Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Jönnek a fontos emberek!

2008.05.19. 13:12 :: SilentSound

Budapesten nem ritka, hogy akár csúcsforgalom idején is lezárnak egész utakat, Dave07 szerint jóval hosszabb időre, mint ami indokolt lenne és sokszor egyben fölöslegesen is. Ilyenkor pedig a többi párezer autós nem is tehet mást, mint hogy vár és bosszankodik, amíg elhalad az a 4-5 autóból álló konvoj.
Én az Astoriánál dolgozom és elég sűrűn hallunk rendőri szirénát delegációk miatt ,vagy amikor a fekete autós csapat pl. ebédelni megy a várba. Ez rendben is lenne, csak néha kb. 10 perccel a konvoj előtt lezárják a kereszteződést, had szivjon mindneki, és álljon meg a sor az Örsig.....



A kedvencem a múlt heti eset volt amikor jött a rohammentő, és őt is megállitották kb. 5 percre... mig el nem mentek a külföldi elvtársak!!
Biztos én vagyok a naiv, de nem lehet a mai high-end kütyükkel (CB, GPS stb.) kicsit pontosabban belőni ezeket a menetekek, hogy ne 8 hanem csak max. 2 zöldet álljanak végig a kocsik?

Ma pl. arra lettem figyelmes hogy egy sziréna folyamatosan szól. Kinéztem és azt láttam hogy egy rendőrmotoros áll a kereszteződés közepén és áll a forgalom. Kisvártatva megjelent egy Ferrari konvoj kb. 8-10 autó osztrák rendszámmal és áthaladtak a kereszteződésen előttük utánuk motoros rendőrök.....

Eddig csak sejtettem de most már biztos vagyok hogy ez a korlátlan lehetőségek hazája mert itt mindent lehet, akár mentőben meghalni is mert valami diplomata baromi éhes és nem bir 1 lámpát sem várni egész Budapesten.

59 komment

Címkék: budapest biztonság közlekedés autó rendőr dugó útlezárás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

potha 2008.05.19. 13:18:56

Gyökér politikusoknak ez fontos...
Pedig mindegyik ugyanolyan sőt talán szarabb ember mint mi...
Attól tartok h itt politikai vita fog egyébként kirobbanni :D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.05.19. 13:21:48

Akkor most ragadnám meg az alkalmat, hogy megkérjek mindenkit a politikailag korrekt és független kommentek írására, személyeskedés és pártok szapulásának mellőzésére. Ne csináljatok nekem plusz melót. :)

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél 2008.05.19. 13:28:24

Rosszul tudjátok, mi miért történik.

Azért kell a hosszú zárás, hogy közben minden kereszteződésben jó sok ember gyűljön össze, és az üres utakon gondtalanul suhanó delegációk nagggggyyyyyon fontos tagjai megtekinthessék, hogy a baráti Magyarország fővárosának lelkes lakossága nagy számban felvonulva köszöntötte a baráti Zimbabwe törzsfőnökeinek és varázslóinak sokat látott és megbecsült küldöttségét.

Charlie Drop 2008.05.19. 13:28:36

Kiváncsi lennék mi a hivatalos álláspont az ilyen esetekre...

Gabo1000 2008.05.19. 13:30:54

Elvileg ez nem a politikusoknak fontos hanem az országnak amiben te is élsz. Sajna itt inkább az a baj, hogy a tájékoztatás nem megfelelő. Ha védett személyről van szó pl akkor nem lehet megcsinálni, hogy két lámpaváltás biztonsági szempontból nem járható hiszen ha mondjuk megáll egy Kamaz a kereszteződésben esély sincs arra, hogy a delegáció másik útvonalon haladjon el.

Gabo1000 2008.05.19. 13:32:51

Ez a mondat nem lett túl magyaros:(

EBEUSS (törölt) 2008.05.19. 13:50:44

Engem egyszer akartak megállásra kényszeríteni az Erzsébet hídon valami konvoj jövetele miatt. Nem álltam meg. :) Aztán elém vágtak a motoros rendőrök, besatuztak, de aztán újból elindultam. Újabb próbálkozás, ugyanolyan sikerrel... Na, ez a véleményem a sok köcsög politikusról, és kb. ennyire segítem őket, bármiről is legyen szó! ;-)

Ocsy 2008.05.19. 13:52:11

"Védett személy" :LOL Namármost, nálunk demokrácia van, vagy mifene, a nép uralkodik, nincsenek királyok meg császárok, mindenki egyenlő. Másrészt a demokrácia velejárója, hogy a bűnözök is szeretnek szanaszéjjel kolbászolni, az elmebetegekkel karöltve, így bármikor jöhet egy ámokot futó, aki elkezd lövöldözni az utcán. Tehát mindenki veszélyben van. Tessékmondani, lehetnék én is "védett személy"? Nem lopok, viszont tetemes mennyiségű adót fizetek, és nagyságrendileg ugyanakkora veszélyben van az életem az uccán, mint ezeknek a naplopóknak. És dugóban sem szeretek ülni.
Azon viszont határozottan gondolkodok, hogy veszek egy kék villogót, és hevenyészett mozdulattal bedobom a kalaptartóra (persze nem kapcsolnám be, mert az szabálytalan, és persze csak menet közben lenne ott: nem kockáztatom meg, hogy emiatt egy hirtelen jött ötlettől vezérelve felborítsák és felgyújtsák az autót a parkolóban). Ahogy elnéztem, egész nagy riszpektje van... Mindjárt kevesebb idióta villogna, meg dudálna, meg anyázna mögöttem. :-)

Káposztakukac 2008.05.19. 13:52:33

én is gyakran vagyok látom a politikuskonvojokat. azért azt gyorsan fűzzük már hozzá, hogy ha ténylegesen lezárnak valamit a forgalom elől, akkor azt nem Andorra ebnyilvántartási államtitkár-helyettes asszisztensének teszik, hanem az esetek túlnyomó többségében valami igazi VIP-ról van szó. a rohammentős példa viszont durva,bár nem tartom kizártnak, hog yaz illetékesek azért megkérdezték, hogy tényleg élet-halál kérdése-e a mentő továbbjutása vagy csak siettek vissza ebédelni a mentőállomásra.
rendőrségi kiséretet meg lehet kérvényezni, persze nem ingyen. ha nem jár a forgalom jelentős korlátozásával, akkor általában meg is adják mindenkinek.

Káposztakukac 2008.05.19. 13:54:20

ebeuss: most gratuláljunk, hogy ellenszegültél a rendőrségi szervnek? jó poén volt? poénból nem vittek be 3 napra?

Johnny336 2008.05.19. 14:01:32

De minek hatalmas konvoj? Biztonsági szempontból?
Egyszerűbb lenne venni egy fehér F Astrát, körbefólizáni, DTM-véget rárakni, meg Streetracing matricát, és szépen elvinné az adott embert. Buszsávon át, bicikliutat igénybevéve. Senkinek nem tűnne fel, mert amúgy is ezt csinálják ezek a tuninghuszárok. Fasz se gondolná, hogy éppen most viszik a Ferkót a menzára... :)

EBEUSS (törölt) 2008.05.19. 14:03:38

Káposztakukac: Leszarom, hogy gratulálsz vagy nem, leírtam a véleményem, és elárulom, hogy vittek már be 2 hétre is! Mostanában fizetik a milliós kártérítést! Nem kell mindentől beszarni, te beszari szar! ;-)

ex-dr. vuk 2008.05.19. 14:07:09

Mondjuk en a vasuti atjaros dolgokat sem ertem: miert kell 10 percig allni, mert jon a vonat? Nem tudjak elore, hogy mikor fog odaerni? Nem eleg 30-40 mp-el elotte lecsukni a sorompot?
Vajh nem ezert mennek at annyian a vasuti piroson is?...

Amcsiban nem szaroznak... Ha ott elkezd kolompolni az atjaro akkor mar TENYLEG nem erdemes ramenni a sinre, mert ha nem szeded a csulkeidet bedaralnak.

Johnny336 2008.05.19. 14:13:02

Én azt szeretem, amikor nem fér be a vonat rendesen az állomásra, ezért foglalton hagyja a sínt. Aztán ha vár félórát, akkor te is a kocsival. Ha többet, akkor megfordulhatsz, és kereshetsz más utat.
Mondjuk van más megoldás is. Ne szüless rossz oldalra :)

EBEUSS (törölt) 2008.05.19. 14:13:27

Igen ez pontosan annak az esete, mint a felesleges tábláknak! Érdekes a teli piros lámpába ritkán száguldanak be a barmok, mert tudják, hogy nem poénból piros.

Káposztakukac 2008.05.19. 14:16:51

ebeuss: nem szarok be semmitől, főleg nem egy ilyen kis picsától, mint te. még ha nem is vagyok úriember, szívesen végighúznám a pofádat az aszfalton.
jah, mesélj már, miért is vittek be? 2 hétre? lehet, hogy nálad ennek már rendszere van? nem bírsz a seggeden ülni, nem kaptál otthon elég figyelmet/szeretetet, most meg ilyen akciókkal pótolod be? a milliós kártérítést meg nem hiszem, az már szerepelt volna a médiában és én is nagy valószínűséggel értesültem volna szakmámból fakadóan arról, hogy ennyi kártérítést kell fizetnie a rendőrségnek. ne tegyünk már úgy, mintha ez mindennapos lenne.

Secnir 2008.05.19. 14:19:41

"Jönnek a fontos emberek!
2008.05.19. 13:12 :: SilentSound"
"SilentSound · 2008.05.19. 13:21:48
Akkor most ragadnám meg az alkalmat, hogy megkérjek mindenkit a politikailag korrekt és független kommentek írására, személyeskedés és pártok szapulásának mellőzésére. Ne csináljatok nekem plusz melót. :)"

khm-khm.
a cikk címe (tartalma) és a kettes számú komment nem üti egymást véletlenül? :D

EBEUSS (törölt) 2008.05.19. 14:22:35

kukacka: Egyrészt nem pics vagyok, de látom te még új vagy itt! Másrészt nem fogok neked magyarázkodni, de annyit elárulok, hogy banki csalás volt a gyanusítás, de nem állta meg a helyét! EGyébként a média is írt róla, akár be is linkelhetném neked. A kártírétés meg egyelőre csak 500e Ft, de fellebeztem. Szóval majd ha jogerős lesz, akár át is küldhetem, te fasz!

107! 2008.05.19. 14:27:26

Vártam ezt a témát, csak nem akartam én felhozni! :-)

Az a probléma, hogy nem értitek meg, hogy ez is egy szakma. Vannak fortélyai, lehet jól és rosszul csinálni... Nagy különbség, hogy ha valaki nem ért az autószereléshez, akkor mással csináltatja meg a szekerét. Viszont a focihoz, az autóvezetéshez, a rendőrséghez, és az ország irányításához mindannyian "értünk"!

Azért kell annyival előbb lezárni azt a kereszteződést, hogy teljesen szabad útja legyen a delegációnak. ha csak az utolsó pillanatban zárják, akkor rengeteg autó beszorulhat eléjük.
Nem csak a politikát kell ebben látni (bár ha valaki azt akarja, akkor azzal közlöm, hogy ezek főként külföldi politikusok, akiket nem kell hivatalból utálni) Ha másért nem is, de azok a rendőrök, akik biztosítják a konvoj elejét (leszorítják Ebeuss-t) elég nagy sebességgel érkeznek, és kényelmetlen lenne nekik egy nagy "Kama3" az út közepén... (vagy a keresztbe átvágtató rohamkocsi is)
Az, hogy ki mekkora küldöttséggel jön (lsd: múltkor a 100 kínai), már más kérdés. Egy biztos az ilyesmi világszerte egységes művelet. Ezt sajnos így kell csinálni.

Ja és nem a kereszteződést lezáró rendőr tehet róla, ezért nem is vele kell vitatkozni! (A legutóbbi ilyen eset 17 órát vett el az életemből porban, szmogban, melegben, és végig talpon valamelyik csomópontban. Mi sem szeretjük, de ez van.)

MrZed001 2008.05.19. 14:27:50

Egy apró észrevételem lenne.
Hogy is írják Amerika fővárosának a nevét Neu York vagy New York.
Egyik se, Washington !
Miért is nem a legnagyobb város a főváros? És itt miértis? Miért nem lehet kiköltöztetni a teljes naplopó bandát valahova BP mellé, ott kiépíteni nekik eleve egy külön sávot és nincs gond ?!?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.05.19. 14:30:43

Secnir 2008.05.19. 14:19:41
Szerinted hol üti egymást a kettő?

Gabo1000 2008.05.19. 14:31:41

Ebeuss, jó a stílus, egyszer majd jól fellök vmi bizonsági autó és kapod a törött csontjaidért a milliókat, tényleg megéri???
A védett személyek (5 magyar+ külföldiek) azért védettek mert erről így szól a törvény. Nem a személyük hanem a beosztásuk miatt. Mindenkinek az az érdeke, hogy az idelátogató külföldi érezze, hogy partnerként tekintjük. Minden országban így van ez gondolom ott is hőbörögnek. Persze lehet csinálni másként is, akkor majd azt mondják a külföldiek rólunk hogy igaz bunkók vagyunk mert még ennyit sem tudunk megszervezni. Az Opel Astrás megoldás jó ötlet, golyóálló bírja a sebességet és remek komfortérzete van a bennülőnek, Álmaid autóját ha jól dolgozol hamarosan megveheted.
Ha szeretne valaki kéklámpázni, hát oda kell menni dolgozni. TÉnyleg nem értem hogy miért nem lehet türelemmel végigvárni azt a kb 10 percet.

Secnir 2008.05.19. 14:38:33

már harminc hozzászólás és máris ketten egymás torkának ugranak.
ma sem fogok unatkozni délután...

Johnny336 2008.05.19. 14:39:06

Ha olyan nagy emberek, járjanak helikopterrel a város felett. Nincs dugó, nincs anyázó nyárspolgár, nem kell féln ia beragadó Kamaztól, max. a Stingertől. De szerintem felénk az nem igazán elterjedt fegyver még :)

Johnny336 2008.05.19. 14:41:21

Gabo100!

Nem golyóálló. De ki kezd el lövöldözni egy fehér civil Astrára?
Ezzel az erővel menjenek tankkal, mert azt a páncélököl sem nyitja fel... :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.05.19. 14:44:24

Johnny: Mondjuk aki kap egy fülest, hogy az illető a páncélozott Audi helyett egy fóliázott Astrában utazik az, akit valamiért ki akarnak nyírni...

Secnir 2008.05.19. 14:46:06

hát a "jönnek a fontos emberek", amivel a politikusokra utalsz, hogy beszéljük ki őket, illetve a "pártok szapulásának mellőzésére".
ez szerintem erősen ellentmondó.
de ha nem, akkor nem. akkor halgassuk EBEUSS-t, és Káposztakukacot.

amúgy Mr. Zednek igaza van. a nagyobb terheltségű közig. központokat szépen kitelepíteni Bp-ről. pl. parlamenti ülések Vecsésen, külföldi véndögök fogadása Tökölön (reptér is van), APEH Budaörs (reptér ott is van), HM Taszár, BM Üllő-Gyál-Vecsés szentháromság.
A többire várom az ajánlatokat.

Johnny336 2008.05.19. 14:47:01

Vagy megkenhetik az egyik biztonsági embert, hogy nyírja ki, szépen csendben. Lehet összeesküvés-elméleteket gyártani. Csak egy kis fantázia kell.
Sőt, mi van akkor, ha direkt elhíresztelik, hogy fehér Astrában utazik át a városon, mert a fickót mindenki utálja, legalábbis a Szonda Ipsos szerint :)

Zoli 2008.05.19. 15:03:20

EBEUSS: nagy cselekedet lehet motoros rendőr felszólítása ellenére továbbhaladni. Gratulálok, büszke lehetsz magadra! Jól megadtad nekik.

Gondolom úgy vagy vele, hogy neked senki se dirigáljon. Persze, nem is kell tiszteletben tartani az előírásokat. Minek...

Lacaca 2008.05.19. 15:18:44

"Mostanában fizetik a milliós kártérítést"
"A kártírétés meg egyelőre csak 500e Ft, de fellebeztem."

Hehe! Elrejtettünk néhány ellentmondást.
Aztán kiderül, hogy valóban besatuztak a rendőrök. 2-vel előtte és felhúzott ablaknál motyogott valamit. Csak ugye az idő múlásával arányosan szépülnek az emlékek.

Casillas86 2008.05.19. 15:31:02

Csak állomás közelében lévő vasúti átjárónál kell 10 perceket várni a vonatra, ott ugyanis a személyzet kezeli a biztosító berendezést, és ők sajnos nem tudják mp-re pontosan mikor érkezik a vonat.

Viszont a vonatnak csak akkor tudnak az állomás bejárati jelzőjén szabad jelzést adni, ha az útátjáró már legalább 1 perce tilos jelzést mutat. És erre még rájön amíg odaér a vonat, ugyebár.

Johnny336 2008.05.19. 15:37:41

Nem is azzal van a gond. Legyen túlbiztosítva. A vonat nem játék. Nagyon nehéz, gyorsan közlekedik, és nem tudja kikerülni az akadályt, csak begyalulni.
Igazából azt utálom, hogy Rákospalotáról Újpestre vagy Angyalföldre négy lehetőség van átjutni. Egyik vasúti kereszteződés (Budapest-Vác, Szob, Veresegyház viszonylat), reggel mindig dugó van ott, mert nem lehet átjuni, egy darab sáv van.
Hubaytól felüljáró. Ott két sáv van, de a Szentmihályi úttól áll a dugó, egészen a Váci útig.
A BVSC-nél, Rákos rendezőnél a kereszteződés. Nem kell mondani, milyen vonatforgalom van ott.
Vagy Róbert Károly krt. Ezt sem kell bemutatni senkinek.

Na nekem ezzel van a bajom. :)

Rocko- 2008.05.19. 15:39:30

kár, h nem az anyjukért ment a mentô.

KopaszMercis 2008.05.19. 15:43:06

EBEUSS 2008.05.19. 13:50:44

"Engem egyszer akartak megállásra kényszeríteni az Erzsébet hídon valami konvoj jövetele miatt. Nem álltam meg. :) Aztán elém vágtak a motoros rendőrök, besatuztak, de aztán újból elindultam. Újabb próbálkozás, ugyanolyan sikerrel... Na, ez a véleményem a sok köcsög politikusról, és kb. ennyire segítem őket, bármiről is legyen szó! ;-)"

Ebeuss: te kurva kemeny vagy. A bilin is már elengedett kézzel ülsz?

bervas · http://mt10.blog.hu 2008.05.19. 15:43:35

Úgy emlékszem, valóban vannak autók, ha nem is streetracing matricás fehér Astrák. No, eléjük tényleg nem jó odaállni vagánykodni.

bervas · http://mt10.blog.hu 2008.05.19. 15:45:31

(Az olasz és a francia szolgálatok V6-os, V8-as tuningolt mikro-és makrobuszait nem említem. Nem, nem dízelek.)

EBEUSS (törölt) 2008.05.19. 16:02:05

Na, még a NET is lehalt, így nem tudtam tovább szórakoztatni a közönséget, főleg Secnirt! ;-)

KopaszMercis: Ilyen névvel jobb ha hallgatsz, te apuci kocsijával közgázra járó, Te! :DDD
Egyébként hello! ;-)

Lali_ 2008.05.19. 16:04:34

Mondjuk azt én speciel nemvágom, hogy ha egy szirénázó rendőr és egy mentő találkozik egy kereszteződésban akkor kinek van elsöbbsége...Mert ez a mentőleállítós dolog ilyen volt végülis...

Gabo1000 2008.05.19. 16:14:51

opera11!
A rendőrnek ez egyértelmű hiszen ő jogosult a forgalmat irányítani.

MrZed001 2008.05.19. 16:15:58

"a nagyobb terheltségű közig. központokat szépen kitelepíteni Bp-ről. pl. parlamenti ülések Vecsésen, külföldi véndögök fogadása Tökölön (reptér is van), APEH Budaörs (reptér ott is van), HM Taszár, BM Üllő-Gyál-Vecsés szentháromság."
Maga a kormányzati negyed létrehozása nem volt rossz ötlet, node nem a lehető legdrágább pest központi helyre kell tenni, ahol már így is döglődik a közlekedés.
Válasszanak egy környező települést, alakítsanak ki 2x3 sávos gyorsforgalmit oda (1 sáv nekik ugyebár [gonosz])
Ott van Vecsés-Monor: ott a reptér, M0-tól délre pesti oldalon 10 km-en belül több hely is lehetne ha már dunamániásak, ha nem a legjobb talán M5-M0 találkozásától kicsit délre Ócsa előtt iszonyat nagy szabad és OLCSÓ tér van ... sorolhatnám. És azért pesti oldal, mert feleannyiba sem kerülne NEKÜNK.

autosave 2008.05.19. 16:35:30

A világon mindenhol a belvárosban vannak ezek a szervek. A pusztában a tanyának van a helye, a városban pedig az irodáknak...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.05.19. 17:09:23

autosave: Nem, nincsenek mindenhol a belvárosban...

cso zsi 2008.05.19. 17:19:07

" autosave 2008.05.19. 16:35:30
A világon mindenhol a belvárosban vannak ezek a szervek. A pusztában a tanyának van a helye, a városban pedig az irodáknak..."
Na ja.
Az USA-ban Washingtonban egy Csepel-szigethez hasonló képződményen (két folyó találkozásánál).
Ausztráliában vándorolt, majd önálló városállamként Canberra egy félig vízzel határolt helyen.
Igaz, ezek jóval fiatalabb társadalmak, mint az európaiak.
Ha már nálunk kormányzati negyedet akartak csinálni, azt tényleg nem a Belvárosba kell rakni, a meglévő tömegközlekedés tönkretételével.
a helikoptert is feltalálták már, a repülőtérről elég sok helyre lehetne vinni a VIP vendéget, ahol kisebb fennakadást tudna okozni a szállítása.
Állítólag könnyen kilőhető, ellenben nehezen behatárolható a merénylő helye.
Ne mondja nekem senki, hogyha az Üllőin 4-5 autóból/háztetőről meglövik a VIP járművét, akkor jobban érzi magát bárki is, hogy lesz elfogott elkövető.
Attól még a VIP a levesbe megy, az ország meg a süllyesztőbe.

A városban nincs helye az irodáknak. Nem csak politikainak, lassan már semmilyennek. Ennek ellenére épülnek az üvegházak, amikben sajnos jól látszik a kihasználatlanság.

korsren 2008.05.19. 19:48:11

EBEUSS_: te egy nagyon szar ember lehetsz, nagyképü kis pöcs. Ja, és a qrva anyádat hazudozz te takony. :-)

EBEUSS (törölt) 2008.05.19. 20:04:14

Te meg egy igazi jófej lehetsz! ;-)

Lófő (törölt) 2008.05.19. 20:08:37

Én már egyszer voltam VIP,két motorosrendőr felvezetett az egész pesti alsó rakparton.
A népek intengettek és kiáltozták:-Né a Dzsórdzs Klúni!

Pelikán József 2008.05.19. 22:22:13

Na lőttek a nyugodt alvásnak. Beugrottak a régi emlékek...

Perillustris 2008.05.20. 00:28:52

Azért egy mentőt feltartani akár 1 percre is... Ne már!

Géza 2008.05.20. 01:51:51

hm, sok BM csicskából kinézem, hogy megmondták nekik, semmi nem mehet át, és ebbe a mentőt is beleértették. Pont olyan, mint amikor megmondták hogy a söpredék van az utcákon, és gumilövedékkel szájbalőtték az édesanyjukat...

fm! 2008.05.20. 08:22:26

Pár éve tartottam hazafelé a jó kis 86-oson, épp valamelyik faluban jártam, és az egyik jobb kanyarban egyszer csak azt látom, hogy egy kék villogós fekete audi-merci konvoj jön szembe, de közülük az egyik félig az én sávomban. Kb. 100-al mehettek át a falun, épp annyira volt időm, hogy elrántottam a kormányt és le a padkára.

Eléggé csodálkoztam ezen a módszeren, de beszélgettem egyszer egy, a kormányőrségben dolgozó jóember apjával és ő mesélte, hogy azért kell ennyire agresszívnak lenniük, mert az emberek többsége vagy észre se veszi hogy mi van körülötte vagy csakazértsetérekki hiábavillogsznekemkéken típusba tartozik. Ha nem térsz ki, simán beléd megy a felvezető autó, a többi meg hajt tovább. Utána meg magyarázkodhatsz ahogy akarsz...

tangara 2008.05.20. 10:08:08

Itt nem azzal van főleg gond, hogy 10 percre lezárnak egy kereszteződést. Hanem azzal, ha pl ezt csúcsidőben teszik. Ugyanis az a 10 perc megállás a környék teljes forgalmát bénítja. Igazából ilyenkor a legdühítőbb, hogy nem tudod, iért álsz. Nyilván nem lehet előre megmondani, merre mennek, tehát a rádiós tájékoztatás kilőve. A helikopter, az alternatíva, de 100 főt már érdekes lenne így cipelni (persze minek jönek ennyien. Talán az egyik módszer, ha igyekeznek csúcsidőn kívül szervezni a konvojt, így jóval kisebb a kár. Ezt viszont egy olyan bandától én nem várom, aki képes volt péntek délután csúcsidőben lezárni a pesti alsó rakpartot, a béke napja, vagy mi miatt. 3 napos hétvége alatt nem ért volna rá a dolog, ááá. Bezzeg, ha én szerveznék valami tüntetést mondjuk a hungária kőrútra szerda du 4-8ig, 3 sávra, tőlem megtagandák, a forgalom indokolatlan korlátozása miatt. Na most akkor hogy is van ez? Ráadásul valami elmebeteg kitalálta, hogy zárják le budán egyszerre az alsó, és felső rakpartot. Na emberek, ez ellen tüntessünk!

Perillustris 2008.05.20. 13:08:08

Videjokonferencia kell!

misikeeh 2008.05.20. 13:57:53

tangara 2008.05.20. 10:08:08

Na, ott tele volt a faxom. az isten/allah/jahve bacca szájba azt a barmot, amelyik azt kitalálta.
Szóval Dél-Buda közlekedését most rendesen kinyírták.
Valakinek van-e javaslata Budaörs-Zugló viszonylatra?

Páneurópai Harci Kos 2008.05.20. 16:15:23

Megy a rinyálás, holott sima átlagpolgárok sem engedik el a mentőt vagy a tűzoltót. Jön a jármű, aztán még csak le se húzódnak.

És ahogy nézem néhányan ki vannak bukva a rendőreinkre, pedig az itteniek,mondhatni kesztyűs kézzel bánnak a néppel, nem úgy mint mondjuk az Orosz, vagy Koreai, esetleg Kínai rendvédelmi szervek:D

107! 2008.05.20. 16:58:57

Géza 2008.05.20. 01:51:51
"...BM csicskából kinézem, hogy megmondták nekik, semmi nem mehet át..."

Igazi hülye vagy! Bár mennyire is hihetetlen éppen azért lettünk rendőrök, amiért mások tűzoltók, vagy mentősök. Segíteni akarunk, még ha az ilyen tefélék próbáljátok is ezt máshogy feltüntetni. És képzeld a mentőt az utolsó előtti pillanatig átengedjük. Azt viszont ne várja senki, hogy be fogom engedni az előjelző motorosaink elé, hátha beledurrannak, vagy esetleg a konvoj közepén engedjem át? Egy perccel sincs tovább feltartva a mentő, mint ami a legszükségesebb!

GézaSupport 2008.05.20. 18:25:06

Ugyan Géza, te is tudod, hogy van egy csomó bunkó, aki imád hülyeségeket postolni, és még nem múlt el 12.
/ignore oszt kész

rivera 2008.05.20. 18:49:40

eh, reklamáltok pedig moszkvában keményebben mennek a dolgok, mikor putyin fővezér a kremlbe megy lezárnak mindent, a fent maradókat lesöprik páncélautókkal, majd 2oo km/h val elrobog a konvoj. ehhez képest mi vagyunk svájc

fm! 2008.05.21. 09:08:00

Úgy mesélték nekem, hogy Moszkvában Putyinnak van egy külön középső sávja a 2x4 közepén és abban csak ő mehet, senki más! Ott szoktak rongyolni ezerrel, nem is megy oda senki, mert tényleg páncélautó megy elől. :)

volante · http://volante.blog.hu 2008.05.21. 16:34:57

Állítólag - legalábbis elvben - az állami vezetők "elsők az egyenlők között". Rendszeresen ezt hirdetik magukról, hol így, hol úgy. A nagy egyenlőség jegyében nekik legalább úgy kéne szívniuk a dugóban, mint nekünk. Nem tudok elképzelni olyan fontos politikai eseményt, amely miatt meg kell állítani a rohammentőt.

1-2 éve éppen az Astoriánál láttam, hogy egy villogó mentőautó behajtott a kereszteződésbe, egy protokollkonvoj pedig jobbról szintén így tett. Mindkettő satufék, hosszú másodpercekig tartó tanakodás, aztán a politikusok voltak kegyesek elengedni a mentőt.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása