Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Szöszi közlekedik

2008.04.15. 08:37 :: Kisikasa

Bobby Baccala megörőkítette, hogy vágja ki magát egy igazi szőke nő a szorult helyzetekből és még színes nyilakkal is illusztrálta az útvonalát, melynek értelmezését a szövegben találjátok.
Hát íme az én sztorim. Még a hét elején történt pont a BKV sztrájk utáni napon.



Mindenki azt mondta, hogy meg fog bénulni a város a BKV sztrájkja miatt, ehhez képest alig volt forgalom, nyugodtan lehetett kölekedni...legalábbis autóval. Ehhez képest másnap nem tudom ki sztrájkolt, de elég durván be volt dugulva minden, de nem is ez a lényeg.

A Gellért tér irányából közlekedtem a Batthyány tér felé.Már a Gellérttől állt a sor,lépésben lehetett csak haladni. A Rudas fürdőnél szétválik a 2 sáv, egyik ugye hídra fel, másik a fürdő előtt vezet, ott már csak a villamos sínek vannak ,végig záróvonal.Már pont ahhoz a szakaszhozértem, ahol a az út keresztezi a síneket, amikor a semmiből berobban egy piros Ignis és beállt elém a sínekre (állt a sor, helyet hagyunk a villamosnak)

Ezután nézelődött mi a helyzet, se előre se hátra..gondolom nem akarta megvárni amíg egy villamos is megérkezik, ezért a következő manőver sorozatot hajtotta végre:
- sínekre fel, majd befordult balra a járdasziget után, arra az útra, ami a rakpartról feljövő forgalmat hivatott kiszolgálni...ezzel nyert kb 20 métert,de mivel pont egy 86 os busz állta el az utját,  esélye sem volt bepofátlankodni.
-na ilyenkor mi a teendő? hogy is volt a rutin vizsgán? forduljunk meg Y-ban :).Így is tett.rüki>vissza a sínekre>aztán jobbra..igen, ahol a rakpartról lehet felkanyarodni (erősen egyirányú)....
-mentségére legyen  mondva, szabályosan balra indexelve kihajtott a rakparta balra nagy ívben...és eltűnt a szürkeségben

Eddig kicsit lefagyva szemléltem az eseményeket,de kapcsoltam.Nagy nehezen megtaláltam a telefonomat és pont a kanyarodást sikerült elkapnom..látszik hogy indexel :))) Jobb lett volna egy videó de hát...mindegy



2 képet is mellékelek. Az egyik magát az eseményt ábrázolja, a másik pedig egy kis magyarázatként szolgál. (sárga-sín; zöld-dugó;piros-Ignis útvonal)

Ja és a lényeg: 20 éveiben járó szöszi volt a sofőr...napszemüvegben..priceless! minden másra ott van az EC/MC    :DDD

87 komment

Címkék: budapest biztonság közlekedés autó kresz női sofőr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szendwich 2008.04.15. 08:50:54

Elni tudni kell, na... :)
Penteken eloztem egy kis Kia-t, kb 120-al pengetett. Atneztem elozes kozben mert jo csaj ult benne ;) Erre mit latok? Konyokevel - vagy meg azzal sem - tartja a kormanyt es egy cigire probal ragyujtani. No comment.
Tegnap sotetedes korul setaltam haza, es a zebranal egy napszemuvegben vezeto cicababara figyeltem fel. Sotetedeskor napszemuveg. aaaaa

Johnny336 2008.04.15. 08:58:13

Amatőr... Combbal kell tartani a kormányt, és úgy rágyújtani. Ha teherautóban ülsz, akkor pedig rá kell hasalni a kormányra, és úgy. Persze, szigorúan index nélküli sávváltás esetén jár pont az ilyen manőverért. Autópályán, nyílegyenesen a lámák is megtudják csinálni... :)
Ahogy a képeket néztem a Napocska nem igazán mutogatta meg magát. Végülis elkél az a napszemcsi, mert cukiság, és tökre édi! :)

Mityu · http://indafoto.hu/mityu/kozlekedunk/ 2008.04.15. 09:55:43

Napszemcsi akkor fokozza a helyzetet amikor sötétített az összes ablak a szélvédőt kivéve. Na akkor mit láthat a delikvens? :)

Szoktam mondani vala, amikor egyértelmű, hogy van amit nem vesz figyelembe az ilyen: ha levenné a napszemcsit, akkor cukorborsó agya lehet több információhoz jutna a körülötte lévő külvilág történéseiről. Dehát mindig minden helyzetben trendinek kell mutatkozni... :)

beste 2008.04.15. 10:08:04

szvétyit szolnce? :-)

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.04.15. 10:26:13

mert olyan hüjje módon vannak a táblák/lámpák, csak zavarták a haladásban. mivan ebben? ;)

Nicker 2008.04.15. 10:26:48

Hiába a trendi napszemcsi, akkor is csak egy Ignisben ült. Így aztán próbálhat divatos lenni... :D

Y5 2008.04.15. 10:30:36

"Mindenki azt mondta, hogy meg fog bénulni a város a BKV sztrájkja miatt, ehhez képest alig volt forgalom, nyugodtan lehetett kölekedni...legalábbis autóval."

Hát kölekedni lehet, de hogy közlekedni nem az biztos. Én reggel végigelőztem az egész várost bringával.

delfin 2008.04.15. 10:53:54

Érdekes ez a kép, nyoma sincs a dugónak, ráadásul olyan pozícióból készült, ahol csak gyalogosként lehet állni. Ha helyismeretem nem csal...

Johnny336 2008.04.15. 10:55:51

Kíváncsi leszek a 24 órás BKV-sztrájkra. Főleg úgy, hogy nem is leszek Pesten.
Majd a fősuli aulájából wifin kommentelek, hogy milyen jól lehetett haladni kifelé az M3-on. :))

Bobby Baccala 2008.04.15. 11:02:26


a helyesírási hibákért elnézést, nem futottam át a szöveget.

delfin
jól látod én már átértem a síneken a mögöttem levő nyílván még nem jött,mert én voltam az utolsó.
a kép az anyós ablakán keresztül készült :))

az hogy a rakparton nem jött senki, talán jobb is

akkor most kicsit extrémebb lenne a kép :)

delfin 2008.04.15. 11:06:59

ok, csak olyan üresnek láttam a képet, meg a helyzet is olyan "érdekes" volt.

TGV 2008.04.15. 11:08:36

delfin: tenyleg, mintha meg a fu is ott lenne a bal also sarokban. Akkor pedig a feluljaro alol keszult a felvetel nem? arra gondolni sem merek, hogy esetleg a kedves postiro odaallt volna a kocsijaval...

Kata 2008.04.15. 11:10:22

Oké, ha már megint előítéletezünk, sztereotipizálunk és általánosítunk, akkor én is hadd mondjak el egy történetet:

Böszme nagy bömös jött utánam a tipikus sötétített ablakokkal, Ecseri-Üllői kereszteződésében, indexxel befordultam kis ívben jobbra a Dési Huberre, majd lelassítottam, mert közvetlenül a kereszteződés után van egy fekvő rendőr, aki civilben zebraként is szolgál, és utána egy jobbkezes kanyar, ahonnan buszok szoktak előcammogni, mivelhogy ott buszmegálló van. Nos a tisztelt böszme uraság index és minden nélkül utánamkanyarodott, majd a fekvő rendőr tetején és a jobbkezes kereszteződés kellős közepében (ahol egyébként mi voltunk balkézről, tehát bárki kivághatott volna elénk teljes lelki nyugalommal) szépen, lassan, kényelmesen megelőzött. Gondolom, biztos nézte, hogy ez a kis szarzsák Yaris mi a fasznak lassít le a fekvőrendőr előtt (mermongyuk, nem akarom szétbaszni a futóművet???), meg a jobbkezes kereszteződés előtt (mermongyuk, elsőbbséget kell adnom???), biztos egy hülye szőke picsa ül benne napszemüvegben (barna, nem hülye, nem picsa, és nem napszemüvegben, de ez senkit ne zavarjon), aki nem tud vezetni... Érdekes módon csak az volt a fontos neki, hogy megelőzzön, mert utána nem sietett... Baromira irritáló lehetett neki, hogy előtte van egy kis szarzsák Yaris...

És egyébként kérdezem azon tisztelt autóstársaktól, akik nem nők, nem szőkék, nem napszemcsiben vezetnek, hogy még soha nem sikerült eltévedni egy ismeretlen városban? Vagy mondjuk egy ismert városban, de pont azt a részt nem ismerve? Én ugyanis ezelőtt 10 évvel, amikor felköltöztem, baromira el tudtam tévedni a rengeteg sáv, hülye kitáblázás, és különböző útirányok között. Ugyan azóta a kisujjamban van a város nagy része, de pl. múlt hétfőn, a bkv sztrájknál ismét bajba kerültem, mert fingom nem volt arról, hogy egy bizonyos ponton nem lehet nagyívben a barossra balra rákanyarodni, egészen egyszerűen azért, mert ott nincs balra kanyarodó sáv. Biztos egy csomóan tökhülyének néztek, de megnézném őket pl. Bécsben, hogyan ismerik ki magukat, mondjuk a Handelskai-ban.

Kérdezem a tisztelt autóstársaktól: ők még soha nem teljesítettek be olyan sztereotípiákat, mint pl. izomagyú bömös, kalapos szutyokis, tragacsos trabantos, stb?

Miért olyan baromi jó röhögni a nőkön, hogy sötétben napszemcsiben vezetnek? (Megjegyzem, én idióta hülyegyereket láttam este napszemcsiben vezetni, mert az olyan kurva menő, és olyan húdefasza csávó lesz tőle, össze is tört valakit...) Uramat úgy törte össze verőfényes nappal egy hülyegyerek egy körforgalomban, hogy csak annyit tudott a gyerek benyögni, hogy "nem láttalak"... Bazmeg, akkor nyisd ki a szemed (uram egy rikító narancssárga verdával volt, kicsit sem volt rajta láthatatlanná tevő Heli Kopter köpeny...)! Szóval, ha mindenáron sztereotipizálni akarunk, akkor ezekről is essen szó, ne csak a szőke, hülye picsa, napszemcsis vezetőkről, akiken olyan jókat lehet röhögni.

Egyébként meg: vannak jó vezetők és rossz vezetők, hajszíntől, nemtől, autótípustól és egyéb külső jellemzőktől függetlenül... Tök jó lenne, ha nem erőltetnénk ezeket a hülye sztereotípiákat már megint.

Ja, és mielőtt megint valami okostojás faszi nekiállna itt nekem ugatni, hogy baszatlan picsa vagyok, és húzzak vissza a konyhába, előre leszögezem, hogy nem vagyok hajlandó a drága időmet ostoba és felesleges vitákra pazarolni. Én így gondolom, és ezen semmi az égvilágon nem fog változtatni.

TGV 2008.04.15. 11:11:28

bocs,most mar latom. megneztem meg ketszer.
megzavart az a nagy szurkeseg

delfin 2008.04.15. 11:20:07

TGV, én is jól ránagyítottam a guglin, és anyósülésről lehetséges a fotó:)

Kata, miért akadsz ki, a sztereotipiák valamiért kialakulnak. Az általad említett bömösösökről is van ilyen, meg sorolhatnánk.

Bobby Baccala 2008.04.15. 11:22:35


Kata

nem előítéletezek..stb.

amúgy a következő címmel küldtem be a postot:

"Ha egy kopasz egy Hummerben ezt csinálja azon nem lepődöm meg...de egy 20as éveiben járó szöszi, egy Ignissel???WTF?"

egyszerűen csak meglepődtem..nah

elég tudatosnak tűnt minden megmozdulása...

no offense :)

a rekettyés 2008.04.15. 11:31:43

Kata 2008.04.15. 11:10:22

Egy tanulságos vicc csak neked.

Egy szöke haju nö megy vidéken a verdájával egy gyönyörü bazamezö elött halad el. Hirtelen észreveszi hogy a buzatábla kellös közepén egy szöke haju nö egy csonakban ül és baromira probál evezni.
Az autos szöszi megáll kipattan az autobol és elkezd üvöltözni mint az állat.
-Te idiota mit csinálsz buzatáblában evezel? Az ilyen hülyék miatt szökéznek le minket mint amilyen Te vagy. Ha tudnék uszni most jol megvernélek...

Kb: Te vagy az autos szöszi...

"Uramat úgy törte össze.."
Amugy hol a picsába élsz valahol a 19.században a vidéki magyarországon? Uram... beszarok...

relhist 2008.04.15. 11:35:39

vazze, én mekkora lúzer vagyok... Vasárnap a futóverseny alatt kellett volna eljutnom az Erzsébet-hídtól a Batthiány térig. Dönthettem, hogy Hegyalja-Alkotás-Moszkva tér-Batthiány utca vagy Budai alsó rakpart.
Nem volt pofám megcsinálni a postban leírt manővert, így kénytelen voltam visszamenni a Petőfi-hídig az alsó rakpartra való lejutás érdekében.... mondom, nem vagyok sikeres ember... :)

Johnny336 2008.04.15. 11:37:18

Istenem! Ne sztereotipizáljunk! Most egy szőke nő csinált hülyeséget. Holnap kopasz mercis poszt lesz. Ebbe hímsovinizmust belelátni...

Becher 2008.04.15. 11:41:41

Múltkor én is megkaptam a Remetei- Hidegkúti sarkán. Kanyarodott kisívben a REmeteire egy kocsi én meg onnan jöttem. Gondoltam ha ő erre, akkor én is ki tudok kanyarodni a Hidegkútira kisívben. BMW érkezett és nyomta a dudát majd a seggembe állt. Mivel nem mentem messze - villingerre akartam szállni - megálltam a megálló melletti "parkolóban". De idegesített, hogy a seggemben van és - bár indexeltem, hogy lássa - befékeztem előtte. Utálom az ilyen pöcsöket. Majd mikor megálltam úgy ment el mellettem, hogy nyomta a dudát. Nos nehezére esett volna lassítani? Vagy mivel cabrio volt nem hűtötte eléggé a szembe szél? Vagy csak a szőke k...nak akart imponálni?
Vannak béna nők előfordul, időnként én is bénázok. De a faszik meg akkorra mellel rendelkeznek... pedig már rég rácáfoltak a teremtés koronája címre. Természetesen tisztelet a kivételnek.

Viki 2008.04.15. 11:54:00

A kollégáimat szoktam fuvarozni a városban, mindig jót derülnek, amikor mondom 1-1 bénább sofőrnél: "Ezt biztosan nő vezeti". Ha szóvá teszik, hogy én is az vagyok, akkor közlöm velük, hogy igen, de én férfiasan vezetek. De ha valami hülyeséget csinálok vezetés közben (ki nem csinál időnként?), akkor is mondhatom: "ja, kérem, nő vagyok!" :D

majdazteneldontom (törölt) 2008.04.15. 11:58:41

Ja, én is rendszeresen a semmiből berobbanva, sínen, forgalommal szemben tolatva, haladva, szabálytalanul balra kanyarodva szoktam eltévedni. Szigorúan napszemcsiben persze...

bloodhound v2.0 2008.04.15. 12:01:28

lehet jót röhögni az ilyen kislibákon, csak az nem jut eszébe senkinek, hogy ugyanoyan veszélyességi kategóriába tartoznak, mint pl. a bebaszva száguldozók, vagy a kötelezőpihenőidőtbenemtartókamionsofőrök, én mindnek azonnal elvenném a jogsiját a francba.

TGV 2008.04.15. 12:07:31

miert ne szokezzeunk es bomosozzunk? tudomasul kene venni, hogy van egy tarsadalmi reteg, amelyet azert nevezunk tarsadalmi retegnek, mert bizonyos hasonlosagokat mutatnak. Peldaul viselkedesbelit, izlesbelit. Ilyen peldaul a szokitett haj, a kopasz fej. Viselkedesben pedig mondjuk a masik emberrel szemben tanusitott kozonyt es onzest. Ezek tortenetesen korrelalnak.
Egyszer stoppoltam a Balatonnal ejjel es felvett egy hatalmas capaorru BMW sportkupe, igazi "maffiozoauto". Ehhez kepest a vezeto nagyon kulturalt volt, rendkivul jo zenei izlessel es nagyon nyugisan vezetett. Ennyit a sztereotipiakrol.
A Kata fele frusztracio is veszelyes az utakon (nem konkretan ra gondoltam). Egyszer autopalyan (nem Mo-n) vacakul volt kitablazva a lehajto en meg bentragadtam a belso savban (volt rendesen forgalom) keson vettem eszre es megkezdtem gyorsan a 3 savon at lehuzodast, de nem tudtam befejezni, inkabb feladtam, mert ugy iteltem meg, hogy nem lehetne biztonsagosan vegrehajtani. De egy kozepkoru nonek valami kellemetlent okozhattam, dudalas es mar a lehajto elott volt velem egy vonalban es eltorzult arccal kiabalt valamit nekem es razta az oklet. Megvolt a szemkontaktus is, meg is ijedtem ennyi duh lattan. Neki mar 70-re kellett volna lassitania addigra. Rendben, hogy hibaztam, szanom-banom, viszont keptelen vagyok megerteni, hogy miert akar csak azert felkenodni, mert igaza van es feltetlenul a tudomasomra akarja hozni.
Ha velem szemben szabalytalankodik valaki, akkor legfeljebb bosszankodom, de nem toltom meg a kocsit duhvel, hogy aztan ne a forgalomra figyeljek, hanem inkabb voros fejjel szoritsam a kormanyt es probaljak valakit megbuntetni a rajtam eset serelemert.

A szoke nos tortenetben pedig az a gaz, hogy a csaj tudatosan megszegett egy rakas szabalyt (azon kivul, hogy rendkivul udvariatlan is volt) es ket rendkivul balesetveszelyes szituaciot is eloidezett.

netudd 2008.04.15. 12:17:15

Viki: :P. Sajnos ez az, amit Kata nem tud...

kitango 2008.04.15. 12:19:48

az én pasim is csinál hajmeresztő mutatványokat, csak hogy kicsit előrébb jusson a dugóban, nem szöke, nincs bömbije, nem hord kalapot, nem kopasz és nem nagy darab...diplomás, értelmes pasi...egyszerűen csak időnként egy köcsög agresszív tolakodós barom, aki nem tud elindulni időben:)

KopaszMercis 2008.04.15. 12:26:21

Becher: ugye milyen kiakasztoak a hidegkuti parasztok? :)

KopaszMercis 2008.04.15. 12:28:53

kitngo: harapj egy nagyot a faszaba, hogy terjen eszhez...

subotei 2008.04.15. 12:37:48

Előttem fehér ford, nézem, úriember elmélyülten telefonál - jobb kézben mobil -, bal kézben eltartott füstölgő cigaretta. Közben 40-nel halad át a telizöldes útkereszteződésen. El sem merem képzelni, mivel vezethetett!

FlybyWire 2008.04.15. 12:47:54

Pár hete történt.
Előttem egy zöld Suzuki Swift, régi fajta, szép tisztára mosva. Jó lassan (max 50) csorgunk lefelé az Istenhegyin, érkezünk a Szent Orbán térre. Annak aki nem ismeri: lejt az út rendesen, a két sávból a jobb oldali megy egyenenesen lefelé a Stromfeld Aurél (majd Bah-csomópont) irányába, a bal oldali sáv pedig lefelé a Nagyenyedi felé. Aki nem ismeri a terepet, az néha a bal oldali sávból is egyenesen akar menni, elég gáz módon.

Na, Suzukis barátunk is ezt tette, de ami még szebb: már kb 4-5 másodperce piros volt akkor!!! Nemhogy épp váltott volna, amikor lassan közeledtünk a kereszteződés felé, már messziről piros volt. Balf***z barátunk pedig eleve a bal oldali sávból a száz éve piroson ugyanúgy komótosan át 40-50nel. A szembejövők persze satu, duda, villog. Ez meg? Akkor vette észre, hogy neki egyrészt balra kellett volna mennie abból a sávból (a pirosba menését szerintem végig fel sem fogta), erre mit csinál? Megcélozza a SZEMBEsávot az egyenesen menő útból. Vagy 3-4 másodpercig ott ált a szembesávban a szembe zöldet kapott, szabályosan haladni akarók előtt.

Azt hittem, rosszul látok. Végül csak felébredt a szerencsétlen, és lekotródott a Nagyenyedi felé valahogy keresztben, de én közben szó szerint folyamatosan fogtam a fejemet.
Hát igen, a videókamerát ma már érdemes mindig a kocsiban hordani. Egészen hihetetlen.

Szóval, "régi swiftes" - ha sztereotípia is, elég kifejező :(( sajnos.

igli 2008.04.15. 12:49:21

A képen nem sok dugó látszik... Fény alapján (április eleje-közepe) este nyolcra tippelek, habár telefonkép (annak viszont elég jó) és a hátsó helyzetjelző sem ég. De az is lehet hogy a nő éjfélkor sem kapcsolná be, infranapszemcsi :)

igli 2008.04.15. 12:58:41

Két éve történt. Székesfehérvári elkerülő, 2×2 sáv, osztottpálya, nemrég készült el.
A 7-es főút csomópontjában, koros földműves bácsi, kockaladával, a 7-esről érkezik fehérvár felől, forgalommal szembe jön a lehajtóágon (!!), balra index, és kifordul a belső sávba, a forgalommal szembe!
Satufék után jobbról kikerültem, de hogy onnét hogyan-tovább volt neki, azt már nem láttam szerencsére.

Maestro 2008.04.15. 13:06:39

szőke nő piros autóban... ettől mensten meg engem az ég.

Dr Evil 2008.04.15. 13:14:50

Mondjuk az mindig is erdekelt hogy a p.csaba lehet visszavergodni a rakpartra??? Szandekosan van az annyira elb.szva hogy pld az Aprad-hidra se lehet felhajtani budai oldalon deli iranybol?

Johnny336 2008.04.15. 13:17:09

Létezik olyan, hogy Fordos suhanc? :)

Egyébként asszony nagyon ügyesen vezet (szőkésbarna gyárilag, de vörösre festi a kedvemért). Parkolni még mindig nem megy neki párhuzamosan padka mellé, de a forgalomban való részvétel tökéletes. Nem idegeskedik, nem stresszel, halad kényelmesen a forgalom ritmusával. Lakotton kívűl olyan sebességet választ, amit biztonságosnak érez (pl. ködben nem rohan, szakadó esőben nem rallizik). No, jó tanára volt... :)
Mondjuk ha valaki bevág elé, akkor a tőlem eltanult, "a kurva anyádra húzd rá a szarodat köcsög" néha elhagyja a száját, de egyébként nem beszél csúnyán, és nem idegesíti magát, csak akkor lesz dühös 1-2 pillanatra, ha tényleg égbekiáltó taplóságot követnek el körülötte. Tanulhatnék tőle sok mindent a morál tekintetében!

FlybyWire 2008.04.15. 13:19:06

Maestro 2008.04.15. 13:06:39
szőke nő piros autóban... ettől mensten meg engem az ég.

A párom ilyen volt sokáig :)
Ma már nem szőke, és a kocsi sem piros :P

FlybyWire 2008.04.15. 13:21:00

Johnny336 2008.04.15. 13:17:09

Te, nekünk nem ugyanaz a nőnk? :) vagy te én vagy? :)) mert amit leírtál, az kb. 100%-ban igaz (kivéve, hogy nem az én kedvemért festi vörösesre, hanem a sajátjáért - persze nekem is tetszik :)

borso 2008.04.15. 13:23:21

kata! masszivan vadmacska lehetsz! de letudnálak csillapítani! :-))))

Johnny336 2008.04.15. 13:29:50

borso 2008.04.15. 13:23:21

MUHAHAHAH!!! :)))

Ficere 2008.04.15. 13:21:00

Gratulálok! Milyen férfi az ilyen? Még parkolni se tanítottad meg?! Szégyen... :)

executor 2008.04.15. 13:33:37

Becher 2008.04.15. 11:41:41

"...és nyomta a dudát majd a seggembe állt..."

Hát ha te vagy az a motoros csajszi, akire gondolok, akkor nekem sem jutna más az eszembe, csak a "duda" nyomása, hogy a seggről már ne is beszéljünk... :P

KopaszMercis 2008.04.15. 13:39:46

executor: te aztan tudsz udvarolni!

Swift 2008.04.15. 13:47:00

Hétköznap du haladok a Rottenbilleren a LIget felé. A tükörből látom, hogy egy fekete autó erőszakosan cikázva tör utat magának a lassan haladó tömegben. A Bajza utca Városligeti fasor kereszteződésben piros lámpánál ért utól a fekete Subaru, benne 3 hústoronynal. Ők is megálltak a pirosban majd néhány másodperc után Nagy lendülettel elindultak át a gyalogátkelőn. A keresztirányú forgalom erős volt így nem tudott első ledületből árttörni. Kénytelen volt állóra fézeni majd folyamatosan becsorogott az 50-60 haladó keresztirányú forgalomba. Akik végül nagy fékezésekkel átengedék őket... Már csak azt nem értem miért állt meg egyáltalán a pirosnál? Nem BMW, nem kopasz (bár rövid hajú), nem szőke és nem suzuki... Vannak még hülyék...

Angel 2008.04.15. 13:49:58

Szép manőver, jó próbálkozás... de sajnos az indexelés miatt pontokat veszít.
Erős 4es a vége.

Szőke nő 2008.04.15. 13:56:38

Nő vagyok, szőke, napszemcsi nélkül, nem 20 , hanem 40. Egyik nap reggel az M7-en Budapest felé jöttem a belső sávban úgy 120-as sebességgel.Tudtam, hogy az M7 és M1-es közös bevezető szakaszától úgyis folyamatos a kocsisor, ezért nem siettem. A külső sávban teherautók kb 70-80 km-es sebességgel közlekedtek. A tükörből láttam, hogy mögöttem igen nagy sebességgel közelít egy ugyanolyan kis " szar" autó mint az enyém és nem lassít. Másodperc alatt teljesen rám állt, dudált, mutogatott, kiabált. ( Ezt a tükörből láttam, ugyanis nem gyorsítottam.) Ahhoz, hogy kiálljak a kűlső sávba igen le kellett volna lassítanom, hiszen a külső sásban folyamatos kocsisor haladt és közéjük kellett volna" bevágódni", hogy a mögöttem lévő szuper hmcs-t ( a gyerekeim szerint helyi menő csávót jelent) elengedjem, úgy hogy már eleve többel mentünk mint a megengedett. Ő nem tágított. Továbbra is dudált,gyorsított, fékezett, villogott stb. Dühös lettem. Befékeztem előtte. Meglepődött, éppen csak tudta korrigálni, hogy se nekem, se a korlátnak ne menjen neki. Aztán ezt még kétszer megismételtem, úgy hogy naná én is gázt adtam fékezés után. Aztán kezemmel integettem neki pá-pá-t és eltüntem, a tükörben sem láttam többet. Hogy miért maradt le, azért mert annyira meglepődött, vagy mert annyit tudott a "szar"-ja, hogy villogjon rám, sose fogom meg tudni. Ezt csak azért írtam, hogy ezek a töketlen, izomagyú, beképzelt majom" hmcs-k "( akinek nem inge , ne vegye magára)ne képzeljék már azt, hogy attól mert a volán mögött egy szőke nő ül, az mind libáért vette a jogsiját. Vagy ciki, hogy esetleg jobban is tud egyik másikunk vezetni, mint Ők?!

Kazohin 2008.04.15. 13:58:51

Hagy tegyek én is ide egy történetet.

Westend parkolójából kifele jövet háromszor is találkoztam egy tipikus szőke hölggyel. Igen szőke volt, és nagyon trendi, mert a sötét parkolóházban is napszemüveget hordott. Nos először a fizető automatánál futottunk össze, ahol nem tudta, hogy kell fizetni. Már egy parkolóőr ott volt, hogy segítsen, naná, jól nézett ki a néni, bár olvasni ezek szerint nem tudott.
A következő összefutás lent történt, aholis már megálltam bámészkodni, mert fél perc alatt összeüvöltötte a legalsó szintet, merthogy neki ellopták az autóját. No pár percen belül kiderült, hogy egy emelettel feljebb parkolt le, csak nem tudta, hogy két emelet is van.
A harmadik összefutás a felsőbb szinten történt, ahol a meredeken feljövőknek abszolut elsőbbségük van, lévén aránylag nehéz megállni a jó 20-25 %-os emelkedőn. Így a jobbról jövőnek egy szép, mackósajt piroslik a szemébe. Nos itt futottunk össze, ahol ő is jött tántoríthatatlanul, én meg lendületből, elsőbbségem tudatával. Majdnem összementünk, de akkor is én álltam meg, gyönyörű, cabrió nem tudom milyen kocsiját megkímélve. Ő lazán kihajolt a kocsiból, és rámüvöltött, hogy -Jobbkézszabály??? Kisanyám!!!!
Csak mutattam neki a stopptáblát, de nem hiszem, hogy értette volna mire is célozgatok, mert odanézett ugyan, de hátulról nem valószínű, hogy felismerte a táblát, és a fejét csóválva elhajtott.

Hát ennyi. Utólag jót nevettem, meg persze mesélem is. Nem szeretném, ha egy ilyen "szőke", aki persze barna is lehet, akkor is "szőke" összetörné, de a róluk szóló történeteken nagyon meg tudok vidámulni.

Becher 2008.04.15. 14:02:31

executor: ez most egy kocsi volt. Szegény motor épp haldoklik :(.

KopaszMercis 2008.04.15. 14:06:50

Szőke nő 2008.04.15. 13:56:38

Neked sem artana egy kiados baszas. Ha van itt jelentkezo ra en eskuszom megfizetem, csak ne veszelyeztessel mar artatlan embereket az autopalyan azert mert a "hvcs"-k (oo a jo oreg familia kft) felbosszantanak.

Kazohin 2008.04.15. 14:07:20

Szőke nő!
Amit írtál én is megcsináltam egyszer, de csak egyszer, nagyon indokolt esetben, mert baromi veszélyes. Egyébként nem kell közben levenni a lábad a gázról, és akkor nem kell gyorsítani utána. Csak finoman hozzáérinted a lábad a fékpedálhoz, és felvillan a féklámpád, mintha fékeznél. Ez elég is a tahójának, hogy elgondolkodjon.
De igen veszélyes a dolog, mert ha nyomul ezerrel, és még gyorsítani is akar, akkor esetleg annyira megijjed, hogy beletapos a fékbe, és ártatlan emberek kocsiját töri össze.

Invictus 2008.04.15. 14:08:16

Szőke nő 2008.04.15. 13:56:38

Sajna a fékezős "nevelés" miatt te is ugyanakkora paraszt vagy mint az illető hmcs... Mit csináltál volna ha neadjisten beléd jön? Megérdemelted volna, persze ő is. Ha a kocsid tényleg jóval többet tud, kicsit gyorsíthattál volna előbb is, vagy egyszerűen ignorálhattad volna.

X 2008.04.15. 14:12:43

Kazohin: az ilyet senkinek sem kívánom közelebbről megismerni (helyszínelés...)
:D

Kazohin 2008.04.15. 14:26:55

Elhiszem. Nagyon durva következményei lehetnek.
Én egyetlen egyszer éltem ezzel a nevelési eszközzel, mikor senki nem volt a tahója mögött, viszont nem tudtam meglépni előle, mert a jobb oldali sáv zsúfolásig tömve volt, mellettem kamionnal, előttem meg egy 70-nel csigáskodó autóval. Nem tudom, miért jött rám, látta, hogy nem tudok kimenni előle, látta, hogy vannak előttem, de annyira rámmászott, villogva, dudálva, hogy a hátam mögött levő gyerekeim életét kezdtem félteni. Mellesleg ukrán rendszámú bömbi volt. Megijjedt ugyan a féklámpától, kicsit lemaradt, és mire utólért, már ki tudtam állni, de annyira nem siethetett, mert bevágott elém, és jó párat rámfékezett, hogy ne viccelődjek ezzel máskor. Így utólag, örülök, hogy nem lőtt le.

TGV 2008.04.15. 14:34:32

a multkor nekem is volt ilyen letolos hulye az autopalyan. Nem mentem ki a szelso savba ket kamion koze fek- es gyorsulasprobara (hely pont kevesebb volt, mint a manoverhez szukseges + ket kovetesi tavolsag, 100 m korul lehetett) ezen annyira felhuzta magat, hogy amikor biztonsagos tavolsagban az elso kamion elott visszamentem a kulsobe, akkor megelozott es kivagott a kulsobe a kocsi orratol 2 meterre. Erre mi szukseg volt, amikor elottunk ures volt az ut?? Visszavettem egy icipicit a tempobol, hogy minel gyorsabban tavolodjon el a hulyeje. Nem Magyarorszagon tortent az eset, ugy laszik mindenutt vannak hulyek.

Most jut eszembe, hiszen nekem van egy fiatal, szoke lanyismerosom (nem magyar), akinek kabrio BMW-je van :DDD. Nem, nem szokenosen vezet, viszont jol es nem szabalytalankodik (mar sokszaz km-t ultem mellete). Ennyit a sztereotipiakrol.

Szőke nő 2008.04.15. 14:35:23

Kedves Invictus, Kazohin!

Amit írtok szép, bár tudom, hogy kell nem "befékezni", regényt nem akartam írni. És igen, tudtam , benne van, hogy belém jön, és igen megérdemeltem volna. De: csak azért tettem, mert naponta ezerszer fordul elő hasonló eset. Hozzáteszem általában a megengedett sebességgel, a részemre megfelelő sávban autózom, és elengedem azokat, akik nagyon sietnek, de, senki ne kényszerítse a másik autót fékezésre, hogy menjen már át a másik sávba, mert a legtöbben ezt megtesszük a hmcs. stílusa nélkül is, az első alkalommal , amikor biztonságosan , nagyobb fékezés nélkül ez lehetségessé válik. A kocsim pedig nem tud jóval többet, ezért írtam, hogy ugyanolyan " szar", sőt semmivel sem tud többet. Egy egyszerű középkategóriás autó.
Persze ez kioktatandó, mert nem egy pasi irta.
Erről beszéltem.

dr. Veér Farkas 2008.04.15. 14:37:41

Kata 2008.04.15. 11:10:22
"(barna, nem hülye, nem picsa, és nem napszemüvegben, de ez senkit ne zavarjon)"

Hát a másik kettőt egyik hülye picsa sem ismeri el magáról :-)
(Illetve hát attól függ, hogy a picsa szó melyik szlengi szintű jelentését vesszük - bizonyosakban minden nő az, így a nicked alapján te is :-)

A sztereotípiákról:
Ma már nem kell hozzá nagy kocsi, hogy valaki bunkó legyen. Épp tegnap este az óbudai Auchan parkolójában állt valaki kiskocsival (talán Fiat valami, de nem figyeltem meg különösebben, siettem, közel volt a záróra) egy nagyeszű - a ROKKANTparkolóban, KERESZTBEN, 2 helyet elfoglalva.

Mikor elmentem mellette, nem álltam meg, hogy ne mondjak valami olyasmit a nyitott ajón át, hogy "Öcsém, te aztán tudsz parkolni!", mire a csajával (szőke) együtt kiszállva elkezdtek üvöltözni, hogy mi közöm hozzá, és hogy ilyenek voltak régen az önkéntes rendőrök meg a munkásőrök.
Én meg mondtam, hogy a bunkók viszont ma is olyanok, mint ő meg a párja.
Ennyiben maradtunk.

Utólag azért kicsit sajánlom, hogy nem volt nálam fényképezőgép, jól mutatott volna a kép a neten. Természetesen jól látható rendszámmal, bár a csávó és párja nélkül is elég sötét volt már a parkolóban, de hát feltalálták már a vakut, meg a gépem is 3200-as érzékenységig állítható.

rszarvas · http://rszarvas.blog.hu 2008.04.15. 14:39:28

kitango: ha ez nem annyira zavar, és még mindig a pasid ez a tolakodó barom, akkor ez rólad is elárul valamit. Legalább ne dicsekedj vele.

Johnny336 2008.04.15. 14:39:32

Azzal, hogy el kezded büntetni/nevelni/oktatni a népet direkt finom lassítással, vagy ijesztgető fékezéssel, ledegradálod magad az ő primitív szintjére. Ha valaki nagyon tol autópályán, és nincs lehetőségem kimenni, akkor ködlámpa fel jelzés értékűleg, hogy tudassam vele, nem tetszik, amit művel, illetve gyorsítok, hogy hadd menjen a majma. Aztán index jobbra ahol lehetőség van, majd nyomhatja 220-ig az autót, ha az a vágya...majd a fa nem fog áthúzódni a külső sávba.

Szőke nő 2008.04.15. 14:43:00

Még valami: a kioktatásokat a továbbiakban mellőzzétek ha lehet, mert valószínű több autót teszteltem és vezettem ,mint ahányszor ti zoknit cseréltek. A versenyekről nem is beszélve.

Kazohin 2008.04.15. 14:44:49

Én is nő vagyok :D

Nem kioktattunk, csak jeleztük, hogy veszélyes. Sajnos jó páran játszanak ezzel az utakon. Még csak nem is a mögötted bunkózó védelmében tettük, csak az esetleg ártatlan szereplő védelmében.

Remélem, nincs tüske. :)

aTony 2008.04.15. 14:49:36

Az a bajod, wazze, hogy utánna nem térdelt le!!!

Szegény szőkék.

Becher 2008.04.15. 14:51:07

Hát ha már a befékezős témához jutottunk - én is írtam ugye, bár az 40-nél történt "parkolóhelyet" keresve. Szóval nem vezet jóra. És igazából nem is a kaszni, mert azt kikalapálják és el van intézve. De: egy csomó idő mire a papír ügyeket elintézik, rendőr jön, megállapodnak; nekünk a csomagtartóban (kombi) utazik a 2 kutya és ha vki kárt tenne bennük azt hiszem az életben többet nem fékezne mert ott helyben agyon vágnám. És ez csak a kutyáim. De másnak gyereke ül hátul, azzal janizik. Ő túl éli elől, de mi van a gyerekkel hátul. Ha jól sikerül az ütközés nem sok marad belőle. És akkor még ott vannak akik a macsó mögött jönnek. Esetleg nem veszik le mi a szitu és hátulról még ők is belerohannak. Kész a tömeg karambol, mind csak azért, mert x bosszantotta y-t és az jól megmutatta neki.

majdazteneldontom (törölt) 2008.04.15. 14:53:45

Ilyenkor a helyes magatartás - amikor tudod, hogy nem tudsz kihúzódni és/vagy már amúgy is a megengedett max sebesség felett közlekedsz (ergo indokolatlan feltartásról nem beszélhetünk) és/vagy azért nem mész, mert előtted feltorlódott a sor - az ha megpróbálod figyelmen kívül hagyni. Ha nappal van a tyúkszaros villogása úgyse zavar, ha dudál (miért tenné, hiszen nem áll fenn vészhelyzet esete?!) fentebbtekered Dr. Alban-t (icmájlájf icmájlájf :)) ), majd az első adandó alkalommal nyugodtan elengeded és boldogan gurulsz tovább..
:)

KopaszMercis 2008.04.15. 14:57:19

Szoke no:
"valószínű több autót teszteltem és vezettem ,mint ahányszor ti zoknit cseréltek. A versenyekről nem is beszélve."

Szerintem meg Schumacher nalad is tobbet teszetelt vezetett es versenyzett.. es o is egy hatalmas budos bunko taplo paraszt.

Nincsen korrelacio akozott, hogy vki mennyire tapasztalt es, hogy mekkora tenyeres talpas taho.

aqweren 2008.04.15. 15:04:35

Bennem nagyon gyakran van olyan érzés hogy azért akarnak letolni sokszor az útról, mert
a) 18 éves sedan opel kadettem van
b) vagy amiatt hogy nő vagyok.
Egy alkalommal hosszú kilométereken át tolt a 10-esen egy pasas; úgy gondolta hogy jókedvemből tökölök, holott a sorral haladtam én is két teherautó mögött, mint mindenki, és a 10-esen a legtöbb helyen esély nincs előzni. Beértünk Pilisjászfaluba, ahol a teherautók elkotródtak valami mellékutcába, és végre ott sikerült a bunkajának engem megelőzni, holott hatvannal mentem...és amint megdöbbentem: senki nem jött szembe, és mégis úgy sorolt vissza elém, hogy kis híján a padkára le kellett mennem...gondolom, látta hogy csaj vagyok, és reménykedett hogy hátha megijedek, elrántom a kormányt és felborulok az árokban...mást nem nagyon tudok elképzelni :((
Na ezért nem jók a sztereotipiák; lehet régen találkozott valami "hülye szőke picsával" és minden nőn bosszút akar állni.
Vagy az opel kadetteket nem szereti..? :D

Secnir 2008.04.15. 15:07:20

nekem is van letolós sztorim bebeeee.
sok.
a legutolsó:
pénteken mentem az M0-n Szeged felé. előztem egy kamiont 90-el (alig-alig, mert majdnem ugyanolyan gyorsak voltunk¹). belső sávban előttem-mögöttem semmi nem volt a láthatáron. kb az előzés felénél tartottam, mikor lereagáltam azt, hogy a seggemben (kb 2m-re) egy sietős kamionos van, és villog².
Anyád.
Gáz, (110km/h) és otthagytam.
Utolért. Letolt újra.
gázról láb el. lelassultam 70-re. ő is. kiment a jobb oldali sávba. ott is maradt³. paraszt.
Ilyenkor hol vannak a rend őreink? ez kb du.4-kor volt...

¹a kamionos 70 helyett 90-el ment. török volt.
²kamion nem előzhet az M0-n, ráadásul gyorshajtott. magyar volt.
³ott volt a helye :)

eMartin 2008.04.15. 15:13:33

Megoldotta a helyzetet, anelkul, hogy balesetet okozott volna. Mi ezzel a baj?

FlybyWire 2008.04.15. 15:22:37

"eMartin 2008.04.15. 15:13:33
Megoldotta a helyzetet, anelkul, hogy balesetet okozott volna. Mi ezzel a baj? "

Igazad van. Dobjuk ki a KRESZ-t a p-ába, semmi értelme. Szánalmas.

bigdaddy 2008.04.15. 15:22:45

Egy apró részlet ragadott meg a sztereotípia kritkában (nem a bömös száguldozó védelmében, sőt inkább pont az olyanokra tekintettel):
Teljes nyugalommal kivágni jobbkezes esetén lehet de nem érdemes. Sok erről meggyőződött gépjárműközlekedésben részvételre törekvő aranyalany (minden sztereotipizált rétegből és azokon kívül is) pontosan ezt műveli és én soha nem tudtam/tudom megérteni, hogy miért becsüli ilyen kevésre a saját és mások biztonságát. A KRESZ (nem, ez nem egy társadalmi szervezet vagy egy obszcén beszólás rövidítése) ugyanis nem egészen így fogalmaz, hanem az elsőbbség megadásának kérdésében rendelkezik. Akinek teljes a lelki nyugalma az jobbról érkezve is nyugodtan lassíthat (urambocsá' szentségtörés és 10csapás de meg is állhat) a kereszteződés előtt, mert a gipszágyból nem sokra megy az igazával a száguldozó bömössel szemben, főleg ha maga sem a külső viszonyoknak megfelelő sebességet választ....

Johnny336 2008.04.15. 15:58:52

Bizonyos környékeken már megtanultam, hogy a jobbkezes utcánál úgy kell viselkednem, mintha macisajtom lenne. Nem vagyok félős, de lelassítok, körbenézek, és utána áthajtok. Főleg nálunk a külvárosban, a puerto rico-i környéken necces. Ott leszarják, mennek a bálnával/ladával, és nem ismernek se istent, se embert, pláne nem KRESZ-t...persze biztosításuk nincsen...

aqweren 2008.04.15. 16:01:06

bigdaddy: igazad van, az első dolog amit megtanul az ember friss jogsival az a bizalmatlansági elv, avagy elsőbbsége csak annak van akinek megadják, de lehetne még ragozni, pl. az erősebb kutya bszik stb...:(
A postról meg eszembe jutott a tavalyi karácsony meg a Bogdáni és a Szentendrei út kereszteződése...kb. 15 percet várakoztunk ott a tolongásban és a végén már azt röhögtük ki mit enged meg magának...soha annyi szabálytalanságot meg hülyeséget nem láttam, meg szerensére azóta sem...
Aki meg eltéved az menjen a KRESZ szerint, így járt, kocsival hamar le lehet tudni a távolságokat, ha meg van lehetősége álljon le térképet nézegetni...

Rocko- 2008.04.15. 17:07:12

Secnir 2008.04.15. 15:07:20
"pénteken mentem az M0-n Szeged felé"
ez olyan, mint az "az utca végén Los Angeles felé fordultam". :DDD

Mityu · http://indafoto.hu/mityu/kozlekedunk/ 2008.04.15. 17:31:35

Én kérek elnézést!

Soproni tapasztalataim:

- nekem ott minden egyforma,
- egyedül hamar eltévedek,
- nem indok az, hogy eltévedtem a közlekedési táblák, jelzések, szabályok megszegésére.

Kata van egy Pepsid?

Vladimir Harkonnen 2008.04.15. 18:16:33

Off
A MÁV biztosítótól ments meg uram minket!

Úgy fékezgessetek, hogyha MÁV-os megy belétek, akkor annyi! Már a szervizek se vállalják a MÁV-os károk javítását! (Állítólag)
On

Bobby Baccala 2008.04.15. 19:36:48

off

vladimir
de vállalják, csak a károsultnak ki kell csengetnie a munkadíjat :)))

on

mit kell rugózni a sztereotípiákon??

a volt barátnőm történetesen gépjárművezető oktató (más kérdés hogy amúgy az autósiskolájuk dolgait intézi ami kvázi adminisztratív munka, elméletet szokott oktatni, csak néha megy forgalomban )
de kurva jól vezet..nem csak autót, hanem buszt , teherautót, nyergest, motort..mindent :)))
ja és nagyon jól is néz ki!!! :)

néha mentem vele teherautóval,busszal mindenki csak nézett, még a szájukról is le lehetett olvasni hogy nézd máá, csaj vezet :)
én mindig röhögve mondtam neki, ha tudnák hogy még az oktatója is dugja :))) (merthogy én ültem a oktató helyén)
egyszer meg bp-en megállított minket a rendőr ő vezetett (én ittam :) )..szokásos..papírok stb.
egyszer csak a rendőr odaszól a kollégájának: "ezt figyeld baszd meg ezt nem fogod elhinni"..ugyanis a jogsiján minden kategória be volt ütve..:))))

szóval hölgyek no para

nekem csak B jogsim van..nekem volt égő :DDD

aqweren 2008.04.15. 19:45:20

Egyébként a nőkkel (szerintem) az a baj, hogy beskatulyázzák magukat, illetve hagyják magukat beskatulyázni az "én csak egy buta nő vagyok" szerepbe, ami nagyon szépen látszik a vezetésen is...egy férfi megszerzi a jogsit, csinál egy-két baromságot, tanul belőle (az értelmesebbje), "gyakorol" a forgalomban, és a nehéz helyzeteket nemhogy kerülné, keresi, ez által fejlődik, egy-két év múlva nem csinál baromságokat (mondom, az értelmesebbje). Míg a nő mit csinál? Belenyugszik hogy ő nem tud, nem is tudhat jól vezetni, mert annyit hallotta hogy genetikailag be van oltva ellene, hogy maga is elhiszi, nem akar megtanulni semmit csak túlélni, mert azt hiszi hogy soha sem tudná megtanulni...ergo a nő nem fejlődik. :(
Érdekes, hogy a véres szájú feministák ezt elfelejtik hangoztatni, hogy sok esetben a nők saját magukat döntik nyomorba, nincs meg a női öntudat, legfeljebb a férfigyűlölés szintjén...de ez már nagyon off volt, elnézést....:(
A sztereotípiákkal meg nem kell foglalkozni, mert ha nem azért néznek hülyének hogy nő vagy vagy BMV-s, akkor hülyének néznek más miatt, pl hogy kötöd a cipődet vagy dohányzol :P Aki mindig másoknak akar megfelelni annak régen rossz...

Kata 2008.04.16. 10:16:18

Mávval kapcsolatban:

Mávos vagyok (vesztemre). Most hogy volt ez az egymilliárdos sikkasztós szMabiszt, a fityiszt, csak épp a rühes Máv nem vette fel a telefont.

Kérdem én: a kötelező biztit mindenki határozott időre köti, egy évre. Hogy a halál faszába lehet, hogy egy határozott idejű szerződést, saját jogomon, bizalomvesztésre hivatkozva (egymilliárdos sikkasztás után, hadd engedjem meg magamnak a luxust, hogy nem bízok bennük) rendkívüli módon felmondjam???

Mi a pöcsömért kell nekem megvárni, míg a pszáf meg a vépéópé lejattolja a mávval, meg a még ezután kikeresendő "átveszemazállományt" biztosítóval, hogy átmehessek egy másik biztosítóhoz? És ha addig történik velem valami? beperel a károsult, mert tudja, hogy mávos vagyok, oszt fizethetem a kártérítést, mert a faszkalap biztosítóm nem képes normális üzemelésre? Miért nem vagyok jogosult arra (rendőrségi infó: nem lehet egymás mellett két kötelező...), hogy mondhassam azt, bassza meg a máv a már előre befizetett egyévi kötelezőm összegét, nem kérem vissza, de hadd kössek még egy biztit ez mellé, ha már fel nem mondhatom? Most akkor addig kell fosnom, és félnem autóba ülni (nehogy én törjek össze valakit, vagy épp egy másik Mávos engem, az lenne az igazi szopás), amíg a pszáf meg a vépéópé boxol a mávval?

Semmi egyebet nem szeretnék, csak biztonságban tudni magamat a köztes időszakra, de érdekes módon erre nincs lehetőség...

Johnny336 2008.04.16. 10:20:27

Kata 2008.04.16. 10:16:18

Úgy tudom a PSZÁF engedélyezte, hogy évközben új biztit köthess az általad kiválasztott biztosítónál. Én is ezen agyalok most, mert asszony kocsiját MÁV-ra kötöttük...

Kata 2008.04.16. 10:57:06

Igen, át lehet kötni, ha majd a pszáf lejattolta, hogy kinek adja át a máv állományát. namármost ismerve kicsiny hazánk közigazgatásának menetét, náluk a "normális üzletmenet" kb. 3 hónap lesz. Addig én nem mehetek át sehova... Ezt ki kell várni, és addig mindenki foshat, aki mávos, hogy nehogy baj legyen. fasza.

egyébként elég röhej, hogy a mabisz vonogatja a vállát, a rendőrség vonogatja a vállát, a pszáf vonogatja a vállát, a vépéópét már fel sem hívtam, a rühes máv meg fel sem veszi a telefont... és csak azt tudják mondani, amit a neten is el tudok olvasni magamtól, hogy várjam meg, amíg kitalálják, hogy melyik cég kapja meg az állományt.

Johnny336 2008.04.16. 11:24:06

index.hu/gazdasag/magyar/mavbiz080414/

"Ezen kívül az ügyfeleknek kivételesen arra is lehetőségük lesz, hogy harminc napon belül felmondják a szerződést, ha nem akarnak a portfoliót átvevő biztosítónál maradni."

Szendwich 2008.04.16. 19:24:16

Nem tudom volt-e említve a kommentek között a fiatal ficsúrok közlekedési szokása. Ma reggel volt szerencsém hozzá.
Reggel fél nyolc fele történt az esett. Munkába menet döcögtem egy jó fos állapotban lévő úton egy régi vágású lakópark mellett. Az út jobb oldala még tele volt parkoló autókkal. Hármasban döcögtem kerülgetve a kátyúkat. Mikor megláttam, hogy a következő kereszteződéshez (kb. 10 m) jobbról egy piros Skoda Roomster (vagy mi a szar volt) száguld a kocsik, kerítések takarásában. Lassítom az amúgy is csiga tempómat így picit késve érkeztem az elágazáshoz. A piros újszerű dög tele volt max. 18 éves yapperekkel. A kereszteződés közepén vett észre a kocsit vezető suhanc (neki amúgy van tábla kirakva) és satu féket nyomott. A jó kedve láthatóan átcsapott hirtelen félelembe, hogy „huh most majdnem összetörtem apa-anya kocsiját”. Idétlenül vigyorgott a kormány mögött (mint aki azt se tudja mi van) és közben nézett rám bambán. Álltunk ott a kereszteződés közepén, mint fasz a lagziban. Mutattam neki, hogy öcsi Te egy fasz vagy, hogy ennyire nem figyelsz. Ekkor már valószínűleg ment a haveroktól, hogy „mi van már haver”, mert csak jobban vigyorgott a kézmozdulatomra. Kikerültem a ledermedt srácot és elhajtottam.
Nem egy nagy történet, de engem bosszantott. Fiatal srácok, azt hiszik övék a világ (én is voltam fiatal, én is ugyan ezt hittem), és egy ilyen felelőtlen pillanatba a haveri körüket a sírba küldik. Nem hiszem, hogy egyedül jobb sörözni…

X 2008.04.16. 23:34:55

ha a máv bizt nem fizeti a károsultat ki, akkor sem lehet annak semmilyen követelése a kárt okozó felé. még ha be is pereli, és megnyeri, akkor is a biztosító fizet a végén. ha nem, mert nem tud, akkor nem fizet. de a kárt okozónak ekkor sem kell...

era 2008.04.17. 21:11:26

Pest felől jöttem múltkor Láchídon, Clark Ádám tér, szokás szerint be akartam engedni a körforgalomba egy a Fő utca felől jobbról közeledő autóstársat. Mögöttem levő autó jobbról kielőz, becsusszan a helyre, Fő utca felől közeledő autóstárs padlógáz, épp, hogy nem koccantak. Szőke nő, nem érti, hogy miért kell megállni amikor
1.nekem van elsőbbségem
2.ő menni akar

ő nyert, ment, engem is leelőzött, mást se engedett be, gondolom nyert is 2 percet, legyen szép napja

twingós 2008.04.17. 21:23:08

Pest felől jöttem múltkor Láchídon, Clark Ádám tér, szokás szerint be akartam engedni a körforgalomba egy a Fő utca felől jobbról közeledő autóstársat. Mögöttem levő autó jobbról kielőz, becsusszan a helyre, Fő utca felől közeledő autóstárs padlógáz, épp, hogy nem koccantak. Szőke nő, nem érti, hogy miért kell megállnom amikor:
1.nekem van elsőbbségem
2.ő menni akar

ő nyert, ment, engem is leelőzött, mást se engedett be, gondolom nyert is 2 percet, legyen szép napja

twingós 2008.04.17. 22:50:50

Bocsánat, először írtam ide, vmit elbarmoltam, mind a 2 komment én vagyok.
Az előítéletekről annyit, hogy pár évvel ezelőtt ugyanez megtörtént velem, de akkor egy huszonéves sales rep jellegű mobilozó nyikhaj volt, de azért vannak normális szőke nők és vannak normális sales rep-ek és bizony maffiózó kinézetű mercisek és bmw-sek is engedtek be udvariasan ha sávot akartam váltani vagy be akartam sorolni. A legkínosabb autóstípus szerintem a fehér furgonos fiatalember ( az angolszász kultúrkörben csak white van man-ként ismert emberfajta), céges kocsi, szállít valamit, alacsony frusztrációs küszöb, öntudata, mint a Bazilika, kivétel erősíti a szabályt. Ezúton szeretnék minden jót kívánni annak az Opel Combós fiatalembernek, aki ma délután meghúzta a Horányi utcában parkoló autómat. A szemtanúk szerint nagyon béna volt, nem tudott beállni elém, viszont szó nélkül továbbállt és kb 50 méterrel odébb leparkolt. Felírták a rendszámát, személyiségi jogaira való tekintettel csak annyit írnék, hogy ITW-35*, sört szállít hypermarketekbe. Nő vagyok, 20 éve vezetek balesetmentesen és még senkinek nem okoztem kárt se vezetés, se parkolás közben ÉS ÉN ARRA A HELYRE 1 TANKKAL IS BE TUDTAM VOLNA ÁLLNI, ennyit a sztereotípiákról.

Attis 2008.04.20. 16:31:39

:) Én egy 21 éves, napszemüvegben vezető (csak ha vakít a nap), előző tulaj által szana szét törött Renault 5-tel járkálok, és nekem talán jól is jönnek a sztereotípiák, mert ha engem meglát valaki azt hiszi hogy most fogok index nélkül cikázni egyet a kocsisorban.... Sosem szabálytalankodok (gyorshajtást kivéve)... egy faághoz sem érek hozzá soha, rám még sosem villogtak, sosem dudáltak...

De nekem is kialakult a sztereotípiám... BMW... megyek az 51-esen, este, ködben, servo nélkül (rángat az 51es mint a fene egy ilyen öreg autóval)... látom hogy tol a xenon izzókkal, villantok egyet jobbra, lejjebb húzódok... megelőz, de ő sem tud menni több mint 40-nel mert olyan köd van... nekem persze jól jött a dolog mert mostmár jóval többet látok az útból :D És ez rendszeres! Miért érzik sokan úgy, hogyha pl egy barátságos kis bánatos tücsök (R5) megy előttük, azt muszály megelőzni? Egy öreg autót is lehet sportosan és gyorsan vezetni, meg egy sportautóval is lehet öregesen lassan menni...

U.i.: Szomorú dolog, de láttam már nagyon ronda balesetet, egy hétköznapi hibából fakadóan, tudom milyen súlya van egy kis hibának is!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása