Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Az egész tárat beleeresztettem volna

2008.05.10. 10:06 :: SilentSound

Úgy tűnik, Balázs nagyon felhúzta magát egy maffiózó külsejű taplón, még jó, hogy nincs fegyvere. Most a mi pénzünkön etetnék és őriznék valamelyik börtönben. Most komolyan, van értelme agresszióra agresszióval reagálni?
Sokszor olvasom a Blogot, most azonban én is írok egy tegnap történt esetet. Jövök a 2/B autóúton az M3-as felé délután. Ugye itt nyolcvannal lehet csak menni, én a belső sávban megyek kb. 85-el mert egy teherautót előztem éppen.



Ekkor látom a tükörben,hogy egy idióta aki azt hitte az autópályán vagyunk mögöttem jön legaláb 160-al, és messziről villog. Én, egyből visszamentem a középsőbe hadd menjen ha siet gondoltam, de elkövettem azt a hibát hogy amikor mellém ért, át mertem nézni. Nem mutogattam nem csináltam semmit csak átnéztem.

Erre a kivagyokén állat ( A8-as Audi, maffiózó arc) bevágja a féket elémvág és nyom egy satut, majd mutogat, hogy álljunk félre. Mondom magamban mellé megyek és megkérdem mi a gondja erre jó szokás szerint rám húzza a kormányt. Gondoltam nem állok meg mert se viperám se baseball ütőm, se fegyverem nincsen ő meg amilyen arc volt biztos tartott az ülés alatt valamit. Megjegyzem ha lenne fegyverem ez lenne az az eset -pedig kerülöm az erőszakot- de gondolkodás nélkül az egész tárat beleeresztettem volna a Barom arcába. Innen kb. 3 kilométert úgy mentünk, hogy a Max sebességünk 50-en volt és egyfolytában mutogatott és fékezettt előttem. Előtte érdekes módon még nagyon sietett, most meg 50-el csoszogtunk. Egy idő után megunta, padlógáz és folytatta ott ahol abbahagyta elkezdete letolni az előttünk haladó autókat.
 
Kiváncsi lennék, hogy a rendőrség, miért nem az ilyen állatokat szedi ki a forgalomból és kapásból 5-év börtön neki, nem pedig azokat kéne a bokor mögül fényképezgetni aki 50 helyett 52-vel megy, vagy ne adj isten megivott fél pohár sört...

115 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye büntetés veszélyes gyorshajtás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Imbolygó Hollander 2008.05.10. 11:20:00

Én is tolnám neki mint az állat, ha 2 kilóméterenként meg kellene büntetnem egy töketlenkedő úrvezetőt...:)

Imbolygó Hollander 2008.05.10. 11:21:23

Desert:

A történet vége pedig az7, hogy az oktatót feljelentették vezetés közbeni telefonálásért?

totya 2008.05.10. 11:29:10

Tusko Blog Admin 2008.05.10. 10:54:37

ja, azt ha menet kozben hivod oket teged basznak meg mint anno a menekulo ujsagirot.

dzsozy 2008.05.10. 11:40:43

kihangosító?

frék 2008.05.10. 11:46:54

greve

azt mondanák, h megbüntetnek mert kocsiból telefonálsz:D

értelmetlenségi 2008.05.10. 11:50:58

Wick-nek: ne kelj fel előbb, döngess csak nyugodtan. Én biztosan udvariasan kitérek előled: tisztelem az önkéntes szervdonorokat. De az Isten kegyelmezzen neked, ha eltalálod valamelyik hozzátartozómat, ismerősömet, kollégámat!

Barátaim, ne legyenek illúzióitok: a kétszázzal döngető Mercik, BMW-k, satöbbik többsége céges autó, méghozzá az állami szektorból. A büntit nem a sofőr fizeti, hanem a cég. Tudom, mert állami cégnél dolgozom, és nem egy ilyen "számla" ment már át a kezemen...

Továbbá: a yard nem fog rámozdulni a hívásodra, csak ha éppen arra járnak, és bevételre lesnek. Amúgy még te húzhatod a rövidebbet: vagy felcsavarodsz a fára mobilozás közben, vagy a szerv udvariasan érdeklődni kezd a mobilod és a jogsid után.

Már írtam a téma kapcsán: a száguldozó barmokat el kell engedni, minél előbb, és minél nyugisabban. Ha éppen előzöl, és a seggedben van a hülyéje, ne vadítsd, hanem szép egyenletes tempóban húzz tovább, és mielőbb térj ki elől. Amikor elmegy melletted, köszönd meg neki a türelmét, hadd legyen boldog a szerencsétlen isten állatja, akinek nyilván sose lesz az életben ennél nagyobb öröme.

beste 2008.05.10. 11:52:15

Ha azt mondják, hogy miért a kocsiból telefonálok, lehet, hogy felhomályosítom őket, hogy bluetooth van beszerelve.... ezért tán ne ez légyen a legnagyobb probléma.

AZso · http://www.azso.hu 2008.05.10. 11:57:24

Valószínüleg telefonálni kellett volna rendszámmal és mindennel egyetemben. Aztán a rend őrei vagy ott vannak a környéken és lemeszelik, vagy nem.
Ezek a mocskok a legveszélyesebbek.

mxplanet 2008.05.10. 12:06:18

azért mert "csak" átnézel, nem csinált volna ilyet.
itt valami bűzlik.

astrasgabi 2008.05.10. 12:07:46

Islander!
"Vagy ezek a kocsogok a maffiakapcsolataikkal egeszen a rendorsegig ernek?"

Igen!
Lásd a pár évvel ezelőtti lajosmizsei esetet, amikor lakott területen belül csapott el egy családot a kedves állampolgár, kb. 160-180-as sebességgel. Az illetőnek sok ügye volt már előtte, de mindig(!) megúszta!

saq 2008.05.10. 12:16:18

"Wick-nek: ne kelj fel előbb, döngess csak nyugodtan. Én biztosan udvariasan kitérek előled: tisztelem az önkéntes szervdonorokat. De az Isten kegyelmezzen neked, ha eltalálod valamelyik hozzátartozómat, ismerősömet, kollégámat!"

ezek a legjobb kommentek! amikor a monitor mögül izmozik valaki, még csak nem is a kocsiból. miért bogaram, akkor milesz? mész és megvered? te?

mxplanet 2008.05.10. 12:19:44

a lehúzódással kapcsolatban pedig:
tegnap is jöttem vissza bp-re és még mindig vannak olyan barmok akik basznak visszahúzódni két kamion vagy akármi mögé, amik között több száz méter van.
én általában 160-al megyek, és nagyon sokan(főleg külföldiek) szépen kimennek, mást ne mondjak nem jön ki elém 120-al.

az emelkedő előtt előzni kezdő kamionos meg egy külön állatfaj.
TICCSÁK BE MÁR NEKIK AZ ELŐZÉST!

2008.05.10. 12:25:10

Rendőrség.
Kb három éve faterom autózott békésen az M5-ön Szeged felé, miközben Danubiust hallgatott. Ott bemondták, hogy elloptak egy piros Z3-mas BMW-t, aki látja, satöbbi... Erre megelőzte a piros Z3. Utánament, közben telefon elő.
Szerintetek sikerült neki bármit intézni? Nem.
Na ennyit erről.

vágyálom 2008.05.10. 12:26:36

Kis 1.4-es fehér astrát vezetek és bizony régi visszatérő álmom, hogy egy ehhez hasonló szituációban elegánsan felrakom a tetőre a kékvillogót, egy másik sikkes mozdulattal a fejemre varázsolom a tányérsapkát, a szélsősávba vezetem a sötétített üveges delikvenst, igazoltatom majd az első gyanus mozdulatra (pl. ablak leengedés, pislogás) fegyvert rántok -> földre vele -> bilincsrá... jó hogy ez csak álom, mert már nem élnék :)

Srácok/lányok őszintén azok közül akik ennyire preferálják ezt a hívom a rendőrséget azt úgy kiszedik csak zizzen, hányan hívták már valójában??? és ez nem titeket minősít...

szamarhegy 2008.05.10. 12:27:48

A bejegyzésekből szépen kirajzolódik egy korrupt, a közösség játékszabályaira fittyet hányó társadalom. Rövidesen testvérországgá fogadhatjuk Kolumbiát.

szabaly 2008.05.10. 12:29:33

Persze, lehuzodni. De ennek is vannak szabalyai. Es kerem kozben felm meternel tavolabb lenni a seggemtol, mert olyankor szoktam kicsit megnyomi a feket... Kis reaqkcio teszteles, feklampa feny erezekeles, etc.
Ja, es ne tessek jobbrol nekivagni. Nekem van tartalektaram is...

Gecc 2008.05.10. 12:33:21

totya 2008.05.10. 11:29:10

Aszondom, kihangositottam a telefont. Bizonyitsak be, hogy nem.

Karak 2008.05.10. 12:35:21

Jó hír!

Magyarország feljebb került a korrupciós listán!
Hát, mit mondjak, nem volt olcsó...

vágyálom 2008.05.10. 12:35:40

Azért érzitek, már azon agyalunk, ha hívjuk a rendőröket hogyan ússzuk meg a büntetést a telefonálás miatt, hol van már a bejelentésünk...

scsaba1 2008.05.10. 12:44:42

Én ma egy másik fajta fasszal találkoztam.
4-es főút, ott, ahol Üllőnél véget ér a 2x2 sáv, lámpa, majd 2x1 sáv visz fel a hídra. majd a körforgalomba. A hídra felvezető 2x1 sáv mellett korlát van, és az út ill. a korlát között nagyon kevés hely.

Ott állt félrehúzódva egy fehér középkatágóriás sedan (meg nem mondom milyen), a fél sávot elfoglalva.

Először azt hittem, hogy balszerencséjére lerobbant. Még volt is egy kósza gondolatom, hogy gyorsan eléállok - mindíg van nálam vontatókötél - és elhúzom a Mol kútig, ami kb. 2 km-re van onnan.

De mellé érve láttam, hogy a francokat volt lerobbanva. Telefonált a drága, az egyszámjegyű főút közepén.

Ó, hogy találjon meg téged a egy kialvatlan román kamionos, aki éppen szálfákat szállít a Kárpátokból....

isti77 2008.05.10. 12:45:57

"azért mert "csak" átnézel, nem csinált volna ilyet.
itt valami bűzlik."

Tényleg, a két kezed a kormányon volt végig? Nem piszkáltad az orrod a középső ujjaddal?

gastro, missing in action 2008.05.10. 12:46:16

Nem szeretem, mikor a Zállampolgár rendőrösdit játszik..Az legyen a rendőrök dolga! Kopasz fasz A8-as is idióta, de a szerintem valamit elhallgató (fuckos bemutatás, heves ökölrázás...) posztoló is az lehet... 85kmh-val nem előzünk...
Aki meg jön hátulról azt el kell engedni, ha van rá lehetőség! Tudjátok milyen szar az lefékezni 160ról vissza 120-130-ra?! És utána újból felgyorsítani, közben meg látom a pillanatnyifogyasztásmérőt, hogy a 30-ast nyaldossa?!
:-DDDDDDD

Zoli 2008.05.10. 12:47:07

Ha 160-nal jönnek mögötted, le kell húzódni, AZONNAL. Nyilván aki így vezet, nem gondolkodik. Nem tud. ( "sokat voltál vidéken, nem fejlődött ki az agyad" - idézet a "Csapd le csacsi" című filmből..nem a vidékieket jellemzem ezzel, sőt.)
Kár azt hinni, hogy egy ilyen vezető tudatában van a cselekedeteinek. Ebben az állapotban, amikor felsőbbrendűsége teljes tudatában úgy érzi, bármit megtehet, nagyon veszélyes, akármilyen autóban ül. SEMMI nem ér annyit, hogy egy ilyen miatt a legkisebb balesetet is elszenvedd. Az igazi persze tényleg az lenne, ha az eset után lehetne a rendőrséget értesíteni, és rá is mozdulnának. Jobb híján egyelőre az marad a részemről is , hgy max ide a blogba beküldöm az autós kamerámmal készült felvételeket, és jót totózgatunk rajta, hogy pl a leállósávos előzésnél mi volt a kocsi pontos márkája.. :)

gastro, missing in action 2008.05.10. 12:48:07

scsaba1 2008.05.10. 12:44:42

lerobbant autóból is lehet telefonálni: pl. felhívod az autómentőt:-PP

blekem · http://posz.blog.hu 2008.05.10. 12:53:22

persze beleeresztetted volna... uhhum, hát hogyne... igazad van a többivel kapcsolatban, de ilyen nagyzoló ökörséget ne írjál már le könyörgöm, ha csak nem légiós voltál, mert akkor még elhinném, hogy tényleg megtennéd...

joe 2008.05.10. 12:55:44

- az ilyet valóban, tárgyalás nélkül.
- de azt is, aki 80nal cammog belül és rendőrt játszik
- pályán meg 160, és aki a fogyasztásra gyúr, az jobbra tarts, sávváltás előtt pedig TÜKÖR ÉS INDEX! ladákat is engedtük 120-ra, a mai autók többsége pedig a 160-t ugyan úgy tudja, mint a lada a 120-t anno.

dehát, egyszerűbb trafizni a vasúti átjárónál, mert pár barom aláment a vonatnak, ezért szív most a többi autós. ügyes.

Zoli 2008.05.10. 13:03:05

"dehát, egyszerűbb trafizni a vasúti átjárónál, mert pár barom aláment a vonatnak"

Joe! nem azért trafiznak, mert pár barom aláment a vonatnak, hanem, mert sokkal több barom nem tartja be a szabályokat a vasúti átjárón való áthaladáskor. Ha mindenki betartaná, hidd el, nem trafizgatnának ott feleslegesen egész napokat.
Na azon vitatkozzunk már, hogy hol kell trafizni, hanem egyszerűen tartsuk be a szabályokat, és ne bírálgassuk felül.

András 2008.05.10. 13:03:35

Ne robbanj fel, hanem jegyezd fel a rendszámát és írd be a blogba. Gyűjtsük össze az ilyen barmok rendszámát plusz helyszín, időpont, esemény és próbáljunk meg együtt tenni valamit, feljelenteni, vagy valami hasonló.
Egy ideig csináltam, de csak egyedül. Mivel nem volt kár vagy sérülés a zsaruk eddig mindig kidobtak, talán ha többen és a nyílvánosság segítségével lépünk fel, akkor más lesz a helyzet.

aspectratio 2008.05.10. 13:06:26

...golyó...
...sok...

kyanzes (törölt) 2008.05.10. 13:11:13

Begyulladtál, és most kurva kellemetlenül érzed magad. Utólag természetesen "jól megmutatnád neki". Klasszikus.

Poli1 2008.05.10. 13:16:39

Tenyleg, a villogas mire valo? Sok esetben latom, hogy ratapad a szerencsetlenre aki eloz es villog ra. Hova menjen? Probalja meg leszoritani a kamiont vagy tolja el a szalagkorlatot??
Vagy a legjobb megoldas, fekezni es visszaallni a kamion moge? Vagy mit?????

Annyi az okostojas bunko az uton hogy borzaszto.
Ha neki van penze birsagra, nem felti masok eletet, akkor menjen, de mi jogon szolja meg aki betartja a szabalyokat? Mire fel annak nagy a pofaja, aki szabalyt sert? Mert a rendor igy meg ugy, a politikusok meg plane? Elobb mindenki a sajat haza elott, azutan mutogasson masra.

zoli 2008.05.10. 13:16:41

A post beküldőjének:
"egyből visszamentem a középsőbe hadd menjen ha siet gondoltam, de elkövettem azt a hibát hogy amikor mellém ért, át mertem nézni."

Ha 85-tel haladsz és meletted 160-nal elhúz egy autó, nagyon nehéz úgy átnézni, hogy valamit is lássál a másikból...1 másodperc alatt 20 métert tesz meg hozzád képest a másik autó. Tehát tényleg max annyit láthatott, hogy nem előre nézel, így meg aztán akármit belegondolhat.

mistral 2008.05.10. 13:17:24

AZ M5 rendszeres közlekedői vagyunk, Bp-Szeged. Ne bántsátok a kamionokat - kár felhúzni magunkat rajtuk. Úgyis előzni fognak... Azzal turbóznak, hogy kinek van 91-re és kinek 92-re belőve a limiterje :-(
Kb 20 másodpercet lehet egy ilyenen veszíteni. Van 5 ilyen egy úton. Az első lámpánál vagy elvesztek kétszer ennyit, vagy nem... Akkor most megéri anyázni mögöttük?
Rendszeresen járok kocsival, motorral, biciglivel. Lehet, hogy emiatt, de tudomásul veszem, hogy más is közlekedik. Ki így, ki úgy. De pont ugyanannyi joga van az úton lennie, mint nekem, akár Velorex-szel van, akár A123-mal. Elintézi a dolgát 100-zal a kamion mellett, én meg csak utána kezdem el tolni a pedált, amikor visszament jobbra.
Kis tolerencia - és élhetőbb helyen találjuk magunkat...
Kis fizika így érettségi idején:
Szeged-Bp 150km, 135-tel 66 perc, 140-nel 64 perc, 165-tel 54 perc.
Pesten az ötödik lámpánál elveszíteném ezt a "nyert" időt, és 165-tel biztosan nem tudok végigmenni, mert elém tötymörögnek 140-nel, anyázok, mérgelődök, miazmás...
Megéri akkor ???
Meg, a család vár itthon. Mást is. A köcsögöket nem...

Amatör vezetők 2008.05.10. 13:22:42

Magyarországon sajna sok a barom. Bezzeg Amerikáiknál, 1 telefon és levegő föld rakétával ki is lövik a delikvenst nem szaroznak:))
Még mindig emlékszem egy ilyen ámokfutóra, aki tepert mint a nyüves, aztán nem messze az árokban landolt.
ugyanugy a 2B "autopályán":)

fejesjoco 2008.05.10. 13:33:52

Agresszió ellen agresszióval harcolni, gratulálok

kpityu 2008.05.10. 14:01:35

Az első lámpánál kiszállni, odamenni, belelőni. Vagy már volt ilyen ?

hawkeye 2008.05.10. 14:06:12

Posztíró:
"Kiváncsi lennék, hogy a rendőrség, miért nem az ilyen állatokat szedi ki a forgalomból ..."

A szabadnapos (pénzbehajtós) kollégákat nem buzerálják... :)))


Egyébként ha a Szentendrein jártok, figyeljetek a K...-s Audikra. Fényes nappal olyan olyan rodeót rendeznek velük a Köztársasági Őrezred F1-es pilótái (legalábbis annak hiszik magukat), hogy a fületek kettéállna a látványtól...
Közelükbe se menjetek...!


Mistral: nem először írtok a kamion limiterről. Sztem háromból kettőnek ki van iktatva, különben hogyan döngetnének 140-el...?

Pepe 2008.05.10. 14:06:59

Hívod a 107-et, és úgy, hogy ő is lássa, hogy telefonálsz. Szépen felnyomod, hogy épp halálosan megfenyegetett, mintha egy fegyvert láttál volna a kezében, és le akar szorítani.
Jönni fognak a zsaruk, csináltam már így, működik. Egyébként meg szarrá verni, lőni az ilyen geci tetveket.

hawkeye 2008.05.10. 14:35:10

Pepe: figyelmetlen voltál! A postíró NEM Németország, vagy Svájc,...stb. útjain közlekedett.

Ez Magyarországon történt...

potha 2008.05.10. 14:39:27

Mistral: MInden tiszteletem a Tiéd!
Totálisan egyetértek a gondolataiddal!
Minek nyomni a gázt, csak több a fogyasztás de úgyis elveszik az az idő!
Illetve tényleg a tolerancia hiányzik az emberekből!
Én előzékeny vagyok, és soha nem anyázok másokra, és tolerálok!
Ennyi...

Laposmacska 2008.05.10. 14:39:57

Nem tilos telefonálni vezetés közben, viszont nem szabad kézben tartani a telefont. Úgy tűnik, ez a bonyolult logikai feladvány kifog jó pár okos kommentelőn. :)

zaplatyi 2008.05.10. 14:52:35

Ne aggódj, az ilyen emberek is csak egy fotóként végzik a 4lol.ru/cars oldalon....

mxplanet 2008.05.10. 14:53:20

én speciel azért nyomom, mert kibaszottul unalmas nekem már a győr-bp-győr.
villogni meg akkor szoktam, mikor sötét van és gyorsan megyek, de akkor is csak akkor mielőtt a külső sávban lévő mellé érnék, hogy figyeljen.

Mertcsak 2008.05.10. 15:00:57

mxplanet!
Te hülye vagy.

RedRiot 2008.05.10. 15:03:43

Mi a faszért néztél át? Mi? Hát szabad ilyet? Feltartasz valakit, aki lehet hogy az apját viszi az intenzívre, aztán még átnézegetsz bazmeg? Hát ki vagy te????? AZ ilyen feltartó-átnézegetők miatt nem lehet sehová sem odaérni időben ebben a kurva országban! NE NÉZZÉ'!!! MIT NÉZEL?!!?! hrrggrrr... uargh!!


gastrophil:
"Aki meg jön hátulról azt el kell engedni, ha van rá lehetőség! "

Ez így van, de ez a van rá lehetőség nagyon relatív. Én akkor húzódok ki, hogyha látom hogy fékezés nélkül megoldható a manőver.

Lemegyek, de ilyenkor én is elvárom, hogy a nagy bömbi/merc taposson bele egy icipicit, hogy vissza tudjak jönni mögé, mielőtt utolérem a kamiont a külsőben. No, erre párszor hiába vártam.

"Tudjátok milyen szar az lefékezni 160ról vissza 120-130-ra?"

Azért nekem sem leányálom egy 1.3-assal 93-ról 135-140-re gyorsítanom. :) Különösen ha négyen ülünk benne + csomik.

Laposmacska 2008.05.10. 15:05:09

zaplatyi, baszd meg azt az oldalt!!!

Pepe 2008.05.10. 15:12:59

Már küldtem rá rendőrt ilyen köcsögre, működik. Ott álltak az út szélén, röhögtem nagyon a szarházi, leállósávban előzte a sort.

Ne legyetek birkák, ha fel sem hívjátok a rendőröket, biztos nem kapják el. Ha felhívjátok, talán. Pláne most már, hogy komolyak a büntetési összegek is...

Uninstall 2008.05.10. 15:15:19

én, ilyenkor előveszem a fényképezőgépet vagy a telefont és lefényképezem a sebességmérővel együtt...utána..kiteszem a rendszámával együtt a blogra..oszt elküldöm az APEH felé mint üzemanyagáfacsalógyanú személy:)) oszt..jónapot:)

zoli 2008.05.10. 15:16:47

zaplatyi elég nyers bemutatását választotta a véleményének, a képek alapján én igazából az a közútra sem mennék ki többet, ha tehetném.

mxplanet 2008.05.10. 15:19:48

uninstall, hogyan??


egy képen hogy állapítható meg a te sebességmérődhöz képest ő gyorsabban vagy lassabban megy???

mxplanet 2008.05.10. 15:26:43

(viszont zaplatyi linkjén az a duplán lebilincselt autó, az vicces )

asd 2008.05.10. 15:27:47

"Tudjátok milyen szar az lefékezni 160ról vissza 120-130-ra?"

khmmmm.
Tudjátok mennyi a max. megengedett sebesség idehaza? És tudjátok miért?

mxplanet 2008.05.10. 15:36:03

asd!
és persze te szépen lelassítasz a vasúti átjárónál, már a 3 csíkos táblánál is ugye???

mistral 2008.05.10. 15:37:47

No, nem vagyok én olyan nagy szám ám :-) Csak van itthon vagy annyi gyerek, hogy nektek itt összesen nincs annyi :-) Meg, be kell nőnie annak a bizonyos "fejelágy"-nak. Ez olyan 40fölött érik be. Persze, mivel Ti most itt jó átlagban fiatalabbak vagytok, a sok "sokk" hatás miatt ez lehet, hogy csökken - de éppen ez a jó!

Én még nem láttam kamit 140-nel. Valsz régi széria lehetett, amiben még nem volt limit. AZ újakban túl macerás már kifogni rajta, nem is nagyon csinálják - úgy veszem észre, mert én is 90-100-zal ballagok mögöttük :-(
Egyébként én is nyomtam az Espace-szal 200-at, de csak ecce', hogy lássam, mennyit is megy :-)
Régebben én is úgy gondoltam, hogy kétféle szabály van: a jó és hülye. A hülyét át lehet, bár nem szabad - lépni, és így is tettem. Sajnos, ez nem vezet sehova. Mert ki is dönti el, hogy mi a "hülye szabály"? Én. Ki ha én nem? :-) Nekem most az a 30-as tábla hülye, megyek 50-nel. A másiknak a lakott területi 50 hülye és megy 150-et. Nem jó ez így. Visszavettem. Vannak hülye szabályok - de ahogy írtátok sokan, azokat meg kell változtatni!! De addig be kell tartani - sajnos, nem sajnos. Nincs egyéni mérlegelési jogunk! Fura módon Trabi/Mi_autónk soha nem viszi a levágott kezű rokont kórházba, de a nagy fekete autók, nagy, kopasz sofőrökkel kb 70%-ban. Úgy látszik, náluk több a családi baleset.
Másik tippem a Kresz2.0-ba: a 2.0-nál nagyobb kocsikra is vonatkozzon a Kresz - (ez is tapasztalat... Hehe, az enyém 2.2-es, direkt ezért vettem :-))

No, széles utat mindenkinek!

szbszig 2008.05.10. 15:51:44

Birka: Aztán legalább megbüntették, amiért vezetés közben telefonált?...

asd 2008.05.10. 15:54:58

mxplanet?
4lol.ru/cars/
kellemes nézelődést! (magyar is van)

mxplanet 2008.05.10. 16:10:39

asd olvass már feljebb ;)

AP (törölt) 2008.05.10. 16:19:14

jajj, de nagyarc valaki..

lapít a szaros kis műanyagdobozában, örül hogy nem lövik szét a seggét, aztán interneten megy a szájkarate.

tc 2008.05.10. 16:37:56

Két szó, amely mindent megmagyaráz:

tetves cigány

torró 2008.05.10. 16:41:59

Javasolnám mindenkinek egy kis Ausztria utjain való gyógycirkálást.Ott javulna a vezetők viselkedési stílusa.Ugyanis ott ha 50-es tábla van,Téged, ha trabcsival gurulsz elől,még a merci sem előz meg pláne nem dudál és nem is integet,még több kilométeren keresztül sem.Azt mondta valaki hogy mi a nyugattól 50 évre vagyunk.Nos ez nem igaz mert 150 évre.Szerintem.

ohmyFgod 2008.05.10. 16:45:19

Az ilyenek emberek miatt ilyen kurva nehéz itthon fegyverviselési engedélyt szerezni...
Jah, amúgy a "maffiózó" arc nagy paraszt volt.

asd 2008.05.10. 16:55:33

mxplanet, na és látsz vmi összefüggést?
160 vs. 4lol.ru/cars/
vagy nem? legalább dereng valami?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.05.10. 17:05:49

ohmyFgod!
A parasztozás ősi cigány/zsidó bűnöző szokás. "
Ha a paraszt nem szarik, az úr nem eszik!"

mxplanet 2008.05.10. 17:10:43

asd ha neked a 160 ról ez jut eszedbe akkor ne közlekedj autóval ;)

miért van az hogy németországban a 330 ci vel 220 nál elhagy az öreg mamika az rs6-al?

NANANa??
dereng valami te fasz?

asd 2008.05.10. 17:19:48

mx mennyi vagy, 25?
akkor nyomjad 160-al, vagy akár 260-al. de vigyázz hogy csak saját magadat nyírd ki. ütközés előtt gyorsan nézz körül, melyik a legközelebbi fa, és inkább annak menj neki.

Asakura Hao 2008.05.10. 17:25:14

mxplanet
"miért van az hogy németországban a 330 ci vel 220 nál elhagy az öreg mamika az rs6-al?

NANANa??
dereng valami te fasz?


"a német utakon az elmúlt évben minden nap átlagosan 14 személy vesztette életét."

A saját szavaiddal élve: dereng valami te fasz?

ohmyFgod 2008.05.10. 17:41:05

Kitalátor feljegyzete

Jogos, ez a társadalomba beidegződött szóhasználat eredménye. Rossz szokás.

Tehát nagy bunkó volt az illető. Most jobb? :)

Gekko 2008.05.10. 17:58:28

Párom kis otójában ülve tolt/villogott egy ilyen barom, még a városban.

Piroslámpa, kiszállás. Kérdezem, ilyen jók a reflexeid, vazz. Hőbörgés. Jön a teszt. Nem voltak jók neki. Szemöldöke a kormányon nyílt szét... (nekem sincs hajam, csak nekem a sport miatt, ami nem a sakk:)

Ilyen világ ez... ahogy a klasszikus énekli (TCS)

EBEUSS (törölt) 2008.05.10. 18:00:51

asd 2008.05.10. 17:19:48

Milyen autód van, hogy ennyire fosol a 160-tól?
wita.hu/index.php?show=post&post=83

Laposmacska 2008.05.10. 18:54:31

mxplanet 2008.05.10. 15:36:03

Én igenis lelassítok, ugyanis ez a szabály. Meg aztán mit is jelent az, hogy a vasúti átjárón áthaladás szabályainak megszegése. Elég súlyosan büntetik mostanában. De ahogy gondolod. Minél kevsebben leszünk, annál jobban fogom élvezni a vezetést :)

Laposmacska 2008.05.10. 19:05:13

Gekko, te is megérnél egy posztot. Jó, hogy paraszt, de le kell ütni? Hm, sakk :)

Laposmacska 2008.05.10. 19:13:32

EBEUSS

"E témában nem szabad megfeledkezni Németországról, ahol az Autobahn-on általában nincs sebességhatár. ... Csak bizonyos szakaszokon kell mérsékelni a sebességet. ... A németek pedig be is tartják ezeket a korlátozásokat."

Gondolod, ez az utolsó mondat rólunk is elmondható lenne?

Egyébként tele a cikk statisztikával. Ami egész addig statisztika, míg nincs közöd hozzá. Ha veled, vagy hozzátartozóddal történik valami, akkor is elmondod majd, hogy csak egy tized zázalékkal romlott a statisztika?

EBEUSS (törölt) 2008.05.10. 20:04:53

Laposmacska: Én nem tartom semmivel sem rosszabbnak a magyarokat, mint a németeket, vagy bármely népet!

Érdekes, ha szigorításról van szó, akkor mindig a hülye nyugatot majmoljátok, ha lazításról, akkor az nekünk nem való...

A másik kérdésed elég nagy hülyeség! Persze hogy szomorú lennék, de ettől még nem gondolnám másképp!

Én meg azt kérdezem, hogy szerinted milyen sebességhatárok lennének, ha olyan anyukák hoznák a törvényeket, akiknek a kisgyereküket halálra gázolták a közúton?

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2008.05.10. 21:19:04

A nagyobb megengedett sebesség növeli a sebesség miatti balesetek kockázatát.
A kisebb megengedett sebesség pedig növeli a fáradtság miatti baleseek kockázatát, a hosszabb utazási idő türelmetlenné tesz, a türelmetlenség miatti agresszívebb vezetés és a fáradtság együtt veszélyes.

A nehezen indokolhatóan alacsony megengedet sebesség a közlekedési morálra is hat, csökkenti a hajlandóságot a szabályok betartására, ez a tendencia pedig ismét életveszélyes helyzetet teremt.

Laposmacska 2008.05.10. 21:21:38

Nem a szabályokkal van a baj, hanem a hozzáállással. Magyarország nem akkora, hogy valós előny származna abból, hogy autópályán 30-cal többel lehetne menni, valaki már kiszámolta, Szeged - BP kb 10 perc. Azért enyhíteni a szabályokat, hogy pár hülyegyerek (akár 40+ éves) legálisan hajtson gyorsan, szerintem hülyeség és felelőtlenség.

Olyan ez, mint mikor a TC-n összehasonlítják a Fabiát meg a Swiftet, és megállapítják, hogy ugyan a Fábia jobban fel van szerlve, de a Swiftben sokkal jobb a vezetési élmény. És ha valaki nem arra vágyik, hogy lenyomhassa a másik sávban állókat a lámpáknál? Ha valakinek az a fontos, hogy kényelmes, kezelhető sebességgel biztonságosan utazzon, úgy hogy biztonságban érzi magát.

Régen 80-nal lehetett lakott területen kívül utazni, most már 90-nel. És ha valakinek sok az a plusz 10 km/h? De muszáj tolni neki, mert különben miért tötyög előttem, hülye kalapos paraszt.

Ha 160 lenne a határ a pályán, akkor mindenki olyan gyorsan menne, akár 20 éves lenne a jogsija, akár 20 perces. Vagy gondolod, hogy a sebesség emelést bizonyos korú jogosítványhoz kössék? Vagy rutinhoz?

És tök mindegy, hogy kihez hasonlítjuk magunkat, mert velünk baj van. Függetlenül attól, hogy a németek vagy a románok, vagy az indiaik hogy vezetnek. Attól még hogy tudna én kocsim is 170-180-nal menni, még simán tudok 50-nel menni a városban, és a 30-as táblánál 30-cal.

2008.05.10. 21:28:41

A németek azért tartják be a sebességkorlátozásokat a pályán (ami általában 120 körül van a le- és felhajtók miatt), mert nem ritka a traffipax. Egy 80-nál 110 km/h 75 euroba került egy éve kb, és addig nem volt továbbhaladás, amíg nem csengettük ki a bírságot. Mondta a rendőr, hogy megvárja, ha kell estig is...
Szóval van ésszerű(!) sebességhatár ÉS ellenőrzés, ahol ez szükséges.

Meg példa még Frankfurt mellett pl. szinte végig 100-120-as korlát, és 4 sávon nagyvonalakban mindenki betartja. Nem ám úgy, mint nálunk az M1/M7 bevezetőnél, hogy a traffi erejéig lassítás, aztan csókolom.

óóóó, Magyarország...

EBEUSS (törölt) 2008.05.10. 21:33:00

Én asd -nek linkeltem be azt a cikket, mert szerinte a 160 -ból ez lesz: 4lol.ru/cars/

Lásd a hozzászólását: 2008.05.10. 16:55:33
"mxplanet, na és látsz vmi összefüggést?
160 vs. 4lol.ru/cars/
vagy nem? legalább dereng valami?"

Ha a 160 akkora nagy sebesség lenne az autópályán, ahol mxplanet hajtott annyival, akkor nem fontolgatná több európai ország is a bevezetését...

Az öreg 2008.05.10. 21:35:10

"Gekko, te is megérnél egy posztot. Jó, hogy paraszt, de le kell ütni? Hm, sakk :)"

Ez nem vicc, nekem van egy haverom, majdnem két méter, kopasz, százharminc kiló, tizenöt éve gyúr. Nagy, sötét BMW-vel jár. És versenyszerűen sakkozik, NB II-ben, nem is rosszul. Valamint annyi aggresszió sincs benne, mint a Micimackóban, igaz, ez kívülről nem látszik.

Szóval a látszat csalhat is :)

Perillustris 2008.05.10. 21:38:08

"Az első lámpánál kiszállni, odamenni, belelőni. Vagy már volt ilyen?"

www.origo.hu/itthon/20020510lelottek.html

Név: 2008.05.10. 23:29:19

Azt nem tudja valaki, hogy miért rakták tele az utóbbi napokban a város útjait áthaladásérzékelő áramkörökkel?

Ráadásul jóval messzebb a lámpáktól, mint korábban szokták, és a vágógép hűtése miatt keletkezett sarat se nagyon takarították el.

zse 2008.05.10. 23:52:11

Legtisztább ügy minél előbb elengedni a sietőst nem átlesni, integetni, megköszöni. Szerda M7: kamiont előzök, mikor elkezdtem nem láttam senkit a tükörben, pillanatok múlva nagy villogás, de visszamenni még nem tudok, gyorsítok 142,5-ről amit bír egy 1,2 corsa, hogy minél kevesebb ideig tartsam fel őfelségét, majd usgyi vissza a szélső sávba, faszi elmegy melettem átnézek és intek, hogy bocsi, na ezt nem kellett volna. Másnak látta. Közben én is gyanakodni kezdtem, mert nem igazán vette sietősre a figurát leelőzésem után, valamint vissza jött Ő is a szélsőbe.
Annyit olvastam már itt a satufékezésről szerencsémre, mert nem ért váratlanul és vártam a féklámpáját. Jött is, de elbénázta, mert arra nem gondolt, hogy a belsőben senki és simán kikerültem, Őt meg majdem bedarálta a teherautó... kicsit később nagyon gyorsan ment el mellettem.

Van amikor én is sietek, de nem villogok senkire. Élég egyet-kettőt villantani a balra indexszel, de ezt is csak akkor ha látod, hogy vissza tud menni, jól működik, és kultúráltabb mint 1m-ről letolni, villogni, utánna meg satuzgatni, lövöldözni stb.

zaplatyi 2008.05.10. 23:57:20

Gekko, a te sportágad akkor csakis a versenybridzs lehet... :)

Bocs a belinkelt oldalért, de jó érvek vannak benne pl. a biztonsági öv használata mellett, vagy a kamionnal szemben történő meggondolatlan előzés ellen...

asd 2008.05.11. 07:47:06

EBEUSS, nem a 160 a kérdés. Aki a szabályokat nem tartja be, az veszélyezteti a többi közlekedőt is, ez a probléma. Majd ha a 160 megengedett lesz, én is annyival fogok menni autópályán.

Secnir 2008.05.11. 08:21:40

" Majd ha a 160 megengedett lesz, én is annyival fogok menni autópályán."

aha, az én autómból a 100-at is alíg bírom kicsikarni, hogy mennék má' 160-al?

a sztori lehet hogy kamu, lehet hogy nem. én szszmártonban csináltam meg, hogy mertem menni 50-el belterületen, jött utánam egy pözsó (légterelő, leszorító, alufelni stb.) és villogott, hogy kotródjak (?). megelőzött (viszonylag erős volt a szembeforgalom) és rámsatuzott, meg nyomogatta a féklámpát meg lelassított kb 10-re.
mondom, barátom te hülye vagy. közelebb gurultam és a 17 éves golf lökhárítójával jelzésértékűen megkocogtattam a kb 3 éve pözsó lökhárítóját.
gázt adott és elporolt. az ilyen éljen vagy haljon?

Wick 2008.05.11. 08:24:47

"Zoli 2008.05.10. 12:47:07
Ha 160-nal jönnek mögötted, le kell húzódni, AZONNAL. Nyilván aki így vezet, nem gondolkodik. Nem tud. ... Ebben az állapotban, amikor felsőbbrendűsége teljes tudatában úgy érzi, bármit megtehet, nagyon veszélyes, akármilyen autóban."

A mondat első felével egyetértek de a második fele... na, ennél nagyobb ökörséget is régen hallottam. Autópályán az a szaros kis 160 pont semennyi. 200 fölött már igen, arra azt mondom, hogy másfélszer a megengedett tempo már sok, kamionok tempójának a duplája, nagyok a sebességkülönbségek az úton tötymörgők meg a szaggatók között. De 30-60 km/h nem az a vállalhatatlan differencia. Ha valaki ellenben a Váci úton a Dunyha pláza előtt teper 160-al, azt statáriálisan ki lehet végezni nyugodtan.

Egyébként csak úgy halkan: nem azzal van a gond, aki 160-at képes, és tud menni, hanem azzal aki NEM! Nem felsőbbrendűségi érzésről, hanem inkább kisebbségi komplexusról beszélhetünk, hogy a 120 havi akciós hitelre vett 1.2-es csodaverda nem képes még a katalógusban megadott 145km/h-s sebesség elérésére se, ha benne ül a nagymama, erre jön ez a farok az ótójával mögöttem már tíz perce, türelmetlenkedik meg villog, na majd én megmutatom neki, a kurvaanyáját... Hát bmjqa mindegyiknek. Én képes vagyok a céges meg a bérelt pusztulat hulladék 1.2-es és 1.4esekkel eltakarodni az útból akkor legyenek képesek ők is, amikor beleülök a saját személygépjárművembe, és lehaladok Balatonra mondjuk...

Chtka 2008.05.11. 10:55:50

Vicces ez a sok "civilizált" "úr", akik szerint a konfiktusokra az a megoldás, ha kiszállunk és megverjük a másikat. Mikor másztatok le a fáról? Nem nagyon régen, ugye? Ha valaki nem nagydarab és kigyúrt, akkor farokbehúzva kell kotródnia az útból?

jack gill 2008.05.11. 15:15:52

az ilyen köcsög arra épit,hogy megrettensz-ellenkezöjére soha nem számít..legjobb védekezés a támadás..itt semmire nem mész beszéddel,mint"barátom,ne agresszívkedj..szeressük egymást-még kötelezettségeink vannak derék űrhajónk,a Föld iránt"..jól bebasz eggyet,oszt helló.Nos-Én nem várom ezt meg-akárki is az.Érdekes helyzetek voltak ebböl..mikor nem számított rá-hogy az ilyen bunkókból már régóta készül az ember))Buzi bmw-s nyálgéppel is volt már ilyen-mire magához tért,már otthon voltam-nem a kocsit kell megverned-hanem a fasz tulaját,aki amugy agyonverne--LEPD MEG,ennyi..nem kell rögtön rettegni,hidegvér,és móresretanítás..ész-nos,ez nekik nincs..csak az abszolut fölénybe vetett hitük))ez nem elég.))

Laposmacska 2008.05.11. 15:20:56

Wick 2008.05.11. 08:24:47

Ez is ritka nagy hülyeség volt. Attól, amit leírtál, hogy van egy pár emberke, aki bünteti a gyorsan hajtókat, szóval ettől az összes ember, aki a szabályokat betartva közlekedik, az mind hülye, és veszélyes? Gratulálok!

zumm 2008.05.11. 17:00:45

Laposmacska 2008.05.10. 15:05:09
zaplatyi, baszd meg azt az oldalt!!!

egyetértek, ez nagyon megviselt... az autó veszélyes üzem..

EBEUSS (törölt) 2008.05.11. 17:55:05

asd 2008.05.11. 07:47:06
"EBEUSS, nem a 160 a kérdés. Aki a szabályokat nem tartja be, az veszélyezteti a többi közlekedőt is, ez a probléma. Majd ha a 160 megengedett lesz, én is annyival fogok menni autópályán."

Ezt komolyan mondod, hogy ugyanaz a sebesség attól biztonságos lesz mert szabályossá teszik?
Te egy tényleg szabálykövető állampolgár vagy! Csak így tovább! :)

Szendwich 2008.05.11. 18:31:30

Tegnap ejszaka az egyik jo ismerosunk lakodalmabol igyekeztunk hazafele az ejszaka kellos kozepen. Erdekes modon Miskolc belvarosaban nehany helyen meg mukodtek a villanyrendorok.
A tarsasagunk egyik holgy tagja vezetett hazafele. Az egyik piros lampanal lassan indult el (kereste az 1-est). A total ures 4 savos uton megallt mogottunk egy Daewoo Matiz es elkezdett dudalni, hogy zold a lampa bakker!
Ket lampaval kesobb, amikor lekanyarodtunk balra. Akkor lattam, hogy halad tovabb egyenesen a Matiz.
Lehet, hogy a post-ban szereplo kopasz Audis taho gyoker volt. Viszont miert kell dudalni, nyomulni a tok ures utcan??? Siman kikerulhetett volna minket...

SD · http://totalcar.hu 2008.05.11. 19:24:35

Nagyon egyszerű a képlet: itthon mindent szabad.Nekik. Volt hogy pesten a zebra kellős közepén csúcsban laparkolt egy fekete 5-öske.Nem csak beugrott kifliért, ami szintén szabálysértés, ráadásul két autóval előrébb az út szélen állt egy fegyveres, botos, rendőrbácsi. Úgyis arra mentem, hát szóltam neki, legyen olyan kedves ha már úgy sincs semmi dolga, és ráér (nem szó szerint ezt mondtam), nézze már meg egy picit azt az autót. Ő legyintett a kezével egyet és ennyi volt. Ez viszont tény. Bárhol áll rendőautó, ha éppen nem a buszsávot figyeli, semmire nem figyel oda, nem érdekli, és mivel van pisztolya teljesen logikus hogy nem mer odamenni egy ilyen maffiaféreghez. Sajnos, ez van. Egyébként velem is megesett már többször az ilyen eset. Fegyverviselési engedélyem nincs, ám vészhelyzet esetére van egy szabályszerű kihúzhatós kerékkulcs defekt és nézeteltérés esetére.

asd 2008.05.12. 06:54:34

EBEUSS
Egyirányú utcában nem számítasz arra, hogy valaki szembe jön. Hasonlóan, 130-as korlátnál sem köteles senki arra számítani, hogy valaki 160-al jön a belsőben.
Tovább nem magyarázom.

zaplatyi 2008.05.12. 11:09:40

asd, hiába is magyaráznád neki...

Látod, lenéznek, mert betartod a szabályokat, és mert megpróbálsz másokra is vigyázni -> ez Magyarország. Ne törődj velük! Majd elfogynak, ezen a hosszú hétvégén is meghaltak öten, teljesen feleslegesen. Ebből kettő motoros vs. kamion.

Lehet hogy a motorosok úgy gondolták, hogy ők bármennyivel mehetnek, bárhol tudnak előzni, mégis kamionnak csapódva szakadt a testük darabokra.

Lehet nevetni a szabálykövető embereken (én nem teszem), viszont nekik kisebb az esélyük arra, hogy az utolsó kép amit látnak(?) életükben, az a saját agyvelejük a kormányra fröccsenve.

gaben 2008.05.12. 11:12:50

Sajnos a tapasztalatom az, hogy 90,70,stb korlátozásnál is forszírozzák ezek a 130+ami a csövön kifér tempót. A legkanyargósabb, keskeny főutakon is(66,82,egyebek).
Ami támogatja őket ebben, hogy országúton szinte sehol nem mérnek, csak városon, falun belül. Amíg nem csattannak mondjuk egy Scaniaval vagy egy jobbra kisívben a földekről kifoduló traktorossal, aki csak balra pillantott vagy még arra sem, tojnak a világra.
A legszörnyűbb, ha vétlen áldozataik vannak. De ők sem mindenhatók. Könnyen átfekhetnek az A8-ból a fekete transporterbe, amit nagy nyivákolással kísérnek a végső útra. Aztán meg a régi "barátok" nyilatkoznak, hogy ilyen meg olyan jó gyerek volt az illető. Lehet. Csak potenciális gyilkosként közlekedett. Szerintem üldözendő játék ez. De hogyan? Olyan durván és agresszíven, ahogy ők nyilvánulnak meg az utakon. Ja és nem 1.4, 1.6-os "elfogó-vadász"kocsikkal:)

ng 2008.05.14. 12:28:35

mxplanet 2008.05.10. 12:19:44
"én általában 160-al megyek, és nagyon sokan(főleg külföldiek) szépen kimennek, mást ne mondjak nem jön ki elém 120-al.
az emelkedő előtt előzni kezdő kamionos meg egy külön állatfaj.
TICCSÁK BE MÁR NEKIK AZ ELŐZÉST!"

A 160-as tempó is be van tiltva, aztán mire mennek vele?

lyukrafutó 2008.05.15. 14:00:56

A baj az, hogy aki betartja az össz szabályt, mert az a SZABÁLY és vár arra, hogy történjen vmi, pl módosítsák értelmetlen a kreszt, na pont ez a gondolkodás volt ami mondjuk a holokauszthoz vezetett. A szabály, az szabály, akinek nagy az orra az haljon meg, meg aztán ez is csak egy munka.
Szóval tenni is kéne érte vmit, hogy (okosan) változzanak azok a szabályok! Nem csak gondolkodás nélkül betartani mindent, csak meg az a szabály (nürnbergi perben a leggyakoribb védekezés: mert a feletteseim parancsba adták. és? mérlegelj, aztán dönts, ne ész nélkül)

Zolika 2008.07.24. 11:42:21

fékezgetősöknek:
nekem egy régi mercim van, van benne van rendesen, pl a motorelőtt keresztben 2 baszott vasmerevítés, ha max60nál fékezgetnek elöttem én kicsit megtolom őket, had egyék a kefét a szarrá tört műanyag lököseik miatt, nekem megy egy kis kalapálás és kész....












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása