Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Színt vall a majdnem gázoló

2008.06.02. 16:41 :: SilentSound

Pözsósokat valahogy nem sokat szoktak szidalmazni a levélírók, mindig csak az audisokat, merciseket, bmw-seket és persze a suzukisokat. Most ez a pillanat is eljött, ráadásul Gábor teljesen önszántából áll a köpködők elé. Annyit azért még hozzátennék, hogy óvatosan a sok nyállal, mert az mind a ti monitorotokon fog kikötni.
Ha valaki ismeri az áldozatot, kérem mutassa meg a levelem.



Az eset 2008. május 29.-én történ az Üllői úton 15 óra körül (kb. klinikáknál). Egy barom ezüst színű peugeot-os nagy gázzal ment a zebra felé ahol a szabályosan áthaladó embert majdnem elgázolta. Az áldozat egy középkorú erősen őszes hosszú hajú hosszú szakállú ember.

Szeretnék elnézést kérni tőle, mivel én voltam az sofőr.


Mentségemre hoznám fel, hogy nem volt szándékos. Egy taxis már egy perce töketlenkedett, hogy engedjék át a sávomba. Én barom lassítottam és jeleztem, hogy átengedem. Ő nem nézett hátra csak várt, hogy mi lesz. Már dudáltak rám ezért nagy gázzal tovább akartam haladni de már piros lett és nem vettem észre. Fáradt és ingerült voltam. Most nekem eshetnek, hogy mekkora barom vagyok igazuk van. Csak azt kérem ha valaki ismeri az urat kérem értesítse.

Lehet köpködni, jogos.

64 komment

Címkék: budapest biztonság közlekedés autó hülye büntetés béna veszélyes zebra gyalogos

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

potha 2008.06.02. 16:49:58

köpp :D

de legalább megbántad bűneid, és elismered hogy hibáztál, ritka az ilyen!
De legközelebb csak higgadtan mert nem biztos hogy ekkora szerencséd lesz!

MilánBP 2008.06.02. 16:52:06

jéééé, mégis van élet ezen a bolygón???

e46 m 2008.06.02. 16:53:38

2

és maxi kudo (respekt) neked. európaibbak vagyunk egy picivel is!!

miniowner 2008.06.02. 17:06:45

szerintem photoshop vagy :D

De komolyan: A legnehezebb emberi tulajdonsagbol (miszerint beismerem hogy hibaztam) jelesre vizsgaztal. De tolem csak otos ala mert azt nem a helyszinen tetted azonnal.
A legmelyebb tiszteletem a tied.

Johnny336 2008.06.02. 17:07:44

Mé nem szálltál ki és verted össze, mint az előző postban tette a mercis? Milyen autós az ilyen? :)

Egyébként tényleg jó, hogy az ember akár ilyet is megtesz (mármint hogy ír vmi autós portálnak), hogy "sorry, elbasztam!"

pukk 2008.06.02. 17:11:20

ezt nevezem..korrekt,és dicséretes.Én máris megbocsátottam))Peace.

107! 2008.06.02. 17:22:03

Persze dicséretes, de azért jobb, ha az embernek nincs miért bocsánatot kérnie.
Különben szerintem mindenki ismeri a nagyszakállú, őszhajú bácsit. Piros ruhában volt nem? :-)

Csirke Májkel 2008.06.02. 17:25:06

Ja ez így korrekt. De szerintem legközelebb üríts a taxis szájába, és ne engedd be, mert ő sem fog téged, mert ő úgy is jobban vezet.

Balázs 2008.06.02. 17:26:39

Na tessék. Most majd jönnek a mea culpa postok. Hihetetlen...

Bobby Baccala 2008.06.02. 17:48:20

107!

ha az akire gondolok, akkor peugeotos barátunk jávorszarvas tesztből is jeles :)))

Bobby Baccala 2008.06.02. 17:50:06

akarom mondani rénszarvas :)

AP (törölt) 2008.06.02. 18:08:08

akasszuk fel

könyörgöm akasszuk fel

a 2008.06.02. 19:02:02

Dudálni csak veszélyhelyzet esetén szabad. Ilyenkor a legjobb lassítani, mert valószínüleg a mögötted jövő valamilyen műszaki hibára hívja fel a figyelmet. Ha meg mégis amiatt dudál, mert neki sietős, akkor legalább megszívja

draft 2008.06.02. 19:08:25

hátez szánalmasponthu

Középkorú erősen őszes hosszú hajú hosszú szakállú ember 2008.06.02. 19:13:17

Hagyd a picsába, tökikém, legközelebb jobban sikerül a manőver

Atika!!! 2008.06.02. 19:43:36

/spit. Szard le hogy dudálnak. Nyomja csak nyugodtan.

HK 2008.06.02. 19:49:19

A múltkor sötét volt és elfelejtettem felkapcsolni a fényszórót, ezért nem láttam az elémlépő fiatal férfit, aki a Forgách utcánál próbált átkelni a zebrán. Szeretnék bocsánatot kérni, amiért elütöttem és azért pláne, hogy amikor visszatolattam, h mi a rossebet sikerült elkaszálni, akkor megint elütöttem. De nagyon sötét volt, tényleg. És bocs, hogy utána ott hagytam a betonon, de megbeszélt időpontom volt a fogorvosnál és 3 hétre előre kell bejelentkezni, ezért sietnem kellett, a jobb hátsó 5-ösöm rohadtul fájt. És tényleg sorry, de nem bömbiben ültem, hanem IFÁ-ban, remélem , azóta felépült a srác.
(részlet egy kitalált bocsánat kérésből)
:D
Amúgy tényleg rendes a tag, h így megpróbált elnézést kérni!

AzHofi 2008.06.02. 19:53:02

Én a múltkor egy egész hangyabolyt irtottam ki és egy egércsaládot is a falszigetelés mögül. Bocs. Ha valaki találkozik velük...

Balogh Dzsordzsó · http://www.a8vaneladoteso.hu 2008.06.02. 19:54:25

Na oké. Nagyduzzogva megbocátok. Írjál be egy nagy pirosat. DE CSAK MA!!!!!

Az igazi Vaszilíj Zajcev 2008.06.02. 19:55:53

Szállnak az évek és a most dinamikus, sportos megjelenésű Gáborból egyszer csak hosszú hajú, hosszú szakállú ember lesz ...

EBEUSS (törölt) 2008.06.02. 19:58:19

Piroson figyelmetlenségből áthajtásra nincs mentség! Gratula! De legalább szerencsétek volt, az is valami...

ppp 2008.06.02. 20:02:24

egy ilyesmit multkor énis benéztem, m1-m7 bevezetőn befelé a városba a laktanyánál valahol van egy zebra. nem esett le, hogy miért satuznak előttem (dobozos baszás, semmit se látni szokás szerint), meg még bennem volt az autópálya 200as tempója, így kb kilencvennel átvágtam a másik sávba, közbe csóringer nő meg ott volt húsz centire. ez se volt szándékos.

mondjuk egyszer engem gyalogosan majdnem ugyanígy basztak el, annyi különbséggel, hogy ott lámpás zebra volt, és valami baromarcú ugyanígy ott előzött a pirosban. ott se volt több húsz centinél.

Nebameg 2008.06.02. 20:04:25

Ez tuti fotosopp!!!

KopaszMercis 2008.06.02. 20:14:03

Engem speciel nem zavarna ha majdnem elutnenek, ha valakit ennyire bantana, es szanna banna...

Szerintem egy mea culpa sokat er

Név 2008.06.02. 20:15:22

HK: de alsó vagy felső 5-ös????

EBEUSS (törölt) 2008.06.02. 20:15:43

ppp 2008.06.02. 20:02:24
"m1-m7 bevezetőn befelé a városba a laktanyánál valahol van egy zebra. nem esett le, hogy miért satuznak előttem (dobozos baszás, semmit se látni szokás szerint), meg még bennem volt az autópálya 200as tempója, így kb kilencvennel átvágtam a másik sávba, közbe csóringer nő meg ott volt húsz centire."

Ez a komment pont jó lenne a gyalogos posthoz!
Tipikusan példa arra, hogy a gyalogos fizikai okokból sokkal könnyebben észreveheti az autóst, mint fordítva.
Valaki írta valahol, hogy az lenne a megoldás, ha a kocsik megállnának a zebránál, és áttolná rajta a sofőr! Illetve, ha csengővel a nyakában haladna egy ember a kocsik előtt... :D

A másik nagy visszatérő problémámra is jó példa ez a történet, miszerint a többsávos utakon sok mindent nem lehet észrevenni a nagy dög teherautóktól: táblákat, gyalogost, talán még piros lámpát sem, stb.

EBEUSS (törölt) 2008.06.02. 20:17:29

KopaszMercis 2008.06.02. 20:14:03

Te is érdekes fazon vagy, ha egy ekkora hibát simán lenyelsz, máskor meg azon vitatkozol velem, hogy a KRESZ tiltja a dugóban a sávváltást... Kész vagyok! :(

ppp 2008.06.02. 20:24:10

EBEUSS:
A megoldás az lenne, legalábbis az én esetemben, ha 3,5 tonnánál nehezebb (kishaszon) járművek ne közlekedhessenek reggel 8 és este 10 között a városban.

Személyautók mögül bármilyen gyalogost észreveszek neked, még akár egy kilométerről is. De a zárt dobozos geciktől frankón nem látok semmit! Ha meg hagyok 10-20 méter követési távolságot hogy kilássak akkor az a baj!

Meg még az a jó amikor a megállóban álló busz elől lépnek ki szabálytalanul. Mondjuk ott ha elbaszod legalább nem te vagy a hibás, zebrán azért necces. Emlékezzünk mi volt Pécsett nemrég...

Marci 2008.06.02. 20:38:38

"Meg még az a jó amikor a megállóban álló busz elől lépnek ki szabálytalanul. Mondjuk ott ha elbaszod legalább nem te vagy a hibás, zebrán azért necces."

Jó, hogy ismered a kreszt. Megállóban álló busz kikerülésénél fokozott figyelmet ír elő. És nem fogod tudni bizonyítani, hogy figyeltél...

Gera 2008.06.02. 20:40:29

Én ma majdnem elcsaptam egy kissrácot a zebrán, miközben egy nőt néztem. Jó, a majdnem az annyi volt, hogy ha nem mondom magamban, hogy most már az utat is kéne nézni és nem is teszek így, akkor nem láttam volna meg a gyereket 10mre előttem és nem álltam volna meg, hanem átmegyek rajta. De simán megálltam, még csak satu se volt, de a srác már furán nézett. Mondtam neki, hogy bocs :)

Andie 2008.06.02. 20:42:32

Veletek nem volt még olyan, hogy egy kínálkozó, brutális lehetőséget valami isteni sugallat folytán kihagytok, majd pár másodperccel később kiver a veriték, mert kikanyarodik/lelép/kicsellen/beelőz/stb valaki?
Tiszta Vissza a Jövőbe feeling, amikor ugye a végén tolatásba teszi a 4x4-et, és igy nem kaszálja telibe a rolls-ot.
Én szinte havonta szembesülök ilyennel. Nem vagyok egy kalapos úrvezető, ha a szitu úgy hozza, és kínálkozik a lehetőség, bizony padlót nyomok, és szépen megcsinálom a manővert, amit a kedves levélíró is próbált. Ez nem azt jelenti, hogy 100al közlekedek a városban, sőt. Én vagyok az, aki zebrán elengedi a gyalogost, a buszt kiengedi az öbölből, a kikanyarodónak messziről villant, hogy gyere.
De vannak szituk, amiket bizonyos lómennyiség felett már nem lehet kihagyni :) (ide is lehet köpni)
Legutóbb pl egy busz ment előttem, már vagy fél perce, az út enyhén kanyarodott, de annyira beláttam, hogy a nekem szükséges 4-5 mp alatt senki nem érne oda. Mögöttünk már jó sokan felgyűltek, dehát senki nem mert előzni. Én mertem volna, de tudtam, hogy még fél perc, és félreáll megint a busz, hát minek fröcsköljem a benzint, dehát a lábam meg bizsergett, hogy na most, vissza kettesbe, padló, ülésbepréselődés, és be a busz elé. Ismerős mozdulatsor, ismerős akció, nem új dolog. De valamiért mégsem tettem. Erre mondják, hogy felettem repült az őrangyal, és nem hagytam le?
Ugyanis kb 10 mp múlva, mire épp a busz elé értem volna kb 100-al, a busz elől, jobbról, egy kapualjból egy audis csávó nagy gázzal kikanyarodott a szembesávba. Ezt tuti nem láttam volna a busztól, és ő sem engem. Akkora frontális csattanás lett volna, mint a sicc.
Aztán volt ilyen még kereszteződésben is, én várok, hogy balra el tudjak kanyarodni. Jön jobbról a koma, igen gyorsan, de indexel jobbra. Na, mondom ha ez elmegy jobbra (velem szembe), akkor én most ki tudnék kanyarodni. Balra nézek, semmi, jobbra a komára, indexel, de még mindig elég gyorsan. Áh, mondom nem kanyarodok, mert valami azt súgja , hogy ne. Faszikám úgy ahogy volt,indexelve el is húzott előttem vagy 60-al.
De volt nem egy olyan, hogy Szegeden, este, tök üres széles utca, szinte kivánta, hogy egy kicsit rágyorsitsak, a hüvös szél bevágjon az ablakon, de aztán mégse tettem. 1 utcával arrébb a semmiből, egy kivilágítatlan biciklis mint egy szellem, suhant át előttem, hogy mire a fékre tettem a lábam, már túl is futottam rajta, és nyoma sem volt, mint egy rossz jelenésnek. Ha kicsit korábban gázt adok, már alattam van, én meg rács mögött.

Szóval én már rég elhatároztam, hogy nem éri meg azért a pillanatnyi élményért "reszkírozni", ahogy áldott nagymamám mondaná - ha nem teljesen tiszta a terep (autópálya, kihalt útszakasz, stb), ha vannak bizonytalan tényezők, akkor inkább maradjon seggén az ember. Idegből, méregből, idegességből a városban padlózni, szlalomozni, stb meg mint látjuk, életveszélyes.
Itt a mai mese vége. :P

bed!ke 2008.06.02. 20:47:42

-"Bíró úr! nem volt szándékos, ráadásul ideges is voltam, mert a mindig gonosz taxis most is gonosz volt és a többi emberke is mind egyszerre találta meg a dudát...!"
- "Értem, semmi probléma, velem is gyakran előfordul..."
- "Akkor mehetek?"
- "Hogyne, csak egy piroson ment át, a zebrán szabályosan közlekedő bácsin nem. Mivel a piroson való áthajtást sem szándékunkban, sem módunkban nem áll semmiféleképpen bűntetni, ezért ihol a végzés: tessék valamilyen tütűs blogon bocsánatot kérni a bácsitól, aki nyilván olvas mindenféle tütűs blogot, hisz ő maga is csukott szemmel közlekedik a tütűk között. De az egészet kennnnnye a gonosz taxisra és a dudával indokolatlanul koncertező többi autósra ! és ha lehet ne említse, hogy szuzukival közlekedik, hanem inkább mondja azt, hogy valami ezüst színű francia masinával tütűzik..." :)

amúgy korrekt, hogy egyáltalán ennyire vette a fáradtságot...

ppp 2008.06.02. 20:57:44

Marci:

megálló öbölben álló buszt értettem, amit nem kell kikerülni, csak haladnom egyenesen a (külső) sávomban. Ez legjobb tudásom szerint nem kikerülés.

Mellesleg igen, ezek a szubjektív dolgok is jók a kreszben, "fokozott figyelem", na persze.

RWB 2008.06.02. 21:02:23

ppp
Utáljuk a teherjármüveket, de zabálunk, iszunk, vásárolunk amit látunk. Ki a faszom hordja azt a sok szart a boltba? Kurvanagy sírás lenne ha nem lenne minden polc fullön friss trutyival.

Secnir 2008.06.02. 21:03:31

"ppp 2008.06.02. 20:24:10
[...] ha 3,5 tonnánál nehezebb (kishaszon) járművek"

ööö

a kishaszonjárművek azok nem könnyebbek véletlenül 3.5 tonnánál? mert ugye B-s jogsival még lehet kishaszongjmvet vezetni, de 3.5 tonnánál nagyobbat már nem :)

ppp 2008.06.02. 21:12:18

@RWB:
városba nem szoktam vásárolni, pláne, hogy nem is ott lakok, szerencsére a hipermarketek és outletek városon kívül vannak. oda meg felőlem 40 tonnás szarral is vihetik, ígyis annyit kell belőlük autopályán kerülgetni, mint a szar. Legyen áruszállítás persze, csak akkor a faszomnak se jöjjön ki a belső sávba, vagy álljanak mindkét sávban egymás mellett, szöget zárva.

@Secnir:
akkor azt ott veheted akkor 7,5 tonnának is... bár nem hiszem, hogy egy fiat ducato vagy egy iveco daily annyival nehezebb lenne 3,5-nél. igen, lusta vagyok utana nezni.

ppp 2008.06.02. 21:17:56

most latom, kisse rosszul fogalmaztam tenyleg, de a lenyeg hogy ezekbol van elegem :D

oki 2008.06.02. 21:18:02

ebeuss: Zebrán előzni tilos és másik autó mellett elhaladni csak fokozott figyelemmel szabad. Vagyis nem kifogás, hogy egy teherautó takarta a kilátást.

RWB 2008.06.02. 21:21:04

ppp

Szerintem nem lehet ilyen egyszerüre leredukálni a problémát. annak a tehernek is el kell jutnia idöbe, és valszeg több a balfasz 7végi sofőr mint a balfasz hivatásos.
Meghát azért a nagy többség nem utazgat ki budaörsre.

EBEUSS (törölt) 2008.06.02. 21:41:33

oki 2008.06.02. 21:18:02

Jogi szempontból nem kifogás, de majd elolvasom amikor te írsz hasonló szituációról, ami veled történt meg! ;)

Persze te fokozott figyelemmel haladsz el a teherautók mellett mindig, az már lényegtelen is, hogy az elkopott zebrát már amúgy sem láthatod, csak a néháy sávval jobbra levő lombkoránba bújtatott, sok tescós reklám mellé miniatürizált zebra táblát, amit röntgen szemeiddel simán látsz a kisteheren keresztül is...

Cliff · http://csontvary56 2008.06.02. 22:24:04

Szerintem kene egy kis fegyelem!En Tennesse-be elek es errefele aranylag MINDENKI betartja a kreszt.Miert?Mert annyi rendor van mint egen a csillag es ezek itt dolgozznak is.Magyaran ha en 50-nel "dongettek" egy 45-otos tablanal akkoraz bizony 100 dolcsi.Vagy a birosag!Ennyi!Senki nem szeret ablakon kidobni penzt es meg sok minden mas is,de azt le se irom mert hazarulo kocsog lennek ket perc alatt

Hivatásos beszólóművész 2008.06.02. 22:35:06

Mondanék egy jó és kipróbált tippet azoknak aki nem látnek előre a kisteherektől meg a nagyteherektől!
Kérném az újságíró urakat most figyeljenek!
Nem kell KRESZ-t módosítani, mégcsak pénzbe sem kerül a javaslatom, amit én alkalmazok is!

MARADJ LE BAZZEG! NE ÁLLJ BELE A SEGGÉBE 5 CM-RE ROHAGGYÁ EL!

És máris látni fogsz, ha nem ismered a környéket.

ColT 2008.06.02. 22:42:01

Ez szép, gratulálok. Gondolom mindenkivel előfordult már hogy pl. a busz takarta a pirost, és ezért már nem tudott megállni, vagy hasonló... De az a szép hogy beismeri a post beküldője :-) Respect! Gondolom jobban fog figyelni.

Amúgy me ha bíróság / redőrség elé kerülne a dolog akkor jól megvágnák. Mert pözsója van.
Ha ugyanezt egy khmm, ...sztereotípiáinkban szereplő nagy fekete autós... teszi, azt tuti meg se állítják.

mocskos 2008.06.02. 22:55:28

Cliff: hazaarulo kocsog vagy

Cliff · http://csontvary56 2008.06.02. 22:58:49

Mocskos!
Te meg egy igaz HAZAFI!(gondolom)

DEGEC 2008.06.02. 23:47:50

óóóóóóóó van itt minden csak szét kell dikházni..

ezexerint nem csak én látom, be ha hibázom..

wazz 2008.06.02. 23:51:37

Cliff bazeg ezt hogy bírtad komolyan venni :p

DEGEC 2008.06.03. 00:02:13

ohhh és most jönnek a kamingautok????

egyépként aki járt londonban, hány dobozos f@staligát látott a városban...?
és oda is eljut az áru...
amúgy nálam az evuluciós ranglétrán, legalul van a zöldszazhúszhonapnullaönerővelajandéknégytéligumivalsuzuki, és közvetlen utána jönnek a forgalmi sávban arut rakodó teherautósok.
Minden reggel a Dózsán jártam dolgozni, a stadion felől, és a Dózsa-Tököly kereszteződés után volt vmi bolt, és reggel 7 körül mindig ott pakaolt vmi droid.És az esetek 90% ban volt egy droid aki meg a tököli után balra akart kanyarodni, a keleti felé, de szembe meg mindig jöttek.És ott elég jó dugók alakultak ki.
Na én ennek a kedves áruszállítónak üzenem, hogy ÉN voltam az a fasz aki minden reggel dudált, és üvöltött a kocsiból, és szívesen ki is száltam volna, ha a feleségem miatt nem lettem volna minden nap késésben....
Én is coming outoltam....

labi 2008.06.03. 00:03:55

"Mentségemre hoznám fel, hogy nem volt szándékos."

Ezt a gázolók 99%-a elmondhatja magáról, szóval nem egy spéci mentség. :)

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2008.06.03. 00:07:53

Emberek, van még remény! Komnolyan, ha megnézzük, hogy milyen posztokat küldtek be eddig, ez a kiállás és elismerés egy üdítő (kissé talán hihetetlen is) kivétel.
Több bocsi-posztot! Több vidám történetet :).

MÜSZI 2008.06.03. 01:44:28

emberek! a kreszt rugalmasan is lehetne kezelni. ha nem okozok kárt,vagy sérülést,jól közlekedem,tehát nem követek el bűnt. a bűnért jár a büntetés. amig nem követek el bűnt,nem büntethetnek! (római jog!!!!)persze maradjon a kresz! a közlekedők találkozásakor ez legyen a mérvadó szabály, egyébkor menjen mindenki a józan belátása szerint,csak ne zavarjon másokat! egyszer ki kellene próbálni! Kondorosi Ferenc ur menjen már ki egyszer indiába tapasztalatot meriteni!utána hirdessen null tolarenciát!gyógyult volna be a szája amikor először kiejtette ezt a szót!a pözsós kolléga ne restellkedjen .jól megoldotta a közlekedési szituációt. üdv müszi
)

Wick 2008.06.03. 06:04:31

Csak az nem hibázik aki semmit sem csinál, szóval ezzel nincs semmi gond, egészen addig, amíg nem történik baj.

A hozzáállás viszont dícséretes.

értelmetlenségi 2008.06.03. 06:26:37

Rendszámmal még hiteles is lenne...

2,2Q 2008.06.03. 07:23:10

Szép dolog a bocsánatkérés. Már ha van kitől, nem csak az esetleg elhunyt hozzátartozóitól.
Ahogyan írva is volt - fáradt és ingerült módon vezetett.
Ha valki feszűlt, ne autózzon !
Ha meg közlekedés közben lesz az, áljon félre 5 percre, és nyugi. Bár ha mindenki így tenne, kevés volna a parkoló hely.
ja és várom a hosszú hajú, szakállú ember beírását is...

Jefe 2008.06.03. 07:57:30

Hát engem meg kurvára nem érdekel. Nehogymá még megdícsérjük azért, mert belátta, hogy barom volt. Aki padlót nyom a zebra előtt sikeres ember nem lehet. Egy rutinos sofőrnek éreznie kell, hogy meddig zöld a zöld és sűrűbben pislogni a lámpára, ha gyanúsan sokáig állok előtte/alatta. Ha meg fáradt vagy és ideges, akkor ne ülj autóba. Nem itt kell arctalanul mennybe menni. Szálltál volna ki és kértél volna elnézést ott az öregtől. Láttam már olyat, hogy idős ember nem az ütközésben sérült meg, hanem utána kapott infarktust, amikor megértette, hogy mi történhetett volna.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.06.03. 08:22:20

ezt nem értem. egy autósnak semmi más egyéb kurva dolga nincs mint előre nézni, és figyelni mi történik arrafelé amerre megy.

namost ha hátulról dudálnak, akkor hogyapicsába nem lehet észrevenni hogy előttem piros a lámpa??? nincs összefüggés a kettő között.

talán a dudálóval volt elfoglalva tükörből bámulta, és még mutogatott is neki vissza?

eszemfaszom megáll.

DEGEC 2008.06.03. 08:37:36

Azert jo tudni, hogy keves ember szokott hibazni, remelem mikor majd kozlekedek csak ilyen emberek vesznek korul.
Tegye a szivere a kazet mindenki, es kerem irja meg hogy ki csinalt olyat, hogy faradt es ingerult volt es ezert ott hagyta a kocsijat es BKV val ment tovabb...

ugyanmar...

Erica baba 2008.06.03. 10:12:03

Én mint kis két honapos jogsis tanuló vezető átélem budapest autósközösségének minden borzalmát, az emberi szemétség és komprumisszumkészség és türelmetlenség és bunkóság legmélyebb bugyrait.....ugyh a pözsós emberke nagyon pozitiv számomra és legalább kiáll ide és leirja:)

TH 2008.06.03. 10:31:33

Na, az álszentek, akik fikáznak (és ezek szerint ők vagy nem vezetnek, vagy sofőrként soha nem hibáznak), azok húzzák meg magukat. Túldícsérni viszont nem kell a dolgot, jó, hogy bánja meg minden, de nem lenne jó, ha a blog megtelne a bocsánatkérésekkel...
Én is szoktam hibázni, amit én is szoktam bánni, de nem fogok minden esetet beküldeni ide, OK? :)

tehenke 2008.06.03. 12:17:51

A mútkor én is megzavartam egy gyalogost a zebrán. Alig bírt elugrani vicces volt. :-)
Mondjuk neki piros volt, nekem zöld, és nekiállt telefonálni a zebra közepén megállva.

TAXI 2008.06.04. 09:37:05

Tehenke, biztos azt tanították neki, hogy ha piros a lámpa, akkor meg kell állni, és meg is állt...

labi, ez így van. De akkor mi van, ha már esetleg rendőrségre kerül az ügy, mert kivasalta, de még él, és azt mondom a rendőrnek, hogy persze, láttam, hogy ott van a zebrán, de azt hittem, hogy ha átmegyek rajta, akkor jobb lesz. Szándékosan gázoltam el... Egy kicsit értelmetlen lenne, de esetlegesen őszinte.

Szép és jó, hogy bocs, amiért majdnem elsodortalak, de nem így kéne. sorry

Seth Gecko 2008.06.04. 12:29:53

A beküldőnek minden tiszteletem a korrekt magatartásáért, még ha utólagos is.
Itt nem lenne jó azt mondani, hogy "máskor vigyázz", de kérlek, körültekintően vezess, és ha más ideges, nevesd arcba - az az igazi bosszú.

Mérgezett fülü teszkós szatyor 2008.06.05. 20:49:30

engem ha 'majdnem elgazolsz' mar nem itt esdekelnel.

tessek jobban odafigyelni, tul sok mostanaban a 'veletlen' gazolas. hagyjunk mar egy kis eselyt, hogy a mai gyerekek felnojjenek, es kulturalt kozlekedest lassanak maguk korul.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása