Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Frissen szervizelt Fiesta

2011.01.28. 22:07 :: SilentSound

Ha már tegnap hirdetéses poszt volt, az lesz ma is, de ez már inkább megmosolyogtató, mint elgondolkodtató. Természetesen rendszeresen karbantartott, nem dohányzó autóról van szó, hölgy tulajdonostól. Ja, és garázsban tartották. És ahogy az első képen is látható, a jobb eleje sérült jobban. Jobban még a bal elejénél is. A találatot Mikinek köszönhetjük.

A használtautó.hu-n találtam a mellékelt hirdetést, nekem feldobta a napomat. Ha ti is úgy gondoljátok akkor egy posztra esetleg... Egy lényeges dolgot kiemeltem a mellékletben (én meg jól kiszedtem, hogy ne takarja ki a többi kincset - a szerk.), hiába no a marketing az marketing... de lehet még csemegézni rajta.


Kattints rá a nagyításhoz!
 

80 komment

Címkék: hirdetés autó baleset

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszigonosz 2011.01.28. 22:19:21

Igazán régen nevettem ilyen jót!
Ki vesz már ilyen tolálkáros roncsot?!
Frissen szervizelt, garanciális roncsot?
Olyan mindegy, hogy a hölgy garázsban tartotta és nem dohányzott.
Meg ennyi pénzért egy szétment semmit venni.
Olasz iratokkal, onnan elhozni.
Hát humora van az eladónak.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.01.28. 22:20:04

Barkács szakkörök érdeklődését várjuk :D

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2011.01.28. 22:21:16

szerintem csak leszarásból beikszeltek egy csomó dolgot a hírdetés feladásnál. uncsi

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.01.28. 22:25:39

Rencám van-e rajta?

Egyébként meg nem értem mit vagytok oda, egy kis karosszéria-munka, és már kész is :)

Tier 2011.01.28. 22:26:33

És 1.4M LOOOOOOOL.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.01.28. 22:26:46

Amúgy azon gondolkodtam, hogy hogy a zistenbe lehetett ezt így összetörni?

SzLacika 2011.01.28. 22:33:45

Néhány kereskedő rohadtul el van tévedve.
Ki a pöcs fog 1.4 milliót adni egy olyan roncsért, amiből szinte semmi sem használható fel? Mi maradt épen? A hátsó ülések bazzeg?
Ez 1119 kg fémhulladék, szerencsés esetben vastelepen 25-30 ezret adnak érte.

Верховина 2011.01.28. 22:34:06

Szegényszegény Fiesta:(

Amúgy egy kis gyanta, üvegszál, oszt 0 km-eres szalonautóként mán el is lehet passzónyi!:D

A kedvencem a "szép állapotban volt tartva". Ja, csak azóta letaroltak vele egy tehervonatot:D

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.01.28. 22:38:53

@SzLacika: Akkó' nem (csak) az alja/eleje lenne átszabva! :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.28. 22:55:38

ilyene felenk fizetni kell hogy elvigyek a bontoba
bar az dob a holgyon, hogy nem cigizik

amugy tuti hoax

SzLacika 2011.01.28. 22:57:31

Egy dolog tuti működik rajta. A kulcsnélküli indítás! Mert hogy ehhez nem kell kulcs hogy elhozzad az hót ziher.

tundrazuzmo (törölt) 2011.01.28. 23:08:40

És biztos vagyok benne, hogy soha nem hajtott gyorsan, és egy sárgán sem ment át. Az igazmondó tulajdonostól pedig szívesen megvenném a roncsot jenhitelre (aszongya az biztonságos), valamint egyéb befektetési tanácsot is kérnék tőle.

Ritka az ilyen jólelkű, egyenes, becsületes ember!

''autónepper.'' 2011.01.28. 23:09:19

tuti h egy suzukis volt a hibás!

D4D 2011.01.28. 23:40:09

Mindig mondom, F-betűset soha!

Íme a Ford!

csintapala (törölt) 2011.01.29. 00:02:23

Egy hónap és lesz belőle első magyar vidéki orvostulajdonos makulátlan hétvégi bevásárlóautója vezetett szervizkönyvvel, családi okok miatt eladó.

theutat villám 2011.01.29. 00:16:49

@KuKori:
Nincs kedvem, pedig tudnék, inkább csak olvasok.

.: mimino :. · http://chinacar.blog.hu 2011.01.29. 00:26:57

Jó az még, egy kis kalapálás, meg festés, 'szt jobb lesz mint új korában :D

boek 2011.01.29. 01:13:55

@D4D:

Ez ugyan miért a Ford hibája nagyeszű? A Toyota sem jobb annyival...

Integrált Szerverterror 2011.01.29. 01:36:13

Olaszban merre lehet? Megvenném egynégyért. Mármint líráért. Aztán meghirdetném százmilláért mint egyedi Transformers-autó éppen átalakulás közben fényképezve!

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2011.01.29. 01:54:22

tisztára megéri!:)) végigolvastam a felszereltséget, és szerintem az összesből csak az állítható hátsó ülés és a pótkerék az ami nem csak nyomokban létezik...:))

jaafar 2011.01.29. 02:11:46

Donornak jó. Ha van egy ilyen lopott vagy lejelentős, csak fel kell rá építeni és regisztrálni. Máris kész.

D4D 2011.01.29. 02:29:21

@boek: Humor? Tudod mit jelent?

Amúgy a Toyota jobb, hidd el! Ha a Ford lenne jobb, akkor Fordom lenne.

Ezeket itt ajánlom figyelmedbe. A 2006-os Auris két ponttal többet kapott mint a 2008-as Fiesta. Tényleg szar a Toyota?

www.adac.de/_ext/itr/tests/Crashtest/CT0267.pdf
www.adac.de/_ext/itr/tests/Crashtest/CT0205.pdf

Ez meg önmagáért beszél:
www.adac.de/infotestrat/tests/auto-test/detail.aspx?IDTest=4119
www.adac.de/infotestrat/tests/auto-test/detail.aspx?IDTest=4397

Itt is jobb lett a Toyota. A 2006-os a 2008-assal.

Nem akartam ennyire alázni a Fordot egy Aurissal, de te hoztad ki belőlem.

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.01.29. 06:53:16

Üdv
Mit fanyalogtok?
Ha valaki megy Olaszba dolgozni innen, lehet éppen jól jön neki, mert ott +csináltatja

Kettőt nem értek
mi az a "szp llapotban"
miért irja hogy ferdehátú, hisz láccik?
Azt meg nem irja hogy ferdeelejű

Valami lehuzás lesz ez!

esef 2011.01.29. 09:13:36

@D4D:
akkor hasonlítgassuk az almát a körtével:
egy Hummer sokkal biztonságosabb mint egy Auris, ráadásul ki is lehet vele menni terepre. folytassuk?
ezzel nem azt akarom mondani, hogy a Toyota szar (pedig az), csak hogy a Hummer már '94-ben is tudta mindezt, amikor az Auris még a japó mérnökök tervei között sem szerepelt...

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.01.29. 09:29:00

@esef:
Egy katonaság részére kifejlesztett civil terepjáró változatot se hasonlitsunk semmihez

isti77 2011.01.29. 10:12:08

Nem tudom, ki hogy van vele, én a legröhejesebbnek azt tartom, amikor egy ilyen sz.rrá tört autónál az állapothoz beírják, hogy "megkímélt". Konkrétan ennél nem, de sok ilyet lehet találni a nevezett portálon.
Azért ez a hirdető is elhinti a kacagtató dumákat: "keveset futott" (inkább futott volna többet, bár fél év alatt 20.000 km sem annyira kevés), "frissen szervizelt" (hurrá, akkor a motorhoz hozzá sem kell nyúlni, ugye?), "szép állapotban volt tartva" (... egy ideig, bárcsak inkább koszos lenne).

D4D 2011.01.29. 11:12:17

@esef:

Gondolom észrevetted, hogy a Fiestához az Aurist hasonlítottam, és nem az Avensisit, se a Camryt, se a HiAce-t.

Tehát a Hummerhez se az Aurist hasonlítsuk.

boek 2011.01.29. 12:34:16

@D4D:

Talán a Yaris-szal hasonlítgasd...akkor igazságosabb lesz az összehasonlítás.

Sajnos az 1.4-es nincs benne, de annyival nem rosszabb, hogy alázós legyen a dolog. Illetve mint tudjuk az ADAC-osok sem mindig objektíven nézik a dolgot.

De most nagyon aláztál, és nagyon vicces voltál...

D4D 2011.01.29. 13:21:33

@boek:
Miért is?
A Fiesta és az Auris ugyanaz a méret. Nem fogok Fiestához egy fele akkora autót hasonlítani.

nemnagyember 2011.01.29. 13:54:36

Körülnéztem a hahun (kellene egy szaladgáló pici), következő észrevételek:

Frissen szervizelt: kikapcsoltuk a szervizikont
Vezetett szervizkörnyv: van egy haver, ötezeré tud bármilyen bélyegzést csinálni
Hölgy tulajdonos: nincs ép karosszériaelem, ételmaradékok a leglehetetlenebb helyeken, a belső tükörben a vezetőt látni, elmaradt olajcserék
Idős, vidéki tulaj: pesti kisköcsög a nagypapa nevére vette a verdát
Valóban idős tulaj: megmaradt Wartburg, Skoda, Zaporozsec alkatrészek felhasználva a Swiftben
Orvos tulaj = hölgy tulajdonos
Vonóhorog: egypárszor elhúztuk vele a tüzépet vagy csak nem tudok parkolni
Keveset futott: visszapörgettük
Valós km: visszapörgettük
Megkímélt: mindig lemostam, amikor a csapattam vele
4 évszakos gumi: télen elöl téli hátul nyári, nyáron fordítva
V6: 6 V-os Trabi
V12: már 12V-os Trabi
HIFI: szereztem a bolhapiacon öccázé bele valamit
Riasztó: az állapota mindenképpen
Külföldi munkavégzés miatt: nem hitték el, hogy ennek a szarnak lehet érvényes műszakija
Benzin-gázos: lejárt a tartály érvényessége
A következők lettek cserélve: haver, vidd már a p..ba, nincs több pénzem erre a szarra!
Hozzáértőnek: nagyon drágán adom, főleg hogy több időt fogsz alatta tölteni, mint a csajoddal

boek 2011.01.29. 14:20:04

@D4D:

Mióta az Auris-szal egy kategória a Fiesta?
Nézz már utána. Ha a Yaris nem egy kategória a Fiestával, akkor a Fiesta sem egy kategória az Auris-szal.

Fele akkora? Most komolyan? Vagy megint csak viccelsz? Nézd meg a tengelytávokat, a szélességet, saját tömeget, esetleg a csomagtartó méreteket. Aztán nyilvánítsd nem egy kategóriának.

És ne a teljes hosszt nézd, mert nem az adja a belső "tágasság" érzését.

De csak azért hogy ne kelljen sokat keresgetned:

Fiesta:

Tengelytáv : 2485 mm (2008as, után +25 mm)
Szélesség : 1722 mm
Saját tömeg : 1041 kg (de ez sofőrrel s folyadékokkal együtt van, amúgy 975 kg)
Csomagtartó : 295 l

Ezzel szemben:

Auris:

Tengelytáv : 2600 mm
Szélesség : 1760 mm
Saját tömeg : 1285 kg
Csomagtartó : 354 l

És a Yaris:

Tengelytáv : 2460 mm
Szélesség : 1695 mm
Saját tömeg : 1040 kg
Csomagtartó : 272 l

Na melyik is egy kategória? Inkább a Yarishoz van közelebb.

"streetfighter" 2011.01.29. 15:03:17

@D4D:
Ne járasd le magad a szememben. :(

"streetfighter" 2011.01.29. 15:06:41

@esef:
Te nagyon dilettáns vagy!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.01.29. 15:10:57

@boek: @D4D: @esef: Nem néztem már, hogy ki mit írt a témában, csak hogy nagy vita lett abból, hogy mi mivel egy kategória. Szerintem Ford Ka - Toyota Aygo, Ford Fiesta - Toyota Yaris, Ford Focus - Toyota Auris/Corolla, Ford Mondeo - Toyota Avensis.
Osszátok be. ;)

boek 2011.01.29. 15:15:14

Pontosan ezek a kategóriák.

A vita abból indult ki, hogy a Ford szar...
Na persze nem az, és persze nem jobb, mint a Toyota, de annyival nem is szarabb, mint azt D4D állította. Illetve álláspontjának bizonyítására (vagy inkább "alázás" céljából) egy irracionális példát hozott fel. (de nem igazán jött össze)

Reggie 2011.01.29. 16:09:31

@boek: Szar, nem szar tok mind1. serti az F betus szabalyt.

boek 2011.01.29. 16:56:34

@Reggie:

Na erre már tényleg nem reagálok, gondolom te is viccelsz. Elég sok minden(ki) sérti az F betűs szabályt.

D4D 2011.01.29. 17:04:03

KBM! Hol a Toyota - Ford meccs közvetítése?

lordjim 2011.01.29. 18:05:39

Képzelem hogy tolong érte a sok nepper.

D4D 2011.01.29. 18:28:04

Akkor újra a meccs, részleteiben. A sok link miatt nem ment át.(elvégre állításainkat igazoljuk)

Én elfogadom a főnök döntését.

És már indul is a nagy Toyota - Ford összecsapás, Első meccs a Ford Ka és a Toyota Aygo között.

Ford Ka (2,9 + 3,0)
www.adac.de/infotestrat/tests/auto-test/detail.aspx?IDTest=4191

Toyota Aygo (2,7 + 1,5)
www.adac.de/infotestrat/tests/auto-test/detail.aspx?IDTest=3886

Aygo jobb, 1:0 a Toyotának.

D4D 2011.01.29. 18:29:15

ADAC-n nincs Aygo törésteszt, ezért ez a kör elmarad, marad az 1:0 a Toyotának. Következő meccs:

Ford Fiesta - Toyota Yaris

Ford Fiesta (2,4 + 3,0)
www.adac.de/infotestrat/tests/auto-test/detail.aspx?IDTest=4210

Toyota Yaris (2,7 + 2,7)
www.adac.de/infotestrat/tests/auto-test/detail.aspx?IDTest=4198

Döntetlen a kör, az állás marad 1:0 a Toyotának.

Ford Fiesta (34 + 20 + 38)
www.adac.de/_ext/itr/tests/Crashtest/CT0267.pdf

Toyota Yaris (35 + 18 + 34)
www.adac.de/_ext/itr/tests/Crashtest/CTToyotaYaris_2005.pdf

Itt a Ford jobb, úgyhogy egyenlít, 1:1

---

D4D 2011.01.29. 18:30:19

Következik a Focus - Corolla összecsapás:

Ford Focus (2,2 + 2,6)
www.adac.de/infotestrat/tests/auto-test/detail.aspx?IDTest=4069

Toyota Auris (2,4 + 2,6)
www.adac.de/infotestrat/tests/auto-test/detail.aspx?IDTest=4397

A Ford átveszi a vezetést, immár 2:1 a Ford javára.

Ford Focus (35 + 15 + 40)
www.adac.de/_ext/itr/tests/Crashtest/CTFordFocus_2004.pdf

Toyota Auris (35 + 37 + 21)
www.adac.de/_ext/itr/tests/Crashtest/CT0205.pdf

Kiegyenlít a Toyota, immár ismét döntetlen, 2:2

---

D4D 2011.01.29. 18:31:38

A nagyok is megütköznek, a Mondeo és az Avensis:

Ford Mondeo (2,1 + 3,0)
www.adac.de/infotestrat/tests/auto-test/detail.aspx?IDTest=4500

Toyota Avensis (2,2 + 2,8)
www.adac.de/infotestrat/tests/auto-test/detail.aspx?IDTest=4179

Toyota átveszi a vezetést, innen már a Ford esélytelen a nyerésre, maximum egy döntetlent lehet ebből már csak kihozni, lássuk, törésteszten el tudják-e érni a japán riválist, tudnak-e büszke döntetlennel hazamenni, vagy marad az alázat? Ez itt most a nagy kérdés kedves olvasók.

A törésteszten két öregebb darab méri össze a tudását, mivel csak az öregebbekről állnak rendelkezésre egyforma szempont szerinti mérések. Lássuk hát:

Ford Mondeo (29 pont)
www.adac.de/_ext/itr/tests/Crashtest/CTFordMondeo_2000.pdf

Toyota Avensis (33 pont)
www.adac.de/_ext/itr/tests/Crashtest/CTToyota%20Avensis_2003.pdf

És ezzel a mérkőzés véget ér. SZENZÁCIÓS TOYOTA GYŐZELEM KEDVES OLVASÓK, TOYOTA-FORD 4:2!

Remélem élvezték a közvetítést, jöjjenek el máskor is, és ne feledjék: F-betűset soha! (Fiat - Ford - Francia)

Reggie 2011.01.29. 18:47:13

@boek: Nem vicc, az F betus szabaly szerint nem szabad F betuvel kezdodo kocsit venni mint: ford, fiat, francia, stb...

Reggie 2011.01.29. 18:53:37

@D4D: Lehet hogy hulye vagyok, de nalam 2.1+3.0 > 2.2+2.8

SzLacika 2011.01.29. 18:54:45

@D4D: Hát cimbora, te aztán nagyon ráérsz.
De lazíts már egy kicsit.
0.1-0.2 különbségek ezekben a tesztekben rohadtul nem mérvadók.
Nehogy már ez alapján döntsd el, melyik márka a jobb!
Szerintem amúgy a belinkeltek alapján eléggé egy szinten mozognak, szóval inkább a megbízhatóság vagy a személyes szimpátia dönt.
(Hogy te elfogult vagy és melyik irányba azt tudjuk, látjuk :)

"streetfighter" 2011.01.29. 19:00:43

@SzLacika:

Megbízhatóságból már az összevetés megemlítése is komolytalan.
Ford és a megbízhatóság? Nevetséges!

"streetfighter" 2011.01.29. 19:02:42

@Reggie:
És milyen igaz!
A Ferrari is egy rakás szar.
Tűzrakáshoz lehet, hogy jól jönne. :)

SzLacika 2011.01.29. 19:18:58

@"streetfighter": Mondtam én egy szóval is, hogy a megbízhatóság akármennyire is a Ford oldalára billenti a mérleget?????? Hol láttál ilyet?

SzLacika 2011.01.29. 19:19:59

@"streetfighter": Mondtam én egy szóval is, hogy a megbízhatóság akármennyire is a Ford oldalára billenti a mérleget?????? Hol láttál ilyet? Eszembe se jutott összevetni.

SzLacika 2011.01.29. 19:20:55

Faszom a blogmotorba....

boek 2011.01.29. 20:11:56

D4D!

Kezdjük ott, hogy nem tudom mikor írtam, hogy a Toyota szarabb, mint a Ford.

Egy szóval sem mondtam ilyet.

Az, hogy ennyire bele vagy bolondulva az ADAC honlapjába szerintem kommentár nélküli.

Aygo vs Ka. Szerintem sem a Toyota a nyerő, de ennyire hályogos szemmel nézve, mint ahogy Te teszed, nem is csalódás a konklúziód. Innentől kezdve a Toyota lehet csak esélyes a döntetlenre. (de ez még mindig csak az ADAC, nem hiszem, így inkább hagyjuk ezt a számháborút, és nem, nem azért mert feladtam, de a te érveid nem téged igazoltak)

Ami tény: TDCi motor nem dízelek gyöngye, bár autóba nem való dízel (aki azt hiszi, hogy spórol rajta, az csak kicsit jár közel az igazsághoz), de ezt ne kezdjük el.

Aki azt állítja, hogy a Ford megbízhatatlan, annak vagy volt, de hétfői műszakot fogott ki, vagy csak a szomszédtól hallotta.

Akár a mostani 1,25 vagy 1,4-es motort nézzük, sem a fogyasztásra sem a "dinamikára" nem lehet panasz. Az 1.6-os 115 Le-s motorhoz is van szerencsém, azzal sincs gond, sem fogyasztásban, sem szerviz költségben (alkatrészt nem tudom), se másban)

Mondeo szinten, én sem a Mondeot választanám, inkább egy Accord (és még véletlen sem Avensis), de árban a Mondeo a jobb (Avensis, Passat, Accord, Laguna...stb).

És az összes japánhoz képest árban lentebb van a Ford. És mivel én híve vagyok, hogy ami jó, annak az ára van (de itt hagyjuk a Vw-t), ezért valószínűleg valamivel jobb a Toyota.

Attól még nem szar a Ford, el lehet felejteni ezt a hülye F betűs szabályt. 6-7 éve nem vettem volna én sem mondjuk Opelt, most már nem ilyen egyoldalúan állnék hozzá.

De éljetek csak az F betűs szabályotokban, majd ha lejön a köd a szemetek elől, és tudjátok értelmezni mások szavait, akkor lehet beszélni.

Reggie 2011.01.29. 20:18:24

@boek: Ja ezek a hulye szabalyok. Mamar sarga hobol is lehet enni, mert akar etelfestek is lehet... :)

boek 2011.01.29. 20:23:23

És már ott gondok kezdődnek, hogy nem tudsz 2 autót egy kategóriába helyezni, vagy éppen megkülönböztetni 2 kategóriát.

Ahogy leírták nem mérvadóak a különbségek, ettől még szerintem is a Toyota jobb, de csak egy hajszállal, illetve nem szarabb a Ford annyival.

Biztos sok helyről kapod te is, hogy miért szar a japán (drágább alkatrészek, bonyolultabb megoldások pl. Vtec (amit személy szerint szeretek, a motorom is ezzel szerelt), amivel még drágább lesz), valahogy innen is eredhet ez a komplexusod, hogy habzó szájjal kell a másiknak ugrani.

Nem baj, majd kinövöd.

boek 2011.01.29. 20:24:06

@Reggie:

Na te is ki tudod ám fordítani a dolgot.

D4D 2011.01.29. 20:30:22

@Reggie: Ott a kevesebb a jobb, mivel a németeknél az egyes a jó osztályzat.

D4D 2011.01.29. 20:32:21

@SzLacika:
Egyetértek, 1-2 tized tényleg nem oszt nem szoroz. Egyszer volt a különbség 1,5 is, illetve többször billen a mérleg az egyik irányba.

Reggie 2011.01.29. 20:32:44

@D4D: De buzik. De igy mar ertem, koszike.

D4D 2011.01.29. 21:03:28

@boek:
"Kezdjük ott, hogy nem tudom mikor írtam, hogy a Toyota szarabb, mint a Ford."
- Ez igaz, te is azt írtad, hogy a Toyota a jobb:

boek 2011.01.29. 01:13:55
@D4D:
Ez ugyan miért a Ford hibája nagyeszű? A Toyota sem jobb annyival...

"Az, hogy ennyire bele vagy bolondulva az ADAC honlapjába szerintem kommentár nélküli."
- Elárulom, sokáig klubtag is voltam, az újság 'ADAC-Motorwelt' a mai napig jár nekem. Egy korrekt szervezetnek tartom őket, akik az autós érdekvédelmet komolyan veszik.

"Ami tény: TDCi motor nem dízelek gyöngye, bár autóba nem való dízel (aki azt hiszi, hogy spórol rajta, az csak kicsit jár közel az igazsághoz), de ezt ne kezdjük el."
- Ahol egyikből csak diesel volt, ott a másikból is dieselt vettem a hasonlításhoz.
Autóba diesel, ez relatív, hogy spórolsz-e rajta. Amikor még heti 6-800 kilométereket mentem, akkor a havi megtakarítás egy minimálbér volt. Rövid utakra, amiket most járok, napi 60 km-re (2x30) nem való a diesel, ezért ha ez az állapot fennmarad, akkor megpróbálok egy Prius-ra átnyergelni.

"Aki azt állítja, hogy a Ford megbízhatatlan, annak vagy volt, de hétfői műszakot fogott ki, vagy csak a szomszédtól hallotta."
- Viszont a Toyotánál a hétfői kocsik is jók. Amúgy ilyesmire fogni, hogy egy autó hulladék, hát nem tudom...
Környezetemben sok embernek volt Fordja, sokszor szoptak vele, nekem a Toyota meg ment.
Autószerelők! mondják sokan, hogy a Ford tervezőit tarkón kellett volna lőni már három éves korukban, mert akkora plusz munkák vannak a munkafolyamatokban, hogy többet dolgozik azért, hogy a tényleges hibás alkatrészért hozzáférjen, mint magán/magával a hibás alkatrésszel. Néha 2x-3x többet is.

Én egyébként autószerelőktől hallottam az F-betűs szabályt.

A habzó szájról annyit:
Te kezdted el védeni a Fordot habzó szájjal, noha utólag elismered, hogy nem jobb kocsi.

Én itthon voltam ma, ráértem, és remekül elszórakoztam, míg azt a 'tudósítást' megírtam.

És egyszer sem tituláltalak nagyeszűkémnek. Végig tisztelettel beszéltem (írtam) hozzád.

Amúgy már régen kinőttem a komplexusaimat. De a családban volt és van egy pár Toyota, összfutásuk lassan másfél millió, illetve mindig van egy Audi. Sokszor ekézzük a fatert, hogy mekkora egy szar az az Audi, ő jobban tűri nálad. Pedig néha olyanokért is megkapja a bélyeget, amikor nem fér ki a garázskapun, mert benézi a helyet.

Még annyit a dieselhez:
Egy benzines olcsóbb szervízköltséggel fut, de ha bemész vele a városba, akkor akár 14-re is felmehet az étvágya, 6-ról.
A dieselé 5,8-ról megy fel 7,4-re, de 7,4-ért már a lemezt kell állandóan taposni, illetve 1-esben kell menni Hidegkútig a Batthány térről.

Kár hogy ennyire túlpörgetted magadat.

subtotal 2011.01.29. 21:12:57

Jaj istenem, megy itt a nagy duma a kommentelőktől, hogy mennyire szeretjük az autókat, de azon vekengenek közben, 2.2 vagy 2.4 az osztályzata az ADAC-nél.
Már elnézést, nem hihetetlenül mindegy?

subtotal 2011.01.29. 21:17:53

A hirdetéssel kapcsolatban beugrott a Halálos fegyver valamelyik részének egyik első jelenete, mikor Mel leamortizálja Danny feleségének Pontiac Safari-ját (www.leblogauto.com/wp-content/uploads/2007/10/Joest_Jonathan_Ouaknine/Pontiac_Safari.jpg), Danny sír-rí, hogy az autó vadonatúj volt, erre Mel: "Új az még most is"

DDD

hpty 2011.01.29. 22:58:48

@D4D: Segítek: Fiesta - Yaris
Auris - Focus

Így ok?
:D:D:D:D

hpty 2011.01.29. 23:13:07

@D4D: Jah, és a legendás Toyota megbízhatóság!
Amióta az UNIÓban szerelik őket (Francia, Török, stb.), nem ugyanaz, mint a japán gyártási minőség, dehát a pénz nagy úr (vám, szállítás stb.)
És dolgoztam a Reálszisztémánál, Toyota-Lexus Budaörsi út, és volt ott Lexus IS motorcserés is....:D:D:D:D
Szóval egyik sem sokkal jobb.
Szerintem is jobb a Toyota, de az árát nem éri meg, vagyis drágább, mint jobb!

Integrált Szerverterror 2011.01.29. 23:19:32

@D4D: Az az F betűs szabály CSAK A DÍZELRE vonatkozik te! Ne essünk már le a totalcar kommenterek színvonalára bazzeg...

hpty 2011.01.30. 00:24:53

Jah, az F betűs szabály F, mint FASZSÁG!
:D:D:D

Integrált Szerverterror 2011.01.30. 00:41:11

@hpty: Ennyi erővel írhatnánk hogy: ne vegyél NJ-s autót! NemJapán! :D

hpty 2011.01.30. 01:08:40

@Integrált Szerverterror:
Nem ezt akartam ezzel kibökni, csak vázoltam, hogy itt is van jó, ott is van szar!
Franciából is van nagyon eltalált motor, bár ott a szerelés tényleg hozzáférhetetlenségéből adódóan nem túl szerencsés.
Rönyő izzócsere lökhárító bontással, stb.....

Integrált Szerverterror 2011.01.30. 01:42:18

@hpty: Hát a Clion meg Megane-on biztosan nem kell, bár az én kezem nem fér be a Cliomba. De a szerelő egy hatos pakk sörért kicseréli:)

Amúgy nem rád gondoltam, az F betűs tényleg faszság hiszen én is ezt írtam.

Integrált Szerverterror 2011.01.30. 01:45:41

@Integrált Szerverterror: Pontosabban a nyolcvanas évek dízeljeire vonatkozott, azt hittem ezt is leírtam közben meg nem:D

xaba99 · http://landf.blog.hu 2011.01.30. 11:36:58

ezért nem szabad hölgy tulajdonostól kocsit venni....

mohopasi 2011.01.31. 10:52:06

Ahogy elnézem ezt már maximum mégjobban összegyűrni érdemes... :) F betűs témában csak 1 halk szerény kérdés: most akkor lökjem szakadékba a ferrarit?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.01.31. 13:45:04

@Morci úr: Itt tényleg off, de ha beírod valami hülyebiciglises posztba, ott bent hagyom, hogy ne legyen teljesen unfair. :)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása