Estére még betennénk egy segítségkérő levelet. Volt már rá példa, hogy egy-egy esetnek a poszt nyomán jelentkezett szemtanúja, ezért megpróbáljuk most is. Talán a szemtanú segítségével lehet enyhíteni a limuzin vezetőjének helyzetén és tisztázni a felelősséget. Ilyen járművel manőverezni valóban nem könnyű, ugyanakkor a másik fél is több szabályt sértett és ez hozzájárulhatott a balesethez. Ha valaki tud segíteni az ügyben, mert abban az időben éppen arra járt, akkor írjon nekünk a blog címére, mi azt továbbítjuk a levél küldőjének, akinek nevét kérésére itt nem közöljük.
Keresem annak autó vezetőjét, aki 2011. február 19.én szombaton este 19.30körül az Árpád hídi felüljárónál Vác irányába épp egy lerobbant ( családi egyterű ) autót még ki tudott kerülni, de én aki mögötte haladtam már nem.
Én egy fekete Hummer limuzint vezettem,ami a méretéből kifolyólag nagy és ezért én sehogy sem tudtam már kikerülni az autót. Az anyagi kár jelentős lett. A lerobbant autó vészvillogó és elakadás jelző nélkül állt meg a belső sávban, műszaki hibára hivatkozva. A sofőr ittas volt és a kiérkező rendőröknek azt mondták már, hogy az asszony vezetett. A P rendszámos autó papírjai nem voltak rendben. A könyvbe nem volt beírva a hölgy mint vezető és 1 embernél többen nem ülhetett volna senki az autóban (3an ültek), plusz nincs érvényes biztosítása sem a rendszámnak. A rendőrség ennek ellenére, engem hozott ki egyedüli felelősnek. Mivel az anyagi kár jelentős, nem fogom tudni kifizetni a kárt és még a limuzin biztosítását is felemelik, ha nem találom meg az illetőt.
Mivel tanúm nem volt, ezért keresem az előttem haladó autóst, hogy segítsen nekem.
Előre is köszönettel.
a limuzin sofőr
metal · http://electric.blog.hu 2011.03.21. 21:54:58
Don Blasius 2011.03.21. 22:17:26
A teljes felelősséget szerintem sem, de talán megosztott esetleg.
Hotyhogy 2011.03.21. 22:58:41
Sajnos nem tudom megtalálni neked az előtted haladó jármű vezetőjét, hogy az tanúskodhasson számodra.
Egy tanulság lehet az esetedből. Fedélzeti video rendszerrel lehetne állandóan rögzíteni környezetünket, és az előttünk és utánunk haladó járművet és annak rendszámát, hogy szükség esetén bármikor hasznunkra lehessenek olyan adatok.
Az élet kemény, és költségekkel, kiadásokkal kell olykor szembe nézni. Fizetés képességet maga a nagy fekete jármű, a Hummer is fedezhet. El lehet adni. S akkor a megnövekedett biztosítás sem lesz gond, csak esetleg az új gazdájának.
hanyasvagytedisznó 2011.03.22. 00:07:47
menedzsertablettáteszedsz?
Tazsam 2011.03.22. 00:21:40
tundrazuzmo (törölt) 2011.03.22. 00:22:48
Hüjegyerekek sikongattak kifelé az ablakán. Baleset nem volt a közelben, éppen az Andrássy úton járt...
Egyébként az egy "szép baleset", amikor egy Hummer limó és egy P-s rendszámú ittas vezető találkozik. Ez akár egy meccs is lehetne a Street Fighter nevű szg-es játékban. Speciális képességek: a Hummer hosszú és erős, a P-s rendszám viszont kicsi, de sunyi...:)
Hotyhogy 2011.03.22. 00:46:52
Viszonylagos vagy abszolút gyorshajtás egyaránt balesetet szülhet. A legtöbb közlekedőt akik betartják a szabályokat hülyének nevezik a magukat hiún jó vezetőknek képzelő gyorshajtók.
Most itt van egy szegény szerencsétlen, aki nem jól vezetett, pedig egy erős, nagy és gyors autó irányítására vállalkozott.
Hát előbb meg kellene tanulnia neki jól és biztonságosan vezetni, hogy máskor ne rohanjon bele észlelt akadályba az úton.
kell az 2011.03.22. 01:08:48
és minek keresi a másik sofőrt, hogy bizonyítsa hogy egy balfasz limuzinsofőr nem tudott kikerülni egy álló autót
viszont pár dolgot nem értek, egy ilyen értékű autón nincs casco,nincs pénz egy fedélzeti kamerára (ahogy előttem is említették)
Tazsam 2011.03.22. 01:21:53
[mike] 2011.03.22. 01:35:01
Integrált Szerverterror 2011.03.22. 02:33:10
Húzzunk bele! 2011.03.22. 05:29:36
Ahogy HOtyhogy írta, add el a Hummert és vegyél más kisebb autót.
dr. _mmm_ 2011.03.22. 07:10:42
Szerintem tökmindegy szerzel-e tanút vagy sem. Ilyen tekintetben elég pontosan rendelkezik a KRESZ.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.03.22. 07:16:36
Aha... Jellemző rájuk, valószínű több macera lett volna a másik autóval... Szeretnek arra büntetni, amerre egyszerűbb... mondjuk pont ezért nem tudom, hogy miért nem a piás sofőrt büntették (bár ha behazudták, hogy a nője vezetett, akkor azért...)
Körömcsiga 2011.03.22. 07:19:02
metal · http://electric.blog.hu 2011.03.22. 07:39:20
@Körömcsiga: "hogy 70-el szabad menni az Árpád hídi felüljárón, a görbület miatt a látótávolság relatív kevés, ha ott felbukkan egy álló jármű, hát nem egyszerű reagálni."
Ezt hívják relatív gyorshajtásnak!
"Ki kellett volna rakni a háromszöget, ez a minimum."
Ebben igazad van, csak nem tudjuk mióta állt ott a jármű. És az egész felelősség megosztásnál ez a kulcs. Mert, ha 5 percnél régebb óta, akkor kint kellett volna lennie a háromszögnek, de ha ezt nem lehet bizonyítani, akkor bukta.
Hotyhogy 2011.03.22. 07:39:35
Mindezzel nem állítom azt, hogy én tudom, mekkora sebességgel haladt ez a vezető. Azt nem tudom, de valószínűleg nem elég óvatos és alkalmas sebességgel, hiszen már nem tudott megállni, se kikerülni, és ütközött.
Sebességünket az ismert saját reakció időnkhöz és a várt akadályokhoz képest válasszuk mindig jól meg. Ez neki nem sikerült, de nem is hiszem, hogy akarta. Márpedig jó mindig várni roncsok vagy lerobbant járművek felbukkanását ott, ahol ennyire sok a hülye.
Ezek az oldalak az "éld túl a hülyéket" üzenet szellemében jelennek itt meg. Hát egy csomó ilyen ember rossz vezetése okoz becsapódást és kárt és sérülést, meg halált is gyakran.
Ne feledjük és hangsúlyozzuk: őket kell túlélnünk amikor mi autózunk.
metal · http://electric.blog.hu 2011.03.22. 07:56:44
A valószínűleg szó itt nem megfelelő. Biztosan nem a megfelelő sebességgel haladt, hiszen nem tudott megállni!
Kár ezt tovább ragozni. Számtalan hasonló sztori volt már itt, és még mindig egyértelmű a KRESZ is, és a rendőrségi gyakorlat is, MINDIG a hátulról jövő a hibás!
Hotyhogy 2011.03.22. 08:08:28
Ha ő egy olyan viszonylag kis sebességgel ment ott, ami általában biztonságosnak fogadható el, akkor az ő esetleges lassú egyéni reakció képessége lehetett a fő ok, és nem egy biztosnak tévesen ítélt relatív túlsebesség.
De igazad lenne abban az értelemben, hogy biztosan túl nagy sebességgel hajtott a körülményekhez és ugyanakkor az ő saját gyönge reagáló képességéhez is viszonyítva.
Remélem ezt nem látod ragozásnak, hanem tisztázásnak a gondolataimhoz.
xaba99 · http://landf.blog.hu 2011.03.22. 08:49:25
és ha egy betontömb lett volna az utón, annak is nekimész, a "jármű méretéből adódóan"?
te vagy a felelős a balesetért, de ne izgulj, a másik autóst is meg fogják majd büntetni.
szabálytalanul parkoló autót sem szabad "eltakarítani" az útból.
Rock me Amadeus 2011.03.22. 09:26:16
Álltam a piros lámpánál és belém jött egy Hummer!
SzZ 2011.03.22. 09:26:23
Mit tud hozzátenni a lentiekhez egy szemtanú?
27. § (1) Járművel másik járművet csak olyan távolságban szabad követni, amely elegendő ahhoz, hogy az elöl haladó jármű mögött - ennek hirtelen fékezése esetében is - meg lehessen állni.
No1kamionos 2011.03.22. 09:26:32
Az álló jármű vezetője ha ivott ha nem,ha nem volt biztosítása/égőkészlete stb, az a dolog másik része és ez nem fogja semmissé tenni a limuzinsofőr felelősségét.
Egyébként szerintem felesleges megkeresni a műszaki hibás autó vezetőjét. Nem volt kint a háromszög? Azt fogja mondani,hogy épp akkor robbant le és épp akkor akarta kivinni a háromszöget,de ha valamit sikerül is bizonyítani,esetleg őt is megbüntetik,de mint írtam ez nem fogja felmenteni a limuzinsofőrt.
randomuser1 2011.03.22. 09:33:59
monnyuk sajnálom szegényt, biztos minimálbéren melózik valami cégnél ahol az autókon még casco sincs, de a sofőrrel anyagi felelősséget vállaltatnak.
Lehet, munkajogász kéne neki, nem szemtanú...
SzZ 2011.03.22. 09:37:44
56. § (6) _Lakott_ _területen_ _kívül_ az úttesten vagy a leállósávon levő elromlott gépjárművet - kivéve a kétkerekű motorkerékpárt -, valamint mezőgazdasági vontatót, lassú járművet és fel nem kapcsolt pótkocsit elakadást jelző háromszöggel meg kell jelölni. [...]
akos696 · www.focusauto.hu 2011.03.22. 09:53:25
metal · http://electric.blog.hu 2011.03.22. 10:06:08
"Megy valaki kellő követési távolságot tartva az előtte haladótól de az nem fékez, hanem hitelen kikerül valamit, ami féktávon belül kerül a látómezőbe, a másik sávban meg párhuzamos forgalom, ebben az esetben nincs mit tenni! Valszeg az előtte levő is elbambult, de az utolsó pillanatban ki tudta kerülni, mert volt annyi helye, hogy hirtelen átsoroljon. "
És akkor ki a hibás? Aki hirtelen került ki egy akadályt? Hol van az szabályozva, hogy mennyire lehet hirtelen kerülni az akadályt (feltételezzük, hogy indexet használt a kerüléshez)? Álló autó soha nem okozhat balesetet! Akkor ki a hibás? Csak nem a posztoló?
horex · http://horex.uw.hu/ 2011.03.22. 10:12:18
Na, egy okos és felette a másik
Mit tennél ha mész mondjuk 50-nel és egyszercsak az elötted levő kivág jobbra , te meg ott találod magad egy álló autó hátuljával szemben?
A limós helyében biróságra mennék az általa felsorolt dolgok miatt, hozzátéve, hogy a vezetője nem tett meg mindent a műszakihibás gépjárműve előjezésére
Kivilágitás, 3szög, integetés stb. ami elvárható illetve kötelező
Volt már olyan eset, hogy átmentek egy emberen aki az uton feküdt, de kitünt hogy a perbefogott sofőr másodikként hajtott át rajta, vétlen volt
Ilyen dolgokra, mit a lerobban autó előjelzés nélkül, nem kell számitani az úton
horex · http://horex.uw.hu/ 2011.03.22. 10:14:55
Nem azt irja hogy az volt a hibás, csak hogy elbambult és kivágva kivédhetetlen helyzetet teremtett a mögötte jövő limósnak
Ha időben fékez, nyilván a limós is megáll
SzZ 2011.03.22. 10:16:05
Csak a Te kedvedért kiemelem:
"ennek hirtelen fékezése esetében _IS_"
Ez azt jelenti, hogy nem csak az elöl menő vészfékezésekor, hanem más esetben is meg kell tudni állni. Sofőrünk nem tudott.
De ha már boncolgatjuk - az egyébként egyértelmű - szitut: ha az előttem haladó nem átlátszó (pl. furgon, vagy kisteher), akkor pont az ilyen helyzet miatt nagyobb kövtávot kell tartani. Ha átlátszó, akkor meg nem érheti meglepetésként s sofőrt, hogy állt valaki az úton.
Az is elgondolkodtató, hogy a limuzinná alakításkor jócskán megnövelik a járművek ön- és hasznos súlyát, a fékrendszer és a gumik meg nem biztos, hogy ezt követik, így a járgány bizony nehézkesen lassul. Ezt pláne fejben kellene tartania a sofőrnek.
akos696 · www.focusauto.hu 2011.03.22. 10:22:18
Tegyük fel, hogy 90-el haladsz egy úton éjszaka és egy kanyar után hirtelen ott áll egy sötét ruhás sötét bőrű ittas egyén a sáv közepén. Ha elütöd, ki a hibás?
metal · http://electric.blog.hu 2011.03.22. 10:22:24
"
Ilyen dolgokra, mit a lerobban autó előjelzés nélkül, nem kell számitani az úton "
Miért nem kell rá számítani? Azért elég sűrűn előfordul ahhoz, hogy számítani kelljen rá. De mindegy is, mert neked olyan sebességet kell választanod, hogy egy álló akadály előtt mindenképpen meg tudj állni!
"Kivilágitás, 3szög, integetés stb. ami elvárható illetve kötelező"
Lakott területen belül nem kötelező, és nem tudod bizonyítani, hogy nem éppen azon munkálkodott, hogy kirakja a háromszöget (hiszen azt össze kell rakni, plusz el kell vele sétálni a kocsitól hátra).
Az meg, hogy ittas, p-s rendszám, kérdés ki vezetett, abszolút mellékes a balesetben!
labi 2011.03.22. 10:23:28
Belerongyol egy lepukkadt autóba hátulról, mert annyira ment az előtte lévőmögött hogy kikormányozni/kifékezni nem tudta.
"Nem lehetett megállni"-ra felesleges és butaság is hivatkozni, úgy kell megválasztani a sebességet és a követési távolságot, hogy meg lehessen, mégha a söfőrök nagy része ezt nem így szokta.
Ha a kocsi valóban le volt pukkanva, akkor a többi amire ezzel kapcsolatban hivatkozni akar (biztosítás hiánya, szállítható személyek száma, stb) a kártól független, a felelőssége mértékét nem módosítja, max külön szabálysértési eljárásban jól megbűntetik érte a másik vezetőt, de attól a limuzinsofőrnek cseppet sem lesz jobb.
metal · http://electric.blog.hu 2011.03.22. 10:23:47
labi 2011.03.22. 10:26:56
????
Már hogy a fenébe ne kéne? :)
Autók bizony megállnak néha műszaki okokból, és a háromszög nem teleportál azonnal hátra ilyen esetben a csomagtartóból. Ha meg ki is rakja az ember, akkor pár perc mulva átmegy rajta valaki, vagy ha az előírt távolságba teszi beláthatatlan helyen, akkor ellopják.
horex · http://horex.uw.hu/ 2011.03.22. 10:29:00
A 3szög nem kötelező lakotton belűl a többi, mint kivilágitás stb igen, ott van a kresz-ben
Én megosztott felelősséget itélnék az előjelzés hiánya miatt, a részegség meg a többiért elkülönitve az ugytöl itélném el a szokásosan
Ha vezetéstechnikailag vétlen vagyok egy balesetben de ittam, elitélnek engem is és megosztják a felelősséget
labi 2011.03.22. 10:32:24
Ha teljesen vétlen vagy (tehát nem az ittaság okozta a balesetet, mondjuk ittasan állsz a pirosnál, vagy bármi hasonló vétlenség) akkor teljesen külön megy a két ügy. Aki belédment az a kárért felelős, az ittas vezetésed meg pont olyan szálon fut, mintha ettől függetlenül buktál volna meg vele.
horex · http://horex.uw.hu/ 2011.03.22. 10:34:03
Hogy lenne mellékes az itasság?
Ahogy elkezdett hatni az alkohol, nem tudott tovább vezetni és a feljáron átadta a vezetést a feleségnek
Hogy pont a feljáró közepén, jellemző az ittas viselkedésre
Hidd el legalább 50%, ha nem több megosztott felelősséget elérnék a biróságon
metal · http://electric.blog.hu 2011.03.22. 10:38:16
Esélyed se lenne:)
"mint kivilágitás stb igen, ott van a kresz-ben"
Egy elektromosság problémás autót hogyan világítasz ki?
"Ha vezetéstechnikailag vétlen vagyok egy balesetben de ittam, elitélnek engem is és megosztják a felelősséget"
Ezt azért te sem gondolod komolyan! Ugye?
metal · http://electric.blog.hu 2011.03.22. 10:40:16
labi 2011.03.22. 10:46:28
Ha mind a kettőt felelősnek hozzák ki, akkor a felelősség arányában térítenek a biztosítóik a másiknak.
"Viccesebb" amikor azt hozzák ki hogy senki nem felelős, mert akkor nem játszik a biztosítás, mindenki viseli a saját kárát.
horex · http://horex.uw.hu/ 2011.03.22. 10:47:11
Józanul felmérte volna ,hogy olyan autóval nem vehet részt a forgalomban
tehát az itasság hozzájárult a balesethez
metal · http://electric.blog.hu 2011.03.22. 10:50:28
@labi: ""Viccesebb" amikor azt hozzák ki hogy senki nem felelős, mert akkor nem játszik a biztosítás, mindenki viseli a saját kárát."
Egy balesetnek mindig van felelőse (esetleg azt nem lehet megállapítani). Ha mindenki betartja a szabályokat (minden autós, a közútkezelő,...), akkor nem történik baleset.
labi 2011.03.22. 10:54:38
Alikam 2011.03.22. 11:15:48
Ezt buktad, am tényleg nagy művész lehetsz, ha álló autóba beletódulsz.
Amúgy az sem fogja megúszni ha ez némi lelki megnyugvást jelent. Mert másik eljárás keretében, de ráültetik a faszra.
Ezért sem engedélyeznék ilyen P-s rendszámokat.
horex · http://horex.uw.hu/ 2011.03.22. 11:18:09
nem vett részt a forgalomban"
Mikor vizsgázol ujra?
horex · http://horex.uw.hu/ 2011.03.22. 11:27:26
Felsoroltam indokaimat
Értem el sikereket szabálysértési ugyben, igaz, kaszáltak el olyan indokkal ami nem állná meg a helyét a józan ész szerint
labi 2011.03.22. 11:35:22
Végülis ha a magyar bíróságok döntéseit nézzük, kkor bármilyen ítélet és annak az ellenkezője is esélyes. :)
saunier 2011.03.22. 12:13:41
Váci út veszélyes üzem, minap a szembejövő (!) sávban nyitott magának egy negyediket valami türhő, mert túl lassúnak ítélte a többi három sáv haladását. Nem is ez a szép a történetben, hanem az, hogy szembejött egy rendőrautó, aki mintha semmit nem látott volna, továbbhaladt...
M. Péter 2011.03.22. 15:43:54
xaba99 · http://landf.blog.hu 2011.03.22. 16:01:46
VÉLEMÉNYVEZÉR1000 2011.03.22. 16:41:32
Limuzinsofőr vagyok! "Ace Ventura"
Rád is vonatkozik a kresz, és tök lényegtelen amit leírtál!
Nyílván jelentkezni fog a sofőr, hogy
"Igen én basztam el, hogy nem jeleztem indexel, hogy akadály van az úton, és az én figyelmetlenségemből is keletkezhetett a tetemes anyagi kár jelentős része"
Ha ezt komolyan gondolod naív vagy.
Ha mögöttem közlekedsz, és én egy kósza gondolattól vezérelve satuféket verek 130km/h.-nál akkor is te leszel a hibás.
Ez alól csak az jelentene kivételt, ha kinyilatkoznám, hogy igen direkt satuztam.
Akkor engem feljelentének közút veszélyeztetésért, téged pedig követési távolság miatt.
Szóval erre ihatsz hideg vizet.
Ez rólad készült poszt arra volt jó, hogy mi olvasók örüljünk, hogy nem vagyunk a helyedben.
metal · http://electric.blog.hu 2011.03.22. 16:46:39
Perillustris 2011.03.22. 17:01:50
Elcseszte, tényleg, csúnyán, "bármi" állhatott volna ott. Lélegeztetőgépen lévő gyerekekkel teli iskolabusz például, csurig töltve nitroglicerinnel.
isti77 2011.03.22. 17:32:21
A nagyobb autó pedig nem feltétlenül mentség, mivel ne felejtsük el, hogy egy Hummer nemcsak szélesebb, hanem némileg magasabb is egy átlagautónál, ami azt jelenti, hogy többet lát(hat)sz az előtted lévő forgalomból az átlagautót vezetőnél, tehát előbb is észrevehetted (volna) az akadályt, mint akár az előtted haladó.
huspotyolo 2011.03.22. 20:43:01
Hotyhogy 2011.03.22. 20:53:33
Mit tennél ha mész mondjuk 50-nel és egyszercsak az elötted levő kivág jobbra , te meg ott találod magad egy álló autó hátuljával szemben?"
Azt sugallod, hogy elkerülhetetlen az ütközés, és semmit nem lehet tenni, hogy azt megelőzzük. Hát az nem igaz, és elfogadhatalan. Mert elkerülhető a bele ütközésünk.
Én úgy tehát tudom, hogy mit tennék. Fékeznék és biztonságosan megállnék. Nem ütköznék bele a sávomban álló járműbe.
Pedig a leírt körülmény még legalább egy autó hosszal nagyobb fékutat is biztosít annál, ami egy másik példámban fölmerülhet.
Például mit kellene tennünk ha megyünk 50-nel, és egyszer csak az előttünk lévő belerohan egy akadályba őelőtte, és úgy mi meg ott találjuk magunkat egy több járműből álló roncshalommal szemben?
Ugyanis meglehet, egyik hülye a másik után rohant abba már bele.
Legyünk hát mi a következő hülyék? Nem, ne legyünk. Ne legyünk hülyék, hogy minket is túl kelljen élniük másoknak. Hanem mi éljük túl azokat a hülyéket, okosan.
Tehát fékezzünk és álljunk meg biztonságosan ütközés nélkül. Mi ne legyünk a roncshegy része.
Hogy érhetjük el ezt a biztonságos megállást? Első sorban viszonylag lassú sebességgel és alkalmasan nagy követési távolság betartásával.
Csupán a reflexeink gyerekes és sikertelen edzésével vidámparki játék gépeken, hát az nem vezet semmi jóra. Meg pilótának képzelnünk magunkat, az se jó.
A szórakoztató csattanások és ismételhető életek helyett egy szomorú valós csattanás és nem ismételhető, kimúlt életek lehetnek belőle, ha ugyanazt a stílust alkalmazzuk a komolyabb környezetben, a közúton.
Tehát csak okosan. Lassan és elégségesen nagy követési távolságot tartva. S a hátunk mögött túl közel haladókhoz is csak állítsuk be mi magunk az ő követési távolságát, mérsékelt fékezéssel.
Ne hagyjuk, hogy úgy veszélyeztessen minket, és csökkentsük így az esélyét, hogy belénk rohanhasson egy erősebb fékezésünkkor. Addig lassuljunk enyhén, amíg a sebesség a követési távolságához biztonságosan illik, ha ezt a kettőt ő nem volt képes fordítva egymáshoz illeszteni.
Fokozatos fékezésünk ne legyen azonban olyan, aminyent büntető fékezésnek foghat fel az a hülye. Az nem büntető, hanem biztonsági fékezésünk, túlélnünk őt.
A legfontosabb dolog, amit észben kell tartanunk. A túlélni való hülyék által használt közutakon mindenhol és mindenkor várható egy hatalmas roncskupac. Vigyázzunk, hogy ne rohanjunk abba bele.
"streetfighter" 2011.03.22. 21:41:01
"A legfontosabb dolog, amit észben kell tartanunk. A túlélni való hülyék által használt közutakon mindenhol és mindenkor várható egy hatalmas roncskupac. Vigyázzunk, hogy ne rohanjunk abba bele."
Atya isten!
Te hol közlekedsz?
Xezs 2011.03.22. 21:53:14
Szerintem itt nem lehet megúszni a szopást a limós részéről, sajna ez van. Drága kocsi, drága javíttatás.
A legjobb amit tehet, hogy felkeresi a P-s ürgét, és félholtra veri. Persze ezzel nem lesz olcsóbb a javíttatás költsége. És tulajdonképpen az ötletet sem én adtam :)
Hotyhogy 2011.03.22. 22:53:22
Kulcsszavak:
már nem volt ideje fékezni
már nem tudott megállni
belerohant
Xezs 2011.03.23. 00:41:35
Majd figyeld meg. Valaki nekibaszódik egy fának, az a médiában sohasem nekiütközik, vagy karambolozik, nem baze, csapódik.
Tudom hogy apróság de annyira nevetséges, hogy az összes média ezt a szót használja, még véletlenül sem valami mást. Ráadásul nem is ez a legtalálóbb szó.
Tudom, kurvára ráérek, hogy ilyesmiken morfondírozok így 0:40-kor, de ez van :)
Hotyhogy 2011.03.23. 01:36:21
Ez szomorú valóság, az ütközéses balesetek ilyen gyakorisága. Egy muja autós közösség kártevései egymásban meg a környezetükben. Nézd meg a kigörbített korlátokat meg Demszky karókat. Az beszédes jele annak, hogy mennyien nem tudnak autót vezetni.
Stan és Pan modern változatai ők, csupán életveszélyesek, mert csapódásaikat nem krémestortákkal, nem deszkákkal meg létrákkal okozzák. Ezért is siralmasak inkább, mint megnevethetők.
Perillustris 2011.03.23. 09:16:12
mohopasi 2011.03.23. 10:53:25
Xezs 2011.03.23. 18:17:38
Dudus3 2011.03.25. 21:09:43
Rendőrök megállítottak és feljelentettek állítva, hogy a piroson hajtottam át, pedig nem is mögűlem érkeztek, de ketten voltak ugyanazt mondták, hogy ők már a zöld jelzésnél kanyarodtak ki a kereszteződésből. Mivel tanúm nekem nem volt, ezért keresem azt, aki esetleg látott és bizonyítani tudná az igazam, hogy segítsen nekem.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Fengyi 2011.03.28. 09:15:23
wowerman 2011.06.15. 05:16:28
LTC 2013.02.10. 11:25:53
0gábor 2013.03.24. 22:53:48
élősködő, beszari cigánnyal, mint az ilyen
limók utasai! :)