Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Büntetősatu kamionra

2011.06.05. 12:12 :: SilentSound

Íme az emberi idiótaság újabb csúcspontja, személyautóval befékezni egy kamion előtt, csattanni, megint befékezni, megint csattanni. Nem tudjuk persze, mi váltotta ki az autós elmebaját, de Nyuszy levele akkor is megdöbbentő. És az ilyenek köztünk járnak.

Az időpont egy verőfényes májusi délután, helyszín egy vidéki ipari park, az a fajta, ami régen egy nagy szocialista üzem volt, jelenleg számtalan kisebb-nagyobb cég lakja.

Az egyik csarnok előtt állva beszélgetünk, amikor tőlünk 10 méterre fékcsikorgásra, majd csattanásra leszünk figyelmesek. Odafordulva látjuk, hogy egy régebbi, szakadt Daewoo hátuljába ment éppen bele egy kamion. Majd a Daewoo féket felengedve előrébb gurul, újra megáll, kamion újra bele. Amúgy a Daewoo-nak ránézésre csak a lökhárítója bánta, a kamionon pedig semmi nem látszott, a sebességük nem volt nagy.

Ezen a ponton még azon tűnődtem, hogy de szerencséje van a dévúsnak, hiszen itt állunk hárman, láttuk, hogy a kamionos szállt bele. Aztán a dévús úriember kiszállt, és elkezdett üvöltözni a kamionossal - de megdöbbentő módon szó sem esett az ütközésről, valami olyat sérelmezett, hogy a kamionos miért szorította le pár épülettel visszább, hisz látnia kellett volna, a kamionos pedig valami olyannal jött, hogy miért kell negyvennel menni, mikor tíz km/h a sebességkorlátozás.

Üvöltöztek egy két percig, majd az úriember visszaszállt az autóba, és egy kézifékes-kerékcsikorgatós megfordulás kíséretében elhajtott, aztán a kamionos is ment a dolgára.

Ekkor jöttem rá, hogy mi történt igazából - a dévús figura egy vélt vagy valós közlekedési sérelme miatt nekiállt satufékezéssel megbüntetni egy kamionost (olyan szép nagy, 40 tonnás kamionról beszélünk)!

Mi még egy öt percig nem jutottunk szóhoz, hogy ilyen létezik... A tanulságot mindenki vonja le maga, már ha van.

93 komment

Címkék: közlekedés autó baleset hülye erőszak büntetés veszélyes teherautó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

felszopó 2011.06.05. 12:58:01

hülyeségre nincs orvosság

felszopó 2011.06.05. 12:58:34

ja és Michelisz Norbi második lett!

-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg! 2011.06.05. 13:06:10

Matizzal nekiáll kamion előtt fékezgetni? Bolond..

2011.06.05. 13:06:58

Vajon az autópályán is meg merné játszani ugyanezt? :)

Tron65 2011.06.05. 13:31:22

Nemrégiben ha jól emléxem valaki az egyik postban egy mixerrel szemben próbált büntifékezni.
Arra is, erre is azt mondom: vannak barmok az utakon. Jó sok.
A kamionos helyében még lehet, toltan volna egy darabig.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.06.05. 14:09:28

Lehet, hogy spórolni akart a benzinnel, és azt tervezte, hogy a kamion tolja egy darabig, de a kamionos, miután megtolta, megijedt és lelassított :)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.06.05. 14:25:30

én az ellenkezőjét láttam éppen a napokban...Egyébként nem kell annyira beszarnia kamiontól, ott a tükör..

Ami viszont új divat, a Harbor parknál, na az nem semmi..Budapest felé menet tilos balra kanyarodni a Harbor bejáratánál, érthető okokból..Ehhez képes a héten kétszer történt kevés híján életveszélyes baleset, mert a kamionos index balra és békésen befordult a 90-nek érkezők elé..Elárulom, az egyiknek én utána is mentem és szépen meg is állítottam. Nem büntivel, de fékkel és nem mert belém jönni..Úgy nagyjából 5-6 autó került életveszélybe, mert ő befordult balra..Mind a 24 méterével, maga mögött, 2 km/órával..Szóval simán van az a helyzet, mikor igen is megállítok akárkit, nem érdekel,. hogy kamion-e?? Persze a satu semmiképp nem célra vezető és az tényleg veszélyes...Megfogni azonban meg lehet, hiába nagy vas..

qwertzu 2011.06.05. 14:25:54

Hiába, már az evolúció sem a régi.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.06.05. 14:28:14

Mielőtt még bele köt valaki, fingom sincs milyen hosszú a kamion, csak írtam egy számot:-)))

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.06.05. 14:34:01

@Aabroncs: asszem 18 méteresek, legalábbis Ojrópában.

Reggie 2011.06.05. 14:37:59

Kamionost kar megallitani. Csak szoptani kell vegig, hogy elkessen es buntit kapjon a cegtol.

hawkeye 2011.06.05. 14:38:12

Dévus? Biztos? Ilyet a fekete béemvések szoktak csinálni.

Persze lehet, hogy előtte cserélt Dévura, csak még nem vette észre.... :)

Pityubácsi 2011.06.05. 14:41:24

"Majd a Daewoo féket felengedve előrébb gurul, újra megáll, kamion újra bele."
ez a mondat(rész) teszi hiteltelenné az egészet.
vagy a kamionos volt a köcsög, amit jobban el tudok képzelni.

"kamionos pedig valami olyannal jött, hogy miért kell negyvennel menni, mikor tíz km/h a sebességkorlátozás."
ez is.
amikor a faszszopók lakott területen 80-nal pödörnek végig 40 tonnával, mert időre kell a lerakóhoz érniük le van szarva.

a dévús helyében hívtam volna zsarukat, azok legalább 3 órát elbaszakodnak, így a parasztnak el van szarva a napi munkája.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.06.05. 14:45:02

@...::: Flúgos Kamionos :::...: ?? Hogyan?? Van pár trükk a tarsolyban, ha gondolod.. Az autót nem szoktam félteni, egyedül ülök benne, megmutizom, ha gondolod:-) Mikor a nagyarc kamionos éppen 28-adszor kell felgyorsítson, lelassítson, épp a 272.-et váltja, fel meg le, megérti, az út nem csak az övé...Már az is elég, ha pár tucatszor kikapcsoltatom vele a tempomatot, miután mondjuk leszorított..Én is unatkozom a hosszú úton, ő is, hát játszunk..:-)))

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.06.05. 14:49:20

@Aabroncs: megmutathatod, de akkor én is megmutatnám, hogy a kamion menyivel erősebb a személyautónál, és nem biztos, hogy én járnék rosszabbul :)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.06.05. 14:51:56

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Mert?? Te jössz hátul, a biztosítód kifizeti én meg jól megjavítom. Ha rendesen összetörsz, egy százasom még marad is, nem rossz ilyen ínséges időkben...:-) Te meg tutti nem érsz oda, ahová indultál..:-)))

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.06.05. 14:56:09

@Aabroncs: Ühümm...persze :) Elképzelésnek jó :DDD

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.06.05. 15:37:03

@...::: Flúgos Kamionos :::...: valamit elfelejtesz :)
neked meg _kell_ álnod. Előbb vagy utóbb. Ha vagyok annyira geci, akkor simán követlek, amíg kiálsz, és lefexel szunditani. Akkor szépen megtámasztom a belső kerekeidet néhány méretes csavarral, esetleg elnyírom a légvezetékeidet (bár ez nem túl valószínű, mert túl szembetűnő). Esetleg szétakasztalak, mondjuk ez már túl macerás, így ez még kevésbé valószínű, de megtörténhet.
Szóval, csak óvatosan a "...kamion menyivel erősebb a személyautónál..." hozzáállással ;)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.06.05. 16:13:23

@donfuligjimmy: Meg mondjuk, ha lelököm az árokba, akkor nem valószínű, hogy utánam jön :))

fuel 2011.06.05. 16:31:44

Megnézném a vicces arcod ha a kamion véletlenül keresztbe fordítana az úton szemből meg elkapna egy másik, ki járna rosszabbul:) mennyiből csináltatnád meg a belső szerveidet?:) maradna egy százas?:) gondolkozzál már el rajta milyen erőviszonyok vannak:) gyalogos vs személyautó: 70kg vs 1190 1:17:), személykocsi vs kamion 1190kg vs 40t 1:33+ nah akkor gondolkozz egy gyalogos gázoláskor mi történik:)

Caslav 2011.06.05. 16:33:10

Nincs min vitatkozni, egy személyautóval hiába arcoskodsz a kamionoknak, ha megteheti és olya, aki megteszi, akkor úgy lapít ki, hogy többet nem kelsz fel.
Még az ilyen Abbroncs parasztokat is...

FaZon 2011.06.05. 16:39:44

Mikor busszal csinálják ugyan ezt.Utasok meg borulnak össze,aztán a buszvezetőt veszik elő.

Hurri Kán 2011.06.05. 18:17:59

Hát, jó kérdés... HA országúton, vagy autópályán csinálja, esetleg a traumatológián, ill. a rehabilitációs kezelésen talán elgondolkozik, hogy jól csinálta -e, rosszabb esetben a család gondolkozik el, miközben meggyújtják a mécsest...

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.06.05. 20:24:28

@fuel: Te miről beszélsz?? Nem szoktál vezetni?? Nem csak satut lehet nyomni, és a éket el is lehet ám engedni..Így autóztok ti?? Rettegtek a nagy vasaktól?? Nem kevés paraszt kamionos van az utakon, rossz lehet annak, akik így vezet, rettegve..Tükröm van, látom mit csinál, miért kéne félnem? Talán még jobban is gyorsul, rakottan?? Természetesen nem a nulláson kel ilyennel játszani, de ott úgysem tudsz, mert két méterre mennek egymás mögött, nehogy Téged be kelljen engedniök... @Reggie: Így van..Bőven elég..Lassan és egyre lassabban..Ezt megcsinálod úgy tízszer, legközelebb meggondolja a nagymenő, hogy letoljon-e??

[mike] 2011.06.05. 20:30:18

@VakondM: Az ám! De a kommentek is.... :( A fél ország hülye sajnos.

Reggie 2011.06.05. 20:38:28

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Napkozben nem elozhet meg autopalyan es 2x2 savos uton. Ha megteszi foto+rendor hivas es maris porul jart.

Inter Face 2011.06.05. 20:39:51

Hülye volt a dévós ,legalább lebiztosítoztatta volna de így mi értelme volt ,hogy elhajtott? Amúgymeg kamionos témában még mindig a jó öreg trabis a mester ,bummafejbe ,aztán többet nem szorít le senkit :D

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.06.05. 20:41:18

@Inter Face: Na az még nekem is sok..@Reggie: :-))) Így van..Szopik:-)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.06.05. 20:47:01

@Reggie: Lya. Persze. Mert gondolod, hogy egy fotó alapján megbüntetik? Még normális országokban se, nem hogy ezen a szeméttelepen :)

Reggie 2011.06.05. 20:48:27

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Dehogynem. Boven eleg az, hogy tanusitom es meg foto is van rola(vagy akar video).

nyuszy 2011.06.05. 21:03:22

@Pityubácsi:
Én úgy képzelem, hogy a kamionos elsőre csak lekoccolta, de még nem fékezett állóra, és a Daewoo sem állította meg. Nem tudom pontosan, mert az első csattanásig az ellenkező irányba néztem, takarásból érkeztek.

@Inter Face:
Az úriember a kinézete alapján az a fajta, aki így is nyert, mert megmutatta, hogy vele nem keménykednek.
Illetve nem néztem ki belőle, hogy tisztában van vele, hogy ezt jó eséllyel fizetné a kamion biztosítója, hiszen bizonyíthatatlan, hogy szándékosan satuzott...

Reggie 2011.06.05. 21:04:37

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Nem muszaj elhinni. Buntetosatusra is hivtam mar rendort, bar oda nem fenykepem volt, hanem +2 tanu, de fel is jelentettek kozuti veszelyeztetesert. De majd rajossz, ha teged allitanak meg:)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.06.05. 21:07:24

@Reggie: nekem is van millió egy sztorim, amikor feljelentettem valakit, vagy a haverom haverjának az ismerőse jelentette fel az illetőt.

Reggie 2011.06.05. 21:10:38

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Kar, hogy nem lehetek ott, amikor radobbensz, hogy eddig alomvilagban eltel:) De szep nap lesz.

Rong 2011.06.06. 08:24:07

Te, ki annyira érzed a késztetést, hogy szivasd a kamionost. Első lépésként törd/szereld le a belső tükrödet, 3 súlyos embert ültess hátra/akadályozd meg, hogy hátra kiláss és pakold tele cementtel a csomagtartót. Jó nagy T betű a hátsó szélvédőre és ha teheted köss magad után egy utánfutót. Közlekedj így 1 hónapig.
Eme körülmények között gyakorolod a következőket:
Reggel ébredés után kapj be egy hashajtót (az időre érkezés miatt). Utána a nap hátralevő részében: Parkolás, sáv váltás, autópálya max 90-el (nagyjából sose előzhetsz), városi közlekedés (a belső sávot csak balra kanyarodás előtt használhatod). Haza csak minden második nap mehetsz. (Kb ilyen lehet egy ÁTLAGOS kamionos nap.)
Jegyzetelj közben: Hányszor koccoltál le valakit. Hányszor dudáltak le (főleg úgy, hogy még csak nem is láttad az illetőt). Hányszor sz*rtál be.
Ezek után gondolkozz el azon, hogy mennyire jó ha még szivatnak is a tisztelt közlekedő társak. "Nekik ez a szakmájuk" kifogás nem ér.

bunkokiller2 2011.06.06. 09:47:32

@Rong: Már megint a sírás, hogy valakinek "nehéz a munkája"..Mi mindenki más, mi is írjuk most le, mitől nehéz a mi munkánk?? mégsem érezzük úgy, hogy nehezebb lenne a másokénál és bármiféle előjogokkal járna. Nem teszik, nem bírod rendesen csinálni?? Ne csináld, lesz hely másnak, de ne rovázz állandóan, hogy neked milyen nehéz! Akkor ne csináld..Ne csináld, ha csak tilosban tudsz megállni, mert van ám molnárkocsi is, lehet az árut azzal tolni, ne csináld, ha zavar, hogy mások is vannak az utakon, ne csináld, ha aranyered van, mert sokat kell ülni. Tudok adni itthon, tutti kubikus melót, senki nem akarja megcsinálni. Itt meg a nap süt, nehéz a lapát, fárasztó, nem is vállalja senki, csinálhatom én..Sírjak??
Lépj, ki ha nehéz a kamionos élet..A mienk is az, mégsem tolunk le téged az útról..

Rong 2011.06.06. 10:11:47

@bunkokiller2:
Elsősorban leszögezném, hogy nem vagyok kamionos.
Másodsorban csak arra szerettem volna felhívni a figyelmet, hogy neki nehezebb közlekedni mint nekünk "sima" autósoknak.
Egy kamionosnak egy autós annyi mint nekem egy motoros. Fürgébb, nehezebben észrevehető.
Nem sírni akarok (pláne a nevükben nem).
De nehéz ám egy kicsit más fejével gondolkodni. Mind1, közlekedj úgy ahogy akarsz. Szarj mindenkire, előled ugorjon félre mindenki mert TE JÖSSZ. Aztán ha véletelen valaki feltart akkor annak meg a jóédes k... anyját. Bár nem hiszem, hogy veled sose fordult elő, hogy némi "jófejség/tolerancia" ne jött volna jól.
Nehéz úgy közlekedni, hogy ne azt lessük, hogy hol tudunk kib*szni a másikkal, csakhogy 1 percel gyorsabb legyek mi?
Hozzá tenném még, hogy én is szeretek minnél hamarabb odaérni ahova elindultam. Utálom a tötymörgőket és a "hétvégi sofőröket". De azért mert elém kerül még nem akarom büntetni.
Biztos velem van a probléma, de még egy kamionos sem akart megölni/leszorítani/akármi.

mohopasi 2011.06.06. 11:29:13

Ilyenkor jut eszembe az a mondás, miszerint az emberiség intelligenciaösszessége állandó, népessége folyamatosan növekszik...

isti77 2011.06.06. 12:15:39

A kitalált sztorik közös vonása, hogy mindegyikben van valami életszerűtlen mozzanat. Végülis érthető, kitalálni nehezebb valamit úgy, hogy minden részlet stimmeljen, mintha egy valóban megtörtént esetet írnánk le. Aki nézi a Columbót, tudja, hogy minden fiktív sztoriban van valami bukta. :)
A másik közös vonás, hogy a posztíró az időt és helyet (meg a résztvevőket, pl. rendszám, vagy, ha már kamion, cégjelzés) úgy írja le, hogy még véletlenül se lehessen beazonosítani, kivel, mikor és hol történt, pedig ha valóban megtörtént, nem hiszem, hogy ezt gondot okozna felidézni, és mi oka lenne eltitkolni? Persze kínos lenne, ha megnevezne egy helyszínt és időpontot, és az olvasók között véletlenül épp lenne valaki, aki akkor arra járt/ott lakik/ott dolgozik stb., és lebuktatná, hogy nem történt semmi olyasmi, amit leírt.

Tower13 2011.06.06. 12:16:08

@Rong: Mind ez szép. Ez ok arra hogy veszélyeztessen? Nem nem ok. Tudja a szabályokat, aszerint járjon el. Nem az erősebb idióta ér oda előszőr. Az épelmével rendelkező esetleg odaér.
Ha szabályosan megy, leszarom, menjen, megvárom, ott a helye. De ha csak mert ő siet, dolga van, ezért összevissza kanyarog, veszélyeztet, leszorít hát akkor már a jó édes lépes mézes.. (nem szidjuk más felmenőit.) Mondom ezt úgy, hogy még sose volt gondom kamionossal. Na jó egy parkolástól eltekintve, de ott is a röhögés volt a gond.. Nagyon kellett röhögni, mert keresztbe beállt a parkolóba. (igaz tök üres a parkoló szóval szarni rá, de olyan vicces volt.) Inkább a teherautókkal szokott gondom lenni. Főleg a rakománnyal.

Rong 2011.06.06. 12:59:07

@Tower13: Nem, nem ok. Egyet értünk. A fenti történetből nekem nem az jött le, hogy a kamionos volt a bunkó aki minden körültekintés nélkül veszélyes helyzetett teremtett, hanem már egy elb*szott szituációra reagált elég keményen. Persze. Tehette volna máshogy is.
De ha átfordítom a "mi méreteinkre" akkor vajon ki hogy reagált volna? Teszem azt egy robogós bevág elém, utána meg el kezd izmozni, hogy nem fékeztem eléggé (sőt még dudáltam is) hanem közel mentem hozzá, el kezd büntető fékezgetni. Én biztos felkapnám a vizet. És ha sokáig játsza akkor valszeg én is bekeményítek. Ilyenkor már előjön az állati ösztön és biza előtörnek a gondolatok, hogy ne jáccá me' megöllek.
Nem azt akartam mondani, hogy mivel a kamionos az erősebb ezért bármit megtehet és azt engedni is kell neki. Hanem, mivel lassabban, nehezebben reagál mindenre ezért nem szivatni kellene, hanem némi segítséget nyújtani abban, hogy "kényes szituációk" ne jöhessenek létre. Ez akár némi előzékenységet is igényelhet (nehéz feladat ám).
Tehát azzal a mentalitással, hogy köcsög kamionos elé még beugrok mert gyorsabb vagyok meg ki ha én nem, csak azt érjük el, hogy a kamionosból kihozzuk az "én vagyok az erősebb szal kuss" arcot. Kinek jó? Nekem nem. Neki sem. Akkor meg minek is?
Egyébként tapasztalataim szerint ha csak minimálisan segítesz egy kamionnak (érdekes módon ezt leginkább magyar rendszámúakkal tapasztaltam) még meg is köszöni.

És igen. Vannak olyan kamionosok akik olyanok mint minden többi autós társam. Izomból megy. Arányaikat tekintve ugyan annyi, mint a bunkó autós, motoros, biciklis. Azokat meg felesleges büntetgetni, mert erősebb lévén eltapos, és még csak nem is tanul belőle. Hagyni kell had menjen, és a legközelebbi alkalommal amikor teheti az ember elhagyja.

Persze röviden csak annyit szerettem volna:
Megéri büntető fékezgetni egy kamion előtt? :)

bunkokiller2 2011.06.06. 17:48:38

@Rong: Már ne is haragudj, de szóról szóra ugyanezt mondom. Akkor mi nem érthető?? Közlekedni szeretnék, nem mást. Azonban, engedd meg, de semmi, de semmi okot nem tudsz arra mondani, hogy azoknak, akik az utakon mint dolgozók tartózkodnak, bármilyen előjoguk lenne, szemben a hétköznapi autóssal. Azért mert ez munka, csak jobban, szebben és türelmesebben kéne végeznie, mert ő egy szolgáltató. Ja, hogy ez még nem jutott el a fejekbe? Hogy azt hiszik, ők szarták a spanyol viasz és pont úgy is közlekednek?? Merem állítani, a konfliktusokét szinte sosem a hétköznapi autós felel. Nekem ez a tapasztalatom. Az pedig, hogy ha valaki a büdösbunkónak az orrára koppint, néhányan rögtön azzal jönnek, miért nem hagytad annyiban? Azért nem, mert akkor soha, semmi nem változik és igen is, nem mindenki sütemény, ki kell állni az igazunkért, mert különben a bunkóké a világ.

bunkokiller2 2011.06.06. 17:53:47

@Rong: Ha nem voltam érthető, és nem voltam, szóval én úgy gondolom, pont a kamionosokra illik a leírásod. Millió és ezer példa van rá és a statisztikák is ezt mutatják, e főleg a tapasztalat. Nem mutatsz autóst, akia nulláson ne látná, tapasztalná a mindenre és mindenkire szaró kamionosokat, aki ne hallaná a hírekben MINDEN NAP, hogy kamion balesetet okozott, itt-ott és ráadásul a legtöbb ráfutásos baleset! Ha nem hiszed, akkor pedig kapj elő egy tűzoltó havert és kérdezd meg..Ők és a helyszinelők aztán tudnak neked mesélni, mibe kerül a kamionon a tempomat és a kis követési távolság. Hányan fizettek ezért, ártatlanul az életükkel! Fordítva?? Hány kamionost ölt meg személyautó? kié a nagyobb felelősség? Kinek kéne arra gondolni, ha ő bajt csinál, ott biztosan meghalnak néhányan?? Szóval ne sajnáljuk őket. Olvasgassátok kicsit a megnyilvánulásaikat a neten a közúti áru fuvarozóknak, mindjárt nem lesznek olyan szimpik a fiúk..

nyuszy 2011.06.06. 17:55:38

@isti77:
Kb. két hete volt Fehérváron, részleteket pedig azért nem írtam, mert teljesen irreleváns a történet szempontjából. Privátban szívesen elmondom, ha ennek van bármi jelentősége számodra.
Rendszámot nem figyeltem, mert minek, de ha láttam volna, sem tenném közzé, mert a dévús emberrel inkább nem kívánok vitatkozni (talán érthető okokból), a kamionost pedig nem kívánom kellemetlen helyzetbe hozni.
Lehetne persze kamu is, de akkor biztos, hogy vér is folyt volna, ez így kitalációnak még snassz volna.

Rong 2011.06.07. 08:22:08

@bunkokiller2:
"Azonban, engedd meg, de semmi, de semmi okot nem tudsz arra mondani, hogy azoknak, akik az utakon mint dolgozók tartózkodnak, bármilyen előjoguk lenne, szemben a hétköznapi autóssal."
Semmi. Ebből a szempontból ugyan olyan közlekedő mint én vagy Te. De akkor is ez a munkája. Én utálom, ha direkt akadályoznak/kib***nak velem ha a munkámat végzem. Szerintem te is.

"Azért mert ez munka, csak jobban, szebben és türelmesebben kéne végeznie, mert ő egy szolgáltató."
Majdnem. A főnöke a szolgáltató. Ő csak eszköz a szolgáltatáshoz. Az eszközt meg lehet rugdosni, hogy a szűkös határidőt betartsa. Itt jön az a mondatod, hogy ha valaki nem tudja csinálni az ne tegye. Menjen kubikosnak. Csak az a gond, hogy teljesen mindegy ki csinálja, mindenkit cseszegtetnek, hogy x időre odaérjen ahova. Ergo nincs rá megfelelő ember (?).

"Az pedig, hogy ha valaki a büdösbunkónak az orrára koppint, néhányan rögtön azzal jönnek, miért nem hagytad annyiban? Azért nem, mert akkor soha, semmi nem változik és igen is, nem mindenki sütemény, ki kell állni az igazunkért, mert különben a bunkóké a világ."
Jó. Sokan az orrukra koppintottak már. Első "híres" eset amikor a trabis lelőtte a kamion sofőrt. Változott tőle valami? Azóta? Szerintem nem. Csak a savad több. Bunkók mindig lesznek, akár teszel ellene akár nem. De abban egyet értünk, hogy a bunkót lelőni legalább jó érzés :)

"Nem mutatsz autóst, akia nulláson ne látná, tapasztalná a mindenre és mindenkire szaró kamionosokat, aki ne hallaná a hírekben MINDEN NAP, hogy kamion balesetet okozott, itt-ott és ráadásul a legtöbb ráfutásos baleset!"
1: nullás. Kirívó példa. Ebből a szempontból a legrosszabb a baleseti statisztikája. De ha ki emelünk valamit akkor én meg azt emelném ki, hogy ebből mennyi a magyar kamionos? Szóval csak a nullással példálózni nincs értelme.

2: Minden nap hallgatom a híreket. Kamionos balesetet tulajdon képpen csak a nullásról hallok. Bezzeg az autósok...

"Hány kamionost ölt meg személyautó?"
Ja. Hány autóst ölt meg robogós?
(Robogó ész nélkül ki kocsi elé, kormány félreránt... kamionos elé kocsi ész nélkül kamionos kormányt félre ránt...)

"kié a nagyobb felelősség?"
A felelősség mindenkinél ugyan annyi.
Csak erősebb baleset esetén az egyik simán túléli, a másik nem.

"Kinek kéne arra gondolni, ha ő bajt csinál, ott biztosan meghalnak néhányan?"
Az erősebbnek. Elvileg. De ha lelép elém egy gyalogos, bevág elém egy robogós, kamion elé bevág egy autós, akkor kinek kell erre gondolni? Vissza jutottunk az eredendő problémára, amiben ráadásul egyet értünk, hogy ésszel kellene közlekednünk. De még sok 10-20 évig nem fogunk.

"Szóval ne sajnáljuk őket."
Eddig se tettem :)

"Olvasgassátok kicsit a megnyilvánulásaikat a neten a közúti áru fuvarozóknak, mindjárt nem lesznek olyan szimpik a fiúk.."
Egyenlőre kamionosokról beszélünk, nem nagy általánosságban a fuvarozókról. Az egy másik kaszt. Én speciel a 3500 alatti furgonoktól kifejezetten félek. Ők az igazi agyatlanok. Sokkal több gondot okoznak mint akár egy IFA.

bunkokiller2 2011.06.07. 09:15:36

Nem, nem a főnöke a szolgáltató. Ő az. azt a munkát vállalta. Az alkalmazotti viszonytól ne szűnsz meg szolgáltató lenni. Pont ez a nézőpont teszi tönkre a vállalkozások tulajdonosait. Az alkalmazott így gondolkodik,pedig nincs igaza. Mikor elvállalod a munkát, azt vállalod, hogy a legjobb tudásod szerint végzed..
A statisztikák egyértelműek és a nullás nem kirívó eset. A legtöbb halálos kimenetelő, ráfutásos pedig a kamionoké..Nézz utána, három évre visszamenőleg..A továbbiakban pedig átmentél demagógba, pedig nincs igazad..Messze több a kamion okozta halálos, sőt több halálos áldozatot okozó baleset,mint a személyautó vs robogós példád..Az pedig, hogy még azt is kétségbe vonod, hogy aki negyven tonnával hivatás szerűen van az úton, annak nagyobb a felelőssége, mint egy személyautósnak, mutatja, nem vagy objektív a témában.A végszó pedig az, hogy az ésszel közlekedés nálad azt jelenti, nyeld le, ha az erősebb szopat?? Mert ő erősebb és mert ő dolgozik?? Mert az okosabban kéne közlekedni, az nálam nem ezt jelenti és nem csak rám vonatkozik. Sokszor olvasom ezt itt és mindig van egy érzésem, hogy azok, akik másokon átgázolva, másokat leszarva autóznak, azok terjesztik ezt a nézetet, hogy az okosan közlekedj, mindig csak a MÁSIKRA vonatkozik, rájuk nem... Nem kell és nem lehet mindent ráhagyni a bunkókra..Kis bosszúsággal jár?? Sebaj...

CD-R80 2011.06.07. 10:26:15

@bunkokiller2: Pont te vagy az aki gerjeszti a feszkót az utakon.. Mellesleg meg az ilyen előítélet az utakon az nagyon kell még. Mert aki kamionra ül az mind gyilkos. Meg a cég szegény tulajdonosa. Ilyen baromságokat is csak te tudzs összehordani. De igazad van , a legegyszerűbb valakit kikiáltani rohadéknak aztán nyomatni a süket szövegeket. Rohadt országúti náci:DDDDD

Devil 2011.06.07. 11:49:13

De egy trollbarlang lett ez a blog...

Rong 2011.06.07. 13:56:42

@bunkokiller2: Ja.. demagóg hülye barom vagyok. Te meg állj kicsinyes bosszút minden sérelmedért. Majd egy kamion alatt végzed. Ahogy mindenki :)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.06.07. 18:37:10

@Rong: Mi is a másik alternatíva?? A ne tégy semmit, ugye, nehogy még megbántsam a lelki világát valakinek, aki mondjuk le akart tolni az útról:-))?? Hogy neki jó legyen, mert?? Miért is kéne hagyni?? Azt meg, hogy ki beszélt általánosságban, nos, ti találtátok ki. Nem azt írtam, hogy minden kamionos köcsög, azt mondtam, amelyik köcsög. Nem ugyan az, de mivel ennyire lázadtok, azért szépen találva érzitek magatokat. Kérdezz meg, csendben pár autóst, mi is a tapasztalata a kamionosokkal..Majd rájössz..
Készen vagytok, teljesen..Mik vagytok ti, (azon kívül, hogy kamionosok, természetesen)??Semmi gerinc, nektek bárki fejetekre szarhat, meg is dicséritek?? Tényleg azt hiszitek ez így jó?? Melyik szabály mondja ki, hogy a kamionosra hagyj rá mindent?
@...::: Flúgos Kamionos :::...: Nem rokonom, én vagyok,most, csak éppen néha így, néha úgy jelentkezik be, mert kölcsön kértem ezt a nicket,két napja, mivel a minap kitiltottak és azt hittem ide sem tudok írni, ha az indexről kitiltottak, de mint a mellékelt ábra mutatja, tudok. Majd most már kitöröltem azt a sütit a gépemről, szerintem nem lesz gond..

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.06.07. 18:38:53

Ja, és aki nem áll be a sorba, nem fújja a kötelező baromságaitokat, gyorsan Trollozzátok le! Az még nagyon fontos! Ha nem értesz valakivel egyet, írd, szövegértési problémáid vannak, majd ha ez sem elég, írd, Troll! Azt ne írd meg, miért is nem szólhatok, ha le akarnak az útról tolni...

Rong 2011.06.08. 09:29:08

@Aabroncs: ööööö asszem szöveg értési problémáid vannak amellett, hogy troll vagy (na jó, egyébként szerintem itt csak deluxe a troll) :)
Továbbra is azt mondom, hogy ha nem szaraxol egy kamionnal nem fog neked esni. Ha igen ne csodálkozz. Az a kamionos amelyik meg olyan amilyen, azt hiába bünteted, nincs értelme. Tanulni nem fog belőle ráadásul te húzhatod a rövidebbet.
Szerintem ebben egyet értünk. Amiben nem, hogy nekem nem, de másoknak meg nehezére esik segíteni egy kamionnak ha megteheti. Vagy ha látom, hogy bezony szarik rám és ez bemászik elém akkor sem fogok büntetni, hanem elkönyvelem magamban, hogy egy pöcs (fel is szisszenek, hogy a jóédes...) és amint tudom elhagyom.

Továbbra is állítom, hogy velem van a baj.
Amikor évi 10.000 km-et vezettem úgy gondoltam, hogy az aszfalt = versenypálya. Menni kell és aki akadályoz annak tossza meg a ravatalon....
Amióta havi 5000 km-et vezetek azóta csak egyszerűen el akarok jutni A-bólB-be. Már nem érdekel, hogy 5-10 perccel később érek oda. Az sem ha valaki pöcs módjára közlekedik (akár kamionos akár gyalogos). Bunkók voltak, vannak, lesznek. Ha az ilyennek szaraxol (akár kamion akár nem) csak gerjeszted a feszültséget. Abból jó biztos nem sül ki.
Veled kapcsolatban változtatok egy keveset. Nem azt mondom, hogy ésszel közelekedj, hanem hogy NYUGI :)
Bár tudod mit? Torolj meg továbbra is minden sérelmet. Le a bunkó kamionosokkal, büntesd őket. Ha neked ettől jobb... :)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.06.08. 18:14:22

@Rong: Pontosan erről szól a vita, nem másról. Két féle ember van, mostanában és ez az utakra is igaz. Te beveszed a leszarom tablettát, úgy csinálsz, mintha mi sem történne. Minek is nevezzük ezt?? Sütinek?? Nem tartozik rád, ne tartozol érte felelősséggel, nem a Te dolgod..
Aztán vagyok én. em szeretem ha a fejemre akarnak tojni, mindegy, hogy kamion vagy nem kamion, csak most itt ez a téma..Pitiségekkel nem küzdök, de a kamionnal letolás túl van az inger küszöbömön és nem szeretem hagyni. Miért? Elmondom, mi az illúzióm Ha egy ilyen köcsögöt kicsit megszopatgatsz, persze mások veszélyeztetése nélkül és elég sokan lennénk ilyenek, idővel, a nagy számok törvénye alapján egyik-másiknak eszébe jutna. No, nem tanulna belőle, mert azt azért nem várjuk tőle, de miután 13szor kikapcsoltattam vele a tempomatot és 36ot visszaváltott, kicsit legközelebb meggondolja. Ha nem így van, én akkor is tettem valamit és nem elfordítottam a fejem. Én akkor sem fordítom el, ha az autód ég és segíteni kell vagy ha a szeretted verik az utcán, én kockáztattam már a testi épségem, idegenért, mert úgy éreztem, amit látok, ami történik, nem szabad hagyni. Más? Más elfordítja a fejét, mert az sem az ő dolga...Én így élem le ezt a keveset ,ami nekem jutott és többre becsülöm, mit aki semmit nem tesz..Ne legyen a világ a rokihelyre parkolóké, a bunkó, erőszakos vezetőké, de pl. a másik posztban lévő KIA-s sem rugdossa meg egy másik ember autóját, ha én arra megyek..Erre mérget is vehetsz...Szóval sokszor vívok csatákat, feleslegesen?? Nem baj.. Én láttam már ennek a hasznát, gyümölcsét. Hátha egyszer kevesebb lesz a bunkó, mert rájönnek, nem mindenki fordítja el a fejét, mikor az X5-ből kiszáll és keresztbe áll három helyen vagy elfoglalja járdát egy kismama elől..Vagy akkor szólhatok, de a bunkó kamionosnak nem??

Rong 2011.06.09. 09:23:54

@Aabroncs: Szöveg értelmezési problémáid vannak és troll vagy :)))))

"Te beveszed a leszarom tablettát, úgy csinálsz, mintha mi sem történne. Minek is nevezzük ezt?? Sütinek?? Nem tartozik rád, ne tartozol érte felelősséggel, nem a Te dolgod.."
Én arról beszélek, hogy ha egy kamionos bunkó velem akkor nem nézem jó szemmel, de nem fogok neki állni büntetni mivel semmi értelme, nem arról, hogy szarok mindenre.

"Pitiségekkel nem küzdök, de a kamionnal letolás túl van az inger küszöbömön és nem szeretem hagyni."
Jó. Mi a különbség ha egy köcsög kopasz álterepjárós szorít le, vagy kamion? A 20t alatti piti a feletti nem? Vagy mi neked a piti?

"Elmondom, mi az illúzióm Ha egy ilyen köcsögöt kicsit megszopatgatsz, persze mások veszélyeztetése nélkül és elég sokan lennénk ilyenek, idővel, a nagy számok törvénye alapján egyik-másiknak eszébe jutna. No, nem tanulna belőle, mert azt azért nem várjuk tőle, de miután 13szor kikapcsoltattam vele a tempomatot és 36ot visszaváltott, kicsit legközelebb meggondolja. "
Nem tanul belőle, de legközelebb meggondolja? (Muha..) Egyébként tényleg illuzió.
1: nem tanul belőle.
2: ne gondold, hogy legközelebb meggondolja.
3: mérges lesz rád.
4: 3-as miatt meg akar büntetni.
5: egymást büntetitek.
6: valaki megsérül.

"Ha nem így van, én akkor is tettem valamit és nem elfordítottam a fejem."
Aha. Lásd előbbi 6 pont. De legalább a lelkednek jó.

"Én akkor sem fordítom el, ha az autód ég és segíteni kell vagy ha a szeretted verik az utcán, én kockáztattam már a testi épségem, idegenért, mert úgy éreztem, amit látok, ami történik, nem szabad hagyni."
Nagyszerű ember vagy. De ez hogy jön ide?
Látod, hogy valakit épp leszorít egy kamionos és nekiesel a kamionosnak vagy mi?

"Más? Más elfordítja a fejét, mert az sem az ő dolga...Én így élem le ezt a keveset ,ami nekem jutott és többre becsülöm, mit aki semmit nem tesz.."
Helyes. Jó példát mutatsz a gyereknek (ezt most komolyan, irónia nélkül!) Ahogy leírtad arra viszont "óóó uram... minnyá' sírni fogok."

"Ne legyen a világ a rokihelyre parkolóké,"
Ne legyen. Ott helyben döntsd el, hogy az illető jogosult ott parkolni vagy sem. Ha nem akkor karcold össze a kocsit! :)

"a bunkó, erőszakos vezetőké,"
Le velük. Büntetni őket. Ha visszapofázik lelőni. Más nem fog hatni. És egyébként tényleg.

"de pl. a másik posztban lévő KIA-s sem rugdossa meg egy másik ember autóját, ha én arra megyek."
Ahogy korábban is mondtam, nagyszerű ember vagy. De ne izgulj, nem vagy ezzel egyedül :)

"Szóval sokszor vívok csatákat, feleslegesen?? Nem baj.. Én láttam már ennek a hasznát, gyümölcsét."
Kamiont büntettél? Azóta kevesebb a bunkó kamionos?
És ismét irónia nélkül: Csatákat vívni érdemes. Nagyszerű embernek lenni érdemes. Ha van értelem pláne. De kamionnal küzdeni... háááát szerintem veszett fejsze nyele.

"Hátha egyszer kevesebb lesz a bunkó, mert rájönnek, nem mindenki fordítja el a fejét, mikor az X5-ből kiszáll és keresztbe áll három helyen vagy elfoglalja járdát egy kismama elől..Vagy akkor szólhatok, de a bunkó kamionosnak nem??"

1: Szólhatsz. A kamionost is büntetheted. De sokkal jobban le fog szarni téged, mint én őket, ha olyan velem amilyen vagy neki áll szívózni -> 3. pont.
2: Ha a gyerekednek továbbra is normális példát mutatsz már tettél valamit. Ha másokkal beszélsz arról - felhívod rá a figyelmet, hogy ez így nem jó már tettél valamit (később a kölök is ezt fogja tenni). És így szép lassan eljutunk egy olyan szintre, amikor már ciki lesz bunkó módon közlekedni. (Ez a blog eme célt is szolgálja ám :) ) Régen a dohányzás is trendi volt. Ma egyre kínosabb. Régen "fú de tud menni", ma már "nézd hogy rohan a pöcs".
3: Büntetni sajnálatos primitív szokás, agresszió. Agresszió agressziót szül. Az meg balesetet. Lehet nevelni a másikat (bár bizonyos kor fölött egyre nehezebb) de nem erőszakkal.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.06.10. 12:27:39

@Rong: Te így gondolod, én meg, szerencsére nem. "Büntetni sajnálatos primitív szokás, agresszió. " A többire nem reagálok, mert elfogultan véded a kamionosokat, mert kamionról van szó, ez igen jól látható..Már csak azért is, mert az olvastad ki a szavaimból, hogy csak akkor szólok, teszek valamit, ha kamionos.-) viszont amit fent idéztem tőled, LOL..Kíváncsi lenék, Te hogyan értékeled a törvényt, amikor büntet, valamiért:-)) Primitív szokás ugye?? Inkább dicsérjük meg és engedjük szabadjára:-) Igazi demagóg vagy, pont az a semmit sem teszek és erre büszke vagyok, amit leírtam..
""Ne legyen a világ a rokihelyre parkolóké,"
Ne legyen. Ott helyben döntsd el, hogy az illető jogosult ott parkolni vagy sem. Ha nem akkor karcold össze a kocsit! :)" fogadok, Te is szoktál oda parkolni, mi?? Azt sem csíped, ha azért szól valaki?? Szerintem ne papolj itt, nem hiszem, hogy Te lennél az, aki az etalon..Lehet, hogy én nem vagyok az, de Te biztos nem..Látszik azon is, ki Lájkolta..:-(((

Rong 2011.06.10. 14:52:46

@Aabroncs: Szöveg értelmezési problémáid vannak és troll vagy :))))) Eddig csak vicceltem ezzel, de most már komolyan is gondolom. Te beteg vagy. Olyan dolgokat állítasz rólam amiről fogalmad sincs.

Tudom, értem, olvastam, hogy nem csak akkor lépsz fel az igazságtalanság ellen, ha kamionról van szó. Erre mondtam minden irónia nélkül (csak hogy értsd: irónia: humort és gúnyosságot ötvöző csipkelődés.), hogy nagyszerű ember vagy. És igen, kellenek ilyen emberek. De te asszem ezt se fogtad fel.
Hogy értsd: Pozitív tulajdonságnak vettem és próbállak biztatni arra, hogy az utódodat is erre neveld.
Amire nem biztatnálak, hogy azt tanítsd neki, hogy erőből oldja meg a problémákat. PÉLDÁUL kamionost büntetni. Elnézést, hogy nem úgy folytattam: "DE HA látod, hogy egy terhes nő kicsi autójának a lökösét rugdossák le akkor nyugodtan menj oda és b*sszad pofán (nem a terhes nőt!)" ezzel egyébként egyet értek.

És ha már ott tartunk, hogy ki a demagóg:
"Ha egy ilyen köcsögöt kicsit megszopatgatsz, persze mások veszélyeztetése nélkül"
Ez az igazi demagógság. Ha csak kilométeres körzetben nincs senki vagy nem a holdon vagy, nem tudsz büntetni senkit anélkül, hogy teljesen ártatlanokat ne veszélyeztess. Engem meg ez idegesít de rohadtul és a tököm ki van azzal, hogy nap mint nap nekem azért kell korrigálnom, mert előttem két idióta egymásra talált és büntetgetik egymást.
Hogy értsd: két idióta = te meg egy nagyarc pöcs, korrigálnom = vészfékezés, kormány félre rántás, imádkozás, hogy a mögöttem jövő ne csattanjon belém. Ha ilyen helyzetbe még ráadásul egy kamionos is bele kerül... De te büntetgess csak nyugodtan. A kedvedért: Ha nekem vagy másoknak ebből baja lesz mindkettőtök belét kitaposom. Veled kezdem, csak hogy lásd mégsem szarok mindenre.

Én próbálok nyugodtan közelekedni. Nekem ez annyi, hogy mások hülyeségét próbálom nem felvenni. Ennyi. Nem több. Ne is képzelj bele többet. Bár úgy veszem észre neked ez azt jelenti, hogy bele szarok mindenbe. Roki helyen parkolok és terhes anyukákat ütök el zebrán, mert nekem X5-ös BMW-m van (Figyelem! Az előző mondatomban költői túlzásokkal éltem!) Nem tudom honnan veszed de nem is érdekel.
Egyébként nem parkolok roki helyen, mert nekem nem derogál sétálni akár 2-3 saroknyit sem. Zebra előtt akár mi van leveszem a lábam a gázról mert ha üres a zebra és környéke akkor is van ott gyalogos (alias nincs töltetlen fegyver esete). Ja... és 16 éves 'A' Vectrám van.

"LOL..Kíváncsi lenék, Te hogyan értékeled a törvényt, amikor büntet, valamiért:-))"
Elfogadom mert a törvény rám is vonatkozik. A törvény büntethet.
Te viszont... öööööö mit is képzelsz magadról?

"Primitív szokás ugye?? Inkább dicsérjük meg és engedjük szabadjára:-)"
Primitív szokás bizony. De mondhatnám úgy is, hogy gyerekes. És ha egy felnőtt gyerekes akkor az primitív. Hol is írtam, hogy dícsérjük meg? Szöveg értés... meg troll is vagy :)

Eddig próbáltam értelmesen beszélni veled, de látom nem fog menni, mert nem vagy hajlandó elgondolkodni azon amit írok, hanem azt olvasod ki a soraimból amit szeretnél, mert az elején kicsit eltért a véleményünk. Hozzá tenném még, hogy amúgy nem sokban.
Igyekeztem nem sértő lenni, de azt hiszem a továbbiakban nem fog menni.
Ezen okokból itt be is fejeztem, mert nincs értelme az eszmecserének.

Ja. Csak hogy tudd.
1: Szerintem sem vagyok etalon. (bár a rossz példa jó ellen példa:)
2: Flúgostól te csak tanulhatnál közlekedési morált, de te rögtön a nickje alapján elítéled mert egy előítéletes pöcs vagy (na mondtam, hogy a továbbiakban csak sértegetni tudlak majd). És azért reagált agresszíven mert rögtön neki estetek. Ő is csak ember. És úgy reagál mint egy ember. Ha pofán baszod akkor ő is pofán basz. Ez a természet rendje. A közlekedésben is így megy ez. Erről szeretnélek leszoktatni, mert ha neki álltok pofozkodni akkor én is kapok belőle, pedig rühellem ha kipirul az arcom (Figyelem! Metaforákkal éltem! Nem valós verekedésről beszéltem! Csak hogy értsd...)

Na csá IQ huszár. Balesetmentes utakat :)
(Hogy fogyna ki az érdi emelkedőn a benzined :D )

Rong 2011.06.10. 14:58:56

Franc... kihagytam pár vesszőt....
Nesze oszd be ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.06.10. 16:46:19

Nos, Te aki nem gondolod magadról, hogy etalon vagy:-) Megmutatom, Te aki nem vagy etalon, hány helyen írtad meg nekem, mit csináljak:

"próbállak biztatni arra, hogy az utódodat is erre neveld." Nem lehetne, hogy a sajátod neveld arra, kisfiam, kislányom, kamionos bácsihoz nem szólunk, mindenki máshoz lehet. kamionos bácsiknak kinyajuk a kipufogóját..

"Amire nem biztatnálak, hogy azt tanítsd neki, hogy erőből oldja meg a problémákat. PÉLDÁUL kamionost büntetni." Nem lehet, hogy nem te döntöd el, hol van az a határ, ami már reakciót, illetve ellenreakciót érdemel? Mitől vagy Te és a Te értékrended megint Etalon?? Kicsit vagy csak elszállva magadtól.. Inkább végig sem megyek az írásodon, annyi helyen mondod, meg én mit tegyek

"De te büntetgess csak nyugodtan. A kedvedért: Ha nekem vagy másoknak ebből baja lesz mindkettőtök belét kitaposom. Veled kezdem, csak hogy lásd mégsem szarok mindenre." LOL! Gyere, taposs. Tudod hol találsz. Jól szoktam reagálni az ilyenekre, arctalan emberektől Csak telefonálj előtte, mert szabin vagyok. A következményeket is vállad. Te a nagy béke bajnoka, amint éppen engem fenyegetsz veréssel :-) Tényleg nem vagy 100 percent:-)A kamionost szopatni, az már túlmegy a Te kis ingerküszöbödön? (Akkor miét nem húzod ki a nyelved a s_ggéből? Az is veszélyes..:-)))) Azért már elfogadható a bélkitaposással fenyegetődzés?? Nem érzed az iróniát?? Szánalmas:-)))Az igazság az, hogy gondoltam, válaszolgatok neked, de ez a sör itt többet ér nálad, annyira nevetséges a hozzáállásod, az önelégültséged. Bort iszol, vizet prédikálsz..Ha pedig egy kamionostól kell majd közlekedési morált tanulnom, aki azt írta, átmegy rajta, aki előtte fékez, akkor szólok…Egyébként embert barátjáról:-)) Azt meg, hogy én nekiestem a kamionosnak? Nos, Te biztos ezt a posztot olvastad? Mutasd már meg, hol is estem neki?? A nekiesés ez?? "@...::: Flúgos Kamionos :::...: ?? Hogyan?? Van pár trükk a tarsolyban, ha gondolod.. Az autót nem szoktam félteni, egyedül ülök benne, megmutizom, ha gondolod:-) Mikor a nagyarc kamionos éppen 28-adszor kell felgyorsítson, lelassítson, épp a 272.-et váltja, fel meg le, megérti, az út nem csak az övé...Már az is elég, ha pár tucatszor kikapcsoltatom vele a tempomatot, miután mondjuk leszorított..Én is unatkozom a hosszú úton, ő is, hát játszunk..:-)))
"
Szóval azt hiszem, tényleg érdemtelen vagy a beszélgetésre. Hol olvastad, hogy bünti satut kell nyomni a kamionra, hol is írtam én ilyet?? Azt írtam, azt mondtam, a kamionos mellett sem kell elmenni, ha prosztó, őt is lehet szopatni. Ennyi.. A félremagyarázásról is beszélgethetünk.. Arra azért kíváncsi lennék, Te miként reagálsz, ha Téged sérelem ér?? Nekem a belem taposod, rendben:-) Próba szerecsen, de mi van a többi esettel?? Állsz és?? Mert ugye büntetni primitív:-)) Mit csinálsz? Ha a fejedre xarik valaki, a szád is kitátod?? Mert ugye büntetni nem büntetsz, de akkor mit csinálsz??

Képmutató seggfej vagy...A kamionos, ő is csak ember, írod a végén.. Azonban mi hagyjuk rá a kamionosra, de neki nem kell, ő ember.. Tőle érthető az ellen reakció, de tőlünk, többi autóstól nem.. Következetlen, kettős mércével méregető ember vagy. Tényleg nem vagy etalon…Sőt..

Mások hülyeségét nem felvenni pedig jó dolog. Egy határig. Aztán másokra mindent ráhagyni, nem jó dolog. Te akarod megmondani, hogy ez a határ hol van?? Ki vagy Te?? Te xarj mindenre, mert szerintem igenis ezt teszed, így állsz hozzá, de nekem Te ne mondd meg, én hogyan reagáljak amikor egy bunkó kamionsofőr pl. az autópályán 4 méteres követési távolságot tartva repeszt ezerrel vagy éppen elalszik a nullás hídon, akit én és egy másik autós ébresztünk fel, kürttel, mert már a korlátot gyalulta volna, ha nem épp a hídon alszik el,ami kicsit szélesebb, az M6 kihajtónál! Ott pl. a leszarom emberektől meghalhatott volna egy valag ember.. Mi addig mentünk és dudáltunk a román seggarcra, míg fel nem ébredt..Szóval, Te csak szelektálj, én a kamionosra is xarok, meg a többire is, de a fejem nem fordítom el, mert úgy kényelmesebb..Na Bye, Te Etalon Te mindenkinél különb. A béltaposás előtt telefon pls.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.06.10. 17:05:09

Hüpp...hüpp...ez olyan szééép :))))

Rong 2011.06.11. 07:40:10

@Aabroncs: Csak nem hagysz békén :) Rendben. Kezdjünk bele egy végtelen vitába:)
Az ész érv nem ment ezért próbálkoztam az agresszióval. Na arra végre figyeltél :)
Válaszolj pár kérdésemre (egyszerre csak 1-et teszek fel)

Mikor akarnám a beled kitaposni?

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.06.11. 14:06:03

@Rong: Figyelj Rong, Elmagyarázok valamit, hátha megérted, bla bla bla...Bla blabla bla...Bor és víz és nagy arc:-) Na Bye! Ha jössz, előtte hívj, jövő héten Zárva vagyunk, Érdre kell jönnöd, itt megmutathatod mekkora béke szerető vagy, ja..:-)

Bla bla bla:-) Annyira szerettem volna meghallgatni, ahogy magyarázkodsz..Uppsz, mégsem:-)

HakapesziM 2011.06.12. 00:54:45

Én azt tartom, aki büntetőfékez - bármilyen jármű előtt, bármilyen okból - annak el kell venni a jogosítványát. Nincs rá indok, hogy ilyen manőver jogos legyen. Ha egyszer tanúja leszek ebből adódó balesetnek, még tanúskodni is hajlandó lennék, hogy nem a hátul haladó volt a hibás. Mint kamionos azt javaslom mindenkinek, aki úgy érzi, kamion veszélyeztette, leszorította, és mindenáron elégtételt akar venni ezért, keresse a fuvarozó céget, írja fel a rendszámot, de a gépét, a pót lehet bérelt, külföldi, akármilyen. Sok cégnél a kocsiknak van belső számuk is, két-háromjegyű, a fülke oldalán, panaszkodjon a fuvarozónál. Sok cég ad az arculatára, esetleg lehet eredménye. De azért ne minden szir-szarért reklamáljunk, csak ha tényleg kirívó az eset. A fékezgetés nem megoldás.

Rong 2011.06.12. 08:30:56

@Aabroncs: Nem nem :) Ez így túl egyszerű még tőled is :) Tessék szépen válaszolni a kérdésemre :)

Szóval mikor is taposnám ki a beled?

Kalányos Márió 2011.06.12. 11:43:41

@Rong: Még mindig van ember aki leáll kommunikálni Aabronccsal? :D
Régebben én is belelestem ebbe a hibába...

Rong 2011.06.12. 20:44:16

@sbronzo: Senki nem szólt, hogy ne etessem :) Eleinte idegesített, de most már élvezem :D

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.06.13. 16:55:20

@sbronzo: Ó, hát mennyi hülye vitatkozik itt veled?? Ne viccelj, lassan átnevezik rád a blogot, stukker:-) Nincs téma, aminél ne lennél ott és ne osztanád az észt, szóval, ha valakinek, hát neked csitt:-) @Rong: Most szeretnél megint az ingerküszöbön vitázni? Annyira LOL vagy:-) Ha az én családom veszélyezteti egy kamionos, leszorít, vagy két méteres követési távolságot tart, akkor én nyeljem be, de Te, mert Te vagy az Etalon, Te belet taposhatsz?? :-) Szánalmas a kettős mérce, megint:-) Szóval ez igazából csak arról szól, neked lehet, ha a Te értékrended szerint veszélyes amit Én csinálok, de nekem nem lehet, ugye??? Ezért a válaszom neked, bla bla bla...Ennyit ér, amit Te dumálsz:-) Majd, ha ugyanúgy méred a dolgokat..Ugye azt még a Te buta agyad is felfogja, az én életem, a családomé ér annyit, mint a Tied?? Vagy csak kamionosnak kell nyalni, másnak lehet szólni?? Ehh...Stukkerral vagytok egy szinten..Te megverni akartál az meg feljelenteni:-)) Két LOOL...

Rong 2011.06.13. 20:03:29

@Aabroncs: Most már értem miért trolloznak le :)

Kalányos Márió 2011.06.13. 20:44:17

@Aabroncs: Dehogy akartalak feljelenteni, csak szívattalak! LOL

Rong 2011.06.13. 20:50:15

@Rong: Ehh.. ez meg tőlem túl egyszerű :)
Szóval hogy a te érveléseddel éljek:
Az hogy nem keltek felesleges agressziót akkor ha valaki "megijeszt" (értsd: bevág elém és az anyját szidom), utána nem akarom megölni, az egyenértékű azzal, hogy a te hülyeséged miatt nekem károm lesz (netán másoknak is)?
Mert ezt mondtam végig: Nem állok neki büntetni mert felesleges hülyeség. Gyerekes, primitív stb..stb..
De ha te büntetsz egy kamiont, utána abból nekem bajom lesz (értsd: kárt okozol nekem értsd: nem csak megijedek hanem törik az autóm meg esetleg másé is) azért nem baszhatlak jól pofán?

Nem látok abban semmi kétszínűséget, hogy feleslegesen veszélyes helyzetet nem teremtek (mert te ezt teszed) de ha már valaki megtette, emiatt tört az autóm, utána azt ne verhessem le rajta. Sosem állítottam magamról, hogy pacifista lennék:)

"Ha az én családom veszélyezteti egy kamionos, leszorít, vagy két méteres követési távolságot tart, akkor én nyeljem be, "
Isten ments! Állj neki a családdal a kocsiban büntetni. Esélyes, hogy mind ott maradtok. A nejed meg a gyereked sajnálnám...

"mert Te vagy az Etalon, Te belet taposhatsz??"
Most, hogy így mondod... :))))

"Te megverni akartál az meg feljelenteni:-)) Két LOOL... "
Hülye... nem téged akar feljelenteni, hanem a kamionost akit büntetnél mert bunkó volt. Szövegértési problémák :)
Nem akartalak megverni. A beled taposnám. Ki beszél itt verésről? :)

Egyébként azon gondolkoztam, hogy ha már rájöttél, hogy én vagyok az etalon, akkor miért is nem veszel példát rólam? :))))

De még mindig nem válaszoltál arra normálisan:
"Szóval mikor is taposnám ki a beled? "

Kalányos Márió 2011.06.13. 21:05:24

@Rong: Engem hív stukkernak, és arra gondolt, hogy sok hónappal ezelőtt kérdezgettem, hogy mit szólna ha elkapná a rendőr a kocsiban tartott sokkolója miatt.

Mert ő nagyon elvárja mindenkitől hogy pontosan betartsa a törvény betűjét, és ne menjen 31-el a harmincas táblánál, de a sokkolóval már nincs baja pedig azt is tiltja a törvény.

Én pont leszarom ezt is meg azt is, csak fel akartam őt világosítani, hogy nem következetes. Dehogy akartam feljelenteni, csak szívattam itt egy kicsit, mert azt hitte pár percig, hogy rendőr vagyok... LOL

Rong 2011.06.14. 07:31:53

@sbronzo: Aham. Azt hittem ezt is félre értette.De tévedtem. Bocs Abroncs :) Mégsem vagy teljesen hülye :)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.06.14. 13:24:50

@sbronzo: :-) Tényleg szánalmas vagy:-) Ha tudnád, miről is szólt ez:-) Van ám itt más is, akinek a tyúkszemére léptél, szóval igen hamar jött a hír, hogy nem vagy Te senki, de ahogy gondolod...@Rong: Tehát ha én, odafigyelve, okosan és nem büntető satuzva, (mert ugye erről, részemről, szó sem volt) az orrára koppintok a köcsögjének, azt nem szabad, mert jössz Te a keménylegény és belet taposol, de szín tiszta parasztságból, bunkóságból elém vágó, direkt szívató, mert ő nagyobb, kamionost (vagy bárkit, de ugye most, itt kamion) azt tolerálni kell, minden esetben, azért nem jár "bünti", mert az "véletlen". Érdekes érvelés. Ha a kamionos "véletlen" tol le, szorít le, azokba naponta halnak bele, már épp ma is megvolt a napi kamion-balesetes kvóta és nap nem telik nélküle..:-(( Azért védd őket, hadd menjenek..Ha már valakiket tisztelni akarsz, tudod kiket?? A buszosokat tiszteld! Ugyanannyi, vagy több km ugyanolyan nagy vas és 1% a balesetekből, évek óta! Na nekik respect...

Ez olyan, mint ami ma történt, kíváncsi lennék, Te mit teszel. Harmincas tábla, kis, pici utca, rengeteg gyalogos..Én megyek, amit a környezet megkíván, lassan, egyébként az órára én szarok, engem az érdekel, hogy ott nem lehet száguldani. Én a poros utcában sem teszem, pedig nincs tábla..Szóval normálisan megyek, mikor észreveszem, Opelos ifjú titán, méterrel mögöttem, a seggemben és tol, de keményen. Az egyik lehetőség, hogy véletlen jön belém, mert ő a menő a másik, hogy felhívom a figyelmét, hogy anyád seggében gyere, de olyankor legalább számítok rá, hogy mi következik. Beleléptem a fékbe, kicsit, de természetesen csak annyira, hogy észbe kapjon..Mindjárt megvolt a megfelelő, számomra is elfogadható követési távolság....Szóval nekem sosem magyarázod meg, hogy hagyni kell tobzódni a parasztokat...Én ilyen vagyok, még is biztonságosabban vezetek, mint egy-két majom...

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.06.14. 13:28:05

@sbronzo: "Mert ő nagyon elvárja mindenkitől hogy pontosan betartsa a törvény betűjét, és ne menjen 31-el a harmincas táblánál, de a sokkolóval már nincs baja pedig azt is tiltja a törvény." Ilyet sosem mondtam..Azonban az, hogy 100 autóból egyetlen egy sem megy 50 km/óra alatt, hogy bárki hozzánk jön, azonnal erről beszél, hogy 100 km/ óra körüli autóból naponta többet látok a kis utcánkban..:-(( Valami gáz van az emberekkel...Ezek nem ifjú titánok, nem őrültek, rég figyeli mindenki felénk..Ezek tisztességesnek tűnő átlag emberek, nők, családok gyerekekkel...Mindezt azért, mert egy lámpa miatt 5 percet még állni kéne....Egyszer állnál reggel az utcánkban 5 percet..

Rong 2011.06.14. 16:10:50

@Aabroncs: "Tehát ha én, odafigyelve, okosan és nem büntető satuzva, (mert ugye erről, részemről, szó sem volt) az orrára koppintok a köcsögjének,"
Hogy is kivitelezed?

"De szín tiszta parasztságból, bunkóságból elém vágó, direkt szívató, mert ő nagyobb, kamionost (vagy bárkit, de ugye most, itt kamion) azt tolerálni kell, minden esetben, azért nem jár "bünti", mert az "véletlen"."
Nem. Nem tolerálni kell, hanem anyázni. Esetleg mint korábban írták a cégénél feljelenteni. De te neki állsz büntetni. Természetesen körültekintően senkit sem veszélyeztetve. Érdekelne, hogy hogyan csinálod, had tanuljak. Legyél te az etalon :)

"Ha már valakiket tisztelni akarsz, tudod kiket?? A buszosokat tiszteld! Ugyanannyi, vagy több km ugyanolyan nagy vas és 1% a balesetekből, évek óta! Na nekik respect..."
Évekig utaztam busszal (nem BKV). El se hinnéd mennyire tisztelem őket. Főleg mivel ők embereket szállítanak. És a rakomány sokszor bunkóbb mint bármelyik autós :) És sosem szokott zavarni, hogy bár látja, hogy jövök, azért neki áll kamiont előzni. Én fékezek egy nagyot, sziszegek magamban, hogy ejnye, majd amint kimegy előlem elhagyom és el is felejtem az egészet. Te biztos neki állnál büntetni, mert veszélyeztette az életed. Vagy a buszos lehet bunkó a kamionos meg nem?

"Opelos ifjú titán, méterrel mögöttem, a seggemben és tol, de keményen. Az egyik lehetőség, hogy véletlen jön belém, mert ő a menő a másik, hogy felhívom a figyelmét, hogy anyád seggében gyere, de olyankor legalább számítok rá, hogy mi következik. Beleléptem a fékbe, kicsit, de természetesen csak annyira, hogy észbe kapjon..Mindjárt megvolt a megfelelő, számomra is elfogadható követési távolság."
Helyes. Kamionos volt az opelos titán?

"mert jössz Te a keménylegény és belet taposol"
Na akkor sokadszorra. Légyszíves keresd vissza azt a részt amikor azt írtam, hogy kitaposom a beled, próbáld értelmezni és válaszolj a kérdésemre végre:
Mikor taposnám ki a beled? Könnyítés képp: ha jól értelmezed, akkor fordított helyzetben te is ezt tennéd az én beleimmel :)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.06.14. 17:27:26

"Nem. Nem tolerálni kell, hanem anyázni. Esetleg mint korábban írták a cégénél feljelenteni. De te neki állsz büntetni. Természetesen körültekintően senkit sem veszélyeztetve. Érdekelne, hogy hogyan csinálod, had tanuljak. Legyél te az etalon :)" Látod, ha előbb olvastad volna, amiket írtunk, akkor tudnád, mert leírtam, hogy mit szoktam csinálni. Tükröm van, tehát elég jól és biztonságosan el tudom dönteni, hogy mit és mikor teszek..Olvass vissza és utána szólj le, legközelebb. Sosem satuznék le egy kamion előtt, már csak azért sem, mert egy komoly satutól tudom mi történne, én nagy autókon, buszokon kezdtem az autós szakmát. Viszont nem tartom a nyelvem a hivatásosok seggében, de az a tapasztalatom, több köztük a tapló, mint a normális. Vissza pedig azért nem keresek, mert pontosan tudom mit írtál. Megint kérdezzem, sokadszorra, az ingerküszöbön vitázunk?? Azon, mikortól elfogadható az agresszió? Esetleg a Tied elfogadható, az enyém nem, mert én le mertem írni, a kamionost is meg lehet leckéztetni, persze, ésszel?? (Azonban ezt csak és kizárólag magam részére mondom, senkinek nem mondtam, és nem is fogom, hogy satut nyomjon egy kamion előtt)...Na, jöhet a kötsögözés, megint..Hadd látszódjon a Troll mindig relatív..

Rong 2011.06.15. 08:24:46

@Aabroncs: Marhára nem érdekel az ingerküszöb. Engem az érdekelne, hogy hogy értelmezed azt a részt, amikor azt írtam, hogy kitaposom a beled.

"Olvass vissza és utána szólj le, legközelebb. Sosem satuznék le egy kamion előtt, már csak azért sem, mert egy komoly satutól tudom mi történne, én nagy autókon, buszokon kezdtem az autós szakmát"
1: Lassan mész előtte (Ha úgy értelmeznék szöveget mint te: Azt is írod, hogy egyedül vagy a kocsiban amikor büntetsz. Később meg azt, hogy az egész család ott van mögötted. Gratula.) Játszhatsz ilyet. Aki véletlen veszélyeztetett azt szivatod. Feleslegesen. Aki bunkó volt az meg megunja és leszarja az előzési tilalmat. Pont egy ilyen miatt kellett múlt héten hevesen fékeznem, hogy ne kenődjek a kamion hátuljára.
Peeeersze van tükör és látod mit csinál. Neked tényleg nem lesz bajod. Csak amíg szaraxol perceken keresztül addig páran utol érnek titeket. Na ők halnak meg, amikor a kamionos rád un, és a hírekbe nem az kerül, hogy a kamionost épp büntette egy önkéntes rendőr, és felbaszta az agyát, hanem az, hogy a kamionosba beleszálltak, mert a tiltás ellenére a belső sávban volt kanyar után 60-al. Tudom tudom... aki nem bírja ne csinálja. Ahogy korábban is írtam, jön helyette másik. Az se fogja sokáig bírni.

2: Nagy autókon kezdted? Akkor pláne nem értelek. Veled nyilván sose fordult elő, hogy egyszerűen a kisebbet nem vetted észre. Milyen jó is ilyenkor ha "büntiznek". Pláne ha buszt vezetsz. Nagy autón kezdted? És nem jöttél még rá, hogy a büntetésnek nincs értelme? Troll-e vagy? :)))))

Persze. Velem a baj. Önmagában az önkéntes büntetés intézményével nem értek egyet. Sok tonnás vas büntetésével pláne. Nem azért mert a seggüket nyalom, hanem mert sok tonnás vas van a seggük alatt. Értsd: Nagy, nehéz, viszonylag tehetetlen, könnyű vele ölni. Ha tényleg nagy vasakkal kezdted a "szakmát" te tudod a legjobban, hogy mit okoz a büntizgetésed. Ha tényleg nagy vasakkal kezdted és olyannyira ismered a szakmát tudhatnád, hogy a bunkó kamionost hiába bünteted. Amelyik véletlen veszélyeztetett annak meg elég jelezned, hogy ejnye.

De te büntess csak nyugodtan. Egy bunkó úgy is el fog taposni. Hiába volt igazad.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.06.15. 19:37:05

@Rong: Szépen átsiklottál azon, hogy az ingerküszöbön vitázol, de hagyjuk. Tudod az a szerencse, hogy attól, hogy itt leírsz valamit, nem lesz ám igaz:-) Értelmezhetsz akárhogy szöveget,a tapasztalataimat családdal és család nélkül is szerzem. "Csak amíg szaraxol perceken keresztül addig páran utol érnek titeket. Na ők halnak meg, amikor a kamionos rád un, és a hírekbe nem az kerül, hogy a kamionost épp büntette egy önkéntes rendőr, és felbaszta az agyát, hanem az, hogy a kamionosba beleszálltak, mert a tiltás ellenére a belső sávban volt kanyar után 60-al. Tudom tudom... aki nem bírja ne csinálja. Ahogy korábban is írtam, jön helyette másik. Az se fogja sokáig bírni. " Ez olyan mértékű hazug demagógia, választ sem érdemel. Már vagdalkozol, eszet vesztettél.Ez a mondat mutatja, milyen szinten vagy készen: "Értsd: Nagy, nehéz, viszonylag tehetetlen, könnyű vele ölni" Ha ezt tudod, akkor miről beszélgetünk?? Én is ezt mondom és azt, a faxxopó rohadékok azt hiszik, bármit megtehetnek, mert nagy a vas. Nem. Nekik is lehet kellemetlen perceket okozni és lehet anélkül is, ezt persze te is tudod, de begörcsöltél, hogy nem veszélyeztessünk másokat. Ha Te attól vészhelyzetbe kerülsz, mert lassítanod kell, áramot vezessél, meg szamarat, ne autót.. Még a KRESZ sem tiltja, hogy mást kis mértékben a sebességének vagy irányának a megváltoztatására kényszeríts. pl az elsőbbségnél. Ez életveszély? Ugyan már!. Eltaposni pedig senki nem fog. Tudok magamra vigyázni. Te meg hagyd szépen, hogy fejedre xarjanak, bár van szád is. Tátsd is ki, mikor éppen letol az útról egy ilyen majom. Nehogy bármit tégy! Jó a világ úgy ahogy van és adjuk a köcsögöknek..

Nos, nem..A kis buzi kamionos előtt is le lehet lassítani, neki is lehet egy kis bosszúságot okozni, és ha demagóg módon azt mondod, ez életveszélyt okoz, akkor az is, ha előtted is lassítanak és azért lassítasz. S.ar duma...Mondjuk tudod Te, csak hát a kamionos, az kamionos. Neki nehogy már kényelmetlenséget okozzunk, még ha a hatoson kanyarodik minden nap balra, többi 5-10 életet kockára téve. Tényleg kockára téve, nehogy neki el keljen menni még két km-t, megfordulni! Bal kanyar a kilencvennel száguldó autók elé és totál megállás a kilencvennel száguldók előtt. Esetleg keress rá a posztomra, ott is megállítottam a buszt, aki nyitott ajtóval száguldott át a városon és még autót is tört és, milyen furi, meg is állt, nem ment át rajtam. :-) Na Bye, okoska, találj ki valamit, még mitől nem lehet a kamionosnak az orrára koppintani, miért nem kaphatja vissza, amit ő másokkal csinál?? (ja, és lexarom, Te mit gondolsz a büntetésről, baromság. Büntetés nélkül a világ nem is létezne, az tartja vissza az elmeretkeket.)Megnézném, mi lenne veled, meg az elveiddel egy retorzió nélküli világban és mi lenne velem? Melyikünk élne tovább??

Rong 2011.06.17. 08:54:40

@Aabroncs: Nnna. Végre. Tudsz te normálisan is válaszolni :) Akkor "beszélgessünk" is így.
Átsiklottam az ingerküszöb felett. Lehet nekem kicsit magasabban van, mert amíg nem lesz bajom addig csak hevesen anyázok, ha viszont igen, azért agresszív leszek (ha túl élem :))), ezért elnézést. Te meg sok minden más felett siklasz el:) Például, hogy a büntetés nem a te dolgod. Az egy szabályzott dolog (nem véletlen). Amúgy elég kellemetlen lenne nélküle. Például, hogy nem az az élet veszély nekem, ha el kell vennem a gázt, vagy lassítanom kell (ha így lenne, önként lemondanék a jogsimról minden felkérés nélkül). Például sosem tudhatod, hogy a kis játékaidra hogy reagál egy bunkó kamionos. Persze persze, van tükröd, nem lesz bajod. Nem is rólad beszélek, hanem a környezetedről.
De ha gondolod akkor ctrl-c ctrl-v az összes leírtat ami felett elsiklottál (licitáljunk :))))

"de begörcsöltél, hogy nem veszélyeztessünk másokat."
Szíves elnézésedet kérem ezért.

"Ez olyan mértékű hazug demagógia, választ sem érdemel."
Bocs.. azt hittem csak ebből értesz. Eddig úgy tűnt (az ilyenre odafigyeltél).

" "Értsd: Nagy, nehéz, viszonylag tehetetlen, könnyű vele ölni" Ha ezt tudod, akkor miről beszélgetünk?? Én is ezt mondom és azt, a faxxopó rohadékok azt hiszik, bármit megtehetnek, mert nagy a vas."
Pontosan ugyan arról beszélünk csak más megközelítésből. Ha megszivatott és én bele megyek a játékba, visszabüntetgetem és felcseszem az agyát, a büdös bunkó revansot akar venni, és olyan helyzetet fog teremteni amiben könnyen megölhet valaki(ke)t. Az aki megérdemelné, hogy büntetgess nem fogja azt mondani, hogy bocs, igazad volt, többet ilyet nem teszek (továbbra is azt hiszi bármit megtehet). Miért is baj, hogy ezt próbálom elkerülni? Még ha kiba... ideges is vagyok utána.

"(ja, és lexarom, Te mit gondolsz a büntetésről, baromság. Büntetés nélkül a világ nem is létezne, az tartja vissza az elmeretkeket.)"
Így is van. Be vág eléd a paraszt, te megbünteted, soha többé nem fogja tenni, mert fény gyúl az agyában mit tett, vagy el kezd félni a következő önkéntes rendőrtől. Te ezt komolyan elhiszed?

"Megnézném, mi lenne veled, meg az elveiddel egy retorzió nélküli világban és mi lenne velem? Melyikünk élne tovább??"
Tényleg csak a móka kedvéért: Megvárnám amíg szarrá büntetitek egymást. Az utolsó amelyik marad meg lelövöm :))) Aztán világbéke :))))

"Te meg hagyd szépen, hogy fejedre xarjanak, bár van szád is. Tátsd is ki, mikor éppen letol az útról egy ilyen majom. Nehogy bármit tégy! Jó a világ úgy ahogy van és adjuk a köcsögöknek.."
Ehh... nekem ez továbbra sem gömbölyű. Miért hiszed rólam, hogy ha egy köcsög le akar tolni az útról akkor én még tapsolok is hozzá? Mert utána nem állok neki feleslegesen szívózni? Ha tenném, nekem attól mennyivel jobb (fujj de önző vagyok)? És neked? Ha szarakodnék vele, attól változna valami? (Szerintem csak ha lelőném). De végül is igazad van. Példát veszek rólad. Ha ilyen előfordul velem majd alapos körültekintéssel jól megszivatom a parasztot, hogy elmondhassam mindenkinek, mekkora király vagyok, hogy egy pöcs kamionos szintjére sűlyedtem, és jól megszopattam. Jó dolog ez :) Már tetszik is :) Ja.. post lesz belőle ám, hogy majd a vállam veregethesd mesterem :))))

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.06.17. 21:56:19

"Ha szarakodnék vele, attól változna valami?" Igen. Majd ha megérted ezt, akkor van értelme tovább dumálni. Akikről most szó van, azokkal nem lehet másképp beszélni. Pár évet talán le kéne húznod kidobó emberként, talán akkor értenéd, amit mondok. Addig reménytelen. Igen, csak akkor értik és csak azt, mint a kutyád, mikor rossz helyre tojt, akkor és ott kel bele verned az orrát. Utána, később semmit nem ér..Tényleg kát tépnünk a szánkat, ilyen szempontból, ha fáj, ha nem, süti vagy, biztosan így nőttél fel. Nem volt ilyen feladat, megoldandó, nem volt les helyzet..Én tudom miből,mi az az egyetlen amiből ért a bunkó. Ha lemész a szintjére. A többi?? Olyan vagy mint egy toppmodell, a célod a világbéke, de eszközöd nincs rá, csak dumád. Ezzel még senkinek nem sikerült. Nincs harag, de ezekben a dolgokban tévedsz, csak még nem tudtad kipróbálni...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása