Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Miért kell a sorompónál előrepofátlankodni?

2011.12.03. 15:50 :: SilentSound

Volt már alkalmam elképedni olyasmin, amire Tibor hozott fel két példát is. Az én esetemben az idióta hülyegyerek szépen ki is kerülte a félsorompókat a kispesti Derkovits Gyula utcát keresztező vasúti átjáróban, ami egyébként is tipikus abszolút beláthatatlan fajta. Vajon miért gondolja néhány emberszabású, hogy ő ezt megteheti, mert a többiek kevésbé sietnek?

A kedvencem, amikor egy vagy több autós mindenáron elöbbre akar tolakodni! A képeken levő két autó is ilyen, a swift kihasználja azt, hogy zárva a sorompó, és megpróbál legelőlre beállni. Egyébként sikerrel, mert ki az a hülye, aki egy ilyen miatt össze akarná töretni az autóját? Na persze, erre az a válasz, hogy eg ugyanilyen kvalitású sofőr...

sorompo-bunko1.jpg

Ekkor hallani orbitális balesetekről, amikor a két baromarcú, énsemmibőlsemengedek összetalálkozik! Ez a Suzuki a IBP-139-re hallgat.

A másik képen meg azt a passátost látni, aki lemaradt a pirosról, de mindenáron előre akar keülni, így a szembejövő gyalogossávon törekszik előre...

sorompo-bunko2.jpg

Ha ez az illető olvassa a blogot, szívesen megkérdeném tőle, hogy anyja temetésére sietett, esetleg valahová máshová? Ez a Passát meg a HDP-617-re hallgat.

180 komment

Címkék: közlekedés autó hülye vasút sorompó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hawkeye 2011.12.04. 14:39:58

@Tibi88: Ezzel az ésszel hamarosan te következel... :(

Tibi88 2011.12.04. 14:45:25

@hawkeye:

Valaki magyarázza már el nekem, hogy mi köze van a buszsáv használatnak a halálához? Gyorsan ment, nem tudta kikerülni az előtte lévő autót és utána eldobta a saját gépét. Ez sima lúzerség.

Ha kihajtottak elé, akkor nem csak ő volt a hibás, hanem az is aki elé ment. Tök mindegy hogy szabálytalanul ment a buszsávban, akkor sem lehet.

De nem tudjuk mi volt...

Tibi88 2011.12.04. 14:46:44

@hawkeye:

Arra várhatsz :D ha szabálytalankodik valaki, akkor is lehet ésszel.

Pont mint szabályosan elbaszni mindent a forgalomban.

Büszke_troll 2011.12.04. 15:00:41

@hawkeye:
www.boon.hu/sulyos-gyermekgazolas-a-kiss-erno-utcan/1853609

"piros jelzésnél várakozott két sávban a Diósgyőr felé menőautósor, amikor hátulról egy türelmetlen autós a Fiatjával a záróvonalat átlépve hajtott át a szemközti sávokba, és elkezdte kikerülni a sort. Ekkor kanyarodott ki a zöld jelzésen egy autó Diósgyőr irányába, amit észlelve egy nagyot fékezett a szabálytalankodó vezető. Amikor látta, hogy elhárul előtte az ütközésnek az eshetősége, elengedte a fékpedált és a gázra lépett és tovább hajtott a tilos jelzésen. Ekkor gyalogolt keresztül a zebrán egy gyermek, akit későn észlelve elgázolt a felelőtlen járművezető."

Büszke_troll 2011.12.04. 15:07:32

@''autónepper.'':
örülök, hogy végre felismerted hol a helyed. :)

Tibi88 2011.12.04. 15:09:56

@Büszke_troll:

Az ilyen seggfej ellen nem tudsz csinálni semmit.
Alatta meg a másik hír, hogy a rendőrautóval ütköztek ami ment a helyszínre...

@hawkeye:

Ebből látszik hogy az egyik bunkó volt, veszélyes és béna(ki az a f*sz aki álló sort előz záróvonalon keresztül piros lámpánál...), a másik meg csak szimplán béna, de amúgy meg mindig tök szabályosan közlekedik (lehet), csak most nem figyelt . És ugyanúgy baleset lett mindkettőből.

jelentéktelen alak 2011.12.04. 15:12:37

@Tibi88: Ez igaz. De éppen ezért használta azt a sávot is, ahol semmi keresnivalója nincs.

Ami összefügg, össze is tartozik...

jelentéktelen alak 2011.12.04. 15:21:11

@Tibi88: Szerintem béna vezető az, aki nem tud szabályosan megoldani bármilyen forgalmi helyzetet. Aztán vannak a bénaságnak fokozatai.

De aki eleve szabálytalanul közlekedik, az csak béna lehet. Nem elég ügyes, hogy szabályosan is meg tudja oldani.
Lehet ezen maszatolni, de ez akkor is alap. Sokan próbálkoznak a szerecsen mosdatásával, de az akkor is csak szerecsen marad. Ez is alap.

Nem csak a bénaságnak, de a butaságnak is vannak fokozatai. Van aki elhiteti magával, hogy ő ügyesebb attól, hogy nem tud szabályos lenni. Vagy azzal ámítja magát, hogy tudna, ha akarna, de mikor mégis meg akarja próbálni, az Istenért se jön össze neki.

De ahogy írta is itt valaki, az igazán veszélyes az, mikor a butaság és bénaság párosul.

fezoGT 2011.12.04. 16:17:24

@hawkeye: az a durva hogy így elveszteni a kontrollt lehet egy sima rosszulléttől is. Nem gyakori, de előferdül. Egyik ismerősömet így csukták meg balra kanyarodás közben, ott a szembejövő vércukra leesett és fék nélkül átjött a piroson, nem kis sebességgel.

Ha viszont szándékos volt, akkor asszem helyére került az illető. Mindenesetre a hambis itt valszeg egy új születésnappal lett gazdagabb.

Tibi88 2011.12.04. 16:20:36

@jelentéktelen alak:

Gyorshajtás már szabálytalanság. Ha megy valaki 180al autópályán, mert szarik a büntetésre az béna? :D

Ennél hülyébb magyarázatot még sosem olvastam.

messi-asz 2011.12.04. 16:38:31

@hawkeye: ja ja ez ma má volt... lemaradtál...

200zal a buszsávban...

remélem megdöglött a patkány

messi-asz 2011.12.04. 16:40:46

@Hcilla: legalábbis aki 200zal jár a városi buszsávban...

ez egy életforma... a vállalkozását hasonló tisztességgel és figyelemmel vezeti...

azt gondolom büszke lehetek magamra... nincs X6osom, de lehetne is akár... azt hiszem ez az élet a havai...

messi-asz 2011.12.04. 16:41:58

@Hcilla: jaa és elég ritka amikor nem ezek a patkányok ölnek meg ártatlan tisztességes embereket... így minden kis pozitívumnak örülni kell...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.04. 17:05:02

Főleg a járdán menő a meredek. Kíváncsi vagyok, mit csinálna, ha egy ember előtte, egy mögötte állna meg, amíg kiér a rendőr :D

A sorompós meg mekkorát nézne, amikor egy kamion van a szembesávban, akit mondjuk nem érdekel, hogy a másik oldalon mi van :D

messi-asz 2011.12.04. 17:07:32

@ColT: vagy ha az első szabályos autós legyorsulja...

bár lehetetlen mert a sorrompót felengedik és a piros a szabályosakat még visszatartja...

nyilván lesz még egy piros lámpája is...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.04. 17:10:19

@messi-asz: Leszarja.
De érted, mostberre az ilyen 'autónepper' stílusú faszoknak mit mondjon az ember, miért faszság? Miért pofátlanság? Mert az, de gyakorlatilag az illemen meg a KRESZ-en kívül semmit nem lehet felhozni, amit meg ő leszar.
Ennek csak a rendőr tudja elmagyarázni, hogy egy segg, de rendőr meg nincs, és ha elveszik a jogsiját, vezet tovább.
Megbüntetik, kifizeti.
Le úgysem csukják, mert baleset okozást is meg lehet úszni felfüggesztettel.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.04. 17:13:10

@Tibi88: Ha nem tolja a buszsávban, hanem megmarad a seggén a saját sávjában, akkor nem karambolozik. Nyilván nem a sáv a hibás, hanem az, hogy szabálytalankodott, mert azt hitte, ő a Jani, vagy hogy rá nem vonatkoznak a fizika törvényei.

''autónepper.'' 2011.12.04. 17:20:13

@ColT: minden hova autóval megyek ezt mire értetted?

''autónepper.'' 2011.12.04. 17:20:58

@Büszke_troll: nem azért csak telibe foslak ...

Tibi88 2011.12.04. 17:23:28

@ColT:

Ha a buszsávban tolja, csak normális sebességgel akkor sem lett volna semmi gond valószínűleg. Csak ez egy agyatlan barom volt.

Aki meg itt maffiózót kiállt, meg mit tudom én még mit, az nézze meg hogy milyen hűde fasza autó ez... Sima volvo, talán s40.

messi-asz 2011.12.04. 17:25:08

@Tibi88: mondtam, aki így közlekedik az így is élt...

felszámolja, lepapírozza, hajléktalanra íratja stb

ezek rombolják a TÁRSADALMAT...

tehát bűnöző. nem kívánom hogy dögöljön meg, de nem is sajnálom...

''autónepper.'' 2011.12.04. 17:35:07

@messi-asz: te tuti hogy becsület megtestesitője vagy! maffia... úristen te nem vagy tisztába hogy mit jelent az a szó h maffia:) te is csak azt tudod mondani látsz egy fekete autót maffia... haver amég nem volt közeledbe egy oylan ember aki téleg ilyen körökbe mozog addig ne kiálts maffiát fönököt mindenkire:)))

Büszke_troll 2011.12.04. 17:35:52

@''autónepper.'':
Nézd csak, a mocskos szájú proliját! :)

''autónepper.'' 2011.12.04. 17:39:07

@ColT: hallod az vese rám az első követ aki sosem szeget megsemmi szabályt:)

''autónepper.'' 2011.12.04. 17:40:31

@Büszke_troll: tudod ki a proli hülye gyerek :) egy 0 vagy érted bazdmeg egy 0 ... na mennyél szépen rántsá rá kettőt hátha jobb napod lesz:))

WellJack 2011.12.04. 17:45:02

@messi-asz: Az ember nem 200-al megy a buszsávban, hanem kerüli a dugót! De látom, te vagy a tisztesség Apostola! Gondolom, soha sem vettél semmit számla nélkül, minden jövedelmed adózott, mind ahogy az egész családodé. Persze vehetnél X6-ot, de mégis egy 8 éves Mondeo-ban anyázod a buszsávot használókat.

Gyökerek, ne keverjétek már a közlekedési szabálysértéseket a köztörvényes esetekkel! Aki minden KRESZ szabályt betart, az közveszélyes elmebeteg, akkor meg ne ítélkezzünk! 90-nél belefér a 100, a megállni tilosnál kiugorhat anyu, de a buszsáv az gáz...

WellJack 2011.12.04. 17:50:28

@''autónepper.'': Te, direkt írsz ilyen gyatra helyesírással, vagy tényleg ekkora surmó vagy? Mondatonként tolsz 6-7 helyesírási hibát! Korán otthagytad a sulit, vagy mi? Figyu, ha aláhúzza pirossal, akkor még - valszeg - hibás!

''autónepper.'' 2011.12.04. 17:55:51

@Hcilla: ja korán ott hagytam :) de am az is hozzá tartozik hogy gyorsan irok kicsit és nincs kedvem mindig javitani ha van hiba benne:D egyébként a bill-emen nincs hosszú i se ö se ü szal ... ha úgy nézed meg akkor nincs annyi hiba benne:)

jelentéktelen alak 2011.12.04. 18:04:08

@Tibi88: Persze, hogy az. Fentebb ki is fejtettem, hogy miért.

fezoGT 2011.12.04. 18:08:29

@ColT: akikre te gondolsz, azok nem is írnak ide, mert minden más mellett ezt a blogot is lexarják (persze ez amiatt is lehet hogy nincs tehetségük megírni egy kommentet). Meg majd pont a rendőr fogja megállitani, napersze. Jogsi el, ő meg vezet tovább. Ez lett a 90es évek elején megjelent lilazakós "válalkozó" urakból :)

Sőt, 2-3 poszttal előbb is volt erről szó, hogy "...ezeket előbb-utóbb valaki majd kilövi!" Nohát itt az élő példa.

Büszke_troll 2011.12.04. 18:15:26

@''autónepper.'':

a szóhasználat, a stílus, a helyesírási problémák, vagy hogy egy szakadt BMW-re (vagy Passat?) vered magad, mind-mind az alsóbb néposztálybeli származásodra utal. A szabályok bugris megszegése pedig arra, hogy ott is maradtál.

Nem az a baj, hogy szabályt szeg valaki, velem is előfordult már egy-egy 250-es száguldozás, vagy sávok közötti szlalomozás, tilosban parkolás.
De soha nem gyártottam hozzá ideológiát, elfogadtam, hogy nem vagyok hibátlan, bunkó voltam és szégyelltem magam utána.

Emmett Brown 2011.12.04. 18:27:44

@jelentéktelen alak: a szabályosság meg a bénaság nem ugyanannak a skálának a végei. ezt kár szerintem ragozni, mert teljesen egyértelmű, hogy nem az a béna aki véletlenül 52-vel megy városban, hanem aki már 25-nél is szédül a sebességtől. Melyikük a szabályos? Biztos az 52-vel menő a béna?
Nem az a béna, aki nem tud szabályosan megoldani egy helyzetet, hanem az, aki nem ismeri fel, hogy éppen kialakult egy helyzet(akár őmiatta), és az már meg is oldódott.
Ugyanígy, aki nem tudja megítélni, hogy egyes esetekben egyes szabályokat át lehet lehet hágni az béna, mert képtelen aggyal végigondolni a szitut, egyszerűen a beleprogramozott szabályok szerint dönt.

''autónepper.'' 2011.12.04. 18:28:16

@Büszke_troll: nem verem magamat semmire hidd el megtehetném hogy arcoskodok sőt azt is megtehetném hogy holnap fogom magamat elmegyek és veszek egy q7est egy x6ost magamnak és arra verem magamat DE mivel akkor is ugyan az az emnber lennék... az is is csak akkor derült ki hogy milyen kocsim van mikor egyikőtök még 1 éve kb meg kérdezte... igen akkor egy passatom volt nem tagadom utána vettem a bmwt DE ha ismernél az életbe se verem magamat arra h hú mekkora jampi vok hogy vettem egy ilyen autót MERT NEM ETTŐL ÉRZEM MAGAMAT NAGYOBBNAK de igen meg van a saját érték rendem mit tartok fontosnak és mitartok kevésbé igen lehet kicsit alpári a stilusom de hát nem is szülő orvos vagyok.... és igen vannak olyan dolgok amit nem tartok szabály szegésnek se ilyenek a fent emlitett dolog mint pl a suzukis ahogy ott áll DE viszont pl mélységesen elitélem aki rokant helyre áll vagy rokant kártyával ( kamuval) elfoglalja szerencsétlenek parkoló helyét VISZONT bárhol bármikor megállok kibaszom vészvilogót és besétálok megenni egy gyrost mondjuk mert azt kurvára nem tartom szabálysértőnek mert fogod és kikerülsz engem !! érted az össze fügéseket? (gondolom igen) és még sorolhatnám tovább ezeket ...

fezoGT 2011.12.04. 18:32:40

@Hcilla: dugóelkerülés biza...a TMC vevő jóbarát!

messi-asz 2011.12.04. 18:43:30

@Hcilla: mijen dugó 7végén te kretén ???? mer mentek "NORMÁLISAN" az átlagszabálysértők 60-70 nel... de neki ez is kevés...

"streetfighter" 2011.12.04. 18:43:47

@jelentéktelen alak:
Én már többször leírtam, hogy ez nevetséges, abszurd és teljesen komolytalan hozzáállás.
Nem is érdemes a vitára, hiszen mondvacsinált.

messi-asz 2011.12.04. 18:50:21

@Hcilla: a közúti veszélyeztetés az BŰNCSELEKMÉNY

a megállni tilos pedig nem az...

te kretén po:cs

fezoGT 2011.12.04. 18:51:33

@messi-asz: mert mondjuk az átlagszabályosak is mennének 70el mert a lámpa is annyira van beállitva, de a hülyegyerek előtte meg azthiszi h városba van és ragad az 50re, ami inkább 45. Meg zöldre váltáskor keresi az egyest, de azt véletlenül otthon felejtette...

nagyjából úgy ezért van dugó

"streetfighter" 2011.12.04. 19:00:46

@Büszke_troll:
"....bunkó voltam és szégyelltem magam utána."

Ha ez vicc akart lenni, ahhoz bárgyú, ha igaz, akkor meg szánalmas.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.04. 19:07:34

@''autónepper.'': Az vese? Szerintem máj.

@Tibi88: Már attól hülye, hogy a buszsávban tolja. Innentől kezdve már csak a mérték a kérdés.
Valószínű kanyarodáshoz nem ilyen sebességgel sorol be.

@vidifan: Nem lenne azért rossz, ha velük szemben is keménykednének a rendőrök. akkor elhinném, hogy lehet más a politika.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.04. 19:09:28

@vidifan: Frászost van 70re belőve.
Pécsett a főutakon ötvenre van. De még ha 45 körül gurulok is, mindig átférek a _zöldön_. Nem sárgán.

Persze valakinek sohasem jó az 50, meg kell előznie, visszaállnia elém, majd a következő lámpánál fékeznie, mert az akkor még piros. De legrosszabb esetben 2-3 lámpa múlva utolérem, mert kiesik a hetvenjével a zöldhullámból.

Tibi88 2011.12.04. 19:11:41

@Emmett Brown:

Na ez egy korrekt megfogalmazás.

@''autónepper.'':

Szabálytalannak szabálytalan, csak szarsz rá :D
Amúgy osztom a véleményed, de én a gyroshoz már keresek egy helyet :D
Múltkor beálltam éjszaka a buszmegállóba kajálni, mert onnan volt 3 méterre a kajálda. Jött a rendőr hogy kié a kocsi. Mondom enyém, de nem jár busz, mi a probléma? Valamit mondott, ment tovább.

Következő héten mentem ugyan akkor, látom már áll a megállóban a rendőrautó. Megálltam mögötte, kiszálltam és természetesen az volt aki előtte még kötözködött :D Megkajáltunk az asztalnál és mondta, hogy múltkor még meg akart büntetni. De rájött hogy baromira nem zavar senkit, mert busz majd csak 3 óra múlva indul először.

Rugalmasan kell kezelni a szabályokat, másikra meg figyelni és nincs probléma.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.04. 19:16:25

@Tibi88: Ezzel nincs is gond, ha mondjuk a rendőrnek van mérlegelési joga.
Csak ha itthon a rendőrnek mérlegelési joga van, akkor abból más nem lesz, csak korrupció.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.04. 19:17:34

@''autónepper.'': "de igen meg van a saját érték rendem mit tartok fontosnak és mitartok kevésbé igen"

Mondjuk jobb helyeken ezt a törvény leszarja, és betartatja veled, ami az ő értékrendje, csak ez a Balkán.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.04. 19:18:53

Jaj most esett le.
Azt hiszi a Suzukis, hogy ha előreáll, előbb jön a vonat! :D

''autónepper.'' 2011.12.04. 19:19:34

@Tibi88: ennyi láttod eről beszélek én... hogy vannak dolgok amik nálam se férnek bele... de a legtöbb dolgot könyen veszem ez kb olyan hogy van záróvonal de ha látom nemjön szembe senki simán leelőzöm... vagy kanyarodósávban stbstb... ezek olyan dolgok amik értelmes keretek között nem fogok ember tőlni vele BÁR messiás szerint vagy ki az a pali gyilkos maffiózo leszek :D:D

fezoGT 2011.12.04. 19:22:04

@ColT: attól hogy Pécsett nincs 70re táblázott átmenő út, attól még máshol lehet. És amikor egy zöldre meg lehet tenni egy Andor u. (XI) - Reitter u. (XIII) távot az sztem nem lebecsülendő dolog (kicsit teperni kell hozzá a Lágymányosin de ezt most hagyjuk). Nem este, napközben is. Azaz csak lehetne, mert mindig van 1-2 aki csak néz, de nem lát...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.04. 19:24:35

@vidifan: Nem csak Butapest van a világon.
Amúgy persze, ha 70-re van táblázva, akkor 70 közelében kell menni, az OK, azzal semmi gond nincs.
(Egyébként itt amiről beszéltem, az átmenő út. 6-os főút, meg 58-as. Csak nagy része 50-es, ahol bent megy a városban. Kijjebb 60-70.)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.04. 19:26:23

@''autónepper.'': A záróvonal az pont jó, az ugyanis általában azért van, mert valamiért nem biztonságos ott előzni, akkor sem, ha nem jönnek szembe épp.

CoIie 2011.12.04. 19:30:19

Ma délben a Szentendrein: záróvonal átlép, buszsávban előz, 5 autó összetör, 1 halott...

fezoGT 2011.12.04. 19:41:15

@ColT: egyébként Pécs még úgy-ahogy közlekedhető, de pl. Szfváron (szerencsére már elköltöztem onnan) sztem te is a hajadat tépnéd. Eleve egy lassitott felvétel az egész, ehhez jönnek hozzá a széthangolt lámpák. Kicsit sok a rosszból...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.04. 19:42:24

@vidifan: Nemrég mentem át rajta, nem sok bajom volt.
Siófok a halál, ott tényleg semmi nincs egymáshoz lőve.

CoIie 2011.12.04. 19:43:38

Még valami, nagyjából ugyanennek a buszsávnak a végénél, már az Árpád hídon, a jogalkalmazó szándéka szerint a busznak nincs elsőbbsége, hisz maga a buszsáv szűnik meg, sávot kell ezért váltania...
Kéretik az igyekvő autós dolgozókat nem zavarni "féklámpa villogtatással", hanem folyamatos haladással elősegíteni a forgalmat. ;)

CoIie 2011.12.04. 19:46:10

@Büszke_troll: Nem hallottad? Még egy baleset történt ugyanott! Ébresztő!!

fezoGT 2011.12.04. 19:49:16

@ColT: szerencsére van már rendes elkerülő. Bár ez is magyarosra sikerült, mert a 2x2 sávos nyugati szakasz egy 1sávos körforgóban végződik. Mind2 végén, ráadásul az egyikbe még a hasonlóan 2x2 sávos 8as is be van terelve, szintén 1 sávon. Nice job!

Aki ezt átvette, naponta ott járatnám...

"streetfighter" 2011.12.04. 19:50:00

@ColT:
Olyan nincs, hogy valamiért.
Általában egyértelmű, hogy miért, és ha az nem áll fenn, akkor előzők és kész. Szerintem nem bonyolult. :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.04. 19:54:04

@"streetfighter": Valamiért : adott helyen a helytől függő veszély van. Ha szerinted nem áll fenn, az nem azt jelenti, hogy nem áll fenn az az ok, max. nem tudsz róla.
Khm. Ez olyan, mint Sásd előtt a 90 fokos kanyar. Előtte van egy kis domb, aminek a teteje után egy bekötőút csatlakozik a főútra.
1. ha ott valaki kihajt, akkor megszívtad
2. ha nyomod mint a süket, (pl.) előzöl, akor nem veszed be a kanyart.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.04. 19:54:43

@vidifan: Semminél jobb, én könnyen átjutottam rajta. Mondjuk nagyobb forgalom esetén tényleg gáz lehet.

Tibi88 2011.12.04. 20:08:22

@''autónepper.'':

Ugyan ez van velem is, ha nem jönnek szembe nem zavar a záró. De ha jönnek nem fogok előzni, ugyan az mint a sima szaggatott. Ott se előzök ha jönnek szembe...

Parlament előtt van az a parkoló rész rapkarton, vagy én nem tudom mi akar lenni, mert semmi felfestés nincs, de ráhajtani tilos se... Ment előttem az autó 50el alig, én meg persze kikerültem ott. Na most az szabálytalan? Mondjuk ha az is akkor is kikerülöm legközelebb, ha nem zavarom vele :D Csak érdekel

Tibi88 2011.12.04. 20:10:07

@ColT:

Elég sok hely van ahol ellátsz kilóméterekre, és végig záró van. Ha szemből, becsatlakozóról nem jön senki akkor ott szabálytalan előzni, csak senkit nem veszélyeztet/zavar (zavarni zavarja a sok frusztrált embert, és még le is fotózzák...)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.04. 20:11:17

@Tibi88: Én azért nem sok ilyet látok.
AZ mondjuk zavaróbb, hogy tök egyenes úton végig 60-as, 70-es táblák, és nem tudod, melyik mögött lesz sün.

Tibi88 2011.12.04. 20:25:44

@ColT:

Bizony. Vagy csak 30 méterre kitéve, mert van egy földút arra, ahonnan hetente 1x jön autó. El sem veszem ott a gázt.
Eddig szerencsém volt, mert egy balra kanyarodni tilost nem vettem észre és csak arra kaptam 4 000es büntetést. Azon kívül semmi, traffit sose látok csak városban meg pályán. Lakotton kívül 6 év alatt még 1x sem volt szerencsém hozzájuk :D

Visszatérve arra amit felhoztam. Sok helyen van egy kis emelkedő és felfestik már a vízszintes részen a zárót, pedig van még 1 kilóméterünk amíg nem belátható. Itt 100 méter alatt megvan egy előzés, ha valaki 200al jön szemből még akkor is visszaérsz.

Büszke_troll 2011.12.04. 20:27:46

@CoIie:
Én az előzőt nem hallottam. :)

''autónepper.'' 2011.12.04. 20:33:07

@ColT: hát én nem tudom....

@Tibi88: pontosan :)) egyébként szerintem nem az

Büszke_troll 2011.12.04. 20:33:15

@CoIie:
szóval milyen baleset volt ez( @hawkeye: 2011.12.04. 14:35:52) előtt?

WellJack 2011.12.04. 20:37:17

@messi-asz: Miről beszélsz, öcsi? A buszsávban haladásról, vagy a sorompónál szabálytalankodóról? Mert egyik sem bűncselekmény, csak a te csökött, jogszabálybuzi agyad képzeli ezt!

Nem vagyok profi személyiséganalízisben, de ez az "igazságbajnoka" habitus bizonyára valamit kompenzál. Talán egy el nem ismert középvezetőt/mérnököt valami multinál, vagy egy átlagosnál gyengébb képességű, ezért alacsonyan pozicionált, kisebbségi érzéssel küszködő pedagógust/közalkalmazottat látok, mikor rád gondolok.

Többnyire nem kenyerem a csúnya beszéd (az ilyen skatulya-matyik meg sem érdemlik az ingerlődés olyan szintjét), de a te ostoba, kioktató és aberrált hozzáállásod kihozza belőlem.

Illetve nem is. Mert arra gondolok, hogy én holnap is a buszsávban előzök, 200 fölött járok az autópályán és bármilyen szabályt megszegek, ha úgy kívánja a józan ész. Téged meg holnap is sarokba állítanak a adócsaló/semmirevaló főnökeid, és ez soha sem fog megváltozni. Mindig csak egy kis puhapöcs leszel, mert ez van benned. Ezért rúgnak beléd nap mint nap. Változtass, soha sem késő. :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.04. 20:37:51

@Tibi88: Én meg elveszem, mert a rohadékok bárhol lehetnek :S

Az emelkedős dologra meg, első a biztonság. Lehet általában nem gáz átlépni, de egyszer zúgnak beléd, vagy te valakibe.

"streetfighter" 2011.12.04. 20:53:43

@ColT:
Lehet, hogy nem volt egyértelmű, de én arra gondoltam, hogy nem áll fenn.
Nem arra, hogy lehet, hogy nem áll fenn, esetleg szerencsém lesz, netán majd csak lesz valahogy.
Talán érzékelhető a különbség.
Ott ahol még nem jártam, nem ismerem a helyet, nem fogok kamikaze akciókba.

[mike] 2011.12.04. 20:58:23

@''autónepper.'': oké oké.... NA DE! Ha én téged akarlak megelőzni, akkor eléd, vagy mögéd álljak majd? Ezt mindenképpen tisztázzuk, mert én is járok arra néha..... :D:D

''autónepper.'' 2011.12.04. 21:14:29

@[mike]: hmmm ez jó kérdés:D ha nyomod neki mehetsz előttem is legalább nem engem mérnek be:DDDDD

Tibi88 2011.12.04. 21:31:21

@ColT:

3x körülnézek előtte honnan jöhet valaki. Inkább a biztonságot tartom szem előtt, de ha sehol senki, csak előttem, akkor nem filózom a szabályszegésen.
El lehet ítélni ezért, de szerintem simán lehet körültekintően szabálytalankodni. És szabályosan menni, közben baromságot csinálni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.04. 21:39:12

@"streetfighter": @Tibi88: Tipikus esetei azoknak, aki baleset után vakarják a fejüket. Én is így szívtam be a sásdi barmot, mert nekem sem jutott eszembe, hogy ott van olyan ökör, aki megáll.

"streetfighter" 2011.12.04. 22:00:03

@ColT:
Persze, az élethez szerencse is kell, ez tény, vagy legalább az ember, ha már nem is szerencsés, de legalább ne legyen szerencsétlen. Te az voltál. Én is lehettem volna. Ez sajnos benne van a pakliban, de úgy nem lehet élni, hogy mindig mindenre számítson az ember.
Akkor ki se mozdulj otthonról... majd rád dől a ház. :)

jézus_szive 2011.12.04. 22:58:05

@ColT:
"2. ha nyomod mint a süket, (pl.) előzöl, akor nem veszed be a kanyart. "
Nem a sz@rt nem. :D Az a kanyar gyönyörüen elözhetö, ha jol rémlik a kanyar még lezárovonalazva sincs. Pécs felé külsö iven 100 körül még teljesen sima. :)

jelentéktelen alak 2011.12.04. 23:11:38

@Emmett Brown: "egyértelmű, hogy nem az a béna aki véletlenül 52-vel megy városban"

Véletlenül? Tehát túl ügyetlen ahhoz, hogy ne lépje túl az 50-et???? Akkor ki is a béna?

"Nem az a béna, aki nem tud szabályosan megoldani egy helyzetet, hanem az, aki nem ismeri fel, hogy éppen kialakult egy helyzet(akár őmiatta), és az már meg is oldódott.
Ugyanígy, aki nem tudja megítélni, hogy egyes esetekben egyes szabályokat át lehet lehet hágni az béna, mert képtelen aggyal végigondolni a szitut, egyszerűen a beleprogramozott szabályok szerint dönt."

Miért is kell neki a szabályok áthágásával megoldani a helyzetet??? Csak nem azért mert a szabályok keretei között kudarcot vallott???

Akkor megint csak ki is a béna????

Senki sem tökéletes. Mindenki követ el ilyen olyan hibákat, éppen ezért senki sem szabályos tökéletesen. Erre írtam korábban, hogy a bénaságnak vannak fokozatai.
Pont úgy mint a butaságnak.
Baj az, mikor valaki butaságból fakadóan úgy igyekszik leplezni, vagy tagadni az ügyetlenséget, hogy teóriákat gyárt hozzá.

Ismered a viccet, mikor a nyuszika nagyot esik a biciklivel? Ő is arra hivatkozik, hogy nem ügyetlen volt, hanem így szokott leszállni...

Viccnek jó. Életvitelnek...

jelentéktelen alak 2011.12.04. 23:14:07

@"streetfighter": Igen, mindig ezt írod, mert érvekkel nehéz lenne reagálni rá...

jelentéktelen alak 2011.12.04. 23:27:45

@"streetfighter": Marhaság. Kell az élethez szerencse, persze. De az ember -a józanabbik- nem erre alapoz, mikor a kockázatot elemzi...

Az a baj, hogy mikor nincsen szerencséd, akkor nem csak a saját sorsod töröd derékba. Ha csak magadat kockáztatnád, senkit nem érdekelne, hogy mekkora kockázatot vállalsz be. De jelen esetben más farkával vered a csalánt.

_B_ 2011.12.05. 07:59:35

@CoIie:
"Ma délben a Szentendrein: záróvonal átlép, buszsávban előz, 5 autó összetör, 1 halott... "

Nézd a jó oldalát: végre az döglött meg, aki megérdemelte

messi-asz 2011.12.05. 08:08:35

@_B_: +1

illetve: -1 patkány, geci feudális hűbéres ko:cso:g

a társadalom szennye... ma remélem +döglik a többi ugyanilyen is...

dzsaszper 2011.12.05. 08:51:58

én idáig csak megkülönböztető jelzéseket használó mentőautót láttam "előrepofátlankodni" sorompónál. Amikor megállt, a hangjelzést lekapcsolta, majd amikor a sorompó megmozdult, visszakapcsolta a sofőr. De szerintem rá senki se haragudott :)

dzsaszper 2011.12.05. 08:53:46

@Tibi88: elég sok ilyen helyen van menet közben kereszteződés is...

"streetfighter" 2011.12.05. 09:34:35

@jelentéktelen alak:
Neked nem lehet ész érveket felhozni, hiszen mindig gyártasz rá egy abszolút "eszetlen" teóriát, ami köszönő viszonyban sincs a valósággal.
Egyébként sűrűbb városi forgalomban van alapja a te felvetésednek, de ott viszont nincs értelme a "pofátlankodásnak", tehát nem is csinálom, csak ott ahol elhúzok és a többiek nem is látnak többet. Tehát kinek is okoznék hátrányt? Vicc!

"streetfighter" 2011.12.05. 09:42:18

@jelentéktelen alak:
Ja, a másik. :)
Megint írsz arról, amiről nem tudsz semmit.
Milyen kockázat? Milyen szerencse? Kinek a farkával, milyen csalán verése?
Ne fárassz! Azt sem tudod miről volt szó.

Emmett Brown 2011.12.05. 10:09:03

@jelentéktelen alak: az a baj az érveléseddel, hogy kiforgatod a szavakat, és azokra építesz. nem az én szavaimat, hanem a magyar nyelv szavait. kicsit olyan, mint Randall a Shop Stop 2-ben a küszöbmajommal. attól, hogy te új értelemben akarsz használni egy szót, az még nem fog úgy elterjedni
leírtam, hogy a szabálytalanság és a bénaság nem szinonim fogalom, szerinted igen. ha azt írtad volna, hogy aki 52-vel megy az hülye, és a hülyeségnek vannak fokozatai, azt el is tudnám fogadni. De nem béna!
Vegyünk pár példát:

lakott területen kívül 20 fok, napsütés, valaki megy 75-tel, ezáltal feltartva az egész sort. szabályos? igen szabályos. azáltal, hogy nem képes egy elvárt sebességet tartani béna? igen béna.

fel akarsz hajtani az autópályára, de épp mindneki szabályossági napot tart, és pont 130-cal halad mindenki a külső sávban, éppen a megfelelő követési távolságot tartva. szabályos, ha senki nem megy be a belsőbe, hogy Te be tudjál sorolni? igen, szabályos, mert nem mehet senki a belsőben ha nem előz éppen. azáltal, hogy teljesen figyelmen kívül hagyja a másikat azáltal viszont béna lesz? szerintem igen.

mész az úton, mögötted jön valaki. meglátsz egy akadályt a sávodban. szembe jönnek, méghozzá úgy, hogy ha tartod a szabályos 50-et akkor meg kell állnod/nagyon le kell lassítanod, de ha felgyorsítasz a nyaktörő ultrabéna 60-as tempóra, akkor te is, és a mögötted lévő is ki tudja kerülni az akadályt. melyik a béna megoldás? biztos, hogy a második?
egy szituáció megoldásánál a szabályok nagyon jó útmutatóul szolgálnak, de néha fel kell ismerni, hogy a szabályok áthágásával lesz olyan ember, aki előnyösebb helyzetbe fog kerülni, míg SENKI más nem kerül rosszabb helyzetbe közlekedési szempontból.

Tibi88 2011.12.05. 11:13:28

@jelentéktelen alak:

Lánchíd közepén megállok előtted elakadásjelzővel telefonálni. Csak mert olyan kedvem van és szarok mindenkire.

Akkor Te mögöttem állsz addig, míg el nem indulok, mert nem előzhetsz meg. Esetleg megvárod a kivezényelt forgalomirányító rendőrt. És meséled majd otthon, hogy egy csomó béna ember kikerült, de Te olyan ügyes voltál, hogy 45 percen keresztül álltál mögöttem.

És ez egy teljesen életszerű helyzet, mert nem szabálytalankodsz.

Nikike86 2011.12.05. 11:17:54

@''autónepper.'':

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Arra nem is gondoltál, hogy van 3-om felnőtt fiam és 2-ő lányom, és az egyik nevén aki,25-éves 4.-ként született annak nevén írtam csak!:(((((

Emmett Brown 2011.12.05. 11:39:17

@Tibi88: sőt: ha valaki rosszul lesz, akkor még cifrább, mert akkor mindenki szabályos volt, és mégis csak szabálytalanul (bénán) lehet megoldani a szitut.

Ahamm 2011.12.05. 11:50:49

@Reggie: @jelentéktelen alak: @"streetfighter": visszatérve az eredeti témára, a sorompónál a Suzukis-t hiába is akarnád, mint első autós, nem tudod legyorsulni! Ha szabályos vagy, két oka is van ennek, ha nem vagy szabályos, akkor csak egy:
A Suzukis akkor fog elindulni, amikor elindul felfelé a sorompó! Itt nem tudsz előbb elindulni, mert nála nincs sorompó ( ugye, félsorompó van ). Ha viszont még szabályos is vagy, akkor megvárod a fehér jelzést, és akkor indulsz el, a Suzukis meg 50 métert már rád is vert...

"streetfighter" 2011.12.05. 12:19:19

@Ahamm:
Pontosan így van. Nem gyorsulgatunk a vasúti átjáróban. :)
Nekem van még egy okom. Kímélem a sportos futóművemet az egyenetlen átjárókban.
Országúton biztos, hogy utolérem, és aztán leelőzöm. Nem szoktam bosszankodni, ilyen hülyeségeken. Városban meg főleg nem érdekel.

Reggie 2011.12.05. 14:05:09

@Ahamm: Sok a ha, de az altalad vazolt esetben ugy lenne.

PoetaDoctus 2011.12.25. 18:27:23

Remélem, hogy azon vezetők édesanyja is olyan felelőtlen barom volt, akik kikerülték (áttörték) a sorompókat. Egyszer majd őket is elkapja a vonat s vége a világnak. Ki nyer, ha egy vonat találkozik egy autóval? A vonat. 100 tonna a 1,5 ellen!

GG81 2011.12.27. 15:56:46

remélem az ilyen okosok kipróbálják majd 2 vagy annál több sínpárral rendelkező átjáróban is tudásukat és tényleg elindulnak, amint elhalad a vodat, amit látnak..., így aztán lesz egy kis adrenalin termelő oroszrulett feelingje is a dolognak: vajos a többi sínpáron érkezik-e még vas!?

már képzelem a szitut, hogy két ilyen ökör egymással szemben a síneken ragad...!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása