Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Álrendőr akcióban

2008.06.18. 10:02 :: SilentSound

Vannak a nagyon határozott emberek, a közlekedésben is, akik a vélt vagy valós sérelmeiket úgy szeretnék rendezni, hogy kiszállnak az út közepén az autójukból és odamennek a másikhoz arcoskodni. T3raYon egy ilyennel futott össze, a hatás kedvéért az illetőnek még kamu rendőrigazolványa is volt, de a számát valamiért nem nagyon akarta megmutatni...
Eddig a hamis rendőrigazolvánnyal való visszaélésekről csak olvastam a neten, most saját magam is megtapasztalhattam a létezésüket. Reggeli csúcsforgalmi történet, melyben bár én is türelmetlen voltam, a másik fél erre nem egy lapáttal, hanem kombájnnal tett rá. Tegyük hozzá: kreatívan.


 
Őrs vezér tere, reggel 8 óra körül, a páromat dobtam ki a metrómegállóhoz a kocsiból. Nagy Lajos felől jövet a kereszteződésen túl van egy busz beálló öböl pont a metró bejárat előtt, ott szokott mindenki 30mp-re megállni. Én is. Egyenesen érkezve annyi a komplikáció, hogy a Kerepesi út kifelé tartó oldalának jobbra kanyarodó sávját keresztezni kell. Jelen reggel az öböl épp nem volt szabad, bár előrébb lehetett volna menni, várakozott benne egy kocsi melyből egy ideig nem szállt ki senki (30mp is igen sok amikor 2 sávon áll keresztben az ember várva, hogy beférjen), szóval kicsit rádudáltam, reméltem odébb megy.

Közben a párom ki is pattant és eltűnt a metróban. Nagy nehezen ekkorra kiszállt a másik kocsiból is egy nő, de a kocsi nem mozdult. Na gondoltam, biztos „nevel”, hogy ne dudáljak. Hát persze. Kis tolatás, hogy legyen hely, én sorol és próbál továbbhaladni egyenesen – a lámpáig ami piros. Ő persze elém kilő, a lámpánál előttem, bal keze elegánsan kilógat az ablakon és bemutatja az egyezményes jelet a középső ujjal… szokásos budapesti stílus, szót sem érdemel... ...de nem nálam!  :-)  Erre lépni kell: nekem se kell több, előkaptam kamerás telefonom: fényképezzük le!

Fénykép katt. Sajnos lemaradtam  :-(  Emberünk ezt persze észrevette, zöldnél LASSAN elindul de nem enged maga elé sávváltásnál sem, helyette az ablakon kilógatott kezében megvillant egy rendőrjelvényes igazolványt és elkezd leszorítani. Kocsit nincs kedvem törni, koccolni sem, versenyezni sem, jó, megállunk. Gondolom lehet rendőr, bár kétségek ébrednek bennem, de hát sose lehet tudni. Ja a kocsi egy „mezei” Alfa Romeo – ez tovább növeli kétségeimet, persze szolgálaton kívül rendőrnek lehet ilyen (nem röhög az olvasó!). Megállunk. Kiszáll, jön oda nagy elánnal, ablak lehúz, érdeklődik mit fényképezgettem. Hát mondom a kellemes jelzését dokumentálnám. Hogy én ne fényképezgessek és különben is ha jár a szám bevisz 24 órára. Hát jó, kicsit ideges lettem, de kértem, mutassa már meg az igazolványát, hadd lássam a számát. No erre már visszavonulóra fogta, még odavetette, hogy ne járjon a szám, az igazolványt elrakta és somfordált vissza kocsijához… Mind a ketten továbbhaladtunk.
 
Érdekes eset volt, utólag sajnáltam, hogy nem videot rögzítettem, megérte volna a manus stílusát dokumentálni.

Tanulság a szokásos – bizonyos embereknek sok bőr van a képén és elnézés kérés helyett inkább támadnak. A híres gyémántos film szlogenjének analógiájára: TIH (This Is Hungary)
 
Fénykép jól látható rendszámmal csatolva – mindenki vigyázzon, nehogy ő is megjárja!

77 komment

Címkék: budapest közlekedés autó hülye rendőr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.06.18. 10:26:11

rendőrségre bemenni, és feljelentést tenni, hogy egy kolléga minősíthetetlen stílusban viselkedett szolgálaton kívül, és a személyes dolgokat rendőri voltára hivatkozva próbálta elintézni, ami ugye elvileg lehetséges de annak is megvannak a szabályai (nem az odamegyünk mutogatunk, böfögünk, bevitetéssel fenyegetünk)

ezekután a rendőrség megnézi hogy hát ez nem is kolléga, aztán akkor meg a hamis rendőrigazolvány miatt lesz megdorgatva az ipse. sima ügy.

tehenke 2008.06.18. 10:34:18

Jelentsd fel a picsába.

? 2008.06.18. 10:35:58

Ha állrendőr, akkor szánalmas. Ha igazi, akkor is.

Kúrcsány Ferenc 2008.06.18. 10:49:34

Minden rendőr szánalmas.

malac 2008.06.18. 10:50:31

ebből az a tanulság, hogy már nem a kocsi az igazi péniszhosszabbító, hanem a rendőrigazolvány. kéne nekem is egy :)

Agresszív vadmamlasz 2008.06.18. 10:52:34

... buszmegállót elfoglalni akárhány másodperce meg mondjam-é hogy ősi milyen szokás? akkor persze nem, ha a posztoló busszal volt, de ezt nem nagyon említi, vajonmiért?

? 2008.06.18. 10:52:48

malac 2008.06.18. 10:50:31
Mér? Neked olyan kicsi?

Manyizga (törölt) 2008.06.18. 10:53:15

Nem vagy köteles megállni, csak ha szabályosan állítanak meg. Ezért jó az öreg Lada, azzal nem szívbajozik az ember, ha le akarják szorítani egy Alfával. :D

Namost, ezek közül melyiket valósította meg ez a hernyó?

2) Ha a rendőr a forgalmat nem útkereszteződésben irányítja,
a) a járművek megállítására
aa) karjának vagy fehér szegélyű piros tárcsának függőleges feltartásával, piros vagy fehér fény körbeforgatásával, illetőleg síppal ad jelzést,
ab) menet közben a megkülönböztető fényjelzést használó gépkocsiból, illetve motorkerékpárról ad jelzést, karjának, fehér szegélyű piros tárcsának, piros vagy fehér fényű lámpának fel-le mozgatásával, illetőleg hangszórón vagy a megállásra felhívó szövegű felirattal;
b) a megkülönböztető fényjelzést használó gépkocsiból vagy motorkerékpárról, illetőleg rendőrségi helikopterről hangszórón keresztül adott, a követendő közlekedési magatartásra vonatkozó utasításának megfelelő módon kell az úton közlekedő jármű vezetőjének eljárnia.

RedRiot 2008.06.18. 10:53:55

Hmm, ismerős nekem ez az autó, lehet hogy a mi lépcsőházunkban lakik Mr. Policeman. Majd otthon csekkolom a rendszámot. Fejre mondjuk kinézem belőle a fenti happeninget. :) Nem tűnt fel hogy rendőr lenne, legalábbis 2 év alatt nem láttam olyat hogy kollegák hazahozzák járőrkocsival, vagy hasonló.

ZöPö_ · http://route66.blog.hu/ 2008.06.18. 10:55:27

Végre nem takarjátok el a rendszámot a képen. (Annál nagyobb baromságot még nem hallottam, hogy minden rendszámot ki kellene retusálni.)

Hurrá Torpedó: igen, pontosan ezt kell csinálni. Feljelenteni, mint rendőrt, hiszen neked nincs eszközöd, hogy ellenőrizd az igazolványa valódiságát. Kicsit idegesen fognak rá reagálni, de az már nem a te gondod lesz.

Kamikaze 2008.06.18. 10:56:38

Szánalma.... Sima piaci rendőrfeliratos brifkó.... És még rendesen használni se tudja... Bevitetni? 24 órár? Ugyan mivel? mruhahah

RedRiot 2008.06.18. 10:58:21

Ja, és kérném a szükre alfás srácnak az Anthrax-től az I'am the Law c. számot, és mindenkinek aki szereti!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.06.18. 10:58:40

ZöPö: Sosem szoktuk kitakarni a rendszámot hasonló eseteknél, kezdetek óta... :)

Andie 2008.06.18. 10:58:55

Egyáltalán megállíthat civil kocsival (villogó nélkül) bárki is, még ha szolgálaton kivüli rendőr is?

Én egyszer fél Szegeden keresztül mentem úgy, hogy villogva jött mögöttem egy rendőrautó, a végén az tünt fel, hogy reflektorozik is veszettül. Akkor lejjebb csúsztam az ülésben, és láttam, hogy villog felül. Nem ezért büntetett meg, hanem 3x index nemhasználat miatt. 18k. Ujját nem mutatta.

malac 2008.06.18. 11:04:20

?: az sosem elég nagy, neked meg hazudik a b.nőd :)

Manyizga (törölt) 2008.06.18. 11:04:43

Andie: nem állíthat meg, mert nincs rajta megkülönböztető jelzés. Lásd a fentebbi posztomat.

Szabályosan csak rendőrautóval/motorral/helikopterrel lehet megállítani a biciklist is. :)

Engem biciklivel menet akart leállítani egy civilautós rendőr. Miután többször megpróbált leszorítani, és valami igazolványfélét mutogatott a sötétben, kegyeskedtem megállni. Aztán közöltem vele a fenti passzusokat, meg elkértem a jelvényszámát. Persze veszettül igazoltatott, és fel volt háborodva. :)
Mondjuk ÉN szabályosan közlekedtem, és tudtam is. Ő meg nem, és ezt közöltem vele. :)
Én legfeljebb szabálysértést követtem el (de nem), ő meg közlekedési bűncselekményt: közúti veszélyeztetés. Nemtom hány bringást büntetett meg előtte, de azóta nem láttam ott rendőrt szívózni bringásokkal. :)

Johnny336 2008.06.18. 11:06:20

24 órára bajosan vinne be. Ráadásul max. szabálysértést követtél el a buszmegállózással, illetve a dudálással (ugye nem volt veszélyhelyzet, amit jelezhettél volna), az szabálysértés, tehát pénzbírság (vagy közmunka, esetleg Baracskán letöltöd az összeget...). Ha valóban rendőr lett volna, akkor megbüntet (civil ruhás nyomozó, vagy akárki más, akinek nem kötelező az egyenruha), vagy szolgálatban levő kollégát hív.

Komment Elek 2008.06.18. 11:08:18

cimkék:

autó budapest hülye közlekedés rendőr

RedRiot 2008.06.18. 11:08:45

Egyébként meg mindenki másra büszke: van aki arra, hogy szép kopasz haja van, 110 kiló a testsúlya, tudott hitelre venni egy 8-9 éves olasz autót, és tudott "szerezni" hatósági igazolványt. Aztán ezekkel igyekszik villogni ahol csak lehet. :P

Komment Elek 2008.06.18. 11:13:10

Ha teszem azt nyomozó akkor megbüntethet közlekedési vétség miatt?

Ráadásul egyedül?

a nap húszpontos képe · http://haazeeblog.blogspot.com/ 2008.06.18. 11:14:08

Szerintem az illető életében nem volt rendőr, valami biztonsági cég alkalmazottja lehetett... mondjuk mintha az InKalosoknak lenne ilyen "igazolványuk" - ami kb. a vállalati belépőnek felel meg, de jól mutat...

SSaint 2008.06.18. 11:18:52

érdekes ilyenkor mindenki tudja, hogy mi a rendörök szabályszerü magatartása és mik vonatkoznak rá. az már ilyenkor senkit nem érdekel hogy ő mit követett el.

habár ha az alfas is rendör volt akkor tényleg megérdemli a feljelentést, ha meg nem akkor meg azért mert igazolványt mutogatott.

hoseman 2008.06.18. 11:19:18

..és ha Te(postíró) vagy a rendőr?..elképesztő hogy ezek az agyhalottak simán bevállalják hogy odamennek hepciáskodni hamis igazolvánnyal bárkihez,de még elképesztőbb,hogy a fentebb feltett 'kérdés',szituáció egyszerűen nem történik meg(nem nagyon hallani ilyet..)!! Megússzák ezek a köcsögök. Tahónak áll a világ!

encigirle 2008.06.18. 11:25:46

Egyszer engem is kioktatni akart egy "állítólag" rendőr.
Kijötem Óbudán a szervízből, rosszul csukták be a jobboldali ajtómat. Vészvillogó, félreálltam. A madárnak valójában az volt a baja, hogy ki kellett kerülnie. Mutogatot, meg jártatta a száját. A lámpánál kiszállt és jött mondani, hogy Ő rendőr, meg hogy balesetveszélyes voltam.
Én meg mondtam neki, hogy nincs hozzá köze, de félig nyitva volt az ajtó, ha az kinyílt volna az lett volna csak balesetveszélyes. Én is lefényképeztem, beküldjem? :-)
De szerintem ezeknek csak annyi bajuk lehet, hogy nem dugnak eleget.
Van valami szabály arra, hogy milyen ügyekben intézkedhetnek (helyezhetik szolgálatba magukat) az ilyen rövid pöcsűek?

hejesirasbalynok 2008.06.18. 11:26:23

ha nem jeleneted fel, akkor megérdemled...
bár azóta már a Duna mélyén fekszik az igazolványa a f..szfejnek...

ex-dr. vuk 2008.06.18. 11:26:24

Ha nem kovettel el buncselekmenyt, csak akkor vihet be ha nem tudod igazolni magad, es senki olyan nincs veled, aki tudja igazolni magat es teged igazol.

aqweren 2008.06.18. 11:31:39

Olyanok ezek a közlekedési szituk utáni "eszmecserék" mintha véletlen rálépnék valakinek a lábára a teszkóban az meg fennhangon szidni kezdené az anyámat meg lecsapna...vagy Pesten így van? Szerencsére mostanában nem sűrűn járok arra, meg korábban a csendesebb részein (Óbudán) volt szerencsém szürke hétköznapjaimat lemorzsolgatni, de mintha a dzsidzsában mindenki mindig egymás torkának akarna ugrani (dzsindzsa alatt a hármas metró vonalát értem, meg a belvárost of course)...sokan alig várják hogy kötözködhessenek, csak azt tudnám mért jó ez nekik...remélem az életben soha más szórakozásuk nem lesz.

aqweren 2008.06.18. 11:33:38

Mielőtt a pestiek megsértődnének: sajnos vidéken is igaz amit írtam, csak Pesten a nagyobb népsűrűség miatt több eset jut egy napra :(

mxplanet 2008.06.18. 11:39:58

minden rendőr bevehet egy batyu faszt :)

balu0819 2008.06.18. 11:40:17

Szánalmas a posztíró!
Bezzeg azt kifelejtette a történetből, hogy totál szabálysértő volt, és még áldhatja a szerencséjét, hogy nem igazi rendőr volt.
Mert ha az lett volna, akkor 30000 forintos 30 másodperc lett volna.
Kedves posztíró, legközelebb inkább szállj magadba, és tartsd meg a történetedet magadnak.
Egy tahó paraszt vagy azzal, hogy a buszmegállóba beállsz akárcsak 1 másodpercre is, mert azt hiszed egyedül közlekedsz a városban, a buszon utazó több száz ember meg le van szarva, mert a párodnak és neked nagy megterhelést jelentene a buszvégállomásra bekanyarodni (15méter!!!), ahol senkit és semmit nem zavarva megállni.

Sztavrosz 2008.06.18. 11:49:43

Ebben az alfában van kék villogó is, bár használni még nem láttam.
Róbert Károly krt. Erzsébet kir. utjánál szoktam látni meg a zárpádhídon.

cso zsi 2008.06.18. 12:01:00

" balu0819 2008.06.18. 11:40:17"
Az a 15 méter van 100 is, de nem baj.
Egyáltalán a buszvégállomásra civil autós bemehet? A parkoló, ami mögötte van, az még egy 100-as séta.
A buszmegállóban megállás valóban szabálytalan, de...
Nem csak hazánkban, de máshol is létezik az, hogy egy autóban elindul a család a város felé, majd kiszállnak belőle a tömegközlekedésre késztetettek.
Pont úgy, mintha leszállnál a buszról.
Kultúrhelyeken ezt megoldották, nem a buszmegállóban, és nem a háromsávos út közepén pattan ki a kocsiból az utas, hanem egy arra kijelölt (puszi és menj) sávban: news.bbc.co.uk/2/hi/europe/3209238.stm
Mivel buszöböl csak a busznak, és a taxinak jár, a földi halandó hogy intézze el?
Az Árpád hídnál ugyanez a helyzet, bármely irányból is érkezzen az autós.
A négyből három sarok kanyarodósáv + buszmegálló, a negyedik taxidroszt.
Legálisan csak a következő utcákba behajtva lehet megállni, az meg szintén nem 15 méter.
Te hogy oldanád meg?

BZL 2008.06.18. 12:01:18

Tanulság:

TILOS MEGÁLLNI csak azért,
mert egy bunkó fasz távolról lobogtat egy igazolványnak látszó tárgyat.

Tahónak áll a világ (Magyarországon) - de ennyire azért nem.
Ne legyünk már ennyire madarak.

Ilyen alapon bárki megállíthatna bárkit.

M. 2008.06.18. 12:02:45

Tudtommal, ha igazi rendőr, akkor szolgálatba helyezheti magát és akár meg is büntethet, de ahhoz persze valódi igazolvány kell... És szabályosan kell eljárnia, pl. nem vitethet be csak úgy. Megállóban állni pedig lehet, hogy szabálysértés, de az dobja az első követ a posztíróra, aki nem állt meg még ilyen helyzetben pár másodpercre, hogy az utasát kitegye. Megállok, kiteszem, majd rögtön húzok is el - ennyit azért talán el lehet nézni a Bp-i forgalomban. Viszont jó ötlet, hogy nem takarjátok ki a rendszámot - hadd tudjuk meg, ki volt bunkó, az illető meg, ha akar, idejöhet és megírhatja a magáét. (Pl. ebben az esetben korrekt válasz lenne valami olyasmi, hogy "bocsánat, nagyon rossz napom volt, aznap halt meg a nagymamám/aznap rúgtak ki a rendőrségtől/stb, elvesztettem a fejem, többet nem fog előfordulni" :-))

dansun 2008.06.18. 12:04:15

...miért lenne szánalmas a posztíró? Az vesse rá az első követ, aki még sose nyomakodott, tolakodott reggel munkába menet. Persze ő is belátja, hogy pofátlankodott, de köszönő viszonyban sincs azzal, mint másokat igazi, vagy hamis igazolvánnyal megfélemliteni! szvsz

cso zsi 2008.06.18. 12:04:44

Iskolák környékén is megoldott másutt, ahol nagyobb szerepe van az autónak.
www.mississauga.ca/portal/residents/kissandride

Scarface 2008.06.18. 12:05:30

A Kresz szerint tilos megállni a villamos, autóbusz vagy trolibusz megállóhelyet illetve taxiállomást jelző tábla előtt 15 méter, utána 5 méter távolságon belül.

internetto presszos osleny 2008.06.18. 12:14:51

Engem egy tulbuzgo kocsog rendor a ferihegyen a zebran 5 mp megallasert (valojaban csak az illeto baratom mellett alltam meg) megakart buntetni, ill. feljelenteni. Raadasul ott 10 meterenkent van felfestve zebra , parkolohely a picsaban messze... na jol megszivattam, kopni nyelni nem tudott, megkapta az utlevelem, helyszini birsagot nem fizetek, akkor feljelent, mi a cimem .. Budan lakom .. volt a valaszom.. rajott, hogy az eletben nem tudja meg tolem a valos cimet, okoskodott es elmentem...

Zöldfül · http://zoldful.blog.hu 2008.06.18. 12:19:40

No, nekem is volt ilyen esetem.
Igaz, én is egyértelműen én is hibás voltam benne.
A Zuglugeti úton haladtam lefelé szabályosan, a tükörből láttam, hogy érkezik egy Corsa nagyon Forma-1 stílusban (vagy 80-nal), és nekilát előzni, akkoriban még volt bennem némi leckéztetési hajlam (már nincs), és odaléptem kicsit, erre persze vissza kellett sorolnia mögém, ha csak nem akar végig mellettem haladni. Ez hiba volt, inkább hagynom kellett volna menni, egyrészt én is gyorsabban mentem, mint szabályos, másrészt nem szabad az előzést akadályozni, csak éppen zavart, hogy mi a töknek száguldozik ott. Gondoltam oké, ennyi, lefordultam a Virányos utcára, ahol is a Corsa üvöltő motorral megelőzött, majd satuzott és féloldalasan befékezett elém, hogy lezárta az egész utat.
Satuztam én is, vártam mi lesz. Kipattan egy nagydarab faszi, és nagy dérrel-dúrral megindul felém, én meg elkezdtem tolatni (akkor még nem volt senki mögöttem, kiváncsi voltam, meddig jön utánam), erre elkezdett ordibálni, hogy megállni, megállni, rendőr vagyok és lobogtatott valami igazolványfélét.
Megálltam, faszi odajön, ablakot félig le, elkezd ordibálni, hogy mindjárt feljelent közlekedési veszélyeztetésért.
Mondom oké, de akkor majd azzal kezdjük, hogy ő minek is ment 80-nal ott?
Azt mondja, az nem számít. Mondom: tényleg? És az minek számít, hogy besatuzik elém, hogy vészfékeznem kell és lezárja az utcát? (közben már torolódtak fel a járművek mindkét oldalon miatta).
Még egy darabig verte a nyálát, aztán elhúzott, mert látta, hogy a közhangulat nagyon nem kedvez neki, az emberek csak azt látták, hogy valaki arcoskodik, miközben akadályozza a forgalmat és kezdtek türelmetlenkedni.
Elismerve, hogy én is hibáztam és hagynom kellett volna, azért elég bunkó lehet, akár rendőr volt, akár nem, ha először ő szabálytalankodik, majd a másik szabálytalankodón egy újabb szabálytalanság végrehajtásával akar személyes bosszút állni...

Ehhh 2008.06.18. 12:23:00

Te hülyegyekek Balu, ülj le, egyes! Bár adná az Isten, hogy ahány alkalommal megszegsz egy piszlicsáré szabályt, annyiszor fosnád össze magad. Tegyél már különbséget szabálysértés és szabálysértés között! Veled még nem fordult elő, hogy megálltál "pár másodpercre" , hogy kitegyél valakit, vagy lehordod a haverodat is, ha megáll a "tilosban" egy "másodpercre", hogy kitegyen?

Gondolom veled nem fordulnak elő életszerű cselekmények. Majd holnap reggel, amikor mész
megetetni a disznókat, rajzolj egy zebrát a tanyasi földútra, hogy szabályosan átkelhess rajta, te hülye robot. Kívánom neked, hogy soha
ne szegj meg egy szabályt se, és ha mégis, vedd elő a kártyát: Szánalmas vagyok!

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2008.06.18. 12:24:51

jelentsd fel a faszba, vagy hivatali visszaéléssel, vagy okirathamisítással.

Aszi 2008.06.18. 12:24:52

Szerintem a buszmegállóba beállni pár másodpercre, ha nem jön épp a busz, elnézhető. De azért egy másik autót, amelyik már épp bent áll, megpróbálni kidudálni onnét, ez már kicsit túlzás.

cso zsi 2008.06.18. 12:31:08

" Scarface 2008.06.18. 12:05:30"
Igen, ez így van, én is írtam, hogy szabálytalan.
De attól még létező dolog, és nem csak a "kopaszmercis" kategóriában, hanem naponta többezres, márkafüggetlen esemény.
Tehát valakinek felül kéne ezt bírálni, hogy mindenkinek jó legyen.
Ja, és az Árpád hídnál a sárgabuszosok már rá sem dudálnak ezekre az autósokra, mert tudják, hogy elmennek onnan 10-20 másodpercen belül.

Jambor 2008.06.18. 12:33:32

aqweren: ott a pont :)

"..mintha véletlen rálépnék valakinek a lábára a teszkóban az meg fennhangon szidni kezdené az anyámat"

a dudával is így van: nyomja már akkor is a jámbor, ha csak lassítania(!) kell miattam.
Ha kikerülnie?? akkor aztán....!

Most képzeljétek el gyalogosként.

Útban vagyok neki a járdán: odahajol és elkezd ORDÍTANI. Iszonyú arrogáns dolog.

Rocko- 2008.06.18. 12:35:41

feljelenteni, lehet menni 24 órára. csak nehogy ô maradjon ott. :)

Dr Kangörény 2008.06.18. 12:44:50

balu, balu, ha legközelebb valami szabálytalanságot csinálsz, kívánom neked, hogy valami barom állat jól felpofozzon, mert szerinted ez teljesen rendben van.

dudi 2008.06.18. 12:46:55

Ehhh!
Gratula!Pontos diagnozist adtál!

bruti 2008.06.18. 12:56:58

rendőrségre be, feljelent, ennyi :-)

énisfélek 2008.06.18. 13:01:20

Autóból asszonyt kitenni: max öt másodperc. Harminc már durva bunkóság a többi közlekedővel szemben (szintén bunkóság, amikor a paraszt ilyenkor nem képes lehúzódni az út szélére)

Valódi rendőrt feljelenteni: behívnak jegyzőkönyvet felvenni és megfenyegetnek, hogy mikre számíthatsz ha nem vonod vissza azonnal (tapasztalat).

Álrendőrt feljelenteni: egy nyomozó kimegy a bunkóhoz és megkérdezi tőle, hogy van-e kamu rendőrigazolványa. Nem fogja bevallani. Ezután valószínűleg eljárás indul a feljelentő ellen hatóság félrevezetéséért, így javul a rendőrség felderítési statisztikája.

Zöldfül · http://zoldful.blog.hu 2008.06.18. 13:19:21

Egyébként ki az, aki biztosan be tud azonosítani egy rendőrigazolványt, úgy értem, el tudja dönteni, hogy valódi vagy hamis?
Mert én nem... :(

azta 2008.06.18. 13:23:18

az 24 órárul való fenyegetődzéshe':
www.police.hu/print/magyarendorseg/rendor20070518/szprez20070518.html
"Mennyi ideig tartható fenn a szabadság korlátozása?

A rendőrség az előállítással a személyes szabadságot csak a szükséges ideig, de legfeljebb 8 óra időtartamban korlátozhatja. Indokolt esetben ezt az időtartamot a rendőri szerv vezetője egy alkalommal, 4 órával meghosszabbíthatja."

Jack Kowalsky 2008.06.18. 13:25:34

Dudálni, tülekedni, nem beengedni, arcoskodni...az ciki. Szabályt betartani, udvariasnak lenni az nem ciki. Tolakodó baromra rámosolyogni és udvariasan előreengedni...na itt kell fényképezni, az ilyenkor az arcára kiülő értetlen döbbenetet. Ordibálni, fenyegetni úgyis jobban tudnak az ilyen fajták, de az erkölcsi vereséget ők is érzik, nem tudnak mit kezdeni vele. Ezzel lehet őket igazán felbosszantani.

dinoszaurusz 2008.06.18. 13:36:28

rendőr seggébe atomot, csípős paprikakrémmel előzőleg bekenve, hogy jobban csússzon

d. 2008.06.18. 13:44:07

Ha igazi rendőr, ha álrendőr, akkor is szánalmas a stílus, de ez a posztíróra is elmondható.

Teljesen normális jelenségnek tartom, ha valakit kitezsnek a buszmegállóban, de az azért túlzás, ha másvalaki már szabálytalankodik a megállóban, akkor minek kell a másikra dudálni? Azért mert te mész és te is be akarsz állni? Elég röhejes. Gondold már át mi a francra gondolhatott a "Rendőr", hogy szabálytalanul áll a megállóban, erre egy másik civil autó rádudál azért, hogy beálljon oda. Szerintem a nemzetközi jelzés szitut te magad provokáltad ki. "Rendőrke" is minősítette szépen saját magát.

Ez van, ha két paraszt találkozik...

MP 2008.06.18. 14:09:41

Ez mindennapos. Bárhol vehetsz ilyen rendőrjelvényes igazolványtárcát. Ahol a rendőrnek a száma lenne a jelvényen ott egy police felirat van.

m 2008.06.18. 14:19:48

Hasonló szituba keveredtem egyszer én is, úgy tűnik ez a "hatalommal" (röhej, kics pöcsök...) való visszaélés nem egyedi. Elfogyósávos konfliktus után elporoltam a delikvens mellett, volt kis integetés stb, de semmi középső ujjas kommunikáció, vagy szájkarate. Következő lámpánál igyekezett mellém kerülni. Láttam, hogy magyaráz valamit, gondoltam meghallgatom. Korrektül bemutatkozott (főtiszti rendfokozat!!! szal nem gyalogjárőr), közölte, hogy megvan a rendszámom, és majd a rendőrségen találkozunk... Nagyon beszartam ám :)

A story margójára kívánkozik, hogy másnap ellopták a kocsimat. Inkább nem akarok összefüggést keresni a kettő közt, mert akkor nagyon elkezdenék félni...

hejesirasbalynok 2008.06.18. 14:27:32

modjuk szakadjon bele az anyjába (vagy szarjon sünt, ez opcionális) aki hagyja, hogy lehessen a sarki butikban rendőrigazolványt venni.

lor 2008.06.18. 14:36:11

ez egy faszluzer!
kell neki egy uveg kromofag

Ubuntufan 2008.06.18. 14:38:36

Nekem van egy ilyenem igazolványom, egy 300 forintos kínai rendőrszettben volt, mellette egy műanyag parabellummal együtt.
Aki ilyet beszop, sikeres ember nem lehet.

majdazteneldontom (törölt) 2008.06.18. 14:53:46

Ha ilyen csoffadt alkarom lenne nem nagyon lógatnám kifelé, mert csak nevetség tárgya lennék...

avogadro00 2008.06.18. 14:54:03

megvan a rendszám, simán bejelentést kell tenni a rendőrségen

sarki butikos 2008.06.18. 14:59:35

rendőr igazolványok érkeztek akciós áron!

Billy 2008.06.18. 15:00:34

Nem védeni akarom a post írót, de lehet hogy azért dudált rá a megállóban állóra hogy az előrébb menjen és így ketten is beférjenek. És ennek akkor lehetett csak értelme és lehetett jogos, ha mögötte is voltak akik mentek volna egyenesen. Így meg fel tartotta őket. Más esetben elítélendő. De az "állrendőr" is teljes mértékben...

gerilla-gorilla 2008.06.18. 15:02:43

Elnézést kérek. Aznap rossz napom volt. Sosem szoktam ilyen tirpákságra vetemedni, és egyébként is ha intézkedek van, rajtam csukja és nincs azonosítószám. Mér egyszer elnézést, többé nem szorítom le békés polgártársamat. :)

blogart · http://blogart.blog.hu 2008.06.18. 15:07:25

Tulképp, mindketten szerencsések vagytok. Meg tudjátok fizetni a benzin árát, sőt még kapható is a kútnál. Mi lesz, ha elfogy? Unatkozni fogtok. blogart.blog.hu

goes 2008.06.18. 15:51:08

Csak egy kis adalék, elég gyenge a kocsi, párszor megbukott a zöldkártyán.

INJ-377 - Alfa Romeo 166 (1999)
Vizsgálat ideje: Műhely neve: Műhely címe: Meddig érvényes:
2006.05.16. 12:25 INTER-HALLER KFT BUDAPEST sikertelen
2008.05.26. 14:03 Benkő és Társa Kft Budapest 2009.05.26.
2007.05.21. 14:40 INTER-HALLER KFT BUDAPEST sikertelen

AUDIS ÁLLAT 2008.06.18. 15:58:06

ha mondjuk nekem mutatta volna a kamuigazolványát, akkor most a Honvéd kórházban feküdne és egy sebészcsapat keresné az ánuszában a zigazolványt.

G 2008.06.18. 15:59:55

hatvani az illető, ott keressétek

Grossglockner 2008.06.18. 17:39:08

Tehetsz feljelentést, de sokra nem mész vele. Ugyanis bizonyíthatatlan.
Tanúd nincs, fényképed a rendőrigazolványáról nincs, videód nincs.
Beidézik a rendőrségre, ő kerek szemekkel letagadja az egészet,esetleg hamis vád miatt feljelenthet, vagyis te fogod megütni a bokádat.

cro 2008.06.18. 18:45:21

"a nap húszpontos képe · 2008.06.18. 11:14:08

Szerintem az illető életében nem volt rendőr, valami biztonsági cég alkalmazottja lehetett... mondjuk mintha az InKalosoknak lenne ilyen "igazolványuk" - ami kb. a vállalati belépőnek felel meg, de jól mutat..."

Csak hogy tisztában legyél vele,az In-Kal osoknak véletlenül sincs semmiféle igazolványuk ami hasonlítana egy rendőrigazolványhoz.Van egy kék négyzet alakú fényképes igazolványuk,amin fel van tüntetve a nevük+beosztásuk(vagyonőr álltalában),meg van egy angol rendőrjelvényre hasonlító(csillag alak,tetején korona)KITŰZÖJÜK,amit ingre tűznek.
Ha okosat nem tudsz írni,akkor hülyeséget ne írjál!!

cro 2008.06.18. 18:46:55

bocs...nem négyzet hanem téglalap természetesen(bankkártya méret)

B.GY. 2008.06.18. 20:01:33

Sziasztok!
Nem egy alacsony "csúnya" gyerek volt az Alfás?Olyan ördögképű?Mert azt ismerem,de a rendszámát nem tudom sajnos,de a tipus stimmel.

B.GY. 2008.06.18. 20:21:48

Én,ha valakit kirakok az Örsön,akkor beállok a Cédrus piac parkolójába.Nem szakad le a lába senkinek,ha gyalogol 50 métert.Mert valaki bunkó és megáll a buszmegállóban,az nem jogosit fel senkit,hogy ő is az legyen.

parapali 2008.06.19. 08:59:17

A Doszpotnak alfája volt úgy emléxem:-):-)

georg 48 2008.06.22. 07:41:04

Én azért megkockáztattam volna, jól van haver, úgyis ráérek, vigyél be.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása