Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

M0 - Mitől M? Mitől körgyűrű?

2007.10.18. 10:46 :: SilentSound

Tünde tippem szerint napi rendszerességgel használja az M0-s autóutat, ami erős agressziót vált ki belőle, fejszétverne, agyonütne, de nem tudja, ki a felelős azért, ami van. Vagy ami kéne hogy legyen, de nincs.



Csak egy általános kérdésem lenne, a drágajó M0-sal kapcsolatosan.
Vajon csak én vagyok totálisan felháborodva, hogy ez a rémút nap mint nap (ma is és nem is kicsit) megkeseríti nem kevés ember életét? Mert nem elég hogy rossz minőségű, keskenyek a sávok, nincs menekülő út, se leálló sáv. De ha egy kissebb koccanás történik rajta vagy csak egy kamion lassabban megy rajta máris megállítja délpest és délbuda forgalmát??? Ez normális?? Kinek az ajtaját kell letépni és batz papuccsal szétverni a fejét, hogy felfogja, hogy ez lenne az elsődleges, hogy rendes körgyűrűje legyen Bud(t)apestnek?? Ennek nincs felelőse ? Vagy ki az ? Szívesen agyonütném.... s szerintem még sok más tízezer más autóstárs is.
Nem elég, hogy nap mint nap balesetek sokasága történik mert az út maga diszfunkcionális kvázi ezáltal életveszélyes, de még ezen felül le is állítja az életet több kerületen keresztül, kamionok bénítják az amúgy is túlzsúfolt várost mivel nincs más alternatíva csak keresztülvágni a városon.... na és akkor még az "új" nullást ne is említsem....
Az útépítés citromdíjára főesély az a baromarcú aki úgy tervezte meg hogy rávezette az M5-re és egszercsak valahol kezdődik az új nullás.... NORMÁLIS??
Szóval az a kérdésem, hogy miért nem történik látszólag semmi, hogy ez megváltozzon?

137 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó baleset veszélyes autópálya

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JaneDoe 2007.10.18. 11:04:21

csatlakoznék! a kérdéshez és az agyonveréshez is!!

andreyo 2007.10.18. 11:06:47

Na es az is egy nagyeszu volt aki ugy tervezte meg az m3assal valo csatlakozas epiteset, hogy honapokra elcsesztek az 2b/m3 csatlakozast hol az egyik hol a masik iranyban... kizart, hogy nem lehetett volna maskepp...

JaneDoe 2007.10.18. 11:09:27

az m3-as csatlakozásnál még nem volt szerencsém járni, de igazából nem is merek :)
viszont el tudom képzelni
olyan ez az út mint az egész ország...

Triumphator 2007.10.18. 11:17:37

az \"új\" m0 csatlakozás elméletileg kiváltja majd egyszercsak a \"régi\" szakaszt, azaz délebbre húzódik a körgyűrű m5-től nyugatra fekvő része. csak egy dolgot felejtettek el, kisajátítani a területet...

andreyo 2007.10.18. 11:22:44

Igazabol azt meg mindig nem latni, hogy mi lesz a vegeredmeny (ami meg jo is lehet mert m intha rendes csatlakozast csinalnanak mint amilyen az m7-nel is van), de az hihetetlen, h ugy kellett jonni 2 honapon at, h kisutakra leterelnek most meg visszafelel ugyanez autopalya pihenon keresztul...
neha kene oda valami eszes aki ezeket is megtervezi, mert nem hiszem, h ne lehetett volna parhuzamosan epiteni az utat es egy hosszabb hetvegen netan 1 het alatt az athuzast megcsinalni..

Valamint azt nem tudom kinek kene javasolni? Van itt aki tudja? Hogy az M3-as Szentmihalyi ut es M0 kozotti szakaszan a leallosavbol csinaljanak hivatalos 3. savot mindket iranyba... ugyanis a sebesseg mar ugyis le van korlatozva 80-ra, tehat funkcionalisan nem autopalya, viszont mindket iranyban eloszlik a forgalom ezen szakasz vegen tehat indokolt az atengedhetoseg novelese, raadasul a dugos idokben ez gyakorlatban amugy is igy mukodik, viszont aki nem veszi a lapot annak veszelyes lehet. Van erre valami hivatalos forum? Nem kerulne semmibe csak a vastag vonalat fel kene szaggatni...

hissaa 2007.10.18. 11:23:49

nevezzük egyszerűen csak 'nullás', vagy 'nulla' néven. ez mindent elárul az út jelen használhatóságáról. huszonvalahány éve az akkori igényeknek (sem) megfelelőre tervezték. azóta? csak zsúfoltabb, de nem 'M'-ebb lett...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.10.18. 11:31:46

Az M5-ösnél elvileg lesz összeköttetés az új rész és a régi között, ez a mostani csak átmeneti megoldás, amíg az megépül (persze időintervallumot nem merek mondani, csak remélem, hogy nem übereli a ruszik ideiglenes nálunk állomásozását).

., (törölt) 2007.10.18. 11:34:52

Antall kormány és "Pampula" György!
Még nagy ökörsütés is volt, hogy ők most mekkorát alkottak!

JaneDoe 2007.10.18. 11:35:43

azt is hallottam, hogy már készen vannak a tervek a régi nullás háromsávosítására is, ugyanakkor azt nem értem, hogy igen ugyan milliárdokba kerül, de ez miért nem olyan fontos, hogy előrevegyék? (persze mihez képest, szólhat a kérdés erre) Rengeteg eus pénzre is lehetne ez ügyben sztem pályázni, másérészt nem a szaros négyes metró lett volna fontos hanem ez...
nap mint nap káosz van a nullás valamelyik szakaszán vagy a miatt...

Zsoccc 2007.10.18. 11:36:04

Szintén csatlakoznék. Tegnap két óra alatt értünk haza...összesen 20 km-t kellett megtennünk. Ráadásul orvoshoz mentünk, időre és persze elkéstünk. De ezen a héten a 6-os út és az M0-ás találkozásánál a szokottnál is nagyobb dugó volt délutánonként, pedig nem láttam sem balesetet, sem útlezárást. A rádió persze soha nem mondja be, hogy mi a helyzet. Tényleg így van, minden nap erre kell jönnöm, és az Info rádiót hallgatom, hogy megtudjam mi a helyzet. De ezt a szakaszt csak elvétve említik. Olyan, mintha nem lenne felelőse ennek a résznek, mintha se a Fővinformhoz, sem az Útinformhoz nem tartozna. Ez a senkiföldje...gondolom ezért is olyan, amilyen. Igazán kitehetnék a felelősök képét, legalább ráérő időnkben lenne mit köpködnünk...

Béla 2007.10.18. 11:36:40

Körgyűrű?
Mindig idegrohamot kapok, ha ezt hallom... Látta már az a barom, aki annak nevezte el, hogy legjobb indulattal is csak 1/4 vagy 1/3 kör?

Gyűrű csak akkor lehet, ha körbeér...

JaneDoe 2007.10.18. 11:37:31

én úgy tudom, hogy ez a régi nullás az eredeti tervek szerint csak az egyik irány lett volna, emellé került volna mégegyszer ugyanennyi, de időközben elfogyott a pénz és a buzgalom, meggondolták magukat pártpolitikailag a nagyokosok oszt ez lett belőle, maradt ez az egy és ketté osztották...

Zsoccc 2007.10.18. 11:42:47

Igen jól tudod, csak a fele készült el. Egyik kolléganőm ismeri az egyik tervezőt, és mikor tépett idegekkel érkezem be és szidom az egész bagázst, akkor mindig kéri, hogy a tervezőket ne szidjam, mert ők a megvalósult útra egyáltalán nem hasonlító tervet készítettek el anno. De nem tud meggyőzni...

Leonard Zelig 2007.10.18. 11:50:13

Vágó István már a "körgyűrű" szótól is idegrángást kap.
De én nem vagyok Vágó István.
Amúgy pedig mindenért Gyurcsány Ferenc a felelős, most mondta Terror Mária a Klubrádióban.

kz 2007.10.18. 12:03:07

Bár nem pont idevág, de az M3 Szerencs utaci lámpáját nem lehetne megszüntetni? Jellemzően nem sok európai ország autópályáit rendelik alá adott esetben keresztező forgalomnak. Ráadásul a Szentmihályi út gyalog sincs messze. 1x azt hallottam , hogy forgalom lassító szerepe van befelé irányban, no de kifelé miért lassítanak, hogy ne lehessen szellőztetni a Körvasúrsor és Szerencs strassze között.. Nos? A Cora és Szerencs utaci 3 sávosításal egyetértek!

X-Polgártárs · http://nephulyites.blog.hu 2007.10.18. 12:08:38

Terror Mária :)))
Hogy kit kellene megruházni azért,mert nem készült el? Először is a fideszt,mert nem épitettet semmit sem uralkodásuk alatt...másodjára pedig a hülye zöldeket és a pár 100 fős falvakat,akik mindig keresztbetettek az éppen aktuális nyomvonalnak. Hiszen az a normális amikor 500 ember miatt sziv 2 millió.

TB 2007.10.18. 12:18:40

Az egészet már akkor meg kellett volna építeni, amikor az M3-as elkezdték. Szóval a '70 évek végén. De akkor még csak az M7 volt megépítve (főleg a pártelitnek az almádi üdülőjéhez), és sokkal kevesebb autóhoz. Eredetileg úgy tervezték, hogy elég lesz a Hungária-Könyves K. körutat meghosszabítani.

A Szerencsi utcán busz járt, nem akarták, hogy kerüljön, pénz meg nem volt még egy felüljáróra.

asd 2007.10.18. 12:22:04

X-Polgártárs
nem gondolod hogy a rohadt kommunista apadat es a rohadt tetves haverjait kellene hibaztatni akik 50evig mindent csak elloptak az orszagbol???
rohadtul utalom a kommunistakat

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.10.18. 12:25:46

asd: Kéretik kicsit polgáribbra venni a stílust. Lehet, hogy az alpárival keverted össze. Köszi. ;)

asd 2007.10.18. 12:29:39

ok
nincs ezzel baj, csak azert ne mondja hogy a fidesz a 4evevel tette tonkre az orszagot nem a komcsik az 50el
ez nem politikai forum, de akkor ne fideszezzen itt 1 szoci se

kz 2007.10.18. 12:31:25

TB
Akkor kerüljön a Szentmihályi felé Demszky busza -sztem. Kevesebb károsanyag kerülne a levegőbe ha a BKV non-stop körözne, mint naponta a több száz/ezer autó tehetelen csoszorgása miatt.

rognork 2007.10.18. 12:34:50

azért dmeszky bedobta a kiskörgyűrű = nagynagykörút blöfföt is. hát ez teljesen hülye?
nekem dél-pestről kell felautóznom kápmegyer1-ig, 20 km, de tuti jobb, mint bejönni soroksárra mondjuk érdről.

Virág et. 2007.10.18. 12:35:56

Szerintem szaladj neki mégegyszer asd, mert elsőre nem sikerült megértened, amit X-Polgártárs írt.

Az M0 meg úgy sz.r ahogy van. És képzeljük el mi lesz, ha jön a fővárosi útdíj és mindenki, aki nem akar fizetni ki lesz parancsolva az M0-ra ...

Demszkyék teljesen meghülyültek.

HLG · http://www.veiki.hu 2007.10.18. 12:42:27

Az M0 mellett lakom és látom, hogy 2 mp-enként húz el egy kamion. Leállósáv vagy 2 további sáv csak azt jelentené, hogy 4 mp-enként jönne egy kamion. Tehát nem az építőket kell szidni, hanem az okokat keresni. Kellene M8 és M9 ill. ha olcsóbb lenne vasútra tenni a kamiont mint a közút már jobb lenne a helyzet. Illetékesek figyemébe ajánlom, bár szerintem tudják.

Virág et. 2007.10.18. 12:47:53

Van M8 meg M9 is. Bár nem autópályák csak autóutak.

Az elvvel egyetértek.

andreyo 2007.10.18. 12:48:54

m0 eseten mar az is jo lenne ha megoldanak, hogy a kamionok tenyleg ne elozzenek mert a tablakat leszarjak... mert nem hiszem, hogy azon a kb 20 km-en amin mennek van jelentosege, hogy 60-al (15p) vagy 80-al (12p) mennek.
Ha az elozo kamionokat kivennek a rendorok a meregetes helyett jobb megoldas lenne... es meg csak nagyon meg sem kell buntetni, csak felreallitani es azt mondani neki, hogy egy ora mulva mehetsz tovabb, maskor nem fog elozni es ezt kitablazni... es ez mukodik is tuolunk nyugatra.. es a belos savban lehetne haladni 80-100-al es aki ezt megszegi szinten kitenni egy orara az ut szelere :) mert a bunti ugysem hasznal.

Velemeny?

lápi lidérc 2007.10.18. 12:50:01

off, mert politika, de:
Teljes mértékben egyetértek X-polgártárssal.
És nem vagyok szoci, csak még mindig őket tartom a kisebbik rossznak a két rossz közül, amiből választani kell. Például olyanok miatt, hogy nem rángatják minden szarért - például mert elvesztették a választásokat, lásd 1998. - utcára a népet, és aztán meg nem tudják őket hazaküldeni. Nem szeretem a politikusnak álcázott, agyilag óvodás szinten megrekedt hőbörgő barmokat, és Fidesz-oldalon jóval több ilyet látok, mint a másikon.
off vége

Egyébként azt kéne iszonyatosan seggberúgni, aki még mindig engedélyezte, hogy az M0 új szakaszai is 2x2 sávosak legyenek, mivel már rég bebizonyosodott (13 év alatt), hogy ez kevés, ugyanis a 80-nak haladót 82-vel előző kamionok miatt nem lehet rajta haladni. A kamionokat ki kéne tiltani a legbelső sávból, és akkor ki is lehetne.

LG 2007.10.18. 12:52:12

Látom itt is a józan ész helyett itt is percek alatt az anyázás uralkodik el. Az M0 helyett úgy látom arról kellene gondolkodnia józanabbaknak, hogy mikor kell menekülni ebből az országból.

szigetlakó 2007.10.18. 12:53:02

Persze rossz, de ha nem lenne mi lenne velünk,
szigetlakókkal. Amióta elkészült azóta mindennap használom.
Ma azt figyeltem meg h. dugó a bámészkodás miatt is kialakul. A szemben levő sáv
balesetéig, egy kilómétert araszoltam, utána
semmi dugó!

vape 2007.10.18. 12:56:18

Az egyén felelőssége ilyenkor senkinek nem jut eszébe?
Amikor pl. úgy dönt az illető, hogy a büdös Bp-ről kiköltözik valamelyik környező alvóvárosba / -faluba. Hogy friss levegőt szívhasson, ne pedig a városi szmogot. Persze dolgozni továbbra is a fővárosba jár, a gyerekeket is oda járatja iskolába. És természetesen autózik, nem tömegközlekedik. (Ennek eredményeképpen a hőn áhított friss levegőt a hét 168 órájából talán ha 80-90-ben szívja, a többit a büdös nagyvárosban tölti.)
Vagy amikor pl. egyedül huppan be a kocsijába, és indul dolgozni. Sőt, anyuka vagy a nagyobb gyerek is külön kocsival autózik be a fővárosba. Nehogy már véletlenül is közösködni kelljen még családtaggal sem, nemhogy a szomszéddal vagy kollégával! Aztán mindenki csodálkozik, hogy lassan több az autó az utakon, mint az ember.
Ilyenkor mi a helyzet? Nem szimpatizálok a jelenlegi vezetéssel (akár országos, akár fővárosi szinten), de ezeket mikor veszi már valaki figyelembe, mielőtt csapkodni kezdi az asztalt?

asd 2007.10.18. 12:59:52

Viraget mit nem ertettem meg?
azt, hogy a fidesz nem epitett semmit?
ha kicsit gondolokozol rajossz hogy ez hazugsa
a szekszardi hidat ki epitette fel?
az mas kerdes hogy d-204 ment atadni
en arra mondtam hogy az m0 30eve epul ebbol 4evet a fidesz kormanyzott
akkor a maradek 26evbe a kedves elvtarsok miert nem csinaltak semmit
nem lehet hogy lendvai ildiko a rokonod?

Virág et. 2007.10.18. 13:04:45

asd

Azt, hogy a Fidesz 1 km M0-t sem épített. Ezzel nehéz vitatkozni.

Virág et. 2007.10.18. 13:08:12

vape

Csak ezt veszik figyelembe jelenleg a városvezetők. Mutass autós érdekképviseletet, akinek beleszólása van Bp közlekedésébe. Ellenbe ott a VEKE meg a Levegő Munkacsoport.

Az autónak nincs alternatívája. Ha csak minden tizedik autós átülne egy napra BKV-re, a város megállna. Nem lesz 5-ös metró (négyes sincs még), meg több villamos sín. A millió km-t futott diesel buszok számának növelésével tudná csak valahogy bírni a BKV a rohamot. Egy ilyen busz sok-sok autóval felér környezetszennyezés és zaj terén. Pláne a mostani modern autókkal.

mikike 2007.10.18. 13:09:42

vape: Én Érdről járok be Budapestre. Szivesen letenném az autómat valahol a város határában és tömegközlekednék ha lenne megfelelő parkolási lehetőség. Többek között én sem vágyom arra h a városban dugóban csücsörögjek az autómban amikor pl villamossal sokkal gyorsabban tudnék haladni. A nullást illetve Andor utcát és Lágymányosi hidat pedig reflexből messziről elkerülöm.

Virág et. 2007.10.18. 13:10:47

"nem lehet hogy lendvai ildiko a rokonod?"

Nem sok értelme veled vitatkozni. Szerintem fáradj át egy politikai fórumra. Ez csak szerény javaslat, de szerintem sokan érzünk így.

JaneDoe 2007.10.18. 13:11:56

Kedves Vape! Jól átgondoltad te ezt amit írtál? Nem hiszem! Szerinted ha mindenki vagy akár csak a töredéke átülne békávéra akkor mi lenne? Már így is káosz a tömegközlekedés! Arról nem is beszélve, hogy a városból kiköltözés nem csak levegő hanem ingatlanárak kérdése is, s arról pedig hogy fővároscentralizált az országunk és a fizetőképes munka többsége is itt centralizálódik arról végkép nem az ingázók tehetnek. Mit kéne tenniük? Inkább lakjanak a nyóckerben a bűzben hogy legyen munkájuk de érezzék rosszul magukat, vagy költözzön ki és legyen munkanélküli? ...

haha 2007.10.18. 13:14:32

Nagy tévedésben van, aki azt írta, hogy van M8 és M9 is, csak nem autópálya, csak autóút. Az M9 a szekszárdi hidat jelenti mindössze, max 10 km. Az M8 pedig egy ötszáz méteres szakaszt, ami a dunaújvárosi híd és az M6 közötti szakasz.

Virág et. 2007.10.18. 13:18:19

haha

Az M9 autóút és nemcsak a hidat jelenti, hanem egészen pontosan a régi 6-ost köti össze az 51-essel. Ott a híd is, persze.

Virág et. 2007.10.18. 13:19:44

Gyorsforgalmi út, nem autóút. Ebben igazad van.

gravy_t 2007.10.18. 13:25:18

vape 2007.10.18. 12:56:18

én értem a felvetett problémát - sok autóban csak 1-1 ember ül, de ált. a család minden tagja máshova jár dolgozni/iskolába, a szomszédról nem is beszélve.

a munkahelyek (és az állam) támogathatná a pool-carozást, hogy a munkatársak összefogjanak, meg hát a tömegközlekedést kellene olyanná alakítani, hogy alternatívát kínáljon. és ehhez nem feltétlenül modernizálás kell sok pénzért, hanem tisztaság, kulturáltság, és a buszvonalak módosítása.

virág et. 2007.10.18. 13:04:45

autópályát valóban nem _adtak át_, de ez nem azt jelenti, hogy nem is építettek - vagy szted utána megyesiék fél év alatt összedobták mindet, amit átadtak? de attól még valóban nem készültek el új pályák. bár azt nem értem, mi köze ennek témánkhoz, az m0-hoz (plusz az ugyebár nem is autópálya)

., (törölt) 2007.10.18. 13:28:24

Levegő munkacsoport. Ahol lehet, keresztbe tesz.
Ész nélkül.
Mert autók vannak. Ha nincs út, akkor is.
Itt Csömörön megszavaztatták, hogy ne legyen, le és felhajtó a 0-ra. Ergo, nem lesz, de dugó az lesz, mert mindenki erre fog menni a Határ úti, és a Auchannál lévő felhajtóra.

hurrá torpedó 2007.10.18. 13:30:43

TB 2007.10.18. 12:18:40
... akkor még csak az M7 volt megépítve (főleg a pártelitnek az almádi üdülőjéhez) ...

almádiban nincs, és nem is volt pártüdülő. ráadásul az M7 nem is almádi felé jön.

más tészta. pest környékén nem járok, balatonnál viszont sokat. csináltják a 71-es elkerülőt a keleti oldalon - ennek célja majd egyszer az M7-est és a 8-ast. node idebasztak 50 km utat annyi a különbség hogy nem megy keresztül 3 falun. ugyanúgy 2×1 sáv mint a régi. bővíteni sosem lehet, mert akkor az összes hidat ami átmegy fölötte szélesíteni kell, illetve a dombokat is lemarni hogy beférjenek a plusz sávok.
és mondom ez a 71-es elkerülő, ami hosszútávon M71-nek szánnak M7-et, és a majdani M8-at összekötni (más kérdés hogy M8 sose lesz autópálya csak autóút)

balfasz banda

Virág et. 2007.10.18. 13:35:04

gravy_t

Neked is, mégegyszer.

1. Nem én hoztam fel (nem én vagyok X-polgártárs).
2. Autópályáról nem beszéltem, M0-ról igen. Azt nem építettek és nem is adtak át Fidesz idején.

Sok felesleges bosszúságot meg tud az ember spórolni magának, ha mielőtt ír, olvas is. Pl. azt, hogy ki írt, micsodát. Meg ilyenek.

asd 2007.10.18. 13:35:43

az az M9 es 10 km az 27... + a hid

varszegig 2007.10.18. 13:36:03

3 apróság az eredeti témához:
1) Az új M0 azért nem találkozik a régivel, mert a régit valami épeszű vadbarom bekanyarította a város irányába, onnan ezt már nem lehetett folytatni. Ajánlom a térkép megtekintését. Össze lesz kötve a régivel, a kérdés tényleg az, hogy mikor.
2) Az új M0-t ne keverjük a régivel, hogy "az is 2x2 sávon épült", mivel 1részt végig meg van hagyva a hely a 2x3.-nak, csak aszfalt kell rá, másrészt végig van leállósáv.
3) A régi M§-s bővítése ha jól tudom elvileg 2010-ig kell elkészüljön. Elég hihetetlenül hangzik, lévén kell hozzá 2 új híd is.

asd 2007.10.18. 13:38:18

1ebkent meg ott van nektek a 4es metro, annyi penzbol 6savos autopalyat lehetett volna epiteni barcsig
nektek kell m0, kell 4es metro, a videkieknek mi marad?

varszegig 2007.10.18. 13:38:32

Ja és az M3/M0 találkozásánál fennálló áldatlan állapotokhoz: kéretik annál panaszt tenni, aki annak idején a 2/B-nek becézett nyúlfarknyi M0 szakaszt úgy kötötte hozzá az M3-ashoz, mintha a következő 1000 évben nem kéne folytatni. Ennek eredménye a mostani káosz. Nézzétek meg hogy lett befejezve az új M0 az M5-nél! Kész a teljes csomópont, kb 300m-en még van burkolat, ha folytatják nem kell mindent szétbombázni. Persze gazdag nép a magyar, mindent 2x szeret kifizetni:(

gravy_t 2007.10.18. 13:41:47

tudom, hogy nem te írtad először, de te is írtad. azért neked címeztem, mert veled lehet értelmesen vitázni, nem úgy, mint ezzel a iksz polgártárssal (nekem lega. úgy tűnik).

én nem emléxem az m0-fidesz viszonyra, szal gondolom te jobban tudod. meg ez nem is politikaji blog, szal azér nem is fejtegetem jobban. szal ha vkinek (nem feltétlen neked) attól lesz jó az éccakája, hogy a fidesz kúrta el az m0-t, annak egésségére.

Virág et. 2007.10.18. 13:42:46

Nekem nem kell 4-es metró. Vidéken meg lehet közlekedni. Akárhányszor megyek ki a városból, mindig megrökönyödök, hogy az ország többi részének közlekedése mennyivel jobb, mint a fővárosé.

Az infrastruktúra-fejlesztést nem úgy kell elosztani, mint a karácsonyi ajándékot a testvérek között. Oda kell építeni, ahol szükség van rá. Ahol áll a forgalom és órákat tötyögnek az emberek, oda kell. M9 + szekszárdi dunahíd pl. (ha már feljött) meg nem kellett volna.

RSnk 2007.10.18. 13:42:53

Sziasztok,

figyelmesen végigolvastam minden hozzászólást - érdekesek a politikai színfoltok... :)
Viszont a lényegi témához: minden nap min. 2x (oda és vissza) vagyok kénytelen használni az M0 halálutat, mely túlzott mértékben nagy valószínűséggel okoz a napomban \"felesleges\" + 1-2-3 óra kiesést. Ha túlélem ugye magát az utat...
Arról nem is beszélve, hogy az egész úgy működik, mint egy bástya Butapest körül, vagyis, ha valahol van valami, akkor az sem tud ki/bemenni a városból/ba, aki az úticélja eléréséhez nem is használná az M0-át.
A többi felvetést (ami konkrétan az M0 problémájához kapcsolódik) nem írnám le mégegyszer, igazából mindegyik igaz. A tömegközlekedés vs. autozás problémakör belekeverése az M0 ügybe felesleges \"figyelemelterelés\", ezt vegyétek észre - filozófiai kérdés, mely bármilyen döntés (és a döntést kikényszerítő intézkedés) esetében is sok-sok idő, míg \"keresztülérik\" a szokásokon, kultúrán. Nem beszélve arról, hogy a feltételeket a döntés \"jóságához\" valószínű úgysem biztosítaná senki, no meg arról, hogy a kiskapuk országa vagyunk...
Viszont a lényeg, amire szerettem volna felhívni a figyelmeteket, illetve feltenni, mint költői kérdést: vajon annak ellenére, hogy ilyen sokan szívunk közvetlenül és valószínű összemérhetően sokan szívnak közvetetten az M0 probléma miatt, miért nincs / nem volt / nem lesz semmiféle \"érdekkifejezés\" a \"szívók\" részéről? Miért nem állnak össze az autosok és állják el az M0-át, vagy mégjobb, az illetékesek (elsősorban politikusok) útvonalainak kritikus szakaszait? Tényleg ilyen kaki ez az ország és beteg a társadalom (és el lehet menni ha nem tetszik itt....) ???

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2007.10.18. 13:43:32

"asd 2007.10.18. 12:29:39
ok
nincs ezzel baj, csak azert ne mondja hogy a fidesz a 4evevel tette tonkre az orszagot nem a komcsik az 50el
ez nem politikai forum, de akkor ne fideszezzen itt 1 szoci se "

De te bátran kommunistázhatsz, ugye? Ejh....

Amúgy meg szar az egész ország úthálózata. Incl. M0.

Virág et. 2007.10.18. 13:43:51

gravy_t

OK. Nem a Fidesz kúrta el, el volt az kúrva addigra már vastagon. A többiek (GyF-fel együtt) csak rontottak rajta. Ami ma épül, az is rossz. Pláne dugódíjjal együtt nézve.

JaneDoe 2007.10.18. 13:52:00

RSnk! így van! pontosan ez itt a kérdés! ezzel indult az egész téma! Kérdés, hogy ki a felelős, s kinek kéne tenni valamit s esetleg mi autósok miben tudjuk ezt előremozdítani! De úgy látszik erre nincs válasz, mert konstruktív hozzászólások helyett máris jött a poilitikai sárdobálás! Ezért ilyen ez az ország ...

Leonard Zelig 2007.10.18. 13:52:53

A nagy magyar siránkozás miatt menekülnek el innen a fiatalok. Minden szar, minden csak szarabb lesz stb.
Pozitív hsz. 1000-ből egy. Depressziós, frusztrált egyedek mindenütt, akik a saját lúzerségüket O.V. vagy Gy.F. ténykedésének tudják be.
Mondok egy pozitív példát, akár az M0-ra is: Én pl. Nagytétényből a Ferihegyre mentem már többször is és az M0-son ezerszer jobban tudtam haladni, persze lehetett szerencsém is, mert erősen hét- és napszakfüggő.

asd12345 2007.10.18. 13:55:49

Viraget!
na igy mar mindjart mas a dolog
en se azt mondtam hogy a fidesz megvaltotta a vialgot mert ez nem igaz. csak ne kenjunk rajuk mindent
es meg az hogy videken lehet kozlekedni
probaltal tavasszal mohacsrol a 56/6oson felmenni pestre?
4ora 4es fel csak a budaorsi ut
szoval igencsak szukseg lenne az M6-ra...

KopaszMercis 2007.10.18. 13:57:33

asd:
minden nezopont kerdese.. te igy akarod latni, mert ezt akarod latni.. mas meg ugy magyarazza be maganak, hogy az M0-as 100%-at a baloldal epittette/epiti.
Szerintem a ket onamito kozul a hulyebb teljesen nyilvanvaloan te vagy, de van egy jo hirem... boldogok a lelki szegenyek =)
amugy beterjesztem orban viktort a nobel bekadijra, hatha 4 evnyi kormanyzas alatt felepitett 1 az az 1db hidert megszavazzak neki.. azt is ott gancsoltak a budos komcsik ahol tudtak szegeny viktor ep, hogy fel tudta epiteni.
Amugy d-209 volt, es amirol fogalmad sincs inkabb ne irkalj. Hidd el boven eleg setetnek tunsz ugy is, hogy ahhoz szolsz hozza, amihez azt hiszed, hogy ertesz.. plane amirol fogalmad sincs. En a helyedben inkabb a keddi gyujtogatsra es barikad epitesre gyakorolnak a magyar járdával meg a pusztícs mátyással ;)

gravy_t 2007.10.18. 13:57:39

na hát igen, legjobb megoldás az lehetne, ha megépítenék az m0-t az eredeti elgondolás szerint, tehát a mostani mellé odapakolnának még egy ugyanilyen széleset. és akkor lehetne mindegyik oldal akár csak 2-2 szélesebb sáv + padka + leállósáv, vagy 3 sáv + leállósáv igény szerint.

a le- és felhajtók megint egy külön téma. én pl csak megdöbbenve bámulok némelyik csomópont láttán, hogy hogy a francba tudták ezt ennyire bonyolultan megcsinálni a kézenfekvő egyszerű verziók helyett. így csak arra jó, hogy aki nem ismeri fejből, az nem jófele megy, tehát tovább van az m0-n, tehát hozzájárul a nagy forgalomhoz.

Spiderpig 2007.10.18. 14:01:03

Tündike! Te is régen lehettél rendesen kisámfázva!

asd12345 2007.10.18. 14:02:14

kopaszmercis
engem meg nem erdekel az m0
az hogy te megmaradtal a regi brigadbol, mar csak ido kerdese
hehe gyujtogatas? azt is az orban szervezte mi?

NIQ 2007.10.18. 14:02:19

szvsz hagyjátok az antall-kormányt. szegény kis lúzerek voltak majdnem egytől egyig. ez simán a samCsula személyes bulija volt.

KopaszMercis 2007.10.18. 14:02:45

basszatok meg uljetek buszra, vonatra, motorra, biciklire.. komolyan akinek ekkora stressz es ennyire szar, az miert nem VALTOZTAT rajta. Es ne jojjon senki ezzel a nem tehetem dumaval. Ha barmilyen oknal fogva nem ulhetnel autoba is ugyan ugy elnel tovabb. Ha meg igy dontottel viseld kulturaltan a kovetkezmenyet.
En is pl ezert veszek tavasszal robogot.

RSnk 2007.10.18. 14:06:03

JaneDoe:

Sajnos (de gondolom ezt Te is észrevetted már) ez a következménymentesség országa - vagyis hiába keresel (múltbéli) felelősöket, ha meg is találod őket, akkor sem lesz semmi. Az a nagy helyszet, hogy magadnak kell tenned a saját érdekedben, más nem fog. Maximum (ha egészséges és demokráciából 18+ ország lennénk) közös érdekérvényesítésre van (lenne) mód a jelenlegi(!) felelősöknél.

Leonard:
jogos az észrevételed, nekem is soxor kellett Ferihegyre közlekednem az M0-án és valóban gyors. Amikor nem "csúcsidőszak" van. Viszont aki rá van kényszerülve a csúcsidőszaki közlekedésekre, annak nem üdítő, hogy vannak kivételek... Igazándiból pont fordítva kellene lennie az aránynak, azt hiszem valójában erről beszélünk itt és ettől téma a téma...
A nagy magyar siránkozáshoz nem írnék mást, mint hogy igen, ez van. Biztos kevesebb lenne a sok nagy magyar siránkozás, ha történnének pozitív dolgok, közép- és hosszútávúak, és nem csak "véletlenszerűen" lenne jó 1-2 embernek 1-2 dolog...

JaneDoe 2007.10.18. 14:06:28

spidermalac! csak nem te vagy az a megatahó aki az m0-s atyja? kb a hozzászólásod színvonala alapján te lehetsz

KopaszMercis 2007.10.18. 14:08:02

asd:
ha nem erdekel az M0-as akkor mi a jotelebaszotttetvesszaroskurvaanyadat irogatsz egy M0-as forumba? En (es mas intelligens ember amugy) szerinted miert nem irogat melymagyar nepnemzeti fideszes forumokba? Mert nem erdekelnek. Szomoru, hogy te meg azon a szellemi szinvonalon porogsz, hogy "engem nem erdekel ettol vagyok gizda".. tobb vitamin kene az etrendedbe, hogy ne erezd magad ennyire puhanynak.
En nem maradtam meg semmilyen regi brigadbol hiaba vadaskodsz, sot amikor a regi brigad volt en meg kulfoldon voltam kiccsavo (nem mindenkinek olyan hulyek a szulei, mint a tied, hogy azt a szart itt viseltek volna el)Amugy az a szomoru, hogy nem is ez a legnagyobb mellenyulasod ma, de hagyjuk. De erdemben nem tudtal reagalni semmire.. mondom inkabb menj es gyakorold a macskako felszedest.. le fogsz egni az arpadsavos bortangas haverok elott ha nem megy rendesen :)

KopaszMercis 2007.10.18. 14:09:52

Amugy en ritkan hasznalom az M0-ast huvosvolgybol viszont pl a ferihegyre kifejezettenkurva jo, meg ugy is hogy kerulo. Nagynenemert gyakran jartam ki ferihegyre regebben es imadtam, amikor mar a 0-son mehettem.

Virág et. 2007.10.18. 14:12:33

Leonard Zelig

Lehetek én akármilyen sikeres, utat azért nem építtetnék saját költségen az autóm alá. Ez a politika dolga, ezért kapja a fizetésem felét többek között. Nem teszi. Ez nem sírás, hanem jogos számonkérés.

KopaszMercis

Nem stressz, de szar. És ha valami szar, azt szóvá teszem, mert lehetne jobb is. Ha mindenki szépen hallgat, soha nem változik semmi.

Rocko- 2007.10.18. 14:18:20

vape nagyon sokan dolgoznának vidéken, ha lenne ott állás. de nincs. a másik meg, h honann tudod, h aki reggel indult munkába, és egyedül ül a kocsiban, az nem tette le a gyerekeket az iskolában vagy az asszonyt máshol? és honnan tudod, h egy irányban dolgoznak a feleséggel? egyén felelőssége? ugyan, te itt az egyént akarod korlátozni.
mikike: Érd egész jó közlekedés szempontjából. van sárga busz meg két szép vonatállomás is. mi a baj velük?

KopaszMercis 2007.10.18. 14:40:31

virag: ebben az orszagban meg attol sem valtozott soha semmi ha ugattak erte.. sajnos :(

rocko-
a masik amitol sirva fakadok az pedig a gyereket kocsival suliba. tedd mar fel a bekavera vagy jarjon gyalog. gyulolom ahogy pl a rozsadombon az ovinal ott a gabor aron utnal allandoan parkol a sok csicska ujgazdag hulye a kapaszkodosavban es feltartja a forgalmat, mert annyira dilletans es eletkeptelen a gyerek, hogy nem lehet vele 15m-et setalni a lejton egy szabalyos parkolohelybol... halalra vannak itelve ezek a szerencsetlen eletkeptelen csemetek

Rwindx 2007.10.18. 14:45:09

Hmm. Nem kellene a politikát idekeverni, jobb lenne autós szemmel vizsgálni a dolgokat és úgy anyázni :)

Ahogy nézem megint x-pógártárs rántotta be a fideszt és ezen akadt ki asd. Aki komolyan gondolja hogy x-pógártárs azért írta azt amit írt mert hosszasan gondolkozott rajta, annak javaslom fussa át a blogját: nephulyites.blog.hu, elég a címeket megnézni.

A következtetést meg mindenki vonja le ahogy akarja és térjünk vissza az "M"0 témára, ne mások különböző fóbiáinak áldozata legyünk. Aki meg mindenképpen politizálni akar, az szvsz nyisson annak egy blogot ne ezt szennyezze, mert meglehetősen off.

üdv.

diff 2007.10.18. 14:53:48

Én speciel leszarom a politikát. Eredményt akarok, aki meg nem képes rá x ciklus után sem, azt a posztján tartani ostobaság.

Széles, jó minőségű, karbantartott utat csak ki lehetne már szenvedni. (Legalább olyat, mint mostanság Romániában de néhány volt Jugó tagállammal is kiegyezek.)

Rocko- 2007.10.18. 14:57:53

KopaszMercis jó hát vannak bizonyos határok, de mondjuk te feltennéd a gyerekedet mondjuk piros hetesre? elengednéd naponta mondjuk 30-50 kmerre, h nesze menjél vonattal meg busszal, nem viszlek kocsival?

JaneDoe 2007.10.18. 14:58:45

Rwindx! köszi, helyettem is szóltál!

Bigdady 2007.10.18. 15:04:32

Egyetértek. a szétveréssel is. Idióta volt aki csinálta tuti.
Állítólag ha lenne rendes környűrű körbe leállósávval minden akkor 40%-ára esne vissza BP forgalma. Jól látjátok 40%-ára. de feltvődik a kérdés újra és újra, hol a pénz hogy ezt megcsinálnák?

Állítólag jövőre már 2x 3 sávosra kezdik csinálni M1-M5 között és össze is lesz kötve az M0 az M0-al M5 érintése nélkül. Reméljük. De amíg ezt megcsináljak halál lesz arra menni.

KopaszMercis 2007.10.18. 15:07:01

mondjuk en gyerekkent pont a piros hetes vonalan laktam, es bkv-val jartam suliba. fel a rozsadombra, meg obudara. mindennap. A kisgyereket altalanosba oda kell jaratni ahol laksz. Gimibe meg menjen 50 km-et ha az a perverziod, hogy ennyire nem akarsz normalis gimi kornyekere koltozni.
Ha arra van kapaciatas a mai 12-13 evesknek hogy vebkemszekszeljenek, akkor igazan tomegkozlekedhetnek is :) nemdebar?

JaneDoe 2007.10.18. 15:08:08

Bigdady

bár így lenne, de szerintem ez utópia,
konkrétan a miklósi polgármester mondta, hogy nem tudja mikor kezdik el mert lové s engedélyek még nuku

de kívánom hogy neked legyen inkább igazad

igen halál lesz de legalább valami történne, egyszer csak végetér minden építkezés nem? (naív vok?)

KopaszMercis 2007.10.18. 15:09:03

bigdedi:
ha barmelyik kormanynak lenne annyi onmerseklete hogy milliardok helyett "csak" szazmilliokat lopjon (ertsd mondjuk csak 10-ed annyit) mar fokvaros kore is lett volna penzunk korgyurut epiteni nem csak budapest kore.

KopaszMercis 2007.10.18. 15:11:03

bigdedi:
jah es ha a demokraciat nem ugy interpretalnank, hogy a kisebbseg irracionalisan betarthat a tobbsegnek, akkor is elorebb lennenk sokkal. Egy BPi korgyurunek minimum 2x3 sav + leallosav es akkor nem lenne dugo.. ki a jo lofasz menne be a varosba aki el tudja kerulni?

TH 2007.10.18. 15:17:38

KopaszMercis 2007.10.18. 15:07:01
Külföldön is van piros 7-es?
"mondjuk en gyerekkent pont a piros hetes vonalan laktam, es bkv-val jartam suliba"

" en meg kulfoldon voltam kiccsavo"

habor 2007.10.18. 15:24:16

én csak azt nem értem, miért megy butapest vezetése szembe a tényekkel? A tömegközlekedést erőltetik mindenáron, ahelyett, hogy racionalizálnák az autózást. Mennyi mindent lehetett volna építeni a 4-es metro árából? Az emberek nem fognak kiszállni a kocsiból és bicajozni vagy buszozni.

malar 2007.10.18. 15:24:38

asd: csak a kedvedért

mocskos fidesz, szemét fidesz, piszok fidesz, fityiszt a fidesznek, fid-esz-etlenek.

Ez nem politikai fórum, de akkor ne jöjjön ide egy habzó szájú fidesz aktivista se leszólni azon hozzászólókat, akik szerint nem mindenről a baloldal tehet.

doh.

Ami a témát illeti:
A 00-s gyűrű már a nevével mindent elmond. Olyan út az, mint a gyűrű, ami nem ér körbe.

Tökéletlen út, töketlen politikusok által építtetve.

lápi lidérc 2007.10.18. 15:27:56

KopaszMercis 2007.10.18. 15:11:03

Na ja, és nem 80-as sebességkorlátozás, hanem 130, mint rendes autópályán.
A jelenlegi rendszer elég röhejes: autóút (de mitől?), amin lassabban szabad menni, mint egy sima lakott területen kívüli úton.

lápi lidérc 2007.10.18. 15:33:39

habor 2007.10.18. 15:24:16
De, ki fog, mivel lassan ahol csak 1 sáv van, azt kinevezik buszsávnak, hogy az óránként 1x közlekedő busz tudjon haladni, kocsival meg rá sem hajthatsz.
Röhej.

De a sok barom ennek ellenére megszavazta Demszkyt újra főpolgármesternek, aki 17 év alatt többet ártott a fővárosnak, mint egy sáskajárással elegy tűzvész utáni cserebogárpajor-túltengéssel súlyosbított földrengés ártott volna.
Én Tarlóst sem szeretem, de ha választani kell, akkor már inkább őt, mert akár még jót is csinálhat, Demszky meg már rég bizonyíttotta, hogy ő nem képes, csak rombolni.

KopaszMercis 2007.10.18. 15:36:37

TH:
van kulfoldon is piros hetes + kepzeld valaki gyerekkent itthon IS tud elni valamennyit meg kulfoldon IS tud elni valamennyit. Vagy ez neked bonyolult koncepcio? Ne terheljelek ilyen sulyosan melyenszanto gondolatokkal?

Habor:
ertem torodjon bele a varosvezetes, hogy a magyarok rohadt budos tahok, akiket sosem tudunk annyira "civilizaltta" nevelni, mint a nyugatiak...
ez is egy megkozelites. tartalmaz nemi onkritikat, de nem teljesen hulyeseg =)

KopaszMercis 2007.10.18. 15:42:22

lapi liderc: oszinten szolva nekem viktor utan az elvonalbol debszky a kedvencem.. nem kis erofeszitesre volt szukseg a fidesz reszerol, hogy talaljanak egy antipatikusabb jeloltet. Isten biztos mellejuk allt, mert sikerult. Ennel mar csak a Szijjarto lett volna meg leprabb :)

TH 2007.10.18. 15:42:24

KopaszMercis 2007.10.18. 15:36:37
Én csak az ellentmondásra hívtam fel a figyelmet, tőlem aztán ott töltötted a gyerekkorodat, ahol akartad.

Hja 2007.10.18. 15:42:59

M0? Erre ha azt mondják, hogy nincs rá pénz, háááát....
Nem tehetünk ellene semmit. Nade!
Ott a már említett Szerencs utca, ami a városból kifelé igyekvőket csúcsidőben visszatorlasztja a Hungáriáig, csak azért, mert a hülye vezéreinknek nincs annyi hozzáértése, hogy a keresztező forgalmat már MOST el lehet terelni 2x az autópálya alatt, és 1x a fölött. Kérdem én. Ide most pénz, vagy ész kell???
Na ez az. Ezektől várjuk azt, hogy legyen valami az M0 elkerülővel???

KopaszMercis 2007.10.18. 15:44:31

TH szerintem nincsen abban ellentmondas, hogy valaki itt is volt meg ott is, de ha te talalsz benne lelked rajta.
Amugy meg ott kinnt is busszal jartam iskolaba, pedig meg csak dugok se voltak, es ket autonk volt, es anyam nem dolgozott. Hamar...

TH 2007.10.18. 15:46:20

KopaszMercis 2007.10.18. 15:44:31
Ja, és egyébként teljesen egyetértek Veled, igenis járjon az a gyerek tömegközlekedéssel. És én is úgy jártam, és durvának tartom, hogy most mindenki szállítja a gyereket.

Haemathemesis 2007.10.18. 15:48:09

vape 2007.10.18. 12:56:18

Előbb gondolkozzál, és utána írkálj marhaságokat.

Manyizga (törölt) 2007.10.18. 15:49:38

A kamionok előzését eleve megtiltanám, csak ha 60km/h alatti sebességgel haladó járművet előznek. Eleve csak 80km/h -val mehetnek autópályán is. Úgyhogy nekem ne mondja egyik se, hogy 82km/h-val érdemes megelőznie a 78km/h-val haladó másikat. Fél órára feltartva a belső sáv forgalmát.
Ha bevezetnék az általam javasolt szabályt, akkor csak az előzés nem tartana feleslegesen sokáig.
A "B" - de tuti - megoldás: párhuzamos közlekedésben a kamionok csak a külső sávban mehetnek. Kész.

Haemathemesis 2007.10.18. 15:53:02

Hja.

Merre? A Szentmihályi is dugig van egész nap. A kis utcák pedig már most sem bírják el a menekülőket. Annak idején meg azért tettek oda lámpát mert kb annyi volt a halálos balesetek száma mint a 0 áson. Ugyanis azt mindenki elfelejti, hogy az ott nem autopálya, csak egy 2x3 sávos út. Nem a kereszteződés a rossz, hanem az, hogy egy akkora forgalmat terelnek rá a városra. erre lenne jó a körgyűrű, aholy szépen el kellen oszoljon az M3 forgalma. Csak azt elfelejtették megépíteni. Magyarország....

lápi lidérc 2007.10.18. 16:02:43

KopaszMercis 2007.10.18. 15:42:22

Az én kedvenceim listája elég hosszú - mindkét oldaról, lásd pl. Szanyi Tibor -, de ezek nálam is élharcosok rajta.
De Tarlós a saját kerületében legalább jó volt (amúgy valóban csak vakok közt a félszemű alapon lehet elfogadni, szóval ő se túl szimpatikus).

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.10.18. 16:04:59

Egyébként mi a picsáért asd-t fikázzátok mikor a tapló tudatlan X-polgártárs kezdte a politizálást (Fidesz nem épített semmit címszóval mai hazugság, átadni már nem volt idejük, kicsit nézzetek utána a dolgoknak) ? Főleg tőled kérdezem te nagyonokos Kopasz Mercis!

Virág et. 2007.10.18. 16:05:56

Azért azt is látni kell, hogy Budapest =/= Debrecen (vagy más vidéki magyváros). A fővárosi politika az mindig részben országos politika is. Ez megköti a Demszky kezét és meg fogja az utódjáét is. Megkötötte volna Tarlósét is (az övét méginkább, mivel ellenzéki).

Ezzel nem mentegetni akarom őket, de a rosszinudlaton és a hozzánemértésen túl vannak más okok is, hogy itt tart ma ez a város.

vape 2007.10.18. 16:06:10

Sokaknak, akik hozzászóltak:

Valószínűleg valamikor a múltban volt egy döntés, hogy a nagyvárosból a város környéki településre költözöl úgy, hogy a munkahely a nagyvárosban lesz továbbra is. Vagy hogy bár a nagyváros környéki települések valamelyikén laksz, de a nagyvárosba fogsz járni dolgozni. Egész biztos akkor is mindennapos volt már a dugó és a baleset a bevezető utakon, M0-son, amikor a döntést meghoztad. Bevállaltad, hogy dugóban fogsz ülni. Akkor most miért vagy ideges miatta?
Én a fővárosban telepedtem le (kb. 170 km-re egykori szülővárosomtól). Eddigi munkahelyeim egyike sem volt messzebb a lakástól 30-40 percnél (tömegközlekedéssel). Bevállaltam, hogy én napi 24 órán keresztül szívom a városi koszos levegőt, míg az ingázók csak 10-12 órán át. Cserébe kevésbé leszek ideges, míre beérek a munkahelyre, vagy onnan haza.
A lényeg: az élet mindig arról szól, hogy valamit valamiért fel kell adni.

Viszont azt nem hiszem el, hogy ebben az országban nem lehet elérni semmit a civil szerveződésekkel. Csak egyszerűen senki nem mer hozzákezdeni, mindenki a csodát várja, és inkább magában puffog. Ezért nincsen még pl. autós érdekképviselet Magyarországon. Hajrá, tessék alapitani egyet! Csak ezen a blogon szerintem tudnék mutatni legalább 20-30 embert, aki biztos szívesen csatlakozna egy ilyen szervezethez.

Virág et. 2007.10.18. 16:08:03

Lyukastorkú ...

Mivel itt az M0-ról volt szó, ezért én úgy értelmeztem, amit X írt, hogy nem épített semmit az M0-ból. Ez pedig igaz. Ami igaz, azért meg nem kell beszólni másnak.

Amúgy gyengéd különbség van egy párt szidása és a személyeskedő komcsizás között. Pl. a személyeskedés, csakhogy a nyilvánvalóra utaljak.

vape 2007.10.18. 16:10:45

Haemathemesis 2007.10.18. 15:48:09

Az ilyen tömör, velős, de valójában semmi pluszt nem jelentő hozzászólásokkal meg felesleges szaporítani a hozzászólások számát.

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.10.18. 16:11:14

Virág et. 2007.10.18. 16:05:56

Igen ez így van. Az egész ország fővárosközpontú. De nagyon. Kicsit többet kellene befketeni vidéken és kevesebet BP-en, mert ennek az ellenkezője zajlik. Pontosan emiatt van egyre több autó és ember a fővárosban, ez a 22-es csapdája. Költöznek fel az meberek, mert csak ott lehet érvényesülni(ami amúgy hatalmas fasság) !

Az M0 meg tényleg szar, sokszor járok rajta.

Nemtúlliberós 2007.10.18. 16:18:17

Egyetértek, nyilvánvalóan a Fidesz a felelős az elrontott M0, a globális felmelegedés és az AIDS miatt is. A 4 év alatt képtelenek voltak helyrehozni amit mi 60 év alatt félrevittünk.
Különben is, a Fidesz az utca helyett vinné inkább az embereket emnullást építeni, akkor biztos kész lenne már régen, bennem félelmet kelt az a sok ember az utcán

Zsoca 2007.10.18. 16:21:12

Sziasztok!

Én csak azt szeretném megkérdezni, hogy HOVA LETTEK A KAMIONNAL ELŐZNI TILOS táblák az M0-ról???
Sok tapló Török, Szerb, Román kamionos azt csinál amit akar. Nem szabadna ezeket az Önkontroll nélkül rendelkező emberhasonmásokat beengedni a belső sávba! Rmek, lesz trafipax... Ezzel aztán megint megoldottak mindent... ami ebben az országban megy egysterűen felfoghatatlan. Kiváncsi leszek, hogy amikor atadják jövőre a Hiddal egyűtt az új szakaszt is, akkor az a kemeny 1 sáv miként fog megbírkózni az M5 rácsatlakozásánál az új nullásra tóduló forgalommal? Ma 1 órát álltam reggel a dugóban, úgy, hogy nem is volt útakadákly a pályán...

Virág et. 2007.10.18. 16:24:50

Lehetne olyat kérni, hogy a magukat szellemesnek érző paranoid pártszimpatizánsok inkább ne írjanak, ha már nem tudnak hozzátenni semmit a témához?

Lyukastorkú ...

Ha lenne rendes út vidékre, menne a tőke is. Ha menne a tőke, lehetne ott is érvényesülni. De nincs. Az ország nagy részét nemhogy autópályán nem lehet elérni, de még rendes, járható országúton sem.

Virág et. 2007.10.18. 16:27:18

Ja, és még hozzátenném: ez nem (csak) a Fidesz hibája. Csak hogy megelőzzem a "szellemes" hozzászólásokat.

zsoca 2007.10.18. 16:31:15

Van egy jó megoldás. Kormányzati negyedet a BILK logisztikai központ (51 leág M0-ról) mellé építeni. Van hely bőven, és a közlekedés is kiválló ;) kivéve, amikor nem. Reptér is elérhető gyorsan, nem kell lezárni az egész várost delegáció érkezésekor... Hagy élvezzék a politikusaink a munkájuk gyümölcsét. Mindegy, hogy bal/jobb oldal. Elkurtak. Nem kicsit.

Élhetőbb életet szeretnénk, ez annyira nagy kérés?

Gyüjtsünk aláírásokat a kamionok takarodjanak ki a belső sávból kezdeményezésre!

Zs,

Virág et. 2007.10.18. 16:38:29

A kormányzati negyedet ne is említsük. Olvastátok mit akarnak ezek csinálni a Nyugatinál? Kabaré ... :(

AI 2007.10.18. 16:41:08

Virág et.: ne mondd már, hogy nem kellett szekszárdi híd, meg ott kell fejleszteni ahol állnak. Pont azért szar (egyrészt) az egész M0-s mert közel s távol csak budapesten lehet átkelni a Dunán. Ha a kamion Dunaujvárosból Kecskemétre megy, akkor irány BP. vagy Baja. Fasza, nem? És csoda, hogy tele az M0-s kamionnal.
Esetleg kompozhat, de azt is csak az ellenségeimnek kívánom.
X-polgártárs: ha 500 ember miatt szív 2 millió az nem az 500 ember hibája, hanem a 2 millió balfaszsága, szerintem.

Virág et. 2007.10.18. 16:44:29

Az élet mondja ezt, nem én: a szekszárdi hídon nagyon gyér a forgalom a mai napig. Kihasználatlan.

És Dunaföldváron is van híd.

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.10.18. 16:49:36

Virág et. 2007.10.18. 16:24:50

Nem visz rendes út és/vagy autópálya Magyarország nagyvárosaiba? Nem falvakat akarok én világvárossá tenni!
Ne kellejen felsorolni hány nagyvárosba visz autópálya! :DDD

sTERNKERN 2007.10.18. 16:49:54

Al : Az az 5.000.000 ember azért választotta meg azt a 200-at, hogy számukra élhetőbb körülmények megteremtésén fáradozzanak. Amikor az a 200 nem képes tenni az ügy érdekében, akkor választ másik 200-at.. de valahogy mindig ugyanott vagyunk.
Sanyi bácsi meg nem fogja kivinni a betonkeverőjét, hogy ő most autópályát épít, ugye.
Kérdem én, hogy most akkor kit is kellene inkább sóbányába küldeni?

AI 2007.10.18. 16:50:10

Ja, MÁR van. A gyér forgalom meg relativ. Tény, hogy még mindig Bp. a cél, mert minden szar idetelepül. Naná, ha az a kevés szutyok infrastruktúra is itt van. De legalább lassan lesz esély, hogy máshova is települjön az ipar pl. Lásd hankúkköcsögség. Ha nem épülne M6 meg DÚjvárosi híd, akkor szerintem ők is valahol Budaörsön szennyeznének.

AI 2007.10.18. 16:52:47

sTERNKERN: én a falu lakosságára gondoltam. Attól a 200-tól akire szerintem te gondolsz, nem várok semmit, kizavarnám őket autópályát építeni.

zsoca 2007.10.18. 16:53:02

Az a baj, hogy több, mint valószínű, hogy a fuvarozók érdekképviselete erőssen benne volt abban, hogy leszedjék a Tehergépjármű belső sávban haladni TILOS táblákat az M0-ról. Évekig fent voltak, de egyszerre csak eltüntek. Külföldön nem mernének a kamionosok a belső sávban haladni. Igazán el se fér két kamion egymás mellett. A legyszebb, viszint az az, amikor mondjuk a hét közepén reggel a csúcsforgalomban söprik az utat. Na ilyenkor szívesen megkérdezném, hogy ki az,aki enyire antiszociális az út használóival szemben.

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.10.18. 16:53:24

OFF

Papi tized, földesúri kilenced, kormányzati negyed...
Van itt péééééz csak kurvára rossz helyen és arányban elosztva!

ON

Virág et. 2007.10.18. 16:57:14

Lyukastorkú ...

"Nem falvakat akarok én világvárossá tenni!"

Pl. Pécs falu. Az M6 mire kész lesz, az most 2010. Optimista becsléssel. Lesz az 2013 is szerintem, legalább.

Vagy a déli végek úgy általában. A Duna mentén nem megy rendes út, pedig logikus lenne, a délről érkező áruszállítmányokat arrafelé vinni. Ehehz képest most vagy kerülnek az M5 felé, vagy mennek pl. az 51-esen, ami egy vicc és nem út.

KopaszMercis 2007.10.18. 16:58:04

kutasborju melyhangu taho:
masnak epiteni es atadni is maradt ideje.
end of story.

zsoca: en gyujtenek szivesen, de hiaba gyujtesz, ha valamit nem a fidesz talalki, es nepszavazasra akarjak vinni, arrol majd kimondja a draga alkotmanybirosag hogy alkotmany ellenes.
ebben a latszat demokraciaban hiaba csinalsz te barmit, ha nem all moged az egyik nagyero.. mar pedig ha nem o talalta ki, lehet az akarmilyen jo, nem fog moge allni senki.

KopaszMercis 2007.10.18. 16:59:43

"Ne kellejen felsorolni hány nagyvárosba visz autópálya! :DDD"
azert azt gyorsan feltudnank, hogy abbol hanyat kotott be a fidesz
ime a lista:

=)

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.10.18. 17:54:44

Látom mindenre van kifogás viccesgyerek.

End of story.

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.10.18. 17:55:46

Fantasztikusak az érveid mercis.
TAPS

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.10.18. 17:57:46

Már rég nem a politikáról van szó okosfiú. Látom te még itt tartasz, hű vagy a nickedhez. Lassú ész... És érvelni is kiválóan tudsz.

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.10.18. 18:02:45

Virág et. 2007.10.18. 16:57:14

Hát nem tudom. Ha Pécs falu akkor menjen minden BP-re, hátha még több kocsi és még nagyobb forgalom lesz. Most is kurva nagy. Jelenleg minden nap átmegyek BP-en (ugyanis Csömörön dolgozom az M0 építésen, mint minőségvizsgáló laboráns. :-) ), és azt kell mondjam katasztrófa.

Egyébként miért pont Pécset mondod? Van elég város ahova visz pálya.

asd12345 2007.10.18. 18:43:38

kopaszmercis
most arra vered magad hogy eltel kulfoldon? es busszal jartal? kit erdekel?
en most is ott elek
hehe de megint a fidesszel josz te majom
amikor a fidesz 4evet kormanyozott, es 50 ev alatt epult 1000km autopalya :)
gratulalok elvtars

asd 2007.10.18. 18:48:09

kopaszmercis
most arra vered magad, hogy eltel kulfoldon es busszal jartal iskolaba? te majom
es mindez kit erdekel?
en most is ott elek
egyebkent megint a fideszt szidod amiert a 4ev alatt nem valtotta meg a vilagot
a szocik 50ev alatt epitettek 1000km autopalyat? es ebbe a fidesz benne van 150km-el
mas kerdes, hogy nem ok adtak at

KopaszMercis 2007.10.18. 20:49:49

hallod te majom ird mar le meg 3szor 4szer hatha akkor mar sikerul unalmasabb legyel, mint amennyire szanalmas vagy.
erdekes ez a 150 km autopalya anno nem hagyta el pokorni ur szajat a partelnoki tv vitaban.. szo szerint ennyit tudott mondani "az autopalya nem ugy keszul, hogy odamegyunk es lesoporjuk rola a foldet" es kb kesz. O biztos kevesbbe volt anno 2002-ben tajekozott ebben a temaban, mint te most.
Miert is vernem magam arra, hogy kulfoldon eltem? Te voltal annyira nagyon hulye, hogy azt ird, hogy en a regi rendszerben igy a regi rendszerben ugy..
Amugy gratulalok, hogy sikerult kivandoroljal levelet szortirozni angliaba. Te aztan annyira nagyon nagy melymagyar hazafi vagy, hogy meg adozni is mashol adozol, es meg itt sem laksz mindemelle. Latod en sem bannam ha fidesz kormany uralkodna... feletted :)
mas faszaval konnyu

asd 2007.10.18. 21:11:43

kiterdekelsz? menjel szavazzal balra, menjel tapsoljal fletonak, lopjal ahhoz mindig is ertett a fajtad
end...

rognork 2007.10.19. 08:02:38

ezdegáz

Virág et. 2007.10.19. 08:21:18

Lyukas...

Szarkazmus? Azért írtam Pécset, mert pont oda nem visza autópálya. A falu megnevezés meg reakció volt a "nem falvakat akarok világvárossá tenni"-re.

TH 2007.10.19. 08:42:51

Tök röhej, hogy emberek még ebből a problémából is képesek olyan vitát gyártani, amiben elkezdhetik szapulni a nekik nem szimpi nagy pártot, és az egész beszélgetés lesüllyed egy óvodás csoport beszélgetésének a színvonalára...ilyenkor bukkan elő az intelligencia hiánya igazán!

Csab 2007.10.19. 09:22:27

KopaszMercisnek szerintem totál igaza van. Olyan, mintha az én véleményeim írná le.

Virág et. 2007.10.19. 09:26:04

Mai friss hír: dugódíj mellé jön a hídvám is! Ez kezd tragikomikus lenni. :(

Haemethemesis 2007.10.19. 10:22:26

vape 2007.10.18. 16:10:45

Csak gondoltam a jövőben így is emelhetném az általam igen kedvelt blog színvonalát.
Tévedtem, bár azt ezek után jogosan feltételezem, hogy gőzöd nincsen mi az amit a témában még körül kell járj ahhoz, hogy ne pusztán demagóg dolgokat puffogtass. Maradok tisztelettel.

JJ 2007.10.19. 12:48:57

Naponta megjárom, általában a 6os-Sz.sz.miklós közötti részt. Ha már nekifognak, akkor a lehajtókat is megcsinálhatnák rendesen, mert pl a halásztelki lejáró rendszeresen megfogja az egész nullást, majd e miatt akkó lesz baleset a hídon, oszt kész...
A másik irányban meg a 6os lehajtója duzzad vissza a hídra, ezért a Halásztelek felől érkezők próbálnak besorolni a már amúgy is araszoló sorba, ami szintén beállítja minden reggel az utat.
6os kifelé M0 csomópont. Megy a helyezkedés, belső sáv megy balra, külső egyenesen meg majd fel a hídra. Bepofátlankodók, majom beengedők, kanyarodó sávból egyenesen tovahajtók, stb-stb. Mé nem lehet még egy sávot csinyáni az Érd felé menőknek, hogy húzhassanak a sunyiba, meg lenne még 1-1 a nullás két oldalára igyekvőknek, ezek mondjuk már a Campona kereszteződéstől betonkorlátozva a helyezkedő barmok ellen.
Igazából normális, NEM LÁMPÁS! 1+1-es lehajtókat és felhajtókat látok álmaimban...

vape 2007.10.19. 13:43:22

Haemethemesis 2007.10.19. 10:22:26

Ahogy elnézem az eddigi hozzászólásaid tartalmát, tőled sokára fogom megtudni, miket is kellene ebben a témában még tudnom, mielőtt véleményt mondanék. Nehéz úgy vitázni bármiről is, ha az egyik fél csak annyit tud mondani a másiknak, hogy hülyeséget beszél.

Haemathemesis 2007.10.23. 21:39:11

Kedves vape!

Akar igazat is adhatnek neked, ha nem kesz velemenyt gyartottal volna a - szerintem - hibas elmeletedbol.Ha a te kommentedbol indulok ki akkor csak egy kerdesen lenne: miert nem maradtal 170km -el arreb, es miert nem ott elsz, dolgozol? Demagog kerdes? Az. Ahogyan a te egyenei felelosseget firtato kerdesed is.

" Valószínűleg valamikor a múltban volt egy döntés, hogy a nagyvárosba költözöl úgy, hogy a munkahelyed is a nagyvárosban lesz. Egész biztos akkor is mindennapos volt már a dugó és a baleset a bevezető utakon, M0-son, amikor a döntést meghoztad. Már akkor is pl. sok ember egyedül huppant be a kocsijába, és indult dolgozni. Sőt, anyuka vagy a nagyobb gyerek is külön kocsival autózott be a fővárosba. Nehogy már véletlenül is közösködni kelljen még családtaggal sem, nemhogy a szomszéddal vagy kollégával! Aztán most csodálkozom, hogy lassan több az autó az utakon, mint az ember." Ilyenkor mi a helyzet?

gendermember 2007.10.26. 21:35:53

az M0 új aspektusára figyeltem föl ma (értsd: olyasmi, amire eddig nem gondoltam, pedig), a lezárt falu problémájára

Csömör és Budapest között eddig 4 földút és 2 aszfaltút jelentette a kapcsolatot. A földutakat az M0 autópályával elvágták, a két aszfaltútnak felüljáró épült. Járda, kerékpárút nélkül.

(Ugyanez a gond Rákoscsaba-újtelep és Nagytarcsa, ill. Rákoscsaba-újtelep és Pécel között is.)

Emiatt Csömör civil szervezetei vasárnapra (október 28, délután 3-kor) tiltakozó megmozdulást szerveznek.

kerekparosklub.hu/files/FelDem-Csomor-ismerteto.doc
kerekparosklub.hu/files/Csomor-M0-Demon_plakat.pdf

Csabi 2008.02.01. 11:43:49

Sziasztok!
Én úgy gondolom értem a posztíró problémáját.

Valaki elmagyarázná nekem, hogy az M0-ás milyen úttípusnak felel meg a KRESZ szerint!!!

Az én ismreteim és emlékeim szerint egynek sem! Többször is közlekek rajta mostanában és elég gázos az út. Közben egy másik poszton Budapest légyszennyezettségéről olvastam. Állítólag el lehetne rendelni a szmogriadót időnkét a belvárosban.

Ebből nekem az alábbi dolgok vetődnek fel (nem feltétlenül sorrendben)

- Miért nem lehet a tömegközlekedést átalakítani és normálisan fejleszteni? (Nem a vonal megszűntetésekre gondolok!)

- Miért kell 3-5 évet várni egy kb. 1 év alatt megvalósítható útátépítésre (mármint az M0-ás átépítéséről van szó ) A hidak problémásabbak,de a töbi mehetne gond nélkül.

- A másik problémám. Az M0-ás semmivel sem gyorsabb, ha betartom a 80-as sebességkorlátozást pl. Népligettől ha megyek Budaörsre (Decathlon, Ikea vonala kb.)

- A következő dolog, hogy nem elég,hogy néha olyan óriási forgalom van,hogy nem elég a többi autósra figyelnem, még a trafikat is figyeljem, mert egyik másik autós mikor kiszújra veszélyezteti a forgalmat.

- Miért nem terelik az autósokat alapba az M0-ásra pl. Kecskemét felé? Csak a teherautókat kötelezik erre asszem az M1-es felől.

- Még egy belvárosi megjegyzés: Szinte az összes BKV buszt ki lehetne tiltani a belvároból mert nem mennének át a műszaki és környezetvédelmi vizsgán! Ez egy másik posztból való infó szintén. Helyette több villamos, trolibusz legyen. Környezetkímélőbb megoldás lenne.

Egyébként kezdem azt érezni,hogy ebben az országban a fejlesztés azt jelenti,hogy mindent leépíteni eladni magánkézbe aztán meg arra hivatkozni nem állami cég. Nem is lenne ez baj, ha magyarokkezébe kerülnének ezek a dolgok! Igenis vissza kéne csábítani azokat,akik azért mentek (menekültek) külföldre, mert itt a szakmai tudásuk semmibe sem nézték!

Üdv.:
Csabi

U.i.: Ha csak a fele igaz annak amit leírtam, akkor is van bőven min változtatni!!!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.02.01. 11:49:55

Csabi: A Népligettől Budaörsre M0-n menni bazinagy kerülő. Könyves K., Lágymányosi híd, Szerémi út, Andor u., Egér út és ott vagy. :) Még ha a Lágymányosi útn mész is ki az M0-ra, akkor is kétszer akkora távolság mondjuk egy IKEA...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása