Ha már tegnap hirdetéses poszt volt, az lesz ma is, de ez már inkább megmosolyogtató, mint elgondolkodtató. Természetesen rendszeresen karbantartott, nem dohányzó autóról van szó, hölgy tulajdonostól. Ja, és garázsban tartották. És ahogy az első képen is látható, a jobb eleje sérült jobban. Jobban még a bal elejénél is. A találatot Mikinek köszönhetjük.
A használtautó.hu-n találtam a mellékelt hirdetést, nekem feldobta a napomat. Ha ti is úgy gondoljátok akkor egy posztra esetleg... Egy lényeges dolgot kiemeltem a mellékletben (én meg jól kiszedtem, hogy ne takarja ki a többi kincset - a szerk.), hiába no a marketing az marketing... de lehet még csemegézni rajta.
nyuszigonosz 2011.01.28. 22:19:21
Ki vesz már ilyen tolálkáros roncsot?!
Frissen szervizelt, garanciális roncsot?
Olyan mindegy, hogy a hölgy garázsban tartotta és nem dohányzott.
Meg ennyi pénzért egy szétment semmit venni.
Olasz iratokkal, onnan elhozni.
Hát humora van az eladónak.
KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.01.28. 22:20:04
mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2011.01.28. 22:21:16
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2011.01.28. 22:24:36
...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.01.28. 22:25:39
Egyébként meg nem értem mit vagytok oda, egy kis karosszéria-munka, és már kész is :)
Tier 2011.01.28. 22:26:33
...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.01.28. 22:26:46
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2011.01.28. 22:28:19
SzLacika 2011.01.28. 22:33:45
Ki a pöcs fog 1.4 milliót adni egy olyan roncsért, amiből szinte semmi sem használható fel? Mi maradt épen? A hátsó ülések bazzeg?
Ez 1119 kg fémhulladék, szerencsés esetben vastelepen 25-30 ezret adnak érte.
Верховина 2011.01.28. 22:34:06
Amúgy egy kis gyanta, üvegszál, oszt 0 km-eres szalonautóként mán el is lehet passzónyi!:D
A kedvencem a "szép állapotban volt tartva". Ja, csak azóta letaroltak vele egy tehervonatot:D
SzLacika 2011.01.28. 22:34:59
...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.01.28. 22:38:53
theutat villám 2011.01.28. 22:49:49
KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.01.28. 22:53:42
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.28. 22:55:38
bar az dob a holgyon, hogy nem cigizik
amugy tuti hoax
SzLacika 2011.01.28. 22:57:31
tundrazuzmo (törölt) 2011.01.28. 23:08:40
Ritka az ilyen jólelkű, egyenes, becsületes ember!
''autónepper.'' 2011.01.28. 23:09:19
D4D 2011.01.28. 23:40:09
Íme a Ford!
csintapala (törölt) 2011.01.29. 00:02:23
theutat villám 2011.01.29. 00:16:49
Nincs kedvem, pedig tudnék, inkább csak olvasok.
.: mimino :. · http://chinacar.blog.hu 2011.01.29. 00:26:57
boek 2011.01.29. 01:13:55
Ez ugyan miért a Ford hibája nagyeszű? A Toyota sem jobb annyival...
Integrált Szerverterror 2011.01.29. 01:36:13
Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2011.01.29. 01:54:22
jaafar 2011.01.29. 02:11:46
D4D 2011.01.29. 02:29:21
Amúgy a Toyota jobb, hidd el! Ha a Ford lenne jobb, akkor Fordom lenne.
Ezeket itt ajánlom figyelmedbe. A 2006-os Auris két ponttal többet kapott mint a 2008-as Fiesta. Tényleg szar a Toyota?
www.adac.de/_ext/itr/tests/Crashtest/CT0267.pdf
www.adac.de/_ext/itr/tests/Crashtest/CT0205.pdf
Ez meg önmagáért beszél:
www.adac.de/infotestrat/tests/auto-test/detail.aspx?IDTest=4119
www.adac.de/infotestrat/tests/auto-test/detail.aspx?IDTest=4397
Itt is jobb lett a Toyota. A 2006-os a 2008-assal.
Nem akartam ennyire alázni a Fordot egy Aurissal, de te hoztad ki belőlem.
horex · http://horex.uw.hu/ 2011.01.29. 06:53:16
Mit fanyalogtok?
Ha valaki megy Olaszba dolgozni innen, lehet éppen jól jön neki, mert ott +csináltatja
Kettőt nem értek
mi az a "szp llapotban"
miért irja hogy ferdehátú, hisz láccik?
Azt meg nem irja hogy ferdeelejű
Valami lehuzás lesz ez!
esef 2011.01.29. 09:13:36
akkor hasonlítgassuk az almát a körtével:
egy Hummer sokkal biztonságosabb mint egy Auris, ráadásul ki is lehet vele menni terepre. folytassuk?
ezzel nem azt akarom mondani, hogy a Toyota szar (pedig az), csak hogy a Hummer már '94-ben is tudta mindezt, amikor az Auris még a japó mérnökök tervei között sem szerepelt...
horex · http://horex.uw.hu/ 2011.01.29. 09:29:00
Egy katonaság részére kifejlesztett civil terepjáró változatot se hasonlitsunk semmihez
isti77 2011.01.29. 10:12:08
Azért ez a hirdető is elhinti a kacagtató dumákat: "keveset futott" (inkább futott volna többet, bár fél év alatt 20.000 km sem annyira kevés), "frissen szervizelt" (hurrá, akkor a motorhoz hozzá sem kell nyúlni, ugye?), "szép állapotban volt tartva" (... egy ideig, bárcsak inkább koszos lenne).
Robius77 2011.01.29. 10:43:11
D4D 2011.01.29. 11:12:17
Gondolom észrevetted, hogy a Fiestához az Aurist hasonlítottam, és nem az Avensisit, se a Camryt, se a HiAce-t.
Tehát a Hummerhez se az Aurist hasonlítsuk.
boek 2011.01.29. 12:34:16
Talán a Yaris-szal hasonlítgasd...akkor igazságosabb lesz az összehasonlítás.
Sajnos az 1.4-es nincs benne, de annyival nem rosszabb, hogy alázós legyen a dolog. Illetve mint tudjuk az ADAC-osok sem mindig objektíven nézik a dolgot.
De most nagyon aláztál, és nagyon vicces voltál...
D4D 2011.01.29. 13:21:33
Miért is?
A Fiesta és az Auris ugyanaz a méret. Nem fogok Fiestához egy fele akkora autót hasonlítani.
nemnagyember 2011.01.29. 13:54:36
Frissen szervizelt: kikapcsoltuk a szervizikont
Vezetett szervizkörnyv: van egy haver, ötezeré tud bármilyen bélyegzést csinálni
Hölgy tulajdonos: nincs ép karosszériaelem, ételmaradékok a leglehetetlenebb helyeken, a belső tükörben a vezetőt látni, elmaradt olajcserék
Idős, vidéki tulaj: pesti kisköcsög a nagypapa nevére vette a verdát
Valóban idős tulaj: megmaradt Wartburg, Skoda, Zaporozsec alkatrészek felhasználva a Swiftben
Orvos tulaj = hölgy tulajdonos
Vonóhorog: egypárszor elhúztuk vele a tüzépet vagy csak nem tudok parkolni
Keveset futott: visszapörgettük
Valós km: visszapörgettük
Megkímélt: mindig lemostam, amikor a csapattam vele
4 évszakos gumi: télen elöl téli hátul nyári, nyáron fordítva
V6: 6 V-os Trabi
V12: már 12V-os Trabi
HIFI: szereztem a bolhapiacon öccázé bele valamit
Riasztó: az állapota mindenképpen
Külföldi munkavégzés miatt: nem hitték el, hogy ennek a szarnak lehet érvényes műszakija
Benzin-gázos: lejárt a tartály érvényessége
A következők lettek cserélve: haver, vidd már a p..ba, nincs több pénzem erre a szarra!
Hozzáértőnek: nagyon drágán adom, főleg hogy több időt fogsz alatta tölteni, mint a csajoddal
boek 2011.01.29. 14:20:04
Mióta az Auris-szal egy kategória a Fiesta?
Nézz már utána. Ha a Yaris nem egy kategória a Fiestával, akkor a Fiesta sem egy kategória az Auris-szal.
Fele akkora? Most komolyan? Vagy megint csak viccelsz? Nézd meg a tengelytávokat, a szélességet, saját tömeget, esetleg a csomagtartó méreteket. Aztán nyilvánítsd nem egy kategóriának.
És ne a teljes hosszt nézd, mert nem az adja a belső "tágasság" érzését.
De csak azért hogy ne kelljen sokat keresgetned:
Fiesta:
Tengelytáv : 2485 mm (2008as, után +25 mm)
Szélesség : 1722 mm
Saját tömeg : 1041 kg (de ez sofőrrel s folyadékokkal együtt van, amúgy 975 kg)
Csomagtartó : 295 l
Ezzel szemben:
Auris:
Tengelytáv : 2600 mm
Szélesség : 1760 mm
Saját tömeg : 1285 kg
Csomagtartó : 354 l
És a Yaris:
Tengelytáv : 2460 mm
Szélesség : 1695 mm
Saját tömeg : 1040 kg
Csomagtartó : 272 l
Na melyik is egy kategória? Inkább a Yarishoz van közelebb.
"streetfighter" 2011.01.29. 15:03:17
Ne járasd le magad a szememben. :(
"streetfighter" 2011.01.29. 15:06:41
Te nagyon dilettáns vagy!
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.01.29. 15:10:57
Osszátok be. ;)
boek 2011.01.29. 15:15:14
A vita abból indult ki, hogy a Ford szar...
Na persze nem az, és persze nem jobb, mint a Toyota, de annyival nem is szarabb, mint azt D4D állította. Illetve álláspontjának bizonyítására (vagy inkább "alázás" céljából) egy irracionális példát hozott fel. (de nem igazán jött össze)
Reggie 2011.01.29. 16:09:31
boek 2011.01.29. 16:56:34
Na erre már tényleg nem reagálok, gondolom te is viccelsz. Elég sok minden(ki) sérti az F betűs szabályt.
D4D 2011.01.29. 17:04:03
lordjim 2011.01.29. 18:05:39
D4D 2011.01.29. 18:28:04
Én elfogadom a főnök döntését.
És már indul is a nagy Toyota - Ford összecsapás, Első meccs a Ford Ka és a Toyota Aygo között.
Ford Ka (2,9 + 3,0)
www.adac.de/infotestrat/tests/auto-test/detail.aspx?IDTest=4191
Toyota Aygo (2,7 + 1,5)
www.adac.de/infotestrat/tests/auto-test/detail.aspx?IDTest=3886
Aygo jobb, 1:0 a Toyotának.
D4D 2011.01.29. 18:29:15
Ford Fiesta - Toyota Yaris
Ford Fiesta (2,4 + 3,0)
www.adac.de/infotestrat/tests/auto-test/detail.aspx?IDTest=4210
Toyota Yaris (2,7 + 2,7)
www.adac.de/infotestrat/tests/auto-test/detail.aspx?IDTest=4198
Döntetlen a kör, az állás marad 1:0 a Toyotának.
Ford Fiesta (34 + 20 + 38)
www.adac.de/_ext/itr/tests/Crashtest/CT0267.pdf
Toyota Yaris (35 + 18 + 34)
www.adac.de/_ext/itr/tests/Crashtest/CTToyotaYaris_2005.pdf
Itt a Ford jobb, úgyhogy egyenlít, 1:1
---
D4D 2011.01.29. 18:30:19
Ford Focus (2,2 + 2,6)
www.adac.de/infotestrat/tests/auto-test/detail.aspx?IDTest=4069
Toyota Auris (2,4 + 2,6)
www.adac.de/infotestrat/tests/auto-test/detail.aspx?IDTest=4397
A Ford átveszi a vezetést, immár 2:1 a Ford javára.
Ford Focus (35 + 15 + 40)
www.adac.de/_ext/itr/tests/Crashtest/CTFordFocus_2004.pdf
Toyota Auris (35 + 37 + 21)
www.adac.de/_ext/itr/tests/Crashtest/CT0205.pdf
Kiegyenlít a Toyota, immár ismét döntetlen, 2:2
---
D4D 2011.01.29. 18:31:38
Ford Mondeo (2,1 + 3,0)
www.adac.de/infotestrat/tests/auto-test/detail.aspx?IDTest=4500
Toyota Avensis (2,2 + 2,8)
www.adac.de/infotestrat/tests/auto-test/detail.aspx?IDTest=4179
Toyota átveszi a vezetést, innen már a Ford esélytelen a nyerésre, maximum egy döntetlent lehet ebből már csak kihozni, lássuk, törésteszten el tudják-e érni a japán riválist, tudnak-e büszke döntetlennel hazamenni, vagy marad az alázat? Ez itt most a nagy kérdés kedves olvasók.
A törésteszten két öregebb darab méri össze a tudását, mivel csak az öregebbekről állnak rendelkezésre egyforma szempont szerinti mérések. Lássuk hát:
Ford Mondeo (29 pont)
www.adac.de/_ext/itr/tests/Crashtest/CTFordMondeo_2000.pdf
Toyota Avensis (33 pont)
www.adac.de/_ext/itr/tests/Crashtest/CTToyota%20Avensis_2003.pdf
És ezzel a mérkőzés véget ér. SZENZÁCIÓS TOYOTA GYŐZELEM KEDVES OLVASÓK, TOYOTA-FORD 4:2!
Remélem élvezték a közvetítést, jöjjenek el máskor is, és ne feledjék: F-betűset soha! (Fiat - Ford - Francia)
Reggie 2011.01.29. 18:47:13
Reggie 2011.01.29. 18:53:37
SzLacika 2011.01.29. 18:54:45
De lazíts már egy kicsit.
0.1-0.2 különbségek ezekben a tesztekben rohadtul nem mérvadók.
Nehogy már ez alapján döntsd el, melyik márka a jobb!
Szerintem amúgy a belinkeltek alapján eléggé egy szinten mozognak, szóval inkább a megbízhatóság vagy a személyes szimpátia dönt.
(Hogy te elfogult vagy és melyik irányba azt tudjuk, látjuk :)
"streetfighter" 2011.01.29. 19:00:43
Megbízhatóságból már az összevetés megemlítése is komolytalan.
Ford és a megbízhatóság? Nevetséges!
"streetfighter" 2011.01.29. 19:02:42
És milyen igaz!
A Ferrari is egy rakás szar.
Tűzrakáshoz lehet, hogy jól jönne. :)
SzLacika 2011.01.29. 19:18:58
SzLacika 2011.01.29. 19:19:59
SzLacika 2011.01.29. 19:20:55
boek 2011.01.29. 20:11:56
Kezdjük ott, hogy nem tudom mikor írtam, hogy a Toyota szarabb, mint a Ford.
Egy szóval sem mondtam ilyet.
Az, hogy ennyire bele vagy bolondulva az ADAC honlapjába szerintem kommentár nélküli.
Aygo vs Ka. Szerintem sem a Toyota a nyerő, de ennyire hályogos szemmel nézve, mint ahogy Te teszed, nem is csalódás a konklúziód. Innentől kezdve a Toyota lehet csak esélyes a döntetlenre. (de ez még mindig csak az ADAC, nem hiszem, így inkább hagyjuk ezt a számháborút, és nem, nem azért mert feladtam, de a te érveid nem téged igazoltak)
Ami tény: TDCi motor nem dízelek gyöngye, bár autóba nem való dízel (aki azt hiszi, hogy spórol rajta, az csak kicsit jár közel az igazsághoz), de ezt ne kezdjük el.
Aki azt állítja, hogy a Ford megbízhatatlan, annak vagy volt, de hétfői műszakot fogott ki, vagy csak a szomszédtól hallotta.
Akár a mostani 1,25 vagy 1,4-es motort nézzük, sem a fogyasztásra sem a "dinamikára" nem lehet panasz. Az 1.6-os 115 Le-s motorhoz is van szerencsém, azzal sincs gond, sem fogyasztásban, sem szerviz költségben (alkatrészt nem tudom), se másban)
Mondeo szinten, én sem a Mondeot választanám, inkább egy Accord (és még véletlen sem Avensis), de árban a Mondeo a jobb (Avensis, Passat, Accord, Laguna...stb).
És az összes japánhoz képest árban lentebb van a Ford. És mivel én híve vagyok, hogy ami jó, annak az ára van (de itt hagyjuk a Vw-t), ezért valószínűleg valamivel jobb a Toyota.
Attól még nem szar a Ford, el lehet felejteni ezt a hülye F betűs szabályt. 6-7 éve nem vettem volna én sem mondjuk Opelt, most már nem ilyen egyoldalúan állnék hozzá.
De éljetek csak az F betűs szabályotokban, majd ha lejön a köd a szemetek elől, és tudjátok értelmezni mások szavait, akkor lehet beszélni.
Reggie 2011.01.29. 20:18:24
boek 2011.01.29. 20:23:23
Ahogy leírták nem mérvadóak a különbségek, ettől még szerintem is a Toyota jobb, de csak egy hajszállal, illetve nem szarabb a Ford annyival.
Biztos sok helyről kapod te is, hogy miért szar a japán (drágább alkatrészek, bonyolultabb megoldások pl. Vtec (amit személy szerint szeretek, a motorom is ezzel szerelt), amivel még drágább lesz), valahogy innen is eredhet ez a komplexusod, hogy habzó szájjal kell a másiknak ugrani.
Nem baj, majd kinövöd.
boek 2011.01.29. 20:24:06
Na te is ki tudod ám fordítani a dolgot.
Reggie 2011.01.29. 20:28:01
D4D 2011.01.29. 20:30:22
D4D 2011.01.29. 20:32:21
Egyetértek, 1-2 tized tényleg nem oszt nem szoroz. Egyszer volt a különbség 1,5 is, illetve többször billen a mérleg az egyik irányba.
Reggie 2011.01.29. 20:32:44
D4D 2011.01.29. 21:03:28
"Kezdjük ott, hogy nem tudom mikor írtam, hogy a Toyota szarabb, mint a Ford."
- Ez igaz, te is azt írtad, hogy a Toyota a jobb:
boek 2011.01.29. 01:13:55
@D4D:
Ez ugyan miért a Ford hibája nagyeszű? A Toyota sem jobb annyival...
"Az, hogy ennyire bele vagy bolondulva az ADAC honlapjába szerintem kommentár nélküli."
- Elárulom, sokáig klubtag is voltam, az újság 'ADAC-Motorwelt' a mai napig jár nekem. Egy korrekt szervezetnek tartom őket, akik az autós érdekvédelmet komolyan veszik.
"Ami tény: TDCi motor nem dízelek gyöngye, bár autóba nem való dízel (aki azt hiszi, hogy spórol rajta, az csak kicsit jár közel az igazsághoz), de ezt ne kezdjük el."
- Ahol egyikből csak diesel volt, ott a másikból is dieselt vettem a hasonlításhoz.
Autóba diesel, ez relatív, hogy spórolsz-e rajta. Amikor még heti 6-800 kilométereket mentem, akkor a havi megtakarítás egy minimálbér volt. Rövid utakra, amiket most járok, napi 60 km-re (2x30) nem való a diesel, ezért ha ez az állapot fennmarad, akkor megpróbálok egy Prius-ra átnyergelni.
"Aki azt állítja, hogy a Ford megbízhatatlan, annak vagy volt, de hétfői műszakot fogott ki, vagy csak a szomszédtól hallotta."
- Viszont a Toyotánál a hétfői kocsik is jók. Amúgy ilyesmire fogni, hogy egy autó hulladék, hát nem tudom...
Környezetemben sok embernek volt Fordja, sokszor szoptak vele, nekem a Toyota meg ment.
Autószerelők! mondják sokan, hogy a Ford tervezőit tarkón kellett volna lőni már három éves korukban, mert akkora plusz munkák vannak a munkafolyamatokban, hogy többet dolgozik azért, hogy a tényleges hibás alkatrészért hozzáférjen, mint magán/magával a hibás alkatrésszel. Néha 2x-3x többet is.
Én egyébként autószerelőktől hallottam az F-betűs szabályt.
A habzó szájról annyit:
Te kezdted el védeni a Fordot habzó szájjal, noha utólag elismered, hogy nem jobb kocsi.
Én itthon voltam ma, ráértem, és remekül elszórakoztam, míg azt a 'tudósítást' megírtam.
És egyszer sem tituláltalak nagyeszűkémnek. Végig tisztelettel beszéltem (írtam) hozzád.
Amúgy már régen kinőttem a komplexusaimat. De a családban volt és van egy pár Toyota, összfutásuk lassan másfél millió, illetve mindig van egy Audi. Sokszor ekézzük a fatert, hogy mekkora egy szar az az Audi, ő jobban tűri nálad. Pedig néha olyanokért is megkapja a bélyeget, amikor nem fér ki a garázskapun, mert benézi a helyet.
Még annyit a dieselhez:
Egy benzines olcsóbb szervízköltséggel fut, de ha bemész vele a városba, akkor akár 14-re is felmehet az étvágya, 6-ról.
A dieselé 5,8-ról megy fel 7,4-re, de 7,4-ért már a lemezt kell állandóan taposni, illetve 1-esben kell menni Hidegkútig a Batthány térről.
Kár hogy ennyire túlpörgetted magadat.
subtotal 2011.01.29. 21:12:57
Már elnézést, nem hihetetlenül mindegy?
subtotal 2011.01.29. 21:17:53
DDD
hpty 2011.01.29. 22:58:48
Auris - Focus
Így ok?
:D:D:D:D
hpty 2011.01.29. 23:13:07
Amióta az UNIÓban szerelik őket (Francia, Török, stb.), nem ugyanaz, mint a japán gyártási minőség, dehát a pénz nagy úr (vám, szállítás stb.)
És dolgoztam a Reálszisztémánál, Toyota-Lexus Budaörsi út, és volt ott Lexus IS motorcserés is....:D:D:D:D
Szóval egyik sem sokkal jobb.
Szerintem is jobb a Toyota, de az árát nem éri meg, vagyis drágább, mint jobb!
Integrált Szerverterror 2011.01.29. 23:19:32
hpty 2011.01.30. 00:24:53
:D:D:D
Integrált Szerverterror 2011.01.30. 00:41:11
hpty 2011.01.30. 01:08:40
Nem ezt akartam ezzel kibökni, csak vázoltam, hogy itt is van jó, ott is van szar!
Franciából is van nagyon eltalált motor, bár ott a szerelés tényleg hozzáférhetetlenségéből adódóan nem túl szerencsés.
Rönyő izzócsere lökhárító bontással, stb.....
Integrált Szerverterror 2011.01.30. 01:42:18
Amúgy nem rád gondoltam, az F betűs tényleg faszság hiszen én is ezt írtam.
Integrált Szerverterror 2011.01.30. 01:45:41
xaba99 · http://landf.blog.hu 2011.01.30. 11:36:58
mohopasi 2011.01.31. 10:52:06
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.01.31. 13:45:04
Integrált Szerverterror 2011.02.01. 01:07:00