Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Megelőzlek, ha beledöglünk is!

2008.02.25. 09:55 :: Kisikasa

Most kellően agresszív hangulatban vagyok, hogy minden szabálytalankodó parasztot elküldjek melegebb éghajlatra. Olvassátok Renegade sztoriját!
A történet, amit elmesélek, a IX. kerületi Lechner Ödön sétányon esett meg. Itt az út három sávos, kettő a Boráros tér felé vezet, egy a Lágymányosi híd felé. Tudni kell, hogy a sétány közepe táján, a Duna felőli oldalon építkezés folyik, ezért jó (?) magyar szokás szerint a szélső - a Nemzeti Színház felé vezető - sávot majdnem teljes szélességben lezárták. Ezen a szakaszon újabban működő rendőrlámpa is van.



Az észak felé haladók azzal segítik a szemből érkezőket, hogy csak a szélső sávot használják. Így a dél felé haladók a belső sávon szemben haladnak tovább - másképp nem tudnának továbbmenni, hiszen - mint említettem - egy szem sávjukat lezárták.

Február 14-én reggel a IX. kerületi Lechner Ödön sétányon haladtam a Boráros tér felé. Második voltam a sorban, mögöttem vagy tucatnyi autó. Előttem egy fekete Renault Clio megállt az építkezésnél pirosat mutató lámpánál a szélső sávban. A belső sávot udvariasan üresen hagytuk. Szemben szintén szép sor gyűlt fel.

Ekkor meglepve láttam a tükörben, hogy egy fehér Honda - úgy emlékszem, egy ősrégi CRX - elhalad a sor mellett a belső sávban, és begurul a Clio mellé. Dühhel vegyes kíváncsisággal figyeltem, mi lesz most.

A lámpa zöldre váltott, a cliós tempósan (de nem csikorgó gumikkal) elindult, a hondás utána. Szemből is megmozdult a sor, de a fél autóhosszal lemaradt hondás nem tágított, a sportkipufogó felhördült, a Honda az úttest közepén vágtatva próbálta befogni a Cliót. Szemből a sorban jövő autósok, észlelve az előttük haladó kocsi takarásából hirtelen előttük termett ámokfutót, fékezéssel és gyors jobbra húzódással mentették az életüket. Én szintén lemaradtam, nem szerettem volna egy tömegbaleset résztvevőjévé válni.

A hondás eszébe vette, hogy előbb-utóbb frontális ütközés lesz a vége, de nem volt hajlandó feladni: bár még mindig 1 méter hátrányban volt, jobbra kormányozva célba vette a Renault oldalát, megpróbálva őt leszorítani az útról. Ezen a ponton a Clio vezetője rájött, hogy egy potenciális gyilkossal van dolga. Lelépett a gázról, jobbra rántotta az autót, és hagyta, hogy a CRX eléje vágjon.

Az izgalmas rész ezzel véget is ért, de jellemző a hondás későbbi viselkedése is: a sétány végén a két sáv között kígyózva próbálta kitalálni, melyiken jut át előbb a kereszteződésen, majd szlalomozva próbált előbbre jutni a Soroksárin. Mindezt csak azért, hogy a Petőfi híd alatt áthaladva mindjárt beálljon a 15-ös busz megállójába, ahol kitette a csaját. Ezután addig ment a buszsávon, amíg nem talált egy lyukat a belső sávban haladó sorban, ahová a záróvonalon keresztül be tudott vágni.

De térjünk vissza a Lechner Ödön sétányon történtekre. Miután lehiggadtam, végiggondoltam, hogy a KRESZ szerint szabálytalan volt-e a hondás. És meghökkenve jöttem rá, hogy a törvény szerint a szemből jövők voltak szabálytalanok. Ugyanis a két forgalmi irányt záróvonal választja el egymástól. A dél felé haladó forgalmi sáv lezárásának idejére a szokásos sárga ragasztós csíkkal a belső sávra kellett volna átterelni az ott jövő autókat, ez azonban nem történt meg. Így hát mindenki, aki ott jön, átlépi a záróvonalat, mert mást nem tehet. Csak ez meg szabálytalan. Ezzel szemben a hondás jogszerűen ment el mellettünk a belső sávban, és ragaszkodott a pozíciójához. Jogszerűen, mondom, de persze minden jóérzést felrúgva - csak ez meg nem jogi kategória...

Kérdés, hogy mit mondott volna a bíróság, ha tényleg baleset lett volna a vége...

Mindenesetre azt javaslom, hogy aki legközelebb a Lechner Ödön sétányon lát egy fehér Hondát DCF kezdetű rendszámmal, aminek a volánja mögött egy jól megtermett, kopasz suttyó ül, az legyen vele nagyon-nagyon óvatos...

43 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye kresz gyorshajtás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

antalka 2008.02.25. 10:07:17

A lakóparkot építettő a hibás. Ugyanis ők választották le a Nemzeti felé haladók útját az építkezéshez, így talán nekik kellett volna gondoskodni a sárga sávok felfestéséről is.

Amúgy tényleg egy szar hely, énis álltam már be abba a sávba, ahova a Hondás, de nem szándékosan.

gravy_t 2008.02.25. 10:07:43

elvileg szabályos volt a hondás, már ha nem lépte át a sebességhatárt. meg ezek szerint veszélyeztetett is, szóval...

azonban a szembe jövők is szabályosan használhatják ilyenkor a szembe sávot, a kresz megengedi az ilyet (útakadály esetén meg lehet szegni a szabályokat - záróvonal, ilyesmi, most nem idézem a paragrafust). viszont a hondásnak volt elsőbbsége velük szemben, mert ő a saját sávjában ment.

ha véletlenül arra járok (bár elég valószínűtlen), majd letolom a hondást - az én autóm nagyobb és régebbi is, szóval ő biztos jobban félti az övét.

gravy_t 2008.02.25. 10:56:38

milesszmááááár?!

Johnny336 2008.02.25. 10:58:12

gravy_t 2008.02.25. 10:07:43

Hulyesegeket beszelsz...


Tessek! :)

gravy_t 2008.02.25. 11:03:02

navégre :)

egyébként aki mondja ...

Johnny336 2008.02.25. 11:07:44

Egyebkent az hogy szabalyos volt-e a manover, szerintem nem kerdes itt. Pocs volt a Hondas, illetve a Clios is. Latja, hogy tolakodik, es rohan. Miert all le vele emberkedni? Engedje el, majd jon egy igazsagoszto IFA, aztan megnezheti magat a CRX... Nem szoktam beengedni a tolakodokat, de ha latom, hogy vagyonbiztonsag veszelyben van, akkor inkabb lenyelem a bekat. Leszarom, hogy kinek a hibaja lesz, es hogy biztosito fizet-e, nekem nem eri meg lekoccolni a kocsimat, egy faszporgettyu miatt...

gravy_t 2008.02.25. 11:17:15

ha nem lett volna 1értelmű, szerintem is k*cs*g volt a hondás. a kliós nem, mert ő csak saját tempóban haladt, és a végén be is engedte. nem biztos, hogy mondjuk egy bömös is megtette volna...

Johnny336 2008.02.25. 11:20:00

"a sportkipufogó felhördült, a Honda az úttest közepén vágtatva próbálta befogni a Cliót."

Akarhogy is ertelmezem, a CRX intenziv gyorsitast hajtott vegre.

"...bár még mindig 1 méter hátrányban volt..."

Ebbol nekem az kovetkezik, hogy a Clios is el kezdett sietni.

gravy_t 2008.02.25. 11:26:57

előbb indult a klió, azért kellett gyorsítania a másiknak. de nem voltam ott, szaal nemtom pontosan. de most őszintén: ha előzök és nyilvánvalóvá válik, hogy nem fogok beférni, mert még el sem haladtam az előzendő mellett, akkor miért is nem én vagyok a hibás?

ex-dr. vuk 2008.02.25. 11:39:13

Mondjuk a Clios nem feltetlen lathatta, hogy epp versenyeznek vele, csak epp intenziven elindult es gyorsitott...

Johnny336 2008.02.25. 11:56:10

Ez esetben a CRX-es inkabb pedalos moszkvicsot hajtson, ugyanis egy olyan autot nem bir lenyomni, ami nem kifejezetten gyorsulni akar vele...vagy a Hondat sajtoltassa be az elso MEH-telepen, mert olyan hulladek allapotban van motorikusan...

insert_click · http://legjobbpalinka.hu 2008.02.25. 12:19:55

Johnny336: ez a MÉH-es hasonlat tecc...
Ja, ha nem tudja legyorsulni, akkor tényleg egy roncs és ne akarjon versenyezni. Nem hinném, hogy a Clios ne látta volna, én pl szeretem tudni, hogy mikor ki van körülöttem, pont az ilyen esetek miatt, én is inkább beengedem, mint hogy vigyem javíttatni + pereskedni a biztosítókkal.

mtu 2008.02.25. 12:26:48

Ad 1 a clios meg a hondás is hüly volt, mert versenyeztek, egyik sem engedett. Arra meg nagyon kíváncsi vagyok, hogy mennyivel mehettek, mert 50-nel nem igazán lehet, ha van kraft gépekben. A clios büntetni akart, a hondás meg egy hülye barom volt. Én is utálom egyébként, ha lakott területen megyek 60-70 között és megelőznek. Bíróság előtt letagadom :)

UB 2008.02.25. 12:28:40

Helyesen nem így írjuk és nem így mondjuk; "dühhel", hanem "dühvel" (ejtsd: düvel), ugyanis a düh szó végén néma h van. Persze ezt ma már szinte senki sem tudja...

Yoda 2008.02.25. 12:36:18

"mondjuk egy bömös is megtette volna"

a Clioval is alig tudta felvenni a versenyt, hát még egy bmw-vel szemben, amire mondjuk 330xi van firkantva - hogy valami ne túl nagyot említsünk...csak villantani akart a csaj előtt, és kapóra jött a Clio. Egyébként meg csak simán hülye. Csatlakozom az előttem szólókhoz: MÉH

UB:én mindvégig tudtam :).

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.02.25. 12:56:41

UB: Nem mindig nyelvészek írnak nekünk, de többnyire meghagyjuk eredeti állapotban a szövegeket, hogy ne vesszen el az irodalmi szépségük. ;)

Antiszdsz 2008.02.25. 13:05:12

EZ A MOCSOK SZDSZ ÉS FŐLEG DEMSZKY FELELŐS MINDENÉRT.
SZÉTBARMOLJÁK BUDAPESTET MEG AZ EGÉSZ ORSZÁGOT!

CJKrisz 2008.02.25. 13:07:36

Hasonló pofátlankodós stílust naponta lát az ember fia, ha Lágymányosról jár Pestre dolgozni. A Szerémi út szépen felkanyarodik a híd irányába és a híd előtt a Dombóvári út beágazása miatt a külső sáv emberemlékezet óta egy méretes betontömbbel van lezárva. Itt mindig akad olyan paraszt, aki a külső sávban 100-110-el nyomja, hogy előzze a belső sávban haladókat és a betontömbtől 100m-re is még tolja neki kegyetlenül és lesi azt a helyet, ahová beerőszakoskodhat. A féket nem ismeri, csak a kormányt és kegyetlenül beteszi a kocsiját még a 2 méteres helyre is, elvárva, hogy aki elé bemegy, az állóra fékezze a kerekeit azért mert neki ott kell a hely. Félreértés ne essék, ha valaki halad mellettem/előttem 70-75-ös tempóval és indexel, bekéredzkedik, akkor leveszem a lábam a gázról és természetesen simán beengedem. De az erőszakos parasztokat rühellem és ha rajtam múlik, akkor ott marad a sávjában és legfeljebb mögém sorol be, ha beengedik. Közben meg tudván, hogy az ilyen jóképességűek jó szervdonorok, azt kívánom, hogy a szerveit majd olyan valaki kapja, akinek tényleg szüksége van rá...

solesz 2008.02.25. 13:09:30

off: dühvel - dühhel; az írott nyelv szabályait az élőnyelv módosíthatja. ez nem ritka eset.

rengeteg frusztrált ember az autóban ülve győz le, vagy próbál legyőzni másokat. ez egy mentális kielégülés számukra. kiszállva nem olyan nagylegények, mivel akkor már kiszálltak volna.

Misa 2008.02.25. 13:10:54

Forgalomban versenyzéskor mindkét fél hülye, nincs mentség. Ha a járdáról indult volna a honda vagy az első emeleti erkélyről, értelmes ember akkor is elengedi, hogy máshol haljon meg. Jobb egy idióta mögött lemaradni, mint a frontálisan ütköző roncsa mellett elhajtani. Rosszabb lehetőségekről nem is beszélve.

Darius00 2008.02.25. 13:10:57

Ez valóban szomrú de azért ne általánositsuk ez nem a Hondások privilégiuma..Sorolhatnék 5-6 márkát..De sajnos Hondáskét én tapasztalaom amióta és most bocsánat a kifejezésért "hugyért-szarért" lehet Hondát kapni 160Le-vel sajnos sok kis sutyó rákapott:( kis Cerkákat(CRX) meg még olcsobban.

yanchi 2008.02.25. 13:11:38

Antiszdsz: ja, meg szétverik az utcák berendezését, meg odasz@rnak a Kossuth tér közepére. Ja, azok nem azok voltak? Akkor is...

John Beehive 2008.02.25. 13:15:48

muhaha!
ez az eset semmi. én pont itt dolgozom, nap mint nap látok ennél durvábbakat is. például azt is, hogy végig 30-as tábla díszíti az út szélét, és az ilyen suttyók legalább a 3-szorosával repkednek...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.02.25. 13:17:16

Kérlek titeket, ne menjünk el politizálós irányba, az nem ez a blog.

Antiszdsz 2008.02.25. 13:30:49

Ez nem politika,
demszky és bandája barmolta el budapest közlekedését, feltúrták az egész várost, közlekedni sem lehet normálisan.

? 2008.02.25. 13:33:45

Tudom,hogy nem ez a téma,de mit szóltok a Hungária-Thököly-nél kamionosok állják el a kereszteződést és jönne a mentő a Bethesdába szirénázva??

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.02.25. 13:34:03

Ettől még ez politika és semmi köze a gyorsulgatós balfaszokhoz. Politika téma lezárva.

Anre 2008.02.25. 13:34:06

A Honda szabályos volt....!akkor meg
egyébként meg egy 86 1.5-ös crx is állva hagy egy cliot a maga 680kg-val,szal ez nem verseny volt.....

gravy_t 2008.02.25. 13:34:30

fujj-fujj, felújítják az utakat, fujj. sztem ennyi elég is a témáról.

ebben az esetben meg ráadásul nem is miattuk van a káosz, mint ahogy antalka jelezte a legelején.

Szendwich 2008.02.25. 13:49:17

Hasonlo esetem volt nekem is, de ott en voltam a taho. Polgaron mentem keresztul es 50-el brummogtem vegig a varoson az ipari park fele. Ez mar keso delutan volt (ergo sotet volt). Senki nem volt az uton. Mar majdnem kiertem a varosbol (jott a varos vege jelzo tabla), mikor hatulrol megjelent egy fenyszoro par es veszesen gyorsan kozeledett, indexelt, belekezdett az elozesbe. Kozben elhagytam a a varos veget jelzo tablat, pik-pak felvettem 100-as varoson kivuli tempot. Az akkor mar jol kiveheto kisteher auto, kb. a hatso ajtomnal jart, amikor mar nem birta tovabb a dermeszto 90-100as tempomat es elkezdett villogtatni, mint az orult. Nem birta a tempot (csak a varosban birt szaguldani 90-el). Bejott mogem es a hatso lokharitomtol kb. 30 centire kovetet es fenyszorozott ram, hogy mi az anyamat csinalok. Fekezessel jeleztem, hogy ezt nem kellene, de nem erdekelte. Aztan jott egy izmosabb fekezes reszemrol. Biztos az ablakba borultak a melosok a kisteherautoban, de legalabb jol lemaradt, majd kb. 500 meter mulva le kanyarodott jobbra.

ihatethisindapassthingy 2008.02.25. 13:57:33

Szendwich, ezt a "nosza, előzzünk még egy jót kanyarodás előtt" mentalitást sohasem értettem, viszont rengetegszer látom. Tegnap az M7-en csávó nagygázzal be a belső sávba, aztán ki a külsőbe az előzött autó elé bevágva méterekkel, majd ugyanazzal a lendülettel a lehajtóra. Én meg csak néztem nagy kerek WTF szemekkel. Nem teljesen mindegy lett volna, hogy azt a 300 métert 160-al vagy 120-al teszi meg?

gravy_t 2008.02.25. 13:59:18

hát ez a fékezgetés tényleg eléggé tahóság volt.

viszont a sztoriban megbújik még egy érdekesség: a k*cs*g, aki bevág eléd, csak azért, hogy 500m múlva lekanyarodjon.

Johnny336 2008.02.25. 14:06:11

ihatethisindapassthingy 2008.02.25. 13:57:33

Ohh, ha annyi penzem lenne, ahanyszor korbeautozott sztradan a lehajtora igyekven egy-egy nudlihuszar... :)
Pedig 120 korul autozom sztradan mindig.

Zoli 2008.02.25. 14:09:35

Még egy hasonló eset:
Lakott területen megálltam egy zebra előtt, átengdtem a gyalogosokat. A tükörben láttam, hogy hátulról közeledik egy régi tipúsú Skoda. Amikor a gyalogosok átértek a zebrán, akkor ért közvetlenül mögém a skodris, de nem megállt, hanem elkezdett megelőzni. Én meg abban a pillanatban indultam el a zebrától. A Skodri nem jött olyan nagy sebességgel, hogy meg tudott volna előzni miközben én meg már gyorsítottam, így amikor már vészesen közeldtek a szemböljövők beletiport a fékbe és bejött mögém. Azt hiszem aki zebrán akar megelőzni azzal nem kell illedelmesnek lennem és megvárni amig megelőz.

ihatethisindapassthingy 2008.02.25. 14:13:08

Johnny336, mi is 120-al mentünk, lehet, hogy ez a közös faktor :)

KopaszMercis 2008.02.25. 14:30:26

A hondas azert volt egy fasztologato budos csicska, mert amikor mindenki tud civilizaltan viselkedni a szembejovokkel...
majd a minimalberes suttyo hondas parasztgecikent megmutassa hogyan kell.. dogoljon meg

KopaszMercis 2008.02.25. 14:32:32

antiszdsz: a budos zsidok kifejezest elfelejtetted hasznalni! szegyelld magad!

zorglub 2008.02.25. 14:57:43

Számomra pedig az a kérdés, hogy meddig nem fogja még az igazságszolgáltatás az ilyen közveszélyes forgalom(nem)szervezéseket "közlekedési rend veszélyeztetése" bűncselekménynek minősíteni.

Hallott már valaki arról, hogy hivatalosan egy közlekedésszervezés hibás volt? Magyarországon, amig egy repülőgép nem ütközik össze egy tengeralattjáróval, mert közös közlekedési folyosót alakítottak nekik ki, addig nem lesz közlekedésszervező ilyen bűncselekményért megbüntetve. Pl.: aki a fent említett egy sávot úgy zárja le, hogy a közlekedőket törvénysértésre kötelezi, az miért nem követhet el bűncselekményt.

Lehetne sorolni a lehetséges eseteket, pl.: amikor indokolatlanul sebességkorlátozzák a forgalmat a hét végén, vagy este, amikor nem dolgozik senki, és egy 5 kilométeres szakaszon van 2 hely, ahol az aszfalt fel van marva, akkor hetekig a teljes (5 km-es) szakaszt harminckilométerperórásítják. És az építőnek büdös naponta kétszer, amikor a munka kezdődik és befejeződik, az értelmetlen táblákat feltenni és leszedni. Tízezrek szívnak naponta az ilyen engedékeny, nemtörődöm felügyelet miatt.

Amikor a felfestés elkopik, alig látszik mert esik, és a sávok összevissza kanyarodnak, mint a részeg, akkor jön két autó, az egyik arra megy, amerre a vezetője emlékezetből tudja, hogy a sáv vezet, a másik meg nyílegyenesen. Naná, hogy összeütköznek előbb-utóbb. Mikor ítéltek el bárkit is azért, mert a felfestés nem felelt meg annak a minimumnak, hogy esőben vagy este is jól látszódnia kell, nem csak nappal? Semmikor.

Nagy igyekezettel az egész országban a gyalogosok miatt kettéválasztják a sávokat, hogy középen egy szigettel védjék őket. A sziget végébe rendszeresen nem tesznek táblát, csak felfestést. Amíg az látszik, pár év, addig még úgyahogy elkerülhető a sziget, de éjjel nagy esőben tábla nélkül már ma is nehéz észrevenni a buckát középen. Pár év múlva életveszélyes lesz az elkopott festék miatt a sziget elkerülése.

stb.


Zéró tolerancia?

Engedély nélküli MÁV, balesetveszélyes forgalomszervezési gyakorlat országszerte:
hasít a kétszínűség. Igen, igen.

ex-dr. vuk 2008.02.25. 22:01:15

@ Szendwich 2008.02.25. 13:49:17

De, te voltal a "taho" (szabalytalan).
Ha belekezdett az elozesbe, te nem gyorsithatsz.. Varostabla ide vagy oda. Max visszaelozod kesobb.

Hoope 2008.02.25. 22:26:36

Nekem is Honda crx-em van és azt szeretném kérni, hogy azért ne általánosítsatok!! A legtöbb Hondás sem szereti az ilyen embereket!! Nem egyszer láttam fórumon, hogy hordják le őket! Én pl piszkosul féltem a kis autómat!! Nem is csinálok semmi gondolatlan hülyeséget! De mégis volt már törve, mert a parkoló kocsimba bele ment egy bömös. Valami csajra bambult és elfelejtett fékezni. Szóval ennyi

Brain 2008.02.26. 11:39:27

De nagy sztori.....

Krisi 2008.02.29. 20:43:32

Pedig jó kis autó a CRX, nem kéne kollektívan szidni őket!!

T-money 2008.04.20. 23:56:39

zorglub 2008.02.25. 14:57:43

teljesen egyetértek..

petőfi híd alatt pesten amikor beér az ember a híd alá, a 2 sáv kicsit elkanyarodva megy egyenesen, na ott nemtom eddig hány baleset volt... majd csinálok ott fényképet. az "vicces" hely..












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása