Egy rövid hír az olvasónak. Nekem is csak azért több, mert a - jó esetben - 3 órás út emiatt a baleset, s persze az alapos tiszaszigeti vámos miatt nyúlt meg csaknem duplájára.
A kép forrása: index.hu
Ahogy a képen is látszik, a Suzuki iszonyatosan összeroncsolódott, már a tűzoltók beavatkozása előtt sem nyújthatott szép látványt. A kontraszt a vétkes jármű sérülése és eközött igen látványos volt: előbbinek éppenhogy csak felgyűrődött a motorházteteje. A több hónapja feltűnt "leállósávon állni veszélyes" kampány jutott eszembe, ami már akkor is furcsán hatott rám. Mert az rendben van, hogy az utunk közben esedékes ebédet nem ott költjük el laza pikniknek álcázva, ám ha - mint ebben az esetben is - valóban segítségre szorulunk, akkor mi a teendő?
A tapasztalatok ismeretében persze a választ sejtem: segélyhívás után minél messzebb menni az autótól és az úttól, s imádkozni, hogy egy tahó ne a leállósávon akarjon előzni. Tulajdonképpen miért hívják egyáltalán így? Miért nem tűzoltósáv vagy bármi hasonló, ami kifejezőbb?
Mindenesetre melegen ajánlom, hogy tényleg csak végszükség esetén álljatok meg a leállósávon!
Leállósávon állni veszélyes!
2008.05.06. 09:57 :: SilentSound
A mondat, ami egyben a poszt címe is, gyakran szerepel az autópályák fölötti kijelzőkön, nem véletlenül. Perillustris nagyon aktív mostanában, az alábbi levelet is ő küldte, miután közelről szemügyre vehette a vasárnapi leállósávos baleset végeredményét.
118 komment
Címkék: biztonság közlekedés autó baleset veszélyes autópálya
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
Secnir 2008.05.06. 10:01:02
Rocko- 2008.05.06. 10:18:37
ezeket a barmokat kell kiszûrni, akik ilyet koznak, nem a lakóövezetben traffizni
Insert_Click · http://legjobbpalinka.hu 2008.05.06. 10:33:45
Állítólag a másik autó sofőrje elaludt.
Lexon 2008.05.06. 10:38:55
Secnir 2008.05.06. 10:39:09
persze, az utasai meg sakkoztak elmélyülten és nem vették észre. ne etessetek ilyen dumával.
Richárd · http://probadolog.blog.hu 2008.05.06. 10:42:54
A háromszög kirakása sem felesleges, és a korláton átmászás is jó ötlet.
Johnny336 2008.05.06. 10:46:26
Mondjuk az is szép kenyér, aki elalszik vezetés közben. A digitáblákon a címszöveg mellett azt is ki szokták írni, hogy: "Ha fáradt, pihenjen!"
Én is a múltkor éreztem, hogy még 5 perc és elalszom. Első pihenőhelyen index. Kiszálltam cigizni, mozogni, körbefutottam kétszer a kocsit az esti hidegben, és felébredtem. Majd biztonságosan hazavezettem, 100-al.
ex-dr. vuk 2008.05.06. 11:02:41
BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.05.06. 11:04:53
Lali_ 2008.05.06. 11:09:18
Egyébként szerintem a leállísáv mellett általában nincs korlát, leaglábbis a képen nemlátok, mert ami van, az a középső elválasztó. Ja és a kocsihoz képest hátrafele tessék pihenni, mert azsem egy életbiztosítás ha a saját kocsid lapít össze...
Kopasz Mercis 2008.05.06. 11:11:55
Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.05.06. 11:14:51
Zoli 2008.05.06. 11:16:16
Szendwich 2008.05.06. 11:27:20
Amugy, nem csak az autopalyan a leallo savon veszelyes megallni. Barmilyen nagy forgalmu (legyen az fo-, mellek- vagy ep gyorsforgalmi) uton veszelyes csak ugy leallni a padkara.
feledékeny 2008.05.06. 11:45:38
Pár éve egy kamionos -segítő szándékkal- egy, a túlsó pályán égő kocsihoz sietett. Átlépett a szalagkorláton, de mert sötét volt, nem láthatta, hogy nem a két pályát elválasztó zöld sávba, hanem két híd közti űrbe lép, ezért lezuhant, azonnal meghalt. Az autópályát üzemeltető cég mosta a kezeit, hogy semmi nem írja elő, hogy ilyen helyeken másféle védelmet is építsenek a szalagkorláton kívül.
Ezért azt javaslom, legyünk nagyon körültekintőek, mielőtt elhagyjuk a pályát.
Igen, én is azon a véleményen vagyok, hogy azokat az eszetleneket kéne kiiktatni a közlekedésből, akik nem arra használják a leállósávot, amire az való.
Toktatarrus 2008.05.06. 11:48:50
Bit Rot 2008.05.06. 11:49:24
Ezt nem értem.
geribacsi 2008.05.06. 11:49:30
Ugyanis pont egy nappal előtte álltam 3 órát az M3-ason abban a gigadugóban, és közben nézegettem, ahogya leállósávban tucatjával húztak el az autók. Nem csak 7-es BMW, hanem családos kombi, szöszi kisautóban, stb.
Egészen addig, amíg egy teherautós meg nem unta és kiállt a leállósávba, és a dugóval lépést tartva- azaz szintén lépésben - haladt. Mögötte szépen felgyülemlett a kocsisor- a sok tahó ugyanúgy dugóban volt, csak most már a leállósávban. Néha, amikor állt a sor, egy-egy sofőr kiszállt, és odament a teherautóshoz mutogatni, meg magyarázni, de az csak poroszkált tovább.
Lehet, hogy ez önbíráskodás, meg nem célravezető, de talán a kisebbik rossz...
na, és másnap a jöttek a hírek...
Volianitus 2008.05.06. 11:50:14
Mit keresnek itt a tűzoltók, mi? Menjenek tüzet oltani, de itt gyerekeskedjenek.
Bit Rot 2008.05.06. 11:51:23
Megmondom, nem csodálkoznék.
Gonatella 2008.05.06. 11:51:38
Badbitie 2008.05.06. 11:52:54
Fenotius 2008.05.06. 11:53:13
- Van Halen és vezetés egy napon, 330 volt és Marshall a kocsiban - nem sok ez?
Szolf Ész 2008.05.06. 11:54:51
A dolgot nehezítette, hogy ez eleve egy töltés volt, és kb. 1-1,5 métert tudtunk a korláttól eltávolodni (itt még iszonyú redva is volt), és, hogy az autóklubosokat kb. 1 óra volt eleve felhívni, mert b...tak felvenni az assistance számot. Innen már csak újabb egy óra volt, mire ki is értek.
De élünk, megvagyunk, és ez a fő.
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.05.06. 11:55:56
Állítólag a másik autó sofőrje elaludt."
addig kéne ütni míg mozog :o)
csodálkozom, hogy nem román a busz, mert amit ott alakítanak nap mint nap a pályán az botrány...
ChGeri 2008.05.06. 11:57:00
Egyébként utaztam már olyan autóban is, amit a rendőr igazoltatott a leállósávban. Hogy miért? Piszkos volt a rendszámtábla.
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.05.06. 12:00:57
Szolf Ész 2008.05.06. 12:01:51
Mennyivel lenne jobb, ha a normál sávban állnának?
Persze, a helyzet évek óta fennforog, a helyiek egy része már az érdi emelkedőn sem mer gyorsan menni, hogy be tudjon sorolni (ezért aztán a fent nevezett időszakon kívül is gyakori a lehajtón a dugó azok miatt, akik proaktívan negyvennek közelítik meg, hogy, ha épp most dugó van, akkor is legyen idejük besorolni), de nagy a veszély azok miatt is, akik tezsnek az egészre, és az utolsó pillanatban rántják rá az alig mozduló sorban egy alig autónyi helyre a kormányt, próbára téve a sorban állók reflexeit.
Aki meg egyik sem, csak nem tud a dologról és még ügyetlen is, megijed, és egyszerűen megáll a normál sávban, a frászt hozva erre a Fehérvár felé továbbmenőkre, na, meg a sorban állókra is, mert, ha őt eltalálja egy kamion, ami már nem tud kitérni mögüle, akkor a sornak is annyi..
Ja, és mi okozza? A lehajtó után, az autópálya alatt áthajtva kb. 2-3 méterre van egy lámpa a Bem téren, ami a kereszteződésen annyi autót ereszt át, hogy az ilyen időszakokban így feltorlódik a forgalom.
Ha van kedvetek, erről is írhatnátok egyszer...
Mertikus 2008.05.06. 12:03:09
feledékeny 2008.05.06. 12:04:40
Ha az én hozzászólásomhoz címezted a kérdésedet, akkor azt tudom Neked válaszoni, hogy a kamionos esetében teljesen mindegy, hol állt meg a járművével.
Csupán a figyelmet szerettem volna felhívni arra, hogy tragédiát is okozhat, ha valaki kellő körültekintés nélkül próbálja elhagyni az autópályát.
Motiv 2008.05.06. 12:04:49
Kata 2008.05.06. 12:16:03
-csütörtök délelőtt M7-es, kormány uram kezében, én az anyóson, boldogan olvasgatva, élvezve a napfényt. picsányi piros szutyoki benne két tizenhuszonéves lánnyal a seggünk mögött, a balatonszentgyörgyi lehajtónál, ahol véget ér az M7-es, tolják neki, mint az állat, és még előzgetnek a belső sávban. idióta macák kifarolnak, megpördülnek, stb, majdnem kinyírtak minket, meg még rajtunk kívül kb 3 másik autóst a hülyeségükkel, hogy az autópálya végénél még 140-nel előzgetnek. majdnem kiszálltam és megpofoztam őket. annyi szerencséjük volt, hogy azt hittem, hogy legalább annyira megijedtek a megperdüléstől, hogy legalább egy félórára elgondolkodnak az élet mibenlétén. tévedtem, balatonszentgyörgy után már megint négy autóval mögöttünk jöttek. mégiscsak meg kellett volna őket pofozni miheztartás végett. az anyjuk meg sírt volna utánuk, ha még fel is borulnak. én is voltam hülyegyerek picsa, de sosem próbáltam meg magam és másokat autóval kinyírni.
-csütörtökön délelőtt, az M7-esen, amikor mindenhol dugó van, mi a faszért kell leállósávon előzgetni? ez lesz belőle, kellett mindenáron az az öt perc előny? olyan kibaszottul muszáj mindenkin röhögni, akik hülyék inkább állnak a dugóban, de nem sértenek szabályt, mert tisztában vannak azzal, hogy azt a kibaszott szabályt valaki valamikor azért hozta meg, hogy aki nyomorult muszáj, hogy a leállósávban megálljon, az ne dögöljön meg ilyen barmok miatt, akiknek muszáj a leállósávban jobbról előzni??? kurvaélet.
-mi a jó pöcsömért muszáj a járdán a gyalogosokat esőben lefröcsölni, belehajtani 70-nel az összes kibaszott, esővízzel teli kátyúba??? hétfő este az astoriától a kálvinig 3 azaz három bunkóagyú idióta barom autós terített be tetőtől talpig a járdán vízzel. nem egy két cseppel, hanem a 3 méter széles járda kerítés felőli részén tetőtől talpig, 70-nel belehajtva a tócsába. a faszért nem lehet figyelni a nyommer gyalogosra, motorosra, bringásra? azok nem emberből vannak? alacsonyabbrendű állatfajt képviselnek? aztán majd lesz nyivákolás, ha véletlenül egyszer a fasz rosszabbik felére kerülnek.
johevi 2008.05.06. 12:17:23
Totoff 2008.05.06. 12:22:24
Voliantus! (Motiv, Mertikus!) Te mit csinálsz, ha defekted van a pályán, vagy leáll a motor? Elmész az első lehajtóig?
A tűzoltók vágják ki a sérülteket az autóból. Ti máshogy tudjátok?
Na ezért hülye.
Egyébként meg leálláskor mindenki ki a kocsiból, mert nem is kell előzni a leállósávon, vagy elaludni, hogy oda kerüljön az ember, elég ha figyelmetlen (nem kicsit persze), ha már átlépi a folyamatos vonalat kész is (leeht) a baleset.
Totoff 2008.05.06. 12:25:40
Totoff 2008.05.06. 12:29:19
A leállósávba én más miatt szoktam állni.
Charlie Drop 2008.05.06. 12:34:58
Csak nyomják mint süket a csengőt, mondjuk szerencsére mostanában ritkán láttam az M5-ön leállósávban előzést, de átlag 1 út/1 jobbos előzés az van... s az már 1-el töb a kelleténél...
Silent, te Gyálánál jöttél át vasárnap? És ilyen sokan voltak?
Most kivételesen Tompa felé idnultam vissza kb. 10 perc alatt jutottam át a határon, de az 53-51-es utkombót senkinek sem ajánlom. Ottis volt bőven sok idióta, 3 majdnem balesetet is láttunk...
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.05.06. 12:39:12
Perillustris 2008.05.06. 12:40:01
Charlie Drop 2008.05.06. 12:42:37
Párdőz, átfutottam a bevezető azon részén és nem láttam a Képet, de látom itt az illetékes, remélem ő válaszol, kösz
mrteacher 2008.05.06. 12:43:27
Megállnak a "leállón" pihenni, és némelyik háborog, ha szólunk nekik, akkor rendőrt hívok.
Ne álljon meg senki a leállón, tényleg életveszélyes!!!
GC (törölt) 2008.05.06. 12:45:02
Hogy miért siettünk azt ne kérdezzétek.
autosave 2008.05.06. 12:51:25
Mellesleg az M5-ön nincs rázós záróvonal a leállósávnál. Így ha elalszik/elbambul könnyen rámegy. És persze nem is zavartatja magát annyira, mert észre sem veszi. És lehet, hogy már párszor rá is ment, mert nem figyelt. Most viszont ott állt egy kocsi...
M5-ön járnak a szerb/román vendégmunkások nyugatra. RENGETEG! Gyakorlatilag szinte minden osztrák, német, olasz, belga stb rendszámú kocsi az. Nézzétek az arcokat... Nos sokan közülük kényszerből mennek és Szeged óta nyílegyenes pályán bealszanak/nem figyelnek. Ezért nagyon veszélyes. Még az M1-en is képesek elaludni, pedig az nem egyenes. Egyszerűen csak sokat vezetnek és fáradtak... Nem mentség, de sajnos ezek a tényeg. Persze nem általánosítok, de kíváncsi lennék statisztikára, biztos igazolni: autópályán van sok félalvó zombi, fel kell rájuk készülni.
üff 2008.05.06. 12:52:31
Charlie Drop 2008.05.06. 12:53:13
dark future · http://www.andocsek.hu 2008.05.06. 12:54:28
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.05.06. 12:55:31
farman 2008.05.06. 12:56:26
"Állítólag a másik autó sofőrje elaludt."
persze, az utasai meg sakkoztak elmélyülten és nem vették észre. ne etessetek ilyen dumával. "
pedig szó szerint a következő: "Alszol b.meg!?!!!" "Igen b.meg!", majd a belső sáv korlátjához csapódva ébredt fel a sofőr! ki is álltunk a legközelebbi parkolóba pihenni...
2. mire vártak vajon a világ egyik legveszélyesebb helyén (leállósáv-autóban ülve)??? rejtély...
3. az m3-ason nem egyszer láttam éjszaka rendőröket a leállóban csorogva járőrözni...
Charlie Drop 2008.05.06. 12:58:39
nem csak az m3on csorognak járőrözve a rendőrök, hanem sokszor az m5ön is
farman 2008.05.06. 13:01:50
Ivan Kozirev 2008.05.06. 13:02:49
Mertcsak 2008.05.06. 13:06:05
Soha nem tudhatod,miért áll vki a leálló sávban. Én mindíg beljebb húzódok,ha ott látok autót.
cso zsi 2008.05.06. 13:06:19
Az alvó sofőr mennyit lát belőle?
opelista 2008.05.06. 13:06:44
Teherautó vezetőjét bíróság ítélje el.
A köztudottan leállóban előzgetős helyekre pedig rendőrt. Nem keveset, sokat. Motorosat, hogy ne tudjon a gyík meglépni vala.
cszoli 2008.05.06. 13:09:53
Perillustris 2008.05.06. 13:12:11
Charlie Drop 2008.05.06. 13:16:26
Inkább napozzatok.
Perillustris 2008.05.06. 13:16:31
farman 2008.05.06. 13:16:56
mindig örvendek ha olyanokat olvasok, amikre én is nagyon kínosan ügyelek! sosem lehet tudni nem szédül e be pár 10 centire eléd valaki...
Charlie Drop 2008.05.06. 13:20:14
szánalmas nicklopó :D
Charlie Drop 2008.05.06. 13:21:33
Off kérdés, mekkora sor volt gyálánál?
Mertcsak 2008.05.06. 13:22:08
A mi rendőrségünk ettől még naggyon-naggyon messze van! Szerintem.
benkoo 2008.05.06. 13:27:23
andd 2008.05.06. 13:28:47
akkor mi a lófasznak van a leállósáv?
ezért baromság ez a Leállósávon állni veszélyes szöveg.
az ember nem pikinikezni áll meg ott, wazze.
webdiák · http://www.webdiak.hu 2008.05.06. 13:31:12
Nagyobb gond: a balesethez érkező mentőautók is ott szerettek volna elmenni... :-(
Manyizga (törölt) 2008.05.06. 13:32:10
Amúgy defekttel simán el kell menni - lelassítva - a következő parkolóig és ott cserélni. Inkább egy új gumit kelljen vennem, mint sírkövet a családnak!!
KopaszMercis 2008.05.06. 13:38:26
Mertcsak 2008.05.06. 13:40:49
Megnézném hogy mész el kormányzott keréken durrdefektel,rakott teherautóval a 10 km-re levő parkolóig!
Suppiluliumas 2008.05.06. 13:41:44
Már csak azt magyarázd meg, az eljáráshoz miért szükséges, hogy aids-es is legyen a "műszer"?:)
Perillustris 2008.05.06. 13:42:25
KopaszMercis 2008.05.06. 13:44:21
ugyan azert, amiert hassal lefele kene oket a foldbe temetni...
tudod, ha felebred is lefele kaparjon :P
Manyizga (törölt) 2008.05.06. 13:45:13
régen a teherautósofőröknek úgy is kellett bizonyítaniuk tudásukat, hogy kikapcsolják a kormányszervót.
Igazából igenis oldja meg az ilyen helyzeteket, azért fizetik. Ahogy a pilóta kikormányozza lakott terület irányából a zuhanó gépet, ha megteheti (mert "csak" a hidraulikanyomás esett le, hogy analóg legyek). Nem csak magára gondol... ;)
Perillustris 2008.05.06. 13:45:19
V.A.Lucky · http://valucky.wordpress.com 2008.05.06. 13:47:42
KopaszMercis 2008.05.06. 13:47:44
fehervarnal az m7-esen beszakadt a szelvedom...
ugy ertekeltem kockazatos ugy vezetni, hogy nem latok ki a szelvedon.
telefonaltam parat trailer utan erdeklodve stb... utana vissza a verdaba
élyszventúra modjara a kovektezo lejaratig.. ott lekanyar felreall szelvedo kirug es irany a balaton :)
Suppiluliumas 2008.05.06. 13:47:55
Ach so, szóval a biztonság kedvéért.
Megjegyzem, kissé radikálisnak tűnik a módszer, bár lehet, hogy tényleg csak ez lenne hatékony.
KopaszMercis 2008.05.06. 13:51:19
kene penzt szedni, plusz fogadni (es tv szavazni!) arra, hogy meddig megy bele fasz, mennyi ido alatt hal bele stb stb... pillanatok alatt annyi lenne a koltsegvetesi hianynak :)
holnap bevezethetnek az ólyrót
Rocko- 2008.05.06. 13:51:58
miért siettetek?
renesis 2008.05.06. 13:53:23
KopaszMercis 2008.05.06. 13:53:56
mert bar irtozatosan nagyon tapasznyalt profi suhammer a sofor, annyi esze nincsen a budos ciganynak, hogy idoben induljon.. vagy ha annyira fontos rendort hivjon :P
Mertcsak 2008.05.06. 13:55:50
Vezettem szervo nélkül ZIL-131et terepen. Hidd el "nagy élmény"! De:durrdefekt volt,tehát a guminak már mind1,viszont a felninek nem!
Valamint próbálj meg a sógoroknál felnin bukdácsolni a leállón,aztán ne lepődj meg ha sok lesz a bünti! Tapasztalatból mondom.
Suppiluliumas 2008.05.06. 13:56:04
Suppiluliumas 2008.05.06. 13:58:12
"lementek a fűre,a kocsi egyik fele mr az rokban volt de azért megelőzték."
Bár az ilyenek miatt lenne legközelebb olyan dugó, amilyenbe te is keveredtél...
SzZ 2008.05.06. 14:05:10
Olasz autópályákon a leállósávon kívül (!) van úgy 500-1000 méterenként egy kis öböl. Ott lényegesen biztonságosabb megállni, és általában ki lehet gurulni odáig meghibásodott autóval is. Elő is táblázzák: "area servicio".
Az más kérdés, hogy műszaki hibás járműveknek szánják: a rendőrök/csendőrök komoly összegekért cserébe világosítják fel erről a piknik vagy kis- ill. nagydolog miatt ott állókat.
Mertcsak 2008.05.06. 14:11:43
Az "area servisio" a benzinkutas parkolót jelzi!
A többi stimmel.
SzZ 2008.05.06. 14:13:25
Igazad van.
SzZ
KopaszMercis 2008.05.06. 14:13:37
Suppiluliumas 2008.05.06. 14:14:54
És felvenni a rendőrségi állományba Dredd bírót:)
KopaszMercis 2008.05.06. 14:16:14
hamar megtanulna a sok geci viselkedni. Vagy csak kurvara megnone az atlag IQ :)
Suppiluliumas 2008.05.06. 14:23:47
Charlie Drop 2008.05.06. 14:29:17
kissé radikális megoldás
Bár elhiszem, hogy sokan eljutottunk erre a szintre, sajnos amíg a baszogatás az elsődleges és nem a megelőzés, addig olyanokat puffantanának le, akik nem is igazán vétkesek
Ras · http://futo.blog.hu 2008.05.06. 14:43:40
37. § (1) Autópályán és autóúton, valamint az azokra való ráhajtásra szolgáló úton (az előjelző táblától kezdődően) csak olyan gépjárművel, illetőleg gépjárműből és pótkocsiból álló járműszerelvénnyel szabad közlekedni, amely sík úton legalább 60 km/óra sebességgel képes haladni; ezeken az utakon más jármű közlekedése tilos.
(2) Az autópályán és az azonos irányú forgalom számára legalább két forgalmi sávval rendelkező autóúton a párhuzamos közlekedés szabályait kell alkalmazni.
(3) Tilos
a) autópályára és autóútra útmenti ingatlanról, valamint útnak nem minősülő más területről ráhajtani, illetőleg oda behajtani;
b) autópályán és autóúton hátramenetet végezni, megfordulni és az úttesteket elválasztó sávra ráhajtani.
(4) Autópálya és autóút úttestjén - a forgalmi okból szükséges megállást kivéve - megállni tilos. Műszaki okból megállni csak a leállósávon, illetőleg az útpadkán szabad, a járművet azonban onnan is mielőbb el kell távolítani. Egyéb okból megállni a leállósávban és az útpadkán is - kivéve a forgalomellenőrzés céljából történő megállást - tilos. A forgalomellenőrzés során használt járművet úgy kell elhelyezni, hogy az kellő távolságból észlelhető legyen.
(5)
www.b-m.hu/belugy/bmjog.nsf/cda8258f45faba0cc12569480042e930/125c50facf928234c1256b760041f70c?OpenDocument
KopaszMercis 2008.05.06. 14:43:58
egyszeru.. agyon loni mindenkit :)
Charlie Drop 2008.05.06. 14:54:53
jah, tényleg Zéro Tolerancia van :D
Insert_Click · http://legjobbpalinka.hu 2008.05.06. 14:56:42
hidalgo 2008.05.06. 15:16:34
portások kedvence 2008.05.06. 15:19:26
Scottie 2008.05.06. 16:02:58
SzZ 2008.05.06. 16:14:56
Azóta kissé ellenszenves nekem az ilyen népnevelő mentalitás.
Rocko- 2008.05.06. 16:26:49
igen. :)
sejtésem szerint a nagyon fontos dolog az az, h elmondhassák a 240-et.
KopaszMercis 2008.05.06. 16:51:10
az USAban van egy olyan allapot a 2 X 4,5,6,7,8 savos autopalyakon amit gridlock-nak szoktak nevezni. Amikor teljesen all az egesz. Se elore se hatra semerre... Na a lassu folyamatos haladas max 5-10 km/h es e kozott mindenfele allapotok hetkoznaposak az osszes nagyvaros korul a het minden napjan.
Ott a kislanyok az autobapisalnak? Csak mert ott senki nem hasznalja a leallosavot
Perillustris 2008.05.06. 17:01:43
Kifogas, magyarazat mindig van, s tobb bizonyara emberileg is ertheto van koztuk. Ha pofatlankodik valaki, ezzel az indokkal, akkor megy majd ott az, aki majd` kiszarad, ugy szomjazik, akinek a nagymamaja szivgyogyszere van a kocsijaban, stb.
aqweren 2008.05.06. 17:34:03
Senki ne neveljen senkit mert miköze :)
pammy 2008.05.06. 18:24:47
és nem nevelt csak az érdekeit védte, ugyanis amennyivel előrébb kerülnek azok, annyival hátrébb kerülünk mi. Persze olyan szakaszon, ahol lehet értelmes célja a "szökésnek", ott gyökérség.
KopaszMercis 2008.05.06. 19:17:12
az a kozom, hogy az ilyen degenralt tolakodo taplok miatt kiszamithatatlan a varosi kozlekedes, mindenhol szabalytalanok bunkok, beallnak a keresztezodesbe atmennek a piroson, kotelezo haladasi iranyt nem tartjak be, es az ilyen taplo gecik miatt elhetetlen ez a varos (tobbek kozott).
Kar hogy ott obudan nem viperaval neveltek, talan akkor tanulsz is belole valamit.
Akinek fontos annak jon a mentoauto... a tobbi elmehet a faszba.
gaben 2008.05.06. 20:09:38
"Mit keresnek itt a tűzoltók?"
Téged.
tranzit 2008.05.06. 20:36:42
Vannak akik néha belealszanak a vezetésbe? És vannak akik fel sem ébrednek többet?
Hurkabácsi 2008.05.06. 21:15:19
cso zsi 2008.05.06. 21:38:44
A dugig tömött hátsó ablak mindent elárul.
Kivétel a román rendszámú vadonatúj városi terepjárós 160-nal. Az pont olyan, mintha magyar lenne.
Perillustris 2008.05.06. 22:39:59
EÖ (törölt) 2008.05.07. 07:47:45
miért nem tud menni egy civil autó az M5-ön (pldául) kamerával és büntetni??? Vagy mondjuk a baromarcú vendégmunkástól útlevelet elvenni pedagógia célzattal 3 napra?
Charlie Drop 2008.05.07. 09:45:30
Nemcsak román, szerb is van bőven
tehenke 2008.05.07. 10:49:10
C5a6a 2008.05.07. 11:13:46
Aztán meg az érintett M5-ös balesetnél, mire odaértünk már csak két autópályás furgon volt kint. A szakik az átszakított kerítést nézték. Két sávon lehetett (volna) haladni, de a sor így is a régi 5-ös lehajtójáig állt. A sok barom miatt akik bámészkodtak.
Utána meg Alsónémedi-Inárcs között egy hondás versenyző intenzíven használta előzgetésre a leállósávot. Nagy az isten állatkertje...
C5a6a 2008.05.07. 11:17:45
Aztán meg az érintett M5-ös balesetnél, mire odaértünk már csak két autópályás furgon volt kint. A szakik az átszakított kerítést nézték. Két sávon lehetett (volna) haladni, de a sor így is a régi 5-ös lehajtójáig állt. A sok barom miatt akik bámészkodtak.
Utána meg Alsónémedi-Inárcs között egy hondás versenyző intenzíven használta előzgetésre a leállósávot. Nagy az isten állatkertje...
Stanlee 2008.05.10. 16:04:08
Amúgy a magyar rendszámú autótulajok ellen nagyon gyorsan eljár a rendőrség, míg a külföldivel semmit sem tesznek. Gondolom ezt a románt sem fogják elítélni. De ha esetleg a magyar utakon is bevált lenne a taktika, mint Németországban, hogy külföldit, ha beméri a rendőr, megállítja, és kp-ben vagy kártyával fizet, szerintem elriasztaná a sok vendégmunkást, hogy áthúzzon Mo-n, mert ha a gyorshajtás neki is sokba kerül, megéri betartani a szabályokat.
peace
Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2008.05.11. 17:53:57
És spec én tudom, hogy defekt miatt álltak, és szerették volna megjavítani az autót, illetve segítségre vártak, amikor beléjük szálltak. SZERETNÉM MEGKÉRNI A KEDVES BLOGÍRÓT, HOGY NÉZZEN AZ ILYENEKNEK IS UTÁNA, MIELŐTT ÍR. Köszi.
Perillustris 2009.02.16. 10:55:19