Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Fizess és "vigyázunk az autódra"!

2008.03.07. 06:50 :: Kisikasa

Kedves levélírónk, György, gyermeki naívsággal nyugtázta, hogy vannak még derék emberek, akik ha már úgysincs más dolgunk hát "szívességből" őrzik a parkoló autókat, nehogy megkarcolódjon a fényezés vagy behorpadjon itt-ott.
Parkolással kapcsolatban épp most láttam egy bejegyzésed. A témában, úgy gondolom egy új bejegyzést megérne a "parkolást támogató egységek" témával foglalkozó cikk.



Két nappal ezelőtt a Deák tér környékén várakoztam, a megfelelő helyre pedig egy "integető bácsi" irányított.

Amiért írok: Ő felajánlotta, hogy .... nem is inkább idézem: "Nyugodtam elmehet főnök, majd mi vigyázunk az autójára". Mivel nem kellett elhagynom az autót, így nem éreztem szükségét a részletek megismerésének.

Gondoltam, mivel autózással kapcsolatos témával foglalkozik az oldal, ezért esetleg érdemes lehet a témát egy kicsit körüljárni, gondolok itt:

- hol van ilyen
- kell-e fizetni, ha igen mennyit
- ha valaki nem fizet, akkor az vállal-e bármi felesleges kockázatot
- valóban van-e védelmi szerepe (esetleg ki lehetne próbálni, mint valós szituáció)

Nem ismerem sem a szolgáltatást, sem ezeket az embereket, így véleményt sem alkothatok róluk, azonban egy ezzel foglalkozó cikket szivesen elolvasnék és talán mások is.

49 komment

Címkék: budapest biztonság autó veszélyes parkolás lehúzás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mxplanet 2008.03.07. 07:34:17

a westendnél a híd alatt is mindig van egy integető homeless.biztos baksis-ra vár :D

Rocko- 2008.03.07. 07:52:34

semmi hivatalossága nincsen. csak egy másik módja a kéregetésnek. szóval:
1) rendőrrel el lehet hajtatni.
2) ha mégis baja lesz a kocsinak, akkor tudjuk kiállta a bosszút.
3) ha már fizetünk a parkolásért, akkor ez is beleférne, nem? vagy ha nem, akkor méiért is fizetünk?

hol van ilyen: westend dettó, ahogy írta mxplanet, valamitn márc. 15., a híd alatti parkolóban rendszeresen.

Utálom a BKV figyelőt 2008.03.07. 08:46:09

Westend=kiegésziteném azzal hogy Nyugati pu. melletti parkoló.Csövik szoktak integetni metró újsággal és irányitani (akit lehet)hogy hová parkolj és pénzt kérnek a (nem)vigyázunk az autóra szlogenért.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.07. 09:16:11

Nekem egyszer az Erzsébet híd alatt volt szerencsém még nagyon kezdő koromban egy ilyen emberkéhez, az egyetlen olyan volt, ahol legalább valós segítséget kaptam, mert nagyon kezdő vezető voltam és nagyon szűk helyre kellett beállni, emberünk meg tényleg türelmesen beirányítgatott a helyre, és megköszönte a kétszázast amit kapott. Persze ő is bedobta a vigyázunk az autóra dumát azért. :) Egyébként ugyanekkor volt az is, hogy kettővel mellettem egy parkolóhelynek látszó lukban valaki lendületből nekiment a parkolójegy automatának. Biztos gyorsan le akarta tudni a parkolást, nehogy pénzt kelljen adni érte. :)))

rudi 2008.03.07. 09:19:00

Erzsébet híd alatti sztori, hogy nem engednek KI a parkolóból, amíg nem fizetsz... Egyik haverom fizetett, mert féltette a kocsit, meg rohant

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.07. 09:35:47

rudi: Na erről még nem hallottam. Mondjuk az én sztorim este volt és mire visszamentem a kocsihoz, már sehol nem volt a nagy őrző-védő csapat természetesen. :)

Rocko- 2008.03.07. 09:45:24

fizessen a halál nekik. majd a ravatalozásért.

wik 2008.03.07. 09:54:01

Nyugati téri felüljáró alatti parkolóból nekem segítettek kiállni. Mellettem egy furgon állt, nem láttam ki, a homeless leállította a forgalmat mögöttem, és integetett, hogy mehetek. Nem kapott pénzt előtte, csak a segítsége után. Még mindig hasznosabbnak tartom ezt a fajta kéregetést, mint a pirosnál az egyébként ingyenes metro újságot árulókét.

bcs 2008.03.07. 10:26:30

A Deákon is haléktalanok integetnek.
Nem merik tönkretenni a kocsikat, mert megvívtak a helyért, ha bármi történne, őket vennék elő azonnal.Ráadásul ha menekülni kell, mert kárt okozott, oda a jó hely.

EBEUSS (törölt) 2008.03.07. 10:34:55

Te vagy a "fönök" ahogy a homi is mondta!
Ha akarsz adsz, ha nem, akkor nem. Nem lesz semmi baja az autódnak! A profi hajléktalanoknak saját drosztjuk van, nem fognak magukra haragítani senkit. Ki tudja, éppen kinek a kocsiját kulcsoznák meg...

Persze kivételek mindig lehetnek, úgynúgy mint az arab pénzváltóknál! Tőlük is mindig óvták a lakosságot, hogy lehúznak, pedig ez egy nagy f*szság. Akik ilyet csináltak, azok egyszeri "üzletemberek" (utcai váltók) voltak, és romániából érkezett a sötét bőrük, nem arábiából! ;)

Johnny336 2008.03.07. 11:14:49

Westend-nél parkolóházba állok. Ha az ember moziba megy, akkor úgyis ingyenes a parkolás. A vásárlást pedig 1-1,5 óránál tovább nem tudom elviselni, úgyhogy kb. 300 Ft az egész móka. Vagy járjatok az Árkádba, ott az első óra ingyenes. Vagy járjatok busszal, és könnyebben találok parkolóhelyet... :)

EBEUSS (törölt) 2008.03.07. 11:21:18

Én meg gyalog járok a Westendbe, mert itt van egy köpésre! :P

EBEUSS (törölt) 2008.03.07. 11:24:37

Mellesleg a westendes, híd alatti parkolásnál, ugyanúgy meg kell venned a parkolócédulát, mert a hajléktalannak csak a segítségért fizetsz, és nem a parkolásért! Ugyanúgy jár ott is a mikulás, mint máshol!

Redm4n 2008.03.07. 11:52:45

Johnny:
Látom te is csak a plázák alapján tudod azonosítani budapest forgalmasabb pontjait... mi van ha valaki nem a westendbe megy? tudod azon kívül is van élet...

Johnny336 2008.03.07. 12:03:32

Redm4n 2008.03.07. 11:52:45

Igazad van. Megszoktam még fordulni a Senator Casino környékén, persze egyirányúba szemből beparkolva, szabálytalanul a járdán, hogy egy kisegér se férjen el a kocsim (600 SEL, illetve S8 felváltva) és a házfal között. Illetve a Körúton másodikként, vészvillogóval a szoli előtt, amikor felveszem a szilikonnal felturbózott csajomat...

Kurva jól megítéltél egy komment alapján, bírom az ilyen okos embereket...

Szerinted mi a ragyáról volt itt szó fentebb? Ezeken a helyeken, ahol fizetős a parkoló, tanyáznak ezek a lumpen népségek. Írhattam volna a Szabó Ervin könyvtárat is, de ott még nem találkoztam ilyenekkel.

dwdHU 2008.03.07. 12:16:33

kocsog ember elrakta az aprot, aszongya nem buntetik meg .. aaa nem buntettek ... csak volt olyan elelmes hogy levette rola igy x honappal kesobb yszor annyiba kerult.

Kukamanó 2008.03.07. 17:56:13

Egyszer elkaptunk egy ilyet, betuszkoltuk a hátsó ülésre oszt kivittük szentendrére, úgy seggbebasztuk hárman hogy azt biztos nem felejti el egyhamar!!! Köcsögök!

Vladimir Harkonnen 2008.03.07. 22:42:53

Én is szoktam adni nekik a Nyugati téren a felüljáró alatti parkolóban, de az én autómtól elkergetik a parkolóőrt! Legalábbis már mentem úgy vissza, hogy le volt járva a jegy azok meg ott harcoltak a kocsi mellett! A lényeg: nem volt bünti!
:-)

kob 2008.03.07. 23:43:36

Én két szál cigit kérés nélkül szoktam adni nekik. Cserébe kérek egy még érvényes parkolójegyet. :)

rognork 2008.03.08. 16:01:44

most komolyan, mi nektek az a szar 100 ft?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.08. 16:13:28

rognork: Most komolyan, miért nem megy el dolgozni a csövi a tarhálás helyett?

Triznyai Döme 2008.03.08. 18:47:36

Silent,
jobb ha gyorsan eltávolítod ezt a beírásodat, (2008.03.08. 16:13:28) mert nagyon szomorú következtetésekre adhat okot mentális állapotodra nézvést.
Akármilyen fiatal is vagy, akármennyire rossz könyből akármennyire rossz tanár oktatta nektek a történelmet és akármennyire is hanyagoltad eme tárgy tanulását, annyit tudnod illene, hogy a munkanélküliek túlnyomó többsége nem azért áll sorban a segélyosztásnál, kilincsel a legszarabb helyeken a legszarabb állásokért (KONKRÉT példa: jó ismerősöm, volt kollégám, két diplomával -az egyik számtech- NEM KAP állást évek óta, mert elmúlt 50 éves) mert ez a hobbija, esetleg tetűlusta lenne, a "csövik" jelentős része meg olyan kirúgott férj, akit a volt nej lapátra tett az új bika miatt, a tartásdíj mellett egyre szarabb albérletbe került, egyre jobban leromlott a ruházata és ezért épp őt rakták ki az első leépítésnél. Már pedig a hajléktalanszállóról ritkán kerül ki akár egy adminisztrátor is, nemhogy banki fiókvezető.
Persze, akad nem kevés önhibájából az utcán ténfergő is, DE NEM EZ A JELLEMZŐ!

Szóval, ezt töröld ki, aztán kicsivel több empátiát!

EBEUSS (törölt) 2008.03.08. 19:01:00

Bizony, ezek az emberek erős negatív spirálban vannak, amelyből csak nagy akaraterővel lehet kikerülni! De lássuk be, hogy ezek az emberek nem erről híresek, ezért is véreztek el a korábbi nehézségeken! (iskola, család, munkahely, stb.) Az utcán pedig más örömük nem marad, mint a pia, mert az minisztertől hajléktalanig mindenkit jókedvre derít. Egy ilyen folyamatosan bepiált, elkoszosodott, lebetegedett állapotból pedig ember legyen a talpán, aki fel bír állni. Szépen elvegetálnak amíg egyik tél el nem viszi őket...

107! 2008.03.08. 19:03:06

Döme!

Nagyon sok csövivel "sikerült" már kommunikálnom! Amelyik nem tehet róla, hogy oda került, azon látszik is! Ember tud maradni, még kilátástalan helyzetben is! Sajnos a legtöbb hajléktalan nem egyszer, nem kétszer választotta a könnyebbik utat az élete során, és Ők annak a levét isszák. Nem írnék ilyet, ha nem lennék benne biztos. Egy negyvenöt, ötven év körüli férfi szokott kéregetni a Villányi út végén (vasúti felüljárónál) Ő teljesen jó példa . Ápolt, soha nem láttam még részegen... Ő beletartozik abba 10%-ba, akik sajnálatra méltók, és a körülmények áldozatai, a többi csak egy link...

107! 2008.03.08. 19:05:54

Esztergom? Vagy hol is kapnak új lehetőséget (albérleti támogatás)? Na ott be lehet bizonyítani, hogy ki az aki megérdemli a lehetőséget, és ki az aki csak magát okolhatja az utcára kerülésért!

Triznyai Döme 2008.03.08. 19:17:05

EBEUSS!
Igen, erről van szó! Amúgy az emberek túlnyomó többsége nem éppen sziklakemény egyéniség és elég ha egyszer belecsúszik abba a bizonyos spirálba, segítség (IGAZI, komoly segítség!) nélkül biza neigen tud kitörni.

Százhét! Ott tévedsz, hogy pont a csövik másik típusával találkoztál túl kevésszer! Ők ugyanis azok, akik nincsenek szem előtt. Azzal a csövivel, aki pl. kohómérnöki diplomával egy rossz válás után utcára kerülve jelenleg egy társasház szeméttároló helyiségében lakik és a gondnoknak végzett apróbb-nagyobb javító-szerelő munkával fizet a háborítatlanságért, emellett pár száz forintért kutyákat sétáltat, biztos nem kerülsz hivatalos kapcsolatba.
Igen én is nap mint nap látok a rosszabb fajtából a kelleténél nagyobb számot, de azért ugyanúgy nem veszem őket egy kalap alá a másik fajtával, ahogy téged se a lehúzós, erőszakos járőrrel.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.08. 19:21:00

Döme: A hozzászólás maradjon ott, vállalom azt, amit írtam, mondtam. Nem általánosságban a hajléktalanokkal van problémám, a 2008.03.07. 09:16:11-i kommentemben olvashattad azt is, hogy pozitív élményem is volt már egyszer. Azzal van bajom, amikor a semmiért várnak el tőlem pénzt, pontosan azzal, hogy az emberek empátiáját használják ki. Nem hiszem azt sem, hogy a hajléktalanok túlnyomó többsége más "bika" miatt kirúgott férj. Elhiszem viszont azt, hogy van konkrét példád ilyenre, arra is hallottam már itt sok konkrét példát, hogy azért élte túl valaki az autóbalesetét, mert nem volt bekötve. Lehet, hogy kicsit félreértetted a mondanivalómat, mert túl tömör volt és nem elég egyértelmű. Nem hiszem, hogy a mentális állapotommal gond lenne, ezt és a rá következő mondataidat igyekszem nem sértésként értelmezni.

107! 2008.03.08. 19:22:18

Lehet benne valami! Sajnos akikkel összehozott a sors 90% egy mihaszna tróger selejt ember, aki még a rajta segítő mentősben is az ellenséget látja!

Triznyai Döme 2008.03.08. 19:39:09

Silent,
nem sértésnek szántam. Csak annyit szeretnék, hogy (főleg egy ilyen, népszerű blogban) óvatosabban általánosíts. Tetszik vagy nem, azzal, hogy ennyire sokan olvasnak, TÉGED IS terhel az írástudók felelőssége.

107!
Igen, a trágya is mindig a felszínen úszkál. És ugye, az a hír, hogy a postás harap, nem a kutya...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.08. 19:44:47

Döme: Örülök, hogy nem annak szántad. Azért remélem, hogy többet használok ezzel a bloggal az országnak és a benne élő embereknek, mint amennyit ártok. Akkor már megérte. ;)

107! 2008.03.08. 19:50:15

Silent! Ez a többet árt, mint használ... Ha úgy vesszük a bilincses többet használt a társadalomnak, mint ártott! Az ő szabálytalansága elenyésző ahhoz a haszonhoz képest, amit a munkájával hoz! :-)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.08. 19:52:08

Itt nem az a cél, hogy megszüntessék a kerékbilincselést, hanem hogy legyenek következetesek és tartsák be ők is a szabályokat.

rognork 2008.03.09. 08:01:48

silent neked is igazad van részben, eddig én is mindig felbasztam magam a munkaképes korú csöveseken. de akkor is sajnálom őket. még akkor is, ha annyira elbutulnak, hogy fel se fogják, milyen szar nekik. még akkor is, ha piára költik. gondolom, nem szeretne egyikőtök sem a helyükben lenni.

ne nevezzétek csövesnek a r... c....-t akit a 10 éves fia tologat kerekesszékben a lámpánál. az csak szervezett pénzgyűjtés.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.09. 11:35:50

rognork: Nyilván nem lehet itt sem általánosságban ítélkezni, mint ahogy a legtöbb esetben sem. Nem tudhatjuk, hogy az, akivel szembe találod magad, miért jutott idáig, kinek a hibájából, mióta tart ez nála, miért nem tudott visszakapaszkodni. Ránézésre ezt nyilván nem lehet megmondani. De ha valaki képes lenne legalább építkezésen dolgozni, vagy utcát söpörni, akkor a kéregetés helyett csinálhatná azt. Csak ugye lehet, hogy ott nem keresne annyit és még fárasztóbb is lenne...

szmoker 2008.03.09. 23:25:12

Megkockáztatom, hogy a csövik 90-95%-a saját hibájából (lustaság, butaság, akármi) került az utcára.
Ismerek én is párat, jókat szoktunk beszélgetni amikor arra sétáltatom a kutyát, de az "én csövesem" nem koldus!
Aki koldul, az a legalja, szvsz, és szerinte is. Eljár dolgozgatni itt-ott, guberál ezt-azt, de soha nem kéreget.

Ja, én magam pénzt soha nem adok a kéregetőknek. 99%-ban lepattintom őket (pláne a lámpánál kunyerálókat, nem tudom miért nem lehet ezeket elfuvarozni mondjuk az Alföld közepére, aztán sétáljon vissza ha annyira akar), azt az egyet, akit nem (a Pólus mellett) pedig megkínálom cigivel / hamburgerrel, mikor mi van nálam. Aki kéreget, az majdnem biztosan üzletszerűen, bűnszövetségben követi el. Adjon nekik pénzt akinek két anyja van.

A legrosszabbak azok a feketelábú nőstények a pulyáikkal, akik a 6 sávos úton karukon a gyerekkel, táblával a kezükben szédelegnek a forgalomban. Az egyiknek a purdéja már megnőtt, azt kézen fogva rángatja maga után (meg néha a metróban).

Gyűlölöm az ingyenélőket, na. Nem azért dolgozok, hogy neki ne kelljen.

toodark 2008.03.11. 09:31:23

Ezzel a parkolohelyre iranyitgatassal elsonek Mexikoban talalkoztam. Ott nem mertek megtenni, hogy nem adnak penzt.

Masfelol en sokkal szivesebben adok penzt barkinek is, ha ugy erzem ezert kaptam valamilyen ellenszolgaltatast, foleg, ha az meg jol is jon nekem. Igy mar nem konyoradomanyrol, hanem egy munkaert fizetett bernek tudom tekinteni.

JobbraHajts 2008.03.14. 14:21:39

Triz:

Azzal a csövivel, aki pl. kohómérnöki diplomával egy rossz válás után utcára kerülve jelenleg egy társasház szeméttároló helyiségében lakik és a gondnoknak végzett apróbb-nagyobb javító-szerelő munkával fizet a háborítatlanságért, emellett pár száz forintért kutyákat sétáltat, biztos nem kerülsz hivatalos kapcsolatba.

Mert egyebkent hol lehet ilyet talalni? Mert amikor munkast keresne az ember akkor nagyon nehez meg akar kepzetlen segedmunkara is rendesen,lelkiismeretesen dolgozo embert talalni...

Triznyai Döme 2008.03.14. 15:54:48

Érdekes. Eddig nem nagyon találkoztam olyan munkaadóval aki ilyen intenzitással keresne 58-60 éves melóst.
Konkrétan ismerek olyan (MÉG) alkalmazásban álló kétdiplomás embert (MKKE külker + ELTE jog + SZÁMALK rendszerszervezői, angol, német, orosz nyelven szinkrontolmács szinten, francia és spanyol tárgyalóképes) aki KÉPTELEN a mostani gályázásról váltani, mert bárhova jelentkezik, ha a kora szóba kerül (56 éves) azonnal vége a beszélgetésnek.

EBEUSS (törölt) 2008.03.14. 23:27:10

Vannak szerencsétlen sorsú emberek, de kár elhatárolódni tőlük, mert előbb-utóbb úgyis mindenki beszívja! Bármennyire is hisz az ellenkezőjében! ;)

JobbraHajts 2008.03.16. 18:18:49

Nem fog senki ezert a korosztalyert kapkodni, kulonosen ha kifejezetten azert keres allast hogy ne kelljen annyit galyaznia, szoval nem ertem mi ebben a meglepetes. Informatikaban jelenleg komoly munkaerohiany van, de ott szakemberekre van szukseg, nem eleg az hogy valahol valamikor szerzett valami olyasmi vegzettseget.

Ha kell vki rendberakni egy kertet, lepcsohazat kitakaritani, havat lapatolni stb stb valahogy soha nem kerulnek elo ezek az emberek.

Triznyai Döme 2008.03.17. 12:02:00

Mondd csak, te sztahanovista! Te úgy adosz fell álláskereső hirdetést, hogy maximális terhelést akarsz heti 168 órán át minimálbérért?
Tudod nyuszifül, neked még bőven lesz alkalmad úgy 35-40 év múlva kiélvezni, milyen csodás érzés is pacekba kapni új tulaj taknyos suttyó unokaöcsikéjétől, hogy valamiféle tisztátalan állat vagy aki örülhet ha egyáltalán megtűrik. Közben meg még a gépét is neked kell bekapcsolnod, mert ahhoz sem ért.

Johnny336 2008.03.17. 12:08:47

Triznyai Döme 2008.03.17. 12:02:00

A példa igaz, de ez kortól független. A főnök dilettáns rokona/haverja/haverjának rokona még a legértelmesebb, magas végzettséggel, és széleskörű tapasztalattal rendelkezővel szemben is faszcsíraként viselkedik. Ezzel kompenzálja, hogy ő a cipőjét sem tudja bekötni egyedül... Ha már hasznos munkát nem tud végezni, legalább fitogtatja, hogy ő bármit megtehet. Én 2x évesen találkoztam ilyen faszkalappal. Persze rövid úton le lett rendezve a nagy pofája, de ez más kérdés... :)

Igaz, ami igaz, nem tapossák agyon egymást a munkáltatók, hogy alkalmazzák a 40+ embereket. Szomorú, pedig nagyon sok hasznos munkatapasztalattal rendelkeznek, a diploma hiányának ellenére is.
Aki pedig lumpen, és azért nincs munkája, az nem is töri össze magát, hogy találjon. Na az olyanok segítenek leparkolni...

JobbraHajts 2008.03.17. 16:20:47

Triz:

Tudod Nyusziful, azoknak a velemenyen legfoljebb rohogni lehet akiket minden jottment ugraltat es ide jon jatszani az eszet. Ha a nagy arcod mellett van nem hianyzik a szakmai kompetencia akkor egybol mas a hozzaallas.

Nalam a takarito neni boven 60 folott van es erdekes modon semmi gondja nincs belole.

Kata 2008.03.18. 10:56:15

Hadd szóljak közbe:

Fogarasi úton, stb helyeken, tecsós, ahános bevásárlókocsis kéregetőket elhajtom a picsába, mert az a százas nekem is pénz, meg a kurva anyját baszogassa egyébként is (irtózatosan rühellem, ha éjszaka sötétjében, üres parkolóban, nőként kezd el baszogatni egy ilyen gyökér, fenyegetően a hátam mögé állva, hogy adjam neki a kocsimat... ilyenkor simán üvölteni szoktam, hogy húzzon a hátam mögül).

Kereszteződős metró újságos, kéregetős stb-seket szintén elhajtom a halálba, mert gátol a közlekedésben, nem tudok tőle mozogni, amíg nem látom, hogy visszahúzott a padkára, attól félek, hogy elesik, és pont én ütöm el, aztán fizethetem az ő faszságáért a kártérítést élete végéig. Az állandó dugókban szerintem az ilyeneknek is szerepük van, úgy megbüntetném őket az úttesten való kéregetésért, mint a huzat, mert balesetveszélyes.

Parkolós ilyen-olyanoknak megint csak nem adok pénzt, mert ne várjon el pénzt egy olyan parkolóhelyért, ami tök nyilvánvaló, hogy ott van, és szabad. "Védelmezésért" meg pláne nem adok pénzt, mert álljon már meg a menet...

Aluljárós genetikailag szoláriumozott egyéneket meg simán elhajtom a fenébe, egyszer lettem átbaszva egy purdéval, aki azt mondta, hogy ebédre kell neki a pénz, én hülye barom meg adtam neki egy öccázast, mert egy balfasz vagyok, és gyereknek adok, aztán a köcsög rámcsődítette az összes többit, és akkor nekik is ebédre kellett a pénz. Utána láttam a kölyköket az anyjukkal hónapokig ott csövezni, meg tarhálni és zsebmetszeni, nahát soha többet nem adok pénzt egy ilyen szemét bandának sem. Egy másik alkalommal meg pénzt kért tőlem egy nő a gyerekének kajára, adtam neki egy túró rudit, erre elhajtott a faszba...

Szóval ezek mind a koldusmaffia "áldozatai", csak hogy mindenki tisztában legyen vele. Baromi nagy üzlet van benne, az egyik ismerősöm barátnőjét Barcelonában rabolták el, és "koldusként" akarták üzemeltetni, kényszerítették, hogy a szemétből egyen, megverték, meg még egy pár dolgot még csináltak vele...

Szóval ha azt akarjuk, hogy ez megszűnjön, nem szabad koldusnak pénzt adni. Nem az övé lesz, és a koldusmaffia ugyanolyan kegyetlen, alvilági eszközökkel operál, mint a stricimaffia, vagy a pedofilhálózatok. Alvilági, kegyetlen, nem lehet belőle kiszállni, és baromi nagy pénzeket forgatnak meg feketén. És olyan embereket "prostituálnak" vetnek gyakorlatilag rabszolgaságba, akik teljes mértékben kiszolgáltatottak. Főleg a lecsúszott, nemritkán komoly mentális betegségekben szenvedő csövesek...

Ha jót akarsz egy koldusnak, vagy csövesnek, hívd ki rá valamelyik segélyszolgálatot, vagy adj neki vizet, vagy kaját. A segélyszolgálat beviszi valamelyik szállásra, egy napig meg tud fürödni, ágyban alszik, kap gyógszert, és egy napig legalább tisztul a szervezete az alkoholtól. A víz és kaja mindig áldás, de könyörgöm, pénzt ne adjatok, mert azzal csak fordul tovább a spirál... A csövesek nagy százalékának mentális betegségei vannak, ami meggátolja őket, hogy visszailleszkedjenek a társadalomba, a családba, az igazi segítség a megfelelő gyógyszeres kezelés lenne, és olyan programok kialakítása, amivel normális szakmát, új élet kialakításának lehetőségét tudnák a kezükbe adni, de mivel súlyosan betegek, nem tudnak kitartani, hiszen ehhez egészséges elme szükséges... ami nekik beteg...

Ne becsüljük le a környezetünkben azokat az embereket, akikről látjuk, hogy depressziósak, vagy magánéleti problémáik vannak, vagy alkoholisták, ezek nagyon komoly mentális betegséggé fajulhatnak el, ha nem gondozzák őket megfelelően, és akkor nincs megállás lefelé a lejtőn... addig kell őket baszogatni, amíg el nem mennek elvonóra, vagy orvoshoz, vagy befekszenek a pszichiátriára, kezelésre. különben egy-két év alatt végük, és kikerülnek az utcára csövesnek, onnan meg már csak egy hajszál a koldusmaffia, ott pedig aztán fabatkát sem ér az életük, nem lesznek személyiségi jogaik, életük, nem lesz semmijük, a napi koldulnivalón kívül, amit a maffia úgyis elszed tőlük...

Triznyai Döme 2008.03.18. 15:27:22

JobbraHajts 2008.03.17. 16:20:47
"Triz:"
Neked Triznyai úr. Nem őriztünk együtt haszonállatokat. De ha ez NEKED túl protokolláris vagy túl bonyolult, szólíthatsz egyszerűen Tisztelt Uram-nak is.

"Tudod Nyusziful, azoknak a velemenyen legfoljebb rohogni lehet akiket minden jottment ugraltat es ide jon jatszani az eszet."
Ezt most lécci néhány kandelányival világosabban, mert nem egyértelmű, hogy önkritikát gyakorolsz vagy a tőled szokásos óvodás szinten ENGEM akarsz megsérteni.
Ha döntöttél, fuss neki még egyszer.

"Ha a nagy arcod mellett van nem hianyzik a szakmai kompetencia akkor egybol mas a hozzaallas."
Ezt sem értem, hogy jön ide. Honnan veszed azt a módfelett mulatságos feltételezést, hogy a postnyitóban vázolt szerencsétlenekhez közöm van azon felül, hogy akad közöttük volt alkalmazottam és még a "rosszabbik" fajtájukat is sajnálattal nézem és ha lehet próbálok segíteni rajtuk.

"Nalam a takarito neni boven 60 folott van es erdekes modon semmi gondja nincs belole."
Nálam meg - amíg még aktív voltam - egy erre szakosodott BT végezte a takarítást. (Már persze a gépek, berendezések technológiai műveletek utáni karbantartásához tartozón kívüli munkákat.) De hogy jön ez ahhoz, hogy az egyébként remek szakembereket is elhajtják a vérbe az ifjú titán "managerok" ha azok elmúltak 4x évesek, és talán nem igazán kárhoztatandó egy olyan, különböző kulcspozíciókat éveken át betöltött diplomás, aki alól pl. kitőzsdemanipulálták az alkalmazó cégét, nem eléggé gátlástalan és immorális vagy csak másféle gondolkodása okán nem alkalmas ahhoz, hogy saját vállalkozásba fogjon, viszont van annyi EMBERI TARTÁSA (ha jelent ez neked valamit) hogy inkább sétáltat kutyát és végez tányér főzelékért, levetett ruháért kisebb javításokat, mint NEKED és hasonszőrűidnek az ajtaja előtt rágja a küszöböt.

JobbraHajtsd 2008.03.18. 19:31:06

Triz:

Ha mar lenyuszifuleztel akkor ne kezdd jatszani az agyad. Urazni legfoljebb korosztalyod
remek emberi tartasu es kituno szakember tagjai fognak ha kezukbe nyomsz nemi aprot a napi olcso szeszre. Fordulj hozzajuk bizalommal, ott meg elhiheted magadrol hogy nem csak okoskodo unalmas nyugdijas vagy.

Triznyai Döme 2008.03.18. 20:13:35

Nyuszibogyó! (kedves jobbfácán)
Aki itt az agyát játssza, az épp nem uraságom. Tudod, kedves csicsörke, NEKEM nincs rá szükségem. És a korral járnak előnyök is, nem csak a polyarthritis meg a prosztata túltengés. Többek közt az, hogy ha én nevezlek túlmozgásos nyaktekercsnek, az még bőven elmegy egy jó humorú öregúr tréfás évődésének, míg tőled valami hasonló már csak tahóságnak, furkó bizalmaskodásnak számít.
És ne magadból indulj ki. NEKEM nem szokásom pár fillérrel megvásárolni a figyelmet. Felvágni se szoktam, pedig épp volna mire. No de ez már az a tartomány, amihez végképp semmi közöd.
Sebaj ifjú titán, csak kaparj, szorgoskodj, hajts, gyűjtsd a vasat és a fémet, ezzel is a békét véded!

P.s. Őszintén kívánom, hogy ne a saját keserves tapasztalataidból kelljen megtanulnod, hogy a dolgok szerencsétlen alakulásával MÉG URASÁGOD IS kerülhet kilátástalan helyzetbe, akármilyen csodálatos, ritka, kiemelkedő adottságaid is vannak.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása