Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

F@szomat fotózol, gyökér!

2007.12.06. 06:31 :: SilentSound

Rendszeres olvasónk, GOD!, sikeresen összetűzésbe keveredett egy zebrán parkoló bömissel. Mert nem volt máshol hely. Szegény...
Tegnap találtam ezt a szép szitut a Visegrádi - Szent István körút sarkon. Az egészet csak azért kezdtem el lefotózni, mivel alig lehetett kikanyarodni a totojától és a bömbölőtől. Az első képet még a kocsiból lőttem, majd kiszálltam a rendszámok miatt.



Ekkor ért a meglepetés: a zebrát teljes egészében elálló böbi elkezdett tolatni, h ne tudjam lefotózni a rendszámát, majd "a faszomat fotózol gyökér" megszólítással kommunikációt kezdeményezett. Miután látta, hogy éppen a képébe mászni készülök, már az udvariasabb "miért kell fényképezni?" kérdésnél maradt, de ideologizálta is a dolgot: "sehol máshol nem tudtam megállni" kezdettel.



Én meg már nem először láttam ott az 5-ösét, úgyhogy nem győzött meg a gyökere. Még volt egy szánalmas próbálkozása, amiben !!!kért!!! hogy ne fotózzam le a rendszámát, de azzal már nem tudott mit kezdeni, h "Lefényképezem, mert nekem meg ehez van kedvem!". Ezt hallva halálos nyugalommal visszaparkolt a zebrára. Ha eddíg lettek volna kételyeim, akkor ez volt az a mozzanat, ahol elhatároztam, h jobban kellene legközelebb parkolóhelyet választania.



A toyota rendszámából kiveszem a számokat, ha látja magára ismer, de felhasználni nem lehet.



A bömösös kisköcsög meg megérdemli! Ha emberkedik, emberkedjen, és megnézheti amit kap érte, de hogy egy olyan kereszteződésben, ahol rendszeresen átmennek a gyalogkakukkok a piroson -néha ezzel "elütve" a szabályosan közlekedő autókat-, ott rendszeresen zebrán parkolni (amikor 100 méterrel feljebb van üres hely) tényleg abnormális dolog.

330 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye veszélyes parkolás kresz zebra

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

string 2007.12.06. 14:31:53

elvtárs: "baromságokra költeni" az teljesen szubjektív megítélés. ami neked baromság, az másnak nem biztos, hogy az, illetőleg vice versa. ha valakinek van 1mrd ft-ja, akkor arra és úgy költi, amire és ahogy akarja.

Petrov 2007.12.06. 14:34:06

Szep napot mindenkinek.Az index.hu oldalon barangolva találtam erre az erdekes temara es gondoltam,hogy vegigolvasom a hozzaszolasokat.
Ekkor talaltam ra egy rendkivul idiota emberre aki nem mas mint \\\"BéemvéX5tahó\\\".Gyanitom,hogy ez egy olyan ember akinek nem,hogy bmw-je de meg autoja sincs. :) Ha lenne penze nem beszelne ilyen hulyesegeket.Tudhatna,hogy pont azokbol az \\\"idiota\\\" emberekbol lehetne penze akiknek osztja az eszt :D Na de mindegy....
A BKV-s tahonak meg meg annyi,hogy ha mar penze nincs es almai autoja egy BMW es van kedve,tudasa picit dolgozni akkor barmikor elmehet a BMW Magyarorszaghoz es ott barmikor szolgalati autokent hasznalhat egy ilyen 1-2 eves autot. .)

Dzień dobry!
Petrov

GOD 2007.12.06. 14:38:49

Nyitásnak megvennék néhány "álomautót", semmi luxus, csak különlegességek, kb. 10 db.
Megpróbálnám elérni, hogy Jean Ragnotti megtanítson vezetni.
Néhány embernek adnék lehetőséget az előrejutásra, pusztán barátságból.
Behálóznám a cégemmel az EU-t.
Csupa átlagos kis álom. Az benne a szép, hogy ha ügyes vagyok, akkor a lóvé nélkül is elérhetem ugyanezt, persze jóval lassabban...

Bástya elvtárs (törölt) 2007.12.06. 14:42:19

string 2007.12.06. 14:31:53 : ugyebár a 80-as években mi magyarok tök csóró voltunk, de mégiscsak felépítettünk egy riviérát a balatonon, ami mostanra egy eladhatatlan ingatlankupaccá nőtte ki magát. Vagy mégis volt pénzünk, csak nem tudtuk értelmes dologra költeni? Szerintem ez a dolog mostanra is alig változott. A bmw-s macsók király csákóknak érzik magukat, hogy van x milliárt Ft-juk, de egy pici gyáracskát sem tudnak már megvenni. Olyat, hogy magántőkéből mondjuk valaki megépítené az aquincumi hidat, és bérbeadná az államnak, vagy útdíjat szedne? 100 év múlva sem lesz ilyen.

zolee 2007.12.06. 14:51:42

Nekem mindig az örökség című film jut eszembe.
A pénzhez nem felltétlen jár ész és főleg ízlés és stílus nem.
A pénzükkel ugrálóknak semmiképpen sem.
Akinek meg van, de nem ugrál, azok általában nem lopással jutottak a vagyonukhoz.

Én is ismerek olyan cégvezetőt, akinek 14 milliós Mercedese van, pedig a nulláról kezdte.
Igaz, ebből van kevesebb...
Ő most hatvanvalahány éves és stílusa is van az embernek.
Öltözködésben és társalgás szintjén is.
Tanulhatnának tőle jópáran tisztességet, emberséget és a munka szeretetét.

Ha nekem lenne egymilliárdom, akkor vennék egy lakást ami egyben fotostúdió is volna.
Felépítenék egy stúdiót.
Vennék egy autót.
Utazgatnék egy évig.

500 milliót odaadnék valamelyik kórháznak (nem alapítványnak, mert az a pénz "elmászik")
Bemennék, megkérdezném mire van szükség és megvenném.
Mondjuk egy koraszülött, vagy rákos gyermekekért küzdő kórházt néznék ki.

string 2007.12.06. 14:53:49

elvtárs: ha valaki rosszul fektetett be a 80-as években, az így járt. rengetegen buknak ma is óriási pénzeket rossz befektetések miatt, csak legfeljebb nem ingatlan, hanem más témában, ami nincs a szemed előtt. sőt ez a jövőben is így lesz. ettől függetlenül továbbra is mindenki arra költi a pénzét, amire akarja, függetlenül attól, hogy az szerinted baromság-e vagy sem.

a macsó király csókák meg továbbra sem köthetők konkrétan a bmw-hez.

Griffi 2007.12.06. 14:56:44

Ha feltételes módban írjátok le, sosem fog valóra válni. Az csak álmodozás.

Nekem céljaim vannak.

GOD 2007.12.06. 15:06:32

string 2007.12.06. 14:53:49

Dehogynem! Vontatókötéllel! Aztán meglátjuk, h mennyire macsókirályok...

Bástya elvtárs (törölt) 2007.12.06. 15:14:32

én is nyilatkozom: ennyi pénzt nem túl sok szerintem. Egy részét befektetném pl. ingatlan, befektetési alap stb., másik részével tőzsdéznék, lényegében ennek hozamából élnék, a maradékból megpróbálnék valamilyen kisebb céget működtetni.
a második 1 milliárdból vennék valamilyen romos kastélyt, felújítatnám, aztán megpróbálnám hasznosítani. Ezutóbbi nyilván nem jövedelmező, de ha az ember megteheti, akkor mindegy. Biztos hogy jóval több pénz megy el erre, mint egy szaros X5, amit úgyiscsak ellopnak, összekíristolják stb. Eleve nem is kéne Bp-en közlekednem vele.
A további milliárdokból finanszíroznék valami kutatólaboratóriumot, amiből esetleg lesz is a későbbiekben valami.
Autóm nincs, de ha vennék, akkor egy toyota avensis-t vagy valami hasonló kategóriájú autót vennék...

GOD 2007.12.06. 15:18:17

Bástya elvtárs 2007.12.06. 15:14:32

Úgy könnyű autó nélkül élni, h hoz-visz a szolgálati lefüggönyzött Csajka!

string 2007.12.06. 15:19:18

god: ugyan már. ne mondd, hogy még soha nem találkoztál kis értékű autó tulajdonosával, aki tökölt előtted, lefulladt a pirosnál, fogalma sincs, hogy mi a különbség a belső és a külső sáv között vagy egyéb módon balf@szkodott, és a pokolba kívántad az embert/asszonyt. a hülyeség nem köthető autómárkához. persze ragaszkodhatsz a téves álláspontodhoz, de nyilvánvalóan tudod, hogy annak egy oda-vissza anyázós meddő vita lesz a vége.

EBEUSS (törölt) 2007.12.06. 15:22:53

string!

GOD vontatókötéllel kötné, és úgy igen is köthető! :P

GOD 2007.12.06. 15:27:36

string 2007.12.06. 15:19:18

Ahogy Swiftes is mondta: vontatókötéllel köthető! Sőt egyszer cukrosspárgával sikerült rákötnöm az abakuszra a lézernyomtatót! Minden köthető mindenhez, csak a megfelelő kötözőanyagon múlik!

Name 2007.12.06. 15:28:10

Kikezdessz a maffiával (casino)? :D

EBEUSS (törölt) 2007.12.06. 15:29:58

Name ez nem casino, csak szaros játékterem...

string 2007.12.06. 15:30:31

értelek. én kérek elnézést :)

Bástya elvtárs (törölt) 2007.12.06. 15:31:09

GOD 2007.12.06. 15:18:17

a bkv hoz meg visz engem... :) Autóval persze kényelmessebb lenne, de a budapesti valóságban beleuntam.

ppeterka 2007.12.06. 15:35:29

BMW X*.*: "prezentálni kell hogy menő vagy, hogy ne rúgjanak beléd"

Ő, hát ilyen kis pöcs vagy? Prezentálni kell, hogy menő vagy? Ha kell, akkor nem vagy menő, vagy ezt anyu nem mondta el? Csíra vagy, ha el kell bújnod egy kasztniba, hogy biztonságban érezd a kicsi porhüvelyed, illatos liliomszálam!

Legyél annyira menő, hogy végigmehess gyalog a nyolcadik kerület legmélyén is! Ja, oda nem mersz, mert félsz? Hát öreg, szar ügy. Feldughatod a seggedbe a haverod KRAZ-át is, akkor is csak pénzed van - ha van egyáltalán, mert ugye se képet nem adsz, se nevet nem írsz le, mert ettől is megy a para, mint mikor megijesztik a beszívott hippit a szigeten.

EMBEREK! Ezek a szegény beteg emberek annyira sajnálatra méltóak! Ugye Ti is sajnáljátok őket?

Griffi 2007.12.06. 15:36:56

Mondjuk az sem normális, aki képes autóval menni budapesti lakcíméről a budapesti munkahelyére dolgozni....
Isten ments, hogy álljak a dugókban, feleslegesen pazarolva benzint és az időmet. A buszon és a metrón legalább van időm olvasni... És mindig kényelmesen utazok, mert mindig van ülőhely.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.12.06. 15:37:48

ppeterka: A nyócker már be van kamerázva, különben is a nagyrészét vagy már lebontották, vagy most bontják... :)

Johnny336 2007.12.06. 15:38:34

ppeterka!

Sajnálja a rosseb. Nem az élet tolt ki vele, mint az értelmi fogyatékosokkal, vagy a rendellenességgel születőkkel. Az ilyen önerőből "okosodott". Egye meg, amit főzött, oszt jónapot.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.12.06. 15:41:58

Griffi: Nekem bkv-val kb. négyszer annyi idő lenne beérni a munkahelyemre, Bp-n. Tény, hogy nem megyek keresztül a belvároson.

Griffi 2007.12.06. 15:44:22

Silent Sound:
Ilyen is van. De a többség nem, különben nem lenne ekkora és ennyi dugó. Mert nem normális dolog az, hogy húsz kilométert egy óra alatt lehet csak megtenni, mert annyi autó van az úton. Ha a fele otthonhagyná, akkor félóra alatt beérne mindenki. De mivel Mo-n státusszimbólum az autó, a fejekben kell előbb rendet tenni.

EBEUSS (törölt) 2007.12.06. 15:44:26

Tudtátok hogy a pitbull kölykök lelkibetegek lesznek, ha más kutyákkal zárják össze őket? A ronda pofájuk miatt nem játszik velük egyik sem, kiközösítik...

EBEUSS (törölt) 2007.12.06. 15:50:47

És hova lett x5tahó úr? Esti iskolába indult??? :DDD

lkjpoi 2007.12.06. 15:54:07

"Griffi 2007.12.06. 15:36:56
Mondjuk az sem normális, aki képes autóval menni budapesti lakcíméről a budapesti munkahelyére dolgozni....
Isten ments, hogy álljak a dugókban, feleslegesen pazarolva benzint és az időmet. A buszon és a metrón legalább van időm olvasni... És mindig kényelmesen utazok, mert mindig van ülőhely."

Haha, aki Budapesten BKV-val jár, az vagy simán hülye, vagy nincs pénze autóra/benzinre, és te még meg is magyarázod... :D
A metróvonalakon kívül nagyon kevés olyan útvonalat tudsz mondani, ami gyorsabb BKV-val, mint autóval. Márpedig a többség nem metrómegállótól metrómegállóig utazik... ezen kívül kinek van kedve télen negyed órát állni egy-egy külvárosi buszmegállóban a mínuszokban, vagy ugyanez nyáron 40 fokban. Arról nem is beszélve, hogy nyáron a buszokon/villamosokon is meg lehet rohadni. Akkor inkább ül az ember a kényelmes autóban légkondival a dugóban, és nem utolsósorban jóval kevesebb időt tölt még a dugók ellenére is utazással (csak kicsit ismerni kell a várost, és még buszsávon előzni sem kell, mint ahogy a parasztok szokták)

EBEUSS (törölt) 2007.12.06. 15:55:34

A Térerő számot ismerítek a Hajóséktól?
Ez jutott most eszembe erről a mai fickóról... :D

szövege:
www.zeneszoveg.hu/lyrics.php?lc=2156

Griffi 2007.12.06. 16:02:42

lkjpoi, sem lúzer, sem hülye nem vagyok. Van otthon autó, nem nincs kedvem ülni a dugóban, ha közben kényelmesen ülve olvashatok is. Nyáron biciklivel járok inkább, nagyon élvezem :)

Csak Magyarországon státuszszimbólum az autó, ahogy neked is az. Svédországban a multicégek vezetői közül is sokan biciklivel járnak :)
Vagy épp futnak a munkahelyig, ezzel is letudva az aznapi mozgást.

Nekem nem ciki a BKV.

pammy 2007.12.06. 16:07:30

Vannak helyek amiknél a bkvs utazás is problémás, pl reggeli csúcs örs vezér tér metró, olyan embertömeg hömpölyög, hogy a 3 percenként induló szerelvények ellenére is egymást tapossák, ez egyfajta "gyalogos" dugó.
időben talán nem, de energiában rengeteg kivesz az emberből... szal kapaszkodj meg, a budapestiek jelentős része otthon hagyja az autóját, egyszerűen csak baromi sokan vannak.
A városvezetés inkább pumpálja a fejekbe a hagyd otthon az autód ideológiát, mert sokkal olcsóbb, mint a fejlesztés, arról nem beszélnek, hogy ha egyszer tényleg megtennénk, a bkv nem bírná kapacitással. Mint ahogy számos vonalon már most gond van.
Irigylem azt akinek mindig jut ülőhely és tud olvasni a buszon, nekem inkább a tipródás, a negyedórás várakozás a hidegben, és a kötöszködő seggfejek jutnak eszembe a buszról, meg az amikor lekésem a metrót este, amikor már nem jár gyakran, mert a kiszállókból keletkező hömpölygő tömeg olyan birkamódra vonul, hogy nem enged át az ajtóhoz. Nem hiszem, hogy az elmúlt hónapokban ennyit javult volna a BKV...
Másfelöl, amerre én jövök, a dugó fő alkotó eleme a kilométeres sor kamionokból M7/M1 irányából az M3 fele, ugye nem gondolja senki, hogy ők majd átszállnak a buszra?

lkjpoi 2007.12.06. 16:12:43

Griffi 2007.12.06. 16:02:42

Hát melléfogtál, nekem rohadtul nem az, soha nem tartottam státuszszimbólumnak az autót, és nem ezért ülök bele, hanem mert kényelmesebb, mint bármi más. Míg nem volt autóm, taxival jártam, egyrészt, mert megtehettem, másrészt meg összehasonlíthatatlan a kényelem és gyorsaság a bkv-hoz képest (aztán egy saját autó mégis rugalmasabb és olcsóbb, most már csak ha elmegyek inni, akkor járok taxival, szemben a ruppótlan ittas vezetőkkel). Azért nem irigylem a munkatársaidat amikor egy jó kis nyári bringával munkábamenetel után egész nap az izzadtságodat szagolják.
Németországban pl. én is tömegközlekedéssel járnék, itthon gáz...

Bástya elvtárs (törölt) 2007.12.06. 16:14:01

lkjpoi 2007.12.06. 15:54:07

mondcsak te egy másik bp-en élsz? A munkahelyemig kb. 7-8 km-t utazom, ezt kb. szűk fél óra alatt teszem meg BKV-val. Napközben ez kb. negyed óra lenne, de reggel és délután? Negyed óra alatt talán átjutok az egyik dugón a sok közül. Simán 1 óra lenne az út.

Johnny336 2007.12.06. 16:17:26

Bizony-bizony. Járj be peremkerületből dolgozni, máris más a szitu.
1. 15-20 percenként jár a busz (télen, hóban, esőben, ködben ez drasztikusan megnőhet). Alap. 2. Aztán tömeg van rajta. Reggel mindig. Főleg, ha kimarad egy. Ha esetleg fel tudod még préselni magad, akkor goto Step 3. Ha nem, akkor lépj vissza kettőt... :)
3. Utána a legeslegjobb esetben is 15-20 perc utazás, de ha olyan mákos vagy, hogy az M3 mellett laksz, ez megnőhet akár 45-60 percre is, ugyanis a reggeli dugónak hála a környező főbb utak is bedugulnak.
4. Aztán leszállsz a buszról nagy nehezen, de nem tudsz felszállni a kisföldalattira, annyian vannak az emberek. Ez általában legrosszabb esetben is másodikra mindig sikerül, mindenkinek.
5. Ha mindez sikerült, akkor már valóban gyorsan eljutsz az úticélodhoz - provided hogy tudsz kötött pályával közlekedni. Ha nem, akkor bizony szopó!

Én járnék BKV-val, ha:
1. tiszta lenne
2. pontos lenne
3. a drága bérletért minőségi szolgáltatást kapok (ld. 1. és 2. pontok).

Nem fogok bliccelni, inkább tankolok a kocsiba. És ha dugóban állok, akkor is tuti lesz ülőhelyem, hallgatom a zenémet, énekelhetek mellé hangosan, cigizhetek, pukizhatok, nem liheg 38 vadidegen a tarkómba. Ha fázom - fűtök...nekem megéri a plusz pénzt (kb. dupla annyira jön ki így a havi utazási költségem, de leszarom - kb. 18E).

lkjpoi 2007.12.06. 16:18:20

Bástya elvtárs, sajnállak, nem tudod az útvonalakat. Mondom, sokat jártam taxival, ismerem, hogy hol melyik sorba érdemes beállni, és melyikbe nem. Ez van.

Griffi 2007.12.06. 16:21:00

lkjpoi, van bent zuhany nálunk, ezért maximum a parfümöm illatát érzik. Nem tudtál meggyőzni, hogy nem státusszimbólum nálad az autó, mert a hozzászólásodból ezerrel ez jön le. Ez a gáz, nem a BKV.

pammy 2007.12.06. 16:29:07

Bástya elvtárs, Griffi : Budapest nem a Kerepesi útból és szűk környékéből áll.
Ha ott laknék lehet én is metróznék akárhogy utálom.
Amerre én járok, busszal minimum másfél óra az út, ha nincs dugó sehol, szal évente kb július 15-én december 31-én...amúgy inkább kettő.
Autóval, ha elviselhetetlen nagy dugóvan akkor talán másfél óra, amúgy 50 perc, nyáron 35....
(éjszaka 22)... szal persze, tesz hozzá a dugó, de nem annyit mint a 3 bkv -s átszállás.... és nem státuszszimbólum, élettér, menekülés, már biztos sorozatgyilkossá váltam volna ha tovább kellett volna bkvval járnom

mxplanet 2007.12.06. 16:30:08

egy szónak is száz a vége...
kinek hány pofon kell?:)

Josh 2007.12.06. 16:57:40

Itthon a BKV nagyon problémás.Én kb. napi 12km-t megyek autóval(ez csak a munka)és depressziós vagyok ha tömegközlekedésre kell ülni.Kerülöm is ahogy tudom.Külföldön más a szitu.Hágában szivesen ülök fel a villamosra vagy buszra mert tisztább és nincs akkora tömeg mint Bp.-en.(kosz és idióták ott is vannak.....sok bevándorlóról nem is beszélve kik nem a napon barnultak).Ha a tömegközlekedés szinvonala elérné a nyugateurópait(mint pl. berlini s-bahn) lobogó hajjal ülnék át a BKV-ra.:) Sőt a kulturált utazás érdekében még a havi 15000Ft is kiadnám bérletre.De így.......marad az autó ami nem épp a legkifizetődőbb főleg egy sokhengeres gép tekintetében. :(

Navarone 2007.12.06. 17:13:43

Kerepesi út? Én nem ott lakok, zöldövezeti kertesházban élek.....

Navarone 2007.12.06. 17:14:47

Josh, milyen jó lenne, ha az autósok színvonala is elérné a nyugat-európait.... De attól a nagyon messze vannak...

Kata 2007.12.06. 17:24:28

GOD 2007.12.06. 12:25:18

Óh drága szerelmem, ne haragudj, hogy síri csendben voltam eddig, de a főnökömet kellett ispotályba vinni, mert reggel eltaknyolt. (Bocsáss meg, sírva röhögtem a szövegen, nagyon király csávó vagy! Kinyomtatom, legyen min nosztalgiáznom vén mamóka koromban...)

Ja, sajnos a véleményt fenntartom, válás lenni nem jó... :-(

lkjpoi 2007.12.06. 17:29:06

Griffi 2007.12.06. 16:21:00

Sajnállak, nem is akarlak meggyőzni erről, jeleztem finoman, hogy mi a helyzet, de tőlem aztán olyan prekoncepciókat gyártasz, amilyet csak akarsz. Zuhany meg nem minden irodában van, sőt, igen kevés olyan munkahelyet láttam, ahol volna. Josh-sal kell egyetértenem, a BKV színvonala a 7-es busztól és a metróktól eltekintve a béka segge alatt van, szemben az említett (meg az általa nem említett) nyugat-európai nagyvárosok tömegközlekedésével.
Jah, és a bkv-s járatritkítás után el sem tudom képzelni, hova tud majd még süllyedni az amúgy is siralmas helyzet.

Bástya Elvtárs 2007.12.06. 17:40:59

lkjpoi 2007.12.06. 16:18:20

az a helyzet, hogy a hidakon kívül nem nagyon ismerek más utat, ami budáról pestre átvinne. Abban igazad van, hogy vannak helyek, ahol lehet ügyeskedni, de ha ezeket kihasználnám, azthiszem az én autómat is lefényképezné valaki és betenné ide a blogba.
Peremkerületekről nyilván gyorsan be lehet érni a belsőbb kerületekbe, de P+R parkolók hiányában a többség nem száll át BKV-ra.

Kata 2007.12.06. 18:01:37

Hétközben munkába-munkából kék metró, 5 megálló, relatív elviselhető reggel fél nyolckor este hatkor, de néha mint a heringek, és rettentően utálom azokat az embereket, akik a terhes kismamának, gyerekes anyukáknak, 100 és a halál között levő nénikéknek, vakoknak, egyéb hátrányos helyzetűeknek nem adják át a helyet. A büdösbunkó alkesz csövestől behányok, és iszonyú meleg van mindig, nyáron fel lehet fordulni, de még mindig ez a legolcsóbb és leggyorsabb transzportáció, amit tudok használni, és nem kell parkoló. És nem elfelejtendő, hogy ez metró. Buszról szó sem lehetne. Iszonyú lassú, ugyanúgy bedugul, a sofőrök nagyrésze sumahernek készült gyerekkorában, rábassza az emberre az ajtót, otthagy a megállóban, és még tudnám folytatni. Természetesen alapvető óvatossági szabályok: nem ülök le, nem fogom meg a kapaszkodót (olyan állási technikám van már, hogy egy kijokusinkaj feketeöves mesteredző nem tudna kimozdítani) ha megfogom, utána megfürdök hipermangánban. csöves mellé nem állok, mert hallottam már olyanról, hogy valaki a rühöt bkv-ról kapta el... bár lehet, hogy ez urban legend.

természetesen a hétvége az autózásé. ha messzebbről kellene bejárni, biztos megkeresném a legközelebbi metrómegállót, ahol már nem kell parkolót fizetni, és metróznék. amikor 10-re jártam dolgozni, hávájdizsinapszemüveg volt a metrózás, alig pár lélek lézengett a vonatokban. viszont nyolcra járni reggel a csúcsforgalomban, aztán még kimarad egy járat a hárompercesek közül, hát halál és fogcsikorgatás.

EBEUSS (törölt) 2007.12.06. 19:15:11

Azt hiszem nekem kurva nagy szerencsém van ilyen szempontból, és mindig csodálattal nézek azokra, akik naponta kétszer elviselik ezt az agyrémet akár kocsiban, akár békávéval.

Kata, Te nem keszthelyi vagy?

Kata 2007.12.06. 20:37:07

God,
el kell, hogy keserítselek. Épp most ríkatott meg a párom egy meglepetés hatalmas adag Old Amsterdam sajttal. :-)

Ebeuss, nem, nem vagyok keszthelyi.

EBEUSS (törölt) 2007.12.06. 20:45:20

Oké, csak ebből gondoltam...:

Kata 2007.11.09. 15:23:53

"bocs, hogy beleszólok, nem állt szándékomban, csak amikor már másodjára láttam leírva, hogy "Keszthelyet", az ott már kicsit sértette a fülemet (bocsánat, olvasószervemet). Mivelhogy én keszthelyi vagyok."

Kata 2007.12.06. 20:53:49

1 mrd:

az a baj, hogy ennyi zsé túl kevésre elég, és túl sokra.

Túl kevés ahhoz, hogy rendberakjam ennek a kis szarzsák, de imádott országnak a költségvetését, és kiirtsam az emberekből a fikázást, a pesszimizmust, a gyökérséget, az antiszolidaritást, és stb.

Túl sok ahhoz, hogy valahová elrekkentse az ember a zsét relatív értelmes dolgokra, és normális életvitelt tudjon folytatni (egy-két jó autó, normális családi ház, gyerekvállalás, kölyök taníttatása mondjuk egy frankó amcsi vagy svájci fősulin, stb), normális agyi állapot megőrzése mellett.

Azt hiszem az első az lenne, hogy csinálnék egy alapítványt a nők elleni erőszak felszámolására. Az alapítványt az ország legjobb pénzügyeseivel kezeltetném, és csak az éves hozamot költeném mondjuk fiatal lányok oktatására, vállalkozás oktatásra, szakmai gyakorlatra, önbecsülés-önértékelés tanítására, hogy ne másoktól tegyék függővé a saját értéküket, tisztességes nemi felvilágosításra, erőszakot elszenvedettek testi-lelki rehabjára, stb, még lenne pár ötletem. Én leszednék egy nettó kéccázat per hó mint munkabér, ebből szerintem már gyönyörűen meg lehet élni... így a káposzta is megmarad, a kecske is jóllakik, stb.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2007.12.06. 22:48:26

Ha luxusautó, akkor lexus 600.... ott nincs tréfa.

GOD 2007.12.06. 22:53:45

Katinka Drága:

Nem urban legend a rühesedés. Az okozója egy atka, lazán terjed hozzáérésileg.

A sajtról meg csak annyit, h nekem van még némi Paski sir a frigóban (hozzá való olívaolajjal), meg mindenféle finom büdösségek, amik űberelik az 1000 férőhelyes férfi öltözőkben tapasztalható lábszagot is. Na attól tényleg könnyekig meghatódnál!

Bástya elvtárs (törölt) 2007.12.07. 08:15:14

Kata 2007.12.06. 20:53:49

hát ilyesféle önbecsülés-önértékelés tanítás bőven ráférne az X-es barátainkra is.

Radical Massza 2007.12.07. 09:29:28

Lelkibetegek is a szerencsétlen rosszul parkolók, igazán sajnálom őket.
Az irigykedős elképzelésekhez: én nem vagyok százmilliomos, csak vannak ilyen ismerőseim. Az egyikkel elég sokat sportolunk együtt mindenfelé utazgatunk, beszélgetünk is a hosszú utakon. Na ő jár kicsi autóval, anyunak meg babakocsinak vett egy akkora terepjárót, mint a hummer, hogy biztonságban legyen a gyerekkel a tahóktól, ő meg kis kocsival is szétszedi, akivel konfliktusa van, többet költ ügyvédre évente, mint átlegember életében egyben látott.
Egyszer szóbakerült a matricázás is, s jót röhögtünk rajta, hogy én is olyan köcsög vagyok, aki ragaszt, és ő már meg lett nevelve, mert kapott párat, amikor a luxusterepjárójával gyökér módon parkolt, s később átszokott, hogy körülnézzen hol áll, mert unta a kapargatást a szép autóról.
Mondjuk ő az intelligensebb kisgengszterek közül való, nem úgy mint a fórumozgatásra is ráérő álbéemvések. Akinek annyi pénze van, hogy úri színvonalon éljen, van elég élete, nem érdekli a prolik élete a fórumokon.
Szóval ha matricáztok, az nevelő hatású.
Nem rongálás, nem szabálysértés, szankcionálhatatlan a jog eszközeivel, de hatásosabb, mint a mellényzsebből kifizethető büntetések. Ha meg agresszívkodik a tulaj, eldöntheti, hogy megéri-e neki a büntetőper önbíráskodásért és testi sértésért. Elárulom, nagyon kevesek kockáztatják meg, még ha bombabiztos is az ügyvédjük, a kivétel meg erősíti a szabályt, ennyi vállalható.

Városban közlekedni pedig bringával kell, nem mocskoskoszosbüdös emberek vesznek körül, mint a bkvn és nem állsz dugóban órákat, mint a dobozban. 10-15 km-t mindenki le tud tekerni kényelmes tempóban, amiben még meg sem izzad, s a napi mozgása is megvan az egészség érdekében. A cégemnél jó időben sok ember bringával jár, így télen lecsökken az arány, de 4-5 ember mindig nyomja, van köztük aki vidékről jár be Pestre évek óta, mert így szereti. Ja, és egyik sem büdös, azok általában az elhízott autósok szoktak lenni:-)

Radical Massza 2007.12.07. 09:41:55

Ja, az ilyen x5béemvés nímandokat a szakzsargonban trolloknak hívják, akik az internet anonimitása mögé bújva provokálnak, élvezve a kisemberek őszinte felháborodását. Ezek ilyen kis életnélküli lúzer gyökerek, ignorálni szokták őket, csak időpocsékolás velük csevegni.
A troll definciója: hu.wikipedia.org/wiki/Wikip%C3%A9dia:Troll

Kata 2007.12.07. 09:55:56

EBEUSS 2007.12.06. 20:45:20
majdnem talált, mellette az első falu. Szóval nagyon konkrétan nem keszthelyi.

GOD 2007.12.06. 22:53:45
Hűű...

Bástya elvtárs 2007.12.07. 08:15:14
igen, őket (a tilosban parkolókra gondolok most) mondjuk egy kis fa testápolóval kéne önértékelésre tanítani, mert elég nagy az arcuk.

Bástya Elvtárs 2007.12.07. 13:17:20

"többet költ ügyvédre évente, mint átlegember életében egyben látott"

szerintem a baj valahol itt kezdődik. Az újgazdag ember azt hiszi, hogy a pénzének köszönhetően csakis ő lehet az erősebb, aztán ennek megfelelően provokálja a konfliktust, és ügyvéd közreműködésével minden alkalommal móresre akarja tanítani a másikat, hogy az lássa, hogy "igenis erősebb kutya baszik." Még akkor is, ha ezzel többe kerül a leves mint a hús.

Normális ember ilyenkor azt teszi, hogy elkerüli az ilyen embert, amilyen messziről csak lehet. Jár inkább BKV-val, csakhogy ne kelljen az ilyen parasztoktől szenvedniük.

pammy 2007.12.07. 14:23:06

Radical Massza: ki mint él úgy itél... én még sose dolgoztam olyan helyen ahol 35 km alatt meg lehetett volna úszni a napi utazást, de volt már 50 felett is jóval.. azt nem biciklizném ha lehet, pláne nem esőben fagyban... és én még a városhatáron belül lakok, ellentétben sok százezer budapesti munkavállalóval...Az a baj, hogy a közlekedés fejlesztésnél is az ilyen elveket követik, hivatkozva arra, hogy egy külföldi tanulmány szerint az átlag ember 500m-nél kevesebbet közlekedik naponta .... nem megtiltani, meg kiváltani kell az autózást, hanem a környezetvédelmi fejlesztéseket támogatni, és olyan kapacitású úthálózatot kialakítani, ami elviszi a forgalmat,
Egy bicikli kb feleannyi helyet foglal a sávban, mint egy kisautó, ha feltételezzük, hogy az átlag biciklista sebessége 25 km/h az autósé pedig 50 az azt jelenti, hogyha mindenki egyszerre átül bringára akkor ugyanúgy dugó lesz csak biciklivel :))
(A számítás azért nem teljesen pontos, de a jelenség nagyszámú biciklista esetén megfigyelhető lenne). A lényeg, hogy nem autó van rohadt sok, hanem ember, márpedig ez a tömeg akármilyen járgánnyal akar közlekedni az kapacitás gondokat fog okozni. Totalcaron volt pár megfontolandó ötlet a közlekedési káosz csökkentésére, persze az illetékesen részéről senki nem reagált (távmunka támogatás/nagyobb szórás a munkaidők kezdetében)

GOD 2007.12.08. 04:55:37

Na, most hogy döglődik a post, szeretném egy állatorvos barátom szavaival zárni a dolgot: Hosszasan tartó, ám szűnni nem akaró hasmenést kívánok minden barom módon parkolónak, közűlük külön kiemelve a fent leírt büdösgyökeret! Szintén ugyanezen kívánságaim vannak a trolloknak; a paraszt autósoknak; a rokihelyen parkoló, kettős záróvonalon áthajtó/odaparkoló, közlekedési sávban parkoló, pökhendien szabálytalankodó taxisoknak; a mások autóját rongálóknak; valamint Kata pasijának, mert elcsábította a NŐmet :O)!!!

EBEUSS (törölt) 2007.12.08. 10:06:36

God, Te jártál Katával??? :)))

GOD 2007.12.08. 16:21:45

Swiftes: Nem olvastad? Majd' fél napig tartott a (z/r)ománc... :O)

Kata 2007.12.08. 16:34:43

:D azt hiszem, ezzel kellemesen nagy kavarodást okoztam... hehe.

God,
lécci, a pasimnak ne kívánj csúnyákat, ma hajnalban arra értem haza buliból (rendezvényszerveztünk) hogy VAN JOBB TÜKRÖM!!! Tisztára olyan lesz, mintha egy vadi új kocsiba ülnék! :DDDD ÍÍÍÍÍÍ! Alig várom! Tudok végre megint jobboldalra parkolni! ÁÁÁÁÁ! Csak azért nem kezdtem el nagyon bőgni ismét, mert túl fáradt voltam hozzá. (Nem is értem, egyes nők miért a parfüm-vacsi-virágcsokor-gyémántgyűrű-menjünksoppingolni kombinációkra buknak, amikor a legjobb afrodiziákum egy nő számára, ha a pasija szerez neki egy jobb tükröt, vagy lecseréli az olajat, meg a szűrőt, megcsinálja az elromlott levegőbefúvást...)

Kata 2007.12.08. 16:36:39

ja, meg több mint valószínű, hogy nálam százszor jobb nőket találsz minden ujjadra :D (én mindenesetre nagyon jól szórakoztam...)

GOD 2007.12.09. 12:13:29

Kata 2007.12.08. 16:34:43

Nem adom fel! Akkorsemnem!

Néhány további előnyös tulajdonságom:
- Saját autószerelő műhely
- Van frankó Pindkaas is a hűtőben
- Mivel tudok autótlopni azt is kiválaszthatod, h melyik donorból kell 1 napon belül az alkatrész :O)
- Rosszkedvű napjaidon járhacc terepjáróval (mások nyakán keresztül)
- Mexabadítalak a bmv-től (busz, metró, villamos)
- Teljes egyetértésben szídhatunk bárkit
- Kapsz egy ilyet karácsonyra:
static.saxon.hu/websys/pics/product/large/471/471296_0.jpg

Ha harc, hát legyen harc!

EBEUSS (törölt) 2007.12.09. 23:22:45

"Swiftes: Nem olvastad? Majd' fél napig tartott a (z/r)ománc... :O)"

De olvastam... szánalmas... :)
Bezzeg múltkor még engem invitáltál horgászni... :))))))))))))

k 2007.12.10. 13:53:01

God
micsoda ellenállhatatlan ajánlat! Feleségül is veszel? :D

Kata 2007.12.10. 14:41:19

izé-bigyó, az a "k" ott feljebb én volnék.

GOD 2007.12.12. 08:42:16

EBEUSS 2007.12.09. 23:22:45

Mer' halat akartál nyalni... Mellesleg meg péntek a fiús napom, bugyibuci!

K, Kata:

Egye fene, elveszlek, aztán max. kapsz egy jaguárt... :O)

Kata 2007.12.12. 11:17:52

God,

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ... :D Most csendben összepisiltem magam a röhögéstől. Már kezdtél hiányozni...

GOD 2007.12.13. 00:38:10

Kata 2007.12.12. 11:17:52

Tudtam én, hogy átázik miattam a fehérnemű, bár nem erre a formára gondoltam... :O)

tRebroN 2007.12.15. 17:08:06

Rég nem röhögtem ennyit vicces beírások tucatjai! Ami a kulcsozókat illeti nekem még nem volt benne részem igaz nem is parkolok zebrára, padkára meg fel sem tudnék állni :D:D mert nincs terepjáróm se semmilyen prezstizs autónak mondott 4 kereküm, de alapvetően inkább az irigység és a tahóság szül ilyen magatartást nem pedig az, hogy vki zebrán áll.
Tahóságról még annyit ismerős 3-as bömösének ablakait épp a minap zúzták le egy bank elött délután pesttől nem messze. Remélesz lesz felvétel a kisköcsögről és el lesz intézve a valaga. Én nem tudom mért kell más magántulajdonában kárt tenni, igazából az ilyen embernél nem megértésre van szükség hanem fenyítésre.

GOD 2007.12.16. 17:29:41

tRebroN 2007.12.15. 17:08:06

Beverték az üveget, azt vágom. Mi tűnt el a kocsiból? Hobbiból ritkán törnek üveget! Arcról hogy találsz meg bárkit is? Közel lehetetlen! Mellesleg az ilyen tényleg megérdemelné, hogy megfürödjön egy kád sós forróvízben, amibe bele vannak szórva az üvegszilánkok! Esetleg még segíteni is neki forgolódni...

EBEUSS (törölt) 2007.12.16. 23:24:46

God! Felhagytál az udvarlással Kata irányába? :(

GOD 2007.12.16. 23:29:20

EBEUSS 2007.12.16. 23:24:46

Rossz posthoz írod!

Mellesleg nem, csak szünetel a tevékenység rosszkedv és töröttautó miatt

EBEUSS (törölt) 2007.12.16. 23:49:05

Jajj, hoyg vígasztalhatnálak meg kicsi God? :)))

Az autót remélem nem Te törted meg!???

GOD 2007.12.17. 00:09:20

Nem, az egy leon volt. Meg az út beláthatóságát korlátozó teherautó a kereszteződés előtt. Én az voltam, aki nem tudta megállítani a kocsit. Úgyhogy egyenlőre múlt időbe került a terepjáró, bár a hűtőket már elkezdtem beszerezni...

EBEUSS (törölt) 2007.12.17. 00:12:09

Bocs! A Leont, vagy a terepjárót?

GOD 2007.12.17. 12:40:30

Szerinted? Szerencsétlen navarrám eleje ment el sétálni :(

GOD 2007.12.17. 12:46:34

Szóval a Leon ki akart jönni egy kis utcából, aminek meglehetősen hülye szögben van csatlakozása a főúthoz. Nem látta a balra kanyarodáshoz szükséges dolgokat, úgy gondolta, h jobbról jó, akkor gyorsan kimegy. Én meg érkeztem a Navarrával a teherautó takarásában. A seatnak kipörögtek a kerekei, nekem meg az út volt túl csúszós a megálláshoz. De legalább normális volt a gyerek! (Szerintem ha én akarok onnan kijönni, akkor én sem tudtam volna azzal a döggel sem megúszni a dolgot)

EBEUSS (törölt) 2007.12.17. 16:05:32

Sajnálom GOD! Rengetegen törik mostanában az autót az ismerettségi körömben... Valamennyire Te is közéjük tartozol.

Kéne csinálni egy statisztikát a blogot olvasók, írók között, hogy ki mikor balesetezett utoljára a volánnál ülve!
Mondjuk az utolsó 3 alkalom!

Kezdem! :)

1992. Előzés közben az előzött kisteherautó is előzni kezdett, így összeértünk. Az én károm kb. 10.000 Ft, az övé valószínűleg egy dörzspapírral megoldva.

2002. Követési távolság be nem tartása miatt hirtelen fékezésnél ráfutásos baleset az én hibámból. Saját kár nulla, vétlen SEAT kapott 20.000 Ft-ot zsebbe. Örült neki mint majom a farkának. :)

2006. Piros lámpánál álltam, amikor szemből egy motoros elesett, és levitte a tükrömet, meg kicsit behorpadt a bal első elem. Saját kár: 25.000 Ft-ot kaptam zsebbe, a motor nem tudom mekkora kárt szenvedett, de a motorosra sok ragtapaszt kellett felhasználni... :(

Kata 2007.12.17. 17:51:49

1994 - kismotor, harakiriztem a sóder ágyon. A sóder nyert. Én szutyokká, kismotor kevésbé.

1997- kismotor, harakiriztem a roncsderbi pályán. A roncsderbipálya nyert. Motor szutyokká, én kevésbé a normális felszerelésnek köszönhetően.

1998- Anyám Twingijét utolérte egy idióta, aki egy leszakadt utánfutót bámult. Egy hátsó rendszámtábla égő bánta, meg az én nyakam. Ostorcsapás, nem volt kellemes.
Azóta hála istennek, nem volt semmi.

gravy_t 2007.12.17. 19:56:47

2002 - lakótelepen liana előzni kezdett, miközben balra kanyarodtam. liana jobb eleje huss (lámpa + lökhárító), nálam kis liana-festék került a lökhárító sarkára.

2002 - én telezöldnél balra, szemből szimpszon mikrobusz takarásában egyenesen. lábtartója pusszantotta a bal elejemet. ő eles, 8 napon belüli, nálam idom kalapálás kb 5ezer.

kismotorral is "estem", tán idén, de az inkáb eldőlés volt - kanyarban kb 20 kmh-nál kicsúszott az eleje a minőségi aszfalton. kár gyakorlatilag nem volt. ja, de, egy öreg tata kiröhögött :S

TH 2007.12.17. 21:08:36

Én négyet írok, mert ez az összes, remélem nem baj:
2000 - Ment előttem egy Ford Sierra, balra indexelt a balra kanyarodó sávban. Balra is kezdett kanyarodni, de még a kereszteződés előtt, és mivel nem tudott egyből megfordulni, ezért rögtön rükverc, és padlógáz. Én mentem mögötte, így aztán nekem tolatott. Eredmény: Sierra lökhárítójáról a műanyag lejött. A kocsim oldalára egy kis részre ráolvadt a Sierra lökhárítója. Teljesen sohasem jött le, de egyre kevesebb maradt.
2001 - Nem adta meg egy Ford Mondeo az elsőbbséget (balról jött egyenrangú útkereszteződésben) - saját kár: 2 hét kocsi nélkül,és az amúgy sem túl jó állapotú Accordnak egy újabb pofon.
2001 - Egy héttel azután, hogy a kocsi elkészült, belerohantam a piros lámpánál álló kocsisorba a városligetnél, mert egy parkoló busz eltakarta a sort, és egy másik lámpa piros volt, és én meg ideges voltam, hülye, és kezdő.
2005 - Nyíl egyenes autópályán a bal hátsó ablakkal vacakoltam (egy napellenzőt begyűrtem az ablak felhúzásával, és ezt akartam korrigálni), és mivel balra fordultam hátra, ezért a kormány enyhe JOBBRA húzásával akartam kompenzálni. Eredmény: 100 km/h-val felrohantunk az éppen ott kezdődő szalagkorlátra, felrepült az autó, és az árokban átborult 3x-4x a tetején keresztül.
Sikeres vizsga volt ez a Favorit biztonságáról.
Eredmény: totálkár. És persze igen komoly tanulság nekem.

GOD 2007.12.18. 00:43:49

Az én utolsó négyem (nem az autóké, mer' ugyi vannak akalmazottak is):

2007 dec. 15: Seat kijött elém, feljebb taglalva. Navarra eleje elment kapálni a rétre.

2007 október. Hátulról belecsúsztam a Clióval egy töröttseggű Seatba, ami viszont már előtte belecsapódott egy Citroen vonóhorgába. A kiscsaj mondta, hogy már törött volt, felejtsük el. Clión sehonnan sem volt látható sérülés, első lökös gyári illesztéssel a helyén. Seatnak eltörött az első rendszámtáblatartó kerete. Citroennek lejött a grafitos gépzsír a horgáról.

2007 május Az előttem levő opelos köcsög megállt a zöldnél, én elkezdtem nézelődni, mindenfelé, opel ellő, én a Twinivel utána, majd emberünk kézifékkel rásegítve satuzik. Twini hozzáér. Emberünk hamar gyorsan felsorolja az összes elemet, ami a kocsi hátulján van (már élből sérült volt a lökös), mondom, h nem érek erre rá, rohannom kell, betétlapot akar, vagy fizessem ki. Aszongya felhív a költségekkel. 1.5 hónap múlva hív, hogy 164.000,- a kár. Én meg elküldtem a picsbe. Egy darabig hívogattak a csicskája (titkárnő), majd az összeg lement 65.000,-re (!!!) amit személyesen mondott, amire közöltem, h szórakozzon mással. Egy darabig még próbálkozott a titkárnő, de mivel csak az egyik alkalmazottig jutott, aki elküldte délre, abbamaradt a dolog. A vicc az, hogy a Twinin egy órás kutatás után találtunk egy halvány fényesedést a lökösön. Szét ugyan nem szedtük, de se kívülről, se a motortér felől, se alulról nem találtunk mást.

2007 április. A fél évi munkám ment tönkre egy fittipaldi buzukis köcsög miatt, aki fényes nappal kivágott elém a macisajt mögül. Ezek utána el akarta magyarázni, hogy szerinte ott ki kellett volna férnie. Nem öltem meg, de nagyon közel volt hozzá. A később kiérő haverjával együtt remegtek az életükért, mert rendőrt hívtak. A kár: Renault 9 '87-ből: jobb elején minden elment, lengőkarral, féltengővel, toronycsapággyal, homlokfallal, hűtőmaszkkal, géptetővel, bajuszléccel (ezt a mai napig nem tudtam beszerezni, csak későbbi modellé van), hátsó ülésről leesett és összetört laptoppal.
Buzukinak kitörtem a b1-ről mindent, remélem a sebváltója is ráment. Az egészben az bosszantott fel a leginkább, hogy fél évem ment rá, mire a rozsdatengerből autót faragtam (tornyoktól előre minden új, frissen fényezve + új sárvédők peremezve, fényezve). Szegényem júniusra lesz teljesen kész, (ő kiállítási autóm), persze már fullextrásra, mindent megkap, amit akkoriban tudhatott egy R9, ha minden jól megy, még a klímát is megkapja. Kicsit mókás, de az eredeti jól működő HiFi az, amit nem találok...

Johnny336 2007.12.18. 09:44:13

Nekem összesen egy koccanás volt, az is mindkét fél figyelmetlenségéből.

2006. november: emelkedőről indulva hajtottam volna fel egy tömött kocsisorral rendelkező útra. Előttem Octavia állt. Láttam a lukat, ahova beférünk mindketten. Elindult, én is, de kinéztem még egyszer balra, hogy tuti beférek-e. Ahogy visszafordultam láttam, hogy az Octavia előttem van még mindig, féklámpa nélkül, és csorog hátra. Én pedig nagy gázzal indultam előre. Kopp. Lökhárítóm és jobb első indexbúrám bánta. Neki a lökhárítója. Nem nagy a kár címszóval eljöttünk.

De volt már sok majdnem kocc/csatt, nem mind az én hibámból, amiket szerencsére tudtam korrigálni.

OFF:

Ma reggel láttam egy régi C Mercit. Fiumein a benzinkútnál kanyarodóból nyílegyenesen index nélkül tovahaladt...ekkor még mögöttem volt 2 autóval. Aztán már az Orczy térnél beállt a balra kanyarodó sávba, de elég egyértelmű volt, hogy kövérgázzal egyenesen halad tovább. Így is tett. Mondtam, hogy ejnye. Kellemes tempóban csorogtam tovább. Nagyvárad térnél már az Üllői Duna felőli oldalán járva, jön a tuja, irgalmatlanul csörömpölve. Mercedesünk villamost akart játszani. Ekkor két autóval volt előttem. A Mester utcáig szem elől tévesztettem. Majd a Hallerről Soroksárira kanyarodásnál megint ott volt. Elhúzott iszonyatosan, én döcögtem a normál 60-al. Végül megálltam a Lágymányosi híd felhajtójánál. Két autóval állt előttem. Zöldre váltott a lámpa. És lefulladt... :) Na, ami harsonaszót ott kapott... (tuti, hogy mindegyik ugyanaz a Merci volt, a szlovák rendszám miatt eléggé feltűnő volt). A történetnek két tanulsága van:
1.) felesleges tolakodni városban, mert nem szerzel előnyt
2.) ha már mindenképpen tolakszol, legalább tanuld meg kezelni az autódat... :)

ON:

Radical Massza 2007.12.18. 11:36:18

Mi ez már, közgyónás? :-)
Na akkor nehogy kimaradjak: talán 90ben erzsébet hidi cascosávban egy belecsúszás sorolásnál, ritmo motorháztetőn kicsi horpadás, pár év múlva úgy adtam el, hozzá nem nyúltam. 94 körül a Reitteren kijött elém egy twingós az elsőbbségadásnál és megállt keresztben. Na azt teliberaktam, kettős totálkár, az enyém csak gazdasági, lábon ment el a fiesta a szervízbe, a twingót viszont átlöktem egy ifa elé, derék pusztítás volt. Aztán ezzel egy időre be is fejeztem a tördelést, úgy tűnik lassan megtanulok vezetni.

EBEUSS (törölt) 2007.12.21. 09:49:10

A többiek balesetmentesek? :)

pirosceruza 2007.12.21. 12:21:50

Na elmesélem én is.:)
Három éve egy Citroen jumpyval jöttem haza Mályiból. Három napig álltam kint egy mezőgazdasági vásáron -10 fokban. Szombat délben indultam haza. Kicsit fáradt meg elcsigázott lehettem, mert épphogy felmentem Nyékládházánál a sztrádára és bealudtam. A kocsi elindult lefelé az útról. Visszahúztam, talán kicsit durvábban mint kellett volna. Ettől először a jobb oldali kerekeit emelte fel, leraktam. Aztán a bal oldali kerekei emelkedtek el az aszfaltról, innen meg már mindegy is volt. Végül szemből találtam el a korlátot. Az autó rommá lett, én megúsztam gyakorlatilag karcolás nélkül. Valaki vigyázhatott rám, mert aki látta a kocsit, mindenki az után érdeklődött, hogy mi van a szerencsétlen fószerrel, aki benne ült.:)

TH 2007.12.21. 12:43:16

pirosceruza 2007.12.21. 12:21:50

Azt hiszem, ez jó tanulság lehetett Neked. Jó tanulság lehet mindnyájunknak!

pirosceruza 2007.12.21. 13:07:11

Igen, TH, jó tanulság volt. Azóta is kerülöm a mezőgazdasági kiállításokat.

EBEUSS (törölt) 2007.12.21. 13:19:21

Rocko- 2007.12.21. 10:54:05
"nem. :)"

Te nem gyónsz? :)
Rád kifejezetten kíváncsi lennék, mert Te minden szabályt betartasz. Igaz még nem vezetsz elég régóta.


Mini statisztikánk szerint idáig a durva figyelmetlenség vezetett komolyabb balesetekhez!

Van valaki, aki kifejezetten gyors hajtás miatt zúzta sz*rrá az autóját?

Rocko- 2007.12.21. 13:57:58

na-na, azt nem mondtam, h minden szabályt betartok! álszent dolog lenne, ha ezt mondanám. csak pusztán a mértékekre próbálom felhívni gyakran a figyelmet.
ami meg velem történt, az nem releváns, kisebb koccolások. de ha nagyon kíváncsi vagy, akkor privátban elmondom.
az "elég régóta" meg hát relatív, de valóban, nem rendelkezek 2számjegyű levezetett évvel. még! :)

pirosceruza 2007.12.21. 14:03:49

Egyébként magamról jut eszembe, hogy az elalvás téma megérne esetleg egy külön misét. Mielőtt ez a baleset történt velem, el sem tudtam képzelni, hogy ez ennyire durva lehet. Gondoljatok bele, a beüléstől számított nem egészen 10 percen belül már dobtam is el a kocsit.

pirosceruza 2007.12.21. 14:10:59

Jaj, gyerekek, így ünnep előtt még elmesélem a legmókásabb koccanásomat!:D
Egyszer még srác koromban autóztam befelé a Rákoskeresztúri úton. Na és ott a bolgár kertészet környékén van egy buszmegálló, utána rögtön lámpa. Lámpa piros volt, megálltam a sorban kb harmadik-negyedikként. Jó hosszú piros, közben nézegettem körbe. A buszmegállóban a padon üldögélt egy csaj, miniszoknyában. egyszercsak szemem kijött, mint a csigának: hát nem volt rajta bugyi! Nézem, a csaj vigyorog. Közben lámpa vált, elindulok. Mégegyszer visszanézek, PAFFF! nekimentem az előttem lévőnek. Kiszállok a kocsiból, a másik kocsiból is kiszáll a srác, sérülés semmi. Ugyanolyan lada volt, mint az enyém, csak a két lökhárító találkozott, annak meg nem lett baja. Mondom, hogy bocsi, hülye vagyok, elnézést! Srác mondja, hogy nem tesz semmit, felejtsük el, mázlink volt.
Mondom, oké, de áruld már el, hogy ha egyszer elindultál, miért tapostál a fékre? Azt mondja, hát visszanéztem egy pillanatra, mert azon a csajon a megállóban szerintem nincs bugyi.:D:D:D

EBEUSS (törölt) 2007.12.21. 14:46:15

Veszélyesek a Nők! ;-)

Elalvással kapcsolatban én sem tudtam elképzelni sokáig, hogy velem ilyen megtörténhet! Aztán megtörtént! Egy buszon, utasként. :) Szörnyű érzés volt! Annyira fáradt voltam, hogy hiába küzdöttem ellene, mindig bealudtam 1-1 percet. Szerencsére azóta sem voltam soha ennyire kialvatlan, de legalább azóta tudom, hogy ilyen is létezik!

Rocko- 2007.12.21. 15:34:05

na ha már buszos kaland: tényleg rémisztő ismeretlen helyen elalduni. anno én egyszer bulizásból hazafelé (siófokra ugrottunk le bulizni) eludtam el BKV-n. az a para leírhatatlan, amikor felriadsz, körbenézel, és először nem tudod hol vagy. aztán elkezdsz gondolkozni. csak egy megállót jöttél. de hányszor? ránézel az órádra: csak egyszer. na, azóta se volt ilyen sose, szerencsére.

Kata 2007.12.22. 10:20:36

pirosceruza, ebeuss,

hát, nem a csajokat kell nézegetni a buszmegállóban, hogy van-e rajta bugyi, vagy nincs, hanem a forgalomra kell figyelni...

Kenseth 2007.12.22. 22:03:33

egyszer elaludtam a szerb autópályán, úgy 20-30 kilométert mehettem belső szalagkorláttól a leállósáv széléig kacsázva, közben pár másodperc alvásokkal, azóta sem értem, hogy úsztam meg. természetesen ilyen helyzetben van két benzinkút jözt a legnagyobb távolság az egész autópályán (legalábbis úgy éreztem).
azonkívül két utoléréses kocc, az egyiknél voltam én a hibás (dacia 1310 vs 1310, viszonylag nagy erejű, de ugyanúgy csak lökhárító vs lökhárító, ráadásul az apám vezette - azt hiszem, zsebbe el tudtuk volna intézni :))

WAIT 2007.12.28. 08:05:51

KENSHETH?

AMENNYIBEN EZ IGAZ, TÖBBET NE ÜLJÖN VOLÁN MÖGÉ!
NORMÁLIS EMBER ILYENNEL, NEM DICSEKSZIK.
MAGA 1 HALOTT EMBER, CSAK MÉG NEM TUDJA!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása