Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Pozitív rendőrsztori!

2007.11.23. 09:43 :: SilentSound

A tegnapi napon valószínűleg sírásba fulladó sértődöttségbe hajszoltuk a magyar rendőrállomány tagjait mind egy szálig, mindenféle félinformációk alapján. Hogy mi volt jogos a tegnapi kiröhögős posztból és mi nem, azt döntse el mindenki maga. Kaptunk viszont Attilától egy olyan rendőrös sztorit, ami abszolút pozitív példa. Így kellene hasonló helyzetben a többieknek is, egymás és az állami vagyon gyorsított amortizálása helyett. Szükség is lenne sok hasonló sztorira, mert a rendőrség jelenlegi megbecsülési szintje valahol a tízszintes mélygarázs alján kuporgó levelibéka hátsófertálya alatt van. Ráadásul nem is közvetlenül, hanem valahol túl az épület vasbeton alapjain is. De amit az optimisták mondani szokták: Innen szép nyerni.

Ugyis eppen a rendorok volt a tema, kapcsolodik hozza a keddi eset. A Konyves Kalman koruton, a Nepliget kozeleben haladtam az Aprad hid fele, amikor a szembejovo savban villogo rendorautot, es elotte egy veszvillogos jarmuvet pillantottam meg. Aztan jobban megnezve mar jol latszott a helyzet: a harom savos uton lerobbant a szemelyauto, a rendorauto mogeallt, es amig a ket rendor kozul a sofor kekvillogoval hatulrol fedezte oket, addig a masik rendor a sarga mellenyben segitett felretolniaz autot egy mellekutcaba.

Az eset csak az azert erdemel szot, mert sajnos nem ez a jellemzo. Egy lerobban szemelyauto mellett altalaban okluket razva hajtanak el a kedves autostarsak. Mar tobbszor tapasztaltam, hogy a lerobbant auto soforje bepanikol, es fogalma sincs, hogy mit kellene kezdenie. Ha ilyenkor odamentem, es hatarozottan megmondtam, hogy akkor most feltoljuk a jardara, akkor kb 30 masodperc mulva altalaban mar szabad volt az ut.

Na, es hogy pozitivan zarjam a sort: par evvel ezelott tortent, Petofi hid, budai oldal, a hid elejen belsosavban megadta magat egy oreg (talan) Skoda Favorit. Sofor kiszall, vakarja a fejet, autosok dudalnak. Alig telik el par perc, ele allt egy nagy fekete merci, arab sofor kiugrik, felnyitja a csomagtartot, es mar akasztja is a vontatokotelet a Skodara. Lehet ezt igy is.

55 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó rendőr veszélyes pozitív

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

humm 2007.11.23. 10:39:55

Nekem az arab pali a legszimpatikusabb a tortenetben... :D

Lui_78 2007.11.23. 10:54:55

Én is láttam már hasonló, dicséretre méltó esetet. Ilyen magatartást legfőképpen az autópálya rendőröknek kellene tanusítaniuk, mert mint mindannyian tudjuk, a leállósávban állni veszélyes. Lerobbant autónál, elvontathatnák a kocsit a legközelebbi pihenőig, ahol be lehetne várni a trélert.
Sok balesetet meg lehetne előzni.

egy_barom_ezust_uj_sport_swiftes 2007.11.23. 11:18:46

Igaz, hogy nagyon régen történt, de a Daciám akksija bemondta az unalmast, így meg kellett lökni picit. Éppen próbáltam egyedül megtolni, aztán beugrani, és beugratni. Aki próbálta már tudja, hogy nem egyszerű feladat. Pont ott megy két rendőr, kérdezik mit csinálok... Én meg kérem, hogy lökjék már meg egy kicsit! Elég lekezelően jött a válasz, hogy ők "ilyet" nem csinálnak. Pedig nem kellett volna sokat segíteniük, mert a következő próbálkozásnál nekem is sikerült: EGYEDÜL!

Nekem rendőrtől pozitív élményem még SOHA nem volt. Semleges már igen. Az is valami! :)

egy_barom_ezust_uj_sport_swiftes 2007.11.23. 11:31:24

Egy kis rendőri igazoltatás tegnap... :)
www.inforadio.hu/hir/belfold/hir-163599

egy_barom_ezust_uj_sport_swiftes 2007.11.23. 11:38:38

index.hu/politika/bulvar/kisser4100/

Szerintetek, ha ellopták a tábornok autóját, akkor a karambol után visszazárta volna a tolvaj??? Szerintem inkább megint sokat ivott, de most hugyozás helyett/mellet még kocsikázott is egy kicsit... aztán meg lelépett... szerintem...

egy_barom_ezust_uj_sport_swiftes 2007.11.23. 11:59:58

Más kék lámpások csapatmunkában! :)
Bp. Gogol utca 2004.06.23. szerda 16 óra
kepfeltoltes.hu/051201/ambulance_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Rocko- 2007.11.23. 12:09:18

egy_barom_ezust_uj_sport_swiftes 2007.11.23. 11:38:38
ezt akartam másolni én is. a körülmények nem pontosak, én nem bocsájtkoznék nagy fejetgetésekbe. sztem szimplán elfelejtette behúzn ia kéziféket, rázárni a kormányzárt, és elgurult a kocsi.

egy_barom_ezust_uj_sport_swiftes 2007.11.23. 12:23:35

Tegyél már ilyenkor egy :) -t a mondat végére! Vagy komolyan gondolod? :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.11.23. 12:29:56

A kormányzár lehetett zárva, attól még el tud gurulni. :) De ahogy elnéztem a képeket, több volt ez egy kis elgurulásnál, ennyire nem tűnik lejtősnek a talaj... :)

gravy_t 2007.11.23. 12:50:45

hűha, fagyiznak a mentösök, meccsoda skandallum!...

GOD 2007.11.23. 12:57:16

Nem tudom, de nekem vhol alap, h ha van 5 percem, akkor félrehúzom az autót az útról. Az is, h az autópályán elrángatom egy pihenőbe. Az is, h mindezt ingyen. Esetleg egyszerű hibánál az út szélén orvosolom azt. Én vagyok a hülye?

Jani 2007.11.23. 13:08:25

Fagyizó mentősök. Húha! Fejbelőni őket...sztem nyáron készült a kép (06.23). Tudjátok milyen idő van egy ilyen merci buszban, klíma nélkül, nyáron? Mert ok, hogy kibírom a fél órát a melegben kocsiban ülve, míg hazaérek melóból. De egész nap ott ülni. Csórik inkább ájuljanak el?

egy_barom_ezust_uj_sport_swiftes 2007.11.23. 13:29:41

OFF
A mentős képhez hozzátartozik, hogy azokban a napokban felbaszták az agyam, mert több olyan kiérkezést szemtanúja voltam, ahol annyira ráérős sétálgatást láttam tőlük, mintha nem is beteg várná őket. Ekkor elballagtam a Markó utcába, és pár óráig figyeltem az indulásaikat. Sokszor még azt is megvárták, hogy a sofőr elszívja a cigijét, és csak utána indultak! Igaz, hogy onnantól nagy gázzal, kék lámpával, mindenki takarodjon előlük. Utána meg látom ezt a fagyizós jelenetet... persze, hogy lefotóztam...
ON

TH 2007.11.23. 13:48:31

GOD 2007.11.23. 12:57:16
Remélem nem, mert én is szoktam segíteni félretolni autókat az útról...

" Petofi hid, budai oldal, a hid elejen belsosavban megadta magat egy oreg (talan) Skoda Favorit. Sofor kiszall, vakarja "
Ez csapda. Egy Favorit sosem hagy cserben! :)

egy_barom_ezust_uj_sport_swiftes 2007.11.23. 14:03:28

Tuti csak a benzin fogyott ki belőle! :)

egy_barom_ezust_uj_sport_swiftes 2007.11.23. 14:18:16

Jani 2007.11.23. 13:08:25

"Tudjátok milyen idő van egy ilyen merci buszban, klíma nélkül, nyáron? Mert ok, hogy kibírom a fél órát a melegben kocsiban ülve, míg hazaérek melóból. De egész nap ott ülni."

Milyen egész napról beszélsz???
Egyébként a Gogol utca és a Markó között kb. 1 km van. De igazad van, mert tényleg hülye kiragadott kép ez, de attól még vicces picit...

Jani 2007.11.23. 14:30:33

Ismerem a mentősök munkáját, és nem túl jó...főleg az OMSZ-nál. Egyébként tudom, ha vkinek nem tetszik, menjen benzinkútra fizetés nélküli lopós pénztárosnak. Ha ez sem tetszik, akkor meg menjen mekibe salátamosónak.
But the ultimate solution is: Sales Representative at AAA Auto... :)

Van egyébként durvább kép (asszem homáron volt, de nem biztos). Rendőrautó, mozgássérült parkoló, mcdonalds. Nem a kajálással van a gond, hanem ahogy lebaszták elakadásjelzővel (nem villogóval) a paripát a sérülteknek fenntartott helyen.

Neutric 2007.11.23. 14:35:31

Egyszer velem is történt hasonló, első autóm, friss jogsi, ekkoriban biza előferdült, hogy az új élmény kényszerének engedve ittasan meghajtottam a ház körül az autót, persze csak óvatosan, pár kört.
A kb 400 méteres úton sikeresen lerobbantam. Próbáltam egyedül betolni, nem sikerült. Rendőrautó megáll, gondolatban már temettem is a jogsit, ám a két rendőr igazoltatás után megpróbált betolni, sőt, még a motorba is belenéztek. Miután nem jött össze, szépen betoltak a parkolóba, és elbúcsúztunk.
Mondjuk ez vidék..

GOD 2007.11.23. 14:49:10

Jani 2007.11.23. 14:30:33

Na én mondjuk az egyik szamaritánus mentőst hajszál híján összevertem mankóval + frissen műtött térddel. Nem tudom, h a felettesei hogy-hogy nem látták rajta, h a munkája elvégzésére képtelen idült alkoholista!!!


A poszthoz visszatérve az autópályán még nem állított meg zsaru a leállósávban való vontatásért, pedig láttak ilyet tőlem nem egyszer

egy_barom_ezust_uj_sport_swiftes 2007.11.23. 15:10:42

Na közben én is gondolkodtam pozitív rendőr sztorikon, de sajna továbbra sem jutott eszembe semmi.
De mások sem írogatnak sokat... vagy mindenki melózik?

Rocko- 2007.11.23. 16:04:29

egy_barom_ezust_uj_sport_swiftes 2007.11.23. 12:23:35
az eddig infók alapján elképzelhetőnek tartom ezt. és komolyan gondolom. lehetséges a te verziód is, majd később meglátjuk mi igaz.

SilentSound · autozz.blog.hu 2007.11.23. 12:29:56
én nem védeni akarom az egyént, csak a szitut írom le, amit elképzeltem, mással is megtörténhet.
szóval beparkol valaki, más meglöki, és mivel nem fogja a fék, ezért belegurul másba.
kormányzár: általában akkor nem egyenesen fut a kocsi, szöget zár be a kerék. de akár azzal is elgurulhatott.

egy_barom_ezust_uj_sport_swiftes 2007.11.23. 15:10:42
én nem gondolkoztam rajat sokat, de mi számít ide? múltkor rutinellenőriztek, nem volt gond velük.
régebben minket kiraboltak, egy betöréssorozat keretében, a tettes nem lett meg, pedig volt tippünk, h ki volt az.
még se orrolok rájuk általánosságban.

pammy 2007.11.23. 17:00:55

swiftes: nem tudom, közlekedésbe néha csinálnak érdekes dolgokat a rendőrök is, de ma éppen egy bazi nagy tűzoltó autó vágott be elém úgy a reggeli csúcsban, hogy utólag indexelt... utálom, hogy abból kell kitalálnom, hogy sávot vált, hogy közeledik az oldala....
intézkedő rendőrök meg velem mindig rendesek voltak... lehet belejátszik, hogy én is normálisan állok hozzájuk, vagy csak mázlim volt. Pl szabálysértést elismertem azonnal nem álltam neki vitatkozni. Persze én is hallottam olyat, hogy alaptalan vádakkal állítottak meg ismerőst, akkor nyilván nehezebb szótérteni :I nyilván köztük is van ilyen is olyan is.

egy_barom_ezust_uj_sport_swiftes 2007.11.23. 17:07:21

pammy: Nagy autóknak figyeld az első kerekét! Az nem fog becsapni, és időben figyelmeztet, hogy merre kanyarodik.

Nekem az semleges élmény, ha csak megállít, nem bunkózik, stb. Ez a normális!
A pozitív olyan, mint a postban van leírva.

egy_barom_ezust_uj_sport_swiftes 2007.11.23. 17:11:33

Rocko
Az igazság nem fog kiderülni, de a kettőnk felvetése között van egy óriási különbség!
Az enyém elképzelhető, a tied meg elképzelhetetlen. Komolyan azt hittem, hogy csak irónikusan, viccből írtad. És ez legyen egy példa arra, hogy a másik posztban miért gondoltam, hogy csak elméleti ember vagy a közlekedésben.

pammy 2007.11.23. 17:12:12

swiftes: figyelem, azért vagyok még életben :D
ilyen minden nap van pár.. :S

swiftes: a pozitív belőle az, hogy elengedtek :P kenőpénz meg miegymás nélkül

de sok sok évvel ezelőtt amikor egy daciaval lerobbantunk valahol Hatvan fele, akkor is segítettek stoppolni :D (nekik mindjár megálltak az autók)

egy_barom_ezust_uj_sport_swiftes 2007.11.23. 17:14:35

és a szőrös szondát nem kellett szájbavenni érte? :)

pammy 2007.11.23. 17:19:47

nem :)
igaz nem voltak öten :D

G. 2007.11.23. 17:32:10

Csinos néni volt azzal a lerobbant kocsival???

Rocko- 2007.11.23. 18:52:11

swiftes: miért elképzelhetetlen? cáfold meg kérlek, nem fogok ragaszkodni hozzá. :)

egy_barom_ezust_uj_sport_swiftes 2007.11.23. 19:50:15

Mert pld. a hátulján nincs sérülés.

Rocko- 2007.11.23. 20:12:05

az jogos. akkor akár az is lehet, h valakik viccesnek hitték magukat, és megtaszajtották. :)

pammy 2007.11.23. 20:15:50

akkora erővel nem tudják meglökni, ez izombol nekiment az előtteállónak, úgy hogy még 2vel előtte is megsérült az autó...sztem s.ggrészeg lehetett

egy_barom_ezust_uj_sport_swiftes 2007.11.23. 20:38:35

Rocko!
ELMÉLETILEG minden lehetséges! Pld. űrlények voltak, és kurva erősek...

GOD 2007.11.23. 21:11:11

Szal én ki tudom nyitni az autókat, közel (98%) mindegyiket. DE:
1., Ez egy accord. A kezdeti ballépések óta a honda nagyon figyel az immo helyes működésére (eleinte pusztán meg kellett tolni a hondákat, az immo indította be a motort, mert elqrták a japók), akár az ECU belső biztosítékát is kivágja lopásgátlási célzattal. Azt már nem is említem, h duplareteszes biztonsági zár van rajta, ami ugyan nyitható akár egyszerűen is, de nem kezdőknek.
2., NINCS kormányzárban az autó, a kerekei egyenesen állnak. Egy átlagos autótolvajnak kb. 30 másodperc kitépni a kormányzárat, úgyhogy itt még meg is állhatja a helyét a lopásos szöveg
3., Sehol nem írják, h az autót HOGYAN vitték el. A sikeres elkötéshez a saját kulcsa, vagy gyártótól utánrendelt kulcs, vagy ECU + immó + kulcs kell. Ezt általában a motortérben helyezik el, egymásra fogatva, az ECU kábelezésénél.
4., Hiába mond bárki bármit, azért ennek a japó vasnak jó fékei vannak.
5., A roncsolódás mértékéből legalább 30-60 között kellett beleszállnia a parkolókba az autónak. Ennek az eléréséhez meg azért kell egy közepes, v erősebb lejtő; egy nyílegyenes út, valamint legalább 3-400 méter; vagy a kurva erős ufók.

egy_barom_ezust_uj_sport_swiftes 2007.11.23. 21:52:10

Most jut eszembe, hogy bele is tolathattak az autók! :D

Rocko- 2007.11.23. 22:19:05

na látod, a tripla tolatáshoz és az űrlényekhez képest mennyivel reálisabbak a verzióim. :)

egy_barom_ezust_uj_sport_swiftes 2007.11.25. 19:58:44

Rocko, én megnéztem. Sajnos a baleset okáról nem sok derült ki. Annyit mondott a lány, hogy megcsúszott az autó.

Rocko- 2007.11.25. 21:48:23

hát igen, egy kicsit én is többet vártam volna. amúgy sajnálom, h elvesztette mindkét lábát, de azért elég érdekes, h a barátnőjét emiatt nem hibáztatja. és tegyük hozzá, a kocsi biztos nem 50-70-nel ment, akkor nem keni fel így az oszlopra.

egy_barom_ezust_uj_sport_swiftes 2007.11.25. 22:34:12

Nézegetem ezt a képet:
www.langlovagok.hu/kepek/2007/kisguczipeter/071117_071118_arpadhidsuzuki/eredeti/071117_071118_arpadhidsuzuki_16.jpg

Ismeri valaki ezeket a jeleket?
Létezik, hogy csak 38,0 méter van a megcsúszás kezdete, és a becsapódás között?

A képen is látszik, hogy fénylik picit az útburkolat, de ilyen erőteljes megcsúszáshoz tuti komoly sebesség kellett! Különben még simán korrigálható lett volna 2 sávon keresztül. Én 100-120 -ra tippelném a sebességet. A megcsúszás okát elképzelni sem tudom. Kiváló minőségű ott az aszfalt. Előtte vannak komoly nyomvályúk, de a baleseti helyszínen pár hónapja cserélték ki az útburkolatot. Egyenes is a pálya... nemért... Tragédia! :(
Az igazán nagy szerencsétlenség az volt, hogy a legvédtelenebb helyen, a kocsi tetején kapta el az oszlop, és pont középen! Ha valamelyik szélével ér oda, akkor lett volna esélye pörögni néhányat, ami elviszi a mozgási energia jó részét. Így viszont a felismerhetetlenségig összeroncsolódott. Csoda hogy ebből a Suzuból mindhárom sérült élve került elő!

Rocko- 2007.11.26. 08:39:28

mivel az oszlop fogta meg, így reális. az meg, h nem tudta megfogni, az vezetői hiba.

GOD 2007.11.27. 03:49:16

Rocko- 2007.11.26. 08:39:28

A becsapódás iránya a vezetői hiba! A rajzolt nyomokból nekem egyértelműen az tűnik ki, h nem volt semmilyen korrigálási próbálkozás!
Remélem a sofőrnek egy életen át rémálmai lesznek!

egy_barom_ezust_uj_sport_swiftes 2007.11.27. 10:04:52

God! Ne kívánj már ilyet egy 21 éves kislánynak, aki kritikus, életveszélyes állapotban, eszméletlenül fekszik egy kórházban!

Egy ponton túl már nincs mit korrigálni, megy az autó amerre elindult. Pld:
autozz.blog.hu/2007/10/29/abszolut_luzer

Igaz, hogy ehhez a tapadás szinte teljes hiánya szükséges! A hídon csak baromi nagy sebességnél, és éles kormánymozdulattal lehet szerintem előidézni! Ha a műszaki problémát kizárjuk! Márpedig ez egy Suzuki! :)
Szóval nagy sebességű szlalomozással az autók között elő tudnám állítani a szituációt nyíl egyenes úton is. Valahogy így:
www.youtube.com/watch?v=NH_N8IVRNq8

Talán még egy satufék is elhúzhatja egyik irányba, de akkor tuti lenne korrigálás utána.

Megérne egy külön posztot a baleset. Nem is értem Rocko miért a pozitív rendőrsztoriba kommentelte be? :) De tény, hogy a rendőrök korrekten telegraffitizték az aszfaltot.

Gábor 2007.11.27. 12:53:26

A rendőrők valóban vegyesek. Van normális és bunkó is. De egyre több szerintem a normális. Engem állítottak már meg azért mert a csomagtartóból kilógott valami apróság, és szóltak, hogy az így nem teljesen ok. Se igazoltatás se semmi. DE nyilván van sok bunkó még mindig. Meg olyan akinek fogalma sincs hol van (éjjel 2 óra, eltévedtünk vidéki városban reménytelenül a térkép az régi volt a fele utca nem volt rajta stb...), kérdeztem merre kell menni, a választ nem ismételném meg.

pammy 2007.11.27. 16:46:52

swiftes: vagy nem előre nézett, bulizni mentek, talán a sminkjével foglalkozott, vagy a telefonját kereste, közbe a kocsi kiment a sávból neki a sin szélének, állítólag az dobta meg, de ez nem változtat azon, hogy ez egy kényelmes, biztonságos szakasz, nagy sebesség mellett is csúnya hiba kell hozzá, hogy baj legyen, ilyen balesetek nem "történnek" ezeket "okozzák" :I

Rocko- 2007.11.27. 21:46:55

GOD 2007.11.27. 03:49:16
hát a megcsúszás is hiba lehet. :)

GOD 2007.11.28. 04:42:18

egy_barom_ezust_uj_sport_swiftes 2007.11.27. 10:04:52
"God! Ne kívánj már ilyet egy 21 éves kislánynak"

Édesapám abba halt bele, h elvesztette a két lábát. Az amputáció után 3-4 hónappal úgy érezte, h értrelmetlenné vált az élete: 2 hétre rá meghalt. Ezért gondolom így. A másik lány miatt.

EBEUSS (törölt) 2007.11.28. 22:53:44

index.hu/politika/bulvar/svehat1127/

Úgy látszik a sógoréknál is van rendőrsztori.
Pozitív v. negatív...? Mindenki döntse el maga!
Szerencsém volt hogy én megúsztam, mert legutóbb nem foglalkoztam már semmilyen sebeségkorlátozó táblával Bécs és a határ között. Nyomtam ami a csövön kifért...

EBEUSS (törölt) 2007.11.28. 23:55:59

Eszembe jutott egy nyári emlékem a külföldi hatósággal kapcsolatban... :

Nővéremmel a németországi bevásárlásból éppen mentünk volna vissza a határon Svájcba.
Még a német oldalon meg kellett állnunk lepecsételtetni a határon a blokott, hogy legközelebbi bevásárlásnál visszajárjon pár százaléknyi euro.
A bodega előtti parkoló tele volt, mert éppen egy kamion is intézett valamit.
Jó magyar szokás szerint megálltam a kamion mellett, és kiraktam a vészvillogót.
Tesóm mondta, hogy max. 1 perc! Elég széles egyébként ott minden sáv, úgyhogy semennyire nem tartottam fel a forgalmat, mert simán elfértek mellettem.
Buzi német határőrnek persze rögtön nem tetszett. Elkezdett integetni, hogy menjek át a túloldali parkolóba a szembejövő néhány sávon keresztül. Szerintem tök szabálytalan volt, de mivel ő mondta, ezért átparkoltam. Átküldte a mögöttem szintén leálló svájci mercis öreg házaspárt is.
Amint átparkoltam, már jött is a nővérem lobogtatva a blokkot. Kitolatok, áthúzok megint a szembejövő sávokon, felszedem a nővéremet, és kelnénk át a határon, de akkor odajön a buzi, és látványosan elszedi az útlevelünket, majd elkezd minősíthetetlen stílusban, gyakorlatilag üvölteni. Jelzem neki, hogy nem beszélek németül, és átmutatok a tesómra az anyósülésre, hogy neki mondja mi a baja.
Innentől velem, a szabálytalankodó bunkó magyarral nem foglalkozott, de az utasként jelen levő svájci állampolgár nővéremet kegyetlenül leugatta, hogy mit képzelünk??? Kérdezte hogy Magyarországon talán így szoktunk közlekedni...? Szívem szerint mondtam volna, hogy IGEN, de éreztem jobb ha csöndben maradok. Tesóm meg diplomatikusan csak hümmögött, és nem mondott semmit. A buzi kiüvöltözte magát, amivel jó pár percig feltartotta a sort, aztán visszaadta az útleveleket. Felhúztam az ablakot, és füstölő gumikkal távoztunk. Nem tudom mire volt jó ez az egész!? Meg akart nevelni? Hát nem sikerült. Annyit sikerült felfognom belőle, hogy ez(ek) teljesen fasz(ok)! Tudom, hogy arrafelé nem igazán jön be a magyar mentalitás, de ezt túlzásnak éreztem. Miért nem büntetett meg, ha szabálytalan voltam??? Ha egyáltalán az voltam...???

Radical Massza 2007.11.29. 08:19:40

Emlékszem, volt magyarországon olyan időszak, mikor a rendőrnek volt becsülete, amit mondott, az volt a szentírás, senki nem kérdőjelezte meg, ha mégis, megérdemelte.
Akkor nem volt megélhetési bűnözés, szinesfémtolvajok, családtagra való hivatkozások, mégis ezt hívjuk a boldog békeidőknek.
Svájcban most is boldog békeidők vannak, köszönhető a soha fel nem lazult rendnek és fegyelemnek, úgyhogy örülj, hogy nem büntetett meg az első balkáni vészvillogós parkolásodnál. Egy tisztességes közlekedésben nincs helye csak egy percre elromló autóknak, ha megálltál szabálytalanul, vállald a következményeket, felesleges vészvillogózni, nem ment fel semmi alól. Igen, meg akart nevelni, mert rég láthatott ilyen tahót és zavarta. Hívhatott volna rendőrt is rád, de akkor több munkája lett volna és arra már nem volt kedve. Ilyen egyszerű.
Furcsa, amiket írok? Ha többet járnál az EU-ban, nem volna az.

Radical Massza 2007.11.29. 08:23:00

EBEUSS, bécs meg a határ között nyugodtan nyomd, ahogy kifér, sok helyen van százas szakasz, két helyen van telepített trafipax, az új pozsonyi elágnál pedig rendszeresen mérnek, ahogy swechatnál is több helyen. A te pénzed bánja, nem az enyém.

ppeterka 2007.11.29. 08:41:07

EBEUSS: és fogsz még ilyet csinálni Svájcban? És ha leordítja egy tagbaszakadt rendőr az arcodat Bp-n, meggondolod, hogy csinálj-e ilyet itt? Nem gondolod, hogy y "buzi" rendőr kurvára helyesen tette amit tett? Ha valakinek a lábtörlőjére szarsz, és a függönyébe törlöd a segged, ne csodálkozz, ha megkínál egy szívlapáttal... Olcsón megúsztad!

EBEUSS (törölt) 2007.11.29. 09:50:27

Ki beszélt Svájcról??? Egyébként pont ezeket a reakciókat vártam tőletek...

EBEUSS (törölt) 2007.11.29. 10:18:48

Még ha vitatkoztam volna vele, akkor érteném, hogy dühös lett, de első intésére átparkoltam, ami mellesleg sokkal több bonyodalmat okozott az adott szituációban. Amellett pedig nem velem üvöltött, hanem a nővéremmel. Rám se nézett!
Engem ilyenek soha nem fognak megnevelni, mert folymataosan úgy közlekedek gyalogosként, és gépkocsivezetőként is, hogy a lehető legkevésbé akadályozzak másokat, mindig igyekszem ésszerűen közlekedni. A fenti storyban is a buzi NÉMET határőr bonyolította a helyzetet, és tartott fel nem csak minket!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása