Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Majd a közterületfelügyelet!

2008.01.08. 07:21 :: SilentSound

Levélírónkat nemes egyszerűséggel lepattintotta a rendőrség telefonos kisasszonya, mert az adott kérdésben nem csak ők tudnának eljárni, hát akkor csinálja más.
Jan. 7. hétfő, 12.30, Budapest, Óbuda.

A Mozaik utcánál teljesen elfoglalják a dél felé, a Budai rakpartra kanyarodó sávot a műszaki vizsgára szabálytalanul várakozó autók. Többen másodiknak is parkolnak, így csak a Sziget felé tartók után tudok jobbra fordulni.
Beszólok a III. ker-i kapság ügyeletére (430-4740), intézkedést kérek, hogy legalább azt a két böhöm terepjárót hajtsák el onnan, amelyik másodiknak áll.

Unott női hang közli, hogy forduljak a Közterületfelügyelethez, már ők is büntethetnek.

Mondom, hogy nem a büntetés, hanem balesetveszély, meg megint megszokják, és úgy lesz, mint a csomópont átépítése előtt.

Unott hang: most már a Közterületfelügyelet büntetőpontokat is osztogathat.

Kérdem, hogy ezek szerint a Rendőrség nem intézkedik ilyen ügyekben?

Válasz: hívjam fel a Közterületfelügyeletet.

Utolsó kérdésemmel a hölgy nevét tudakoltam, erre végre kissé megemelte hangját, s közölte, hogy hogy őt Csontos Anitának hívják.

Ugye nem kell feltennem a fentiekből adódó kérdéseket?! És azt a következtetést sem kell levonnom, hogy a Szerv, vagy legalábbis eme képviselője nagy ívben sz@rik ránk?!

Úgyhogy csak egyetlen megjegyzés. Ha a hölgy emberszámba vesz, és azt mondja, hogy sorry, de minden kollégánk helyszínel, ebédel, szabadságon van, vagy bocsika,de kritikus napjaimat élem,...etc., akkor morogva bár, de megértem.

Kár, hogy még erre sem érdemesített...
(Update: 10:51)
Felhívtuk a III. kerületi rendőrkapitányságot, ahol megkaptuk a kapitány úr e-mail címét. Írtunk neki, várjuk a választ sok szeretettel!

78 komment

Címkék: autó rendőr büntetés veszélyes parkolás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

feketebarany 2008.01.08. 08:47:42

Ez megy, a betelefonalgatas. Gratulalok. Ma is inkabb havat kellett volna lapatolnod iras helyett, mert ez is olyan lett mint a tobbi.

Johnny336 2008.01.08. 08:52:06

feketebarany!

Ha látod, hogy törik fel a szomszéd kocsiját beszólsz a rendőröknek? Be...undorító spicli, mondhatnánk.

Komolyan nem értem az embereket. Ha dühít, hogy ott parkol az X5, Swift, 601, Tourist DeLuxe, akor tegyél ellene. És nem azzal, hogy lerúgod a tükrét. Nem besúgás ez, hanem egész egyszerűen az arra feljogosított szervet felkéred az intézkedésre, hogy akadálytalan legyen a te, és sok más utánad arra autózó élete.

yanchi 2008.01.08. 08:56:54

Tulajdonképpen igazad is van: nem kellene betelefonálni, a rendőrség dolga lenne minden telefonálgatás nélkül fenntartani a rendet, betartatni a szabályokat (még veled is). És akkor mindenki végezhetné a saját feladatát, dolgozhatna, havat lapátolhatna, vagy akármi.

ex-dr. vuk 2008.01.08. 09:00:14

feketebarany!

Feltehetoen te ia igy szoktal parkolni, igaz? Azert bassza a csorod.

Johnny336. teljesen igy van.


Eskuszom senki nem telefonalgatna sehova, ha a rendorok/kozteruletesek maguktol is eszrevennek, rendet csinalnanak.

feketebarany 2008.01.08. 09:00:52

Azert egy kenyszerusegbol csunyan parkolo a rosszul megszervezett vizsgaallomasnal mas kerdes mint egy lopas.

Masikfele hogy tuti direkt irtok ilyeneket, bekotve az indexbe, mert ezekre ugranak az emberek, irogatnak, porog a nezetseg. Grat.

zebi 2008.01.08. 09:12:19

De. A Szerv szarik rád. Legfeljebb akkor nem, ha egy kicsit cseszegetni akar. Ha neked van valami bajod, akkor akár kedvesen, akár bunkón, de sajnálják, semmit sem tehetnek.
Úgyhogy szádat becsukod, adót befizeted, pont.

Claudius_az_Isten 2008.01.08. 09:31:09

A Bajcsy - Andrássy út kereszteződésében a T. Szerv kirendelt forgalomirányítói rendszeresen úgy próbálják megakadályozni a torlódást, hogy a Nyugati irányából érkező forgalmat korlátozzák lámpánként 5-6-8 autót engedve át, az Andrássyról pedig szabadon jöhet mindenki. Csahogy könyörgöm, a Bajcsy a FŐÚTVONAL. Láttam már olyat, hogy az Alkotmány utcáig ért a sor vége.
S mikor betelefonáltam, hogy talán fel kellene hívni a kolléga figyelmét arra, hogy a főútvonal forgalmát korlátozza, s lassan Vácig ér a sor, pikírt hangon közölte velem a diszpécser, hogy a kollégája biztosan ismeri a KRESZ-t.

zbzbzb 2008.01.08. 09:52:45

feketebarany:

anyukád elé álljon be egy böhöm x5 amikor vásárolni megy, és kelljen neki kerülgetni/álldogálni órákat (bunkó parkolási stílustól függően).

értem én, hogy a mozaik u. egy xar (ott lakom a környéken, minden nap látom, hogy mi folyik ott, sőt én is oda megyek vizsgára). de ez akkor sem jogosítja fel a köcsögöket, hogy a szabályokra ballisztikus íven szarva parkoljanak. intézkedni kell, a rendőrségen, az önkormányzatnál hogy legyen több parkolóhely, stb.

johnny336-tal egyetértésben kívánom, hogy amikor a te kocsidat nyomják fel, vagy parkolnak elé úgy hogy nem tudsz elindulni a sürgős dolgodra, 10-20 autós álljon ott röhögve, és nézzék, és senki ne telefonáljon a jardnak.
te meg sírjál, és írd meg ide a sztoridat...

Muad'Dib 2008.01.08. 10:00:35

feketebarany 2008.01.08. 09:00:52
Inkább neked grat.
Tudod pont az ilyen okosok miatt tartunk itt, amilyen te vagy. Képzeld azért vannak szabályok , hogy betartsák őket. És azért lenne az én adómból fizetett rendőrség, hogy betartassa. Nem azért , hogy fűnek-fának kilövöldözze a szemét, egyébként meg ne csináljon soha semmit, pláne télen, mert hideg lenne kimenni az utcára.
És rohadtul köcsög duma ez a kényszerből ott parkoló. Hát bazd+ a kényszered! Ezt már ismerjük. Kényszerből lop ,csal ,hazudik ,öl! Mert neki lehet kényszerből ,ugye. Mert ő mindig többet ér, mint a többi.... És még az a köcsög, aki szól, hogy valami full szabálytalan. Abszurdisztán 2008...

batib 2008.01.08. 10:04:31

REndőr. Mit vársz tőle. Őrülj, hogy nem jelet fel, mert feltartottad a kávázg... izé.. a munkájban.
Amúgy meg a Rendőrtiszti Főiskola tanárai is magyarázták mát több médiumban, hogy a mostani állomány milyen unintelligens... Akkor mit várjunk egy telefonos kisasszonytól???

karotta · http://www.youtube.com/watch?v=Nliw5Sux1AQ 2008.01.08. 10:08:30

Szerintetek az ilyen öntapadós, de azért nem túl könnyen letakarítható matrica "Bunkó vagyok, itt parkolok!" felirattal nem lenne nevelő hatású? Mondjuk tenyérnyi nagyságú, lehúzod a fóliát, rápacsizod a szélvédőre a vezető elé. Kijön, anyázik, letakarítja nagynehezen. Legközelebb megint megkapja a matricát ha rossz helyen parkol. Csak-csak leszokik róla. Nem? Nem hinném hogy rongálásnak vagy garázdaságnak számítana. A rendőrök ezt mégjobban lesz..nák, sőt, még röhögnének is.

mxplanet 2008.01.08. 10:15:06

mennyi az esélye annak hogy kétszer megkapja ezt?

Lacee 2008.01.08. 10:21:56

karotta, az 5let király. Mivel tényleg idegesítő tud lenni mikor valaki 2 helyet bír elfoglalni 1 parkolóban 1 kispolákkal, Matizzal vagy a többi kis autóval, hameg az úton szabálytalanul parkolva a forgalmat zavarja az csak rosszabb. Szerintem hajrá! Mondjuk mi vmikor nyomtunk is párat olyasmi szövegekkel, hogy "Féldisznóért vettem a jogsim." , meg "Gyönyörű parkolás, sajnálom anyádat..." hagyományos nem ilyen fólia jellegű matricára, na azt fasza lekaparni akárhonnét, mert szakad és véletlenül nem jön le egészben.

Könnyű Pesti Sértés 2008.01.08. 10:24:43

feketebarany: suttyó vagy, rezonőr, önjelölt provokátor. Akinek esze van, szarik rád, így én is ezt teszem.

Minden bunkó szarházi, aki a szabályok ellen vét, kapja meg a büntetését. Akkor is, ha akaratlanul hajtja végre tettét és akkor is, ha nem. Akkor főleg.
Ez a baj kis országunkkal egyébként, hogy az erősebb kutya baszik alaptétel szerint minél nagyobb vagy és erősebb annál több mindent engedhetsz meg magadnak. Ha elég nagy az autód parkolhatsz bárhová, mehetsz bármennyivel. És mindenki le van szarva.
Igenis telefonálgasson mindenki, a rendőrök meg a közterületesek pedig tegyék a dolgukat.
Amúgy ez a matrica ötlet rendkívül szellemes és szerintem kivitelezhető is. Csak arra kell vigyázni, hogy a tulaj ne legyen a közelben, mert abból emberhalál is lehet...

karotta · http://www.youtube.com/watch?v=Nliw5Sux1AQ 2008.01.08. 10:33:50

mxplanet 2008.01.08. 10:15:06
mennyi az esélye annak hogy kétszer megkapja ezt?

Hát, ha lehetne ilyen matricát kapni pár forintét, én vennék néhányat és jártamban-keltemben, ha nem tudok lelépni a zebrára mert mindkét végén parkolnak, biztos ragasztanék. Aztán másoknak is megtetszene az ötlet stbstb... :o)

Manyizga (törölt) 2008.01.08. 10:41:11

Ha a tilosban parkoló autókat rendszeresen megbüntetnék, nem kellene adót emelni. :)

kanpulyka 2008.01.08. 10:42:17

1. Aki tapló és rossz (tilos, szabálytalan, stb.) helyen parkol (szemetet lerak, közterületet magának elfoglal és még sorolhatnám a hazai népszokásokat...) fizessen.
2. Nemcsak lehet, de kell is a Rendőrséget hívni, talán előbb-utóbb megszokják, hogy ők vannak az állampolgárért.
3. A "lepattintás" kérdése már sokszor felmerült. Nos, annyi energiával, amivel ide beír akárki, le lehet írni egy panaszlevelet, azt eljuttatni a kerületi (városi) rendőrkapitánysághoz (Budapesten a Teve utcában a központi panaszfelvevőbe is.)Ja, hogy ez némi energiával jár? Lehet természetesen, hogy egy ilyen levél nem váltja meg a rendőrséget, de ha sokszor, sok ilyen levelet kap egy-egy kapitányság előbb-utóbb csak történik valami.
Mert az, hogy ide beír valaki egy hasonló történetet, mire jó sokan elkezdik a "midnenrendőrrohattbunkókorruptgeci" mantrát, ám ettől egészen biztosan nem változik semmi.
Meg köllene már tanulni állampolgárként viselkedni és nem hagyni, hogy a rendőrség (önkormányzat, hivatal, stb.) packázzon az emberrel. tapasztalatból állítom: nagyon sok esetben (bár némi kitartással) eredményre vezet a hivatalos úton benyújtott kifogás, panasz, stb. Aki hagyja magát lepattintani, sikeres ember nem lehet...:))
4. Hasonló matricát már gyártottak le bringások, nekem is volt. Nem olyan nagy ügy, akár egy baráti kör is összedobhatja rá, lényeg, hogy olyan ragasztóval kell megrendelni, amit kifejezetten nehéz eltávolítani. Korrekt megoldás, mert végül is némi kelletmetlenséget "térít vissza" a járdán parkoló tahó állatoknak, de azért kárt nem okoz.

sprenczl 2008.01.08. 10:44:37

A magyar rendőrség (he-ehe még a neve is) egy gyáva testület.

sprenczl 2008.01.08. 10:46:59

REND REND REND és ŐRSÉG!!!
Fogalomzavarban szenved néhány ember. A spicli aki ártatlant jelent fel, a bűnözők vasraveretése dicsőség!

Charlie Brown 2008.01.08. 10:47:39

Claudius:

Napi szinten jártam dolgozni autóval, az Andrássyról a Károly körútra fordulva.
A rendőr akkor állítja le a Bajcsyt, ha a kereszteződés túloldalán már majdnem megtelt a K. körúti oldal, és így nem engedi hogy a Bajcsysok foglaljanak el mindent, és hogy még pár tahó beálljon a kereszteződés közepére is, annak ellenére hogy láthatja hogy nem tud kimenni belőle. És persze az Andrássyról jövő forgalmat is korlátozzák, hasonló megfontolásokból.
Ha nem lenne rendőr, attól fikarcnyit nem menne jobban a Bajcsy, csak azt érnénk el, hogy a Bajcsiról kb 6 autóval több menne át a lámpán (és ragadna be a kereszteződésbe), cserébe az Andrássyról ill a József Attiláról érkezők közül _senki_ nem tudna ráfordulni a Kiskörútra, rossz esetben még egyenesen áthaladni sem. Tényleg marha jó lenne. A dolog nem ám úgy működik, hogy amíg a főútvonalon van autó, addig a keresztező forgalom kapja be.

Lacee 2008.01.08. 11:11:16

A rendőrséghez fűzném, hogy nagy átlagban suttyó bunkok klubbja, nem rendfenntartó szerv. Példát kéne mutatniuk, erre mit látsz? Rendőrautó parkol elfoglalva 2 mozgássérült helyet (jegyzem lehet megelőző célzattal, mert így civil nem foglalhatja el egyiket sem szabálytalanul), akármi elött állnak kivágott vészvillogóval, mer ők most kaját, ezt-azt vesznek. Biztonsági öv nincs, ok nélkül villogósdi, gyorshajtósdi tök mindennapos. Mer ő most vmi oknál fogva siet, eset nincs, de nehogymár 50el (60al) kelljen odamennie ahová tart. Legszebb persze mikor enyhén gyorshajtasz, erre még 1 rendőrautó minden nélkül elhúz melletted fénysebességgel.
Jegyzem nem véletlen fogynak a rendőrautók, lehet hogy nem ártana ha a kedves rendőrurak/hölgyek tudnának vezetni. Nem úgy gondolnák hogy ők bizony a kis Octavia Tour-al bizony be tudják venni még 20-30al gyorsabban a kanyart mint az üldözött Passat. Aminek persze csak annyi az eredménye, hogy az árokpart segítségével megkurtítják a verdát. Jegyzem amennyire tudom a hagyományos rendőrségi Octaviak (most nem az autópályásokra gondolok) ígyesmire amúgy is alkalmatlanok. (pláne ezzel a tudássztinttel)
Volt szerencsém majdnem befeküdni, 1 a járdán keresztül a sütöde udvarára vacsora vásárlási célzattal bekanyarított rendőrségi Transporter alá befeküdni, hiszen ő rendőr, különben is nagy autóval van, én meg csak kis szerencsétlen gyalogos voltam.

Bocs h megin hosszú voltam...

s 2008.01.08. 11:13:09

És legalább a kedves levélíró a közterületeseket felhívta, hogy akkor ha már a rendőrség nem hajlandó, akkor legalább ők intézkedjenek?

Matrica meg akár jó ötlet is lehet.

Claudius: a bajcsy-andrássynál a rendőrök (és más kereszteződésekben is) speciel jól végzik a dolgukat, igaz, nem is lenne dolguk, ha a kultura már olyan szinten tartana, hogy "nem férek át? Akkor nem is megyek bele a kereszteződésbe", ha irányítás mellett, még büntetnének is, talán fejlődnének az arra érdemesek :)

Ban_Dee 2008.01.08. 11:16:01

'sprenczl 2008.01.08. 10:46:59 '

Anno egyik tanárom mondta, hogy mi is a különbség Lajtától nyugatra ill. keletre élők mentalitásában:
- nálunk ha valaki telefonál a rendőrségre _mert törvénysértést lát_ akkor spicli, vamzer, besúgó stb. (Pedig nem ártatlant jelent fel éppen ajóistenitmár!)
- odakint, ha pl. éppen törnek be valahová a rosszarcúak, aki meglátja, hívja a polizei-t
- nálunk ezzel szemben érvényesül a 'magyar virtus' - 'Majd adok én a pofájára!' (V. : majd én jól letöröm a tükrét a terepjárónak)

O. Viktor 2008.01.08. 11:16:58

Undorító és szánalmas irígy köcsögök vagytok. Az fáj nektek, hogy az embernek jó autója van, nem az, hogy rossz helyen parkol. A sok szemét swift miért nem zavar senkit?! Sok fasz önkéntesrendőr, az ilyeneket tolom le 280-nal a pályán! Pusztuljatok!

karotta · http://www.youtube.com/watch?v=Nliw5Sux1AQ 2008.01.08. 11:19:11

Szerintem ne offoljátok szét a topicot azzal, hogy reagáltok a nyilvánvaló provokációra!

2008.01.08. 11:23:08

Csontos Anita valszeg olyan buta, hogy még ezt is papírról olvasta.

Kíváncsi vagyok mit ír a kapitány. Pl, hogy mikor fejezik be a küldözgetést.

Mikor lesz képes Csontos Anita önállóan megköszönni a bejelentést és felhívni a Közterületet (intézkedni)?

Mikor lesz hajlandó, ha már képes rá?

Mikor kérnek megint több fizetést, különnyugdíjat, járandóségot az életveszélyes, emberőrlő munkáért?

Átlátó 2008.01.08. 11:24:17

A rendőr a gerinc(tlen)esekhez tartozó élőlény. A fővárosban szolgálók külön alfaj. Egyenlőre tapasztalataim szerint az állatokhoz hasonlóan az én tudattal sem rendelkeznek. Van hová fejlődniük és az öntudatra ébredésükben nagyon bízok. Felelősök vagyunk értük. :)

pirosceruza 2008.01.08. 11:27:46

Szolgálati közlemény:
A BRFK mail-ben megerősítette, hogy ők is továbbították levelünket a III. kerületi kapitánynak. Az eset immár hivatalos szakaszába lépett, okvetlenül kénytelenek lesznek reagálni. Mi pedig okvetlenül posztoljuk a reakciót, mert biztosan tanulságos lesz akár így, akár úgy.

Lacee 2008.01.08. 11:29:13

zsir mint fentebb említettem a rendőrök nagy része sutyerák senki. Ban_Dee valahol igazad van, de ha a rendőrség / igazságszolgáltatás szart nem ér? Akkor minek hívnád? Úgyértem több ismerős lakását, garázsát, stb kipakolták már. Szerinted hány esetben lett meg az elkövető, vagy ha meg is lett mit gondolsz elítélték? Vagy vegyük az én esetemet. Cserbenhagyásos gázolás áldozata lettem szabályosan közlekedő gyalogosként. Szerinted meglett a gázolóm. Segítek: NEM. Na ezért van itt önbíráskodás, meg mert ilyen a magyar. De ha a fent említett rendőrség + igazságszolg. páros esetlegesen jól működne, még lehet hogy kevesebb ilyen lenne... Jegyzem a kedves gázoló "úrnak" énis szétvertem volna a fejét, bármivel amit találok.

Gy. Ferenc 2008.01.08. 11:29:24

O. Viktor

én meg 350-el tollak le fakezű kopaszcsávó. ferrarira már nem tellett az építési vállalkozásodból?

Átlátó 2008.01.08. 11:30:53

Én azzal szoktam kibillenteni őket (rendőröket)a szerepükből,hogy ha megállít ártatlan viszkászmacska tekintettel mosolyogva bekérdezek: Hogy tetszik lenni,jól van? -Látnátok az arcokat!

F. Nyerenc 2008.01.08. 11:37:36

Akkor 370-el még jó vagyok? :-)))

pirosceruza 2008.01.08. 11:42:14

Én két fantasztikus módszert láttam amivel az intézkedő rendőr kibillenthető a lelki egyensúlyából. Az egyik egy régi főnököm módszere volt, aki nem közlekedett kimondottan szabálytalanul, de azért meglehetősen dinamikusan vezetett és néha szemet szúrt az intézkedni vágyó közegnek. Ő magánál hordta a komplett KRESZ-t, mégpedig faxpapíron. Ha vitás helyzet állt elő, kigurította a rendőrnek az egész vécépapírt, hogy mutassa meg, hogy konkrétan melyik szabályt is sértette meg szerinte.:)
A másik egy haveromé aki mellesleg nyugalmazott rendőr, még sokkal egyszerűbb: ha megállítják, iszonyatosan széles mosollyal húzza le az ablakot és megkérdezi, miben segíthet. Általában minden további nélkül mehet tovább.:)

2008.01.08. 11:46:18

Lacee 2008.01.08. 11:29:13
"...zsir mint fentebb említettem a rendőrök nagy része sutyerák senki..."

Sajnos ez nem csak a rendőrökre igaz, hanem nagyjából az egész országra.

Tud valaki valami foglalkozást, ami kivétel?

EBEUSS (törölt) 2008.01.08. 11:47:42

"Tud valaki valami foglalkozást, ami kivétel?"
Tűzoltók

2008.01.08. 11:48:16

Talán a kőfaragók, vagy a balerinák....: )

2008.01.08. 11:49:38

Jó, tűzoltók az egy, de mit adtak nekünk még a rómaiak? : )

ex-dr. vuk 2008.01.08. 11:49:42

Remelem a kedves 280-370-nel kozlekedok csak sajat magukat fogjak kinyirni, amikor lerepulnek az utrol.

pirosceruza 2008.01.08. 11:52:39

vuk
Nem gondolod, hogy az illetők komolyan ennyivel repesztenek? Hol? Mivel? Nem kell mindent elhínni, csak azért, mert az interneten írják.:)

kanpulyka 2008.01.08. 11:54:10

Mindjárt gondoltam, hogy hamarosan megjelennek az olyan okos és érdemi hozzászólások, amit már fentebb említettem. (mindenrendőrrohattgeccikorruptpattkánnyostobabunkó)
O.Viktor félék szánalmas hozzászólásáról csak annyi jut eszembe: vajon miért gondolja úgy a tehetős (értsd: nagy értékű autó tulajdonosa) honfitársaink jelentős többsége, hogy mindenki irigy a kibaszott autójukra (ízléstelen házukra/lakásukra, nejlonkurvájukra, stb.)?
Személy szerint én még 5 db menő autó árán sem szeretnék egy olyan tohonya, elhízott, elpuhult, alaktalan csigatestű (esetleg aranyláncos-tetkós csakfelsőtestre kigyúrt-de pocakos, cingárlábú), köcsög lenni, mint ami az ilyen autók túlnyomó többségében pöffeszkedik a fülére ragadt mobillal...
Na mindegy, kellemes további rendőranyázást mindenkinek.

Lacee 2008.01.08. 12:01:02

kanpulyka, csak egy apróság. Ha az én kommentemre célzol előszöris nagyjából mindenhol szerepel, hogy többnyire, vagy a nagyja, vagy hasonló, egy helyen nem említem hogy mind, csakhát ugye akikre nem igaz amiket írtam adja a lényegesen kevesebb százalékot. Különben pedig akinek nem inge... De mellékesen ha véletlenül a kötelékbe tartozol esetleg nem puffogni kéne hanem tenni, hogy egy más vélemény alakulhasson ki.
zsir amúgy jah nagyjából minden ilyen itt. Sajnos... Esetleg még talán a WC-s nénik nem korruptak, de már lehet hogy köztük is akad.

Anarchista 2008.01.08. 12:15:28

1. "Minden bunkó szarházi, aki a szabályok ellen vét, kapja meg a büntetését. Akkor is, ha akaratlanul hajtja végre tettét és akkor is, ha nem." Nem értek egyet! Pl. én (szinte) minden olyan szabályt elutasítok, aminek be nem tartása nem okoz másnak közvetlen kárt. (A szabályaink szép nagy része ilyen...) Példa: gyorshajtás. Ezzel még senkinek nem tettem keresztbe, amíg pl. a külső sávban parkolás már más autóst korlátoz. (A gyorshajtás megítélését/vitáját most hagyjuk, mert nem erről szól a cikk, példának hoztam fel.) Viszont én olyan törvényeket hoznék, hogy ha valaki _tudatosan_, _szándékosan_ és _készakarva_ (itt szerintem ez a lényeg) tesz másnak keresztbe, akkor teljes vagyonelkobzás. Meggondolná a köcsög, mikor "emberkedik" ismét!

2. A matrica helyett én már kitaláltam házilag megvalósítható (alig egy picit drágább) megoldást. Tojás! Jól széttörni a szélvédőn (nekicsapni). Ha rászárad, kurva nehéz letakarítani, amíg meg nem, addig meg ha pl. ablaktörlővel akarod lemosni, habzik mint az állat. A bunkó faszkalapkám a heti harmadik tojásadagja után többé nem állna meg vészvillogóval az Üllői külső sávjában!

3. "nálunk ha valaki telefonál a rendőrségre _mert törvénysértést lát_ akkor spicli, vamzer, besúgó stb. (Pedig nem ártatlant jelent fel éppen ajóistenitmár!)" Téves! Gondolj a kommunizmusba! Ott is olyanokért jelentgettek fel azok, akiket spiclinek aposztrofáltak, ami morálisan egy normális embert nem zavart, de mivel az akkori törvényekbe ütközött, hát bejelentették. Tehát igenis ha valaki szabálysértést, bűncselekményt lát, de olyat, ami ünmagában nem "gázos", az egy mocskos utolsó spicli! (Példák: valaki mindig azt látja, hogy 50 helyett 70-nel közlekedem a főúton és bejelenti; ha feljelented a sarki hotdogost, csak mert nem adott számlát/nyugtát; ha feljelented a triálost, mert egy kavicsbányában a motorjával szórakozott stb.)
A legnagyobb spicli és elítélhető módon faszkalap meg pont azért a rendőr, mert elmagyarázza Neked, hogy most letépi a hátadat, mert 30%-kal átlépted a megengedett sebességet, bár ő 130%-kal szokta állandó jelleggel... (Valós sztori: egyszer összevesztem egy rendőrrel, és azt találtam a férgének mondani, hogy azért undorító a munkája, mert ő maga is gyorsan hajt, de van pofája büntetni a gyorshajtókat, amint egyenruha kerül a szervezetére. Szemembe nézett, és engem lenézve, röhögve annyit mondott: "Látja, ezért kell rendőrnek menni!" És amíg a 99%-uk így áll hozzá, én mint a szart fogom őket utálni.)

feketebarany666 2008.01.08. 12:18:48

Nem is gondoltam hogy ennyi torvenytisztelo ember van magyarorszagon.

ábrándos 2008.01.08. 12:20:43

Van egy sokkal egyszerűbb módszer arra, hogy a bejelentés fogadója aktívabb legyen! Egy esetben egy utcai vita kezdett elfajulni - hajnali 1 óra - egy randalírozó társaság miatt. A bejelentést fogadó ügyeletes szolídan "elhajtott". Erre csak a következő kérdést és megjegyzést engedtem el:
kérdés: Jól tudom, hogy a bejelentés rögzítésre kerül?
megjegyzés: Ha a vita verekedésbe csap át, akkor eljárást indíttatok ellene, rendőri intézkedés elmúlasztása miatt.
Nos, 5 percen belül ott volt a járőr :-)

kanpulyka 2008.01.08. 12:21:43

Lacee, egyrészt nem tartozom a testülethez. Másfelől nem is konkrétan a te hozzászólásoddal van gondom (kizárólag) inkább a tendenciával, ami még egyszer, röviden:

1. Valaki leközöl egy (általam is elítélt) jogszerűtlen, bunkó, undvariatlan, stb) rendőri intézkedésről szóló sztorit.
2. Nagyszámú kommentelő ehhez annyit fűz hozzá csupán, hogy "mindenrendőrfaszkalaptolvajstb)ami - lássuk be - nem túl konstruktív vélemény és nem is vezet sehova.
3. Az itt nagypofájú t. állampolgárok jó része képtelen a jogait érvényesíteni, hagyja magát "lepattintani" - állítom, hogy ezt nem kellene. (Aki ezt hagyja magával, az egy balfasz.)
4. Egyébiránt az egyik edzőspanom röndőr, de teljesen jó fej, szerintem még egy kávét sem fogadott el soha senkitől- ez persze szubjektív és nem is kell elhinni.
5. Az a személyes tapasztalatom - és lehet, hogy tévedek -, hogy a rendőrökkel többnyire azoknak van komoly gondja, aki egyébként is szabálykerülő-de-ha-lebukom-sunyitó, pökhendi, nagypofájú arrogáns, öntudatos(demire), mindent megmagyarázó, okostojás faszkalap. 20 éve vezetek, de speciel tőlem soha nem kértek tartalék izzót, háromszöget, stb., néhányszor elengedtek bünti nélkül, párszor meg megbüntettek (jogos volt). A mérleg korántsem olyan szörnyű.
6. Magam is "élveztem" egy esetben a korrupció előnyeit, inkább csúsztattam egy tízest, minthogy rendszám le, újravizsga, stb. Ezek után nekem (bár bizonyára álszent moralizáló vagyok) hamis lenne arról óbégatni, hogy esetleg pl. korruptak is.
7. Igazat szóltak föntebb - minden szakmának megvannak selejtjei - beszéljünk az ügyvédekről? Kurvaország.

Lacee 2008.01.08. 12:34:51

Így viszont teljesen egyet tudok érteni. Mondjuk én messze nem vezetek 20 éve, viszont szerencsére sosem állítottak még meg. És egyébként meg tényleg sok a nagypofájú bunkó, akiknek a megfingatásával viszont egyet kell hogy értsek. Hátha ettől összemegy az a nagy arca.
Mellékesen még az is könnyen lehet hogy igazad van abban hogy az említett csoport sír többnyire a rendőrökön, de mint említettem gyakorlatilag egyetlen esetet tekintve mikor viszont még autó, pontosabban jogosítvány híjján bringával megfogtak, valóban az egyenruhás tök kultúráltan felfogta a problémámat, miszerint elismerem hogy szabálytalan voltam, ellenben a technika tökéletlensége miatt (2órátvárós vasúti átkelő vonat nélkül) nehogymár ott dekkoljak 2 órát... Csak, hogy úgymondjam irritál mikor keresztül akar menni rajtam 1 rendőrautó, mert neki azt lehet. Pláne hogy adott esetben még felháborodottan integet is, hogy hogy merek én ott lenni. Illetve az, hogy hameg tenni kéne valamit, elég gyakran tehetetlenek.

kanpulyka 2008.01.08. 12:36:26

Anarchista!

1. Ha elmúltál 18, szerintem nem gondolhatod komolyan, hogy mindenki szubjektíve eldöntheti, melyik szabály jó, melyiket kell betartani. (A gyorshajtással sem teszel keresztbe senkinek, amíg nem vasalsz ki valakit pl. a megnövekedett féktáv miatt...)
2. A jogalkotás kissé bonyolultabb folyamat, de te nyilván megoldanád - Code Anarchista: 1. § Az a köcsög, aki forgalmi sávban parkol, teljes vagyonelkobzással sújtatik.
3. Matricát egyszerúbb magadnál tartani, mint tojást.
4. Tehát aki feljelent, az köcsög, tiszta sor, mert a kommunizmusban valóban bármiért ment a feljelentősdi. Neked, azt hiszem fogalmad nincs arról, hogy pl. Svédországban, Németországban milyen szabálytisztelőek az emberek. Miért is ne közlekedhetnél 70-nel, ha neked úgy jó, érthetetlen. Sőt, nyilván ittasan is lehetne vezetni, hiszen ha érzi a sofőr, hogy nincs gáz, nyugodtan vezethet, sőt, egy felessel még jobban is megy...
5. ha már megtörtént eseményekkel jössz: A Bécsi úton egy fasz a villamossínen közlekedett (gondolom eldöntötte, hogy ez senkit nem zavar), majd a zebrán elütött két gyereket. Gondolom, ha a te kölkeid lettek volna, akkor is ilyen rugalmasan értelmeznéd a szabályokat.
6. Triálos, endúrós, krosszos meg menjen fizetős pályákra, van belőle elég. De a magyarnak ez büdös, mert mindenki azt hiszi, hogy a szabályszegés valamiféle dícséretes, kurucos fricska a hatalomnak.

Muad'Dib 2008.01.08. 12:39:22

Anarchista 2008.01.08. 12:15:28
Ezzel csak az a gond egy társadalomban, hogy ki fogja majd eldönteni melyik szabályt kell betartani és melyiket nem? Te? Vagy az ötszörös gyilkos, vagy én? Elég más eredményt kapnánk hidd el! Léteznek hülye szabályok ,de sajnos nem lehet(ne) elbírálni, hogy én most ezt betartom, azt meg nem. És igen én is szegtem már meg szabályt, de akkor, ha megbüntetnek érte nem vinnyogok, nem próbálok csalni, stb., hanem szépen kifizetem...
És az is elég szubjektív kategória, hogy nem ártasz másoknak... Mert nem mindenkinek ugyanaz a megítélése... Lehet neked nem árt valaki, ha "...a triálost, mert egy kavicsbányában a motorjával szórakozott" ,de ha mondjuk a hupilila törpeganajtúró épp ott honos és én 3hete megfigyelem ,akkor nekem igen... És erre vannak a törvények, meg szabályok, hogy mindenki által látható keretet adjanak arról mit lehet és mit nem, akár egyetért vele ,akár nem...

isti77 2008.01.08. 12:47:13

Ez valóban probléma, de nem hiszem, hogy a vizsgára várókat kellene csesztetni miatta, ugyanis ők NEM TUDNAK máshova állni.
A másként gondolkodók szerint hova kellene állniuk, amíg várnak, az 500 m-re lévő Auchan parkolójába? Mert más lehetőség nem nagyon van a környéken, a vizsgaállomás előtt van egy 10 autónyi férőhelyes parkoló, ami édeskevés.
Régebben, amikor még nem jártak télen-nyáron a szigetre... ööö... mondjuk, hogy a GDP-t gyarapítani, addig szabályosan lehetett ott várakozni a vizsgához, mivel csak egy sáv volt.

kanpulyka 2008.01.08. 13:04:38

isti77, örülök a felvetésednek, olyan szépen lejön a magyar mentalitás belőle...

A társasházunk kapukijárójába rendszeresen beállnak azok, akik lusták gyalogolni 200 métert. Amikor szólok, hogy talán el kellene pályázni, mert nem tudok kihajtani, jön a "De hát hova álljak?" című sirám.

Hangulatomtól függően, de azért általában kultúráltan elmagyarázom: ahova akar, de ne úgy, hogy másokat akadályozzon a szabályos közlekedésben. (Nehogy már a szabályszegő szempontjai legyenek előbbrevalóak, mint azoké, akik szabályosan közlekednek! Miért természetes egyeseknek, hogy kényelmi szempontjaik miatt engem várakoztassanak, kerülőre kényszerítsenek?)
Szóval, igen, akár 500 méterrel odébb parkoljon, s ha majd rákerül a sor, gyalogol egy keveset.
Egyébként az egész vita tökfelesleges, a magyar úgy nagy általánosságban rendetlen, kicsinesen önző, korlátolt csürhe, az orránál tovább nem lát. Ez így is marad.

Johnny336 2008.01.08. 13:08:06

Kedves 350-el autózó, nagymenő lények!

Szerintetek pont az X5 BMW-re fáj a foga a pórnépnek? Nem gondolhatjátok komolyan...
Ti is tisztában vagytok vele, hogy az csak kispályás magamutogatásra van (különben miért vennétek ilyet). Igazi nagymenő vagy? Járjál Porsche-val, Bentley-vel, Rolls-Royce-szal. Vagy vegyél régi amcsi benzintemetőt, tip-top felújítva.
Ismerek olyat, akinek drágább a kocsija, mint a mellette parkoló kocsik együtt, mégsem szidom, mert kultúr módjára normálisan parkol...pedig szidhatnám irigységből.

Az a baj, hogy azt hiszik ezek a nudlihuszárok, hogy ők valakik, mert összekapartak elég zsetont egy 20 millás paripára. Pedig csak kiskutyák a "nagyokhoz" képest.
Azokra irigykedem. De nem szidom, és nézem le.

feketebarany666 2008.01.08. 13:08:21

Nem ertitek hogy ott kell sorban allni a vizsgahoz?
Hisztizzetek a kff nel hogy episenek uj vizsgabazist ahol elfernek a pacinsek.
/a kapubeallo az mas, oda tenyleg nem szabad allni/

Lacee 2008.01.08. 13:31:16

Ahogy Johnny mondja, nem biztos, hogy attólmég mert nagy drága autód van vagy valaki. Hamár itt tartunk 1 szép oldtimerhez kicsit több ízlés meg kifinomultság kell, mint ezekhez a benzin / gázolajtemetőkhöz, legyen az oldtimer is akár 1 nagy bálna Merci. Mellékesen meg, valóban én bevallóm irigy vagyok azokra a fasszopókra, akik az egyébként tuti járgányaikat semmivel ki nem érdemelték. Jaaa, hogy összesikkasztota vagy össszeadócsalta az árát? Én kérek elnézést. Valóban megerőltető lehetett. Miért nem a becsületes emberek vannak itt felül? Miért ezek a hadnemondjam... Bár ez egyszerű képlet. A pénz hatalom. Ráadásul csak pénzből lesz pénz. És a becsületes embernek többnyire nincs pénze, vagy legalábbis messze nem ennyi, hiszen nem lop, nem csal, nem hazudik. Kíváncsi vagyok hogy a magyar presztizsautóflotta hány százaléka van becsületes munkabérből, bevételből. Jó tudom pl az építőiparban 1 alvállalkozónak ki nem fizetett 20 millióból simán kijön 1 ilyen, sőt ha még az áfát is visszaigénylitek, akkor még pár + extrát is megvehettek bele. Tök jó.

Johnny336 2008.01.08. 14:01:12

Télleg Silent, jött már válasz a kapitány úrtól?
Aztán jöhet majd az új poszt. Kirúgattuk Csontos Anitát! :)))

EBEUSS (törölt) 2008.01.08. 14:03:18

Csak azt tudnám, hogy egy balesetnél miért kell még a rendőrautónak is duzzasztania a dugót? Most az Astoriánál van egy baleset, de hogy miért foglalja el a szembejövő oldal egyik sávját a rendőrautó, az rejtély számomra:
www.utv.hu/index.php?content=st9

pirosceruza 2008.01.08. 14:05:51

Johnny
Te sem gondolhatod komolyan, hogy egy ma délelőtt elküldött levélre a Magyar királyi rendőrség még ma reagálni is fog.
Viszont fog, mint fentebb már írtam, elkerülhetetlenül, mivel a felettes szerven keresztül is megkapták a levelet. Innentől kezdve el sem sunnyoghatják.

Johnny336 2008.01.08. 14:12:09

Amikor rányomtam, hogy "komment küldése" már rájöttem, hogy max. költői kérdésként kellett volna feltennem, várt válasz nélkül. Nézd el nekem, hisz még oly fiatal és naív vagyok :)

EBEUSS (törölt) 2008.01.08. 14:15:18

EBEUSS 2008.01.08. 14:03:18

Lehet, hogy olvassák a blogot a BRFK -nál? :)
Amint beírtam a postot, pár perc múlva elparkolt a rendőrautó a használaton kívüli villamossinekre...

Ignotus 2008.01.08. 14:15:23

Szép napot mindenkinek!
Mivel én voltam az, akit a óbudai kapság ügyeletes rendőrnője intézkedés helyett elhajtott kff-hez, hadd köszönjem meg mindenkinek az itt leírt véleményét.

A tények kedvéért, kiegészítésként:

- Tényleg csak a balra nagy ívben kanyarodók sávjában tudtam, forgalommal szemben, lemenni a rakpartra. Nem barna állandó jelleggel hátul az alsógatyám, de az vesse rám az első követ, aki oda mer menni, és szólni ezeknek a 150 kilós, terepjárós izomagyaknak...

- Nem általában a rendőröket hibáztatom, hanem azt a (remélem csak) pár embert, aki a rendőri munkát egy "muszájvalahogypénztkeresni" indíttatásból végzi. Gondolom, közülük egyikükkel akadhattam össze tegnap...

- Azért arra én is kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a Szerv reakciója, hiszen minden bejövő hívást rögzítenek, így nem nehéz visszakeresni a történteket...

- Ja, és ma már nem várakozott senki szabálytalanul a műszaki állomás bejáratánál. Lehet, h vizsgáztatási szünnap van...?! :)))

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.01.08. 15:01:40

Johnny336: Válasz pár óra alatt a rendőrségtől??? :)))))

Vladimir Harkonnen 2008.01.08. 18:06:26

Magyar parkolási morál:

[url=kepfeltoltes.hu/view/080108/070904_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]kepfeltoltes.hu/thumb/080108/070904_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url]

Ezen a helyen 10 m-rel távolabb kifejezetten utánfutós autóknak való parkoló helyek vannak, ráadásul ott adják ki a nagy cuccokat, csak fizetni kell az Üf.-on!

És akkor mi van, ha kimegy a rendőr, vagy a közterületes? Mátyás király arcképe gazdát cserél, és máris el van simítva az ügy!

isti77 2008.01.08. 18:50:54

Kedves Kanpulyka,

A Te reakciódból pedig az süt le, hogy milyen értelmes vagy.
Elmagyarázom neked, hogy az emberek miért állnak sorba a Mozaik utcánál. Hogy levizsgáztassák az AUTÓJUKAT. Érted már? Nem kényelemből állnak oda, hanem azért, mert konkrétan az az a dolog (ezt neked nem tudom érthetőbben leírni), ami neked útban van, amit be kell vinni abba a nagy udvarba, azon belül abba a nagy épületbe, majd ha sorra kerülnek. Világos?
Ezért nagyon gáz az összehasonlításod az otthona előtt 200 métert gyalogolni nem képes valakivel (ez lennél te?), mert otthon nincs semmi intéznivalód az autóval kapcsolatban, egyszerűen ott kell hagyni, ahol éppen parkolóhelyet találsz. A vizsgaközpontban viszont az autó a "főszereplő", ott mindenki arra kíváncsi, azért mész oda, hogy levizsgáztasd.
Most már megvan végre?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.01.08. 19:42:40

Perillustris: Lehet, hogy lesz előbb-utóbb újabb fajta, ha minden jól megy... ;)

no most aztán erősen megmondom a magamét, egyébként sültkolbászt vacsoráztam jégcsapretekkel 2008.01.08. 20:48:19

rendőrség?

vannak még olyanok, akik nem tudják, hogy rendőrség gyakorlatilag nem létezik?

évek óta járok kocsivan pesten, soha semmilyen rendőri intézkedést nem láttam, soha egyetlen telekjáróstahót, audisbűnözőt, béemvés rövidpéniszt nem láttam lekapcsolva. soha.

néha elgondolkodom, hogy miért költök annyi pénzt, hogy rendben legyenek az autó "papírjai", mikor egyszerűen nincs, aki ellenőrzi, nyugodtan mászkálhaték fűnyíróval, úthengerrel, motorosszánnal az utcán.

szabályok? parkolás? könyörgöm, senkinek nem tűnt még fel, hogy pontosan azt csinálsz a kocsival az utcán, amit akarsz? ott parkolsz, ott fordulsz meg, ott mész, ahol akarsz.

és akkor a süketnéma vak újszülött felhívja a rendőrséget.
hát a 2 hónapos kislányom dörzsölt, tapasztalt maffiózó hozzád képest.
rendőrség, a bunkók országában, persze, ébresztő!

a matrica viszont annyira jó ötlet, hogy nem is értem, miért nem nyomja még valami szabadságharcos, én azonnal rendelnék 50-100 darabot.

Rocko- 2008.01.08. 21:49:33

Perillustris 2008.01.08. 19:37:08
az "igen" verzióból nem tudsz egy szerkeszthető vagy vektoros verziót?

Radical Massza 2008.01.09. 00:56:43

isti77, ugyebár van ott parkoló is? Jé, kettő is.
Ugye időpontra megy az ember, mármint a földi halandó? Hát persze.
Akkor mi a faszért is csinál útból parkolósávot a tahója? Miért is hajt bele szemből a pirosba, ahogy állandóan csinálják a nepperek, mert lusták kivárni a lámpát?
Végülis megtehetik. A 3. ker lefizetve a sziget maffiózói által, rendőr nem teheti be lábát mikor megy a szezon meg terül az anyag, vagy futnak az illegál gyorsulásik. A mozaik sarok pedig pici ügy egy zsíros rendőrnek, bár nem sokáig, mert érik már az ügy..

Hawkeye 2008.01.09. 08:23:30

Radical Massza, nálad a pont!!!

Az óbudai rendőrséggel pont ez a helyzet!

Istinek meg annyi, hogy elvileg egy autónak se kellene várakozni a vizsgára, mert időpontra jönnek. Belül pedig legalább 5 - 6 elfér, ha nem tudtak pontosan érkezni. Kívül meg legalább 50 szabályos parkolóhely van.

De ha ez nem így lenne, akkor sincs joga sehol a világon senkinek a másik közlekedőt a szembeforgalomba kényszeríteni.
Kivéve Magyarországon!!!

hukk 2008.01.09. 08:37:00

Igaza van a jégcsapretkes úrnak, budapesten, nappal, bármit lehet csinálni, rendőri intézkedést "kiprovokálni" semmivel nem lehet. És nem csak azért, mert a zsaruk szarnak a szabélysértőkre, de egyszerüen kevesen vannak. Órákat lehet autózni a városon keresztül-kasul, anélkül hogy rendőrt látnánk. Persze vannak fix helyek, ahol mindig állnak, de járöröző rendőrautóból lényegesen kevesebb van, mint pár éve.
Este/Éjjel, főleg péntek-szombaton már van esély belefutni igazoltatásba.

Johnny336 2008.01.09. 09:33:02

Annyit szólnék hozzá, hogy a rendőrség nincs az illegális gyorsulók "zsebében". Pláne nem a szigeten...ez tévedés.
Egyébként télleg eléggé gyatra a rendőri jelenlét mindenfele. De azt azért cáfolnám, hogy büntetlenül tehetsz meg bármit, mindenki le fogja szarni.

Hawkeye 2008.01.09. 14:24:08

Johnny336

A rendőrség nem az illegális gyorsulók zsebében van, hanem a 3 darab szigeti kábítószerterítő műintézmény főrendőr tulajdonosának a zsebében.
Coronita és Társai...
Tudod...

Perillustris 2008.01.09. 15:18:54

Nincsenek meg sajnos a vektoros változatok, de utánakeresek.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.01.09. 16:19:30

Rocko: Csinálok én sajátot, ha lesz egy szusszanásnyi időm! ;)

Rocko- 2008.01.09. 21:16:41

Perillustris 2008.01.09. 15:18:54
ok, köfi.

SilentSound · autozz.blog.hu 2008.01.09. 16:19:30
de csak kreatívan! ez az egyetlen, ami tetszik, még nyomtatni is tudnék belőle matricát. aztán ő meg kapargassa.

valaki 2008.01.17. 12:56:46

Jobb lenne ha mindenki a saját dolgával foglalkozna. Nem tudom, hogy miért vár valaki valamit a rendőrségtől. Elsőnek megemlíteném azt, hogy szerintem te is ott vizsgáztatod az autódat és tuti te is úgy parkolsz.
Nem vitatkozni kell hanem betartani a szabályokat és úgy közlekedni ahogy a "szabályok" engedik. Persze a szabályokat nem lehet mindig betartani de a legbiztosabbakat, igen. Ha mindenki tudná a kreszt aki megkapja a jogsit akkor nem lenne annnyi feljelentés és baleset. Mindenkinek el kellene gondolkoznia azon, hogy úgy vezett, hogy "soha" ne történhessssssen semmi! Ez nincs meg. Nem a rendőrökkel kell foglalkozni, hanem saját magunkkal. Jobb kézes???? Valaki ezt tudja??? Nem úgy veszem észre!!! Pedig ez csak egy alap kérdés!!! Mindenki tudja a saját feladatát és az illetékességi területét! A telefonos asszony, igenis nagyon sok feladatot láááááááttttt el, és segít rajtad. Nagyon összetett a munkája és szerintem jól végzi. Ha már vagy olyan bátor és kiírtad a nevét akkor te is ezt megcsinálhatnád, hogy legalább tudja azt, hogy kiszól bele abba aki nem is ért hozzá. Legalább mutasd meg, hogy ki vagy legalább ő is tuddddddd kihez irni. Bátor mindenki addig, míg nem kell felfedni a kilétét. Szerintem Ő tudja mit kell csinálni és mi a feladata és milyen szabályok vonatkoznak rá. Ha nem tetszik a rendszer irj a megfelelő szervhez és kérj jogszabály módosítást, és ne legyél nagyon BUNKÓÓÓÓÓ!

Radical Massza 2008.01.17. 17:57:12

Kedves kislányom valaki, mesélnék neked a hozzászólásodra kis estimesét.
Nem tudok a saját dolgommal foglalkozni, ha a nevezett szabálytalankodó gépjárművek feltartanak és szabálytalanságra kényszerítenek.
Azért várom el a rendőrségtől a feladata teljesítését, mert ez a dolguk. Ha majd megerőszakolnak vagy kirabolnak, nehogy számon kérd a rendőrségen, hogy keressék meg a tettest, jóóóó?
Ha ott vizsgáztatnám az autóm, akkor sem állnék mások útjába szabálytalanul, mert nem így szocializáltak. Tudod, gyerekszoba, ha már a KRESZ magas léc neked. Nem is állnék be a külsős kliens elé, mint a nepperek teszik tömegével, de ez másik téma, ezért viszem máshova az autóm a mozaik helyett.
A III. kerben pedig külön történet a rendőrségi jelenlét a szabálytalanra sötétített rendőrautóban szabálytalankodó, gengszterekkel parolázó egyenruhásokkal. Persze tudom, ők is a munkájukat végzik és ráadásul jóóóóóól.
Jogszabálymódosításra pedig nincs szükség a fenti probléma megoldására, van elég alkalmazhatóóóó.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása