Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Pech

2011.05.27. 12:51 :: SilentSound

Balázs leveléhez hasonlóan nem vettem hosszúra a poszt címét, mert tényleg egy kis néhány soros szösszenetről van szó csak. A kollégájának biztos nem volt jó a karmája, vagy hogy szokták ezt mondani... Az viszont biztos, hogy nézni kell a tükröt is vezetés közben és mások hülyeségét is meg kell próbálni kivédeni. Aztán persze van, hogy ez sem segít és olyanokat produkál az élet, mint amit alább olvashattok.

A kollégámról van szó, egy szobában ülünk, így név nélkül szeretném a történetét megosztani veletek. Röviden: a kolléga a minap átment a piroson, meg is kapta a büntetést.

Épp tegnap nézegettük a fotókat, amin szépen látszik hogy már akkor is piros volt amikor bement a kereszteződésbe. Telepített kamerás felvétel, jogos a bünti (100e), történet - gondoltuk - lezárva.

 

Ma reggel (jelentősen megnevelt hozzáállással) ugyanabban a kereszteződésben megállt, nem ment át a piroson, erre hátulról bele is szaladtak.

Nincs tanulság, csak annyira rosszul jött ki ez a két nap hogy gondoltam küldjetek neki egy kupac együttérzést ha tudtok. Köszi!

70 komment

Címkék: közlekedés autó baleset büntetés lámpa

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2011.05.27. 13:02:11

Át kell menni a piroson, be kell vezetni a dugódíjat, nem jár állampolgári jogon a közterületi parkolás. A kerékpárosok meg mind köcsögök, sose legyen elsőbbségük. Én így értelmezem a történetet.

dr. _mmm_ 2011.05.27. 13:05:05

tanulság:
menjen át.. mi az a napi 100e bünti?

szeme közé, laposan! 2011.05.27. 13:13:54

Próbálja meg az elszenvedett kárt 100 rugóval nagyobbra megállapíttatni, és egálban van...

metal · http://electric.blog.hu 2011.05.27. 13:14:17

Kérdés, mekkora fékkel állt meg (persze mindig a hátul-jövő a hibás)?

xcomman 2011.05.27. 13:27:23

Amilyen kovetesi tavolsagot tartanak itt a varosban az autosok nemcsodalom, hogy tornek a kocsik. Par napja budaorsi uton jottem be a varosba es van egy zebra aminel allt a gyalogos, nekem sikerult megallni kenyelmesen, belsoben a csaj mar satuzott a mogotte levo meg beleszallt. A viccesebb az amikor ujsagot olvasnak es hasonlok vezetes kozben, de ugy, hogy 30-40el mennek.

Tibi88 2011.05.27. 13:44:57

@magpet:

Kihagytad, hogy a hátulról érkező biztos suzuki volt :D

efhábé 2011.05.27. 13:56:10

@xcomman: Jaja, és nem értik, hogy miért villantok nekik féklámpát és utána gyorsítok annyira, hogy normál táv legyen köztük. Az értelmesebbje a második után felfogja, a többi tőlem dühönghet miatta, a gyerekek épsége a hátsó ülésen fontosabb, mint az, hogy ő autóversenyzőnek érezhesse magát...

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2011.05.27. 14:10:48

@Tibi88: ezt azért nem írtam, mert:
1. Alapértelmezés, teljesen fölösleges minden poszthoz beírni.
2. A házigazda kimoderál.

Estefelé köcsögkerékpározni fogok a városban. Le is rugdalom pár Sukzuki tükrét, hátha az elkövető is köztük van. Aztán lámpa nélkül, ittasan átgurulok a mozgássérültek buszmegállójában a piros lámpán.

titan 2011.05.27. 14:28:02

még az kellett volna szegény kollégádnak, hogy a hátulról jövő beletolja a pirosba, és ezért is kapjon egy 100k-st...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.05.27. 14:39:06

@magpet: Mikor moderáltalak én ki téged? :) Majd kiutálnak a többiek, mert protekciód van! ;D

Lipi1945 2011.05.27. 15:23:39

Én ilyenkor mikor erősebbet kell fékeznem a lámpánál, fékezés közben lesem a tükörben a mögöttem jövőt, oszt ha necces akkor inkább nem ragaszkodom hozzá, hogy a vonalnál álljak meg, a zebrán lámpaváltásnál még nincsenek gyalogosok.

qwertzu 2011.05.27. 16:03:18

Az élet igazságtalan.

Meg kell próbálni figyelni a tükröt is, aztán ha úgy látod, hogy nem tudnak mögötted megállni, akkor átmész. Amúgy pontosan hol van ez a kereszteződés? Mert az ilyen kamerás helyeken szokták csökkenteni a sárga idejét.

megint 2011.05.27. 16:20:09

Mint tudjuk a piros az veszélyes zöld, szóval menj át legközelebb is

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.27. 16:22:54

talan a pirosnal meg kell allni...
az eppen sargan meg nem kell blokkolni..
valahogy magyarazd el neki...

Kicknick 2011.05.27. 16:43:14

van egy hahsonló vicc is, asszem úgy végződik hogy "vadász-vadász, te sz@pni jársz ide?"

Vation 2011.05.27. 17:01:45

melyik kereszteződés volt ez?

tundrazuzmo (törölt) 2011.05.27. 17:07:10

Nahát, ezt nem értem, hűha!
Piroson átmentél, és 100k bünti? Ajjaj. Kutya világ...
Satuztál (merthogy normál lassítással megközelítve a kereszteződést biztosan meg tud állni a mögötted jövő is), oszt belédmentek? Jéééé!

Megannyi furcsa dolog! Hogy mik vannak!

CoIie 2011.05.27. 19:08:54

@efhábé: Jópofa a féklámpavillantás, de még jobb amikor behúzom a kéziféket és féklámpa nélkül lassítok! No ott van kapkodás! ;)))

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.05.27. 19:21:33

Én sose tartok követési távolságot. Minek? Az én autóm és a reflexeim úgyis jobbak az átlagnál.

:)

CoIie 2011.05.27. 19:29:13

Az is eléggé gyakori, hogy sárgánál egy erőteljesebb fékezés (hogy a mögöttes forgalom biztosan 'beálljon'), aztán mégis át... ;)))

lordjim 2011.05.27. 19:51:25

A hülye béjemvés át akarta tolni.

old bahaman 2011.05.27. 20:11:40

Tudtok hiteles honlapot/listát a telepített pirosonáthaladástfigyelő kamerákról?

telefonko:zpont 2011.05.27. 20:49:32

A Kerepesi-Dózsa Gy. sarok volt, kelet felé hajtva a Dózsáról a Kerepesire. :-) A Citroenes aki belement meg Köbés, vajon van még lejjebb? :-( Amúgy azon a sarkon a hotel felől nézi a kereszteződést a kamera ami elkapta.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.27. 21:21:52

@CoIie: errea modszerre kivancsi lennek
semmivel sem lassit jobban mintha leveszem a gazrol a labam
behuzott kezxifekkel neha az emberek elmennek 10=20 kilomtert mire eszreveszik
nem en
nekem automatam van, nincs szukseg ra

misinator 2011.05.27. 22:13:02

@CoIie: Még jobb, amit én csinálok:
A Nagypolákomban anno kikötöttem - különböző okokból - a szívatót, így viszont hidegindítás után lábbal kellett tartani egy pár száz méteren az alapjáratot, s bal lábal orgonázni a kuplungon-féken!

Higgyétek el, nem ördöngösség, persze először forgalommentes utcában, lépésben, nem előrehajolva próbáljátok ki :-)))

Na szóval e vezetéstechnikai trükkel az autóm fenekébe mászókat azzal szívatom, hogy "rálehelek" a fékpedálra - s közben gyorsítok!

Mindig bejön! :-)))

Hurri Kán 2011.05.27. 23:11:57

Ezek nem az ő napjai voltak...

bokiur 2011.05.28. 08:13:58

Kérd el a kamera hitelesitési bizonylatát,ha nincs nem kell fizetni (belső infó).

_B_ 2011.05.28. 10:00:52

Hát ez van sapka-nincs sapka helyzet.

Egyébként iszonyatos mit művelnek sokan. Amikor én már hezitálok hogy átférek-e, fékezni már nem merek mert a seggemben vannak... már látom pirosba hajlani a lámpát az utolsó pillanatban, általában még 3-4 autó átjön utánam. És mindezt balkanyarban, tehát nem még gyorsan átsuhanva.

Vertem már tükörbe gyalog, mikor a nekem már zöld zebrán egy suzukis(ilyenkor kb 3 mp óta piros a kocsiknak). Ha nem állok meg pont elcsap.

Figyelni figyelni, nem idegbetegen sietni.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.05.28. 13:02:24

nem mindegy ám, hogy hogy állunk meg a pirosnál. Ha jól tudom, az is benne van a kreszben, hogy indokolatlanul nem szabad hirtelen fékezni. Szerintem ha a kolléga nem fékezett volna nagyot, akkor nem mentek volna belé hátulról. Úgyhogy megérdemli a sorsát. Ámen.

Take-it-Easy 2011.05.28. 13:15:47

@...::: Flúgos Kamionos :::...: szerintem a piros lámpa éppen elég indok a megállásra. A mögötte jövőnek is látnia kell, hogy piros lesz a lámpa (előtte még egy sárga is szokott lenni állítólag), úgyhogy mindkettejüknek meg kell tudnia állni. A hátul jövőnek pláne. Ámen.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.05.28. 13:25:53

@Take-it-Easy: Hát persze, de egyrészt a piros lámpát a sárga előzi meg, ezért nem hiszem, hogy a posztoló kollégája nem sejtette, hogy piros lesz, másrészt pedig figyelni kellene a tükröt, és el kell dönteni, hogy mi a fontosabb. Hogy megálljon a pirosnál, vagy hogy elkerülje a balesetet. Valószínű, hogy a kollégának az előbbi volt a fontosabb. Persze a hátul jövőnek is meg kell tudni állni, feltéve, ha nem a sárgán padlózott posztunk hőse. Ámen.

Take-it-Easy 2011.05.28. 13:57:23

@...::: Flúgos Kamionos :::...: A posztban csak annyi van, hogy "ugyanabban a kereszteződésben megállt". Nincs szó arról, hogy hirtelen fékezett. De ha hirtelen fékezett is volna, az sem lett volna indokolatlan. Persze, a tükröt én is szoktam nézni, de hogyan tudod kivédeni, hogy a mögötted jövő ne rohanjon beléd? Átmész a piroson, hogy kapj még egy 100ezres büntetést? Nem hiszem, hogy így kéne cselekedni.
A hátulról jövőnek minden körülmények között (még ha előtte satuznak, akkor is) meg kell tudnia állni, erre van a következő két szó: követési távolság. Ezért szívás, ha valaki bevág eléd aztán besatuzik. De az egy másik téma.

a-kis-herceg 2011.05.28. 14:09:15

@xcomman: a követési távolság azért nulla nehogy valaki átsorolhasson:)

a-kis-herceg 2011.05.28. 14:11:56

hol van ilyen fotozás???

csak mert nagyon gyakran járok át piroson... soxor full piroson is... persze körül nézek...
rendőr? kersztforgalom? aztán huss...

de nem kaptam még büntit hál'istennek... és a sünöknek

a-kis-herceg 2011.05.28. 14:15:09

@qwertzu: mindig pirosat mutat ahol kamera van?

:)

az úgy hatékony...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.28. 15:35:33

@a-kis-herceg: remelem egyszer belefutsz egy sunbe es kapsz par honap letoltendot

záporjózsi 2011.05.28. 15:37:00

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Vajon mennyire kellett volna "becsússzon" a kereszteződésbe, hogy a mögötte jövő ne szálljon bele? 2 m? Valszeg elfért volna...

HakapesziM 2011.05.28. 15:44:16

Az még nem is vészes, hogy büntetnek a piroson áthajtásért, végtére is jogos. De már a sárgán áthaladásért is! Ebből mi lesz, az egyik satuzik - nem akar fizetni - a másik siet, még át akar érni. De szeretnék azzal beszélgetni, aki ezt kitalálta!

a-kis-herceg 2011.05.28. 15:46:14

@hagyma: piros hajtás miatt???? objektív módon? a kocsit viszik dutyiba nem?

a sünök sunnyognak. meghuzzák magukat a trafipaxos autóban... és határozatokat postázgatnak az autók címére... viccország. viccőrség

gondolom ismered a statisztikákat
kb nincs 5% felderítés lopás és rablásban...
pl van olyan terület (szfvár) pénzhamisításban 0% os (78 ból) felderítetteség...

gondolom a környezetedben tapasztaltak alapjá a bejelentési arányokkal felszorzod akkor kijön: hogy SEMMIT nem csinálnak...

a-kis-herceg 2011.05.28. 15:47:10

@SilentSound: hol van ilyen kereszteződés???

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.05.28. 16:47:41

@Take-it-Easy: Jó, de gondolod, hogy ha nem hirtelen fékez, akkor belehajt a mögötte lévő? Ahhoz nagyon bénának kell lennie. Szerintem ez úgy volt, hogy a kolléga "tanulva" a büntiből meglátta a SÁRGÁT és ettől bepánikolva padlózott, erre a mögötte lévő már nem tudott megállni, mert ő meg azt hitte, hogy a a kolléga még átfér.

[mike] 2011.05.28. 18:29:51

@magpet: kérdés, hogy kinek mit jelent a követési távolság..... Jócskán le voltál maradva a furgontól. Emellett nyugodtan kikerülhetted volna. Nézd meg, hogy mennyivel később ment el az opel. Na de hát nem lehet egyszerre vezetni is, meg a tükröt is nézni, ezt aláírom..... :D

metal · http://electric.blog.hu 2011.05.28. 19:31:08

@magpet: "Ha itt esetleg egy ütközés történik akkor kamera nélkül esélyem sincs bebizonyítani, hogy a követési távolság nem miattam “hiányzott” hanem az elém besoroló autó miatt"

Azt hittem, itt egy bevágtak eléd, majd satu helyzet lesz, de nem az lett. Ezt simán meg kellett oldanod (sikerült is), az autó mögött maradt még neked követési távolság bőven, de annyi mindenképpen, hogy amint megláttad a besorolót, egy enyhe lassítással újra teljesen elég legyen a köv.táv.!

Összegzésnek csak annyit, hogy szerintem, ha ott baleset lett volna, akkor is te lettél volna a hibás, mert nem bevágott eléd, hanem bőven féktávolságon kívül besorolt.

Rife67 2011.05.28. 20:33:04

@_B_:
Ezt én is megfigyeltem, s direkt nézni szoktam, hányan jönnek még át utánam.

Sajnos néha tényleg a tükröt kell nézni, pedig nem annak kellene lennie a természetesnek, hogy én nézzek a tükörbe, hogy a mögöttem jövő még meg tud-e állni, hanem a mögöttem jövőnek kellene figyelnie, hogy az előtte jövő megáll-e a sárgánál (szabályosan, nem satuzva) s a sárgára nem a gázra hanem a fékre kellene lépnie.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.05.28. 20:48:00

Érdekes, én még sose padlóztam piros lámpánál. Hogy lehet ez?

Reggie 2011.05.29. 03:34:12

@bokiur: A piroson atmeno forgalmat figyelo kamerat imho. nem kell hitelesiteni, ugyanis merest nem vegez.

bokiur 2011.05.29. 13:26:09

@Reggie: Magas beosztású sün haver mondta.Te is sün vagy esetleg?

Alikam 2011.05.29. 20:00:59

Szokni kell a helyzetet, mármint, hogy van rendőrlámpa mert úgy tűnik eddig az illető le se szarta.

Időbe telik, ált. azért forgalmi oktatáson már kap belőle ízelítőt de utána elfelejtődik, ha nem hasznosítja a tudást.

Majd még pár hét és utána megszokja hogyan alkalmazkodjon a megváltozott körülményekhez.

Reggie 2011.05.29. 22:21:39

@bokiur: A sunoknel hatvanyozott a mendemondak szama. Amugy nem vagyok sun, csak eppen egy sima kameranal nincs mit hitelesiteni, legfeljebb az orajat lehet, de az athajtas szempontjabol nem szamit az ido. Az nem nagyon fordul elo, hogy a kepen piros lampat mutat a zold helyett, mikozben egy auto halad at, mert egy kepkockat egy lepesben keszit... Vagy veled fordult elo olyan, hogy csaladi videozaskor egy szemelyt kihagyott veletlen a keprol?

DeathZombie 2011.05.30. 00:42:39

@Reggie: Laikusként mondom, hogy ez nem ennyire egyszerű. Ha megnézed ezeket a piros lámpás kamerákat, még csak véletlen sem készítenek felvételt a lámpáról (ha nem látnak át a lámpa hátulján), vagyis a lámpa állása, hogy az zöld, piros vagy sárga-e gondolom valahogy belevan programozva a videóba, ami gondolom éppen el is romolhat.

Reggie 2011.05.30. 02:35:33

@DeathZombie: Amiket en eddig lattam felveteleket, azokon benne volt a lampa is. Ha nincs benne a lampa, hanem a lampatol csak jelzest kap, akkor mar valoban mas a helyzet.

metal · http://electric.blog.hu 2011.05.30. 09:12:01

@Reggie: Ha benne van a képben a lámpa is, akkor meg azt kell hitelesíteni, hogy hol van a képen a lámpa vonala. Mivel egy fényképen ez nem egyértelmű.

a-kis-herceg 2011.05.30. 09:20:29

@Reggie: @metal: egyetértek. egyképen a háromadat egyszerre nem látszhat:
rendszám (általában szemben elképzelhető csak)+ amit a vezető lát lámpa + a vonal amit a vezető átlép...

tuti nincs ilyen egyszeri foto...

plusz kishazánkban a bíróság a videót/fotot nem értékeli...

én csináltam egy cd-nyi foto egy autófeltöréről...
szóban amikor a rendőr kihallgatáson leírtam hogy néztek ki a cigányok semmit nem találtam el...
de mondtam hogy igen ők voltak...
bíróságra nem mentem el... (voltak tárgyi bizonyítékok is, arádiot stb megtalálték náluk)
a tanuvallomás kontra 600 kép. nyer a tanu...

bár ha rendőr tanu az hazudik, az más...

GG81 2011.05.30. 09:52:02

@magpet: a köcsögszuzukis rész kimaradt! :-DDD

Reggie 2011.05.30. 10:58:58

@metal: Hat azt mar nem hitelesitesnek neveznem, csak oda kell helyezni egy targyat es kesziteni ugy egy kepet, de a legtobb lampanal eleve fel is van festve a vonal.

@a-kis-herceg: ?? Hatul nincsen rendszamtabla? A harom adat pedig ugy al ossze, hogy nem egy kep keszul, hanem tobb, igy egyszer csak latszodik a vonal.

De pl. a dozsa gyorgy ut - kerepesi ut keresztezodesben ilyen kep keszul: imgfrm.index.hu/imgfrm/6/7/5/1/THM_0008846751.jpg
Aki a fotot kapta arrol szamolt be, hogy egy 13 kepes fotosorozatot kapot, amit a kozigbirsagos honlapon lehetet megnezni.

Reggie 2011.05.30. 11:01:16

@Reggie: ez a normal meretu kep , amit feltoltottek, az elozo csak thumbnail volt: imgfrm.index.hu/imgfrm/6/7/5/1/BIG_0008846751.jpg

a-kis-herceg 2011.05.30. 11:24:15

@Reggie: a több kép az már rendszer. tehát ehhez kell hitelesített "rendszer"

egy képen nem látszik az sem, hogy esetleg a kocsi tolat vagy előre megy... :)

metal · http://electric.blog.hu 2011.05.30. 11:28:37

@Reggie: Ha a kamera nem merőleges az úttestre (nem az, mert akkor nem látja a rendszámot), akkor egy fényképről (többről is), nem lehet megállapítani, hogy mikor haladt át a piros vonalán (ez abban az esetben, amikor teli piros a lámpa, nem fontos, de azért lássuk be, hogy az esetek nagy részében a piros legelején csúszik még át pár autó).

Ezenkívül még azt kell hitelesíteni, hogy nem lehet a képeket megváltoztatni. Ugyanis, az, hogy te rendelkezel pár képpel, amint én áthajtok a piroson, elég kevés, mert én azt mondom, hogy nem is, és a képeket, meg manipuláltad (pl. kicserélted a lámpát, de akár az autó rendszámát is).

mohopasi 2011.05.30. 12:15:22

Ok, szar ügy. Szokták mondani, hogy csőstül. Együttérzés 2 kila 30 deka utalva.

Reggie 2011.05.30. 12:33:08

@a-kis-herceg: Tehat akkor egy nikon fenykepezogep, amelyik tud sorozatfelvetelt, az rendszer? Ne mar:)

@metal: Dehogynem meg lehet allapitani, hogy mikor haladt at a vonalon. Erre eleg jo algoritmusok vannak.

Viszont a manipulacioban igazad van.

Reggie 2011.05.30. 12:42:41

@metal: Mondjuk az utolagos modositast is meg lehet utolag vedeni a birosagon, hiszen attol meg, hogy nincs egy plecsnis papir arrol, hogy be van allitva a gyarto altali alairas, egy eljarasban igazsagugyi szakero igazolhatja, hogy ez igy volt a kepek keszitesekor, es nem volt manipulalva a kep.

metal · http://electric.blog.hu 2011.05.30. 13:18:14

@Reggie: Igazságügyi szakértő akkor fogja igazolni, ha a rendszernek van minősítése. Ha nincs, akkor azt semmilyen szekértő nem fogja biztosra kijelenteni, hogy nem manipulálták a képeket.
Amúgy a kép készítésnek az időpontját is hitelesen meg kell tudni állapítani, hiszen az elkövetéstől számítva 60 nap van a határozathozatalra. Ha a kép készítésének ideje nem biztos, akkor megint csak nem lehet büntetni, hiszen nem bizonyítható, hogy benne vannak a 60 napban.

Reggie 2011.05.30. 13:42:34

@metal: Na errol majd kerdezzuk meg szagertot, szerintem mindegy, hogy minek van minositve.

Az idopontban igazad van, valoban fontos a hataridok miatt.

metal · http://electric.blog.hu 2011.05.30. 20:45:16

@Reggie: "Dehogynem meg lehet allapitani, hogy mikor haladt at a vonalon. Erre eleg jo algoritmusok vannak."

Azokhoz az algoritmusokhoz hiteles adatok kellenek pl: a kamera távolsága a kereszteződéstől, a képeken látszó fix pontok helyzete,.....

Ha ezek az adatok nem hitelesek, akkor az algoritmus által kiszámolt értékek se azok.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.30. 22:08:49

@a-kis-herceg: az en kornyezetemben mas a helyzet
hala egnek

Kniight 2011.05.31. 00:02:47

@hagyma: A te környezetedben a rendőr, a parkolóellenőr nem az államháztartási hiány pótlását illetve a maffiózó fizetését gyűjti össze.

Gondolom az sem fordul elő arrafelé, hogy a parkolási bírság a jövőből érkezik. Én már fogtam a kezemben 10 óra 30 perckor egy 10 óra 35 perces időponttal kiállított büntetést. A megváltott jegy egyébként 10 óra 32 perckor járt volna le. Szerencsére el tudtam menni egy százassal az automatához és vettem egy negyedórás jegyet, de ettől függetlenül éppen el akartam indulni, tehát lenyúltak egy százassal.

És ha ezt egyszer megcsinálták akkor többször is meg fogják csinálni. Pénzéhes mocsok banda, költsék rákgyógyszerre.

CoIie 2011.05.31. 20:59:07

@hagyma: ...azért kézifékkel jelentősen jobban lassul, mint gázelvétellel. Hiszen akár meg is állhat a kerék, ha koszosabb az út, stb. Ráadásul kézifékkel rögzítjuk lejtőn az autót és nem 'gázelvétellel'! Tehát más műfaj. ;)))

A gáz és fék egyszerre nekem épp' lemaradt, de látom van még aki vágja ezt... ;)

wowerman 2011.06.15. 02:08:16

attól hogy megállt a pirosnál és beleszaladtak nem az a tanulság hogy át kell menni..












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása