Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Tizennyolcplusz!!!

2007.10.15. 09:19 :: SilentSound

Egy magát megnevezni nem kívánó olvasónk új jelenségre hívta fel a figyelmünket, ami pont annyira nagyon veszélyes, mint amennyire nagyon érdekli a férfi sofőröket. A link kizárólag nagykorúaknak szól, dehát tudjuk, hogy lelkiismeretes, becsületes nemzet vagyunk és a 18 alattiak úgysem fognak rákattintani!


Ha jól tudom a videón megvalósuló tett bűncselekménynek minősül. Erről kérnék Tőled egy jó kis bejegyzést. Egyébként az oldal tele van ilyenekkel,ahol ez is megtalálható. Kérdés: milyen beteg elme képes ilyeneket kitalálni és kiviteleztetni? Vagy egy kis önreklám ellenében nem számít az emberélet? Feljelenteni Őket!

A videó megtekintéséhez kattints ide!

18 komment

Címkék: video biztonság közlekedés autó hülye veszélyes autópálya

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bogyó 2007.10.15. 11:11:01

Amikor bepúcsított akkor kellett volna lelökni hogy a kamionos közelről is megcsodálhassa ;]

Én 2007.10.15. 13:04:55

büdös kurva

B 2007.10.15. 15:31:28

es akkor mivan a reklamtablakkal, a reklammatricas autokkal, a masik autoban ulo jonovel, a kamionost a fulkeben szopo kurvaval, ami mellesleg latszik a kamionajton levo also ablakocskan...

Az utat kell nezni bakker. Majd ha elkezd kovel dobalni akkor lehet kezdeni izzadni, addig meg a vezetesre koncentralni.

prokee · http://blog.prokee.hu 2007.10.15. 15:53:44

"a kamionost a fulkeben szopo kurvaval, ami mellesleg latszik a kamionajton levo also ablakocskan..."

Hogy van az, hogy nekem ez még sosem tűnt fel ? Lehet, hogy eszembe sem jutott ez a kommbináció, mert az utat figyelem ?
Kinek mire van érkezése :)

b 2007.10.15. 15:57:01

nekem is csak akkor tunt fel, mikor beneztem, h miert huzza ram a kormanyt, meg megy cikkcakkban az uton.

Jumbóka 2007.10.15. 16:02:34

Ha én ilyet látnék, biztos anyukája is tologatná otthon a bugyit, de lehet, hogy más okok miatt...

B 2007.10.15. 16:04:04

?? ezt magyarazd el kerlek

Kata 2007.10.15. 17:00:26

Hát, elhiszem, hogy a csaj picsáját bele kellene lógatni egy piranhákkal teli akváriumba, de ha én meg tudom állni, hogy hajnali háromkor a Népligetnél villogó rendőrautók között a forgalmi szituációknak megfelelően törés, kár, szabálytalankodás nélkül elnavigáljak a saját testi épségem érdekében, úgy, hogy nem nézek oda az autóból félig kilógó hullára, akkor más is állja meg, hogy nem nézeget pucérkodó picsát az autópályán. Nagyon egyszerű, nem kell odanézni. Azóta sem tudom, hogy mi volt ott a Népligetnél, mert újságban nem találtam meg.

Egyébként a balesetek nagy részét az okozza, hogy a balfasz vezető bámészkodik mindenfelé, nézegeti a tájat, elolvassa a reklámokat, benéz minden csaj szoknyája alá, lesi, hogy kinek milyen márkájú autója van, épp milyen baleset történt, csak épp a lényeget felejti ki: a forgalmi szituáció figyelését.

Engem egyszer csináltak meg hátulról: autó, leszakadt utánfutó az árokban, utána teherautó, ami megállt, aztán én, basszameg, ennek leszakadt az utánfutója, valami baromarcú biztos ezt fogja nézni, teherautó után megállás, bár bevallom, kicsit túl közel, mögöttem egy idióta Toyotás, aki tátott szájjal nézte a leszakadt utánfutót az árokban, kb. 60-nal. Én meg lestem, mint a hülye a tükörből, hogy ez a barom nem veszi észre a három féklámpát, nem fog megállni 50 m. belül, mert még el sem kezdett lassítani.

Gyors döntéshozatal: ha rajta maradok a féken, szutyokká töri a seggemet ezzel a sebességgel. Ha nem maradok rajta a féken, nem tör szutyokká, de lehet, hogy beleszállok a teherautóról lelógó vasrúdba, ami pont a mellkasomnál érkezne be a szélvédőn keresztül. Vajon megálltam olyan messzire, hogy ne nyársaljam fel magam? Végül rizikóztam, nem maradtam rajta a féken, de hála Istennek, a teherautó elindult, a balfék közben lassított, úgyhogy csak egy pár karc volt a lökhárítón, meg kellett venni új gyertyát a rendszámtáblához. Viszont a Toyotás megtanulta egy életre, hogy maga elé nézzen... Lerombolta a vas elejét.

Csináló 2007.10.15. 17:49:21

Huuuu Kata, neked ennyi minden bevillan hátulról csinálás közben?

Jumbóka 2007.10.15. 17:51:09

Az utóbbi időben igyekszem tartózkodni az útszéli stílustól, különösen a betűk által maradandónak titulált megjelenési formában. De ezzel együtt az alábbi gondolatsor cikázott át a látottak alapján eléggé összekuszálódott agytekervényeimen:
Aki ilyen cselekedetre képes, -- másokat ezáltal olymódon veszélyeztetve, hogy azok egy esetleges baleset következményeként képtelenek legyenek a későbbiekben (a szexuális) élet normális módon való művelésére -- az menjen haza anyucihoz, és viselkedjen vele úgy, mintha saját magának akarna kistestvért előállítani. He erre, mondjuk nő létére, nincsenek meg az eszközei, akkor keressen alternatív megoldást!
Remélem így már érthető valtam, ha mélyételmű (és érzelmű) gondolataimat kissé burkolt formában sikerült is a nagyközönség elé tárni.

Rocko- 2007.10.15. 18:20:26

Kata: azért ezzel a "ne nézelődj" dologgal nem teljesen értek egyet. én igenis szoktam nézelődni, így fenntartom a figyelmet, nem fáradok el a vezetésben. de sose a vezeté rovására. egyensúlyban kell tartani a kettőt. aki meg pont nem néz semerre, csak megy nyílegyenesen, na pont az ilyenek szoktak bemenni a vonat elé, mert nem néz körbe soha.
szóval azért az ember figyeljen a környezetére vezetés közben, de ez ne menjen semmi rovására.

kob2 2007.10.15. 19:14:04

Egy-két csaj anélkül is veszélyes, hogy ledobná a ruháit. Főleg tavasszal ;)

Én vagyok 2007.10.17. 13:30:30

Az ilyen luvnyák csak a heterókra hatnak! :-)

Kata 2007.10.17. 13:39:58

Csináló,

:-P

igen, azalatt a tizedmásodperc alatt volt időm végiggondolni az egészet, de ezt már tudom magamról kiskorom óta, hogy én ilyen genetikailag szerencsés egyed vagyok, hogy nekem ilyenkor lelassul az idő, és érdekes módon van időm átgondolni a dolgokat. Ez egy párszor már megmentette az életemet...

Rocko,

igazad van, de nem arról beszélek, hogy nyílegyenesen bámulja az ember a felezővonalat: egyértelmű, hogy a forgalmi szituációt 360 fokban kell figyelni, a tükrök segítségével, hiszen a full frontális veszély jön a legritkábban.

De az meg tényleg fontos lenne, hogy mindenki tudatosítsa magában, hogy pl: baleset tátott szájjal történő bámulása, idióta reklámok nézegetése, csajozás az autóból, az potenciális veszély.

Tehát: kell nézni a forgalmat, de illene annyira felnőttnek lennünk, hogyha kifejezetten figyelemelterelő akciót látunk, akkor ne nézzünk oda, hanem inkább azt figyeljük, aki szintén ugyanabban a forgalmi szituációban a balesetet bámulja, hiszen a figyelme elterelődése miatt ő a potenciális veszélyforrás abban a pillanatban.

Rocko- 2007.10.17. 14:10:17

egyről beszélünk, bár én inkább egy fokkal a nézelődés felé billenek. tudok mást figyelni, és egyszerre a vezetésre koncentrálni. vizuálisan nekem nem probléma, akkor van baj, ha mellettem beszélni is akarnak, és még a zene is megy. na az nekem halál. :D

Kata 2007.10.17. 14:30:52

Úgy látszik, nem működünk egy srófra, a zene nekem nagyon bejön, tudok figyelni a vizespalackra, a környékre, de hogy valaki beszéljen hozzám, ne adj isten, beszélgetést kezdeményezzen, na az nálam már nem megy. Képtelen vagyok rá, annyira a vezetésre figyelek, szó szerint nem vagyok képes ép mondatokat hangosan összerakni. Sőt, fel sem fogom, hogy mit beszélnek hozzám.

A múltkor a párom egyik ismerőse annyira zavart vezetés közben (ugrálás, röhögések, benne volt állandóan a középső visszapillantóban), hogy inkább átadtam a terepet a páromnak, mert nem akartam az ismerőst megbántani azzal, hogy szólok, fogja kicsit vissza magát a kocsimban.

Rocko- 2007.10.17. 16:55:55

Kata pontosan ezt mondtam. :)
nem baj, ha szól háttérben zene, csak ha valaki elvárja, h pontosan figyeljek arra, amit mond vezetés közben, az nem megy. a vezetésre figyelek, nem rá. elmondtam, megértette.
mondom, vizuálisan májer vagyok, de hangban...
egyszer volt olyan, h vezetés közben szólt a zene + navigáció egyik fülben + mellettem mesélte párom a napját, elvárva, h utána vissza is tudjam mondani rendesen. na, hát mire megérkeztem a célhoz leizzadtam rendesen. :D
kötetlen beszélgetés jöhet, nem zavar, max az van, h mond valamit a partner, én válaszolok, elhhallgatok, befejezem a manővert (pl. kanyarodás), aztán folytatom a modnatot. :D












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása