Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Forró nyomon, hiába

2008.05.26. 12:35 :: Kisikasa

Mikor balesetet látunk közelről, legtöbbször az ijedelem a nagyobb, de Janó hidegvérét megőrizve rögtön telefont ragadott, hogy értesítse az illetékeseket, akiknek együttműködésével korántsem volt elégedett.
Április 3-án kora délután az M0 felől az M5 pályán jöttem befelé Pestre amikor észleltem, hogy az előttem haladó Volvót egy szabálytalanul előző kamion kitaszít a belső sávból rá a füves elválasztósávra.



Szerencsétlen Volvós leáll a kocsi oldala végig szántva a kamionos pedig hajt tovább, utána eredek telefonálok a rendőrségnek. Ön a rendőrséget hívta, ön a rendőrséget hívta... kb 5-ször hallom majd végre kicsöng felveszik, elmondom hol mit láttam, a pontos helyszint sajnos csak nagyvonalakban tudtam azonosítani mondtam neki hogy még a Metró áruház előtti szakaszon volt az eset, valószínű a sértett is bejelenti a balesetet én követem a kamiont, erre azt mondja: " ez nekem kevés, kapcsolom a Soroksáriakat" .

Újabb fél perc felveszik a telefont újra elmondok mindent, kérdés: " Ön látta a balesetet?" válasz " igen láttam, a kamion még mindig itt megy előttem be tudom mondani a rendszámát" .. "akkor mondja"  "a kamion szlovák RV-320YC és most értünk a M5 végére az Üllői ut felé megyünk" utána még egyeztettük a rendszámot majd feljegyezte a nevem és elérhetőségnek a telefonszámom és utána letette, én pedig csak nézek ki a fejemből, gondoltam csak megkér ha tudok maradjak még a vonalban és jelezzem merre járunk amíg egy járőrkocsi odaér. Úgy látszik a rendőrség számára nem fontos a gyors megoldás, kíváncsi vagyok hol fogták el ha egyáltalán elfogták!

55 komment

Címkék: közlekedés autó baleset rendőr veszélyes autópálya kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paladin 2008.05.26. 12:40:51

No komment Magyar királyi rendőrség. Mást nem is várok tőlük.

Secnir 2008.05.26. 12:51:05

a rendőrnek azt kellett volna mondani:
"megpróbáltam leszorítani az útról, de kidugott egy pisztolyt az ablakon, nem merem tovább követni"

vagy

"teccik hallani? az ön édesanyját szidja szlovákul, én kicsit töröm, de tudok fordítani"

vagy

"kilőhetem a bal hátsóját?"

esetleg

"megelőzöm, és satufékezek, hogy megálljon, jó?"

Casillas86 2008.05.26. 12:51:39

A levél megszületése óta már jogerős ítélet is születhetet, akár. Csak azt nem értem, egy ilyen levelet miért nem úgy tesztek ki, hogy visszaemaileztek a levélírónak mi lett a sztori vége. Közel 2 hónap alatt csak lett valami.

potha 2008.05.26. 13:02:17

Én tudom hol fogták meg, hiszen láttam: SEHOL!!!

erről ennyit...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.05.26. 13:04:45

Casillas: Visszajeleztem neki, mikor tudtam, hogy ma ez fog kikerülni. Ha történt azóta valami, akkor gondolom meg fogja írni, ha akarja. De ha most elkezdeném faggatni, hogy mi volt azóta, akkor megint két hónapig várhatnánk mire kikerül az egész történet. Majd ha kapok egyszer érte fizetést és ez lesz a főállásom, akkor nagyon szívesen oknyomozok is. :)

nitro1 2008.05.26. 13:20:34

Nemrég azt írtad, hogy nagyon sok levél érkezik. Legközelebb olyat rakj ki, ami már befejeződött. :-) Bocs a gonoszkodásért. :-)

:-)) 2008.05.26. 13:32:54

Lezárták a nyomozást, és bírsággal végződött az ügy...

...megbírságolták a levélírót, mert vezetés közben mobilozott...

ez lenne "életszerű"
:-)))

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.05.26. 13:43:19

nitro1: Te is gondoszkocccc? :) Vezessük be, hogy mostantól nem csak a levélíró meg az a hülye, aki a posztot kitette, hanem én is, mert miért ne. :)))

ex-dr. vuk 2008.05.26. 13:44:19

Ne legyenek senkinek illuzioi, hogy kiszedtek-e a kamiont a forgalombol. Szinte biztos, hogy nem szedtek ki.

Skeptical 2008.05.26. 13:51:32

tapasztalat, hogy a 107-et nem erdemes hivni. legjobb megoldas a tudakozo es az adott korzet ugyeletenek telefonszama.
egyebkent ez egy vicc, hogy a rendorseg a kozponti szamot kb fel oraig nem veszi fel.

ex-dr. vuk 2008.05.26. 13:53:37

A 112 nem jobb? Vagy az ugyanoda megy?

Manyizga (törölt) 2008.05.26. 13:54:22

Ugyanmár... amikor bemondta az illető, hogy külföldi rendszámú a "vélelmezett" elkövető, akkor egyből ignorálták a dolgot rendőrök. Nehogymár idegen nyelven kelljen intézkedniük?!

Kiváncsi vagyok, a sok szlovák rendszámos autót hogyan büntetik meg "objektív felelősség" elvét követelve. Ékes szlovák/német/francia nyelven küldözgetik a papírokat tértivevénnyel Szlovákiába? :)

Skeptical 2008.05.26. 13:56:40

a 112 az elvileg kozponti (rendor, mento, tuzolto egyben), nem?

911 2008.05.26. 13:56:58

Próbáljátok hívni a 911-et!
Nem vicc. Nagyon gyorsan felfeszik!

libretto · http://libretto.freeblog.hu 2008.05.26. 13:57:03

A volvós saját költségén javíttatta a karosszériát. A kamionos semmiről nem tud, észre sem vette a leszorítást, épp kifelé tart egy makedón kuplerájból. A rendőrnő kávét főz. Elég jó illata van. A másik rendőr pedig előveszi a májkrémes szendvicsét. A levélíró elhasznált jópár egységet az előfizetéséből, holnapra kapott idézést szabálysértési ügyben. Ő a terhelt, telefonálásért.

ex-dr. vuk 2008.05.26. 14:00:49

Hat mondjuk telefonalasert nem buntethetik meg, nem tudjak bizonyitani, hogy a kezeben volt a telo... Ugyebar van kihangosito meg headset.

Egyebkent tenyleg botrany, hogy a kulfoldiekkel szemben nem intezkednek... raadasul EU-beliekkel szemben nem is lenne lehetetlen.

Landy4x4 2008.05.26. 14:02:17

Azért én tudok ellenpéldát is mesélni.
Pár éve, még nem volt a határig az M5 és a régi 5-ös úton egy csoda S Mercis úgy elõzte végig a sort, amiben mi is voltunk, hogy jópáran csak az árokba lefordulva tudták elõle kitérni a szembejövõböl. Mondtam is az asszonynak, hogy ezt ott kéne azonnal lelõni. Nemsokkal utána szírénázó rendõrautó elõzött meg minket és kb. 5 km múlva azt láttam, hogy a koma kiszedve és bizony térdepeltették a kocsi mellett.
Szóval, amellett, hogy én sem vagyok mindig elájulva a hazai rend õreitõl, de azért ez jót tett a lelki nyugalmamnak.

Roy 2008.05.26. 14:03:02

Szerintem nem is keresték a kamiont.

draft 2008.05.26. 14:07:11

... szarnak bele ... annyi idő alatt míg megfognák, öt kilót traffiznak össze belőlünk a kibaszott harmincas táblánál ... kettőt meg zsebre ... mind dögöljön éhen.

Atika!!! 2008.05.26. 14:10:21

Amikor a kocsimat összetörték a házunk előtt, a tettes elhajtott. Másnap reggel rendőrség, de egy rendőrségi baleseti bejelentőn kívül semmi nem volt. Pár adatot felvettek ami látszódott (fehér autóm van, így pl a másik fél színe azonnal látszott). Az árokból anyukám szedte ki az összetört műanyagdarabokat (miközben a bizonyítékkal elmentem dolgozni...), én kiválogattam, utánajártam és kiderítettem az autó típusát, sőt azt, hogy a közelben (falun belül) kinek van olyan autója. A rendőrök kimentek a beismerő vallomást aláíratni... CSI rulez :D

112-es eset, bár ez jó 10 éve történt. Ismerős "eltűnt", öngyilkossági szándékkal villanyoszlopot mászott, megtalálruk. Mobilról hívom 112-t (kártya nem volt benne). Elmondom az esetet, hogy kéne egy mentő. A válasz: "ha én most kapcsolom Önnek a mentőket, akkor másnak nem tudom, mert csak 1 vonalunk van feléjük". Sikerült jobb belátásra bírni, hogy esetleg emberélet múlhat rajta...

Mike36 2008.05.26. 14:16:12

112 arra való, hogy megmondják miyen számot hívj

Dr Kangörény 2008.05.26. 14:38:17

Rendőrség és nyomozás? Ugyan már! Ha tetten érnek, vagy feldobnak a bűntársak, akkor elkapnak. A kamionos ment tovább a retekbe. Hozzám háromszor próbáltak betörni és kétszer nyomták fel a kocsimat. Az eredmény: nulla. Radarozni, azt tudnak!

Dezsőke 2008.05.26. 15:00:42

Tegnap a Wesselényiben ketten helyszíneltek. Hogy mit, nem tudom. Autó nem volt, csak a már összetör üveg a bitumenen. De azt csípesszel tették kis zacsiba. mint a filmeken. de minek??? Lehet félreértettem a helyzetet...

rszarvas · http://rszarvas.blog.hu 2008.05.26. 15:08:51

Én egyszer 12 percig próbáltam hívni a 107-et Budaörsön késő, mert egy közlekedési lámpa minden irányból pirosban beragadt, hogy legalább tereljék a forgalmat, amíg rendbe nem jön a szerkezet. Aztán feladtam. Tényleg vicc ez a 107-es vonal.

zorro 2008.05.26. 15:10:00

ez is egy forró nyomos üldözés, hiába:
www.beol.hu/index.php?apps=cikk&cikk=147275

insert_click · http://legjobbpalinka.hu 2008.05.26. 15:25:00

Dezsőke:
Az üveget azért szedték csipesszel zacskóba mert különben megvágta volna a kicsi kacsójukat. A kerületi rendőrfőnök meg biztos éjszaka alvajár mezitláb a környéken. tuti hogy nem a helyszínelés miatt. :DDd

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2008.05.26. 15:34:39

A 112 szerintem ugyanoda megy, mert azt sem veszik fel. Tapasztalat.

xt (törölt) 2008.05.26. 15:40:37

A rendőrség kalap szar. Cserbenhagyásos karambolom volt februárban, kb. 100 méterre a kapitányságtól. Mondanom sem kell basztak kijönni. Azóta sincs határozat. Faszok. Mentők dettó. Szombat éjjel láttam a villamosról, hogy valaki a Kerepesi úti metrómegálló előtt szívmasszázst alkalmaz egy fekvő emberen. Leszállni már nem tudtam, hívom a mentőket, és még én menjek a picsába, hogy nem mentem oda megnézni, hogy mi történik. Hasonló eset volt korábban, ájult embert találtam, szinte lebasztak, hogy nem viszem be a hátamon a kórházba.

Voyager 2008.05.26. 16:11:52

Rendőrség? Max az őrszoba rendjére vigyáznak... hogy senki ne zavarja holmi hülye bejelentéssel...
Minket egyszer egy suzukis elmebeteg szorított le az útról. A fickó totál elmebeteg volt, egy közveszélyes paraszt. Na mondom akkor én tárcsáznám a drága rendőrséget és felkérném őket, hogy szedjék már ki ezt a barmot a közlekedők közül mert még valakit megöl a végén. (közben a szellemi retardált átment pár piroson is szándékosan stb) Rendőrség 7 perc után felveszi a telefont, kapcsolgattak összevissza mintha valami telefonos játékot hívtam volna... na vazze végül valami hülye "felvette" az esetet. Mondom neki az óminózus autó ott fog elhaladni mindjárt pont a rendőrőrs előtt, csak ki kéne állni leinteni.. jójó majd visszahívnak. 35 perc múlva visszahívott, hogy akkor most hova is kéne jönni, hol vagyunk mi.. Mondom tessék? Hogy ők jönnének, meg hogy megsérültünk e meg ilyenek.. Mondom ember: nem mi nem sérültünk meg és ez csak az állati szerencsének köszönhető de elfogták ezt a barmot? ÖÖÖ izé meg hozé de hát ők nem meg hogy most akkor hova is jöjjenek. Mondom sehova! Rendszámot nem kéne felírni? Ja de mondjam csak majd egyszer biztos megállítják s akkor majd... na mondom menj anyádba oda a suzukis köcsöggel egyetemben.Ennyit a rendőrségről...

nyomasek 2008.05.26. 16:16:19

xt!
Ideje lenne végre számon kérni a befizetett adó és a cserébe nyújtott közszolgáltatások közti különbözetet. Nagyon ideje lenne.

hawkeye 2008.05.26. 16:17:24

A rendőrök nagyon nem szeretnek dolgozni. Kényelmesen autózgatni, időnként elbújva alukálni egyet, ez a trendi...

A múltkor éjjel 1 óra körül valami eszméletlen hirig volt a parkunkban. Egy nő sikoltozott segítségért, amennyit látni lehetett, három - négy gőzmozdonyszőke 150 kilós izomagy próbálta betuszkolni 1 ezerötös Ladába.
Hívom a III. ker-i kapságot, mondom mi van, az üti aszongya ne is mondjam, ő is hallja a sikoltozást a telón keresztül.
Aztán várok, várok, már csend van, visszafekszem aludni. Eltelik fél óra, csörög a telefonom, visszahívnak, hogy nem találják a bejelentett eseményt....
A kapság autóval 3 perc.... :((((


Nemrégen egy belőtt, vagy berúgott román furgonos pirosnál kiugrott és letörte a jobb tükrömet. Csak úgy. Aztán visszaült, s eltűzött. Kihívtam a rendőröket, egy civil autóval háromnegyed óra múlva jöttek, és majd egy órát győzködtek, hogy hagyjam a fenébe az egészet, majd kaszkóra megcsináltatom.
Én hülye meg belementem. Végül 65 rongyomba került...

Na, valójában ez van a szolgálunk és védünk szlogen mögött.

Ja, és a 112-t ne is próbáljátok, vagy senki nem veszi fel, vagy ha igen, átkapcsolnak a 107-re, onnan meg a kerületiekhez.
Onnan meg a Közterület-felügyelet számát kapod, hívjad őket... :(((

redriot 2008.05.26. 16:17:46

Azt hiszem libretto írta meg a legvalószínűbb forgatókönyvét a folytatásnak... Magyarországon ez a dógok rengye. Ha valakinek nem teccik, el lehet menni.

amos 2008.05.26. 16:18:39

Azt azért senki nem vitatja,szükség van a rendőrségre!
Csak nem ilyenre!Biztos vagyok benne,hogy a többség teljesen rendben van,ami probléma,az vezetői probléma.

0xFFFF 2008.05.26. 16:39:48

Az autónkat feltörték cserealkatrészért. Reggel észlelve az esetet, telefon a III. kerületi fakabátoknak, akik azt mondták, oké, forrónyomosok azonnal indulnak. Meglepő, de másnap értek oda, pedig gyalog 30-40 percre, autóval 2-3 percre van a kapitányság. Poroztak, jegyzeteltek....mi lett a vége ? Egy hónap múlva lezárták az ügyet. Rutinpapírozás, az megy nekik és a radar figyelése, kenőpénzért kuncsorgás.

Továbbra is állítom, hogy a rendőrség 100%-os felszámolása a bűncselekmények statisztikáján ugrásszerű javulást hozna.

hut 2008.05.26. 16:42:13

Objektiv felelősség.

Ez azt jelenti, hogy a Rendőrségnek ne kelljen dolgozni, utánajárni, leveleket irogatni, stb.
Csak fotózni és csekket küldeni.
Ezek után mit vársz?

Anyám látta amikor a ház elől lopták a kocsiját hajnali 4 kor. Hivta a rendőrséget, hogy most viszik. Kérte mondják be a CB rádión, a kerületben furikázó rendőrautók hátha meglátják, mert hajnalban ugye gyér a forgalom. Válasz:
Legyen kedves 8 óra után telefonálni!!??

Pete 2008.05.26. 16:55:59

A keresztapám pár éve a háza ablakából észrevette ahogy betörtek a garázsába. Persze hívta a rendőröket, és ugyanebben az élményben volt része, gyakorlatilag elhajtották a problémájával. A tolvajok nagyon biztosak voltak a dolgukban, mert elég sokáig matattak odabent, így aztán volt ideje a srácnak újra hívni a rendőrséget azzal, hogy az előbb hívta őket, ne siessenek, mert nagyon csúnyán meglőtte az egyik betörőt a vadászfegyverével (sose vadászott) és már kihívta a mentőket. 3 percen belül a helyszínen voltak a rendőrök és tudtak az állítólagos sérültről, tehát biztos, hogy csak a második telefonra mozdultak. Amúgy elkapták a betörőket, és lám milyen nagylelkűek, nem idítottak eljárást a keresztapám ellen megtévesztés miatt...

dpeti 2008.05.26. 17:17:05

pete ez a történet nem a keresztapáddal történt hanem egy vicc de jól hangzik.

SD · http://totalcar.hu 2008.05.26. 18:35:17

A magyar rendőrséget megszüntetni lenne a legcélszerűbb. Semmi hasznosat nem csinálnak, fogyasztják a benzint a mi pénzünkből, könnygázt hajigálnak csoportosan, és magasról leejtik a szabály/ törvénysértéseket. Természetesen tisztelet a kivételnek ha van.
Sokat autózok a munkám miatt, nap mint nap látok olyan esetet ahol 2 vagy 3 autóban ülő, mazsolázgató vagy DVD-t nézegető!!!! rendőr 20 méteres, jól belátható környezetében történik gyorshajtás, jelzőlámpán áthajtás, szabálytalan behajtás vagy parkolás stb.

Az örökzöldem: zebrán gyalogosan megyek át a Mester utcánál, zebra közepén az út szélén fekete 5-ös bajerischemotorwerk parkolgat szépen, még a villogót sem kapcsolta fel. Onnan 30 méterre gyalogos rendőrkollega, felhívom a figyelmét az autóra, az legyint egyet a kezével és vége a történetnek.

A Nyugati parkolójában seftelő és parkolójegykiegészítésért kujtorgó színesbőrű bevándorló, hivatalosan tolerált kb 10 fős társaság is szép látvány, pláne ha naphosszat áll ott a parklolóban 2 db rendőrskoda, és mikor elsétálok mellette, hónapok óta ugyanaz a "parkolóőr" kínál olcsó parfümárut számlabizobnylat nélkül.

Meg hát hamarosan visszetérünk térben és időben a KGB frankó boldog birodalmába, ha minden bokor mögött valami amatőr civil fog engem fotózni aztán jön a csekk. Nem szoktam száguldozni, de mindannyian ismerjük az ott felejtett 30-as táblákat, meg a néha teljesen logikátlan és idióta vagy még jobb, láthatatlan közlekedési táblákat, nem is beszélve, hogy milyen kényelmesen és furmányosan lehet majd ezekkel a módszerekkel visszaélni. Persze a fekete 1,5 tonnánál nagyobb össztömegű autókat ezután sem fogja senki zaklatni.
Jönnek a besúgók, mert a rendőröknek nincs kedvük kifáradni egy nyavalyás traffival? A rendőr fotózzon amikor csak akar, csak dolgozzon már!!!!! Civil meg- nem érdekel, milyen állami megbízása van- ne mérjen és fotózzon engem, mert ez alapvető emberi jogot sért. A térfigyelő nem érdekel, nem szoktam bankot rabolni, de illetéktelen csak ne akarjon pénzt keresni azzal hogy besúg engem a szervnek.

redriot77 2008.05.26. 18:59:34

"A Nyugati parkolójában seftelő és parkolójegykiegészítésért kujtorgó színesbőrű bevándorló, hivatalosan tolerált kb 10 fős társaság is szép látvány, "

Milyen durva, hogy mindenki tud ezekről, a Blahán punnyadó retkekről, már tudod hogy a napi útvonaladon melyik dzsigoló hol fog lejmolni. Tudják a rendőrök is, mégis beleszarnak az egészbe. Ha vmi piti, akkor azért legyintenek, ha meg vmi veszélyes, akkor ők "nem veretik szét magukat nyolcvanezerér'". Nem mondom hogy mindegyikük ilyen, de sajnos van köztük annyi, hogy ez a jellemző rájuk.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.05.26. 21:41:19

Na ez az. Ha én szarok a munkámra, kirúgnak. ha a rendőr, az nem baj? Pedig mi fizetjük őket.

Perillustris 2008.05.26. 23:10:31

"A rendőrök nagyon nem szeretnek dolgozni."

A pékek sem.
Az autószerelők sem.
A kalauzok sem.
Az úszómesterek sem.
A informatikusok sem.

Minden általánosítás negligálja az adott hozzászólás mondanivalóját.

Rocko- 2008.05.26. 23:14:22

amikor év elején volt az nagy vihar, akkor az utcánk végén kidőlt egy fa, zsáákutcává váltunk. telefonáltam este 10-kor a 112-re, olyan 5-10 perc után nem vették fel, majd rá fél órára megint próbálkoztam, akkor a 2-5 perces intervallumban vették fel a panaszomat. eredméyne meg rá 1 napra volt kb.
akor éppen nem volt az, de bele se merek gondolni, mi lett volna, ha valódi életveszély van.

Sam8888 2008.05.26. 23:49:33

Persze, hameg az ember önbíráskodva mondjuk megtanítja "kesztyűbedudálni" a román kamionost és leveri rajta az autója árát, akkor ő megy börtönbe. Szar egy ország ez...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.05.27. 01:35:35

nem arról van szó hogy a többi szakma szeret-e dolgozni. Ha kések a munkahelyemről, kirúgnak. Amíg supportos voltam, egy telefon után rohantunk a helyszínre, mert a kiesett időket elég jó kis ordítással + kevesebb fizetéssel honorálták.
Ha a rendőr baszik a szabálytalankodókra, semmi baja nem lesz. Ha véletlenül veszélyes dolgokat kell csinálniuk (ami a szakmájuk) akkor mindenki sajnálja őket.
És mellette baszogat ha olyanja van. És a veszélyes elemeket meg nem...!

Krisi 2008.05.27. 01:44:49

És akkor mi történt volna, ha megjelenik két befogóautó és kiszedik a kamiont? Szlovák rendszám miatt szopó a dolog. A Volvósnak meg majd fizet valamennyit a biztosítója, szép magyar kifejezéssel élve: I.J.B. (így jártál bazdmeg)
Azt senki se vizionálja, hogy ha elkapják, akkor helyben lecsukják a kamionost (bár azt kéne szerintem), egy olyan országban, ahol halálra gázolnak két embert zebrán(!), és nem ismeri be a bűnösségét a sofőr, ott ne számítsunk semmire.

A rendőrséget meg szidni kell, anélkül nincs is igazi blogbejegyzés :) Az ő hibájuk minden! És nem dolgoznak soha, csak 30-as táblánál várnak kihegyezett trafipaxszal! Le a rendőrökkel! Szervezzünk Anarchiát :D
Olyan sok ember megmondja itt a tutit, miért nem mennek el önkéntesnek?

Perillustris 2008.05.27. 02:04:41

Azért nem ismerte be a g*ci pécsi gázoló, mert az ügyvédjével egyeztetve műszaki hibára fog hivatkozni.

Amúgy pedig ha valakit nem rúgnak ki súlyos mulasztás miatt, az nem a mulasztó hibája.

ez van 2008.05.27. 04:30:40

Na én meg egyszer hogy jártam Hajdú Bihar megye Komádi mentem hazafele és látom hogy egy volán busz srég-an áll az úton méghozzá úgy hogy az én sávomat is elfoglalja orral felém már sötét volt először arra gondoltam hogy tolat be mert ott lakik vagy mi fenne megállok és akkor látom hogy fekszik valaki a busz előtt na akkor már tudtam hogy mi a helyzet elütötte és azért áll srég-an kb. 1-2 másodperccel később érhetem oda mint ahogy elütötte mert a sofőr akkor ált fel mikkor megálltam (később kiderült hogy egy nem teljesen tiszta tudatú emberke volt mert többször kiugrott az útra a kocsik elé hogy ÁLJ!!! Felkiáltással hát most nem volt szerencséje) kiszáll a buszsofőr és megnézi a csávót és utána jön oda hozzám és mondja nekem hogy „kiugrott elém nem tudtam elkerülni’’ mondom neki hogy jól van hívom a mentőket hírtelen nem jutott eszembe a mentők száma így 112 hívtam na és itt kezd érdekes lenni felveszi a telefont egy olyan 25-30 éves ember mondom neki hogy Komádiba egy volán busz elütött egy embert oké ere ő hogy adjam meg az adataimat be is diktáltam neki ekkor elköszönt és letette a telefont eltelt úgy 3-5 perc és eszembe jutott hogy pontosan nem kérdezte meg hogy hol történt csak azt tudta hogy Komádiba ekkor csörög a telefonom és kivolt hánt nem a 112 központból hívott hogy pontosan hol történt a baleset
A legszebb az egészbe hogy először nem engem hívott hanem felhívta a vonalas telefonunkat amit édesapám vett fel és tőle kérdezte hogy mi a mobilom száma hát nem kezdet el kombinálni az öreg hogy mi is történhetett
Végül ki jött a mentő de a körzeti orvos vígan beelőzte
Na de mi van akkor ha az ilyen feleslegesen eltelt percek megmenthetné valakinek az életét mert ennyivel hamarabb ér ki a mentő

beste 2008.05.27. 06:16:49

SilentSound! Ezt a részt végigolvasva megizmosodott bennem a gondolat, hogy hatalmas népszerűségre tenne szert az a népi játék, mely szerint egy bizonyos napon, egy megállapodott időben a gép túlfelén Veled együtt ül egy rendőrségi - közlekedési - fejes. És válaszolgattok a beírásokra. Nem is erre lennék kíváncsi. Hanem inkább arra, hogy négyszemközt miket mond neked az a bizonyos fejes....

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.05.27. 07:45:03

beste: Ha az a bizonyos fejes tudja, hogy ki vagyok, akkor valószínűleg ugyanazt mondja, mint ami minden sajtóorgánumra előre be van programozva neki az ő kis fejébe. :)

Majjom 2008.05.27. 10:11:38

Hehe... Tényleg a rendőrséget akartad hívni? De amatőr. Szerinted érdekli őket?
Gondolom épp rallyztak a járőrkocsikkal, vagy kisgyerekes anyákat büntettek meg épp izzókészlet miatt. Ennyit tudnak.

tüzivíz 2008.05.27. 11:59:29

Csak a 112-vel kapcsolatos tapasztalatomat osztanám meg (ja! és diszgráfiás vagyok, úgyhogy bocsi a helyesírásért!).

A konyhaablak előtt ég a vasútpart: egy garázssor van ott, mögötte hajlkéktalanok laknak a vasút oldalában - az ő viskójuk gyulladt ki. Meglátom, tárcsázom a mobilon 112-t. Rendőrség felveszi. Mondom mi van, mondja hívjam a tűzoltókat. Mondom a 112-t hívtam, mondja hívjam a túzoltókat. Hívom a 105-t. Rendőrség felveszi (ugyan az a hang mint előbb!). Mondom mi van, mondja hívjam a tűzoltókat. Mondom azokat hívtam. Mondja nem érdekli, hívjam a tűzoltókat. Hívom a 105-t a vonalas telefonról is. Közben hajléktalan lángoló ruhában kijön a tűzből, leveszi (mármint a ruhát), majd leül a tűz mellé (később elmehetett, de azt már nem láttam mert telefonáltam).
105 felveszi - végre tényleg tűzoltók. Mondom mi van. Kicsit belekérdez, tesztelget aztán mondja, már jönnek, más is szólt. Mondom az égő ruhás sztorit, mondja jóvan.
Szerintetek kijöttek a mentők?
Rendőrök?
Aha... de a tűzoltók legalább igen.

Ne ennyit a segélyhívószámról és a rend őreiről...

gravy_t 2008.05.27. 19:59:56

nem a 107 a tűzoltók?

cso zsi 2008.05.27. 21:01:48

Nem. Ez még "kőkorszaki" maradvány.
01 kézi kapcsolású távhívás
02 táviratfeladás
03 hibabejelentő
04 mentő
05 tűzoltó
06 belföldi távhívás
07 rendőr
08 pontos idő
09 tudakozó
00 nemzetközi hívás
Amikor hétjegyűek lettek a budapesti számok, a vidékiek meg hatjegyűek, akkor kivezették az 1-essel kezdődő számokat a közforgalomból, és szolgáltatói / segélyhívó célra alkalmazzák.
Így lett
104 mentő
105 tűzoltó
107 rendőr
112 általános segélyhívó.

gravy_t 2008.05.27. 21:41:26

hú télleg. "elqrtam".

Vladimir Harkonnen 2008.05.27. 22:00:18

insert_click · legjobbpalinka.hu 2008.05.26. 15:25:00
Dezsőke:
Az üveget azért szedték csipesszel zacskóba mert különben megvágta volna a kicsi kacsójukat. A kerületi rendőrfőnök meg biztos éjszaka alvajár mezitláb a környéken. tuti hogy nem a helyszínelés miatt. :DDd

Alvajár? Négykézláb igyekszik haza a kocsmából, aztán a múltkor is megvágta a kezét!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása