7 éves a dízel Clio-m (82LE) és 156e km van benne. Sok? Szerintem nem. A motorja pöpec, mert nem hajtom, finoman bánok vele. Mindent cserélek idöben, néha elötte. 5L alatt eszik még mindig, olajat sohesem kellett még utántölteni. Anno annyiért vettem, mint más egy csont alap golfot, de nekem megérte. Maximálisan meg vagyok elégedve vele. A digit klima pöpec, a sportüléseket sem cserélnem le másra. Egyébként meg vegyetek olyan helyröl használt autót, ahol kaptok rá minimum 1 év garit :).

bunkóbéemvés 2010.12.05. 14:59:18

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Szerintem ez nem eldönthető, hogy honnan indult. Azt nem vitatom, hogy nem jó így ahogy most van, és számottevően több a rosszindulatú tekergetések száma. Ennek ellenére (mint nem kereskedő) azt mondom, hogy valamilyen szinten megértem őket. Ettől függetlenül én maradok annál a jól működő eljárásnál, hogy kinézek egy kocsit ami tetszik, elviszem szervizbe (természetesen ha nem járul hozzá az eladó, akkor bukta), ha az átvizsgálást követően is bejön akkor megveszem, ha nem, akkor nem. És ez nem km alapján dől el. Természetesen a vásárlás során rászámolok annyit, hogy az ilyenkor illő dolgokat cseréljem. Ha szíjas, akkor a vezérműszíjat is, ha láncos, nincs miről beszélnünk :)

Ja és nem utolsó sorban, ehhez nem kell hozzáértőnek lenni, főleg nem autószerelőnek :)

bunkóbéemvés 2010.12.05. 15:02:09

@Jaffar: erről van szó. én a 320d-met vettem úgy, hogy 50e-errel volt visszatekerve, de műszakilag teljesen rendben volt/van. Beleszámoltam, hogy cserélni kell ezt-azt, amiket egy autó vásárlása után illik, plusz félreraktam turbóra, de még mai napig nem kellett cserélni. közel 300e van az autóban most, és még nem voltam hiba miatt szevizben...

kafferbivalybalamber 2010.12.05. 15:07:49

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Az ellenségem ellensége pont ugyanolyan aljadék, mint a nepperek. Egy frászt a barátom.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.12.05. 15:09:04

@gyilkosbéemvés: Valamilyen szinten én is megértem a kereskedőket, mert manapság tekergetés nélkül nem lehetne eladni egy 120 ezernél többet futott autót. Csak arra próbáltam rámutatni, hogy nem a vásárlók tehetnek róla, hogy sok a csaló, hanem maguk a kereskedők.
És az is egyértelmű, hogy innen indult az egész.

"Ettől függetlenül én maradok annál a jól működő eljárásnál, hogy kinézek egy kocsit ami tetszik, elviszem szervizbe..."

Igen, a legtöbben így csináljuk, de van ám sok nem hozzáértő, és többnyire ők veszik meg ezeket az autókat, akik elhiszik, hogy annyi km van az autóban, amennyi, és örömmel nyugtázzák, hogy vettek egy jó állapotú autót, amit nem kell szervizbe vinne (mer' 60 ezernél még minek). Aztán 2 hónap múlva elszakad a szíj, és kuka az egész autó. Na, akkor ki a hibás?

cindbl 2010.12.05. 15:21:46

@gyilkosbéemvés: "Mondom, legfontosabb, hogy azok között kéne különbséget tenni, akik romot árulnak ilyen formán, és akik jó állapotút, pusztán azért, hogy ne ez alapján hagyja ott józsibá' a kocsit, holott Ő is jól járna vele."

igen, szerintem is rengeteg olyan autokereskedo van, aki csak azert tekeri vissza a km orat, hogy en jol jarjak vele, es jo autot vegyek meg...

mrzigi 2010.12.05. 15:22:15

@gyilkosbéemvés:
"Maradjunk annyiban, hogy rohadt okos vagy, nagyon kemény"

Igen, ebben maradhatunk.

És azt sem mondanám, hogy te hülye lennél.
Nem, nem hülye, hanem immorális.

És a szégyen, hogy nem érzed, ez, hogy immorális, mennyire durva szitokszó.

Nem győzöm ezért eléggé szidni a legdurvábban morál és erkölcsromboló liberálisokat ...

bunkóbéemvés 2010.12.05. 15:28:28

@cindbl: kissé kiforgatod amit írok :)

@mrzigi: szerinted én mennyire szarom le, hogy Te mit gondolsz rólam? :)

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Továbbra is azt mondom, hogy pénz nélkül ne vegyen használt autót senki. Továbbá semmilyen használt cikket nem veszek anélkül, hogy ne vizsgálnám meg. Akkor miért pont az autóval teszek kivételt amin az életem múlhat? Költői kérdés azok felé, akikre hivatkozol, hogy nem értenek hozzá.

Ha mindenkiben tudatosulna, hogy a használt jelző arra utal, hogy az autó előélete ismeretlen, az előző tulaj kiléte szintén, és ezáltal a használat formája és a karbantartás minősége is, akkor nem venne senki átvizsgálás nélkül autót. Ez lenne a normális akkor is! ha nem lenne visszatekerve az óra, és akkor is, ha 20e km van egy autóban. Ja, hogy az átvizsgálás pénzbe kerül? Kanyarodjunk vissza: Pénz nélkül nem veszek autót.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.12.05. 15:37:11

@gyilkosbéemvés: Azt kellene tudatosítani, hogy nem ért mindenki profi szinten az autókhoz. de szerintem ezt ti, nepperek pontosan tudjátok, és ezt használjátok ki. Aki elhiszi, hogy egy autóban valóban olyan kevés km van, az nem fogja elvinni szervizbe.
És továbbra is fennáll a kérdésem: "Aztán 2 hónap múlva elszakad a szíj, és kuka az egész autó. Na, akkor ki a hibás?"

subtotal 2010.12.05. 15:39:41

@gyilkosbéemvés: igen, én is így vettem meg itthon egyet, 100-al volt tekerve, belekalkuláltam.
Németországban meg vettem egyet első tulajtól (18 éveset), számlával és szervizkönyvvel igazolt kilométerrel. Éves 13 ezer kilométer átlagos futással. Most októberben meg egy másikat szintén teljesen korrekt papírokkal és kilométerrel a bátyámnak.

Egyiket sem bántam meg, de azért a német módi jobban tetszik. Maradok is annál, hogy onnan fog jönni a többi is.

Az autóimra már most megvannak a vevőim, pedig egyik sem eladó még. :)

Az a gáz, hogy a magyar kereskedők kintről hozzák a szemetet és neked kell szemezgetned, hogy melyik rohadt melyik nem.
Példának okáért egy 300ekm-es CR motor akárhol is futott, már komoly kockázatokat tartalmaz. Akármennyire is karbantartották és vigyáztak rá. Az alatt viszont kereskedő nem hoz be autót, mert nem éri meg neki. Mert hiába hozna be egy 120-at futottat és tenné ki, mikor a 300-al behozottak is oda vannak visszatekerve és több százezerrel kevesebbért kelletik magukat, alig látható vagy eltüntethető kopásnyomokkal.
Jelenleg az választja el szerintetek a korrekt kereskedőt az inkorrekttől, hogy a visszatekert órájúból a szarrátört romot vagy a viszonylag egyben lévőt árulja? És ez tényleg jólvan így? Nem belülről kellene elkezdeni a tisztulást?

Vagy egy külföldről behozott és visszatekerten többet lehet keresni még így nyomott áron is, mintha egy valós kilométerest árulnátok mondjuk a német ár + költségek + haszon-nal?
Mert ha ez a helyzet, kedves "autónepper", akkor nem kell itt magyarázni a bizit.

freemind93 2010.12.05. 15:41:14

@mrzigi: vigyaznia kell az embernek, kikkel kerul egy platformra. :)

Nem gondolod kisse immoralis igy itelkezni?

"Nem győzöm ezért eléggé szidni a legdurvábban morál és erkölcsromboló liberálisokat ..."

Bar utobbi kommenteddel maximalisan egyetertek, ezt mint maximalisan liberalis teszem. :) A kozosseg erdekeinek tisztelete nem all ellentetben az egyeni szabadsag lehetosegetol.

bunkóbéemvés 2010.12.05. 15:42:10

Azt felejtsük már el, hogy én autókereskedő vagyok, mert kurvára nem, sokadjára írom :D

mrzigi 2010.12.05. 16:04:16

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
"Aztán 2 hónap múlva elszakad a szíj, és kuka az egész autó. Na, akkor ki a hibás?"

Erre ugyanúgy nem fogsz választ kapni az illetőtől, mint arra, hogy ha a pcsúcs nem 70 ezret bír még ki csere nélkül (3-4 év ... tatánál 10), hanem 2 ezret (fél misi körül egyes kocsiknál) ... akkor azt ki fizeti ?

És akkor még az igazán durvaságokról nem is esett szó, pl ki nézetne meg alaposan egy 2 éves 20 ezres futóművet (átlag Pistabáról beszélünk ugyebár) ... és ha már 150 ezer volt benne, mert szaladgálós nem flottás céges kocsi volt ???
Törik, szakad, (neadjisten halálos)balesetet okoz ... ki a hibás?
Hisz ő most vette, megkímélt, 20 ezer van benne ...
Azért vannak a szabályok, hogy betartsák és betartassák őket !!!

Lehet csalni, lopni, hazudni nepperek ... de aztán tessék szépen VÁLLALNI a következményét, és nem sunnyogni. Átkúrtad a fejét? Át. Ezért lett balesete? Ezért. Te vagy a felelős? Igen. Ennyi.

@freemind93:
immorális-e úgy ítélkezni valaki felett, hogy a morál fogalmát sem ismeri? Nos, igen, akárcsak az felett, aki arra hivatkozik, hogy dehátő nem látta az előzni tilos táblát. Ott volt? Ott.
A nem tudás (pl hogy 90 a max a lakott területen kívül) nem mentesít a felelősség(re vonás) alól.

A közösség érdeke pedig igen is fontosabb, mint az egyéni érdekek.
"A többség érdeke a keveseké felett". Páran talán tudják, kit idéztem :)

Kevesek érdeke volt a túlmagasított, túltöltött iszapgát.
A többség érdeke, meg hogy ne öntse el őket a vörös veszedelem.
Tessék, ez a végeredménye mindig, amikor a kevesek érdeke fölé kerekedik a többség érdekének !

Zsola777 2010.12.05. 16:14:29

@''autónepper.'': Annak elismerése, hogy igazam van, nem ment fel a felelősség alól, ha tekergeted az órát.

bunkóbéemvés 2010.12.05. 16:18:16

Oly módon beszélünk el egymás mellett, hogy végleteket emlegetünk. Ennek aztán tényleg nincs értelme. De mit is várok, mikor még azt sem sikerült felfogni, hogy semmiféle érdekeltségem nincs az autós bizniszben :D

@mrzigi: nagyon intelligens vagy le a kalappal. Tényleg egy ilyen blogon próbálod bizonygatni szellemi felsőbbrendűséged, miközben ismeretlenül alkotsz véleményt másokról? Hol is kezdődik az intelligencia? :) Ismersz egy szót /biztos utána néztél gugliban mielőtt leírtad, nehogy hülyeséget írjál/ és annak negált verzióját, majd ezeket ismételgetve igyekszel a lelki nyugalmadat megteremteni azáltal, hogy másokkal megpróbálod elhitetni milyen értelmes ember vagy? :D

bunkóbéemvés 2010.12.05. 16:20:11

@subtotal: Köszönöm! Legalább tudom, hogy ha a szakmámban valami oknál fogva nem tudnék tovább megmaradni, van hova mennem. Több lábon állni nem rossz dolog, és most adtál egy kis reményt, hogy nem vagyok elveszett alak :DDD

vérengző kismalac 2010.12.05. 16:24:05

@gyilkosbéemvés:

Basszus, te gyilkos is vagy meg béemvés is, akkor neked már rég a börtönben lenne a helyed.

freemind93 2010.12.05. 16:25:40

@mrzigi: az itelkezes arra ertettem, hogy osszekotod a jelen targyalt problemat a liberalis hozzaallassal.

Az idezet (ST, poen:) nem mont ellen a liberalizmusnak, ennyi erovel viszont a kommunizmus tisztan levezetheto belole.

Az sem azert bukott meg, mert erdendoen rossz lenne, hanem mert az emberek akik alkalmaztak nem tudtak elni vele (immoralis emberek rontottak el, bar az mindenkeppen vizsgalando, hogy a rendszer milyen hatekonysaggal szuri az immoralitast). Ugyan ez igaz a gatra is: egyes immoralis dontesek eredoje lehet. Megint nem kapcsolnam ossze semmilyen elvvel.

sztem mar nagyon offok vagyunk, nem akarom folytatni, de elolvasom ha meg reagalsz.

subtotal 2010.12.05. 16:29:15

@gyilkosbéemvés: a munkaautód megvan hozzá. Az nekem is, 2 is.
Csak még se behízva, se kopaszra borotválva nem vagyok és még susi bemcsit is meg kell venni. Lehet ezek átalakítanák a tudatom is és nem moralizálnék azon, hogy mennyire baszom át azt, akivel üzletelek.

bunkóbéemvés 2010.12.05. 16:36:26

@vérengző kismalac: Nem, rosszul látod, azért vagyok alapértelmezetten gyilkos, mert béemvém van :D
Tudod, az autóm típusa egyenlő azzal, hogy babakocsis kismamákat gázolok zebrán, óvodás csoportokat pedig járdán :)

@subtotal: ha ezek a paraméterek, akkor még nekem is gyúrnom kell rá :( Először adsz, aztán elveszel, szemét alak.. :D

prfact 2010.12.05. 16:42:41

@Aabroncs: "Minden műszakin rögzíteni kell az óra állást és kész."

Egyszerű lenne, de az államnak mi lenne ebben a biznisz?

Az egyszerű állampolgárok nem vásárolnának autót mert újra nem telik használtnál meg félnének a 200 - 300+ ezer kilométertől ami benne van, így kevesebb benzin fogyna aminek 70%-a adóbevétel.

Másrészt, ha valós kilométerrel árulnák kevesebbért megy el és ebből az állam is kevesebbet tud lecsípni illeték címen.

[mike] 2010.12.05. 16:42:47

@''autónepper.'': fogalmazd meg egyszerűbben a mondatot, mert sokan nem értik.... :D:DD

vérengző kismalac 2010.12.05. 16:44:43

@gyilkosbéemvés:
Ha ehhez vagy hozzá szokva, akkor jó helyen jársz.
Itt mindig megkaphatod a magadét. :)

[mike] 2010.12.05. 16:44:59

@cindbl: és téged ki kényszerít, hogy ennyi pénzért eladjad az autódat? Kapsz egy ajánlatot, vagy elfogadod, vagy nem. Mi közöd hozzá, hogy utána mi történik?
Aranyszabály: minden annyiba kerül, amennyiért el lehet adni... nem hallottad még?

bunkóbéemvés 2010.12.05. 16:51:55

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Gondoltam majd akkor, ha felfogod végre, hogy nem vagyok nepper. De jó, menjünk elébe: Kicsit komplikáltabbnak érzem a dolgot, mint ahogy meg van fogalmazva. Lehet, hogy azért, mert az analitika is hozzá tartozik a munkámhoz, és ok-okozat formájában vizsgálom a dolgokat. A jelen állás természetesen az, hogy az a hibás, aki eladta (örülhetsz). De fenntartom, hogy ez nem ilyen egyszerű, és több aspektusból vizsgálandó a kérdés, viszont az itteni hozzáállás mellett ennek nincs értelme.

bunkóbéemvés 2010.12.05. 16:55:22

@vérengző kismalac: Azért regisztráltam ezen a néven, hogy sokaknak örömet szerezzek, szoktam olvasni a véleményeket, csak eddig még nem szóltam hozzá :)

Hurri Kán 2010.12.05. 16:56:42

@gyilkosbéemvés:
Csak sokakból ezzel a nickkel pavlovi reflexeket váltasz ki :)

bunkóbéemvés 2010.12.05. 17:00:12

@gyvy: Mission accomplished :) (ez már most is látszik :))

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.12.05. 17:00:13

@prfact: Egyem a szíved, az átírási illeték nem az autó értékének a függvénye. (sajnos). Az autó motortérfogata a mérvadó, sőt mostmár az üzemben tartóinál is van egy ilyen díj, 4,5 ft köbcentinként+ 6000 HUF! A használt autók ára lejjebb menne, a reális értékre, mivel hitelt már senki nem mer felvenni, a használt autó forgalom nőni fog. Szóval bőven van haszna az államnak...Szerintem kimondottan jó lenne...Ráadásul kivennének az okoskodók zsebéből egy illegális jövedelem forrást, a visszatekergetők lóvéját...

freemind93 2010.12.05. 17:09:32

@Aabroncs: bar nem ertek egyet prfact velemenyevel, az afa fugg az eladasi artol.

cindbl 2010.12.05. 17:39:39

@[mike]: ki mondta, hogy kenyszeritve erzem magam? nem adtam el kereskedonek. a kozom pedig az, hogy nem akarom, hogy a masik atbaszasat uzleti erzeknek hivjak, es kozoljek, hogy a nep ezt akarja.

es valoban, annyiba kerul, amennyiert el lehet adni. de ha ezt ugy erik el, hogy meghamisitanak egy ket parameter, akkor annak semmi koze ahhoz, hogy mennyit er. ugye ebben egyet ertunk?

prfact 2010.12.05. 17:39:41

@freemind93: jelen szituacioban suttyo a pitianer csalo, aki raadasul nem meghuzza magat, hanem ervrendszert is epit fel maganak.

Ez az attitűd annak a párja, hogy: "magas az adó ezért el kell csalnom a felét" és annak, hogy "nem veszek jegyet a BKV-n mert a libsik szétlopták". Hosszú távon ez a biztos út a balkánhoz való "felzárkózáshoz". Az állami ellenőrzést kellene erősíteni és ezzel párhuzamosan csökkenteni a terheket, persze ahol ekkora az inaktív szavazóképes lakosság aránya ott ez nem prioritás sajnos.

TH 2010.12.05. 17:47:48

@[mike]: Nos, nem tudom biztosan, mert soha nem lehet biztos. De az előző tulajcsere körüli egy év kivételével a szervizkönyv folyamatosan volt vezetve, a kocsit 6 évesen vettem, a szervizkönyv alapján az éves futásteljesítménye 20-30ezer km között változott, ami szerintem reális, ergó feltételeztem, hogy ha a hiányzó egy év adataival mutat 150et az óra, akkor kb. a 180 a reális. Természetesen lehet sokkal több, de az autó jó állapota is alátámasztotta azt, hogy ez reális lehet...szóval nem "tudok nagyon" semmit, csak feltételezek.

TH 2010.12.05. 17:50:20

@Macccy: természetesen, nem kell túlmisztifikálni. De elég sok hirdetést láttam a neten, ahol a tulaj hirdette a kocsit, és tételesen felsorolta, hogy mi nem működik az autóban, és leírta, h. minden más OK. Nyilván nem vigyáz mindenki a kocsira ott sem, de talán kevésbé akarja többnek hazudni, mint nálunk.

CD-R80 2010.12.05. 17:52:41

Summa summarum, végigolvasva minden kommentet: Számomra a nepperek egyenlőek egy bizonyos kisebbség tagjaival..
Azok semmi felelősségérzetével s minden rohadt, utált tulajdonságával együtt.
Jaaa, és nem kérek válaszkommentet..

tundrazuzmo (törölt) 2010.12.05. 17:54:55

Aki a gyártás évéből és az autó állapotából nem tudja megsaccolni a futott km-t, az ne vegyen használt autót.

Tele van az autópiac "nyugdíjastól", "idős házaspártól", "női tulajdonostól" vásárolható autókkal, amelyek pusztán azért léteznek, mert a hülye vevők a km óra alapján döntenek, és ehhez kell egy mese.

Talán az összes autó, amelyben használtam 100-200 ezer km felett volt, és soha nem volt vele bajom, mert tudtam, hogy mit kell nézni. Ja, és autószerelő haver segített a vásárlásban.

tundrazuzmo (törölt) 2010.12.05. 18:00:46

Múltkor kínáltak nekem egy új autót, nulla kilóméterrel. Mondom, hülye vagy, minden új autót nulla (max. egy-két ezer) kilóméterrel kínálnak, nekem EXTRA SZOLGÁLTATÁS kell a pénzemért.

Aszongya, akkor visszatekerem mínusz százezerre, aztán azt öt évig kell hajtani ahhoz, hogy elérje a vadiúj állapotot. És még a gumik is nőni fognak az autón, a benzint meg ki kell belőle szívni, mert termeli...

tundrazuzmo (törölt) 2010.12.05. 18:03:33

@"streetfighter": "Mind a kettőt magánszemélytől vettem. 1-2 évesen 15.000 Km sem volt bennük. Hiba nélkül használtam mindkettőt kb. 130.000 km-ig. Természetesen japánok voltak. :)"

Jó neked, ha van pénzed japán magánszemélyektől autót venni!

Xezs 2010.12.05. 18:49:27

Beszarok, nem hiszem el, hogy van aki még meg is magyarázza, hogy a visszatekeréssel semmi gond sincsen és ez igazából a vásárlók miatt van.

jaafar 2010.12.05. 18:54:36

Én Mercedest kerestem 2005 utáni C vagy E osztályt. Felhívtam pár hírdetést, kérdeztem, hogy a km óra állás valós, magyarországi, stb? Válasz ugyanaz volt, persze, garantált, leinformálható. Mondom jó, mert a Mercedes írja a km-t a váltóban, a kulcsban és a fényszórókban is. Itt elhült a hang, hogy "ja, hogy ennyire ért hozzá. Hát én ennyivel vettem, stb. Nem tudom biztosan."

Véleményem szerint az óratekerés megvalósítja a csalás tényállását. Btk. 318. § (1) Aki jogtalan haszonszerzés végett mást tévedésbe ejt, vagy tévedésben tart és ezzel kárt okoz, csalást követ el.
Úgy tudom, hogy a regisztrációnál feljegyzik a km állást. Állítólag már a műszaki vizsgánál is. Akinél eltérés van, meg kell nézni, hogy ki volt a tulaj. Az a felelős.
Érdemes lenne precedens eljárást indítani. Ingyen vállalnám a képviseletet.

jaafar 2010.12.05. 18:57:20

@CD-R80: Csak óvatosan itt a kisebbségekkel, még a végén megbélyegeznek, hogy antiszemita vagy. :-))

pengusz 2010.12.05. 19:03:47

@jaafar: Elveszítenéd a pert, mert a szegény nepperek bebizonyítanák, hogy a vevők tehetnek róla, hogy vissza KELLETT tekerni az órákat :)

"streetfighter" 2010.12.05. 19:23:43

@tundrazuzmo:
Az autó volt japán, az eladó az kínai volt.

csintapala (törölt) 2010.12.05. 19:25:50

A tetves kurva anyját az összes óratekergető csalónak! Remélem olvassa pár görény.

jaafar 2010.12.05. 19:27:33

@pengusz: Ez elég életszerűtlen. Egy bíró sem enné meg. Jó, hogy nem a vevő kényszerítette a neppert. Inkább az a baj, hogy a nyomozó hatóság elutasítaná a nyomozást, mert szerintük ez nem lenne bűncselekmény. Pedig az.

pengusz 2010.12.05. 19:38:19

@jaafar:
"Ez elég életszerűtlen." Pedig látod, hogy itt is sokan bizonygatják ezt :) A szegény nyomorgó nepperek :D
Esetleg a gyártó cég nem perelhetne hitelrontásért?
Egyébként érdekes lenne milyen indokok alapján nem minősítenék bűncselekménynek az óravisszatekerést :D

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.12.05. 19:40:00

@Xezs: Pedig már megszokhattad volna ezen a blogon, hogy mindenre van magyarázat.

Eredetileg ez a blog a hülyékről szólt, de most már idetaláltak ők is, és magyarázzák a bizonyítványukat, és emiatt a normális emberek kerültek a háttérbe. Ez van, de szerintem annál szórakoztatóbb a blog, mert ennyi hülyeséget máshol nemigen olvashatsz :DDD

Hurri Kán 2010.12.05. 19:41:14

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Hát igen :DDD

És regisztrácijósadót a biciklire ! :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.12.05. 19:43:28

@pengusz: "Egyébként érdekes lenne milyen indokok alapján nem minősítenék bűncselekménynek az óravisszatekerést :D "

Fiatalítás és a vevői igények kielégítése! Ugyanis ugyanazt az autót fiatalabban meg lehet vásárolni, mint amilyen, és nagy az igény a keveset futott autókra :)
Másrészt pedig ha az óratekergetés bűncselekmény volna, akkor a nőknél a ránctalanítást is büntetni kellene :)))

plephyl 2010.12.05. 19:57:23

ez csalás.
csalóknak minimum brutál pénzbüntetés, visszaesőknek börtön!

amenta 2010.12.05. 20:25:37

NEm értem hogy a kilóméter tekergetésen manapság miért vagytok meglepődve?

jaafar 2010.12.05. 20:26:02

@pengusz: A gyártó cég nem fog perelni. A hitelrontás ott nem állna meg.
Viszont, ha valaki visszatekert órájú autót vesz, pl nem cserélteti ki a vezérlést, mert úgy gondolja, hogy már megtették pl a 120,000km-es szervíznél. Látja, hogy van benne 130,000km, miért is cserélné? Majd egyszer csak elszakad a vezműszíj, szétveri a motort. Itt jogos lenne a kártérítés. Azt mondaná a rendőrség, hogy polgári peren érvényesítse az igényt. De mire oda érne a per, már fel lenne számolva a cég.
Na azért kéne az ilyen kereskedések ellen büntető eljárást kezdeményezni. Főleg, ha folytatólagosan követik el, ráadásul üzletszerűen.

Xezs 2010.12.05. 20:29:45

@amenta: Szomorú, hogy neked már ez teljesen természetes. Erről persze nem feltétlenül te tehetsz (bár nem tudom hogy te aktív tekergető vagy-e), nem azért mondom.

2010.12.05. 20:51:52

@jaafar: isten ments, hogy a tekergetoket mentegessem, de aki ugy vesz hasznaltautot, hogy ketes a futasteljesitmeny (vagyis az esetek 99%-ban), akkor kalkulaljon bele a vetelarba egy vezerles cseret is. Ha mar sporolni akarunk azzal, hogy hasznaltat veszunk toredek aron, akkor ennyi tartalek MINIMUM legyen belekalkulalva. Persze ebbol megint kovetkezik az, hogy miert kellene minden jott-ment vasarlonak ehhez erteni... persze nem kell hozza erteni, de ha a kacsa nem tud uszni, akkor nem biztos, hogy a viz a hulye.

CD-R80 2010.12.05. 21:05:54

@jaafar: Dehogy vagyok az:))
Én a kisnövésű emberekre gondoltam..

CD-R80 2010.12.05. 21:09:19

Mondjuk az újabb érdekes dolog hogy gondolom nem egy ember csinálja, vagyis akár még a bűnszervezet is bejöhet, de ez csak sci-fi.
Ilyen itt nincs s nem is lehet.

@plephyl:
Plusz kártérítés esetleg..

kzolika 2010.12.05. 21:31:37

@ati27: "Más kérdés, hogy a kereset különbségek nagyrészt azért vannak, mert bizony a gazdagabb országok nagyságrendileg magasabb értéket termelnek egy főre levetítve."

Egy orvos Mo-on is ugyanúgy beteget gyógyít, mint Svédországban vagy Angliában.
Vagy: egy multi magyar leányánál ül Józsi. A multi mondjuk 20 országban jelen van Európában, müncheni központtal. A kp csak koordinál, az ottani tevékenységvégzést egy ottani leány végzi. Ergo a kp nem termel. Ellenben mondjuk a magyar leány szinte egyetlenként a leányok között a tavalyi válságévben 150e EUR/dolgozó nyereséget csinált, a kp meg csak mindenféle service feeket számlázgat ki. Mégis Hans keres a kp-ban 10e EUR-t, Józsinak meg geci hálásnak kell lennie, hogy kap bruttó 5 kilót és napi átlag két túlórája van.

engem gyíkká változtatott 2010.12.05. 21:33:41

a legutóbbi autóvásárlásom alapján én használt autót neppertől egész egyszerűen nem veszek. ha látom, hogy kereskedő, meg sem nézem a hirdetést. ha lehet tudni, hogy 90% átverés, márpedig ezt lehet tudni, akkor nekem nincs kedvem bogarászni a 10%-ot, hanem általánosítok, és azt mondom, hogy ezek mind csalók.

ha 1 kereskedésben 1 autón látszik, hogy FAKE, akkor ez számomra az összes többi autóról is kiállítja a bizonyítványt. és én még nem láttam nemcsaló kereskedőt. ha valaki tud ilyet, írja csak meg ide nyugodtan.

így persze sokkal kevesebb jelölt marad a vásárlásnál, de ez van, elkönyvelem, a kevés maradékból választok. azért nem veszek szart, mert esetleg csak szar kapható.

D4D 2010.12.05. 21:53:49

@''autónepper.'': Figyu! A tekergetésért én is hernyónak tartalak, pedig én nem szoktam beléd rúgni, sőt! egyszer még meg is védtelek!

D4D 2010.12.05. 21:54:41

@''autónepper.'':
"de mivel törvény nem tiltja addig nincs gond"

Itthon!

Egyenlőre!

D4D 2010.12.05. 22:03:58

@...::: Flúgos Kamionos :::...:

"
Tudod, ha nem találták volna fel a színes tévét, akkor mindenki megelégedne a fekete-fehérrel, mert nem hiányozna nekik a színes..."

Sajna a nepperek vízfestékkel kenegetik a képcsövet.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.12.05. 23:29:15

Tanulság: Audit csak külföldről szabad behozni :)

amenta 2010.12.06. 00:23:34

@Xezs: egyszerűen csak beletörődtem...

2010.12.06. 07:06:17

@soproni1: nézz meg bármilyen használtautós weboldalt. Keress suzukit mondjuk 5 évnél idősebbet, MINIMUM 200000 kilométerrel. Nézd meg hányat találsz. Majd nézd meg szintén min. 5 éveseket km megkötés nélkül. Gondolkozz az arányon. Pl.: 2495 autóból 32 ment ennyit, 1.3%. Jó arány?

Ha szerinted igen, vagyis mindegy lenne neki a 200k, akkor lesd meg a fent leírtakat más márkákkal. Szerintem igen érdekes számok jönnek ki.

Alex3000 2010.12.06. 08:42:17

MOCSKOS EGY BANDA EZ AZ EGÉSZ AUTÓKERESKEDÉS ITTHON! Én sosem vennék itthon használt kocsit, kizárólag Németországban, és ott is ehte némettől vagy kereskedőtől. A rendőrségről pedig no comment, traffipaxhoz, és szívatni az ártatlanokat, ahhoz nagyon értenek, de semmi máshoz!

lancgd5 2010.12.06. 19:50:35

A visszatekerés egyértelműen megvalósítja
a csalás tényállását. A hatóságnak nem is nehéz bizonyítani....persze ha van feljelentő, aki végigcsinálja az ügyet.

pengusz 2010.12.06. 23:06:52

Azért kíváncsi lennék, hogy ezek a "kereskedők" mit szólnak ahhoz, ha visszadátumozott élelmiszert adnak neki a boltban.
Gondolom erre is van igény a vásárlók részéről és jóízűen fogyasztják a romlott élelmiszert :D

little honey 2010.12.07. 10:15:29

azt nem értem, hogy a műszaki vizsgákon miért nem rögzítik az óraállást mondjuk a forgalmiban egy helyes vegytintás bejegyzéssel. anélkül érvénytelen lenne a forgalmi. persze biztos lennének elvesző forgalmik, amikbe a pótláskor kisebb km-t vezetnek be "véletlenül" de ez sokat tisztítana a magyar származású autók (= a használt piac 85%-a) esetében.

Harley 2010.12.07. 14:49:25

"Másrészt pedig ha az óratekergetés bűncselekmény volna, akkor a nőknél a ránctalanítást is büntetni kellene :))) "
Szerintem ez a nap mondása ,köszönet a szerzőnek : - Flúgos Kamionos - :)
Kösz, bearanyoztad a napomat !
Nos ha már ennyien véleményeztek a " az óra tekerés " nemes művészetében , akkor el kell benneteket szomoritanom ,ezt biz nem a magyar találta ki ,hiába is oly büszkék erre egyesek :( .Nos már a nyolcvanas években a patinás német ( nyugat ) Auto Motor und Sport-ban hirdették az eljárást ,szerényen "Tacho einstimmung -nak deklarálva a khhm. eljárást.
Hogy hogyan lehetne kikerülni az ilyen csalást ,nos kötelezően rögziteni kellene a törzskönyben a külföldi számlán lévő km.adatot ,mert lássatok csodát valamiért nyugaton szigoruan rögzitve van az eladáskori állás .Hogy ez miért nem sürgős a hivatalos szerveknek ,na miért ?
Ha nagy értékü autót akarsz venni ,ne légy smucig ,vidd el márkaszervizbe ,kérj hivatalos állapot lapot ,megjegyzés rovatba irasd be,hogy hivatalos eljárás miatt kéred . Ha erre a vevő nem hajlandó ,akkor bukta neki , de ha mégis csodákat láthatsz majd leírva ,állapot , km ,stb. tekintetében .

CD-R80 2010.12.07. 14:53:19

@Harley: Az lehet, de válóoknak elfogadják vajon, ha kiderül hogy az újdonsült asszonyka előtte neadjisten férfi volt?:DD
Mert majdnem ugyanaz a dolog, csak kicsit más..

Hurri Kán 2010.12.07. 14:55:22

""Másrészt pedig ha az óratekergetés bűncselekmény volna, akkor a nőknél a ránctalanítást is büntetni kellene :))) "

Ez mekkora! Kész vagyok :DDDD

@CD-R80: ez ma már nem mindenhol számítana egyértelmű válóoknak :DD

CD-R80 2010.12.07. 14:56:53

@gyvy: De egy hirtelen felindulásból elkövetettnek bőven elég:DD

Harley 2010.12.07. 15:09:52

@CD-R80: Bocs de mivel szakmailag érintett vagyok ( autó )s ebből kifolyólag az előzetes vizsgálatokat a szervizzel elvégeztetném ,s kissé hülyén venné ki magát ,hogy rajtam röhögne az összes szerelőm ,hogy a jövendőbelim leánykori neve Elemér volt .Persze így már nem passzolna a "havi " olajcserék száma sem :)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása