Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Tilosban parkoló közterületesek reloaded

2008.03.08. 16:45 :: SilentSound

Minekutána a kerékbilincselős posztunkkal sikerült országos méretű közfelháborodást keltenünk, amiről még az RTL Klub is beszámolt a tegnap esti híradóiban, igazán nem tehetjük meg veletek azt a gazságot, hogy nem adunk egy kis bónuszt a bilincselnivaló bilincselőkből. Andrásnak megint jókor volt kéznél a fényképezőgépe, a helyzet hasonló, csak a rendszám legvége változott... Érzitek az iróniát az első képen, ugye?

Ugyanaz a  "brigád", ugyanott két nappal később. Ezúttal nem a járdán, hanem amögött a megállni tilos tábla mögött, ami alapján büntetnek, mellesleg a menetiránnyal  szemközti oldalon a kereszteződésben.



59 komment

Címkék: budapest autó hülye büntetés parkolás kresz közterület felügyelet

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gravy_t 2008.03.08. 17:11:37

a megállni tilos tábla itt lényegtelen, mert nem utána állnak. a kereszteződésbe viszont tényleg nem kellett volna beállniuk.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.08. 17:24:31

Pláne nem forgalommal szemben egyirányú utcába. :)

pöpec rob 2008.03.08. 18:07:24

Két megoldás is van:
1.:Olmot nekik!
2.:Vegyen mindenki piros suzukit.Azt nem büntetik meg!(A tv-ben láttam a reklámban.)
Kiváncsi lennék ezeknek az embereknek a lelki világára,biztosan végtelenűl boldogok lehetnek,hogy vérbe szivathatnak...
Miért van a (szabálytalan)parkolásban is zéro tolerancia? Nem lehetne először egy figyelfelkeltő matricát,értesítőt rakni az autóra:hé k.csög,tilosban parkolsz,nincs jegyed,huzzál el mert tíz,húsz.vagy öt perc múlva visszajövünk oszt jol megszivatunk...?Ja,az nem biznisz...

intelligens mosopor 2008.03.08. 18:11:13

gravy_t-nek igaza van, a post megtévesztő. pontosabban az elso kep. a behajtani tilos tabla - es vele egyutt az egyiranyu utca - meterekkel elorebb kezdodik csak el, kisse szerencsetlen helyen, de szabolyasan parkol.

A szerelő 2008.03.08. 18:19:18

Én egyszer beszélgettem velük. Nekik ez "csak" munka, de tudják, hogy nem kedvelik őket e miatt :) Szoktak kapni anyázást is :) Viszont úgy gondolják, hogy teljesen jogos, amit csinálnak, mert a szabályokat be kell tartani és punktum. Amúgy akármennyi szar is van, mindíg lehet majd találni, aki lapátolja. Ide viszont szvsz nagyon is érvényes a mondás: "A fejétől büdösödik a hal." Szóval aki minden tájékoztatás nélkül alkalmaz zéró toleranciát, az nem alkalmas emberekkel kapcsolatos dolgokal való foglalatosságra. Az ilyeneknek a kőbányában a helye :)

matyker 2008.03.08. 18:27:03

intelligens mosopor 2008.03.08. 18:11:13

Oké, de akkor a mögötte levő autón miért is van kerékbilincs? Csak nincs pártíz méterrel előbb is egy megállni tilos? :)

107! 2008.03.08. 18:39:53

Kereszteződésben lehet megállni! A betorkolló úttal szemben, ha az a jármű forgalmat nem akadályozza! A menetiránnyal szemben viszont nem!
Szerintem azért illene egy kis időt hagyni nekik. Megkezdődik náluk az eljárás, a főnök felhívja a figyelmüket az ügyre... Ha a jövőhéten újra láttok ilyet, akkor már teljesen egyértelmű, hogy lesz..ják, ha meg nem lesz több ilyen, akkor tessék örülni.

gravy_t 2008.03.08. 18:39:57

matyker 2008.03.08. 18:27:03

az az autó már a megállni tilos hatálya alatt parkol, azért.

magyarul mivel ott tilos megállni, odabilincselik. ... nókomment...

107! 2008.03.08. 18:43:32

"Miért van a (szabálytalan)parkolásban is zéro tolerancia? Nem lehetne először egy figyelfelkeltő matricát,értesítőt rakni az autóra:hé k.csög,tilosban parkolsz,nincs jegyed,huzzál el mert tíz,húsz.vagy öt perc múlva visszajövünk oszt jol megszivatunk...?Ja,az nem biznisz..."

Ezt nem tartom zéró toleranciának! Nem kap mindenki kerékbilincset, akinek járna. De képzeld el, mi lenne, ha csak "figyelmeztetgetnének" mindenkit. Így is le... az emberek a táblákat, hát még enyhébb következmények esetén.

2008.03.08. 18:44:49

Szerintem a megallni tilos tabla nem latszik a kepen, ami tabla hattal van, az valoszinuleg behajtani tilos...

intelligens mosopor 2008.03.08. 18:45:58

107: figyeld a táblát háttal. megállni/várakozni/nemtom tilos annak háttal visszafele. a bilincses auto ott áll, a vw meg előtte

cuebler 2008.03.08. 18:48:52

hát ez sajnos nem nyert... egyrészt nem kereszteződés, max útelága... nah ebbe már más is belekavarodott :D szóval, egy leágazás. és tényleg a megállni tilos elé álltak be, gyakorlatilag pont azért álltak oda, hogy a legkevésbé legyenek útban :)

107! 2008.03.08. 18:50:51

Most mit is akarsz ezzel mondani?
Egyetlen bűne a bilincsesnek, hogy szemben áll a forgalommal. (menet irány szerinti bal oldalon)

galicius 2008.03.08. 18:55:28

Pöpec Rob!Igazad van!Én még azt is kívánnám,hogy ez legyen a legnagyobb orgazmusuk.

intelligens mosopor 2008.03.08. 18:58:03

hat ha az behajtani tilos, akkor igazatok lehet.. :/

pöpec rob 2008.03.08. 19:40:38


Galicius:Thank's!
107:Tudom,hogy a zéro tolerancia másról szól,csak szerintem arra tökéletesen rámutat ez a megnevezés,ahogy a kerékbilincs rendszer müködik.
Nem lehetne a tilosban parkolást másképpen szankcionálni? Fotozni,kisebb birság,és vagy büntetőpont a jogsiba? Nem szeretnék hülye tippeket adni a törvényhozoknak,sem magamra haragitani autostársaimat sem...
ui:ha a világon semmi más munka nem lenne,akkor sem tudnám ezt csinálni,inkább szélvédőt mosnék százasé,attól biztosan kevesebbszer csuklana édesanyám!

107! 2008.03.08. 19:47:59

Az én anyámat is szidják rendesen, neki akkor is én vagyok a "szemefénye" Nekem más nem kell! A tudat, hogy sok embernek segíthetek kárpótol minden egyes anyázásért!!!!

pöpec rob 2008.03.08. 20:04:13

107:Látom,nagyon a szívedre vetted,de gondolom nem is bilincseket rakosgatsz egésznap!
Az anyázsról meg a bátyám tudna mesélni hivatalból,Ő ugyanis mentős,és számtalanszor van,hogy hiába a megkülömböztető jelzés meg sziréna,egyszerűen nem engedik el,sőt,neki anyáznak...

Bit Rot 2008.03.08. 20:08:54

A kerékbilincses közterületes autónak sincs több joga, mint bárki másnak, a KRESZ rá is vonatkozik.

Sőt, ha ők azért pampognak, mert valaki rossz helyen áll, és az büntetendő, akkor ők sem tehetik meg, nekik is jár a büntetés, logikusan.

Rocko- 2008.03.08. 20:40:14

hát az a kerekt tábla bármi lehet (na jó nem bármi). én nem esküdnék meg, h megállni tilos.

Wilson 2008.03.08. 20:51:59

Sziasztok.

A szabálytalanul parkolókat, legyen az bárki, meg kell büntetni, ez nem kérdés számomra. Más kérdés, hogy mi a szabályozás célja. Nálunk (vidéki városban) számos olyan helyen van megállni tilos tábla, ahol azt semmi nem indokolja, az ember az ég világon senkit nem zavarna a parkolással, mégis bilincselnek az ostoba módon kiszórt táblák miatt. Olyan ez sok helyen, mint a "kintfelejtett" 60-as tábla országúton, a pihenőben bújkáló traffival. Vajon az elrettentés és a fegyelmezés a cél vagy a pénzbehajtás?

A szabályok (ésszerű szabályok!!!) betartására pedig nem bilincseléssel, hanem oktatással lehet ránevelni a közlekedőket. Az iskolában kellene "erkölcs" vagy "morál" órákat iktatni a tenmenetbe, melyeken rászoktatnák a gyerkőcöket a szabályok betartására zökkenőmentes közös életünk érdekében. Ma Magyarországon az, aki betartja a szabályokat (bármilyen szabályt) hülye lúzernek számít. Vajon Németországban vagy Angliában miért tartják be a szabályokat? Egy német vagy osztrák miért fékez 500 méterre a gyalogátkelőtől? Különbbek lennének mint mi? Túrót! Az együttélés alapvető szabályait a társadalom nagy része elfogadja és betartja. Mert így nevelték őket.

De ez a kerékbilincselés mint büntetési forma számomra egy-két problémát felvet. Az autó, amire a bilincset rakják, az én tulajdonom. Vajon van-e bárkinek joga hozzáérni a tulajdonomhoz? Mi történik pl., ha mondjuk a bilincs felrakásakor megsértik a felnit? Vagy egy korántsem életszerűtlen példa: mi van akkor, ha valami oknál fogva (baleset, hirtelen rosszullét, stb.) miatt erős izgalmi állapotban nem törődök a parkolással, sietnénk (pl. kórházba) de nem tudunk elmenni, mert bilincsben az autó? Vagy - tilosban parkoltam, mea culpa - sietnék mondjuk egy fontos tárgyalásra, de biztosan elkések, mert bilincsben az autó. Még egyszer mondom: a tilosban parkolást szankcionálni kell, de az egyén szabadságát ezek a szankciók nem korlátozhatják! Milliárdos adócsalók, gengszterek is védekezhetnek szabadlábon, egy tilosban parkolás miatt viszont adott esetben mozdulni sem tudok.

A kerékbilincs szerintem egy brutális és ostoba eszköz: ha valaki tilosban parkolva akadályozza a forgalmat, azt gyakorlatilag odabilincselik, hogy még tovább akadályozza a forgalmat.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.08. 21:09:46

Wilson: Az autód mozgásának a korlátozásával azért nem korlátozzák a te szabadságodat. Ha sürgős dolgod van, akkor ott a tömegközlekedés, vagy hívhatsz taxit...

Freechild 2008.03.08. 21:13:55

Ilyenkor ez hogy van? Emlékeztek hogy Győzikét feljelentette valaki mert film volt rola hogy nem kötötte be az ővet a kocsiban?
Ilyenkor a foto alapján nem lehet feljelenteni őket?

Saughassy 2008.03.08. 21:16:30

Igen, hivhatok, viszont akkor joval nagyobb a "buntetesi" tetel. Aranytalanul nagy kart okoznak, raadasul a leszedesben sem jeleskednek.

Ettol fuggetlenul sokkal nagyobb baj az, hogy a jogszabaly azt mondja: "kerekbilincset alkalmazHAT, ha..." tehat nincs szabalyozva, hogy kit mikor szivatnak meg plusz 15.000 forinttal es egy elbaszott delutannal. Minimum.

Egyebkent ha a forgalmat akadalyozod, akkor nem teheti rad, ez is jogszabalyban rogzitett.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.08. 21:24:27

Freechild: De, fel lehet jelenteni őket. Azért arra kíváncsi leszek, hogy tényleg lesz-e valami eredménye annak, hogy az RTL szembesítette őket ezekkel a képekkel. Nem is az érdekel, hogy megbüntetik-e a kerékbilincseseket, hanem hogy marad a jelenlegi gyakorlat, vagy hajlandóak lesznek 50 méterrel többet gyalogolni ha szükséges...

pöpec rob 2008.03.08. 21:32:19

Kár,hogy erről nem lehet holnap szavazni...

Saughassy 2008.03.08. 21:32:36

Nem lesznek hajlandoak ameddig vki arcon nem b***a oket. Nekem 50 perc alatt ertek ki leszedni, mikozben 10 perc setara voltam a kozpontjuktol, ahol akkor is 3-4 egyenruhas troger dohanyzott. Amikor fel ora utan felhivtam oket hogy megis mi a ..... van, mert van aki dolgozni is szeretne, akkor kozoltek, hogy a forgalmi helyzet. Anyjuk picsajat. Es persze most utalhatjak vissza a lovet, mert jol panaszt tettem, amit el is fogadtak. Kar, hogy karteritesert mar pereskedni kellene.

Freechild 2008.03.08. 21:34:45

SilentSound: Ez jo hir :D Remélem történik valami az ügyben...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.08. 21:41:09

pöpec rob: A szavazást hagyjuk, pont mert nem erről kell szavazni. :) Véletlenül se forduljunk politikába.

Freechild: Lassú víz partot mos. ;)

Freechild 2008.03.08. 21:46:02

MIndig meg tud döbbenteni a nyilvánosság ereje :D

pöpec rob 2008.03.08. 22:07:34

SilentSound:Eszem ágában sem volt! pfuj politika! :)Vicces is lenne még egy színes papír...kerékbilincs-igen-nem...

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.03.08. 23:02:11

én is ezt ka kocsit kapptam le és ugyan ott :o)

nem tanulnak a verebek :DDD

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.03.08. 23:07:12

Wilson 2008.03.08. 20:51:59
Sziasztok.

A szabálytalanul parkolókat, legyen az bárki, meg kell büntetni, ez nem kérdés számomra. Más kérdés, hogy mi a szabályozás célja. Nálunk (vidéki városban) számos olyan helyen van megállni tilos tábla, ahol azt semmi nem indokolja, az ember az ég világon senkit nem zavarna a parkolással, mégis bilincselnek az ostoba módon kiszórt táblák miatt."
nálunk külvárosban negyed éve az összes sztk, rendelő _és_ KÖZÉRT elé letették a megálniésvárakoznitilostáblát! bezzeg a főúton, ahol a busz megy nincs ilyen! logikus, nem? :D

vick · http://www.hunoris.hu 2008.03.09. 00:06:36

szerencsétlenek, a TI dolgotok, hogy betartsátok a parkolási szabályokat, nem azt minősíteni, hogy
hol áll meg az ellenőrző közeg!
A vészhelyzethez kiérkező mentő-rendőr-autót is parkolóhelyre irányítod?

beavereater 2008.03.09. 00:27:21

vick: te szerencsétlen, ez nem vészhelyzet, mellesleg azokban az országokban, ahol a pl. rendőrőknek igen nagy tekintélyük van, nem látsz szabálytalankodó rendőrt.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.09. 00:47:09

vick: Elég jelentős szűk látókörűségre vall az, amit összehordasz... A tűzoltókat kifelejtetted a példálózásból, úgy lenne teljes a kép. :P

bul07 2008.03.09. 04:02:51

Egyik reggel oda kellene állítani egy csöves Trabantot a helyükre kíváncsi lennék hogy menyi idő múlva lenne rajta bilincs

ételmetlenségi 2008.03.09. 06:53:40

A kerékbilincs az egyik legocsmányabb dolog, ami nálunk létezik. Igenis, senkinek nincs joga a tulajdonomat használhatatlanná tenni azért, mert tiltott helyen parkolok. Arra ott van a büntetési cédula! Tessék csak megfigyelni: nyolc zsinórban tilosban parkoló autó közül talán kettőt bilincselnek meg. Akkor vagy mindenkit, vagy senkit! Ráadásul a kerékbilinccsel pont azt az állapotot "hosszabbítják meg", ami ellen (állítólag...) feltették.

A kerékbilincs semmi más, mint minden erkölcsi és jogalap nélküli egyéni szabadság-korlátozás, és pofátlan pénzbehajtás. Egyetlen helyen tudom elfogadni: ott, ahol erre tábla figyelmeztet. Az összea többi helyen láncfűrésszel kellene levágni annak a kezét, aki kerékbilincsel.

Lacaca 2008.03.09. 07:04:33

Egyetlen bajom van velük, a csekken a Centrum Parkoló Kft bankszámlaszáma figyel... innentől erősen profitorientált a történet

Wilson 2008.03.09. 07:43:44

Csak úgy eszembe jutott, én nem tennék ilyet és senkit sem buzdítok erre, de nem lehet esetleg ezt a bilincset egy jó lakatossal leszereltetni? Olcsóbb lenne, mint 15ezer forint:)))))

mxplanet 2008.03.09. 08:00:45

tudtommal le lehet.
nekem még anno az egyik elmesélte.
a kereket leereszted, és már is le tudod venni a bilincset miután levetted a kereket az autóról.
pótkerék elő oszt alászolgálja.
a bilincset meg beviszed nekik hogy találtad az autó mellett és még fel sem jelentenek az ellopása miatt :)

grupi 2008.03.09. 08:22:20

A felső képen egyértelmű a szabálytalanság, különösebb tárgyalás nélkül megállapítható, hogy ott és abban az öbölben, ahol az egyiket bilincselik, ott azon logika alapján a másik sem állhat.
A másik, második szituációban kicsit más a helyzet, de az sem szabályos.
A KRESZ előírja, hogy megállni az út jobb szélén lehet. kivétel egyirányú utca baloldala, ha egy esetleg jobb oldalon szabálytalanul parkoló és a baloldalon megálló jármű között marad akkor hely, hogy ott egy még egy jármű biztonságosan elférjen.
Megállni lehet a T-alakú útkereszteződéssel szemben, a megállás szerinti szabályok szerint.
Tehát a menetirány szerinti jobb oldalon, a kerszeteződéssel szemben.
Tudni kell, még hogy a betorkoló utkersezteződés is feloldja a táblák kiterjedését, illetve hatályát. Ahogy az egyírányú utca meghatározás is véget ér, úgy a megállni tilos is felodva. Tehát itt már nem a táblák, hanem a szabályozás a meghatározó.
Szóval a menetiránnyal szemben, az út balszélén a betorkoló útkereszteződésben nem állhat le és nem parkolhat szabályosan jármű.
Szerintem a definició és a leírás elég kimerítő, és egyértelmű.
Szabálytalanul végzik tevékenységüket azok, akik pont a szabályok betartása érdekében kéne, hogy munkálkodjanak.
Ez paradoxon, visszásság és sokak számára dűhítő, hiszen míg rajta esetleg elverik a port, és kockáztatásáért komolyan súlytják, addig az erre hivatott adónkbó fizetett munkatársak pedig áthágva, füttyentve rá, "garázdálkodhatnak".
Példamutatásról nem beszélhetünk, az biztos.
Pont ez a felhábosító, és indulatkeltő.

Wilson 2008.03.09. 08:51:30

SilentSound "Az autód mozgásának a korlátozásával azért nem korlátozzák a te szabadságodat. Ha sürgős dolgod van, akkor ott a tömegközlekedés, vagy hívhatsz taxit..."

A mozgás szabadsága nem pusztán azt jelenti szerintem, hogy ha az autódat lebilincselik, még mindig mehetsz gyalog vagy busszal. Sok esetben (amit fentebb is írtam) éppen akkor és ott sürgősen kellene a saját autó.

A kerékbilincs az elkövetett szabálysértéshez képest aránytalan szankció, ez a bajom. És igenis korlátozza a személyes szabadságomat: egy enyhe vétség elkövetése miatt nem használhatom azt a járművet, melynek fenntartásáért súlyos ezreket perkálok le minden hónapban, és a saját tulajdonom. Ha esetleg nem fizetek be egy közüzemi számlát vagy télen nem takarítom el a havat a ház előtti közterületen, rámzárják a lakást vagy kizárnak a saját otthonomból? Ez ugyanolyan otrombaság lenne, mint a kerékbilincs. Akkor is van jogom használni a saját autómat, ha parkolási vétséget követek el, ráadásul a bilincseléssel kvázi meghosszabbítják a szabálysértést, abban is akadályoznak, hogy önszántamból véget vessek szabálysértő magatartásomnak.

Ilyen aránytalanul súlyos szankció alkalmazása egy olyan országban, ahol pl. több tízmilliárdos csalást elkövető álbróker vígan éldegél, a haja szála sem görbül, meglehetősen bicskanyitogató. Nem szeretnék senkinek sem ötleteket adni (és le is beszélek mindenkit az erőszakról), de el tudom képzelni, hogy egy-két maflást kiosztanak hamarosan ezeknek a bilincselőknek, vagy ami valószínűbb: elkezdenek eltűnedezni szép lassan ezek a bilincsek, mert privátban elkezdik leszedetni a delikvensek, sőt, lakatos kisiparosok szakosodnak majd erre, akiknek a telefonszámai suttogó, összekacsintó utakon szájról-szájra járnak majd.

A szabálytalankodókat meg kell büntetni, de nem így! A szabálytalankodók számát pedig nemzetstratégiai program részeként neveléssel, oktatással mondjuk 2025-re lehetne minimálisra csökkenteni, hosszútávon, nem most.

solesz 2008.03.09. 09:27:50

bilincset felszerelni a tilosban álló közterületes autóra. az volna nagyon szép. kellene csinálni egy egyszerű kerékbilincset. és szórni nekik.

kiváncsi volnék, ha valaki megtenné, hogy feljelentés esetén, mi lenne a vád. birtoklás tettleges korlátozása ? szabálysértés... polgári per ? mert nem büntető, az valószínü.

Sanya 2008.03.09. 10:12:32

Nahát, másodjára sikerül rúgni egy öngólt! - Gratula!

Szabályos a parkolás. Nézd meg az utat. A nyomok szerint !!!mindenki!!! balra kanyarodik aki szemből jön. Úgyhogy az egy egyirányú utca ahol a KGE parkol. Az a figyelmeztető tábla ami háttal van valszeg egy "útkereszteződés alárendelt úttal" tábla, mint ez csak az alárendelt út a másik oldalon. -> sebessegmeres.info/docs/jogszabalyok/kpmbmrend1-1975/image236.gif
-- és még csak nem is vagyok pesti.
Faszikáim egy zsák fekete pont meg néhány ÜljLeEgyes!

Győző63 2008.03.09. 12:12:03

Srácok,

Én igazából egy valamit nem értek:
- Ha valahol tilos parkolni, akkor annak valami OKA kell legyen. Valami közérdek vagy valami balesetveszély, mindegy, de OKA van.
- Ha valaki odaáll, akkor miért kell lehetetlenné tenni, hogy elmehessen onnan? Persze, meg kell büntetni, hogy megérezze a nyomorult, de odabilincselni HÜLYESÉG, mert OKA van annak, miért nem lehet oda állni.
- Ha olyan helyen áll meg, ahol OKA van annak, hogy nem szabad oda állni, (pl. villamossín, tűzolóállomás kijárata, stb.) akkor EL KELL VINNI a kocsit onnan. És megbüntetni, mint fent.

Namost, a fenti gondolatmenetet összevetve a gyakorlattal, nekem az jön le, hogy nem azért nem szabad megállni ott, ahol lebilincselik a kocsit, mert valami ÉSSZERŰ OKA lenne, hanem csak azért, hogy büntetni lehessen, és az PÉNZ a haver, majd a pártkassza, vagy egyszerűen az ILLETÉKES ELVTÁRS zsebében.

Ennek az egész szánalmas fos kis ország nemzetgazdaságának a fő húzóágazata a BÜNTETÉS IPAR. Ezt, mint tudjuk, már gebinben is lehet csinálni. Azaz Állam Bácsi így gondolja:
- X megbünteti Y-t 100 forintra
- Y megbünteti X-et 100 forintra
- Mindketten leadják az államot illető pénzt
- Képződött mindkettőnél JÖVEDELEM, azt le kell adózni

Nem tűnik fel senkinek, hogy közben meg nincs kenyér???

drmotto 2008.03.09. 12:12:27

Javítsatok ki, ha tévedek, de ez itt sztem a Szentkirályi utca-Mikszáth tér sarka.
Ha igen, akkor ez a szakasz pont nem egyirányú. Ha jössz a Szentkirályin, akkor mehetsz balra a Krúdy-ba, vagy egyenesen pár métert, és jobbra a Szabó Ervin utcába.
Ez a környék sajátossága. Minden utca egyirányú, kivéve ezt a kb. 20 métert.

Győző63 2008.03.09. 12:21:48

Ja, mégegy, ami bassza a csőrömet ebben az országban:

Ha valamit valamiért nem szabad, akkor arra felvesznek valakit, hogy betartassa a rendet.
Ezek a mi primitívjeink, rendőreink és köztereseink, tisztelet a kevés kivételnek.
Namost, ezeknek a tökorrúaknak a fejében ez úgy képződik le, hogy ezt ÉN tartatom be MÁSOKKAL, ÉN büntetek, MAGAMAT is NEKEM kellene megbüntetnem (höhöhöhö), tehát NEKEM SZABAD (mijjen okos meg nagyember vagyok, enyim a hatalom, tik meg szíjjatok).
Na ez a baj.

lengoajto 2008.03.10. 07:01:12

nekem a 8. keruleti kozteruletfelugyelok fonoke azt mondta, hogy tavaly mar rugtak ki tilosban parkolo kollegat. tehat ugy nez ki nekik ez nem ujdonsag, hogy valaki lefotozza/szembesiti oket.

ex-dr. vuk 2008.03.10. 08:54:20

De egyebkent a megoldas egyszeru lenne.. Miert nem kapnak ezek sarga villogot?..

Mondjuk a kerekbilincseles intezmenyet sem ertem.. Valaki tilosban all (valszeg attol tilos ott allni, mert ott valamit akadalyoz, elcsufit, egyeb), na akkor jol bilincseljuk le, hogy a kovetkezo 1 hetben meg tuti ott parkoljon... Miert nem szallitjak el a gecibe? Marbocs.

Rocko- 2008.03.10. 09:28:35

kerékbilincset akkro használnak, ha tilos ott állni, de nem akadályoz.

insert_click · http://legjobbpalinka.hu 2008.03.10. 09:35:40

Rocko: pont a Szentkirályi elején volt/van egy autó, ami hetek óta ott áll lebilincselve, mert megállt az árurakodó helyen. Azóta is a Spar szállítói nagyon örülnek neki... :) Végülis nem balesetveszélyes, csak kénytelenek a szállítók máshol (pl az utca közepén) megállni a rakodás idejére.

Rocko- 2008.03.10. 10:17:57

hát mondjuk ez meg ugye a közteresek hülyesége. nekik olcsóbb megbüntetni + bilincselni, mint sem elszállítani.

ex-dr. vuk 2008.03.10. 12:50:32

Eleg lenne megbuntetni nem?.. Mostmar ugyis behajthato.. A bilincs azert kellett, hogy a tag ne sumakolhassa el a buntit, mert nem tudja elvinni a kocsit, nem?

x 2008.03.11. 22:16:33

vuk_: még nem behajtható, majd májustól. már érvényes a jogszabály, de még türelmi idő van!

nemezs 2008.04.09. 22:25:50

A kedves közterületeseket el kéne küldeni a sunyyogóba .
Hogy miért : a párom költözött oda hozzám ésd még nem volt behajtási engedélye ,és az utcán durdefektet kapott egy lefolyótol ami kb 15 E Ft-ba került és mivel nem tudtud megoldani a defekt probélmát ezért az utcán hagytuk az autót , másnap reggel kereken 8 kor rajta volt a 10 E ft-os büntetés , minap is ott parkolt le az autóval ,persze már van behajtási engedélye, és fél ora mulva rajta volt a "tiltott helyen várakozik ezért megüntetjük cetli". Na most kérdem én ha a vezető ülésböl nem látható helyre teszik azt a táblát ami az utca elején van persze a kanyar után közvetlen a fal mellett " megnéztem gyalogosként" akkor miért fizessek nekik

libra 2008.05.15. 05:24:57

Meg nem olvastam az osszes postot, de!
Nalunk, SVK-ban benne van a KRESZben, hogy lakott teruleten a haromszog alaku keresztezodes szemkozti oldalan {ez az eset} meg lehet allni...
Ja, es a tabla nem erdekes, a tabla elott allnak...

WinstonTaylor · http://www.monstersgame.hu 2011.10.16. 18:23:55

Jól látom, hogy útkereszteződés torkolatában áll? Nem mintha nem tudnám, h meg kell erősíteni a táblát de hagy kérdezzem már meg, h melyik tábla pontosan a képen ami a torkolatra vonatkozik? Mert ugye a kereszteződés feloldja a tábla hatályát.
Egyébként meg a nagy hőbörgők kirakhatnák a rendszámukat vmi nyilvános helyre és akk a közteres tudna az alapján büntetni, hogy "oké, ő kikéri magának, nincs apelláta, hiába van ott a kocsinál a tulaj, akk nem elküldöm figyelmeztetéssel hanem lebilincselem az autóját/ helyszíni bírságot szabok ki" és akkor lehetne emberségesen viselkedni a többiekkel. Mert ugye olyanért van problémátok mindig amilyen körülmények esetén állampolgárt havonta max. 2-szer büntetnek kerületenként :DDDD Egyébként volt osztályfőnököm mindig azt mondta: "A saját szaroddal foglalkozz" ;) Hány embert büntettek már meg azért, mert megállni tilosban állt az autójával és mondjuk ott volt mellette? Biztos sokat. Havonta kettőt....

WinstonTaylor · http://www.monstersgame.hu 2011.10.16. 18:28:59

@WinstonTaylor: tudom, hogy nem kereszteződés.... ezért ne menjen fel 63 embernek a cukra és írogasson "választ" ;-D












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása