Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Vége a száguldozásnak a Szigeten

2008.05.31. 08:51 :: SilentSound

Kezd néha az a gyanú felmerülni bennem, hogy a városvezetők is olvasnak blogot. Ez persze annyira nem is lenne meglepő, hiszen a politikusokról köztudott, hogy irdatlan nagy pénzeket tudnak zsebretenni különösebb munkavégzés nélkül, úgyhogy simán maradhat ilyesmire idejük. Mindenesetre a kb. három héttel ezelőtti, nagy port kavart és azóta is a kommentezőknek köszönhetően rendszeresen napirenden tartott éjszakai száguldozós posztot követően a hosszú évek tehetetlensége után most végre történik valami a közelben lakók nyugalma érdekében.
A III. kerületi önkormányzat több száz kilós gyűrűkkel szűkíti a Hajógyári-sziget egyik útját. A szakaszon illegális gyorsulási versenyeket szoktak tartani. A polgármester szerint többet nem tudnak.



[...] Az akadályokat egy 800 méteres útra rakták. A szakaszon éjszakákon illegális gyorsulási versenyeket szoktak tartani, esetenként akár 200 fő részvételével.

Bús Balázs kerületi polgármester szerint panaszok érkeztek, mert a környékbeli benzinkútnál bőgetik az önjelölt versenyzők a motorokat és a szigeten sok szemetet hagytak maguk után.

A rendőrség csak ritkán lépett közbe, mert a polgármester szerint túl nagy erő kellett volna a versenyre érkezők feloszlatásához.
Az eredeti indexes cikk itt olvasható. Ezek után a kérdés már csak az, hogy akik innen ezzel az intézkedéssel kiszorulnak, azok ezután hol fogják a gyorsulgatást folytatni, mennek a Váci útra, Szentendrei útra? Ott mit fognak majd csinálni? Mert nyilván ezeken a helyeken a betontömbös megoldás nem játszik, ráadásul mások is odakeveredhetnek, még könnyebben alakulhatnak ki balesetveszélyes helyzetek. Várjuk a véleményeket, hogy jó ötlet-e egyáltalán ez a betontömbösdi, a javaslatokat, hogy következő lépésben mit kellene tennie a városvezetésnek és a rendőrségnek, hogy valódi, tartós megoldás születhessen erre a helyzetre és ne csak áthelyezzék a problémát egyik helyről a másikra...

104 komment

Címkék: budapest biztonság autó veszélyes útlezárás gyorshajtás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

biker_kolee 2008.05.31. 09:35:04

Átmeneti megoldásnak jó, a lakók most örülhetnek, mert ott, azon a helyen megszűnt az ótókázás. Előbb-utóbb úgyis találnak másik helyet a verdások.

majdazteneldontom (törölt) 2008.05.31. 09:42:57

Az illegális gyorsulók jó édes anyukájára kellett volna betongyűrűt húzni amikor anno odatartották a farukat, és akkor most nem lenne probléma.

frék 2008.05.31. 10:06:05

nemrossz indok. ha meg egyszer bankot rabolnak 200an akkor arra se mennek ki mert minek, túl sok embernek kellene dolgozni. meg egyáltalán?! minek menjen oda a rendőr? ha hajnalodik úgyis hazamegy az összes nem? rakjanak 30as táblát a szigetre meg telepített trafit :D akkor nem kell dolgozni csak beszedni a pénzt.

asdf 2008.05.31. 10:08:55

annak idejen, ugyanez volt az infoparkban is. minden penteken ott volt a gyorsulas, csinaltak 3-4 fekvorendort, aztan atmentek a hajogyari szigetre. vaci uton most is van, mivel nem csak egy illegalis gyorsulas van. masik helyet fognak talalni. regebben igenis volt olyan, hogy megjelent 6 rendorauto es akinek vmi nem stimmelt az atuoval, pl tul sotet volt az ablak, nem akkora gumi volt fent, amekkora lehetett, azt szepen kuldtek vizsgazni a mozaik utcaba.

Rocko- 2008.05.31. 10:32:40

varos.blogter.hu/?post_id=270933
képek és videók.
a betonkarika baromság, balesetveszélyes, ha kinő a gaz belőle tuti nem belátni. az meg ugye már egy másik kérdés, h egy ilyet simán odébbrak 2 meber v elhúzza egy pickupos.

AP (törölt) 2008.05.31. 10:34:31

ki kéne nyitni a hungaroringet minden pénteken ingyen.. de nem, ehelyett tiltunk és korlátozunk, mer az ócsóbb?

Luxusmoszkvicsslusszkulcs 2008.05.31. 10:39:48

Már nem azért, de ezt miért kellett? Nem inkább a benzinkúthoz kellett volna kiküldeni egy rendőrt aki rájuk szól, hogy srácok, húzzatok már be a szigetre gyorsulni? Esetleg mint ahogy egy szerencsére nagy forgalmú, polgáraink által kihasznált park esetén illene, szép számú kukát kirakni. A szigeten meg nincs lakótelep, ott hadd nyomják. Gyorsulási versenyek voltak, vannak, lesznek. Ha nem ott, hát máshol. Az Infopark kezd nagyon beépülni, ott nem, oké, de a szigeten miért nem? Szerintem ez olyan mint a türelmi zóna. Ki kel jelölni egy helyet a kurváknak, egyet a tuningverdáknak. Aki nem akar kurvát/tuningverdát látni az nem megy ilyen helyekre, kész. Betiltani úgy sem lehet, ha adunk nekik helyet, hogy tessék, itt lehet, akkor máshol, ha nem is szűnik meg, de mindenképp csökken a kurva/gyorsulás per km2, ugye minden a kisebb ellenállás irányába mozdul.
A dunapartot meg be kell ültetni bozóttal, fákkal, földtöltéssel(ami árvíz ellen sem utolsó), mindegy csak szűrje a hangot. Kifelé, óbuda irányába minél kevesebb menjen belőle. A sziget már így is Budapest nagy hangerejű buli helyszíne, ilyennek is kell lenni valahol. Aki pedig még ennyire sem tudja elviselni, hogy egy 2 milliós nyüzsgő fővárosnak éjszaka is van hangja, az költözzön ki egy 400 lelkes nógrádi faluba, na ott tényleg nyugi van.

Péter 2008.05.31. 10:58:49

Egyet értek a kommentezőkkel is, de a lakókkal is. Szerintem az lenne a megoldás, hogy biztosítani kéne a gyorsulók számára olyan helyszínt, ahol - forgalomtól elzárt területen - kedvükre gyakorolhatják ezt a hobbit.
Ezzel párhuzamosan, azokon a helyeken, ahol veszélyes, ahol zavarja a lakókat, rendszeres rendőri jelenléttel, az objektív felelősség elve alapján sebességméréssel kéne elszoktatni a gyorsulókat a helyszínről.

Én nem vagyok óbudai, nem tudom, hogy éjszaka mennyire hallatszik a lakott részekre, de szerintem is megoldás lenne, ha zajvédő fallal, bozóttal, töltéssel, akármivel leszigetelnék a hajógyári szigetet. Ennek hatására a Sziget fesztivál zaja se zavarná a lakókat annyira.

Egyesek mondták, hogy péntekenként nyissák meg a Hungaroringet számukra. Ez is megoldás lehetne, de nem fogja senki finanszírozni. Meg ha legálisan engedélyezve van egy ilyen esemény, akkor hivatalból a helyszínen kéne lennie mentőnek, tűzoltónak, mint bármilyen más autóversenyen. A gyorsulók meg ingyenes, számukra nyugis helyet keresnek, nem egy publikus nagy felhajtást.
Egyébként, ilyen legális gyorsulási versenyeket tartanak a Hungaroringen is, a tököli repülőtéren is. Ezeken a helyszíneken biztosítva van a megfelelő infrastruktúra, baleset esetén rendelkezésre áll mentő, műszaki segítség. Természetesen itt a nézőközönségnek is fizetnie kell, alkalmanként 1-2 ezer Ft-ot, és ezen felül nevezési díj is van.
Cserébe legális, biztosított a rendezvény, a gyorsulási időket hivatalos időmérő rendszerrel mérik, díjkiosztó van, és teljesen legális.
Ennek ellenére nem mindenki vágyik egy ilyen rendezvényre. Ezen felül, gyakorlási, tesztelési lehetőségre is szükség van, versenyen kívül. És azért a legtöbb tuningoló nem fog minden pénteken fizetni a beugróért a Hungaroringre, ha talál 1-2 olyan helyet, ahol ezt kvázi forgalommentesen megteheti.

Meg tudom érteni a motorsportot hobbiként űzőket, annak ellenére, hogy nekem eszem ágában nem jár ilyen versenyeken indulni, annál is inkább, mivel az autóm valószínűleg utolsó helyezést érne el egy ilyen alkalmon. (1.6 szívó diesel vw, 4,5 literes fogyasztásra szabályozva).

herman 2008.05.31. 11:27:38

Kurva annyukat a sok carstylingos kis buzinak!! Végre rendet vágnak köztük!

Aki síránkozik, gondoljon arra, hogy a soktizen-huszonéves fasz életeket veszélyeztet az esztelen streetracingozásukkal!!

Menjenek, Hungaroring, Evo gyorsulás, vagy vegyenek pályabérletet!

beste 2008.05.31. 11:59:58

Hát ezek igen rondák lettek.... remélem, annál hatékonyabbak.

gravy_t 2008.05.31. 12:22:31

amíg egyszer mondjuk tíz gazdagabb tuningos összefog, megvesz egy szántóföldet és lebetonoztatja. akkor meg az lesz a baj, gondolom.

Káposztakukac 2008.05.31. 12:37:26

kurva jó, most egy forgalomtól többé-kevésbé elzárt terület helyett visszatérnek a váci meg szentendrei útra...:S

Rocko- 2008.05.31. 12:50:00

AP tudod, az nem bevétel, az nem éri meg nekik.
amúgy meg sose értettem, tuningra van pénz, pályára kimenni nincs?

Luxusmoszkvicsslusszkulcs 2008.05.31. 10:39:48
azt mondják az ott lakók, h lehet hallani.
de érdekes, a szórakozóhelyeket meg nem? azokat nem zárják be? hogyisvanez?

Moncsi 2008.05.31. 12:55:55

Óriási seggfej mindenki, aki a gyorsulók ellen szól! Balesetek mindig is voltak, vannak és lesznek! Ez független a helytől, időtől, lóerőtől! Valakinek ez a szórakozás, valaki meg a félkarúba szórja a pénzt két Borsodi közt... A sznob seggfejek meg szaros képeket vesznek... Nem tök mindegy?

Amúgy meg, MINEK MENT ODA?

frék 2008.05.31. 13:08:17

"amúgy meg sose értettem, tuningra van pénz, pályára kimenni nincs?" na ezt nekem is elmesélhetné valaki. vagy valami csak akkor jó ha illegális? tisztára mint az oviban.

Moncsi 2008.05.31. 13:22:23

Akkor elmagyarázom:
"Lázadni" jó! Például te attól "lázadsz", hogy más "lázad"...
Mert, ha meguszod a büntit, akkor marad pénz további tuningra!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.05.31. 13:38:00

Túl nagy erő kellett volna a feloszlatásukhoz mi?
Simán lusta disznók, vagy meg voltak kenve, vagy nem mertek odamenni mert csak traffipaxolni tudnak a köcsög rendőrök.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.05.31. 13:54:53

Amúgy a lezárt útszakaszra ki lehetne rakni a táblát hogy ha oda bemész akkor saját felelősség... aztán jónapot.

Krisi 2008.05.31. 14:06:51

Szerintem is le kellene betonozni egy isten háta mögötti terület valahol BP közelében, oszt menjenek oda, még mindig jobb, mint a Váci út és nem is zavarnak senkit.

Ha meg összetörik magukat és nincs mentő a közelben, hát akkor így jártak, valahogy nem tudom sajnálni őket.

Én is úgy látom, hogy ha 400 lóerős kocsira meg tuningra vannak százezrei, akkor a faszér nem tud kifizetni egy beugrót a legális versenyre.
Gyakorolni meg tud hajnalban az országúton.

Ja, csak hogy az nem illegális, és az már nem poén. Én kérek elnézést...

Péter 2008.05.31. 15:01:49

Hivatalosan sajnos gyakorolni sem tud hajnalban az országúton. Mert ott is 90 a max megengedett sebesség... még autópályán sem (és ott még a forgalom is nagyobb, hajnalban is).
Ugyanis ezek a tuning verdák simán tudnak 200 km/h feletti sebességeket is... bár, 800 méteren nem érik el, csak mondjuk a 150-et...

Igazából olyan hely kéne, ahova mondjuk 500-1000 Ft beugróért cserébe biztosítják nekik a pályát, és semmi egyebet. Drágább pályán természetesen van egyéb szolgáltatás (WC, büfé, mentő...)

Horci 2008.05.31. 15:19:59

Nagyon sok ember nem azért jár, járt oda mert versenyzett, hanem találkozni az ismerősökkel, beszélgetni, és közben nézni a versenyt. Ha ilyen beugrós, zárt pályás rendszer lenne akkor nem is lehetne beszélni ilyen gyorsulásokról, mert nemfog a sok ember fizetni sok magyar pénzt hogy kimehessen dumálni a pajtikkal. Megmarad az a megoldás, hogy találkoznak valami parkolóban, ott kiélik a közösségi igényüket, de biztos lesz 4-5 olyan aki majd jól meg akarja mutatni hogy az ő verdája mit tud (még ha ő nem is tudja vezetni) és egy közeli egyenes úton meg fog történni a spontán verseny. Ennyi.

Tényleg kéne egy kijelölt hely ahol legálisan lehetne versenyezgetni és le van a gond. Mentő, tűzoltő nem szükséges, mert aki tényleg annyira hülye hogy egyenes úton összetöri magát az meg is érdemli :) (amúgy nem hallottam nagyobb balesetekről illegális versenyeken, maximum akkor történt baj, mikor a városban mutotatták meg egymásank hgy ki a jani, mint az a piros E30 BMW-s fazon aki a gyerekkel meg az asszonnyal állt neki racsingolni ....)

Nekem az a véleményem hogy bent a szigeten jóhelyen volt a verseny. Távol mindentől, szinte nulla forgalmú úton. Nem veszélyeztettek senki, csak azt aki odament volt, de mint tudjuk hülyék mindenhol vannak (erről szól a blog, csak nem a péntek esti tevékenységeiket mutatja be, hanem a nappali, hétköznapit :D)
Most ezek után majd mennek másova. Ennyi :)

szsrobert · http://szsrobert.fw.hu 2008.05.31. 15:35:53

A KRESZ nem tiltja,hogy 1-2-3-4 másodperc alatt érd el a 90-es sebességet :)
De jó lenne már egy igazi hasizomerősítő-hátbavágógyorsuló autóban ülni,ami hulladékot használ üzemanyagként...

Garry 2008.05.31. 16:14:29

Sziasztok!

Eloszlatnék pár homályos dolgot.

Először is, teljesen megértem, hogy lakott terület mellett zavaró a padlógázzal gyorsuló autók hangja, pláne éjszaka. De erről a szakaszról tudni kell, hogy a legközelebbi lakóháztól körülbelül 1-1,2 kilométerre van, ergo nem lehet zavaró. Még a vízparttól is legalább 300 méter választja el, aminek java része növényzet, tökéletes zajszűrés. Ez már csak abból is kiderül, hogy amikor megy be az ember éjszaka, még a hídon sem lehet hallani, hogy megy a gyorsulás.

Másodszor, nem gyorsulják végig mind a 800 métert, hanem negyed mérföldeznek, tehát még kifutási lehetőség is van.

Harmadszor, mindig vannak szervezői egy-egy ilyen gyorsulási versenynek, akik indítják a futamokat. Ez utóbbi például egész addig nem történik meg, amíg a kint lévő verdák meg nem érkeztek. Csattanás lehetősége kizárva.

Gondolom kitaláltátok, hogy voltam már kint párszor. Valóban. Én nem gyorsultam, mert csak fél éve van kocsim, de az sem az a gyorsulásra termett gép, 1.8TD, 90 LE, másfél tonna, meg sem próbálom vele. Viszont haverokkal voltam kint nem egyszer.

Épp azért mentünk ki a szigetre, mert ott biztonságosan, a forgalomtól, a lakosságtól elzárt területen, megfelelő minőségű úton lehet "állatkodni".

Le leszek köcsögözve, azt már most tudom. De tudnotok kell, hogy a Vácin, Üllőin éjszaka gyorsulgató hülyegyerekektől én is idegbajt kapok, főleg, hogy egy ilyen barom egyszer majdnem belémszállt.

Faszkalapok minden brancsban vannak, a gyorsulók között éppúgy, mint a "civil" autósok között. Ezeket kell kiszedni a sorból, nem azokat, akik egy biztonságos, elzárt területen űzik ezt a sportot, épp a kellemetlenségek elkerülése érdekében.

Várom az anyázást.

Garry

Stewe 2008.05.31. 16:26:18

Azt kell mondjam Garrynek teljesen igaza van !

Whiskey's 2008.05.31. 16:41:00

Tegyük fel, hogy én ejtőernyőzni szoktam. Nekem ez jelenti a feszültség levezetését, ettől jön az adrenalin, egyszerűen imádom, a cimboráimmal is ilyenkor szoktam találkozni.

Követelem, hogy az állam minden hétvégén biztosítsa számomra a lehetőséget arra, hogy a szenvedélyemnek hódoljak. Olyan 1000 Ft-os beugróra gondoltam, ami korlátlan számú ugrást tesz lehetőve. Felszerelést viszek. Ott van Ferihegy, péntekenként nyissák meg.
Köszönöm.

Rocko- 2008.05.31. 16:47:31

Horci 2008.05.31. 15:19:59
"Nagyon sok ember nem azért jár, járt oda mert versenyzett, hanem találkozni az ismerősökkel, beszélgetni, és közben nézni a versenyt."

aki bent van vegye fel, aki meg bezsélgetni megy, annak nem tök mindegy, h hol beszélget? :)

Zoli 2008.05.31. 17:20:21

A gyorsulóverseny helyett jobb lenne, ha az elégetendő benzin árán sört vennének a srácok, és inkább futóversenyen mutatnák meg egymásnak, ki a nagyobb Jani. A győztes vihetné a megvett söröket. Egy ilyen verseny simán elmehet a letett kútgyűrűk között is, nem lesz baleset.

TAXI 2008.05.31. 17:20:41

Szerintem ez egy hatalmas marhaság, már bocsánat... Ha mostantól nem lehet kijárni a Hajógyárira, akkor mindenki megy a Tesco-parkolóba, meg társaihoz, ahol majd "állatkodnak", és akkor az lesz a baj. Ha majd a váci utat, meg a szélesebb pesti utakat lepik el a "száguldozók", akkor meg majd mindenki sír a rend őreinek, -akik véletlen se szabálytalanok- (Fehérvár elkerülő rendőr bácsi Octaviával min. 180 km/h -110 helyett!-)
Én is voltam kint párszor, egyszer-kétszer el is indultam, de nem veszélyeztettem tudatosan a saját és mások testi épségét! Jól meg van szervezve, ráadásul ingyenes.
Most majd nem lesz, jönnek az utcák, ÉLJEN MAGYARORSZÁG!!
Garry, teljesen igazad van!! Respect...

ColT 2008.05.31. 17:20:44

Whiskey's : Kicsit azért más a 2 szitu, bár értem mire gondolsz.

-Az ejtőernyőzéssel senki mást nem veszélyeztetsz csak magadat
-Azt nem tudod illegálisan sehol sem művelni (ha saját repülőd / helikopátered van akkor OK, de akkor sem vagy nagyon veszélyes senkire)
-Ejtőernyőzéshez egy csomó drága dolog kell + sok ember munkája

-A gyorsulást ha lenne egy lezárt, használaton kívüli útszakasz, nyomhatnák ott
-Úgy halnának meg ahogy akarnak, viszont biztosítás sem lenne
-Nem ölnének meg mást


Aki hivatalosan akarja a feszültséget levezetni az tényleg menjen már versenypályára.

TAXI 2008.05.31. 17:38:48

Csak ha az útszakasz le van zárva, akkor azért van lezárva, hogy oda SENKI ne menjen. főleg ne gépjárművel...

B27 2008.05.31. 18:55:23

Pozitív,s negatív kommenteket is olvastam!
Sok beíró nem olvasta a másik blog tartalmát!
Miszerint nem minden tuningos milliomos,s mi (a normálisabb fele a tuningosoknak) csak egy helyet szeretnénk,ahol ingyen vagy fillérekért hódolhatunk a szenvedélyünknek!
Nézzük meg mit is érhetnek a károgók el ezzel!
Elhajtanak minket a hülyegyereket is a nyugodt,elzárt helyekről,s a baromabbik fele ki megy az utakra!
Lásd múltkor Újpesttől Nyugatiig versenyek!
Nem igazán tudom,hogy ha ti akik ezt ellenzitek,mit szólnátok,ha a hülyék belétek,gyerekbe,stb szállnának mert versenyt szeretnének!
Lehet gondolkodnátok,hogy miért nem engedtük,hogy zárt nyugodt helyen csináljuk a dolgokat!
HANGSÚLYOZOM,HOGY ÉN NEM TARTOZOM AZ APUCI KEDVENCE ERŐGÉPPEL KATEGÓRIÁBA!
S nem is voltam kint a vácin akkor!
De én is dumálni is kijártam eddig!
Gerry jól látja a dolgokat!
Egyet értek vele!
Na folytatom majd a kommentet,csak dolgom van!

Gontar 2008.05.31. 19:06:53

Nos... Aki versenyezni akar, az menjen ZÁRT, erre a célra való pályára. Közúton nincs helye ilyesminek. Sem a szigeten, sem sehol máshol. Nincs ezen mit csavargatni - akkor sem, ha én is kedvelem a gépsárkányokat. ;)

A hangról meg... Az, hogy a fák felfogják meg ilyenek: bődületes baromság (sajnos). Nem véletlenül panaszkopdtak rengetegen, hogy nem tudnak aludni a motorbömböléstől meg a gumicsikorgástól. Azt meg nem hiszem, hogy kitalálták volna hallható hangzavar nélkül, hogy biztos azé nem tudnak aludni, mert jaszkarizó kiscsákók biztosan gyorsulásit tartanak a szigeten. :S :S :S

Igen... Enyhén szólva xar a helyzet, ha valaki szeretne legállisan döngetni valahol, meg összemérni a tudását másokkal. De ennek ellenére sem a sziget, sem más közút nem szolgálhat ilyesmit...

Helvete 2008.05.31. 19:10:40

Hat ha arra van esz meg penz hogy jo kocsid legyen es szarratuningold, arra is legyen hogy kifizesd a hungaroringet es ot nyomhatod neki:)

Ha meg nem megy az meg jobb, egy benzintemeto kornyezetpusztito eletveszelyes kocsogel keveseb:)

Horci 2008.05.31. 19:36:52

Szerintem se hallatszik ki a szigetől a motorhang meg a gumicsikorgás. Ha a rakparton járok nem hallani semmit. Az teljesen más dolog hogy vannak akik kijönnek a szigetről a legközelebbi benzinkútra (a MOL kútra) és ott művelik a műszetet. Azt biztos lehet hallani a környező házakból, nem is vitás. Ez esetben a kúton kéne tisztogatni :)

Szerintem az ismert helyek közül a sziget volt a legeldugottabb és legbiztonságosabb, de sebaj ezután a nagyobb forgalmú utakon fog menni a versenyzés.
(akár ezt is mondhatnám hogy rendőrök tesznek valamit ez ellen, de köztudott hogy minden pénteken lámpától-lámpáig versenyek vannak a külső váci úton lévő OMW kúttól a rendőrpalotáig. ha ott lehet ... )

Ezekután lehet majd szlalomversenyt, vagy akadályhúzó versenyt rendezni a szigeten :) Alkalmazkodni fog a magyar, ettől nem félek :D

Na, mind1. A lényeg hogy jó drágáért csináltak valami látszólagos dolgot, de a "problémát" nem oldották meg.

tsuiso · http://riderblog.hu 2008.05.31. 19:41:28

Ringezőknek: a h.ringen -és a többin- nagyon ritkán van autós nap és ha van is, nagyon kevés autó mehet fel! Mellesleg a gyorsulás és a pályaverseny külön műfaj, előbbit -tudtommal- lehetetlen rendszeresen, legálisan, pénzért űzni. Én is hallottam éjjel a zaját, de sokkal csendesebb volt mint amit a Sziget fesztivál produkál az űber-hangcsillapított sátraival. A hírek szerint évek óta keresik a gyorsulók a helyüket, amikor pedig a rendőrök egyik helyszínről a másikra zavargatják őket át a városon, na akkor van az igazi balesetveszély, nem az elhagyatott, nyílegyenes utakon!

Ha igény van rá -márpedig töretlenül megvan-, akkor meg kéne teremteni a "türelmi zónájukat", utána keményen szankcionálni azt, aki mégsem ott éli ki magát.

Helvete 2008.05.31. 19:55:41

Talan szervezetten kene fellepni, tagsagal, ellenorzot arcokal, ellenorozott verdakal. Utana lehet lobbizni es megmutatni mekkora is az az igeny. Kisseb, elhagyot vagy nem kihasznalt repuloterek idealisak(csak most jutot eszembe ne ussetek ha nem igyvan:) ). Ha van szervezet es van tagsag, lehet tagdijat szedni a befojt penzbol pedig finanszirozni, es megteremteni a legalis gyorsulas korulmenyeit.

Azt varni hogy majd kaptok egy helyet, ingyen es bermentve nem mukodik, legalabis bizom benne. Ez a sport vagy inkabb hobbi semmien pluszt nem ad, ellenben rengeteget elvesz es kifejezetten karos tobb szempontbol es tobb szinten is.

Krisi 2008.05.31. 20:14:03

Helvete: pedig milyen jó is lenne egy Állami Gyorsulási Szervezet, ami támogatná a gyorsulást :)
Ingyen pálya, ingyen benzin, államilag támogatott neonszett és spojler :)

Az illegálisan gyorsulókat meg valahogy nem tudom sajnálni emiatt, azt viszont igen, ha emiatt több kölök megy a Váci útra gumit égetni.

Vagy elzárt területen csinálják, vagy sehol. Gyorsulni nem kötelező. Vagy menjen ki Németországba egy korlátozás nélküli szakaszra, és ott élvezkedjen, hogy mennyi idő alatt gyorsul a gép 100-ról 200-ra.

Moncsi 2008.05.31. 20:21:52

Helvete!

Nagyon nem értek veled egyet! Neked meg chipet kellen tenni a tarkódba, és ellenőrizni minden mozdulatod! (Akkor legalább irányítottan helyesen írtad volna azt, hogy "befoLYt"...) Nem tetszene, igaz? Hát pont az a jó ezekben a versenyekben, hogy nem ellenőrzött! Tény, hogy vannak nem odavalók köztük, de hol nincsenek? Szóval kell nekik a hely, ahol ezt szabadon művelhetik! Fogadjunk, még a közelében sem voltál egy ilyen "rendezvény"-nek, csak eleve elítéled. Semmi pluszt nem ad? Nekem például a horgászat nem ad! Elvesz? Emberéletre vagy pénzre gondoltál? Nincs olyan hobbi, amibe ne lehetne belehalni ill. sok pénzt beleölni! Káros? Gondolom arra a sok 99+os benzinre gondoltál, amit "feleslegesen" elfüstölnek... Igen, ez valóban káros, mint maga az élet, úgy alapvetően!

Drink water and drive slower!

Whiskey's 2008.05.31. 20:29:06

Helvete: részemről a te javaslatoddal tudok a leginkább egyetérteni. Nekünk, ejtőernyősöknek is van ugye szervezetünk... :) Tessék összeállni, szervezkedni. Tessék befektetőket keresni, és meggyőzni őket arról, hogy erre igenis van igény, megéri. (Jogod van hozzá, mint ahogy az ott lakóknak is ahhoz, hogy az önkormányzatnál panaszkodjanak.) Ha nem megy, semmi gond, van ez így. De akkor ne tessék senkitől se elvárni, hogy finanszírozza a hobbitokat - erről majd beszélhetünk akkor, ha meggyőzitek a többséget, hogy ez mennyire hasznos és szükséges, és mennyire nem árt senkinek.

Félreértés ne essék, én senki játékát se akarom elrontani, és ezt elvárom másoktól is. Én nem zavarok mást a játékaimmal - ti se tegyétek, és tök jól elleszünk.

Helvete 2008.05.31. 20:35:59

Moncsi
ha egy icipicit is tovabb latnal az orodnal es a sajat rovidtavu erekeidnel nem hoznal ilyen eroltetetten ostoba parhuzamot, a feleslegesen (valoban az) elfustolt benzinel es az eletel:)

Mondom ha szabadon akarod muvelni teremtsd meg a lehetoseget magadnak vagy azokal akinek erre szinten igenye van, ez penzbe kerul, remelem jo sokba, es hidd el nemazert mert kiszurni akarok veled (pedig de, de nem igy es nem ebben a formaban:) ) hanem, hogy az aranyok megmaradjanak. Sajat tagszervezetel, vagy sajat nyilvantartasal konyeden kiszurhetoek az alltalad emlitett nem oda valo egyedek.

Az nem indok hogy azert ne ellenorizuk vagy tegyuk valamien formaban nyomokovethetove mind a versenyeket mind a resztvevoket, hogy mert akkor elveszik az illegalitasbol eredo csaloka romantika:) ugyanmar kicsim te se gondoltad komolyan:)

(Azzal meg hogy felbofogod a 'helyesiras szotart' csak az amugy is legtelen es sulytalan mondandodat teszed meg hiteltelenebe:) )

Moncsi 2008.05.31. 21:03:39

De, én komolyan gondolom! Mert akkor már a pénzről szólna a dolog, és valóban elveszítené a varázsát! Nem zavartak a szigeten senkit, se zaj, se semmilyen szempontból! Csak azokat, akik ebből plusz pénzt szeretnének remélni, vagy éppen ellehetetleníteni, mert görcsösen ragaszkodnak az álszent elveikhez, meg hogy ez illegális!

Nem vagyok a "kicsid"!

(Amúgy meg hadd ne én szényenkezzek már azért is, mert én helyesen írok)

Helvete 2008.05.31. 21:14:47

Moncsi
Akkor irany kifele a varosbol jo messzire, valami elhagyot helyen ott lehet neki nyomni... Ha tenyleg nem zavarna senkit ez az egesz post meg sem szuletet volna mert nem lenne problema.

Eleve nem ertem miert kell befoglalni egy zold teruletet a varos kozepen...

Ez egy javaslat volt hogy lehetne kulturaltan rendezni a dolgot, ha nem tetszik a te dolgod.
En sem tamogatnam a javaslatom mert en a helyszini azzonali kivegzes hive vagyok amit kesob neten lehet mutogatni elrentetes celjabol:)

Moncsi 2008.05.31. 21:22:03

"Eleve nem ertem miert kell befoglalni egy zold teruletet a varos kozepen..."

mert van rajta 800m aszfaltcsík! befoglalásról szó sincs, csak használjuk! tudom, most meg megint az zavar, hogy ingyen...

hehe, nem szeretem, ha valaki úgy tesz, mintha nem értené, és játsza a hülyét

B.GY. 2008.05.31. 21:53:34

Sziasztok!
Van Pesten 800 méter sima aszfalt egyben?Mindjárt odamegyek gyorsulni én is,csak előbb elviszem a kútgyűrűket.Jó lesz itthon a kertben:)

Krisi 2008.05.31. 22:05:46

Moncsi:

"Mert akkor már a pénzről szólna a dolog"

Miért, az egész tuning dolog nem a pénzről szól? Ha gazdag vagy, akkor drága cuccokat teszel egy drága autóba, ha meg nincs pénzed, akkor kimész busszal nézőnek. Szóval igenis főleg a pénzről szól.

A sztrítrészerek meg örülhetnek, végre unalmas gyorsulás helyett izgi szlalompálya lett :)

Moncsi 2008.05.31. 22:24:43

Valóban a pénzről szól, de ennek olyan "újabb bőrt a rókáról" szaga lenne!

Perillustris 2008.05.31. 22:55:03

"Óriási seggfej mindenki, aki a gyorsulók ellen szól! Balesetek mindig is voltak, vannak és lesznek! Ez független a helytől, időtől, lóerőtől! Valakinek ez a szórakozás, valaki meg a félkarúba szórja a pénzt két Borsodi közt... A sznob seggfejek meg szaros képeket vesznek... Nem tök mindegy?

Amúgy meg, MINEK MENT ODA?"

Már úgy érted, miért megy valaki egy közparkba? Vagy úgy, miért akar valaki nyitott ablaknál aludni? Amúgy SENKI nem a gyorsulók(sic!) ellen szól. A többség az illegálisan versenyzők ellen emeli fel a szavát. "Balesetek mindig is voltak, vannak és lesznek!" Tudjuk. Csak nem mindegy mennyi.

"Nagyon sok ember nem azért jár, járt oda mert versenyzett, hanem találkozni az ismerősökkel, beszélgetni, és közben nézni a versenyt. Ha ilyen beugrós, zárt pályás rendszer lenne akkor nem is lehetne beszélni ilyen gyorsulásokról, mert nemfog a sok ember fizetni sok magyar pénzt hogy kimehessen dumálni a pajtikkal. Megmarad az a megoldás, hogy találkoznak valami parkolóban, ott kiélik a közösségi igényüket, de biztos lesz 4-5 olyan aki majd jól meg akarja mutatni hogy az ő verdája mit tud (még ha ő nem is tudja vezetni) és egy közeli egyenes úton meg fog történni a spontán verseny. Ennyi.

Tényleg kéne egy kijelölt hely ahol legálisan lehetne versenyezgetni és le van a gond."

Nagyon sok ember nem táncolni jár a dizsibe, mégis befizeti a belépőt... Amúgy ha KELL ilyen hely, akkor össze KELL állni, utána KELL járni és meg KELL szervezni.

"Nem veszélyeztettek senki, csak azt aki odament"

Pont elég.

"Ez már csak abból is kiderül, hogy amikor megy be az ember éjszaka, még a hídon sem lehet hallani, hogy megy a gyorsulás."

A hang terjedésének tulajdonságai miatt könnyen elképzelhető, hogy messzebb viszont lehetett.

"de nem veszélyeztettem tudatosan a saját és mások testi épségét!"

Ez nem is vonja kétségbe senki, nem erről van szó.

"Az ejtőernyőzéssel senki mást nem veszélyeztetsz csak magadat"

Egy autópályára eső ugró?


Egyértelmű, hogy kellenek az ilyen versenyek, de semmiképpen nem egy közparkban vagy a közúton. Szabályozott keretek között viszont bárhol és bármikor. Még én is ki fogok menni.

Moncsi 2008.05.31. 23:00:24

OK! Addigis egy ki ízelítő:

:D

www.prostreetromania.ro/

Moncsi 2008.05.31. 23:04:52

Láthatjátok, nem minden a pénz... :P

B.GY. 2008.05.31. 23:32:49

Jók a gépek.Na meg a csajok!!!

DEGEC 2008.05.31. 23:49:01

amúgy van megoldás mert lehet menni a ringre meg tökölre aki nagyon akar...
igaz az nem illegális...

egyébként ezé nem lehet ilyen helyet kijelölni mert vannak szabályok...stb...
ha valakivel ott történne vmi akkor ki vinné el a balhét???

szvsz ez nem megoldás...egyedül odébb gurigatom ezeket a szar hordókat...

B27 2008.06.01. 01:10:26

Sajnálom,hogy ilyen rossz a véleményetek a versenyekről!
Miért nem látogattok ki egy ilyenre,hogy tisztább képeket kapjatok az egészről!
Nem kell parázni normális tuningos nem üt el,apuci hülyegyerekét meg a tuningosok is kivetik maguk közül!
Miért hiszi minden önjelölt igazságoszztó,hogy nagyobb joguk van itt élni,szórakozni,stb,mint nekünk versenyzőknek?

A kedves illetékesek helyében meg kivizsgáltam volna a dolgot,s nem hasra ütés,meg pár unatkozó szerencsétlen miatt tönkre baszni egy zárt helyen történő szórakozási lehetőséget!
Street racing mindig is volt,s lesz is,s ez nem kötekedés,csak az igazság!

Egyet értek,hogy baromira nem hallatszik ki a szigetről a zaj!
Ellentétben a sziget fesztivállal!
Azért miért nem hőbörög egyikőtők sem?
Én is mentem már a szigetre,s még a hídon se hallatszott a versenyek zaja!
Vehetnétek a fáradságot,hogy megnézzétek a zaj forrását,de inkább kényelmesebb a fotelból szitkozódni,feljelentgetni,s általánosítani!
Ezt azok a lusta emberek teszik,akiknek olyan sivár az életük,hogy végre beleköthetnek valamibe,akkor az már egy kuriózum!
Kérlek titeket,hogy ne a hülyegyerekekből általánosítsátok a tuningosokat!

tsuiso · http://riderblog.hu 2008.06.01. 01:21:24

Nem allamilag tamogatott versenyekrol beszeltem, hanem turelmi zonakrol, ahol elvan a gyerek ha jaccik. Anno a tokoli repter lerobbant, zolddel benott betonjara is jartunk le ugy 5 eve -atmeneti kivancsisagbol-, aztan onnan is elhajtottak a rendorok, pedig ott aztan 2-3 eldobott mekis zacskon kivul masba nem igen lehetett belekotni (bunkosag, de azert erezzuk a sulyat), se ember se allat nem volt a kornyeken, letaposni meg esetleg a parlagfuvet lehetett, mas zold nem volt. Valahol mindig szurja a szemet valakinek.

Annak, hogy egyesuleti formaba kiharcoljanak egy aszfaltcsikot, nyilvan zero az eselye, ok pedig nem fognak szelmalomharcba kezdeni, amig gyorsulni barhol lehet. Orulni kene annak hogy az eldugott helyeket keresik, ahol a legkevesebb a panasz, ott kene szemet hunyni folotte, ha mar ez van.

Nekem egyebkent mindegy mi lesz, gyorsulni nem jarok, a szeles utaktol messze lakom, de ha a rendorok 10 eve nem tudjak megoldani a problemat, akkor gyanitom az elkovetkezo 10 evben sem ok hozzak a megoldast, pedig mindenki abban bizik.

Horci 2008.06.01. 01:59:12

" B.GY. 2008.05.31. 21:53:34
Sziasztok!
Van Pesten 800 méter sima aszfalt egyben? ... "

Ööö, nincs és ez nem egy uran legend :) 800 méter EGYENES út lehet hogy van, de ennyi SIMA nincs :) Nemis értem hogy hihettél ilyet ... :DDD

pukk 2008.06.01. 03:14:00

wehehehehehehheee..most száguldozzatok..már látom is;egymás mellett start,vágta a bólyáig,aki gyorsabb-ő megy el mellette-most ez lessz.Esetleg a másik beveti a féllábú figurát,és két keréken elsuhan;-)ő is..

ColT 2008.06.01. 06:55:48

Tudjátok mit; jó, legyen illegális gyorsulás.
A másik oldalról viszont nem beszéltünk.Ha nem lehet a gyorsulókat megrendszabályozni, akkor viszont a kedves rendőség éjszakára eltehetné a traffikat, és mehetne INTÉZKEDNI - amit amúgy nem szoktak.
Vagy akár a gyakrabban gyorsulásra használt szakaszokra kitenni egy-egy automata traffit, ha már az eddigi max. teljesítményükből indulunk ki.

USAban is van sztrítracsing, ott is macska-egér játékot játszanak a rendőrökkel.

Perillustris 2008.06.01. 09:27:55

"tönkre baszni egy zárt helyen történő szórakozási lehetőséget!"

Megértem az álláspontod, cserébe ne ferdíts: a Hajógyári-sziget nem zárt hely. Bárki bemehet az év nagy részében. Egész más, amikor a jegy hátulján rajta van, hogy a belépéssel a látogató elfogadja a feltételeket. Ezzel pont a szervezőket védi a jog.

107! 2008.06.01. 09:39:05

Tegnap Magyar - Horvát meccs után (kb fél egykor) Újpest városkapunál vártuk a lelépést úgy 30-an. (jól láthatóan közlekedési rendőrnek tűntünk) Azt a parát láttátok volna, ami a kis csíra gyorsulók arcára kiült. Tuti arra gondoltak, hogy ma minden elmarad, mert akcióra készülnek a zsaruk.

Tegnapra már nem hiányzott volna, de egy ilyen éjszakai fokozott ellenőrzésre bármikor rááldoznám a hétvégémet (aztán jöhetnének a műbizonylatok, meg a forgalmi engedélyek)

Moncsi 2008.06.01. 10:47:25

Képzelem, milyen túlbuzgó kis köcsög lehetsz! Te komolyan azt gondolod, hogy mert 107! a nicked mindenek és mindenki felett állsz?

cso zsi 2008.06.01. 11:53:15

" Moncsi 2008.06.01. 10:47:25"
Tévedésben vagy.
107! nem gyorsulni jár.
Közöttük vannak olyanok, akik mindenek felett állónak érzik magukat.
Sajnos a rendőri állományban is akadnak ilyenek, sőt, volt motorosrendőr ismerősöm vitt közúton 200 körül nagy BMW-vel (kb 15 éve) illetve kisebb autóval autópályán úgy, mintha motor lenne.
Aztán felnőtté vált valamikor.

chico 2008.06.01. 12:06:26

Kedves Moncsi fiam

A te és a hozzád hasonlók élethez, és más állampolgárokhoz való hozzáállása szülte az objektív felelősség elvét, és a több százezres bírságokat. Mellesleg.

MIért is baj az, hogy egy rendőr is kommentezik?

És igenis menjen a rendőrség ellenőrizni, meg akciózni, meg intézkedni.

A gyorsulókról meg csak annyit, hogy nincs baj vele. Amíg nem illegális a dolog - mint a Hajógyári szigeten, vagy Bp. hosszabb egyenes útszakaszain. Egyébként meg RPG7-esről ábrándozom, amikor az ablakom alatt túráztatják a tetves verdájukat/motorjukat átlag két naponta. De a péntek, meg a szombat este a legrosszabb, rendszeresen fél egy és fél három között tolják a barmok. Mert azért rendszeresen megtalálják a Vörösvári utat is.

Az viszont már télleg nem fér a fejembe, és kérem, hogy a jelenlévő versenyzős kollégák homályosítsanak föl, hogy amikor már van egy bika, föltuningolt járgányod, aminek jó esetben már alapból brutálszép a motorhangja, ehhez minek még a tetves kipufogót is fölfúratni???? Tudom én értékelni a teljesítményt, meg a szépen doromboló motort, de miért kell ezt elrontani a halálhörgő kipufogóval?? Ami pluszban hergeli ellened az aludni vágyó lakosságot?

107! 2008.06.01. 12:40:41

Nem állok én senki felett! Csak amit ezek a "versenyzők" produkálnak az több embernek rossz, mint amennyinek jó. Mellesleg meg a hatalmas "tuningolásban" olyan autók születnek, amik alkalmatlanná válnak a közúti közlekedésre.
Nekem egyik családtagomat se üsse el egy kis pöcs, aki úgy gondolja, hogy szénfekete ablakokkal mászkálni a városban menő dolog. De sorolhatnám még, hogy melyik "teljesítmény növelő" beavatkozás miért veszélyes.

Lehetne találni helyeket, ahol nem zavarna senkit ez a jelenség, de ezeknek az embereknek ez kevés. Aki istenként tiszteli az autóját, az bárhol leáll versenyezni, ha mellékerül egy hasonló megszállott.

DEGEC 2008.06.01. 13:56:21

és hogy a féktuningra elég kevesen fordítanak figyelmet, mert nem látványos...

ColT 2008.06.01. 14:21:01

@Degec : na ott a pont...

HöZsö 2008.06.01. 15:36:24

Emberek. A hajógyári szigeten, ahogy máshol, a megengedett sebesség 50 km/h. Nemkéne felháborodni, hogy az emberek 99 százaléka kurvára nem kiváncsi az illegális gyorsulásra. Mielőtt kérdeznétek, nm vagyok nyugdíjas, nincs, Skodám, kalapom sincs, de ha gyorsulást akarok látni, elmegyek Tökölre vagy akárhova.

jani 2008.06.01. 16:40:57

nehéz eldönteni, miért ijenek az emberek. sok a feszültség annyi biztos. Egy jó tanács janitól: "vezetés előtt pihenjétek ki magatokat és alkoholtartalmú italokat ne fogyasszatok"

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.06.01. 16:45:02

"nagy erők" Hát bazd meg az egy SZIGET! Tudod, hídon lehet ki és bejönni. Csak le kell zárni két járőrrel, egy meg mehet be igazoltatni... Egyszerűbb, mint a faék... Jól nézünk ki. De autópályán ojjjektív felelősség, az van. Nyomozás meg smafu.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.06.01. 16:49:48

www.mno.hu/portal/563806
Na ennyit a nagy rendőrségről.Érdemes elolvasni... Még jó hogy van rendszám, amiből kikereshető a tulaj, meg adatbázis (útlevél, stb.) az okmányirodában, rendőrségen. Ez még nekem is kb. 5 perc alatt előkerült volna, pedig rendőr se vagyok. Ennyit érnek "nyomozati szinten"... És meg is hal valaki emiatt, ha megtalálják, lehet most élne. Szép helyszínelés, 50 métert nem néznek át. Erre mondj valami okosat, 107! Inkább tanulnátok a "helyszínelők"-ből...

jani 2008.06.01. 16:50:28

nehéz eldönteni, miért ijenek az emberek. sok a feszültség annyi biztos. Egy jó tanács janitól: "vezetés előtt pihenjétek ki magatokat és alkoholtartalmú italokat ne fogyasszatok"

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.06.01. 17:26:34

Janikám, mi vagy Te, spamrobot? XP

jani 2008.06.01. 17:30:22

nem, dehogy, csak írtam egy - szerintem okos - jótanácsot, hadd okuljanak a többiek

jani 2008.06.01. 17:39:32

Ugyanis a balesetek nagy része az ittasság és a fáradtság miatt következik be. A gyorshajtárt is ide szokták sorolni, ám ez - szeritem - relatív; én nem is üntetném túlzottan, azzal együtt, hogy nekem viszonylag kis autó áll rendelkezésemre. Ám a fáradtság és az ittasság veszélyes! Ezért érdemes erre gyakrabban felhívni a figyelmet, akár a kommentbe is beleírni, hogy aki esetleg így kelne útra, elgondolkozzon, és ne tegye meg, vagy csak később, tiszta fejjel. Így egyébként magát a vezetést is jobban tudja élvezni, szóval neki is jó!

B.GY. 2008.06.01. 21:53:40

Horci!Én nem is hittem azért irtam:)A szigeten sima az út?Némelyik streetracingos úgy leülteti az autóját,hogy a márványon is leér az alja.

cso zsi 2008.06.01. 23:24:40

" jani 2008.06.01. 17:39:32
Ugyanis a balesetek nagy része az ittasság és a fáradtság miatt következik be. A gyorshajtárt is ide szokták sorolni, ám ez - szeritem - relatív; én nem is üntetném túlzottan, azzal együtt, hogy nekem viszonylag kis autó áll rendelkezésemre. Ám a fáradtság és az ittasság veszélyes!"

Ha a balasetek (hasraütök) 20 %-át ittas, további 20%-át gyorshajtó vezetők okozzák, akkor a fennmaradó 60% a józan, felelős, szabálytisztelő sofőrök hibája?

107! 2008.06.02. 00:15:24

KuKori · csendrendfegyelem.blog.hu/ 2008.06.01. 16:49:48

Nézzem a helyszínelőket? Csak fele annyi hullát láttál volna, mint amannyit én, akkor most egy hétig nem aludnál. És ennél még van rosszabb! A hullának az élő rokona. Kegyetlen érzés tájékoztatni valakit arról, hogy elveszítette az apját, testvérét, vagy éppen a gyerekét.

Baromira könnyű okosnak lenni az NCIS, CSI... meg a sok ilyen fa'sság bámulása alapján. Az élet nem kicsit más.

Történetesen a helyszínt is ismerem, ahol a baleset történt. Meg tisztában vagyok az újságok szavahihetőségével is, (50 méter mennyire 50 méter) Nem tartom kizártnak, hogy az autó nem pörgött, nem forgott, ezért nem is gondolták, hogy kirepült belőle valaki. Életszerűbbnek tűnt, hogy elmenekült (mert pl ittas volt) Valójában meg lehet hogy megpróbált segítségért menni, és közben halt meg, ájult el.

Egy a lényeg, ha valamihez nem értek (ráadásul még az információkkal sem vagyok elárasztva), akkor nem fikázom azokat, akik értenek hozzá.

107! 2008.06.02. 00:21:29

"Ha a balasetek (hasraütök) 20 %-át ittas, további 20%-át gyorshajtó vezetők okozzák, akkor a fennmaradó 60% a józan, felelős, szabálytisztelő sofőrök hibája?"

Ez a két kihágás 40% a maradék harminc ok együtt 60%, akkor tényleg nem fontos a visszaszorítás.
Meg amúgy is, amikor "CSAK" 20%-ról beszélünk, akkor több száz ember életéről van szó. És sajnos a legtöbb a vétlen félből kerül ki.

Szerintem kár lebecsülni ezt a két súlyos és veszélyes szabálysértést (bűncselekményt)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.06.02. 02:42:34

Ha pörög, nyoma van, ezt még én is tudom. Akkor hol a hiba? Ha értenek hozzá, ez nem történik meg, nem "nem is gondoloták" alaposság. Olyan felületes a szerv is, mint az ország maga? Nem mellébeszélést kérek, csak ha esetleg kissé hanyagabb hozzáállás volt, azt is el lehet ismerni és legközelebb talán ügyelni rá, ami életet menthet és az már egy nagyszerűbb érzés. Holttestet látni sosem jó, sajnos tudom.

107! 2008.06.02. 13:55:12

Ha elolvastad a "hírt", akkor látod, hogy elég szegényes, minden konkrétumot nélkülöző alkotásról van szó. És ahogyan Te is írtad "HA PÖRÖG, AKKOR ANNAK NYOMA VAN!" Mivel még Te is tudod, ezért egy helyszínelő (akinek ez a szakmája)szintén fel fogja ismerni a helyzetet. Nem állítom, hogy nálunk tökéletes minden, sőt... De azért ilyen alaptalan ökörségeknek nem szabad bedőlni. Biztos vagyok benne, hogy lényeges momentumok hiányoznak az említett "híradásból", amik igen csak meg tudják változtatni az eset megítélését.

(szerintem már ismertek annyira, hogy tudjátok: nem szemellenzősen védem a "mundért" el szoktam ismerni, ha valami sáros)

Moncsi 2008.06.02. 21:25:11

20% ittas,
20% gyorshajtó,
30% ittas gyorshajtó,
30% tétova balfasz

cso zsi 2008.06.02. 21:56:33

" Moncsi 2008.06.02. 21:25:11"
Azért akadnak páran, akik a 100%-odon kívül állnak pozitív irányban.
Bár a 30% ittas gyorshajtó az benne van a külön-külön 20%-okban, úgyhogy van remény.

Teeplee 2008.06.02. 22:17:55

Cseszhetik a betonakadályokat, hamarost előkerül majd 1-2 drótkötél, azt lehuzigálják az útról őket. Vagy letolják valami kengururácsos géppel...

asdf 2008.06.02. 22:40:08

En nem vagom ezt a dolgot. Ha a szigeten mokaznak, annak van kabe ket bejarata. Na azt szepen lezarja a yard, bemennek par autoval, mindenki aki volannal ul szonda, valamint az osszes autot _ott helyben_ muszaki vizsgaztatassal egyenerteku vizsgalatnak alavetni egy mobil allomassal. Es akkor az osszes kekledes helyzetjelzos, atomvillanasban is kinezhetek az oldalso uvege, mert nem latszik at hulyegyerek szepen nezhetne kerek szemekkel. Ja, es persze a hatso fenyforrasoknal is merni, hogy az eloirt fenyt leadja-e, vagy szart se latni belole, mert az istenbarma lesotetitette azt is, mert az mennyire kurva jol nez ki. Majd a vizsgasorrol lejove at is lehetne faradni a zoldkartyas gephez, na es aki ezen is atmegy, mehet isten hirevel, az osszes tobbinek meg kabe ott helyben bevonni, kettetepni meg hasonlok minden papirjat, ket heten belul uj vizsgara kotelezni oket helyre, ahol nincs sumakolas, addig pedig mehet haza gyalog, es mondjuk meg par napig 24/24-ben 1-1 fakabat a bejaratnal, hogy meg veletlen se legyen az, hogy egy papirral nem rendelkezo auto a sajat laban hagyja el a szigetet, csak es kizarolag traileren mindegyik.
2-3 ilyen, aztan megneznem, hogy lenne-e meg kedvuk oda jarni ezeknek a vicces gyerekeknek...

Foximaxi 2008.06.04. 00:26:38

Hmm szabványos lassítók. :) :) (persze sajnos nem azok) Lehet menni rally-zni.

Előbb utóbb ez is eszébejut majd valakinek.
Szeritnem.

B27 2008.06.04. 11:50:29

107!

Az ilyen alkalmatlan faszok miatt szopom meg mindig a baleseti eredményeket!
Aki inkább sósavba ugorna,mint ide megy!
Az összes ilyen yardot lazán gödörbe kéne lőni!
Lehet te azt láttad pl sok srác arcán,hogy lepetéztek!
Arra nem gondolsz a csökött rendőr agyaddal,hogy talán elegünk van a sok tirpák yardból,s a feljelentgetőkből?
Ez egy nagyváros,több millió emberrel!
Miért nem a sok csicska bűnözőt (mert féltek tőlük) vagy a drogos,ittas fiatalt,stb basztatjátok?
Ők nem okoznak balesetet?
Lezárni a szigetet?
Nagy ötlet!
Melyik seggfej politikus vagy rendőr fejes köreit sérti?
Kirajzik több száz autó közte apuci erőgépes kisfia,s akkor lesznek hullák,meg stb.Én nem kívánom senkinek egy hulla látványát,de azzal van a baj,hogy nem azzal foglalkozik mindenki,hogy kirabolták pl,hanem jajj,de hangos egy tuning autó!
Mobil vizsga állomás?
Lazán kivonatnám akkor magyarország autóinak minimum felét!
S ez nem a tuningosokra szól,hanem az itt rohad,ez a hibája,az a hibája,stb.autókról!
S akkor miért nincs érdekes módon igaza az embernek,mikor hátulról beletolnak egy másikba más hibájából vagy egy teherautó lekaszál,s ti kedves yardon ülő papírbetyárok életeket döntötök el egy papír vagy fecni alapján!
Rohadtul utálom az ilyet!
Talán nem ártanak,ha az emberség,hozzáértés nem halna ki!
A töketlen buzikat miért nem bünteti senki?
Aki pl képtelen 2 dologra figyelni,de autóba ül!
Kezdjétek már végre azt is basztatni aki balesetet okoz,stb.!

107! 2008.06.04. 13:06:20

B27 2008.06.04. 11:50:29

Nem hiszem, hogy minősítenem kell téged! Ezt már megtetted magad!

B27 2008.06.04. 14:55:35

107!

Látom elakadt a szavad,pedig ezek tények amiket leírtam!
Sajnálatos,de tények!
Mond már el te díszrendőr,hogy miért nem kapod ki a sorból a sok motoros (félre értés ne essék nem utálom őket,csak a bunkóját)tirpákot akik ledarálják akár a tükrödet is,csak elölrébb jussanak,s mindenhol mennek,aztán meg nekik áll feljebb,ha szóvá teszed!Meg a sok töketlent,aki tombolán nyerte a jogsit!
S azokat miért nem kapod ki,aki veszélyesen vezet?
Mert audi,merci,stb.? Mert fostok tőlük!
De ha én csinálnám pl a buszsávban való haladást,akkor felháborodnál!
Hogy van ez?
A kisembert basztathatjátok?
Rászálltok a tuningos társadalomra,mert van pár hülyegyerek?
Nézzetek már utána pl,hogy akik feljelentgetnek,stb azok körül mi a helyzet!

Felháborít a töketlenség! Mind a yard,mind a primitív hangjelentők részéről!

Magyarázd már el,hogy hogyan lehetek pl mindig minden esetben én a hibás közúti balesetben?

A rohadt életbe napi szinten több 100 km-t vezetek!
Vegyek egy darut,s lazán írtsam a férgesét,ha már nem írtja akinek a dolga lenne?

S leszarom már,hogy kinek mi a véleménye!
Az enyém,hogy minden rendőr megbaszhatja,s minden zaj ellenes meg söprögessen a saját portáján míg tud,s amíg van hol! GRRRRRRRR!

107! 2008.06.04. 15:53:12

B27 2008.06.04. 14:55:35

Ha fele ennyire lennél primitív, még válaszolnék is. "Látom elakadt a szavad" Hát ettől el! Ritka az ilyen, mint te!

Triznyai Döme 2008.06.04. 18:55:57

Nyugi 107! ne szívd fel magad.
Mini kotrógép barátunk nyilvánvalóan szárnyait próbálgató, kezdő parodista. (ENNYIRE hülye ember nem létezik, mert már éhenhalt volna, hiszen nem találná meg a száját a kanállal.) Már a névválasztása is árulkodik (www.youtube.com/watch?v=3Qz8svSGO5Y&feature=related
No meg a művei is... Tehetséges, de még erős túlzásokkal operál (sok kezdő általános hibája) és ezért lesz kissé hiteltelen.
Inkább biztassuk, elnéző atyai mosollyal hívjuk fel figyelmét műve hiányosságaira, mert (és erre légy büszke!) PONT TE ihletted első zsengéit a következő időszak új Selmeczi Tiborjának!

107! 2008.06.04. 19:07:55

:-)

Te honnan tudtad, mi az a B27? Meg nem fordult volna a fejemben. Már gondolkoztam, hogy egy fél B52, de az matematikailag helytelen... :-)

postakocsi 2008.06.04. 19:09:08

Én bevezetném, hogy akit gyorshajtáson kapnak, annak kötelező legyen fél órában a rendőrség épületében helyszínlelős fotókat nézegetni. Szerintem az a fél óra bőven elég lenne. Persze orvosi jelenléttel...:) Ha esetleg nem bírná a vér és a hús látványát...

Triznyai Döme 2008.06.04. 19:28:09

A lányoméknál egy ilyennel ássák az árkot a csatornának, és jól megnéztem, mert mindig érdekeltek a gépek. Még bele is ülhettem egy kicsit, mert a kezelő megengedte (marosvásárhelyi román, jól beszél magyarul).

kispia 2008.06.04. 22:45:53

107!

Ne aggódj,B27 eleve ilyen idegbetetg értetlen bunkó,csak olvasgasd el a másik postba amiket nekem irkált!Mikor mondtam neki hogy nem kéne ott versenyezgetniük mert zajos,mindig azzal védekezett hogy ott nem okoz balesetet,mert Ő normális!:D Lehet hogy a kocsija helyett az agyát kellene tuningolnia,de sajna azt nem tudja megvenni,hiába gyári hibás.:D

Atipanda 2008.06.05. 00:43:50

A gyorshajtásban van valami jó is.
Nem monoton az ember, mert mindig ébren kell figyelnie az utat, lassít, gyirsít ha kell.
Azért van annyi baleset, mert ha beállsz egy adott sebességre pl kamionoknál max 85 km/h, és úgy mész 4 órát, persze hogy álmosító a dolog , monoton.
Ezzel NEM az mondom, hogy mindenki 200-al mejen!!!!

Zajra visszatérve pedig ha hangosak reggel a madarak, vagy este ciripelnek a tücskök, akkor mindegyiker ki kellene írtani??

postakocsi 2008.06.05. 23:29:49

Atipanda! És mondd, hány dB hangerővel ciripel egy tücsök? :) Azért gondolom érzed, hogy egy kicsit sántít a hasonlatod...

B27 2008.06.06. 15:34:50

A nevem nem a markolót takarja!

Kispia téged is leoltottak egypáran vagy elfelejtetted?

Látszik mennyire korlátoltak vagytok!
Helyszínelői fotók!
Csupán mert kikergetitek az utcára a jónépet!
Elzárt területen meg versenyzők vannak nem ártatlanok,akik vállalják a rizikót!
Nem kikergetni kéne,s pattogni,hanem megoldást keresni,s nem a másik (jelen esetben a tuningosok) bőrére játszani! Vagyis nem vagytok semmivel se jobbak,mint a hülyegyerek apuci kedvencei,hisz titeket sem érdekel a másik fél!
Plussz kispia amíg nem ismersz személyesen ne írj véleményt rólam,főleg akkor,mikor te a kakast is lelőnéd ha megmukkanna!
Beszéljen már nekem valaki a sziget fesztiválról pl!
Az miért nem zavar?
Másnak a szórakozása (jelen esetben a tuningosoké) ugyanúgy érdekel titeket? Nem.S mivel ilyen korlátolt a banda,így minket normálisabb tuningosokat is abba az irányba löktök ezzel,hogy rohadtul szarni kell rátok!
Nektek mi a hobbitok? Vagy idegesség,feszültség et hogy vezetitek le?
Ha erre azt válaszoljátok,hogy nem mások kárán,akkor 2 lehetőség van!
Vagy hazudtok vagy sportoltok (zsebhoki) :D max.!

Siralmas,hogy nincs ennél jobb dolgotok!

kispia 2008.06.07. 00:27:09

B27!

Engem csak te meg a hozzád hasonló tuninghülyék próbáltak leoltani,akik szintén nem értették meg,miért zavaró mások számára a zaj,amit a hülyeségetekkel csináltok.Amit most sem vesztek figyelembe:a sziget NEM lezárt terület a baromkodásotokra.Ugyanugy a lakott terület része,és nektek baromkáim ott is kötelező lenne az 50!
Ugyhogy nekem ne dumálj elzárt területről,mert az max a 3 ring meg pár ilyen célra használt volt reptér.
És ha neked mások kárára való feszültséglevezetés egy kis airsoft,akkor szar lehet neked!Nem minden feszültséglevezető dolog jár akkora zajjal,mint a ti buzulásotok!

Triznyai Döme (törölt) 2008.06.07. 02:02:04

Nem kotrógép? Azt hittem, szójáték (kotrógép - szeretsz tiltott helyeken ezerrel kotorni).
Akkor esetleg gyermekkori spondilartropátia miatt vagy kénytelen ilyen módon kiélni a frusztrációidat?
(www.printo.it/pediatric-rheumatology/information/Ungheria/5.htm)
Őszinte részvétem. De inkább nevelj aranyhalakat (külön előnye, hogy nem fognak buzinak nézni), készíts subaszőnyeget, horgolj csipketerítőt vagy gyűjts bélyeget. Ezek is vannak annyira innovatív tevékenységek mint egy szánalmasra pimpelt zajforrással virítani néhány más hasonszőrű elmebajnok előtt.

TAXI 2008.06.07. 18:26:13

Nem k*vára mindegy, hogy mennyi idő alatt tépek fel 50-re??? Mert szerintem igen. Egyszer fehérváron rendőr megpróbált lehúzni, de csak 50-ig toltam neki a padlót, szóval rátolt szegény...

A zaj egy dolog, de meg kéne próbálni egy kicsit tolerálni meindkét fél részéről az ilyen dolgokat.
Az tény, hogy itthon nincs túl sok hely, ahol kiélhetné(n)k magunkat, de a többség próbál ésszerű keretek között maradni












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása