Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Elvágom a nyakad!

2008.01.14. 08:18 :: SilentSound

Annyi erőszakos sztori volt mostanában a blogon, hogy most már minden olvasónk agresszivitásfüggő lett. Itt a napi adag Józseftől, több mint egy év távlatából, vélhetően egyéb villanymédiumról visszaidézve. Az idő miatt az ékezetek erősen elhasználódtak, lemorzsolódtak, de így is élvezhető. Beszállás után ajtókat bezárni!
Mentunk a parommal dokihoz a mult heten (terhes vizsgalat ). O vezetett. 1 nyomorult bilikek Audi A2-es eroszakoskodott velunk az uton. A parom nem vezet rosszul es elfogult sem vagyok amikor ezeket a sorokat irom. A lenyeg a ficko kiugrott az autobol es anyazni kezdett az en ablakomnal. Ez meglepett, mert nem en vezettem, de csak nekem szentelte az a nyomdafesteket nem turo monologjat. Eldurrant az agyam. Gondoltam kiszallok es megbeszeljuk. Nem akart kiengedni es nekifeszult az ajtonak, hogy ez ne is sikeruljon. Erre en is nekifeszultem es kezdtem eltolni ajtoval 1utt. Aki latta a reglapom az el tudja kepzelni hogy nem igazan ellenfel 1 45 ev kornyeki a vallamig alig ero ficko ajtoval 1utt. Annyira nekifeszult a vegen hogy mar feltem behorpad az ajto igy engedtem. Erre elviharzott.

Gondoltam nem megyek utana, mert a paromat nem akartam felidegesiteni a doki elott. Magamban puffogtam. Elorebb gurultunk es en le is higgadtam, nekem ez gyorsan megy :) Nos a parom mondja a ficko megint kiugrott es vmit. keres a csomagtartojaban. Erre odajott feltepi az ajtot es 1 40 cm hosszu bortokba rejtett kessel el kezd hadonaszni ha nagy a pofam akkor most szalljak ki. Talan ertheto hogy nem tettem. Be votl gargyulva teljesen. Mondtam rakja le es ugy beszeljuk meg. Nem akarta , biztos felt hogy vki. kozbe ellopja amig verem a fejet a betonba. A "kis kocsog" volt a legenyhebb kifejezese reszemre. "Elvagom a nyakad" hangzott el sokadszorra. Sajnaltam.

No de a lenyeg tovabbmentunk miutan bevagta az ajtot es lekopte a kocsit. Nem is erdekelt erdekes modon. Nem akarom mar megverni. Tudom merre jar, hova viszi a gyereket suliba. Szoval nem lenne nehez megtalalnom, agyonvernem vagy feljelentenem. Most csak szomoru vagyok, hogy vannak ilyen agressziv emberek az utakon. Es szomoru vagyok azert is mert ennyire elvesztettem a fejem es kihozott a sodrombol. Mar nem szeretek vezetni ugy mint regen. Koszonheto az ilyen barmoknak.

Ja es meg vmi. Aki olvasod es vezetsz es nem hasznalod az iranyjelzod, kerlek tedd meg a kedvemert, ha a rendornek nem is. Tudjatok sok futyi azt hiszi hogy jol vezet, de ez nem igy van, inkabb azok vezetnek jol akik kivedik a "nagymenok" hoskodeseit. Az iranyjelzo jo dolog higgyetek nekem, igy nagyobb az esely hogy tudjak merre mesz es talan nem mennek beled. Koszonom :)

107 komment

Címkék: biztonság autó hülye veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Radical Massza 2008.01.14. 10:59:08

Ha a teljes rendszáma megvan, légyszi dobd már fel ide. Van pár ember, aki már unja ezeket a törvények felett állókat.

rognork 2008.01.14. 10:59:13

kdu
a2

több mint elég

Netuddki. 2008.01.14. 11:04:39

Most nem azért de miért nem lehetett feljelentést tenni?
Főleg, hogy tudod a rendszámát. Pontos személyleírást adsz róla meg a halefról, a párod pedig bizonyítja. Szerintem egy próbát megért volna.
Sajnos azért futkároznak közöttünk ilyen elmebetegek, mert nem teszünk ellene.

Terveüdekszi 2008.01.14. 11:07:59

Feljelenteni? Muhaha... Miután leparkol, fókolajjal végigönteni a szarját. Persze alattomosan, hogy ne vegye észre. Esetleg csákányt a motorháztetőbe. :-)

Bambano 2008.01.14. 11:08:00

Radical Massza: az a pár ember, aki unja a törvények felett állókat, szintén törvények felett áll? Vagy különben mit jelent az, hogy unja?

Roltii 2008.01.14. 11:08:00

bamboo:
olyan előzménye nem lehetett, amiért kést kell rántani, vagy eleve kiszállni az autóból...

Netuddki. 2008.01.14. 11:08:42

Ja közben láttam, hogy 2 hét múlva tettél. Hát az már lópisztolyt sem ér. Akkor rögtön, ott helyben, amíg a fószer ott ácsorog a bicskájával.
Aztán már a rendőrök dolga utánaeredni.

Roltii 2008.01.14. 11:09:08

Terveüdekszi:
gratulálok, még véletlenül se süllyednél le az ő szintjére...barom

Szemafor 2008.01.14. 11:09:37

Csak adalék előzménynek : 1 busz cammogott előttünk a sorbanés csorogtunk utána, majd kikerültük. Az idióta mögöttünk száguldozott 1ik sávból a másikba. Mikor mi kikerültük a buszt még sehol sem volt csak a távolból közeledett nagy erőkkel szlalomozva.
Az pedig, hogy nem akartam a páromat idegesnek látni mivel terhes volt és ha jól tudom bármilyen idegeskedésnél elmehet a baba. Azt már mondanom se kell, hogy nem adták könnyen! Azóta megszületett és egészséges kis lurkó :)
Persze a párom előbb veri el az illetőt mint én :) Oda is rakta a kezét a nyakamhoz, mondván később jobb 1 karral élni, mint férj és apa nélkül felnevelni a kicsit :)
Bővebb rendszámot nem tok.

KopaszMercis 2008.01.14. 11:22:58

Szemafor:
tetszik a sztoridba, hogy nem mentegeted magad.. te is hibaztal egy picit es belatod, aztan lehigadtal es leszartad.
Legalabb latszik, hogy emberbol vagy, es a kevesbbe szar felebol (ugy hogy meg csak veletlenul sem lehet rad mondani, hogy balek).
Mondjuk nekem egyszer szalltak ki, hogy na akkor jatszuk le, en letekertem az ablakot (mar elotte amugy joval, mindig lehuzott ablakkal utazok), majd kiorditottam, hogy nekem ilyen baromsagra nincs idom, gazfroccs es kikerultem... ugy kapkodott, hogy utolerjen, szaladt be az autoba, de mar keso volt.
Amugy nem adott meg nekem egy jobbkezet, semmi bocsi integetes, vagy veszvillogo vagy akarmi.. es amikor mar felperce fekudtem a dudan - en sem vagyok tokeletes s akkor mi van? - akkor allt meg.
Majom...

Cartman 2008.01.14. 11:25:32

"Mar nem szeretek vezetni ugy mint regen. Koszonheto az ilyen barmoknak." Ezzel én is így vagyok. Pedig régen még motoroztam is. Ma már ezt elképzelhetetlennek tartom. Elmegyek A-ból B-be, (talán) túlságosan is visszafogottan, lehetőleg kerülve az idiótákat, de eszembe se jut, hogy csak úgy autókázzunk egyet a családdal, vagy barátokkal, mint régen.

Aszi 2008.01.14. 11:27:05

Ez nem való ebbe a blogba, ezzel az erővel kocsmai verekedéseket is le lehetne írni.

gizibácsi 2008.01.14. 11:33:36

Radical Massza: miért nem jelenti fel? Nekem egy ilyen köcsög egyszer még az oldalsó ablakomat is betörte. Volt tanúm is, a rendszámát is láttuk, fel is jelentettem. Elment rá egy napom (mire kijöttek helyszínelni, aztán be kellett mennem a rendőrségre, felvették a jegyzőkönyvet, stb.). Tudod, mi lett a vége? Megszüntették a nyomozást, mert a rend éber őrei nem tudták megtalálni a f@szit... állítólag a kocsi bérbe volt adva egy cégnek, akik sajnos nem tudták, éppen ki vezetett, stb. Én pl. kimondottan sajnáltam, hogy nem lőttem le, mert akkor utánam kutattak volna hiába, és egy paraszttal kevesebb terrorizálná a normális közlekedőket.

KGyST · http://repules.tumblr.com 2008.01.14. 11:43:33

Szemafor:

Ott toltad el a dolgot, hogy rosszul kommunikáltál azzal a hülyével. Én is kerültem hasonló szituációba, és a REND, ezen belül is a RENDŐR, valamint a RENDSZÁM szavak nagyon sokszori elmondása sokat segít.

Ugyanis, az emberek öntudatlanul azt hiszik, hogy autóban ülve egyrészt védettek (légzsák), másrészt, attól, hogy vezetés közben nem néznek a másik szemébe, arctalanoknak és felismerhetetleneknek gondolják magukat (mint tüntetésen, a tömegben), emiatt sokkal hamarabb átugorják a gátlásaikat, és csinálnak butaságokat.

Ha Te megemlíted neki, hogy nem arctalan (KDU-xxx), és hogy RENDŐRT hívsz, és van tanúd, akkor ő sem lesz teljesen hülye, gondold el, neki, aki minden másnap megcsinál egy ilyet, sokkal több bürokrácia minden sértett miatt bíróságra járni. Ráadásul, neki elég egyszer vesztenie.

Csak be kell ezeket a mechanizmusokat kapcsolnod benne.

Ja, és ha van a mobilodban fényképező, azt erre találták ki, főleg a késes dolgokra. Azt még a YouTube-ra is is teheted.

S. Annyi 2008.01.14. 11:44:18

Egyszer beszélgettem Farkas Bertalanal és azt mondtam neki: Az emberiség felét ki kéne lőni az űrbe. Mire azt válaszolta nekem: Kevés!!!

Vizi Péter 2008.01.14. 11:45:08

Hasonló esetem volt nekem is, ott a kopasz, miután életveszélyesen kanyarban leelőzött (én is és a szembejövő is hatalmasat fékeztünk...), még mutogatott is nekem. Visszamutattam, kiszállt, összerúgdosta az autót, leköpdöste, kb. 5 percig állt a főutcán oda-vissza a forgalom délután fél hatkor. Mikor visszaült, én elviharzottam a rendőrörsre, ami akkorra bezárt!!! Felhívtam a rendőrséget, csak azt kérdeztték, van-e személyi sérülés, vagy vagyoni kár. Mondom, hogy nincs (igen strapabíró a S120L). Erre azt mondja, akkor mi az ügy? Folytassam?

KGyST · http://repules.tumblr.com 2008.01.14. 11:45:28

Az a lényeg, nem kell feljelenteni, elég csak felhívni a figyelmét erre a lehetőségre, az valszeg lehűti a fejét.

S. Annyi 2008.01.14. 11:47:01

Ja! És egyszer, mikor már nagyon kevés lesz a kaja és a disznókat nem fogjuk tudni etetni, lesz elég biomassza.

cirrmurr 2008.01.14. 11:52:46

Gázspré (pepper)vagy gázpisztoly . engedély nélkül vásárolható, a gázpisztolyhoz 2000 ft viselési illetéket be kell fizetni a kapitányságon.


Szeretteim! 2 méternél közelebb késés embert SOSE engedjetek, főleg ha családotok is van akiről gondoskodni senki se fog helyetted.

Nerve 2008.01.14. 11:56:02

Én személy szerint gázspray-t tartok a kocsiban, kéznél. Aztán ha jön egy ilyen barom, az egész flakont az arcába nyomom. Utána meg még össze is verem és este nyugodtan alszom, mert szebbé tettem a világot:)

KGyST · http://repules.tumblr.com 2008.01.14. 11:59:18

Nerve:

A gázspré a legrosszabb, mert ha Te előveszed, akkor a másik, ha igazán kemény csávó, visszalő egy páncéltörő ágyúval.

Neked viszont hamis biztonságtudatot (önbizalmat, kezdeményezőkészséget, stb) ad.

Nerve 2008.01.14. 12:01:57

Vizi Péter: Esetedben az ügy lehet garázdaság vagy közveszély okozás.

Nerve 2008.01.14. 12:05:23

KGyST: Ha lefújom hidd el nekem ő már nem fog semmit se elővenni. Persze meg kell őrizni a lépéselőnyt nem szabad időt adni neki, hogy felkészüljön. Ha váratlanul és habozás nélkül támadsz vissza, nem lesz ideje reagálni rá.

cirrmurr 2008.01.14. 12:06:56

KGyST

Az átlag frusztrált/válófélben lévő parasztnál mex egy csavarhuzó vagy kés van. A páncéltörő ritkább.

Szemafor 2008.01.14. 12:07:39

Pajtások ha szabad így fogalmaznom. Először is nem a fickón járt az eszem ha nem a gyerekemen.
Aki ha "elmegy" akkor kinyírom a fickót és ezt most értsd szó szerint. Kezd leszállni ismét a köd az agyamra, ahogy újra előjönnek az emlékek. Én sem vagyok jobb és ez bánt.Talán csak annyi, hogy én nem ugrom neki senkinek és cska magamban "szentségelek". Nincs bennem megértés az ilyen emberekkel szemben. A holdra való kilövése az ilyneknek nagyon megfelelne nekem :) Próbálom kerülni az ilyen szituációt és nem száguldozom és próbálok normálisan vezetni. Már nem szeretek autózni mert gyomoridegem lesz a sok hülyétől. Ma motorra ülök és remélem senki nem gázol el :)

Vizi Péter 2008.01.14. 12:10:56

Tudom, próbáltam is győzködni a rendőrt, de ő kilátásba helyezte a rám váró procedúrát és a tuti eredménytelenséget. Ez a valós helyzet. Ha Te nem tudod magad megvédeni, fújhatod. A rendőr meg arra jó, hogy a település vége tábla előtt 3 méterrel leradarozzon 59-cel. Egy felindult állapotomban kipróbáltam, az út szélén igazoltató rendőrtől 50 méterre megfordulok a 4 sávos úton, át a dupla záróvonalon. Az orruk előtt úgy, hogy visszajövet előttük tépjek el. Szerintetek csináltak valamit? ÁÁÁÁ! Sokkal izgalmasabb a papírokat böngészni, hátha lejárt valakinek a zöldkártyája. Vazze.

mxplanet 2008.01.14. 12:13:01

kispolgári viselkedés

hukk 2008.01.14. 12:16:49

Nálam is ott a gázspray, bár elővenni eddig csak egyszer kellett. Parkolóhelyet kerestem (indexeltem), emiatt lassan mentem, erre egy bőrhajú fasz rámdudál. Bemutatok neki, erre kiugrik a kocsiból, és elkezdi tépkedni fel a bezárt ajtót. Erre komótosan előveszem a spray-t megkocogtatom vele az üveget, erre abbahagyta az ajtó feltépkedését. Még mindott pár kurvaanyádat, majd beült a kocsijába és elhajtott.

Becher 2008.01.14. 12:18:35

Nehéz manapság úgy közlekedni, hogy az ember minimum ne húzza fel magát. Engem a legjobban az bosszant, hogy a hatalmas kocsikkal járó p...-ák miért nem tudnak leállni a parkolóba. Nap mint nap "közlekedési káosz" alakul ki a Hűvösvölgyi Stop shopnál, ahol a "barmok" úgy építették a mélygarázst, hogy csak 2 autó fér el egymás mellett a lehajtón. És persze a sok mozgáskorlátozott onnan 10 lépcső megtételével nem tud felséteálni a boltba. Mindig kiakadok, és szidom őket, majd megfogadom, hogy szarvasrácsot tetetek a kocsra és az összeset meghúzom - vagy veszek egy wartburgot és beléjük megyek, majd bután nézek - nő létemre talán még el is hiszik, hogy béna vagyok :).
De már úton is akadtam össze bunkóval. A Törökvésziről akartam a Kapyra jutni és balra kellett kanyarodnom. Jöttek szembe vagy 5-en és én balga nem találtam ki merre akarnak menni - index persze sehol sem villogott. Mira egy mercis rátámaszkodott a dudára. Rossz napomat fogta ki, mert az ablakot lehúzva, kecses középső ujjamat kitárva adtam tudtára mi a véleményem. Utána még játszott velem egy kis versenyesdit a Kapyn, de miután majdnem belement egy álló autóban úgy döntöttem menjen a fenébe. Másnap busszal mentem és láttam a fickót is - egy kb 40-es menedzser típusú hányadék volt.

Fischer 2008.01.14. 12:21:10

Hát igen, az asszonyt én sem húznám fel egy ilyen helyzetben, de ha rendszeresen egy környéken jár a delikvens, azért legközelebb tanúmentes helyzetben megkocogtatnám a vállát a parabellummal, és megkérdezném, hogy gondolta... ;-)

Mindenesetre az egy érdekes dolog, hogy miért a Te oldaladra állt, és nem a Feleségedhez...
Valószínűleg belegondolt, hogy ha a másik oldalon kezd el huszárkodni, nálad is hamarabb elfogyhat a cérna...
Legalábbis ha ezt mondjuk a Kedvesem oldalán kezdi el, különösen, ha ott mutogatja a kést, akkor nálam pillanatok alatt filmszakadás lesz, aztán a saját késével hirtelen felindulásból elkövetett emberölés, és ha szerencsém van, önvédelem, ha nincs, felfüggesztett...

De amíg nem kell bevonulnom érte, addig megéri a féregirtás!...

Ahmed Necsináld 2008.01.14. 12:21:59

Az edzőm mesélte (és olyan ember volt, hogy ki is néztem belőle) valamikor a nyolcvanas években, hogy bevágott elé egy Lada, index nélkül. Utolérte a pirosnál, nagynyugodtan odasétált, bekopogott. Az illető letekerte az ablakot, ő behajolt és letörte az indexkart. "Erre úgysincs szükséged." Oszt otthagyta.

Fischer 2008.01.14. 12:32:40

Minden Kedves Érdeklődőnek!

A gázspray használatával a tapasztalataim alapján érdemes vigyázni.

Egy kétes helyzetben engem már fújtak szembe vele, ami csak arra volt jó, hogy a homályos látásomon és a módszeren feldühödve nálam filmszakadás lett belőle, nem is emlékeztem, mit csináltam, de a tanúk vallomásai alapján levertem az összes szembenállót.

Mivel kiszámíthatatlan, hogy ki hogyan reagál a gázspray - ra, érdemes meggondolni a használatát... Mert a használónak nem az a célja, hogy kezelhetetlen állattá változtassa a támadóját, hanem a harcképtelenné tétel, amit vagy ésszel, vagy drasztikusabb eszközökkel tud inkább elérni...
Véleményem szerint a gázspray hamis biztonságérzetet ad csupán, esetleg pár másodperc menekülési esélyt...

EBEUSS (törölt) 2008.01.14. 12:38:24

Jó régen történt, hogy a belvárosban a Galamb utcában, dupla soron parkoló autó nyitott ajtaja mellett traccsolt vagy 5 "ember", ezzel jelentősen leszűkítve a tovább haladás lehetőségét. Dáciával érkeztem, és dirket kicsit nyikorgósat fékeztem amikor hozzájuk értem. Kaptam a pofámra rendesen. Anyukám minden volt, csak úrinő nem. Pofont nem kaptam, mert 15 méterre 2 rendőr ellenőrizte a belvárosi behajtási engedély meglétét. Ezeknek persze nem volt, de mindegy. Szóval olcsón megúsztam, 19 éves voltam, de azóta is emlékszem arra a tehetelen helyzetre.
Azóta inkább kerülöm a "balhét", és úgy látszik sikerrel.

Senkit nem tartok fel, mert általában én vagyok a leggorsabb. Ha mégis, akkor rögtön vészvillantok, hogy bocs béna voltam. Nem erőszakoskodom, legtöbbször úgy váltok sávot, hogy a másiknak ne legyen beleszólása. Ne tudjon kiszúrni velem akkor sem ha ezt szeretné. Ha a jóindulatától függök, akkor index, szépen kivárva egy udvarias mohikánt aki beenged, aztán normál pozícióból már lehet is leelőzni az udvariatlanokat is.

Így is biztos sokan nem szeretnek a szlalomozgatásom miatt, de őket akkor látom utoljára. Ha meg egy faszparasztot előzök le, és utánam jön, abból max. egy verseny lesz... Elválik, hogy ki a gyorsabb/ügyesebb aztán ezt elismerve el lehet köszönni.

Egyébként szerintem forgalmi szituációval nem lehet annyira felbőszíteni senkit, hogy kést rántson! Nem hallottam még olyat, hogy öreg nénikéket reguláztak volna meg a kopaszok, pedig az öreg nénikék profik a feltartásban, meg minden földi jóban! :D
A baj ott szokott kezdődni, amikor visszaszólsz! Ez lehet akár egy indokolatlan, de tudatos fékezés, féklámpavillantás, ködlámpavillantás, nemzetközi kézjelzések használata, vagy látványos, csakazértis feltartás. Ilyeneken rágnak be az izomagyak, és nem egy béna elékanyarodás miatt. Amiatt max. dudál egyet, hogy: anyád! Ha erre bármit reagálsz az már nem fog tetszeni neki, mert az ő anyukáját senki ne szídja! Tisztára mint az általánosban! :)

Ezeket a szabályokat betartva, nem szokot afférom lenni. Ha meg mutogathanékom van, akkor megnézem, hogy kiül az autóban. :)
Egy mosolyogva elengedett stikk-stikk újjforgatás néha azért belőlem is előjön. Aztán ha erre válaszolnak, azt már le se szarom, meg már arrébb is vagyok pár száz méterrel...

Perillustris 2008.01.14. 12:46:14

Tenyleg ovatosan a gazspray-vel.

Engem is lefujtak egyszer, nem is csipett, hazamentem, elmosogattam, felmostam a padlot, kimostam a ruhakat, leporoltam a polcokat, foztem vacsorat. A baratnom vegkepp nem ertette.

Nagyon durva erzes volt, azota sokkal jobban vigyazok!

Szemafor 2008.01.14. 12:47:39

Az affer valszeg abból adódott, hogy a fickó utólért amikor már a busz eleje táján jártunk és szerinte lassan "előztünk" a 2 sávos úton. Nem siettünk ez tény kb. 30-40-el mentünk álló helyzetből "gyorsulva" addigra mivel előttünk vagy 20 méterre már újra állt a sor a piros lámpánál! A kézjelzsé csak annyi volt felemelt komplett 1 kézzel és 5 ujjal a párom részéről a fényszóró villogtatás után hogy " hova sietsz " ????

hukk 2008.01.14. 12:55:04

A szakértők szerint a pánclozott limuzin is csak pár másodperc védelmet ad, azalatt kell elmenekülni. Aki annyira hülye, hogy nekiáll emberkedni a fekete öves karatebajnokkal, csak azért mert sikerült lefújni, az meg is érdemli azt, amit utána kap.

0xFFFF 2008.01.14. 13:00:12

Gázspré rossz eszköz. Én nem vicceltem, amikor azt írtam, hogy az anyósülésen utazik egy 72-es villáskulcs. :) Azzal barátian hátbaveregetni - kizárólag nyugtatólagosan - valakit és a delikvens még a heréit is felbüfögi. Jöhet az késsel is, ez a kulcsocska 60 cm hosszú. Először orrbabököm, utána lapockán igazítom. Végeztünk, indít, elhalad.

JCSK 2008.01.14. 13:03:01

Egyet kell értenem azzal, hogy akinek nincsen gyomra és idege ezekhez a tahókhoz, nagyon gyorsan elveszti az autózás fílingjét.
Most nem kezdem el sorolni, hány ilyen "gyerünk szálljunk ki, kőkemény vagyok" hülyegyerekkel találkoztam én is és milyen szitukban voltam vele úgy, hogy nem értettem, hogy pontosan én mit is vétettem, de nekem is 1re gyorsabban kezd gyomoridegem lenni a vezetéstől, aminek vagy az lesz vége, hogy eladom a kocsit, vagy egyszer én is kiszállok és a saját szélvédőjével törlöm fel azt az "ember"-t, talán attól lehiggadok :(
Pedig amikor megkaptam a jogsit, én is szerettem vezetni...

lóláb 2008.01.14. 13:11:37

A gázspray rossz eszköz, annak aki edukálni akarja a bunkókat, hogy ne bunkóskodjanak vele többet, vagy maradandó kárt akar tenni bennük. Rossz eszköz azoknak is, akik meg akarják mutatni, hogy ők a faszagyerekek, akikkel aztán nem lehet szórakozni, mert mindnekit szétütnek. Jó eszköz viszont arra, hogyha egy tesztoszteron túltengéses faszt valami jelentéktelenség miatt elönti a vörös köd, akkor leszereld vele, addíg, amig ott nem hagyod a francba. Persze nem mondhatod utána el azt, hogy megvédted a becsületed, meg hogy veled aztán nem, lehet szórakozni, de nem is kell súlyos testi sértés, vagy emberölési kísérlet miatt a kaptárba vonulni.

KopaszMercis 2008.01.14. 13:11:47

Becher
En is agyfaszt kapok a huvosvolgyi stop shopban anyam kis dzsippjen van ilyen dogracs.. ha akarod kolcson adom, ugy is felujjitattja teljesen marciusban.. ranadlirozhatnank egyet egyutt :)

Kedvencem a shop stopban
Roki helyre nemet rendszamu audi a8 20-eves kis geci meg a kurvaja (magyar persze mind a 2 idegen nyelvet rendesen nem is tud) ES arpadsavos nagymagyrorszag matrica a lokhariton...
O akkora DE AKKORA magyar hogy a nemet allamnak fizet adot :)
Jah... sag schon :)

tra lala 2008.01.14. 13:13:39

"Nem hallottam még olyat, hogy öreg nénikéket reguláztak volna meg a kopaszok"

Ezt az esetet se mondták be a hiradók, öreg nénik meg ritkán blogolnak, hogy az interneten mondhassák el bajukat..

EBEUSS (törölt) 2008.01.14. 13:35:42

Egyébként érdekes megfigyelni, hogyan ugranak egymásnak az emberek itt a blogon. Ugyanígy megy ez az utcán is...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.01.14. 13:43:19

Néhány komment valahogy eltűnt, kéretik nem pótolni. Kösz.

gravy_t 2008.01.14. 13:45:21

nekem nem kell 2x mondani

taxis 2008.01.14. 13:46:32

kimoderálnak... ejyne ejyne :)

Kata 2008.01.14. 13:50:30

kuplung-egyes-padlógáz. néha életet menthet.

fotokaresz (törölt) · http://www.fotokaresz.hu 2008.01.14. 13:52:39

Azért teheti meg jó pár "ember" ezeket a dolgokat, mert nincs következménye. Minden hivatalos szerv a könnyebbik utat választja, amibe már munkát kell fektetni, vagy jobban utánajárni az már megúszható. Kíváncsi leszek milyen "elkapható" fog fizetni szabálysértésért 300.000 Ft-ot...
Hogy nem, a magát halhatatlannak képzelő minden táblára, lámpára magasról szaró apuka kedvence az is biztos. Nekik fenyegetőzni kötekedni leszorítgatni, rádudálni joguk van...
karesz
kareszka.extra.hu

Hawkeye 2008.01.14. 14:05:07

Tucatnyi hasonló szitu az elmúlt pár évben.

Rendőrség? Azok jó része "bikacsökös fakabát" verzió, akik a tömegoszlatáson (elég finoman írtam?) kívül semmire se jók. Egy társaságba járnak a 150 kilós kopasz izomagyakkal... Meg együtt biznyákolnak.
Hiába fordulsz hozzájuk. Lásd Ignotus esetét...

Megoldás? Azóta vipera, sokkoló a kesztyűtartóban, forgótáras az ülés alatt.
Nem várok másra, hogy megvédjen. A múltkor egyik igazoltatáskor a szerv kiszúrta a viperát, elmondtam miért, legyintett és elfordult...
Értelmes embernek látszott, pontosan tudta, hogy ő nem tud megvédeni, és nem is tartotta szükségesnek, hogy megfosszon azoktól az eszközöktől, amikkel esetleg én, magamat...

Tudom, hogy ilyeneket autóban nem szabad tartani. Ha megbüntetnek érte, kifizetem. De ezzel együtt vissza is teszem, mert engem akkor sem fog sz@rrá verni egy szteroidoktól elhülyült, őrjöngő gegszterivadék...

Mivel én soha nem bántok senkit, úgy gondolom, jogomban áll ezt mástól is elvárni, velem szemben!!!

Igazam van?

KopaszMercis 2008.01.14. 14:08:06

Jogodban nem all...
hogy erkolcsileg mi van az mar mas kerdes.
Amerikaban, ugy hogy az alkotmanyban benne van a jog is grizes kerdes.. hat meg itten, vad keleten.

Becher 2008.01.14. 14:08:18

Nahát örülök, hogy nem én vagyok az egyetlen ember, akit bosszant az a helyzet a shop stopban. A másik, amikor csak azért is fenn akarok megállni - gondolom szintén a 10 lépcsőfok miatt, de gyengébbeknek van lift is - és állnak egymás mögött, így az oldalt álló kocsikkal karöltve végképp megakadályozzák, hogy az ember le- sőt ilyenkor fel is jusson a mélygarázsból. Na mindegy nem untatom azokat, akik nem arra járnak és így megússzák ezt az emberi baromságból adódó, másokat bosszantó állapotot.

KopaszMercis 2008.01.14. 14:13:12

Becher: a ritka hangos kurvaanyazasaim egyike is ott szuletett.. hulye kurva ki akar elem tolatni a nagymercivel, es az utolso centiknel veszi eszre, hogy nem engedem ki.
Erre dudal orjon. En gyorsan leparkolok, mire kiengedtek mar kiszalltam es mentem at az uttesten.. jo nagyot gyorsitott aztan persze fekezett mert nem kezdtem el szedni a labam. Erre ki ordit, hogy "te hulye"
en meg bunko suttyo nem kovetendo primitiv allat modjara "hulye a budos kurva anyad te geci" a tolem 3-mre allo CIBes szekuritis legnagyobb csodalkozasara. Szegyelltem is magam...
az is nemet rendszamu volt.

Becher 2008.01.14. 14:19:23

Szerintem ezt sokáig lehetne folytatni, hogy ki milyen új káromkodásokat tanult ott meg, amiket korábban sose alkalmazott :). Időnként elfelejtem, hogy motoron és nem kocsiban ülök és olyankor is kinyílvánítom a véleményem. Pl. a Hűvösvölgyin egyszer hazafele. Első voltam a piros lámpánál, mögöttem egy busz - szerencsére a soffőr látta, hogy ott vagyok. Szerb A-ról jönnek ki a kocsik. Elég hosszú ott a két lámpa között az idő, hogy ő pirosat én meg zöldet kapja. Ettől függetlenül nem is lőttem ki, lassan indultam és majdnem elkaszáltak. Majd integet a kocsi vezetője, hogy bocs. Sok minden hagyta el akkor a számat, amit a gyalogosok, majd amikor mellé értem ő hallott. Ne köszöngessen nekem. Ha a busz nem veszi észre, hogy nem lövök ki, ha netalán pont elindulok ahogy vált a lámpa mind a 2x én húztam volna a rövidebbet.

Prez (törölt) 2008.01.14. 14:30:31

Én semmit nem hordok a kocsiban. De nem féltem, és ha ilyet csinálna valaki, simán elütöm. ha mellettem áll, akkor kormány kiteker, R+padlógáz. Kevesebb bajom lehet abból - értsd: könnyebb kimagyarázni - hogy hogyan ütöttem el valakit, aki az út közepén szaladgál, mint azt, hogy mit keres nálam egy baseball-ütő. Ha meg az illető azzal kezdi, hogy rárúg a kocsira, stb, akkor már úgyis mindegy lenne. Szerintem a legfélelmetesebb fegyver a közlekedőknél az az 1200-2000 kg vas, amit éppen hajt, én is ezzel támadok.

KopaszMercis 2008.01.14. 14:32:30

Hm... Huvosvolgyi motorozo csajszi. Kar, hogy mar nem vagyok facer =)
Erdekes.. megerne egy szociologiai "miset" (diplomamunkat?) a Shop Stop.. a sok paraszt neveletlen ujgazdag. Annyir nem all meg, hogy kihuzza az ember (GYALOG NEM ALL MEG) a bevasarlo kocsit. Egyszer jott egy csomo ilyen szakadt melos be reggeliert. Ok persze rogton kiengedtek.
Hihetelen, hogy a futtyogo mar reggel is ampullavval indito lepukkant melosok udvariasabbak es jol neveltebbek, mint a II.kerulet "kremkremje"
Gusztustalan...

rich 2008.01.14. 14:38:36

Bevallom őszintén... nekem vipera van a kesztyűtartómba :) de még sose kellett használni...

KopaszMercis 2008.01.14. 14:40:27

En szerintem operaval is lehet akkora fajdalmat okozni mint viperaval nem? :)

Prez (törölt) 2008.01.14. 14:41:48

na, nekem meg Budapest térkép van a kesztyűtartóban. Azt már kellett használnom is, de nem vagyok rá büszke.

rich 2008.01.14. 14:46:25

Remélem nem is fog kelleni használni soha... amugy a vipera se a legjobb, mert ha egyszer kirántod akkor már használni is kell... a vipera nem olyan amivel ki lehet állni arcoskodni :(
arra pisztoly kell, attól tuti hátrálni fog :P

Prez (törölt) 2008.01.14. 14:51:24

rich: arra próbáltam a magam fura módján rávilágítani, hogy Te sem vagy jobb, mint az, aki késsel ugrál ki a kocsijából. Basszus, tényleg ennyire gázosak vagyunk? vitatkozzunk, veszekedjünk, ne öljük már meg egymást 5 méter előnyért...

Prez (törölt) 2008.01.14. 14:53:28

ja, utolsó részmondat elejéről 'de' kimaradt. kéretik pótolni.

rich 2008.01.14. 14:56:39

TeZse Hooker:

Figyelj picit! Irtam hogy sose használtam!
De mi van akkor (mivel emberek vagyunk, hibázhatunk) ha mondjuk én is beleütközök egy ilyenbe, hogy mondjuk előzök egy autót de mögöttem valaki 120-al megy az autók között és pont elé kerülök és elkezd anyázni, dudálni, villogni elméjön lefékez kiszáll (lehetséges valami segédeszközzel)...
A rendőrök nem olyan gyorsak hogy kiérjenek (szerintem szarnak is bele)...
Nah az ilyen esetekre lehet jó...
Amúgy nekem sose jutna eszembe kiszállni és igy arcoskodni... ha belém jönnek se. Azért kulturált ember vagyok!

Lunitari 2008.01.14. 15:01:26

Farkas bercivel beszéltél? Na ne... ő mondja mit kéne tenni mikor BÁR-listás? Ne röhögtessss!!!

KopaszMercis 2008.01.14. 15:04:07

rich: amugy TENYLEG onvedelmi celra sztem hidrogenbombat sem gaz tartani.
Ha tenyleg arra hasznalja az ember...

rich 2008.01.14. 15:07:07

KopaszMercis:

Bele gondoltál abba amit irtál?
Gondolkozz a való életbe ne rajzfilmbe...
nagyon értelmetlen hülyeség volt ez most tőled :)

KopaszMercis 2008.01.14. 15:07:09

Farkas Berci barlistas.. ez aztan a siker sztori...
En olyan magyar sikersztorit lattam, hogy hip hop boyzos forma pincerkedik (2 evvel azutan hogy majkol dzsekszon elott lepett fel)
Ez is only in Hungary

0xFFFF 2008.01.14. 15:08:56

II. kerület és krém ?! Az olyan önellentmondás, mint a politikai elit ! Én a II. kerületben születtem, ott is nőttem fel, de egész más embertípus lakott ott akkoriban, mint most. Felkapta a sok tahó újgazdag, akik 1990-ben egy pislogányi idő alatt templomjárók lettek és pont akkor el is vesztették a párttagkönyvüket. Néha vissza-visszajárok egy-két ottragadt haverhoz, de tragédia az a környék. Hiába, a pénzen jó autót lehet venni, de jómodort, azt nem. Azt tanulni kell. Egyébként most már kifejezetten randa is a környék.

Butters 2008.01.14. 15:09:33

Az autóvezetésnek külön pszichológiája van. Ott az ember azért érzi magát keményebbnek, mert az autó belső terét sokkal inkább magáénak érzi. Magabiztosabbnak és határozottabb érzi magát. Az, hogy kést, viperát, vagy más tárgyat tart magánál ezt csak felerősíti. Nem vagyok pszichológus, csak egy picit tanultam, de ezt érdekesnek találtam. Én alapvetően gyáva vagyok. Nem dudálok, villogok, ha előznek nem lépek a gázra. Én félek, hogy megvernek a Budapesti utakon. Úgy állok hozzá, hogy ha valaki előz nem feltétlenül azért teszi, hogy kitoljon velem. Előzzön meg. Mit érdekel az engem, ha szabályosan közlekedek. Jobbkezes utcán meg én igenis elnézek balra, mert úgy vallom, hogy annak van elsőbbsége akinek megadják. A baleset a "vétlent" is hátráltatja.

0xFFFF 2008.01.14. 15:12:05

Ez érdekes Butters ! Én is azon kevesek közé tartozom, aki a neki járó jobbkézről egy sanda balpillantással meggyőződik :) Ez már csak a bal karom miatt is okos dolog, az törne el először, ha belémrongyolna az óbudai piac valamelyik okos zöldségese.

KopaszMercis 2008.01.14. 15:21:10

0xFFFF
Mondjuk ha szerinted Hidegkut randa kornyek, akkor en nem szeretnek a te sztenderdjeid szerint "szep kornyeken" elni..
Szerintem semmivel nem csunyabb, mint mondjuk Potomac, Washington DC egyik kulvarosa, ahol szinten laktam mar.
Bar nyilvan egy obudai panelnel nincsen szebb =)

ezexerint nem csak en nezek balra a jobbkezes utcaknal.. ;)

Hawkeye 2008.01.14. 15:24:06

Butters: jól van, na, igazából én is félek ezektől az agresszív szemetektől!
Csak szégyellem bevallani...
És félek attól is, hogy hülyére, vagy nyomorékra vernek. Mint a barátomat az M1-en, ahol négy kopasz agyonverte. A 3 kisgyereke szeme láttára. Mer leszorították, és ő rájuk villogott..
A tettes azóta is - természetesen - ismeretlen.
Nem kell ám ehhez Olaszliszka :(

De egyet bizosan kijelenthetek: soha nem voltam, és remélem nem is leszek ilyen atrocitásoknak a kezdeményezője.

De magam és s családomat akkor is megvédem. Ha már azok, akiket ezért tartunk el, erre képtelenek...

joskapista 2008.01.14. 15:27:21

Savanyú a szölő, gyerekek? Mi az, hogy a 2. kerület ronda? Akkor mi a szép? A kilencedik? vagy soroksár? Ugyanmár...

Prez (törölt) 2008.01.14. 15:29:35

Hawkeye: és Te is hordasz viperát/kést/bugylibicskát/baseballt/kiegyenesített kombájnt a kesztütartóban?
csak mert azzal sem sokra mész az általad említett 4 kopasz ellen (sajnálom az ismerősödet, és a gyerekeket is, hogy a szemük előtt történt mindez).
Az én véleményem az, hogy bíznunk kell a demokrácia által nyújtott jogainkban, azaz ilyenkor a fényképező hatásos eszköz lehet. Ha a rendőr lepattint azzal, hogy nem foglalkozik veled, akkor meg kell keresni az EU megfelelő intézményét. De a legjobb még mindig az, ha simán elhajtasz, hacsak teheted (pl. autópályán), ne állj meg, és még menet közben értesítsd a rendőrséget, ha üldözőbe vesznek. (bár megtörtént eset igazolja, hogy ilyenkor azért még megbüntethetnek vezetés közben kézben tartott mobiltelefon miatt).

KopaszMercis 2008.01.14. 15:46:40

ki latta a borat cimu filmet? na abban az a kepzeletbeli kazah varos is szebb, mint II. ker..

szerintem gumicsirke..

Hawkeye 2008.01.14. 16:11:31

Hooker, két éve egy román furgonos (a csillaghegyi HÉV megállónál lévő magyar papíripari cég fekete alkalmazottja) leszorított az útról és összerugdosta az autómat, letörte a tükrömet, a II. - III. ker-i bíróság előtti buszmegállóban. Máig se tudom, mit vétettem. Az ott lévő emberek megfogták, míg kijött a yard. A nyüzgercset rögtön elengedték, engem a rendőrök meg háromnegyed órát beszéltek le arról, hogy feljelentést tegyek.
(Civil kocsi, egyenruha nélkül, ...stb.)

Addig ecsetelték a hivatalos eljárás borzalmait, a garázda sofőr beszámíthatatlansági papírjait emlegették míg belefáradtam...

Igen megalázó volt...

Vajon hasonló esetben ti mire mentek 1 fényképezőgéppel...?

gaben 2008.01.14. 18:16:48

A magukat törvényen kívülinek érző humanoidok ellen nincsen megfejtés.

Ezek az alvilág legalja. A közvetlen környezetüket megfélemlítve bármit megengednek maguknak, a közlekedésben is öntörvényűek.

Egyre nagyon ügyelnek.
Nem követnek el annyira súlyos bűncselekményt, hogy pár évnél hosszabb sitt vájon rájuk. Az életfogytosok nem közülük kerülnek ki jellemzően.

Ezek viszont fenyegetnek, zsarolnak, megruháznak bárki gyengébbet vagy annak tűnőt még az élettársukat is alkalomadtán, renitensek mindenhol.

A feljelentés hatástalan, ha sikerül megfegyelmezni ki tudja milyen bajt hozol a nyakadra ezzel késöbb stb stb.

A kényszermunkatábor meg már nem divat.
(ott lenne az ilyenek helye nem a forgalomban)
Ez a demokrácia. Zseniális...

EBEUSS (törölt) 2008.01.14. 18:22:39

Végigolvastam a kommenteket, és azt hiszem maradok a magam ötleténél, miszerint nem szólok be az erősebbnek sem a konditeremben, sem az utakon. Ráadásul egy közúti provokációra csöndben maradni nem olyan szégyenletes, mintha a csajod segét fogdossa valaki a körúton, te meg nem tudod megvédeni.

Villogott? Öklét rázta a kormány mögött? Mondd azt magadnak, hogy észre sem vetted, aztán menjen mindenki a dolgára! Nyugtasson az, hogy az ilyen erőszakos alakok hamar belefutnak még erőszakosabb alakokba, akik hamarabb fogják elverni őt, mint téged bármikor is valaki. Ezeknek ez az élet, és nem kell belemenni az ő játékaikba, mert valljuk be, hogy ebben valószínűleg jobbak nálunk! Ez van, nem ciki, had menjen!

X 2008.01.14. 18:29:27

ha beszámíthatatlan, akkor onnan kezdve be kell vonni a jogosítványát, nem?
már csak ezért is megérte volna.

KGyST · http://repules.tumblr.com 2008.01.14. 18:30:35

Gyerekek, úgy kell viselkednünk, mintha ebben az országban 10 millió normális ember lenne, egy flottul működő jogállamban, (mínusz az a 386 vagy mennyi), és ha ezt 10 millió ember így csinálja, akkor az erősködőknek rövid távon sem lesz könnyű dolguk.

EBEUSS (törölt) 2008.01.14. 18:37:12

Szendwich 2008.01.14. 18:30:59

Miért is?

KopaszMercis 2008.01.14. 19:19:33

Ebeuss:
mindig mindig mindig van egy erossebb... ez jo lecke

S. Annyi 2008.01.14. 21:26:37

Tök miondegy, hogy Farkas Berci milyen, de abban igaza volt, hogy kva sok embert ki kéne lőni az űrbe. ÖRÖKRE!!!!!

sara 2008.01.14. 22:16:07

Becher! Nem fogunk össze - mint egy környéken lakó motoros csajok - és ezeket a TopShop-os, Mammutos, Rózsakertes, Rózsacentrumos bunkó parkolós, mozgássérült helyet elfoglalókat legyalázzuk????

KopaszMercis 2008.01.15. 09:18:54

sara vegyetek be engem is a klubba :P
kerlek.. jarhatnank harmasban zuzni :)
regi almom egy ilyen csapat.. veszek en is motort, es a roki helyekre allok verdajat osszematricazzuk :)

Becher 2008.01.15. 10:05:11

Nem hittem volna, hogy egy "mennyire ki vagyunk akadva a bunkó vezetők és parkolók miatt" blogból a végén csapatépítő meeting lesz :)).
A matricázás már nekem is eszembe jutott, mikor vmelyik bevásárlóközpontban egy autó 3 helyre áll be. Iszonyúan tudnak azok is bosszantani. De a békés párom nem engedi, hogy a több milliós verdákra felragasszom, hogy pl: tanulj meg parkolni :).

KopaszMercis 2008.01.15. 10:20:28

Becher:
engem is mindig nyugalomra int a mellettem ulo kis tunderem, de ebbol a bulibol kihagyjuk oket.
Exportaljuk vmi wellnessbe mi meg megyunk rongalni es matricazni sara-val :)
Hugom a rozsakertben olyat latott, hogy sport merci 2 roki helyet elfoglal...

Radical Massza 2008.01.15. 11:27:22

Tegnap a cég ajtajába állt egy tahó az éjszaka folyamán. Gondoltuk csak elviszi, de nem, így pár óra múlva a kollegákkal teliragasztottuk ikszelős nagymatricával az üvegeit. Jó kapargatást :-)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.01.15. 11:45:36

Radical Massza: És hol vannak a fotók??? Ilyen eseményt nem örökítettetek meg??? :)

sara 2008.01.15. 13:17:39

Becher, KopaszMercis:
... csapatjátékos típus vagyok :))) hajrá! viszont a ragasztgatást már régóta művelem!!! :))

A kapunkba rendszeresen beparkoló bunkók (akik miatt többször elkéesek - amig elővánszorognak)kapnak egy befőttesüvegnyi elsütött olajat a szélvédőjükre! Tudom, hogy bunkóság, de a tehetetlenség állattá tesz! Mi jogon korlátozzák a szabadságomat!?

KopaszMercis 2008.01.15. 13:43:40

na sara becher mikor hol ulunk le egy teara?
Gondolom Shop Stop :)

EatClean · http://cleaneating.blog.hu 2008.01.15. 16:32:01

Hawkeye soraival értek egyet maximálisan.

"Megoldás? Azóta vipera, sokkoló a kesztyűtartóban, forgótáras az ülés alatt."
...
"Mivel én soha nem bántok senkit, úgy gondolom, jogomban áll ezt mástól is elvárni, velem szemben!!!
"
...
"De magam és s családomat akkor is megvédem. Ha már azok, akiket ezért tartunk el, erre képtelenek..."

Csak az a gondolkodás a megfelelő. Hiába vagy kedves, megértő pacifista, az egész világ nem fog azzá válni. Én is normálisan állok hozzá mindenkihez, de fel kell készülni az ilyen debilekre és megfelelő fogadtatással várni őket.

Radical Massza 2008.01.16. 10:31:48

Silent, napirendi eset a matricázás, még ha nem is az ajtónk előtt, nem gondoltam, hogy ennek nagy értéke lehet. De legközelebb majd megörökítjük:-)

2008.01.16. 11:25:27

csak ezzel az a baj, hogy ha tényleg akkora pacifisták vagytok, amekkorának mondjátok magatokat, akkor biztos, hogy a másik (definíció szerint kopasz köcsög agresszív állat) nagyobb gyakorlattal rendelkezi utcai küzdelemben. és egy ravaszt meghúzni sem annyira könnyű. már ha pacifista vagy.

;-)

Rocko- 2008.01.16. 23:08:58

Ahmed Necsináld 2008.01.14. 12:21:59
ezen már én is régóta gondolkozok. :D












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása