Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Hogy lesznek utolsókból elsők?

2008.03.25. 15:46 :: Kisikasa

Ez a poszt Z jóvoltából jöhetett létre, aki rengeteg fotót küldött nekünk a buszsávban közlekedő pofátlanul tolakodó autókról. Ezúton is köszönjük  neki. Bár a fénykép gyakran nem bizonyító erejű, de azt hiszem mindannyian tudjuk, hogy nem kitalált jelenségről van szó.
A mellékelt képeket tegnap, azaz 2008. március 18-án 14.00 környékén lőttem a II. ker. Fő utcában.

 

Az esethez és a helyszínhez a következőket szeretném hozzá tenni.

 

Minden nap délután 2 és 4 között ezen a szakaszon közlekedek.

A buszsáv hossza kb. 600 m, de ennél biztosan nem rövidebb. Átlagos 4,5 m-es autóhosszal + 0,5 m-es követési távolsággal számolva ez kb. 120 autó. 3 óra után a feltorlódott sor gyakran már a buszszáv kezdete előtt 100 m-el elkezdődik. Régóta dühít a pofátlankodók nagy száma, ezért már hónapokkal ezelőtt elkezdtem számolni, hogy hányan tolakodnak előre a buszsávban. (Úgysem tudok mit csinálni a várakozás alatt.)

Az eddigi tapasztalatok alaján azt lehet mondani, hogy ebben az időszakban általában 15 és 30 közötti a pofátlankodók száma. Akiknek ugye a körforgalom előtt be kell sorolni a szabályosan haladók elé.



Na, most egy kis matematika. A fenti számok alapján egyértelmű, hogy a szabályosan közlekedők átjutási ideje 13-25%-al megnő az “önjelölt buszok és mentők” miatt.



Ráadásul azokat sem értem, akik beengedik őket. Láttam már olyat, hogy valaki egymás után 3 ilyen bunkót is beengedett.
A folytatásban ismét csak Z képeiből válogattuk ki a legjobbakat. Beengedni vagy nem beengedni? A mi jóindulatunkon múlik, bár jobb volna ha erre nem lenne szükség ... Ha nem hagyjuk őket furakodni akkor talán közvetett módon mi is feltartjuk a forgalmat?
Tegnap, azaz 2008. 03. 19-én, 15.00 körül készültek.



A Shell kúttól a körforgalomig 20 perc volt a menetidő. A buszsávosok kb. felét tudtam sikeresen lefotózni.









84 komment

Címkék: budapest közlekedés autó kresz buszsáv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Perillustris 2008.03.25. 15:54:39

Neha-neha megjelennek ott a rendorok. Ilyenkor persze mar sokkal hamarabb probalnak bepofatlankodni a savba.

A megoldas nem lenne bonyolult: kamerat kell tenni egy-ket oszlopra, amit a buszsav vegen figyelnek a rendorok, majd a vegen kiszedik oket akkor is, ha esetleg mar eszrevettek oket es besoroltak a korforgalom elott.

S ezt MINDEN NAP.

Krisi 2008.03.25. 16:08:21

Azért szépen lejön, hogy cseppkadettől tuninghetesbmw-ig mindenki tapló, teljesen típusfüggetlen :)

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.03.25. 16:22:10

naív, utópisztikus megoldás:
- jó lenne, ha senki nem pofátlankodná végig a buszsávot. na, ezt én nem érem meg

diktatórikus megoldás:
- rendőrt/kamerát minden buszsáv mellé, géppuskával, automata ágyuval stb. na, ilyen világban se szeretnék élni.

okos enged megoldás:
- probléma: a zipzár elvet sokan nem ismerik, vagy derogál nekik alkalmazni. aki száz méterrel a buszsáv kezdete előtt beáll a jobboldaliba, és ezt elvárja mindenki mástól, az pont 100 méternyi helyet pazarol(tatna) el az útból, és ez a 100 méter pont hiányzik valahol az út végén, ahol beállnak a kereszteződésbe emiatt.
ja, ez eddig nem a megoldás, csak a probléma.
a megoldás: az ilyen elfogyó sávok végét úgy kellene felfesteni, hogy a végén MINDKÉT sáv egyszerre fogyjon el, és a kettő helyett egy megy tovább. akkor mindenkinek természetes lenne az optimális kihasználás, és a zipzár.
a továbbra is buszsávozókra meg jöhet a kamera.

Perillustris 2008.03.25. 16:34:14

Hammer, jelen esetben a cél a buszok előnyben részesítése. Itt a buszsávban semmi keresnivalója más járműnek (természetesen a KRESZ kivételeivel szinkronban).

Az általad javasolt módszer alkalmas lehet(ne) egyenrangú utak összefonódásánál, ám szerintem ott a KRESZ mai álláspontja szerint jobbkézszabály lépne életbe, ha nincs tábla.

Mindenesetre kíváncsi lennék a fogadtatásra, s arra, hogy hány millió forint kár keletkezne a gépjárművekben az első napokban-hónapokban.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.03.25. 16:54:16

a két sáv még a buszsáv előtt középre szükülne egyre, és onnan visszakígyózna balra.
a buszsáv megmaradna, és a busz menne tovább tökön-paszulyon, akarom mondani át a felfestésen egyenesen a buszsávba.

ha tempó van (ugye, az se túl nagy, max 50), akkor hely is van az összefonásra, ha meg dugó, akkor amiatt nem nagyon koccannának.

az a baj a mostani elfogyó sávos megoldásokkal, hogy akinek megmarad a sávja, az kegyként tekint a beengedésre, és vagy gyakorolja ezt a kegyet, vagy nem. szerintem egy autót ilyenkor mindenkinek kutya kötelessége lenne beengedni (én be is szoktam)

isti77 2008.03.25. 16:55:21

Erről a helyről már annyit írtak-írtunk, hogy dögunalom.
Mellesleg: buszt mennyi időnként láthatunk itt elmenni? Lefordítva: van itt értelme a buszsávnak? Egy viszonylat miatt? Főleg ekkora távon? És a végén a busznak is be kell sorolnia, szóval...
De ezt is megkérdeztem már százszor...

Lacaca 2008.03.25. 16:57:01

Én itt szoktam behúzódni a 2 sáv közé. taxit buszt elengedem, a többi dudál villog. Leszarom. Mögötte áll a taxi? Beszéljék meg egymást közt. Mielőtt valaki elkezdené, nem önkéntes rendőr vagyok, csak zavar, hogy a barom engem tart fel azzal, hogy bevág valamelyik előttem haladó elé.

Toymao 2008.03.25. 17:04:45

isti77: van, pontosan az, hogy a busz neálljon a dugóban, hanem menjen. Ezt hívják kultúrhelyeken a közösségi közlekedés előnyben részesítésének.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.25. 17:15:33

Hammer: Az a baj, hogy a felfestés se ér semmit önmagában. A Hungária krt-on is az Árpád híd felé haladó oldalon egy darabon a 3 sáv mellett van egy negyedik, amibe elvileg belekanyarodni se szabad a keresztutcákról, szép folytonos vonallal van jelölve. Mégis simán egyenesen menő sávnak használják, leszarva az akárhány záróvonalat...

Hicudzsi · http://spakli.blog.hu 2008.03.25. 17:21:13

Szerintem kamera és csekk kiküldése.
Ehhez nem kellenek kint posztoló rendőrök.
Vannak már gondolom erre is számítógépes programok, hogy felismerik a rendszámot, ha kétszer megfordul egy rendszám a buszsávban (mondjuk záros időn belül -tehát folyamatosan ott halad) gép kidobja az adatokat mehet a csekk...

Angliában is tilos a buszsávban haladni, kint van az oszlopokon a büntetés mértéke és a buszokhátuljára is fel van ragasztva! - és ott is kamerázzák mint a gyorshajtást.

Krisi 2008.03.25. 17:24:44

isti: ahol közlekedik busz, ott van értelme a buszsávnak. Erről lehet vitázni, de nem érdemes. (Nézd meg, hány embert szállít a busz.)
Sokan pampognak, hogy ha lenne normális tömegközlekedés, akkor talán használnák. Nos, a buszsáv is egy lépés a gyorsabb tömegközlekedés felé. Csak kár, hogy Butapesten sokan leszarják.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.03.25. 17:25:29

látom a BKV fejleszt :)
kisméretű buszok :)
a clark előtt kellene állni pár ellenőrnek és kérni a jegyeket bérleteket, hogy jogszerűen használjál-e a buszsávot :))

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.03.25. 17:27:55

diktatórikus megoldás:
- rendőrt/kamerát minden buszsáv mellé, géppuskával, automata ágyuval stb. na, ilyen világban se szeretnék élni."
magyar ember csak ebből ért!
de megint nagyobb a füstje mint a lángja! csomó helyen van, sőt a rákóczi úton elvileg a régi reklámok szerint automatikus a feljelentés, mert a kamera össze van kötve a számítógéppel, de még egy ismerősöm se kapott csekket, pedig mikor feltették agyon reklámozták! :)

egyébként a clackon és a roosevelten ebben a formában xart se ér a buszsáv!

úgy kéne átalakítani, hogy a buszsávnak legyen elsőbbsége! mert lehet jön a busz, azt vagy beengedem vagy nem! :o)

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.03.25. 17:31:02

SilentSound · autozz.blog.hu 2008.03.25. 17:15:33
Hammer: Az a baj, hogy a felfestés se ér semmit önmagában. A Hungária krt-on is az Árpád híd felé haladó oldalon egy darabon a 3 sáv mellett van egy negyedik, amibe elvileg belekanyarodni se szabad a keresztutcákról, szép folytonos vonallal van jelölve. Mégis simán egyenesen menő sávnak használják, leszarva az akárhány záróvonalat... "
mert valamelyik lófaszjóska ezt kitalálta! évtizedekig 4 sáv volt! ott van pl az egressynél a szélső sáv az árpád híd felé! régen egyenesen haladó, most 2-3 éve egressyre kanyarodó lett... mennek is tovább egyenesen az emberek! az egressí meg a thököly között meg lazán laparkolják azt a sávot :o)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.25. 17:36:40

RosszQtya: Én sem nagyon értem, hogy az miért úgy van. Pláne, hogy nem is veszik figyelembe, csak plusz egy előrejutási lehetőség a parasztoknak, hogy ezzel is ők járjanak jól a szabályokat betartókkal szemben...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.03.25. 17:37:42

Én nemes egyszerűséggel nem engedem be a pofátlankodókat, bármennyire is célozzák a sólyom orrát :) Mind bekaphatja, aki nem busz. Taxit elvből sem (mivel a legsuttyóbb autós kasztnak tartom őket)! Ez van! Ha sima elfogyó sávról van szó, ott beengedem a dinamikusan autózni képes egyedeket.

insert_click · http://legjobbpalinka.hu 2008.03.25. 17:40:29

A buszsáv az buszsáv, attól függetlenül, hogy van-e értelme. Sokminden nem ésszerű, de ez nem a közlekedő feladata, hogy megoldja, vagyis, hogy a buszsávban haladjon. Kell írni a fővárosnak ha nem tetszik, vagy aláírást gyűjteni, ha az adott helyen tényleg nincs értelme a buszsávnak. Azért mert én autóval közlekedem, még nem hiszem magam fontosabbnak a buszon ülő 40 embernél. Ha ritkán jár a busz, akkor mégrosszabb az utasoknak, ha pár barom feltartja a buszt, ami lehet, hogy időpontra megy valahová a csatlakozás miatt. (tudom ez is utopisztikus gondolat volt ;) )

insert_click · http://legjobbpalinka.hu 2008.03.25. 17:43:08

KuKori: ha jól tudom a taxisok használhatják a buszsávot, ha utasért mennek, vagy utast szállítanak... Ezzel nem vagyok pontosan tisztában.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.25. 17:43:57

KuKori: Én sokszor nem merem kockáztatni az autóm épségét, mikor tolakszik be elém egy idióta a harmincéves zsigulijával, amit nyilván nem félt nagyon. Meg valaki úgyis beengedi, úgyhogy gyakorlatilag majdnem mindegy, hogy két autóval előttem, vagy eggyel mögöttem...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.03.25. 17:46:49

Ez így is van, jól tudod. De én a szemét hiénáját nem engedem be sajnos akkor sem. Neki miért van több joga súlyos számla nélküli pénzeket keresve elém pofátlankodni és gyorshajtani, szabálytalankodni állandóan? Én sem viccből várok és az ilyenek miatt el is késhetek. A busznál a demokrácia elvét azért alkalmazom: a többség akarata szent és sérthetetlen, buszt SOHA nem gátoltam még, ahogy rokkanthelyre sem állok be SOHA.

A taxisokra visszakanyarodva kissé:

Autókereskedéses koromból még bennem van az ellenszenv a FILLÉRBASZÓ és bugris fajtájuk iránt, sorry :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.03.25. 17:51:20

Hát, kockázat van, de elenyésző, mivel azért félti a delikvens a kocsiját ösztönből is, de ha a buszsávból valóban nekem jön személyautóval, nem kérdéses a biztosító álláspontja :) Nekem csenget, neki számláz. Azzal még jól is járhatok, egy kalap alatt több sérülést is lehet kicsit "okosítani". De ez nem gyakori eset, legtöbbször a mozgásomból felfogja a tulok, hogy ez itt nem az a helyzet, ahol ő besurran. Kicsit önbíráskodó vagyok elismerem, bevallom. De tanítani kell a népet néha, na :)

pöpec rob 2008.03.25. 18:04:55

Fél órája jöttem onnan. A körforgalom elötti utolsó lámpánál,ahol a rakpartra lehet kanyarodni,zip-zárban szépen beengedtem egy autost,a mögötte jövő taxis uriember is indexelt,dehát a zip-zár az egy kocsi-egy kocsi...
A lámpa pirosra váltott,megfogott minket csak számoltam vissza a másodperceket és fürkésztem az arcát!Majd döntött! indexelve,záróvonalon át,piroslámpán át elémjött és megált a zebrán... majd ott álltunk még tíz percig.Ja,utasa volt..

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.03.25. 18:16:11

Na, köszönöm ROB, pont erről beszéltem. Látom nem vagyok egyedül.

KopaszMercis 2008.03.25. 18:20:36

isti77

igen van ertelme
en akarhanyszor arra jarok, mindig latok legalabb 1 buszt a buszsavban. Amin ulok.

Auto helyett 86-ossal jarok suliba. Tudod kornyezet vedelem stb.
Mar akkor is megeri, ha CSAK EN jarok emiatt pluszban busszal :P

KopaszMercis 2008.03.25. 18:26:30

rosszqtya:
en is egyszer vegig mentem a rakoczi buszsavban.
Egeszen az urania moziig. Nem kaptam buntetest. Azt hittem azert mert semmilyen buntetesem meg nem volt!
Ezexerint senki nem kap..

Lali_ 2008.03.25. 18:59:27

Nembeengedni

csak éppenséggel az ember nemszívesen húzza meg a kocsiját, mert az azutáni nyavaják mégtovább tartanak, mintha beengeded (Vagy inkább csak nem mész neki) a nyomulósokat.

noname 2008.03.25. 19:35:35

elbaszott közlekedésszervezés, 2 sávból 1 lett. ne csodálkozz. ez a polgári engedetlenség, nem más...
ha zavar, menj te is ott :D

Bobby Baccala 2008.03.25. 20:16:00


én a közelben lakom...kocsival is gyakran járok erre, meg a 86 ost is gyakran használom.
szerintem a helyzet nem annyira tragikus. a többség igenis szabadon hagyja a buszsávot.parasztok mindig lesznek akik használják bsuzsávot.
viszont nem értek egyet ezzel a népnevelősdivel..én igenis beengedek minél több autóst ha tehetem..már rég nem stresszelek azon hogy bunkó és pofátlankodik..viszont lehet hogy a jó példa ráragad.
aki népnevel az is felbassza az agyát akit meg nem engednek be az is..ez meg az előző posthoz vezet, vkinek eldurran az agya és nekiáll ütni vágni.
másrészt velem is előfordult már hogy elméláztam és későn vettem észre hogy már a buszsávban vagyok, és rohadtul nem szeretem ha nem engednek be, főleg ha busz jön mögöttem.ha nem engednek be a busz megáll, dudál, anyázik a sofőr az utasok röpködnek..ilyenkor szerintem az a paraszt aki nevelősdit játszik.
plusz ha becsatlakozó utcából kanyarodik ki vki (ponty, jégverem stb.) az már eleve buszsávba érkezik..az is paraszt hogy onnan mert kikanyarodni?

szerintem már kb. a corvin tértől sárga nyilakkal kéne jelezni hogy be kéne húzódni, talán sárga villogók sem ártanának.
és mindenkit beengedni.aki nem enged be az legalább akkora tahó mint aki végigmegy a sávban.

khm 2008.03.25. 21:00:23

Bobby Baccala:
Szóval akkor te miattad kell mindíg negyedórával tovább állnom a dugóban. Mert te nem stresszelsz, és beengedsz "minél több autóst ha teheted" a buszsávból.
"másrészt velem is előfordult már hogy elméláztam és későn vettem észre hogy már a buszsávban vagyok"
Légyszives vezetés közben ne mélázz el. A buszságvot táblával előre jelzik. Remélem a STOP táblát azért észre szoktad venni. Pont az ilyen elmálázók miatt festik szép pirosra, de néha az sem használ.

Bobby Baccala 2008.03.25. 21:20:12

khm

azon a negyed órán mi múlik? az életed ? vagy kihül a vacsi?
azért engedem be mert szabályosan jelzi a sávváltási szándékát.
megjegyzem miattam nem áll a sor mert én általában képes vagyok megoldani hogy folyamatosan haladjon az autóm, lehet hogy gyök2vel de megy.

de látom te nagyon okos vagy, soha nem mélázol nem hibázol, gondolom gyorsan sem hajtasz és eddig minden buszsávra figyelmeztető táblát is észrevettél.
látom te itt is csak népnevelni tudsz.

az lassítja a forgalmat hogy Te meg a hozzád hasonlók nem engednek be senkit. mert mi a faszt pofátlankodik!

csak hát ugye a közlekedéshez inteligencia kell...

Bobby Baccala 2008.03.25. 21:22:30


bocs intelligencia..még mielőtt vki betalálna :)

Krisi 2008.03.25. 21:27:04

Hát kövezzenek meg, de a bunkó vezetőket én se szoktam beengedni, pláne, ha buszsávból jön.
Mert ha mindenki beengedi, akkor azt hiszi, hogy ez a normális. Pedig kurvára nem.

Rocko- 2008.03.25. 21:50:01

rendőrök szoktak állni állítólag a végén.
és nem értem, h mire fel jó ez. úgy se nyer annyit. vagy otthon este elmondhatja a Zasszonynak, h "höhö, a sok hülye végigállta a sort, amíg én okosan előrementem!". és ezt mondja majd akkor is, amikor kapja a csekket?

khm 2008.03.25. 21:54:44

Bobby Baccala:
"azon a negyed órán mi múlik? az életed ?"

Nem, az életem nem, viszont ha van egy kis inteLigenciád, és átgondolod a helyzetet, könnyen beláthatod a következőket:

Ha az olyan kis parasztok, akik beelőzik a sort a buszsávban, azt tapasztalják, hogy a sor elején mindig be tudnak pofátlankondi gond nélkül, akkor a poszt írója csak álldigál a sorban, és számolja a rohadékokat.

A kedvedért leegyszerűsítem a helyzetet. Pistike beáll a menzán a sor végére. Látja, hogy nagy a sor, de gondolja, talán 5 perc alatt sorra kerülhet, így beáll a végére. Pistike ekkor még nem is sejti, mekkorát tévedett és hogy 5 perc helyett 10-et kell majd várnia. És miért? Mert 5-tel előtte ott állsz TE, és még pár hozzád hasonló, nem stresszelő, nem siető alsós kislány. Álltok a sorban ELMÉLÁZVA, és amikor egy-egy pofátlan felsős megjelenik a sor elején, előzékenyen beengeditek. Semmi szóváltás vagy számonkérés, csak mosolyogva betessékelitek. Hát ilyenkor nem csodálom, ha „ez meg az előző posthoz vezet, vkinek eldurran az agya és nekiáll ütni vágni.”

Mert hogyan is gondolkodik a paraszt? A francér kell itt tötymörögni, amikor mindenki elhúz a buszsávban. A múltkor is 2 perc alatt a sor elején voltam, aztán nem lett belőle semmi. Na megyek, megpróbálom megint.

Ha viszont kűzdeni is kéne a bepofátlankodásért a sor elején, és ezek a tahók feltorlódnának a buszsávban, esestleg még egy – speciálisan a buszsávban való közlekedésre kifejlesztett - úgynevezett busz is rájuk dudál, akkor lehet hogy egy csöppet kellemetlenebbnek érzik a szituációt. Következő alkalommal beállnak a sor végére, és mindenki 5 perc alatt sorra kerül. És még pistikének sem borul el az agya.

Bobby Baccala 2008.03.25. 21:58:06


ok..nem engeded be..és akkor mi lesz? fogja magát és elrongyol a sáv végéig és úgy is beengedik.

lehet hogy itt félreértés van..jelen esetben én nem a clark ádám téri körforgalom bejáratánál engedem be az autókat..hanem még jóval előtte, de a körforgalom kezdeténél is igyekszem a zip-zár elvet követni.tehát ott max egyet engedek..ez így már érthetőbb remélem.

mert ha az előző gondolatmenetet veszem figyelembe-vagyis aki buszsávban közlekedik az alapból paraszt- akkor az M1M7 bevezetőn aki kamaraerdő felől jön az egyből buszsávban találja magát.az is paraszt? persze a sok büszke hülye ott sem szokott beengedni, így kénytelen vagyok végig araszolni a buszsávban. ilyenkor ki a paraszt? mondanom sem kell hogy engem kényszerítenek bele egy szabálytalan szituációba...más kérdés hogy ezzel tényleg sok időd nyerek, hiába akarok szabályosan közlekedni.
közben persze rám mondják bunkó vagyok,pedig csak nem engednek be.

Bobby Baccala 2008.03.25. 22:08:17


khm

szerintem eddig félreértettük egymást...

khm 2008.03.25. 22:10:57

Én általában rühellem a buszsávban előrepofátkankodókat. Ez az, amivel minden nap találkozom, és minden nap kicsesznek velem.
De azért sem állok be közéjük.

Bobby Baccala 2008.03.25. 22:22:13


persze egyet értek Veled..én sem szoktam..de vannak szituk amikor egyszerűen belekényszerítenek..azzal hogy az elején nem engednek be.

a fő utcán is csomószor van..kikanyarodok a ponty utcából jobbra kis ívben,tehát egyből buszsávban vagyok, jelzek hogy besorolnék,mert tudom hogy nem jó nekem ott. nem enged be senki és előttem meg mögöttem is jó pár autó áll és indexel balra hogy sávot váltson...de nem..és ilyenkor mit csinálsz ha jön a busz? nyílván mész előre, hogy ne tartsd fel közben indexelsz balra..aztán egyszer csak elfogy a sáv..
és egyből pofátlankodó paraszt vagyok.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.03.25. 23:43:02

Persze, de nyilván nem rád céloz senki, ne vállald el légy szíves az aktuális mártírságot. Nem szükséges akár így akaratlanul is védened a 90%-éknyi pofátlant, hiába keveredsz néha a 10%-ba. ElőfordulHAT, de itt azokról van szó, akik sportszerűen űzik ezt. Ne mossuk össze a dolgokat, különben ez is olyan lesz, mint a Belsőség blog a sok elmélettel, amik sosem vezetnek sehová, mint kiderült pár év alatt.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.03.25. 23:50:33

Azért rutinosabb sofőrök kiszúrják igen nagy valószínűséggel a radikális bugrisokat a láthatóan eltévedtektől, de igen, van hibaszázalék, mint az élet oly sok területén.Viszont ne is erre hegyezzük ki a mondókát. Mellesleg a tekintetük és a gépkocsi mozgása is árulkodik és ha észreveszem, én is beengedem azt, aki véltetlenül keveredett oda, mert én is lehetnék ilyen helyzetben, nem-pesti lévén, bár Pesten járva. A tolerancia nálam a normális emberek felé irányul, nem a szándékosan törvényáthágók felé, ezt leszögeztem.

CSAK a buszsávról beszélünk, mert valaki feljebb már azt is kezdegette összemosni az elfogyó sávval(mielőtt valaki megint elkezdene értetlenkedni).

Tehát álláspontom változatlan: a nyilvánvalóan bugrist nem engedem be, a taxisokról pedig határozott véleményem van. Ez én vagyok, nem kötelező magatartás, de a jóérzésem ezt kényszeríti ki belőlem. Igen, népművelő vagyok, ismét bevallottan! :) Tisztelet, kultúra, előzékenység, de csak akinek jár is!

Bobby Baccala 2008.03.25. 23:59:45


én meg erre a posztra reagáltam...mert gyakran járok ezen az útvonalon.

amúgy meg szerintem hiába nevelsz taxist, meg kopaszvagyokA8assaljárok típusú embert...mert mindenkivel úgy kell beszélni ahogy megérti.azt meg nem érti hogy miért nem engeded be,csak azt ha jól szájbavered azt meg nyílván nem fogod.. :)

teccik érteni miről beszélek??
mártírkodik az öregisten :)

na respect!increase da peace!

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.03.26. 00:03:18

Igen, lehet hogy a gúnyos mosollyal kísért XV. Lajost is meghazudtoló pukedlizéssel beinvitált A8 is érzi a cikit ebből :) Kipróbálom, elég megalázóan hangzik, köszönöm, hogy segítettél megindítani ezt az új módszert! Písz :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.03.26. 00:04:46

Mármint az Audisnak megalázóan, persze így értettem. Ez tulajdonképp egy "Neeem, Pistike, nincs nagy fejed, de hozz a sapkádban hamar 5 kiló krumplit" intelligensen megalázós változata! Tesztelni fogom!

Bobby Baccala 2008.03.26. 00:27:57


BÉKESSÉG, SZERETET, KIENGESZTELŐDÉS BARÁTAIM!!!

:)))

aqweren 2008.03.26. 01:55:40

be kell engedni a buszsávban menőket és kész. Más kérdés hogy ln sem szívesen engedem magam elé őket, mert az araszolás egy módosult tudatállapot ahol az ingerküszöb a tizedére csökken, és legmélyebb gyűlöletem tárgyai a pofátlankodók, de ha éppen nem ülök a dugóban azt mondom hogy be kell őket engedni mert nem tud tőlük elmenni a busz. Ha meg éppen reggel mélázok a sorban (magyarul ébredezem), akkor nem is nagyon érdekel hogy egy-egy ilyen autót be kell engedni, mert ha már araszolni kell nekem teljesen tökmindegy hányadik vagyok (meg szerintem a dugónak nem az a logikája hogy hanyadik vagy a sorban hanem hogy mikor értél a sor végére, pl. solymári körforgalom - Óbuda regel: egy óra. ehhez kell igazodni és nem késik el az ember).
Meg: álltam már dugóban tömött buszon féllábon és az nemjóóó! :( Erre szoktam gondolni amikor beengedem a parasztokat a buszsávból....:( A sárga buszon meg egyenesen sápadt rosszul lévő embreket látni, mert valamiért semmi szellőzés nincs rajtuk és hamar elfogy a levegő :(

Ezzel csak azt akartam mondani hogy ha meg akarok fegyelmezni egy szabálytalankodót az nem mindig rajta csattan....

Lacaca 2008.03.26. 07:39:06

Bobby, aqweren!

Az ilyen birák miatt ma, holnap és holnap után bármikor előre fog pofátlankodni a sok bunkó, mert úgyis beengedik.

Bobby Baccala 2008.03.26. 09:26:56

lacaca

szerintem meg nem miattam meg a hozzám hasonló módon gondolkodók miatt fognak ma, holnap és holnapután előrepofátlanlodni!
egyszerűen azért mert tegnap meg azelőtt tahónak született!!!:)
és ezen úgysem tudsz változtatni...ha tetszik ha nem!

khm 2008.03.26. 09:44:31

"szerintem meg nem miattam meg a hozzám hasonló módon gondolkodók miatt fognak ma, holnap és holnapután előrepofátlanlodni!"

Szerintem meg részben de.

"a fő utcán is csomószor van..kikanyarodok a ponty utcából jobbra kis ívben,tehát egyből buszsávban vagyok"

Légyszives ne kanyarodjál kis ívben buszsávra. JÓ?

Lacaca 2008.03.26. 10:00:06

de legalább megpróbálom és nem állok be a birkanyájba, akik itt jártatják a szájukat/kezüket és elősegítik a tahónak született tahóságait.

Bobby Baccala 2008.03.26. 10:12:16


khm


az a gond hogy a ponty utca előtt kb. 300 méterrel már feltorlódott a másik sáv...

akkor hova a picsába soroljak?

gondolkozzál már egy kicsit mielőtt leírsz valamit..
de legközelebb megpróbálok a sor végére beállni, jó?..nehogy már negyed órával többet szopjál..de mivel Te ugysem engednél be ezért kénytelen leszek a buszsávba kikanyarodni,aztán rüki,közben fohászkodom hogy ne jöjjön busz,majd 300m tolatás után szépen behúzom az utolsó mögé..az jó lesz?

egyáltalán ismered itt a forgalmi sziutációt?
vagy Te vagy a dugóban állók védőszentje??

khm 2008.03.26. 10:47:17

"akkor hova a picsába soroljak?"

Jobbra kis ívű bekanyarodásnál az autóbusz sávot figyelmen kívül hagyod.
Nem véletlenül választják el a busz sávot záróvonallal. A gyengébbek kedvéért: a záróvonal azt jelent, nem szabad rajta átmenni.

Gondolkozzál már egy kicsit mielőtt autóba ülsz.

bodesco 2008.03.26. 10:47:49

A megoldást Szicíliában láttam, Cataniaban.
Minden utca egyirányú (főutak is), 4 autóssáv és egy buszsáv szembe.
Ha valaki mégis megkockáztatja, előfordulhat, hogy nagyon gyorsan kell tolatnia...

Bobby Baccala 2008.03.26. 11:00:52


khm

légyszi menj a google mapre és nézd már meg, hogyan csatlakozik a ponyt u. a fő u.-ba!

fogalmad sincs miről beszélsz!

gondolkodnom ebben az esetben szerintem nem nekem kell!

szóval szerinted ha valaki bármilyen útszakaszon ahol buszsáv van mellette, jobbra szeretne kanyarodni az nem kanyarodhat be? ugye most viccelsz...tudod ilyenkor megszokták szakítani a záróvonalat
( persze ez most teljesen indifferens, mert az adott forgalmi szituációban ilyenről szó sincs, csak megjegyzem ,hogy ez önmagában is értelmetlen )

Lacaca 2008.03.26. 11:38:50

Bobby!

A kresz értelmében a buszsávot 2 esetben "használhatod"
vagy keresztülhaladsz rajta, ahogy itt is kellene, vagy jobbra kanyarodás előkészületére használod.
Ennyi lehetőség van. Nem kell visszatolatni, de nem haladhadsz adott szituációban a buszsávban.

!marduci! 2008.03.26. 12:03:09

Kedves Kollégák!
Nyílvánvaló, hogy a kommentelők jelentős hányada ún. "birka"-nak fog tekinteni, de én beengedem az ilyeneket, mert nem vagyok hajlandó kockáztatni se a magam, se a családom bármely tagjának, se a forgalom bármely résztvevőjének a testi épségét! Továbbá nem vagyok hajlandó senkinek a hülyeségén, tahóságán felhúzni magam. Önkéntes rendőrt se játszok, nem villogok, nem dudálok, nem "büntetek". Tudok lassan is - értsd a sebességhatárokat betartva - is közlekedni! Tisztelt szaktársak ez miért olyan nehéz feladat egyesek számára?

Bobby Baccala 2008.03.26. 12:13:21


lacaca

tisztában vagyok vele én is.

a tolatás nyílvánvaló túlzás volt..mondhatni tréfálkoztam.
csak próbáltam rávilágítani, hogy szerintem khm tévúton jár.

részemről ennyi.aki meg akarta érteni hogy miről beszélek az meg is értette.
de majd én is megyek és fotókkal illusztrálom az állításaimat, csak mert ahogy elnézem vannak akik elég vizuális típusok.

ríszpekt

bb

goes 2008.03.26. 12:41:03

Csak azt nem tudom, hogy mi lesz ezzel az okosan kitalált buszsávval, ha megszűnik a 86-os??? Kiváncsi leszek, mikor jut eszükbe megszüntetni utána a sávot, mekkora lesz a reakcióidejük. Én ott lakom, kb. 1 hónapban 2x vannak kint a rendőrök.

khm 2008.03.26. 12:47:17

Ha te nem vizuális típus vagy, akkor nézz utána a szabálynak.
36. § (8) b)
És amikor a Ponty utcából jobbra kikanyarodsz a Fő utcára, akkor a busz sávra tekints úgy, mintha ott sem lenne. Az nem azért van, hogy de kikanyarodj rá, aztán a tömött sorba megpróbáljál balra besorolni.

2008.03.26. 13:03:20

Végre valaki beírt ezzel a szakasszal kapcsolatban. Még mindig az a véleményem, hogy kamerák kellenének, automatikus büntetéssel, egyszerűen nem hiszem el, hogy nem térülne meg a befektetés... Ha meg nem, akkor rendőröket oda du. 2-4ig és reggel 7-9ig. Ez is behozná az árát...

Amúgy meg ne engedjétek be a parasztokat, főleg már a körforgalomnál ne...

bcs 2008.03.26. 13:28:18

Ennek a helynek a forgalomszervezési megoldása önmagában elég, hogy a tervezőit örök időkre eltiltsák a foglalkozásuktól!
1, A 86-os busz ritka, mint a fehér holló!
2, Vissza kell sorolnia, mert elfogy a sávja.
3, Amíg két sáv volt, az egyikből majdnem közvetlenül be lehetett kanyarodni az Alagútba a forgalom legkisebb feltartásával.
4, A körforgalomba sorolás is viszonylag kultúráltan zajlott, annak ellenére, hogy nem volt valódi körforgalom. (Alagút-Lánchíd vonal elsőbbsége)
5, A sor csak a fele volt a mainak, gyorsabban is haladt.

A Ponty utcával kapcsolatban okoskodók figyelmét felhívnám arra a tényre, hogy a buszok akkor sem tudnak közlekedni a buszsávban, ha én kerszben állok benne, várva, hogy beengedjenek!
A pofátlankodókat pedig nem beengedni!

Lacaca 2008.03.26. 14:04:39

!marduci!

Amit itt leírtál annak alpján nem a birka kategóriát testesíted meg. Majd kitalálunk neked valami újat.
Áll melletted egy tolakodó, jobb esetben villog az irányjelzője. Felvázolnád, hogy ebből a szituációból minek kell kikerekednie, hogy bárkinek a testi épsége veszélyeztetve legyen?
Sebességhatárokat betartva közlekedni.... Dugóban én se szoktam a megengedett fölé menni, meg szerintem más se. De hogy jön ez ide?

nitro 2008.03.26. 14:40:20

Bobby: nem ismerem az adott környéket, de ha fizikailag megoldható, akkor addig rá sem hajtasz a buszsávra még keresztben sem, amíg nem látod, hogy valaki beenged a sorba. Magyarán nem jössz ki a mellékutcából, hanem várod a sorodat.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.26. 14:50:30

nitro: Minekutána napközben a Fő utcában dugó szokott lenni, ezért ha valaki arra vár a mellékutcában, hogy elfogyjanak az autók a nem buszsávban, akkor késő estig várnia kell. :) Viszont nem hiszem, hogy ha kitolja az orrát, akkor a második-harmadik autós nem engedné be maga elé. Max akkor problémás ez a megoldás, ha közben tényleg jön a busz és keresztben áll egy autó a sávjában. :)

nitro 2008.03.26. 15:01:03

Nem azt mondtam, hogy várja meg, míg mindenki elmegy, a dugóban araszoló is nézhet oldalra, hogy valaki szeretne kikanyarodni. :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.26. 15:06:48

Áááá, ha nincs 20 cm-nél közelebb, akkor úgy veszik, hogy nagy veszélyt nem jelenthet és várjon csak tovább. Ami egyébként elég szomorú, de valóban ez az általános. Egy picit muszáj szemtelennek lenni néha, ha szükség van rá. Akadályozni ugyanis megfelelő indokkal szabad, csak veszélyeztetni nem.

nitro 2008.03.26. 15:15:00

Igaz, ezt az akadályozást nem vettem figyelembe. Akkor viszont nyugodtan kijöhet keresztbe a buszsávra, de rá akkor sem kanyarodhat. :D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.26. 15:16:55

Így van, rá max akkor kanyarodhat, ha a következő sarkon megint vesz egy jobbost. Az én kresz könyvemben legalábbis ezzel példálóztak. :)

Bobby Baccala 2008.03.26. 18:28:58


khm

tudod mit, igazad van..mindenkinek a kurvaanyját aki eléd be szeretne sorolni! :)
az ideg basszon téged szét ha vki eléd pofátlankodik! :)

ez a vita parttalan!

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.03.26. 18:31:59

Ha valakinek van gyermeke a sofőrök közül, kérem látogasson be tegnap indult blogomra, ahol egy kis kiérőt szenteltem a "velkám in jurop" jelenségnek.

trewq 2008.03.26. 19:56:06

A halász/ponty utca után 20-30 m-re kezdődik csak a buszsáv, tehát ott a leendő buszsávba lehet csak kikanyarodni, mivel az a legszélső forgalmi sáv. Tehát ott jó lenne, ha beengednék a besorolni szándékozókat még a buszsáv kezdete előtt.
Másik lehetőség lenne a tolakodók szivatására a Jégverem utcánál a zebrázás, vagyis gyalogosan úgy átmenni többször azebrán, hogy a szabálytalanul közlekedők ne tudjanak elindulni (ehhez elég 3-4 ember aki a két járda között oda-vissza gyalogol)

aqweren 2008.03.26. 20:18:54

De most tegyük fel hogy nem a buszsávban mennek hanem szabályosan az egyenesen haladóban. Akkor éppúgy hosszabb lesz tőlük a sor, nem? Nem tökmindegy nekem, aki szabályosan haladok, hogy mikor és milyen körülmények között kerül be elém? Azzal együtt a kva anyjukat, de ha nem engedem be nem tud elmenni tőle a busz, csak egy-két lámpaváltás után...:(
Büntetni kéne őket, de nem nekünk, többi közlekedőnek, hanem pl. rendőrnek. Esetleg.
Uff, szóltam. :)

rr 2008.03.26. 20:39:21

aqwaren: Ha szabályosan közlekedna, akkor mögéd kerülne be. Mivel az út áteresztőképessége fix, amennyi időt a szabálytalankodók nyernek, a többik vesztik el.

X 2008.03.26. 21:43:52

trewq: próbáld meg ha akarod, de nem sokáig fogod azt csinálni, az biztos!

winyetta 2008.03.27. 17:08:15

Jók a képek. Amúgy sokszor én is végigpofátlankodok ebben a buszsávban, nem azért, mert paraszt vagyok, hanem a szükség visz rá. Amikor nem olyan sietős, akkor én is ki szoktam várni azt a röpke 15-20 percet, amíg elérek a körforgalomig. :-)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.27. 17:11:35

winyetta: Én akkor sem pofátlankodok ott végig amikor sürgős. Nem sürgősségi sáv, hanem buszsáv...

kamasuka 2008.03.27. 17:12:15

Nekem egyszer egy kollégám mesélt egy motorosrendőr-barátjáról, aki a Rákóczi úton pofátlankodókat csúcsforgalomban nem megbüntette, hanem beterelte egy utcába, ahol csak visszafelé mehettek, és vergődhettek végéig újból a pénteki dugón úgy, hogy tudták, hogy ott állnak a zsaruk és nincs más lehetőségük. :)

kisdobos 2008.03.28. 00:00:43

Bobby Baccala !
A postán, ha netán sorba állsz, vagy a közértben a pénztárnál, hány embert engedsz be magad elé ?? Vagy a sor végén állsz és látod, az előtted állók mindegyike maga elé enged egy befofátlankodót.. hogy bírod ???

Bobby Baccala 2008.03.28. 01:37:58


kisdobos

szerintem nem túl autentikus a példád.

ha vki a postán vagy a közértben a sor elejére pofátlankodik annak tudok szólni, hogy hol a sor vége.
ellenben ha vki be akar sorolni annak nem tudom mondani hogy takarodjon vissza.

mégegyszer és utoljára hangsúlyozom, hogy elítélem azokta akik így akarnak időt nyerni, de akkor is inkább beengedem, hogy ne tartsa fel a buszt amin éppen 100 ember utazik.

ja és én a konkrét útszakasszal kapcsolatban írtam..

ma du. 4 körül pont a 86ossal utaztam direkt figyeltem.
a corvin tértől állt a sor..a buszsávban előttünk egy taxi ment (neki elvileg szabad) az előtt meg tényleg volt egy tahó.szóval folyamatosan tudott haladni a busz.

az első kommentemben azt olvashatod, hogy szerintem ezen a szakaszon alapvetően nincs gond, az emberek igyekeznek szabadon hagyni a buszsávot.a tahók száma arányaiban nem vészes.

remélem kielégítő választ kaptál a kérdésedre.

(ja bocs...valószínűleg jobban bírom az ilyen strapát a postán meg a közértben..inkább máson baszom fel az agyam :))) )

na peace

bb

Max 2008.03.28. 09:00:59

Hogy az isten pofozza meg az ilyen szarházi alakokat

Mi van veletek? 2008.03.29. 16:19:32

Annyira nagyon magyar dolog ez az egész. Ha valaki indexel és módomban áll beengedni - tehát nem kell vészfékeznem, vagy ilyesmi - akkor beengedem. Néha azért többet, mert látom hogy az utánam következő nem engedné be. Ez onnan látszik, hogy a beengedés miatt már a seggemben van egy centire, és csóválja a fejét. (gondolom az anyámat is szídja - de ez van) Mi közöm hozzá hogy a busz sávban van, vagy sem. Indexel, beengedem. Nem az én dolgom az önbíráskodás. Sem a bosszúállás. Ilyesmiből vannak a balesetek, és a verekedések. Azok akik direjt nem engdnek be valakit, leaglább olyan rosszak mint akik a buszsávban haladnak. Nekik is verseny a közlekedés, ahol ér nyerni, bünteni stb.

Gyakran kanyarodom ki ott a kis utcából az étterem mellett.Senki nem enged be!!!! kénytelen vagyok a buszsávban várni amíg valaki mégis. De mire elmegy az aki látta hogy onnan kanyarodtam ki, már az utánam jövők ha nem figyeltek erősen jobbra oldalra, nem tudják hogy én csak be akarok sorolni. Ezért nem engednek be. Mert SZÁNALMASAK ŐK IS. Ez nem verseny!!! Én csak nevetek a sok piros arcon. Ők fognak hamarabb meghalni, nem én - infarktus, miazmás.

kujoon 2008.03.31. 13:06:30

azért ez elég kétoldalú dolog.Már mások is memlítették, hogy amíg teljes jogú sáv volt, minden gyorsabban ment, busz is kocsi is.(A busznak nem kellett bekéreckedni, nem szünt meg a sáv)És tartom én is hogy mi a faxnak oda a bussáv, mikor kis túlzással óránként járnak a buszok.A kocsisor meg felgyülemlik miatta a Battthyányiig.Rohadjanak meg.Ez is a környezetvédelem, zajvédelem része, hogy eddig elsuhantak, most meg gyökketővel füstölés, túlfogyasztás?Kicsit már sok is a b-uszsáv egy kicsit!Kapásból rá kéne terelni a 86-ost a villamossínekre, mégha azt át is kell építeni egy kicsit(pl a Lánchíd alatt valszeg szűkös lenne, de az lenne az innovatív).Meg az se világos, hogy visszairányban (Clark-Batyi) miért elégséges buszsáv nélkül is a dolog?!?Vagy már gondolkodnak azon is hogy ott is az egyetlen sáv buszos legyen?!?A khurva anyjukat!Huh, kissé felhúztam magam.Szóval vmit marhára ki kéne találni, mert a budai É-D irányú közlekedés így is tarthatatlan

goldblum 2008.04.14. 17:27:09

Ma reggel egy - természetesen a Fő utcai buszsávból, közvetlenül a Clark Á. téri zebra előtt besorolni óhajtó autós dühösen rázta az öklét felém, JOBBKÉZSZABÁLYRA!!!! hivatkozva, ami hajszál híján egy vulgáris kézmozdulatra emlékeztetett.
Ekkora baromnak hogy adhatak jogsit? Hol vannak ilyenkor a rendőrök vagy a fegyverrel felszerelt önbíráskodók?
Ha nem idegeskedem, még le is fotózhattam volna. Így csak a szép emlék maradt.
Mindez ma reggel 10.35 körül.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása