Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Területfoglalás orrba-szájba

2007.10.26. 13:30 :: SilentSound

Azt nem tudni, hogy Viktornak az alábbiak miért pont arról jutottak eszébe amit ihletként megjelölt, mindazonáltal valószínűsíthető, hogy érdekes és alternatív gondolkodásmóddal bír.

A levél egyébként még a mai, Dunától a Keletiig tartó tömeges kergetőzés-fogócskázás előtt érkezett, de akár be is sorolhatjuk az alant vázolt kategóriába, csak épp erre ugye engedély se nagyon volt.
Az "Itt az megy, aki nem félti az autóját" című bejegyzésről jutott eszembe az, hogy annak idején amikor egyetemi napok miatt közterületet foglaltunk, azaz úttestet, mindent be kellett nyújtani, hogy hol merre lesz sávlezárás, meg terelőszalag meg minden, csak arra nem kellettsemmit kitatlálni, hogy aki korábban arra ment, most merre menjen?

Miért is nem kellett olyan forgalmi tervet csinálni, ahol meg kelladnom, hogy adott forgalom áteresztést merre fogom terelni?

A konkrét eset még a Műegyetem rakptarton volt, és egy jó kis zsákutcát csináltunk a déli irányú útpályából. Pedig súlyozott gráfokkal ez is szépen kiszámolható lenne. Miért is van, hogy a VEKE ki tudja számolni ugyanezt tömegközlekedésre, az autósoknak meg nincs semmi ilyen egyesületük?

8 komment

Címkék: közlekedés autó útlezárás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vladimir Harkonnen 2007.10.26. 18:53:24

Nem tudom emlékszik-e még valaki a Nagykörút felújítására?
Akkor nagy felháborodást keltett az, hogy nem jelöltek ki terelőutat. (Mint azelőtt mindig!)
A városvezetés azt mondta: Menjen mindenki arra, amerre tud! Azóta ezt az irányvonalat követik szinte minden útlezárásnál, rendezvénynél és ha jól-rosszul, de működik!

viktor134 2007.10.27. 00:31:52

és ez az ami felháborító.

ha én így csinálnám a munkám, hogy:
" a vevő le van szarva, oldja meg ahogy tudja"
nem lenne munkám.

Helvete 2007.10.27. 07:47:48

Már megint sírás rivás meg nyüsszögés... Ha nem mondják meg merre menj akkor egész nap csak bután
pislogsz? röhej...

ppeterka 2007.10.27. 09:22:45

Helvete: nem, én reflexből megoldom, de mi van egy pigmeus turistával, vagy a vidékről feljött nagybácsival? Honnan a rákból fogja tudni, hogy merre menjen? Oké, van térkép meg navi, amelyek közül legalább egy illik hogy legyen a kocsiban, de normális országban (értsd: nem itt) már csak illendőségből is kirakják, hogy merre érdemes kerülni... Persze meg lehet oldani, de ha előtted száll ki a mammer/tatter/pigmeus a kocsiból, hogy pont csak egy lámpaváltásig leszólítson egy járókelőt/a szembejövő autóst hogy most mifasz van, és 3 percet várnod kell miatta, akkor leforogja a szíved a 200-as pulzust 200/150-es vérnyomásnál, nem? Aztán meg sírsz, rísz, nyüszögsz, hogy nem bírsz menni, és bezár a szoli meg a tinidiszkó...

Helvete 2007.10.27. 10:16:07

Jólvan, van igazzság abban amit mondasz elismerem.
Ettöl függetlenül azért nem gondolom hogy ez egy olyan pont a közlekedési problémák között amin komolyan meg kéne akadni. Az a baj hogy attól hogy minden kis szirszaron megy a rinya, valójában csak hiteltelenné válik, az amúgy néha tényleg jogos felháborodás.

bcs 2007.10.27. 11:47:59

Pedig ez a probléma minden autóst minden nap érint Budapesten.Mielőtt autóba ülnék tanulmányoznom kellene az útlezárásokról szóló (amúgy rendkívül hiányos)adatokat,5-10 alternatív útvonaltervet készíteni? Csak azért hogy a közlekedésszervezőknek ne kelljen dolgoznia?

viktor134 2007.10.27. 12:13:35

helvete:

pont arról szólt a dolog, hogy az, hogy ha lezársz valamit, nem kell semmi olyat csinálni, hogy az átengedő keresztmetszet 50%-os vagy 100% -os szükítése után az az "áramlás" merre fog menni.

és szerintem ez fontos, mert pont ez lenne a feladata azoknak, akik ezt engedélyezik.

kisarkitva, ha felturom a garázsod/házad előtt a talajt, le van szarva hogy te ki tudsz jutni vagy sem, menjél másfelé a hozzá állás.

ami fontos lenne, hogy ugyan már egy keresztmetszeti számolós tervet csináljanak, hogy az mennyit akadályoz.

a durva, hogy a BKV-nal sem divat ez, csak a VEKE szokott ilyesmit számolni nekik.

elemi gráf matematika, és viszonylag rövid idő alatt meg lehet csinálni.

Helvete 2007.10.27. 17:19:48

Meggyőztetek...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása