Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Seggfejek vagyunk mind!

2007.09.07. 00:12 :: SilentSound

Roppantul nagy örömünkre szolgál, hogy az olvasóinknak van véleménye. Nos, levélírónknak véleménye az van, ha más nincs is neki. A megszólítást és aláírást ezúttal nem mi szedtük ki, gondolt ránk ez az áldott jó lélek, hogy ne kelljen holmi törléssel sem időt pocsékolnunk. Egyebet nem tudok mondani, kérem kapcsojja ki. Mindenesetre a levél elolvasása előtt ajánlott leülni valami stabil helyre.
Már csak ez kellett, hogy autózásra biztassátok az embereket! Így is annyi hülye mereszti a dagadt hájas seggét a kocsijában egyedül, minek kell mégtöbb??!! Miért jó dugóban állni és szennyezni a környzetet? Miattatok nincsen télen hó, meg van nyáron 42 fok. Arról nem is beszélve, hogy nem sétálhatok végig nyugodt szívvel a gyerekemmel egy forgalmasabb úton a szmog miatt. Aztán meg mindenki csodálkozik, hogy így nő az allergiások meg aszmások száma. Miért olyan nagy dolog otthonhagyni az autót és gyalogolni egy kicsit meg használni a tömegközlekedést? Ja hogy akkor el kéne menni a buszmegállóig 100 métert? Bezzeg a bicikliseket szeretitek letolni az útról, a zebránál meg meg nem állnátok soha, úgyse mer lelépni a gyalogos ha félti az életét! A 18 éves kis suhancok is azt hiszik, hogy övék a világ, amint apuka a segge alá teszi a bmw-t! Nem is tudom, minek írtam, úgyse ér semmit, mert seggfejek vagytok mind!!! Remélem összetöritek egymást és kipusztulnak a kocsik az utakról!!!
Bréking nyúz!

Minden kétséget kizáróan találtunk egy portrét a levélíróról, ijedősek és szívbetegek még véletlenül se lapozzanak.

67 komment

Címkék: közlekedés autó hülye tömegközlekedés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jack 2007.09.07. 01:46:57

naszóval, off, de erről a levélről jutott eszembe:
a bicikliseket nem kell félteni, alapvetően hülye az összes (tisztelet a kivételnek, de eddig nem találkoztam velük!), piroslámpán átmenni, autók elé beállni és indulásnál feltartani őket, valahogy jelezni irányváltási szándékot, stb.
Másik meg, milyen globális felmelegedésről beszélünk? arról, amit a nukleáris tél ellensúlyozni fog? Amúgy szeptember elején napközben 6 fok dúrva...

gravy_t 2007.09.07. 02:24:12

ez most ilyen provokálós, vagy komoly válaszokat kell írni?

(1ébként aszTma)

Klaus Wagenfahrer 2007.09.07. 06:08:25

Kedves levélírónak javasolnám.. (bár ez a fajta nem olvas, mert alapból mindent tud, különösen írni... levelet..) hogy költözzön vidékre, földet művelni! :D

Bár, ott biztos a madárcsicsergés és az a sok csúnya zöld növény zavarná...
Mellesleg a gépjárműveket nem arra találták ki hogy aztán gyalogoljunk. Aki teheti és szüksége van rá az használja. Én spec egy lépést nem megyek nélküle.

És az hogy dugó van nem a mi hibánk.
1. A közlekedési lámpákat sok helyen hétvégi forgalomra lőtték be.
2. Az utakat rendszeresen tömegével bontják fel lehetőleg úgy hogy garantáltam közlekedési káosz alakuljon ki.
3. Meg azt a k...a M0-ást sem képesek megcsinálni... építenek összevissza.. csak azt nem sikerült az utóbbi évtizedekben megépíteni.. És amikor épülne (legalábbis arról van szó) akkor jön a sok okos környezetvédő és nekiáll rinyálni..

Azért arra kíváncsi lennék kinek az ötlete volt felmarni a Váci út és Árpád út kereszteződésének környékét... Mert az útnak semmi baja nem volt. Csőtörésről sem hallottam.. Így csak arra tudok gondolni hogy valami okos morfondírozott az irodájában hogy: "...na akkor most hol csináljunk káoszt? … Megvan! Itt! Túl sima az út, ez tarthatatlan!"

Egy dologban viszont igaza lehet a levélírónak: Amikor nagy ritkán ki kell szállnom, és át kéne jutni az úttest túloldalára ha nincs zebra+közlekedési lámpa, időnként kockázatos.. Kivárom míg csökken a forgalom, vagy keresek egy gyalogos átkelőt. Nem úgy, mint a gyalogosok többsége! Körül sem néznek és zutty neki is indulnak (átlósan természetesen, mert ugye úgy sokkal nagyobb valószínűséggel üthetjük el őket...) pont mint a macskák. Aztán persze hőbörögnek hogy az autósok milyen szemetek.

Zebránál azért nem állunk meg amikor nem állunk meg (szép mondat :D ) mert:
1. Mire eldöntjük hogy a zebránál ácsorgó át akar menni vagy csak ott jött rá a szobrozhatnék (mert egyesek szeretnek épp ott nekiállni pofázni) és mire rájövünk hogy melyik, addigra már felesleges megállni.
2. Ha minden alkalommal megállnánk ahányszor csak egy lábat látunk a zebra környékén akkor lenne csak igazán dugó!
3. A követési távolságot be nem tartó "18 éves BMW-s" épp rendszámtáblacserére készül.. így ha lefékezünk akkor ő belénk mi meg jó eséllyel rátok...
4. Nekünk van szabad jelzésünk. :P

"Remélem összetöritek egymást és kipusztulnak a kocsik az utakról!!!"
Na erre szoktam azt mondani hogy: óó hogy a vonat csapna el téged!

Rocko- 2007.09.07. 09:53:50

ahh, erre már csak legyinteni tudok.

goes 2007.09.07. 10:06:22

Te meg büdös vagy, ezért nem utazom veled a BKV-n.

Laposmacska 2007.09.07. 10:59:58

Szerintem a 42 fok utáni mondattól a "seggfejek vagytok"-ig teljesen igaza van.

Ha valaki gyalog van, akkor "rohadt autós", ha valaki kocsival, akkor "rohadt gyalogos". Ennyit az egymás iránti tiszteletről. Tényleg rendőrrel kéne agyonlövetni azokat, aki veszélyeztetik mások épségét. Legyen az akár a gyalogos, aki átfut a kocsik közt, mert nem képes elmenni egy zebráig, mint pl. Klaus WF. (egyébként én is átmegyek ott is, ahol nincs zebra, de nem az autók közt, hanem ha messze nem jön semmi, mondjuk ez Debrecen...), vagy legyen az az autós, aki nem képes megállni egy zebrán, vagy ha már látja, hogy valaki át akar menni a ZEBRÁN, akkor a kétszer kétsávos úton képes átmenni a szembejövő sávba, hogy nehogy lassítani kelljen.

Múltkor buszra vártam (mert környezetvédős hiedelmekkel ellentétben a busz nem jön mindig, hanem rohadt sokat kell rá várni, és ami utat gyalog egy óra megteszek a városban, az neki fél óra, tehát csak a kényelem), és közben számolgattam a kocsikat. 10 kocsiból 8-ban csak egy ember ült, pontosan délben. Na ez a pazarlás. Szerintem.

Ja, a múltkor láttam egy kocsit, aki a buszöbölben előzött jobbról egy tanuló vezetőt vagy 80-nal, pedig a tanulóvezető is ment rendesen. Tehát csak azért képes volt megelőzni, mert ciki a T kocsi után menni.

Szóval legyünk türelmesebbek egymással, és aki versenyzésre használja a közútakat, nem közlekedésre, az tényleg szálljon magába

Laposmacska 2007.09.07. 11:02:05

Úgy értettem, hogy a "segfejek vagytok" már nem tartozik bele abba, amivel egyetértek. Félreérthető volt, bocs.

Laposmacska 2007.09.07. 11:03:31

Nem tudom miért nem jelent meg a legeslegutóbbi hozzászólásom, amiben azt jeleztem hogy a "segfejek vagytok" mondattal már nem értek egyet, de hát ez van. Érdekes...

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.09.07. 11:20:03

Azért abban tényleg van valami, hogy ha valaki vesz magának egy autót, akkor hirtelen elfelejt gyalogolni, és szinte 'a wc-re is kocsival jár.'
Tisztelet a kivételnek.
Ja, én is szoktam figyelgetni a 103-as buszról, hogy hányan ülnek egy autóban. Tényleg nagyon kevés olyan van, amiben legalább ketten ülnek.
Még hogy rosszul élünk...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.09.07. 11:50:13

Ez valóban teljesen jogos. Bevallom, én is elég lusta vagyok, de azért két sarokra gyalogolni szoktam. Sőt, ma kétszer másfél km-t is sétálok, mert 30 ezer km-es szervizen van a kocsi. Mehetnék két megállót villamossal is, de sétálni egészségesebb. :) Csak az a fránya szmog... :)))

Rocko- 2007.09.07. 12:06:18

SilentSound rohadt seggfej gyalogos vagy! :D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.09.07. 12:48:03

Akkor duplán seggfej vagyok, mert autózok is, gyalogolok is. Már csak bicikliznem kéne rendszeresen a mesterhármashoz! :)))

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2007.09.07. 14:21:00

Szerintem szélsőséges ugyan, de alapvetően igaza van. Sajnos.

Jacknek üzenem, hogy én speciel normális biciklis vagyok (tehát triplán seggfej ezek szerint már). Sokat segít, ha az ember mindhárommal közlekedik, sokkal toleránsabb lesz mindhárom irányba. Mert tudja, milyen \"az\".

De nehezen lehet elvárni, hogy tömegközlekedéssel járjak, mert a havi bérlet drágább, mint a kocsi. Ha legalább két literrel többet fogyasztanék városban, vagy 50 Ft-tal feljebb menne a benzinár, akkor megérné a bérlet, de azt is megemelik addigra úgyis. (Szegedről beszéltem, és nekem napi 8 km bejárni dolgozni. Ezért megyek, ha tehetem, mindig biciklivel. Mert valóban olcsóbb, környezetkímélőbb, egészségesebb - Szegeden legalábbis egyelőre az - nem szívok a parkolással, ja és ez a leggyorsabb!)

WindowsNT 2007.09.07. 14:39:41

Klaus Wagenfahrer teljesen egyetértek veled.

A környezetszennyezés ma már nem kimondott az autók miatt van, hanem a rengeteg űrröpködés miatt, ha hiszitek, ha nem én inkább a rengeteg repülőt/űrrepülőt kényszeríteném a földre, nevetséges már Debrecenbe is repülővel akarunk menni?!!

Az iparról nem is beszélve főleg ázsiában és harmadik világbeli országokban, ja és épp amerika nem írta alá a Kyotói egyezményt, miért mert be kéne zárnia az összes szennyező gyárát és földre parancsolni az összes gépet, mert ott úgy használják a repülőt mint itt a piros 7-est. Na nem beszélve arról, hogy náluk aztán tényleg nagy autók vannak és a terepjáró meg pickup őrület is onnan jött be.

Én max a terepjárókat meg a pickupokat tíltanám be, a személykocsiknál meg örvendetes dolog, hogy lassan, de elterjed a bioetanol és a biodízel nafta.

A mostani kocsik meg azért fogyasztanak sokat, mert az unio cseszteti a gyárakat, hogy minél kisebb legyen a károsanyagkibocsátás, ez viszont sajna többletfogyasztással jár, aki már látta az évente megjelenő autókatalógust és megnézte, hogy brazíliába miért fogyasztanak literekkel kevesebbet a kocsik, én sem tudtam nekem is ezt mondták azért mert nincs bennük katalizátor+lambda szonda viszont van bioetanol üzemanyaguk.

yanchi 2007.09.07. 14:53:45

SilentSound, sehol nem vagy: kerékpározom (ha nem kell napközben mennem sehová), 13km a munkahelyemig, meg ugyanannyi vissza. Most, hogy tré az idő, BKV-zom, mert az nekem spec. sokkal gyorsabb, mint az autó a csúcsidőben. Nyáron meg jópárszor kocsival jártam, mert mennem kellett valahová meló után, meg mert nem volt akkora forgalom. Szóval mindenki seggfejezhet, ha kivárja, hogy a megfelelő közlekedést válasszam :oP

uhx 2007.09.07. 15:02:17

Nekem valahogy az jött le hogy mindig az seggfejezi le az autósokat akinek alapvetően nincs pénze rá. Sose hallottam még olyan embert köpködni az autó(so)kat aki zsebből vehetne kettőt de mégis biciklivel jár - ergo az ilyen emberből az irigység beszél.

Az hogy 10-ből 8 autóban egy ember ül tényleg pazarlás de az ember alapvetően kényelmes állat, pláne hogy mint mások is említették igazi alternatíva nincsen, a BKV drága, biciklivel meg nem mindenki szeretne meghalni.

És a kör bezárult.

euAgWzgmmtq7K 2007.09.07. 15:03:50

"Miattatok nincsen télen hó, meg van nyáron 42 fok."

ez tetszik :D

birak gal gashad 2007.09.07. 15:18:23

én soxor kényszerülök autózni a városban, szerintem sajnos a levél írójának igaza van.

"Miattatok nincsen télen hó, meg van nyáron 42 fok."

ez azért csak részben igaz, az iparból nagyobb légszennyezés származik.

"Arról nem is beszélve, hogy nem sétálhatok végig nyugodt szívvel a gyerekemmel egy forgalmasabb úton a szmog miatt."

ez igaz, vagyis végigsétálhat, ha ártani akar magának v. a gyerekének. a legszörnyűbb, amikor azt látom, hogy az agyhalott szülő BABAKOCSIVAL megy pesten a járdán. ott lent, 1m-rel lejjebb a gyerek TÍZSZERES DÓZIST kap, ugye tudjátok?

"Aztán meg mindenki csodálkozik, hogy így nő az allergiások meg aszmások száma."

részben, de igaz, az allergia azért elsősörban agybaj.

"Miért olyan nagy dolog otthonhagyni az autót és gyalogolni egy kicsit meg használni a tömegközlekedést? Ja hogy akkor el kéne menni a buszmegállóig 100 métert?"

igen, sajnos van az típusú csávó, aki büszke arra, hogy mekkora tahó, ő wc-re is holdjáróval megy.

"Bezzeg a bicikliseket szeretitek letolni az útról, a zebránál meg meg nem állnátok soha, úgyse mer lelépni a gyalogos ha félti az életét!"

teljesen színigaz, 10 percet kell menni pesten, és látod, hogy így van.

"A 18 éves kis suhancok is azt hiszik, hogy övék a világ, amint apuka a segge alá teszi a bmw-t!"

tökigaz, tele van a város ilyen holdjárós meg bmw-s taknyokkal. ezek szerintem elemmel mennek, és fröccsöntött műanyagból vannak a testrészeik, nem tudom, még nem láttam, csak beszélik.

"Nem is tudom, minek írtam, úgyse ér semmit, mert seggfejek vagytok mind!!!"

a fentiek fényében a levélírónak teljesen igaza van, be kell látnom.

x 2007.09.07. 15:19:36

Tényleg seggfejek vagytok mind

birak gal gashad 2007.09.07. 15:24:58

pedig sok ilyen ember van, nekem is van autóm, nem is rossz (Accord), mégis sokszor járok bringával, mert szeretek bringázni. nem irigykedek magamra.

aki a melegeket utálja, az ezekszerint valójában irigykedik rájuk, ugye? :)

azért nem bringázol, hogy mert elütnéd magad autóval?

a benzin olcsóbb, mint a bkv?

félre ne érts, nem kötözködök, de, mint bringázó, egyszerűen TUDOM, hogy néha sokkal gyorsabb és kényelmesebb bringával menni. persze nem mindenhova, oké. 80-100-ból korrekt cangát lehet venni, annyit 2-3 hónap alatt beletankolok a kocsiba, ha rendesen használom.

apa 2007.09.07. 15:27:44

Egyedül ülök a kocsiban, a csomagtartóban meg 150 kiló szerszám és anyag, ami a buszról nem látszik. De szívesen megyek BKV-val, ha noname levelezőtárs viszi a hátán a cuccomat...
Reggel tele a kocsi gyerekekkel húsz kilométeres elosztófuvarban, délután meg egyedül megyek haza. Gondolom ilyenkor nekem kellene a hátamon vinni a járgányt, hogy ne csípjem a zöldek szemét.
Van még...

birak gal gashad 2007.09.07. 15:28:02

bocs, az előző uhx-nek ment

apa 2007.09.07. 15:49:31

Bringával való munkába járáshoz olyan munkahely kell, ahol büdösre izzadtan is jó vagy, de legalább van egy otthoni tisztaságú zuhanyozó meleg(!)vízzel + öltöző + öltözöszekrény a váltás vasalt ruhának amit persze előtte autóval kell bevinnem.

Valamint ne hiányozzon az életedből az a napi 2 óra amit a bringás közlekedésre kell fordítanod +1 óra átöltözés-tisztálkodás, bringával szarakodás.
Ugyanitt az autós közlekedés 25-35 perc, a BKV szintén 2 óra + 30 perc gyalog.
Ki van próbálva.

De egyes fejlett környezettudatú büdös (szagló) biciklisták miért a négy sávos úton kerekeznek az autók között, ha ott van mellettük a tök üres kiépített (nem felfestett!), jó minőségű bicikliút?

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2007.09.07. 15:53:08

Mindkét tábornak igaza is van, meg nem is...

Egyedül ül valaki az autóban? Miért mit kéne csinálnia annak aki egyedül él és kocsival jár, tegye ki a táblát hogy piros kilenvenhatos, álljon be a megállóba és szedjen össze mindenféle népeket a buszra várók közül? Ez hülyeség.

Nekem amúgy van autóm, de munkábajárásra BKV bérletet veszek. Nem érdekel hogy drágábban jövök ki, nekem Angyalföld-Belváros metróval 25 perc, kocsival legalább 3/4 óra. És hazafelé nyugodtan megihatok egy sört ha ahhoz van kedvem, és nem idegeskedek a dugóban. Vidékre viszont menjen vonattal az, akinek két anyja van, szar a menetrend, drágább és kényelmetlenebb mint az autó, a távolsági tömegközlekedés úgy szar ahogy van.

A zebrán, ha azt látom hogy nem nagy sebességgel közelít, én átmegyek simán. Ha meg dudál akkor bemutatok az illetőnek. Első forgalmi vizsgámon úgy húztak meg, hogy a gyalogos állt a zebra szélén (látszott hogy nem akar átmenni, hanem várja hogy lemenjen a kocsisor) én meg mentem, lehet hogy ebből a régi emlékből adódik a zebrán a gyalogost át nem engedő autósok iránti zéró toleranciám :)

Balazs 2007.09.07. 15:56:32

Az anyazas jellegu resztol eltekintve teljesen egyetertek a leveliroval. Aki szerint meg "a bicikliseket sem kell felteni", meg "alapvetoen hulye az osszes", annak javasolnam h surgosen szalljon magaba, esetleg konzultaljon a kreszt sose ismert kedves autostarsaival. Koszi.

Balazs 2007.09.07. 16:02:06

"Nekem valahogy az jött le hogy mindig az seggfejezi le az autósokat akinek alapvetően nincs pénze rá. Sose hallottam még olyan embert köpködni az autó(so)kat aki zsebből vehetne kettőt de mégis biciklivel jár - ergo az ilyen emberből az irigység beszél."

Nagyobbat nem is tevedhetnel. Szerintem ezt az autos egod mondatja. Utazom autoban is, biciklivel is, BKV-val is. Egy auto van a csaladban, parome, nem az enyem. Egyedul sose ulunk autoba. Vehetnek en is magamnak, penzem van ra, de mi a tetves halalnak meg egy? Labam van, azert hogy hasznaljam. Ettol fuggetlenul autoban ulve akkora tajparaszt kocsog autosokat latok nap mint nap hogy ihaj. Akkor most mi van?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.09.07. 16:21:04

Engem még csak nem is a stílus zavar leginkább, mert azzal mindenki saját magát jellemzi. Bosszantóbb viszont az általánosítás. Mert persze semelyik autós nem engedi át a gyalogost a zebrán, semelyik nem figyel oda a biciklisekre, ráadásul minden autós bunkó. Aha. Persze. És nanáhogy a Matizoktól meg ezres Suzukiktól van nagy szmog, véletlenül sem a harmincéves IFÁtól meg a soktíztonnás kamionoktól. Alapvetően körülbelül ugyanannyi köcsög van az autósok közt, mint a gyalogosok, biciklisek, vagy motorosok közt. Embere válogatja, hogy ki milyen. Szerintem inkább tartozik a bunkók közé a levélíró, mint az autósok nagytöbbsége. Persze ennél is van lejjebb, mindig van...

Laposmacska 2007.09.07. 16:40:52

Apa, ne húzd fel magad. Nem mondtam, hogy 10-ből 8 ember mindig köcsög, mert egyedül furikázik, de azért ismerek pár embert a közvetlen környezetemből, aki kocsival, pedig nem lenne muszáj. És ismerek olyat is, aki busszal vagy biciklivel jár, pedig simán járhatna kocsival. Akiken nem ingje, ne vegye fel, vagy mi.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.09.07. 16:55:21

Nem is a te hozzászólásoddal van gondom, azzal nagyjából egyetértettem. :)
Én tudom magamról, hogy vagyok annyira lusta, hogy akkor sem mennék biciklivel, ha épp nem kell sok cuccot vagy más embert magammal vinnem. Meg ha esetleg jön ügyfél, akkor annyira nem nyerő izzadtan eléállni. :) A BKV meg MÁV és társai pedig külön kategória. Amíg a színvonalon nem tudnak emelni, addig kihagyom. Gondolok itt a tisztaságra, járművek korszerűségére és kényelmére, a dolgozók hozzáállására, járatsűrűségre, stb...

majke 2007.09.07. 17:11:32

Klaus Wagenfahrer,

a 4 indokodhoz, amiért nem állsz meg a zebránál csak annyit tennék hozzá, hogy remélem a bíró sporttársat is meghatja mondjuk a 2., miután elb*sztál a zebrán...

baromarcú.

efi 2007.09.07. 17:18:01

Elég sok embert ismerek, aki (nem jelképesen) 300-400 m-ről jár be autóval. Tovább tart kinyitni, becsukni a garázst, mint gyalog odaérni, de akkor is csak azért is, szánalmas. Mondanom sem kell, többsége "á-én-alig-eszek" típusú hájas disznó. Aztán egy másík típus: egyedül ül a kocsiban, faluvégén/városszélén megfordul, végig korzózik megint, huszadszor. De a legjobban azokat utálom, akik autóval félpályás útlezárnak, autótulajként az első sorban tüntetnek. Vazze, akinek van 20 évi gázszámla v. 10 tonna kenyér ára autóra, az duguljon el.

a svéd 2007.09.07. 17:41:03

apropó irigység.
kb csütörtök délutánonként két idős úr teniszhez öltözve hajt a hűvösvölgy felé egy bordó bentley kabrióban.
na ilyenkor tényleg.

saq 2007.09.07. 18:00:47

jack , te szuperköcsög.

amikor te a dugóban szopod a szultánfaszt, akkor én vidáman elkarikázok melletted, mégpedig úgy, hogy betartom a közlekedési szabályok jó részét, és az esetek túlnyomó többségében beengedem, elengedem, előnyt adok az autósnak. de nem azért ám, mert ilyen udvarias majom vagyok, hanem mert ha a te fajtádon múlna, már nem élnék.

sicc 2007.09.07. 18:02:26

Társasházunkban 12 lakás van 11 autóval. A 11 autótulajdonos közül MINDENKI Bpő. belvárosában dolgozik, én is. A buszközlekedés nagyon jó, 35 perc a célomig. Tuljadondostársaim közül 4-nek ennél rövidebb útja van (15-25 perc). Reggelente egyedül az én autóm marad a háznál, mindenki más egymagában, autóval indul el. Este pedig jönnek haza (nem vidékre mentek tovább), nem vásároltak be, ne, voltak messze a gyerekért... Én úgy látom, az autósok többsége infantilis/infantilizált, felelősségvállalásra és globális látásmódra, valamint társadalmi életre képtelen ember. Ui.: imádok autózni és van is rá pénzem. De hülye nem szeretnék lenni.

meow 2007.09.07. 18:12:37

"a legszörnyűbb, amikor azt látom, hogy az agyhalott szülő BABAKOCSIVAL megy pesten a járdán. ott lent, 1m-rel lejjebb a gyerek TÍZSZERES DÓZIST kap, ugye tudjátok?"

Es az agyhalott szulo megis hol a budos faszba tolja a gyereket bazmeg? Elarulod nekem? Ja, vegyenek autot, es fustoljenek a tobbi szerencsetlen orra ala, ugye? De majd szolsz ugye, amikor lesz a hazunk es a rendelo / bolcsode / ovoda kozott fedett gyalogjaro? Faszkalap.

Viktor 2007.09.07. 18:17:50

Ha megállok az állakerti körúton, mert egy csapat ovis akar átmenni, az fél óra, és mindeki dudál, ohhgy hogy lehetek ilyen bunkó. Az ovisok meg piszkálják az út közepén az elnyomott gilisztát. :)

sicc 2007.09.07. 18:36:32

A gyerekkocsit az úton tolom, mert a járdán nem fér el a parkolók miatt. Valahogy szélesebb lett a gyerekkocsi 30 cm-nél. Az úton pedig a többi sza.kalap dudál és még ki is szól, hogy, miért tolom a kocsit bunkó módon az úttesten...:-) Na ez mit is jelent az autós népesség értelmi szintjére nézve? Ha pedig értelmesek, d egonoszok, akkor aztán nincs miért háborognunk, ha letörik a tükreinket és összekarcolják a kocsink oldalát. (Az enyémét is, pedig egyetlen vagyok az utcában, aki rendszeresen behajtja a tükröt, holott nem is parkolok soha a járdán. Igen, inkább parkolóba megyek, de a járda szent. Az viszont igaz, hogy nem itt a balkánon tanultam vezetni.)

bsz 2007.09.07. 20:52:26

Tisztelt hozzászólók!

Az " 1 autóban csak 1 fő ül " témához kapcsolódva kérdezem: ki a fenét kellene még magammal vinnem (a családon, ismerősökön kívül)? Felvenni a megállóból stopposokat?

BSZ

bsz 2007.09.07. 20:58:10

Kedves saq!

Azért megnézném, hogy 20 km után melyikünk ér be valahova hamarabb, és kevésbé csatakosan, olyan állapotban, hogy emberek közt is megjelenjen (esetleg öltönyben, nyakkendőben, biciklifutáros cicanadrág nem ér). Pláne őszi esőben! Hát akkor csak hajrá, tekerj , aki meg autóval akar menni az azzal megy! És igy Te is örülsz és az autósok is örülnek!

efi 2007.09.07. 21:46:43

BSZ.
Pont az előbbieket, igen. De valahogy úgy tűnik, hogy ebben az országban 95 % az szingli...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.09.07. 22:05:20

efi: Te mindent a családtagjaiddal együtt csinálsz, mindig ugyanott van dolgotok?

efi 2007.09.07. 22:21:53

Mondtam az arányokkal van a baj. Sok olyan autózik, nem is, inkább autókázik, aki így vélekedik "nem a garázsnak vettem","fordulok még egy kört a belvárosban","lemegyek vele a sarki boltba", De a dugóban azért fel vannak háborodva, a biciklisektől is, meg a benzinártól.
Úgy általában rengetegen egészen máshol húzzák meg a komfort és a lustaság közötti határt, mint ahol kellene. Na ők szerintem meg feleslegesen vannak az utakon.

birak gal gashad 2007.09.07. 22:21:54

meow:

figyelj, gyökér: megfogja a kiskacsójába és/vagy kis hátihordóban viszi, vagy BÁRMI, BÁRMI, érted? csak nem teszi le a 10-szer szmogba a gyereket.
ennyire korlátolt vagy, faszkalap?

átúszol a Dunán a gyerekkel, ha messze van a híd? ősbalfasz.

birak gal gashad 2007.09.07. 22:29:20

sicc
"A gyerekkocsit az úton tolom"

tűzön-vizen át.
az jót tesz neki, jó szülő vagy.
ha találkozol egy másik babakocsissal, akkor tűzpárbaj alakul ki köztetek?

birak gal gashad 2007.09.07. 22:40:18

sicc

ha én látok egy nőt (eddig még nem láttam), aki az úton tolja a babakocsiját, akkor függetlenül attól, hogy kocsival, bringával vagy gyalog vagyok-e, rendőrt hívok.
ehhöz miccósz?

Jack 2007.09.07. 22:52:04

apa: azért gondolom, hogy nem ez a jellemző az összes 1 emberes autóra, neked meg riszpekt, hogy tényleg kihasználod az autót: lásd. gyerekfuvarozás.

saq: igen, ha az én fajtámon múlna (zöld lámpán át megyek autóval, pirosnál állok), akkor tényleg sok biciklist kilapíthattam volna, mert érdekes módon akiket említek az összes létező piroson átmennek, nem foglalkozva vele, hogy esetleg van keresztforgalom zöld lámpa végett, vagy nincs. Azzal meg, hogy a biciklis beáll a sor elejére (ha véletlenül egyszer nem akar átmenni a piroson), mindössze annyi a bajom, hogy komoly forgalmi akadályt képez, motorral én is állandóan végig előzöm a pirosnál álló sort, de mire a mögöttem álló autóban egyesbe váltanak én már 100m-el elöttük járok és úgy, hogy sárga+piros lámpánál indulok (!)

Balazs: a "hülye az összes biciklis" azért írtam, mert csak ilyet láttam, de írtam, hogy TISZTELET A KIVÉTELNEK, mert biztos van, csak én nem láttam,* Bonifác pl. helyből jelentkezett, hogy ő kivétel!
Jah és igen, tényleg nagyon sok autós nem csak, hogy nem tartja be a KRESZ-t de látszik rajta, hogy vagy nem ismeri, vagy nem látja be, mi értelme van...

*tény, hogy nem sok biciklist láttam a forgalomban, mert nem is igazán figyelek BKV-ról, de amikor nagy ritkán autózom és azt látom, hogy balfaszul kacskaringózva (hol jobbról, hol balról előzve az autósort) beáll eléjük vagy tovább megy a piroson úgy, hogy közben 2-3 autó (akiknek mellesleg zöld van) majdnem elüti, akkor nem tudok mást mondani

és végül, de nem utolsósorban, elhiszem, hogy olcsó, GYORS (!) és környezetbarát a biciklizés, és tudom, hogy nem mindenhol van bicikliút, de könyörgök, ahol nincs bicikliút, mindek kell erőltetni a tekerést???

birak gal gashad 2007.09.07. 23:44:18

pont azért, amiért te dugóban erőlteted az autózást.

az A-ból B-be való eljutás miatt, nem szabadidősportból. de azért mondjuk én legtöbbször nem megyek bringával autók közé, elé. csak annyiszor, amennyiszer a surmó tarack bmw-s, holdjárós vállalkozó a bringaútra áll.

néha olyankor sem megyek az útra, csak áttuszkolom magam a maradék helyen. néha csak nehezen megy, volt már olyan is, hogy a plázatakony kocsijának oldala megkarcolta a pedálomat.

Klaus Wagenfahrer 2007.09.08. 00:06:30

majke 2007.09.07. 17:11:32

Ohh eszem azt a pici szíved......... :)

Ha valóban úgy lenne ahogy azt dekódoltad a szövegemből és paraszt módjára 100% egy gyalogost sem engednék soha át akkor érteném a felháborodást. Olyan esetekben amikor karambolt kockáztatok azért hogy a kötelezettségeimnek eleget tegyek évi ötven-száz alkalom szerintem elégséges, ha szerinted nem, akkor te írtad a névtelen levelet! :D

Annak ellenére hogy alapvető kutya/macska utáljukegymást áll fenn autós és gyalogos közt (ami természetesen sosem fog változni) elmondhatom hogy ha elcsaplak a zebrán annak bőven okozója leszel te is.. csak ugye nektek áll a jog..

Minden alkalommal amikor autóval elindulok lélekben felkészülök arra hogy kiugrik elém egy öntudatos kétlábú kamikaze KRESZtudor aki szentül meg van győződve hogy neki aztán nem kell megfontoltan átkelnie a zebrán mert ha elcsapják akkor természetesen fel is épül és még szét is perli a szemét autóst.

19évig én is gyalogoltam meg BKV-ztam de nem tudok visszaemlékezni arra hogy valaha is hasonlóképpen álltam volna hozzá az autósokhoz, mert én képes voltam gondolni arra is hogy az autósnak egy csöppet több feladata van annál hogy a két lábát egymás elé tegye és a két szép szemét az útra meressze..

De a szemétautósozók ezt soha nem lesznek képesek felfogni, max úgy reagál rá ahogy eddig is....

'Monnyále'

És én is undorító módon általánosítottam és beleképzeltem minden rosszat amit csak lehet a mondanivalódba. Miközben tudom hogy a gyalogosok sem mind elvetemült öngyilkos jelöltek, és nem az a céljuk hogy majd jól megszedik magukat a kártérítésből. Hanem csak épen akarnak eljutni a munkahelyükre aztán haza.

============================================

"WindowsNT 2007.09.07. 14:39:41
Klaus Wagenfahrer teljesen egyetértek veled."

Kösz! ^^

============================================

"uhx 2007.09.07. 15:02:17
...az ilyen emberből az irigység beszél."

Pontosan. De külön anomália hogy pont tegnap délelőtt voltam valakinél aki ugyanígy fröcsögött az autósokra mint a levélíró. És az azért volt külön vicces, mert még az életben nem láttam autó nélkül menni sehova.. ja és persze egyedül használja :D:D:D Amikor olvastam a levlet azt hittem hogy ő írta, de aztán beugrott hogy annyit ért a PChez mint én a kvantumfizikához :D

Ezt csak azért írtam le mert lehet hogy egy mezei tudathasadásos írta akinek pillanatnyilag kiütötték a se-gge alól az autót egy karambolban, aztán most marhára dühös a világra.

2007.09.08. 00:12:33

Ugyan Klaus, ha nem engeded át a gyalogost a zebrán, kresz szabálysértést követsz el és ha van egy önérzetes rendőr, jól megsarcol némi pénzbírsággal.

Klaus Wagenfahrer 2007.09.08. 00:44:25

venomspawn... aszed nemtudom? Nem pénzért vettem a jogsit..

Csak hát ugye az évek alatt rájössz hogy nem minden tartható be ami a KRESZ-ben le van írva.. Törekednünk kell az egyensúlyra.. és a többségünknek szerintem ezaz.

Ezt is csak azért írtad mert még frissen vizsgáztál elméletből.. Jön majd a gyakorlat.. az élet, a többi autós általi anyázás ha meg mersz állni amikor meg kell.. (rám spec dudálni szoktak) arra is gondolnod kell hogy a mögötted lévő azt hiszi hogy nem fogsz megállni és ezért nem is készül fel. Aztán szépen telibe kap téged miközben te már lassítasz hogy átengedd a gyalogost aki ha nem figyeli a mögötted levőt le is lép és már megy is át... aztán széped rátolnak téged a szerencsétlenre... ja és ki lesz a bűnös? Akinek a kereke a gyalogoson van...

fraki 2007.09.08. 02:39:44

Van igazság abban, amit a levélíró mondani akar, jó lenne erről kicsit leválasztani az előadásmódját.

Klaus Wagenfahrer 2007.09.08. 11:48:37

"Klaus Wagenfahrer 2007.09.08. 00:06:30
......Olyan esetekben amikor karambolt kockáztatok azért hogy a kötelezettségeimnek eleget tegyek évi ötven-száz alkalom szerintem elégséges.."

Helyesbítés:

Valószínűleg valótlanul állítottam hogy 50-100 alkalom.. a valós érték feltételezem 20-30 között lehet évente...

Még mielőtt valaki ebbe köt bele.

Részemről a dolog lezárva.

Klaus Wagenfahrer 2007.09.08. 11:51:45

fraki, mindenkinek igaza van a saját nézőpontjából és ha a levél írója sem úgy kezdte volna ahogy, én sem idegelem fel magam.

Rocko- 2007.09.08. 13:39:41

"múltkor láttam egy embert egyedül egy tandembiciklin."

Zsoco 2007.09.08. 15:24:29

Érdemes benézni a BKV figyelőre:
bkvfigyelo.blog.hu/2007/08/22/p146007#more146007
A kommentekből kiderül, hogy sajnos az ez ehhez hasonló kretének nincsenek egyedül.

muy caliente el negro special · http://bazdmeg.blog.hu 2007.09.09. 12:54:25

köpködjünk egymásra és akkor valami biztos változni fog..

Balazs 2007.09.10. 01:35:09

Jo magyar szokas :) Valakit mindig kell anyazni.. autos a gyalogost, meg vice versa :D Egyik legjobb ismertetojelunk. Csak pl azt nem ertem, h normalisabb orszagokban miert nagsyagrendekkel elozekenyebbek es turelmesebbek az autosok. Pl megkozelited a zebrat es anyazas, fogcsikorgatas nelkul megallnak (Svajc, Svedorszag). Es nem vagnak pogakat mikozben atmesz rajta, meg turaztatjak a motort, hogy mikor takarodsz mar. Csak igy eszembe jutott :)

gravy_t 2007.09.10. 02:19:04

amikor legutóbb néztem, még nem árultak egyszemélyes (együlésesű) autókat. a kétülésesek meg minimum egy normál autó árának másfélszeresébe kerülnek. tehát akkor mire föl veri a nyálát a sok überokos agytröszt? először is kell ésszerű útvonalú tömegközlekedés, aztánmeg kellenek parkolóházak. sok. utána visszatérhetünk a témára.

a másik csoport, akinek beszólnék :) az, akik szerint csak úgy "autókázni" bűn. olyanról még nem hallottatok, hogy valaki szeret vezetni? az ilyenek pedig pl. kikapcsolódásként be szoktak ülni a kocsiba és mennek egy kicsit erre-arra. akkor akik szeretnek sétálni, ne tegyék, mert csak nagyobb lesz a tömeg a járdán? plusz nyugodjatok meg, nem a sétaautózók fognak dudálni, kiabálni, tolakodni a dugóban. eleve ha autókázni akarok, nem arra megyek, ahol eleve sokan vannak, de ha dugóba kerülök is, max zenét hallgatok és nézelődök, és nem leszek ideges, mivel nem időre megyek, nem sietek, hanem kikapcsolódok.

Balazs 2007.09.10. 10:13:24

Ami nagyon erdekes, ez szinten csak itthon problema. Londonban bar zsilliard metro van, megis eleg zsufolt az egesz, es nem feltetlenul gyors es egyszeru veluk BARHOVA eljutni, megis az emberek igyekeznek elkerulni a belvarost es a dugot (plane amiota fizetni kell a bevlarosba behajtasert, bar ott az embereknek ez az osszeg azert megfizetheto).

Masik: azon lepodtem meg, mikor az elozo cegem amerikai CEO-ja eveken keresztul biciklivel jart be a Janos-hegyen levo villajabol ide a Ferenciek terehez. Mert hamarabb beert igy, mozgott egy keveset, es nem ertette, miert szenvedne egyedul egy kocsiban a dugo kozepen, amikor mashogy is lehet.

Na erre mondom, hogy kicsit a mi balkankeleti mentalitasunkon van meg minek valtoznia :)

isti77 2007.09.10. 13:56:41

Még mindig nem értem, miért kellett a Lipótmezőt bezárni. Ez most szabadon mászkál valahol. Kellett ez nektek?!

Shinobi 2007.09.10. 18:11:20

Zebra:
Valóaban nem készül megállni a mögötted levő, és ha nem is tol rá a gyalogra és ő is lesz a hibás, neked van egy törött értékcsökkent autód + egy pár nap fizetetlen szabadságod amit kellemesen tölthetsz biztosítónál, szervízben utána meg autópiacon.

Kresz:
Habár a kresz szerint valóban meg kell állni ha a gyalog éppen odaér vaqy lelép, azért a gyalog is végig gondolhatná, hogy másfél tonnát könnyebb-e megállítani (akár 50km/h-ról) vagy a 80 kilót (tisztelet a kivételnek), főleg ha éppen féktávon belül ér oda.

Amúgy meg:
"A metán a széndioxidnál sokkal erősebben üvegházhatású! A kibocsájtásról csak annyit, hogy egy tehén egyév alatt kb. 8000 átlagos gépkocsi egyéves metán kibocsátásával egyenértékű!" by klima00.extra.hu/

Maj minnyá batz papucsban fogok sétálgatni melóba, nem?

Biciklisnek meg letépni az ajtaját, mert vagy tényleg mindegyik kecseg, vagy én járok rossz felé...komolyan, 3-an tekernek az út közepén sötétedésben zéró láthatósági kiegészítőkkel és még félre sem mennek amikor túráztatom a vasat...

Balazs 2007.09.10. 22:09:01

Megjegyzem, klimavaltozasi kerdesekben valoszinuleg egy extra.hu domain alatt hostolt blog lesz a mervado :-)))

Shinobi 2007.09.11. 13:24:30

Nyilván nem annyira mérvadó, de szerintem az tény, hogy amíg velünk 4 féle kukát tartatnának otthon, hogy a szemetet már válogatva vigyük le és beszólnak, hogy hány ember ül az EURO IV-es autóban, addig a zöldkártyát még mindig lehet autó nélkül is csináltatni, a gyárkémények éjszaka (amikor alig látszik) füstölnek mint állat, az erdőket írtják, a kihalóban levő állatfajokat még vadásszák. És ez csak néhány dolog ami eszembe jutott, környzetvédelem kapcsán.
Ha már környezet védünk akkor ne ott kezdjük, hogy színes kukák, meg személykorlátozás az autóban hanem pl. lehet mondjuk nem eldobni a szemetet az utcán, vagy biztonságiosabbá tenni a tanker hajókat, a gyárak ne engedjenek habos vizet a folyókba, nagyobb bírság a környezetszennyező multiknak...stb. Na, kicsit elszálltam a végére :)

Balazs 2007.09.13. 13:49:51

Szerintem meg erdemes mindegyiket megtenni, amire lehetoseged van.
Tenyleg off, de pl tobb orszagban mar el sem viszik a szemetedet, ha nem szelektiven valogatva dobod ki...
Es hiaba nem feltetlenul az autok okozzak a globalis felmelegetdest esetleg, de a belvarosban levo brutalis belelegezhetetlen buzert igenis ok felelosek, akarki akarmit mond.

flash 2007.10.02. 01:05:20

Kicsit sziven ütött ez a levél. Dögöljünk meg mind.. Érdekes, én megszoktam állni a zebráknál, sőt át is engedem a gyalogost.
Mielőtt valaki ilyen levelet ír, gondolkozhatna egy kicsit, mert teljesen alaptalan általánosítani.

wamz 2007.10.02. 16:23:26

sztem nem olyan nagy para ez az egész.

Én pl. nyáron bicajozom, mert az a leggyorsabb munkábajáráshoz (Külső XIII-nagyon belső V.), mindent ver, autókat, BKV-t is. A zuhanyzás/izzadás tisztálkodás dolgot meg lehet oldani szerencsére a melóhelyemen. Amikor elkezdtem bicajozni, azzal a sztereotípiával indítottam, hogy a faszparaszt autósok majd biztos meg akarnak ölni. Aztán pár hét után rájöttem, hogy:
- az atósok többsége egyáltalán nem faszparaszt, főleg, ha bicajosként nem hőzöng velük az ember, vagy nem vág random eléjük
- a kerékpárúthálózaton van mit javítani, de azért van, és ami van az olyan 70%-ban rendesen ki is használható
- vannak olyan utak (főútvonalak) ahol tényleg nem lehet bicajozni, életveszélyes, el kell fogadni, hogy ezek az utak az autóké, és kész. Ha nincs bárhuzamosan bicajút, keresni kell olyan mellékutcát, ahol elfér a bicaj, olyan általában azért akad.

(persze mindemellett rohadjon meg, aki bicajúton parkol, meg elémvág, de mint mondottam, általában nem ezt tapasztalom)

Ha szar idő van, vagy tél, akkor BKV-zom. Autóm nincs, most állok vásárlás előtt, Bp-n belül max nagybevásárlásra használnám (vidéki utakra viszont többekkel egyetértek, a MÁV nem embernek való, azért is veszek autót). Meg tudom érteni az autóval munkábajárókat is, mondjuk egy Újpest-Budaörs napi ingázás tömegközlekedéssel tömény szopás lehet.

WAIT 2007.10.03. 08:37:31

Seggfejek vagyunk mind! ...ezt elmondhatod magadról, de ne általánosíts! >:(












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása