Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Pofándobta menet közben

2008.06.25. 09:40 :: SilentSound

MiszterMuhaha kifejezetten szereti a tisztaságot, ezért amikor meglátta, hogy valaki kidob valamit az autójából, az számítson rá, hogy rövid időn belül vissza is kapja. Jelen esetben ez csak egy összegyűrt illatosító volt, tény, hogy egy lópatkóval sokkal izgalmasabb lett volna és egyből véget vetettünk volna a szerencsehozós babonának is.

Egyik nap egy logisztikai központból hajtottam ki a Székely Elek utcára. Miközben békésen gurultam, azt látom, hogy az előttem haladó autó ablakán huss, valami kiröppen: a sofőrt zavarta a cigisdobozának a celofánja. A kocsiban meg rendnek kell lennie, tehát ablakon ki a szeméttel. Elkezdett zöldülni a fejem, igen paraszt dolognak tartom, ha valaki ezt a módját választja a takarításnak.

De az is előfordulhat, hogy a huzat vitte ki, nem idegesítettem magam. Fél perc sem telt el, mikor újabb, most már termetes galacsin hagyta el a Wagon R+ ablakát. Ettől viszont piszok ideges lettem. Mivel kereszteződés előtt adta elő az ember, ahol meg is kellett állnia, én mögötte álltam meg, visszasiettem a szemetéért (ami egy összegyűrt illatosító volt), megfogtam, és avval a szándékkal futottam vissza a kocsijához, hogy a nyitott ablakon bedobom a kocsijába. Egy apró hiba csúszott a számításomba: lasan elindult előre, így amikor eldobtam a galacsint, az bizony tiszta erőből pofán vágta az illetőt.

Emberünk kantáros melósnadrágjában csak makogott valamit meglepetésében, én mondtam neki, hogy nem dobáljuk az utcára a szemetet, aztán ennyiben maradtunk. Felettébb bosszant, hogy az ilyen emberek azért dobálnak minden szart az utcára, hogy a kocsijukban rend és tisztaság legyen (ez a Suzuki is láthatóan tiszta és ápolt volt), de arra tesznek nagyívben, hogy miattuk (is) néz ki úgy az egész város, mintha egy szeméttelep tartalmát felkapta volna egy tornádó, és egyenletesen szétszórta volna Budapest felett.

Azonban ez a történet eddig nem ért volna annyit, hogy billentyűzetre vessem magam, a csoda ezután jött! Másnap ismét dolgom volt a logisztikai központban. Megyek vissza a kocsimhoz, áll mellette egy ember, méregeti a kocsit, közben kezében egy cirokseprűvel és lapáttal takarítja az udvart. Mellé érek, rámnéz. Fejét elfordítva, kérdőn megszólít:

-Te dobtál meg tegnap egy papírral?

 Asztabüdösmindenit, ez tényleg az az ürge, ott virít a szájában a vasfoga...

-Bizony, én voltam az, de nem papírral, hanem a te saját szemeteddel dobtalak meg, amit előtte hanyagul az utcára dobtál!

-Mit képzelsz, szerencséd, hogy siettem, mert különben leverem a szemüveged! (Ez egyébként visszatérő motívum,utcai szájkaratéban voltam én már teszemüvegesgeci is...)

-Meg lehet próbálni. (Két fejjel, és ötven kilóval vagyok több és kb. 20 évvel kevesebb...) Egyébként meg miért kell a szemetet az utcára dobni?

És itt jött az, amitől lefagyott a rendszerem, azonnali ujraindítás kellett, pillanatokig köpni nyelni nem tudtam:

-Nem tetszett az illatosító szaga, ezért kidobtam, és akkó mivan, he?!

Közben folyamatosan söprögetett, szedte össze a szemetet a földről...

-Az van öreg, hogy paraszt dolog, ráadásul te azzal keresed a pénzt, hogy szemetet söpörsz, és pont te dobálod ki a mocskodat az ablakon?

-Kidobtam, és akkó mivan? Leverem a szemüveged bunkó paraszt.

Én itt kész voltam, a vicc kedvéért megemlítettem, hogy vele meg előfordulhat, hogy több fém lesz a fogsorában, mint a Suzukijában ha így folytatja, és ennyiben maradtunk. Frissiben felhívtam a barátnőmet, hogy ezt aztán nem fogja elhinni. És tényleg nem hitte el, meg volt győződve, hogy csak kitaláltam, ilyen nem történhet meg... Pedig de!!!

 

90 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó baleset büntetés veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sara 2008.06.25. 10:02:20

.... ismerős ugyan így tett, csak egy kidobott csikket címzett vissza az ablakon /utálja, ha a rádobják az égő cigit a motorjára/, persze a pasi lába közé esettt!!!! volt nagy k... anyázás!!! még neki állt feljebb! :( :)

Zsé 2008.06.25. 10:14:13

csinálhatnánk egy uj magyar hagyományt. mindeki tartana magánál papir galacsint, köpőcsövet és a forgalomba egyást dobálnánk:D "kajacsata" gyorsétermek parkolóiban:D
egyébként igazad volt

ntsaba 2008.06.25. 10:15:50

Jahh, én is utálom, ha csikket dobálnak előttem. Kocsival is, de motorral meg főleg. Ilyenkor fogom, megelőzöm, kicsit dühöngök, majd lehiggadok. Mondjuk engem még nem találtak el, akkor nem tudom, mit reagálnék.

KoWee · http://kowee.blogter.hu 2008.06.25. 10:17:02

:) Én kidobott McDonald's-s zacsit címeztem vissza a budafoki úton lámpánál kidobóra :) Felvettem kocsiba és a következő lámpánál címeztem vissza. MAjd padlógáz :)

ntsaba 2008.06.25. 10:17:33

Ja, a posztíróval meg egyetértek. Gondolom tényleg nem volt szándékos a pofán dobás, de ha az volt, akkor is :)
Azért én figyelnék ezek után, hogy a kocsim ne ott álljon :)

George Jung 2008.06.25. 10:29:11

ÁÁÁÁÁÁÁÁááááááááááááá!!!!!!! Nagyon jóóóóóóó! Köszönöm Neked, Silentsound! Nagyon szar kedvem volt ma, de elmúlt!
A történethez annyit, hogy van egy olyan fajta, akire sehogy sem fogsz tudni hatni. A "Wagyonőrös" sofőr is ebbe a típusba tartozott. Nem tudsz mit csinálni. Az ember próbálkozik egy ideig, aztán feladja.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.06.25. 10:30:33

George Jung: Ne nekem köszönd, én csak kitettem. :)

Hellisfitar 2008.06.25. 10:32:58

Egyszer a sógorom városon kívül, bő kilencvenes tempónál a szokott módon ki akarta hajítani a csikket az ablakon (hát én nemtom, ritka bunkó szokás, tíz évig bagzottam a kocsiban, a hamuveder mindig tele volt, de sosem dobtam volna ki a csikket, persze, gyulladjon csak fel az a drága természet, mi?), és hát ahogy határozott mozdulattal, bal kezével megragadva a csikket, a szájától az ablakig leírt egy félkörívet, bizony vezetéshez nélkülözhetetlen szemüvege szára beleakadt az ujjába, és a csikkel együtt az a drága pótszem kirepült az ablakon.
Sokkhatás, lassítás (sehol nem tudott letérni és visszafordulni), nehezen megfordult, addig három autó és egy busz érkezett az esemny helyszíne felől. Láss csodát, a szemüveg a sáv közepén épségben - bár kissé karcosan - hevert.
Azóta nem dobja ki a csikket a kocsi ablakán.

George 2008.06.25. 10:33:23

Nekem a koreográfusom szokta rendszeresen visszaadni a csikket, szemetet az utcán, ha van ideje rá (általában ennyi azért van), de ő udvariasan, "Elhagyott valamit..." kezdettel szokta. Tetszik ez a hozzáállás.

beavereater 2008.06.25. 10:36:13

Én adtam már vissza az utcán eldobott szemetet emberkéknek. De a legviccesebb az volt, amikor a négyeshatoson egyszer egy zsebtolvaj bepróbálkozott, de a zsebemben csak egy csomó szüttyős-taknyos pézsé volt (influjenzia szezony). Azt a káromkodást... meg röhögést...

majdazteneldontom (törölt) 2008.06.25. 10:40:25

Ezt én sem igazán értem, hogy a hígagyuak miért gondololják azt, hogy aki szemüveges, az ergo kevesebb, gyengébb?

potha 2008.06.25. 10:57:02

Én is azt szoktam utálni mikor a csikket kibassza elém...
Autópályán is kurva jó mikor le van tekerve az ablakom és kicshíján beesik az utastérbe.
Persze még az hiányozna h elől a légrácsokon bemenjen a motortérbe :D
Amúgy koppanak rendesen néha a motorháztetőmön is, de nem tudok ezekkel a gyikokkal mit csinalni!
Volt h rávillantottam h mi van öreg, erre egy bocsánatkérő elakadásjelzőt kaptam vissza, ez azért így inkább rendben volt :)

Vasi 2008.06.25. 11:03:29

Én még nem adtam vissza szemetet, de párszor már éreztem késztetést rá. Talán egyszer eljön az idő.
Sajnos a családomban is van aki amúgy haragszik a szemetelésre, de a csikket gondolkodás nélkül hajigálja ki az ablakon. Még nem tudtam meggyőzni, hogy ez nem épp a legjobb megoldás a gk tisztán tartására, de rajta vagyok az ügyön.

Pal85 2008.06.25. 11:07:27

A mai autókban nincs szemetes? Vagy csak 300 ezer forintos felárral? (: Nap mint nap látni (sok) szemetelő autóst. Sajnos....

Perillustris 2008.06.25. 11:31:43

Mar ravilagitottatok a lenyegre> teljesen udvariasan es nyugodt hangnemben kell visszaadni a kidobott szemetet, jomagam a "kiesett az ablakodon" vagy az "elhagytal valamit" formulat alkalmazom.

Mikozben elszomorit az, hogy ekkora tahok elnek korulottem, mindig felviditanak azok a megdobbent arckifejezesek.

Mondjuk ego cigicsikket nem dobnek vissza, mert abbol lehet nagyobb baj is (s nem feltetlenul a kocsognek).

ex-dr. vuk 2008.06.25. 11:32:06

Siman jartam ugy en is, hogy fekete kombi, benne oltonyos uriember, hatul gyerek. Ablak le elol-hatul, 1-1 rago ki az ablakon...
Nem hagyhattam szo nelkul en sem.

Egyszeruen nem fogom fel, hogy ezt miert teszik... Es meg vannak rola gyozodve, hogy ez igy termeszetes, ez a legdurvabb!

Sztavrosz 2008.06.25. 11:51:27

Jah igazad van.
Balkezes dohányosként követelem hogy bal oldalon is legyen hamutartó ne csak középen :)
balesetveszélyes amíg a suta jobbkezembe átrakom hogy elnyomhassam.

Jah mielőtt leszólnátok hogy minek bagózok vezetés közben - azért mert fel***sz hogy rég zöld a lámpa és akkor kezdik keresgélni az egyest, ezért feleannyian férnek át egy zöldre.

Szóval inkább ezzel nyugtatom magam mint padlógázzal - ahogy azt valaki előttem írta.

Sara 2008.06.25. 11:53:08

... eddig a legdurvább az volt amikor fényes nappal (vagyis nem buli időszakban :)) a Ferdinánd híd és Váci út kereszteződésében a hátső ablakon egy dobozos sőr repült ki .... :(((

Attus 2008.06.25. 11:55:08

A mai autókról jut eszembe: 3 éve vettük drága szeretett Suzuki ignis autónkat, kisebbik motorral (1.3) de klímával szóval Xtrákkal...
Apa hazahozza, szép szép, jajj de nincs benne hamutál, és a szivargyújtónak is a csak a helye, csak az elektromos berendezésekhez... Apa megy vissza a szalonba, hogy valamit esetleg kifelejtettek. ÁÁÁ ők nem azt külön kell beszerezni hozzá... Apám kiakadt de nem érdekelte sokáig a dolog... Pár hétig járt vele, közben szépen hajigálta ki a csikkeket az ablakon, anyám meglátta (ő antidohányos :))) , és apám kapott 3 hét múlva a névnapjára egy hamutartót és szivargyújtót a kocsiba...

Lófő (törölt) 2008.06.25. 12:00:58

én is utálom azokat akik a dugóban piszkálják az orrukat és a galacsinokat kihajigálják,ahelyett,hogy a műszerfalra kennék:D

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2008.06.25. 12:04:44

A dohányosok most meg fognak kövezni, de valahogy közöttük jóval nagyobb arányban vannak szemetelők, és nem csak a dohányzás jellegéből kifolyólag (vagyis nem csak a csikktől szabadulnak meg).
Haveromat is meg akarta verni egyszer valaki, pedig nem csinált mást, mint a pirosnál az ablakon kihajított kólásdobozt felvette a földről (motorral volt, majdnem pofándobta vele), és miközben ránézett a fickóra, eltette az övébe. Az meg mutogatott neki, és a zöldnél le akarta szorítani.
Szerintem az emberek nagyon el vannak kanászodva. Kellene egy kis okos(!) rendőri szigor.

Jani 2008.06.25. 12:07:55

Haveromat egy fekete sötétített ablakos Suzuki!!! húzta fel annyira, hogy elszállt az agya.
Az üllői úton ment előttünk a suzuki, a sötétített ablak egyszercsak elindul lefelé és a faszi kitartja szélbe(kb 60-70 es temóval mentünk) a hamvedret. A tartalmát a menetszél szépen a kocsinkra hozta. Haver dudál, villog semmi reakció. Következő lámpánál melléálltunk, haver ablakot leengedi, számonkérés indul, de a szuzuki ablaka csak addig jött le amíg a faszi egy passzív dohányzásra való utalással még jobban fel nem hergelte a havert. Emberünk (és a vele utazó kisebb női társaság) veszettül röhög bent. Lámpa vált, haver feje vörös, szeme szikrát hány. A következő lámpánál is melléjük kerültünk, haver kipattan és a kocsi csomagtartójában matat. Lámpaváltás előtt a kocsi mellé szalad és a napfénytetőn bevág a suzuki utasterébe egy jól felrázott (ez volt a matatás) 2 literes pet palackos kólát.
Mondanom sem kell hogy volt nagy vonyítás mikor a kóla burkolata szétpattant.

sarki butikos 2008.06.25. 12:10:28

ejjj én sem nézem jó szemmel ha szemetel vki...

Terveüdekszi 2008.06.25. 12:12:04

Nálunk a kamionosok komplett zacskókat szoktak kibaszni az útra. Kukákat tettünk ki, de sokan, nem veszik a fáradtságot hogy a zsíros picsájukat kiemelják az autóból és elbotorkáljanak a 10 m-re található szemetesig. Mivel a takarítók nem mernek szólni neki, ezért magam szoktam végigmenni, és visszaadni a csomagjukat. Amelyik még egyszer kirakja, az garantáltan ott tölt pár napot amíg felpakolják. A kedvencem az a primitív bunkó volt, aki befelé menet az őrkutya kenneljébe(fasztuggyahogyírják) kűrta a szemetét. És röhögött rajta. Komolyan nem értem, mert közben elment vagy 5 szemetes mellett. Lehet nem ismerte fel????? Az úton akkor tudok nagyon bepöccenni, amikor tetőnélküli autóval megyek, és kibasszák a csikket az ablakon. Otthon is így csinálják vajon? Kedves autós társam, aki olvasol, és ki szoktad dobni a csikket az ablakon: Neked bizony a jó kurva anyádat!

kergelepke 2008.06.25. 12:16:42

En ritkan az almacsutkat dobtam ki az ablakon, errol egy 32 oras spanyolorszagi buszozas soran szoktam le, ahol azert ciki lett volna, szemetes nem volt, ugyhogy megettem. Azota inkabb mindig elpusztitom a csutkat is. :)
Szoval egyszer egy haromajts Kadett vezeto oldali ablakan dobtam volna ki egy csutkat, a hatso ulesrol, de a menetszel visszahozta, egyenesen a vezeto olebe. :) O meg az autopalyan kormanyt elenged, es visit, hogy megijedt hogy egy madar repult be az ablakon.
Szoval dobalni bunko szokas, es meg veszelyes is raadasul.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.06.25. 12:17:17

Ha ilyet látok, mindig villogok rá. Vegye már észre magát...

heliox 2008.06.25. 12:18:24

A bukósisakba alul bemegy a levegő, és a tetőszellőzésen megy ki, folyamatosan hűti az ember fejét. Ebben a légáramlatban egyszer bejött egy csikk, és fél tenyérnyi területen leégett a szakállam. Autópályán, 90km/h sebességnél.

Átgondolja ezt bárki amikor kidobja a csikket, hogy majdnem megölt vele?

Lófő (törölt) 2008.06.25. 12:19:40

én a csikket sosem dobom ki,inkább megeszem:D

heliox 2008.06.25. 12:19:55

Ennél csak az volt jobb, amikor Budapesten a Berlini úton egy szakad ladából úgy kiesett valami. Aztán mégegy, és pattog az úton. Én meg motorral kerülgette,. Aztán láttam, hogy szögeket dobált ki az úr a kocsijából. (A helyi gumis volt?)

barátnő 2008.06.25. 12:20:31

Hancúrkandúr, már a telefonba is megmondtam, kitaláltad csak te ezt a sztorit. Nekem a Béla különben is azt mondta a szuzukinak nem is lehet lehúzni az ablakát.

Perillustris 2008.06.25. 12:20:32

A cigicsikkek a megallokban eleg sokat elarulnak az emberek nagy reszerol.

Helyi ember 2008.06.25. 12:25:15

Magam jóval alacsonyabb kategóriában kínzom az idegeimet, ha közlekednem kell, tudniillik "csak két kerekem van". Már most az is vidám, amikor egy erősen izzadt, de rosszabb: egy éppen füstölő tag kerekezik előttem. Hogy Repülő Majom témáját folytassam: az ilyen biciklis dohányos történetesen hová teszi majd a csikket? Ki lehet találni...

Meg olyat is tapasztaltam, hogy a Mercedes is spórol: vagy nem tesz az újabb (és legdrágább) modelljeibe irányjelzőt, vagy pedig nem köti be őket. Néhány napja egy kisebb kereszteződésnél egy erősen sportos példány mögött a döntésére vártam, hogy merre fog menni, erre némi nézelődés után, de index nélkül jobbra hajtott.
És nem egyedi eset, mert pár éve balra akartam kikanyarodni, miközben balról jött egy kocsi, ami jobbra jelzett, tehát felém kívánt letérni. Már-már elindultam, amikor a "fazekastermék" sofőr ugyanúgy jobbra indexelve egyenesen haladt tovább. Ha kapkodósabb lettem volna, már nem írnék ide.

És mielőtt még "osztályharcba" kezdene valaki, nem az autós vs. biciklis (illetve gyalogos) témát akartam folytatni, tudom: biciklis társaim között is ritka sok tapló hajt az utakon. Köszöntem a figyelmet!

maniókagyökér 2008.06.25. 12:26:52

Jani: tök jó a történet, csak kár, hogy a PET palackok nem szoktak akkora túlnyomástól felhasadni...

Johnny336 2008.06.25. 12:28:29

És megtörténhet! Valóban!

10 perccel ezelőtt, Váci úton gurultam vissza, előttem 50-es fazon a bugyipiros Puntóból kidobált valami irdatlan mennyiségű szemetet. Vezetőoldalról az utasoldali ablakon keresztül. Először azt hittem, hogy csirkét gázolt, és azért repked annyi fehér valami a levegőben, pedig nem. Zsebkendő, szalvéta, zacskó, stb. Azt hittem ott helyben befosok...
Nagy az isten állatkertje...és túl alacsony a kerítés!

Nyomek 2008.06.25. 12:28:54

Minden a Tüskevár miatt van. Azon szocializálódtunk.

labi 2008.06.25. 12:31:32

"Lámpaváltás előtt a kocsi mellé szalad és a napfénytetőn bevág a suzuki utasterébe egy jól felrázott (ez volt a matatás) 2 literes pet palackos kólát.
Mondanom sem kell hogy volt nagy vonyítás mikor a kóla burkolata szétpattant."

Na azt megnézném hogy csinálta a haverod, mert azt a kétliteres palackot nekünk ötször kellett az emeletről a betonra hajítani hogy megadja magát. suzukiba behajítástól kizárt hogy pukkanjon.

Jani 2008.06.25. 12:33:40

"maniókagyökér 2008.06.25. 12:26:52
Jani: tök jó a történet, csak kár, hogy a PET palackok nem szoktak akkora túlnyomástól felhasadni..."

Nem visszaváltható palack. (lehet pillepalacknak hívják nem PET-nek).
Ha lekoccolod vele a napfénytető szélét hidd el szétpattan :D

Lacaca 2008.06.25. 12:39:28

Van olyan ismerős, akinek a motoros kabátjában landolt a csikk...
Viszont olyat is ismerek, aki a kidobott csikket visszaküldte a címzettnek. A balesetveszély elkerülése érdekében az öle helyett a kalaptartóba dobta.

Dr Kangörény 2008.06.25. 12:40:49

Az a baj, hogy az ilyen minimál iq-val rendelkező alakok nem is értik, miért fáj egyeseknek az, ha ő szemetel. Nincs agyuk, talán ez lehet a baj.

Balnyo 2008.06.25. 12:44:43

pont azért dobálja a szemetet, hogy legyen munkája, ha senki se szemetelne mit takaritana.

ThufirHawat 2008.06.25. 12:45:53

1.: Qrva anyját minden szemetelőnek, akár kocsiból teszi, akár máshogy.
2.: Qrva anyját minden önbíráskodónak, akár igazsága vagyon, akár nem.

Csak ennyit szerettem volna mondani.

Traxx 2008.06.25. 12:51:09

maniókagyökér 2008.06.25. 12:26:52
Jani: tök jó a történet, csak kár, hogy a PET palackok nem szoktak akkora túlnyomástól felhasadni...

Én bizony ejtettem már el PET palackos kólát, ami fel sem volt rázva, és tényleg szétment. Ha meg a véglény úgy kapta, hogy izomból beb@szták a napfénytetőn, akkor szerintem nem hihetetlen, sőt :-)

timex 2008.06.25. 12:52:15

Nem szoktam semmit sem kidobálni az ablakon, viszont egy osztálytársam a görögországi kiránduláson szaladt bele egy elég hülye szituációba emiatt:

A történet lényegében annyi, hogy egy akkor még modernnek számító 45 személyes Ikarussal voltak üdülni a haveromék,a busznak ablak az ablakban elvű ablakai vannak, a felső rész az utas által is nyitható.
Éppen indulás után egy pár kilóméterrel, több százra még a céltól az egyik utasnak a busz elején olyan ingerülete támadt, hogy jó lenne megenni egy olajos halkonzervet. A reggeli befejeztével a maradékot+olajat is tartalmazó konzervesdobozt egyszerűen kidobta a kisablakon. Mivel a buszon eleve nagy volt a hőség, a haverom úgy gondolta, hogy ő is kinyitja a felső részt. Szerencsétlenségére pont azon az oldalon ült, ahol kivágták a konzervhal maradványait, majd pillanatokon belül már élvezhette is a 40 fokban a kellemes olajoshal-maradékokat a nyakában, ami a nyitott ablakon érkezett.

molnibalage 2008.06.25. 13:06:24

Bringázás közben dobtak rám már égő cigeratta maradványt is. Örültem neki kurvára...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.06.25. 13:18:24

Bár nem tartozik szorosan ide, nem tudom megállni, hogy ne kopizzak be ide egy részletet egy interjúból, ami budapesti német nagykövettel készült:

"- Az erőszakosság tipikusan jellemzi a magyarokat?

- Hát, az autóban igen. Hihetetlen agresszív a magyar sofőr. Nemrég szabadságon voltam. Jöttem vissza Berlinből, és amint átléptük a magyar határt, azonnal villogva, dudálva beesett mögénk az első kocsi az autópályán. Mondtam a feleségemnek: érzem, hogy megérkeztünk."

Országimázs, mi?

pestisuttyó 2008.06.25. 13:23:56

Jó a poszt, grat!
Engem is felb*** az ideg az ilyen szemetelők láttán. Otthon is így takarít, hogy kimegy az erkélyre vagy az ablakból kiszórja az utcára?? Szerintem ugyanezek szokták karácsony után a lakásból ledobni a fenyőfát, nehogy má' le kelljen menni a hidegbe, meg összeseperni a tűlevelet...
Nekem a legjobb ilyen élményem a Bajcsyn volt, ahol hasonló szituban álltunk a pirosnál az akkor már jelentősen látszódó terhes feleségem kipattant az autóból egy ilyen szemetelő-cigiző láttán és visszadta neki. Azt az arcot tudnám leírni...

pestisuttyó 2008.06.25. 13:26:54

Valaki írta, hogy égő cigarettát nem dobna vissza. Dehogynem kéne! És az ölébe egyből, hadd pörkölődjön meg a pöcse...

okoska 2008.06.25. 13:28:01

Soha nem dobok ki semmit az ablakon.

Orrtúrás eredményét csakis a zokniba:))))))

rszarvas · http://rszarvas.blog.hu 2008.06.25. 13:28:38

Kedvenc sztorim Rétság-Érsekvadkert között törtét. Melós járat, rozoga kék tranzit megy előttem, kirepül egy szalvéta, majd egy marék szalvéta, majd egy szatyor az összes reggeli maradékkal, a végén meg egy feleslegessé vált PET-palack. De nem vízszintesen "kiejtve", hanem jó magasra dobva, hogy alaposan szétszóródjon.
Egy buszmegállóban megálltak, eléjük gurultam, majd lőttem róluk és a furgonról pár képet. Látni kellett volna a döbbent arcokat, amikor közöltem, hogy ez az akció 50 000 forint lesz, figyeljék majd a postaládát.
Aztán nem lett feljelentés a dologból, szerencséjükre nem értem rá foglalkozni vele.
Amúgy ilyen esetben, ha valaki bejelentené a dolgot, szükséges 2 tanú, fénykép a szemetelésről, aztán hajrá.

Becher 2008.06.25. 13:42:02

Utálom a szemetelőket!!!!!!!!!
Volt egy haverom aki a villamos megállóban eldobta a csikket. Úgy rádörrentem, hogy felvette és kidobta a kukába. Pár évvel később szintén álltunk a megállóban és ment a szemeteshez a csikkel. Azt mondta úgy leb..tam, hogy azóta eszébe nem jutott eldobni mindig elviszi egy kukáig :).
Nekünk meg a kocsi egy kisebb szemetes állapotát mutatja néha. Tele van kutyszőrrel, papírfecnikkel, üres műanyag flakonnal. Időnként összegyűjtjük és kidobjuk, ahol mi ülünk van hely :). Bár egyszer egy rokont vittünk el és sikítozott, hogy mennyi a szőr a kocsiban. Könyörgöm egy bassettől meg egy leonbergitől mit vár :))).

nanemá 2008.06.25. 13:42:29

A paraszt autóban és autó nélkül is paraszt, ez nem autó függő. Én kertes sarokházban lakom, nem teljesen félreeső helyen. Meg ne tudjátok, hogy mennyi szemét kerül a házam környékére. Lenyírom a fűvet, összeszedem a szemetet este, másnap reggel 7-kor már ott vírit egy cigisdoboz, összelapított kólásdoboz, csokispapír, taknyos zsepi stb. a fűvön. Hozzáteszem, hogy 2-3 méterre tőlünk van egy kihelyezett szemetes az utcán. Nemrégóta járok Ausztriába. Már az első alkalommal feltűnt, hogy sehol egy szemét az utcán. Mikor elmeséltem a munkatársaimnak a benyomásaimat, válasz: mert ők gazdagok...

tr 2008.06.25. 13:45:36

A feleségem gyereket várt, látható nagy hasa volt már: éppen sétáltunk át az Oktogonon a gyalogátkelőn, mikor a piros ellenére egy barom a rogyadék huszonéves M3-asával berongyolt a zebrára úgy, hogy a feleségem nadrágját is súrolta (a nyugatitól érkezett a körúton). Mivel az Andrássy szervízútjáról ívben a körútra forduló kocsisornak is akkor van zöld, mint a gyalogosoknak, amiatt nem tudott továbbhaladni, így a zebrán túráztatta azt a szaros betegágyat. A nyitott tetőablakon párologtatta az okos fejét, amit szerencsésen sikerült lehűtenem azzal, hogy az ablakon benyúlva, nagy nyugalommal elkentem a közeli fagyizóban frissen vásárolt sztracsetellavaniliát. Nem mert kiszállni.

camparisoda 2008.06.25. 13:52:22

Kicsiny koromban Jóapám a következő, agybavésődő történettel intézte el, hogy egy életre megjegyezzem, miért nem dobunk ki semmit sehonnan: egyszer vonaton utazott, és látta, hogy az előtte lévő boxban olajoshalat eszik egy pofa, dobozból. Rossz előérzettől vezérelve felállt, és áthúzódott a másik oldalra. A mellette ülő öltönyös viszont búcsút mondhatott halszálkás zakójának, mert persze, hogy a tahó kidobta a dobozt az ablakon, és naná, hogy az olajos lé bespriccelt a következő ablakon.
A minap a 2-es úton láttam, hogy a gyönyörű fekete BMV-ből repül ki a papírgalacsin, az átlagos jóképű nem restellte ezért lehajtani a fóliázott ablakát. Bunkóság!

Nemszeretem 2008.06.25. 13:53:15

Rám egyszer az M7-en az előzendő autóból kiköpő ember turha terméke esett, miközben elhaladtam mellette. Lehet, hogy nem volt szándékos, mindenesetre annyira undorítónak találtam ezt, hogy nemtetszésem jeléül leszorítottam öt az árokba. Gondolom ezután jobban figyel, mit hova termel.

szemüveg nem akadály 2008.06.25. 13:56:19

Volt a gimnáziumban egy évfolyamtársam aki történetesen szemüveges is volt meg alternatív is (akkor a 80-as években ez kifejezetten irritálta a tömegeket) és ezért a kombinációért gyakran akarták kóstolgatni.

A srác egy dolgot gyakorolt be roppant profin.
Amikor már látszott, hogy pofánvágás készül, iszonyú gyorsan letépte magáról a szemüveget és zsebre tette majd harci pózt fel..

Tette ezt olyan gyorsan, hogy minden próbálkozónak elment a kedve a verekedéstől.
Ha tudták volna, hogy a srác szinte semmit sem lát szemüveg nélkül nyilván más lett volna a helyzet, de mi mindig jót szórakoztunk az elbátortalanodó kis parasztokon.



Ha tudták volna, hogy

oriza 2008.06.25. 14:00:14

Szigetről vissza Jászain a kikötőben kiszállásra vártunk, mikor látom, hogy úszkálnak el dolgok mellettünk! ... az előttünk lévő hajóból a faszi a kukák tartalmát egy az egyben nyomta bele abba a Dunába, amin ő hajózik!!!!
Szóltam neki, abbahagyta... gondolom 10 percre, amíg nem tüntem el onnan! szívem szakad meg az ilyen állatok miatt!

deejay (törölt) 2008.06.25. 14:02:07

Én simán pofánfújtalak volna a gázspray-vel ami mindig a bal kezemnél van a kicsiban az ilyen erős és buta emberek miatt akik lehet hogy nagyobbak és erösebbek nálam de ők is megkönnyezik a gázspray finom illatát...

A Galaxis Elnöke 2008.06.25. 14:05:08

Én egy ménesnyi friss ló**art öntenék a kocsijába az ilyen neoprimitív humanoid mutáns buckalakónak, de úgy, hogy ő is benne ül ám...

Wuff 2008.06.25. 14:12:03

"... az előttünk lévő hajóból a faszi a kukák tartalmát egy az egyben nyomta bele abba a Dunába"

Nem védeni akarom, de Budapest tisztítatlan szennyvize is oda ömlik. Ez egy ilyen ország.

Bianconero 2008.06.25. 14:13:34

Roa: és még csodálkozunk, hogy délszláv és román szomszédaink nem szívlelnek minket. :P

BK 2008.06.25. 14:19:27

a minap néhány parasztgyereket láttam a fogarasi úton egy régi skogában. az anyósülésről a srác az utcára ürítette a teljes hamutartót.
szinte örülök, ha látom, hogy valaki használja a szemetest, olyan ritka. méghogy európa. utolsó alja ország vagyunk, tele alja emberekkel.

Én lennék terrorista! 2008.06.25. 14:24:35

Tőlünk nyugatabbra sem kulturáltabbak (sőt!) az emberek, csak ott péppé büntetik a szemetelésért, no meg olyan a rendszer, hogy nincs visszapofázás a rendőrnek/közterületesnek/ellenőrnek. Cserébe rend van, és az előbbiek sem vágnak át, vagy vernek meg.

kyanzes (törölt) 2008.06.25. 14:36:39

60 éve barbárok kezén van az ország. Semmiféle meglepetést nem jelenthet a szemét és fos az utcán.

Zsola777 2008.06.25. 14:48:10

...és ezek szavaznak.

gy* 2008.06.25. 14:49:41

Újgazdag haverral utazunk Svájc felé autópályán, vadiúj Citroen Berlingoban még a kilencvenes években. A gyerek akkora tajparaszt, hogy nincs annyi karakter, ami le tudná írni.
Sok gyökér megmozdulása közül a legszebb az volt, amikor kint 10000°C fok, bent megy a klíma, és kidobja a 4-5 rágóból álló gyűjteményt a szájából az ablakon. A gigászi rágó galacsinja meg mintha tudná mi a dolga, megtapad a forró üvegen, és valami paranormális okból kifolyólag az üveghez tapadva legurul kb félig, ahol megtapad...
Az idióta főhős meg persze nehogymárlepiszkáljam módszerrel lehúzza a motoros ablakot, ami szépen rá is vasalta kívülről a rágót az üvegre :-D
Na ekkor kezdtünk rajta nagyon röhögni...

avogadro00 2008.06.25. 15:04:58

ha ott dolgozott, akkor ki kellett volna rugatni, hagy tanuljon belőle

Prien 2008.06.25. 15:14:35

Dohányzom, remélem már nem sokáig.
Rágyújtok az autómban is (nem gyakorlat, de ha egyedül vagyok és nem zavarok senkit, akkor igen) Nincs hamveder az autómban és kiszoktam dobni a csikket. Tudom, hogy bunkóság. De mindig szétnézek, nehogy galibát okozzak.
Velem megtörtént egyszer, hogy vettem egy használt autót és a papírt ami a szélvédő mögött volt az adataival, összegyűrtem és betettem az ajtó zsebbe. Elszívtam egy szigit, ki akartam pöckölni de a szél vissza fújta az autóba, bele az ajtó zsebbe. Nem vettem észre (elég kanyargós részen voltam és próbálgattam a gépet, hogy mit tud, tehát arra figyeltem)
Egyszer csak egy jobbos visszafordíta esve láttam, hogy qrvára füstöl valami az ajtóban.
Megijedtem, egykézzel lenyúltam és kidobtam az ablakon a parázsló, füstölő galacsint. Sajnos szembe jött egy autó és a szélvédőjén landolt.
Nem tudtam megfordulni, bár nem tudom hogy vissza mertem volna e menni elnézést kérni.
De pl ő az gondolta, hogy egy hülye gyerek veszélyezteti az életét, pedi csak egy hülye gyerek megijedt és bénázott.
Jah még egy mielőtt elküldtök mindenfelé:
ha utcán cigizek, soha nem dobom el a csikket, csak szemetesbe, vagy lehajolok egy kanális tetőhöz.
Üssetek

1977ex 2008.06.25. 15:23:15

ezaz kövezzük meg :D no de csak az kövezhet aki soha életében nem szemetelt még. és ha valaki azt meri állítani hogy soha az életben nem tett ilyet.

felülmúlhatatlan arrogancia 2008.06.25. 15:25:05

Nálam a csúcs: Hungária krt., szombat d.u.: középső sávban haladok, leengedett ablakkal (ha csak lehet, mellőzöm a légkondit), két "jópofa", max. 20 éves srác mellém ért a forgalomban egy öreg Opellel. Lassítás a piros miatt, folyamatosan mellettem jönnek, átnézek, rámvigyorognak, és a sofőr átdob egy petárdát! Iszonyú mákom volt, a B oszlopot találta el a kis f*sz. Ha mellettem/ rajtam landol...

anett2323 2008.06.25. 15:28:36

Nagyon bátran ír mindenki, de hiába dühítenek fel már nem merek semmit sem tenni, miután egyszer közölték a párommal, hgy "lelőllek te köcsög"
és ha tényleg?
Megéri az önbíráskodás? Mire is vannak a rend büszke őrei?

1977ex 2008.06.25. 15:31:17

a rend büszke őrei :) azok arra vannak hogy fényképezzenek és küldjék a csekkett. hogy száradna le a kezük....

Rocko- 2008.06.25. 15:33:34

a sztori jó lenne, csak a szájkarete nem kéne hozzá. amúgy én is utálom, hogy szemetel vagy hamuzik a parasztja. legyen az kocsi, BKV v utca.

hátigen 2008.06.25. 15:40:43

Csodálkoztok? Rajtunk röhög a románoktól kezdve mindenki az egész világon. Úgy megyünk lefele a leejtőn, ahogy csak bírunk. Pár jóérzésű ember még felháborodik ezen az autóbólkidobós dolgon, de lesznek itt még sokkal furcsább dolgok is. Szépen lassan megzavarodik mindenki ebben az országban.

aqweren 2008.06.25. 15:45:17

Az ilyen szemetelős emberek azok, akikhez ha elmész vendégségbe, patikatisztaságot találsz, leveteti veled a cipőd és megtörölgeti utánad a széket...:P

Én nem szeretek dohányozni vezetés közben, mert mindig a szemembe megy a füst és csípi, meg félek hogy megégetem magam, meg elég sz*r úgy sebességet váltani meg egyáltalán... :(

Közterületeken meg betiltanám a dohányzást, némelyek nagyon sutyadékok a csikkekkel...egyébként van egy elméletem erre: eldob egy bagós 1 csikket, utána ezt látván egy másik rádob még1et, jön egy nemdohányzó, rádob egy taknyos zsepit, még valaki mekis zacsit, aztán este jön egy sokadik ember aki a kupacot leh*gyozza....

aaaaaaaaa 2008.06.25. 15:58:43

nem ettől nem fognak szemetelni az is biztos.. ezt h kiszállni és visszadobni a szemetet nagyon nagy faszságnak tartom, talán még nagyobb mint szemetelni..

aqweren 2008.06.25. 16:07:21

szerintem meg tök poén, mondjuk én nem csinálnám mert féltem a fogaimat, de akkor is állat...
persze gondolom sörösüveget azért ugye nem dob vissza senki....
az ilyen utcán/kocsiból/buszon szemetelőket leönteném egy vödör jó érett hártartási hulladékkal, hadd érezze a fílinget...

Rocko- 2008.06.25. 16:34:38

A Galaxis Elnöke 2008.06.25. 14:05:08
a sok vissza a jövôbe, mi? :D

Zsola777 2008.06.25. 16:39:33

Respect a posztolónak, aki a szemetelő anyja helyett az anyja, apja helyett az apja!

No persze, ha dudálok, mert kidobja a csikket az ablakon, akkor meg azt hiszi, hogy türelmetlen vagyok, mert zöld a lámpa.
Ha meg villogok szembe, hogy vakít/nem ég a fényszórója, a többség lassít, mert azt hiszi, traffiznak...

Röhelyes, hogy nincs közlekedéskultúránk, mert egymást sem értjük, empátia nulla (TK)

...és ezek szavaznak.

aaaaaaaaa 2008.06.25. 17:27:10

most jottem be a hazunk kapujan(panel) és oda volt baszva kb. 10 kiló szórólap a földre, nem a lépcsőhzban, hanem kint az utcán a kapu elott, na inkabb ezzekkel kellene vmit csinalni....

JobbraHajts 2008.06.25. 18:32:37

Jol tetted. Valoszinuleg tul ven volt a seggfej hogy megertse az osszefuggeseket de talan sikerult valaminek eljutni az agyaig...

okostojás 2008.06.25. 18:43:58

hehe, ez jó. elképzeltem a hüle fejét amikor szájonverték a saját piszkával.

tisztelet

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2008.06.25. 20:32:44

Na igen, sokszor az a probléma, hogy a szemét már el van szórva, így nincs akkora lelkiismeretfurdalása, sőt, tudja magát azzal nyugtatni, hogy nem ő az egyetlen. Fel kellene fogni, hogy nem mást kell nézni, mit csinál, hanem magunkra kell odafigyelni, hogy akármi is van, igenis kultúráltan viselkedjünk.
Amúgy mindennek a legalja, amikor a tömegközlekedésen gyújtanak rá. Nem egyszer láttam már ilyeneket, és hacsak nem kisebbségi az illető, rá is szólok. Persze itt is volt olyan, hogy még én voltam a szaralak.

Petyaaaa 2008.06.25. 20:52:36

Riszpekt a posztírónak! Még jó, hogy vannak olyan emberek, akiknek tényleg bántja a szemét, ha mások az utcára hajigálják a szaraikat, és ezt szóvá is merik tenni. Az önbíráskodás ugyan tényleg nem szép dölog, de a Chokito sem az, mégis szeretjük. ;)

Amúgy tényleg vicces, én is tapasztaltam, hogy a "Leverem a szemüveged" a mindent vivő adu ász az utcai harcos izomtibiknél, meg aggyáhuszast -csávóknál. :) :) Aztán volt olyan, akinek a földön fekve kellett felülbírálnia eddigi világnézetét, miközben még néhány jól megérdemelt rúgásban részesítettem.

B.GY. 2008.06.25. 21:50:58

Ezért nem dohányzom!Na meg másért sem.Egyszer a Keresztúri úton én is visszadobtam a csikket egy P.607-be.Lesett is a barom,de nem szólt semmit.Szép világos bőrülések voltak benne.Remélem kilyukadt valahol.

Nyomek 2008.06.26. 09:56:26

Egyébként aqweren-nek van igaza. Ezek a legpedánsabb emberek. Ezért sem tűrik meg a szemetet saját környezetükben. A másikét meg leszarják.

Kíváncsi volnék, hogy a sok hozzászóló mennyit szemetel...

winR 2008.06.26. 10:39:08

én is nagyon utálom ezt a fajta mocskos stílust, de ezen a helyzeten csak kézlevágással lehetne urrá lenni :-)

beste 2008.06.26. 17:06:39

he-he, a kocsiban mindig van egy zacskó, abba belehajigálom az esetleges szemetet, aztán vagy a szelektívnél, vagy a rendeltetési hely kukájánál ürítek.... bár néha a kocsi úgy néz ki, mint egy szeméthalom, de akkor sem dobálok semmit az útra!

beste 2008.06.26. 17:06:42

he-he, a kocsiban mindig van egy zacskó, abba belehajigálom az esetleges szemetet, aztán vagy a szelektívnél, vagy a rendeltetési hely kukájánál ürítek.... bár néha a kocsi úgy néz ki, mint egy szeméthalom, de akkor sem dobálok semmit az útra!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása