Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Orosz rulett az utakon

2008.02.22. 07:35 :: Kisikasa

A figyelmetlenség már önmagában veszélyes tényező, de az, hogy valaki szánt szándékkal generál ilyen helyzeteket nem törődve a következményekkel... "Kedves" száguldozó "barátaink"! A tény, hogy meguntátok az életet nem jelenti azt, hogy másokat is be kell vonni az öngyilkos akciókba. Blanka kétgyermekes anyaként írta meg egy ilyen találkozását.
Történetem egész röviden: az Ecseri útnál mentem kocsival a belváros felõl jõve egyenesen szabályosan,amikor keresztben(!) egy fehér Golf jött át a keresztezõdésben balról jobbra kb 70-80-al. Majdnem telibe találkoztunk. Túléltük, de nem sokon múlt az ütközés.



Aki nem ismerné a környéket: az Üllõi út 2×3 sávos, keresztezi egy 2x2 sávos. Én nõ vagyok, és két gyerek ül a hátam mögött, így nem vagyok az a száguldozós, szabályt be nem tartó típus, borzasztóan megijedtem.

A Golf, a pirosban álló autósort megkerülve a tiloson, a szembesávban száguldott át. Megdöbbenésemben fékeztem, és kicsit megpróbáltam félrekormányozni , lehetõleg elkerülve az útpadkát- imádkozva, hogy nehogy fékezzen õ is, mert akkor összetalálkozunk- de annyira hirtelen történt az egész hogy gondolkozni nem volt idõm, kevesebb mint egy méterrel a kocsija mögött ment el az autóm. Nem tudom mi lett volna, ha összetalálkozunk, csúnya lett volna, az biztos. A keresztezõdés egyébként üres volt, az esti idõpont és az ünnep miatt, a város felõl csak én mentem épp át.

Kép sajnos nem készült, örülök hogy túléltük. Sajnos a rendszámát sem olvastam le a fenti okból kifolyólag. Érdekelne, nem látta-e esetleg valaki az esetet. Dec 27-én este 9 óra tájban történt, nekem ezüstszürke Skoda Fabiám van.

Hallottam, hogy vannak akik így játszák az orosz rulettet, szokás ez Pesten. De #%/”*>! (hogy ne kelljen cenzúrázni), a saját életével játsszon, ne az én gyerekeimével!

41 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2008.02.22. 08:02:32

Pár éve egy ilyen f*szfej miatt én is majdnem meghaltam:
A 6-oson jöttem hazafelé, Rácalmás környékén a töltésen, vad hóesés, kb 50-nel lehetett jönni. Szembe valaki megállt balra indexelve, hogy szeretne kanyarodni, mögötte állt vagy 4 kocsi. És akkor jött Okoska, hogy majd ő előzi az álló sort. Nem zavarta, hogy előtte valaki balra kanyarodik, és az sem, hogy szembe jövünk vagy hárman. Kb 3 centin múlott az életünk, ennyi kellett, hogy a töltésen elférjünk egymás mellett.

cellardoor 2008.02.22. 08:11:10

Első?

Maestro 2008.02.22. 08:12:31

kb 3 hete nekem is volt egy ilyen, szintén éjjel, talán a szlovák út volt, vagy fogalmam sincs melyik, lényeg, hogy északnak tartottam rajta, szembesávba teherautó kocog. Éjjel lévén egy kellemes 65-70-el mentem. hirtelen balfaszkám kivágódott a teherautó mögül (senki nem volt ám mögöttem, csontüres volt az út), elkezdte előzni, én ugyan fékeztem kapásból, de elég necc volt, hogy befér-e...

i(Z)é 2008.02.22. 08:16:35

Feleségem szintén 2 gyerkőccel szokott közlekedni (1 Yarissal). A minap a 4-es úton haladt Bp. felé Cegléd után, amikor szemben két szorosan egymás mögött haladó kamiont egy _szkalap merdzsós úgy döntött, hogy függetlenül a szembe jövő(k)től megelőz. Bejött harmadiknak. Monjam tovább, hogy itt is centiken múlt a dolog. Semmi 'rossz látási viszony" semmi tétovázás, a helyzet egyértelmű volt: ő most (mivel neki merzsója van) bejön harmadiknak...

No komment.

i(Z)é

Bukott Rockzenész · http://b-oldal.blog.hu 2008.02.22. 08:23:15

Kedd este a nyóckerben, valahol a Füvészkert és a Baross utca között majdnem hasonló szituácuót éltem át én is. Egy mellékutcából egyszer csak indexelés nélkül elém száguldott egy optikai tuningolt bömös, benne egy, a kerületben gyakori kisebbséghez tartozó fiatalemberrel. Ha nem fékezek, simán oldalba kapom. Ezek után vagy fél percet dudáltam neki (kis túlzással), mivel szemből jöttek, így előttem ragadt, de még a fejét sem fordította felém. Lehet, hogy valamilyen tudatmódosító szer hatása alatt állt.

Ismerve a helyi viszonyokat és fizikai adottságaimat, nem próbálkoztam a helyszínen elégtételt venni. Ez azt hiszem, érthető...

Lófő (törölt) 2008.02.22. 08:25:47

Tegnap este 8 körül a szentendrei omv kútnál nem volt olyan szerencséjük,tűzoltók,mentők mindenki ott volt.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.02.22. 08:29:06

Sajnos ilyen barmok vannak sokan. Én is jártam már így. Szép lassan gurultam a piros lámpa felé, és amikor zöldre váltott, épp elkezdtem gyorsítani. Alig 5 méterre voltam ekkor a kereszteződéstől, kanyarodősáv, járdaszigettel leszűkítve. Na ezt a pillanatot választotta egy jóéletű, hogy a semmiből feltűnve index nélkül bevágjon elém. Épphogy befért, én meg épphogy nem mentem neki. De olyan is volt, hogy autópálya lehajtón gurultam kifele, amikor a külső sávban mellettem lévő kamionosnak eszébe jutott, hogy neki is itt kell kimenni, és rámrántotta a kormányt. Pár centin múlott, hogy hozzányomjon a korláthoz...

Ahmet · http://www.tinylittlebigthing.blog.hu 2008.02.22. 08:36:46

Nekem egyre inkább az az érzésem, hogy ezek a lények igazából nem vakmerően vezetnek, csak mikor valamit elbasznak, akkor direkt így akartam arccal mennek tovább.

Johny Bravo 2008.02.22. 08:55:10

Múltkor a Váci úton a Lehel-piac mellett tanúja voltam, amint két iskola - a "még ezen a sötétsárgán én még pont átférek" és a "jövök hetvennel és az épp sárgára váltó lámpánál lendületből megelőzöm a leálló/kanyaródó (lényeg: elfogyó) sávból a lámpánál egyéb sávban állókat" - képviselői ütköztették álláspontjukat.

Nos, mint kiderült, a két filozófia nem kombatibilis, szarrá törték egymást. :) (Szerencsére személyi sérülés nem történt, az egyik driver elhányta magát a sokktól.)

Szóval állok a Váci úton a pirosnál Nyugati felé, balról jönnek, kanyarodnak ki autók a Lehel piac mögül a Váci útra, vagy mennek tovább egyenesen a Gogol utcában a 13. kerbe.

Ugye két sávos a Váci út ott, + egy harmadik, ami épp ott fogy el, mert onnantól parkoló autókkal volt teli.

Jobbról egyszer csak nagy zúgással piros Astra érkezik, lendületből akarván előzni a pirosról sárgára váltó lámpánál a két belső sávban állókat.

Azonban balról még éppen spurizik át keresztben Jocó, aki _még_pont_átfér_a_sárgán_. Ő már valszeg a sárgá végét, inkább a piros elejét vélte alkalmasnak az átkelésre.

No, hát nem fért át Jocó. :) Elvitte a seggét piros Astrás barátunk, aki _jól_ kicselezte_a_sok_hülyét_. :)

mrzed001 2008.02.22. 09:00:03

i(Z)é 2008.02.22. 08:16:35
A 4-es az sajna ilyen, (mindig) extrém túlélőtúra minden hazaút rajta

EBEUSS (törölt) 2008.02.22. 09:01:05

Kérdezősködj a rendőrségnél, nekik van sok fehér Golfjuk! Lehet, hogy csak otthon felejtette a kék lámpáját! ;)

EBEUSS (törölt) 2008.02.22. 09:08:31

Johny Bravo 2008.02.22. 08:55:10

Ebben a Váci út, Gogol utca kereszteződésben sok ilyen Suzukira lehet számítnai, és nem azért mert sárgán, meg piroson jön ki keresztbe a Váci útra, hanem azért mert mert telizöld lámpánál lehet nagy ívbe balra kanyarodni.
Sokan beragadnak a kereszteződésben az egyenesen haladóknak elsőbbséget adva. Szóval még bőven zöldnél indultak, de bőven piros van amikor még ott szerencsétlenkednek a Váci út közepén.

deje 2008.02.22. 09:12:17

Hja.
Nekem is régi Suzuki Swiftem volt, amíg valaki nem vette észre a macisajt táblát, és simán nekem jött oldalról. A kocsi totálkár lett, én szerencsére megúsztam. Azóta 2 tonnás terepjáróval járok - inkább a benzinre költök, mint a kórházra.
Amúgy érdekes, hogy a nagy terepjárókkal közlekedők mennyivel nyugisabbak... én is.
Mi ezzel pótoljuk a hímvessző méretének hiányosságait, sokan a "technikás-kicselezős" vezetéssel hehehe... :)

Mellesleg érdekes, hogy Budapesten és a néhány egyszámjegyes főutunkon (főként 6-os, 4-es) kívül mennyivel kultúráltabb a közlekedés.

dimitrij 2008.02.22. 09:15:44

pár napja a stadionnál volt egy kellemes esetem: hungária krt, külső sáv, 2 másoperces pirossal érkezik az mogyoródi útról jobbról valami hülyegyerek, épp hogy nem viszi el egy villanmos... kb. 4 másodpercet bírt a sávjában maradni, majd index, meg minden egyéb jelzés nélkül kiugrott a külső sávba, ahol érkeztem én, és ha nem fékezek, akkor össeztöri mindkettőnk autóját... mivel sérelmeztem a dolgot, heveny villogásba és dudálásba kezdtem, fülét-farkát behúzva somfordált volna el.. a következő lámpánál értem mellé, mivel ő fordult rá jobbra a kerepesi útra, de hiába dudáltam, integettünk neki, nem mert felénk fordulni... a cimbora, aki az anyósülésen űlt elkezdett kiszálni, szép nagyra nőtt gyerek, de mire kikászálódott volna tovább tudott hajtani a srác...

hukk 2008.02.22. 09:20:01

Szerintem is Ahmetnek igaza van. Ezek nem vakmerőek, hanem egyszerüen bénák.

ihatethisindapassthingy 2008.02.22. 09:23:18

i(Z)é, ilyennel már én is találkoztam a 4-es főúton, csak ott egy sötétkék BMW volt a tettes, Szolnok körül. Egyáltalán nem érdekelte, hogy ki jön szemből, mert tudta, hogy 3 személyautó elfér egymás mellett, ha nagyon akar. Nem egyszerűen benézte a szemből érkezőket, nem érdekelte, hogy jönnek szemből. Apróbb hiba, hogy az előzött úriember kishíján lekormányozta az autót az útról, amikor észrevette, hogy hárman autóznak egymás mellett. Tett egy hirtelen kormánymozdulatot, ami ha egy lehelletnyivel szélesebb, akkor már csak az árokból szedik ki a csókát, a családjával együtt.

EBEUSS (törölt) 2008.02.22. 09:40:54

A Váci-Gogol kereszteződésben láttam már olyat is a saját szememmel, hogy a Pirosnál, jobbra zöld nyílon felbuzdulva, normál sebességgel hajtott át a Váci úton a kishölgy. Az első 3 svot megúszta, mert onnan nem jöhettek, hiszen a jobbra zöld nyíl miatt ezeknek piros volt, de a Váci út másik irányból közlekedő 3 sávjában bizony jöttek ezerrel, és hétköznap délutánhoz illő mennyiségben!

Telibe is kapott egy szabályosan közlekedő izomagyú pasit, a megszeppenet, figyelmetlen, de aranyos kishölgy!

Silhouette 2008.02.22. 09:42:13

Bukott Rockzenész · bukottrockzenesz.blog.hu 2008.02.22. 08:23:15
A Füvészkert és a Baross utca között jobbkezes utcák vannak...

clermonte 2008.02.22. 09:46:17

A 6-os út tényleg borzalmas. Egy odaúton négyszer fordult elő, hogy a padkára kellett kormányoznom, mert a jóember kielőzte a sort, de nem fért vissza.

Aztán az M0-áson 30-ig kellett lassítanunk, hogy előzzön már meg az a rohadt drogos BMW-s, aki nagy forgalomban reflektorral követett minket vagy 20 km óta. Nem tette.

Másik kedvenc sztorim: X település-en robogok kb 55-el, mögöttem egy Audi nem bírja és előzésbe kezd. Meghökken, amikor látja, hogy kb 10 méterre vagyok egy sziget torkollatától, egy pillanatra mintha meggondolná magát, de aztán mégsem. Dacból úgy dönt, hogy befejezi az előzést.
Már bánom, hogy vészfékeztem. Jól mutatott volna egy "kikerülés jobbról" tábla tetején...

insert_click · http://legjobbpalinka.hu 2008.02.22. 09:55:12

Silhouette: ha az Illés utcáról van szó, akkor valóban, csak sok embert megzavar, hogy ellentétben a betorkolló utcákkal ez kétirányú.

A 4-es meg életveszélyes, ma is kipróbálom egy cirka 163 km-es szakaszon ;)

Tegnap egy kedves kislány benézte a macisajtot, én meg főútvonalon haladva már nem tudtam megállni. Az én kocsim volt az erősebb, szegény lány teljesen kikészült, szerencsére személyi sérülés nem történt.

Bilux 2008.02.22. 10:01:12

OK, tehát mindenkinek van ilyen története.
Volna esetleg olyan is akinél rendőr is jelen volt és intézkedett?

2008.02.22. 10:02:08

Nekem az M0-ás M7-esre való átvezetőjén, a kanyarban, a semmiből előtűnve jött szembe egy Skoda Favorit(két sáv, de én épp a kintiben jöttem el egy kamion mellett)
Én Budafok felől akartam volna a Balaton felé menni, ők meg az M1 felőli M0-ás részről jöhettek, és NEM akartak a Balaton felé menni, hanem feltehetőleg, vissza akartak jutnia városba.
Két idős ember ült benne, gondolom, eltévedtek a Coraból jövet, bár, akkor sem tudom, hogy sikerült olyan éles szögben rákanyarodni erre az útra.
Ha nincs pont azon a helyen egy viszonylag széles rész a két sáv mellett, a kamionos és én nem vagyunk észnél (ő szinte súrolta a maga oldalán a korlátot), én meg őt, így elfértünk hárman egymás mellett, akkor ma nem írom le ezt az élményt.

LoboTom 2008.02.22. 10:08:37

Nekem így halt meg egy barátom, a Szentendrein rongyolt befelé, a Bogdáni út előtt még vett egy utolsó lendületet a felüljáróról h átérjen a "még sárga"-n de pont ezt gondolta a szemből nagy lendülettel érkező, "már sárga"-ra gyúró csuklós busz vezetője is, aki 4 sávot keresztezve/lezárva a Bogdáni útra kanyarodott. Négyen ültek az autóban, maradt túlélő de pl a barátomat (öv nélkül) szatyorba szedték össze.
(helyszín a gmapson: maps.google.com/?ie=UTF8&ll=47.550083,19.043807&spn=0.002556,0.005021&t=h&z=18)
Az csak a filmekben van, hogy a jó az nem veszíthet az orosz ruletten.

LoboTom 2008.02.22. 10:11:21

Bilux, volt rendőr de még tűzoltó is...

Fabius 2008.02.22. 10:12:55

2002-ben egy 2x2 sávos lámpás kereszteződésben anyu úgy gondolta, még átfér a piroson a Mondeóval.
Oldalról talált el olyan erővel, hogy a szemből jövő sávban még 4 autót toltam össze.

Ennyi maradt a kocsiból.

indafoto.hu/fabius/baleset

osztovata 2008.02.22. 10:19:34

Sajnos a Szentendrei út az egyik legrosszabb, este 8 óra után imádnak az elmebeteg autósok gyorsulási versenyt jétszani. Pedig sűrűn vannak a lámpák,és esélytelen a "zöldhullám".
A régi szentendrei útról egyszer pirosban úgy kanyarodott ki egy lada, hogy a centripetális erőtől majdne átszállt a szembejövő sávba. Azóta inább várok 2mp-t az indulással, nehogy egy ilyen vadbarom belém jöjjön. És mindig a szélső (külső) sávban megyek.Pedig jó autóm van.
Ugyanilyen evszélyes a kis templomnál a beágazás a felüljáróra, 1-ből ötször záróvonalat átlépve elémvágnak. A csúcs az volt amikor vmi roncsautó majdnem merőlegesen jött ki és leállt. Jó kis fékpróba volt. A másik autóban ülők látszólag jól érezték magukat, amikor utolértem őket nem látszottak ijedtnek. Vszleg a nyóckerből jöttek ők is...

osztovata 2008.02.22. 10:20:34

Fabius

örülhetsz hogy túlélted...

Sam8888 2008.02.22. 10:23:14

Nahát én azonnal utána kerekedtem volna és a csávót úgy elvertem volna egy kibaszott parkolóban, hogy nemhogy kedve nemtámad majd legközelebb ilyet csinálni, de nemis tudna többé... Nagyon felbasszák az agyam az ilyen köcsögök.

Senki Fia 2008.02.22. 10:26:30

A Soroksári út Csepel kereszteződésben, mindennapos, hogy áthúznak Csepel felé(még kamionok is). "Természetesen" a rendőröknek eszük ágában nincs elkapni a balesetveszélyes arcokat.
Bezzeg engem leállítanak izzókészlet ellenőrzésre.

EBEUSS (törölt) 2008.02.22. 10:33:37

Bilux 2008.02.22. 10:01:12

Én csak mások balesetét szoktam látni. Szerencsémre!

yooccoo 2008.02.22. 11:03:48

tegnap pont előttem vitte el egy ficak az üllői úton a hungária körúti felüljárónál a táblát
kocsi eleje hiányzott
tábla, kocsi eleje 25-30 méterre a kocsitól
légzsák nem nyílt, elég ratyi feje volt csórikámnak

jók ezek a későn döntöm el, hogy merre is akarok menni szituk ...

EBEUSS (törölt) 2008.02.22. 11:24:37

lutyo, Te sikeres ember nem lehetsz! :DDD

Bukott Rockzenész · http://b-oldal.blog.hu 2008.02.22. 11:50:56

Silhouette, insert_click: Most már emlékszem, az Illés utca volt az (már egy ideje vidéki vagyok, nézzétek el nekem), de ez egy sima betorkolló, tehát nem keresztutca volt, ahonnan a roma versenyző kirontott. Ha valóban jobbkezes volt is az utca, akkor az baszta el, aki a forgalmi rendet kialakította ott, mert abszolút logikátlan egy széles, egyenes és nem utolsósorban forgalmas utcát jobbkézszabállyal alárendelni a betorkolló mellékutcáknak. Ettől függetlenül index nélkül és ezerrel kikanyarodni mindenképpen rossz poén, bár tapasztalataim alapján a fővárosi autósok nem elhanyagolható százaléka óvja az irányjelő fényeit a túlzásba vitt villogástól...

Agyab 2008.02.23. 04:52:35

Hasonló történt pár napja velem is, csak én gyalogosként voltam jelen.

Veszprém, Viola u. Budapesti út kereszteződés, gyalogátkelő. Mindkét irányban egyenesen haladó + egy balrakanyarodó sáv. Mennék át; elnézek jobbra semmi. Balról egy autó nem túl közel, nem túl messze, nem is jön gyorsan, gondoltam előtte simán átérek, max fékez kicsit. Mögötte jött kicsit távolabb újabb személyautó.

Lelépek, újra balra nézek, első autó lassít, ahogy számítottam, másik indexe kinn balra, gondoltam bekanyarodik (bár kicsit gyorsan jött ehhez). Jobbra néztem miközben megyek át, két személykocsi jön ugyan onnan is már, de messze. Ekkor hirtelen éktelen dudálás balról: a baromállat nem lekanyarodni akart, hanem előzni, mert ugye az neki mindegy, hogy épp megyek át a zebrán, ő a kereszteződésben a kanyarodó sávban előz, átérve már a szembejövő kanyarodó sávba ér át.. Annyi volt a szerencsém, hogy totál ledermedtem, amikor rámdudált, így épphogy nem csapott el. És nem kicsi szerencséje volt a jobbról jövő első autónak is, mert az balra kanyarodott volna, előtte fél méterrel húzott el ez a féreg...

Én nem kívánok senkinek semmi rosszat, de bízom benne, hogy egyszer eltöri a lábát, lehetőleg mindkettőt, szilánkosan, és többé ne tudjon volán mögé ülni, hogy mások életével ne szórakozzon

2008.02.23. 13:44:19

Hát, jónak nézünk elibe, bár a rendőrség mintha kezdene többet foglalkozni ezekkel a gyorsulási őrületekkel - remélem, egyre több eredménnyel...

Perillustris 2008.02.24. 20:59:57

Nincs semmilyen érdekeltségem, de E-tanút minden kocsiba! Az objektív felelősség elvével, ha a videófelvétel tartalmazza a szükséges információkat, már el lehetne indítani egy büntetőeljárást hasonló esetekben közúti veszélyeztetés váddal, ami bűncselekmény.

mupett · http://tavolkelet.blog.hu 2008.02.24. 23:09:21

Az Üllőin hétvégenként folyamatosan az "ez még nem is annyira piros"-on megy át egy-egy taxis. Ráadásul ránézésre a sebességkorlátozást is liberálisan értelmezik. Mindig azon reménykedek, nehogy valaki keresztezze az útjukat...

Hé, van valakinek "KRESZ taxisoknak" kézikönyve? Úgy látszik, ez különkiadás lehet, már-már special edition.

Kíváncsi lennék rá. :)

cso zsi 2008.02.25. 08:47:33

Gyermekkorom régi vicce:
Az utas beül a taxiba, majd sietteti a sofőrt.
Az hajt mint őrült, egy piros... két piros... három piros. Odaérve egy zöldhöz beletapos a fékbe.
Kérdi az utas: - most miért álltunk meg?
Válasz: - most jönnek keresztben a taxisok.

Kata 2008.02.25. 12:13:40

Üllői út, Ferenc krt-től Kálvin tér felé. Menetirány szerinti jobb oldalon két sávban békésen várnak a péntek délutáni piros lámpára. Baszott nagy Hummer megunta a várakozást, záróvonalat átlépve, menetirány szerinti baloldalon, az ottani belső sávban elkezdte előzni az álló kocsisort. A végét már nem vártam meg, inkább bemenekültem egy épületbe, hogyha csattannak, akkor ne az én fejem fogja fel a humi motorháztetejét.

Gratulálok. Megnyerte az eheti "ki a legnagyobb baromarcú a közlekedési kultúrában" c. saját kiírású versenyt, fődíj: egy db. lehetőség vesedonornak jelentkezni a transzplantációs klinikán.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása