Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Kamionra minek a tükör?

2008.06.15. 11:32 :: SilentSound

Harcikecskének elege lett a Hungárián tükör nélkül sávot váltó kamionosokból, valahogy naponta meg akarja gyilkolni egy ilyen. Ő meg cserébe felöklelné mindet a szarvaival, hogy megoldja a problémát.
Az rendben lévőnek látszik, hogy a Hungária körúton mindkét külső sáv járhatatlan, mert legfőképpen Ti kamionosok annyian álltok benne hétköznap. Ez nem gond, sőt talán még el is viselhető, mert valahol csak Nektek is menni kell, ha már a kormány az elkerülő utat nem építi meg.



Az viszont nem annyira rendben lévő, hogy a Thököli út - Hungária körút kereszteződésében (hol is máshol?), az indexedet ugyan kirakva, de a tükör vizsgálata nélkül elkezdessz sávot váltani, miközben én szerény méretű autómmal ott vagyok melletted. Az sem túlzottan rendben lévő, hogyha az autót láttad, akkor gondolom azt is láttad, hogy egy másik autót Nekem kellett vészfékezésre mi több, a villamos sínekre kényszerítenem, hogy elmebeteg manőveredet be tudd fejezni és az autómat ne törd darabokra. Ha meg nem láttad akkor nézzél szét sávváltás előtt bázmeg, főleg a kamionodból.
 
Megtörténik ez minden nap veled gondolom. Ez előbbi következik abból is, hogy minekután az autóból kiszállva a következő lámpánál a sávváltásod mikéntjéről kezdtem érdeklődni, emberi mivoltodat levetkőzve kezdtél nyüszíteni és káromkodni a fülkeajtót kitárva. Ennek fényében a következő észrevételeim lennének hozzád.
 
- Ha balesetveszélyes módon közlekedsz akkor lehetőleg utána ne Te tülkölj, és ne Te kurvaanyázz a fülkeajtóból;
- Ha ekkora pofád van a fülkeajtóból és onnan tudsz fenyegetőzni, akkor gyere le legközelebb, lent az úton is meg tudjuk beszélni (ha nem vetted volna észre én kiszáltam, hogy rendezzük a dolgot akármilyen módon);
- Ezúton tudatnám veled, hogy két okból is óriási szerencséd van:

1. egyéb dolgaim miatt nem értem nagyon rá, csupán azt kívántam megérdeklődni, hogy vak vagy vagy egyszerűen elmebeteg;

2. a négy hónapos gyerek akit rendszeresen arra az oldalra teszek be a hordozóba éppen nem volt az autóban. Ha benne lett volna és rámkoccolsz véletlen, akkor felépítésedből (vékony szemüveges 28 év körüli erőember) adódóan, ha nem Bruce Lee vagy személyesen akkor nem biztos, hogy megélted volna a nap hátralévő részét, mert ott e helyszínen lerántalak a fülkédből és az általad nehezményezett viperával verlek agyon;
 
Weberer'snek pedig csak annyit, hogy jó lenne megvizsgálni milyen sofőröket vesznek fel. A hírek nap mint nap a kamionok által előidézett balesetekről szólnak, gondolom nem kell még emellé pár balfasz sofőr is... az incidens 14.15 körül történt a fent leírt helyszínen. Gondolom úgy sem történik semmi.

96 komment

Címkék: budapest biztonság közlekedés autó baleset hülye veszélyes tükör teherautó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.06.15. 12:26:20

Elsőzni ősi és béna cigány szokás...

potha 2008.06.15. 12:39:04

sztem ez is az... :D

Casillas86 2008.06.15. 12:59:46

A postíró hülye volt, mert a kamion holtterében mert közlekedni.

az van 2008.06.15. 13:01:58

Szerintem te egy agresszív állat vagy.

"nem biztos, hogy megélted volna a nap hátralévő részét, mert ott e helyszínen lerántalak a fülkédből és az általad nehezményezett viperával verlek agyon"

Csak nem Olaszliszkáról szabadultál?

De most komolyan. Mért kell ilyen elmebetegek posztjait kitenni?

Rocko- 2008.06.15. 13:04:54

nálam rendszeres, h rámváltanak sávot. jobb esetben még indexel is, de a végeredmény ugyanaz: dudálással figyelmeztettem, tehát az én kurvaanyámat.

Hepi 2008.06.15. 13:07:46

sztem igaza van.

az van 2008.06.15. 13:01:58

nem érted meg,h nem a postírót kell szidni?ez olyan mint elsőzni..
bezzeg ha Te lettél volna a buzukiddal,biztos hogy fel lennél háborodva..

méilyen 2008.06.15. 13:09:31

1. ha nincs ott a gyerek, mé' nem hagyod, hogy rádmenjen - ő a hibás ?

2. ha a gyerek ott van elvered, így nem, ja ...

Felni 2008.06.15. 13:10:15

A posztironak igaza van, az ilyenekkel csak igy lehet szot erteni...

autosave 2008.06.15. 13:10:41

valami történt, illetve csak majdnem.

viszont viperával kiszállni, vagy egyátalán azt a kocsiban tartani ősi román szokás!

Kicsijoe 2008.06.15. 13:16:09

Sajnos kishazánkban KELL a kábelköteg vagy a vipera az ülés alá,mert a sok bátor úgy méri fel az erőviszonyokat,hogy eleve pár száz méteren át stíröli,hogy kisebb/gyengébb/nő-e annak a kocsinak a vezetője,akivel emberkedni akar,és csak akkor száll ki,ha meggyőződött,hogy a másik a gyengébb.

Még sosem vertem össze senkit viperával az út szélén,viszont jópárszor elő kellett már vennem,hogy meggyőzzem a másik kultúrhonfitársat /illetve mérlegelésre kényszerítsem/ hogy nem akar nekemugrani,sem a tükrömet lerúgdalni...

/egyébként hogy érthető legyen,a közelünkben van egy Olaszliszka kaliberű falu,amin napi rendszerességgel kénytelen vagyok átutazni/

dftgt 2008.06.15. 13:25:40

Ez nem gond, sőt talán még el is viselhető, mert valahol csak Nektek is menni kell, ha már a kormány az elkerülő utat nem építi meg.

1. nem elviselhető.
2. igen menniük kell a VASÚTON!!
3. már ugyan mi a fasznak építene ha van vasút(lassan csak lenne)

én konkrétan meg se engedném azoknak a kamionoknak amelyek csak átszelik az országot hogy a magyar közútra mennjenek fölbaszni a vonatra van erre már régen lehetőség, ja persze nem ilyen Kóka féle emberkéknek kellene lenni gazdasági miniszternek, meg nem leépíteni kellene a vasutat mikor az EU-ban éppen most kezdik építeni LOL

az van 2008.06.15. 13:26:52

Hepi 2008.06.15. 13:07:46

(Suzukival példálozni, olyan mint elsőzni.)

Hibázni emberi dolog. Ha meg rendszeresen előforduló jelenségről van szó, akkor sem megoldás, hogy kiszállok, aztán ha az erőviszonyok úgy alakulnak, szétverem a fejét viperával.

Az ilyen agresszív állatokról már több poszt is született, többszáz hozzászólással.
Most meg még egyesek helyeslik is az ilyenfajta megnyilvánulásokat.

trükkösbéla 2008.06.15. 13:30:32

Bocs, de tényleg: nálunk a felvételi beszélgetésen ha véletlenül kiderül, hogy valakinek netán pozitívba hajlik az IQ-ja, esélye sem marad, főleg a Hungarocamion utódjánál dolgozni. A lényeg, hogy nagyon buta legyen, hiszen akkor majd elmegy 3-4 hétre messzire, család helyett kurvákra költ, de itthon meg veri a nyálát, hogy milyen jól keres. A sógorom egy holland cégnél dolgozik, őnáluk megválogatták, kiket vesznek fel. De a Waberereseket úgy útálják, mint a szart! A sógor még emlékszik a Trabantos öregre, aki fejbe lőtte a kamionos kollegát pont a Hungárián...

TGV 2008.06.15. 13:32:43

mar vartam egy ilyen cikket, mert a multkor kiakadtam a moralon.
Hetkoznap jottem fel a Balatonrol, az autopalya osszesen nincs 100 km, ehhez kepest haromszor! fordult elo, hogy az egyik kamion elkezdte elozni a masikat IRANYJELZO HASZNALATA NELKUL!! Nekem honnan a fenebol kene tudnom kitalalni, hogy a ket kamion csak siman koveti egymast, vagy a masik 91-gyel, korul sem nezve kimegy megelozni a 90-nel halado masikat?
A harmadik esetre mar elore keszultem, mert a kamion mogott 300 meterrel kezdtem meg az elozest es jo sokaig figyeltem, hogy csokken-e a tavolsag a ketto kozott, igy fel tudtam keszulni a legrosszabbra.
Az ilyeneknek miert nem vonjak be a jogositvanyat ott helyben, mondjuk ket evre? Eletveszelyesek!

vesszenazösszes 2008.06.15. 13:38:40

még nem volt kész az m5 és régi 5ösön éppen előzni akartam egy kamiont amikor ő is előzésbe kezdett ... végeremény a szemközti sáv padkája lett... simán tiltanám az összesnek az előzést bárhol bármikor. és külső sáv szigorúan!!!!

willenholy 2008.06.15. 13:41:14

A postírónak tökre igaza van. Faszba a sok agresszív vadbarom kamionos köcsöggel. Nekem kéne tudnom hogy hol van az ő holttere ??? Szvsz annak kéne óvatosnak lenni és vigyázni a többiekre aki elefánttal közlekedik a porcelánboltban. Én be sem engedném őket a városokba: tönkreteszik az utakat, az út menti épületeket, útdíjat fizetni nem akarnak, csinálják a fesztivált. Ráadásul hazavágják a helyi termelőket a sok kínai import szeméttel...

AvgDvl 2008.06.15. 13:42:34

Ilyennel még sosem találkoztam, de a kereszteződésekbe beragadó ostoba állatokkal minden nap.

Aki abból él, hogy kamiont vezet, de annyit nem képes megérteni, hogy: "nem megyek be a kereszteződésbe, ha azt nagy biztonsággal el nem tudom hagyni" - attól gondolkodás nélkül egy életre elvenném a jogosítványát. A helyszínen tépném össze és feldugnám neki ánnusba.

Mertcsak 2008.06.15. 13:43:47

A waberer's-hez (optimum's solution!:)) felvesznek bárkit akinek van megfelelő jogsija.(meg persze TIR vizsgája,ami 1 vicc.). Már a kamionok hátulján hirdetik,hogy sofört keresnek.
A többi sofőr utálja őket,nem véletlenül. Kevés kivételtől eltekintve tapló parszt az összes.

ehhhhh 2008.06.15. 13:45:49

egyik cimbim előző kamion miatt halt meg...

Mertcsak 2008.06.15. 13:47:14

willenholy 2008.06.15. 13:41:14

A kamionosok miatt van sok kinai szar a boltokban??

Hidd el nem menne be a városba,ha lenne elkerülő.
A boltba meg nem lehet vonattal szállítani. Ugye.

renegade 2008.06.15. 13:49:15

A Waberer's kamionosaira én nagyon szoktam ügyelni, másoknak is ezt ajánlom. Kifejezetten agresszívek, szabálytalanok. Velem egyszer megtette az egyik, hogy miután előzés közben egy közismerten radarozós helyen nem léptem túl az engedélyezett maximális sebességet, hiába igyekezett mögöttem jőve letolni az útról, utána olyan módon előzött meg, hogy éktelen dudálás közben szándékosan rám húzta a kormányt. Ha nem vészfékezek, belódított volna az árokba. Velem együtt a feleségemet és a kocsiban ülő egyik gyerekemet is képes lett volna kórházba juttatni vagy akár megölni is.

Azóta a Waberer's kamionjai kitüntetett figyelmemet élvezik.

Mertcsak 2008.06.15. 13:50:41

Az én cimbim meg kamionon kereket cserélt mikor 200al elsodorták. A helyszínen meghalt,az okozó meg sem állt.
Nem kéne folyton általánosítani. Kamionosok és személyautósok között is van tapló.

ntsaba 2008.06.15. 14:01:34

Ezeket a holtteres dolgokat nem értem.
Nem vezettem kamiont, de képzettségemből adódóan van elképzelésem róluk.
Namost, 1. ha van is holttér, akkor az autósnak honnan kellene tudnia, hogy hol van?
2. Elvileg nem lehetne holttér. Uniós előírás. Ha mégis van, akkor fel kellene rakni pótlólagos tükröt.
3. A holtteret elvileg ellenőrzik műszaki vizsgán, szóval, ha van holttere akkor nem közlekedhetne a forgalomban.
Az meg, hogy szegény kamion sofőrnek mozgatnia kell a fejét, hogy jobban lásson nehogy már gond legyen. Ha nem megy, nem kell vezetni.

És nem, nem utálom a kamionokat. Megértem, hogy szükség van rájuk. Bár tényleg ésszerűtlen ahogy az országon átmennek. Intermodális megoldásokra lenne szükség, de hát pénz, képzettség és normális közlekedés-politika nélkül nehéz.

Krisi 2008.06.15. 14:04:03

Ugyan emberek, örüljünk, hogy az állam támogatni a kamionokat!

index.hu/gazdasag/magyar/nocsok080528/

Szerintem is vonatra kéne pakolni az országon áthaladó kamionokat, a csődbe jutó fuvarozócégeket meg nagy ívben szarom le, így jártak. Mi jobb, egy tisztább város jobb utakkal, vagy pár magáncég, aki csődbejut?
Nekem az előbbi.

TGV 2008.06.15. 14:06:17

akkor szamoljunk!

nekem 80 km autopalyan, amit mondjuk 100-as atlagsebeseggel teljesitettem 48 perc alatt volt 3 egyforma incidensem. Tehat atlag 16 perc autopalyahasznalat/incidens adodik ki. Tegyuk fel, hogy kilometerenkent atlag 1 kamion tartozkodik a palyan, amit megelozok, tehat 3/80=0,0375 kb. 4%-uk kozvetlen fenyegetest jelent.
Ez nem sok?? Szerintem rengeteg!

Lacaca 2008.06.15. 14:07:49

Szájkarate Mester!
Kurvára nem érdekli a waberer'st, hogy milyen a sofőr, minden hülyét felvesz.
Nagyobb összeget merek feltenni, hogy nem olvassa el soha a postot az említett sofőr.
Nevetséges, hogy írásban fenyegetőzöl, hogy ez meg az lett volna ha. Vagy rommávered ott, ahogy üres szavakkal leírtad, vagy hagyon a fenébe az egészet. Ezért létrehozni egy postot felesleges és nevetséges. Ez csak szájkarate, a kispórolt testűek sportja.

willenholy 2008.06.15. 14:12:55

páctivald 2008.06.15. 13:47:14

Ha a közúti fuvarozást visszaszorítanák oda ahova való és nem kapna igazságtalan kedvezményeket (lásd pl a mostani tárgyalásokat VeresJ-vel) akkor a boltoknak nem lenne olcsóbb a világ másik végéről hozatni a zöldülő csirkét, a rázós karácsonyfaégősort, a dioxinos guargumit stb, mint a helyi termelőktől megvenni a helyi munkaerővel előállított, normális minőségű, helyben adózó termékeket. Az abnormális volumenű közúti fuvarozás nagy mértékben felelős az egyre növekvő munkanélküléségért, az elszabaduló üzemanyagárakért, az elviselhetetlen zaj- és levegőszennyezésért, az állandó dugókért és még hosszan lehetne folytatni a sort. Kár hogy ezt (is) csak akkor fogják belátni amikor már késő lesz...

Buckalako 2008.06.15. 14:14:26

Semmi nem tudja helyettesiteni a forgalomban reszt vevo civil rendorok jelenletet. Csak igy lehet(ne) kiszurni az on- es kozveszelyes f@szkalapokat.

Most, hogy kisirtak az 5 milliardot, meginkabb meghunyaszkodhatna az osszes kamionos kocsog.

Buckalako 2008.06.15. 14:19:03

Amugy lehet kapni holttertukrot, de nem vesznek a rohadekok, mert draga. KRV NYJKT!

janos 2008.06.15. 14:30:18

tolem elvették a kabelt, "közbiztonságra különösen veszélyes tárgy birtoklása", pénzbírság... azota megharapott egy kutya egy parkoloban

gyul 2008.06.15. 14:52:24

Kis cégünk 5 személyautójából 2 már került holttérbe. Ebből 1 autó totálkár. Mindkét eset a Hungárián. Félelmetes hangja van, amikor azt veszed észre, hogy a két ajtó közti vonalban valami nagy dolog áttol a másik sávba.

AP (törölt) 2008.06.15. 15:01:21

Imádom ezt az internetes keménykedést.

lápi lidérc 2008.06.15. 15:04:44

A viperához (mint minden fegyverhez) csak annyit:
Ha nálad van, tudd is használni, meg legyen harci ruinod, mert különben elveszik, és a te fejedet verik szét vele.

Szóval ha nem vagy jártad a verekedésben, akkor inkább ne kapkodj elő ilyen szarságokat, és megúszod 1-2 pofonnal. Ha viszont elővetted, és elveszik tőled, akkor tuti, hogy sokkal többet kapsz. És a vipera nem csodaeszköz.

BitPork 2008.06.15. 15:06:14

Én hagyományőrzés címszóval egy AK bajonettet hordok a kocsiban, meg egy digi fényképezőt.Utóbbi a biztosítóknál segítség , előbbi bármilyen a helyszínen esedékes elintéznivalónál...

Manyizga (törölt) 2008.06.15. 15:25:35

Nemtom, de mintha a tükör használatán felül, még hátra is kell fordulni/nézni, úgy ellenőrizni, hogy nem haladnak-e a holtteremben.
Vagy az kamionokra nem vonatkozik? Mint a 9M fölötti autókra az indexhasználat? :)

Morgó Muki 2008.06.15. 15:30:21

Mielőtt a világ összes nyűgét a kamionosokra pakoljuk, gondolkozzunk. Nem azért jön a városba, mert szeret a dugóban állni. Nem azért nem megy vonattal, mert nem kényelmesebb, hanem, mert drágább és lassabb. Ti meg kedves vásárlók az olcsóbb terméket vásároljátok, még akkor is, ha az messzebbről jött. A kamionok nagy számát egyszerű piaci logika diktálja és vásárlóként lenne rá befolyásunk, de senkit sem érdekel. Hatalmas tévhit, hogy a kamionok a legnagyobb szennyezők. Budapest közlekedésből származó légszennyezéséért kb. 10%-ban a tömegközlekedés, 30-ban a fuvarozás és 60-ban a személygépkocsik felelősek. A kép még árnyaltabb, ha azt is figyelembe vesszük, hogy milyen kihasználtsággal üzemelnek ezek a gépjárművek. Egy autóban átlag 1 ember ül. Tehát 1 tonna max. 100 kg hasznos terhet cipel. Tippre azt mondom, hogy egy üres nyerges 20 tonna és még ugyanennyit elvisz. Kihasználtságuk igen magas, mert ez üzlet és nem éri meg üresen menni.
A post témájába ez nem vág szervesen, nem járok a Hungárián, de biztosan előfordul, hogy nem figyel a sofőr és ráhúzza a kormányt az autósra. Velem ilyen még nem volt, pedig napi 100-150 km-t vezetek Budapesten. Igaz, én figyelek, minden nagyobb autóra, mert nekik nehezebb közlekedni és előzékeny vagyok velük. Ez nem azt jelenti, hogy a hozzám hasonló méretű szgk.-kat letojom. Azt látom, hogy ebben a városban nem divat kiengedni a buszt, segíteni a teherautót, figyelmesnek lenni autóstársainkkal szemben, vigyázni a bringásokra, motorosokra, gyalogosokra. Mindannyian erősebb kutya baszik alapon közlekedünk és ha velünk szemben is ezt alkalmazzák, megsértődünk. Remélem, előbb-utóbb beír egy kamionos is, elnézést kér mindenkitől az általuk elkövetett hibákért, majd elsorolja azokat a helyzeteket, amikor lehetetlenné tesszük közlekedésüket. Kedvencem a sarkon parkoló Focus kombi, aki felméri, hogy miatta még el lehet férni, de mivel életében nem vezett nagy autót, bele se gondol, hogyan fog ott befordulni egy tűzoltóautó.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél 2008.06.15. 16:17:58

Én azóta tartom a kerékkulcsot magam mellett, mióta egy kamionos rámtolatott izomból (szaros Rába + üres pőrekocsi), amikor el akartam mögötte menni, mellettem 6 hós terhes nejem, mögöttem 2 éves fiam. És az ő oldalukról érkezett.

Persze kiszálltam és torzult fejjel fröcsögve kurvaanyáztam, ő meg csak egy méteres vascsövet mutogatott az ablakból és huligánnak nevezett...

Ha akkor leszáll, most valószínűleg ceruzával a számban nyomkodnám a billentyűket valamelyik BV intézetből, mert az biztos, hogy ripityomra töri a kezem, de az is, hogy átharapom a torkát.

Köcsög kamionosok. És még büszkék is rá...

Én 2008.06.15. 16:23:01

Nálam általában stukker van! Imádom, amikor a kamionosok semmibe vesznek, főleg motorral (autóval is sokszor)! Verekedésre nem szokott sor kerülni, mivel 2 méter magas, és 110 kilós vagyok, a pisztolyt előveszem, és megkérdem, hogy hány kereket akarsz cserélni? Olyankor elnézést kérnek...

Quantum 2008.06.15. 16:36:56

Kérdeném én miért kell a 3 sávos Hungária körútból 2 sávot, vagy mind a 3-at elfoglalniuk úgy, hogy mennek egymás mellet. Mindennap arra járok ismerem jól a szitut. Ok, menjenek ott ha nincs elkerülő út, de szigorúan csak a külső sávban egymás mögött. Egyetértek a Post írójával, sajnos rendszeres, hogy az emberre ráhúzzák index nélkül a szaros kamionjukat, aztán még nekik áll feljebb.

ez van 2008.06.15. 17:06:04

Álljunk már meg 1 percre mindenki szidja a kamionosokat de:
ti mi a faszt tankolnátok ha nem járnának kamionok az utakon ki vinné az üzemanyagot a kutakhoz mit zabálnátok ha a búzát a raktárakból a malmokba és a pékségekbe nem vinné senki mi a lófaszt vennétek meg a hipermarketekbe meg mindenfajta boltokba ha nem járnának kamionok
mindenhova vasúttal szállítanátok akkor meg az lenne a bajotok hogy sok a vasúti átjáró és le kell lassítani 30-ra
kamionok kellenek jó vagy rossz de kell
ha egy kamion sávot akar váltani akkor sávot vált úgyis be engedik vagy gyorsít az ember vagy lassít ennyi de álltalába csak akkor gondol a sávváltásra ha túl nagy a rés a két kocsi között aki meg 2-3 kocsinyi követési távolságot tart ne csodálkozzon ha behúzódnak elé és ne akkor kezdjen gyorsítani mikkor meglátja hogy húzódnak be elé mert a kamionos be is fejezi amit elkezdet
más a kamion jobb oldalán nem ildomos folyamatosan meni főleg a fülkével 1 vonalba mert tuti hogy ott nem lát
én nem vagyok kamionos a öcsém csinálta most februártól május végéig de nem szerette mert a kamionba nem nagyon megoldott a tisztálkodás és nem mindenki bírja ki hogy heti 1x vagy 1x-se zuhanyozzon meg 2 köbméteres fülkében éljen folyamatosan hideg kaján
Waberer’s-hez amúgy olyan sofőrök mennek akiket esetleg máshonnan kirúgtak vagy nagyon kezdők mert elég fos cég mindenfajta ürüggyel lehúzzák a sofőröket túlfogyasztás meg miegymás

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.06.15. 18:09:53

@ez van:

ööö... mondjuk, ha a bunkó és béna kamionosokat elküldenénk kukoricát kapálni, akkor a maradék már nem tudna elég benzint, búzát, klotyópapírt szállítani nekünk?

senki nem fogott pisztolyt a halántékához, hogy kamionosnak menjen. ha nem tud kamiont vezetni, nem tud mások veszélyeztetése nélkül sávot váltani, menjen el csipkét verni.


a postíróhoz: rendszám nincs meg?

Krisi 2008.06.15. 18:46:17

BitPork 2008.06.15. 15:06:14
"Én hagyományőrzés címszóval egy AK bajonettet hordok a kocsiban"

Gondolom még nem használtad éles helyzetben, de ha majd fogod, akkor az lesz a vége, hogy elveszik és feldugják a seggedbe. Meg szerintem bele se gondoltál, hogy miket lehet csinálni egy 20centis pengével.

A-eset: kiszállsz és leszúrod az embert, emiatt börtönbe kerülsz, és mindenki rajtad fog röhögni, hogy nem adták meg az elsőbbségedet, és ezért naponta seggbekúr a börtön legkeményebb arca.

B-eset: elveszik tőled a kést, ellened fordítják, és életed végéig egy műanyag csövön keresztül fogsz hugoyzni.

Na, melyik a jobb? Lehet választani. Ez amúgy minden "én ....-t hordok magamnál ilyen esetekre" szintű agyamenthez szól. (be lehet helyettesíteni bézbólütőt, kést, viperát, stb)

Tényleg van ember, aki egy kibaszott közlekedési szituáció miatt megverne valakit/ megveretné magát???? Nem volt gyerekszoba??

Ezek szerint én tirpák vagyok, hogy ilyenkor hagyom az egészet a faszba?

Már elnézést.

szurony 2008.06.15. 19:22:21

Így van mindenki csak azt vegye elő amit meg bír tartani!
A kamionosokról és a hasonló szemeéyautós,mikrobuszosról meg annyit,hogy ha megpróbálja kiirtani a családom (és ezt tudomásul veheti menden olaszliszkázó akinek ezek szerint nincs családja),hogy ha kiszálok mormolhat egy imát!!!!!!!!!!!!
Ja és ha nem indexszeltek akkor nem tudom mit akartok és ne fenyegetőzz mert 105 kg vagyok és igen én agresszív!

Én 2008.06.15. 19:24:14

"Krisi 2008.06.15. 18:46:17
Ezek szerint én tirpák vagyok, hogy ilyenkor hagyom az egészet a faszba?"

Igen! Én nem szoktam hagyni, csak ha 4 retkes cigány ül a nagy bömbiben!
Akkor igyekszem megelőzni, és leterelni az árokba!

nanehogymár 2008.06.15. 19:24:52

Az összes fegyverellenes okosnak:

Ti mit tnnétek a helyükben ilyen esetben? Lenyelitek a békát, és mentek tovább csendben? Akkor sem csinálnátok semmit, haegy ilyen kamionos majom lzúzná a kocsitokat? Vagy hazudtok, vagy hülyék vagytok. Ezért engedik ezt meg maguknak, mert senki nem mer csinálni semmit. Csak így tovább, és a végén már KRESZ helyett is mindenhol az "erősebb kutya baszik" elv fog üzemelni...

Nem meghunyászkodni kell, meg szájat jártatni. Engem egyszer tolt le egy kamionos a Hungárián. Kiszedtem és eltörtem az orrát, aztán elmeséltem neki, mit csinált rosszul, és milyen büntetés jár érte. Nem tett feljelentést valami okból ellenem...

Krisi 2008.06.15. 19:39:49

Én kérek elnézést, hogy nem ereszkedek le a szintjükre.

Hogy mit csinálnék, ha le akarna szorítani egy kamion: hát elmondom.

Tudjátok az autókban egy nagyon trükkös szerkezet ott elöl, az a neve, hogy kormány. És jó esetben lehet is tekergetni, aminek következtében az autó irányt tud váltani.
Ha erre nem lenne lehetőség, akkor jön a B-terv: van egy másik furmányos cucc, az a neve, hogy fék. Plusz a kormányon néha még duda is található, ami nem arra való, hogy a gyalogosokat baszkúráljuk vele a zebránál, hanem hasonló esetekre.

Én: abban igazad van, hogy fel kell mérni az erőviszonyokat, ha egy 60 kilós pöcs ugat apu BMW-jéből, akkor nyilván ledudálom, mint a kurvaélet, nem fog kiszállni. De ha már tettlegességre kerülne sor, akkor jobb kussolni, nem fogom magam megveretni, mert az nem jó. De az se jobb, ha én verem meg, és utána járkálhatok bíróságra.

Ne feledjétek, hogy sosem tudhatjátok, kivel baszakodtok! Lehet, hogy helyben jól megvered, de aztán felírja a rendszámodat, lenyomoz, és másnap rádgyújtja a házadat, miközben a család bent alszik. Ez Magyarország 2008, nem álomföld.

Szóval lehet keménykedni, de meglátjuk, ki nevet a végén.

nanehogymár: igen, lenyelem a békát, és örülök, hogy nem ágyazódott a testembe 32 tonna vas, este pár sörrel megünnepelem, hogy életben vagyok :)
A kamionost meg jó, hogy megnevelted, sok sikert a további akciókhoz. Csak egyszer nehogy visszanyaljon a fagyi.

B.GY. 2008.06.15. 20:30:30

Ott a pont Krisinél!Aki harcot vet,az harcot arat.Én elég sokat járok a Hungárián,igaz platós kisteherrel,de még nem szoritottak sehova a kamionok.Olyan volt már,hogy bejöttek elém,de ha befér akkor jöjjön.Engem nem zavar,munkaidőben megyek arra,legfeljebb 2 percel később érek a tetthelyre.Üdv.

Utálom a BKV figyelőt 2008.06.15. 20:36:15

Krisi:
Az írásoddal teljesen egyet értek.
Velem is fordult már elő ilyen eset,és alkalmaztam az "A" és"B" tervet.Kiválóan bevált!! Az erőszak csak erőszakot szül, nem old meg semmit.Ezért tart itt az egész világ ahol tart.

szivacs 2008.06.15. 20:39:37

"Hetkoznap jottem fel a Balatonrol, az autopalya osszesen nincs 100 km, ehhez kepest haromszor! fordult elo, hogy az egyik kamion elkezdte elozni a masikat IRANYJELZO HASZNALATA NELKUL!!"
csak mellékesen jegyzem meg, hogy egyre több gondot okoznak (nálam legalábbis) a kisebb trélerek. teszem azt, csak 5-6 autot kell elszallitani, igy inkabb ket-harom kisebb trélert alkalmaznak (valszeg haverok), mint egy egesz kamiont. mennek egymás mögött a palyan és nyilvan nem akarnak egymastol elszakadni. igyhát azvan hogy elözesnel kisorol MIND A HÁROM kb 110-es temponal index nelkül (hisz ugyis eszreveszed), te meg jössz mögöttük es wtf. persze sokáig tart a müvelet. kb 3-4x annyi mint egy szimpla kamionnál, igy tuti a scheggedbe kapsz par felsökategorias villogo fekete autot.

KIZS 2008.06.15. 21:06:00

egyébként csak megjegyzem, hogy 3,5 tonnánál nagyobb össztömegű járműnek semmi keresnivalója a Hungárián a középső (és főleg nem a belső sávban)
a középső sávba bemehet, de csak egy esetleges előzés időtartamára, tartósan nem haladhat ott (még akkor sem, ha külső sáv tele van)

és még mielőtt bármelyik teherautós is kitalálná, hogy "jó, akkor előzők a Lágymányositól az Árpád hídig" megjegyzem, hogy 3,5 tonnánál nehezebb gépjárművel tilos egyszerre több autót előzni

és még mielőtt megindulna a kötekedés:
"36. § ...
(2) A párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen az azonos irányú forgalom számára két forgalmi sáv van, az előzés befejezése után a külső forgalmi sávba vissza kell térni. Ha 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival, motorkerékpárral vagy - lakott területen - távolsági, illetőleg gyorsjáratú autóbusszal a vezető több járművet kíván előzni, megmaradhat a belső forgalmi sávban feltéve, hogy ezzel a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza; ha pedig a forgalom olyan sűrű, hogy a külső forgalmi sávba visszatérni nem lehet, a belső forgalmi sávban folyamatosan is haladhat.
...
(4) Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belső forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza. ..."

Jim Raynor 2008.06.15. 22:41:55

kamionosok? rohadjon meg az összes, ott ahol van....azt hiszik, azért, mert övék a legnagyobb vas az úton, baszhatnak mindenre...

múltkor a 4-es úton valami tréleren szállítottak egy munkagépet, persze feltartotta a sort. tréler, mögötte egy kisbusz, mögötte én, mögöttem kamionos baromarcú. mivel sötét volt, + kanyar, sem én, sem a kisbusz nem kezdett bele a tréler előzésébe. bezzeg a kamionos! naná hogy!kanyarban! persze jöttek szemből, ezért elkezdett behúzódni a kisbusz mögé. ja, hogy ott én haladtam? faszt érdekelte!úgyhogy vészfék, éppenhogy befért a baromja. és ez nem egyedi eset, minden héten van ilyen....

szóval azt gondolom, az ilyet igenis agyon kéne verni egy féltengellyel.....

másik. M0-ás déli szakasz, 80-as tábla + tehergépjárművel előzni tilos tábla. érdekli őket? faszt. előzgetik egymást vidáman, és nem 80-nal....

úgyhogy menjen az összes a jó k anyjába, mert én még szabályosan közlekedő kamionost nem láttam.

Én 2008.06.15. 23:52:53

"Ne feledjétek, hogy sosem tudhatjátok, kivel baszakodtok! Lehet, hogy helyben jól megvered, de aztán felírja a rendszámodat, lenyomoz, és másnap rádgyújtja a házadat, miközben a család bent alszik. Ez Magyarország 2008, nem álomföld."

Ezért van céges autóm, hogy baszakodhassak! És pofán baszkodhassak!
kereshetik a cég telephelyét...

HöZsö 2008.06.16. 00:00:48

Azért szar közlekedni, mert tele a város ilyen habzószájú elmebetegekkel, mint a kamionos, valamint a cikkíró. Én dudáltam volna, erre felfüggeszti a sávváltást és kész. Minek tovább göngyölíteni a dolgot?

Géza 2008.06.16. 00:25:59

múltkor felcseszte egy BMW az agyam: rám váltott sávot. A megérdemelt fél perc dudálásért pedig be mert fékezni előttem. Utána eredtem hogy megölöm, nem mondom mennyivel szlalomoztunk a buszsáv környékén mire lehiggadtam, mert az külön postot érdemelne. Rohadjon el az ilyen

Krisi 2008.06.16. 01:31:04

Géza: Gratulálok! Megérte? Melyikőtök a szánalmasabb, Te, vagy a BMW-s? Kár, hogy nem érted utol, most 2 barommal kevesebb lenne az utakon - egyik hullazsákban, másik börtönben.

Pár ember hozzászólásából szépen lejön, hogy miért tart ott a morál ahol. Mindenki meg akar nevelni mindenkit. Meg mindenki azért hord magánál Rambókést, hogy megvédje magát. Aztán egy szép derűs reggelen arra ébred, hogy ő maga fenyegetőzik.
De én vagyok a leghülyébb, hogy ezt szóvá teszem...

tomekk 2008.06.16. 01:49:36

Faterommal történt hasonló eset. Kamionost előzött, erre az szintén elkezd előzni. Úgy, hogy ő már mellette volt.Satufék nem segített, maradt az egyetlen út: árok. Szerencsére senkinek semmi baja nem esett, de hát az agyamat eldobom...Ja, és a változatosság kedvéért ez Szlovákiában történt.De lehet, hogy a kamionos magyar volt :S

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.06.16. 03:41:06

Na, akkor új akciót jelentenék be: mindenki jogosan használhatja a szúró-, ütő- és lőfegyverét 3 napig! Addig én otthon maradok és 3 nap múlva nem lesz se dugó, se idegeskedés. Ellenben jól fog menni a temetkezési biznisz :D

Milyen ötlet?

Mityu · http://indafoto.hu/mityu/kozlekedunk 2008.06.16. 04:01:51

Én vettem egy T72-est. Hagyományőrzésképp. Nincs ellenfele. Parkolás, sávváltás segond. Nem is kell kiszállnom.... :) Igaz mélygarázsba, mosóba nem férek be vele.

Lacaca 2008.06.16. 06:26:47

KIZS! Azt is keresd meg, ahol arról van szó, hogy ha a külső sáv telített, akkor használhatja a középsőt. Te is a 11 éve szabálytalanság nélkül vezetők táborát erősíted?

Sergei 2008.06.16. 09:24:47

A faszom kivan a kamionosok nagyrészével! M0 minden nap baleset, lehetőleg mindkét irányba és persze 90%-ban kamion baleset. Kamion felborult, kamion keresztbe, kamion az árokba stb... Mentés persze az adófizetők pénzén. Menjenek a picsába azért ez már több a soknál.
Épüljön meg a kibaszott elkerülő aztán takarodjanak ki a városból. Onnantól az elkerülő közelébe se megyek, öljék csak egymást nyugodtan.
Másik dolog. Sztrájkoltak a multkor és hogyan? Hungárián mentek sokan lépésben!!!! Mert ugye nem szennyezzük eléggé a várost. Ja és a 325 Ft-os gázolajat égessük már az alig 55l/100 km-es fogyasztásukkal. Ez kell ugye? Ez a normális dolog?
Végeredményben pusztuljon a férgese! :)

Lexon 2008.06.16. 10:13:00

Mint azt már többször írtam, engem a Hungária-Hős kereszteződésében gyúrt le egy kamion, szabálytalan sávváltás miatt. Eredmény totálkár. És csak megrántotta a vállát, hogy nem látott engem a tükörben. Megkérdeztem, h akkor minek vált sávot?! Azt mondja: nem gondoltam, hogy van ott valaki... köcsög paraszt mind.
Egészen addig segítettem őket, mert nagy behemótot vezetnek. Ma már kifejezetten agresszív vagyok a kamionosokkal szemben.

misi46 2008.06.16. 10:47:21

Kivételesen nem a kormányt kéne szidni, hanem az idióta ZÖLDEKET!! Lásd: levegő munkacsoport, évek óta megakadályozzák az elkerülő épitését.

KIZS 2008.06.16. 10:59:03

Ha a külső sáv telített, akkor sem használhatja a középsőt. Ha mégis, akkor azt keresd meg Te légyszíves, mert én ilyenről nem tudok.
Egyébként én rendszeresen szabálytalankodom és nem is idekeskedek azon ha más szabálytalankodik. Egészen addig, amíg nem veszélyeztet vagy nem zavar csak rövid ideig.
De úgy érzem, hogy egy kamion a középső-belső sávban 6 kilométeren keresztül 40-nel már kimeríti a "pici" szabálytalanság fogalmát.
Szóval nagyon tudom sajnálni a teherautókat meg rémesen együtt tudok érezni velük, de kurvára nem érdekel a problémájuk. Mint ahogy az én problémáim sem érdekelnek senkit.
Két megoldást látok:
1 - mindenki betartja a szabályokat
2 - senki sem tartja be a szabályokat

most egy köztes állapotban vagyunk (sajnos rendőri "segítséggel") ami a legrosszabb variáció

Aneninen 2008.06.16. 11:06:45

Nahát, már megint a Napocskás Kamionok!
Külön kerülöm őket messzire, mindet. (Nekem is volt sztorim, talán még figyel valahol a blog archívumában.)

Ennek ellenére, NEM a kamionokkal van a baj. Gondolkozzunk már kicsit, az árunak A pontból B pontba valahogy el kell jutnia, és nincs mindenütt vonat.

A "nem láttam, hogy van ott valaki"-ról csak annyit, hogy konkrétan egy kamionostól tudom (nem Napocskástól), hogy messze nem annyi a holtterük, mint amire a többség ráfogja, hogy "nem láttam".

Értem én, hogy erőből kell előzni, kanyarodni, sávot váltani. Naná, elvégre ki az, aki beenged egy kamiont, ha nem muszáj?

Viszont:

(1) Használjuk már azt a k**** indexet, mert ezzel legalább megadjuk az esélyt a többieknek, hogy kitalálják, mire készülünk.

(2) Ha már sávot váltunk, és tényleg "nem látni", legalább némi időt hagyjunk (miután indexelünk, ugye), hogy aki mellettünk van, fékezzen, gyorsítson, vagy valahogy megcsinálja a helyet.
Okos ember nem autókázik nagy jármű mellett. Viszont okos emberrel is előfordul, hogy valamiért mégis el kell mennie mellette, és az is előfordul, hogy miután már elindult, valamiért időznie kell az egyébként is veszélyes helyen. (Például mert előtte egy okostojásnak későn jut eszébe, hogy rossz sávban van, és 0-ra fékezve próbál mondjuk a kamion elé átmánni.)

(3) Ha a manővert dudával díjazzák, legalább arra figyeljünk fel. A legtöbb sofőr nem poénból tenyerel rá a zajgeneráttorra. De ha mégis, legalább egy pillanatig tűnődjünk el azon, vajon lehet-e összefüggés a két jelenség, a duda és a manőver között.

lyukrafutó 2008.06.16. 11:44:17

én dudáltam kistehernek, erre az nem fejezte be az előzést, hanem szépen átjött sávomba.

Egy motoros 2008.06.16. 11:59:49

Morgó Muki: Te szerintem még életedben nem vezettél, csak buszból bámulod az autókat. Azt veszem észre, hogy motorosként a személyautók egyre normálisabbak. Lehúzódnak, elengednek. De egy kamionos simán áthúzná rajtam a pótkocsit, a paraszt buszosokról ne is beszéljünk.
Én: úgy fogsz meghalni, hogy egy kamionos leemeli sörétespuskával a nyakadról a fejed, ha sokat villogtatod a pisztolyt.
Mindenkinél van erősebb. Aztán még annál is.

törvényenkívüli 2008.06.16. 13:02:48

"ha már a kormány az elkerülő utat nem építi meg."

azért, mert a gecmó polgárok és környezetvédők - aka sötétzöldek - minden kis apró csip-csup miatt pofáztak
és ez sajnos nem diktatúra, hogy be lehetne fogatni a pofájukat

Pötyy 2008.06.16. 13:22:03

Csak szólok, hogy az M0-ás az elkerülő út...
Csak mert aki felhozta a témát ezzel példálózott, hogy ott mennyi a kamionbaleset.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.06.16. 13:31:19

Pötyy: Az M0 elkerülő út lenne, ha megépülne körbe. Vagy legalább az M3-asig. Így meg akinek arra kell menni, annak marad a Hungária....

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2008.06.16. 13:55:07

Ha van index nélküli kamionosról videófelvételem, fel lehet őket jelenteni közúti veszélyeztetésért?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.06.16. 14:02:31

Ha nem tolt arrébb senkit, akkor max indexhasználat elmulasztásáért...

Rocko- 2008.06.16. 14:26:31

Mityu · 2008.06.16. 04:01:51
és? esô esik, ha parkolni kell mélygarázst méretre igazítod, vagy út szélén hagyod. ki baszakodna egy tankkal?

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2008.06.16. 14:35:12

Pedig az a max 3 év ígértesnek tűnt. :(

jonatan 2008.06.16. 15:02:30

Morgó Muki!

Gondolom közlekedő autókról beszélgetünk.
"Egy autóban átlag 1 ember ül." írod. Akkor ha van olyan autó - márpedig van - amelyikeben legalább ketten ülnek, akkor olyannak is kell legyen amelyikben senki nem ül, vagy csak felen ülnek... :))))

Első?

TH 2008.06.16. 15:34:14

jonatan 2008.06.16. 15:02:30
Bár teljesen igazad van, de azért ez fáj...:)

labi 2008.06.16. 16:22:15

Aki kamionosba beleköt, az nem látta a "Párbaj"-t. :)

Amúgy tényleg rohaggyonmeg minden leszorító. Úgyis beengedném, mert kurvanagy.

daneeka 2008.06.16. 19:20:48

Az a kereszteződés úgy szar ahogy van. A kamionosok rendre bennmaradnak félig vagy teljesen elállva a thököly forgalmát.

tomnemtom 2008.06.17. 12:24:41

én egy bugyikék félgigás pendrájvot hordok magamnál, eddig még csak épületben vettem elő, valahogy a Hungárián nincsenek USB-portok.

azokkal a sofőrökkel mi lesz, akiket a Waberer's-től is kirúgnak ?

B.GY. 2008.06.17. 23:15:29

Tomnemtom!Azok a sofőrök mennek taxisnak:)

Harcikecske 2008.06.18. 14:01:49

Lacaca

"Kurvára nem érdekli a waberer'st, hogy milyen a sofőr, minden hülyét felvesz. "

Elég szomorú...

"Nagyobb összeget merek feltenni, hogy nem olvassa el soha a postot az említett sofőr."

Erre én is felmerem tenni a nagyobb összeget, mindenesetre megírtam nekik is.

"Nevetséges, hogy írásban fenyegetőzöl, hogy ez meg az lett volna ha. Vagy rommávered ott, ahogy üres szavakkal leírtad, vagy hagyon a fenébe az egészet."

Talán olvasd el mégegyszer a postot, a post felfogható memorandumnak a szituációról. Amúgy nyúlbéla barátunk nem jött le a fülkéjéből, én már kint voltam. A viperát sem lóbáltam, csupán kilögött a farzsebemből :) Most mi van ha lejön? Vagy ő nyer vagy én. Pár évet lenyomtam az utcán, pont leszarom, ha kell rá vagyok készülve az ilyenekre.

Amúgy meg a sok ilyen hagyom a faszba tipusú "birka" embertől tart ott a történet, hogy már mindent megcsinálhatnak ezek a gyökerek.

Harcikecske 2008.06.18. 20:00:40

Amúgy meg pár példa ezeknek a közlekedési analfabétáknak a működésére, amit igazából fel sem veszek már:

- Tegnap este M7-es belső sáv, román kamionostárs 83km/h-val emelkedőn felfele előzi haverspanját aki 81km/h-val közlekedik a külsőben. 83-al baze, belső sávban!

- Múlt héten 4-es út szemből villog a barom, hogy lassitsak mert eleve (!!) nem fért volna be amikor kanyarban (!) megkezdte a kamionos haversrác előzését. Csak ebből a szituációból csak három volt szolnoktól budapestig.

- Két héttel ezelőtt kb. 6-os út érdi emelkedőn kamion belső sávban előzi 50km/h-val a társát.

- Nemsokkal később dunaföldváron kamionos még pont átfért a piros lámpán (6-os útra merőlegesen!)

M0-ásról még nem is beszéltem... az olvasható nap mint nap a hírekben. Szal akkor miért is ne menjen fel a pumpa? Gondolom ezzel nem csak én vagyok így...

cso zsi 2008.06.18. 21:05:27

" Perillustris · cmtv.freeblog.hu/ 2008.06.18. 16:42:26
Kötelező lesz a holttér-tükör felszerelése - nagyobb biztonságban a kerékpárosok"

"A becslések szerint évente körülbelül 400 ember hal meg Európában ilyen okok miatt, a legtöbbjük veszélyeztetett úthasználó: kerékpáros, motorkerékpáros, illetve gyalogos, akik nincsenek tudatában, hogy a tehergépkocsi vezetője nem látja őket."

A kerékpáros, motoros az közlekedik, utóbbi nem kevés pénzt hagy az oktatáson.
Talán mégis tudatában kéne lenni, hogy nagy valószínűséggel nem látszanak bizonyos pozícióban.

"A kerékpárosokra halálos veszélyt jelentő holttér-balesetek megelőzhetők az oldalirányú holtteret jelentősen csökkentő nagy látószögű és közelre látó visszapillantó tükrök segítségével."
A nagy látószög az erős(ebb)en domborított tükör sajátossága. Minden pici benne.
A közelre látó az majdnem sík.
Anno, amikor Barkasoztam, 10x20 centis tükröt használtam, mert sikerült szerezni.
Manapság, hogy mi van az autókon tükör néven, az egy vicc.

ntsaba 2008.06.19. 09:06:36

"A kerékpáros, motoros az közlekedik, utóbbi nem kevés pénzt hagy az oktatáson.
Talán mégis tudatában kéne lenni, hogy nagy valószínűséggel nem látszanak bizonyos pozícióban."

Igen, ez ígyvan. És?
Akkor most a kamionosokat mentsük fel? Ezek után ne is nézzenek szét? Minek, hiszen nekem kellene minden másodpercben arra figyelni, hogy most vagyok a holttérben, vagy most, esetleg most? Mert az, hogy van, oké, de, hogy hol azt honnan a faszból tudjam? Vagy szerinted minden nagyobb autón ugyanott van?

cso zsi 2008.06.19. 10:50:16

Perillustris linkjén látható egy kép, különböző méretű járművekkel, és azok holtterében elférő tömegekkel.
Szgk méretű furgon nincs rajta, pedig az is ugyanilyen.
A jármű jobb oldalán nincs ablak, csak az utasajtón.
Mögötte egy-másfél méter hosszú zárt oldalfal.
Aki a hátsó kerék vonalában másfél méterre áll a kocsitól, az már nem látszik.
a tükör kb 1 méternyire van a sofőrtől.
Kamionban akár a duplája is lehet a távolság.
Perillustris korábbi linkjén ott a CM-os videó, ahol a bicikliző teherautósofőr modja el tapasztalatát, véleményét.
Van benne pár másodperc, ahol az álló (tehát nem a forgalomban résztvevő, haladó) teherautóból mutatják az érkező bringást.

A kamionok némelyikén nem véletlen a felirat:
Ha nem látsz engem a tükörben, én sem látlak téged.

De rendben, ne tudd a holtteret.
Akkor legyen elég annyi, hogy 7-12 tonnás, kétméteres, vagy annál nagyobb magasságú jármű ritkán sérül meg egy biciklitől.
Jobb élni, mint megijedni.

Volvo FH 2008.06.19. 19:35:37

Mint kamionos és mint több kamion tulajdonosa éredklődéssel olvasom a postot. Véleményem szerint a kamionosok között is van ilyen, van olyan. Tapasztalatból tudom, hogy a szabálytalanságok nagy része a speditőrök, megbízók kényszerítette sürgetéséből adódik, túlhajtott munka, stb, ami persze nem ment fel a szabályok betartása alól senkit.... DE!! Mindenkinek javaslom, ha lehetősége adódik egyszer üljön fel egy ilyen járműre és tegyen meg vele 100-200 métert. Megváltozik a világ. És az vesse a szabálytalankodó kamionosra az első követ, aki még életében soha nem lépte át a nosmális közlekedés határait-szabályait.

FKS-726 Renault Magnum 500 cb-hívó Rudolf

cso zsi 2008.06.19. 22:52:17

www.logsped.hu/holttertukor.htm
"
Az utólagos felszerelési kötelezettség NEM vonatkozik az alábbi esetekre:

- ha a tehergépkocsi már rendelkezik a gyárilag vagy utólagosan felszerelt olyan jobb oldali visszapillantó tükörrel, tükrökkel, amely/ek/ a holttér mentességet biztosítják

- 3,5 tonna - 7,5 tonna közötti megengedett legnagyobb össztömegű tehergépkocsira, ha a visszapillantó tükör nem szerelhető fel úgy, hogy annak egyetlen alkatrésze se kerüljön 2 m-nél közelebb az útfelülethez (+10 cm eltérés megengedett) és

- ha a tükör nem szerelhető fel úgy, hogy a vezetőülésből teljes egészében látható legyen."

Ugyanakkor a kabinon belül is adódik lehetőség a felszerelésre.
www.bdsmirror.eu/
www.youtube.com/watch?v=Gf6naIqVTgs&eurl=http://www.bdsmirror.eu/

ntsaba 2008.06.20. 00:45:56

ok
magyarázzátok csak
nem érdekel, hogy milyen egy kamiont vezetni
nem érdekel, hogy milyen kiskapuk vannak a holttér megszüntetése ellen (gondolom egy pár millás kamion mellett megterhelő az a 10-15 ezer Ft...)
nem érdekel, hogy a speditőr kit hogy hajt
igen, én is szoktam szabálytalankodni
DE!
ha már szabálytalan valaki akkor válalja a következményeket és ne keressen rá magyarázatot
ki a faszt érdekel, hogy miért szabálytalan?
átment valakin? igen? akkor? miről beszéltek? szerintetek tényleg rendben van, hogy átmennek valakin?
sajnos nem fogjátok felfogni, amíg rajtatok vagy a családotokon nem gázol át egy
1. fáradt vagy
2. nem körültekintő vagy
3. vagy csak simán mindent leszaró
kamionos
titeket vigasztal majd, hogy jaj, hát hülye volt a gyereked/feleséged/szüleid, mert hát ott ugye pont holttér van, meghát fáradt is voltam, meg különben is hülye a munkáltató...

ntsaba 2008.06.20. 01:14:22

ettől függetlenül tudom, hogy szükség van rájuk, próbálom segíteni őket
csak szerintem ők is tehetnének valamit, nem az a megoldás, hogy megkeressük az összes kiskaput
elbasztam valamit, vállalom a felelősséget, és átgondolom, hogy lehetne máskor jól megoldani
nem tudom, hogy miért gondoljátok, hogy a 60 éves papa is tudja majd, mi a szitu?
nem értem a kamionosnak miért nem kötelessége meggyőződni róla, hogy minden tiszta?

B.GY. 2008.06.20. 20:03:46

Ntsaba.Kötelessége volna,de leszarja amig ilyen törvények vannak.Átmegy valakin,na és?Felmentik azt kész.Kollegám(70 éves) 7 embert gázolt halálra kb 40 év alatt.Még mindig van jogositványa,és nem is történt semmi más sem.Üdv.

Külföldi 2008.07.09. 10:50:13

basszátok meg azt a tanulatlan,buta kurva anyátokat....nagyszájúak!Tanuljatok meg vezetni,ne a pofátok járjon..that is all.

nyergi 2008.07.09. 17:08:31

Külföldi! Ez szép volt :(

szekelygyerek 2008.09.08. 13:51:04

Gyerekek en csak annyit mondok hogy a kamionosnak el kene venni a konyvet mert ha egy csoppet szetnezne akkor nem lenne annyi baleset es ez nem csak neki szol hanem mindenkinek aki autoba ul mert ha mindenki szertenezne akkor fele ennyi lenne a baleset.
Es masadszor csatlakozom Külföldihez mer neki is igaza van.

Pistike911 2008.09.09. 00:37:29

A kamion is olyan, mint a rendőrség: bekerül a sok kisebbrendűségi komplexusos, mindig mindenki megvert az oviban, torzult értékítéletű ember, és a "kvázi" hatalomtól teleszalad vérrel a kis f.sza.

Ha valaki civilben sunyi, kis bunkó, abból lesz a legrosszabb, legszemetebb rendőr. Aki gyalog, vagy autóban folyton meghunyászkodik, vagy éppen vértől dagadó arccal folyton a dudán könyököl, abból lesz a világra nagyívben szaró kamionos.

Van olyan ismerősöm, aki hónom aljáig ér és beszabadult egy kamionba (azt most hagyjuk, hogy milyen piálást művelnek műszak előtt). Be akarta nekem magyarázni, hogy mivel a kamionokon jóval nagyobb fék van, így sokkal hamarabb megállnak, mint az én szar személyautóm. Ráadásul ő ennek fényében vezet!!!
Bár a gépészmérnöki diplomámig még hátravan jópár félév, de nagyokat méztem, és próbáltam meggyőzni alap fizikai tézisekkel, de mint halottnak a málnakrém!

Ettől még közel sem lesz az összes rendőr bunkó, mint ahogy a kamionosok sem mind hőzőngő állatok. Nem szabad hagyni eluralkodni magunkat az előítéleteinket, még akkor sem, ha a kamionosok kihágásai méretüknél fogva sokkal ilyesztőbbek bármi másnál.

Empátia, türelem, alázat! Res-tec-pa!

Ennyi! Kérem kaccsojja ki!













 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása