Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Hepiend

2008.04.17. 08:53 :: Kisikasa

Bunkó volt de bűnbánó, az az autós akivel Gergő találkozott. Pedig látszólag nem indult túl pozitívan a történet...
Az alábbi kis történet esett meg velem pár napja.



Pesten, a Nagykőrösi úton haladtam a centrum irányába, amikor közeledve a Szentlőrinci úti felüljáróhoz láttam, hogy a balra kanyarodó sávból egy autó indexel jobbra álló helyzetben (nyílván azért, mert a balra kanyarodóknak piros volt, a sor végén állt és az én sávomból is rá tud menni az M5-ösre a városközpont irányába, a sávomnak pedig zöldje volt).Tempósan haladtam, de nem száguldottam (sebességhatár fölött, ez persze nem helyes), jó esélyem volt még a zöld elérésére és a kis távolság miatt nem számítottam rá, hogy kijön elém az illető.

Teljes nyugalommal lenyúltam a rádidóhoz, mire felnéztem csak annyit láttam, hogy nem túl gyorsan elémcsorog a bal sávból, úgyhogy gyors fék, kormánymozdulat és sikeresen becsúsztam a szürke Focus mellé. Ez azért volt lehetséges, mert ebben a kereszteződésben az egyenesen haladó sáv mellett van buszsáv is, ami kb. ott kezdődött, ahol megérkeztem az autó mellé és így volt helyem.

A történet itt válik érdekessé (eddig ugye semmi szokatlan :) ), mert a Focus mellém állt és sűrű hülyevagybazmeg szólamokkal kezdte a társalgást (folytatta azzal, hogy minek kell satuznom, meg egyébként is nem látom vagy hasonló), amire bepöccentem és türelmemet gyorsan elveszítve hasonló módon válaszoltam. Úgy érzem, hogy nekem volt igazam, bár mehettem volna lassabban, számíthattam volna rá, hogy kijön, illetve válaszolhattam volna anélkül is, hogy ugyanolyan szintre kerüljünk... 2-3 perc múlva folytattuk az utunkat egymás után, ugyanarra mentünk.

Az M5-ös kivezetőn elmentem a Focus mellett és lehajtottam a Wekerle-telelepre. A visszapillantóból láttam, hogy utánam jött, és pár perc múlva egy fekvőrendőrös résznél mellém állt, újra beszélgetésbe kezdett, de nagy meglepetésemre elmondta, hogy azért jött le utánam, mert elnézést akart kérni, ugyanis igazságtalan volt, ő pedig azt nem szereti. Ezután jó utat kívántam neki és mindenki ment a dolgára.

Az esettel kapcsolatban azt jegyezném meg, hogy legalább minden vitának így kéne végződnie az utakon, illetve a bocsánatkérést nagyon korrektnek tartom, jobban belegondolva én nem biztos, hogy ugyanezt megtettem volna. Egy jobb közelkedési kultúra kialakításához szerintem elengedhetetlen, hogy minden esetben önkritikát gyakoroljunk és vállaljuk, ha hibáztunk.

44 komment

Címkék: budapest közlekedés autó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

potha 2008.04.17. 09:04:35

Aranyosd történet!
Az biztos, hogy nem mindennapi!

De már érzem, hogy mindjárt jönnek azok a kommentek, hogy te voltál a paraszt, mert gyorsabban mentél, minek baszogatod a rádiót, stb... :)

De alapvetően én is szeretnék ilyen emebrekkel találkozni :)

Carti 2008.04.17. 09:20:23

Hmm...100ból ha 1 ember megteszi ezt hogy utána bocsánatot kér...valszeg pszichológus volt a koma :)

ex-dr. vuk 2008.04.17. 09:26:55

En akarki utan mentem eddig rakerdezni, hogy akkor most miert nem adta meg az elsobbseget, miert akart kinyirni az iment stb, eddig mindig 1. neki allt feljebb, 2. megmagyarazta, hogy en vagyok a barom, mert.., 3. legalabbis en is hibas vagyok, mert.
Meg sosem sikerult kicsikarnom, hogy 'bocs vazzek fasz voltam, telleg'

Grege 2008.04.17. 09:28:10

Olvasás közben elmorzsoltam egy könnycseppet :)

Der Führer 2008.04.17. 09:47:02

Te voltál a paraszt, mert:
-gyorsabban mentél
-baszogattad a rádiót
-és különben is...

Johnny336 2008.04.17. 09:49:39

Szép sztori, happy enddel. Azonban: ha látom, hogy valaki indexelne át a sávomba, és a megengedett fölött haladok, akkor nem kezdek el CD-t cserélni, ha figyelem mit csinál, aztán ha hülyeséget, akkor korrigálok...
Autópályán sem a rádiót baszkurálom, amikor előzöm a kamionokat, közben tolnak le hátulról a 180-al közlekedők, illetve egy 90-el közlekedő is kiugrik a 80-al haladó kamionok mögül, előzési szándékkal...vagy csak én vagyok ilyen begyepesedett? :)

Kilgore Trout 2008.04.17. 09:50:50

Kitaláltam (lehet, hogy nem csak én, de most már rendszeresen alkalmazom), hogy mit lehet kezdeni, az index nélkül elédvágó, vagy beengeded, de nem köszöni meg, stb. autósokkal. Zavarba kell hozni őket. Én pl. azt szoktam csinálni, hogy ha beengedem, és nem köszöni meg, igyekszem mellékerülni, és én megköszönöm, hogy elém engedhettem. Mindezt persze mosolyogva, kezemet felemelve intek neki. Na most ettől általában zavarba jönnek. Az ugye fel sem merül, hogy bunkó volt, mert se egy kapcsolás a vészvillogón, se egy kézfelemelés, hanem el kezd gondolkodni, hogy ki lehet ez, aki "rámköszönt"? Zavartan visszaint, de jár az agya, hogy honnan a francból ismer? Működik gyerekek, próbáljátok ki. És utána tök jó érzés, mert nem voltál viszontbunkó, viszont neki szereztél egy gondolkodós napot. Na persze nem a bunkóságán, hanem, hogy: KI LEHETETT EZ?

Maestro 2008.04.17. 09:56:25

ha nem írtad volna hogy budapest, nem hinném el...

Manyizga (törölt) 2008.04.17. 10:00:39

Ebből is látszik, hogy - a mobiltelefon-headsetek és kihangosítók mintájára - kötelezővé kell tenni a kormányoszlopról vezérelhető rádiókat! :))

hokaukomuszika 2008.04.17. 10:01:57

nem olyan régen, egy autóstársam sávváltásnál rámhúzta a kormányt. nekem satu. neki nulla reakció. utánamentem,piros lámpánál kiszálltam a kocsiból azzal a feltett szándékkal, hogy letöröm a visszapillantóját és a kezébe nyomom, ha már úgysem használja. szőke cica volt a volánnál és odaérkezésemkor már mondta a "ne harit". ezután vettem egy mély lélegzetet és elmagyaráztam neki, hogy mire való a tükör. azthiszem megértette. HEPIEND

rognork 2008.04.17. 10:02:28

ne is hidd, mert ez kamu. ilyen nincs. a föld kerek, nem lapos.

Dr.Csernus 2008.04.17. 10:05:49

Hohó!
Ez a fazon a Perszeszájú Roland volt! (Mindenre azt mondja, hogy "Persze, persze")
A legutóbbi rendelés után elkötötte a főkönyvelő Focusát és azóta nem láttuk.
Írd már meg, hogy merre távozott!

(BEVÁLLALOOOOOOD?!)

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.04.17. 10:23:54

Egyszer még a régi Saab 900-asommal (aminek azok az igen masszív lökhárítói vannak elöl-hátul) a budaörsi Baumax előtti körforgalomba bejött elém egy Samara.
Mégpedig úgy tudta ezt megtenni, hogy én haladtam már a körforgalomban az ő bejárat felé, ő lelassított a "belépés" előtt, megnézett magának, láttam, hogy felém pislant, ezért eszembe se jutott, hogy kivághat elém, de aztán gázt adott és bejött, én meg már hiába fékeztem, elkaptam a bal elejét. Megjegyzem, karácsonyi csúcsforgalom és latyakos, csúszós út volt, tehát a fékhatás eleve rosszabb, és ilyen körülmények közt amúgy se halad gyorsan az ember egy körforgalomban, ennek ellenére már féktávon belül volt bőven.
Félreálltam a legközelebbi kijárathoz, megnéztem a Saabot, semmi baja néhány kopáson kívül a lökhárító gumiborításán.
Megyek a Samarás faszihoz, aki azzal kezdi, hoyg leordít: "Minek jöttél belém, bazzeg?".
Egy pár pillanatig köpni-nyelni nem tudtam... mit akar ez?
Mondom neki, ember, ez körforgalom, én benne haladtam, nekem van elsőbbségem...
Ordít tovább "na és, akkor már nem is tudsz fékezni?"
Ettől már nagyon kezdett bennem is felmenni a gőz, én is felemeltem a hangom, mondván, nézd csak meg a nyomot, fékeztem, de ha egy méterre vágsz be elém, nem tudok megállni... különben meg örülj neki, hogy az én kocsimnak nem lett baja, mert te nem adtad meg az elsőbbséget, hívjunk rendőrt? ( az övét elég rondán elintézte, csúnyán behorpadt a bal első sárvédő).
Egyszerűen hihetetlen, teljesen egyértelmű helyzet volt, még azt se lehet mondani, hogy nem vett észre, és még neki állt feljebb... ebből sajna nem lett happyend.

Rocko- 2008.04.17. 10:25:40

ááá, átverés. csak megnézte hol laksz. holnap már nem lesz kocsid. :D

Johnny336 2008.04.17. 10:26:21

Az ilyen baromra tuti kihívnám a rendőrt. Majd megtanulja, hogy elsőbbséget illik megadni, ha pedig nem adja meg, és valami bazmeg lesz belőle, akkor kussolva álljon a sarokban, szégyenkezve.

KopaszMercis 2008.04.17. 10:26:56

A bocsanat keres a gyengeseg jele...
Olyankor PLANE nem szabad bocsanatot kerni, ha te vagy a hibas..

=)

TH 2008.04.17. 10:28:22

Múltkor elém hajtott majdnem ki balról egy egyenrangú utcából egy kocsi, amikor éppen amúgy is kurva ideges voltam. Így aztán elhaladtamban a csukott ablakon át odakiabáltam, hogy "figyelni kéne, bazmeg". Erre látom, hogy elkezd pampogni.
Na, megállok, lehúzom az ablakot, hallom, hogy azt mondja: "most mi a gond vazze?" v. valami hasonló.
Na, fenti mondatomat megismételtem igen magas hangerővel, és eléggé ideges fejjel.
Válasz: "Ja, ok, rendben!"...
:)

KopaszMercis 2008.04.17. 10:33:12

Daily Shark:
nem erti a koma a demokracia meg a jogallam fogalmat. Ez az o baja!

ovR 2008.04.17. 10:34:44

Dr.Csernus 2008.04.17. 10:05:49

nem emlékszem arra, hogy perszézett volna...

Becher 2008.04.17. 10:44:58

Rengeteg szabálytalanul közlekedő arc van, aki ráadásul még úgy is gondolja igaza van. Eddig igazán egy eset húzott fel rendesen és szálltam ki kocsiból. Aki ismeri a Vadaskerti út végét tudja, hogy ott egy híd van, amin csak 1 kocsi fér el. A fentről jövőknek van elsőbbsége. Egy nap - állásinterjú után, amikor egyébként se vmi happy az ember - arra mentem és már a hídon voltam amikor egy nő jött fentről és beállt a híd kijáratához, hogy neki van elsőbbsége. Megjegyzem én már majdnem átértem. Eleinte vártam, hogy majd tolat, de nem, neki állt feljebb, hogy elsőbbsége van. A mögötte levő már úgy állt meg, hogy tolasson. Végül bepöccentem és kiszálltam megértetni vele, hogy neki kb fél méter, nekem 3 a tolatás mennyisége, ráadásul már álltak mögöttem így nehéz is volt elférni. Nem ismétlem meg mit mondtam, de sejthetitek. Ráadásul mindenki nekem adott igazat. Végül mégis én mentem hátra, de csak annyira, hogy úgy férjen el a padkán lekoccolja a kocsiját - gonosz dolog, de örültem, mikor így alakult. Másnap láttam, hogy a Lipót előtt parkol. Akkor megértettem miért volt ilyen érthetetlen :).

bigdaddy 2008.04.17. 10:45:06

Johnny336: egyetértek, no komment. Vannak amúgy kedves emberek akik vélt vagy valós sérelmeik megtorlása végett akár a szabadságvesztést is kockáztatják a közúti közlekedésben (ez persze az amúgy sem tág tudatukig nem hatol el sem az adott szituációban sem később). Daily Shark körforgalmas sztorijához hasonló volt az eset amikor egy paraszt a sufnitunning bőgőszarjával bevágott a körforgalomba és nem rajta múlott, hogy sikerült az ütközést elkerülni. Persze a kikerülés után elé kerülvén rögtön beleállt a valagunkba (ezt mindig is a rejtett homoszexualitás metaforikus kifejeződéseként értékelem a gépjárműközlekedés vetületében szemlélve), majd autópálya felhajtón kivágott és hosszasan szivatott azzal, hogy nem engedett be. Az egyetlen szerencséje, hogy a felhajtósáv vége előtt még idejében elkotródott különben garantálom megjárta volna. Az igazság az, hogy emlegetjük a közlekedési morál semmisségét, de a valóságban az autóstársadalom 85%-a teljesen normális, szabályszerű és előzékeny viselkedést tanusítana a közlekedésben való részvétele során, csak a maradéknak a statisztikailag is tökéletes eloszlása (értsd mindenhová jut egy-egy baromállat minden időben országszerte) miatt olyan az összkép amilyen.

HöZsö 2008.04.17. 10:46:19

Én pl. amikor koccanást okoztam, eleve így pattantam ki az autóból. Ez lenne az igazi, hisz az ember rögtön érzi a felelősségét, csak nem vallja be.

Gera 2008.04.17. 10:48:20

Én mindig bocsánatot kérek, ha hülyeséget csinálok. Persze általában nem szóban, hanem integetés, vészvillogó, stb.

KopaszMercis 2008.04.17. 10:53:31

Becher: azert van igazad (a kresz szerint nyilvan nincsen de moralisan, es azert volt taho geci a masik), mert ha siman erkezel a keresztezodesbe (lentrol) keson tudsz benezni (ha all a sor mas a helyzet) es neha bizony elofordul hogy ugy hajtasz be h a masiknak emiatt egy kicsit varnia kell (ha en jovok felulrol, en ezt ugy oldom meg, hogy mar elore lassitok). A nagy baj az, hogy sor all es bepreseli magat meg 3 barom. En egyszer kitolatattam 2 embert onnan.

anonimusz 2008.04.17. 10:53:43

off: hümm, hümm, nocsak, majdnem baleset lett a sebesség helytelen megválasztásából.. de persze pampogjatok csak, kedves autósok, h az a mocskos kresz csökkenteni akarja a sebességeket.. stb..

majdazteneldontom (törölt) 2008.04.17. 10:53:59

Bevallom, én is csak nehezen hiszem el, ilyen jófej még Thomas, a kis gőzmondony sincsen.
Itt fasszopóniában, ahol azt rángatják ki a kocsijából aki szabályos volt és akinek igaza van ez elég ritka jelenség...

Secnir 2008.04.17. 10:55:19

velem is volt ilyen. leanyáztam az illetőt, mert csepelen jobbról bekanyarodott elém szó nélkül.
aztán asszony megjegyezte, hogy ugye itt láttam a háromszöget benne a kereszttel?
utánamentem, lámpánál utolértem, kiszálltam, bekopogtam és bocsánatot kértem.
jólesett.

Becher 2008.04.17. 11:02:19

Kopaszmercis: de nem úgy van, ha már bent vagy a kereszteződésben-jelen esetben hídon, akkor azért már nem illik kinyomni a másikat? És a többiek vártak a sorukra. Nekem azért volt nehéz visszamenni, mert bár a hídon egydül voltam két oldalt már álltak. Te is tudod, hogy ott vagy az útra kanyarodsz vagy nincs hova.
Amúgy sokszor azért megyek BKV-vel (amire holnap nem lesz lehetőségem :) mert iritál az a sok pofátlan nagy okos.

Becher 2008.04.17. 11:05:28

Jaj igen ha már megemlítettem, bár nem idetartozik a BKV stike. Van vkinek ötlete hogy juthatok ki a Rózsadombról Ferihegyre anélkül, hogy megőrülök??? És persze nem szeretnék gyalogolni, motorozni, biciklizni, mert haza kell hoznom vkit :)).

kvarcman 2008.04.17. 11:07:26

nem is tudtam hogy ez a blog foglalkozik autós sci-fivel és fantasyval...

hukk 2008.04.17. 11:13:24

Ott az igazság, hogy hasonló esetben nem biztos, hogy MI vesszük a fáradtságot arra, hogy UTÓLAG exkuzáljuk magunkat. Persze nem mindenhol van rá lehetőség, de ahol mégis lenne, ott sem tesszük.

kvarcman 2008.04.17. 11:18:47

Becher :))) csak 1 5let: szólni kell Körk Kapitánynak a Zenterprájszról hogy sugározza át hozzád az illetőt. Így megúszható a pénteki káosz, csak a klingonokkal kell vigyázni...

irednek 2008.04.17. 12:14:14

Angyalföld. Újonnan szerzett kocsin anya gyakorol, személyem anyós egyben asszisztál. Váci útra lámpánál balra kanyarodás a terv. Zöldreváltás, lefulladás. Elakadásjelző kitesz (saabot nem lehet csak úgy pöccre újraindítani, kell 3-4 mp). Mögöttünk lévő dudál, nemzavar. Kocsi újraindul, lámpa már vált pirosra. Ember mögölünk balról záróvonalon megelőz, elénk bevág, satufékkel nem találkozik a 2 vas. Eközben az ő anyósegyében utazó nemondjammilyenfajta női személy ablakon kilógva hangosan emlegeti a felmenőket. Kiszállás, odasétálás, ajtó felnyitás, jobbtenyéréllel pofon leosztás, nőre szájkosárrakás kérés. Mindezekután ember: öööö bocsánat. Most kérdezem én, akkor ez az egész mire volt YO ??? Magyarisztán, 2008

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.04.17. 12:24:07

irednek,

Lehet a Saabot is azonnal újraindítani, csak "nem illik". :)
Én már csináltam párszor, és az égvilágon semmi baja nem lett, persze én is jobb szeretem kivárni, amíg elvégzi az "preflight check"-et. :)

kv 2008.04.17. 12:26:19

Bocsánatkérés néha életet menthet, bár nem jellemző rám. Ritkán vagyok bunkó de akkor nagyon; dél-buda, kilométeres sorok délután a lágymányosi fele, verdával fűre fel, sokszázméteres bumszlizás, majd fűről le, indexxel kéreckedés-pofátlankodás vissza az útra. 2. autó után be is vágódom (öreg autóm van, olcsó az alkatrész ha arról van szó) merga dudál. Jóvan, anyád, gyere belém, mitbánomén. Merga előrébbjön, ablakot lehúzza, kinéz egy Scooter-kinézetű figura keresztapa hanggal, akkor látom, előző szériás s merga. Már vártam hogy előkapja a stukkert és végezzen velem :D aztán aszongya "hé öcsi, te parasztgyerek, legalább kiszólnál hogy engedj be légyszíves" aztán vártam hogy megtorolja valahogy (mert még nem pofátlankodtam be elé rendesen), mikor megindult a sor, vártam, hogy mi lesz, óvatosan bejövök elé, vártam hogy belémjöjjön, de nem tette... hamar felismertem, maffiózó figuránk ennél felnőttebb, és nem fog ilyen holmi baromságok miatt leállni egy senkiházival (Velem). Akkor kiüvöltöztem az ablakon, hogy "bocs hogy bunkó voltam, télleg, bocs haver". Emberünk nem volt tovább mérges (látszólag)

X 2008.04.17. 13:57:17

Bucher: messze a legjobb, ha megkéred az illetőt: taxizzon... Vagy esetleg vonattal a Nyugatitól lehet menni/jönni Ferihegyre, az meg talán nem olyan vészes a II. kerből.
Ferihegy kb megközelíthetetlen lesz, mert a 4-es nagyon túlterhelt volt már a múltkor is.

Bobby Baccala 2008.04.17. 14:02:46


kv

tényleg hatalmas paraszt voltál..még a szőke ignises popsin is túltettél :)))))

Becher 2008.04.17. 15:14:12

Hát nem voltatok vmi bíztatóak :(. Megpróbálkozom, azt ha nagyon nem megy, majd hívom találjon más megoldást. CSak úgy tudom a taxik nagy része is már foglalt. A Nyugati meg hasonlóan szar helyzet, mert onnan is el kell jutni Hidegkútra...csomaggal. Remélem sokan otthon maradnak és hosszú hétvégéznek :).

enen 2008.04.17. 16:09:23

Ebben az esetben mindketten faszok voltatok.
Te azert mert a sebesseghatar be nem tartasa nem szep dolog (de ebben azert eleg gyakran bunos a pesti kozlekedo), de ha meg figyelmetlenseggel tetezed akkor on es kozveszelyes.
O azert volt paraszt mert elkezdett anyazni, mikor is nem volt igazan oka ra.

A vegen azert megis o maradt elonyben> mert o tudott bocsanatot kerni, te meg nem lattad be, hogy gyoker voltal.

apa 2008.04.17. 16:23:05

Ma délelőtti eset:
Megállok a sarkon elengedni a jobbról érkezőt (aki jobbra kanyarodik), ő meg elengedi az előtte átkelni kivánó gyalogost (nincs zebra). Ez így teljesen rendben. Mögülem kivág szőke picsa (de tényleg az) A3-ban, kikerül, megugrasztja a gyalogot. Aztán vihogva el mindőnk előtt.

Ez már beteges.

Johnny336 2008.04.17. 16:43:13

Becher!

Szerintem érkezzen szombaton...

X 2008.04.17. 20:24:46

Becher: Ferihegyen biztos lesz taxi vagy airport minibus, maximum több utast vesznek fel egyszerre és így nem olyan kényelmes... Bár nem tudom mikorra kell menned: szerintem dél körül nem lesz nagy gáz kimenni és visszajönni kocsival. Kora reggel és délután viszont annál inkább.
Minden forgalomnövelő dolog esélyes: eső, péntek (vidékre hétvégére), és a sztrájk :(

Név: 2008.04.17. 23:34:30

Becher: szerintem menj repülővel, azok pont ott szállnak le! Általában többen is elférnek rajtuk.

HHH :)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása