Írok már én is nektek mert itt nálunk (Debrecen) egy nagyon érdekes jelenség kezd kialakulni. Itt amúgy is rengeteg a bunkó vezető.
A történet melléklete: nekem nagy autóm van mindig nagyok voltak, két műszakban dolgozom ezért tellik rá a kényelem és a megbízhatóság miatt szeretem őket és emelett audi fun vagyok (mikor még versenyeztem hivatalosan akkor volt más is) .
Általában nyugisan közelkedek mivel a fogyasztás az elsődleges már nálam, meg a nyugalom. 30 felett már leszoktam a hepajkodásokról, de a lent leírandó marhák simán kihoznák az emberből még a mai napig az álllatot. Jelenleg egy 10 éves nagy audim van. Nah ez váltott ki a minap egy vad marhából némi kissebbségi érzést, viszont állati veszélyes volt amit csinált .
Mentem a városban már késő este haza felé a második munkámból. Az egyik lámpánál elémkerült egy újabb skodaoctávia ezzel eddig még semmi gond nem volt . Elindultunk a zöldre, akkor az octávia egyre lassabban kezdett menni. Közben láttam a kocsiban többen vannak hátul gyerekek. Gondoltam nézelődik címet keres. Nem is érdekelt különösebben de ekkor ráhúzta a ködlámpát, a hátsót na ez már baj volt mivel nem csak egyik oldalt volt neki, be volt rakva mindkettőbe az égő és nem 21 W os volt az is biztos, szabályosan semmit nem láttam hírtelen úgy vakított. Rá villantottam vegye le, erre nyomta a féket is hozzá és még lassabban ment, mögöttem már voltak páran a sorban. Továbbra is vakított vele. Jeleztem neki a első köd lámpával erre megint fékezgetett. Mentünk tovább a következő kétsávos részen én elmentem a balra menő sávba, mert arra felé kelett menjek, mellette lévén át szóltam neki vegye le mert vakít. Erre elő jött a paraszt belőle, nem részletezem lefékezet és mindent elkezdett üvőlteni.
Amúgy gratulálok neki jól elszórakoztatta a családját és jól meg mutattta ki a jani a gáton. Szép. Én ott hagytam .......
Hogy miért írom le? Itt a hasonló szándékos irritálás egyre gyakoribb és szerintem még baleset veszélyes is lehet adott helyzetben.
De ha neki ez jó.... én próbálom az ilyeket nagy ivben lee... stb ... de néha már nagyon nehezen megy ... Több ismerősőm is beszámolt már hasonlóról sőőt úgy tűnik az adott octáviással is már többen találkoztak ... :) Amúgy nem tudom mi a baja az ilyenek ...
Egy másik eset. Merci kisi terepjárós ment a nőjéhez és elakadásjelzővel megált a záróvonal védett jelzőlámpás kereszteződés közepen, ahol csak ha szabálytalan vagyok tudom kikerülni. Itt már mindent lehet?
Kisebbrendűségi komplexus
2008.05.07. 08:45 :: Kisikasa
Rayden leveléből egyértelműen kitűnik, hogy úgy véli egyes autómárkák tulajai azért szivatják időnként, mert irigylik, hogy neki telik nagyobbra, szebbre, jobbra...
71 komment
Címkék: közlekedés autó hülye veszélyes kresz
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Zoli 2008.05.07. 09:14:30
"nekem nagy autóm van mindig nagyok voltak..."
"...mivel a fogyasztás az elsődleges már nálam"
Ettől függetlenül a ködlámpa indokolatlan használata nemcsak szabálytalan, hanem taplóság is.
Hózentróger 2008.05.07. 09:23:35
1, Helyesen irni nem tud, olyan a megfogalmazas, mintha egy 10 eves gyerek irta volna.
2, Senki nem kezd el szivatni a kodlampaval 'csak ugy', azert tenni is kell valamit.
Leegor 2008.05.07. 09:32:52
Nagyarcú barom, gyanítom az utólagos xenon-ja égette ki a skodás retináját
Charlie Drop 2008.05.07. 09:34:37
Végül s találkoztam már én is szimpla idiótákkal, szóva ettől még lehet igaz a sztori.
Mondjuk az kicsit életszerűbb, hogy a benga nagy autós, akinek számít a fogyasztás (végül is miért ne, attól még, hogy szeret kényelmesen utazni) dühítette fel a skodást...
kolbász 2008.05.07. 09:35:37
ex-dr. vuk 2008.05.07. 09:37:41
gyz 2008.05.07. 09:38:28
Ezzel szemben tegnap direkt figyeltem, minden autókategóriában van seggfej vezető.
amúgy a levél eltehető az "akkora kocsim van, mint egy ház, de baromi szabályosan vezetek, ellentétben másokkal"- kezdetű szövegek közé, olvashattunk itt már több száz ilyet.
D 2008.05.07. 09:39:21
Talán, ha fábia lett volna...
És miért nem előzte meg???
Töketlen.
rincewind 2008.05.07. 09:40:37
1. Emberek a helyesírás alapján nem szokták a történet igazságát kétségbe vonni.
2. Emberek gondolkodva rájönnek, hogy esetleg azért ír ide valaki ilyet, mert a fel nem foghatóság miatt publikálni érzi szükségét.
fugazi szerintem te egy chatbotvagy, amibe még a pontot vagy az idézőjelet sem tudták normálisan beleprogramozni, mellesleg "fakewhore"
A történethez sajnos nemtok mitmondani. Szánalom, de direktbe tenni nem nagyon lehet ellene.
Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.07. 09:41:41
qkac 2008.05.07. 09:44:39
A legolcsóbb új skoda oktávia 4 milla felett. (forrás: www.skoda.hu)
Akkor most kinek mekkora a farka? :-)
u.i:
Ha valaki autóversenyző, attól már jól közlekedik közúton is? :-o
Hózentróger 2008.05.07. 09:45:29
1, A stilusbol nagy valoszinuseggel leszurheto az ironak a kora.
2, Olyan, hogy csak a semmiert elkezdek szivatni valakit az uton a kodzarral, nincsen.
Olvass feljebb, te szerencsetlen, masnak is ez a velemenye..
webdiák · http://www.webdiak.hu 2008.05.07. 09:46:16
Ja, és az Audi "Fun" nézzé' mán' meg egy szótárt, mielőtt angol szavakat használsz :-)
Terveüdekszi 2008.05.07. 09:46:20
Aneninen · http://unzervalt.freeblog.hu 2008.05.07. 09:49:49
A probléma - szerintem - ott van, hogy bizonyos autómárkákhoz már eleve úgy áll a közlekedők többsége, hogy feltételezi, ha megjelenik a láthatáron, csakis szabálytalan és tahó módon tud majd közlekedni.
Mivel én is láttam már belső sávot 160+ tempóban repesztve (80-as táblánál) végigvillogó Audit, illetve konditerem előtt, kereszteződés sarkában vészvillogóval lehajított BMW-t (na az vicces volt), nálam is helyből mínusszal indulnak bizonyos fajta járművek... Ezzel együtt, nem úgy kellene működnie a dolgoknak, hogy "a legtöbb Audis tahó, tehát amelyik mögöttem jön, az is tahó - ezért én is tahó leszek vele"!
Az pedig attól függetlenül, hogy a konkrét történet valódi-e, igaz, hogy azoknak, akik normális módon vezetnek olyan autót, amivel kapcsolatban sok a sztereotípia, teljesen vétlenül szembesülnek több atrocitással.
---
Más.
Sajnos mennél több a dugó, értelmetlen útfelbontás, korlátozás, "zéró tolerancia", stb., annál ingerültebbek lesznek - nagyátlagban - az autósok is. Amiből sokkal több baleset fog következni.
Nem értem, miért nem képesek ezt is végiggondolni, mielőtt feltúrnak (hétfő reggel...) egy többsávos utat, módosítják a forgalmi rendet, illetve, szigorítják a szabályokat.
(Persze, ez csak az én véleményem.)
Atika!!! 2008.05.07. 09:54:35
"Elindultunk a zöldre, akkor az octávia egyre lassabban kezdett menni." - az elindulástól is lassabban? :)
PS: egy Octavia kb akkora mint egy A4-es Audi (mivel mondjuk egy alvázra épülnek...) Nem kis autó... Hja, persze 4.2l A8-cal meg pont a fogyasztás számít. Na neeeeeee...
Johnny336 2008.05.07. 09:56:38
Pl. egy B-csoportos Audi Quattro, az tuti Fun :)
Én kifejezetten akkor villantom fel a hátsó ködfényt, ha nagyon a seggemben autóznak nagy sebességnél (nem előzési szándék esetén, hanem folyamatosan, akár kilométereken át). Itt is erről lehet szó - a nagy sebességet leszámítva.
Vagy marad a többiek megfejtése: occsókszenon, rossz lámpa, refi fennmaradt.
Zsirparaszt/színesfémérdekelt megélhetési buckalak 2008.05.07. 10:07:34
Audi, Merdzsó, BéeMWé itt, helyben:
- Index nincs/nem használ.
- Négysávos úton szigorúan a terelővonalat a kerekek közé kapva közlekedeik, hogy bármelyik sávba be tudjon sorolni, ha az jobban megindul.
- Muszáj előzni és bevágni mindenki elé, ha 50 méter múlva megáll, akkor is.
- Akkor is kikanyarodik mindenki elé, ha annak satuféket kell nyomni.
- Ha negyvenel megy, és valaki meg akarja előzni, rá a gázra, nehogymán egy hülye suzukis...
- Mindig elvárja, hogy beengedjék (belógatja az orrát szigorúan), de ő soha nem enged be senkit.
.
Külön állatfaj a huszonéves kettesgolfos/suzukis, aki azt hiszi, hogy rajta kívül senki sem tud vezetni, és neki cikázni kell a sorok között, ha ott nem érnek egymásba a lökhárítók.
Petike82 2008.05.07. 10:12:18
mizie 2008.05.07. 10:12:18
de a legszebb amikor állunk a pirosnál és
mellettem a bmw-s csóka tövig nyomja neki.
amikor találkozunk 100m mulva a kövi lámpánál addigra kb 100 zsepit elhasznált...
hihetetlen amikor emberek erre verik.
redriot77 2008.05.07. 10:26:08
No, nekem ők a kedvenceim. Akik még a mélygarázsban is meg akarják előzni az embert. Az ilyenekről írta egyszer Balázs Viktor nagyon találóan, hogy kikötné a kormányszervójukat, akkor kétszer is meggondolnának egy sávváltást. :))))
A témaindítóhoz: nem hinném hogy kisebbségi érzésből ködzárózott, annyira azért nem szar autó az Oktáv II. A Te hozzáállásodról is elárul vmit, hogy kapásból azt feltételezed, hogy csak magától bedilizett az előtted menő, nem pedig jelezni akar vmit. Persze a befékezgetés már faszság, és veszélyes is.
Egyébként kisautóval járok, ha van lehetőség elengedem a gyorsabbakat, kicsit még le is húzódok hogy jobban lássa a szembejövő forgalmat. Amivel viszont nagyon fel lehet húzni, az amikor a seggembebújva tol vki, de előzni béna.
Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2008.05.07. 10:28:30
"Képzelhetitek barátaim, hogy ezen a vidéken hemzseg a sok kóbor csirkefogó és mindenféle kötekedő alak. Ne csodáljátok hát, ha a magamfajta istenes és bölcselkedő ember léptem nyomon kellemetlen tapasztalatokon okul. Néhányan, higgadt emberek csendesen beszélgettünk a sarokban. Egyszer csak odalépett egy hatalmas csizmás ember, szemmel láthatóan nagyon részeg - mindig a részegek csinálják a bajt - és felszólított bennünket, hogy igyunk vele egy pohár whiskyt. Láttam, hogy a helység békéjét veszélyezteti, és úgy éreztem hivatásom magaslatán állok, ha ezt az izgága bajkeverőt eltávolítom nyugodt légkörünkből. Azt igazán nem róhatja fel senki hibámnak, hogy az eltávolítás hevében összetévesztettem a helység nyílásait és az ajtó helyett az ablakon tessékeltem ki. M
Meggyőződésem, hogy ha a lótenyésztők klubhelysége a földszinten van, akkor ez a békétlen úr még ma is él. Vonják felelősségre a mérnököt... de miért rohannak nekem? Egy zömök ember még torkon is ragadott. Neveletlenségéért természetesen megróttam, és még arra sem volt időm, hogy kihúzzam belőle a késemet, mert láttam, hogy szándékaimat tökéletesen félreértve rendőrkézre akarnak juttatni."
(idézet Rejtő Jenőtől)
tehenke 2008.05.07. 10:28:43
Minden autótípusnál vannak veszélyesek.
Mondjuk szerintem az igazán durva a kalapos bácsi a szuzukival, szigorúan 60-al lakott területen kívül. Ennek AZONNAL venném el a jogsiját, mert kib. veszélyes.
A másik, az rálépünk a gázra, ha előznek. Ezt is szigorú jogsielvonással bünetném.
A betesziazorrát/istenneksemengednebe azzól nem is beszélek.
Mondjuk a nagy autó is tud keevset fogyasztani, egy 3000 ccm-es diesel merci 6 liter gázolajat eszik, mivel alapjáraton megy szinte. kevesebbet mint egy fisfos 1.2 -es benzines, az simán benyeli a 7-7.5 benzint, ha menni is akarsz vele.
renesis 2008.05.07. 10:34:20
Itt Kecskeméten is vannak ilyenek akik ezzel szórakoznak(nincs ócsoszenon,refi stb),úgyhogy én elhiszem a történetet.
jacks_colon (törölt) 2008.05.07. 10:38:09
qkac 2008.05.07. 10:39:51
Hmmm. Bár nem értek hozzá, de ennek ellentmondani látszik a fizika néhány törvénye (munkavégzés energia stb.) Maradjunk annyiban, hogy bizonyos körülmények között gazdaságosabban lehet hajtani a nagyobb űrtartalmú motorokat, de azért azonos munkavégzéshez, általában közel ugyanannyi energiára van szükség nem? Van itt esetlen egy fizikus aki megszakértené? :-)
Hózentróger 2008.05.07. 10:45:00
Adiphex 2008.05.07. 10:47:26
1.) Én ismerem a szerző Audi Fun-t, kollégák voltunk, illetve a mai napig nagyon jó barátok vagyunk. Tényleg 30 fölötti.
2.) Az audijában nem utólagos kókler xenon van, hanem gyári, dinamikus fényszóró-magasság állítással (gyengébbek kedvéért: nem világíthatja az eget...)
3.) Tényleg számít neki a fogyasztás, és közúton sokkal szabályosabban vezet mint a debreceni parasztok!
4.) Az, hogy valaki autóversenyző volt, igenis befolyásolja valamennyire a közúti közlekedését, ugyanis Ő legalább tudja, hogy egy adott szituációban, hogy reagál a kocsija, illetve ismeri az autója képességeit.
További szép napot!
Hasegawa 2008.05.07. 10:48:18
Mert ami itt folyik az eléggé gáz már..
Az nem elég hogy az autósok 30%-a bunkó, megmutatom ki a Jani,de aközlekdési lámpák sincsenek eléggé összehangolva, főleg a Mikepércsi úton, bár nem tudom most mi a helyzet már ott. Ezt a szituációt abszolút el tudom képzelni.Velünk is esett már meg hogy a kamionos érezte magát megsértve mert nem tudott feltolni minket a padkára sávváltás közben. /Még mielőtt belekötnek egyesek szabályosan közlekedtünk 50-et betartva,nem cikázva, reflektorral, hangos dobbal, vagy bármi egyéb nemű tömeghergelő környezeti elemmel./Abból meg nem kellene kiindulni hogy Audi az áldozat, és hogy minden Audis egy köcsög. Már nem azért de én sem általánosítom a Suzukisokat például. Meg nem kell minden embert eléggé hülyének nézni hogy utólagos reflektort rakjon a saját autójába.
Utólagos engedelemmel még egy szólás a végére: Mindenki magából indul ki.
Bondon 2008.05.07. 10:48:26
bocsi. nekem ez a tapasztalatom.
(most nincs se nagy se kis autóm, néha használok egy Astra-t, szvsz. lehet csak kisebbségi érzés?)
Hasegawa 2008.05.07. 10:51:20
Már nem azért de lehet gazdaságosan menni egy Audival is. Csak lehet hogy nem a te pénztárcádhoz mérve.
qkac 2008.05.07. 10:51:31
Na most aztán megnyugodtam, hogy hiteles a sztori mert te ismered a pacákot! :-)
Ugye tudod, hogy ebben a blogban aki postot ír szabályosabban és jobban vezet mint a "többiek"! :-)
A negyedik pont kapcsán mondj egy példát lécci, hol lehet alkalmazni autóversenyzői rutint a napi közlekedésben!
Kösz.
Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2008.05.07. 10:52:44
"mellette lévén át szóltam neki vegye le mert vakít. Erre elő jött a paraszt belőle.."
épp hogy az nincs ott:
"- menjen a fenébe - feleltem kitérően"
(ez is Rejtő)
qkac 2008.05.07. 10:54:47
Nem arról volt szó, hogy egy autóval önmagához képest lehet gazdaságosabban menni.
Amúgy nagyon szép drága bőr pénztárcám van. Feleségemtől kaptam karira. Hogy akarod hozámérni az audi fogyasztását? %-)
Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.07. 10:55:57
teljesen egyetértek. a minap került elém egy ilyen.. öregedtem pár évet miatta.
csak szabolcs/hajdúb. megyei német tahó batár kocsikben nem működik az index, vagy máshol sem?
debrecenben amúgy feltűnően sok autóba lehet valami érzékelő építve, amelyik nem engedi addig leállítani a motort, amíg parkolásnál nem az autó közepe alatt van a felfestett csík.. bár valszeg máshol is.
TM 2008.05.07. 10:56:52
Hatalmas autó.
A4-es Audival össze sem vethető.
Motor ua.
Külső forma, belső dizájn - kinek mi tetszik, mire van pénze.
Szerintem jó autó az új octávia. A4-esre nem cserélném el.
aTony 2008.05.07. 10:58:16
Baaaz, az öszödi beszédnek vannak ám hátrányai, de a sok értelmiségi még mindig nem úgy gondolja. Pl. ezek is.
Aki igazán jó kis szaftos esetekre vágyik, menjen nyáron BAZ megyében este 10 körül a kissebb falvak határába (na jó: a kisebbség nagysávban menetelnek az út teljes szélességébe-széltében, csak a jó reflexek mentik meg az autóst).
Ja, igen bunkó vagy mert merészelsz egy audiból a hátsó lámpa miatt nyekeregni, és igen a "újabb skodaoctávia" vót a jani, mert beleüvöltötte a képedbe.
Taigetos pozitív ország.
Zsirparaszt/színesfémérdekelt megélhetési buckalak 2008.05.07. 11:00:39
Na, azrét ez a 30% erős túlzás. Minden nap levezetek a városon belül vagy 25-30 km-t, de engem általában beengednek, ha kell. Igen, és én is viszont. A nyumulós parasztokat viszont direkt kiszorítom.
A lámpák viszont tényleg szarok. Sokkal jobb volt, amikor még keróval járhattam.
mxplanet 2008.05.07. 11:01:19
hondásgyerek 2008.05.07. 11:03:09
Fél éves Honda Accord. Mennék egyet az Audi ellen. Muhaha.
Hasegawa 2008.05.07. 11:13:33
www.vezess.hu/teszt/teszt_audi_a6_19_pd_tdi/2009/
rincewind 2008.05.07. 11:14:07
Szerintem a stílusból pusztán a kifejezési készség szűrhető le, ebből némely esetekben következtethetünk a műveltségre, ha pedig ismerjük az adott személyt vagy annak társadalmi csoportját (nem nem elég az az ismeret hogy nagy autója van, valós ismeretről beszélek), ekkor következtethetünk az előbb felsoroltakból egy korra. Ergo, 8 éves géniusztól a 60 éves önhibáján kívül aluliskolázott személyig bárki fogalmazhat így.
Másrészt ne haragudj, hogy kifejezem a saját meglátásomat. Bocsáss meg. Biztos azt is olvastad, hogy előtted és utánad és egyéb postokban is felmerült már, hogy Debrecenben állítólag sokan hülyén vezetnek, talán mert rossz az oktatás. Így van, nem így van, nem tisztem megítélni, de te aki annyira szeret általánosítani és becsordázódni ezt az érvelést biztos nyitottabban fogadod. Ezekszerint te olyan esetekre vágysz amik hihetőek, amik veled is megtörténnek, hogy aztán közösen a választott aktuális csordáddal egy nagy közös kondérba hányhassátok az epét. Sok sikert hozzá.
Haseagwa 2008.05.07. 11:18:44
Zsírparaszt: Reggel 7 óra Mikepércsi út: Dugó, dudálás, anyázás, kanyarodósávon leelőzöm az egész sort, stb. Én is szoktam beengedni embereket magam elé, főleg a szemrevaló hölgyeket, de ha én akarok bemenni: Index ki, átnézek balra/jobbra, megkeresem a vezetőt, akinek a képén már látomaz ideget és már látom is hogy jön az előtte lévő seggébe. Hmm. Ezt csak úgy lehet kikerülni hogy már otthon megtervezem az utamat és jó előre beálok a kívánt sávba
toto 2008.05.07. 11:19:21
Lehet, hogy nagy dicsőség kétszer annyiért fele annyit kapni, de én valahogy ezeket az embereket nem tudnám irigyelni, mert akármennyi pénze is van valakinek, aki arra költ X millió forintot, hogy ő húzhassa le az ülésekről a védőfóliát a szalonban, miközben ugyanazt az autót pár évesen megkapja majdnem féláron, vagy ugyanannyi pénzért kap egy sokkal jobban felszerelt, kényelmesebb biztosnágosabb autót pár évesen, nos az ilyen embert én csak baleknak tudom hívni.
De persze kétség kívül szükség van rájuk, mert ha nem lennének, akkor nem tudnám megvenni a pár éves, brutális értékvesztésen átesett autóikat.
ON
A történetet nem sikerült értelmeznem, azért gyanítható, hogy valaminek meg kellett előznie ezt a ködlámpázást, bár én már semmin nem lepődök meg.
Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2008.05.07. 11:19:23
Na a levél, az attól még röhejes. Csak megy szeliden az irigy kutya meg levillogja a féklámpájával... "Jeleztem neki a első köd lámpával erre megint fékezgetett"... "át szóltam neki vegye le mert vakít. Erre elő jött a paraszt belőle"....
muhahaha
ejoy 2008.05.07. 11:21:11
a.) Ne menjünk bele a debreceni paraszt dumába, mert mindenhol élnek taj parasztok, éltem tíz évig pesten is, és ott is sok volt hiába "főváros".
b.) az octavia mióta kis autó?
c.) b-ből következhet az a feltételezés, hogy Audi fun-nak már egy középkategóriás autó is picsakocsi, azaz egy kis lenézett szar, ami 4,5m-nél rövidebb
d.) b és c megmutatja az alap szemléletet...
e.) Debrecenben tényleg rengeteg a fasz az utakon, tipikus fajok:
Suzukis fasz, akinek valóban kissebségi érzése lehet, mert sokkal erősebbnek, gyorsabbnak, biztonságosabbnak érzi az autóját mint amilyen, és ennek megfelelően rombol az utakon.
10+ millás autós, akinek az autójába már nem férte be egy 25eFt-tos bluetooth autós szett, így kénytelen kézzel fogni a telefont (emberek: nagyon gáááz! az én pár millás autómban is van ilyen!) Nincs rajta index, így a sávváltások, kanyarodások mindíg így történnek meg.
Apu odaadta az ótóját hülyegyerek/csaj, minden autótípusban, a fenti verziók súlyosbított formában
Büszke családapa familyval a hátuljában (Octaviás talán?) aki soha nem enged be, ha beengeded soha(!) nem köszöni meg, nem lehet megelőzni (nehogy máá), gyerekülés csak tévedésből (biztos a hitel mellett erre már nem telik) a gyerek az első ülésen anyu ölében, vagy a két ülés között, hagy száljon ki a szélvédőn...
Sajnos Debrecenben igenis nagyon sok kultúrálatlan barom autózik, akik közveszélyesek.
az esetet nem ítélhetjük meg egyoldalú elmondásból, de én ilyet soha nem csinálnék, amikor valamit jelezni akarok a hátul jövőnek akkor helyzetjelzőt használok (nem biztos, hogy jó ötlet, de jobb mint a ködlámpa) ezek általában sufni "szenon" és fenthagyott reflektor, illetve szar lámpa esetén szoktak előfordulni. Lassítással még nem próbálkoztam, talán egyszer, mikor egy mentős(!) (simán közlekedő) akart ledúrni az útról. Na akkor tartottam fel, hogy észrevegye magát.
traktor 2008.05.07. 11:27:38
Hasegawa 2008.05.07. 11:29:37
qkac 2008.05.07. 11:32:57
"_Jelenleg egy 10 éves nagy audim van. Nah ez váltott ki a minap egy vad marhából némi kissebbségi érzést_"
Amennyiben elfogadjuk, hogy a megvásárolt autó a farok vituális meghosszabbításának lehetőségét is magában rejti, akkor ennek az ÁRBAN megmérhető megoldását is érdemes figyelembe venni.
Abban igazad van, hogy vanna presztis márkák is, de miért lehetne az speciel egy SKODA? :-)
De azért az neked is be kell ismerni, hogy egy másfél-két éves (15-20% értékcsökkent)és a 10 éves audi között azért ugye van inpinci különbség? :-)
Zsirparaszt/színesfémérdekelt megélhetési buckalak 2008.05.07. 11:40:55
Johnny336 2008.05.07. 11:48:56
Velem miért nem történik ilyen? Pontosabban: látom, amikor valaki vadbarom módon megy, de érdekes módon sose dudálnak/villognak/anyáznak, tehát én valahogy nem csúszok bele ilyen attrocitásokba. Lehet meg kéne tanulnom normálisan, kultúráltan vezetni, és akkor nem maradnék ki az ilyen mókákból?! :)
mxplanet 2008.05.07. 12:01:14
nerve 2008.05.07. 12:13:42
Szendwich 2008.05.07. 12:21:21
Miskolcrol kierve - ott ahol az autopalyarol lehet lekanyarodni Miskolc illetve Felsozsolca iranyaban - "kisebb" allo kocsi sort alakult ki a felzsolcai korforgalom miatt. Besoroltunk a kulso savba, szepen araszoltunk elore a sorban. A belsoben - akiknek nagyon sietos dolguk lehetet - sokan siettek elore, hogy majd csak besorolnak meg az ut szukulet elott. Elenk is befurakodott egy uj fekete Opel Vectra, de legalabb megvillantotta a veszvillogojat, hogy koszike...
Alig fel perc mulva hirtelen megjelent mellettunk egy sotetkek Passat, elfeketitett ablakokkal. Rank huzta a kormanyt es indexelt egyet. Tesom befekezett, es dudalt egyet. A Passat-os visszakapta a kormanyt. Megallt az elottunk levo auto mellett, majd hatramenetbe kapcsolt (!!!) es ahogy tolatott, engedte lefele a felenk eso ablakat. Ahogy oda ert mellenk mar mi is engedtuk lefele az ablakot. Termeszetesen a Passat-ban egy kopasz csavo ult, es orditott nekunk:
- Ki a kurva anyadnak dudalsz Te geci! Mit kepzelsz? Kiteplek az autodbol Te kis szemuveges geci!
Tesom fejmozdulatokkal mutatta a sracnak, hogy mondja, mondja mi a kinja-baja. Nalam viszont elszakadt a cerna. Addigra sikerult letekernem a hatso ablakot es felig kidugva a fejem valaszoltam a sracnak eleg idegbeteg fejjel:
- Ki ne szalj a kocsidbol Te kopasz buzi, mert agyon utlek...
Latnotok kellett volna a srac fejet. Akkora dobbenet ult ki az arcara, hogy az mar nevetsegesse tette a helyzet. Nem gondolta volna, hogy a ket surmo a Focus kombiban nem fel Tole. Raadasul az anyos ulesen ott ult a baratnoje. Nagyon egonek erezhette a helyzetett mert bucsu szo nelkul, csikorgo kerekkel elindulva elhuzott mellolunk.
A legszarabb az egeszben az, hogy nem kis sebesseggel haladtak az autok a belso savba, elozve a varakozo sort. Erre a hulye barom allatja siman hatramenetbe kapcsolt ott es tolatni kezdet…
jerome 2008.05.07. 12:25:28
rincewind 2008.05.07. 12:28:56
Laposmacska 2008.05.07. 12:53:02
Egyébként én kikerültem volna, oszt ott rohadjon meg...
Krisi 2008.05.07. 13:37:07
...
Autótémához annyit, hogy egy 10 éves Audi szerintem még ennyi idősen is bőven jobb, mint egy új Octavia, de azért több is a baj vele, nincs garancia, stb. Használt autóval lehet nagyon jól járni, de erősen rá is lehet baszni, szóval nem szabad tényként kezelni, hogy a használt jobb vagy a használt rosszabb. Mindkettőnek van előnye meg hátránya is, ennyi, de nem fikázom azt, aki vesz újonnan egy autót, meg azt sem, aki 10 éves Audiban érzi magát gazdag csávónak.
Ilyeneket meg bele kell írni, hogy "versenyeztem sokat" meg hogy "100 éve vezetek baleset nélkül", ezek nélkül nem lenne hiteles a levél :)
És természetesen a levélírót is le kell fikázni, ha mást nem, hát a helyesírását, az a tuti. Bár szerintem sem valószínű, hogy ok nélkül edukált a Skoda, vagy azért, mert irigykedik egy, a sajátjánál olcsóbb autóra.
Szóval megint oda jutottunk, hogy mindenki paraszt :)
Szendwich története meg mókás :D
toto 2008.05.07. 14:05:30
A garanciához viszont hozzátartozik a kötelező szervíz is, ami persze csak márkaszervízben megoldható és az elhasználódó alkatrészek árát ugyanúgy ki kell fizetni. Szóval szerintem nagyon csalóka ez az új autó dolog, nagyon sokan bedőlnek neki és inkább maguknak se ismerik be, hogy végeredményben rosszul jártak. Persze nyilván van akinek nem számít a pénz, de azért annak aki Skodát vagy Suzukit vesz, szerintem igencsak számít, mégis úgy dobálják ki az ablakon a semmire, hogy csak na. Mert arról még meg lehet győzni, hogy egy 10 éves Audi kockázatosabb mint egy új Suzuki, de hogy egy új Suzuki és egy két éves Suzuki között mi a különbség (a majd egy millán kívül amivel olcsóbb) arról valszleg az életben nem fog meggyőzni senki.
cso zsi 2008.05.07. 14:47:09
Ha az Octaviaban 2000 körüli motor van, akkor nem kisautó.
De az 1,4-es viccverziót az 1,4-es Thaliával bármikor otthagyom.
Piros Csiga 2008.05.07. 15:25:10
Nemrég mentem az M3-on. 34 éves állólámpás dízel Merci. Nem rakéta. :)
Utolértem egy teherautót, kitettem az indexet az előzéshez.
Belső sávban jött egy A8-as. Legnagyobb csodálkozásomra lelassított az én 115-ös tempómra, és villogott, beengedett. Pedig legalább 150-el jött, és nem is toltam be az orrát, hanem vártam a soromra.
Erősíti-e a kivétel a szabályt? :)
AntiHondásgyerek 2008.05.07. 16:18:04
Johnny336 2008.05.07. 16:43:58
rajparaszt 2008.05.07. 19:00:22
no comment. menőgyerek :D
ki a francot érdekel milyen zs kategóriás "versenyző" volt állítólag az író?
LOL
Donor 2008.05.07. 20:20:34
A történet csak a képzelet szüleménye, a valósággal való bárminemü egyezés előfordulhat ;-)
Ezt a debreceni sutyó vezetőket alátámasztom. Pest után is feltünően agreszívek és nem tudnak vezetni. Érdekes hogy debrecen környéki kisvárosokban, falukban viszont extrém udvariasak és kultúráltak a vezetők, szóval nem a tájegység átka ez.
Rocko- 2008.05.08. 00:09:40
Rocko- 2008.05.08. 00:11:53
ilyenkor bele kell üldözni a traffiba. :D
beste 2008.05.08. 05:31:22
Tehát kedves levélíró, mit követtél el, hogy a skodás így figyelmeztetett, miközben mentél a helyesírás órádra?
Jalos 2008.05.08. 08:44:20
A legvalószínűbb hogy a kedves "spórolos" vezető rendszeresen lassabban indul a lámpánál mint akár egy megrakott teherautó. Mert Ő megteheti - a másik mögötte meg le van szarva(de azt már nem veszi észre hogy előtte Ő is azért nem fért át a lámpán mert a kalapos skodás, meg a bámészkodó BMW-s se találja a gázpedált.). A skodást még meg is értem, lehet hogy nem megy a kocsi.
biker 2008.05.08. 10:23:19
D.O.N. 2008.05.11. 12:41:28
Itt érte el az üzemi nyomás maximumát az agyam, s kezdett átcsúszni a piros mezőbe.
Körülnézek, sehol senki, na akkor egy kicsit komolyabb fék, visszavált, kilő (mert a kiskocsi nagyon fürge tud lenni), audi meg marad ott ahol van.
Az egészet csak azért írom le, mert ha komoly helyzetben hirtelen megállásra késztet valami, akkor ez a batár felszántja nem csak a kispözsó, de az én valagamat is. Hol van az a nyomorult követési távolság?
Egyébként nem irigykedem a batárokra:) Köll a francnak...