Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Kirúgattunk egy pénztárost

2007.11.26. 06:10 :: SilentSound

Múltkori benzinkúti lopásásos posztunkkal sikerült Róbertet olyan mértékben feltüzelnünk, hogy úgy döntött, végére jár a dolognak. Mert ugye ha már homár, legyen kövér. Az első válaszul kapott levelét olvasva bennünk is az ilyenkor szokásos "na persze" fogalmazódott meg első körben.
Köszönöm a jelzését, megtesszük a szükséges intézkedéseket. A probléma a kúthálózatunk felelősségi körébe tartozó kérdés, így továbbítottam reklamációját annak vezetőjéhez.

Valóban segítségünkre vannak az ilyen jelzések. Gondoljon arra, hogy kutanként több száz millió Ft-ot fordítunk arra, hogy a vevőink elégedetten távozzanak, s rendkívül felháborító, hogy egy kutas alkalmazott ezekután a mi kutunkon megprobálja meglopni a hozzánk betérő vásárlóinkat, vendégeinket.
Ez az a tipikus levél, amiről azt szoktuk gondolni (nem minden alap nélkül), hogy aha, továbbította, ennyi volt, mégegyszer kösz. Node aztán lássatok csodát, Róbertnek tényleg válaszolt az illetékes.
Először is elnézését szeretnék kérni az Önt ért Budaörsi kellemetlenségekért ill. kárért. Szénási Ferenc kollégám nagyon helyesen írta, hogy legfontosabb feladatunk az, hogy vásárlóink elégedetten távozzanak töltőállomásainkról.

Sajnos tudunk a Budaörsi problémákról. Az elmúlt időszakban megszaporodott vásárlói panaszok miatt a nyár elején a Budaörs-Észak (kifelé menő oldali) töltőállomás vezetőjét és a töltőállomás teljes személyzetét lecseréltük. A héten pedig a blogban olvasottak hatására kénytelenek voltunk elküldeni a blogban szereplő Budaörs-Dél (befelé jövő oldali) töltőállomásunkon dolgozó pénztáros hölgyet is. Nem tudjuk elfogadni, ha alkalmazottaink megkárosítják vevőinket. Tudjuk ugyanakkor, hogy az ilyen szigorú intézkedések önmagukban nem elegendőek, töltőállomás vezetőink, pénztárosaink és kútkezelőink képzésére és motiválására is figyelünk. A blogban olvasottak meggyőztek arról, hogy fokoznunk kell az ellenőrzést. Meggyőztek továbbá arról is, hogy javítanunk kell a töltőállomás dolgozók ösztönzésén és megbecsülésén. Ezek nem csak üres szavak, hétfőn munkatársaimmal programot kezdünk el kidolgozni a szóbanforgó probláma megoldására.

Köszönjük észrevételét, amellyel hozzájárult ahhoz, hogy fokozzuk aktivitásunkat a vevőinket megkárosító jelenségek csökkentése, megszüntetése érdekében.

Tisztelettel:

dr. Nagy István

Töltőállomás hálózati igazgató
Örülünk. No nem annak, hogy valaki miattunk elvesztette az állását (bár egyértelműen megérdemelte), hanem annak, hogy komolyan vesznek minket. Az olvasottak alapján nem innen értesültek a lopásról először, kérdés, hogy akkor eddig miért nem lett kirúgva az illető. Aki az M1-M7-en szokott befelé jönni és tankolni az Agip-nál, azért az sasoljon, számoljon, aztán szóljon nekünk, hogy minden oké-e azóta!

Az meg külön öröm, ha lavinát indítottunk el és tényleg programot dolgoznak ki az ilyen esetek megszüntetése és megelőzése érdekében.

60 komment

Címkék: autó autópálya benzinkút lehúzás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mxplanet 2007.11.26. 07:24:25

lehet csak kamu az egész

humm 2007.11.26. 08:30:38

Szerintem nem kamu. Remelhetoleg tenyleg foganatja volt a blogban megjelent postnak, es a tunderviragszal kutaslany takarodhat jobb allas hijan a 4-es melle szoposkurvanak... Ahol meg majd jol megromankamionosozzak a puzojat...

Jani 2007.11.26. 09:15:29

Mondjuk valóban durva valakit "kirúgatni", de könyörgöm, faszé lop?! Egyébként az a baj, hogy nem fog változni semmi (egy fecske nem csinál nyarat). Túl sok benzinkút, és benzinkutas van ahhoz. Mellékesen az Agip kúttal olyan problémáim is vannak, hogy egyszer céges autóba teletankoltunk náluk. 76 litert mutatott a kút, a tank 75 lityis (és persze nem szárazon érkeztünk be a kútra). Akkor elintéztük, hogy biztos a csőbe is ment 2-3 liter, de utána rájöttünk, hogy madarak vagyunk, mert ez télleg durva átszabás. Aztán fene tudja, mi voltunk a lámák...már nem derül ki, 5-6 éve volt.

Egyébként kutas ne nyúljon a kocsihoz, kártyával fizetek, megnézem mennyit mutat a kút, sőt fejben még néha ki is számolom, miközben sétálok be fizetni. Aztán pedig kétszer megnézem, hogy jó összeget ütnek-e be. Sajna ez van, így kell működni itthon. Gyanakvóan figyelni, ne akarjon átvágni senki. Aztán ha mégis: addig ütni az asztalt/fejét, amig nem oldódik meg a dolog.

Kata 2007.11.26. 09:47:22

Most nem akarom a multinácikat fényezni, de ha észreveszik, hogy az alkalmazott lop, akkor az rendkívüli szokott lenni alapból, nem hogy ha még a vevő/vendég/fogyasztó pláne észre is veszi... Ugyanis ha az alkalmazott a vendégtől lop, akkor a munkáltatótól is lopni fog. Azt pedig egy munkáltató sem szereti... (Tudom-tudom, itt most lehetne vitát kezdeményezni az alacsony bérekről, magas adókról, etc, de ezt most inkább hagyjuk. Ha az államtól lopsz - adót csalsz - azért még be is zárnak.)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.11.26. 10:00:24

Kata: Épp ezért nem nagyon értettem, hogy ha eddig is tudtak a lopásokról, akkor miért kellettünk mi ahhoz, hogy kivágják onnan azt a 3.14csát? Vagy van valami kvóta, hogy valakit hány lopás után vágnak ki?

zsg 2007.11.26. 10:37:05

Egyáltalán nem durva dolog valakit kirúgni, ha lop. A lopás bűncselekmény. Ilyen embereknek semmi keresnivalójuk egy pénztárpult mögött. Ha én lennék a főnöke, még egy rendőrségi eljárást is a nyakába akasztanék, ha lenne hozzá bizonyítékom.

Ancsa 2007.11.26. 10:40:28

Persze, mindenki tud róla, és tejelnek is. "Kvóta" van, de nem darabra, hanem ha már nagyon ügyetlen a csaj, mert kintről is annyira szóvá teszik, hogy kényelmetlenné válik. Persze, akkor is csak áthelyezés jön :)

Bukott Rockzenész · http://bukottrockzenesz.blog.hu 2007.11.26. 10:41:44

Az ominózus budaörs-északi Agip kútnál tegnap éjjel a saját szememmel láttam, amint a személyzet az "üzletbe" menő kéjhölgynek átadja az öltöző kulcsát, természetesen illő összeg fejében. Mindezt a sorban álló vevők szem láttára/füle hallatára...

ekkerjoz 2007.11.26. 10:49:38

Az a gond, hogy az üzemanyag-értékesítő cégek csak felépítik a kutakat, és ellátják árúval, de az üzemeltetést kiadják pályázat útján, így az üzemeltetésért közvetlenül nem felelnek. Persze vigyáznak a márkahírnévre, ha a kút üzemeltetője ilyen lopásokkal, csalással, esetleg az üzemanyag machinálásával presztizs-veszteséget okoz, felbontják a szerződését, és ugrik a kauciója is, a további nem vagyoni kártérítésről nem is beszélve. Az Agipnál feltűnően sok az ilyen bajság, pedig ők fizetik literenként a legnagyobb összeget a kutat üzemeltető vállalkozásoknak...

zebi 2007.11.26. 10:59:52

Akár kamu, akár nem (én ebben hiszek), ez jó, és gratulálok!

alibi borz árny (törölt) 2007.11.26. 11:21:05

Bukott Rockzenész:
Ez igazán senkit sem károsít meg, sem a tulajt, sem a vevőket.
Sőt, növeli az út mentén kapható szolgáltatások színvonalát :)

goes 2007.11.26. 11:22:07

Jani 2007.11.26. 09:15:29

Szerintem sikerült légtelenítened a tankot, így a tágulási tartályba is tudtál tölteni. Ebbe simán 6-8 liter belefér. A légtelenítés mikéntjét csak a VW csoport kocsijainál tudom, kis pöcök van a betöltő nyílás szélén, ha ezt megnyomod, akkor kijön a plusz levegő.

D 2007.11.26. 11:24:05

A kúőtakon és máshol mindig is lesz. Max figyelni fognak rá. Példa:
Bemész fizetsz. Számla kell? Nem. Na de. Nap végén meg kibányásszák a cimbiknek a számlákat és occsóért továbbpasszolják. Sajna van olyan ismerős aki ismer ilyen kutast. Veri a mellényét de jól él, közben meg csal lop hazudik. Ezt sose fogják megszűntetni. Ha a személyzetet le is cserélik, akkor is ha eccer vérszemet kap, akkor csinálni fogja.
De lehetne olyan móka, hogy forgóban vannak a kutasok. Minden hónapban máshol vannak. Akkor talán nem lenne ez. Ki tudja...Erkölcstelen szenny ország ez és marad is.

Jani 2007.11.26. 11:30:02

goes 2007.11.26. 11:22:07

Konkrétan LT-ről van szó, tehát a VW-csoport stimmel. De tuti nem akaratból csináltam, úgyhogy fassetudja...De akkor is sok a 76 liter, mert mint mondtam, nem száraz tankkal mentünk be, és valszeg nem 2-3 liter lötyögött az alján (annyira madarak nem vagyunk, hogy telepakolt kocsival centizzük ki a fogyasztást, és benzinkútra érést). Valszeg a 76 literes tankolásból mindeképpen kevesebbet kaptunk, ami akárhogy is nézzük 500-1000 Ft. És nem hiszem, hogy ez volt az egyetlen LT aznap, tele tankra. Tehát ígyis-úgyis csúnya rossz dolog machinálni a kúttal. :)

Természetesen nem zárom ki annak tényét, hogy faszok voltunk haverral, és inkább át kéne nyergelnem a háztartás-vezetésre. :)

Nem vagyok fideszes 2007.11.26. 11:46:44

Nagyon helyes, jól csináltátok, egy büdös gecivel kevesebb! Még, még, még sok ilyen akciót!

Amúgy meg az ilyen szarkavarások ellen egy tuti módszert ismerek:

I.: Senki nem nyúl az autómhoz rajtam kívűl, én tankolok a két kis kacsócskámmal és ezerrel sasolom kutat.

II.: Kártyával nem fizetek, csakis készpénzzel, méghozzá úgy, hogy egy előre elhatározott fix összegért tankolok, pl. pont egy ötezresért. Benzin bele a verdába, besétál, szól melyik kút volt, lóvé lerak, kisétál, oszt' kalap.

III.: Kúton soha, semmit sem veszek, csak benzint. Ha cigi, sör, vagy akármi egyéb izé kell, keresek egy éjjel-nappalit, annyi van belőlük, mint a szemét. A kúton úgyis minden pofátlanul drága (nemrég nyíregyházi haverom mondta, hogy ott valamelyik kúton Borsodi doboza 295, Kőbányai 290 - meg a kurva anyátok!), másrészt alkalmat sem adok a simliskedésre. Ha telefonkártyát töltök, az meg egyértelmű, mert fix az összeg, meg gépbe bepötyögős, azzal nem tudnak átkúrni. Ha netán deszt. víz, vontatókötél, fagyálló, ablakmosó, vagy egyéb ilyen téma kell, ott az autósbolt, vagy a Praktiker.

Persze ha maga a kút van megbuherálva, azon ez a módszer sem segít...

csak úgy 2007.11.26. 11:49:39

Goes.

Nem kell erőltetni a tágulási tartály megtöltését, elég ha amikor a pisztoly automatája lekapcsol, te még néhányszor újra rátöltesz.

A porsche autói (VW, Seat, Skoda, Audi stb) állandó reklamálók ilyen ügyekben. Pedig elég lenne, ha elolvasnák az autójuk használati utasítását.

Amúgy : az agip monnyonle!

Atika!!! 2007.11.26. 12:13:19

Én akkoris megvárom amíg telemegy a tank, ha a kutas tankol. Addig el sem indulok befele, amíg ketyeg az óra. Rendes gyerek lévén a kétkilót a kutas kezébe nyomom, viszont ezért SZÉPEN lemosott ablakot, lámpát és tükröt kapok (SZÉPEN=nem csíkos-foltos, hanem valóban jobban látok tőle). Hozzáteszem: lehetőleg ugyanazon a kúton tankolok, sőt, 2 kútfej közül választok. A fogyasztás nem egetverő (1.8 benzines motor 8l, tojás nincs), tehát elvileg túlmérés kizárható. Ha véletlen más kúton tankolok, akkoris kb ugyanannyi a fogyasztás.

Atika!!! 2007.11.26. 12:14:40

Más: cigit nyugodtan vehetsz a kúton, elvileg a zárjegyen lévő árat kell ott is fizetned érte!

Nem vagyok fideszes 2007.11.26. 12:36:28

Amúgy usákiában van egy elég jó módszer a tankolásért való fizetésre: van egy automata, amibe betolod mondjuk a 20 dollárt vagy a bankkártyádat és megadod az összeget, mire kiír egy négyjegyű kódszámot, utána odaállsz a kútfejhez, beütöd a kódot, és máris nyomhatod a kocsidba a 20 dezsőnyi benzint. Nem kell erre külön fizetni egy pénztárost (aki, ugyi, meg sem próbálhat így átkúrni), rém egyszerű a módszer, és a kútnak is megéri, mert ezzel kilőtték az elhajtós tankolásos eseteket. Itt is meg lehetne ezt próbálni.

Nem vagyok fideszes 2007.11.26. 12:40:13

Bár az amcsiknál az egyik fő szempont, amiatt ezt bevezették nálunk szerencsére kevéssé játszik, de előfordul: ha nincs pénztáros, nem fogja valami félőrűlt drogos agyonlőni a shotgunnal pár dollárért, az automata meg van olyan masszív, hogy nem éri meg megpróbálni kirabolni.

Kata 2007.11.26. 12:44:27

Silent,

nem, jobbfajta multináciknál nincs kvóta, ott azonnal kivágják a bűnös lelkű illetőt. Meg hát vannak ugye a rosszabb fajta multinácik, ott meg vagy akarnak foglalkozni a problémával, vagy nem. Szerintem ez az utóbbi eset volt. (Ugye azt, hogy vissza kell-e hívni egy olyan autót, amiben felfedeztek egy mittudoménmilyen valószínűséggel halálos balesetet okozó hibát, az alapján számolják ki, hogy a visszahívásnak mennyi a várható költsége, ehhez képest mekkora költsége lehet a polgári pereknek... Harcosok klubja után szabadon.)

Nem vagyok fideszes 2007.11.26. 12:48:40

"Ugye azt, hogy vissza kell-e hívni egy olyan autót, amiben felfedeztek egy mittudoménmilyen valószínűséggel halálos balesetet okozó hibát, az alapján számolják ki, hogy a visszahívásnak mennyi a várható költsége, ehhez képest mekkora költsége lehet a polgári pereknek..."

Ford Pinto. Az egyik legundorítóbb vircsaft, amiről életemben hallottam.

Kata 2007.11.26. 12:50:36

Lófasz hadnagy,

nem hallottam erről az esetről, részleteznéd kérlek? Biztos nem csak én vagyok rá kiváncsi, ezek szerint mégsem csak egy urban legend a biztosítási összeg vs. visszahívott autók?

Darrick 2007.11.26. 12:52:51

Már valahol itthon is van ilyen kút ahol így lehet fizetni...

Darrick 2007.11.26. 12:55:11

Ez erre ment: Lófasz Hadnagy 2007.11.26. 12:36:28

Nem vagyok fideszes 2007.11.26. 13:00:36

Ide kapcsolódik: aki látta a Top Secret! c. filmet, az biztosan emlékszik a jelenetre: német katonai teherautó fékez egy baromi izmosat, csúszik-csikorog a gumi, majd sikerül éppenhogycsak megállnia egy autó mögött, azonban egy ici-picit nekikoccan a hátsó lökhárítójának. Eredmény: egy pendülő hang, majd az első autó óriási robbaással lángba borul.

Na most ez alapból vicces, de ha az ember egy kicsit is ismeri a poén hátterét, rögtön észreveszi, hogy az egy Pinto volt (jóóó feltűnően mutatják is a Ford jelvényt), tehát ez a gag a Pinto-botrányra való utalás. Európában ezt kevesen értették, ez egy full hazai amcsi poén volt.

Kata 2007.11.26. 13:03:34

FFFFFFFFFFFFÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!
Sose gondoltam volna, hogy ez tényleg igaz... Durva.

pakesz 2007.11.26. 13:09:52

jaaa az Agip kut Budaorson???

ott velunk nehanyszor reggel tok komas fejjel elofordult, hogy kellett egy picit varni a visszajarora. Rosszul esett, hogy a komas fejembol azt nezte ki a penztaros, hogy agyilag is zokni vagyok, na 10 masodperc varakozas eleg volt neki, hogy a visszajarot rendesen odaadja... Gondolom voltak olyanok, akik viszont elballagtak egy kis furcsa hianyerzettel ...

Nem vagyok fideszes 2007.11.26. 13:10:59

Darrick · darrick.blog.hu 2007.11.26. 12:55:11:

Oké, köszi, vettem az adást! :-)

GOD 2007.11.26. 13:45:03

Hát, örülök a fejleményeknek, csak annak nem, h az Agip vezetősége még arra sem veszi a fáradtságot, h a megkárosítottnak válaszoljon. Mellesleg az Agip börsi kútjain van pézretankoló autómata.
Megjegyzés szintjén a lassan Agip tulajdonná váló Esso kutakon kezdenek megőrülni a személyzet tagjai a bizonytalanságtól, nem árt ezeken a kutakon odafigyelni.

Mellesleg nem kell tűrnünk, mint a birkáknak, nyugodtan megtehetjük mi is, h önkéntes fogyasztóvédőt játszunk. Bármilyen probléma esetén pofánverethetjük az alkalmazottat a főnökével, vagy a főnököt a kútkezelővel. Lehet venni hitelesített mérőpoharat, az alapján kiszűrhető a "véletlenül" rosszul kalibrált kútfej is. (Ez utóbbit azért írom, mert tegnap Szegeden a Dorozsmai úti ÖMV kúton irreális fogyasztás jött ki a kocsimra, amit még városban sem tud produjkálni, valamint a belső mérőműszer sem olyan adatot mutatott, amiből ez a fogyasztás kijöhetett volna. Lehet, h az autó tájékoztató jellegű adatot közöl, de azt már nem hiszem, hogy ilyen egetverően rosszul közölné (7.2 liter!!!) az általa felzabált üzemanyag mennyiségét. Általában stimmelni szokott)

A Porsche Hungária közlése alapján (a JET kutakon van kifüggesztve) a konszern autóiba nem biztos, h a belevaló üzemanyagtank kerül. Mellesleg én is használok néha egy LT-t, első generációs, abban nyoma sincsen a légtelenítőnek. Relatíve sok újabb modellt látok darabokra szedve: tényleg benne van ez a pöcök, tényleg megnyomhatja a pisztoly.
Bár a pálmát nálam a sajtoskáli kút viszi, ahol el akarták magyarázni, hogy a Trabant 601 Special azért speciális, mert a 26 literes tankjába 34 liter benya belefér úgy, hogy még tartalékra sem kell tenni :O)

Partner 2007.11.26. 14:21:28

dr. Nagy István urnak talán normális terveket kellene alkotni a kutjai számára csökkennének a visszaélések ha a kutasoknak is jutna fizetés.Kolos Gábor idéjében nem volt ennyi visszaéléses probléma ! Igaz István?

dark future · http://www.andocsek.hu 2007.11.26. 15:48:02

Engem az M1-es Hegyeshalom utáni első MOL-kútjánál próbáltak kétszer is lehúzni, egyszer egy tizessel ("Nem tízezrest adtál? Ja, bocs.), másodszor "csak" egy ezressel. Mindkét eset évekkel ezelőtt történt, kíváncsi lennék, hogy azóta változott-e ott valami. Jómagam nem kívánok erről meggyőződni, azóta messze kerülöm a helyet (a második eset is csak azért fordulhatott elő, mert a bérelt buszok pont ott bírnak megállni Bécs és Bp. között).

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.11.26. 20:00:10

humm 2007.11.26. 08:30:38
Ahol meg majd jol megromankamionosozzak a puzojat...


Hát ezen besírok üázzee! :DDDDDDD


Egyébként meg lámpavasra az összes lopós kutassal. Én nem sajnálom. Egy pöttyet sem. Törvény előtt is felelnie kéne. Tudjátok, ha lúd, legyen kövér!

gaben 2007.11.26. 20:52:39

Örvendek a fejlemény láttán.
De így nem lesz nagy visszhangja ennek az ügynek sem, ahogy annak sem lett amikor a kb 200 gépkocsivezetőt foglalkoztató cégnél megkérdezték a söfőröket, hogy fizetésemelés helyett nem érnék-e be inkább a tgk-k normájának megemelésével.
A kezdeményezés szerencsére elakadt és elöbb utóbb minden értetlenkedő belátta, hogy ez csak rövid távon jó biznisz.
Egyébként megtakarítás minden szállítással foglalkozó cégnél van és jellemzően csak egy bizonyos összegig térítik az alkalmazottaknak.
Ami ezen felül megmarad... hát ez a cikisebb része. Pedig megilletné az általában nem túl jól fizetett és amúgy veszélyes melót vállaló alkalmazottat.
Mindenki tudja, hogy ez is adózatlan jövedelem, de hát ez nem csak Magyar jelenség ám.
Mielőtt atom böcsületesnek éreznénk magunkat, a fenti eset sem dicsőséges persze, de azzal ha egy pénztáros meglop egy ügyfelet nem említhető egy lapon.
Ez van jelenleg. És ez is marad? Ez ám!
Főleg ha ennyiféle és ilyen mértékű adókkal terhelik, a legtisztességesebb vállalkozó is keresgélni kezdi a kiskapukat, ha még nem is tart ott, holnapután ott fog. Vagy bezár a bazár.

webes 2007.11.26. 22:53:54

Két dolognak örülök a sztorival kapcsolatban:
1. Válaszolt az Agip és a válaszukban sem elkenni akarták a dolgot, pedig ez számukra roppant kellemetlen téma lehetett. Remélem, hogy ez nem csak PR-fogás a részükről.

2. Megmutatkozott a webes "kisközösségek" ereje. Úgy tűnik a net már elért egy olyan kritikus szintet, hogy komolyan vegyék. Pláne, hogy nem az Index, vagy az Origo, vagy valamelyik tévéműsor foglalkozott ezzel az üggyel, hanem egy blog.
Korábban az volt ehhez a cégek hozzáállása: ja, hát a neten akárki, akármit mondhat név nélkül blablabla... Gondolom rájöttek egyes cégek, (mint pl. most az Agip)hogy az ilyen blogokat sokszor éppen a véleményvezérek olvassák. Lehet, hogy magát a postot csak néhány ezren olvasták el, de ők a benyomásaikat később továbbadják, így már elég sok emberhez eljuthat. S nem mindegy, hogy az ő fejükben X cégről a "simlis", vagy a "jófej" jelző ragadt meg.
Szóval számomra ennek a tanulsága: éljen a webkettő, éljenek a blogok! :)

tygger 2007.11.27. 16:16:54

szép és jó dolog ez, de csalók mindig lesznek. tegnap szegény páromat húzták le a bécsi úti shell kútnál (10-es út felé vezető oldal), reggel úgy indítottam el, h tankoljon, m e betűnél volt a mutató. namármost. tud ő tankolni, de ezek a gecik a nőkkel kurva rámenősek, levegőt nem hagynak, még ki se szállt szegény, már benne volt a swiftben a pisztoly. e betűnél még lazán van a tankban 4-5 liter, egyéves tapasztalat immár. a kutas biztos tudta, h a tank 45 literes, sikerült is beletankolnia 44,92-t. na menjen a picsába. szerencséjük, h én nem voltam ott. remélem, gyógyszerre költi.

másik partner 2007.11.27. 16:18:09

Partner írta:

dr. Nagy István urnak talán normális terveket kellene alkotni a kutjai számára csökkennének a visszaélések ha a kutasoknak is jutna fizetés.Kolos Gábor idéjében nem volt ennyi visszaéléses probléma ! Igaz István?
-------------
-------------

Kedves Partner,

nem tudom emlékszel-e rá, amikor áldott emlékű Kolos úr elment az agiptól, és első dolga volt beperelni az összes agip kút üzemeltetőt egy olyan dologért, amit ő tett számukra kötelezővé agip vezetőként (palackos gáz beszállítás). Csak hát, mit ad isten, ő később egy másik gáz szállítónál helyezkedett el.

Na ennyit róla. Is.

A volt és jelenlegi agipos vezérkarra szánt jelzőimet inkább megtartom magamnak.

:o))

Radical Massza 2007.11.27. 16:48:06

A tatabányai M1 JET kútnál ha tankolok, mindig a tankom űrtartalmát meghaladó mennyiséget mutat a mérő. Szóvátettem, nem foglalkoztak vele, én tudom rosszul.
Mindig egy kattanásig megyek, soha nem töltök rá, de a legritkább esetben és gyanúsan azonos kútnál történik ez a jelenség mindig. A hitelesítés érvényes a kúton.
Mi akkor a megoldás?

Radical Massza 2007.11.27. 22:41:44

Ja, egyébként remek, hogy kirúgták a szőkét, kétszer volt vele afférom, többet nem is tankoltam a bekötőnél, ritka pofátlan némber.

pléhbános 2007.11.28. 01:48:08

A VW kocsikkal kapcsolatban:
a légtelenítéses tankolás tényleg (és simán)lehetséges, a feleségem Fabiajába rendszeresen egy tizessel (!) többet tankol, mint az üzemanyagtartály névleges űrtartalma, hosszú utakon remekül ki lehet használni, 900 km-t szokott futni egy tankolásnyi benzinnel (1,4-es motor, a tartály 47 literes).

GOD 2007.11.28. 04:13:23

Radical Massza 2007.11.27. 16:48:06

Veszel egy hitelesített literes mérőpoharat és vízmértéket, videód meg van. Teletöltöd egy literig, esetleg felveszed a digitális kijelzőről az időt/dátumot, ha van olyan, majd mész, kérsz egy áfás számlát és kéred a panaszkönyvet. Leírod az általad tapasztaltakat, miszerint a hiteles mérték szerint a vízszintben álló pohárban 0.91 liter folyadék van, míg a kút 1.01 litert mutat. A benzint beletöltöd egy üvegbe, annak száját leragasztod, és a ragsztást aláíratod a kutassal. Innen meg mész a fogyasztóvédelemhez dokumentációstul, mértékestül, majd bejelentést teszel. Így a kút üzemeltetője nem tud 10.000 literből 11.111 litert eladni, és követelheted a számlával igazolható tankolásaidból következő károd megtérítését. Erre mindenképpen ki kell mennie az ellenőrzésnek, és ha az általad dokumentált dolgokat tapasztalják, akkor újra kell kalibráltatniuk az összes kutat. Egy darabig minden rendnben lesz.

GOD 2007.12.14. 23:59:24

Partner-1 2007.12.14. 18:18:45

Mivel néhány helyen nagyon érthetetlen a megfogalmazásod, kérlek írd le közérthetőbben a mondandódat! Köszi!

Patner-1 2007.12.16. 13:09:04

Csatlakoznék az előttem szóló partner leveléhez, egy kis kiegészítéssel!!!
Dr. Nagy István többféleképpen is megfogalmazhatta volna kollégái megnevezését, hiszen régen osztálytársak voltak, akiket Ő választott a másik két vezető pozícióba, és lassan az Osztály talit is megrendezhetik az AGIP-ban. (Önfejű ember, ami fehér az neki fekete, innentől sorra teszi tönkre a töltőállomások bérlőit, ezáltal részvétem az ESSOSOK-nak is, mivel az AGIP megvette az ESSO-t, jövőre Új világ vár rájuk.)
A legfelsőbb vezető Dr. Roberto Mullinacchi, aki nyugdíj előtti idejét tölti hazánkban, s a bérlőkhöz szóló levelében mindenben Dr. Nagy Istvánt jelöli meg a problémák megoldásához, s megpróbál kibújni az őt terhelő felelősség alól ( mondhatni nyaral hazánkban elképesztő összegért……..).
Részben tévedés Dr. Nagy levelében, hogy a panaszok miatt váltották le B. Észak vezetőjét, aki kb. 10 évig vezette a kutat, mivel indoklás nélkül váltotta őt le. (közös megegyezést ajánlott, de bérlő ebbe nem egyezett bele, mivel a vezetőség 4 hónap alatt –11.000.000ft bukásba hozta, plusz a tervekben beígért támogatást kb. 4.500.000ft-ot (ez arról szól, hogy ne a bérlő tegyen be havi kb. 1.100.000 ft-ot a saját pénzéből, mert veszélyezteti a töltőállomás üzemeltetését, illetve így havi –1.100.000 ft a keresete) bármilyen nemű felmondás esetén visszakövetel(REMEK).
Viszont bármilyen bérlői szerződés megszűnésekor (apró betűvel, más fogalmazással) a támogatás visszajár az AGIP-nak. TEHÁT: a bérlő 4 hónapra eső keresete kb. –15.500.000 ft. Bravó Dr. Nagy István.
Sorra teszi tönkre a bérlőket, csak 2006-ban kb. 13 bérlő állt fel önként, vagy állított fel Dr. Nagy gusztustalan módon, és esetleg már árverezik a házukat is.

Vannak kiváltságos bérlők, (ez viszont érdekes) akiknél évente nincs emelés a terv számokban, inkább csökkentik a tervszámokat (liter, shop és snack bevétel). Jól elrejtve a számok között 2007-ben hálózati szinten 95.000.000ft visszaesés lett betervezve néhány kút előnyére, s a többi kút rovására.
(Példa: Minden vállalkozásban van kiadás és bevétel oldal, amit jelen és múlt esetben az AGIP szab meg. A kiváltságos bérlőknél ez úgy működik, hogy vagy a bevételi oldalt csökkenti, vagy a kiadási oldalt növeli számukra a területi vezető, de minden esetben Dr. Nagy írja alá.
2006-ban elért shop bevétel pl.96.000.000.ft, melyből leadó az AGIP-nak pl.20% =19.200.000., 2007-ben betervezett shop bevétel pl.80.000.000.ft, shop leadó 20%=16.000.000.ft, magyarul 3.200.000.ft-ot nyert rajta a kiváltságos bérlő, amit egy nem kiváltságos bérlőre terhelnek, jól elrejtve a számok közt, mert összkút szinten az éves tervezett bevételt ugyanúgy hozni kell. Ezen felül a 3.200.000.ft-on kívül a 96m és a 80m ft. közötti különbségből is plusz bevételre tesz szert.
Mivel ez véletlen kitudódott, pár bérlő nem értett vele egyet, ezért távozniuk kellett.
Úgy nevezném nyakkendős bűnözés (családok szándékos tönkretétele folyik) remélem egyszer lesz egy olyan BÍRÓSÁG, aki ezt elítéli.


Folyt. Köv.

Ui. pár felvetet kérdésre:

A kutakat max. 0.005 ezrelékre kalibrálják, de már ez se nagyon működik, viszont annyit jelent, hogy 100 literből fél decivel lehet kevesebb. OMH TÖRVÉNY

Rendőrségi feljelentés: 50 meglépőből kb. 1 ellen indul eljárás, (ne kérdezd miért, mert nem Ő vezette az autót, családtag, stb.ezért visszadobják) a többit a kutas ill. pénztáros fizeti, ami sehol nem szerepel költségben. Nem védem a személyzetet, nem a vevőt kell lehúzni, szintén az AGIP hibája, mint a nem létező selejt, illetve hiány.

Számlával kapcsolatban, az APEH két AGIP kúton külön nem rendszeresített pénztárgépet talált, nagy értékű adócsalás miatt indult nyomozás, érdekes elszámolni azokkal a számlákkal, igaz nem üzemanyagról szólnak.
Még érdekesebb, hogy a szóban forgó ( két) kút vezetőjének harmadik kútja B. Észak.
Az AGIP-nál első rendű azonnali felmondás szerepel ilyen esetben, de mégsem történt semmi, mivel, itt nem a vásárlót, hanem az állam bácsit, illetve az AGIPOT lopták meg. ÉRDEKES.
Dr. Nagy István valamint Wéber Gábor területi vezető is tudott róla…………..

’A Prímagázzal kapcsolatban részben egyet értek. Deeeeeeee: Kolos Gábor tett egy ajánlatot:
A Totálgázzal kötött szerződés lejártakor az AGIP a Prímagázzal újra szerződést köt, elállnak a perektől, és a már megnyert perek általi összeget visszafizetik az üzemeltetőnek.(bérlő)
Dr. Nagy Istvánt nem érdekelte az ajánlat, de tisztában volt vele, hogy a precedensként megnyert perek többmilliós kártérítésre ítélik a bérlőket, holott az AGIP nem tartotta be a szerződést, viszont a bérlőre terheli.
Nem számolt azzal, hogy készült egy 40-fő által írott bérlői levél az akkori Olasz Vezetőnek Dr. Paulo Mazza Úrnak, aki felülbírálta Nagy meggondolatlan döntését, és megmentette a bérlőket a totális tönkretételtől.
Nagyon sajnálom, hogy Mazza Urat elhelyezték Magyarországról, a bérlők érdekeit is képviselné, nem lennének Dr. Nagy István „kiskirályságának” kitéve.(Mazza Úr nevezte így, mert (ha jó az infóm) a kettőjük közti megbeszélésen, mely a Prímagáz, bérlők eltávolításáról szólt, folyékonyan a szemébe hazudott.
Mazza Úr távoztával bosszú hadjárat indult a bérlők ellen ( 40 fő mint bérlői levél) és a potenciális bérlőket Dr. Nagy kirúgta, vagy tönkretette, mivel az új Olasz Vezető Dr. Mullinacchi (Email-be minden bérlő megkapta) teljhatalmúan Dr. Nagy Istvánt jelölte meg minden probléma megoldására, hogy nyaralásában őt senki meg ne zavarhassa. No Comment!!!
Hosszan folytatható lenne ezen lista az AGIP vezetőség tisztességtelen üzleti politikájáról, amennyiben bárkit részletesebben érdekel a téma, konkrét kérdésekre is szívesen válaszolok.

GOD 2007.12.16. 16:27:14

Patner-1 2007.12.16. 13:09:04

Egyszerű kérdés: Ha én megveszem a hitelesítést végző emberkét, és úgy kalibráltatom hitelesre, h literenként fél deci maradjon meg (20 liternél már egy liter haszon), akkor nem lehet senkit sem bántani, mivel egy esetleges ellenőrzésnél nyugodtan állíthatom, h elromlott a gép használat közben, szánom-bánom, de a 10 fejből csak 1 v. 2 ilyen van, de én szívesen újrakalibráltatom az összeset. Ekkor 1-2 hónap alatt is iszonyat haszonra tudok szert tenni, amiből futja az újrakalibrálásra is.
További bevételi forrás a hivatalosan (bérlő általi utasítás) kiadott számlázási cím.

Azért én annyira nem féltem a bérlőket...

EBEUSS (törölt) 2007.12.17. 00:58:46

Ennyi visszaélést!!! Ezentúl nem megyek kútra tankolni... megpróbálom magam előállítani az üzemeanyagot! :DDD

Egyébként vicces, hogy sokan azt hiszik a házatrtási olaj meg az alkohol, stb. olcsóbb, mint a benzin! Persze, mert nincs rajta annyi adó, mint a hivatalos forgalmazásban vásárolt benzinen/gázolajon...

Partner-1 2007.12.17. 08:43:34

GOD-re

A kérdésre egyszerű a válasz: nem lehet megvenni a hitelesítőt, a határon belül is (0.005) saját zsebből kell fizetni, hogy legalább 0.004-re állítsa be! 100 literből marad 4 deci.
A tartályautó is legalább 0.003-as órával érkezik, az éves hiány értéke 0.002, de sajna mivel több a hideg hónap, ezért mindenképp hiány keletkezik és a legtöbb bérlő évet zárva, rendesen fizeti a hiányt.

És még valami, hogy E téma érthető legyen: a hitelesítő, jegyzőkönyvet állit ki minden pisztolyról, azonosítható plombával zár, számítógépes belépési kóddal….stb.
Ha valmelyik hiányzik: záróra!!!!
Nem éri meg, mert a bérlő felel, és fizet a kiesett forgalom miatt, ami napi több milliós összeg is lehet.
Aki bérlő, vagy volt ismeri a játékszabályt

GOD 2007.12.17. 11:47:23

Partner-1 2007.12.17. 08:43:34

Nem kötözködés, de:
Hogy lehet, h ugyanazzal az autóval egyező tempóval, ugyakkora terheléssel, egyező távon egy másik kúton 5-8 literrel többet kell tankolnom (egyező kezelőhöz tartozó kúton, egyező üzemanyagot tankolva), mint a másikon?
Hogyan fagyhat bele a benzin (98-as!!!) a benzincsőbe/AC-be -10 fokban, holott ez -65-ig a fizika törvényei szerint elképzelhetetlen??? (Saját kezemmel szedtem le a befagyott AC-t. A tank (60 L) tele volt!)
Miért nincs lehetőség elkérni az üzemanyag ismertetőjét a kutakon? Ott tudniuk kéne, h konkrétan mi van benne!

Előre is köszönöm a választ!

Partner-1 2007.12.17. 14:42:24

GOD-re

Üzemanyag: csak úgy tudnám elfogadni, ha üresen betolnád az autót a kútra, tankolnál mondjuk 10 litert, autópálya 80km/ó (tempómat) és lássuk a megtett km.
Fizikailag számit: hány fokos üzemanyagot tankoltál, (eltérés lehet egy kicsi) megfelelően adalékolták, (1000L-be 0.75L ami 1 oktánszámot növel.
De a legegyszerűbb: fogj 1 20L kannát, mindkét helyen, ha fém töltsd dugig, és elvileg 1 decin belül lesz az eltérés.

Víz: általában minden tartályban van úgynevezett szlop anyag, ami leülepedik, (vonatkozik a tankodra is) és mivel a szívócső alulról szív, (nem beszélve arról, h szlop anyagban csekély mennyiségű víz van) elkéne érnie a vizet???????
Mi is történne?
Rengeteg autó ott vesztegelne a kút környékén, arról nem beszélve, hogy a modernebb autók extrái azonnal kimutatják a vizet és el se indulnak.
Máshol kéne keresni a hibát, mert vizezve KÁOSZ lenne.

Üdv.

GOD 2007.12.18. 01:59:53

Partner-1 2007.12.17. 14:42:24

Nem tudom mennyi "szlop anyag" lehet egy egy hónapja felrakott új tankban, amikor egy félmilláért átreszelt bejáratós sportmotor van a kocsiban. Történetesen ott voltam a tankcserénél. Meg a motor berakásnál is. Meg láttam a különbséget a kmóra állásában. Szerintem abban egyetértünk, hogy nem hazudozok poénból, mert nem érdekem. Nem az enyém volt az autó, és nekem nem okozott a dolog semmilyen kárt!

A kannás dolgot meg ki fogom próbálni, már csak az a kérdés, h mikor menjek el a két legnagyobb különbséget mutató kútra!

Úgy érzem, h valamelyik hálózatban még van saját kutad...

Partner-1 2007.12.18. 23:23:32

GOD-re

Csal az érzésed, nincs kutam!!! Volt, de saját sosem.

Még egyszer, az OMH havonta járja a kutakat, mintát vesz, bemérik, stb.
Ha esetleg mégis víz kerülne bele (eső, csapvíz) sokba kerülne, mind elszállítás, szétválasztás, kárrendezés, mert lelkes tábor lenne a kút körül.

A kanna az tuti, de elvileg nem lehet szemmel látható eltérés.

Üdv.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.12.19. 17:48:21

Újabb sztori budaörsi Agip témában, most a homáron:
homar.blog.hu/2007/12/19/budaorsi_agip_kut_foreva
Vagy van még kirúgatnivaló pénztáros, vagy nem lett kirúgva az, aki állítólag ki lett rúgva...

GOD 2007.12.19. 22:58:35

Átollózva a homárról:

Most pedíglen felszólítok minden blogozót, hogy hirdessünk DZSIHADot a börsi agip kutak ellen!
Qrvaélet, hogy előveszek egy második kocsit (marad 3 tartalék), mert szerintem rendszámról már ismerik a Cliót. Volt olyan, hogy éljel kijött a bent alvó pályás munkatárs, és elkezdett szöszmöszölni, amikor beálltam! Pedíg az eset óta mindíg ott tankolok!
Ha vannak még gyökerek, akkor mi is azok lehetünk!
És a sikeres emberek bejihadolnak az agipra!
És a sikeres Jihad eredményeképpen felszántatnak sóval behintetvén!
És agipos a mocsokbanda, és tolvaj kurvák az ő prófétái; ez meg közismert ősi román szokás!

JIHAD!!!!!!!!!!!

Kutas Viktor 2008.01.10. 12:37:29

Kedves Olvasók!

A lap tetején olvastam Jani kommentjét,és mint sok kutat megjárt kutas el kell hogy mondjam tökéletesen igaza van,nem kéne egy kúton lopni!!! Evvel az a probléma,hogy amíg a kutasok nem lesznek megfizetve addig mindig is lesz okosság és lehúzás! Ha figyelsz,ha nem! A tankodba azért megy több,mert a gyártó nem a teljes tartály űrtartalmat veszi alapul,hagynak helyet az üzemanyag tágulására.Te ebbe a részbe nyomod az üzemanyagot a kattintgatással! Így megy egy 5literes kannába 5.67mondjuk.Van is rajta egy vonal ahol jelzik az 5litert és nem a kanna szájánál van hanem lejjebb!Ha nem hagynának te nyáron csurigtankolnád az autót és kb 10-20perc múlva szétrepedne a lefolyócsöved vagy kifolyna a tanksapkánál! Esetleg az ráfolyik a forró féktárcsára és hali!Rohanhat a kutas poroltóval oltani a kocsidat!(Velem történt már ilyen a 6 év alatt!Nekem kellett kifizetni a poroltót a végén!)Az még a baj h szinte mindenhol mondvacsinált benzinkutasok vannak akik azt sem tudják merre vannak arccal és fingjuk sincs arról amit nekem még megtanítottak!

anonim 2008.03.19. 13:06:51

Véletlenül tévedtem erre z oldalra,a megjegyzések jogosságát egy pillanatig sem vitatom.DE A többség még nem is dolgozott kutakon. fogalmatok sincs mi megy multi szinten ill.üzemeltetői szinten.S ,hogy miért csal a kutas.Mert az üzemanyag letöltött mennyisége jó esetben csak 100 literrel kevesebb letöltésenként,mert heti szinten több ezer forintér vannak elhajtok akik akár a kutasok testiépségét veszélyeztetve elmennek.s ezt szémlyzetnek kell kifizetnie . A shopáru lopásról ne is beszéljünk,egy-egy leltár időszak alatt ami 4-5 hónapnál nem több meghaladja a félmilliót amit a káló nem fedez.Ez össze tevődhet a vásárlói lopásokból,természetesen a személyzet hagyagságából.S nem beszéltünk még az újság hiányról.Mindenki szembesült vele a kiadók,hogy növeljék a forgalmat ajándékokat raknak a nylon zacsiba.Amit a vásárlók előszeretettel kivesznek,csak azt nem tudják,hogy az ilyen újságot már nem lehet vissza küldeni,ergó ezt is a kutas fizeti ki.Nem az üzemeltető és nem a multi. Ja és még nem beszéltem a bérekről! Egy benzinkutas ha ledolgozza 13-15 napját ami áll 9 nappal és 6 éjszaka,nem visz haza minden pótlékkal együtt 80,000.- ft-nál többet.Mindezér erkölcsi, anyagi megbecsülést nem kap.Amint a pult tulsó oldalán állunk elfeledjük,hogy ők is emberből vannak.Szerintetek kit érdekel,hogy állva esznek menet közben mint a lovak ,hogy 12 óra helyett sokszor 13 órát ledolgoznak egy nap .Belső szabályokat hoznak amik betarthatatlanok mindezért nemritkán pénz büntetést kell fizetni nekik. Higgyétek el nem védem őket,e itt is igaz a "Fejétől büdösödik a hal."

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.19. 13:11:22

anonim: Szerintem nem vitatta senki, hogy nem feltétlenül álomszakma a benzinkutas. De ez nem jogosítja fel arra a kutast, pénztárost, hogy meglopja a vásárlót.
Gondold el, hogy nézne az ki, ha én mint egy szoftverfejlesztő cég képviselője elmennék tárgyalni egy ügyfélhez, aki kifizeti a munkát, aztán én meg belenyúlnék a zsebébe és kivennék egy húszezrest, mert szerintem nem keresek eleget... Érted, ugye, hogy mire gondolok?

Andrea 2008.07.28. 21:08:45

Tisztelt Vezetők!

Nem értem miért nem tesznek semmit annak a kútnak az érdekében, ahol már 4-5 éve ezeket a dolgokat tapasztalom:

- ha megered az eső, a pályán a tető alatt vízesés fogadja a kedves vevőket
- a világítás olyan színten hiányos, hogy éjszaka jóformán nem lehet a pisztollyal beletalálni a tankba

Sajnos e-miatt szűkül a fogyasztók száma.
Legyenek kedvesek tenni az ügy érdekében valamit, mert elég szomorú,hogy ez a kút már ilyen hosszú ideje így üzemel!

Jankaou 2008.07.29. 00:59:19

""De a legegyszerűbb: fogj 1 20L kannát, mindkét helyen, ha fém töltsd dugig, és elvileg 1 decin belül lesz az eltérés.""

Kedves Partner 1

Nekem van egy 5 literes műanyag kannám, amit már vagy 10 éve rendszeresen használok és sokszor teletöltöttem. 5 liter esetén is már elég nagy a szórás, 5,2 - 5,7-ig mindenféle értéket sikerült már bele tankolni. Ezeket a pár decis eltéréseket, még figyelmen kívül hagyja az ember, mivel nem hitelesített mérőeszközről van szó, meg egyébként is kit érdekel nyamvadt pár deci. De tavasszal volt egy eset, amikor kerek 7 liter ment bele! A kutat nem nevesíteném, de ezen a pofátlanságon már kissé felháborodtam, és szóvá tettem a kutasnak, aki hitelesítéssel védekezett. Sajnos van alapja annak a mendemondának, hogy bizonyos kutakon tankolt üzemanyaggal lényegesen többet lehet autózni, mint más kutakon tankolt azonos fajtájú üzemanyaggal. Nem tudom hogy az üzemanyag minőség, vagy mennyiség okozza az eltérést, de azt hiszem valahol mindkettő.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása