Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Szmogriadó - többszörös szívatás

2011.11.14. 07:52 :: Don Blasius

A múlt pénteki szmogriadónak már a kihirdetése is szabálytalan volt, hiszen nem hagytak felkészülési időt az embereknek. Tamás mindezek ellenére reggel tájékozódott és jogkövető állampolgárként meghozta a szükséges áldozatot, autóját otthon hagyta. A média hangos volt  attól, hogy a fizető parkolókban méltányosságból nem büntetik meg az otthagyott autókat. A közterület-felügyelők viszont valahol ismét akcióba léptek. Levélírónk szerint biztos nem jogosan, ráadásul valahogy érdekes az időzítés. Gondolom tényleg éppen aznap kellett ott rendet tenni, amikor más problémái is voltak az autósok egy részének.  Az utolsó bekezdéshez meg hozzátenném, hogy egyetértek, a szabályozás valahogy nem következetes, mi mehet ilyenkor és mi nem, főleg, hogy sok autónak még a besorolása sem megfelelő a forgalmi engedélyben.

Az alább leírt eset történt meg velem a tegnap (2011.11.04. péntek):
Reggel a rádiót szoktam hallgatni, reggeli közben, és ugye az ott elhangzottak alapján, kénytelen voltam az 1988-as szabályzott katalizátoros 2.0 L-es Toyota Camry-met itthon hagyva kerékpárral és HÉV-el eljutni a munkahelyemre /Dunaharaszti/.A mellékletben található, egy kép, melyen kiemeltem, hol szoktam parkolni. Tehát a házunk mögött, van egy aszfaltcsik, ami valamikor el lehetett választva a parkoló résztől szintben, de ma már szinte egy magasságban van. Mikor 1.5évvel ezelőtt ide költöztem, a lakokkal beszélgetve derült ki, hogy  a ház mögötti betoncsíkon ingyenes parkolóhelyek vannak. Van aki már 17éve parkol ezen a betoncsíkon, az ellenőrök is tudták, hogy ez a parkolórész nem fizetős.

Karinthy-Egry.JPG

Ebben a szellemben hagytam magam mögött a kocsimat tegnap reggel (2011.11.04. péntek), hogy elmenjek vegyek egy bérletet, ami ugye nem volt a "költségvetésembe" tervezve és kerékpárral,HÉV el jussak el a munkahelyemre. Nap közben az index-en nyomon követtem az eseményeket, aminek hatására egyre jobban kezdett irritálni a felesleges bérletvásárlás és a reggeli munkába később érkezés. Délután mire hazaértem, az a látvány fogadott.

Camry_01.JPG
Az itt üzemelő kisboltossal beszélgetve, derült ki, hogy reggel 10 óra körül, az önkormányzat úgy gondolta, hogy az a terület amin az én szürke kombim is áll, a ház mögött közvetlenül, az mégse a házé, hanem az önkormányzaté. Ezért kivonultak, 5-6 tagbaszakadt "SZEKÚRÍTISSS" emberkével majd 5-10 perc alatt körülbelül 20-25 autót lebilincseltek. Volt olyan aki indulni akart és beszélt az autója előtt az egyik ellenőrrel, miközben egy másik ellenőre a hátsó kerekét lebilincselte.

Jelenleg aki még nem fizette ki, az ide van lakatolva velem együtt. A közös képviselő csak hétfőn tudja elindítani az ügyintézést az önkormányzatnál, mert ugye a drága alulfizetett köztisztviselőink nem dolgoznak szombaton, ami jelen esetben munkanapnak minősül. Ki akarjuk kérni a telekpapírokat, mert van aki 17éve itt és így parkol és még sose büntették meg. Táblázásban változás nem történt, felszólítás nem volt, hogy bármit rosszul tettünk volna az elmúlt években, pedig itt is nap mint nap ellenőrök nézik a parkoló autókat.

Kérdem én, hogy lehet az, hogy a 30-100eFt-os bírságtól tartva sok ember otthon hagyja a kocsiját és teljesen véletlenül ezen a napon találják ki évek, 2évtized után, hogy mégsem jó itt parkolni....??? a kamuszmogriadó napján, ezt egyszerűen nem hiszem el.

A mellékletben található képekhez comment:
    • Parkolási rend_01 - ez a reggeli (2011.11.05 10 órai) helyzet, jobb alsó sarokba a kocsim. A középen, a fizető övezetben parkolókat, azért büntették meg, mert elfoglalják a járdát (járdának nekik az minősül, ami a parkoló közepén látható, nyújtott lóverseny pályához hasonlít és szintben elválasztja a lámpaoszlopokat, kérdem én, ez tényleg járda, ezt járdának tervezte ide valaki, /ugyanígy a közvetlenül a ház mögötti rész, az nekik járda és nem is a házé, hanem az önkormányzaté állítólag /

 

Parkolasi_rend_01.JPG

    • Peugeot_01 sorstárs, még most is ott áll.
Peugeot_01.JPG

    • Peugeot_02 sorstárs, még most is ott áll.
Peugeot_02.JPG

    • Seat_01 ugyanazon a soron áll mint én, jelenleg is ott van még az autója.
Seat__01.JPG

    • Toyota_01 sorstárs, még most is ott áll.
Toyota_01.JPG

    • Twingo_01 ez a legérdekesebb eset, a parkoló melletti park letaposott (látszik, hogy parkolásra használják) gyepén áll és ezt és a mellette álló autót nem bilincselték meg, pedig reggeltől ott állnak (két itteni kisboltosé), pedig közterület gyepén állnak,akár a virágoskertbe is állhatnának, ők szabályosan parkolnak???, ez számomra érthetetlen.
Twingo_01.JPG

Ezek után már tényleg nem tudok mit gondolni erről az országról. Mérnöki diplomával a kezemben tényleg maradjak itthon és éljen az ember ebben az élhetetlen országban???
Pusztán csak gondolatébresztésként: itt élünk a XXI. században, a kedves ellenőrök, rendőrök nagyon modern számítógépes, vezeték nélkül is elérhető központi, mindenkiről minden szabálytalanságot tudó és minden autóról környezetvédelmi adatokkal rendelkező központtal rendelkeznek, akkor mért nem az aktuális környezetszennyező mérések alapján sorolják be a gépjárműveket. Arra gondolok, hogy ha kifizettetik velünk a környezetterhelési vizsgálat díját, minden vizsga alkalommal és megmérik a tényleges értékeket, akkor miért az én autómat nem szabad használni, ami ugyan öreg, de nincs füstje, a zöldkártya vizsgálatokon rendre átmegy, bőven a kívánt értékek alatt teljesít, és nem azért mert lyukas a kipufogó stb, hiszen ahogy nap mint nap közlekedek, annyi széthajtott modern dízel Audit, BMW-t és írhatnék bármilyen olyan modern dízelt, amit széthajtanak látok, hogy mikor elindul a lámpánál nemhogy füstpamacsot, hanem két autónyi kormot hagy maga utána, ez tényleg zöld plakettes, ez tényleg környezetkímélőbb, mint az én kocsim? Hol van már ezekbe a részecskeszűrő....már akkor meghalt bennük, mikor még csak bejáratós volt a motor......

Tehát van ezekről adatbázis stb, a jelenlegi kibocsájtás alapján adjanak plakettet ne az a alapján, hogy hány éves az autó....ez olyan mint az egyik cikkükben, a km-óra állást vásárló vevők, akik nem az állapotot nézik....az államot is csak a kor érdekli nem a jelenlegi állapot, de akkor meg minek a környezetvédelmi mérés, ha nem azok eredménye alapján vagyunk megkülönböztetve, hanem a kor alapján, ami mint tudjuk nem azt jelenti, hogy akkor az rosszabb.....sőt!
Köszönöm, hogy leírhattam a gondom, szakmai tájékozottságuk révén gondolom tudják hol hibáztam és segítenek felvilágosodni.

187 komment

Címkék: budapest közlekedés autó büntetés parkolás környezetvédelem környezetszennyezés járda lehúzás jogász kerékbilincs közterület felügyelet

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

metal · http://electric.blog.hu 2011.11.14. 08:33:28

Ahol téged megbilincseltek, az járda. Ezen kár is vitatkozni, ha nincs megengedő jelzés, akkor ott tilos parkolni, és ezt még a szmogriadó se írja felül. Bár az időzítés kicsit problémás.

Ahoj- 2011.11.14. 08:48:44

Akkor a kib..szott önkormányzat télen mi jogon kötelezi a lakókat a hólapátolásra meg a ház előtti járda eltakarítására, ha mégiscsak az önkormányzathoz tartozik.

Ha pénzt hoz, meg parkolóként használhatják a járdát akkor Önkormányzati, de mihelyt valamit kellne kezdeni vele (takarítás, hólapátolás) az már a lakók felelősége. Meg a kurvaanyjukat!!!

Ahoj- 2011.11.14. 08:49:58

Egyébként ezt a tarlós-Vitézy (BKK) párost is jó lenne elküldeni kapálni vagy aszfaltozni mert egy rakás szar amit ezek művelnek a városban.

Ahoj- 2011.11.14. 08:53:27

Dobjátok össze a pénzt, vegyetek valami flexet vagy motoros fűrészt aztán este sötétben vágjátok le ezeket a szarokat a kerékről (a vasat meg eladod a MÉHben) :))

D4D 2011.11.14. 09:02:09

Szmogriadó:
Münchenben kellett egy Umweltplakette-t csináltatnom, ott Euro 3-as a kocsim. Itthon csak Euro 2-es. Miért?

Parkolás:
Ha az valóban a társasház területe, akkor kerítsétek be. Jelenleg a norc-on nézve közforgalom számára nyitott, parkoló övezeten belüli terület.

Helyes dolog, hogy a szabálytalanul állókat szankcionálják, ugyanakkor érdemes lenne elgondolkozni a helyek számán is. Azzal, hogy egy parkolóhely megszűnik, a rá vonatkozó igény még fennmarad.

Kovacsla 2011.11.14. 09:11:37

Vannak ilyen kerékbilincsre szakosodott mesteremberek. Igaz, főleg a Pest-oldali belső kerületekben mozognak, de ennyi melóért bizonyosan átjönnek, és még csoportos kedvezményt is kaptok :)

indapass90210 2011.11.14. 09:13:22

Ilyenkor kell még külön a szabálysértésért is fizetni, vagy megelégednek a kerékbilincs leszerelésének díjával?

2011.11.14. 09:15:52

Az is hülye, aki a BP belvárosában kocsit tart. 150-200 méterre onnan már nincs is fizető övezet. Lustaság: fél egészség.

kolompár szmélgol 2011.11.14. 09:26:00

Mo. en igy utallak. Ez tenyleg röhej, amugy igaza van, szerintem ezek a mai traktorok ugyanugy kormolnak, mint egy 2-es Golf...
Ahol lakok megkerdeztek altalanos iskolasokat, hogy mit szeretnenek, egy 12 eves kiscsaj azt mondta, hogy kevesebb dizelautot... hoppa. rudolf diesel monnyon le

messi-asz 2011.11.14. 09:54:09

@Ahoj-: szerintem egy bünti helyett kijön a flex de utána a fém áron visszajön szerintem egynél is...

nem fizecc büntit és még egy flexed is lesz a végén ingyen...

messi-asz 2011.11.14. 09:56:22

ezen láccanak valamelyest a telkek... de ki kell kérni...

ujbuda.hu/docs/rendelet_mell/KVSZ-3-mell-szab-vonalak-tervlap_34-2003_1.pdf

tartok tőle hogy pont az a tömb "úszótelkes" azaz nagy közterület közepén állnak a házak melyek telke pont akkora (+körben 1m) mint a ház

földhivatal ott van melletted az ut másik oldalán kérj ki egy helyszínrajzot, de szerintem közterület lesz...

pengusz 2011.11.14. 10:16:16

"A középen, a fizető övezetben parkolókat, azért büntették meg, mert elfoglalják a járdát (járdának nekik az minősül, ami a parkoló közepén látható, nyújtott lóverseny pályához hasonlít és szintben elválasztja a lámpaoszlopokat, kérdem én, ez tényleg járda, ezt járdának tervezte ide valaki,"
Szerintem nézz utánna a KRESZ-ben, talán nem lesz nehéz mérnöki diplomával. Múltkor volt erről poszt, akkor asszem a Budafokin volt hasonló eset. Igen: az egy járda. Azért mert 25 éve szabálytalanul parkolnak ott emberek, attól még szabálytalan.
Ha meg magánterületen bírságoltak, az elég kellemetlen szitu.(Az úszótelek nem magánterület. ) De ezt előbb tisztázni kell, meg lekeríteni.

messi-asz 2011.11.14. 10:18:03

@pengusz: lekeríteni nem mér kéne? :) a kerítés az nem kötelező... nem írja elő semmi... attól az magántulajdon (lenne)

kolompár szmélgol 2011.11.14. 10:23:43

pengusz 2011.11.14. 10:16:16

Nade pont szmogriado napjan kezdenek el bilincselni? Bissztos veletlen egybeeses...

messi-asz 2011.11.14. 10:26:17

@kolompár szmélgol: nem azzal függ össze, hanem a magyar gazdaság leminősítésével... kell(ene) a lé... az állam az adószedőit rászabadította a tisztességes emberekre...

zazooo 2011.11.14. 10:33:41

Petőfi híd budai hídfőnél a járdán álló opel megvan valakinek? Meg van törve az eleje, gondolom lábon nem tudna elmenni, ezért feltolták a járdára a korlát mellé. Nem bántani akarom az illetőt aki így otthagyta, de ez a harmadik hét hogy ott áll, rohadtul feltűnően, és még egy nyamvadt figyelmeztető cetli sincs rajta, miközben engem pár sarokkal odébb 20 percen belül megbüntettek...
Az első napokban még el is könyveltem magamban hogy milyen jófejek a közteresek hogy nem basztatják, de azért könyörgöm, 3 hétre otthagyni így? És senki nem szól semmit? Gondolom a tulajnak van elég baja, de mostmár bántja a szemem a dolog. Következetesség és jogegyenlőség mi?

Megjegyzem tábla nem engedi a járdára állást, az egész el van intézve azzal hogy ki van rakva a háromszög a hátsó ablakba. Vagy ez felmentést jelent csak nem tudok róla? :)

szaboi 2011.11.14. 10:33:43

Azért nagyon érdekes, hogy 20-30évig nem volt érdekes, hogy közterület...

kolompár szmélgol 2011.11.14. 10:45:53

messi-asz 2011.11.14. 10:26:17

Ez sajna igaz.

zazooo 2011.11.14. 10:33:41

Nyugi nemsokara jönnek a gyüjtögetök azt szetszedik, mint hülyegyerek a mikulaszacskot.

messi-asz 2011.11.14. 10:50:56

az hogy közterület vagy magánterület úgy állapítható meg hoyg figyelni kell

ki kas(s)zállja, szedi a szemetet, illetve tartja "karban" a területet...

metal · http://electric.blog.hu 2011.11.14. 11:22:18

Szerintem mindegy, hogy magánterület vagy se. Ugyanis az, ha magánterület, akkor közforgalom számára nyitott magánterület. Ahol a KRESZ szabályai ugyanúgy érvényesülnek. Annyi a különbség, hogy, ha magánterület, akkor oda ti tehettek ki táblát, ami megengedi a parkolást. De, ha nem volt kinn ilyen tábla a büntetéskor, akkor az jogos.

messi-asz 2011.11.14. 11:24:29

@metal: így van... és a KÖZ területes (mintahogy a nevében is benne van) be sem teheti a lábát, vagyis kénytelenek vagytok magatokat megbüntetni... mert a kresz érvényes... (egyébként ez baromság, mert nem érvényes de ez most mellékes)

messi-asz 2011.11.14. 11:25:34

@metal: attól hogy nincs kerítés attól nem köz számára megnyitott... meg iylesmi... próbáld ki... terepjáróddal vágj át a veteményeseken szántókon kukoricásokon... nem jucc messze... a mezőőr kilő...

zazooo 2011.11.14. 11:30:52

A "magánúton is érvényes a kresz"-ről mindig az jut eszembe hogy miért nem trafiznak a hungaroringen soha, a forma1 alatt elég sokat kaszálhatnának :)

messi-asz 2011.11.14. 11:34:57

@zazooo: +index nélkül előzgetnek, +összevissza parkolnak a garázs behajtók előtt... közteresek menyni kerékbilincset tudnának felrakni... egy jó futamos 7végén...

:)

kolompár szmélgol 2011.11.14. 11:38:01

zazooo 2011.11.14. 11:30:52

Hehe jo lenne. Amugy melyik sebessegkorlatozas lenne ervenyes?
Viszont csak minden tizedik percben lehetne büntetni, mert 10 percen belüli szabalysertesek egybe szamitandok.

kolompár szmélgol 2011.11.14. 11:39:11

plusz a lapmajuk se vilagit, izzokeszlet? :)

messi-asz 2011.11.14. 11:42:30

elég lenne ha Kovács XXV. főtörzs beállna középre és elkezdené leinteni őket (persze szigorúen JÓLláthatósági mellénybe hogy el ne üssék)... hoygaszongya: jogsítvny, forglmi, személi...

messi-asz 2011.11.14. 11:43:23

"tugya mé állítottam meg?"
-wtf?
na ugye...

Kovacsla 2011.11.14. 12:00:07

@messi-asz: Elnézted, az "úszótelek" a linkelt oldalon pár utcával odébb az a kék izé, ismertebb nevén a Feneketlen-tó ;-)

''autónepper.'' 2011.11.14. 12:08:26

MINEK VETTÉL BÉRLETETT 1 NAP MIATT? nincs több kérdésem a posztoló a hülye

Cobra. 2011.11.14. 12:18:55

Szerintem meg Dunaharasztin simán tudna bérelni annyiból lakást, amennyivel a XI. kerületben magasabb a rezsi + az útiköltség. Ha szerencséje van, ki is tudja adni a lakást egy egyetemi hallgatónak.

egyhatosmotor 2011.11.14. 12:19:51

Üzenet a vadfaszparasztoknak!

50-es táblánál 50-nel megyek, 70-esnél 70-nel.
Az, hogy te 80-90-nel szeretnél száguldozni, nem érdekel. Oldd meg. Menj egy mellékutcán, vagy ahol akarsz.

Ha elkezdesz tolni, seggembe jössz 1 centire, azzal csak magadat szopatod. Mert én elkezdek lassítgatni, satuzgatni, amíg el nem takarodsz anyádba. Aztán hiába ordítasz vöröslő fejjel trágárságokat, hangosan és látványosan körberöhöglek. Félni nem félek, mert agyatlan papírtigris vagy, aki csak a szájkaratéig jut el, de kiszállni már gyáva vagy.

kolompár szmélgol 2011.11.14. 12:27:12

egyhatosmotor 2011.11.14. 12:19:51

Az telleg hüjje, aki akkor is le akar tolni, ha a megengedettel mesz. Kakiljon süniket az ilyen.
Engem autopalyan szoktak tolni kivetel nelkül szürke passat, dizel...

egyhatosmotor 2011.11.14. 12:34:14

Hát igen, az ilyen alsókategóriás hulladékokkal szoktak keménykedni, passat, octavia, mondeo.

''autónepper.'' 2011.11.14. 13:29:46

@egyhatosmotor: istenem te egy vérbeli fasz vagy:D hidd el úgy megvernélek h beszarnál :d nem ilyedek meg ... fel is jelenthetsz kapok felfügesztet ? leszarom a pofád csicska

@kolompár szmélgol: csoádlkozol? a szaroddal nem a belső sávba kell menni hanem külsőbe hagyd a nagyokra a belső sávot:) eger-budapest távon kb 40 ilyn faszal találkozok min te meg haverod aki annyival megy pont amenyivel lehet

egyhatosmotor 2011.11.14. 13:34:21

@''autónepper.'': mit tudnál csinálni, te kutya? :D

A hátam mögött sasszézhatsz az alsókategóriás szaroddal, mit érsz vele? Elégvágsz, leszorítasz? A kamera mindent felvesz, rendszámod, pofádat, mindent. Te meg kapod a felfüggesztettedet, egyszer, másodszor már mész buci mellé a szappant markolászni :D

Hülye gyökér, azt hiszi, ő sebezhetetlen...

''autónepper.'' 2011.11.14. 13:39:24

@egyhatosmotor: hmmm :D alsó középkategróia?:D hát nem tudom sok mindent mondták már 530as de ezt még nem :D na és ennyire beszari vagy hogy kamerával járkálsz? érdekes én nekem nincs szükségem kamerára te csicska:D

egyhatosmotor 2011.11.14. 13:47:34

@''autónepper.'': nem is telne neked kamerára, a törlesztőrészlet elviszi minden lóvéd, de azért 530-assal parádézol :) Mennyit szoktál tankolni bele, 3 litereket, eehehehee

Egyébként van megoldás a problémádra, ha zavarnak a szabályosan közlekedők. Fordulj le az első utcánál, és keress más útvonalat, ahol tudsz 80-90-nel zúzni :)

kolompár szmélgol 2011.11.14. 13:49:21

''autónepper.''

Nem szokasom pont annyival menni, mint a megengedett, csak azt nem birom, hogy 5 centire van a seggebe a masiknak. En ugy vagyok vele, hogy gyorsan megelözöm es mar tul is vagyok rajta. Amugy kimegyek a külsö savba mindig meg ha pl.: 150-el megyek palyan akkor is. Es a kocsim abba a kategoriaba van, mint a tied, felteve ha tenyleg 530d-d van.

''autónepper.'' 2011.11.14. 13:57:12

@kolompár szmélgol: az van 2004es

@egyhatosmotor: nem hiteles szal ezt benézted angyalkám... és majdnem mindig teletankolom :))) ne magadból indulj ki :)

egyhatosmotor 2011.11.14. 14:04:10

@''autónepper.'': bruhaha, 8 éves fossal púposkodsz az utakon, wehehehe, de szánalmas :D
Az ilyen hulladékokra szoktam véletlenül ráhúzni a kormányt, de tényleg véletlenül, annyira jelentéktelenek.

Biztos taxistól vetted, aki már rommá taposta és beletett 600 ezret :D Ajándék wunderbaumot kaptál hozzá? meeehheheehehe

metal · http://electric.blog.hu 2011.11.14. 14:04:29

@egyhatosmotor: @''autónepper.'': Két hülye egymásra talált! De mi köze van ennek a poszthoz?

egyhatosmotor 2011.11.14. 14:06:25

@metal: csak üzentem a parasztoknak, gondoltam, itt páran olvassák. Láss csodát, autótolvaj vagy mi, rögtön magára is vette :)

kolompár szmélgol 2011.11.14. 14:13:26

metal · electric.blog.hu 2011.11.14. 14:04:29

Vegülis a harcoskodasukban is autok szerepeltek, meg megiscsak az autozz blogon vagyunk nem a kerekagyon! :)

D4D 2011.11.14. 14:34:32

@''autónepper.'':

"kb 40 ilyn faszal találkozok min te meg haverod aki annyival megy pont amenyivel lehet"

Bameg! Váltsál feljebb!

D4D 2011.11.14. 14:35:05

@''autónepper.'': Bameg! Váltsál feljebb! Lesz az nyolcvan is.

kolompár szmélgol 2011.11.14. 14:36:15

D4D 2011.11.14. 14:26:45

Hat ezaz. Most mar a külsöbb kerületekben is fizetni kell, pedig az mar nem belvaros pl.: 9.ker. Akkor azok is költözzenek el nem? :)

''autónepper.'' 2011.11.14. 14:42:22

@D4D: :D:D szal te 80vanal szoktál?:D valamit rosszul csinálok:D

Alikam 2011.11.14. 15:31:18

Nehéz ügy. A járdán tényleg tilos parkolni csak éppen két apró gond van:

Egyrészt ahogy mások is írták, te tartsd karban a járdát, de amúgy az az Önkormányzaté. - ugyebár itt már eléggé csicskáztatás szaga van a dolognak

Másrészt, ha jogkövetőek akarunk lenni, akkor legyünk konzekvensen azok. Tehát ne 10 év után jusson eszükbe, hogy ott nem szabad megállni és a szabálysértést megtorolják - kerék-bilincsel, ami ráadásul szerintem túl drasztikus, illetve a jogkövető magatartásban gátolja is az adott személyt ergo nem is értem miért lehet ez esetben kerék-bilincset alkalmazni.

Harmadsorban pedig a parkolóhelyek kialakítása az Önkormányzat dolga és enyhén szólva is elég sunyi taktikának tartom azt, hogy parkolóhelyet nem létesítenek, egy ideig nem büntetnek utána viszont elkezdik büntetni a jónépet.

Hozzáteszem aki úgy parkol szabálytalanul, hogy azzal másokat feltart, azt mindentől függetlenül jogosan vegzálják.

Szóval jó lenne eldönteni az önkormányzatoknak, hogy vagy létesítenek megfelelő számú parkolóhelyet, vagy pedig békén hagyják az ugyan szabálytalanul álló, de senkit sem zavaró autókat.

Captain Crash 2011.11.14. 16:12:14

Valószínűleg egyedül az a személy tud jogosan reklamálni, akinek a jelenlétében helyezték fel a kerékbilincset.

A többiek esetében, a fényképek tanúsága szerint jogosan helyezett el az önkormányzat kerékbilincset.

Szelid sunmalac 2011.11.14. 16:36:31

@egyhatosmotor: Kosz az uzenetet. Vettem a lapot! Azert azt meg elarulod, hogy ugyna a KRESZT betartod, de miert kell mindenaron onkentes rendort jatszani es nem elengedni senkit? Rohadjon meg mindenki, aki gyorsabban szeretne eljutni valahova? Te ugye mindig, mindenhol, minden korulmenyke kozt betartasz minden szabalyt? UGYE IGY VAN?????! Gondolom ott is 30-cal mesz vagig, ahol a tbalat kinnfelejtettek...

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.11.14. 17:11:40

@egyhatosmotor: Osztán te milyen felsőkategóriás géppel nyomod? Szuzuki, vagy Maruti? :)

mifolyikittgyöngyösön?? 2011.11.14. 17:20:54

egyhatosnak igaza van!!!!!
ha nekem nem áll fel a faxom,más se keféljen!ezaz!ez a magyar virtus!muhahahaha..

[mike] 2011.11.14. 17:54:12

@egyhatosmotor: szeretnél te csak olyan alsó kategóriás octaviat meg passatot.... kicsike kis EGYHATOSKÁM :D:D A mocimban van majdnem ekkora motor...

[mike] 2011.11.14. 17:55:26

@''autónepper.'': van pesti full 1 napos jegy, szerintem arra gondolt...

Reggie 2011.11.14. 18:14:47

"1999. évi LXIII. törvény a közterület-felügyeletről
27. § E törvény alkalmazása során
a) közterület: a közhasználatra szolgáló minden olyan állami vagy önkormányzati tulajdonban álló terület, amelyet rendeltetésének megfelelően bárki használhat, ideértve a közterületnek közútként szolgáló és a magánterületnek a közforgalom számára a tulajdonos (használó) által megnyitott és kijelölt részét, továbbá az a magánterület, amelyet azonos feltételekkel bárki használhat;"
A kerdes mar csak az, hogy a ,tovabba utani resz hogy ertendo...

Perillustris 2011.11.14. 18:59:00

@Alikam: @Ahoj-: A lakóknak nem kell karbantartaniuk a járdát. A havat le kell takarítani, igen, de - mily' meglepő - ez leginkább a lakók érdeke.

A részletes magyarázatot csak azok olvassák el, akik ezt képtelenek felfogni: Azért szükséges az ingatlanok előtt a tulajdonosoknak, avagy azok megbízottainak ellapátolni a havat, mert egy átlagos hóesésnél, amikor nem csak szállingóznak a hópihék, ezer ember is hiába dolgozna egy kerületben. Ez van, s ez a normális, ez egy jó előírás. Sajnos ritkán ellenőrzik megfelelően.

''autónepper.'' 2011.11.14. 19:06:53

@[mike]: jah hogy van olyan? nem tudom sosem közlekedtem tömegközlekedéssel :D:D bocs

DEGEC 2011.11.14. 19:15:10

Nekem csak 2 kérdésem lenne, a multkor mikor szmogriadó volt a LIGA szakszervezetnek miért is kellett tüntetnie 2 sávon? m3 felhajtótól a shell kútig 50 percet araszoltam a diesel autómmal fölöslegesen szmogriadóban.

2. miért nem lehet az M3 be kivezetőjénél betontömbökkel a sávokat elzárni, megakadályozva a furakodást.

Alikam 2011.11.14. 19:20:35

@Perillustris: persze nem kell aszfaltozniuk - bár hozzáteszem, még ma is létezik olyan település, ahol ha aszfaltutat akarsz, akkor vagy összedobjátok a lakosokkal a pénzt, vagy marad a földút és nem egy alföldi kis zsákfaluról van szó.

Valóban a lakók érdeke a hó eltakarítása, a bibi csak az, hogy az közterület, tehát a lakók érdeke, amit az önkormányzatnak kéne rendben tartania.

Ilyen alapon akkor menjél ki, és metszed meg mindenhol a bokrokat, mert a te érdeked, hogy szép legyen a városkép..., akár...

Nem jó az előírás, mert én azért fizetek adót, hogy fenntartsák a közterületeket normálisan. És nem azért, hogy utána még saját pénzből szereltessek közvilágítást - igen, jól olvastad - meg építtessek utat.

Családi házaknál legjobb tudomásom szerint pl. a telek tíz méteres körzetében a tulaj kötelessége rendben tartani a közterületet.

Szóval egyezzünk ki annyiban, hogy a rendelet egy marhaság. Azért fizeted az adót, hogy ezt megcsinálják. Az más kérdés, hogy önszorgalomból felsózod a lépcsőt, hogy ne legyen percenként egy törés, de ez az egész csak arról szól, ha valami ilyesmi előfordul, akkor az önkormányzat bőszen mutogathat a tulajra, vagy a közös képviselőre, hogy te vagy a hibás.

Na ennyi.

Alikam 2011.11.14. 19:25:35

@Perillustris: ja és még annyi, ha már itt tartunk, hogy érdekes mód, erre van rendelet, arra viszont, hogy mennyi kátyú lehet az úton arra már nincs.

DEGEC 2011.11.14. 19:29:50

@Alikam:

Ez a kedvenc témám, mert engem megbüntetnek, ha nem lapátolok havat, a ház előtt, ami földút, de nyáron egy hétig volt ott egy kupac bontott tégla építkezésből, és megbüntetett a közteres.

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2011.11.14. 19:57:52

@Alikam: elég szánalom szerintem, ha valaki azon hőbörög, hogy rendben kell tartania a környezetét. normális ember magától is megcsinálja, az igényteleneket meg rá kell szoktatni erővel. ez van.

DEGEC 2011.11.14. 20:21:28

Én pl ezért fizetek kommunális adót, hogy rendbe tartsák az utat stb, tegyük fel mi a teendő, ha télen elmegyek 2 hétre sielni, és leesik a hó?

vegyek fel hómunkást???

az se megoldás, hogy nem lesz ellapátolva a hó, mert aki arra megy gyalog kurvára nem érdekli hogy én sielek, és ezért van ott 40 cm hó.

egyhatosmotor 2011.11.14. 20:29:59

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: senki nem mondta, hogy önkéntes rendőrködöm.

Attól, mert városban a büdösparaszt a hátam mögött majd megdöglik, hogy 80-nal téphessen, és én meg ezt leszarom, nem vagyok önkéntes rendőr. Megmondtam a megoldást már: ha sietni akar, menjen másfelé :)

Kinnfelejtett táblát pedig nem ismer a kresz, de te pont az a típus vagy, akinek ilyen helyzetben pofájába villan a trafi, és utána jössz ide sírni, hogy micsoda szemétség ez :)

Alikam 2011.11.14. 20:36:36

@droid_: csak nem mindegy, hogy a házadtól a 10 méterre levő területet is tartsd rendben, vagy csak az előtted levő másfelet.

És amúgy nem az erő sem megoldás. Ismerek olyan települést, ahol pl. adókedvezményt kapnak azok a tulajdonosok, akik szépen rendben tartják az ingatlanukat.
És csodák csodája, alig alig van arra fele elhanyagolt ingatlan.

Az meg külön nem szánalom, ha valaki azon hőbörög, hogy annyi adót fizet, hogy évente egy új autó kijönne belőle és vele akarják elvégeztetni a közteres feladatokat.

Én inkább úgy fogalmaznék az igényes ember elvárja, hogy tartsák rendben a közterületet.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.11.14. 20:57:01

@egyhatosmotor: Jó, jó, de akkor mégis, milyen verdával nyomod? :)

egyhatosmotor 2011.11.14. 21:18:17

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Hyundai ix20

De ez miért fontos? A tahóknak mindegy, mi van előttük, frédirollerrel is megpróbálnának letolni, csak mert 50-nel mész...

fezoGT 2011.11.14. 21:43:13

látom kicsit OFFba hajlott a téma :) szal:

mivel érintett vagyok utánanéztem kicsit ennek a szmog témának és hát nem eccerü a helyzet - avagy hogyan lesz a pirosból kék? Ez főleg a 92-95 között gyártott japper/germán vasaknál kérdés, amelyek még szép számmal futkosnak ugyanis ezeket még tartós eszköznek gyártották (sőt dinamikában sok mai 1.6os gépet is odavernek). Piros van rajtuk (E1), mert gyártáskor még nem létezett az E2 szabvány, ezért nem is lehetett rá minősiteni.

Namármost hiába van rajta 3utas szab. kati, meg fűtött lambda meg minden nyavalya és akár tudnák utólag az E3-at is (retrofit upgarde), hivatalosan feljebb nem sorolható a gép (by NKH). Persze azért be lehet náluk "méretni", meg a TÜV-akármi is adhat ki rá tanusitványt, potom 180+fáért. Ja köszike...

Uh innentől a ződmatricás füstölgő buszok meg a széjjelkúrt adagolós dízelek számára nincs többé elsőbbség. Utóbbi ha nagyon akar, később megelőzhet. Asszem így fair a dolog.

D4D 2011.11.14. 22:05:53

@egyhatosmotor: Megy ez egyáltalán 50-nél többet? Csak mert ránézésre a hajszárítómban nagyobb motor van.

fezoGT 2011.11.14. 22:06:58

a "fentiekhez" pár gondolat, persze akinek nem inge, az ne... :)

1. óra szerinti 50 az nem 50, de sokszor még csak 45 se...magyarul tetülassú

2. szélesebb és gyalogostól messze levő utakon illik a megengedett+10-et, de legalább a forgalom tempóját tartani és mindjárt nincs tologatás-mutogatás. Pesten kiváltképp, vidéki városokban már szinesebb a kép (sajnos kis fatornyosom ebben élenjáró)

3. ha mégis, akkor is csak az igazi agrár megy a seggedben, márpedig ide nem írnak olyanok, hiszen a bötüt sem ismerik. A profi inkább megelőz...

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.11.14. 22:54:17

@egyhatosmotor: csak mert a kommentjeid alapján azt hittem, hogy valami menő csúcsjárgányod van.
Viszont javaslom neked, hogy nézz utána, hogy mit jelent a "forgalom ritmusa/sebessége" fogalom. Attól, hogy pl. 50 vagy 90 a megengedett, még nem biztos, hogy az a legbiztonságosabb. Ha pl. a forgalom egy széles, gyalogosoktól távol eső kis forgalmú úton 60-nal halad, akkor nem túl jó ötlet 50-nel feltartani az autókat, mert sok lesz a fölösleges előzés ...

bunkóbéemvés 2011.11.14. 23:48:38

Egyhatos troll jobban nyomja mint en... :D

fda 2011.11.14. 23:59:28

Akárhogy nézem a fotókat, több kocsi, a tied is a járdán áll. Mi itt a probléma?

Képzeld el, hogy valaki lúzer módon pl. egy ikerbabakocsit kell, hogy végigtoljon azon a nyomorúságos utcán. Hol tolja? Az út közepén?

Meg kell érteni, hogy nem minden talpalatnyi asztfaltdarabka arra való, hogy valaki rátelepedjen az autójával.

Mercel 2011.11.15. 00:53:23

Hello

A poszt beküldőjének két dolgot tudnék javasolni;

1; Szerezzen egy flexet, kérjen meg pár embert, hogy állják körbe (Mert a magyarnál nagyobb vamzer népség a világon nincs) és essen neki a kerékbilincsnek ezerrel. Munkaidő után ha lehet, amikor a kedves önkormányzat emberei nem járnak arra.
Úgy 3-4 perc alatt megvan, és ha nem kerít a készülődésnek túl nagy feneket akkor nem fogják sokan nézni.

2; Ha tényleg mérnöki diplomája van és beszél legalább egy nyelvet, akkor üljön le anyucival a konyhában este és beszéljék meg hová mennének.
Tipp ha lehet olyan országot válasszanak amelyet jelenleg nem egy félhülye és bandája "irányít" illetve nem komplett idióták irányítják úgy 20-30 éve.

Ha megvan akkor kezdjék el szervezni a dolgot, és nyár végén már küldhet is egy másik posztot a világ másik feléről, hogy jól érzi magát és, hogy kijelölje kire hagyja a sorsdöntő flexet.

"Frigyes"

Ui. ha lehet egy okos se jöjjön azzal, hogy jaj ezt nem szabad meg törvénytelen stb.
Erkölcsileg visszataszító dolgot művelni csak azért mert lepapírozzák (Önkormányzat) sem szabad/na tenni..

Ja ha sikerült leflexelni akkor ne hagyják ott a roncsokat, de ne is a lakásba vigyék fel:)

Bélabáttya (törölt) 2011.11.15. 00:53:40

@egyhatosmotor: Hát, azért érdekelne egy ilyen véletlen. Ugye azt is felvenné a kamerácskád? Mert nagyjából annyi örömed lenne benne...

szigusievich 2011.11.15. 01:32:41

@egyhatosmotor: azzal okozol veszélyhelyzetet, hogy nem veszed figyelembe a környezeted...

értem én, hogy nem te vagy a hunyó, mert ha mindenki betartaná a szabályokat akkor nem állna fenn a probléma. de nem tartja.

balesetveszélyes helyzetet teremtesz, ha fékezésre, irányváltásra készteted a környezetedben közlekedőket.

akik így gondolkoznak mint te, azok:
- kijönnek eléd amikor te vagy az egyetlen autó akit el kellene engedni (fékezésre kényszerítenek)
- kijönnek eléd a pályán 100zal megelőzni egy buszt (fékezésre kényszerítenek)
- indokolatlanul 60nal közlekednek 90km/h-s sebesség korlát mellett (előznöd kell)
- felkapcsolva hagyják a ködlámpát hátul akkor is, ha már beérte őket egy autó (teljesen elvakít)
- a járdával párhuzamosan úgy parkolnak, hogy 3 autó helyét foglalják el akaratlanul
- akkor kapcsolnak egyesbe a zöldnél, amikor már az előttük haladó kb 10 méterre van

ezen tevékenységek nem büntethetőek. sajnos...
pedig az ilyen sofőrök rengeteg balesetet okoznak. többet mint azok akik normális tempóban, dinamikusan szeretnének közlekedni (boyracerek, tahók, trollok, közúti versenyzők nincsenek felmentve, ti is barmok vagytok!)

Ákos voltam.

Reggie 2011.11.15. 07:08:42

@D4D: Ez nem egy kivenhedt funyiro?

midnight coder 2011.11.15. 07:56:40

@Puckman Éliás: Az is hülye aki bemegy a belvárosba. Cégként is, pláne lakni.

egyhatosmotor 2011.11.15. 08:36:25

@...::: Flúgos Kamionos :::...: aha...tehát az a hibás, az okozza a veszélyhelyzeteket, aki szabályos....véletlenül sem azok, akik szabálytalanok...

LOL LOL LOL

Most már eléggé beégtél, húzz odébb, nem vagy vitapartner.

Dixi. 2011.11.15. 08:36:51

Azt nem tudja valaki h a szombati napra is érvényes volt a szmogriadós kedvezmény? Ami méltányosságból volt a belvárosi parkolókra...?

Engem szombat reggel büntettek meg a nyockerben.:-)

Elöre is köszi a választ.

Perillustris 2011.11.15. 08:37:52

@...::: Flúgos Kamionos :::...: "forgalom ritmusa/sebessége"

Kerestem a KRESZ-ben, de nem találtam. Melyik paragrafus?

@szigusievich:

"indokolatlanul 60nal közlekednek 90km/h-s sebesség korlát mellett"

Hogyan döntöd el, hogy az indokolatlan?

Perillustris 2011.11.15. 08:39:14

@Dixi.: Szombaton - ha jól tudom - már nem volt szmogriadó, ezért valószínűleg a büntethetőség is érvényben volt.

szigusievich 2011.11.15. 08:39:41

@Perillustris: a kérdés jogos, nyilván én nem tudom megítélni... de erősen kétlem hogy minden 60nal tötymörgő autósnak nyomós oka van rá :)

D4D 2011.11.15. 08:44:20

@fda: Járda jogilag.

Viszont gyalogosforgalom sosem volt rajta.

Nézd meg norc-on, ott rájössz, hogy ott nem jár gyalogos.

egyhatosmotor 2011.11.15. 08:47:27

A további félreértések elkerülése érdekében: nem vagyok vasárnapi önkéntes rendőr, ugyanúgy közlekedem, mint bárki más. Nem vágok ki senki elé, és mint mondtam, mindig annyival megyek, amennyivel lehet (azaz 90-es táblánál nem 60-nal stb)

Az üzenetem azoknak szólt, akiknek még ez sem elég, és nem bírja felfogni, mert ő 75-tel akarna menni (lakott területen), attól még nem fog mindenki eltűnni előle. Nekem cikázhat a sávok között, rángathatja sávon belül a kocsit (jelezvén, hogy haladna), villoghat, leszarom.

Tudom, mit jelent a forgalom ritmusával haladni...nem azt, hogyha pár vadparaszt 80-nal akar tépni, akkor nekem is annyival kell mennem.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.11.15. 08:49:52

@egyhatosmotor: "pár vadparaszt 80-nal akar tépni, akkor nekem is annyival kell mennem."

Nem viszi az I20?

sweety 2011.11.15. 08:50:30

@egyhatosmotor: A megengedettel mész? Na persze. A szentendrein a belsőben 50-el, azért akarnak letolni bunkó!

egyhatosmotor 2011.11.15. 08:53:39

@newtehen:
@sweety:

Mennyi fröcskölő tajparaszt van itt, hihetetlen :) Rögtön hányan magukra vették és nyálfröcskölve visítanak :D Nem csoda, hogy ilyen a közlekedési morál.

egyhatosmotor 2011.11.15. 08:55:19

Kívánok minden itt megjelent hisztériázó "dinamikusan vezetőnek", "lendületesen haladónak", "profi vezetőnek" minél több és több trafivillanást a pofájába :)

Fizesse egészséggel :)

Perillustris 2011.11.15. 08:56:25

@Alikam: "Valóban a lakók érdeke a hó eltakarítása, a bibi csak az, hogy az közterület, tehát a lakók érdeke, amit az önkormányzatnak kéne rendben tartania."

Sajnálom, hogy nem értetted meg.

gsizoli 2011.11.15. 08:57:50

Beszéltem a közterületesekkel adott helyen ,akik nagydarabok nem voltak inkább dagadtak.Mellettem egy nyugdíjas néni pityergett éppen..gondolom a 15e Neki is 15e. Elmagyaráztam Nekik, hogy VIII. kerületben Kiss József utcában egymás mellett áll matt X5 és S merci, benne roki kártya...lehet intézkedni..tisztességes emberek cseszegetése helyett...szerintetek?"Milyen jogalapon, hogy gondolom, hogy kapják el Őket???"
Impotens, szar, tetű, hányadék banda és aki nem így gondolja szintén beteg és tartson önkontrollt.
15 éve nem zavarnak ott az autók senkit, de tudom kell a bevétel...kár hogy elégetett pénz lesz ez is...
Ja, én csak lementem mert nem bírom az igazságtalanságot, nem büntettek meg. Alig várom hogy végre valaki legyen elég tökös vagy beszámíthatatlan, hogy megcsapjon pár ilyen majmot...
1 ügyem volt velük, utcában állt egy francia lakóautó és benne laktak életvitelszerűen, 1 hónap után meguntam, rendőrség, közterület, én telefonálgattam 1 hétig, eredmény zéró, külföldi rendszám, szerintük ez így jó...adózzál "polgár", Te majd kapsz magyar rendszámra kerékbilincset...

Dixi. 2011.11.15. 09:00:57

Perillustris

Köszi....én csak egy ostoba szöszi pasi vagyok...:-)

SvenH. (törölt) 2011.11.15. 09:15:45

na vegre magukhoz tertek mar az idiota onkurmanyzatok es elkezdik vegre a nyilt szini parkolohazak felszamolasat

te meg T. poszt tolo koszond meg annak a ven tatanak aki mar 17 eve is volt autoja most meg nem lenne ra szuksege megis van
a sok masik mazsolanak akiknek nincsen annyira ra szukseguk megis miert is ne, hat evente 2e a parkolas....

ha 50e lenne a BELVAROSI nyiltteri parkolo hasznalata akkor kevesebb auto lenne...

Netuddki. 2011.11.15. 09:34:39

Járda? A 2. képen a jobb felső sarokban van valami korlát vagy fal.

Reggie 2011.11.15. 09:58:28

@Perillustris: Nagyon egyszeru: ha az ut es forgalmi viszonyok nem indokoljak, akkor indokolatlan.

fezoGT 2011.11.15. 09:59:02

@Perillustris: azért nagy általánosságban meg lehet okosan is előzni a "tötymörgőket", a többség így is teszi és nincs is belőle baj.

A fenti baleset okozójának kezdésnek mondjuk 10 év börtön fokozat megtenné (szigorúan nemdolgozón), jogsit meg csak a következő életében kaphasson újra. Ez azért nem a "pohár bor után legurulunk 3 utcát" kategória. Legalábbis egy normális országban ez történne vele, gyorsitott eljárásban...

Reggie 2011.11.15. 09:59:26

@Perillustris: Latom nehez az olvasas. Ittas volt a vezeto...

gsizoli 2011.11.15. 10:00:08

@SvenH.:

Te meg üljél biciklire vagy a csodaszarvasodba lökj be egy uniqumot azt hajrá a kamaz alá!
Még jó hogy valakinek szerinted lehet másnak nem...államigazgatásban tevékenykedsz vagy manager, esetleg megmondóember vagy mi?
Egyébként gondolkodtál mi lenne ha kevesebb autó lenns és ezáltal kevesebb sarc?Több adót fizetnél más jogcímen...

Perillustris 2011.11.15. 10:02:43

@Reggie: Szerinted. Még van pár szubjektív tényező a képben, pl. hogy a sofőr adott helyzetben azt érzi biztonságosnak. Hogy esetleg rossz szemüveget vett fel reggel, hogy az autóját éppen szervizbe viszi, stb.

Nyilván van, aki egyszerűen csak béna. De ez van.

SvenH. (törölt) 2011.11.15. 10:08:21

@gsizoli: nekem a szomszed oreglany szokta mondani minek adja le az autojat B10es es cakli pakli 2e-3e / honap
o lehet itt a halal facaba a kulvarosba megfizeti a kozterulet foglalast de a belvarosba tutti nem

a masik kerdes...
nem, nem illik kivulrol eldonteni ki tarthat autot, viszont most sok van, es megoldast kovetel a helyzet...
tudod en amikor NEHANAPJAN odamegyek nem jo poen szabalytalankodas hataran megallni csak mert a sok belvarosi nem kepes egymas kozott lebokszolni hogy akkor kinek jar kinek nem...

de ha tudnal szoveget ertelmezni en megadtam a problema legegyszerubb megoldasat, jaaaaaaaaa hogy azert amit hasznalnak azert meg fizetni is kelljen a T. autosoknak hat micsoda szkandalum!!!!!!!!

Perillustris 2011.11.15. 10:11:30

@Reggie: Ez simán jelenthet akár egyetlenegy sörnyit is, s ugyebár e blogon is rengetegszer merült fel, hogy a zéró tolerancia milyen alattomos dolog.

Az emberke(?) mindig így közlekedett a helyiek szerint (közismert autónepper(sic!)), szóval jó eséllyel ittasság nélkül is sikerült volna neki meggyilkolnia egy családot. De persze ez fikció.

Reggie 2011.11.15. 10:12:14

@Perillustris:
1) Rossz szemuveggel nem vezethet, alljon felre azonnal.
2) Az, hogy mit erez nem szamit, ha rosszul meri fel, akkor is indokolatlanul tartja fel a forgalmat. Vegyen potorakat egy oktatotol.
3) Szervizbe viheti, bar a kresz szerint ezt lehetoleg kis forgalmu uton es idoszakban kell.
4) A benasag is az indokolatlan feltartas koze tartozik->potora.

Reggie 2011.11.15. 10:15:07

@Perillustris: Egy sortol is lehet mar reszegedni, a reflexek is tompulnak. Sajnos a kerekparosoknak most akarjak enyhiteni a zero toleranciat...

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.11.15. 10:20:48

Hogy Feró egy örökbecsűjét idézzem: "Azért ilyen szar ez a világ, mert ti, emberek szarok vagytok. És én is egy picit!"

De, hogy tovább fokozzam a jókedvet és a posztolónak is adjak tanácsot, Gyurcsányt idézném: "El lehet menni Magyarországról!"
És tényleg! Még!

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.11.15. 10:24:19

@droid_: Ez tipikusan azoknak a dumája, akik otthon tespednek egész nap. Azok, akik napi 10 órát dolgoznak, és ingáznak még mellé 3-at ugyan már mikor álljanak még neki havat lapátolni?

@Perillustris: Sosem tudjuk meg mi lett VOLNA. Azt tudjuk mi volt. Ittas. A többi csak melléduma.

gsizoli 2011.11.15. 10:28:25

@SvenH.:

XI. nem belváros...
Ja fizessen 50e pénzt mert a háza előtt parkol...logikus. Nem tartom Magam egy fillérbaszó típusnak, de gyíkom kivan a sok kifizetéssel mostanra. Kocsi ára -OK, illeték (máshol ugye ilyen mértékű nincs)- NOK, kötelező - OK, lóerő adó (ez a kedvenc!!) - NOK, baleseti adó (ez is fantasztikus!)- NOK, átlagfizetéshez mérten extrán olcsó nafta, minimális áfa és illeték terheléssel ami heti szinten természetesen emelkedik, hiába döcög a gazdaság, de majd betömik a lyukat más adóval- NOK, idő előtti utak álapotából adódó extra szervízköltségek - NOK.
Kelljen már 50 rongyért a parkolásért is fizetni, lécci.És dugódíjat is szeretnék pls.

Tudod én régimódi vagyok, szerintem aki ott lakik/él és adót fizet privilégiumokat élvez...mindenki más csak vendég...ennyi.Ha odamész Te is, meg én is.Ezt én elismerem, de el is várom...ez lehet sokak szerint nem így van, pedig ha belegondolsz DE.

Perillustris 2011.11.15. 10:30:59

@Reggie: Maradjunk a realitásoknál: rossz szemüveget vett fel > jó eséllyel kompenzálja ezt figyelmesebb/lassabb vezetéssel.

Perillustris 2011.11.15. 10:33:14

@newtehen: "Azt tudjuk mi volt. Ittas."

És itt újra helyben is vagyunk. A rendőrség/bíróság nem fog kellőképpen foglalkozni az esemény lefolyásával, hiszen ittas volt, azaz megvan az ok.

Reggie 2011.11.15. 10:36:45

@Perillustris: Maradjunk a realitasoknal: ezzel az erovel szemuveg nelkul is vezethetne barki. Egy olvaso es egy tavollato szemuveg kozott lehet boven akkora diptria kulonbseg, mint amit masok egyeduli szemuvegkent hordanak. Akkor nekik nem is kotelezo a szemuveg?

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.11.15. 10:40:12

@Perillustris: "jó eséllyel kompenzálja ezt figyelmesebb/lassabb vezetéssel. "

Idézet Gandhitól: "Aki más idejét lopja, előbb - utóbb mást is fog... "

"A rendőrség/bíróság nem fog kellőképpen foglalkozni az esemény lefolyásával"

Mit kell még ezzel foglalkozni? Meg van ao ok, az elkövető, és a bizonyíték. Életében nem vezethet többé. Nem értem mit pörögsz ezen. A Vád ellene: Gondatlanságból elkövetett emberölés. A Gondatlanság még kétes, pont amiatt, hogy ivott.

SvenH. (törölt) 2011.11.15. 10:50:52

@gsizoli: belvaroskent en a 4es 6os es 61est szoktam aposztrofalni

jo akkor ne fizessen mert olyan kis cukorfalat mind!
csak ha nincsen parkolo akkor mi van? most pl. felszamoltak egy 20 eve allandosult helytelen kozteruletfoglalast, azok hova mennek?
amugy havi 3e -bol megoldhato a melygarazs?

Rőzsw 2011.11.15. 10:51:56

Dunaharasztin is Fidesz az úr. Te is rájuk szavaztál biztosan.

metal · http://electric.blog.hu 2011.11.15. 11:04:00

@gsizoli: Hagyd, egy kisebbségi komplexussal rendelkező proli. Addig örül, amíg úgy érzi, most aztán jól megmondta a tutit:)

metal · http://electric.blog.hu 2011.11.15. 11:07:22

@Perillustris: Azért az elég érdekes, hogy frontális csattnál, a hátul ülők haltak meg! Elég valószínű, hogy öv nem volt becsatolva, tehát ez se fekete, vagy fehér történet. Attól függetlenül, hogy a baleset okozója mindenképpen börtönt érdemel!

Perillustris 2011.11.15. 11:07:57

@Reggie: Hidd el, hogy sokezren vezetnek szemüveg/kontaktlencse nélkül annak ellenére, hogy elő van írva nekik. Én erről beszéltem.

@newtehen: A "gondatlanságból elkövetett emberölés" természetesen nem áll meg. Helyette a több ember halálát eredményező közúti baleset gondatlan okozásának vétsége valószínűsíthető. 5-15 évvel honorálható.

Arra utaltam egyébként, amiről már szó volt a blogon, hogy a rendőrségi statisztikában a gyorshajtás a vezető baleseti ok, miközben valószínűleg az ide sorolt balesetek jelentős részében valójában nem a gyorshajtás volt az elsőrendű ok. De mivel ez nagy biztonsággal objektíven megállapítható, a legegyszerűbb ezzel pontot tenni a nyomozás végére. A bírósági szakaszban persze figyelembe vehetnek egyéb okokat is, de a statisztika ettől nem változik.

Perillustris 2011.11.15. 11:09:02

@metal: Mindenki meghalt, aki az autóban ült.

metal · http://electric.blog.hu 2011.11.15. 11:09:12

@metal: Bocs, ma elég nehezen megy az olvasás. Mindent visszavonok.

citrix 2011.11.15. 11:10:13

Az egészben az a szomorú,hogy mérnöki diplomával a kezedben sem érted meg,az autózás hazánkban egyenlő a fejőstehénnel.Vedd meg,mert kell a regadó,áfa,lóerőadó,baleseti adó.Használd,kell a jövedéki adó+áfa,parkolási díj,szervíz,vizsgáztatás adója.De ne használd mert szennyezi a levegőt,utazz méregdrága tömegközlekedéssel.Ha nem vagy résen,adnak 1 szép kerékbilincset amit megfelelő díj ellenében akár néhány órán belül le is vesznek.Ez egy szolgáltatás,amit meg kell fizetni.Ha ezt mind összeadod,már világos miért vagyunk fejőstehenek.Aki ügyes,szlovák rendszámot használ továbbra is,mentesül a regadótól,a 27%-os áfától,a lóerőadótól és a baleseti adótól.Kockázata gyakorlatilag nincs,vizsgáztatni ki kell járni időnként.Szlovákia is az EU tagja!

SvenH. (törölt) 2011.11.15. 11:13:14

@metal: kussoja kocsog amig az en utamon jarsz be

GG81 2011.11.15. 11:25:43

@Perillustris: elég szomorú, hogy így vezetnek. nekem is volt egy ilyen ismerősöm... nem volt trendi neki a szemüveg viselése, és nem fiatalról beszélek, de nőről. útáltam is egy kocsiban lenni, ha vezetett, kb. minden táblánál szólni kellett neki, hogy mi volt az! :-(
jah, a kontaktlencse mellett, ha jól tudom kötelező tartani egy pótszemüveget... a rendőr, meg ha a jogsiban be van jegyezve a szemü, akkor elkérheti/né! nem ismerem sajnos ennek a gyakorlati alkalmazását, statisztikáit... amikor engem állítottak meg mindig rajtam volt a hemü, mert hiába "csak" gyenge, nem akarok senkit (utasaim, másokat az utakon) veszélyeztetni... csak épp ez a mentalitás hiányzik másokból. és egy legyintéssel elintézi, lefizeti az orvost ne írja a jogsis papírjára, stb... csak mert nem teszik a neki a fején a szemüveg!!! erre aszondom BAZMEG, azaz az ilyen BAXA MEG!!!

Perillustris 2011.11.15. 11:33:35

@GG81: Nincs vita. Nekem az a szerencsém, hogy szemüveg/klencse nélkül csak olvasni tudok. :o

metal · http://electric.blog.hu 2011.11.15. 11:44:11

@SvenH.: Én nem láttam még egyetlen útra se kiírva, hogy SvenH. útja! De majd figyelek, ha véletlenül látok ilyet, megígérem, hogy nem hajtok rá.

Perillustris 2011.11.15. 12:05:48

@metal: Tehát szemüveg/kontaktlencse nélkül vezetsz. Erről beszéltünk.

metal · http://electric.blog.hu 2011.11.15. 12:20:04

@Perillustris: Tényleg anélkül vezetek! Néha napszemüveget viselek, de azt is ritkán:)

Reggie 2011.11.15. 12:28:45

@Perillustris: Az akkor is szabalytalan. A szabalytalankodasra hivatkozva fokozni a szabalytalankodast(azaz feltart mindenkit) meg kifejezetten pofatlansag. Az ilyeneket ledudalni, letolni kell. Ha zavarja, hogy 5 centire van valaki a seggeben, mig le nem elozni, akkor majd maskor jo szemuveget visz magaval.

SvenH. (törölt) 2011.11.15. 13:05:03

@metal: ideznek...
"Tudod én régimódi vagyok, szerintem aki ott lakik/él és adót fizet privilégiumokat élvez...mindenki más csak vendég...ennyi."

szoval amig vendeg vagy addig örüjjé, hogy ott csapathatsz...
kimegyunk am havonta az Osztapenko szobor helyet megkoszoruzni mert a privilégiumokat azokat élvezni akarjuk!!!

Perillustris 2011.11.15. 13:33:59

@Reggie: Tök mindegy, hagyjuk a szemüveget. Lehet, csak nem érzi jól magát, oké?

metal · http://electric.blog.hu 2011.11.15. 13:50:18

@SvenH.: Én meg nem vagyok régi módi, és szarok rá, hogy te mit gondolsz!

Reggie 2011.11.15. 14:18:39

@Perillustris: Akkor plane alljon felre, hisz barmelyik pillanatban elajulhat!

Reggie 2011.11.15. 14:20:47

@SvenH.: Ezek szerint azt mar lebokszoltak, hogy neked nem jar. :) Fogadd el!

SvenH. (törölt) 2011.11.15. 14:21:18

@metal: helyes!!!
akkor en ezennel ezt a franko agglobunko beugatast tovabbitanam a regimodi belvaros szelen elo kommentelo tarsunknak:
gsizoli 2011.11.15. 10:28:25

kosd fol a gatyad gsizoli!!!

neked meg metal egy masik idezet: "Az a te bajod, hogy vidéken nőttél fel, és nem fejlődött ki az agyad."

SvenH. (törölt) 2011.11.15. 14:23:39

@Reggie: nezd en egy kulvarosi alkalmi autohasznalo vagyok aki csak sziv, elnezest hogy szeretnem en is hallatni a hangomat :)

amugy fater belvarosban lakik nincsen otoja de hat a tesom lecsapott az ingyenjegyre, es valojaban ezert vagyok frusztralt :(((

metal · http://electric.blog.hu 2011.11.15. 14:27:26

@SvenH.: Ezt tőled hízelgésnek veszem:)

Reggie 2011.11.15. 14:31:22

@SvenH.: Semmi baj, hallathatod, csak nem jogos:)

roy71 2011.11.15. 14:53:01

Több civil szervezettel közösen megkérdeztük az önkormányzati cégét és a kerületi r.kapitányt az ügyről. Valamint megpróbáljuk megszerezni a szerződést amit VIII kerületi bilincselőkkel kötöttek, mert ők csinálják.

Geza16V 2011.11.15. 16:30:50

@Reggie: Igazad van. Nekem is megfordult párszor a fejemben: rakni a kocsira gallytöröt, és megtolni azt, aki szarakodik (vagy venni egy régi fost, és belemenni vele az ilyenekbe). Ha nem érzi jól magát, másik szemüveg van nála, illetve egyéb gagyi indokok, akkor takarodjon haza, ne vezessen, ne tartson fel másokat.

D4D 2011.11.15. 19:07:32

@egyhatosmotor:

" mindig annyival megyek, amennyivel lehet (azaz 90-es táblánál nem 60-nal stb)"

Amennyivel lehet, vagy amennyivel szabad?

Reggie 2011.11.15. 21:39:26

@Geza16V: Azert meg nem tolnam, de ha szabalytalakodhat es idegesithet, akkor nem tudom, hogy miert gondoljak azt, hogy nekem nincs ugyanannyira jogom viszonozni.

metal · http://electric.blog.hu 2011.11.15. 22:19:47

@Reggie: Elég nagy különbség van a között, hogy feltart, meg, hogy te szándékosan veszélyezteted, a másodikért, ha bizonyítható jelenleg is elveszik a jogsid (minimum). Tudod meg kell tanulni előzni, és akkor nem kell tolnod a másikat, egyszerűen elmehetsz mellette is!

Reggie 2011.11.15. 23:12:27

@metal: Azert mondom, hogy csak addig kell tolni, amig meg nem lehet elozni. Amugy a fenti peldanal maradva, ha azert vezet lassan, mert otthon hagyta a jo szemuveget vagy mert nem erzi jol magat, akkor ugyan ugy szandekosan veszelyezet engem is. Tehat a ket eset egyenrangu.

SvenH. (törölt) 2011.11.15. 23:23:51

@Reggie: volt olyan hogy eppen szallitottam valamit es feltem hogy leesik... nos hat en a sajat keruletemben voltam a havernak vittuk a cuccost... ugyanabba a keruletbe volt lakos, na hat 20 km/h...
persze az idegenek azok idegeskedtek mert ok sietnek....
hat filoztunk nagyon hogy a helyi zsaru ha megallit, csak nem fogja a földijét elkapni :)))
ja azon nem gondolkodtunk hogy bekockaztassuk hogy leesik a csomag :) mi a biztonsagot sokkalta fontosabbnak tartottuk mint mas idejet

mi keruleti lakosokkent ugy ereztuk nekunk ez jar :)

Perillustris 2011.11.16. 02:35:11

@Geza16V: Mókás lenne, ha egyszer megérkezne egy olyan autós gallytörője az öledbe, aki szerint ő három kormánymozdulattal kevesebbel be tud állni a parkolóba.

@Reggie: Ne fárasszál már! Büntetőjogilag sem egyenrangú, s erkölcsileg sem az. De ha neked így jobb, akkor hidd ezt. A nem érzi jól magát nem feltétlenül azt jelenti, hogy haldoklik, vagy hogy bármikor epilepsziás rohamot kaphat. Gondolom, ha neked fáj a fejed vagy a hasad, rögtön betegállományba mész. Életszerűségből egyes.

Reggie 2011.11.16. 07:37:50

@SvenH.: hat, pedig nem jar. erdekes modon meg nem lattam kamiont, ami 20 km/h-val szallitana orszagokon keresztul, ugyhogy az az erzesem, hogy mindent lehet tisztessegesen szallitani.

@Perillustris: a nem vezet autot miota betegallomany? erkolcsileg es buntetojogilag is egyenrangu. a kresz ugy kezdodik, hogy ha valaki nem alkalmas a jarmu biztonsagos vezetesere, akkor nem teheti meg. siman szandekos kozuti veszelyeztetes amit csinal.

metal · http://electric.blog.hu 2011.11.16. 07:49:17

@Reggie: Nem addig se kell tolni, és aki ezt nem fogja fel, az idióta, jogosítványt se kellene kapnia (elég nagy baj, hogy jelenleg minden félhülyének lehet jogosítványa). Beállsz mögé a megfelelő távolságra (követési távolság, elég jól meg van fogalmazva a KRESZben), majd a megfelelő pillanatban gyorsítasz, és előzöl. Sírtok itt, de meg kellene tanulni előzni, fura nekem akkor se okozott gondot senkinek a megelőzése, amikor egy 1.1-es autót hajtottam.

qwertzu 2011.11.16. 08:32:55

Aki szerinte ő kívülről el tudja dönteni, hogy egy másik vezető személynek mennyivel kell mennie, annak kívánok egy szép 30ezres büntetést sárgán áthajtásért. Mert ugyanaz a kategória: te eldöntöd másnak menyivel kéne mennie, a rendőr eldönti, hogy meg kellet volna állnod a sárgánál.

SvenH. (törölt) 2011.11.16. 09:22:34

@Reggie: egyszer azt allitod hogy nem jar mert nem odavalo vagyok maskor meg annak ellenere nem jar hogy odavalo vagyok...

Perillustris 2011.11.16. 10:38:58

@Reggie: Ez is benne van: "Emellett szükséges az is, hogy a közlekedés résztvevői előzékenyek és türelmesek legyenek egymással szemben."

Vagy ez nem érdekes?

Egyébként kár a szóért. Szabályosan megy a jóember 60-nal 90-es úton? Igen.

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.11.16. 11:06:33

@gsizoli:
éni pityergett éppen..gondolom a 15e Neki is 15e. "

Nem 15ezer a bilincs levétel, különösen akkor nem ha a helyszinen vagy, illetve visszaérsz amig ott vannak "azok"
Tessék megnézni a törvényt!

SvenH. (törölt) 2011.11.16. 13:39:16

@horex: ah hagyd mar...
o probalta volna empatikat bevinni a dologba...
meg hogy aljas modon kepesek felszamolni hat 20 evig jo volt...
a Blaha kornyeken meg mindenkinek az lenne a legjobb ha a szegeny nyugdijas nenikek akiknek 15e HUF komoly kiadas azok nem foglalnak autoval a helyet...

gsizoli 2011.11.16. 14:57:09

@SvenH.:

A problémáidra azt tudom javasolni, hogy használd a BKV járműveit - legyen az utazás, szállítás - a Te és környezeted örömére egyaránt. Autódat pedig mélygarázsban helyezd el ezen időszak alatt. Így a Blahán sem fogsz idegeskedni remélhetőleg, ha ez sem segít akkor sajnos ideggyógyászat...

@horex · horex.uw.hu/
Valóban,a kerékbilincs pontos fel- és leszerelés költsége: 11.500 Ft/alkalom

SvenH. (törölt) 2011.11.16. 14:58:40

@gsizoli: hogy hasznaljam betonkeverovel te majom?

gsizoli 2011.11.16. 16:06:15

@SvenH.:

Van érettségid megoldod, ügyes gyerek vagy..a Blahára meg vegyél hobbi betont, azt tudod buszon is vinni...Teee Tarzan...
Mélygarázs lesz belőle? Kitalálom 3e havidíjért.

SvenH. (törölt) 2011.11.16. 16:18:30

@gsizoli: es ha en ugy tartom hogy a Blahan a betonkeverot jaratni pont ugyanolyan alkotmanyos jogom van mint masnak a gurulo esernyojet tarolni akkor mi van?
eloveszed a mercet hogy ki mit hogyan csinalhat? megszabnad nekem hogy ne elvezzem ki a betonkevero öblös hangjat pont a Blahan?
milyen naci mentalitas ez?

amugy persze... 3 m3 -t buszon WOW, eszedert szoktak teged szeretni? vagy az erettsegidert?

Reggie 2011.11.16. 17:36:23

@Perillustris: Tevedsz. Arra gondoltal, hogy a sebesseghatarra vonatkozo szabalyozast nem serti meg. Ez igen. De azt a szabalyt megszegi, hogy indokolatlanul nem tarthatja fel a tobbi kozlekedot.

SvenH. (törölt) 2011.11.16. 19:22:41

@Reggie: "Olyan járművel, amelynek megengedett legnagyobb sebességét a műszaki megvizsgálás
során az ábrán szereplő sebességhatároknál kisebbre állapították meg, és ezt a jármű
forgalmi engedélyébe bejegyezték, legfeljebb a megállapított sebességgel szabad közlekedni.
A gépkocsivezetőnek be kell tartani a vezetői engedélyébe bejegyzett, orvos által meghatározott
sebességkorlátozásokat is (pl. lakott területen kívül személygépkocsival 70 km/h)."

kaphat olyan engedelyt hogy nem mehet olyan gyorsan ennyi :)

"Nem szabad a járművel indokolatlanul olyan lassan haladni, hogy az a forgalmat
akadályozza."
"A jármű vezetőjének a sebesség helyes megválasztásánál figyelembe kell venni az
út vonalvezetését (kanyar), az út minőségét (aszfalt, kockakő), az időjárási viszonyokat
(köd), a forgalomsűrűséget (követési távolság!). Különösen a látási viszonyok fontosak,
valamint az, hogy az adott helyzetben milyen akadályokkal kell reálisan számolni."

ez ugye nemleges bizonyitasi kenyszer? hat azt kerlek alassan baszhatod :)))

Perillustris 2011.11.16. 19:41:53

@Reggie: GOTO autozz.blog.hu/2011/11/14/szmogriado_dupla_szivas/fullcommentlist/1#c14951175

Nem kezdem el újra.

Ha indokolatlanul van a szövegben, nyilván van indokolt eset is. Tudsz ilyet? Mert "ha az út és forgalmi viszonyok indokolják", akkor már nem beszélünk feltartásról.

Száz szónak is egy a vége: nincs jogod felülbírálnod az elötted haladót.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.11.16. 23:06:17

@egyhatosmotor: @Perillustris: Foggal-körömmel csak azok szoktak a szabályokra hivatkozni, akik szabályok nélkül életképtelenek, csak papírforma szerint tudnak élni, úgy, ahogy mások megírják nekik :)

gsizoli 2011.11.17. 07:28:52

@SvenH.:

Nem vagy túl követezetes, de csak megvan a lényeg:"es ha en ugy tartom hogy a Blahan a betonkeverot jaratni pont ugyanolyan alkotmanyos jogom van mint masnak a gurulo esernyojet tarolni akkor mi van?".
Na, akik ott laknak pont így gondolják, és tesznek Rád, meg a "miért van annyi autó" problámádra.

Perillustris 2011.11.17. 08:36:03

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Engedelmeddel ezt még sokszor idézni fogom a sok trollnak.

Reggie 2011.11.17. 08:51:15

@Perillustris: Szaz szonak is egy a vege: de van.

Perillustris 2011.11.17. 08:58:05

@Reggie: S mi jogosít fel erre? Tényleg érdekel, hogy milyen tévképzeteid vannak önnön jogaidról.

SvenH. (törölt) 2011.11.17. 09:36:14

@gsizoli: helyes akkor en mint XI keruleti lakos megallapitom hogy nagyon jo volt hogy felszamoltak az aldatlan allapotokat a keruletemben

amugy tenyleg jobb lenne ha a pityergo venasszony leadna az autojat mivel nincsen eleg hely, de hat errol nem te dontesz hanem a kerulet, jelenleg a magadfajtak miatt meg tanulo modban van az egesz varos, ami azt jelenti hogy szopjal nap mint nap es aterezd ott a Blaha kornyeken milyen is ha nincsen parkolo hely a lakasod elott mar delutan 4kor

komolyan te vegigszamoltad hany lakas van ott es arra hany parkolo auto? belvarosban autot tartani luxus csak az idiota onkurmanyzatok a gurulo esernyosokat szent tehennek tartjak MÉG

qwertzu 2011.11.17. 11:05:42

@Reggie: Tudod mi a baj? Mindig lesz valaki, aki téged bírál felül. Aki szerint ha tükörjégen, sűrű ködben nem mész óra szerint 110-el, akkor akadályozod őt és ezért szabálytalan vagy, és ha nem tudsz vezetni akkor maradj inkább otthon.

Engem kezdett már el tolni (román) kamion nagyon sűrű ködben, éjszaka, ahol az 50 már relatív gyorshajtás volt. Aztán mikor rájött, hogy 80-nál többel akkor se megyek ha fél méternél közelebb jön hozzám, akkor elkezdett előzni. A négyesen. Miközben neki 80 lenne a megengedett maximum. Aztán a következő mert párban járnak.
Nyilván ő is úgy gondolta, hogy joga van felülbírálni.

Reggie 2011.11.17. 13:03:52

@Perillustris: Parttalan vita lesz, mert szerintem neked vannak tevkepzeteid.
Arra jogosit fel, hogy megelozzem es ameddig ez nem sikerul, addig tapadjak ra.

@qwertzu: Kicsit sarkitod a problemat. Termeszetesen mindig lesz olyan, akinek semmi sem jo, de a szaraz nyari este 60 a 90 helyett fouton nem indokolhato sehogy sem. A tema innen indult.

Perillustris 2011.11.17. 13:10:02

@Reggie: Nyilván a követési távolságot betartod. Akkor meg miről beszélünk? Előzd meg, ezt írta más is. Ez a lehetőséged van egyedül. Nem kell agyalni azon, miért megy lassa(bba)n. (Az is le lett írva, hogy bejegyezhették a 70-es korlátozást számára. Ha a kilométerórán ennyi van, az a gyakorlatban kb. 65).

Amúgy tőlem idegeskedhetsz, engem nem zavar.

Reggie 2011.11.17. 13:42:55

@Perillustris: Ilyenkor nem tartom be. Nem idegeskedek, pont arrol van szo, hogy az ilyennel nem kell tartani a kovetesi tavolsagot, es ha ideges, akkor majd maskor szabalyosan megy. Olvasd vissza elolrol a hozzaszolasokat, mert innen indult a sztori.

metal · http://electric.blog.hu 2011.11.17. 13:43:48

@Reggie: Miért is nem kell ilyenkor tartani a követési távolságot? Ennyire nem lehetsz hülye, hogy ezt még le is írod!

Perillustris 2011.11.17. 13:48:19

@Reggie: "Az is le lett írva, hogy bejegyezhették a 70-es korlátozást számára. Ha a kilométerórán ennyi van, az a gyakorlatban kb. 65."

Nem tudom, ezt megértetted-e.

Reggie 2011.11.17. 17:49:48

@Perillustris: Viszont az az en kilometer oramon is 70 lenne. Kar ennyit erolkodni rajta, jonehanyan csak cammognak mert nezik a tajat vagy fillerbaszok, esetleg pusztan alkalmatlanok a vezetesre es ezert akadalyozzak a tobbi embert szandekosan.

D4D 2011.11.17. 17:53:02

@qwertzu: Ne feledd, hogy ködben a kamionból jobban lehet látni.

SvenH. (törölt) 2011.11.17. 18:05:23

@Reggie: en is ilyen naci vagyok amugy mint te... es egyet is ertek hogy kemeny vasszigorral kell a mocsadek lassuak ellen fellepni
viszont akkor az autot tulhasznalok ellen is jo kemenyen kellene fellepni, hogy optimalis legyen népgazdasági szempontbol az utkihasznaltsag
meg a pityergő nyanyustól is el kellene venni a parkolohelyet

tudod kovetkezetesseg :)))

gsizoli 2011.11.17. 18:05:24

@SvenH.:

A belvárosba a XI.-ből a Blahára járni nem luxus...??Áááá nem az, bammeg 15 perc villamossal..gratulálok ecsém! - vagy minden nap viszitek a betonkeverőt? Autóval úgy 20-30 perc lehet ha már van forgalom? Az értelmes képzeld tart autót a belvárosban, a hülye meg a "külvárosból" bemegy autóval a belvárosba, áll a dugóban, fizet a parkolásért no meg nyervog, hogy nincs hely.
Egyébként gondolom otthon se a kecód előtt állsz, minden nap/este felviszed a verdát a kéglibe, vagy Érden lerakod azt sárga busszal haza.
Na léptem, lökjél még valamit Tied a végszó.

Perillustris 2011.11.17. 21:18:09

@Reggie: Előzd meg! Ha 80-nal menne, sokkal szarabb lenne megelőzni, mintha 60-nal megy. Vagy ha nem is szarabb, szabálytalanul menne csak.

SvenH. (törölt) 2011.11.18. 00:05:41

@gsizoli: akkor eloszor is roviden...
voltak kerdeseim es erre nem valasz erkezett, hanem flémelés

de nem gond mert azokra a kerdesekre a valaszt bent az onkurmanyzatnal nagyon is jol tudjak... sot ok meg olyannal is megspekelik amit lathattal nem messze a poszt helyszinetol hogy egy komplett utcat(10 meter) atalakitottak kavezonak, ez a Bercsenyi Bartok csucsok

csak hat bent az onkurmanyzatnal nem csak a technikai reszletekkel kell foglalkozniuk hanem a sok kis infantilis lelkivilagaval hogy mi is lesz ha elveszik az autokajukat
megjegyeznem nekem a betonkeverok jonnek be de velem senki nem foglalkozik...

tehat az onkurmanyzatok mindenfele kamu ervvel, kepesek es felszamoljak a TE parkolohelyedet:
- 5 auto helyen lehet pl. viragos
- a jaccoterre a kismama el akarja tudni tolni a babakocsit, es nem akar lent kommandozni az uttesten
- kell fa is a belvarosba

es ezt csak azert teszik, hogy bebizonyitsak hogy nem fertek el, na most 15 ev szenvelges utan valoszinu a legmakacsabb kisgyerek is felno es rajon hogy NINCSEN HELY, oszt akkor mar lehet bevonni a dontesbe hogy akkor ovoda legyen vagy parkolohaz :)
ha mindketto lesz, akkor megint egy extra szenvelgés utan jon egy kis önkurmanyzatis CHF hitelke majd utana jon az ingatlanadocska, oszt mar ugy fogjak feltenni a kerdest hogy beszedjek-e midnenkitol a parkolohazra a penzt vagy inkabb csak attol aki hasznalja...

na en ugy akarom nevelni a gyerekemet hogy 10 evesen ezt mar ertse logika ügyileg, hogy amit hasznal az penzbe kerul :)

Reggie 2011.11.18. 06:56:19

@Perillustris: Ezzel kezdtem, hogy amint lehet meg kell elozni. Tenyleg olvasd vissza az egeszet elolrol, mert unalmas mindent leirni megint...

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2011.11.19. 15:04:20

@newtehen: 10 óra munka + 3 óra utazás, az 13, még mindig marad 11, mit panaszkodsz. Nem kéne annyit lustálkodnod.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása