Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Segítsetek megtalálni a cserbenhagyót!

2010.12.21. 11:36 :: SilentSound

Sajnos már sokadik alkalom, hogy ilyen posztot kell, hogy kitegyek a blogra, ráadásul ez az eset egy barátommal történt, ami különösen bosszantó a számomra. Lacival egy ezüst vagy szürke színű autó vezetője bánt el, aztán annak rendje és módja szerint megállás nélkül elhúzott a helyszínről. Ha bárki bármit tud, kérem jelezze!

Egy cserbenhagyásos karambolban szeretném kérni a segítségeteket, tanácsotokat! Tegnap este, 2010. december 20-án 21:33-kor a Budapest XIII. kerület, Béke út/utca 34-nél (a Shell benzinkút előtt kicsivel) egy autó oldalról belém jött, engem kilökve a járdára, majd fékezés nélkül, nagy sebességgel, segítségnyújtás nélkül továbbhajtott a helyszínről.

A Béke úton a külső sávban a városközpont felé haladtam, majd arra lettem figyelmes a bal visszapillantó tükrömben, hogy a belső sávban egy autó villog a nem sokkal előttem a belső sávban haladó autóra (gondolom azért, hogy menjen ki a belső sávból). Pár másodperccel később a villogó autós oldalról nekem hajtott, amivel engem kilökött az útról és én felszaladtam a járdára. A baleset okozója az ütközés előtti kb 80-90 km/órás sebességével továbbhajtott (ezen az úton a megengedett sebesség 50 km/óra).

Sajnos gyorsan történtek a dolgok és az autó is nagy sebességgel távozott, így csak annyit sikerült megfigyelnem, hogy a rendszáma eleje HYL-???, szedán típusú autó és valószínűleg szürke- vagy ezüstszínű (a szín a sötét miatt nem teljesen biztos). A cserbenhagyó autója a jobb hátsó kerék környékén sérült meg.

Aki látott bármit, vagy a közelben videó felvételt készített, amin esetleg látszik a cserbenhagyó autós, vagy bármivel tudna segíteni a vétkes cserbenhagyó megtalálásában, az kérem jelentkezzen!

Nem tudom volt-e valakinek cserbenhagyásos ütközése már, de ezen a téren is jól jönne pár tanács. A helyszínen a rendőrök és a saját biztosítónk (KGFB) is azt mondta, hogy ilyen esetben a szemlét a mi biztosítónk végzi el, az autó javítását pedig abban az esetben, ha megtalálják a tettest, akkor az ő biztosítója, ha viszont nem akkor, a MABISZ fogja megtéríteni.

A MABISZ viszont ezzel szemben azt mondja, hogy ők csak akkor térítik meg az autóban keletkezett kárt, ha halálos vagy súlyos sérülés történt a baleset során. Ezzel kapcsolatban van valakinek valamilyen tapasztalata?

Előre is köszönök minden segítséget!

114 komment

Címkék: budapest közlekedés autó baleset veszélyes cserbenhagyás gyorshajtás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

romesz 2010.12.21. 13:37:07

@Tibi88: tehat a megoldas, hogy legyen mindenki csalo?
Nem hiszem, hogy a becsuletes embereknek ezt beveszi a gyomra

Cheap Charli 2010.12.21. 14:29:52

Azt gondolom hogy a rendőrség részéről elég kis ráfordítással meg lehetne találni az elkövetőt, mondjuk én így kezdeném:

SELECT * FROM auto_nyilvantartas WHERE rendszam like 'HYL%' AND szin in ('szurke', 'ezust');

Vagy akár a térfigyelő kamerák a környéken ha vannak.

Hurri Kán 2010.12.21. 14:40:28

@btiborc: Sztem ott pont nincsenek, és ha lennének is, max. utcadísznek jók sajnos...

totalcar.hu/kozosseg/lopottautok/2010/12/19/terfigyelo_kamera_alol_vittek_el_a_feher_ibizat/

Ennyit a térfigyelő kamerákról...

Tornado86 2010.12.21. 15:00:50

A rendõrrel történõ haverkodáson kivül nem tudok semmi hasznosat mondani, arra az IQ-t rengetõ lehetõségre, mely szerint a tulajdonos valakire a sarat fogja dobálni meg szintén sokan gondoltak, csak hogy nehezebb legyen felelõsségre vonni a bonus-malus rendszer miatt. Nekem nagyon úgy néz ki, hogy zsebbõl vagy CASCO-ról megy majd a javítás, kiindulva abból, hogy 1x édesanyám is járt így, azzal a különbséggel, hogy az õ autója le volt parkolva és úgy koccolta le valaki, ott hagyva jóformán a fél autót, de a yardnak ez se volt elég.

Pityubácsi 2010.12.21. 15:16:30

@Lennier:
ha balról ment beléd, akkor hogyan sérült meg a jobbos ajtó?

babel 2010.12.21. 15:17:26

"A MABISZ viszont ezzel szemben azt mondja, hogy ők csak akkor térítik meg az autóban keletkezett kárt, ha halálos vagy súlyos sérülés történt a baleset során. Ezzel kapcsolatban van valakinek valamilyen tapasztalata?"

Pár éve hátulról belém szállt egy csaj régi merdzsóval, amin nem volt kötelező. Itt megvolt az elkövető, csak biztosítása nem volt. MABISZ fizetett, csak tárgyalásra kellett járnom, mert a csaj papája, akinek a nevén volt a jármű, sokallta a kárösszeget, helyreállítási költséget. Amit nem is a márka~, csak sima szakszerviz határozott meg valami AudaTax(?) nevű programmal, amit legtöbb biztosító automatikusan elfogad. Magyarán szólva az adott típus és a sérülés ismeretében ez kikalkulálja a cserélendő elemeket, a javítás munkaidő szükségletét, meg a fényezés költségét. A károkozó papája meg azt mondta, "de hát bontóból olcsóbb lett volna". Szerintem ez már nem kicsit pofátlan hozzáállás, de vannak ilyen emberek is...

Lennier 2010.12.21. 15:23:24

@Pityubácsi: Bocsánat, rosszul írtam. A bal első ajtó sérült... Sajnos nem sokat aludtam... Az anyósülésen keresztül tudtam csak kiszállni.

A d r y (törölt) 2010.12.21. 15:25:23

Szerintem is jó ötlet a rendőrség, vagy esetleg az okmányirodában / Visegrádiban/ hátha tudnak segíteni.Rendszám és tipus alapján.
Én naponta többször járok arra, de nem volt még ilyen tapasztalatom.
A Tatai út veszélyesebb, mert ott nincs lámpa és mennek ezerrel.Kb. egy hete úgy megcsúszott egy autó, hogy berepült a patakba.A tűzoltók húzták ki,az egyik srác meghalt.Szóval vigyázzatok arrafelé /is/.

A d r y (törölt) 2010.12.21. 15:32:25

Úgy tudom feljebb a Béke úton van térfigyelő, amerről jöttek.Ha ér valamit.

Hurri Kán 2010.12.21. 15:33:44

@A d r y:
Kb. mint kopasz pinán a paróka... Elnézést :D

Lennier 2010.12.21. 15:36:28

@A d r y: Köszi! Próbálok olyan embert felhajtani aki ezt meg tudja nézni... Egyébként ha valamelyik kamera előtt elhaladt akkor szerintem könnyű lesz megtalálni, mert a többi szabályosan közlekedő autónál jóval gyorsabban ment... Plusz a rendszámrészlet és a forma, szín már egyértelművé teszi...

A d r y (törölt) 2010.12.21. 15:41:06

@Lennier: a rendőrségi papírral ha bemész a Visegrádiba,csak segítenek!Ahol a kocsiátírásokat intézik.Próbáld meg!

Cheap Charli 2010.12.21. 15:48:34

@Lennier: Esetleg az autóvadászok, nekik is van valamiféle adatbázishoz hozzá férésük, vagy esetleg saját adatbázisuk. Csak egy ötlet, próbát megér Silent esetleg nem tudsz rákérdezni ez ügyben náluk?

hbe 2010.12.21. 16:15:20

A gond az, hogy az ilyen esetekre nem vonatkozik az objektív felelősség elve. Még ha be is lehet bizonyítani, hogy az adott rendszámú autó járt ott, akkor is nagyon nehéz bebizonyítani, hogy egy adott valaki vezette. Innentől kezdve meg lehet akármennyi tanú a rendszámra, ha az elkövető arcát nem látták.

dr. _mmm_ 2010.12.21. 16:32:44

Csak 1 tanácsom van.
A béke téren van több bank is. Talán azoknak a külső biztonsági kamerája felvette a száguldozót, és így könnyebb azonosítani.
Persze Neked soha nem adják ki a felvételt.. de rendőrségnek sanszos.

Egy próbát megér.

skyrangr 2010.12.21. 16:43:13

@schdl: igen, sajnos ez tény. ha magadnak nem intézel ilyesmit, fújhatod az egészet.
egyik ismerősnek a rendőr mondta az őrsön, amikor bejelentette hogy ellopták a kocsiját (az őrstől kb 50m-re! :D ), hogy járjon nyitott szemmel, meg a pótkulccsal, és ha meglátja az autóját, lopja vissza. másra úgy se nagyon számíthat (akkoriban még nem voltak a civil autóvadász szervezetek). azért ez a nemmindegy! :)

Pityubácsi 2010.12.21. 16:48:21

@skyrangr:
ja, mehet szegény károsult a lecsóba.
bizonyítani nem lehet, zsaruk basznak rá.
és akkor még nem hülyék a rendőrök, ja...:
totalcar.hu/magazin/velemeny/2010/12/19/nem_mindig_a_rendor_hulye/

skateboard117 2010.12.21. 16:55:15

Nem tudom segítség e
De ha kb. tudod milyen kocsi volt akkor a rendszám másik 3 számát kilehet játszani www.rkf.hu/hulladek/publikus.jsp
portálon, tudom hogy rengeteg lehetőség van de ezzel tudok segíteni

skyrangr 2010.12.21. 17:07:35

@Pityubácsi: ez nem a rendőrök egyéni hibája. legtöbbször ők is csak utolsó bábuk a sakktáblán. csak abból kell kiindulni, ami a cikkben is írva lett. ki az aki a fagyos hidegben való járőrözés, bűnüldözés, cigánykergetés helyett ne a meleg autóban ülne? ;)

ha a rendőrök munkájából indulunk ki... alapvetően parancsot teljesít.
namost parancsot kap, hogy menjen ki fényképészkedni az M60-ra, a 60as táblához. kimegy, és megcsinálja.
gondolom ha arra kapna parancsot, hogy heti x db lopott autót/cserbenhagyót/tolvajt/stbt kell elfogni... akkor ennek állnának neki, nem pedig a háromlábúval pózolnának a bokrosban...

nem védem a rendőröket... ott is (ahogy máshol is a világban) van (bőven) akinek vaj van a füle mögött..
egyszerűen sz@r a rendszer.

skyrangr 2010.12.21. 17:09:49

@woodooman: rendőrök meg nem fogják elkérni. sz@rnak rá. minap volt a TC-n a cikk, hogy a térfigyelő kamera elől vitték el a vasat... namost ha arra se léptek semmit, akkor szerinted melyik egyenruhás fog hivatalosan folyamodni a banki kamerák felvételeiért?
elárulom, egyik sem. ez sajnos nem a CSI...

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.12.21. 17:13:11

Balesetbiztosításod van?
Ha nincs, az sz*r ügy, akkor csak egy megoldás van. Bekapcsolni valami szomorú zenét, leülni a törött autó mellé és bámulni azt...

misitcom 2010.12.21. 18:01:53

A MABISZ" viszont ezzel szemben azt mondja, hogy ők csak akkor térítik meg az autóban keletkezett kárt, ha halálos vagy súlyos sérülés történt a baleset során."

Ezt valahogy azért még pontosítani kellene.
Ha én egy balesetben meghorzsolom az ujjamat, az nekem súlyosabb sérülés mintha a Mabisz vezérigazgatójának az egész karja leszakadna.

romesz 2010.12.21. 18:37:21

Azert igazan fizetheten a biztosito, ha lelep a tettes. Hiszen az autot biztositja akar elkapnak valakit erte akar nem.

Timnorc 2010.12.21. 18:41:20

@skyrangr:

Igazad van abban, hogy könnyedén meg lehetne találni a kocsit.
Bár a rendőrségnél az ügygazda hekusnak tán még a munkakörije alapján kötelesége is.
A rászignózott ügy számát beveri a bmah nevű rendszerbe, beállítja, hogy a teljes korábbi történetek helyett csak az aktuális adatokat hozza, és rákeres a renszámtöredékre, meg a színre.
A kapott kb. néhány tucat lehetőség közül meg elindul a legvalószínűbbektől kezdve.
Csak akarni kellene.

Más:
Egy személyi sérülés (bár nem kívánom) megolajozta volna az ügyet. Má' csak a bcs miatt.

balazs__ 2010.12.21. 18:46:55

magyarorszag.hu -n havonta 10 rendszámhoz típust le lehet kérdezni. Facebookon, iwiw-en és hasonlókon kérd meg az ismerőseidet, hogy aki rendelkezik magyarorszag.hu -s belépéssel, az keressen meg és kiadsz neki egy 10-es rendszámlistát, amit nézzen meg neked. Elég hamar összejön, ha az embernek sok az ismerőse, egy barátom már keresett így autót körlevéllel és 1-2 hét alatt begyűjtötte mind az ezret.

balazs__ 2010.12.21. 18:47:49

Úgy értettem rendszám alapján meg lehet nézni a típust és színt.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.12.21. 18:54:42

amugy ha az elso 3 betu tuti van esely
csak nem sok

Rock me Amadeus 2010.12.21. 19:20:02

lekérdeztem 220-tól 233-ig

Rendszám: HYL-232
Gyártmány: OPEL
Típus: ZAFIRA A 1.8
Szin: VILÁGOSSZÜRKE
A jármű körözés alatt áll? NEM

Rendszám: HYL-233
Gyártmány: OPEL
Típus: ASTRA F 1.6 CARAVAN
Szin: VILÁGOSSZÜRKE
A jármű körözés alatt áll? NEM

Ez a kettő volt szürke/ezüst.

ahha 2010.12.21. 19:40:35

@schdl: Szerintem kezdhetnénk akár itt is a gyűjtést, van pár olvasó. Én nézem 001-010 között, ha találok valamit, szólok.

schdl (törölt) 2010.12.21. 19:45:39

@ahha: Én is nézek random 5-öt. Viszont nem tudom, ezek az adatok milyen minősítésűek.
@SilentSound: be szabad kommentelni?

ahha 2010.12.21. 19:46:53

Világosszürke szedán nincs (1000-es Swift igen, de tudtommal ilyen motorral nem volt Sedan), de körözés alatt álló rendszám van. Mondjuk az már nagyon krimi, de egy cserbenhagyást mindenképpen indokol, ha nem frankó a kocsin a rendszám:

Rendszám: hyl-005
Gyártmány: PEUGEOT
Típus: 406 SR 1.8 16V
Szin: SÖTÉTZÖLD
A jármű körözés alatt áll? IGEN

ahha 2010.12.21. 19:48:24

@schdl: Szerintem ne random 5-öt, szépen próbáljuk meg beosztani. 100 olvasó kéne ÜK-regisztrációval, annyi meg még akadhat is.

Nyilvános adatbázisból elérhető adatból szerintem nem lehet gond, de ha mégis, akkor bocs, előző kommentem törölhető!

''autónepper.'' 2010.12.21. 19:53:54

az eset helyesen úgy volt ... SUZUKIS A BELSŐ SÁVBA FELTARTOTT MINDENKIT én mint a hülye posztoló a külsőbe direkt annyival mentem minta suzukis a belsőbe... és már mindenki ideg beteg volt mögöttünk...

lordjim 2010.12.21. 19:55:53

@...::: Flúgos Kamionos :::...: te meg állj a tükör elé...a többit tudod-aki a más baján élcelődik ilyenkor,hát..nem mondok semmit

schdl (törölt) 2010.12.21. 19:56:12

@ahha: Már késő :D
találtam kettőt, elküldtem Silentnek, majd használja, ha tudja.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.12.21. 20:09:36

@''autónepper.'': Oké, megyek, és a sarokba állok! :)

Amúgy örülök, hogy egyeseknek csak ez jött le a poszt elolvasása után :)

Cheap Charli 2010.12.21. 21:10:55

@skyrangr: miért pont 999? Szerintem 1000. :):):)

''autónepper.'' 2010.12.21. 21:15:11

@...::: Flúgos Kamionos :::...: én csak hülyeségből írtam ez benekede... tudod jól hogy melletted vagyok:D:D:D:D

''autónepper.'' 2010.12.21. 21:35:10

@...::: Flúgos Kamionos :::...: na akkor ezt meg beszéltük:) mint mindig;)

Lennier 2010.12.21. 22:05:16

@Rock me Amadeus: Köszi, de nem hiszem, hogy ezek a típusok lettek volna, mert ezeket talán első pillantásra felismerem. A keresett autó szedán típusú volt, az biztos.

Lennier 2010.12.21. 22:19:02

Nézegetek fényképeket autókról és egyelőre a Skoda Octavia hátsó formavilága az ami a legközelebb van ahhoz ami az emlékezetemen megmaradt...

balazs__ 2010.12.21. 22:37:29

HYL-011 és HYL-025 között megnéztem (15-öt lehet megnézni havonta, rosszul emlékeztem).

Van 4 db szürke vagy szürkés:

Rendszám: HYL-016
Gyártmány: LANCIA
Típus: DEDRA 1.8
Szin: SZÜRKÉSKÉK

Rendszám: HYL-017
Gyártmány: FORD
Típus: FOCUS 1.4I AMBIENTE
Szin: VILÁGOSSZÜRKE

Rendszám: HYL-020
Gyártmány: RENAULT
Típus: SCÉNIC 1.6 RXT 16V
Szin: VILÁGOSSZÜRKE

Rendszám: HYL-024
Gyártmány: VOLKSWAGEN
Típus: GOLF GTD 1.6
Szin: KÖZÉPSZÜRKE

Egyik sem áll körözés alatt. Ha ez ne menjen kommentbe, akkor majd töröljétek...

''autónepper.'' 2010.12.21. 23:30:52

@balazs__: a scenic meg golf mióta sedan?:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

''autónepper.'' 2010.12.21. 23:32:54

@Lennier: ne haragudj... de nem ismered meg milyen kocsi ment neked ez azért kicsit szégyen...és mértnem mentél utána? kitört a kereked? közbe hívhattad volna a rendőrséget KICSIT TALPRA ESETEBNEK KELLENE LENNI !

Lennier 2010.12.22. 00:04:54

@''autónepper.'': Valóban nem voltam elég talpra esett, ezt nem vitatom, de még soha nem történt ilyen velem. A rendszámot próbáltam leolvasni amikor ráeszméltem, hogy nem áll meg, de olyan nagy sebességgel hajtott el, hogy még arra sem volt esélyem. Valóban utána kellett volna menni rögtön, de azután, hogy engem felkent a járdára és azt sem tudtam, hogy mi van a kocsival, sajnos nem ez volt az első gondolatom.

Lennier 2010.12.22. 00:06:36

@hemuveg: köszi, igyekszem majd megnézni legalább azt, hogy ezeknek az autóknak milyen a hátulja... hátha...

Lennier 2010.12.22. 00:09:29

Ezeket esetleg le tudná valaki csekkolni, hogy melyik szürkés:
HYL-302
HYL-314
HYL-344
HYL-360
HYL-363
HYL-364
HYL-380
HYL-398
HYL-523
HYL-715

zocor 2010.12.22. 00:51:30

Rendszám: HYL-302
Gyártmány: SKODA
Típus: OCTAVIA 1.6 CLASSIC
Szin: KÖZÉPZÖLD
A jármű körözés alatt áll? NEM

Rendszám: HYL-314
Gyártmány: SKODA
Típus: OCTAVIA 1.6I ACTIVE
Szin: KÖZÉPZÖLD
A jármű körözés alatt áll? NEM

Rendszám: HYL-344
Gyártmány: SKODA
Típus: OCTAVIA 1.6 CLASSIC
Szin: VILÁGOSSZÜRKE
A jármű körözés alatt áll? NEM

Rendszám: HYL-360
Gyártmány: SKODA
Típus: OCTAVIA 1.8 T ELEGANCE
Szin: FEHÉR
A jármű körözés alatt áll? NEM

Rendszám: HYL-363
Gyártmány: SKODA
Típus: OCTAVIA 1.6 CLASSIC
Szin: VILÁGOSSZÜRKE
A jármű körözés alatt áll? NEM

Rendszám: HYL-364
Gyártmány: SKODA
Típus: OCTAVIA 1.6 CLASSIC
Szin: FEHÉR
A jármű körözés alatt áll? NEM

Rendszám: HYL-380
Gyártmány: SKODA
Típus: OCTAVIA COMBI 1.8 T
Szin: FEKETE
A jármű körözés alatt áll? NEM

Rendszám: HYL-398
Gyártmány: SKODA
Típus: OCTAVIA 1.6 ELEGANCE
Szin: VILÁGOSSZÜRKE
A jármű körözés alatt áll? NEM

zocor 2010.12.22. 00:54:36

HYL-523 : nincs találat

Rendszám: HYL-715
Gyártmány: SKODA
Típus: OCTAVIA COMBI 1.6I CLASSIC
Szin: VILÁGOSSZÜRKE
A jármű körözés alatt áll? NEM

SickBoy 2010.12.22. 01:42:05

Mire végigkerestem zocor be is írta. Nekem elfogyott a havi 15 keresésem :o(
Még valaki?

anyádbogár · http://www.apadhuzzonafaszara.com 2010.12.22. 06:00:35

hozzáférésem van cirka 10-15 ügyfélkapus belépéshez. elkezdem csekkolni a hyl-900-999-es tartományt...

anyádbogár · http://www.apadhuzzonafaszara.com 2010.12.22. 06:24:25

Rendszám: HYL-909
Gyártmány: ALFA ROMEO
Típus: ALFA 156 1.6 TS 16V
Szin: VILÁGOSSZÜRKE
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

Rendszám: hyl-916
Gyártmány: ALFA ROMEO
Típus: 937
Szin: BEIGE
A jármű körözés alatt áll? IGEN
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
(937-es típusú alfa. hmmmm...)

Rendszám: hyl-922
Gyártmány: ALFA ROMEO
Típus: ALFA 147 1.6 TWIN SPARK
Szin: SZÜRKÉSKÉK
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban

Rendszám: hyl-929
Gyártmány: FIAT
Típus: BRAVO 1.6 SX
Szin: KÉKESSZÜRKE
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

Rendszám: hyl-954
Gyártmány: RENAULT
Típus: 19
Szin: SZÜRKÉSKÉK
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

Rendszám: hyl-964
Gyártmány: DAEWOO
Típus: LANOS S 1.3
Szin: VILÁGOSSZÜRKE
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

Rendszám: hyl-976
Gyártmány: OPEL
Típus: VECTRA A 1.6
Szin: BEIGE
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

Rendszám: hyl-978
Gyártmány: OPEL
Típus: VECTRA A 2.0 GL
Szin: VILÁGOSSZÜRKE
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban

Rendszám: hyl-981
Gyártmány: MERCEDES
Típus: S 350 TD
Szin: VILÁGOSSZÜRKE
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

Rendszám: hyl-987
Gyártmány: OPEL
Típus: VECTRA A 2.0I
Szin: KÖZÉPSZÜRKE
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

t0thl 2010.12.22. 06:43:12

A MABISZ-nak a jó édes anyját. Engem amiko a jelzőlámpa hibás működése miatt összetörtek azzal pattintottak le, hogy a közlekedésben részt vevők közül senki sem okozta a kárt, nem tehetnek semmit. Mert a jelzőlámpa szerintük nem vesz részt a közlekedésben.
A VILATI -nál meg a főnök szabin volt, de különben nem tudnak arról, hogy bárkinek fizettek volna ilyesmi miatt....idézem..."Mert ez egy kis cég.."
Szarjanak sünt, a tetves mocskos szemétládák.
A pénzünket lenyúlják, de ennyi.

skyrangr 2010.12.22. 07:09:03

@btiborc: 000-s rendszám tudtommal nincs.

cett · http://cettblogja.blogspot.com 2010.12.22. 07:16:37

@skyrangr: van.

600 és 613 között:

Rendszám: HYL-602
Gyártmány: PEUGEOT
Típus: 806 2.1 SR TD
Szin: SZÜRKÉSKÉK
A jármű körözés alatt áll? NEM

Rendszám: HYL-603
Gyártmány: FORD
Típus: MONDEO 2.0I 16V GHIA
Szin: ERŐSTÜRKÍZ
A jármű körözés alatt áll? NEM

Rendszám: HYL-604
Gyártmány: MERCEDES
Típus: 300 TD 4-MATIC
Szin: KÖZÉPSZÜRKE
A jármű körözés alatt áll? NEM

Rendszám: HYL-605
Gyártmány: OPEL
Típus: ASTRA GL 1.4
Szin: KÖZÉPSZÜRKE
A jármű körözés alatt áll? NEM

Rendszám: HYL-608
Gyártmány: FORD
Típus: FOCUS TURNIER 1.8I TREND
Szin: FEHÉR
A jármű körözés alatt áll? NEM

Azokat is bemásoltam, amik csak "nagyjából" szürkék, elvégre sötét volt. Kalappal a kereséshez!!!!

pazola 2010.12.22. 07:21:48

Ej, de jo latni, hogy ennyien segitenek! Basszus, ez lehetne akar egy elheto orszag is, ilyenbol kellene tobb..

BKV reszelő 2010.12.22. 07:28:37

@anyádbogár: Klassz! Tehát könyvelőnél dolgozol vagy ilyesmi. Rád sem bíznék semmit soha.

BKV reszelő 2010.12.22. 07:37:22

HYL-(800-814):

Rendszám: HYL-801
Gyártmány: RENAULT
Típus: MÉGANE COUPE 1.6
Szin: VILÁGOSSZÜRKE
A jármű körözés alatt áll? NEM

Rendszám: HYL-803
Gyártmány: RENAULT
Típus: LAGUNA
Szin: VILÁGOSSZÜRKE
A jármű körözés alatt áll? NEM

Rendszám: HYL-805
Gyártmány: RENAULT
Típus: LAGUNA GRANDTOUR 1.9 DCI
Szin: VILÁGOSSZÜRKE
A jármű körözés alatt áll? NEM

Rendszám: HYL-807
Gyártmány: RENAULT
Típus: LAGUNA 1.9 DCI
Szin: FEHÉR
A jármű körözés alatt áll? NEM

Rendszám: HYL-808
Gyártmány: RENAULT
Típus: CLIO 1.4 16V
Szin: VILÁGOSSZÜRKE
A jármű körözés alatt áll? NEM

Rendszám: HYL-809
Gyártmány: RENAULT
Típus: CLIO 1.2
Szin: VILÁGOSSZÜRKE
A jármű körözés alatt áll? NEM

Rendszám: HYL-811
Gyártmány: RENAULT
Típus: MÉGANE BREAK 1.4
Szin: ZÖLDESSZÜRKE
A jármű körözés alatt áll? NEM

Rendszám: HYL-812
Gyártmány: RENAULT
Típus: CLIO 1.2
Szin: VILÁGOSSZÜRKE
A jármű körözés alatt áll? NEM

Rendszám: HYL-814
Gyártmány: RENAULT
Típus: LAGUNA 2.0
Szin: ZÖLDESSZÜRKE
A jármű körözés alatt áll? NEM

Csak azokat raktam be, amiben van szürke vagy ezüst vagy világos színű....egy fehér autó is tűnhet ebben az évszakban szürkének.

Walter Melone (törölt) 2010.12.22. 07:38:06

Ezen az oldalon látható rendszám alapján, h hol zöldkártyázott az autó.

Ez is segíthet kizárni néhány Miskolci, Nyíregyházi stb... autót.

www.rkf.hu/hulladek/publikus.jsp

skyrangr 2010.12.22. 07:39:00

@cett: én akármelyik számmezőt nézem, 000-st nem talál sehol. látni se nagyon láttam a forgalomban.
ettől persze lehet.

kasu 2010.12.22. 07:40:24

Az első gondolat, hogy ha fellöksz egy másik autót a járdára, nem képzelheted, hogy macskára mentél, ahogy írta valaki. A másik, hogy akit ér a dolog, azt se tudja fiú vagy lány, mert sokkoló az egész, tehát nem kérhető számon, hogy miért nem ment utána stb. A következő, hogy sajnos a rend őrei nincsenek a dolog magaslatán, ismert, néha 4 db ember van szolgálatban egy olyan kerületben, amely máshol városnak számítana. Minden eseményre ennyien. Aztán a rendszám, nos lehet lopott, cserélt, preparált, az olyan embernél, aki nem áll meg, ha balesetet okozott, minden lehet. A biztosító nem azért van, hogy fizessen, hanem beszedje a pénzt. Ha károd van és megvan a károkozó is az lenne a normális, hogy te betolod a szervizbe az autót és kijavítva visszakapod. Mint Némeo.ban. Elintézik egymás között. De itthon nem, hanem a kár töredékét felajánlják, csináltasd meg sufniban vagy fizesd ki a különbözetet, pedig a másiknak volt biztosítása a te károdra. Ez az agyament.
Ja és ezek a rohadék elmenők, mint stolpicu, gátlástalan rongy emberek még kiváltják egyesek szánalmát, szegény, most majdnem sír, jaj mi lesz vele. Ő legalább megvan. Sajnos a tied nem lesz meg, hacsak véletlenül nem. Rongy világ, hogy ez a norma és az állam képtelen segíteni az állampolgárainak.

Hózentróger 2010.12.22. 07:43:45

Azt nem értem, hogy ha le is szűrünk mondjuk 40 autót, ami szürke és szóba jövet, akkor hogyan tovább?

skyrangr 2010.12.22. 09:02:19

@Hózentróger: nagy valószínűséggel sehogy. -első járható út az lenne, ha a sértett felkeresné az autókat, és amelyiken véletlen ott van a törésnyom, festéklenyomattal, stb, elbeszélgetne a tulajjal, aki emberi kötelességét teljesítené, elismerné a történteket, és kitöltené a biztosítós papírokat.
persze ez a legjobb esetben (értsd: mesében) történhet meg max...
- második lehetőség, hogy megtörténik a felkeresés, meg is van az autó, sértett megjelenik két testes, jól szituált, segítőkész fiatalemberrel, kezdetnek morcos nézés, mérges szóváltás, esetleg 1-2 füles, és megtörténhet a papírok kitöltése.
sajnos ez a lehetőség sem túl legális (bár nem ismerem a sértettet, hogy elmegy-e eddig), bár hozzáteszem, semmiség a cserbenhagyáshoz képest...
-harmadik lehetőség, hogy a kinyomozott dolgokat a rendőrségen jelenti, és a rendőrség megoldja az ügyet.

sajnos az 1. és a 3. lehetőség messziről ki van zárva, esélyt csak a második esetben látok.

ugyan_pityu! 2010.12.22. 09:02:52

meg kellene kérdezni a béke úti shell kutat, hogy az ő kameráik közül kilát-e valamelyik az útra, és akkor bár maga a baleset nem lesz rajta valószínűleg, de legalább a kocsi látható lesz. lehet, hogy nem lesz olyan a felbontása a videónak, hogy leolvasható a rendszám, de egy próbát megér.

balazs__ 2010.12.22. 09:13:40

@''autónepper.'': Gondoltam mindet beírom, ami szürkés és majd a poszt írója eldönti, mennyire néz utána a dolgoknak. A focus is kombi gondolom. Suzuki SX4-ből is elvileg csak ferde hátú van mégis van néhány Sedan is az országban, amit még Japánban gyártottak és csak bemutatónak hoztak.

Cheap Charli 2010.12.22. 09:15:12

@skyrangr:
Mondjuk még én se láttam ilyet.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.12.22. 09:19:42

A rendőrségre sajnos ne nagyon számíts, mert hogy nyomozzanak ahhoz be kéne hívni egy rendőrt a trafi mögül, és az pénzkiesés. A legjobb, ha megkeresed, és ha megvan, akkor jelentsd be, hogy elvágtad a torkát, akkor ki is mennek.

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2010.12.22. 09:28:45

a fáy utcánál a kínai hotelnak is van talán kamerája, odáig biztosan el kellett mennie, az az első sarok.

2010.12.22. 09:57:21

Egyszer feltörték az autómat, amit egy kamera történetesen 5 méterről rögzített, még a tettes arcán lévő bolha fasza is látszott volna. Rendőrök meg leszarták. Úgyhogy a kamerák ellenőrzése szvsz kicsukva. ha vér folyt volna esetleg. De akkor se biztos.

Lennier 2010.12.22. 09:57:46

@zocor: Köszi az infókat, reméltem hogy ezzel jobban leszűkíthető a kör, de még így is soknak tűnik és nem is biztos, hogy ez volt a típus... :(((

Ferocious 2010.12.22. 09:58:20

@ugyan_pityu!: Megnyugtatlak, hogy egyetlen kamerájuk sem lát ki a kút területéről...

Timnorc 2010.12.22. 09:59:03

@''autónepper.'':

"miért nem mentél utána?"

Egyik ismerősömmel történt:
Kisebb koccanásos baleset után (asszem elsőbségadás meg nem adásával előidézett), amit a másik fél okozott, az illető továbbhajtott. Ismerősöm utánaeredt, s közben hívta a rendőrséget. Miután előkerült a baleset okozója, ellene a rendőrség a baleset okozása miatt és a baleset helyszínének elhagyása miatt is eljárást indított. Végeredmény nem ismert.
Míg az ismerősöm ellen baleset helyszínének elhagyása miatt indult eljárás, és még bírságot is kapott.

Lennier 2010.12.22. 10:02:36

Most írt vissza a biztosítónk (KGFB), hogy 17500 Ft-ért hajlandóak megcsinálni a szemlét. A rendőr még a helyszínen azt mondta, hogy ilyenkor ezt nekik meg kell csinálni ingyen. :(
Fura egy világban élünk...

HúszTíz 2010.12.22. 10:04:38

Milyen kis összetartó közösség az autósoké :-)

seagull 2010.12.22. 10:09:18

Bocs, nincs időm végigolvasni az összes kommentet, de jártam már hasonlóan, annyival szerencsésebb helyzetben voltam, hogy nekem csak a középső szám hiányzott a rendszámból. Én is azt mondom, hogy csak magadban bízhatsz, rendőr vagy biztosítós ismerős(nekem ő volt) tud keresgélni. Ha a rendőrökre vársz, akkor buktál mindent. Nekem szerencsém volt, másnap már az elkövetővel tárgyaltam.

2010.12.22. 10:09:46

@kasu: "De itthon nem, hanem a kár töredékét felajánlják, csináltasd meg sufniban vagy fizesd ki a különbözetet"

Ez olyannyira igaz, hogy múlt hónapban jött belém hátulról egy suzukis kolléga. Apró koccanás, szinte alig látni, de mindjárt csinált egy 120 ezres kárt. 21 éves autóm van, tehát 60% avultatással indul a történet. Nem tudom miért általánosan elterjedt nézet, hogyha egy autó 21 éves, az már csakis egy lepukkant bontószökevény lehet. Azt sem értem, miért gondolja azt a biztosító hogy mindenki nyerészkedni akar egy ilyen történeten. Aztán jött a kárszakértő, majdnem arról beszélgettünk, hogy milyen technológiákkal lehet megragasztani, és lefújni házilag a sérült lökhárítót. Persze amióta létezik szigszallag, meg neolux festék, azóta meg lehet mindent gányolni fillérekből, ezt senki sem vitatja, csak az ember egy tökéletes helyett nem nagyon szeretne heggesztgetett, házilag megtákolt szart... még akkor se ha az 21 éves csotrogány.

bgp 2010.12.22. 10:40:26

"A cserbenhagyó autója a jobb hátsó kerék környékén sérült meg."

Ezt hogy?

szenon 2010.12.22. 10:48:44

Nem értem én ezt. Manapság egy törött lámpaburából is megállapítják az autó kilétét, tulaját a technika által. Egy bűncselekmény után már meg is találják, viszonylag hamar! Bezzeg ha bankot raboltak volna ilyen autóval, melynek meg van a három betűje....... Simán megtudhatnák, hogy ki volt. De sajna TE, meg Én is, kisemberek vagyunk!

phaszfej 2010.12.22. 10:51:29

Idióták! Nyilván sietett a manus, azért hajtott gyorsan. Ha pedig siet, nyilván nem fog megállni egy koccanás miatt. Lehet az eset mögött bármilyen vészhelyzet.

Ha sietnék, én is, bárki leszarná, hogy nekikoccantam valakinek. Ennyi a sztori, fogadd el és ne írogass ide nekem ,mert munkaidőben vagyok és csak az életemet rabolod ezzel a marhasággal.

Toni79 2010.12.22. 10:51:43

Szia,

Sajnálom a történteket. Velem nemrégen történt egy hasonló eset, belémjöttek oldalról és a vezető nem volt túl készséges az infok megadása során... Nem ő volt az autó tulajdonosa és mint később kiderült nem is volt biztosítása. Nekem is azt mondták, hogy a MABISZ fizeti a káralapjából. De mint kiderült csak akkor ha megvan a tettes autó és van is biztosítása.... Így csak casco-ra tudom megcsináltatni és ha lenne is biztosítása a vétkesnek a bonus akkor is visszaesne.... Persze ez füg attól milyen casco-d van. Az Uniqa a kárfelmérést ingyen csinálja és szívességi kárfelmérésnek hívják. Talán ha ezeknek utánanézel, akkor jutsz valamire. Én azt gyanítom, hogy a csávónak nincs biztosítása...

Üdv

Anti Anyag (törölt) 2010.12.22. 11:17:47

Ott szerintem az autót is keresi valaki.

Starin 2010.12.22. 11:18:09

@littlerock: nem mondhatja. megvalósította a cserbenhagyás törvényi tényállását

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2010.12.22. 11:26:20

@Toni79: ez nem így van, mabisz fizet ha megvan a vétkes fél de nincsen biztosítása, pont akkor nem fizet ha van biztosítása, mert akkor a biztosító fizet. ha nincsen vétkes fél, akkor csak súlyos sérülés ill halál esetén fizet.

Toni79 2010.12.22. 11:53:30

fghjk

Köszönöm, a biztosítónál enyhén félretájékoztattak....

satho 2010.12.22. 11:55:02

Ipari és egyéb biztonásgi kamerák a helyszínen vagy a károkozó autó feltételezett útonalán (helyszín előtt-után)???, hátha ki lehet sírni hogy megnézhesd a felvételeket. Ha már megvan a rendszám akkor nyertél, ha tanúd is van!

skateboard117 2010.12.22. 11:56:33

Kérdezted hogyha megvan a szürke kocsik listája hogyan tovább...
Hát a zöldkártyás adatbázis alapján meglehet nézni hol vizsgáztatták le
El kell menni szépen a vizsgabázisra, és némi kp-ért csicseregnek a madarak :)

De csak akkor ha beugrik mégis milyen kocsi volt!

A kocsikat a hasznaltauto.hu vagy a netcarshow.com oldalon tudod megnézni márka és típus alapján (ne meg évjárat)

skateboard117 2010.12.22. 11:57:13

@satho:

Ott egy SHELL kút Szerinted ? :)

Alex2000 2010.12.22. 14:45:13

A lényeg itt is, hogy az ártatlan szív. Ez Magyarország!

reklámügynök 2010.12.22. 16:45:21

B@ssza meg a rendőröknek ilyenkor azonnal rá kell állni a sérült autóra, mert pár nap alatt kijavítják a sérülést. Nekem is volt ráfutásos balesetem a Béke úton, de az más sztori. A hölgy kiszállt mögülem az autóból, kezembe nyomta az előre kitöltött kéksárgát, elkezdtem lemásolni az adatokat az enyémre, a hülyéje meg kikapta a kezemből, mondván meggondolta magár, nem ismeri el, megfordult a péntek du csúcsban a villamos síneken, és elviharzott hátrahagyva az adatait.
Hívom a rendőreit: nincs szabad járőr, fáradjak be feljelenteni. Remegő kézzel, sík idegállapotban írtam egy oldalt. A kapuügyeletesen kívül senki sem bíztatott. Eltelt néhány hónap mire előkerítették "libarozit", szerencsém volt: elismerte, ráaádsul már volt "szerencséje" a szabolcs utcaiakhoz.

[mike] 2010.12.22. 23:06:28

Ha a hülye posztoló nem ismeri fel a kocsi típusát, akkor soha az életben nem fogja megtalálni.... :(
Amúgy meg: kell keríteni valami rendőr komát, valaki ismerősének az ismerősét is akár, aki bemondja a tulaj nevét és címét, máskülönben soha nem lesz meg. A posztoló próbáljon meg emlékezni, vagy ha lát egy hasonló autót, akkor jó alaposan nézze meg a típust. A rendszám kezdetével lesz kb. 5 cím a végére.

2010.12.23. 02:03:54

@phaszfej: "Lehet az eset mögött bármilyen vészhelyzet"

Mondjuk karácsonyi akció vége a plázában ?












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása