Sziasztok!
Végre egy fórum, ahogy a szervotekergetők is letéphetik egymás- és a Városháza ajtaját. A szélvédőmocskolókat azt hiszem kellően elküldtük anyjukba, nézzünk másokat is!
Kezdjük talán a nyár egyik legocsmányabb szopatásával, Demszky hagymászos víziójával, a Kétes Metróval. Biztos állati klafa lesz, borítékolom, hogy az utolsó peronklozet ülőkéjén is a SIEMENS felirat díszeleg majd, ám odáig még rögös az út. Az egy dolog, hogy a della sincs meg az egész városszétfúrásra, tart ameddig bele nem döglünk, de hogy az elkerülhetetlen lezárásokat egy ötéves autista is jobban oldotta volna meg, az is ziher.
Saját példámat hozom: A Nap-hegyről Erzsébetre naponta úgy három körül, tehát a csúcs előtt. A bevett útvonalat a Gellért téren át a Műegyetem előtt a Lágymányosi híd felé simán eltorlaszolták. Oké, az autósok kétfelé kezdtek kerülni, a Szabdság-híd és a Budafoki út felé. A munka megállt a lezárt részen, mert ugye pénz már akkor se nagyon volt. Ennek ellenére a Kálvin teret is elkezdték szétverni, lezárás a Vámház körúton is. A forgalom viszont vígan jött a Szabadság hídról (lásd előző terelés), a rakpartról és a Közgáz elől. Ez a három irány, trolistól bele volt vezetve a LEZÁRÁSBA frontálisan! Egyetlen kis menekülő út maradt a csarnok mellett, amit viszont simán teleparkoltak a kofák. Két sorban, keresztbe, ahogy szokás, tudjuk... Maradt a Budafoki, mint menekülő. Augusztusig, mert akkor azt is teljes szélességben eltorlaszolták valami túrás miatt. Sebaj, gondoltam, próbáljunk a Karolinán és a Bocskain a Petőfi-híd felé. Muhaha! Amint a velem egyívásúak elkezdtek arra mászkáni, a Karolinát nyomban felmarták. DE NEM ZÁRTÁK LE. Nem tudom melyik a rosszabb...Talán nem kell részletezni, hogy a felmarások között maradó csatornafedelek milyen klasszul tudják letépni az alacsonyabb elemeket még egy szériaskodáról is...
Figyelitek, hogy hol vagyunk már a metróépítéstől?
Mivel a Nap-hegy oldalából sikeresen kiszorított a Centrum Parkolórendszer Kft, a BAH csomópont felüljárója alá parkolok és begyalogolok. Egyik reggel szépen megálltam, bezártam a kocsit és elindultam. Visszajövet (mondom, olyan három körül) arra érkeztem, hogy az addig kb. 15 centis padka mellett az úttestet még tizenöttel lejjebb marták, így már szemre neccesnek tűnt onnan leállni. Egyébként alapból lehetetlen volt, mert az autókat körbepakolták (meghúzták és be is nyomták) a felszedett aszfaltdarabokkal. Szétrugdaltam az akadályokat és megpróbáltam a lehetetlent, mert nem kis pénzért folyó melót végezni mentem időre. Szép óvatosan lecsurogtam a marásba. Aztán sehová tovább, az autó felakadt, kellemesen hintázott a padkán. Annyi szerencsém volt, hogy sikerült előre billenteni és megfogni az első kerékkel, majd picit csúsztatni és újra talajt fogni. Muszáj volt, mert az a rémkép gyötört, hogy a kocsi kettétörik. A libikóka trükköt látva a melósok -addigi semmittevős helyzetükből - pánikszerűen eltűntek
mindenféle nehézgépek mögé. Nem igazán volt időm (zsíros maszek, tudjuk) fotózgatni, meg rendőröket várni. Később hívtam a zsarukat, akik gyakorlatilag röhögve közölték, hogy mennyire nagy fasz vagyok, amiért oda álltam reggel. "Majd máskor nem áll oda. Felvesszük a jegyzőkönyvet, de arra számítson, hogy A VÁROSHÁZA NEM FOG FIZETNI AZ ÚTJAVÍTÁSOK ÉS METRÓÉPÍTÉS SORÁN OKOZOTT KÁROKÉRT!"
Tudjátok, olyan bizalmas odasugdosósan előadva... Zsarufüles. Brrr.
Azért én megpróbálom rájuk verni a dolgot...
üdv,
digiton
Metróépítés egy autós szemszögéből
2007.08.29. 10:34 :: SilentSound
Aki Budapesten közlekedik, az mostanában igen könnyen belefuthat egy épülő metróállomás miatti útlezárásba, ráadásul mivel metróállomás többnyire forgalmas csomópontokban épül, ezek a lezárások a legjobb helyeken tudnak lenni. Digiton leveléből megtudhatjátok, hogy ő hogy látja a helyzetet...
16 komment
Címkék: közlekedés metró autó parkolás útlezárás
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
fasirt 2007.08.29. 11:40:40
Rendszeresen közlekedem a 6-os számú főúton, ahol az állapotok idegtépőek. Kb. 1 éve kezdték el felújítani az utat és azóta rémálom közlekedni rajta. A felújítást nem úgy csinálják, hogy elkezdik az elején és folyamatosan haladnak a vége felé, hanem egyszerre az egész hosszában, ami azt eredményezi, hogy sehol sem lehet normálisan haladni az úton, ugyanis emiatt 40-es táblákkal van tele. És már 1 éve ilyenek az állapotok!
Nem értem, hogy ha ki tudják tenni a 40-es táblákat, akkor mért nem tudják beszedni azokról a szakaszokról, amik elkészültek?
A másik, amit nem értek, hogy mért nem érdeke az építtetőnek, hogy gyorsan elkészüljön az út? Talán azért, hogy vegyék meg az emberek az autópálya matricát a már elkészült M6 szakaszra!?
bonifac · http://vezetek.blog.hu 2007.08.29. 12:20:24
mrzed001 2007.08.29. 12:21:59
Node ahogy a 4-es 4 sávúsítása halad (már a 3. kormány "építi"), talán 2020-ra elkészül az a semmi 50 km (biztos azért ilyen lassúak, mert nem "kényszerültek" rá sehol, hogy völgyhidat építsenek ... mondaná a rosszmájúságom).
greg · http://index.hu 2007.08.29. 13:06:12
ott évekig fel van valami túrva, és talán soha nem is fejezik be amit elkezdenek. mi magyarok ehhez képest hipergyorsak vagyunk. de valójában odáig kellene már eljutni, hogy joggal bemehessen az ember az önkormányzathoz megkérdezni, hogy miért is fizeti az ember az adókat, ha csak ezt a sz*rt kapja. ha az emberek ebből szokást csinálnának, talán elgondolkoznának odafent is.
SzigMa 2007.08.29. 13:31:30
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.08.29. 13:38:06
Prez (törölt) 2007.08.29. 14:06:56
AI 2007.08.29. 14:49:03
Kopasz · http://www.ske.hu 2007.08.29. 14:50:12
osztrákok hogy foltozzák a kátyút?
kimossák az útfolytonossági hiányt(!), kiszárítják, és úgy bele a matéria
nem is jön ki
itthon meg beleburíjja a jómunkásember a tajigából, oszt hányás
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.08.29. 15:17:36
JP 2007.08.29. 16:16:10
mrzed001 2007.08.29. 17:38:59
Úgy hogy rendőr vigyázza őket :) ... és ez nem vicc vót, hanem felejelentés gyurshajtúsé .. mondá a közeg.
Tompici 2007.08.30. 00:12:20
pirosceruza 2007.08.30. 08:13:01
Másfelől én sem szívesen nézegetem a sóderdombon heverésző, napozó melósokat miközben egy dugóban szívok éppen, de hát igazság szerint megfelelően kéne szervezni és gépesíteni ezt a munkát is.
Németországban láttam egyszer, ahogy éjjel felmartak 30, azaz harminc kilométer autópályát. Másnap új kopóréteget húztak rá, éjjel felfestették a burkolati jeleket, másnap reggel megnyitották.
Hát valahogy így.
JP 2007.08.30. 12:59:12
Arról már ne is beszéljünk, hogy a minden télen szétfagyó alpesi utak hogy rendben vannak tartva mondjuk a régi 35-ös úthoz képest.
Hurrá Torpedó 2007.08.31. 08:59:11
33 km ebből 20 km-nyi szakaszon két tábla: úthibák 60. építés nyomait sehol sem látttam. kátyúk nem voltak. nyomvályú sem.
nem mellesleg a korlátozott szakasz is mértékekkel jobb, mint sok falukhoz vezető út, ahol semmi korlátozás nincs.
szerencsére nem futottam tarffipaxoló rendőrbe, mert 80-90-nel simán lehetett menni. és nem azért mert gyorshajtó lennék, hanem mert nem volt értelme a tábláknak.