Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Parkolás más szemszögből

2008.06.08. 10:54 :: SilentSound

Mindig szeretjük az olyat, amikor egy történetben érintett megmondja, hogy az nem is úgy volt és különbenis. Legutóbb Magony Szilvi próbálta magyarázni a bizonyítványát, amiből végül az sült ki, hogy akaratán kívül bevallotta, hogy bűncselekményt követ el rendszeresen. Jelen esetben erről nincs szó, Krisztián tisztázta a miérteket, amit a felesége is megtehetett volna ott a helyszínen a bunkó módon odavetett mondatok helyett, amikor kérdőre vonták. Szerintetek ki, hol, mit rontott el és kinek miben nincs igaza? Először idézzük fel az eredeti történetet, hogy ne kelljen kutakodnotok:
Történetünk Pécsett játszódik 2008. május 30. napján, pénteken az egyik Tesco parkolóban a koraesti órákban.


 
A cimbora épp kifelé jön a vásárolt motyóval a kocsihoz, amikor az érkező fekete Swift épp nagy ívben leparkol a rokkantaknak fenntartott helyen, nem messze tőlünk. Noha van hely máshol is bőven... A sofőr alapos munkát végez: nyilván gondol a rokkant motorosokra is, mert épp két roki parkolóhelyet elválasztó vonalra áll a járművel.
 
Cimbora kinyitja a csomagtartót, és beleszórja a motyót, közben a "rokkant" sofőr az okos parkolás után mint aki jól végezte dolgát, kiszáll: 170cm magas körüli, szőke, 25 éves forma hölgy. A plázacicus fajtából. Magassarkú papucs, feszülős toppocska, szolárium nyomok a bőrén, stb. Mindenki lódítsa meg a fantáziáját. Ismerjük mind ezt a "tipust".
 
Cimbora abszolute kultúr hangon (hiszen lehet hogy egy rokkant parkolt le, sosem lehet tudni), mosollyal eképp szól hozzá: - Szia, biztosan nem vetted észre, de rokkant helyre parkoltál... mindjárt egyszerre kettőre is... csak gondoltam szólok...
 
A swiftes csaj vastagon sminkelt arcán, hirtelen szertefutó sértett ráncok, és "sikkesnek" szánt váll rándítás kíséretében: - Van még hely nekik bőven nem? Szerintem. Amúgy nem érdekel...
 
Majd bezárja a járművet és sértett arccal vásárolni indul.
 
Cimbora behuppan mellém a kocsiba, és annyit mormol: "paraszt". És igaza van.
 
Mellékelek két képet, sajnos a telefon CMOS chipje csak ennyit tud.
 
Összefoglalva: nem elég, hogy beáll a rokkant helyre jogosultatlanul... Nem elég, hogy egyből KETTŐ helyet foglal el... Szólnak neki...Nem elszégyelli magát, hanem közli hogy le-szar-ja. És még ő van megsértve.
 
Vajon hogyan lehetne az ilyen embereket kulturált közlekedésre nevelni? Korbáccsal? Batz papuccsal? Ajtaját letépni? :)
És íme a fenti sztoriban szereplő hölgy férjurának reakciója:
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőled, illetve helyesbítést a mozgássérült gigaposztban megjelent autónk fényképével kapcsolatban. (Fekete Suzuki Swift)

Vask Sztorijára reagálnék.... A képen látható autó a  feleségem tulajdona, és nem véletlenül parkolt ott ahol és úgy ahogy (mellesleg kártyával)ugyanis elég nehéz 1 tolókocsit illetve 2 rokkant embert beszállítani egy autóba ami csak 1 helyen áll. Felhívnám a figyelmet az idiótán és az autóra következtesen 15 centi oldaltávolságra parkoló autósokra. Ez is megérne egy misét.

Az egyszerűbb érthetőség érdekében a párom édesanyja csípőprotézis problémával rokkant illetve a másik szülő is rokkant.

Egyébként a szülőket egy fél órával azelőtt én raktam ki az áruház parkolójában kb ugyanott.

Sajnálom, hogy a kedves autóstárs akkor nem volt ott és nem látta amint az autóból  kifelé próbáljuk meg ezt nem kis problémát valahogy megoldani. (Megjegyzem én ugyanezzel a metódussal parkolok a fent leírt okok miatt) Illetve már nem volt ott amikor a fizetést követően ezt a műveletet az autóba befelé próbáltuk teljesíteni.

Szóval kedves autóstárs:
1. tanács: ne ítélj elsőre hanem várj vagy kérdezz.
2. tanács: nézd meg hogy a kártya a kocsin van e
3. tanács: nagyon gyorsan vegyél szemüveget vagy végezz el egy pályaalkalmassági tesztet mert a feleségem hál istennek nyomokban sem emlékeztett arra a hölgyre amit oly magvas és mélyenszántó leírásodban közzétettél.

Bocs hogy raboltam az idődet e pár soros levéllel de úgy gondolom, hogy úgy tisztességes ha nem csak az egyik fél véleménye szerepel a honlapon.

130 komment

Címkék: autó parkolás női sofőr mozgáskorlátozott

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lili 2008.06.08. 14:51:08

"én feltétlezem, hogy az eredeti cikk küldője, sem udvarias stílust alkalmazott (szubjektív vélemény)."

Javítom: pontosabban a "cimborája"


Az pedig tény, hogy a pécsi Tesco parkolóban a rokkantaknak fenntartott helyen rokkant csak akkor tud beszállni, ha két helyet foglal el...

lili 2008.06.08. 14:55:30

m

"A jelölt parkolóra sztem azoknak van igazán szükségük, akik mozgássérültként maguk közlekednek kocsival, és a ki és beszállás is rájuk marad."

Ezzel egytértek. Csak általában bejárathoz közeli parkolóhelyek áltlaában foglaltak. A bejárat előtt meg a forgalmat nincs joguk feltartani.

Sergei 2008.06.08. 14:56:08

Olvasgatva a véleményeket azért egy valamin elgondolkodtam. Irok egy sztorit, fénykép, rendszám minden ahogy kell. Aztan hogy igaz vagy sem, úgy volt vagy talán máshogy? Talán sose derül ki, de az illetőnek mégis csak kellemetlen.
Szerintem alaposabban át kéne rágni az irásokat mielőtt ki kerül az oldalra!

cuebler 2008.06.08. 14:56:41

így elsőre az jön le, hogy a "hölgy" valószínűleg ütött a kedves szüleire, csak őt agyi alapon fogják hamarosan leszázalékolni. egyébként a "hölgy" - ahhoz képest, hogy a szülei rokkantak - nagyon gyengén szerepelt beleérzésből.
másodszorra érdekelne az is, hogy egy suzuki hátsó ülésére hogyan száll be egy roki. lehet, hogy abba rokkant bele???
egy szónak is száz a vége: a magyarázkodás szvsz több ponton is roki... :D ha legközelebb meglátom a kocsit pécsen, bizony én is le fogom taposni a kipuff-ot, az tuti...

Gera 2008.06.08. 14:59:54

Hamarabb elhiszem azt, hogy a múltkori posztoló csak hirtelenjében rittyentett egy jó sztorit a kép köré és valójában nem is találkozott az autó sofőrjével (nem is látta, vagy csak nem mert beszólni), mint azt, hogy most a férj kamuzik.

lili 2008.06.08. 15:00:22

cuebler

"őt agyi alapon fogják hamarosan leszázalékolni. egyébként a "hölgy" - ahhoz képest, hogy a szülei rokkantak - nagyon gyengén szerepelt beleérzésből."

"ha legközelebb meglátom a kocsit pécsen, bizony én is le fogom taposni a kipuff-ot, az tuti..."


Szánalmas vagy. De tovább nem minősítelek, azt hiszem, ezzel a hozzászólásoddal megtetted magad is...

cuebler 2008.06.08. 15:03:44

köcce, drága :P

de akit nem érdekel a prosztó parkolás, az sokkal szánalmasabb szerintem... főleg, ha nem is szállít éppen rokit.

roki 2008.06.08. 15:04:49

Erre a két hely foglalásra reagálnék: el lehet ám foglalni nyolc helyet a be-és kiszállás idejére. Utána meg huss: vissza egy parkolóhelyre. Visszaszállás közben se dudálna rád senki, ha öt percre 5 métert foglalnál el. Ennyi belőle az indokolt.
Hogy hagyományos parkolóra lett felfestve a jel: örülni kell, ha legalább ilyen van, és ennyi előnyt kapunk (nem járok autóval).
A járdaszegélyek városszerte úgy vannak akadálymentesítve, hogy vakulj paraszt, ne láss tót, azaz lejtősek, de aki csinálta, még soha nem látott rokkantat. Az igazság kedvéért elismerem, hogy segítséggel (aki felkaptat ezekre a szegélyekre, és meredek szakaszokra) tudok közlekedni. A kereskesszékem használati leírásába viszont be van írva, hogy 20-30 mm akadályt tud legyőzni. Tudom, vegyek Suzukit.

A hamis igazolványok üldözésének nagyon örülök, és nem irigységből. Venné fel vele a bajaink egy részét is, aki visszaél vele, hátha nem lenne kedve használni :(

MÜSZI 2008.06.08. 15:05:19

az alapvető baj az hogy a méltóságos nagyuraink bevezették a parkolási dijnak nevezett autós sarcot.semmi baj nem volt amig ezt be nem vezették.a mozgássérültekkel sem volt soha probléma. az egész ország szenved tőle. a biróságok a rendőrök,a közterületesek munkájának nagy részét lefoglalja a parkolási probléma. egy magyar állampolgárra 9000 m/2 terület jut a szent magyar haza földjéből. miért kell ezért fizetnem hameg akarok állni valahol? már ezt is a nemzetközi zsidó pénzvilág dirigálja?

Gera 2008.06.08. 15:07:11

Azért b+, mert ha nem lenne díj, akkor a büdös életben nem találnál parkolóhelyet a belvárosban.

Poli1 2008.06.08. 15:10:47

Mar egy jo ideje folyamatosan dol a panasz a rokkantak reszerol, hogy beparkolnak a helyukre. Most meg az a baj, hogy joindulatu emberek rekerdezgetnek ha valaki nem tunik rokkantnak.
Szerintem, ha a nem rokkantak leszoknak a rokkant helyre parkolasrol, mi is leszokunk arrol hogy kerdezgessuk ugyan ki a rokkant.
Es majd magatol helyreall az egyensuly.
Egyebkent nagyon szivesen.

senki 2008.06.08. 15:11:13

Nincs itt gond, a feleség bekaphatja, a férj meg húzzon el a francba. Annyire szánalmas magyarázkodást régen hallottam.

Sergei 2008.06.08. 15:12:49

Gera, lassan már a belváros szélein sem. A kertvárosi résztől meg igen kiadós séta lenne.
És ezek után még szarul élünk? 2008? 300+ -os üzemanyag árak. Akkor miért is van állandóan dugó?
Hozzáteszem nappal sosem járok a belvárosban vagy valamelyik állandóan beduguló úton, tehát nem járulok hozzá az araszolás kialakulásához!

lili 2008.06.08. 15:17:35

roki

Hadd kérdezzem meg, te pécsi vagy? Hol láttál egymás mellett a bejárathoz közel 8 szaabad parkolóhelyet? ;)

Van rokkant ismerősöm, aki ugyan nem Pécsett, de maga közlekedik, és tudok bővebben sajnálatos problémáiról. Suzukitól sokkal jobb autóra telt neki, de sok paraszt, hiába látja a roki kártyát az ablakban, összekarcolják kulccsal a kocsiját, letörték a tükrét...stb. Ezek mind-mind nem kevés pénzébe kerültke neki. Miért ne lehetne rokkant embernek jóbb autója?

Ha valaki mercit, vagy bmv-t lát rokkant kártyával, az még lehet valójában is rokkant. Ismerősöm mondta, hogy a bmv-t volt a legkönnyebb úgy átalakíttatni, hogy kényelmesen tudja vezetni.

Az önbíráskodást jó lenne mellőzni. Vannak a rend őrei is, ha nem teszik amit láttok, lehet őket éretsíteni (tisztelet ak ivételnek). Aki önbíráskodásra vetemedik, az meg eleve bűcselekményt követ el.

mxplanet 2008.06.08. 15:22:36

Gera 2008.06.08. 15:07:11
Azért b+, mert ha nem lenne díj, akkor a büdös életben nem találnál parkolóhelyet a belvárosban.

miért,így találsz?:)

alexis machine 2008.06.08. 15:22:38


Ha ez a válasz nem kamu, és nem csak azért készült, hogy mentse, amit lehet, akkor rossz a világnézetem.
Vegyük először is azt, hogy hogy miért is kellene két rokkantparkolót (mégha az olyannyira keskeny is) elfoglalni. Próbáljunk elképzelni egy szituációt, amikor is a tisztelt úr a szüleit segítené be az autóba, de sajnálatos módom az amúgy is szűk rokkantparkoló mellett mindkét oldalt közel állnak autók. Ekkor, ha magamba nézek, én a következőt tenném: kigurulnék szépen az autóval, benyomnám a vészvillogót, és besegíteném a kicsit odébb váarakozó szüleimet a kocsiba, majd ezután összecsuknám a kerekes széket, és elmennék haza. Ha belegondolunk, mégis ki lenne olyan elvetemült, hogy rámdudálna, vag beszólna, mert akadályozom a forgalmat? Senki, látják hogy mozgássérültekkel vagyok, van rá pár forintom , hogy segítőm is akadna, de ha még az nem is, biztos h nem szólnának. Tehát nem kell elfoglalni kettő helyet.
A második dolog, pedig számomra a képen, főleg a kerekek szöge miatt, nagyon is az jön le, hogy a parkolás közben így jött ki az ív. Nagyon nem úgy fest, mintha valaki teljesen tudatosan kettő helyre állt volna. Mindezt szerintem tökéletesen alátámasztja az a tény, hogy az illető hölgy, aki a gépjárműből kiszállt, flegmán, bunkón válaszolt, amire egyszerűen nem lehet magyarázat. Ha én rokkantakat szállítanék, majd valaki figyelmeztetne arra, hogy elfoglaltam a rokkantparkolót, tájékoztatnám arról, hogy pl. édesanyám rokkant, és őt várom. Ha ő is ebben a szituációban lett volna, nem így válaszol. Vagy nem normális.
A sztori abban is sántít, hogy X ember kirak egy tolószékes, illetve (a leírásból sejtem) egy mankós, esetleg bicebóca embert, aki még tud magától járni. Nehezen tudom elképzelni, hogy ez az illető magára hagyja fél órára egy bevásárlóközpontban ezt a két embert, akik (pl egy bevárárlókosarat hogy tolnak?), majd elmegy valahová, felügyelet nélkül hagyva a feltételezhetően idős szülőket, ezután egy Y ember tér vissza az autóval, egy idézett "plázacica", a leírás szerint, majd a második leírás szerint egy teljesen más hölgy viszi haza a kedves öregmebereket.
Itt valami elvérzik...

Gilderoy 2008.06.08. 15:25:36

"1. tanács: ne ítélj elsőre hanem várj vagy kérdezz."

Mintha ezt tette volna...

Gera 2008.06.08. 15:26:17

mxplanet - Igen, így találok.

Kniight 2008.06.08. 15:26:51

Két rokkant szülőt + kerekesszéket hogy lehet egy suzukiba berakni?

Doc 2008.06.08. 15:28:22

Szerintem jobb magyarázat lett volna őszintén leírni, hogy bocsi, de annyira sután vezet a csajom, hogy a környező autók megóvása érdekében ezt a parkolási módszert helyeztük előtérbe... :)

roki 2008.06.08. 15:29:26

Lili, te biztos pécsi vagy (én egy huszassal arrébb), de fantáziád és a magyar nyelvhez való érzéked nulla.
Ezeket a problémákat 'tudni' nem lehet. Ezeket csak érezni és átélni lehet, mentsen meg mindenkit tőle az ég. Hiába látják a kártyát, mert nem jár messze az igazságtól, több lesz a hamis kártya, mint az igazi.
Lili: az "ég" nem gyulladt ki, és nem a Mennyország, csak olyan magyar szólás. :)
Kniight: a kocsik összecsukhatók, a csomagtartóban elfér kettő. (Ha annyira mozgékony a beteg, hogy át tud szállni)

lili 2008.06.08. 15:32:45

alexis machine

"Nehezen tudom elképzelni, hogy ez az illető magára hagyja fél órára egy bevásárlóközpontban ezt a két embert, akik"

Van rokkant ismerősöd? Mivel nekem van, engedd meg, hogy elsőkézből informáljalak. Nem szívesen fogad el bevásárláshoz segítséget, szeret amit tud maga intézni, hogy ezzel is legalább "teljes" embernek érezhesse magát.
Az én ismerősömnek már van jó autója, de nem mindig volt. Mielőtt megvette, kizárólagosan a közlekedéshez, és a cipekedéshez kért másoktól segítséget. Őt is a hozzátartozói vitték kocsival a nagyobb bevásárlásaihoz, de soha nem hagyta, hogy helyette bevásároljanak. Telefonon jelezte, ha elkészült.

MÜSZI 2008.06.08. 15:33:18

kedves gera! a közterület egy cm/2 -rel sem lett nagyobb igy hogy bevezették a parkoló dijat.legfeljebb a pénzünket sajnáljuk a parkolásra,vagyis elüldözéssel oldották meg a szabad terület létrehozását

gramercy (törölt) 2008.06.08. 15:36:46

akkor lenne hihető a válasz, ha küldött volna egy képet a rokkant kártyával ami minden bizonnyal a szélvédőn van, ugyanezzel a rendszámmal

lápi lidérc 2008.06.08. 15:42:52

lili 2008.06.08. 14:47:39
"Nem akarom elhinni, hogy ha valaki rokkant helyre áll és szólnak neki, akkor a leszarom a válasz."
Hát pedig velem is előfordult pár hónapja, hasonló szituban (talán március vagy április, este 7 körül már meglehetősen sötét volt), az óbudai Auchan parkolójában, hogy ugyanígy a rokkanthelyre állt be egy paraszt - 2 helyre, csak ő keresztben, szintén valami fekete kisautóval, sajnos, típust-rendszámot nem jegyeztem meg - , és amikor szóltam neki, hogy talán nem itt és így kéne parkolnia, ő is meg a szoliszökevény szőke csaja is elkezdett üvöltözni, hogy mi közöm hozzá, és hogy nem férek el?
De, elfértem, pláne hogy akkor már a leparkolt kocsimtól mentem a bejárat felé.
De az esetleg érkező rokkant, az nem fért volna el, csak jóval távolabb - nem véletlenül festik a rokkantparkolóhelyeket a bejárathoz a legközelebb.

lápi lidérc 2008.06.08. 15:43:56

Ja igen, láthatóan fizikaileg ezek egyike sem volt rokkant, igaz, agyilag hallhatóan mindkettő.

mxplanet 2008.06.08. 15:45:20

gera smartod van? :D
mert én szinte soha nem találok

lápi lidérc 2008.06.08. 15:46:01

Gera 2008.06.08. 15:07:11
"Azért b+, mert ha nem lenne díj, akkor a büdös életben nem találnál parkolóhelyet a belvárosban."

Miért, gondolod, hogy valaki csak azért többet időzne egy hivatalban vagy boltban, mert ingyen van a parkolóhely?
Ez egy hülye, ám hazug mentegetőzés a városvezetés részéről a parkolási díj indoklására, alapja nulla.

lili 2008.06.08. 15:49:58

Kedves roki, aki rokkant!

"Hiába látják a kártyát, mert nem jár messze az igazságtól, több lesz a hamis kártya, mint az igazi."

Valami belső hang azt súgja, hogy belőled az irigység beszél. Tipikus rossz magyar szokás, ha neked nem jó, akkor másnak se legyen az... Szerintem pontosan tudod, hogy miért írom nekem szánt válaszreakciódra ezket... ;) (Neked nincs autód, de más rokkantnak van bmv-je is, akkor a szöveggel, nem az önbíráskodás ellen emeled fel te is hangod, hanem olyan szinezete van, hogy hadd törjék le a másik nálad jobb anyagi helyzetbe lévő szintén rokkant bmv-s tükrét). Tudom, hogy sarkítok, de eddigi reakcióid möött ezt olvasom ki.

Amúgy velem nyugodtan kötözködhetsz, igaz, egész eddig nem rokkantként a rokkantakért kiálltam... De sebaj, ezez nem veszünk össze ;) Bocs, ha személyeskedésnek veszed, de nem én kezdtem. Ha jobb indokod nincs, akkor belekötsz éppen a nyelvtani ismereteimbe, és közlöd, hogy nula a fantáziám. roki drága, nem baj, elfogadom, hogy ez véleményed rólam, én ezen nem akarok változtatni ;)

ZöPö_ · http://route66.blog.hu/ 2008.06.08. 15:51:55

Na, álljon meg a lövöldözés! Ha a férj által előadott szöveg igaz, akkor a feleség annyira ostoba és szenilis, hogy ezt elfelejti, miközben az állítólagos rokkant rokont készül felvenni? Na ne már... Elég lett volna, ha annyit mond: igen, tudom, hogy rokkant helyre álltam, de épp rokkantat készülök beszállítani. Divatos jogi szóval, az asszonyka viselkedése NEM ÉLETSZERŰ. Mondom, ha igaz, amit a férj előad. Ha az kamu, akkor viszont nagyon is életszerű, sajnos.

lápi lidérc 2008.06.08. 15:54:13

Ja, rokkantság:
Van olyan ismerősöm, aki úgy rokkant, hogy csípőprotézist kapott (mert már nem nagyon tudott se járni, se ülni, se feküdni, annyira fájt a combcsontja).
Vezetni jelenleg gond nélkül tud, járni is (első ránézésre semmi nem látszik abból, hogy rokkant - másodikra annyi, hogy kicsit furán lép az egyik lábával), csak kilométerek legyaloglása, lépcsőzés stb. azért nehezére esik.
Szóval nem szabad első ránézésre ítélni.

lápi lidérc 2008.06.08. 15:55:53

lili 2008.06.08. 15:49:58
Az irigység?
Te olyan hülye vagy, hogy a fal adja a másikat.

lili 2008.06.08. 15:56:02

roki

tudom, hogy elgépelek dolgokat, örülj neki, ha te soha nem teszel iylet... ;)

lápi lidérc

"az óbudai Auchan parkolójában, hogy ugyanígy a rokkanthelyre állt be egy paraszt - 2 helyre, csak ő keresztben, szintén valami fekete kisautóval, sajnos, típust-rendszámot nem jegyeztem meg - , és amikor szóltam neki, hogy talán nem itt és így kéne parkolnia, ő is meg a szoliszökevény szőke csaja is elkezdett üvöltözni, hogy mi közöm hozzá, és hogy nem férek el?"

Jó, akkor van ilyen, de tuuti nem általános. Amúgy fura, hogy nagyon egybe esik a sztorival. Fekete autó, szoli szőke csaj". Ugye nem te írtad az eredeti sztorit is és próbálod menteni ami menthető, mert valaki nem ért egyet? ; Bocs, biztos nem, de ezt nem tudtam kihagyni ;)

roki 2008.06.08. 15:56:16

Lili: a százszor mondtam, ezerszeresen megfizet mind mellettem áll. Talán belefér a nyolc parkoló is.

Nekem nem volt autóm, mert nem vonzott a dolog, sőt tehetséget sem éreztem hozzá, de amennyit számítástechnikára költöttem 1986 óta, több autót is vehettem volna. Miért lennék irigy, mondd?

Amit te annak érzel, az csak annyi, hogy a csalás, a törtetés, a más ember nyomorával való visszaélés nem ismer határokat, ezek még hullának is elmennének ha megérné.

aqweren 2008.06.08. 15:56:51

Ha tényleg jogosan parkolt ott a csaj, akkor naná hogy elküldi a fenébe aki beleköt..legalábbis én elküldeném. Ha jogosan állok meg a rokkant parkolóban, és valaki odanyög egy flegma "Nem zavar hogy rossz helyen állsz?"-t, akkor nehogy má nekem kellejen elkezdeni magyarázkodni, meg mentegetőzni.
Már ha egyáltalán igaz amit a férje írt, vagy igaz az első sztori.

lili 2008.06.08. 16:01:21

Drága lépi lidérc!

"Te olyan hülye vagy, hogy a fal adja a másikat."

Te meg olyan kedves vagy, óh, de tényleg... ;)

Volt szerencsém szoc. otthonban is dolgozni, és az irigységre sok-sok példát láttam, amit emberek képesek elkövetni, hogy ha neki nem jó, akkor a másiknak se legyen az... Pontosan tudom, mit miért írtam.

De jogod van hülyének gondolni. Nekem ettől nem lesz rosszabb... ;)

mxplanet 2008.06.08. 16:01:38

lili nézd meg nem vagyunk-e a kertben..

Terveüdekszi 2008.06.08. 16:06:14

Micsoda???? Haver! Ne kábítsál már bennünket! A képről üvölt, hogy az asszonyod agyhalott, egyszerűen nem tud parkolni. Ráadásul bunkó. Te meg idejössz hazudozni mindenfélét. Milyen emberek vagytok, hogy a csípőprotézises szülőket csak úgy kikúrjátok egy áruházban? Vásárolni tudnak egyedül, csak az autóba nem tudnak beszállni????? EZT UGYE NEM KELL ELHINNÜNK?! Szerintem ti egy suttyó, faszparaszt, senkiházi társaság vagytok. Kívánom, hogy egyszer joggal használjátok azt a parkolót!

Rejtélyes 2008.06.08. 16:07:30

Biztos, hogy a szöke baba a felesége a beírónak? Ha csak ágyrajáró, és ő vitte el az autót bevásárolni gyorsan, amíg a félrekefélő pacák elalélt a hitvesi ágyban odahaza? :)

alexis machine 2008.06.08. 16:11:25

Lili!

Szeretem, mikor valaki mindenben jártas, mindenhez ért, de ez más téma.

Én nem azt mondtam, hogy segítséget kér, hanem azt, h biztos lenne oylan, aki segitene. Azt próbáltam ellenpontozni, hogy biztosan nem szólna senki, ha kiállnál a parkolóhelyről addig, mig besegited a rokkant rokonodat.

Úgyhogy ne keverjük a dolgokat.

lili 2008.06.08. 16:11:35

Kedves roki!

Úgy látom nem érted még mindig a problémát. Tény, hogy vannak sokan akik jogosulatlanul beállnak roki parkolóba. De ugye nem gondolod, hogy az önbíráskodás jó módszer. Ha ilyet látsz, hívd a rend őreit, majd ők igazságot tesznek. Ne más autójában okozzon senki kárt (ezt nem rólad feltételezem). Mert ilyenkor fordul elő, hogy más valóban rokkant ember bmv-jében károkat okoznak. Én erre akartam felhívni a figyelmet. Észrevetted?

Tehát, ha nem letrem volna egyértelmű. Elítélem, ha jogosulatlanul igénybe vesz valaki roki helyet, de elítélem azt is, ha valaki puszta irigységből, bosszúból tönkre vág egy másik autót. Hiszen rokkantnak is lehet bmv-je (ld.korábbi írásom, saját ismerősöm). Furcsa, ha magad is rokkant vagy (tudom nincs autód), de nem állsz ki azért, hogy önbíráskodásból mások tulajdonát nem kéne megrongálni, hiszen így a nálad lehet tehetősebb, de szintén rokkant emebrek tulajdonában is kárt tesznek (eddig még írásaid alapján nem álltál ki e melett). Szerinted mit jelent?

insert_click · http://legjobbpalinka.hu 2008.06.08. 16:12:03

Tegye fel a kezét, aki szállított már mozgássérültet kerekes kocsival.
Na, az tudja milyen szar megoldani a ki és beszállást még ezeken a parkolóhelyeken is.

Ui: Ez a hölgy stílusát nem mentesíti...

mxplanet 2008.06.08. 16:14:52

lili! ha még egyszer leírod, ráadásul rosszul azt a kibaszott BMW-t, én elküldelek a halál véreres faszára ;)

hoel 2008.06.08. 16:20:01

Ha a rendszámban csak 1 számot másnak olvasol ( amire azért jó esély van a fotó alapján ) már más a nő, más az autó, mása kása.
Amúgy: 2 parkolóhelyet ilyen bunkó módon akkor sem lehet foglalni, ha egyszerre 2 mozgássérült szülőt hoz az ember. Megáll vhogy, kisegiti a mozgássérülteket, utána beáll normálisan.
Valahogy nem áll össze nekem a sztori, személyleirást kéne kérni a kedves férjtől, hogy hogy néz ki az Ő felesége.

roki 2008.06.08. 16:20:09

Valakivel összetévesztesz, Lili. Én egy szót sem írtam tükörtörésről, csak annyit voltam bátor, hogy az igazolvány nem jelent semmit.
Insert_click: fentebb leírtam, hogy a nehézkes be-, és kiszállás után viszont már elég neki egy parkoló. Ha Papát kórházba viszi két hétre, nem kellene talán két hétig két parkolót foglalni. Lili: ismét csak költői túlzás!
Ha valakit esetleg érdekel kicsit megismerni a rokikat: csúszólap, ami megkönnyíti, és hatalmas helyfoglalással jár:

www.r-med.com/data/customcontent/cat_home/rolyan/csuszolap2.jpg

lápi lidérc 2008.06.08. 16:21:25

lili 2008.06.08. 15:56:02
Nem, az eredetit nem én írtam, közel 10 éve nem jártam Pécsen (tudom, Pécsett, de ez már hálistennek kiveszőben). Budapesten élek.

"Te meg olyan kedves vagy, óh, de tényleg... ;)"
Tudom. Miután az udvarlással megvolnánk, rákérdezek: dugunk?

Terveüdekszi 2008.06.08. 16:06:14
Fent említett csípőprotézises ismerősöm azért adta el előző kocsiját, és vett Suzuki Ignist, mert annak vagy 20 centivel magasabban van az ülése - az én Opelembe pl. elég kínszenvedés neki beszállni (műtét után a vécéülőkére is magasítót kellett szerelni - én szereztem be neki spec. áruházban, ahol csupa ilyen rokicuccokat tartanak -, mert eleinte nem hajlik annyit a láb, amennyi a normál ülőkére üléshez kellene - de kb. fél év után már igen, persze gyógytorna meg egyebek után).
A csípőprotézises remekül elmozog egyébként egyedül - pl. bevásárlás szintjén, olyannyira, hogy fent említett ismerősöm nem is szokott rokkanthelyre parkolni áruházaknál, mert úgy érzi, nincs rászorulva -, csak hosszabb távot nem szeret gyalogolni.

mxplanet 2008.06.08. 16:22:03

hoel 2008.06.08. 16:20:01
Ha a rendszámban csak 1 számot másnak olvasol ( amire azért jó esély van a fotó alapján ) már más a nő, más az autó, mása kása.


de ezt a randa felnit biztos nem keverik össze

mxplanet 2008.06.08. 16:23:58

"Te meg olyan kedves vagy, óh, de tényleg... ;)"
Tudom. Miután az udvarlással megvolnánk, rákérdezek: dugunk?

:DDDDD

cs0ki 2008.06.08. 16:34:42

lili, inkább valld be nyugodtan, hogy te vagy az egyik érintett az ügyben..

Amúgy ha már küldött ez a szerencsétlen egy mail-t ide, akkor nyílván olvassa is.. meg a kommenteket is.. akkor vajh' miér' nem kommentel?
(na jó, lehet, épp szegény rokkant ősöket furikázzák..)

Terveüdekszi 2008.06.08. 16:38:11

lápi lidérc: Tudom, sajnos a mi családunkban is van kettő ilyen probléma. Az egyik kőkeményen járókeret, max. távolság 5 m. A másik úgyahogy elboldogul, de bevásárolni, főleg egyedül nemigen szokott. A levélben volt szó egy tolókocsisról is. Hát nem tudom. Ha tolókocsis rokonom lenn, és én hagynám egyedül szenvedni a bevásárlással, azt hiszem kézenállnék és a hátamra fosnék.

aramillisz 2008.06.08. 16:39:24

Azt írta, hogy

1. a feleség épp ment a rokkant szülôkért

2. azért kell a csíkra állni, mert különben nem tud a kerekes székkel az autó mellé állni.

mit lehet ebben nem érteni?

cs0ki 2008.06.08. 16:43:33

azt, hogy miért kell parasztnak lenni, ha valaki megkérdez, hogy miért is álltál a rokkant parkolóba, amikor te láthatóan nem vagy az.. szereintem teljesen jogos a felháborodás, mert ebben az országban általanos az, hogy a rokkantak helyén _fizikailag_ egészséges emberek parkolnak.. és amikor szólnak nekik, akkor még nekik áll feljebb, nos ezt nem lehet érteni

lili 2008.06.08. 16:47:27

alexis machine

Én ugyan ezzel kapcsolatosan semmit nem írtam neked... Csak arra válaszoltam neked, hogy miért nem szereti több rokkant, ha be is mennek velük vásárolni.. ;)


"Szeretem, mikor valaki mindenben jártas, mindenhez ért, de ez más téma."

Kedves, ezt is tőled idézem:

"Nehezen tudom elképzelni, hogy ez az illető magára hagyja fél órára egy bevásárlóközpontban ezt a két embert"

Én kizárólag erre válaszoltam neked, feltűnt?. Arra akartam rávilágítani, hogy miért nem nehezen elképzelhető, hogy magára hagyják a rokkantat bevásárolni.

Ezt írtam erre neked:

"Van rokkant ismerősöd? Mivel nekem van, engedd meg, hogy elsőkézből informáljalak. Nem szívesen fogad el bevásárláshoz segítséget, szeret amit tud maga intézni, hogy ezzel is legalább "teljes" embernek érezhesse magát.
Az én ismerősömnek már van jó autója, de nem mindig volt. Mielőtt megvette, kizárólagosan a közlekedéshez, és a cipekedéshez kért másoktól segítséget. Őt is a hozzátartozói vitték kocsival a nagyobb bevásárlásaihoz, de soha nem hagyta, hogy helyette bevásároljanak. Telefonon jelezte, ha elkészült."

Én kizárólagosan arra válaszoltma neked, hogy nem feltátlenül veszik jó néven, ha még vásárolni is bemennének velük.

Erre te ezt irod:

"Azt próbáltam ellenpontozni, hogy biztosan nem szólna senki, ha kiállnál a parkolóhelyről addig, mig besegited a rokkant rokonodat."

Én veled ezzel kapcsolatosan nem vitáztam ;)


mxplanet

"lili! ha még egyszer leírod, ráadásul rosszul azt a kibaszott BMW-t, én elküldelek a halál véreres faszára ;)"


Jó, jó, majd figyelek rá ;)


roki

"Én egy szót sem írtam tükörtörésről, csak annyit voltam bátor, hogy az igazolvány nem jelent semmit."

Roki, én írtam, hogy rokkant ismerősöm BMW-jének (látod mxplanet figyelek), letörték a tükrét. Erre a reakciód félreérthető volt, úgy jött ki mintha te ezzel "egytértenél". De látom már, hogy nem így van :)


lápi lidérc

""Te meg olyan kedves vagy, óh, de tényleg... ;)"
Tudom. Miután az udvarlással megvolnánk, rákérdezek: dugunk?"

;) A válaszom: NEM :)

csOki

"lili, inkább valld be nyugodtan, hogy te vagy az egyik érintett az ügyben.."

Mellélőttél :) Amúgy suzukiba soha bele nem ülnék;)(Még utasnak sem...)

aramillisz 2008.06.08. 16:48:01

jó, jó ebben van valami. csak tudod nálunk is az egyik szülô sclerosis multiplexes, viszonylag nagy kocsival járunk és van olyan hogy megyünk a mamáért (ô még sehol) és a sportos férjem kipattan a sportos autóból, aztán ha vársz 5-10 percet megérted, hogy miért kell a rokkant igazolvány. azt meg nem tudhatod, hogy hogy szóltak a nôhöz. tudod, amilyen az adjon isten, olyan a fogadj isten...

mxplanet 2008.06.08. 16:51:02

"Amúgy suzukiba soha bele nem ülnék;)(Még utasnak sem...) "

míhehehe

roki 2008.06.08. 16:51:30

Lili, mondtam már, hogy az első r betűd óta imádlak?

lápi lidérc 2008.06.08. 16:53:17

lili 2008.06.08. 16:47:27

";) A válaszom: NEM :)"
Pedig csak neked akartam jót. Gondoltam, unod már a sok szopást :-)P

hoel 2008.06.08. 16:55:46

Lili: kicsit off de azért kiváncsi vagyok rá: miért nem ülnél SOHA szuzukiba, még utasnak sem?

lili 2008.06.08. 16:58:01

;)

ha-ha :)

Azt hiszem túl sokat szövegelek itten. További szép napot nektek!

mxplanet 2008.06.08. 16:59:27

biztos derogál neki.
kérdés hogy a bank dance hallban a turbo rágóér szopás miért nem ? :O

Zozi · http://www.pejnya.ru 2008.06.08. 17:01:24

Inkább örüljön a levélíró, hogy valaki figyelt és tett is valamit a rokkantak érdekében. Köszönje meg ,hogy igy járt el! Ha valaki írta már ezt akkor bocsánat! A csaj meg ne beszéljen félreérthetőn mert közvetve az ő érdekében szóltak neki!

roki 2008.06.08. 17:01:45

Se cím, se tel, össze vagyok sújtva, de le ám. Szép napot, (bár ilyen a magyarban sose volt).

ghl 2008.06.08. 17:08:56

Zozi!

képzeld már magad a szituba: rendszeresen fuvarozod a rokkant családtagod, ez már magában is megterhelô plusz feladat lehet, aztán önjelölt rendôrök meg az igazság bajnokák játszák és beszólnak úton-útfélen. az külön jellemzô, hogy egy nônek szóltak be, a kopasz, kigyúrt fukszos állatnak biztos nem szólt volna be, hogy de hát öcsém nem is sántítasz...
erre lenne a rendôrség, hogy ellenôrizze a rokkant igazolványok jogosságát. nem kell átvenni a feladatukat és önbíráskodni.

mxplanet 2008.06.08. 17:10:14

ghl=lili ?:)

imádom a regeletlen neveket...

lili 2008.06.08. 17:10:25

hoel

"Lili: kicsit off de azért kiváncsi vagyok rá: miért nem ülnél SOHA szuzukiba, még utasnak sem?"

No jó, erre még válaszolok. Tudod, számít a minőség, biztonság, törésteszt. Jó bevallom mindne nőnek fontos a szín is, d enálam csak ha az összes többi feltétel stimmel ;)

Láttál már suzukit nem koccanásos karambol után? És láttad már a vele forntálisan ütköző nem suzukit (ami szintén nem felső kategóriás autó volt)? Óriási a különbség... Az egyik sofőrt a mentő vitte el, a suzukis sofőrt már fekete zacsiban szállították :( :( :(

(Nem én voltam a másikban sem a sofőr).

De így is életre szóló emlék a különbség... (Nekem egyébként toyota corollám van, az sem nagy szám, de egy fokkal biztonságosabb mint a képen látható suzuki).

Most már tényleg lelépek, jó szórakozást!

RedRiot 2008.06.08. 17:10:50

Ez a két parkolóhely közé, vonalat pontosan megközölve beállni olyan szinten hungarikum, mint a hortobágyi kilenclyukú híd, meg csikós/goulasch. Ne röhögjünk a Boraton, mert nincs miért.

X 2008.06.08. 17:13:48

nagyon gyanus, hogy csak így sikerült beállnia. ha tényleg kell neki a két hely,akkor átlósan állt volna be, mert így még beállnak mellé simán!

különben 1 hely = 1 autó, ha ráállnak, akkor kitolat és az úttesten megáll valahol és úgy szállnak be...

más kérdés, hogy a roki-hely szélességére szigórú szabványok vannak. hogy is engedélyezhették ezt így??

kifly 2008.06.08. 17:18:16

Vazzeeee! Az eddig senkinek nem tünt föl, a Suzukiba hova fér 1 fosőr, 2 rokkant, és rokkant tolószék?!!!
Tetőcsomagtartót ui nem látok:))))

kifly 2008.06.08. 17:21:02

Vagy mindenki agyilag zokni, műármint őesok, plusz a "hölgy", így nem kell tolószék..... De akkor nem rokkantak. Hanem....?

roki 2008.06.08. 17:21:21

kifly, ha nem értesz hozzá, neszójjábe. Skoda 120 csomagtartóban lazán elfér 2 db rokkantcskocsi.

kifly 2008.06.08. 17:24:57

roki. ha nem ismered a suzukit Te ne szólj be. Nem fér a csomagtartóba be 2 kerekesszék. nem én vagyok roki, kollégám az. szintén suzukija van tehát TUDOM, max 1 az is visítva.

kifly 2008.06.08. 17:29:56

És ne a mundér becsületét védd, hanem értelmes érvekkel válaszolj arra amit írtam. 3 fő + 2 kerekes szék küzdjön meg 1 suzukival.

roki 2008.06.08. 17:32:40

Nincs mundérom, butus :) Hiába, a Skoda az Skoda. A betegszállító cégnek az volt, 2 kerekesszék és 4 ember kórházi cucca, meg a négy ember (jó-jó, 3 és fél), mint a heringek, egyik jobban féltette a műtéti hegjét, mint a másik, de azért hazaértünk :) KGST rulez

kifly 2008.06.08. 17:42:28

roki! csak a mizheztartás végett. kollégámnak opel astra caravánja volt a suzuki előtt, amit valami állat ellopott. száradjon el mindkét keze lába, és legyen ezáltal ő is roki. tehát valóban tom a különbséget, hiszen .... a képen látható suzuki nem hiszem, hogy úgy igaz amit a férjura írt.szvsz. ja, és nem vok butus:)

B.GY. 2008.06.08. 17:44:11

A faszért nem vásárolnak be a rokkant rokonoknak,és akkor nincs ez.Én a keresztanyámtól is megkérdezem,hogy vegyek-e neki valamit a tecsóból,ha megyek.Pedig ő nem rokkant,csak lusta.Suzuki a mi autónk,oda parkol ahol eszébejut.

krzi 2008.06.08. 18:04:29

B.GY., te barom! az fel sem merül, hogy esetleg a rokkant is szeretne nézelôdni, bevásárolni? ja elfelejtettem, hogy ez magyarország: a rokkantak, öregek, kismamák kussoljanak otthon, mer csak a gondja van velük a normális embereknek. áááááááááááááá!

Gera 2008.06.08. 19:06:11

MÜSZI - Mutass már egyetlen európai nagyvárost, ahol a belvárosban ingyé lehet parkolni. Persze tudom, a zsidó világmaffia mindenhová betette a lábát :) Hogy klasszikust idézzek, primitív vagy, mint a kurvaélet :)

A dolog igenis úgy működik, hogy azért fizetős a parkolás, hogy lehessen parkolni. Egy belvárosi bevásárlóközpont sem azért szed parkolódíjat, hogy ezen gazdagodjon meg, hanem azért, hogy a vásárlók le tudják tenni az autójukat. Ha nem szedne, akkor 5 perc alatt megtelne a parkolója a környéken lakó és dolgozó emberek autóival és a vásárlóknak nem maradna egy darab hely se. Ugyanez van nagyban a városban is. Ha ingyen lenne a parkolás, akkor nem lehetne parkolni, az összes belvárosi üzlet csődbe menne (így is vegetál egy részük), oszt lehetne mindenért kimenni a pusztába a teszkóba.

Krisi 2008.06.08. 19:45:02

Összegezve:
1 tolókocsi és
4 személy utazik azzal a kis Miautónkkal?

Vagy csak 3, mert a férj odavitte őket és az asszony ment vissza?

Mindenestre a hátul ülő rokkantat nem irigylem...

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.06.08. 20:53:57

lili annyira csinálja a feszkót, hogy tuti övé a fekete suzuki :o)

DEGEC 2008.06.08. 21:15:35

hát ez mega LOL...

itt a megoldás ilyenekkel szemben.
Annyira rokkantak hogy vásárolni tudnak, de beszállni csak 2 autó helyén mi?????
Én kérek elnézést...


www.gatveder.hu/adatlap.php?id=8898368

ColT 2008.06.08. 21:22:22

Parkolási díj : a fasznak kell mindenhova autóval menni. A parkolójegy árából kijön a buszjegy.
Amikor valamit vinni kell, vagy messzebb mész, akkor kell autóval menni.
Ha többen gondolkodnának így akkor nem lennénk ennyire elhízva :D és nem kellene parkolódíj sem.

A sztorihoz annyi hogy ha valóban rokkantakat szállítok akkor tudom mondani. Ha nem akkor hülye vagyok.

A csípőprotézises betegeknek meg ugye nem az áruház bejáratáig megterhelő a séta hanem hosszabban. Tehát akkor ha nem használnak rokkantkártyát akkor RESPECT. De ha igen akkor is megértem.

B.GY. 2008.06.08. 22:55:40

Krzi.Én nem vagyok rokkant,de még lehetek.Én nem szeretek se vásárolni,se nézelődni.De ha rokkant lennék inkább nézném a tv.t,vagy olvasnék mint a tecsós-ósános akciókat.Amúgy én még soha nem láttam egy tolókocsist sem bevásárlóközpontokban.Nekem nincs velük gondom,te barom.Még a bkv-n is átadom nekik a helyem ha éppen azzal utazom.De nekem ne rijjon senki ha odamegy kacatolni,hogy ő rokkant.Különben is ül a kerekesszékben.A lánya/fia meg kisérgesse az a dolga,ha ár világra hozta.

Rocko- 2008.06.08. 23:21:20

Gera 2008.06.08. 19:06:11
és mi azzal a baj, h az emberek biztonságos helyen etszik le a kocsit? ha bevásárlóközpontban teszi le, akkor nagyobb az esélye, h vásárolni is fog...
de hát ugye itt, abszurdisztánban nem kötelező a logikia, csak az agyatlan sápolás. de ez így most biztos okés, h kamu rokkantkártyával meg másodikként, vagy tilosban állnak meg az emebrek.

ColT 2008.06.08. 21:22:22
"A parkolójegy árából kijön a buszjegy."
fogalmazzunk úgy: egy buszjegy.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.06.08. 23:49:33

? Hát azért itt Pécsett 1-2 órát elparkolászol, abból 2 jegy tuti kijön.
Hozzávesszük még azt hogy az autó benzinnel megy, ami 300Ft/liyti, akkor ugyanott vagy mint busszal, és ha nem sietsz kurvára, akkor minimum ugyanott vagy - mínusz egy csomó idegeskedéssel kevesebb, hogy megvágnak vagy azért mert nem találsz helyet.
Én 2 helyre járok a városban autóval.
-Dolgozni (mert 12 órában vagyok és nem adnak bérletet a buzik)
-Tescoba (Nehéz dolgokat kell hazacipelni, de amíg nem laktam olyan messze tőle, addig gyalog mentem)

Krisi 2008.06.09. 03:47:26

Azt is bírom, mikor az emberek úgy beszélnek a teszkóról, hogy oda kötelező ám menni minden hétvégén és tele kell pakolni a csomagtartót.
Én vagy fél éve nem voltam teszkóban, hét közben megveszem amit kell, nagy a hátizsákom, belepakolom a cuccokat, aztán tekerek haza. Sokan úgy állítják be, hogy máshol nem is lehet vásárolni, csak ott. Hm, ennyi lenne itt a teszkós reklámszakember? :) Vagy akár munkából hazafelé is lehet néha vásárolni, gondolom nem mindenki dolgozik éjjelig. Node nem akarok én senkinek életmód tanácsokat adni, hogy hova menjen vásárolni, csak felvetettem, hogy nem csak a teszkó létezik :)


A parkolójegyes móka meg ott sántít, hogy aki ott lakik, annak úgyis van kártyája, tehát neki ingyenes. Aki meg bevásárolni megy, az úgysem fog csakazértis tovább vásárolni, mert ingyenes a parkoló. Viszont amikor kórházba mentem, akkor jól rábasztunk, mert akkor 2 óra volt a maximum, 3 óra alatt végeztünk, és ott is figyelt a jegy. Bocs, hogy nem szaladtam ki, miközben a hasamat varrták, tényleg az én hibám :)
Viszont aki ott dolgozik, na legalább ő is kurvára rosszul jár, mert dobálhatja egész nap az aprót a centrum kft. kasszájába.
Ha legalább a fővárosnak menne, akkor érteném a dolgot, de így jelenlegi formájában a fizetős parkolás nem más, mint egy hatalmas lehúzás.
Mondom én, aki - többek közt ezért - nem jár autóval a belvárosban.
És mellesleg így sincs parkoló, szóval az sem igaz, hogy emiatt vannak üres helyek. Nincsenek.

ColT 2008.06.09. 04:04:55

Na most ahol lakok (Pécs) ott van 1 Spór a közelben + 1 Plus. A Spór baszott drága, a Plusban meg inkább minus a választék, azaz ha kell valami az általában nincs, vagy atom szar. Kisboltok drágák.
Szóval inkább autókázok egy kicsit a Tuskóba, és olcsóbban veszem meg a cuccot és egyben, aztán egy hétig nem megyek boltba csak ha nagyon muszáj.

De az autózásom nagy részét a munkába járás teszi ki.

Amúgy a valahol a belvárosban dolgozók is válthatnak (legalábbis itt Pécsett :) ) kedvezményes parkolókártyát.

ColT 2008.06.09. 04:06:03

Ja és egyetértek, lehúzás az egész. Dögöljön meg aki kitalálta (de legalábbis büntessék meg aztán szívjon!!!!)

Charlie Drop 2008.06.09. 08:59:56

ŐŐŐőő... csak 1 indiszkrét kérdés, vagy kettő, mind1.
1: ha a férjúr kitette a rokkant rokonokat vagy fél órára vásárolgatni? jó kis kirándulás lehetett nekik
2: egy ilyen kis swiftbe befér egy kerekesszék?

Rocko- 2008.06.09. 09:20:08

ColT 2008.06.08. 23:49:33
igen, ott Pécsen. de nem Pesten! :)
nem azt mondom, h mindenki mindig mindenhova kocsival, csak azt, h nem lehet mindig csak tömegközlekedni vagy csak autózni. racionálsian kell válogatni.

VTomee 2008.06.09. 10:42:00

A büdös parasztból soha, senki nem fog urat nevelni.Ne is fáradjunk.

balu0819 2008.06.09. 10:45:38

Éppen most jöttünk a falvédőről.

Ezt az IQ sivatag feleséged is elmagyarázhatta volna, amit leírtál.
Ja, kint volt a rokikártya, na és, mennyit láttunk már olyan autót, még kisteherautót is, meg gyúrós kétajtós szekrényeket.

Sajnálom, de a történeted egyáltalán nem hihető.
Rokkant szülőket kiraktad vásárolgatni, nem te vásárolsz, na ez ha igaz, akkor egy igazi tahó vagy.

Secnir 2008.06.09. 11:25:37

szerintem meg módosítani kéne a törvényeket:

-kék alapon fehér mozgáskorlátozott: fizikai sérült
-fehér alapon kék mozgáskorlátozott: fizikai sérültet szállítók
-piros alapon fehér mozgáskorlátozott: szellemi sérült
-barna alapon fehér mozgáskorlátozott: cigány naccsalád
-fehér alapon fehér mozgáskorlátozott: színvakok
-rózsaszín alapon fehér mozgáskorlátozott: plázacicák

számára. ennyi. és érthető volna mindenkinek, hogy ki-miért áll oda.

Senkiházi 2008.06.09. 16:48:35

Belefér a kerekesszék, ráadásul nekem még az 1-el régebbi swift van, tapasztalatból mondom, noha nem én vok. roki.

Krisi 2008.06.10. 03:18:10

Rocko:
"nem lehet mindig csak tömegközlekedni vagy csak autózni. racionálsian kell válogatni."

ott a pont. erre akartam kilukadni hosszú eszmefuttatásomban :)

TR 2008.06.11. 01:32:13

Szerintem meg az tök idegesítő, hogy valaki nézeget, észt osztogat anélkül, hogy tudná mi a helyzet, aztán még fotózgat is. Miért lett volna kötelessége a hölgynek leállni cseverészni bárkivel is, akinek éppen nem tetszik a világ folyása? Szerintem jó, hogy előre kalkulált a középre állással, mert ez azt jelenti, hogy tisztában van a rokkantparkolók milyenségével (itt. pl. látta, hogy szűk) és ennek megfelelően használja azokat. A blog szerkesztője meg ne tegyen már ki ütre-püffre mindenféle rokkanthelyre parkoló levelet, ha csak éppen azt felejti el a levélíró, hogy nem tudja, jogosult oda parkolni a lefotózott illető.

G 2008.06.12. 19:34:23

TR: ezt a vonatot már lekésted... hiába tied (volt/lesz) az utolsó bejegyzés :D:D:D

Jabba 2008.06.13. 22:05:35

Új Swiftbe befér két darab kerekes szék. Tapasztalatból mondom, mindkét nagyszülőm rokkant és kerekesszéket használ és elég sűrűn szállítom őket, nekem pedig történetesen új Swiftem van. Ja és a két nagyszülő is befér még, ők persze a hátsó ülésre.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása