Az alábbi élménybeszámolót András küldte nekünk, lehet, hogy így próbálják átszoktatni a népet az M6-osra?
Nemtudom kijárt mostanában a 6-os úton de én úgy 2 hónapja arra tévedtem mivel lejárt a matricám és gondoltam kibírom 1xer.. pláne éjjel 2 kor még forgalom sincs.Több helyen olvastam,hogy most a 6os utat felújítják és talán nem lesz ezetúl életveszélyes..nagy reményekkel vágtam neki és az eddig 10évet gondoltam végre kirölöm az agyamból.Nem vártam tükörsima pályát csak járható utat.
Amit ezután tapasztaltam az valami vérlázító..Érd után gyönyörű a pálya,friss felfestés és már már EU-s érzésem támadt.Igen kb úgy 2 percig..Épphogy elnyúltam az ülésen amikor az új útnak egyszer csak vége szakadt és kb 10 centis szintkülömbséggel folytatódik a régi útból ami megmaradt...Ittmár érzetem,hogy baj lesz,de ezek után még felse riadtam és még1 ilyen szinkülöbség lefele,majd 500m után viszont szintén új burkolat..persze elvágolag..sehol egy finomítás,hogy az ember gumija,felnije,futóműve ne sérüljön..
Azt hittem nem jöhet rosszabb,de ezek után a 6oson végig(50km megyek) ez és sok helyen 30-40km/h-ás korlátozás!! Gondolom a rendőrök legnagyobb örömére..
Ezek elött a felni és gumigyilkos akadályok elött egy úthibára utaló tábla van..semmi több...éjjel esetleg valami villogó..ugyanmár..hol élünk mi?
Gondoltam tegnap éjjel melóból megnézem megcsinálták e..Gondolhatjátok,hogy nem.Ugyan az a szar van végig..milliónyi féknyom,és disztárcsa tarkítja az utak szélét..és engem is majdnem seggbevágtak mikor 20-30 ra lelassítottam,hogy sérülés nélkül átmenjek ezeken a helyeken.
A kérdésem az lenne a méllyen tisztelt útfentartókhoz..hogy most jön a tél a rosszidő..mikor fogják megcsináli ezt???Mert ez így nem maradhat..mifog történni ha leesik 10centi hó?Igy is életveszélyes hátmég ha ez csúszni fog..
Mikor akarják megcsinálni?Amikor 3 napon át esik az eső,vagy -10fok van??Ittvan a vénasszonyok nyara és simán belehetne fejezni..
Ha tudjátok kerüljétek el az utat és mennyetek az M6oson és megkimélítek magatokat és autótokat is..
Hpisti 2007.10.01. 17:10:25
lorien · http://lorien.blog.hu 2007.10.01. 17:25:12
korrektor.blog.hu/2007/08/13/gajra_ment_4
BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2007.10.01. 17:26:52
phnb 2007.10.01. 17:37:05
dark future · http://www.andocsek.hu 2007.10.01. 17:47:51
másikAndrás 2007.10.01. 18:05:02
Tavaly többször kellett Pécsről Tatabányára, Budapestre mennem, és éjszakánként vissza. Akkoriban kezdték meg a 6-os út felújítását, és terhelhetőségének növelését. Szakaszosan, de Dunaújváros (M6) és Pécs között folyamatosan voltak-vannak felújítási gócok, amiket akkoriban kivétel nélkül a postban illusztrált kép jellemzett.
A legrosszabb valóban éjszaka volt, amikor abszolút semmi nem jelzi előre az igencsak jelentős szintkülönbséget, autózol 90-nel a felújított, autópálya simaságú úton, majd iszonyatos döccenés következik - jobb esetben lefelé. Egy ideig haladsz a felmart, régi burkolaton majd jön a következő felújított szakasz, szigetként kiemelkedve, semmi előjelzéssel, ha sikerül kivenni a holdfényben akkor lassítás után következmény nélkül, ha nem, akkor csak reménykedhettél, hogy nem ment el semmi az autón.
A harmadik ilyen, több hét után is változatlan éjszakai út után szoktam át a Pécs - Siófok - M7 - Budapest útvonalra, ezt mindenkinek csak ajánlani tudom, aki ebben a viszonylatban közlekedne.
Csak mellékesen kérdezem, hogy miért pont most kellett 2-3 éves hosszútávú felújítás keretében kibővíteni a 6-ost, amikor már elvileg sínen van az M6-os építése?!
pécsi 2007.10.01. 18:12:23
Rocko- 2007.10.01. 18:28:23
Flat 2007.10.01. 18:28:45
hefe 2007.10.01. 18:31:40
SeteboS 2007.10.01. 18:41:26
szal ennyi...
Laca 2007.10.01. 18:49:20
A 6-oson tényleg a szintkülönbségek durvák, bár ha vki betartja a sebességkorlátozásokat, akkor nem lehet nagy gond ;))
Pyf 2007.10.01. 19:26:10
Persze az igazi magoldás az lenne, ha végre megcsinálnák rendesen azt az átkozott utat, de addig is jól jöhet egy-két kisebb kunszt.
A 40-es táblák megpillantásakor pedig célszerű azonnal fékezni, mert sok helyen a tábla 10 m-es körzetében van az ugrás.
Tapasztalatom szerint a Dunaújvárosig tartó szakaszon a rendőrök nem szívatják a népet még a traffipax-szal is. Gondolom, ők sem szívesen használják ezt a borzalmas utat.
Tényleg, ilyen esetben nem lehet feljelenteni az út kezelőjét/tulajdonosát? Mondjuk gondatlanságból elkövetett veszélyeztetés miatt? Abszurdisztánon kívül másutt ezt nem lehet megcsinálni.
Sok szerencsét mindenkinek, és kapcsoljátok fel a tompítottat nappal is (ne csak a helyzetjelzőt)! Szokjunk már vissza erre!
mrzed001 2007.10.01. 19:39:15
TEHÁT úgy 2040 környékén már ott kényelmesen autózhatunk (na most lehet röhögni :) )
Ami a biztonságosságát illeti, volt hogy este mentem, és a régi pályáról az újra volt zavarva mindkét sáv. Ezzel ugyebár még nem szokott gond lenni, de itt b.sztak fényvisszaverőt vagy valami sötétben is egyértelműt letenni (hogy mégis merre menj), egy egész oszloperdőt tettek le (úgy 2-3 méterenként, és még csak nem is fixen 3-at, hanem volt 4-5 is egymás mellett). És mivel semmi sem jelezte, hogy ebben az erdőben akkor most mégis merre kell menni (+ vaksötét) úgy elsőre simán a szembejövősávba keveredtem benne. Észrevenni is csak onnan vettem észre, hogy a jobb szélen több oszlop volt (szerencsére épp nem jött szembe senki). Hát, nem kívánom senkinek sem.
exleprás 2007.10.01. 19:45:45
ha elkészül a hatos, akkor is fos lesz, tele körforalommal a felső részén, de lent sem lesz nagyöröm autózni... már csak azért is, mert pár év alatt úgyis tönkre megy ez a remekmű, amit csináltak...
pécs-bp vonalon járok én is, végigéltem az otthagyott szintkülönbségeket (én csak atzon lametáltam, ki az a barom melós, művezető, akárki aki úgy hagyja ott?!)
másik kedvencem: a lekopott útburkolati jelek, és a fel sem festett jelek... az éjszakai közlekedés lassan extrém sporttá válik!
az m6-ból meg nem lesz sztráda újvárostól, csak autóút! készül az m0-ás halálút déli változata! igazi, méltó utódja lesz a hatosnak!
ja, és pécsre hosszabb lesz ám az út az m6-on (már ha elkészül), mint a hatoson, mivel bóly felől közelít majd... hehehe.
az is csak most lett világos, hogy ezt a pécsi ágát kéne m6-nak hívni a határfelé menő helyett, hamár, ugye, na...
alternatíva azonban a pécs-dvár-iregszemcse-siófok-bp; és szerintem még járható is.
de hogy miért nem siófoktól hozták le a sztrádát pécsre (hamár felújították a hatost) soha nem fogom megérteni... kb. 100km-t kellett volna csak építeni (talán épp ezért ;))) és kész is. mondjuk m65-ös vagy ilyesmi.
(és hamár nekiestek a szerencsétlen hatosnak, igazán szélesíthettek volna rajta. svédországban egy hasonló úton kétoldalt egy-egy "keskenysáv" megy a padka helyett, gondolom, hogy legyen értelme az aszfaltozásnak; erre szépen lehúzódnak a lassújárművek ha kell, és lehet előzni)
na mi viszont magyarországon élünk...
el
_zsolti_ · http://flashgames.blog.hu/ 2007.10.01. 19:56:06
azta 2007.10.01. 20:03:45
" T. Szerkesztőség! T. Karlovitz úr!
Könyörögve kérem, derítsék már ki, vagy járjanak utána, hogy az utak állapotáért kit terhel, esetlegesen büntetőjogi felelősség!
Az M6-ról Dunaújváros alatt letérve, és Pécs felé indulva a 6-os számú főútnak nevezett valami egyszerűen életveszélyes!!!!! Az nem út! Az nem tudom mi! Botrányos állapotban van, egészen talán Paksig. Ki kellene próbálni, de csak óvatosan... Elképesztő, hogy amíg engem (és mindnyájunkat) köteleznek (és jogosan teszik) az autóm műszaki állapotának egy bizonyos szinten tartására, addig ez a közutakra mintha egyáltalán nem vonatkozna. Ha halálos balesetet okozok, mert a fékem nem működött akkor sok jóra nem számíthatok a bíróságon (a lelkiismeret most nem ide tartozik). Ha viszont az úttest hibája miatt történik ugyanez, ki a felelős (én, mert nem az útviszonyoknak megfelelően vezettem....)?
Az autómban keletkező kárt - pl az alkatrészek gyorsabb cseréjét - ki fizeti meg? Az időmet - mert lassabban kell haladnom - ki fizeti meg? A benzinemet - mert jobb kerülő úton menni - ki fizeti meg? (Nekem csak egy autóm van, el lehet képzelni egy fuvarozót....) Arról nem is beszélve, hogy életem is csak egy van.
Szóval tényleg nagyon érdekelne: ki vagy kik a felelősök mindezekért? Személy szerint kik azok? Vagy tegyük ki a táblát főútjainkra: európai vezetésnek nem megfelelő útviszonyok? "
ez volt rá a válasz:
"Tisztelt ""!
Épp ma reggel, a heti szerkesztőségi értekezleten vetettem fel, hogy szívesen írnék Jegyzetet, illetve hozzá kapcsolódó nagyobb cikket, "Autós, dögölj meg!" címmel. Az alapkérdés: miben és mennyiben lenne, lehetne eltérő a helyzet (egyik oldalról kifosztás, a másikról abszolút semmibevevés) attól, ha évtizedek óta változatlanul a kormányprogram egyik pontja lenne az autósok kisemmizése? A gondolat túl élesnek találtatott, de ide most becsempészem. Talán elolvassa Önön kívül más is.
Hogy konkréten válaszoljak: egy parlamenti demokráciában a nép által választott mindenkori parlament aktuális kormánya a felelős. Az adóteherért, az útállapotokért, a parkolási maffiáért, és azért, hogy még hülyére is vesznek minket: ha úgy hozza kedvük, lezárják a Lánchidat és a rakpartot, hogy hülyeségeket rendezzenek. Mindenért. Forduljon bizalommal a Kormányhoz."
na! azóta ugyanezek a kérdéseim, mert változni nem változott semmi!
másikpecsi 2007.10.01. 20:08:22
azta 2007.10.01. 20:08:43
ja! ja! ugyanaz a cipő!
viszont ha pécsről az autópálya siófoknál csatlakozna be az M7-re, akkor az nem igen bírná el a forgalmat! még ma is sokan a 6-on mennek, plusz még ezen felül is megsokszorozódna a forgalom. szerintem.
azta 2007.10.01. 20:16:34
kérdés!
6-8 éve nem jártam arra, de úgy emlékszem, hogy szolnoknak volt egy viszonylag korrekt elkerülő útja a déli oldalon (akkoriban folyamatosan 4 sávosították). most meg úgy hallottam, hogy kapnak pénzt egy északi elkerülőre. ezt rosszul tudom vagy ha mégis igaz, elmagyarázná nekem valaki?
Céges 2007.10.01. 20:24:10
Nekem van szerencsém annál a cégnél dolgozni amely kis hazánkban utakat épít és felújít, köztük a hatost is. Személyesen ismerem azokat az embereket akik a hatos felújítását csínálják (hivatalosan ezt burkolatmegerősítési munkának hívják) és higgyétek el nem ők a hibásak! Sajnos az építőiparban, pláne ha az állam is benne van a sok bába közt elveszik a gyerek esete van. Hiába van jó mérnök vagy akár jó kivetelező is, ha a különböző döntési pozicióban lévők a selejt munkát, kivitelezőket, terveket kényszerítik rá a szakemberekre. Sajna ez is túl van bürokratizálva és szervezve így a hozzáértőknek sem sok esélye marad. Az észrevétel egyébként jogos, nem egy Pécsi úton találkoztam ezzel a jelenséggel. Vigaszom csak az volt hogy a céges autó kapott akkorákat hogy néha azt hittem kiszakad az egész futómű. Arról nem is szólba hogy nyáron Harkányból jövet a frissen felújított szakaszon "kinnfelejtett" 40-es tábláknál két helyen is radaroztak. Na ez a maximális szemétség. Sajnos nincs megoldás higgyétek el, reménykedjünk hogy valamikor elkészül.
patuha 2007.10.01. 20:52:57
Van szerencsém Ercsiben lakni és napi rendszerességgel Szhbattára járni. Azt megértem, ha felújítanak egy utat. Azt is megértem, ha nem akarják egyszere, de könyörgöm. Miért kell hónapokra úgy hagyni az utat? Inkább nem kellett volna felmarni, ennél még az is jobb volt.Tavaly az M6 építés miatt voltunk szopatva a nyavalyás körforgalmaik építése miatt, most meg ezzel.
Naszóval basszák meg az anyjukat, akik ezt hagyják. Ha pedig tényleg a magyar állam a felelős ezért, akkor még egy ok, amiért nem kell többet rájuk szavaznom :)
kalasnyikov fan 2007.10.01. 21:29:28
Több megoldás is van , valamelyik átjáró beomlasztása, három trabant otthagyása a közepén stb. A felső tízezret meg véleményem szerint ki kéne végezni, minimum ...
svájci szabadságharcos 2007.10.01. 22:13:59
Kalasnyikov fan-nál a pont.
feccco 2007.10.01. 22:51:02
Ha senki nem tiltakozik hogy ralepnek a labara, akkor ne csodalkozzon kesobb, hogy egy egesz salsa club gyakorlatozik a rusztjen. A gazok is csak a rendelkezesre allo teret toltik ki. Hat akkor tessek megalljt parancsolni valahol.
Konzultalni kellene egy jogásszal, esetleg csatlakozhatna egy pecsi illetosegu ugyved (erdekelt) egy csoportosan inditott keresethez, esetleg bunteto feljelenteshez, ahogy azt fentebb mar emlitette valaki. A mar ismert peldakbol okulva, amikor egy atlagpolgar egymaga igyexik "feketen-feheren" bizonyitekok nelkul ervenyt szerezni alkotmanyos jogainak, azt mar az elejen felejtse el mindenki. Dokumentalva, tobb tanu jelenletevel kell alatamasztani az allitasokat. Vagyis nehanyan egy konvojba szervezodve hajtson vegig a 6-os sz. fokozlekedesu uton es fotozzon, jegyzeteljen, a tanuk pedig hitelesitsenek. Hogy ennek mi a jogszeru, hasznalhato menete, nemtudom, ehhez kellene egy jogidoki.
Egyebkent meg az ido mindent megold, es ha paran meghalnak, minket is meghall(a)nak...
Hauzer 2007.10.01. 22:52:56
De többhelyen belefutottam útfelújításba és ott is hasonló módon felmarnak,de érdekes módon megtudják úgy oldani,hogy a szintkülömbség fokozatos legyen..de láttam például vaslemezzel is megoldva azt a gondot.
Pedig ott télleg csak pár napos dolog az ilyen..pikk pakk megcsinálják.
Szóval csak megint picit kéne odafigyelni és az ember szájíze sokkal jobb lehetne..mikor fog ez megváltozni?:(
Tydirium 2007.10.01. 23:15:45
Pécs - [6] - [M9] - [51] - [M8] - [M6] - [6] - Budapest
Picit hosszabb, meg logikátlan hogy kétszer át a dunán, de itt legalább kicsit nyugisabb és több benne az autópálya/autóút! Én a múltkor így mentem és nem csalódtam...
toff 2007.10.01. 23:25:22
Kara kán · http://karakan.blog.hu 2007.10.01. 23:32:49
Az útjavításhoz szakmai felkészültség kell, és nemcsak az igazgatónál, a mérnöknél, hanem le egészen a betanított munkásig.
Amúgy, egy jó szaki a művezető utasítgatásai ellenére is tudja, hogy mi a teendő, milyen táblát hová kell kirakni stb.
A fentieket figyelembe véve menjetek végig nappal az épp javított utak mellett, figyelve, hogy kik dolgoznak ott. Sok a cigány, aki nem nagyon tudja megkülönböztetni a 30-as táblát a 40-estől, hát még a bonyolultabbakat.
Persze, ha nem veszik fel, akkor jön az Egyenlő Esélyek Hatóság, hogy hát kérem, micsoda díszkrimináció ez?
uns97 2007.10.02. 00:08:12
Géza 2007.10.02. 00:22:59
Pendra 2007.10.02. 02:41:05
Akár egyik akár másik, abban totálisan biztos vagyok, hogy a pénz nagy része már néhány politika közeli ember offshore cégében pihen. Kár pártot megnevezni. A "pártállás" csak a kisembereknek szóló színjáték, pénzosztáskor szent a béke a balosok a jobbosok meg a centristák között.
sejk 2007.10.02. 07:04:45
sejk 2007.10.02. 07:19:04
KaLap 2007.10.02. 07:33:51
Toci 2007.10.02. 08:27:44
első alkalommal még éppcsak elkezdték a melót, de már jól fel volt mindne marva. Én barom, örültem is neki: dejó megcsinálják...
Aztán eltelt szeritnem több, mint egy év, a helyzet rosszabb. Persze ezzel még nem írtam újat.
Ámde: mikor első alaklaommal jöttem haza a 40es korlátozott szakaszon, tapasztalnom keleltt, hogy éjszaka pest fele 130-140 közt jövünk KONVOJBAN... ergó jó rég óta basztatják a rendszeresen arra közelekdőket, és elszakadt a cérna...
Aztán legutóbb megyek odafele, tök hasonló szakasz váltja egymást: felfestés nincs, de az aszfalt készvan. padka nyet. Van, ahol nincs semmilyen tábla, de van, ahol 40es, 10 kilométerenken át. Persze mindneki rendes tempóval megy...
Aztán beérünk talán dunaföldvárra. Az út jobb széle szétbarmova, minimum méteres szintkülönbség, kb 100m hosszú, és 2 sáv széles területen emberek, gépek dolgoznak tucatszám. Az út szélét pirosfehércsíkos táblák tömege borítja, az előttem haladó kamion alig fér el a sávban, főleg, ha másik kamion jön szembe. Tábla? Ha 30ast látok, nem csodálkozom, 40nél már nem is hőbörögnék. ERE MIVAN?! 60as! HATVAN! és oké is, 60nal lehet is menni. Legalábbis megyünk. Előtte meg 500 méter széles aszfaltcsíkon, a préri közepén 40.
HÁT LÓFASZ A SEGGÜKBE! Hozzáteszem, ha télleg melóznak, lassítok. Figelek, kerülök. Miből állna ráhúzni 1-1 fekete hullazsákot a táblákra műszak végén?!
paksról 2007.10.02. 08:33:38
Emberek!!! Ez lelkiismeret kérdése. Otthagyom az utat jelzés nélkül, hogy dakarozhasson este a sok sofőr, vagy fogok egy fényvisszaverős sprét és húzok egy csíkot vele a bukkanó elé? Ne haragudjon az illető munkás, de én nem tudom elfogadni, hogy a főnökei a hibásak. Ő a hibás, amiért elmegy haza úgy, hogy leszarja, mi fog este történni... ő a felelős a halálos balesetért, senki más!!!
Én addig verném a balhét, amíg a főnökök nem hoznak a helyszínre valami ilyen egyszerű és olcsó eszközt!!! És ha tudok egy emberi szinten kommunikálni, kizártnak tartom, hogy ezért kirúgnának!!!
A megszokás persze nagy úr, mire hazaértem, én se ragadtam általában telefont eddig, hogy felhívjam a közútkezelő figyelmét ezekre a dolgokra. Tudtam, hogy mire lehet számítani és igyekeztem túlélni. De bizony láttam egy pár autóst, akik szerintem este először (és utoljára) tévedtek erre a balkáni környékre és 40-nel mentek este, (a már jól megszokott) ködlámpával. Teljesen megértettem őket.
Még valamiről nem esett itt szó: az M6 építése közben mi volt a 6-oson? Na az volt az igazi Paks-Bp. rally!!!
slapaj 2007.10.02. 10:25:03
sok mindent nem értek, de a te kérdésedre tudom a választ. Azért javítják egyszerre sok helyen, mert éppen az ár miatt szakaszolták a tendert. Eredetileg három hosszabb szakaszra írtak volna ki a pályázatot, de ezen csak az előszeretettel kartelező nagy cégek tudtak volna elindulni. Csak ők felelnek meg ugyanis annak a feltételnek, hogy a felújítandó szakasz bármely pontjától számított 60-80 km-en belül van aszfalt keverő telepük. Ez állítólag fontos feltétel, mert ennél messzebbről hozva meghűl az aszfalt és porózus lesz a szerkezete fektetés után. Így viszont a kicsi - jellemzően magyar - cégek, amelyek másutt is ezeknek a nagyoknak az alvállkozói, nem tudnak ajánlatot tenni, tehát nem lesz verseny. Ezért aztán az eredeti három szakaszt is szakaszolták, és lehetett ajánlatot tenni kisebb darabokra. Lett is verseny, meg alacsony ár, egy egy szakaszra 8-12 pályázó volt, fővállalkozó lehetett az is, aki eddig csak alvállakozóként rúghatott labdába.
Ez szerintem helyes törekvés volt, lehetőséget adott kisebb cégeknek, hogy előrébb lépjenek megtanuljanak pályázni, nyerni, EU felé elszámolni, összességében felnőjenek multik mögött. Mindenki tudta, hogy a munkálatok összehangolása egy ilyen felállásban extra feladatokat jelenet, kár, hogy nem sikerült megoldani, és most mindenki (én is) ilyen rémaes élményeket őriz a 6-os felújításáról.
kár, hogy egy ilyen kisérlet ilyen csúfos véget ér.
Prez (törölt) 2007.10.02. 12:03:33
Amennyivel Mo-n mehetek (pályákat nem tekintve), azt egy kispolák, de még talán az 500-as Trabi is tudja...
Ezért bassza fel az agyamat, h vidéki lakosként most fogok fizetni a kocsimra 30 000 Ft-ot Októberre (15k HUF kötelező + 15k HUF teljesítményadó). Ezért? Autósként tejelek, mindenhol (persze, ha vol pénzem megvenni, akkor biztos van a költségekre is, mint a benzinbe táplált adók, parkolási költségek, 60000 Ft-ért a nevedre írják).
Kellene egy újabb 'taxisblokád', vagy amit a gazdák csináltak pár éve a traktoraikkal. Fogjunk össze mi, autósok, és hivatalosan is tüntessünk (Demszky papa csak nem teszi ki a traktoros táblák alá a személyautósat is ;))
Bejelentve zárjuk le az utakat. Pl. a teljesítményadó, a benzin adóterhei miatt. Meg az átírási költségek ellen, meg a regisztrációs adó (nemtom most milyen nevet találtak ki rá).
Persze, ezzel az autóstársainkkal tolunk ki, akiknek dolga van, de ha érünk el vmi eredményt, akkor talán megbocsátanak nekünk.
fasirt 2007.10.02. 12:53:10
Megjegyzem, hogy az elkészült útszakasz sem lett az igazi, nem sima az út, érezhetően rázza az autót, nem voltak képesek sima utat csinálni.
Vladimir Harkonnen 2007.10.02. 21:10:24
Stewe 2007.10.02. 22:12:20
WAIT 2007.10.03. 08:27:14
mrzed001 2007.10.03. 19:32:31
"kérdés!
6-8 éve nem jártam arra, de úgy emlékszem, hogy szolnoknak volt egy viszonylag korrekt elkerülő útja a déli oldalon (akkoriban folyamatosan 4 sávosították). most meg úgy hallottam, hogy kapnak pénzt egy északi elkerülőre. ezt rosszul tudom vagy ha mégis igaz, elmagyarázná nekem valaki? "
Igen érdekes a magyarázat, és van némi irónia és poén is benne.
Naszóval ami épült déli elkerülő, az csak 2 sávos. Minden éppeszű ember úgy gondolná, hogy a 4 sávúsítás úgy fogy történni, hogy mellétesznek +2 sávot, és kész.
Nos nem, itt ennél sokkal zseniálisabb tervvel álltak elő megfelelő nagyeszű fejesek.
Az elkészült déli 2 sáv lesz a pestről debrecenbe menő 2 sáv (egyirányú), és megépítik a várost északról megkerülő debrecenből pestre 2 sávot.
És azon röhögtünk, hogy körgyűrű lesz talán valamikor BP körül (kétirányú), nekünk meg egy körforgalom a város körül (egyirányú).
Ez azért is poén ráadásul, mert a tiszán két hídon lehet átmenni: a belvárosi régi, és a déli elkerülős új. Namármost egy agyament polgármester a régi híd mindkét oldalára körforgalmat tetetett (csúcsidőben soha nem látott dugók lettek így a városban ... a soha alatt értendő, hogy még amikor a 4-es főút volt az az út x-szeres átmenő forgalommal, még akkor sem volt ott soha dugó), szóval ezt az élelmesebbjei az új hídon próbálják kikerülni.
Viszont az egyirányúsításból adódik, hogy ezt a hidat csak hazafelé tudják igénybe venni, befelé a városba nem (szóval még többen fognak a körforgalom miatti dugókban állni)
Valadimir Harkonnen 2007.10.02. 21:10:24
"Valaki említette fenntebb a 4-est Albertirsánál: ott 4 Km utat pontosan NÉGY éven keresztül építgettek, közben folyamatosan ki volt táblázva a 40 Km/h. Egész télen senki sem dolgozott a 40 akkor is kint volt! Itt úgy építettek, hogy a meglévő két sáv mellé húztak még kettőt"
Rossznyelvek szerint így zsarolta az építő a környező településeket + Szolnokot, hogy adjon több pénzt (ahova nem lehet eljutni értelmesen, oda nem mennek a befektetők sem, lakosoknak is szar....)
azta 2007.10.04. 15:25:03
na b+! ekkora baromságot!!!!! ráadásul a kisajátításokkal, a teljes földmunkákkal, stb így jóval drágább, nem? komolyan mondom, ebben az országban csak és kizárólag hülyék döntenek magas szinten!
...
nem térek magamhoz
...
és erre még pénzt is kaptak
...
ehh!
mrzed001 2007.10.04. 19:07:15
És ha hiszed, ha nem, ezt még tudom fokozni. Szolnok fideszes polgármesterei (kezdve Várhegyi expolgármester, exsportminiszter sikkasztó, majd utódja folytatta) a hülyeségek és ostobaságok egész példatárát képesek ráhúzni eme szegény jobb sorsot érdemlő városra.
Most pl a régi 4-est (főutat) fogják lezárni sétálóutcának (teljesen alkalmatlan erre a feladatra), és terelik a gyerekek és vásárlók közé a főút forgalmát (egy cikkrevalót tutira tudnék most írni róla, hogy mekkora ökörségeket tettek, és tesznek, .... és fognak tenni)
WAIT 2007.10.04. 19:48:57
Mit? Szolnok belvárosában mondod, hogy a főutat akarja sétálóúttá tenni? Hülye az? >:(
patuha 2007.10.05. 07:20:48
Namost új szokásuk-e vagy nem (remélem nem), a Battai M6 feljáró utáni körforgalom után a 6-oson felejtettek egy büdösnagy teherautót, mindenféle jelzés nélkül éjjel. Túl sok híja nem volt, hogy ne csattanjak bele.
Egyébként aláírnék szívesen bármit, csak ez az állapot szűnne meg, ami itt van a errefelé.
Kéne egy próbapert indítani az állam(?) ellen emiatt. Öreg autóm van, gyárilag kicsit gyenge futóművel, és mióta megvettem két szettet kellett beletenni. Utoljára tavaly télen, remélem az idén nem fog kelleni....
RedRiot 2007.10.05. 07:25:40
Mostanában ezt hanyagolják, pedig pont 20 másodperc volna ezt megtenni, és azért a felnire/gumira nézve nem volna fölösleges.
mrzed001 2007.10.05. 07:36:30
Úgybizony. Ezzel már Várhegyi is próbálkozott anno, lezárta a főutat a hídtól az árkádik (meg kirakta virágosládákkal, hogy valami szar azért legyen már ott, ne álljon üresen az egész), aztán úgy egy héten belül szépen meg is szüntette, miután nem enyhe lincshangulat alakult ki a városban.
Érdekes, akkoriban még féltek a politikusok, hogy a jónép megy és beveri a kobakjukat a sok marhaságukért, de az öszödi beszéd óta ez mintha megszünt volna. Most úgy tűnik az aktuális keljfeljancsi ezt meg fogja lépni.
Ja, és úgy melleseg bezáratta a dami uszodát (szolnok egyetlen téliesített uszodája, volt itt ugyebár vízilabda csapat is, az összes belvárosi iskolából ide jártak télen-nyáron ....), és eladta ezt (szolnok legdrágább telke) potom pénzért, hogy építsenek helyette szállodát. Na már csak ez megérne egy felkoncolást mellesleg.
medwe00 2007.10.05. 10:12:36
patuha 2007.10.10. 20:19:05
Hauzer 2007.10.16. 02:45:31
SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2010.05.10. 13:29:08