Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Soltvadkerten is az erősebb kutya...

2008.05.17. 11:28 :: SilentSound

A címhez passzoló utolsó szót inkább nem biggyesztem oda a visszafogottság jegyében. Rotkiv levele alapján mindenesetre levonhatjuk a következtetést, hogy nem csak a nagyvárosokban vannak bunkók a volán mögött, üljünk akár autóban, vagy akár csak próbáljunk lelépni a zebrára.
Minap (2008.05.04. - vasárnap du. 5 óra tájban) megálltunk Soltvadkerten fagyizni. Az autóval nem a cukrászda melletti parkolóban álltunk meg, hanem az 54-es túloldalán lévőben (iskola melletti).



Élmény volt. Sétálunk vissza az autóhoz, megyünk át a zebrán. Közvetlenül a parkoló és a zebra mellett van egy nagy körforgalom. A zebra közepén van egy kis járdasziget, amiről éppen "leléptünk" mikor is egy Lada index nélkül kihajt a körforgalomból pont felénk, és vérig van sértve, hogy mi, alsóbbrendű gyalogosok le mertünk lépni elé. Persze, hogy le mertünk, mivel nem indexelt és még a körforgalomban volt, mikor mi már leléptünk a zebrára. Ennek ellenére fel volt háborodva, hogy meg kellett állnia.

Sikeresen átértünk a zebrán, beszálltunk az autóba, hogy indulunk haza. Ehhez nekünk balra kellett kifordulni a parkolóból a körforgalom irányába, amit szabályosan meg is tehettünk. Ugyanekkor a szemközti parkolóból ki akart jönni egy nagy (talán S-Klasse) Mercedes VAS-111 rendszámmal. Ő balra (tehát nekünk jobbra, előttünk keresztbe) akart fordulni (mint kiderült, mert az indexet azt nem ismerte), ami teljesen szabálytalan, mert záróvonal és "kötelező haladási irány jobbra" tábla is mutatta neki, hogy merre kellene mennie. Gondolom nem volt arra se ideje se pénze, hogy a körforgalomban menjen egy kört (ez max. 50-100 m-es táv és gondolom akár 30 mp-et is elvett volna a fontos életéből).

A körforgalomból több autó is jött kifelé, így se ő (szabálytalanul), se mi nem tudtunk kifordulni. Az persze nem zavarta 'VAS' urat, hogy mögötte 3 autó várt már arra, hogy ő végre kiforduljon, amit ha minden szabályt betart (tehát jobbra kifordul, megy egy kört a körforgalomban) már kb 1 perce megtehetett volna.

Nem jött senki, gondoltuk, hogy mi akkor elindulunk. Persze 'VAS' úr is úgy gondolta, hogy most majd ő... Persze meg kellett állnunk, hogy ne menjünk neki, mert az indexet nem használta. Ő is megállt velünk szembe, így a két autó elfoglalta a két sávot. Én felvontam a vállamat és kérdőn néztem rá, hogy akkor ezt most hogy is? Erre ő integetve, nagy gázzal el előttünk keresztbe, majd fékezett, leengedte az ablakot és középső ujját feltartva jelezte véleményét!

Ezúton is szeretnénk megköszönni a VAS-111-es rendszámmal közlekedő magas intelligenciával és belső kultúrával rendelkező úriember ilyetén véleménynyilvánítását. Intelligenciaszintjéről felmerült minden kétségünket eloszlatta ezen kinyilatkoztatásával.

Egy jótanács 'VAS' úrnak csak úgy, grátisz: ha feltart egy csomó embert, szabálytalankodik, akkor ne ő legyen kiakadva/felháborodva, hanem kérjen bocsánatot, elnézést, már ha értelmi szintje lehetővé teszi ezen szavak értelmezését és használatát, amit rövid "ismeretségünk" alatt szerzett tapasztalataim alapján erősen kétlek!

Remélem a gyerekei is átveszik az összes jó tulajdonságát, megértőek, szabálykövetőek és empatikusak lesznek apjukkal, ahogy azt tőle látják a mindennapokban.

45 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye veszélyes kresz zebra gyalogos

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

potha 2008.05.17. 12:21:48

Hát ez hogy is mondjam :)
Tipikus :)
De úgyse lehet velük mit csinálni egyszer majd meghalnak aztán csá... addig meg rontják a levegőt... :)

kezo 2008.05.17. 12:23:16

nesze neked vas:D

gravy_t 2008.05.17. 12:27:36

Jó a kép!

Én egy 22 éves négyésfélméteres autóval közlekedek, eddig mindig beengedtek mindenhová, még a béemmvések meg a mercisek is.

klafa 2008.05.17. 14:04:24

Potha! Ott a gond, hogy ha ez ki is döglik, mindig újratermelődik. Tudod, mint a szemét... csak ez sehogy se újrahasznosítható.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.05.17. 14:08:14

Nálunk van/volt pár darab VAS rendszám, a családnévből kifolyólag. Esztergom. Ez a rendszám ha jól emlékszem egy Q7-en ficergett nemrég mifelénk, de lehet hogy nem ugyanarról beszélünk.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.05.17. 14:09:57

Velem sem gyakori, hogy nem engednek be. Pedig nem egy státusz szimbólum a gépem. Talán a normális viselkedés és a helyek meglátása segít elő utamon, de nem baj, jól is van ez így.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.05.17. 14:09:59

klafa 2008.05.17. 14:04:24

"Tudod, mint a szemét... csak ez sehogy se újrahasznosítható. "

Dehogynem!
Van veséje, mája...

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.05.17. 14:16:02

Először leverni, aztán megenni.

Vagy kiszerelni, eladni, és venni az árán Romániában néhány árvát, akiknek van veséje, mája, és így exponenciálisan bővítve az üzletet át lehet ülni a 23 éves tragacsból egy S-klass-ba, és lehet integetni a lúzereknek! XD

martong 2008.05.17. 14:25:36

ehhe san andreas kép passzol :)

Vadkerten van jó cukrászda, egész jó tó stranddal, struccfarm, meg egy csomó olajról borra váltott "értelmiségi vállakozó"
-ha kiülsz fagyizni egész jót lehet mozizni az említett egyedek szokásait, ösztöneit figyelgetve
tisztára, mint a szafari, csak itt nincsenek majmok (mert a majom az okos állat :) )

a körzeti meghízott meg nem bünteti úgyse kikopni soha nem fog

AP (törölt) 2008.05.17. 14:54:05

Mégis mit gondolsz magadról kisköcsög?!
A verdával tekintélyt is vettem.

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2008.05.17. 15:01:54

Én sokat járok arrafelé. Az a baj a „falusi turizmussal”, hogy a helyi sofőröknek halvány gőzük nincs arról, hogy van ilyen, hogy KRESZ, meg, hogy azt tartani kéne. Ott egy feladat van, mégpedig, hogy el kell jutni otthonról a kisközértbe, vagy ha kaladra vágyunk, akkor a szomszéd faluba (tudom, hogy svk már város, de ez ebből a szempontból mindegy). Vezetni úgy szoktak, mint a 6 éves gyerek a dodgemet, csak nem akarnak mindenáron ütközni. Erősen koncentrálnak, hogy odajussanak és ott megálljanak. Az, hogy esetleg más is közlekedne, már nem fér bele a koncentrálásba. Életveszély.

Rocko- 2008.05.17. 15:06:45

gravy_t 2008.05.17. 12:27:36
ifa? :D

gravy_t 2008.05.17. 15:16:19

Rocko- · autobuzik.blog.hu/ 2008.05.17. 15:06:45

nem egészen, bár világoskék :D

mivan?he! 2008.05.17. 15:24:03

Na a nagy pösti lement vidékre csodálkozni...:-)
Pedig a nagyfaluban is van min!

Na, hülyeségen kívül. igen, ha nagy autója van, akkor nagy arca is- általában. (Mellesleg az alföldi söfőrök ritka szarul vezetnek.. (ld. Solt- Kecskemét útvonalat- mondhatnék mást is- ahol kb 2 kanyar van. Addig tolja mint állat, aztán padlófék, és 40-el bevesz.:-(, ha meg ide a környékre kerülnek- Bakony-akkor az állandó sebesség a 40-60) ).

Egyébként sok mindenre van megoldás, és nem is kerül sokba- pl.:egy kinyújtott kéz (felemelt középső ujj nélkül) időnként csodákat tesz.

mekmester 2008.05.17. 15:39:20

Azért szerintem már az is sok mindent elárul egy alany lelkivilágáról, hogy egyedi vásárolt rendszámmal közlekedik. A mi környékünkön három ilyen lakik, na ezek tuti elmekórtani esetek.
Aki ilyen rendszámot vesz (hacsak nem nagy cégről van szó a flotta részére) az tuti feltűnési viszketegségben szenved. Nem csoda, ha a fenenagy egójától mást már nem képes észrevenni.

tomtata 2008.05.17. 15:45:45

A (közlekedési) bunkóság veszélye abban van, hogy sérti a bizalmi elvet! (Azaz, hogy valaki nem azt cselekszi, amit mutat. pl. nem indexel, ezért mindenki arra számít, hogy nem változtat útirányt, - és mégis!)Érdekes játék, folyton azon kell gondolkodni, hogy milyen lehetőségek lehetnek, amivel számolni kell! Ha valaki ezzel a szemléletmóddal közlekedik, nem ütközik meg, ha egyirányű utcában vagy autópályán szemben jönnek vele, vagy az autós vagy kerékpáros leszorítja a járdáról! Ez is (csak) egy lehetőség. (Mint a sakkban a rosálás!)

mivan?he! 2008.05.17. 16:16:18

tomtata: igen igazad van. Sokszor nem a lendületesen haladó a hunyó, hanem a nála ezerszer rosszabb bizonytalan. (jaj istenem, hol is vagyok, mit is csinálok???) Na de a statisztika azt mutatja, hogy persze a gyorshajtás a főgonosz (ebből lehet a legtöbbet kasszírozni), ami így fedi a valóságot.

mivan?he! 2008.05.17. 16:17:52

javítás:...ami így nem igazán fedi a valóságot.

amos 2008.05.17. 16:19:22

Néhány napja Szolnokon jártam.Még annyi szabályszegő autóst egységnyi idő alatt életemben nem láttam,pedig megfordultam sok helyen,nem csak itthon,külföldön is.Terepjárós anyukák,meg mittudom én kik telefon,öv nélkűl,mindenkit ki-,és leszorítva,irányjelzés nélkűl (ez a trendi Szolnokon)veszélyeztetik a közlekedőket.Aztán össze-vissza parkolnak.Parkosított területen,minden tilos helyen,vagy módon.Az a város közlekedési morálból elégtelen.A rendőrök -egyet sem láttam egész nap-ugyan hol vannak?Biztos a gyorshajtókat nullatolerenciázzák,abból van jelentősebb bevétel?Láttam délután az egyik iskolánál,hogy minden elképzelhető helyen parkolnak a nebulókért érkezett szülők,főleg nők.Kedélyesen beszélgetnek,én meg percekig nem tudtam menni semerre.Az egész város forgalomszervezése elképesztő.Amikor szóltam egy helyi menőnek,hogy ne álljon már keresztbe egy szűk utcában (talán Kápolna u.?)meg akart verni.Szerencsére ritkán kell odamennem,jószántamból nem is fogok.Az egy főre eső "menő pasas,nő" száma igen magas Szolnokon.Olyan érzésem volt,mintha nem lenne "gazdája" a közlekedésnek.A motorosok szabályosan rodeoznak,a kerékpárosok ahogy kedvük tartja,úgy jönnek,mennek,szlalomoznak.
Túléltem.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.05.17. 16:21:52

Tök egyszerű: a gyorshajtást, meg a véralkoholt tudják mérni, tehát rögtön ez a kettő a fő ok mindenre :) Ha mérhető, akkor rögzíthető, ergo: így lehet a semmiből pénzt csinálni.

A hülyeséget és közlekedési intelligenciát nem tudják mérni, ezért a táblaerdő a hungarikum csodafegyver. Ami a célcsoportot érdekli a legkevésbé, megjegyzem (a bugrist)...

mivan?he! 2008.05.17. 17:09:11

Milyen intelligencia? Amikor az a fasza gyerek, aki be sem száll az autóba? Amikor pénteken Bp.-ről kijönni sem lehet a sok hétvégi söfőr miatt. (akiknek persze életük legnagyobb élménye a belső sávban 90-100-al közlekedeni (jó esetben)- lesz mit mesélni az unokáknak, mekkora menő volt a nagypapa- persze a balatonon lakott területen belül meg nyomja neki a májer, hadd lássa mindenki, hogy füstöl a gumi.
Amikor a parlamentben merült fel az ötlet egy hozzáértőtől, hogy egész Bp.-en 30km-es korlátozást vezessenek be, és akkor kevesebb a baleset. (Érdekes módon, hogy utat javítsanak fel sem merült- ja az pénzbe kerül, és akkor miből lesz az audi- amivel persze lehet száguldani, mert ott a kék lámpa, meg a mentesség a törvények alól.)
Máshol kellene ezt elkezdeni!!!
Ja, ha az én konyhakésemmel szúrnak le valakit, akkor is én vagyok a hibás?
Vagy ha a rossz tervezés-kivitelezés miatt vannak balesetek, akkor kit csuknak le a zéró tolerancia nevében??

Carnivora (törölt) 2008.05.17. 17:16:14

amos 2008.05.17. 16:19:22

Mozdulj ki egyszer a székesfővárosba közlekedni ...

Dr.Hook 2008.05.17. 17:21:57

Mindegy milyen kocsival jársz, az enyém speciel egy elég ismert márka,viszonylag erős verziója,ennek ellenére,úgy érzem csatába indulok minden hosszabb út alkalmával.A kedvencem a közlekedési rendőrök azon csoportja, amelyik vasárnap délelőtt frankón megállítja a 35-tel haladó apucit, a jól belátható, széles, biztonságos útszakaszon, ellenberger éjszaka/hajnalban a garantáltan betépett faszkalapokat tutira békénhagyja. (Természetesen a diszkós tulaj minden rendőrrel spanban van.)

Valaki 2008.05.17. 17:55:30

Rendszám: vas-111
Gyártmány: MERCEDES
Típus: S 500
Szín: VILÁGOSSZÜRKE
A jármű körözés alatt áll?: NEM
Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási adat: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

majdazteneldontom (törölt) 2008.05.17. 19:49:27

Azt itt a gond, hogy a magyar anyák egyre hígabbat szarnak...

Sergei 2008.05.17. 19:59:35

A magyar rendőr szart se csinál csak trafizik a hidról ezt megszoktuk az utóbbi napokban. Na nincs is ezzel baj, de akkor ne legyen rinyálás ha ilyen helyzetben igazságot szolgáltatunk magunknak. Mondjuk telibe verem a köcsög száját a mercisnek.
Nem érdekel ha gyorsan hajt, én is megteszem minden nap, de ne tartsuk már fel (ok nélkül) a haladni kivánó autósokat...

Johnny336 2008.05.17. 20:23:14

Nemtom, nekem is egyedi rendszámom van (legalábbis más autón még nem láttam ezt a három betű-három szám kombinációt :D), de nincsen kisebbségi komplexusom, se túl nagy egóm. :)

De én mindig kimaradok az ilyenekből. Engem nem dudálnak le, nem mutatnak be, nem anyáznak. Fassetudja. Ja bocs, pont a múltkor volt. Balra akartam kanyarodni, kanyarodó sávból, lámpával védve, villamossínt keresztezve, és a delikvens próbált a villamossínen előzni. Aztán rájött, hogy nem fog elférni a kocsim és a villanyoszlop között, és visszasorolt mögém. :)

beste 2008.05.17. 20:50:09

szerintem az ország legjobb cukrászdájában voltatok. Sovány vigasz, de vigasz.

Rav Antal 2008.05.17. 22:05:45


A GÉPJÁRMŰ NYILVÁNTARTÁSBELI ADATAI
Rendszám: vas-111
Gyártmány: MERCEDES
Típus: S 500
Szín: VILÁGOSSZÜRKE
A jármű körözés alatt áll?: NEM
Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási adat: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

Secnir 2008.05.18. 11:45:28

merci s500?
akkor az egy szarvas...

cso zsi 2008.05.18. 16:25:05

" Carnivora 2008.05.17. 17:16:14
Mozdulj ki egyszer a székesfővárosba közlekedni ... "
Állítólag napi másfél millió autó közlekedik a székesfővárosban.
Most vagy majdnem az összes bp-i lakos rendelkezik autóval és használja is, vagy valami más is befigyel.
Autóból ugyanis 2000000 körüli a forgalomban lévő egész Mo.-n.

Szendwich 2008.05.18. 17:01:35

Tegnap delelott elugrottom poros kisvarosom egyik meg nyitvalevo uzletebe. Ahogy elindultam itthonrol es kikanyarodtam a foutra, rogton lattam, hogy a busz megalloknal kialltak a rendorok, es szedik ki az autosokat a forgalombol. Ep egy nem tavaly nyaron barnult illetot igazoltattak egy szakadt Golf2-el amikor elhaladtam mellettuk. Szigoru 50-es tempoban, erdekes modon mindenki pontosan annyival ment, nem sietett senki sehova...
10 perc mulva - dolgom vegeztevel - mar docogtem is hazafele. Eszben tartva, hogy a rend eber orei figyelnek. Vegig a varoson 50-60 koruli tempo, majd ott lassitok. Rengeteg ember, biciklis. Ahoz az emelkedohoz ertem aminek a tuloldalan igazoltattak a zsaruk, amikor is egy bohom nagy zold Pajero Picup belemaszott a hatsomba. Ami akkor nem igazan zavart. Szoval felertem az emelkedore, amin vegig zaro vonal van, mert egy S kanyar van a tetejen. Ereszkedtem lefele, meg mindig zaro vonal, az aljan a dombnak pedig egy enyhe jobb kanyar, ami a jobb oldali epulteknek hala nem belathato. Ep ezert bujnak el ode a rendorok is. Na ezen a ponton a ficko ram elozott. Mar mosolyogtam is, hogy ekkora balfasz nincs, majd magyarazkodhat pillanatokon belul. Egy masodperccel kesobb lattam, hogy a rendorok mar elmentek a helyukrol...
Pedig legszebb orom, a karorom :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.05.18. 18:49:41

... mert nincsen benne irígység! Az idézet vége :)

phu 2008.05.19. 07:57:48

Most miért mondjátok, hogy csak az értelmetlen 30-as tábláknál trafiznak a rendőrök? Nem is igaz, vasárnap találkoztam mással is. Mogyoród, autópálya felhajtó. Lejtő, majd stop tábla van a becsatlakozásnál. Itt az ember lelassít, szinte megáll, amikor már látja, hogy jön-e valaki. De a lejtőn nem áll meg teljesen az autó, még gurul egy egész kicsit. És akkor ott áll a rend éber őre, aki nem tűri a kresz legenyhébb megszegését sem, és kioktatás után húszezerre büntet. Mindenkit, mert amíg ott álltam senki nem áll meg teljesen a táblánál. Hát költse gyógyszerre.
Azt nem tudom, mennyire büntet, ha tényleg nem is lassítok.
Mától eggyel többen utálják a szemét pénzbeszedő, de rendet tartani nem is akaró fakabátokat. Remélem ez volt a céljuk.

VOGAben 2008.05.19. 10:06:29

Ha stopnál nem állsz meg,a világ bármely pontján megbüntetnek.
De bammeg a 20000-et kicsit sokallom érte...

Az S500-ast a bontónak adja csak tovább a majom. Én nem iratnám át az tuti. Bagóért lehet venni működőképes darabot. De józan ésszel a franc tartaná fönt.

Johnny336 2008.05.19. 10:39:15

Engem valszeg most fotóztak le, M3-on. 100-as tábla ki volt rakva, ugyanis esőben csúszik ott az út. Mivel egy kis völgybe mentem le, aztán kellett feljönnöm, hagytam meglódulni az autót. Aztán ott álltak a tripod mögött a kukásmellényben a rend éber őrei. Elkaptak egy notórius gyorshajtót, aki merészekedett 100-as táblánál, verőfényes napsütésben, 110 körül menni.
Ha bünti jön befizetem, mást nem tudok tenni, illetve elismerem, hogy szabálytalan volt, amit tettem.

Bár furcsa, hogy a nyílegyenes szakaszon, ahol jó messzire el lehet látni, senki nem mérte, hogy betartják-e a 130-at - elég sokan húztak el mellettem 180-200-as tempóval. Ők gondolom nem veszélyesek... :)

larrodan 2008.05.19. 10:40:31

Minap sétáltam épp hazafelé. ELkövettem azt a hibát, hogy a zöld jelzés mellett megpróbáltam átkelni a zebrán. (bocskai-fadrusz nagy kereszteződés, középről a bocskai páros oldalára). Amikor is egy kedves autós nagykanyarban fordult volna át a fehérvári felé tartó sávba. Kit érdekel, hogy nekem zöld a lámpa, hogy be van állva az egész és dugó van. Sietett a lelkem, le kellett dudálnia a zebráról. És még Ő volt felháborodva mikor mutattam neki a gyalogos átkelő még mindig zölden világító lámpáját. Ezután nemes egszerűséggel a nemzetközi kar(ujj)jelzéssel adta tudtomra, hogy elmehetek az anyámba. Hasonlóképp reagáltam, neki is legyen szép napja, és tekeredjen fel az első fára. Remélem a kedves KIK-440 rsz. autósunk azóta nyugtatókon él, mert ez a forgalom nem neki való, és ép ésszel nem fogja bírni....

Majjom 2008.05.19. 11:54:04

Én régóta vezetek. Autót, motort, mindent.
Még sosem láttam olyat, hogy egy szabálytalanul átmenő gyalogos miatt balesetveszélyes helyzet alakuljon ki. Még sosem láttam az úton szabálytalanul áthaladó galogost. Sosem fordult még elő, hogy olyat láttam volna, hogy úgy tolnak le egy babakoscsit az útra, hogy közben az anyuka hátrafele néz, és dumál.
Mindíg az autós a hibás. Egyáltalán minek van?

Slambuc 2008.05.20. 06:49:08

Kedves Majjom !
Láthattál szabálytalan gyalogost. Olyat is, amelyik "hátrafele néz, és dumál". De a zebrán elsőbbsége van. Feltétlenül. Akkor is, ha sietsz, és sért téged, hogy ő meg nem. Egyébként, ha szabálytalan is, vigyázz rá ! Te vagy a "képzettebb", gyorsabb, és erősebb.
Én is sokat vezetek, mielőtt elküldesz anyámba "köcsög" gyalogospártiként.
Üdv !

majdazteneldontom (törölt) 2008.05.20. 07:50:37

Kedves Slambuc!
Mifelénk téged öhönnek hívnak.
Egyébként egyetértek veled! :)
Üdv

carlex 2010.04.18. 17:40:37

Sziasztok! Soltvadkert környéki(Kiskőrös) lakos vagyok, de a feleségem vadkertről származik. és a VAS-111 rendszámú autó tulajdonosa (ami egy s500-as Mercedes) Vass A., de mindenki csak "Bandi"-nak hívja!:D Kopasz, nagydarab ember, nem mondanám bűnözőnek, kisebb törvénysértései biztos voltak és nem kemény munkával keresi a kenyerét(régen fuvaros volt, most ajtókkal, ablakokkal bizniszel:D), de büntetlen előéletű magyar ember! Az intelligencia szintje átlagos, nem "hülyegyerek", de nem is mondanám intelligensnek!:) Kicsit beképzelt, nyers ember, de igazából korrekt és nem az a tipikus kopasz, kigyúrt paraszt! Egy szép fiatal lánya és egy nevelt fia van, akiről inkább ne beszéljünk... Ennyit tennék hozzá!:D Üdv.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása