Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Ugyanaz a rendszám két autón

2008.04.04. 08:26 :: SilentSound

Érdekes jelenségre hívta fel figyelmünket Tamás. A rendszámnak ugye az az értelme alapvetően, hogy könnyen beazonosítható legyen egy autó. De mi van akkor, ha két autón is ugyanaz a rendszám van? Illetve nem pont ugyanaz, mert nem sikeredett épp túl hitelesre a másolat, már csak azért sem, mert az érvényesítő matricákat már nem fáradozott rárajzolni a művész, meg a betűtípusban is tapasztalható némi eltérés. De hogy mindenki kedvenc riporterhölgyét idézzem: és ezt így hogy?
Régen, még a Rózsa Gyuri féle Kapcsoltamban volt sokszor ilyen feladat: fedezze fel a három különbséget a két kép között.



Ennek az inverzére vizionáltam, amikor a IX. kerületi Ernő utcában 50 méteren belül gyanusan sokszor fedeztem fel ugyanazt a rendszámot... Egészen pontosan 4 szer, összessen két kocsin. A két, ugyanolyan rendszámmal parkoló kocsi között volt még 10-12 darab nem ilyen rendszámú gépkocsi is.





Igazából a kérdés az: mi motiválhatja ilyenkor a gépjármű tulajdonosát? (feltételezem egy tulajdonban van a két kocsi). És bár nem csináltam mind a négy rendszámról képet, de tényleg ott volt a hátsó rendszámok párja mind a két kocsi elején is... És igen, az egyik rendszám páros fake, mind gyártás szempontjából, mind pedig az adott gépkocsin történő jogosult ottlevés szempontjából. És igen, szerintem a hamis parkolás is a közlekedési kultúra része. De akkor se értem, miért????

88 komment

Címkék: budapest rendszám autó parkolás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KCB 2008.04.04. 08:48:01

Gondolom az egyik illegálisan van forgalomban, ez azt is jelenti hogy ha neked megy, cseszheted a biztosítást, senki nem fog fizetni. SZóval jobb lett volna rendőrt hívni...

wander 2008.04.04. 08:48:21

oltás :) áhh, sok birka ember. elsők bekaphatják...

Lucinda Beresford 2008.04.04. 08:55:58

és az milyen, hogy a Keleti Thököly felé oldalsó bejáratánál rém gyanús, talán arabul beszélő alakok olyan autóval állnak rendszeresen, amin egy papírra firkált rendszám van??? és ha én látom, akkor az arra mászkáló rendőrök vajon mér' nem? vagy még egy mávos se tűnt fel sose?

KIZS 2008.04.04. 09:02:34

Az osztrákoktól vette az ötletet, ahol több (azt hiszem max 3) autóra lehet 1 rendszám. A legnagyobbra fizeted az díjakat meg a biztosítást és egyszerre csak az egyiken lehet rajta fizikailag a rendszám. Ez kéne itthon is, hiszen jelenleg a hobbiautózás egyik legnagyobb akadája a rengeteg sok adó, díj amit az év nagy részében a garázsban álló hobbidra fizetsz. Szerintem még 100-120 év és nálunk is elkezdenek gondolkodni rajta.

Lucinda Beresford 2008.04.04. 09:03:35

helyesen: mávosnak

Csabi · http://www.bernhardt-fashion.hu/ 2008.04.04. 09:09:07

A zöld autón nagyon látszik, hogy kamu rendszám.

nitro 2008.04.04. 09:13:24

Nem tudom, de én valahogy nem szoktam nézegetni a parkoló autók rendszámait séta közben. Ti szoktátok? :)

Pyf325 2008.04.04. 09:15:14

Bízom benne, hogy van a rendőrségen olyan ember, aki olvassa ezt a blogot, és jogában áll cselekedni is.
A pofátlanság most már tényleg elképesztő méreteket ölt.
Lassan több lesz az utakon az olyan autó, amelyeknek nincs elöl rendszámuk. Csak azt ne mondják nekem, hogy mind elveszett! hát persze. És mindig csak az első. Érdekes továbbá, hogy az ilyen kocsik szélvédőjén soha nincs autópályamatrica. Pontosabban nem volt már azelőtt sem, hogy kivonták a matricákat (ma már csak blokkot adnak). Vajon miért?
Nyaranta a Balaton partján is rengeteg ilyen autó tűnik fel. Vajon miért?
Fizetnek ezek az autósok az autópályahasználatért? Nem. Vajon miért???
Németországban rendszám nélkül még parkolni sem parkolhat egy autó, mert azonnal elviszik. Itt meg...

Mikor ismeri már fel valaki, hogy amíg a szabályokat nem tartatják be kemény kézzel, de igazságosan, a büdös életbe nem lesz itt rend?!
A mostani tarthatatlan állapot egyenes következménye a Magyarországra úgy általában jellemző következmények-nélküliségre.
Á, megint jól felhúztam magam...!

nyekk 2008.04.04. 09:18:03

Két négernek (akik a kocsijukból a közeli utcasarkon rendszeresen szorgalmasan árultak valamit fiataloknak) szóval az ő kocsijukon hol valami burundi , hol meg magyar rendszám volt. Ráadásul a magyar rendszám megegyezettegy egy közeli telep egyik biztonsági őrének éktelen hangon bömbölő másik kókány "sportkocsijával". Telefonon beejelentettem a rendőrségen, pontos adatokkal stb. A kedves unott, mísz felvevő hölgy a rendőrségen azt kérdezte, hogy nekem, bejelentőnek mik adataim. Mivel nem szerettem volna, ha a két kannibál néger engem evett volna meg vacsorára, a gyerekeimet meg dessszertnek,továbbá nem szerettem volna hónapokig hetente kétszer idézésre tanúként megjelenni, miközben a négerek vidáman mérik a kábszert, ezt megtagadtam. Így a rendőrségnek nem tudtam felkelteni az érdeklődését.

Tibi a soför 2008.04.04. 09:22:18

Nagyjából azonos gyártmányú és tipusú autókról van szó, és valószinüleg az egyiket alkatrészként papirok nélkül hozták be, és mivel ha pl. elveszted az egyik rendszámot, pár napig közlekedhetsz pótrendszámmal, igy használja mindkét autót. Mi az esélye annak, hogy alvázszámot fognak ellenörizni a rendőrök az út szélén? Ez a pótrendszámos kitétel csak akkor érvényes, ha az egyik rendszám veszett el, de jelen esetben mindkét autón (feltételezem) van egy eredeti és egy firkált rendszám. Ha megállitanak, "bocsi, most megyek az okmányirodára" a jelszó. És természetesen csak egy autó után kell adót, biztositást fizetni. Nem egy ilyen esetről tudok, de ennyire pofátlanul használni, hogy még szinte egymás mellett is parkol a két autóval, azért ez egyedi. De lesz belőle valami baja?

Petike82 2008.04.04. 09:32:23

Pyf325! Nagyon igazad van!

Manyizga (törölt) 2008.04.04. 09:33:42

nyekk,
erre van a telefontanú telefonszáma. Ott lehet igazi, magyaros, névtelen bejelentéseket tenni! :)

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.04.04. 09:38:10

hatósági jelzés megváltoztatása. jöhetne egy zugügyvéd, ő memondhatná, hogy ez milyen súlyú. én kb. a közokirathamisítás szintjére saccolom

Láttam - olvastam · http://lattamolvastam.blog.hu 2008.04.04. 09:38:41


Lekérdeztem... A röhej az, hogy nincs is forgalomban a rendszám;)

A GÉPJÁRMŰ NYILVÁNTARTÁSBELI ADATAI

Rendszám: END-027

Gyártmány: RENAULT

Típus: 21 NEVADA

Szín: ÉLÉNKZÖLD

A jármű körözés alatt áll?: NEM

Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási adat: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.

Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban

budrick 2008.04.04. 09:43:56

Pyf325-hoz hozzáfűzve: gondolom az autóopálya rendőrségen belül még senkinek sem jutott eszébe az a hatalmas ötlet, amiért egy tanácsadó cég pár 10 millát legombolna, de most én nagylelkűségből ingyen megosztom mindenkivel: A HÁTSÓ RENDSZÁMOT IS FOTÓZZA LE A KAMERA!

ace911 2008.04.04. 09:57:00

nem lehet, hogy csak "alkatrésznek" átt ott, és azért rakott rá rendszámot, hogy ne szállítsák el?

erthtzjrf 2008.04.04. 09:58:35

hiba a MÁTRIX-ban :P

ace911 2008.04.04. 09:59:09

átt = áll

valaki 2008.04.04. 10:03:44

Én rendszresen látok a 10 emeletes panel előtt mindenféle tengeren túli rendszámokat Nigéria, Nevada ilyesmik. Roszzabbnál rosszabb autókon. Ezek hogy kerülnek ide? Biztos nem valami utazó követé...

georg 48 2008.04.04. 10:04:30

A röhely az, hogy a két ősautó összesen nem ér annyit, amennyire megbüntetik, ha elkapják. Ezek már alkatrésznek sem mennek el, Noé már régen kipakolta a hajóját.

RedRiot 2008.04.04. 10:06:10

Rendszámok? Kicsit más történet, de ebben is van vmi simli szerintem.

Tavaly ilyenkor mindennap a hasznaltauto.hu-t bújtam, autóvásárlás előtt álltam. Békalszemű Corollákat nézegettem, és az egyik szedánnak a rendszáma Cxx-YYY volt.

A képek alapján "rendes" rendszám volt, nem kartonra filctollal készített. A gond annyi, hogy békaszemű Corolla '97-től kb. 2000-ig volt, C-betűs rendszámok meg kb. '92-ben kerültek kiadásra.

Ennek mi lehetett a hátterében? Mert hogy 99% hogy nem az volt az eredeti rencáma.

EBEUSS (törölt) 2008.04.04. 10:12:29

Mivel a rendőrségen is olvassák ezt a blogot, ezért ez a post felér egy feljelentéssel...

Boldog lesz a rendszám gazdája!
Mondjuk elég hülye, de nem tudom, hogy ezt a felnyomást most így megérdemelte vagy sem???

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.04.04. 10:18:13

EBEUSS: Kikockázzam a rendszámokat? :D

kujoon 2008.04.04. 10:19:27

És ezt mégis hogy a rákba fedezte fel a postoló?Átfésülte az egész országot, hogy van e még egy ilyen?
:D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.04.04. 10:21:13

kujoon: Írta, hogy 50 méterre egymástól volt a két autó ugyanabban az utcában. Ráadásul az egyik rendszámon erősen látszik, hogy nem kifejezetten eredeti. :D

laposmacska 2008.04.04. 10:24:50

Láttam - olvastam · lattamolvastam.blog.hu 2008.04.04. 09:38:41

Hol kérdezted le? Van ilyen honlap, vagy ilyen májer pozícióban vagy? :)

valaminő 2008.04.04. 10:27:58

Bárki lekérdezheti például a magyarorszag.hu-n .

Visimalac 2008.04.04. 10:33:54

laposmacska 2008.04.04. 10:24:50
Láttam - olvastam · lattamolvastam.blog.hu 2008.04.04. 09:38:41

Hol kérdezted le? Van ilyen honlap, vagy ilyen májer pozícióban vagy? :)


Sztem ez Matrixos lekerdezes, nem kell hudemekkora pozicioban lenni a hozzafereshez, eleg ha polgaror vagy..

Barnabas 2008.04.04. 10:36:07

Egyedi azonosítójelcsi meghammmm bcs.
Hívj rendőrt legközelebb. Egyébként a vonóhorgoson látszik, hogy szar a rendszám, házilag gyártott. Le kellett volna kromózni...

koborlo 2008.04.04. 10:39:06

RedRiot,

valószínűleg regisztrációs adó megfizetése után kapta. Én is - balfasz módon - behoztam a német kocsimat magyar rendszámra 2003-ban, így 600e forintos csekket és egy JM*-*** rendszámot kaptam.

kujoon 2008.04.04. 10:40:42

SilentSound:
baxxus, télleg, ezexerint nem figyeltem, köszi

gumilaszti 2008.04.04. 10:41:29

az a fura, hogy a nevadán van a hamisított, pedig annak a rendszáma hivatalosan. valamiért áttette a nem élénkzöld R21-re.

misi46 2008.04.04. 10:50:02

Rosszul gondoljátok! Az nem hátsó rendszám, hanem egy figyelmeztető tábla, hogy ott a kocsi VÉGE! / END /

nemfura 2008.04.04. 10:51:03

gumilaszti: Egyáltalán nem fura. Ugyanis ezek nem hülyék, hanem csalók. Ha a papírrendszámosat megállítják, semmi gond, ott vannak az eredeti papírok, jöhet a "megyek az új rendszámért" szöveg. A másikat meg nem állítják meg, hiszen van rajta rendszám, zöldkártya... Tippem, hogy a jó rendszámhoz hordják a hamis papírokat is...

kacsa! 2008.04.04. 10:53:43

Ki kellene siklatni és összetegelni jól. Kinél van egy köteg Kiskegyed? :D

Papa 2008.04.04. 10:59:18

Megoldások egy témára:

1, Az eredeti rendszámos autóra van érvényes parkolási engedélye a "polgármeser a Jenőúrtól" a másikon meg nincs. Ha jön a kaller akkor pár nap mulva viszi a papírt és a bocs, de kicseréltük a szélvédőt azért nem volt még matrica szöveggel együtt.

2, Egy genyó íveli az ellenségét hogy a Centrum (lehúzós) társaság küldözgesse 3-4 év mulva neki a csekkeket vagyonokról.

Gera 2008.04.04. 11:05:37

Lazán kapcsolódik: Vagy két éve a polidiliben mondta valaki, hogy egy egyedi rendszámot 3x adhatnak ki Magyarországon. Ezt mondjuk többen kétkedve fogadtuk, de azért azóta is érdekel, hogy igaz-e.

gumilaszti 2008.04.04. 11:10:46

nemfura: nagyon rafinált. igazad lehet. nekem ilyen eszembe nem jutna :)

papi 2008.04.04. 11:10:54

az OEP-nek voltak malacképű corollái, mert c... jattos rendszámai voltak az előző flottáján

PioDVD 2008.04.04. 11:16:15

"Mondjuk elég hülye, de nem tudom, hogy ezt a felnyomást most így megérdemelte vagy sem???"

Meg. Te/mi fizetjük az adókat, köt. biztosításokat, ez meg semmit és gondolom, büszlén meséli a haveroknak, milyen ügyes.
Arról nem beszélve, amit valaki fentebb írt, hogy valószínűleg kötelezője sincs, b.szhatod, ha a Te autódat töri össze.

A hab a tortán, hogy a lekérdezés szerint a rendszám szerinti autó sincs forgalomban - jó eséllyel egyik autó után sem fizet semmit.

(Azt nem értem, ha nincs forgalomban, akkor - szerintem - le kellett volna adnia a rendszámot, mit keres nála?)

emde 2008.04.04. 11:17:01

Mégis hol lehet a magyarorszag.hu-n lekerdezni rendszamokat?

Tóni bá\' 2008.04.04. 11:31:41

Alapvetően nem az autót, hanem a tulajdonost kell beazonosítani a rendszámmal! Régebben, 1980-90 körül pl. Németországban az autó eladásánál a rendszámot nem adták át - az személyhez volt kötve, sőt ha valakinek több gépkocsija volt, de csak egyet használt egyszerre, akkor a rendszám áttehető volt! Ez egy ésszerű dolog, mert ha van egy limusin, egy terepjáró, meg egy nyitott sportkocsi akkor is csak egy rendszám kell, egy parkolási engedély, egy matrica, egy adó, stb. Vizsgáztatni természetesen minden autót kellett! Tehát ugyanaz a rendszám több autón is szerepelhetett teljesen legálisan! Sőt a személyhez kötött rendszám is értékesíthető volt! FKK volt a rendszámom kezdő betüi és a nudisták rálicitáltak (Freie Körper Kultur,)1000 márkát is adtak volta érte! :)

Kata 2008.04.04. 11:37:47

nyekk 2008.04.04. 09:18:03

kókány feketeszínűeket nyugodtan fel lehet nyomni a bevándorlási hivatalnál, Budafoki út 60. 463-9233, remélhetőleg úgy kibasszák őket innen, mint macskát szarni, főleg, ha még kokszot is árulnak. a tartózkodási engedély nem jogosítja fel őket drogárusításra.
továbbá van a rendőrségnek tanúvédelmi vonala, azt is lehet nyugodtan használni ilyen esetben.

zsoci 2008.04.04. 11:45:56

A rendszámokat a magyarorszag.hu-n lehet lekérdezni ha van regisztrációd ( bárkinek lehet )

Nem értem amiket írtok, ha van rendszáma lehet kötelezője is, az hogy mi az alvázszáma annak a kocsinak ami neked megy tök mindegy.A biztosító fizet.
Nem értem e felhábordásotokat se, mert csak próbál ebben a lehúzós világban megélni egy olcsó kocsival ahogy tud, és NEM OKOZ EGYIKÖTÖKNEK SE SEMMILYEN KÁRT ! Akkor mmiért zavar titeket ?

Aki meg így feldobta annak száradjon le.

Egyébként én sem értem miért kell minden autóra , rendszám, kötelező stb külön-külön magyaroszágon. Miért nem a gk veezetőnek kell ezekkel rendelkeznie? Mert ugye lehet nekem 5 autóm is, de tuti hogy egyszerre csak az egyiket vezetem. Ha meg más vezeti neki is van. Ez így lenne igazságos, és nem lehetlenítené el azt hogy legeyen második, harmadik autód (pl kis kocsi hétköznapra, terepjáró a telekre, kisbusz nyaralni ) Persze így a biuztosítónak nem lenne olyan jó...

üdv Zsoci

Cpt. Flint 2008.04.04. 11:50:44

PioDVD 2008.04.04. 11:16:15
Ha ideiglenesen vonatod ki, nem kell leadni a rendszámot.

zsoci 2008.04.04. 11:45:56
ha kivonatta a forgalomból, a biztosítása szünetel és adót sem fizet

Kangörény 2008.04.04. 11:58:50

zsoci, sajnos vannak páran, akik hozzás hasonlóan gondolkodnak. Tudod, ha mindenki ezt tenné, akkor semmi nem lenne ebben az országban. Ugyanis ha senki nem fizet adót, akkor semmilyen szolgáltatást sem kapsz. Érted? És az ilyen ember MINDENKINEK kárt okoz, azért mert az ő be nem fizetett adója helyett én fizetek többet. Ez már nem a kuruc világ, ahol jól meglopjuk az államot, itt minden adócsaló a többi embertől lop.

hy 2008.04.04. 12:01:06

Az a problema Zsocikam, hogy mivel o nem fizet semmilyen adot a kocsijai utan, azoknak, akik meg fizetnek tobbet kell fizetniuk. En megvarnam a tulajt, es megkerdeznem a dologrol.. Ha nekem van igazam, hagynek egy uzetet a szelvedojen, de biztos ami biztos, rakotnek egy teglat, nehogy elvigye a szel...

Azt nem erti senki ebben a k orszagban, hogy ha o nem fizet akkor masoknak kell helyette... es ezert a masok haragudni fognak...

mohaa 2008.04.04. 12:21:51

Kangörény 2008.04.04. 11:58:50
& hy 2008.04.04. 12:01:06
Ugyanezeket a gondolatokat akartam leírni. Így csak egyetértek. Ezt kéne felfogni végre millióknak.

rótmanó_elvtárs_segédje 2008.04.04. 12:25:24

valakinek volt egy szép nagy autója amit rendesen elnyűtt, aztán külföldről hozott egy külsőre szinte ugyanolyat ... a történet innen hasonló (biztosítást attól még fizette, reg.adót meg fizessen más)

a feljelentgetős söpredék mentalitású emberek meg elmehetnek kapálni a holdra, nem fognak hiányozni senkinek

ex-dr. vuk 2008.04.04. 12:30:14

Nos ez itt kokemeny gepjarmu azonosito hamisitas. A buntetesi teteleit nem ismerem, de en azonnal rendort hivtam volna, az tuti.

Cinikus 2008.04.04. 12:39:52

Egész pontosan a rendszám okirat, ezért okirathamísítás, amit ha jól tudom 5 évvel fenyeget a btk.

kromofag 2008.04.04. 13:28:45

egyrészről: rendőrséget, vagyonosodási vizsgálatot neki. másrészről, egy kis kromofággal javítani kéne a fényezést.

zsoci: így van, csak ügyesen. netán tiéd a két járgány? hogy mekkora sötét vagy...

rendőr 2008.04.04. 13:41:11

Csak szólok a sok törvénytisztelő állampolgárnak, hogy a törvény azt is bünteti, ha berakosgatjátok ide a gépkocsik rendszámos képeit.
Arccal, névvel, címmel be lehet jelenti a megfelelő helyen.

X 2008.04.04. 13:44:16

valaki hívja fel a 107-et, mondja meg az utcát és hogy hány kocsit keressenek.

katasztrófa mi van ebben az országban, komolyan mondom. majd gázol, meglóg. majd összetöri más autóját, meglóg. és sorolhatnám.

ez nem csak valami gagyi ügy, hanem börtön járhat érte. talán nem véletlen.

Esetleg az ORFK-nak kellene elküldeni a linket erre a postra, biztos reagálnak, hiszen akkor lenne egy pozitív pontjuk a blog sok sok olvasójától (ami mennyi is?)

X 2008.04.04. 13:46:57

rendőr: névtelenül is bejelenthetik...
másik: talán az okirathamisítás, ami nyilvánvaló, az fontosabb egy csöppet! mellesleg filctollal papírra rajzolt számok és betűk nem hinném, hogy személyhez kötődő jogokat sértenének.
másik: meg kell várni, amig elindul vele nyilván, mert most mondhatná, hogy csak valaki ki akart cseszni vele. bár a környék köztéri felvételein biztos látszik, ha megy a kocsi...

X 2008.04.04. 13:51:00

Ja és ki gondolja, hogy a hamis rendszámos autón van műszaki vizsga, zöldkártya csak hogy alapvető dolgokat mondjak?! hát köszönjük, ilyen bontószökevények ne közlekedjenek inkább! főleg ne hamis papírokkal...

Árpi 2008.04.04. 14:33:17

Megáll az eszem! Az a gonosz, akit zavar, hogy valaki egy autónak látszó ronccsal közlekedik? Mert hogy nem kiállítási darabként áll ott az biztos. Ismerősöm halt meg, amikor egy hasonlóan legálisan üzemeltetett autó (azon legalább a rendszám nem volt hamis, "csak" a műszakija nem volt rendben, sem a vizsga, sem az állapot) a buszmegállóba csapódott. Aki ezeket védi, cinkos minden hasonló gyilkosságban.

X 2008.04.04. 14:37:30

Árpi: ott a pont.

Jalos 2008.04.04. 15:17:19

Gera: 3 rendszámot adnak ki max. (2-t eredetileg és max 1-t pótolnak).

Nekem egyszer ellopták céges kocsiról az elsőt, aztán kiderült hogy a már korábban is pótolták egyszer az egyiket, erre új rendszámot kellett intézni.

így van ez 2008.04.04. 16:04:19

Közlekedhetni sem közlekedhet vele, mert a műszaki címke szerint 2007. 12-hóban lejárt a műszaki. Egyébként ez egyedi azonosító jel megváltoztatása.
Ha elhagyod az egyik rendszámot, akkor nem tehetsz fel papírt, addig sem amíg megcsináltatod. Bejelented az okmányirodán, hogy elhagytad, onnan kapsz egy papírt, hogy folyamatban van a gyártása és addig közlekedsz úgy, amíg meg nem jön a pótlás. Ha papírt teszel fel, akkor ugyanúgy elköveted a fenti megjelölt bcs-t, de akkor is ha, gyártatsz magadnak matrica rendszámot és azt teszel fel / kivéve, ha szerepel a forgalmiban mint hivatalos /

molpipo 2008.04.04. 16:53:07

és ki látta közlekedni? pl. ha valaki odaállt egy lopott autóval és frappánsan ráklónozott egy renszámot, mert idióta? vannak ennél érdekesebb dolgok is, mint ilyen zöldségeken csámcsogni, engem max az zavar hogy foglaéja az amúgy is szűkös parkolóhelyeket....

dwdHU 2008.04.04. 17:32:47

107 eltunt innen? :s/

EBEUSS (törölt) 2008.04.04. 17:44:08

Gondolom a yard fizette, hogy népszerűsítse a rendőröket az állampolgárok között, de mostanra elfogyott a zsé...

Persze az is lehet, hogy önszántából szánta ránk a szabadidejét, de rájött, hogy felesleges...

Egyébként én is hiányolom!

Sanya 2008.04.04. 17:49:05

Erről az jutott eszembe hogy, volt valami ügy a 90-es években.(Tán kétezer esetben derült ki a dolog.) Ezt csinálták a magyarok: Svájcban kinéztek egy ugyanolyan típusú, !!színű!! autót, mint ami otthon volt(csak fiatalabbat). Kimentek a szarral(ami otthon volt), áttették a rendszámot a másikra. Azzal Hazajöttek. Itthon vettek számlát bontóktól, majd bementek az okmányirodába, hogy felújították az autót. És átiratták a motorszámot, alvázszámot.

Vladimir Harkonnen 2008.04.04. 20:32:36

Nézzük a jobbik oldalát! A koma vett egy alkatrésznek való talicskát, de nincs garázsa ahová eldugja. Hallott arról, hogy a megélhetési fémgyűjtők markolós teherautóval vadásznak az utcán hagyott roncsokra. Azt gondolta, ha gyárt egy rendszámot rá, akkor nem viszik el.
Vagy ha nem, hát kisnyúl!

Vladimir Harkonnen 2008.04.04. 20:34:11

A blokkmotor meg monnyon le!

Rocko- 2008.04.05. 00:45:49

haha, két ződ r21. tuti ugyanarra jáccik. amúgy a kimbin papír v mi van, látható, h az a csíter. :P

RedRiot 2008.04.04. 10:06:10
veszel egy 1970-ben forgalomból kivont autót, majd forgalomba helyezteted. szetd miylen rendszámot kapsz? a "legelső" nem használtat, vagy rögtön kiosztják az akutális sorozatot? sztem előbbi.

andd 2008.04.05. 22:58:50

szerintem a Btk.-beli tényállást kellene közölni a tulajdonossal, valószínűleg hamar leszedné...

"Egyedi azonosító jel meghamisítása
277/A. § (1) Aki
a) egyedi azonosító jelet eltávolít, vagy egyéb módon meghamisít,
b) olyan dolgot szerez meg, vagy használ fel, amelynek egyedi azonosító jele hamis, hamisított, illetőleg amelynek egyedi azonosító jelét eltávolították,
bűntettet követ el, és három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(2) A büntetés öt évig terjedő szabadságvesztés, ha az (1) bekezdésben meghatározott bűncselekményt
a) üzletszerűen,
b) bűnszövetségben
követik el."

Rocko- 2008.04.05. 23:13:44

Tóni bá\' 2008.04.04. 11:31:41
naja, jobb helyeken az emebr a jogsija és az általa vezetett autó után fizeti a kötelezőt, nem csak a bejelentett autó után.

KITT 2008.04.06. 14:10:01

Ugyanilyen a FERI-01 rendszűmú M5 BMW.
A Thököly-Stefánia kerszteződésénél szokott állni fent a járdán, a kerkákpárúton. Múltkor mentem mögötte, hátul nem fényvisszavarős rendszáma van, ráadásul nincsenek matricák sem rajta. Nem tudom ez miért nem tűnik fel a rendőröknek. A Zuglói rendőrség ott van 100 méterre.

négyütem 2008.04.14. 20:21:36

rendőr:
Ez szvsz hülyeség, mert ha egy autóról berakok egy képet, amin látszik a rendszáma típusa színe, azzal ugyanannyit árulok el, mintha láttam volna. Aki szerint képen kötelező kitakarni a rendszámot, annyi erővel az utcán is le kéne szedni.

bmw 2008.08.22. 02:00:26

KITT! TE EGY IGAZI HÜLYE VAGY! láttam már a feri-01-es M5-ös BMW-t! :D ugyan olyan a rendszáma mint a többi kocsié! ÉS azért nincs rajta matrica, mert új unios rendszáma van! :D te tuti valami 100 éves szarral jársz. De attól még nem muiszály madárnak lenned. vagy ha az vagy ne okoskodj! :D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.08.22. 09:44:09

bmw: Miért van olyan érzésem, hogy van valami közöd ahhoz az autóhoz... :)

Pi2 2008.11.03. 00:05:51

bmw: Attól, hogy uniós rendszáma van, attól még ott kellene lennie a műszaki vizsga illetve a zöldkártya /körny véd./ érvényességi idejét jelző matricáknak. Ezek nélkül nem szabad /persze lehet :) / a forgalomban részt venni. A műszaki matricáját RENDSZÁM CSERÉNÉL az okmányirodában rakják a rendszámra, a kistesóját pedig a forgalmiba, a zöldkártyás matricát pedig az illetékes közlekedési hatóság pótolja persze megfelelő zseton ellenében. Amennyiben nem rendszám cseréről /Nevezetesen nem FERI uniosodásáról/ van szó, abban az esetben a matricákat az előző matricák levakargatása után a vizsgaállomáson illetve a környezetvédelmi vizsgálat sikeres elvégzése után ragasztják fel. Szóval mielőtt bárkit lehülyézel, kérlek legalább nézz utána a dolgok menetének!

Jacques Foche 2008.11.03. 01:32:02

Ha ennek a tagnak ellopom azt a kocsiját amelyik elfelejtődött lepapírozni, akkor mit csinál? Merthogy feljelenteni azt nem tud. :))) (Bár mondjuk ez erősen elméleti felvetés volt részemről, merthogy ugye fasznak se kéne egy rönó 21-es...)

SilentSound · autozz.blog.hu 2008.08.22. 09:44:09
"bmw: Miért van olyan érzésem, hogy van valami közöd ahhoz az autóhoz... :) "

Ááá, ez biztos csak valami véletlen egybeesés lehet. :D

bmw 2008.11.03. 03:21:13

Pi2!
Neked valóban igazad van. Elnézésedet kell h kérjem. De Kitt akkor is madár, mert minden matrica megvan a rendszámon, megnéztem a kedvetekért. Ssemmi közöm nincs a kocsihoz, csak egy parkolóban áll az én autómmal hetente 5-ször. És tehát majdnem minden nap van alkalmam az autóhoz és a tulajhoz is nagyritkán. Kittnek vastaps! Legközelebb nézd meg jobban mielött jófej akarsz lenni :D

Sugi77 2008.11.03. 09:09:19

bmw
A házatok előtti parkolóban-e mi? :)))

TH 2008.11.20. 11:29:29

bmw 2008.11.20. 00:09:49
Sikeresen kikeverted szegény M5-ös tulaját a kerékpárúton parkolás gyanújából. :)
Ha ilyen sokszor találkoztok, szólj már neki, hogy parkoljon szabályosan! Csak hogy tekintettel legyen nyomorult embertársaira...

béluska 2008.11.20. 17:24:48

Nekem a két lovon (Betti és Böske, szép pej vörös lovak, melírozott szőrrel) elől hátul saját rendszeám van, BÖSKE-01 és BETTI-01. Imádják is őket a rendőrök, pedig néha még gyorshajtáson is kapják őket, de cinkosan összekacsintunk, eszünk egy gyors gyrost és mindenki megy tovább a dolgára. Szép az élet, a ló pedig szintén gyönyörű állat.

bmw 2008.12.05. 00:52:57

TH
Annyira azért nem vagyunk jóban! :) De amúgy redes palinak tűnik, a parkolási szokásaitól eltekintve!

TH 2008.12.05. 09:47:26

bmw 2008.12.05. 00:52:57
Ismerek jó pár embert, aki tök normális, de volán mögött ülve fura dolgai vannak v. érdekes parkolási stílusa van...:)

Surci 2009.04.30. 10:43:00

Én is láttam ilyet!Konkrétan egy honda prelude régota ott ált az utcánkban eltelt 1 év és egy svájci rendszámú szinte ugyanolyan szinű honda prelude állt mellete 1 hét után már azon is ugyanaza rendszám volt!A két kocsi egyrendszámal?Hát igen végülis gondolom azért mert 2 autót nem tud fent tartani és igy szerinte jó!Ez a Renaultos sem bukott volna le ha messzebb parkolna a HAMIS autóval!

jaffika89 2010.05.27. 09:32:59

Sziasztok valaki tudna nekem segíteni és utánna nézem nekem egy rendszámnak?
A rendszám: jfl 617
légyszives privibe küldjétek el a talált adatokat: nikeee11@freemail.hu.

segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv!

esef 2010.05.27. 09:40:32

@jaffika89:

A gépjármű nyilvántartásban lévő adata:
Rendszám: jfl-617
Gyártmány: VOLKSWAGEN
Típus: POLO 75 1.4 COMFORTLINE
Szin: FEKETE
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

esef 2010.05.27. 09:41:43

@jaffika89:
Bocsi, nem priviben küldtem. De ügyfélkapus regisztrációval (okmányirodában kb. 5 perc, ha van ismerettség, be sem kell menni) havi 15 db rendszámot le tudsz kérdezni.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása