Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Felhúzott, befékeztem előtte

2011.03.04. 08:15 :: SilentSound

Nem is tudom, mit gondoljak Zoli leveléről. Kicsit olyan szálka meg gerenda érzésem volt, miután végigolvastam. Gondolom, nem vagyok egyedül a véleményemmel. Egyébként a 353D az mi?

Mielőtt bármit is írok az esetről el kell áruljam, hogy egy 353D vel járok. A zebránál minden esetben megállok a gyalogosokat elengedni, nem parkolok soha rokkant helyen, nem villogok a lassan előzőkre, de a pályákon átlagban 170-es tempomattal közlekedem.

Ha jön egy nálam is gyorsabb akkor vagy kisorolok, akár fékezve, vagy gyorsítok, hogy ne tartsam fel. Az M7-esen Fehérvár után a legszélső sávban közlekedem, nem a legbelsőben. Nem előzök jobbról záróvonalon, és még sorolhatnám.

Mindezt csak a tegnap esti büdös paraszt fekete skoda fostalicskával közlekedő kedvéért írtam le. A fenti esetekben soha nem érdekel milyen a másik autó. Szóval a lényeg. Ez a büdösparaszt az érdi emelkedő közepén 100-al kiugratott elém a sűrű hóesésben, hogy majd ő előz egy teherautót. Le tudtam fékezni mögötte, de tapostam is a féket.

Mikor a köcsög befejezte nagy kegyesen az előzést, még mindig csak 110 el ment, gondoltam megnézem magamnak a paraszt fejét. Elég ragyás volt, de nem igazán érdekelte, hogy mi van. Ekkor gázt adtam és természetesen kisoroltam. Na erre büdösparasztunk egyből reflektort kapcsolt.

Ekkor már elszállt az agyam, satu fék! Nem győzött kapaszkodni szerintem... Tegnap nem egyedül voltam a kocsiban, szerencséjére.

407 komment

Címkék: közlekedés autó hülye erőszak büntetés veszélyes autópálya gyorshajtás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alikam 2011.03.04. 18:25:23

@flander: hát szerintem nincs arányban, legalábbis nálam az, hogy spórolok 3 deciliter benzint százon cserébe folyamatosan koncentrálnom kell, és semmit nem látok előttem csak egy bazi nagy téglalapot.

Mondjuk a kamionosok legalább többnyire folyamatos és állandó tempóban mennek ha rajtuk múlik. Ez is érdekes téma lenne, hogy egyesek miért nem tudnak folyamatos tempóban haladni ha tiszta előttük az út? A magyar autópályákon meg már vicc, hogy mennyi különféle sebességgel találkozol. Szerintem 90-től 150-ig szinte minden kilométerre jut. Amikor az A2-esen mentem még tavaly előtt ott valahogy egységes tempó volt. Erről szólna az, hogy vegyük fel a forgalom ritmusát, persze ésszerű határokon belül. Máshol működik, itt miért nem? Mint egy birkanyáj, komolyan...

flander 2011.03.04. 18:26:08

@"streetfighter": Gondoltam :)
És tolod a kamiont, hogy azért kapkodja magát, te meg 150el mész mögötte, hogy a fogyasztás azért kicsi legyen? :D

flander 2011.03.04. 18:27:34

@Alikam: Én is így gondolom, nem igazán éri meg a dolog. Főleg, hogy a fene akar 90el menni autópályán...

"streetfighter" 2011.03.04. 18:56:53

@sbronzo:
Képzeld, már megfordult a fejemben, hogy veszek egy dízelt, de inkább a turbós benzinesek felé kacsintgatok 180-200 ló körül. Ezek általában 1.6-osak.
Isten igazából olyat vennék amilyen van, pörgős szívó, de azok már lassan kihalnak.
Azoknak sajátos érzésük van. Igazi versenymotorok. :)

Rival · http://www.rivalcomp.hu 2011.03.04. 19:23:20

"Én tudom ki a büdös paraszt, de nem mondom meg." :D A történetből tényleg hiányzik valami.

De a lényeg: akinek van valami gyorsabb Androidos telefonja, és szeretne olcsón fekete dobozt az autójába, annak irány az Android Market, és telepítsd az AutoGuard nevű kis alkalmazást!

GPS koordináták és sebesség rögzítése, videofelvétel akár hanggal, a kamerától függő felbontásban. Ha már amúgy is autós tartóban van, ennyi erővel a forgalmat is vehetné előtted, nem? De...

A fizetős verziója is (amely tud a háttérben működni) 400 forintnyi dollár. Ismétlem: 4, azaz négyszáz. Hol kapsz 400 forintért fekete dobozt?

Én ezt használom egy Samsung Galaxy S-sel. Tökéletesen működik navi és üzenetrögzítő mellett is, tiszta a kép, rendszámok is olvashatóak.

A hangot kikapcsoltam, mert a káromkodásaimat is felvette... :D

Reggie 2011.03.04. 19:24:16

@Voloka: Nem mondtam sehol. En azt mondtam aranyosnak kell lenni. Azt nem mondtam, hogy nem vagy az.

Reggie 2011.03.04. 19:26:00

@Alikam: Nem lehet, hogy csak a homoru tukor viccel meg es nincsen semmilyen paranormalis jelenseg?

Alikam 2011.03.04. 19:41:58

@Reggie: mármint domború tükörre gondolsz, nem, oldal-visszapillantót is mindig nézem az pedig sík tükör, legalábbis nálam, és amúgy is még ha a kicsinyítést is beleszámolom, még úgy is túl messze van. Továbbá általában jól felmérem, csak néha fordul elő ilyen. Mondjuk 1000 esetből 1.

szzoli2009 2011.03.04. 19:47:14

A posztot én küldtem be.
Először is, rosszul írtam a típust. 535d helyesen.

Kaptam rendesen hideget, meleget, de csak azért írtam mindezt le, mert hirtelen elegem lett a köcsögökből. Nap mint nap tizesével látok olyat, hogy a gyökér nem áll meg a zebránál a gyalogosnak, nap mint nap kivágnak elém a pályán 100 al, nap mint nap üres a szélső sáv, mert derogál ott közlekedni. Nekem egyik sem.
A skodás mikor lehúzódott gáz, majd fék, hogy egy tempóban nézhessem meg az elégedett fejét, de csak bámult előre.... Igen, elszállt az agyam hirtelen, mert aznap már sokadig volt.
Olvastam vkitől, hogy ő majd tanú lesz? Mire, hogy elvakított a refije és nem láttam, ezért hirtelen fékeznem kellet? :) Tanúskodjon!

Reggie 2011.03.04. 20:03:46

@Alikam: Nalam az oldalso domboru csak, a kozepso nem.

Voloka 2011.03.04. 20:15:55

@Reggie: Mert aranyos vagyok! :-)

szzoli2009 2011.03.04. 20:16:03

@Színes Géza: belőlem biztosan nem lesz, a fékem is rendben van

szzoli2009 2011.03.04. 20:18:59

@Bummer: nem írtam sehol hogy 170 el mentem a hóesésben is. kb 140-145 lehetett

szzoli2009 2011.03.04. 20:22:02

@egyittlakó: Olvasd el a kresz előzésre vonatkozó szabályait

Simet 2011.03.04. 20:22:42

@szzoli2009: 1. nem vakíthat el, mer fényre sötétedik a tükröd.
2. A befékezésért vagy faszparaszt, hiába vagy márkatárs..
3. Én is utálom az indokolatlanul tötymörgőket, de nem a befékezés a megoldás.
Inkább hangosan küld el az anyjába a kocsiban. :)

Színes Géza 2011.03.04. 20:26:35

@szzoli2009: számold ki 170 nél a fékutad + kapsz egy defektet és máris felveheted a néhai előnevet.

szzoli2009 2011.03.04. 20:26:54

@Simet: Jogos, nem kell büntéfékezni, nem stílusom, de mint fentebb írtam aznapi sokadik volt, egy idő után elég ennyi is. Sötétedik, nem nem teljesen. Ja és mielőtt elkezdek előzni, benézek a külső tükörbe, hogy esetleg a külsőben jövőt nem veszélyeztetem e....

szzoli2009 2011.03.04. 20:27:48

@Színes Géza: defektűrő a gumi, a féktárcsám kétszer akkora mint az átlagé...

Simet 2011.03.04. 20:32:06

@szzoli2009: Engem is idegesítenek, de SOHA nem jutott még eszembe befékezni valaki előtt. Mondom, ez új módi, mint az is, hogy minden marha jogosítványt kap...

Simet 2011.03.04. 20:34:12

@szzoli2009: Ezen jót kacagtam...
Nekem összkerekes, de fékezésnél tök mindegy...
Ráadásul csúszós úton feldughatod a nagyobb féktárcsádat.. :D

''autónepper.'' 2011.03.04. 20:34:27

@gyvy: :D:D:D:D ez a rejtett titkos fegyvere a bmwnek:D:D:D:D:D

@szzoli2009: szard le ki mit mond:D:D:D nekem 530dm van :P

szzoli2009 2011.03.04. 20:34:34

@Simet: Én is általában lesz@rom, kikapcs időben a tempomat, mikor lehúzódik visszakapcs. Általában fékeznem sem kell. Rossz napom volt.

szzoli2009 2011.03.04. 20:36:24

@Simet: Amig az elektonikát nem kapcsolom ki, még a seggét se dobja ki tiszta friss havon. Na persze a gumi is megfelelő minőségű téli gumi

szzoli2009 2011.03.04. 20:38:51

@''autónepper.'': :)) Tudtam hogy a suzikisok, skodások, dáciások holtan szeretnének majd látni a poszt után. Na ezt leszarom. 21 éve balesetmentesen vezetek, már a lábamban van vagy 1millió km. No és ez a lényeg.......

Reggie 2011.03.04. 20:39:33

Amugy nem tudom mit rinyalnak az emberek a 170-tol. En evekig jartam 200al Debrecenbe heti szinten azt megis itt vagytok. Persze lehet mondani, hogy szerencses vagyok, de ezt cafolja az a teny, hogy lotton sose nyertem...

A 170 egy teljesen normalis utazosebesseg.

szzoli2009 2011.03.04. 20:40:54

@Reggie: Főleg, hogy valószínű rövidebb féktávon megállok mint a 120-130 el közlekedő dácia, skoda stb....

Martian (törölt) 2011.03.04. 20:43:13

@szzoli2009: a 140 feletti tempó is sok fagypont körüli hószállingózásban... a gumik, az eletronika megteszik a magukét, de így is hosszú lesz a fékút, ha gáz van... mozgási energia csökkenésben annyi 140-ről 100-ra fékezni, mint 100-ról megállni.

Martian (törölt) 2011.03.04. 20:45:16

@Reggie: "A 170 egy teljesen normalis utazosebesseg."

Üres pályán, nappal és száraz úton igen, de nem sötétedés és hóesés közben, pláne ha forgalom is van.

Alikam 2011.03.04. 20:45:25

@Reggie: nálam pont fordított. A belső domború, a külső sík...

Reggie 2011.03.04. 20:47:28

@Martian: Nem is irta, hogy akkor ment annyival, hanem hogy altalaban atlagosan megy annyival. De szaraz, jo idoben ejszaka is lehet menni nyugodtan annyival.

szzoli2009 2011.03.04. 20:49:34

@Martian: Ezért nem 170el mentem. Aznap is sikerült lefékeznem. Az autódat ismerned kell. Egyszer egy vezetés technikai tréningen egy középkategóriással is hülyére vertem mindenkit (530D, RX7 stb..) kivéve a 635i bmw-t. Pedig az egy 1,6os VW volt csak, lóerő és egyebek hiányában.

''autónepper.'' 2011.03.04. 20:57:01

@szzoli2009: nyugi engem is utál itt mindenki :D van egy sajátos stílusom de ez van... kicsit rámenősebb vok de hát meg tehettem :D

Simet 2011.03.04. 20:59:19

@szzoli2009: Látod ez a lényeg. A jó gumi. :)

szzoli2009 2011.03.04. 21:00:05

@Tersi: Van, de ott nem is ugrat ki eléd hogy vészfékezésbe kezdj. Fentebb vki megjegyezte hogy ésszel kellene vezetnie mindenkinek. No ez elég sok sofőrből hiányzik.

szzoli2009 2011.03.04. 21:02:15

@''autónepper.'': :) Engem a közel 2 tonna is megvéd...:)

Martian (törölt) 2011.03.04. 21:08:27

@Reggie: ha forgalom van, akkor nagyon ésszel kell csinálni... majd 10 éve München mellett, ősszel, szürkületben a pályára keveredett néhány öngyilkos hajlamú varjú, vagy ilyesmi (sötét tollak repkedtek)... kb. 130-170 között volt a külső-belső átlagtempó, az előttünk haladók egyszerre csak furcsa dolgokat kezdtek művelni... imádkoztam, hogy nehogy valamelyik pánikból keresztbe rántsa a verdáját, mert akkor a következő 30-40 autóból rántotta lesz... megúsztuk, de leízzadtam... utána mindenki egy kicsit visszavett.

Alikam 2011.03.04. 21:09:25

@Reggie: ha jól tudom, két évesen vettem, remélem az...

''autónepper.'' 2011.03.04. 21:12:50

@szzoli2009: nekem meg van pisztolyom! :D

egyébként aki itt lázon GONDOLJA csak végig hogy nem e volt még olyan helyzet a közlekedésbe mikor majdnem Ő is ugyan ezt tette volna. vagy kiszált volna és jól szétbassza a másik fejét HA nincs akkor elég nyugudt természetü!

csintapala (törölt) 2011.03.04. 21:18:34

@szzoli2009: "A posztot én küldtem be."

Jó nagy pöcs vagy.

"Igen, elszállt az agyam hirtelen, mert aznap már sokadig volt."

Ez nem mentség. Ha idegbajos vagy ne vezess. Mi van, ha szarul sül el a dolog és belédmegy, aztán meg belétek a kamion amit előztetek? Aztán ott halsz meg, vagy ő, vagy a gyereked, vagy az ő gyereke, vagy a kamionos, vagy mindannyian?

Hogy lehet ekkora fasz valaki?

szzoli2009 2011.03.04. 21:20:17

@''autónepper.'': Neked is? :)
A legjobb mikor nincs igaza de neki áll feljebb....

szzoli2009 2011.03.04. 21:22:09

@csintapala: Neked is daciád van?
Jah, mert a skodás nem az?
Ha ő balfasz volt, ne álljon még neki feljebb. Ha én elbaszok vmit, elnézést kérek és nem felnyomom a refim!

csintapala (törölt) 2011.03.04. 21:22:12

@''autónepper.'': "egyébként aki itt lázon GONDOLJA csak végig hogy nem e volt még olyan helyzet a közlekedésbe mikor majdnem Ő is ugyan ezt tette volna."

De volt már ilyen bazmeg, hogy szívesen megtettem VOLNA, meg szívesen megvertem VOLNA, de nem tettem, mert nem vagyok idióta. Inkább elszámoltam 10-ig, vagy egyszerűen leszartam.

Ha már valaki ilyen ideges, akkor kísérje a másikat a legközelebbi kútig, vagy akár hazáig, aztán beszélje meg vele, vagy vágja orrba, vagy akármi. Az még mindig jobb, mint pályán balesetet okozni.

szzoli2009 2011.03.04. 21:23:47

@''autónepper.'': ja és kifelejtettem a kb 12 légzsákot is :)

szzoli2009 2011.03.04. 21:25:46

@csintapala: Tudod mi az a hirtelen felindulás?
Mint írtam, aznap minden összejött, és had ne részletezzem. És még egyszer: Ha elbaszok vmit én elnézést kérek, nem refizek.....

csintapala (törölt) 2011.03.04. 21:27:59

@szzoli2009: nem, nem daciám van, meg nem is szokásom így viselkedni mint a skodás. Te viszont kurvára el vagy tévedve, ha egy refizést -vagy bármit- így bosszulsz meg.

Kérdezem mégegyszer: Mi van ha beléd megy és ott haltok meg mindketten? Akkor faszagyerek vagy?

A fék helyett nyomhattad volna a gázt tovább, aztán lenyugodni és elfelejteni a balfaszt. Én nem mondom ,hogy ő nem volt hülye, béna, vagy nevezd akárminek. De bosszúból szándékosan veszélyhelyzetet okozni az nem vall ép elmére.

Martian (törölt) 2011.03.04. 21:28:18

@csintapala: "Igen, elszállt az agyam hirtelen, mert aznap már sokadig volt."

Kár bosszankodni, mert az is lehet, hogy az adott látási viszonyok között a tükörbe nézve a szokásoshoz képest többen is alábecsülték a sebességedet... végig reflektorral mentél a belső sávban?

''autónepper.'' 2011.03.04. 21:30:53

@csintapala: elégé gyorsan felkapom a vizet héten is volt olyan eset hogy ki kanyarodtam erre dudál a csávó folyamatosan pont jött a lámpa kiszállok elindulok felé mondom mi van bazzeg valami gond vna? résnyire le van húzva az ablaka mondja nekem hogy kivágódok elé legalább köszönjem meg mondom neki mit köszönjek meg van fék a kocsidon nem? na erre nem mondott semmit én is vissza szálltam mentünk a dolgunkra tovább szal FELESLEGESEN generálta a feszültséget mert elsülhetett volna úgy is hogy 1 tükörrel kevesebbel megy tovább !

@szzoli2009: pontosan!:) neked hanyas évjárat?

szzoli2009 2011.03.04. 21:32:55

@csintapala: Volt már akkora távolság hogy ez ne történjen meg, akármekkorát fékeztem is.

@Martian: Mint már többször is írtam, nem nem reflektorral szoktam közlekedni, még a köcsögök mögött sem.

csintapala (törölt) 2011.03.04. 21:35:06

@szzoli2009: "Tudod mi az a hirtelen felindulás? "

És te tudod mi az a közúti veszélyeztetés?

BTK 186.§ -- ez az amit te elkövettél szándékosan.

szzoli2009 2011.03.04. 21:38:12

@csintapala: Passz nem tom melyik paragrafus ez, de biztos, ha te mondod.
Azt se kerestem ki a skodás melyiket követte el, de lehet ugyanazt? :)

Reggie 2011.03.04. 21:42:47

@Martian: Forgalomban minden macerasabb, de ahogy tavolodsz a fovarostol, ugy egyre jobban ritkul a forgalom szerencsere.

Reggie 2011.03.04. 21:43:51

@''autónepper.'': Ha nem kellett hirtelen fekeznie, akkor teljesen szabalyos voltal.

Martian (törölt) 2011.03.04. 21:44:18

@szzoli2009: akkor simán lehet, hogy szürkületben, hóesésben egyszerűen észre sem vett, csak amikor már a nyakában voltál.
Ráadásul ha köztetek az út görbült (te még a völgyben vagy ő már az emelkedőn, így tompítottnál a fénykévéből szinte semmi sem jön a látási síkjába), akkor esélytelen, hogy visszapillantóban valami távolinak tűnő világos foltnál többet lásson.
Ha már minden szempontból (látási- és útviszonyok) gyorsan hajtasz, nyomasd végig reflektorral (gondolom, köd nem volt) vagy legalább 2-300 méterre a gyanús járművektől kapcsold fel! A tompított 80-as tempó felett nem igazán ajánlott.

szzoli2009 2011.03.04. 21:49:17

@Martian: Biztosan látott, én gyakran használom a tükreim, nem úgy mint egyesek. És ez kb. az emelkedő közepén történt, és én még a közös szakaszból kanyarodók lámpáit is láttam. Hisz előzésbe kezdtem, csak én időben......

szzoli2009 2011.03.04. 21:50:22

@Martian: ill. ha szemüveget kellett volna használnia vezetéshez (mert ugye van olyan gyökér is aki nem veszi fel, pedig kellene), akkor lehet hogy nem látott, mert az nem volt rajta.

Reggie 2011.03.04. 21:52:11

@Martian: Ez egy kicsit eros. Siman lehet latni, hogy ki jon hatulrol, meg ha tompitottat is hasznal.

''autónepper.'' 2011.03.04. 21:55:49

@Reggie: nem mert folyamatos kocsi sor volt ő meg hagyott kb 5-6 kocsi távolságot a másiktól gondoltam kimegyek elé DE ő direkt gyorsított egyet. csak hát mikor már nem a kocsiba voltam akkor nem volt olyan nagy mersze

szzoli2009 2011.03.04. 22:01:48

@''autónepper.'': ez is tipikus suzukis stb. felfogás. Megmosolyogtató. Tipikus hozzáállás, mert hát a másiknak picit jobb kocsija van.... Meg mikor záróvonalon, elzárt területen, de mg volt olyan is hogy villamosmegállón keresztül előzött vissza.... :))))

szzoli2009 2011.03.04. 22:09:22

@''autónepper.'': :))))) A tiéd mikori? aktiv kormány, head up display van?

''autónepper.'' 2011.03.04. 22:29:55

@szzoli2009: az ennyém 2004es év végi fekete szinű M-Packetes le van sötétítve tetőablakos aktív kormány van head up display nincs de az nem is kéne mert idegesít ismerősömnek van és engem kurvára zavart... jövő héten megyek az automata váltót softverjét frissíteni mert valami nem 100% szerintem. és a tied?

Martian (törölt) 2011.03.04. 22:36:39

@Reggie: valamit észlelni és a sebességet jól megbecsülni rossz látási viszonyok között nem ugyanaz! ha előre reflektort gyújtasz neki, biztosan nem jön ki eléd.

Ezért is lenne jó, ha az autóvezetői képzésben lennének olyasféle szimulációs gyakorlatok, mint a pilótáknál... így egy csomó nehezen kezelhető helyzetet be lehetne gyakorolni, ki lehetne próbálni, hogy ki és mit észlel egy bizonyos helyzetben, hogyan reagál, stb.

hanyasvagytedisznó 2011.03.04. 22:38:11

@kotyomfitty: és miben reménykedsz?az ipcím mit számít?max azt lehet megtudni,honnan írták a posztot.De hogy ki,azt az életbe nem bizonyítod..mitől beismerő vallomás?nyilvános poszton ármit le lehet írni,nembűntetendő a hazugság..
barmok.

''autónepper.'' 2011.03.04. 22:41:44

@Martian: nyáron éjszakánként mindig úgy mentem a pályán hogy felmentem siófoknál a pályára 180ara beálltam reffit felnyomtam és bevásárlóközpontnál kapcsoltam le DE még is kijöttek elém nem 1xer a vadparaszt akkor mit kapcsoljak már fel ha az sem elég neki? érdekes most télen viszont nem jönnek ki igaz nem is az a kocsim van már mint nyáron:D

hanyasvagytedisznó 2011.03.04. 22:54:07

én még nem találkoztam olyan bmw-vel,ami meg tudott volna előzni..csak emberkedtek.

Martian (törölt) 2011.03.04. 22:56:36

@''autónepper.'': persze, kell a reflektor, de a sebességkülönbséget sötétben így is rosszabbul érzékelik, ezért nem parasztságból jönnek ki... aligha jönnének ki szívesen eléd, ha nyomod... pl. ezért sok a 180 éjszaka, ha vannak a pályán... ha gebasz van belőle, téged vesznek elő.

Írtam egy másik topicba, hogy jó lenne zárt autópályán ennél sokkal nagyobb sebesség (évtizedek alatt alig gyorsult az autópályák forgalma), de ehhez valószínűleg valamilyen központilag irányított robotpilóta rendszer kellene minden ott közlekedő járműre... viszont akkor jöhetne a jóval 300 feletti tempó, ha az autó (és a fogyasztása!) bírja.

pengusz 2011.03.04. 23:24:36

170-nel autópályán és büntetősatu?
Szerintem ezekre ne legyél büszke te fostalicska. Semmivel sem vagy különb a skodásnál.

Integrált Szerverterror 2011.03.05. 01:52:36

@szzoli2009: Te, nem gondolod hogy azért villogott, mert túl közel soroltál be elé és a gumid felnyomta a murnyát a szélvédőjére? Ez, meg a traktor kipufogójából kitörő sűrű fekete füst így együtt eleg zavaró tud lenni!

gyugyó 2011.03.05. 15:45:43

Azért refizett, mert azt hitte, hogy rossz az irányjelződ, nem tudta hogy a béjenvében olyan nincs.

szzoli2009 2011.03.05. 17:40:47

@pengusz: azt irtam hogy 170el mentem es buszke vagyok? Nem emlekszem ilyenre
@gyugyó: Az enyemben van azert biztosan nem

szzoli2009 2011.03.05. 17:45:01

@Integrált Szerverterror: a fust lehetett a baj de nem lattam a traktort,az nem is mehet a palyan,nem?

szzoli2009 2011.03.05. 17:46:46

@''autónepper.'': m es az enyem is,csak a teto ablakot hianyolom

lordjim 2011.03.05. 21:10:32

@yoleen: Csepel 353D-,teherautó a hetvenes? évekből.

Integrált Szerverterror 2011.03.05. 23:52:26

@szzoli2009: Hehe, a traktor a dízelmeghajtású járművek összessége. A murnya meg az a sós latyak, ami az előttem levő autóról felverődik a szélvédőre és csak fél liter ablakmosó felhasználásával jön le. Ha indokolatlanul közel sorolnak be elém ilyen időben, néha én is felnyomom a refit. Bár még nem satuztak be előttem. Legalábbis ezért.

Kowalski76 2011.03.06. 11:09:26

Elem is egyre tobbet vagnak be ilyen mazsolak fektav-hataron, nagy svunggal, persze index nelkul...

A sebessegkulonbsegtol aztan altalaban besz@rnak es az utolso pillanatban visszaugranak, persze megint jelzes nelkul. Elegge lesz@rom oket, aki ki akar jonni elem jelezzen es tegye azt idoben.

Kowalski76 2011.03.06. 11:22:10

@sbronzo: eros autonal nem feltetlen igaz hogy a fekek is annyival jobbak lennenek mint amennyivel motor. Plane ha egy adott modellen belul valasztod a legerosebbet.

szzoli2009 2011.03.06. 12:16:00

@Integrált Szerverterror: :) gondoltam .:) az odimbol Jon is de a bomosbol nem igen.

nagyzee 2011.03.06. 19:50:02

A második mondatban leírja hogy 170-nel pályázik. Innen tovább nem is érdekelt a története.

pengusz 2011.03.06. 20:04:04

@szzoli2009: Akkor minek írtad le, hogy 170-nel mész autópályán? Akkor írd le ott és akkor mennyivel mentél, ne azt írd le, hogy 10 nappal előtte mennyivel mentél.
És a büntetősaturól mi a véleményed? Mondjuk a feleséged megy az autóval, és bénázik egy kicsit (mert fáradt, vagy mert megjött neki stb.), bevág elé egy fasz, büntetősatuzik, a feleséged meg elrántja a kormányt, és meghal a gyerekeddel a kocsiban. Így már ugye másképp fest a dolog?

"streetfighter" 2011.03.06. 20:18:38

@pengusz:
Mint már korábban megjegyeztem, a szöveget értelmezni is tudni kéne.
De ne szomorkodj, nem vagy egyedül, sőt. :)

12Rómeó 2011.03.07. 11:06:32

@lordjim: Igen, A 353D az még a régi, "csőrös" Csepel, de inkább az 50-es évek vége.

Kismacska (BELLA) 2011.03.07. 12:05:52

@flander: ez attól függ.

Szenteste hajnalán mentünk haza Nyíregyházára, minden volt: sötét is meg hó is meg köd is. Én meg nem vagyok egy vagány, 90-nel baktattam. Alig láttam. Szerencsémre volt előttem egy kamion, aminek a lámpáit elég jól lehetett látni, így követtem azt. Sokat segített a tájékozódásban (bár nem 10 méterre voltam tőle).

Sajnos hamar lement a pályáról, de nagyon klassz volt, hogy volt támpont abban a fos időben. :)

Én azon szoktam csodálkozni, hogy oké, hogy erős meg jó autó, de amikor maximum 110-zel merek menni, valaki kiló hatvannal húz el mellettem... jó, én nem vagyok egy vagány huszár, kezdve már a nememmel is. :D Nem munkál a tesztoszteron, szóval nem tudhatom. :)

A kérdésedre pedig a fentieken kívül a válasz egy rejtély. Hogy jó időjárási körülmények között miért jó... én a kisteherautókat is előzöm, ha lehet. Ha látom, hogy jó tempót nyom (130), akor lemaradok mögötte egy picit, hogy nagyobb legyen a távolság és utána gyorsulok fel én is vissza 130-ra.

Kismacska (BELLA) 2011.03.07. 12:14:07

@csintapala: no és add ehhez hozzá, hogy ugye kb. 100-zal megy maximum, nem pörgeti úgy a motort sem. :D

Kismacska (BELLA) 2011.03.07. 12:42:25

@szzoli2009: a gond, hogy ezt nem írtad meg a posztban, hogy mennyi minden jött össze, szóval innen nem lehet tudni.

Ráadásul autópályán tök mindegy, mit csinál a másik, N E M idézünk elő szándékosan balesetveszélyes helyzetet, főleg úgy nem, hogy esetleg a másik balfékebb, vagy lassabb, vagy gyengébb autója van.

Attól, hogy te jó autóban ülsz, nem kellene mindenki mást lekezelned és fostalicskáznod, ugyanis nem mindenki engedhet meg magának jó autót. EMELLETT szerintem ha valaki balfék, akkor akármilyen autó van a segge alatt is az lesz...

Javaslom, hogy posztot legközelebb akkor írj, ha lehiggadtál, mert bazira nem mindegy, milyen képet alakítasz ki magadról nyitóban és ha visszaolvasod, hát nem a legjobbat. Akkor normális reakciókat se várj. Plusz: te is pontosan tudod, hogy hibás vagy legalább annyira ha nem jobban, különben nem a magad eszkuzálásával kezded.

MNOP 2011.03.07. 13:42:38

Az ilyeneket nem értem meg. Kívánom, kedves posztoló, hogy 170-nel legyen defekted, vagy egy büntetőfék alkalmával belédszaladjanak. Én nem szoktam intenzíven fékezni ilyen esetben, volt már, hogy centiken múlott a dolog. Ilyenkor, főleg ha van tanú, te kleszel a vétkes. A hátsó mókus az autóját már végre lecserélheti, a paraszt meg majd megtnulja a leckét.

Sákif za morro? 2011.03.07. 19:18:38

A poszt alapján elmondhatjuk, csoda hogy egyáltalán le tudta írni a sztorit az ostoba marhája. Miért él a fajtátok?????

pengusz 2011.03.08. 11:42:02

@"streetfighter": Azt írja: "pályákon átlagban 170-es tempomattal közlekedem"
Abban igazad van, hogy az átlag megengedi azt, hogy egyes szakaszokon 200-zal menjen, másokon 130-cal. De akkor ezt minek kell leírni? Mivel ezt leírta, én úgy vettem, hogy az adott szakaszon 170-nes átlagsebességgel ment: kb. 240-nel a fékezés előtt, és 100-zal a vészfékezés után :)
Másrészt honnan tudja, hogy 100-zal ment a másik kocsi? traffipax van a kocsijában? (ugye a gyorshajtók is erre hivatkoznak állandóan)

**ADAM** 2011.03.08. 13:11:53

A "D" gondolom dízelt jelent a típusmegjelölésben.
Innentől mindenképpen nagy fekete pont jár, fékezés ide vagy oda.
Nem illik dízelfüsttel mérgezni a levegőt és hozzájárulni a porszennyezéshez.
Úriember vegyen benzines autót és ne kerregjen.
Béke.

"streetfighter" 2011.03.08. 18:33:10

@pengusz:
Azt írja persze, de a szövegkörnyezet az egy összefoglalás volt a stílusáról, úgy általában. Nem villog, átengedi a gyalogosokat bla-bla bla...hiszi a Piszi aki elhiszi. :)
Ennek ellenér az olvasóknak elborult az agyuk, és kitalálták, hogy ő a sűrű hóesésben 170-nel haladt. Röhej.
Tehát ha ő kb. 130-140-nel haladt, akkor elég pontosan meg tudta becsülnia a balfék sebességét, főleg, ha komolyan fékezve be kellett alljon mögé.

lordjim 2011.03.08. 19:36:59

@szzoli2009: öreg bömössel csak éjjel,és útvonalengedéllyel közlekedj mert akkor nem kerülsz bajba

MekkMester 2011.03.09. 13:36:25

@"streetfighter": Sztrítikém, bocs, csak most olvastam...
Buzi-e vagy?

közlekedő edény 2011.03.09. 18:00:01

Sokan húztak már fel, de soha nem jutna eszembe büntetőfékezni. Erre nincs mentség. Aki ezt teszi, annak a Tanú c. filmből tudok idézni, amikor Virág elvtárs azt mondja Pelikánnak: "Áramot vezethetnék a heréibe"

HakapesziM 2011.03.10. 07:00:39

@szzoli2009: Fenntartom, hogyha büntetőfékezésből eredő balesetet látok, hajlandó leszek tanúskodni.Büntetőfékezni nem azonos súlyú azzal mint hogy elvakítottak. Sokadik volt aznap, meguntad? Micsoda problémák. Elvakított? Egy ilyen szitut nem tudsz megoldani, aztán fékezgetsz.
Ha velem teszed, nem akarok börtönbe kerülni, ha átmegyek rajtad 40 tonnával, nekem is jólesne, ha valaki látná, mi váltotta ki a balesetet.
Én sem tartok be minden szabályt, megyek személykocsival 170-el, többel is. Azt javaslom türelem, az hogy hosszú napod volt nem indok.Sok hülye van az utakon, de ha fékezgetsz te sem vagy különb.Amellett, egy ilyen manőver, szerintem büncselekmény kategória is lehet. A közút nem tere a nevelgetésnek, főleg nekünk közlekedőknek nem.Hány faszt látok évi 120 ezer km alatt, most kezdjek fékezgetni, ráhúzni a pótkocsit, villogni?A sofőr attól is sofőr, hogy megoldja.Elvakított? Hagyd le a francba, aztán reflektorozzon ott magának.

"streetfighter" 2011.03.10. 08:18:49

@MekkMester:
Értelemtől sugárzó hozzászólás. :)

Hotyhogy 2011.03.10. 10:39:11

Remélem, hogy csak arra a célra üzemeltetett versenypályákon haladsz 170-nel és arra érted a pályákat, vagy esetleg olyan sebességet megengedő országok autópályáira érted azt.

Az a Skodás egy rendkívül veszélyes közlekedő, akit a rendőrségnek le kellene kapcsolnia. Ugyanúgy el kellene távolítaniuk őt a közútról, mint más hasonló közveszélyes, állat viselkedésű úthasználót.

Szorgalmaznám a járőrözést az úton és a levegőben is. Az ilyen vakmerő előzőket és záróvonal átlépőket és ámokfutókat helikopterről azonosíthatná a rendészet.

Azonnali rádiózással a csomópontoknál várakozó őrsnek, az útját állhatnű vagy üldözőbe foghatná a veszélyes szabálysértőt.

Mint alkalmi gyalogos, én nagyra értékelem a zebrák környéki szép magatartásodat.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása