Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Hőbörgött majd lelépett

2008.04.18. 10:04 :: Kisikasa

Nem egészen értem mi motivál valakit a Katalin (aki lehet, hogy igazából nem is Katalin, mert a nők nem gyakran hordanak nyakkendőt és átlalában nem is jól megtermett férfiemberek, de ha egyszer ilyen néven küldte a levelet...) által vázolt szituációban arra, hogy ilyen furcsán viselkedjen, mindenesetre ezúton kívánunk az úriembernek több türelmet a közlekedéshez meg úgy egyáltalán az élethez.
Egy olyan jelenetet írok most le ami egyre gyakrabban fordul elő, velem is.



Piliscsabáról Bpestre, 16:30- kor haladtomban akadtam egy ilyen idiótába. Vörösvárról kivezető út, lakatlan terület. Egy szép nagy körforgalom vezet ki a faluból, bevehető 80-nal is mivel aki jobbra megy Pest felé, szinte nem is kell kanyarodnia, ráadásul minden irányba (3 irányú) belátható több száz méterre. Már majdnem behajtok a körforgalomba, mikor felbukkan egy piros mercedes balról.

Semmi baj, fék, megállás, majd szépen megyek utána. Az kb. 5km/h- val veszi a kb. 40 méter átmérőjű kört, hát szépen türelmesen megyek mögötte, kb egy méteres követési távolsággal. Nem villogok, nem dudálok, nem tornáztatom a középső ujjamat, nincs is rá okom. Egyszer csak a kijáratban satu, megáll. Semmi, türelmesen állok mögötte. Az: öv ki, kiszáll (30 körüli fehér ember), obszcén megjegyzések közepette hátrasétál hozzám, és üvöltözik (mit szórakozol velem bmeg, a kva********, stb.) Nézek rá belülről, mondom mi van? Az feszegetni kezdi a kilincset…

Na jó, szakadó eső, nyakkendő ide vagy oda, ez már sok. Mire azonban kibontanám az övet, előhúznám az ülés alól a „biztonsági” teleszkópos kerékkulcsot (vizuális konfliktusmegoldó eszköz), visszasétál, beül és fullgázzal elhajt. Mögöttem közben alakult egy kis torlódás. Aztán az úriember a kb. 1 km-re lévő solymári kereszteződésben megy tovább dolgára.

Konklúzió: elhiszem hogy komplexus, kisméretű férfiasság, műveletlenség, neveletlenség, na de ember! Állampolgár! Én is fáradt vagyok de azért barátom. Inkább harapj egyet a kormányba, de hagyd békén az egészséges embert!

És én még egy megtermett jóember vagyok, de láttam én már ilyen jelenetet, ahol szegény 170 cm-es 50kg- os vétlen hölgynek lett előadva ez a jelenet. Fárasztó.
[Update: Katalinról idő közben kiderült, hogy Dániel, csak nem írta alá a levelet, levélírásra pedig nem a saját címét használta, remek magaslabdát adva az imádott látogatóközönségünknek.]

53 komment

Címkék: közlekedés autó hülye

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ocsy 2008.04.18. 10:42:09

Aranyos történet. Csak azt nem értem, hogy az introban valami Katalinról volt szó, a posztban viszont egy "nyakkendős, megtermett jóemberről". Akkor most ki kivel van? :-)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.04.18. 10:48:23

Ocsy: Lehet, hogy álnév. Vagy travi, vagy ilyesmi... :)

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2008.04.18. 10:54:32

Én ezt így nem értem. Van valami képzavar a teleszkópos-kerékkulcsos, megtermett Katalinnal, ráadásul nem világos az ok-okozati összefüggés sem az események között, úgyhogy én meghallgatnám a másik felet is...

Ocsy 2008.04.18. 11:01:08

Látod, karaj, akkor már ketten vagyunk, akik biztosan nem randiznánk Katalinnal. Az ok-okozatról nekem az jött le, hogy a mercis kevesellette a követési távolságot, és arra gondolt, hogy Mr. Katalin tolja hátulról, ez nem teccett neki.

Én vagyok 2008.04.18. 11:01:12

Én ott akadtam el, hogy ez a Katalin nevű férfi a körfogalomban balról jött, és nem adta meg az elsőbbséget annak, aki 80-nal szokott keresztülhajtani rajta? Tényleg pofátlan ez a Katalin nevű pasas.

János 2008.04.18. 11:12:34

Hú, hát nem egy születt íróval van dolgunk :-)

Leszámítva azt, hogy Katalin hány kg, esteleg transzvesztita, s miket hord a kocsijában, a történetnek nincs sok értelme. Nekem ez állt össze - lehet persze kritizálni:
1. Körforgalomba érkezett meg, ahová szokás szerint 80-al jött. Más kérdés, mi az itt megendegett tempó. Kötve hiszem, hogy 80 Km / h.
2. Körforgalomban jött valaki, így Katalinunknak le kellett lassítania, és elsőbbságet adnia.
3. Emberünk a körforgalomban nem számított dinamukus vezetőnek Katalin mércéjével, ezért Katalinunk a követési távolságot nem tartotta be, úgy követte (lásd még: tolta) a fickót.
4. Emberünk erre ideges lett, s elmondta neki a véleményét.

Szerintem egyrészt nem szép dolog tolni a lassú autókat (én kifejezetten rühellem), más kérdés, hogy ennek nem így kell hangot adni.

Katalin, csókolom a kezeit.

János

Ui: Tanulság: aki postot ír, olvassa már át olyan szemmel is, hogy van-e értelme az írásának. Mintha a T. szerkesztők ezt nem tennék meg.

Kisikasa · http://autozz.blog.hu 2008.04.18. 11:14:43

Én sem egészen értettem, mert nem írta alá a levelet csak az e-mail címben szerepelt ez a név. Reméljük megjelenik és tisztázza a kérdést:)

vén 2008.04.18. 11:27:19

Gennyes merdzsós-audis-bmw-s-passatos bugrisok, hogy pusztulna az út szélén el mind!

LoneStar 2008.04.18. 11:35:30

Huhh..üldözési mánia..nyilván a tekintetek borzasztó súlyként nehezednek a tarkójára-és ezért kitört.."Mit néztek?Mindenhol ott vannak..és engem néznek!!!A fal mögött is..megmondták a hangok is!!" ;-) Frusztrált idióta..az ilyenek keverednek vitába egy eladóval..mert az unottan kérdezi meg-"Mit parancsol?"Öt mindig,és mindenhol támadják..s lám,a Mercedese nem elég-hogy elmeneküljön "ezektöl"..frusztráció,vagy elfojtott indulat..orvosi eset az ilyen hisztis fasz!Hogy érezné magát egy Marutiban??

Stanci 2008.04.18. 11:37:48

János! A számból gépelted ki a szót! :))))

sydo 2008.04.18. 11:38:05

katalin nem lehet megtermett jóember? :D

János 2008.04.18. 11:40:51

Stanci, örömmel tettem ;)

J

Manyizga (törölt) 2008.04.18. 11:43:54

Én se értem mi volt a gond. Talán az, hogy közel ment hozzá az úriember? Valami hiányzik a történetből. Legfőképpen a szövegkohézió.

Rocko- 2008.04.18. 11:44:02

autót akart cserélni, miért nem szálltál át?

Én vagyok 2008.04.18. 11:44:25

Valami hasonló, angol fikablogon a címképben láttam azt a szöveget, hogy a "pénisznövelő műtét olcsóbb mint egy 4WD". Van benne némi (nemi) igazság. :-)

piros mercis 2008.04.18. 11:45:27

Micsoda egy zavaros hülyeség.

Katika 2008.04.18. 11:47:20

Ez nem kaland.

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2008.04.18. 11:47:44

Az ott egy olyan körforgalom, amit az oda települt logisztikai központ (értsd: kamionok) kedvéért építettek ki. Magyarul a behajtó járművek 99%-a egyenesen megy tovább. Indexelés nélkül úgy 80%.

Mivel ez egy ilyen abuzált körforgalom, ezért iszonyat mód balesetveszélyes tud lenni amikor valaki nem a főirányt követi - én egyszer egy motorost vittem el majdnem (pedig 40-nel mentem be), mert úgy gondolta, hogy 180 fokos fordulatot csinál és újra leméri a 250 km-es végsebességet a solymári elágazásig tartó egyenesben.

bigdaddy 2008.04.18. 11:49:02

Na a tegnapi "hepiend" részt kommentelve pont egy ilyen "katalin"-ról ejtettem szót. Vigyázz magadra katikám mert nem biztos, hogy legközelebb csak üvöltözni fognak a szemétkedésed esetén... Más is tarthat vizuális konfliktusmegoldó eszközt (hatékonyabbat a tiédnél) az ülés alatt... Ha sietős hajts egy szakadékba, ott lehet gyorsulni és jobb esetben nem is találkozol mással...

vok 2008.04.18. 11:49:37

Én egy ugyan ilyennek voltam szemtanuja kb. 1 éve B.pesten Váci út Árpád híd felé haladva külső sáv elfogy vagy csak kanyarodik sziget az elválasztó. Elsuhan mellettem egy slk arany merci bevágódik nagy nehezen az elöttem lévő vw?! elé majdnem felmegy a szigetre. Erre kiugrik elkezdik feltépni a vw ajtaját majd mikor ez nem sikerül anyázások meg minden.... visszaül a kocsiba majd piros lámpán áthajtva lekanyarodik jobbra, gumi füsttel meg mindennel együtt.
Azóta ha B.pestre megyek ajtótkat zárom....

Pat Bateman 2008.04.18. 11:50:33

Az "a kva*****" kezdetű káromkodás azt jelenti, hogy: A kvarchomok csípje véresre a bőrödet? :)

Becher 2008.04.18. 11:54:07

Lehet, hogy tegnap óta hülyülök, hisz egy autó seggét az orrának néztem, de akkor sem értem kinek mi baja volt itt...

redriot 2008.04.18. 11:58:29

Sánta egy kicsit ez a történet. Én meghallgatnám a mercis verzióját is. Nem egyértelmű, hogy Kati bácsinak 100% igaza van.

Más témáknál, régebbi hozzászólásoknál is felmerült már a "tolás" jelensége, és kiderült hogy az emberek 98%-át kurvára idegesíti, ha csak a mögötte jövő szélvédőjét és eltorzult arcocskáját látja mindhárom tükörben.

Az, hogy valaki lassabban megy mint amennyivel te szeretnbél haladni, az egyszerűen nem ok arra, hogy ne tartsd be a kibaszott követési távolságot. Ha mégsem tartod be, és ezután vki lila fejjel odacsörtet hozzád, és megpróbál kiszedni az autódból, csak mérsékelten lepődj meg!

Én nem vezetek gyorsan, de azért rendszeresen utolérek lassabbakat. Érdekes módon egyszer sem érzek késztetést arra, hogy a seggükbe másszak. Lehet hogy a "tolás" a látens homoszexuálitás tünete, megnyilvánulása? :PPP Ráadásul ha egy Katalin nevű úriemberről van szó, még több gyanakvásra van okunk. :)

Dr Kangörény 2008.04.18. 11:59:55

Ki nem szarja le, mit tart az ülés alatt az, aki kiszáll a kocsiból és nincs a kezében a cucc?! Ennyi erővel akár egy kalasnyikovot is tarthat az ágya alatt, hiszen nincs a kezében az sem.

Dr Kangörény 2008.04.18. 12:02:34

Aki meg kiszáll a kocsiból, hogy emberkedjen az egy barom, akkor is, ha egyébként igaza van.

Krahács Peti 2008.04.18. 12:02:40

Én is utálom, ha 1 méterrel jönnek mögöttem, sőt, legszívesebben valszeg én is le akartalak volna ütni. Ha sietsz, előzz, ne menj más valagában.

Potenciális Disznó 2008.04.18. 12:03:06

bigdaddy 2008.04.18. 11:49:02

Én mindig zárom az ajtókat. Egyszer egy olyan valaki akart hozzám beugrani, aki idegbajában az előttem álló furgon kilncsét tépkedte, meg a nyitott ablakon át ütötte a sofőrt, mire az lefújta gázsprayvel. Szerencsére az ajtóim zárva voltak.


Másrészt. Soha nem követek senkit 1 méteres követési távolsággal. És fordítva is elvárom, szerintem baromi idegesítő, amikor jönnek az ember seggében, és nem tudohatod, melyik fékezésednél száll beléd. Szerintem elég hosszúk az utak, elférünk rajtuk.

papugaja 2008.04.18. 12:08:25

Ez men az a csaj, akiről valamelyik este a zigasság árában kiderült, hogy pasi volt?

redriot 2008.04.18. 12:15:35

"Ez men az a csaj, akiről valamelyik este a zigasság árában kiderült, hogy pasi volt?"

Szerintem nem. Akkor úgy szólt volna a történet hogy:
a mercis lefékezett, kipattant, meglátta a fejem, sikítva visszaült az autóba, és 20 méteres gumicsíkot égetve az aszfaltra elhúzott mielőtt kettőt pislogtam volna.

vegabubus 2008.04.18. 12:29:25

AZ esettől függetlenül, kissé talán elrugaszkodva: miért van az, hogy MO-n az 5ös, 7es BMW, vagy az X5, Merdzsó M osztály, vagy a Passat, Touareg közlekedésben való feltünése bomba biztosan egyet jelent, hogy odabent a monstrumban egész biztosan egy s*ggidi*ta, tarkopasz tulok ücsörög, aki mindig a kresz,és egyéb szabályok, tövények felett áll? Index nuku, meg is spórolhatnák ezeken az autókon a lámpákat és elektronikát azzal , hogy nem szerelik be, hazsnálva úgyse lesz soha... És mindig olyan rohamtempóban haladnak, mintha épp a donorlista elős helyezettjének vinnék épp a szívüket, májukat..
És hangsúlyozom, ez csakis Magyarországon van így... (na jó, talán Romániában is; na gratulálok!) Németeknél, Svájcban, Franciaországban minden családban van egy BMW, vagy Merdzsó (is), mégis más némiképp a mentalitás.

Kúrcsány Ferenc 2008.04.18. 12:43:35

Azért van, mert a proli proli marad, akármilyen autóban ül. Úrnak születni kell, de az a réteg már eltűnt a '49 óta.

Ernoe 2008.04.18. 12:55:00

Szerintem 5km/óránál az 1 méter nem gáz, sokan csinálják. Én nem. Mindazonáltal, nyilván nem 5km/óra volt az, és a követési távolság se biztos hogy 1 méter. És én már láttam megtermett nőt is, létezik olyan!

suzukis vazze 2008.04.18. 12:58:44

vagabubus....igazad van. én megoldom, az ilyen seggfejek ha meglátják a kikandikáló Berettám csövét, össze hugyozzák magukat, oszt húznak a retkes faszba el....

fonakf 2008.04.18. 13:12:04

Romániában a Katalin (Catalin) férfinév (női megfelelője a Catalina). Lehet, hogy onnan való a levélíró.

Kata 2008.04.18. 13:19:48

csak nehogy a végén rámfogjátok a sztorit...

nybbas 2008.04.18. 13:26:46

a mútkor meg megyek szép nyugiban kifele Vörösvárról, ott van egy szép nagy körforgalom.

előtte körülnézek, sehol senki, szépen belemegyek a körbe, ahogy kell, erre látom ám, hogy jobbról kb. 80-al érkezik a sietős baromarcú.

mit tegyek, hát nem álltam meg a körforgalom közepén, csak hogy ő szabálytalanul átvágjon rajta 80-al, szépen folytatom az ívet.

na erre aztán teljesen bepöccent a fasz, rámtapadt a szarával, kb. 1 m-re mögöttem jön lila fejjel.

erre a körforgalom után megálltam, gondoltam megkérdezem tőle, hogy bevette-e a gyógyszerét, vagy hívjak orvost.

no és mit látok? nem fogjátok elhinni: egy tagbaszakadt szakállas pofa ül bent lila fejjel, üvölt, ez eddig oké, sima tahó, de az arc színes női ruhában, teljesen kifestve, kifenve volt. ez még vicces is lett volna, ám nyitotta az ajtót, már tette is ki a tűsarkút a szőrös lábával, és mit látok? egy vasrudat szorongat a kezében, láthatóan nekem szánva.

na mondom, ez ma még kinyír valakit, több se kellett, futottam vissza a kocsihoz, aztán teljes gázzal el.

az ön- és közveszélyes őrültek köztünk vannak, barátaim.

wagabound 2008.04.18. 13:29:59

"AZ esettől függetlenül, kissé talán elrugaszkodva: miért van az, hogy MO-n az 5ös, 7es BMW, vagy az X5, Merdzsó M osztály, vagy a Passat, Touareg közlekedésben való feltünése bomba biztosan egyet jelent, hogy odabent a monstrumban egész biztosan egy s*ggidi*ta, tarkopasz tulok ücsörög, aki mindig a kresz,és egyéb szabályok, tövények felett áll?"

Ezt én sem értem. Hiszen köztudottan ezek a járgányok araszolnak szigorúan a sebességhatár alatt, amit akkor se lépnének túl, ha az életük függne tőle. Autópályán a belső sávban való feltűnésük olyan csodaszámba megy, hogy ha ilyesmi történik, arra azonnal összecsődül a média. Viszont a benne ülők élete kész keserűség az állandóan a seggükbe dudáló-villogó kiglancolt Suzukiktól, akciós Pözsóktól, kivénhedt Opelektől, a mellettük ezerrel eldöngető, öklötrázósofőrös egykori szoci csotrogányokról nem is beszélve.

potha 2008.04.18. 13:54:04

Láttam én már jól megtermett nőt :D

egyik kocsmásasszony a városban :D

Ő vezeti a rekordot a boxgépben :D

Eddig senki nem ütött nála nagyobbat :D

ex-dr. vuk 2008.04.18. 14:07:37

Ket dolgot nem ertek:

Ha belathato sok100 meterig a korforgalom, akkor hogyan "felbukkanni" egy auto?

Ha a kommentelok szerint nem tartott megfelelo kovetesi tavolsagot, akkor hogyan tudott megallni mogotte a piros auto 'satu'-ja eseten?

újpassatosszázhetvenlóerős+tuning :o)) de van hajam 2008.04.18. 14:41:41

"miért van az, hogy MO-n az 5ös, 7es BMW, vagy az X5, Merdzsó M osztály, vagy a Passat, Touareg közlekedésben való feltünése bomba biztosan egyet jelent, hogy odabent a monstrumban egész biztosan egy s*ggidi*ta, tarkopasz tulok ücsörög, aki mindig a kresz,és egyéb szabályok, tövények felett áll?"


Marhaság. Úgy látom itt némelyek nagyon irigyek. Dógozzatok, oszt lesz nektek is.

ps.: csak a sietős suzukisoktól mentsen meg az isten! :o)))))))

Zoli 2008.04.18. 14:45:58

Vuk a körgalom NEM belátható teljesen ott lakom tőle 350méterre (GPS szerint) mivel egy dombocska tetején van. A másik irányból se teljesen belátható. Sokan feltételezték eddig hogy igen. Egy részük már baleseti statisztika...B| tehát előfordulhat hogy felbukkan valaki DE ez nem mentség a körforgalmat olyan sebességgel kell megközeliteni hogy szükség esetén elsőbséget biztositsunk annak aki előbb belekerült. Könnyen belátható hogy ez 80km/h sebességgel majdnem lehetetlen nembeszélve hogy Katalin lakott területen robog 80al...de az már más lapra tartozik. Szerintem a mercedes megfordult és ezért volt lassu mert 270 fokos fordulót vett. Mondjuk lehet elég gyenge az idegzete..
MÁS
Ne tartsatok viperát annak használata esetén börtönre is számithattok(lásd sűlyos testi sértés). Nekem ere ott van egy félméteres nyomatékkulcs amivel egyébként is kereket cserélek...

Ehhh 2008.04.18. 17:13:26

Ezt most nem értem eztet ehhh. Mi történt? Nem értem. hazamegyek....

Szendwich 2008.04.18. 19:03:40

Latom azert tobbeknek van negativ elmenye a magyar korforgalom hasznalattal.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.18. 19:25:17

Mi ez a hablaty post? Nem hihetős szerintem, ez kam. Amúgy Vörösvár felől szinte egyenes Bp felé a körforgalom azon része, én is 50-60-al gurulok át, előtte már 10 méterről látni, mi van. Van egy ideális kormányállás, amivel kvázi mozdulat nélkül átmegy.

ka-mignon 2008.04.18. 22:41:05

Napi közlekedö vagyok a 10-es számu halálúton.Szerencsétlenségemre az "egyenesen megyek nyolcvannal"haladók közé kell becsatlakoznom.Száz esetből kb.60x nem kapok elsöbbséget.De ,ha igen abban sincs köszönet ,mert a kombimmal nincs az az Isten ,hogy az elsöbbséget megadó kedve szerinti sebességgel tudjak kihaladni,ezért aztán tól le az útról, méterre ragad a seggembe,dudál ,lilul és majdnem minden esetben egy kierőszakolt előzésbe kezd.Pedig csak pici türelem kéne mig felveszem az utazó sebességet.

ka -mignon 2008.04.18. 22:55:42

Lya igen , még ha a nem tetted ezt meg azt ,de méterre nyomultál a seggébe bizony -bizony az mind te vagy amit felsorolt.

SD · http://totalcar.hu 2008.04.19. 16:36:54

OK, tisztelt olvasók, most tudtam ezt először elolvasni. Töredelmesen bevallom, az én művem, a mail cím az ÉDESANYÁMÉ, ahogy a név is, a tisztelt szerkesztőségben már jelentkeztem a félreértésért.
További tisztázás végett: naponta autózok Piliscsabáról Budaörsre ezen az útvonalon(10-es út). A körforgalom Vörösvárról megközelítve szerintem Pest felé kilóméterre belátható (én látom), a kis bekötőút( 3. ágazás) pedig kb 50 méterre, de onnan számottevő forgalom nem csatlakozik be soha, persze mindig megnézem. ÉN jöttem Vörösvár felől, az "úriember" pedig nem tiszta honnan, nem is lényeges, bal felől kanyarodott a körforgalomban jobb felé az említett sebességgel, piros A-osztállyal. Valamiért a gyalogtempóban alig pár méteres követési távolságomat kevesellhette, ami ennél a sebességnél több volt mind elegendő, mint mondtam nem adtam le felé semmilyen kritikus jelzést. Szóval így volt a jelenet (elnézést az olykor talán félreérthető megfogalmazásért, siettemben írtam meg). Azonban bizonyos vagyok abban, hogy semmi nem indokolhat ilyen megnyilvánulást. Én nyitott ember hírében állok, szeretem szemtől szembe elintézni a dolgokat, ám nem ajánlom nagyon senki figyelmébe a 140kg-os fekvenyomási tapasztalatomat és a teleszkópos, auchanban is kapható kb. 2000Ft-ért, 1,2-2kg-os kerékkulcsot. Nem szeretném használni, de van sok olyan állampolgár, aki hogy úgy mondjam ajtóstul ront a kocsimba, pszichikailag kicsit megfáradt vagy gyengébb jellemű. Sajnos ellenük nincs más megoldás. Van néhány olyan környék ahová én kifejezetten ajánlom a fent leírt demonstrációs eszközt ön- és az autó védelmére.

SD · http://totalcar.hu 2008.04.19. 16:50:14

Még valami: nem hiszem hogy 51LE-s A-corsával olyan nagyon siettethetnék bárkit is, nem jellemző sem rám sem az autóra. Mercit siettetni corsával?!Háááááááááát.... Azt mondtam, a forduló BEVEHETŐ 80-nal is, nem azt hogy én ezt is szoktam tenni. Kb 60Km/H-val közelítettem, mivel lakott területen kívül esik, azt hiszem ez nem nagy bűn.
Az említett úriember vezetési stílusa meg szerintem a feltartás/ akadályozás fogalmát merítette ki enyhén szólva. Nem mentem túl közel bizonyára a kresz szerint sem (2mp-es köv.táv.). A kerékkulcs természetesen kerékcserére való, értelmiségi végzettségű fiatalember vagyok, ám ha nem túl kultúrált eszköz is, önvédelemre mindenképpen használható.

Még egyszer elnézést az esetleges tohonya megfogalmazásért, nem írok többé hosszú nap után fáradtan blogot megígérem a tisztelt olvasóknak.

ka-mignon 2008.04.19. 16:58:05

Felejtsd már el a fekvenyomó kerékkulcsodat. Gondolj arra a nyugdijjas rendörre ,akinél elszakadt a cérna és lazán fejbelötte a budafoki felüljáron a kamionost.És még egy bazi nagy titkot elárulok:meglepödnél ha tudnád hány embernél van éles fegyver .

SD · http://totalcar.hu 2008.04.19. 17:06:21

Ajjaj, végigolvasva a kommenteket, látom nagy zűrzavar kerekedett. A helyzet korántsem volt ennyire teátrális legalábbis az én részemről. Nem kívántam megsérteni az említett úriembert, ha esetleg az olvasók közé tartozik(neki több törelmet, empátiát és alacsonyabb vérnyomást kívánok), mindössze egy helyzetet írtam le.


Még egyszer, világosan.

Jövök, 60km/h. Ő körforgalomban kanyarodik nagyon lassan. Én szépen körforgalomba be mögé, azt remélve, gázadás következik. Szépen, türelmesen megyek mögötte. Én corsa, ő mercedes, lóerő különbség kb. 100. Én semmi, ő satu, kiszállás, monológ, kilincsfeszegetés. Én övet ki készülök kapcsolni, tervezem a kiszállást, ő vissza autójához( nem állítom hogy megijedt mint a filmekben), ő el Pest felé, majd Solymárnál le jobbra, én szépen tovább Pest felé.

Ennyi.

SD · http://totalcar.hu 2008.04.19. 17:21:41

ka- mignon, semmi köze hozzá ennek, de mindegy. Írtam egy blogot, ami megtörtént, ennyi, nem több. Nem vagyok fegyvermániás, de a kedvedért elmondom, hogy nekem nincs tulajdonomban lőfegyver, biztos h rengeteg embernek viszont van, és ha már egyszer van 1 kerékkulcs a kocsiban ami szabályszerűen kell hogy legyen a fedélzeten defekt esetére, akkor ugye nem bánod meg ha a 9. ker. peremén mikor megközelít néhány színesbőrű hogy "add má' azt a felnit tesó", esetleg megmutatom h nekem is van ilyen.
De szerintem hagyjuk ezt a kerékkulcs dolgot, mert abszolúte nincs jelentősége és látom hogy nagyon kezdünk belebonyolódni.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.04.19. 17:47:10

SD: Márminthogy írtál egy posztot a blogra. Csak mielőtt mégjobban megkavarodik a szegény nép. :)
(odabiggyesztettem az emailed nyomán egy kiegészítést a végére, hogy legalább annak tiszta legyen a nemed, aki ezután olvassa a sztorit)

ka-mignon 2008.04.19. 18:04:09

Ha jól emlékszem a v.vári körforgalom kapcsán kezdted emlegetni kilóidat ,meg a kerékkulcsodat és nem a 9ker.-el kapcsolatban.Csak azt próbáltam érzékeltetni,hogy mindig akadhat erösebb kutya.Egyébként a témára visszatérve lehet ,hogy ízlésedhez képest tényleg lassu volt a csillagos.De nagyon szeretném ha annyi ezres lenne a zsebembem most ,ahányszor "bosszuból",mert meg kellett az elsöbbséget adnia, a takonysuttyója lendületből a nyakamba mászott. Pedig hidd el mindig normál tempóval haladok ,lévén én is ídőre megyek.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása