Tünde tippem szerint napi rendszerességgel használja az M0-s autóutat, ami erős agressziót vált ki belőle, fejszétverne, agyonütne, de nem tudja, ki a felelős azért, ami van. Vagy ami kéne hogy legyen, de nincs.

Csak egy általános kérdésem lenne, a drágajó M0-sal kapcsolatosan.
Vajon csak én vagyok totálisan felháborodva, hogy ez a rémút nap mint nap (ma is és nem is kicsit) megkeseríti nem kevés ember életét? Mert nem elég hogy rossz minőségű, keskenyek a sávok, nincs menekülő út, se leálló sáv. De ha egy kissebb koccanás történik rajta vagy csak egy kamion lassabban megy rajta máris megállítja délpest és délbuda forgalmát??? Ez normális?? Kinek az ajtaját kell letépni és batz papuccsal szétverni a fejét, hogy felfogja, hogy ez lenne az elsődleges, hogy rendes körgyűrűje legyen Bud(t)apestnek?? Ennek nincs felelőse ? Vagy ki az ? Szívesen agyonütném.... s szerintem még sok más tízezer más autóstárs is.
Nem elég, hogy nap mint nap balesetek sokasága történik mert az út maga diszfunkcionális kvázi ezáltal életveszélyes, de még ezen felül le is állítja az életet több kerületen keresztül, kamionok bénítják az amúgy is túlzsúfolt várost mivel nincs más alternatíva csak keresztülvágni a városon.... na és akkor még az "új" nullást ne is említsem....
Az útépítés citromdíjára főesély az a baromarcú aki úgy tervezte meg hogy rávezette az M5-re és egszercsak valahol kezdődik az új nullás.... NORMÁLIS??
Szóval az a kérdésem, hogy miért nem történik látszólag semmi, hogy ez megváltozzon?
JaneDoe 2007.10.18. 11:04:21
andreyo 2007.10.18. 11:06:47
JaneDoe 2007.10.18. 11:09:27
viszont el tudom képzelni
olyan ez az út mint az egész ország...
Triumphator 2007.10.18. 11:17:37
andreyo 2007.10.18. 11:22:44
neha kene oda valami eszes aki ezeket is megtervezi, mert nem hiszem, h ne lehetett volna parhuzamosan epiteni az utat es egy hosszabb hetvegen netan 1 het alatt az athuzast megcsinalni..
Valamint azt nem tudom kinek kene javasolni? Van itt aki tudja? Hogy az M3-as Szentmihalyi ut es M0 kozotti szakaszan a leallosavbol csinaljanak hivatalos 3. savot mindket iranyba... ugyanis a sebesseg mar ugyis le van korlatozva 80-ra, tehat funkcionalisan nem autopalya, viszont mindket iranyban eloszlik a forgalom ezen szakasz vegen tehat indokolt az atengedhetoseg novelese, raadasul a dugos idokben ez gyakorlatban amugy is igy mukodik, viszont aki nem veszi a lapot annak veszelyes lehet. Van erre valami hivatalos forum? Nem kerulne semmibe csak a vastag vonalat fel kene szaggatni...
hissaa 2007.10.18. 11:23:49
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.10.18. 11:31:46
., (törölt) 2007.10.18. 11:34:52
Még nagy ökörsütés is volt, hogy ők most mekkorát alkottak!
JaneDoe 2007.10.18. 11:35:43
nap mint nap káosz van a nullás valamelyik szakaszán vagy a miatt...
Zsoccc 2007.10.18. 11:36:04
Béla 2007.10.18. 11:36:40
Mindig idegrohamot kapok, ha ezt hallom... Látta már az a barom, aki annak nevezte el, hogy legjobb indulattal is csak 1/4 vagy 1/3 kör?
Gyűrű csak akkor lehet, ha körbeér...
JaneDoe 2007.10.18. 11:37:31
Zsoccc 2007.10.18. 11:42:47
Leonard Zelig 2007.10.18. 11:50:13
De én nem vagyok Vágó István.
Amúgy pedig mindenért Gyurcsány Ferenc a felelős, most mondta Terror Mária a Klubrádióban.
kz 2007.10.18. 12:03:07
X-Polgártárs · http://nephulyites.blog.hu 2007.10.18. 12:08:38
Hogy kit kellene megruházni azért,mert nem készült el? Először is a fideszt,mert nem épitettet semmit sem uralkodásuk alatt...másodjára pedig a hülye zöldeket és a pár 100 fős falvakat,akik mindig keresztbetettek az éppen aktuális nyomvonalnak. Hiszen az a normális amikor 500 ember miatt sziv 2 millió.
TB 2007.10.18. 12:18:40
A Szerencsi utcán busz járt, nem akarták, hogy kerüljön, pénz meg nem volt még egy felüljáróra.
asd 2007.10.18. 12:22:04
nem gondolod hogy a rohadt kommunista apadat es a rohadt tetves haverjait kellene hibaztatni akik 50evig mindent csak elloptak az orszagbol???
rohadtul utalom a kommunistakat
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.10.18. 12:25:46
asd 2007.10.18. 12:29:39
nincs ezzel baj, csak azert ne mondja hogy a fidesz a 4evevel tette tonkre az orszagot nem a komcsik az 50el
ez nem politikai forum, de akkor ne fideszezzen itt 1 szoci se
kz 2007.10.18. 12:31:25
Akkor kerüljön a Szentmihályi felé Demszky busza -sztem. Kevesebb károsanyag kerülne a levegőbe ha a BKV non-stop körözne, mint naponta a több száz/ezer autó tehetelen csoszorgása miatt.
rognork 2007.10.18. 12:34:50
nekem dél-pestről kell felautóznom kápmegyer1-ig, 20 km, de tuti jobb, mint bejönni soroksárra mondjuk érdről.
Virág et. 2007.10.18. 12:35:56
Az M0 meg úgy sz.r ahogy van. És képzeljük el mi lesz, ha jön a fővárosi útdíj és mindenki, aki nem akar fizetni ki lesz parancsolva az M0-ra ...
Demszkyék teljesen meghülyültek.
HLG · http://www.veiki.hu 2007.10.18. 12:42:27
Virág et. 2007.10.18. 12:47:53
Az elvvel egyetértek.
andreyo 2007.10.18. 12:48:54
Ha az elozo kamionokat kivennek a rendorok a meregetes helyett jobb megoldas lenne... es meg csak nagyon meg sem kell buntetni, csak felreallitani es azt mondani neki, hogy egy ora mulva mehetsz tovabb, maskor nem fog elozni es ezt kitablazni... es ez mukodik is tuolunk nyugatra.. es a belos savban lehetne haladni 80-100-al es aki ezt megszegi szinten kitenni egy orara az ut szelere :) mert a bunti ugysem hasznal.
Velemeny?
lápi lidérc 2007.10.18. 12:50:01
Teljes mértékben egyetértek X-polgártárssal.
És nem vagyok szoci, csak még mindig őket tartom a kisebbik rossznak a két rossz közül, amiből választani kell. Például olyanok miatt, hogy nem rángatják minden szarért - például mert elvesztették a választásokat, lásd 1998. - utcára a népet, és aztán meg nem tudják őket hazaküldeni. Nem szeretem a politikusnak álcázott, agyilag óvodás szinten megrekedt hőbörgő barmokat, és Fidesz-oldalon jóval több ilyet látok, mint a másikon.
off vége
Egyébként azt kéne iszonyatosan seggberúgni, aki még mindig engedélyezte, hogy az M0 új szakaszai is 2x2 sávosak legyenek, mivel már rég bebizonyosodott (13 év alatt), hogy ez kevés, ugyanis a 80-nak haladót 82-vel előző kamionok miatt nem lehet rajta haladni. A kamionokat ki kéne tiltani a legbelső sávból, és akkor ki is lehetne.
LG 2007.10.18. 12:52:12
szigetlakó 2007.10.18. 12:53:02
szigetlakókkal. Amióta elkészült azóta mindennap használom.
Ma azt figyeltem meg h. dugó a bámészkodás miatt is kialakul. A szemben levő sáv
balesetéig, egy kilómétert araszoltam, utána
semmi dugó!
vape 2007.10.18. 12:56:18
Amikor pl. úgy dönt az illető, hogy a büdös Bp-ről kiköltözik valamelyik környező alvóvárosba / -faluba. Hogy friss levegőt szívhasson, ne pedig a városi szmogot. Persze dolgozni továbbra is a fővárosba jár, a gyerekeket is oda járatja iskolába. És természetesen autózik, nem tömegközlekedik. (Ennek eredményeképpen a hőn áhított friss levegőt a hét 168 órájából talán ha 80-90-ben szívja, a többit a büdös nagyvárosban tölti.)
Vagy amikor pl. egyedül huppan be a kocsijába, és indul dolgozni. Sőt, anyuka vagy a nagyobb gyerek is külön kocsival autózik be a fővárosba. Nehogy már véletlenül is közösködni kelljen még családtaggal sem, nemhogy a szomszéddal vagy kollégával! Aztán mindenki csodálkozik, hogy lassan több az autó az utakon, mint az ember.
Ilyenkor mi a helyzet? Nem szimpatizálok a jelenlegi vezetéssel (akár országos, akár fővárosi szinten), de ezeket mikor veszi már valaki figyelembe, mielőtt csapkodni kezdi az asztalt?
asd 2007.10.18. 12:59:52
azt, hogy a fidesz nem epitett semmit?
ha kicsit gondolokozol rajossz hogy ez hazugsa
a szekszardi hidat ki epitette fel?
az mas kerdes hogy d-204 ment atadni
en arra mondtam hogy az m0 30eve epul ebbol 4evet a fidesz kormanyzott
akkor a maradek 26evbe a kedves elvtarsok miert nem csinaltak semmit
nem lehet hogy lendvai ildiko a rokonod?
Virág et. 2007.10.18. 13:04:45
Azt, hogy a Fidesz 1 km M0-t sem épített. Ezzel nehéz vitatkozni.
Virág et. 2007.10.18. 13:08:12
Csak ezt veszik figyelembe jelenleg a városvezetők. Mutass autós érdekképviseletet, akinek beleszólása van Bp közlekedésébe. Ellenbe ott a VEKE meg a Levegő Munkacsoport.
Az autónak nincs alternatívája. Ha csak minden tizedik autós átülne egy napra BKV-re, a város megállna. Nem lesz 5-ös metró (négyes sincs még), meg több villamos sín. A millió km-t futott diesel buszok számának növelésével tudná csak valahogy bírni a BKV a rohamot. Egy ilyen busz sok-sok autóval felér környezetszennyezés és zaj terén. Pláne a mostani modern autókkal.
mikike 2007.10.18. 13:09:42
Virág et. 2007.10.18. 13:10:47
Nem sok értelme veled vitatkozni. Szerintem fáradj át egy politikai fórumra. Ez csak szerény javaslat, de szerintem sokan érzünk így.
JaneDoe 2007.10.18. 13:11:56
haha 2007.10.18. 13:14:32
Virág et. 2007.10.18. 13:18:19
Az M9 autóút és nemcsak a hidat jelenti, hanem egészen pontosan a régi 6-ost köti össze az 51-essel. Ott a híd is, persze.
Virág et. 2007.10.18. 13:19:44
gravy_t 2007.10.18. 13:25:18
én értem a felvetett problémát - sok autóban csak 1-1 ember ül, de ált. a család minden tagja máshova jár dolgozni/iskolába, a szomszédról nem is beszélve.
a munkahelyek (és az állam) támogathatná a pool-carozást, hogy a munkatársak összefogjanak, meg hát a tömegközlekedést kellene olyanná alakítani, hogy alternatívát kínáljon. és ehhez nem feltétlenül modernizálás kell sok pénzért, hanem tisztaság, kulturáltság, és a buszvonalak módosítása.
virág et. 2007.10.18. 13:04:45
autópályát valóban nem _adtak át_, de ez nem azt jelenti, hogy nem is építettek - vagy szted utána megyesiék fél év alatt összedobták mindet, amit átadtak? de attól még valóban nem készültek el új pályák. bár azt nem értem, mi köze ennek témánkhoz, az m0-hoz (plusz az ugyebár nem is autópálya)
., (törölt) 2007.10.18. 13:28:24
Ész nélkül.
Mert autók vannak. Ha nincs út, akkor is.
Itt Csömörön megszavaztatták, hogy ne legyen, le és felhajtó a 0-ra. Ergo, nem lesz, de dugó az lesz, mert mindenki erre fog menni a Határ úti, és a Auchannál lévő felhajtóra.
hurrá torpedó 2007.10.18. 13:30:43
... akkor még csak az M7 volt megépítve (főleg a pártelitnek az almádi üdülőjéhez) ...
almádiban nincs, és nem is volt pártüdülő. ráadásul az M7 nem is almádi felé jön.
más tészta. pest környékén nem járok, balatonnál viszont sokat. csináltják a 71-es elkerülőt a keleti oldalon - ennek célja majd egyszer az M7-est és a 8-ast. node idebasztak 50 km utat annyi a különbség hogy nem megy keresztül 3 falun. ugyanúgy 2×1 sáv mint a régi. bővíteni sosem lehet, mert akkor az összes hidat ami átmegy fölötte szélesíteni kell, illetve a dombokat is lemarni hogy beférjenek a plusz sávok.
és mondom ez a 71-es elkerülő, ami hosszútávon M71-nek szánnak M7-et, és a majdani M8-at összekötni (más kérdés hogy M8 sose lesz autópálya csak autóút)
balfasz banda
Virág et. 2007.10.18. 13:35:04
Neked is, mégegyszer.
1. Nem én hoztam fel (nem én vagyok X-polgártárs).
2. Autópályáról nem beszéltem, M0-ról igen. Azt nem építettek és nem is adtak át Fidesz idején.
Sok felesleges bosszúságot meg tud az ember spórolni magának, ha mielőtt ír, olvas is. Pl. azt, hogy ki írt, micsodát. Meg ilyenek.
asd 2007.10.18. 13:35:43
varszegig 2007.10.18. 13:36:03
1) Az új M0 azért nem találkozik a régivel, mert a régit valami épeszű vadbarom bekanyarította a város irányába, onnan ezt már nem lehetett folytatni. Ajánlom a térkép megtekintését. Össze lesz kötve a régivel, a kérdés tényleg az, hogy mikor.
2) Az új M0-t ne keverjük a régivel, hogy "az is 2x2 sávon épült", mivel 1részt végig meg van hagyva a hely a 2x3.-nak, csak aszfalt kell rá, másrészt végig van leállósáv.
3) A régi M§-s bővítése ha jól tudom elvileg 2010-ig kell elkészüljön. Elég hihetetlenül hangzik, lévén kell hozzá 2 új híd is.
asd 2007.10.18. 13:38:18
nektek kell m0, kell 4es metro, a videkieknek mi marad?
varszegig 2007.10.18. 13:38:32
gravy_t 2007.10.18. 13:41:47
én nem emléxem az m0-fidesz viszonyra, szal gondolom te jobban tudod. meg ez nem is politikaji blog, szal azér nem is fejtegetem jobban. szal ha vkinek (nem feltétlen neked) attól lesz jó az éccakája, hogy a fidesz kúrta el az m0-t, annak egésségére.
Virág et. 2007.10.18. 13:42:46
Az infrastruktúra-fejlesztést nem úgy kell elosztani, mint a karácsonyi ajándékot a testvérek között. Oda kell építeni, ahol szükség van rá. Ahol áll a forgalom és órákat tötyögnek az emberek, oda kell. M9 + szekszárdi dunahíd pl. (ha már feljött) meg nem kellett volna.
RSnk 2007.10.18. 13:42:53
figyelmesen végigolvastam minden hozzászólást - érdekesek a politikai színfoltok... :)
Viszont a lényegi témához: minden nap min. 2x (oda és vissza) vagyok kénytelen használni az M0 halálutat, mely túlzott mértékben nagy valószínűséggel okoz a napomban \"felesleges\" + 1-2-3 óra kiesést. Ha túlélem ugye magát az utat...
Arról nem is beszélve, hogy az egész úgy működik, mint egy bástya Butapest körül, vagyis, ha valahol van valami, akkor az sem tud ki/bemenni a városból/ba, aki az úticélja eléréséhez nem is használná az M0-át.
A többi felvetést (ami konkrétan az M0 problémájához kapcsolódik) nem írnám le mégegyszer, igazából mindegyik igaz. A tömegközlekedés vs. autozás problémakör belekeverése az M0 ügybe felesleges \"figyelemelterelés\", ezt vegyétek észre - filozófiai kérdés, mely bármilyen döntés (és a döntést kikényszerítő intézkedés) esetében is sok-sok idő, míg \"keresztülérik\" a szokásokon, kultúrán. Nem beszélve arról, hogy a feltételeket a döntés \"jóságához\" valószínű úgysem biztosítaná senki, no meg arról, hogy a kiskapuk országa vagyunk...
Viszont a lényeg, amire szerettem volna felhívni a figyelmeteket, illetve feltenni, mint költői kérdést: vajon annak ellenére, hogy ilyen sokan szívunk közvetlenül és valószínű összemérhetően sokan szívnak közvetetten az M0 probléma miatt, miért nincs / nem volt / nem lesz semmiféle \"érdekkifejezés\" a \"szívók\" részéről? Miért nem állnak össze az autosok és állják el az M0-át, vagy mégjobb, az illetékesek (elsősorban politikusok) útvonalainak kritikus szakaszait? Tényleg ilyen kaki ez az ország és beteg a társadalom (és el lehet menni ha nem tetszik itt....) ???
immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2007.10.18. 13:43:32
ok
nincs ezzel baj, csak azert ne mondja hogy a fidesz a 4evevel tette tonkre az orszagot nem a komcsik az 50el
ez nem politikai forum, de akkor ne fideszezzen itt 1 szoci se "
De te bátran kommunistázhatsz, ugye? Ejh....
Amúgy meg szar az egész ország úthálózata. Incl. M0.
Virág et. 2007.10.18. 13:43:51
OK. Nem a Fidesz kúrta el, el volt az kúrva addigra már vastagon. A többiek (GyF-fel együtt) csak rontottak rajta. Ami ma épül, az is rossz. Pláne dugódíjjal együtt nézve.
JaneDoe 2007.10.18. 13:52:00
Leonard Zelig 2007.10.18. 13:52:53
Pozitív hsz. 1000-ből egy. Depressziós, frusztrált egyedek mindenütt, akik a saját lúzerségüket O.V. vagy Gy.F. ténykedésének tudják be.
Mondok egy pozitív példát, akár az M0-ra is: Én pl. Nagytétényből a Ferihegyre mentem már többször is és az M0-son ezerszer jobban tudtam haladni, persze lehetett szerencsém is, mert erősen hét- és napszakfüggő.
asd12345 2007.10.18. 13:55:49
na igy mar mindjart mas a dolog
en se azt mondtam hogy a fidesz megvaltotta a vialgot mert ez nem igaz. csak ne kenjunk rajuk mindent
es meg az hogy videken lehet kozlekedni
probaltal tavasszal mohacsrol a 56/6oson felmenni pestre?
4ora 4es fel csak a budaorsi ut
szoval igencsak szukseg lenne az M6-ra...
KopaszMercis 2007.10.18. 13:57:33
minden nezopont kerdese.. te igy akarod latni, mert ezt akarod latni.. mas meg ugy magyarazza be maganak, hogy az M0-as 100%-at a baloldal epittette/epiti.
Szerintem a ket onamito kozul a hulyebb teljesen nyilvanvaloan te vagy, de van egy jo hirem... boldogok a lelki szegenyek =)
amugy beterjesztem orban viktort a nobel bekadijra, hatha 4 evnyi kormanyzas alatt felepitett 1 az az 1db hidert megszavazzak neki.. azt is ott gancsoltak a budos komcsik ahol tudtak szegeny viktor ep, hogy fel tudta epiteni.
Amugy d-209 volt, es amirol fogalmad sincs inkabb ne irkalj. Hidd el boven eleg setetnek tunsz ugy is, hogy ahhoz szolsz hozza, amihez azt hiszed, hogy ertesz.. plane amirol fogalmad sincs. En a helyedben inkabb a keddi gyujtogatsra es barikad epitesre gyakorolnak a magyar járdával meg a pusztícs mátyással ;)
gravy_t 2007.10.18. 13:57:39
a le- és felhajtók megint egy külön téma. én pl csak megdöbbenve bámulok némelyik csomópont láttán, hogy hogy a francba tudták ezt ennyire bonyolultan megcsinálni a kézenfekvő egyszerű verziók helyett. így csak arra jó, hogy aki nem ismeri fejből, az nem jófele megy, tehát tovább van az m0-n, tehát hozzájárul a nagy forgalomhoz.
Spiderpig 2007.10.18. 14:01:03
asd12345 2007.10.18. 14:02:14
engem meg nem erdekel az m0
az hogy te megmaradtal a regi brigadbol, mar csak ido kerdese
hehe gyujtogatas? azt is az orban szervezte mi?
NIQ 2007.10.18. 14:02:19
KopaszMercis 2007.10.18. 14:02:45
En is pl ezert veszek tavasszal robogot.
RSnk 2007.10.18. 14:06:03
Sajnos (de gondolom ezt Te is észrevetted már) ez a következménymentesség országa - vagyis hiába keresel (múltbéli) felelősöket, ha meg is találod őket, akkor sem lesz semmi. Az a nagy helyszet, hogy magadnak kell tenned a saját érdekedben, más nem fog. Maximum (ha egészséges és demokráciából 18+ ország lennénk) közös érdekérvényesítésre van (lenne) mód a jelenlegi(!) felelősöknél.
Leonard:
jogos az észrevételed, nekem is soxor kellett Ferihegyre közlekednem az M0-án és valóban gyors. Amikor nem "csúcsidőszak" van. Viszont aki rá van kényszerülve a csúcsidőszaki közlekedésekre, annak nem üdítő, hogy vannak kivételek... Igazándiból pont fordítva kellene lennie az aránynak, azt hiszem valójában erről beszélünk itt és ettől téma a téma...
A nagy magyar siránkozáshoz nem írnék mást, mint hogy igen, ez van. Biztos kevesebb lenne a sok nagy magyar siránkozás, ha történnének pozitív dolgok, közép- és hosszútávúak, és nem csak "véletlenszerűen" lenne jó 1-2 embernek 1-2 dolog...
JaneDoe 2007.10.18. 14:06:28
KopaszMercis 2007.10.18. 14:08:02
ha nem erdekel az M0-as akkor mi a jotelebaszotttetvesszaroskurvaanyadat irogatsz egy M0-as forumba? En (es mas intelligens ember amugy) szerinted miert nem irogat melymagyar nepnemzeti fideszes forumokba? Mert nem erdekelnek. Szomoru, hogy te meg azon a szellemi szinvonalon porogsz, hogy "engem nem erdekel ettol vagyok gizda".. tobb vitamin kene az etrendedbe, hogy ne erezd magad ennyire puhanynak.
En nem maradtam meg semmilyen regi brigadbol hiaba vadaskodsz, sot amikor a regi brigad volt en meg kulfoldon voltam kiccsavo (nem mindenkinek olyan hulyek a szulei, mint a tied, hogy azt a szart itt viseltek volna el)Amugy az a szomoru, hogy nem is ez a legnagyobb mellenyulasod ma, de hagyjuk. De erdemben nem tudtal reagalni semmire.. mondom inkabb menj es gyakorold a macskako felszedest.. le fogsz egni az arpadsavos bortangas haverok elott ha nem megy rendesen :)
KopaszMercis 2007.10.18. 14:09:52
Virág et. 2007.10.18. 14:12:33
Lehetek én akármilyen sikeres, utat azért nem építtetnék saját költségen az autóm alá. Ez a politika dolga, ezért kapja a fizetésem felét többek között. Nem teszi. Ez nem sírás, hanem jogos számonkérés.
KopaszMercis
Nem stressz, de szar. És ha valami szar, azt szóvá teszem, mert lehetne jobb is. Ha mindenki szépen hallgat, soha nem változik semmi.
Rocko- 2007.10.18. 14:18:20
mikike: Érd egész jó közlekedés szempontjából. van sárga busz meg két szép vonatállomás is. mi a baj velük?
KopaszMercis 2007.10.18. 14:40:31
rocko-
a masik amitol sirva fakadok az pedig a gyereket kocsival suliba. tedd mar fel a bekavera vagy jarjon gyalog. gyulolom ahogy pl a rozsadombon az ovinal ott a gabor aron utnal allandoan parkol a sok csicska ujgazdag hulye a kapaszkodosavban es feltartja a forgalmat, mert annyira dilletans es eletkeptelen a gyerek, hogy nem lehet vele 15m-et setalni a lejton egy szabalyos parkolohelybol... halalra vannak itelve ezek a szerencsetlen eletkeptelen csemetek
Rwindx 2007.10.18. 14:45:09
Ahogy nézem megint x-pógártárs rántotta be a fideszt és ezen akadt ki asd. Aki komolyan gondolja hogy x-pógártárs azért írta azt amit írt mert hosszasan gondolkozott rajta, annak javaslom fussa át a blogját: nephulyites.blog.hu, elég a címeket megnézni.
A következtetést meg mindenki vonja le ahogy akarja és térjünk vissza az "M"0 témára, ne mások különböző fóbiáinak áldozata legyünk. Aki meg mindenképpen politizálni akar, az szvsz nyisson annak egy blogot ne ezt szennyezze, mert meglehetősen off.
üdv.
diff 2007.10.18. 14:53:48
Széles, jó minőségű, karbantartott utat csak ki lehetne már szenvedni. (Legalább olyat, mint mostanság Romániában de néhány volt Jugó tagállammal is kiegyezek.)
Rocko- 2007.10.18. 14:57:53
JaneDoe 2007.10.18. 14:58:45
Bigdady 2007.10.18. 15:04:32
Állítólag ha lenne rendes környűrű körbe leállósávval minden akkor 40%-ára esne vissza BP forgalma. Jól látjátok 40%-ára. de feltvődik a kérdés újra és újra, hol a pénz hogy ezt megcsinálnák?
Állítólag jövőre már 2x 3 sávosra kezdik csinálni M1-M5 között és össze is lesz kötve az M0 az M0-al M5 érintése nélkül. Reméljük. De amíg ezt megcsináljak halál lesz arra menni.
KopaszMercis 2007.10.18. 15:07:01
Ha arra van kapaciatas a mai 12-13 evesknek hogy vebkemszekszeljenek, akkor igazan tomegkozlekedhetnek is :) nemdebar?
JaneDoe 2007.10.18. 15:08:08
bár így lenne, de szerintem ez utópia,
konkrétan a miklósi polgármester mondta, hogy nem tudja mikor kezdik el mert lové s engedélyek még nuku
de kívánom hogy neked legyen inkább igazad
igen halál lesz de legalább valami történne, egyszer csak végetér minden építkezés nem? (naív vok?)
KopaszMercis 2007.10.18. 15:09:03
ha barmelyik kormanynak lenne annyi onmerseklete hogy milliardok helyett "csak" szazmilliokat lopjon (ertsd mondjuk csak 10-ed annyit) mar fokvaros kore is lett volna penzunk korgyurut epiteni nem csak budapest kore.
KopaszMercis 2007.10.18. 15:11:03
jah es ha a demokraciat nem ugy interpretalnank, hogy a kisebbseg irracionalisan betarthat a tobbsegnek, akkor is elorebb lennenk sokkal. Egy BPi korgyurunek minimum 2x3 sav + leallosav es akkor nem lenne dugo.. ki a jo lofasz menne be a varosba aki el tudja kerulni?
TH 2007.10.18. 15:17:38
Külföldön is van piros 7-es?
"mondjuk en gyerekkent pont a piros hetes vonalan laktam, es bkv-val jartam suliba"
" en meg kulfoldon voltam kiccsavo"
habor 2007.10.18. 15:24:16
malar 2007.10.18. 15:24:38
mocskos fidesz, szemét fidesz, piszok fidesz, fityiszt a fidesznek, fid-esz-etlenek.
Ez nem politikai fórum, de akkor ne jöjjön ide egy habzó szájú fidesz aktivista se leszólni azon hozzászólókat, akik szerint nem mindenről a baloldal tehet.
doh.
Ami a témát illeti:
A 00-s gyűrű már a nevével mindent elmond. Olyan út az, mint a gyűrű, ami nem ér körbe.
Tökéletlen út, töketlen politikusok által építtetve.
lápi lidérc 2007.10.18. 15:27:56
Na ja, és nem 80-as sebességkorlátozás, hanem 130, mint rendes autópályán.
A jelenlegi rendszer elég röhejes: autóút (de mitől?), amin lassabban szabad menni, mint egy sima lakott területen kívüli úton.
lápi lidérc 2007.10.18. 15:33:39
De, ki fog, mivel lassan ahol csak 1 sáv van, azt kinevezik buszsávnak, hogy az óránként 1x közlekedő busz tudjon haladni, kocsival meg rá sem hajthatsz.
Röhej.
De a sok barom ennek ellenére megszavazta Demszkyt újra főpolgármesternek, aki 17 év alatt többet ártott a fővárosnak, mint egy sáskajárással elegy tűzvész utáni cserebogárpajor-túltengéssel súlyosbított földrengés ártott volna.
Én Tarlóst sem szeretem, de ha választani kell, akkor már inkább őt, mert akár még jót is csinálhat, Demszky meg már rég bizonyíttotta, hogy ő nem képes, csak rombolni.
KopaszMercis 2007.10.18. 15:36:37
van kulfoldon is piros hetes + kepzeld valaki gyerekkent itthon IS tud elni valamennyit meg kulfoldon IS tud elni valamennyit. Vagy ez neked bonyolult koncepcio? Ne terheljelek ilyen sulyosan melyenszanto gondolatokkal?
Habor:
ertem torodjon bele a varosvezetes, hogy a magyarok rohadt budos tahok, akiket sosem tudunk annyira "civilizaltta" nevelni, mint a nyugatiak...
ez is egy megkozelites. tartalmaz nemi onkritikat, de nem teljesen hulyeseg =)
KopaszMercis 2007.10.18. 15:42:22
TH 2007.10.18. 15:42:24
Én csak az ellentmondásra hívtam fel a figyelmet, tőlem aztán ott töltötted a gyerekkorodat, ahol akartad.
Hja 2007.10.18. 15:42:59
Nem tehetünk ellene semmit. Nade!
Ott a már említett Szerencs utca, ami a városból kifelé igyekvőket csúcsidőben visszatorlasztja a Hungáriáig, csak azért, mert a hülye vezéreinknek nincs annyi hozzáértése, hogy a keresztező forgalmat már MOST el lehet terelni 2x az autópálya alatt, és 1x a fölött. Kérdem én. Ide most pénz, vagy ész kell???
Na ez az. Ezektől várjuk azt, hogy legyen valami az M0 elkerülővel???
KopaszMercis 2007.10.18. 15:44:31
Amugy meg ott kinnt is busszal jartam iskolaba, pedig meg csak dugok se voltak, es ket autonk volt, es anyam nem dolgozott. Hamar...
TH 2007.10.18. 15:46:20
Ja, és egyébként teljesen egyetértek Veled, igenis járjon az a gyerek tömegközlekedéssel. És én is úgy jártam, és durvának tartom, hogy most mindenki szállítja a gyereket.
Haemathemesis 2007.10.18. 15:48:09
Előbb gondolkozzál, és utána írkálj marhaságokat.
Manyizga (törölt) 2007.10.18. 15:49:38
Ha bevezetnék az általam javasolt szabályt, akkor csak az előzés nem tartana feleslegesen sokáig.
A "B" - de tuti - megoldás: párhuzamos közlekedésben a kamionok csak a külső sávban mehetnek. Kész.
Haemathemesis 2007.10.18. 15:53:02
Merre? A Szentmihályi is dugig van egész nap. A kis utcák pedig már most sem bírják el a menekülőket. Annak idején meg azért tettek oda lámpát mert kb annyi volt a halálos balesetek száma mint a 0 áson. Ugyanis azt mindenki elfelejti, hogy az ott nem autopálya, csak egy 2x3 sávos út. Nem a kereszteződés a rossz, hanem az, hogy egy akkora forgalmat terelnek rá a városra. erre lenne jó a körgyűrű, aholy szépen el kellen oszoljon az M3 forgalma. Csak azt elfelejtették megépíteni. Magyarország....
A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.10.18. 16:00:23
lápi lidérc 2007.10.18. 16:02:43
Az én kedvenceim listája elég hosszú - mindkét oldaról, lásd pl. Szanyi Tibor -, de ezek nálam is élharcosok rajta.
De Tarlós a saját kerületében legalább jó volt (amúgy valóban csak vakok közt a félszemű alapon lehet elfogadni, szóval ő se túl szimpatikus).
A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.10.18. 16:04:59
Virág et. 2007.10.18. 16:05:56
Ezzel nem mentegetni akarom őket, de a rosszinudlaton és a hozzánemértésen túl vannak más okok is, hogy itt tart ma ez a város.
A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.10.18. 16:06:04
vape 2007.10.18. 16:06:10
Valószínűleg valamikor a múltban volt egy döntés, hogy a nagyvárosból a város környéki településre költözöl úgy, hogy a munkahely a nagyvárosban lesz továbbra is. Vagy hogy bár a nagyváros környéki települések valamelyikén laksz, de a nagyvárosba fogsz járni dolgozni. Egész biztos akkor is mindennapos volt már a dugó és a baleset a bevezető utakon, M0-son, amikor a döntést meghoztad. Bevállaltad, hogy dugóban fogsz ülni. Akkor most miért vagy ideges miatta?
Én a fővárosban telepedtem le (kb. 170 km-re egykori szülővárosomtól). Eddigi munkahelyeim egyike sem volt messzebb a lakástól 30-40 percnél (tömegközlekedéssel). Bevállaltam, hogy én napi 24 órán keresztül szívom a városi koszos levegőt, míg az ingázók csak 10-12 órán át. Cserébe kevésbé leszek ideges, míre beérek a munkahelyre, vagy onnan haza.
A lényeg: az élet mindig arról szól, hogy valamit valamiért fel kell adni.
Viszont azt nem hiszem el, hogy ebben az országban nem lehet elérni semmit a civil szerveződésekkel. Csak egyszerűen senki nem mer hozzákezdeni, mindenki a csodát várja, és inkább magában puffog. Ezért nincsen még pl. autós érdekképviselet Magyarországon. Hajrá, tessék alapitani egyet! Csak ezen a blogon szerintem tudnék mutatni legalább 20-30 embert, aki biztos szívesen csatlakozna egy ilyen szervezethez.
Virág et. 2007.10.18. 16:08:03
Mivel itt az M0-ról volt szó, ezért én úgy értelmeztem, amit X írt, hogy nem épített semmit az M0-ból. Ez pedig igaz. Ami igaz, azért meg nem kell beszólni másnak.
Amúgy gyengéd különbség van egy párt szidása és a személyeskedő komcsizás között. Pl. a személyeskedés, csakhogy a nyilvánvalóra utaljak.
vape 2007.10.18. 16:10:45
Az ilyen tömör, velős, de valójában semmi pluszt nem jelentő hozzászólásokkal meg felesleges szaporítani a hozzászólások számát.
A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.10.18. 16:11:14
Igen ez így van. Az egész ország fővárosközpontú. De nagyon. Kicsit többet kellene befketeni vidéken és kevesebet BP-en, mert ennek az ellenkezője zajlik. Pontosan emiatt van egyre több autó és ember a fővárosban, ez a 22-es csapdája. Költöznek fel az meberek, mert csak ott lehet érvényesülni(ami amúgy hatalmas fasság) !
Az M0 meg tényleg szar, sokszor járok rajta.
Nemtúlliberós 2007.10.18. 16:18:17
Különben is, a Fidesz az utca helyett vinné inkább az embereket emnullást építeni, akkor biztos kész lenne már régen, bennem félelmet kelt az a sok ember az utcán
Zsoca 2007.10.18. 16:21:12
Én csak azt szeretném megkérdezni, hogy HOVA LETTEK A KAMIONNAL ELŐZNI TILOS táblák az M0-ról???
Sok tapló Török, Szerb, Román kamionos azt csinál amit akar. Nem szabadna ezeket az Önkontroll nélkül rendelkező emberhasonmásokat beengedni a belső sávba! Rmek, lesz trafipax... Ezzel aztán megint megoldottak mindent... ami ebben az országban megy egysterűen felfoghatatlan. Kiváncsi leszek, hogy amikor atadják jövőre a Hiddal egyűtt az új szakaszt is, akkor az a kemeny 1 sáv miként fog megbírkózni az M5 rácsatlakozásánál az új nullásra tóduló forgalommal? Ma 1 órát álltam reggel a dugóban, úgy, hogy nem is volt útakadákly a pályán...
Virág et. 2007.10.18. 16:24:50
Lyukastorkú ...
Ha lenne rendes út vidékre, menne a tőke is. Ha menne a tőke, lehetne ott is érvényesülni. De nincs. Az ország nagy részét nemhogy autópályán nem lehet elérni, de még rendes, járható országúton sem.
Virág et. 2007.10.18. 16:27:18
zsoca 2007.10.18. 16:31:15
Élhetőbb életet szeretnénk, ez annyira nagy kérés?
Gyüjtsünk aláírásokat a kamionok takarodjanak ki a belső sávból kezdeményezésre!
Zs,
Virág et. 2007.10.18. 16:38:29
AI 2007.10.18. 16:41:08
Esetleg kompozhat, de azt is csak az ellenségeimnek kívánom.
X-polgártárs: ha 500 ember miatt szív 2 millió az nem az 500 ember hibája, hanem a 2 millió balfaszsága, szerintem.
Virág et. 2007.10.18. 16:44:29
És Dunaföldváron is van híd.
A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.10.18. 16:49:36
Nem visz rendes út és/vagy autópálya Magyarország nagyvárosaiba? Nem falvakat akarok én világvárossá tenni!
Ne kellejen felsorolni hány nagyvárosba visz autópálya! :DDD
sTERNKERN 2007.10.18. 16:49:54
Sanyi bácsi meg nem fogja kivinni a betonkeverőjét, hogy ő most autópályát épít, ugye.
Kérdem én, hogy most akkor kit is kellene inkább sóbányába küldeni?
AI 2007.10.18. 16:50:10
AI 2007.10.18. 16:52:47
zsoca 2007.10.18. 16:53:02
A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.10.18. 16:53:24
Papi tized, földesúri kilenced, kormányzati negyed...
Van itt péééééz csak kurvára rossz helyen és arányban elosztva!
ON
Virág et. 2007.10.18. 16:57:14
"Nem falvakat akarok én világvárossá tenni!"
Pl. Pécs falu. Az M6 mire kész lesz, az most 2010. Optimista becsléssel. Lesz az 2013 is szerintem, legalább.
Vagy a déli végek úgy általában. A Duna mentén nem megy rendes út, pedig logikus lenne, a délről érkező áruszállítmányokat arrafelé vinni. Ehehz képest most vagy kerülnek az M5 felé, vagy mennek pl. az 51-esen, ami egy vicc és nem út.
KopaszMercis 2007.10.18. 16:58:04
masnak epiteni es atadni is maradt ideje.
end of story.
zsoca: en gyujtenek szivesen, de hiaba gyujtesz, ha valamit nem a fidesz talalki, es nepszavazasra akarjak vinni, arrol majd kimondja a draga alkotmanybirosag hogy alkotmany ellenes.
ebben a latszat demokraciaban hiaba csinalsz te barmit, ha nem all moged az egyik nagyero.. mar pedig ha nem o talalta ki, lehet az akarmilyen jo, nem fog moge allni senki.
KopaszMercis 2007.10.18. 16:59:43
azert azt gyorsan feltudnank, hogy abbol hanyat kotott be a fidesz
ime a lista:
=)
A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.10.18. 17:54:44
End of story.
A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.10.18. 17:55:46
TAPS
A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.10.18. 17:57:46
A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.10.18. 18:02:45
Hát nem tudom. Ha Pécs falu akkor menjen minden BP-re, hátha még több kocsi és még nagyobb forgalom lesz. Most is kurva nagy. Jelenleg minden nap átmegyek BP-en (ugyanis Csömörön dolgozom az M0 építésen, mint minőségvizsgáló laboráns. :-) ), és azt kell mondjam katasztrófa.
Egyébként miért pont Pécset mondod? Van elég város ahova visz pálya.
asd12345 2007.10.18. 18:43:38
most arra vered magad hogy eltel kulfoldon? es busszal jartal? kit erdekel?
en most is ott elek
hehe de megint a fidesszel josz te majom
amikor a fidesz 4evet kormanyozott, es 50 ev alatt epult 1000km autopalya :)
gratulalok elvtars
asd 2007.10.18. 18:48:09
most arra vered magad, hogy eltel kulfoldon es busszal jartal iskolaba? te majom
es mindez kit erdekel?
en most is ott elek
egyebkent megint a fideszt szidod amiert a 4ev alatt nem valtotta meg a vilagot
a szocik 50ev alatt epitettek 1000km autopalyat? es ebbe a fidesz benne van 150km-el
mas kerdes, hogy nem ok adtak at
KopaszMercis 2007.10.18. 20:49:49
erdekes ez a 150 km autopalya anno nem hagyta el pokorni ur szajat a partelnoki tv vitaban.. szo szerint ennyit tudott mondani "az autopalya nem ugy keszul, hogy odamegyunk es lesoporjuk rola a foldet" es kb kesz. O biztos kevesbbe volt anno 2002-ben tajekozott ebben a temaban, mint te most.
Miert is vernem magam arra, hogy kulfoldon eltem? Te voltal annyira nagyon hulye, hogy azt ird, hogy en a regi rendszerben igy a regi rendszerben ugy..
Amugy gratulalok, hogy sikerult kivandoroljal levelet szortirozni angliaba. Te aztan annyira nagyon nagy melymagyar hazafi vagy, hogy meg adozni is mashol adozol, es meg itt sem laksz mindemelle. Latod en sem bannam ha fidesz kormany uralkodna... feletted :)
mas faszaval konnyu
asd 2007.10.18. 21:11:43
end...
rognork 2007.10.19. 08:02:38
Virág et. 2007.10.19. 08:21:18
Szarkazmus? Azért írtam Pécset, mert pont oda nem visza autópálya. A falu megnevezés meg reakció volt a "nem falvakat akarok világvárossá tenni"-re.
TH 2007.10.19. 08:42:51
Csab 2007.10.19. 09:22:27
Virág et. 2007.10.19. 09:26:04
Haemethemesis 2007.10.19. 10:22:26
Csak gondoltam a jövőben így is emelhetném az általam igen kedvelt blog színvonalát.
Tévedtem, bár azt ezek után jogosan feltételezem, hogy gőzöd nincsen mi az amit a témában még körül kell járj ahhoz, hogy ne pusztán demagóg dolgokat puffogtass. Maradok tisztelettel.
JJ 2007.10.19. 12:48:57
A másik irányban meg a 6os lehajtója duzzad vissza a hídra, ezért a Halásztelek felől érkezők próbálnak besorolni a már amúgy is araszoló sorba, ami szintén beállítja minden reggel az utat.
6os kifelé M0 csomópont. Megy a helyezkedés, belső sáv megy balra, külső egyenesen meg majd fel a hídra. Bepofátlankodók, majom beengedők, kanyarodó sávból egyenesen tovahajtók, stb-stb. Mé nem lehet még egy sávot csinyáni az Érd felé menőknek, hogy húzhassanak a sunyiba, meg lenne még 1-1 a nullás két oldalára igyekvőknek, ezek mondjuk már a Campona kereszteződéstől betonkorlátozva a helyezkedő barmok ellen.
Igazából normális, NEM LÁMPÁS! 1+1-es lehajtókat és felhajtókat látok álmaimban...
vape 2007.10.19. 13:43:22
Ahogy elnézem az eddigi hozzászólásaid tartalmát, tőled sokára fogom megtudni, miket is kellene ebben a témában még tudnom, mielőtt véleményt mondanék. Nehéz úgy vitázni bármiről is, ha az egyik fél csak annyit tud mondani a másiknak, hogy hülyeséget beszél.
Haemathemesis 2007.10.23. 21:39:11
Akar igazat is adhatnek neked, ha nem kesz velemenyt gyartottal volna a - szerintem - hibas elmeletedbol.Ha a te kommentedbol indulok ki akkor csak egy kerdesen lenne: miert nem maradtal 170km -el arreb, es miert nem ott elsz, dolgozol? Demagog kerdes? Az. Ahogyan a te egyenei felelosseget firtato kerdesed is.
" Valószínűleg valamikor a múltban volt egy döntés, hogy a nagyvárosba költözöl úgy, hogy a munkahelyed is a nagyvárosban lesz. Egész biztos akkor is mindennapos volt már a dugó és a baleset a bevezető utakon, M0-son, amikor a döntést meghoztad. Már akkor is pl. sok ember egyedül huppant be a kocsijába, és indult dolgozni. Sőt, anyuka vagy a nagyobb gyerek is külön kocsival autózott be a fővárosba. Nehogy már véletlenül is közösködni kelljen még családtaggal sem, nemhogy a szomszéddal vagy kollégával! Aztán most csodálkozom, hogy lassan több az autó az utakon, mint az ember." Ilyenkor mi a helyzet?
gendermember 2007.10.26. 21:35:53
Csömör és Budapest között eddig 4 földút és 2 aszfaltút jelentette a kapcsolatot. A földutakat az M0 autópályával elvágták, a két aszfaltútnak felüljáró épült. Járda, kerékpárút nélkül.
(Ugyanez a gond Rákoscsaba-újtelep és Nagytarcsa, ill. Rákoscsaba-újtelep és Pécel között is.)
Emiatt Csömör civil szervezetei vasárnapra (október 28, délután 3-kor) tiltakozó megmozdulást szerveznek.
kerekparosklub.hu/files/FelDem-Csomor-ismerteto.doc
kerekparosklub.hu/files/Csomor-M0-Demon_plakat.pdf
Csabi 2008.02.01. 11:43:49
Én úgy gondolom értem a posztíró problémáját.
Valaki elmagyarázná nekem, hogy az M0-ás milyen úttípusnak felel meg a KRESZ szerint!!!
Az én ismreteim és emlékeim szerint egynek sem! Többször is közlekek rajta mostanában és elég gázos az út. Közben egy másik poszton Budapest légyszennyezettségéről olvastam. Állítólag el lehetne rendelni a szmogriadót időnkét a belvárosban.
Ebből nekem az alábbi dolgok vetődnek fel (nem feltétlenül sorrendben)
- Miért nem lehet a tömegközlekedést átalakítani és normálisan fejleszteni? (Nem a vonal megszűntetésekre gondolok!)
- Miért kell 3-5 évet várni egy kb. 1 év alatt megvalósítható útátépítésre (mármint az M0-ás átépítéséről van szó ) A hidak problémásabbak,de a töbi mehetne gond nélkül.
- A másik problémám. Az M0-ás semmivel sem gyorsabb, ha betartom a 80-as sebességkorlátozást pl. Népligettől ha megyek Budaörsre (Decathlon, Ikea vonala kb.)
- A következő dolog, hogy nem elég,hogy néha olyan óriási forgalom van,hogy nem elég a többi autósra figyelnem, még a trafikat is figyeljem, mert egyik másik autós mikor kiszújra veszélyezteti a forgalmat.
- Miért nem terelik az autósokat alapba az M0-ásra pl. Kecskemét felé? Csak a teherautókat kötelezik erre asszem az M1-es felől.
- Még egy belvárosi megjegyzés: Szinte az összes BKV buszt ki lehetne tiltani a belvároból mert nem mennének át a műszaki és környezetvédelmi vizsgán! Ez egy másik posztból való infó szintén. Helyette több villamos, trolibusz legyen. Környezetkímélőbb megoldás lenne.
Egyébként kezdem azt érezni,hogy ebben az országban a fejlesztés azt jelenti,hogy mindent leépíteni eladni magánkézbe aztán meg arra hivatkozni nem állami cég. Nem is lenne ez baj, ha magyarokkezébe kerülnének ezek a dolgok! Igenis vissza kéne csábítani azokat,akik azért mentek (menekültek) külföldre, mert itt a szakmai tudásuk semmibe sem nézték!
Üdv.:
Csabi
U.i.: Ha csak a fele igaz annak amit leírtam, akkor is van bőven min változtatni!!!
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.02.01. 11:49:55